Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

Alvanosa schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:10:
Ik denk dat ik overstap naar de PS4 versie, lekker vanaf de bank met een controller hacken en slashen.
Ik zou zeggen plug een controller in je pc en speel het lekker daar op. :P

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-11 17:38
Xtr3me4me schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:09:
[...]

Hhmmm, misschien maar dezelfde build dan proberen. Ik verlies dan helaas wel dik elite damage maar goed, als me toughness mee omhoog kan gaan zou wel fijn zijn.
Je bent al gewend om met weinig PuR te spelen? Dan kan je ook de Mojo van de Zuni set nemen, verlies je geen Elite damage :)

Apsie's profiel

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:15:
[...]

Vergeet dat dus maar. Lightning kan nu tot t4 bij mij maar vanaf dan zakt de hele snelheid in wegens te weinig dps. EP monk was leuk om te spelen en blijf er nog steeds fan van. De rimeheart proc naait het wrs wel maar die ervaring heb ik niet.
Ik denk als ze niet voorzichtig zijn dat men laatste dagen D3 geteld zijn.
EP is zeker een gemis als dit generft wordt... Echter heb ik deze nu ook niet als skill op mijn lightning monk en die doet het prima tm t5. Voor op een support monk in een party is het echter een super skill! Ben erg benieuwd naar wat er nu weer anders wordt. Ik twijfel nu ook of ik op dit moment met de monk verder wil. Gear moet ik toch weer opnieuw zoeken nadat OWE anders werkt en hoe precies moet nog blijken en om nu alles te gaan bewaren wat misschien nuttig kan zijn schiet ook niet op. De stash zit al propvol :).

In mijn zoektocht naar een TMF op de WD vielen er gisteren een uhkapian en ToTD achter elkaar. Ik heb nu de uhkapian vast, in plaats van een ToTD pre 2.0, dus level 60. Reroll de life regen naar skill damage. Leek mij en de rest van de party het best, of zijn hier andere ideen over?
Denk wel dat ik de pickup range ga missen. Op de ToTD zit mana regen en skill damage (sacrifice 15%) Ik denk dat 1 van die twee ongerolled moet worden naar vita. Gezien een pet build geen mana gebruikt is het niet echt nodig, maar wel beter om te houden als sacrifice, die toch niet gebruikt wordt...

Battle.net || Strava

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Apsie schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:56:
[...]

T6 is a breeze :)
Ik kan de Zuni uiteraard vervangen voor 3X aughild, Soj en 2X Cain maar ben dan in 1 keer een enorme hap Toughness kwijt.....
met welke WD? :) je hebt er een paar zie ik!

Battle.net || Strava

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Ik heb geloof ik 3 uhkapian serpents liggen maar ik vind het helemaal niks, ook niet met jade build.
Ik kan niet zonder skill cooldown die je hebt met grave injustice :P Heel je clear speed gaat ook ten koste van het kleine beetje toughness wat je ervoor terug krijgt. Maar dat is ook weer verwaarloosbaar aangezien je liever je spirit walk heb.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Bosmonster schreef op donderdag 03 juli 2014 @ 14:09:
[...]

Ach ik ben al maanden op zoek naar een TMF. Honderden legendary rings voorbij zien komen inmiddels en vele duizenden shards verbrast.

Speel 1 uurtje op de PTR en wat dropt er? Yup.
toch raar hoe RnG werkt....

Gisteren nog een TMF gevonden, alleen crap roll..

..en je raad het nooit Kadala heeft me een Quetz gegeven...YES!...snel men Jade WD aangepast....en gelijk getest....

..gaat redelijk goed. Eigenlijk ongelooflijk hoeveel dmg die wel doet op witte mobs....BOEM 20kills in een keer. Treasure goblins = POP! dood ! 8) (zelfs op T6)

Moet er wel nog leren mee spelen, want men SoulHarvest (= nuke) doet niet altijd evenveel dmg.....soms bijna niets.

Iemand wat tips voor directe dmg improvement?

Heb nog reserve Jade gloves liggen met betere mains, maar moet er nog deftige CHD op rollen
Andere RoRG ben ik aant zoeken....maar dat kan nog wel even duren ;)

<GoT> Brain3#2873

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Brain3 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:45:
[...]

Ander (traag) wapen waar ik het gisteren over had, voor de rest moet je gewoon wat mazzel hebben voor een amu met chc/chd/+cold en een SoJ met +cold

Movies: letterboxd

• Wooldoor
Brain3 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:45:
[...]

toch raar hoe RnG werkt....

Gisteren nog een TMF gevonden, alleen crap roll..

..en je raad het nooit Kadala heeft me een Quetz gegeven...YES!...snel men Jade WD aangepast....en gelijk getest....

..gaat redelijk goed. Eigenlijk ongelooflijk hoeveel dmg die wel doet op witte mobs....BOEM 20kills in een keer. Treasure goblins = POP! dood ! 8) (zelfs op T6)

Moet er wel nog leren mee spelen, want men SoulHarvest (= nuke) doet niet altijd evenveel dmg.....soms bijna niets.

Heb nog reserve Jade gloves liggen met betere mains, maar moet er nog deftige CHD op rollen
Andere RoRG ben ik aant zoeken....maar dat kan nog wel even duren ;)
Ja zo snel mogelijk je belt vervangen door harrington, je wilt snelle mobs bij elkaar.
Vervolgens altijd voorrop lopen en als je een groep ziet altijd een piranho voor hun, dus niet erop. Wachten tot ze erin gezogen worden, dan locust, vervolgens haunt spammen. Erin gaan lopen en harvesten, als het een grote mob is en je loopt met TOTD dan is je cooldown gelijk weer verdwenen en kan je het grapje hethalen.

Zoveel mogelijk colt damage op je gear, haunt damage op je armor en shoulders, een sunkeeper pakken en anders een utah roar of azurewrath craften. Je socket in je helm veranderen naar 6% crit.

[ Voor 7% gewijzigd door Wooldoor op 04-07-2014 11:52 ]

• desjaak909

• Apsie
retlaw schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 11:43:
[...]

met welke WD? :) je hebt er een paar zie ik!
Het gaat om de Pet WD :)

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/35440340

Apsie's profiel

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

YouTube: D3 WD T6 Fetish Rift 50-70 Mil Crits

Dit ga ik vanavond proberen. Heb 2 hexing pants liggen ook en dan die zunimassa eens proberen met RoRG

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Wooldoor
Waarom zunimassa als hij een SMK heeft, kan beter voor de bonussen gaan van aughild.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wooldoor schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:04:
Waarom zunimassa als hij een SMK heeft, kan beter voor de bonussen gaan van aughild.
Hij heeft de RoRg dus hij krijgt de bonussen ;)

• Wooldoor
Ja maar hij mist door zijn RORG wel damage van de TMF. Damage die hij zeker niet terug wint met de zuni bonus.

[ Voor 34% gewijzigd door Wooldoor op 04-07-2014 13:17 ]

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wooldoor schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:14:
Ja maar hij mist door zijn RORG wel damage van de TMF.
Je moet een keuze maken eh. Voornamelijk gaat hij hier voor de fetishes, die zijn degene die 50M+ damage doen. In pricipe is het behoorlijk OP. Vanavond de hexing pants aan en me harrington waistguard en dan maar rondjes rennen :D Enige wat ik nog wel mis is een goeie amulet, bah sinds ik 70 ben met me WD heb ik 1 amulet drop gekregen

• Wooldoor
Yo snap ik dat hij voor zijn fetishes gaat maar juist dan zou hij helemaal geen blokkerende dogs in zijn build moeten nemen. En de zuni buffed zijn fetishes de damage niet, verder mist hij nu ook TOTD bonus die zijn FA cooldown tijd helemaal verwaarloosbaar zou maken.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wooldoor schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:19:
Yo snap ik dat hij voor zijn fetishes gaat maar juist dan zou hij helemaal geen blokkerende dogs in zijn build moeten nemen. En de zuni buffed zijn fetishes de damage niet, verder mist hij nu ook TOTD bonus die zijn FA cooldown tijd helemaal verwaarloosbaar zou maken.
TOTD? al die afkortingen :P

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Xtr3me4me schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:20:
[...]

TOTD? al die afkortingen :P
Thing of the deep.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
Thing of the Deep met als special +20 pick up range

en ik ben weer eens spuit elf

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Oh op zo manier. Ja hij zou zijn build nog sterker kunnen maken. Maar als je de items niet hebt en je kan dit al uitvoeren, vind ik het helemaal niet erg. Momenteel doen mijn fetishes maar rond de 12M. En in T5 heb ik enorm problemen met sommige elites.

Dus ik dacht, waarom niet. Ziet er niet slecht uit en voornamelijk ren ik al rond als een kip zonder kop, dan ken ik net zo goed de hexing pants aandoen :P

• Wooldoor
Wees sowieso blij dat je hexing pants heb, ik kan ze maar niet vinden :P
Hij zal wel geen TMF hebben.

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 13:09
Wooldoor schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:26:
Ik Blijf ze maar vinden heb er al 4 of 5

Tja Gek.

<GOT>DrOPje #2516

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wooldoor schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 13:26:
Waarvan jij problemen hebt met de hexing pants, heb ik het met de TMF (Zoals mooi afgekort :P ) en een goeie amulet :'(

• Wooldoor
Hehe TMF heb ik er al een aantal van gevonden, maar amu verhaal hetzelfde. Kan maar geen mooie voor mijn jade doc vinden.

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 09:41:
[...]

Als ik naar de top pet WD's kijk op Twitch runt er geen een met SoJ. Dus ja, de meningen zijn verdeeld ;)

Mijn persoonlijke voorkeur is ook een goede trifecta.

Voor Jade WD is het natuurlijk wel BiS, maar het ging om de pet doctor.
Dan heb je het ook over een class die je werkelijk in 3 dagen t6 ready maakt :X .

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Vind net een soj in de ptr:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/153yb0w.jpg

Met mijn fire dh een crusader-versie, maar allez 5 stats!

[ Voor 27% gewijzigd door gaspit op 04-07-2014 23:12 ]

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
en zo begint het farmen voor BiS gear opnieuw :P

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anno schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 10:20:
[...]

T6 kan ik met mijn lightning monk wel aan wat betreft DPS. Alleen ga ik nog wel eens dood waardoor het niet rendabel is om T6 re runnen. Ik hoopte dat ze dit gingen aanpassen in 2.1 maar ja, ze buffen dex maar nerfen OWE waardoor ik effectief met dezelfde thougness blij zitten. Misschien iets beter. Ik zal binnenkort eens een kijkje nemen in het PTR of te kijken hoe het nu gaat op T6.

Ik zal niet stoppen als ze de monk nog meer nerfen zonder andere skills te buffen. Ik denk dat ik dan weer terug ga naar mijn eerste liefde... mijn WD O+
Het is treurig op het moment met monks. Ik heb wat getest met mijn monk op de PTR en alle gear moet weer opnieuw gefarmed worden ivm OWE :X.
Ik ben maar overgestapt op mijn crusader. Gaat sneller kwa dmg en heeft al meer toughness na 2 dagen farmen dan mijn monk.

Er zijn ook wat overpowered specs op de PTR die de ronde gaan voor monks die toch wel generfed worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 04-07-2014 23:41 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Omdat het kan, heb ik het geprobeerd +143% fireskill dmg. Alleen een toughness van nix. Gear grotendeels samengespaard met heel veel WD spelen en nu weer een paar dagen met wiz. Maar één voetje in een T3 rift en life knalt naar beneden. 3.3 milj elite dps. Maar ik zie crits van rond de 8 miljoen max.
Hoe kunnen anderen dan een veelvoud hiervan doen?

[GoT]Gasoline#2396

Verwijderd

Harry_180 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:55:
Omdat het kan, heb ik het geprobeerd +143% fireskill dmg. Alleen een toughness van nix. Gear grotendeels samengespaard met heel veel WD spelen en nu weer een paar dagen met wiz. Maar één voetje in een T3 rift en life knalt naar beneden. 3.3 milj elite dps. Maar ik zie crits van rond de 8 miljoen max.
Gebruik je archon? En Wizards sucken sowieso :P . Met 1.3m sheet dps (geen idee wat eleite ele dps is, want diabloprogress werkt nog niet goed voor Crusaders omdat Akarat daar no AS geeft ipv flat damage) en 25m toughness crit ik als Crusader gewoon voor 35-115m op elites.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2014 02:12 ]

• Ekstergroen
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 20:35
Jerry schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:39:
[...]

Het is treurig op het moment met monks. Ik heb wat getest met mijn monk op de PTR en alle gear moet weer opnieuw gefarmed worden ivm OWE :X.
Ik ben maar overgestapt op mijn crusader. Gaat sneller kwa dmg en heeft al meer toughness na 2 dagen farmen dan mijn monk.

Er zijn ook wat overpowered specs op de PTR die de ronde gaan voor monks die toch wel generfed worden.
Hoe lang duurt die PTR eigenlijk nog :?

btw, ik ben zojuist begonnen met D3+RoS, ben een volslagen groentje komend van Diablo 2.
Ik ben een spel gestart (public game) op hard difficulty, met een nieuwe karakter. Waarom joined er niemand? Ik mis de game-browser zoals in diablo 2 en torchlight!

[ Voor 19% gewijzigd door Ekstergroen op 05-07-2014 12:38 ]

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09
Ekstergroen schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:04:
[...]

btw, ik ben zojuist begonnen met D3+RoS, ben een volslagen groentje komend van Diablo 2.
Ik ben een spel gestart (public game) op hard difficulty, met een nieuwe karakter. Waarom joined er niemand? Ik mis de game-browser zoals in diablo 2 en torchlight!
PTR duurt until its done. Blizzard stijl.

En public games worden gematched op je progress (campaign mode) of level (adventure mode) en op difficulty.
En zo lang na de release zitten er niet veel mensen meer op een laag level. En degene die er zitten hebben meestal al een lvl 70 char en spelen dus met goede gear op een hogere difficulty.

TheS4ndm4n#1919

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Gisteravond lekker in de HC aan het klieren, komen er twee toffe peren langs (Mich en Beun) die me even voorzien van souls :9~ . Rond de 600 Paragon die jongens op HC, diep respect voor ze _/-\o_ . Dankzij hun mijn Crus van T1 ready naar T3 ready gekregen. Toppie jongens, liep wel mee op T4 maar was ze aan het kietelen met een veertje ;) . Maar Grin, Red er is nog hoop voor jullie :D , HC rules

Battle.net tag

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 13:35

Grin

Ride si sapis.

Harry_180 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 00:55:
Fire wiz'jes zijn niet super.
Die van mij heeft aardig goede gear maar bij T5 houdt het echt wel op. T4 is lekker relax klikken maar bij T5 wordt het wat meer opletten. Helaas, voor T5-6 cakewalk moet je niet bij de fire wiz zijn, wel een erg leuke build om te spelen trouwens. Vermaak me er prima mee
stingray2012 schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 18:18:
Gisteravond lekker in de HC aan het klieren, komen er twee toffe peren langs (Mich en Beun) die me even voorzien van souls :9~ . Rond de 600 Paragon die jongens op HC, diep respect voor ze _/-\o_ . Dankzij hun mijn Crus van T1 ready naar T3 ready gekregen. Toppie jongens, liep wel mee op T4 maar was ze aan het kietelen met een veertje ;) . Maar Grin, Red er is nog hoop voor jullie :D , HC rules
Mijn SC crus kan inmiddels T2 spelen, nog 3 T's en dan ga ik ook kijken naar HC. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Grin op 06-07-2014 14:07 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Koeitje ne Grin bedankt voor het bevestigen van mijn vermoedens. Wiz zuigt gewoon T3 plus. Ik heb gear wat omgegooid en iets minder dps en meer toughness. T3 en 4 gaan nog maar daarboven is het niks.

Wiz suckt gewoon helemaal of heeft cold of lightning proberen nog zin? Ook hier weer genoeg prut bewaard van de met WD gevonden voorwerpen.

[GoT]Gasoline#2396

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:34
Ekstergroen schreef op zaterdag 05 juli 2014 @ 12:04:
[...]

Waarschijnlijk omdat je nog aan het lvllen bent :)
Got chat / community al gejoined?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Harry_180 schreef op zondag 06 juli 2014 @ 21:41:
Koeitje ne Grin bedankt voor het bevestigen van mijn vermoedens. Wiz zuigt gewoon T3 plus. Ik heb gear wat omgegooid en iets minder dps en meer toughness. T3 en 4 gaan nog maar daarboven is het niks.

Wiz suckt gewoon helemaal of heeft cold of lightning proberen nog zin? Ook hier weer genoeg prut bewaard van de met WD gevonden voorwerpen.
Cold/lit sucken nog meer, wat DPS betreft. Wel hebben ze wat meer nut in een party vanwege de stun van lit en freeze van cold.

Misschien doet arcane wel meer DPS, maar die wordt straks generft...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Grin
  • Laatst online: 21-11 13:35

Grin

Ride si sapis.

Mofkees schreef op zondag 06 juli 2014 @ 23:10:
[...]

Cold/lit sucken nog meer, wat DPS betreft. Wel hebben ze wat meer nut in een party vanwege de stun van lit en freeze van cold.

Misschien doet arcane wel meer DPS, maar die wordt straks generft...
Ik kan zonder gekheid zeggen dat ik een über arcane wiz gear heb, maar dat speelt zeker niet zo goed als mijn iets minder ge'gearde fire wiz. Fire doet de meeste DPS, period. Daarmee kan je prima T5 spelen mits je über gear hebt, mijn gear is goed maar net onvoldoende om T5 echt makkelijk te kunnen spelen. SoJ en een beter amulet ben ik nog naar opzoek...

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-11 13:30

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Gister samen met Ret begonnen met het levellen van een HC character. Speelt wel even iets anders, ben benieuwd of ik lvl 70 ga halen :P
Vooral het gebruik van de wat meer defensievere skills van een barb is even wennen, normaal is het zoveel mogelijk DPS stacken :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:13
Gister dankzij Tollo (GoTHC) de laaste 2 levels gedaan. 70 aangetikt en we zouden nog even een riftje afmaken. Ik krijg een DC van blizz en dood :+. Nieuw record .. was nog geen 5 minuten 70 :)

Vanavond nog maar even een nieuwe levelen hehe :9

PSN: Brwmaster

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Met mijn HC crusader dit weekend de campaign afgerond en adventure mode unlocked. HC Crusader is nu level 47, dus kan nog 23 levels halen in Adventure mode. Ga ik denk ik doen door Bounties te famren (bouw ik wat keys op om op 70 rifts te kunnen doen). Verder gaat levelen volgens mij sneller met bounties dan met rifts,

Hc Crusader

Ook wel leuk om met "niet standaard" builds te experimenteren :)

[ Voor 19% gewijzigd door _Peter2_ op 07-07-2014 09:15 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 13:02

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

JohnnyV76 schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 08:15:
Zo... sinds heule lange tijd D3 weer eens aangeslingerd en RoS gekocht en...hoe kan t ook anders... een Crusader gerolled. Nu heb ik al een beetje zitten lezen over builds en eigenlijk ook wel van mening dat t sterkste toch een CDR crusader is met de juiste set up. Had nog wat paragon levels van lang geleden en ondertussen is mijn kruisvaardertje level 70 geworden en ben ik wat gear aan t sprokkelen.

Moet zeggen dat het wel fijn is om toch regelmatig een upgrade te vinden maar heb toch nog een beetje moeite om er lekker door te komen. Zit nog steeds op Expert difficulty te pielen en vind mobs nou niet heel snel neergaan. Op zich kan ik de bounties op expert prima doen maar t gaat allemaal niet zo snel. Ook de treasure goblins weten vaak nog te ontsnappen.. wat voor mij een teken is dat mijn DPS / build te laag / niet goed is.

Echter, zonder CDR gear lijkt t me niet verstandig om de shotgun build eens te proberen. Wat ik dus eigenlijk zoek is een build om lekker door te grinden voor betere gear. Ik heb alle wrath generating main attack skills wel geprobeerd maar kom toch telkens terug naar Slash met de 20% chc rune. Als crusader sta je toch altijd met je neus op alle mobs.

Kan iemand adviseren wat, met mijn huidige gear, een fijne grind build is? Ingame DPS is nu iets van 217k uit mn hoofd en de healing haal ik nu overal een beetje uit... wat life regen... wat life on hit op mn slome 2h.... en healing door wrath spent.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ixinix-2188/hero/45229854
1. roll een socket in je wapen, en gooi er een CHD-gem in; dit scheelt enorm veel dam
2. 500@ op expert is echt overkill, dus gooi liever str-gems in je sockets; op expert heb je nog meer aan vita dan resi
3. als je een fire-build maakt, neem dan akarat met fire starter; dan doe je meteen een bak meer dam ;)
4. probeer 2-piece Blackthorne te scoren en 2-piece akhan; bieden geven bij 2 items 500str bonus; str is a crusaders biggest friend :)

voor items/skills kan je mn fire-build checken; let wel; dit is een max-dam set-up (staat met deze set-up in de top-20) normaal speel ik met een denial shield en een andere amu)
als je toch geen fire wilt; in mn profile staan ook een holy-build en een blessed shielder (beiden fully geared)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Verwijderd

Jerry schreef op vrijdag 04 juli 2014 @ 23:39:
[...]

Ze gaan EP balancen en zo andere specs meer naar de voorgrond duwen. PTR builds zijn fuckin ziek ...

Hopelijk balancen ze alles van monk een beetje dat we weer wat meer viable worden buiten zDps ....

• desjaak909
Ging lekker inderdaad en zo waren mijn souls tenmiste nog een beetje nuttig

Verder nog wat leuke items erbij dit weekend, een mooie Sunkeeper gekregen van teammaatje een nieuwe Jade chest en een leuke cold SoJ gevonden, nu maar Kadala lief aankijken voor een quatzacoalt met sock en hopen op een beter amu'tje

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Skarloc schreef op maandag 07 juli 2014 @ 08:03:
[...]

Gister samen met Ret begonnen met het levellen van een HC character. Speelt wel even iets anders, ben benieuwd of ik lvl 70 ga halen :P
Vooral het gebruik van de wat meer defensievere skills van een barb is even wennen, normaal is het zoveel mogelijk DPS stacken :)
Tuurlijk haal je de 70! Haastige spoed is op HC nooit goed... Viel me op dat er op best wat legs vallen tijdens het levellen. Had er 3 in een uurtje ongeveer denk. Helaas niks bruikbaar voor mij en dan voegt het samen spelen ineens wat toe. Kun je wel nog delen... Ik ga eerst voor de monk!
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:58:
[...]
Ze gaan EP balancen en zo andere specs meer naar de voorgrond duwen. PTR builds zijn fuckin ziek ...
Hopelijk balancen ze alles van monk een beetje dat we weer wat meer viable worden buiten zDps ....
Heb nog helemaal niets van PTR meegekregen... Hoop wel dat het dan balancen wordt en niet keihard nerfen... Ben toch weer van plan om wat meer monk te spelen in 2.1

Battle.net || Strava

Verwijderd

ben aan het twijfelen om toch niet naar men zDps build tegaan... Patch 2.1 zal nog wel een tijdje duren

• Roxors
  • Laatst online: 17-09 12:59
Zo, net voor het weekend mijn eerste char eindelijk op lvl70 gekregen. *O*

Daarna een paar bounties gedaan, en 2 rifts. Een paar leuke drops gehad. Tenminste, ik denk dat de amulet wel okay is. Heb er echt de ballen verstand van nog lol.
Heb nou het gevoel dat ik op hard lekker snel kill, dus ga binnenkort eens een niveautje hoger proberen.

Heeft iemand enig idee wat een beetje de cijfers voor een monk zijn per nivo? Dus minimale dps en toughness?

Verwijderd

Roxors schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:23:

Daarna een paar bounties gedaan, en 2 rifts. Een paar leuke drops gehad. Tenminste, ik denk dat de amulet wel okay is. Heb er echt de ballen verstand van nog lol.
Heb nou het gevoel dat ik op hard lekker snel kill, dus ga binnenkort eens een niveautje hoger proberen.

Heeft iemand enig idee wat een beetje de cijfers voor een monk zijn per nivo? Dus minimale dps en toughness?
momenteel een halve tank build. ook net 70. Full legendary.
500k dps 12miltoughness. ( mag wat meer dps ) maar ga switchen naar Zero Dps waarschijnlijk.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gratz! Je amu is inderdaad erg mooi! Daar kun je nog alle kanten mee op.
Het is lastig om preciese waarden per nivo op te geven. Gezien je huidige gear zou ik daar ook niet te hard op focussen. Gewoon lekker spelen! Houd rekening met de elementen. Je hebt nu bijvoorbeeld cold op je amu en fire op je gloves. Probeer om dit af te stemmen. Dit houdt dan wel in dat je skills moet afstemmen op je gear. Kijk bijvoorbeeld naar mijn lighting monk. Deze kan t5 wel aan ter indicatie, toughness is dan 17m. Kijk ook naar mijn andere monks ter inspiratie.

Probeer om je crit change boven de 40% te krijgen, cit damage boven de 400%. Let voor je toughness op resistances. Kies 1 type en probeer die te stacken icm OWE.

Battle.net || Strava

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Grin schreef op zondag 06 juli 2014 @ 23:28:
[...]

Ik kan zonder gekheid zeggen dat ik een über arcane wiz gear heb, maar dat speelt zeker niet zo goed als mijn iets minder ge'gearde fire wiz. Fire doet de meeste DPS, period. Daarmee kan je prima T5 spelen mits je über gear hebt, mijn gear is goed maar net onvoldoende om T5 echt makkelijk te kunnen spelen. SoJ en een beter amulet ben ik nog naar opzoek...
Ik had begrepen dat Arcane inderdaad goed te doen was maar de Fire Wiz beter was. Ik kom niet veder dan T4 (en T4 wordt erg lastig) en dat vindt ik toch wel jammer. Ik heb prima gear maar niet alles is uber BiS ofzo. Ik moet nog een goeie Andy's en een Blackthorns boots + pants. Daarnaast zou een Shankis wel fijn zijn i.p.v. de devastator. Zit nu op 2,3m elemental dmg en ik merk dat T3 echt een breeze is.

Als ik de forums mag geloven is de enige viable T6 Wizard build de Fire Wiz i.c.m. Wand of Woh.
Hopelijk gaat die contentpatch voor de wiz toch nog goed komen. Ik merk wel dat de lol er weer een beetje van af is. Dat key farmen begint me ook de keel uit te hangen...

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:06
Wauw. Heb de afgelopen week me eindelijk eens gewaagd aan RiF (Rift it Forward). Had nog een voorraadje riftkeys liggen (400+).

Dat gaat retesnel! Binnen no-time m'n barb weten te gearen met kadala. Besloten dat ik wil overgaan op een leapquake barb. Wederom na 2500+ shards (en met RiF heb je dat zo binnen) een mooie Lut Socks weten te gamblen, MotE pants en MotE shoulders. Heb nu ondertussen wel al meer dan 5000+ shards aan MotE helm gespendeerd, maar die wil Kadala maar niet geven :'(

Het was me overigens ook opgevallen dat het enorm hard met experience gaat, zeker als je T5 en T6 rifs blijft joinen, 60M exp per Rift, voor 1 minuut werk!! Da's anderhalf balkje paragon exp.

Ik zit eraan te denken om gewoon max exp gear aan te trekken.

2 items low lvl cain set = 30%
2 items lvl 70 cain set = 50%
2 items lvl 70 Borne = 20%
Legacy Hellfire (heb nieuwe nog niet) = 35% (volgens mij?)
gem in helm = 41%

Da's 175% bonus exp op 60M per guardian? Volgens mij moet je dan binnen no-time kunnen lvl-en. Of werkt +x% exp niet op Quest Rewards?

Battle.net tag

• Roxors
  • Laatst online: 17-09 12:59
retlaw schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:42:
[...]

Gratz! Je amu is inderdaad erg mooi! Daar kun je nog alle kanten mee op.
Het is lastig om preciese waarden per nivo op te geven. Gezien je huidige gear zou ik daar ook niet te hard op focussen. Gewoon lekker spelen! Houd rekening met de elementen. Je hebt nu bijvoorbeeld cold op je amu en fire op je gloves. Probeer om dit af te stemmen. Dit houdt dan wel in dat je skills moet afstemmen op je gear. Kijk bijvoorbeeld naar mijn lighting monk. Deze kan t5 wel aan ter indicatie, toughness is dan 17m. Kijk ook naar mijn andere monks ter inspiratie.

Probeer om je crit change boven de 40% te krijgen, cit damage boven de 400%. Let voor je toughness op resistances. Kies 1 type en probeer die te stacken icm OWE.
Kijk, daar kan ik wat mee, bedankt voor de tips!

Ik zat inderdaad al te kijken naar de elementen. Allemaal verschillende schiet niet zoveel op. Zat er aan te denken om voor +fire dmg te gaan en dan +fire skills.

Mbt resistances: Ik begrijp dat het in combinatie met OWE beter is om 1 resistance te stacken. Hoe werken de affixes eigenlijk. Er is een +all resistance en +elementaltype resistances. Is het zo dat een specifieke elemental affix een hogere range heeft? Dus +all kan max 100 en +specifiek kan max 200 rollen ofzo? Want dan ga ik voor poison aangezien dit al het meeste voorkomt op mijn gear.
Het was me overigens ook opgevallen dat het enorm hard met experience gaat, zeker als je T5 en T6 rifs blijft joinen, 60M exp per Rift, voor 1 minuut werk!! Da's anderhalf balkje paragon exp.
Bedoel je nou dat jij in 1 minuut een rift cleared? Dat duurt toch veel langer? Eerst een heleboel minions killen die verspreid over een huge map staan, en dan de guardian. Ik doe er een kwartiertje over ongeveer.

[ Voor 12% gewijzigd door Roxors op 07-07-2014 12:10 ]

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:51
kwakke01 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 09:29:
[...]

1. roll een socket in je wapen, en gooi er een CHD-gem in; dit scheelt enorm veel dam
2. 500@ op expert is echt overkill, dus gooi liever str-gems in je sockets; op expert heb je nog meer aan vita dan resi
3. als je een fire-build maakt, neem dan akarat met fire starter; dan doe je meteen een bak meer dam ;)
4. probeer 2-piece Blackthorne te scoren en 2-piece akhan; bieden geven bij 2 items 500str bonus; str is a crusaders biggest friend :)

voor items/skills kan je mn fire-build checken; let wel; dit is een max-dam set-up (staat met deze set-up in de top-20) normaal speel ik met een denial shield en een andere amu)
als je toch geen fire wilt; in mn profile staan ook een holy-build en een blessed shielder (beiden fully geared)
Thanks! CHD in een socket op mn wapen heb ik niet eens over nagedacht. Wel wat bezig geweest om CHD op mn ringen en amu te krijgen maar rol vaak mis of slecht :)
Ondertussen heb ik wel weer wat improvements gevonden en expert is nu eigenlijk wel een makkie. Master overleef ik ook prima maar dan vind ik mn DPS te laag om soepel door de trash mobs te hakken. Heb 1x even op T1 een bounty gedaan om te testen maar dan gaat mijn life toch wel regelmatig hard omlaag en moet ik te lang op de mobs staan hakken. Voorlopig nog even niet denk ik. Dropte wel meteen een blackthorne chest piece. Als ik me niet vergis kunnen die set items (net als akkhan) alleen op T1+ droppen toch? Vanavond nog maar eens wat sleutelen aan mn build.

Je linkje werkt overigens niet maar kan aan het netwerk hier op mn werk liggen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• kwakke01

kwakke01

JohnnyV76 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:14:
[...]

Thanks! CHD in een socket op mn wapen heb ik niet eens over nagedacht. Wel wat bezig geweest om CHD op mn ringen en amu te krijgen maar rol vaak mis of slecht :)
Ondertussen heb ik wel weer wat improvements gevonden en expert is nu eigenlijk wel een makkie. Master overleef ik ook prima maar dan vind ik mn DPS te laag om soepel door de trash mobs te hakken. Heb 1x even op T1 een bounty gedaan om te testen maar dan gaat mijn life toch wel regelmatig hard omlaag en moet ik te lang op de mobs staan hakken. Voorlopig nog even niet denk ik. Dropte wel meteen een blackthorne chest piece. Als ik me niet vergis kunnen die set items (net als akkhan) alleen op T1+ droppen toch? Vanavond nog maar eens wat sleutelen aan mn build.

Je linkje werkt overigens niet maar kan aan het netwerk hier op mn werk liggen.
nee, ligt niet aan jou; zag dat het linkje niet werkte idd; zal het aanpassen; als je gewoon naar diabloprogress gaat en dan crusader aanklik sta ik op plekje #20 op de 1e pagina ;)

[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 07-07-2014 12:30 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

R.I.P Juggernaut ;w Mijn eerste crusader heeft het loodje gelegd op een flauwe manier.
Moest het gebeuren dan had ik gehoopt dat hij strijdend ten onder ging in een minuten lange durende gevecht. Helaas maar nee :( op T4 had ik net een groepje molten gekilled (denk minion) en loop netjes met een boog er omheen, nu was er nog 5e verstopt in de 4 opbouwende molten explosies en die trok mij met vortex even naar zich toe op het allerlaatste moment. Oh oh, BAM, van 100% van 0% in een fractie van een seconde.

Ik gebruikte geen Indestructible maar Akkarat die 1 keer dood mag, daar voor was ik te laat met reageren. M'n nieuwe 2e crusader zal het stokje overnemen! Zo zijn crusaders nou eenmaal :P

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
Ruigerock schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:31:
R.I.P Juggernaut ;w Mijn eerste crusader heeft het loodje gelegd op een flauwe manier.
Flauwe manier valt toch nog wel mee (iig geen DC), gebeurt meestal op zo'n manier, vortex kan gewoon erg link zijn in combinatie met bijv. molton, frozen en arcane, RIP

• kwakke01

kwakke01

desjaak909 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:46:
[...]

Flauwe manier valt toch nog wel mee (iig geen DC), gebeurt meestal op zo'n manier, vortex kan gewoon erg link zijn in combinatie met bijv. molton, frozen en arcane, RIP
dan ben je idd de sjaak :+

gebeurde mij ook met mn eerste crus; daarna toch maar indestructible aangezet ;)

• desjaak909
kwakke01 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:12:
[...]

dan ben je idd de sjaak :+

gebeurde mij ook met mn eerste crus; daarna toch maar indestructible aangezet ;)
Yup dan ben je zeker deSjaak >:) , op HC moet je ook gewoon altijd met een 2e life skill spelen als je Torment speelt, alleen bij split bounties hoeft het niet

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:46:
[...]

Het kan nog flauwer idd ;) Ik baalde gewoon dat ik er één over het hoofd zag. Anders had ik me wel er op in gesteld, het was niet dat de monsters zelf zoveel schade deden maar een 4-voudige explosie deed weer teveel schade. Je schild blokkeert zulke damage helaas niet (i think) en de volledige black thorne bonus toch ook niet?

Ik gok dat molten explosies naast DC de meeste doden hebben opgebracht in HC

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
Ruigerock schreef op maandag 07 juli 2014 @ 13:58:
[...]

black thorne bonus toch ook niet?
Volledige BT bonus werkt ook tegen molton bommen

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

desjaak909 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:07:
[...]

Volledige BT bonus werkt ook tegen molton bommen
Wut? Thanks.. ik weet nu wat ik zoeken moet :) deze set had ik heel kort maar nooit goed genoeg getest voor deze conclusie.

Diablo 3 - Battle.net

• desjaak909
Ruigerock schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:14:
[...]

Wut? Thanks.. ik weet nu wat ik zoeken moet :) deze set had ik heel kort maar nooit goed genoeg getest voor deze conclusie.
Ja is op HC wel handig, alleen is het vaak lastig te combineren als je ook nog class specific sets wilt dragen, vooral de BT amu is zo ruk door al die nutteloze fixed stats, een star of Azkaranth kan ook, maar dat is zo'n beetje het zeldzaamste item in het spel

[ Voor 6% gewijzigd door desjaak909 op 07-07-2014 14:18 ]

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
zit er een lijn in ptr test hoeveel week ertussen zit met release?

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Volgens mij is dit de eerste keer dat er een PTR is :)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

desjaak909 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 14:18:
[...]

Ja is op HC wel handig, alleen is het vaak lastig te combineren als je ook nog class specific sets wilt dragen, vooral de BT amu is zo ruk door al die nutteloze fixed stats, een star of Azkaranth kan ook, maar dat is zo'n beetje het zeldzaamste item in het spel
Dat wordt wel een stuk beter met 2.1 gelukkig!

• kwakke01

kwakke01

oostland33 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 15:43:
zit er een lijn in ptr test hoeveel week ertussen zit met release?
Blizzard werkt niet met fixed release-dates O-) never did, never will :+

[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 07-07-2014 16:28 ]

• Wooldoor
Hoor een hoop leuke dingen voor WD, schijnt dat de carneval build ook weer viable gaat worden. Alleen wilt die TnT maar niet droppen....

• Salmon
  • Laatst online: 27-10 08:02

Salmon

.NET developer

Heeft er iemand nog ideeën voor mijn Crusader?

Bij Kwakke01 hierboven zag ik dat hij een mooi schild heeft op zijn crusader, dat zou een goede upgrade zijn, een RroG als ring en misschien een Andy's visage met lightning damage , full Akkan set zou ook mooi zijn maar nog niks van gevonden..

Verder probeer ik gewoon zoveel mogelijk lightning damage te stacken. De Provoke - charge up staat momenteel als test ertussen, had eerst judgement met +20% crit change rune. Kan best goed t/m T3 doen, maar wil graag verder. :P

[ Voor 13% gewijzigd door Salmon op 07-07-2014 16:46 ]

Er zijn al wel vaker PTR's geweest:
  • version 1.05
  • version 2.01
  • Reaper of Souls Beta
  • version 2.1 (die hebben we nu)
kwakke01 schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:28:
[...]

Blizzard werkt niet met fixed release-dates O-) never did, never will :+
Blizzard releases nooit iets in de zomer - dus ik zou zeggen release in September ;)

[ Voor 33% gewijzigd door Vidra op 07-07-2014 16:47 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vidra schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:46:
[...]

Er zijn al wel vaker PTR's geweest:
  • version 1.05
  • version 2.01
  • Reaper of Souls Beta
  • version 2.1 (die hebben we nu)
[...]

Blizzard releases nooit iets in de zomer - dus ik zou zeggen release in September ;)
Vydra, geef eens heel snel die TMF aan mij :P

Xtr3me4me schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:49:
[...]

Vydra, geef eens heel snel die TMF aan mij :P
die van de PTR met die primaries ... dan moet je bij Klablabla zijn :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vidra schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:50:
[...]

die van de PTR met die primaries ... dan moet je bij Klablabla zijn :+
Nee niet die! die van Marrek :P Damn moet hem echt hebben :'( heb maar geen geluk

Xtr3me4me schreef op maandag 07 juli 2014 @ 16:52:
[...]

Nee niet die! die van Marrek :P Damn moet hem echt hebben :'( heb maar geen geluk
`
Tja; het was gisteren sowieso rare finds hour :D

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:14
DeBierVampier schreef op maandag 07 juli 2014 @ 11:53:
Wauw. Heb de afgelopen week me eindelijk eens gewaagd aan RiF (Rift it Forward). Had nog een voorraadje riftkeys liggen (400+).

Dat gaat retesnel! Binnen no-time m'n barb weten te gearen met kadala. Besloten dat ik wil overgaan op een leapquake barb. Wederom na 2500+ shards (en met RiF heb je dat zo binnen) een mooie Lut Socks weten te gamblen, MotE pants en MotE shoulders. Heb nu ondertussen wel al meer dan 5000+ shards aan MotE helm gespendeerd, maar die wil Kadala maar niet geven :'(

Hoe werkt dat precies met zo'n community? Ben niet zo bekend met D3 multiplayer. :$

Verwijderd

Ruigerock schreef op maandag 07 juli 2014 @ 12:31:
Moest het gebeuren dan had ik gehoopt dat hij strijdend ten onder ging in een minuten lange durende gevecht. Helaas maar nee :( op T4 had ik net een groepje molten gekilled (denk minion) en loop netjes met een boog er omheen, nu was er nog 5e verstopt in de 4 opbouwende molten explosies en die trok mij met vortex even naar zich toe op het allerlaatste moment. Oh oh, BAM, van 100% van 0% in een fractie van een seconde.

Ik gebruikte geen Indestructible maar Akkarat die 1 keer dood mag, daar voor was ik te laat met reageren. M'n nieuwe 2e crusader zal het stokje overnemen! Zo zijn crusaders nou eenmaal :P
En daarom ga je voor een perma akarat build :+

Op dit moment? T6 monk heeft meestal <200k dps en 40m+ toughness. Exploding palm, cyclone strike en gaat met die banaan. DPS heb je niet nodig. Is wel een build die alleen bruikbaar is in parties.

Oh, je wilt T6 solo doen? Wens ik je veel succes als monk oOo .

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2014 21:33 ]

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Gister samen met Ret weer even verder geleveld op HC. Moet zeggen dat dit toch wel zijn charmes heeft. Stiekem toch al een paar keer een "oh shit" momentje meegemaakt (voornamelijk door SC speelstijl ;) )
Vind het wel grappig dat gele items gewoon weer vette upgrades kunnen zijn en dat je weer eens gebruik maakt van heel andere skills.
Nu level 32, vanavond weer eens kijken hoe ver we komen....(permanent death, here I come :P )

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Skarloc schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 09:56:
Gister samen met Ret weer even verder geleveld op HC. Moet zeggen dat dit toch wel zijn charmes heeft. Stiekem toch al een paar keer een "oh shit" momentje meegemaakt (voornamelijk door SC speelstijl ;) )
Vind het wel grappig dat gele items gewoon weer vette upgrades kunnen zijn en dat je weer eens gebruik maakt van heel andere skills.
Nu level 32, vanavond weer eens kijken hoe ver we komen....(permanent death, here I come :P )
Geef anders effe een seintje als je online bent, dan kom ik effe helpen. Op naar de 70 en T1 :*)
Dat geld trouwens voor alle Gotters die een HC char willen levelen ;)

Battle.net tag

• Wooldoor
Hier trouwens mensen die zijn begonnen met het farmen van de keywardens?

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-11 19:51
Wooldoor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:15:
Hoe gaat dat tegenwoordig? Laatst dat ik gespeeld had voor ik weer begon moest je 5 stacks nephalem valor halen en dan de keywardens opsnorren. Maar je krijgt nu geen stacks meer dus wss droppen ze pas vanaf T1 oid?

Gister nog even geprobeerd een socket op mn 2h flail te krijgen ipv de 2900 life on hit maar na een poging of 8 oid werden de kosten mij te hoog en ben ik bij 894 strength gebleven. Alsnog een hele flinke boost en mis de life on hit eigenlijk niet. Is ook niet super natuurlijk op een trage 2h. Zit nu op iets van 430k dps ingame en daarmee gaat expert heel makkelijk dus nu op master verder gegaan en ook dat gaat goed.

Grootste probleem is voor mij om aan forgotten souls te komen. De unique items die ik vind zijn tot nu toe meestal plans en de unique wapens / armor die droppen denk ik.. oeh die bewaar ik... wie weet nog eens handig voor een ander char mss.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Wooldoor
Je kan nu gelijk naar de wardens zonder dat gezeur met nephalem valors. Hoe hogere Tor level hoe hoger de drop change, op T6 is het 50%. Gister een community gejoined voor het farmen van keywardens en ik moet zeggen dat het vermakelijk is en een leuke afwisseling op riften.

• DeBierVampier
superbassie schreef op maandag 07 juli 2014 @ 17:55:
[...]

Hoe werkt dat precies met zo'n community? Ben niet zo bekend met D3 multiplayer. :$
Laat ik beginnen met zeggen dat deze community een doodsklap krijgt met patch 2.1, dus als je er nog gebruik van wil maken moet je snel zijn! :)

Bij de Rift it Forward (RiF) community komen twee soorten mensen bij elkaar. Mensen die graag rifts runnen en mensen die geinteresseerd zijn om zo snel mogelijk, zo veel mogelijk shards bij elkaar te sprokkelen (voor gamblen). In de chat van de RiF community wordt om de haverklap dingen gespammed als
T6 +3 lowest
Dat betekent dat iemand die een rift aan het runnen is op T6, bij de Rift Guardian is en er 3 mensen z'n game kunnen joinen. Degene met de laagste paragon lvl opent een nieuwe rift nadat de RG dood is. Op deze manier kunnen mensen heel snel 500 shards verzamelen (5 games op T5, T6 is genoeg) en je hebt een kans van 2 op 3 dat je de volgende rift niet hoeft te openen. De runner hoeft nooit een rift te openen dus die kan lekker door blijven gaan met wat hij leuk vindt, zonder rift keys nodig te hebben.

Met patch 2.1 moet echter iedereen 1 rift key betalen om door de portal te gaan, dus dat is 't einde van deze community. Ik begrijp het ergens ook wel van blizzard. Want dit is verreweg de snelste manier om specifieke items te farmen, en tegelijkertijd een baklading met exp binnen te harken. Voor de efficiente spelers is de game nu bijna gedegradeerd tot:

1. kijken naar RiF chat en invite requests sturen
2. RG doden en quest inleveren bij Orek (en eventueel weer openen als de runner dat bepaald)
3. repeat while shards < 500

Anyway, er zijn meerdere RiF communities, ik zou aanraden de 2 communities met het hoogste leden aantal te joinen.

Battle.net tag

• Apsie
Wooldoor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:15:
Ja, ongeveer 1 uurtje per avond (Langer houd ik niet vol :) )
Heb nu 8 complete ringen/amuletten....

Apsie's profiel

• Skarloc

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

stingray2012 schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:14:
[...]

Geef anders effe een seintje als je online bent, dan kom ik effe helpen. Op naar de 70 en T1 :*)
Dat geld trouwens voor alle Gotters die een HC char willen levelen ;)
Bedankt voor het aanbod, i'll keep it in mind :)

• Wooldoor
Apsie schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:57:
[...]

Ja, ongeveer 1 uurtje per avond (Langer houd ik niet vol :) )
Heb nu 8 complete ringen/amuletten....
Ik bedoel op de live servers om straks hellfire amuletten te kunnen craften :P

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:00

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

DeBierVampier schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 10:57:
Degene met de laagste paragon lvl opent een nieuwe rift nadat de RG dood is.
Dat is dus altijd dezelfde :?. Lekker eerlijk.

Cunning linguist.

• Wooldoor
Nee want na een riftboss gekilled te hebben en een nieuwe portal te hebben geopend moet hij de game leaven en kan hij weer geinvite worden in een nieuwe game met dus wel weer een kans om laagste te zijn.

Bart ® schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:57:
[...]

Dat hangt af van je eigen plvl en het aantal mensen die kan joinen in de Rift-it-Forward rift ... als er twee plekken zijn, dan gaat de strijd tussen jou en die ander, als er maar 1 plek is ... das pech hebben ;)

Wooldoor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:12:
[...]

De huidige mats kunnen ook gebruikt worden voor de amuletten - dus die kan je nu al farmen :9~

• DeBierVampier
Bart ® schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:57:
[...]

Hangt van de runner af. Als er "lowest" in z'n chat staat dan moet de laagste plvl de volgende rift openen. Vaak genoeg zijn er ook mensen die de "highest" laten betalen, of de laatste die de game joined.

Overigens blijf je dus niet telkens in dezelfde game. Je joined een game als je invite request ook daadwerkelijk een invite oplevert, vermoord de Rift Guardian en lever de quest in, open de volgende rift als nodig, en dan is die game voor jou klaar en ga je op zoek naar de volgende.

Het hele punt van RiF is dus dat je telkens van game naar game hopt om alleen de Rift Guardian te killen. Je blijft dus niet in een game hangen met de volgende rift mee te doen of iets dergelijks om daarna wéér te moeten openen. Met RiF kan je dus binnen 5 minuten 500 shards hebben.

Battle.net tag

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pub rifts is ook niet meer wat het geweest is. Niemand wil meer openen, en iedereen staat maar een beetje te staan in de hoop dat iemand wil openen. Ik open soms wel, maar heb ook geen zin om áltijd te moeten openen. Dan ga ik liever solo t5 rifts doen, want in pub doe ik louter t4 omdat je anders weer mensen moet carryen.

Wil echt graag een FotF op m'n Crus, maar so far no luck. Verder weet ik niet echt wat ik nog zou moeten verbeteren.

Heb wel ff een vette transmo genomen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dgWC37K.jpg

Tesla M3LR '21

• Apsie
Wooldoor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 11:12:
[...]

Ik ook :)

Apsie's profiel

• Wooldoor
ja sorry de bedoeld dat je de mats klaar hebt om de amuletten te maken.

• Apsie
Wooldoor schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:29:
ja sorry, je bedoeld dat je de mats klaar hebt om de amuletten te maken.
Precies _/-\o_

Apsie's profiel

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Las Vegas schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:25:
Pub rifts is ook niet meer wat het geweest is. Niemand wil meer openen, en iedereen staat maar een beetje te staan in de hoop dat iemand wil openen. Ik open soms wel, maar heb ook geen zin om áltijd te moeten openen. Dan ga ik liever solo t5 rifts doen, want in pub doe ik louter t4 omdat je anders weer mensen moet carryen.

Wil echt graag een FotF op m'n Crus, maar so far no luck. Verder weet ik niet echt wat ik nog zou moeten verbeteren.

Heb wel ff een vette transmo genomen :D

[afbeelding]
Holy SOJ en een betere neck (met +holy) ;-)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

UTADDICT schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:49:
[...]

Holy SOJ en een betere neck (met +holy) ;-)
Waarom? Al m'n dmg is fire :P

Tesla M3LR '21

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Las Vegas schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:50:
[...]

Waarom? Al m'n dmg is fire :P
Als je een FoTF krijgt is Holy de enige optie. Daarom ;-)

Las Vegas schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:25:
Gewoon een RiF community joinen, zelf clearen, mensen inviten om te openen :) RG killen, invite laten reopenen en door riften :9

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

UTADDICT schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:50:
[...]

Als je een FoTF krijgt is Holy de enige optie. Daarom ;-)
Ja dat lijkt me logisch :P Maar heb nog geen FoTF dus ga ik ook geen holy gear dragen. Hopelijk krijg ik 'm snel :D

En dat doe ik nu idd Vydra.

Tesla M3LR '21

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Las Vegas schreef op dinsdag 08 juli 2014 @ 12:52:
[...]

Ja dat lijkt me logisch :P Maar heb nog geen FoTF dus ga ik ook geen holy gear dragen. Hopelijk krijg ik 'm snel :D

En dat doe ik nu idd Vydra.
Snap ik, ik reageerde alleen op het feit dat je niets meer kon bedenken qua upgrade.

Sowieso is je huidige neck ook wel aan een upgrade toe voor fire ;-)

Pagina: 1 ... 64 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]