Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

UTADDICT schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:53:
Grats Ret, voor ons ook lekker, daar hoorden we je nu al ZO lang over :D
:D ... Nu ik de rucksack heb, is een tal man het volgende item op de lijst. Jullie zijn nog niet van me af dus >:) . Nee hoor, zal me inhouden :)

Battle.net || Strava

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

oostland33 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:08:
[...]

wee zou mooi zijn omdat ze nu nutteloos zijn...
Heel gaaf!!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:19

Pater

Terry Tate

Sacrifice
Has been redesigned
Now sacrifices a single dog at a time
The dog will now be thrown to you cursor location and detonates on impact
Weapon damage increased from 185% to 1090%
If you're wearing The Tall Man's Finger, the damage is tripled to 3270% weapon damage for sacrificing your dog
You do not gain additional damage if your giant dog represents more than 3 normal dogs

Skill Rune - Pride
Mana gained increased from 60 to 280 per dog

Skill Rune - Provoke the Pack
Has been redesigned
Now gain 20% increased damage for 5 seconds when you sacrifice a dog
This buff gains a stack with each cast and has a maximum of 10 stacks
Oh wauw! Dat betekent dat ik Sacrifice weer ga gebruiken. Sorry, garg doggy, but daddy is going to blow you up for a loooooot of dmg! :*)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:09
Bosmonster schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:36:
[...]

Dat kon gewoon al. Alleen was de hitbox van zeker de Garg gewoon belachelijk groot.

[...]

Ahh eindelijk.
Ik bedoel "meer" als in "meer dan nu". en niet "meer dan 1"

Want met meer dan 1 DW in de game staat nu de helft van de pets niks te doen tijdens de riftboss.

TheS4ndm4n#1919

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:38
Pater schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:13:
[...]

Oh wauw! Dat betekent dat ik Sacrifice weer ga gebruiken. Sorry, garg doggy, but daddy is going to blow you up for a loooooot of dmg! :*)
Word weer grappig, inderdaad :)

http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/15996990

Apsie's profiel

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

[...]

Ik ben echt benieuwd naar een nieuwe build die dit gebruikt, dan switch ik meteen van Jade naar sacrifice.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

• Geen fist of the heavens screenshake meer.
  • Legendary om max sockets op je gear te zetten.
  • Shift click om items te vergelijken zonder gems.
  • Greater rifts
  • Legendary gems
  • Ladders
  • Goblin realm
  • Bracers kosten 72 arcane dust ipv 120....
Best patch ever?!

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 26-06-2014 10:27 ]

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
UTADDICT schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:18:
[...]

Ik ben echt benieuwd naar een nieuwe build die dit gebruikt, dan switch ik meteen van Jade naar sacrifice.
TRAITOR!!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18:49
wow die monk seasonal legendary 1 minuut sweeping winds duration, not.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
bronce schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:30:
wow die monk seasonal legendary 1 minuut sweeping winds duration, not.
Vrij kansloos item als je een groot gedeelte van de Inna's set hebt...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

[...]

Ik gebruik sacrifice nu al, maar voor provoke the pack. Dat wordt nu generfed. (15 sec -> 5 sec buff)

Dus tenzij ik de mojo gebruik en iedere 5 seconden wil sacrificen, vind ik de skill juist grotendeels onbruikbaar geworden nu.

De damage buff is natuurlijk nice, maar daar is dan ook alles mee gezegd.
UTADDICT schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:18:
[...]

Ze hebben alle skills die zombie dogs summonen ook generfed (er is niet meer zoiets als 0-dog), dus een echte sacrifice build zit er gewoon nu niet in. Misschien iets met de Circle of Life passive, maar dat is natuurlijk weer waardeloos op bosses.

Dus het enige verschil met voor de patch is dat je vaker moet sacrificen en daar een klein beetje extra damage voor terugkrijgt. En de Homunculus is daar wel een must-have voor.

[ Voor 39% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2014 10:40 ]

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Maar zeg je nu dat 0-dog dus niet mogelijk is?

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Zou het voor de (fire) wizz ook werken als je prodigy als passive gebruikt?
veel+fire dmg + Depthdiggers + Mirrorball + MM-Conflagrate = fun? :)

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Hmm geen helltooth buff, Jade set wordt sterker gemaakt en de Zuni pets worden nog steeds overschreven door passives. Alleen de sacrifice en spider queen leuk kunnen worden kwa damage. spider queen is nu al leuk met een grin reaper.

Barb valt ook tegen, EQ wordt alleen maar nog sterker gemaakt dus nog steeds weinig nut om Raekors te gaan gebruiken.

Jammer hoop dat dit nog verre van final is.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• RocketKoen
3200% weapon damage is ook niks voor sacrifice.
Die gargantuan dog doet icm de passives en helm meer schade in 1 hit.
Wooldoor schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:45:
Hmm geen helltooth buff, Jade set wordt sterker gemaakt en de Zuni pets worden nog steeds overschreven door passives.
Zuni pets worden als het goed is al een maand niet meer overschreven door passive fetishes.
En welke Jade set buf?

[ Voor 59% gewijzigd door RocketKoen op 26-06-2014 10:48 ]

TheS4ndm4n#1919

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Wooldoor schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:45:
Hmm geen helltooth buff, Jade set wordt sterker gemaakt en de Zuni pets worden nog steeds overschreven
heb niks gelezen over jade set?

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:41

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Aardige patch notes met aardige buffs en changes voor de monk! Interesant, wellicht wordt FoT dus weer bruikbaar. Ben erg benieuwd!

Verder:

CRAFTING

Blacksmith

The number of Magic materials required to craft Legendary and set Bracers has been reduced from 120 to 72

Nice! scheelt toch weer wat...

Battle.net || Strava

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:14
RocketKoen schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:45:
3200% weapon damage is ook niks voor sacrifice.
Die gargantuan dog doet icm de passives en helm meer schade in 1 hit.

[...]

Zuni pets worden als het goed is al een maand niet meer overschreven door passive fetishes.
En welke Jade set buf?
Ik meen toch echt de blue post aangaf dat dit gefixed zou worden in 2.1, of heb ik ergens wat gemist.
bakbakbak schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:07:
Interessante PTR spoiler! Heeft te maken met de treasure goblin, misschien wil niet iedereen het weten ;-)

spoiler: title
I found a treasure goblin on the PTR and killed it only to discover he spawned a portal. I clicked it and got transported to the Treasure Realm. It contained a BUNCH of gold, millions even. There is also a boss at the end that drops a chest which contained 2 legendary weapons for me.

Edit: The goblin was found while getting rift keystones in The Silver Spire Level 2

Hier de post op reddit
Screenshots

Vet idee dat je eindelijk de portal van de treasure goblin kan pakken :9~ :9~

Edit: Check ook die twee goblin die Greed besturen hahahaha
Holy fuck ziet er cool uit :D

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

UTADDICT schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:41:
Maar zeg je nu dat 0-dog dus niet mogelijk is?
0-dog sowieso niet, want je krijgt je CD's niet meer naar 0 in RoS. Maar er zijn wel manieren om meer zombie dogs te summonen, zoals Humonculus, Circle of Life of andere active skill runes.

Al met al denk ik dat dat nog steeds te weinig is om echt een sacrifice build te maken.

Met Humonculus en Provoke The Pack blijft het een leuke combi om te hebben, maar dat is het nu ook al. Enige verschil is dus dat je elke 5 seconden op sacrifice moet rammen en dat vind ik niet echt een verbetering :P
RocketKoen schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:45:
Die fix wordt verwacht voor 2.1 (al staat er niks over in de patch notes...)

Is momenteel nog niet gefixed.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2014 10:59 ]

• Wooldoor
oostland33 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:47:
[...]

heb niks gelezen over jade set?
Locust wordt colt gemaakt

• RocketKoen
Dennism schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:52:
[...]

Ik meen toch echt de blue post aangaf dat dit gefixed zou worden in 2.1, of heb ik ergens wat gemist.
Ik dacht inderdaad dat ze het al gefixed hadden. Maar dat was blijkbaar niet in "next patch" maar pas in 2.1
En inderdaad niks van op de patchnotes.
Alleen de rune die je mana teruggeeft.
Bijna iedereen gebruikt nu Pestilence.

[ Voor 23% gewijzigd door RocketKoen op 26-06-2014 11:02 ]

TheS4ndm4n#1919

Ben ik de enige die de PTR totaal niet boeit? :P Speel liever Live zodat ik items kan vinden waar ik over een paar weken nog wat mee kan :+ Is toch zonde om te spelen? Builds testen is ook onzin, zijn genoeg die-hards die zodra de PTR naar Live gaat een build klaar hebben die je dan zo kunt overnemen (met de gear die je in de tussentijd op Live gefarmed hebt). :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Blaat
Angeloonie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:10:
Ben ik de enige die de PTR totaal niet boeit? :P Speel liever Live zodat ik items kan vinden waar ik over een paar weken nog wat mee kan :+ Is toch zonde om te spelen? Builds testen is ook onzin, zijn genoeg die-hards die zodra de PTR naar Live gaat een build klaar hebben die je dan zo kunt overnemen (met de gear die je in de tussentijd op Live gefarmed hebt). :P
Tenzij je gear al af is en nieuwe buildopties gewoon leuk zijn om te testen. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Helaas voor Fire Wizard weinig boeiends, behalve de 6e set bonus ben ik wel benieuwd naar.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Ben gewoon benieuwd naar de wijzigingen.

Spelen op Live is juist wat me de laatste tijd niet meer zo boeit :P

• nyX1989
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 17-10 11:02
Zodra de patch live gaat begin ik toch opnieuw met seasons. De gear die ik nu nog op live zal farmen maakt mij ook niet heel veel meer uit. Dan ga ik liever met wat meer ervaring over de nieuwe builds de seasons straks in :)

• Blaat
Angeloonie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:27:
[...]

Jij hebt alle classes volledig op de max gegeared? :P
Andere classes boeien me niet. ;)

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:27
Xtr3me4me schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 11:11:
Helaas voor Fire Wizard weinig boeiends, behalve de 6e set bonus ben ik wel benieuwd naar.
Wel wat buffs, maar verder niet zo boeiend.

De nieuwe build wordt spark...(wapen dat je 2 hydras geeft), depth diggers, en mirrorball, en tasker and theo.

Battle.net tag

Hmm zie net deze nog staan:
ItemPassive_Unique_Gem_010U_x1 - Your pets are unkillable.
Die wordt wel erg OP met zoveel fetishes. Enige nadeel van die dingen nu op T6 bijvoorbeeld (en waarschijnlijk ook hogere Greate Rift levels) is dat er veel type mobs zijn die de fetishes massaal killen.

Als je er 23 hebt die ook nog eens niet dood kunnen wordt het wel sterk!

Voor de liefhebber, Greed's Domain video:

4 legs uit de kist :+

[ Voor 24% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2014 13:20 ]

• RocketKoen
Fetishes even getest op de PTR met Zuni's

8 Fetishes levend van fetish army (met rune dat je er 8 hebt): Summon nieuw fetish army = ik heb nog steeds maar 8 fetishes.

10 fetishes levend van de passive. Summon fetish army = ik heb ineens nog maar 8 fetishes.

Test op lage difficulty (zodat fetishes niet dood gaan:
Begin met 8x fetish army. Clear een berg monstens = 15 fetishes
Wacht 1 minuut: 0 fetishes.
Alle Fetish army pets zijn dus overschreven. En zuni's werkt niet op de passive fetishes.

TheS4ndm4n#1919

• Wooldoor
Dus de zuni set is nog steeds nutteloos :(

RocketKoen schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:23:
Fetishes even getest op de PTR met Zuni's

8 Fetishes levend van fetish army (met rune dat je er 8 hebt): Summon nieuw fetish army = ik heb nog steeds maar 8 fetishes.
Dit hoort ook zo. Zuni zorgt er alleen voor dat ze niet meer na timeout verdwijnen. ("last until they die")
10 fetishes levend van de passive. Summon fetish army = ik heb ineens nog maar 8 fetishes.
FA overschrijft passive fetishes. Dit blijft ook gewoon zo denk ik. Geen probleem met Zuni op zich, want zo vaak recast je FA dan niet.
Test op lage difficulty (zodat fetishes niet dood gaan:
Begin met 8x fetish army. Clear een berg monstens = 15 fetishes
Wacht 1 minuut: 0 fetishes.
Alle Fetish army pets zijn dus overschreven. En zuni's werkt niet op de passive fetishes.
Dat is dus gewoon nog steeds als het was. Zuni's werkt ook alleen op FA skill (niet op fetishes uit andere bron), ook dit gaat niet veranderen lijkt me.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2014 13:58 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Bosmonster schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 13:54:
[...]

Dit hoort ook zo. Zuni zorgt er alleen voor dat ze niet meer na timeout verdwijnen. ("last until they die")

[...]

FA overschrijft passive fetishes. Dit blijft ook gewoon zo denk ik. Geen probleem met Zuni op zich, want zo vaak recast je FA dan niet.

[...]

Dat is dus gewoon nog steeds als het was. Zuni's werkt ook alleen op FA skill (niet op fetishes uit andere bron), ook dit gaat niet veranderen lijkt me.
Ja, maar dan moetje dus wel de 8 uit je FA overhouden die niet despawnen.

Dus als je 8 Fetishes hebt uit je FA, kun je er max 7 bij krijgen uit de passive. Een nieuwe spwn van een fetish uit de passive mag dan niet een van de 8 uit je FA innemen.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

_Peter2_ schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:13:
[...]

Ja, maar dan moetje dus wel de 8 uit je FA overhouden die niet despawnen.

Dus als je 8 Fetishes hebt uit je FA, kun je er max 7 bij krijgen uit de passive. Een nieuwe spwn van een fetish uit de passive mag dan niet een van de 8 uit je FA innemen.
Idd en dat is dus precies het probleem op het moment :P

Ze zouden dit fixen in 2.1.. zou wel sneu zijn als ze dat nu dan niet meenemen.. Alle sets worden gefixed, terwijl de Zuni setbonus al maanden totaal nutteloos is door deze bug..

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2014 14:24 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Bosmonster schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:22:
[...]

Ze zouden dit fixen in 2.1.. zou wel sneu zijn als ze dat nu dan niet meenemen.. Alle sets worden gefixed, terwijl de Zuni setbonus al maanden totaal nutteloos is door deze bug..
En dus zoals op PTR getest ook nog in 2.1

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Wooldoor
Ach de barb sets worden ook totaal niet gefixed, alleen EQ wordt nog wat meer gebuffed.

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Wooldoor schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:26:
Ach de barb sets worden ook totaal niet gefixed, alleen EQ wordt nog wat meer gebuffed.
Je weet wat je te doen staat! ;-)

• Wooldoor
EQ is nogal saai om te spelen, keek er naar uit om mijn raekor set uit de kast te trekken en te gebruiken.

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21-11 10:20

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 14:22:
[...]

Het zal nog wel gefixed worden. Het is pas het begin van het PTR er zullen nog wel veel dingen gefixed worden. En met name de monk veranderingen zullen ook nog wel iets aangepast worden gezien al het gezeur op de officieel forums.

Ik hoop wel dat de Zuni set bonus gefixed word. Gisteren eindelijk Zuni piece 2 en 3 gevonden :)
Voor de mensen die nog een clan zoeken:

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 700 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder geadverteerde) clans wel aanwezig.

[ #1 - GoT Clan]

GOT-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de GoT Clan roep dit dan in de community chat. Koeitje, Grin, Petrus, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

[/EINDE RECLAMEBLOK #1]

[#2 - Solidarity Gaming]

Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De zomerborrel komt er binnenkort weer aan 8) Maar momenteel wil het niet echt vlotten met het Nederlandse weer :(

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen.

Wij hebben momenteel ongeveer 87 leden, waaronder Deathsmell, An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Bosmonster, Wooldoor, Samtax, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Patch 2.1: Leaderboards / Seasons
Met de komst van Leaderboards / Seasons gaan wij ons ook richten op een groep spelers die het leuk vinden om in samenspel/spraak nieuwe records te zetten ;)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
[/EINDE RECLAMEBLOK #2]

[ #3 - ArCINC]

ArcINC - wie zijn wij?

ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.

Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de

Vereisten
Wat moet je mee nemen om bij ons in de clan te zitten:

18+
Engels en Nederlands kunnen spreken.

Wij hebben momenteel ongeveer 35 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.

Op welk niveau spelen wij?

T1 tot T6 en we zijn een gezellige club en helpen iedereen.

Aanmelden?
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253 of met NeooeN#2211

[/EINDE RECLAMEBLOK #3]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Vidra schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:21:

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 700 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende clans wel aanwezig.

[..]
Ik heb ook maar even de oproepberichtjes van de andere clanleaders erbij gepakt en bijgevoegd :D

Andere clans die toegevoegd willen worden? Stuur maar een tekst voorstel in een pm :+

[ Voor 8% gewijzigd door Vidra op 26-06-2014 17:25 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Bug Fixes
Fixed an issue that could prevent some DoTs from dealing damage while Treasure Goblins were running

Beste fix ooit. Dik irritant als je jade build hebt

Verwijderd

De PTR patch ziet er goed uit op één ding na:

Depthdiggers.

Als ze dit zo houden gaat letterlijke elke wizzard voor DD's + Mirroball + Hydra wand ding.

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:17

kihon

Uplay > palitojr

Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 19:10:
De PTR patch ziet er goed uit op één ding na:

Depthdiggers.

Als ze dit zo houden gaat letterlijke elke wizzard voor DD's + Mirroball + Hydra wand ding.
Dat klopt, maar er is ook geen andere optie dan he.
Blizzard promote gerwoon 1 build voor wizzards en da's die stomme MM build.... |:(
Al die wizards patch notes doen geen ene reet voor de wizard.
Laat staan die firebird set changes, om te huilen gewoon :'(

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18:12
De 2.1 ptr patchnotes voor wiz is gewoon om te huilen. Ze mochten van mij wat creatiever zijn mbt de firebird set. 300% weapon dmg naar 2000% klinkt goed, maar in praktijk heb je er volgens mij weinig aan. Trashmob gaat snel genoeg dood en de elite/packs hebben erg veel hp om de wat 6 set bonus niet zo goed maakt. Daarnaast offer je hier 6 slots op.

Disintegrate en arcane torrent nerf slaat echt nergens op, alsof je daarmee door T6 kon blazen. Van mij mag Blizzard echt de design design philosophy van de wiz uit leggen. Ik vind het niet gek dat iedereen WD speelt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Spelen hier veel mensen op de PTR ?

if so voeg maar toe aan de PTR friendslist : sleepwalkerb#2326 solo is ook maar solo he

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Mijn bevindingen van Sacrifice:

- Holy shit 15-20M crits met mijn gear (zie sig)
- Eindelijk een buff icon voor provoke the pack
- Humonculus is nu echt de shit :P

Het blijft geen volledige build, maar wel een damn lekkere aanvulling op de toch al goeie fetish build!

Gebruik nu exact de build zoals die in mn sig nog steeds staat.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2014 22:10 ]

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:19

Pater

Terry Tate

Bosmonster schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 12:48:
Hmm zie net deze nog staan:

[...]

Die wordt wel erg OP met zoveel fetishes. Enige nadeel van die dingen nu op T6 bijvoorbeeld (en waarschijnlijk ook hogere Greate Rift levels) is dat er veel type mobs zijn die de fetishes massaal killen.

Als je er 23 hebt die ook nog eens niet dood kunnen wordt het wel sterk!

Voor de liefhebber, Greed's Domain video:

[video]

4 legs uit de kist :+
Does that include the Wrathful Garg?? Unstoppable! >:)

And....Gooooooooooooooold! So much gold! Lekker! :)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Tweede bevinding: De XP uit greater rifts is insane.

Levelde van 351 naar 352 (ruim 800M XP) in een enkele greater rift van lvl 21. Die duurde ongeveer 8 minuten.

Level 353 haalde ik zelfs al halverwege de volgende rift (level 25). Level 354 aan het einde van de rift. 2 levels in een level 25 rift van < 10 minuten dus (1.7B xp..)

Uiteindelijk gestrand op level 28. Daar hadden mobs net wat te veel health.

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 26-06-2014 23:31 ]

• gaspit
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-04-2024
Heb je wel nog gems kunnen enchanten/upgraden?
(Bij die dame die verschijnt)

[ Voor 25% gewijzigd door gaspit op 27-06-2014 00:31 ]

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vidra schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 17:21:

Eerste stap is lid worden van de Tweakers community (momenteel zo'n 700 leden), daar kan iedereen lid van worden. In deze chat zijn de meeste officers van de verschillende (hieronder geadverteerde) clans wel aanwezig.

[ #1 - GoT Clan]

GOT-clan
De enige echte - meestal vol, maar soms is er gewoon plek :D

Als je lid wil worden van de GoT Clan roep dit dan in de community chat. Koeitje, Grin, Petrus, Stingray en RetLaw kunnen je dan aan de clan toe voegen.

Er is niet altijd iemand online, maar in de avonden meestal wel :)

Voor meer informatie http://gotdiablo.blogspot.nl - aanmelding via de volgende lijst lijst of neem even contact op met RetLaw#2411 of een van de hierboven genoemde namen :P

\[/EINDE RECLAMEBLOK #1]

[#2 - Solidarity Gaming]

Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De zomerborrel komt er binnenkort weer aan 8) Maar momenteel wil het niet echt vlotten met het Nederlandse weer :(

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen.

Wij hebben momenteel ongeveer 87 leden, waaronder Deathsmell, An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Bosmonster, Wooldoor, Samtax, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Patch 2.1: Leaderboards / Seasons
Met de komst van Leaderboards / Seasons gaan wij ons ook richten op een groep spelers die het leuk vinden om in samenspel/spraak nieuwe records te zetten ;)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
\[/EINDE RECLAMEBLOK #2]

[ #3 - ArCINC]

ArcINC - wie zijn wij?

ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.

Teamspeak?
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de

Vereisten
Wat moet je mee nemen om bij ons in de clan te zitten:

18+
Engels en Nederlands kunnen spreken.

Wij hebben momenteel ongeveer 35 leden; Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless, ArchangelINC en nog een aantal mensen van dit forum.

Op welk niveau spelen wij?

T1 tot T6 en we zijn een gezellige club en helpen iedereen.

Aanmelden?
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253 of met NeooeN#2211

\[/EINDE RECLAMEBLOK #3]
dank je :) ondertussen 37 members :)

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Blaat
Gisteren ook even kort PTR gestest.

Mijn huidige fire sentry build is qua single target DPS echt veel sterker geworden aangezien alle rockets 2x hun huidige weapon damage gaan doen.

En elites zijn nu veeeeel minder gevaarlijk voor mij...

Ook was ik aangenaam verrast door de effectiviteit van de Shadow's set. Permagloom geeft een leuk visueel effect (zodat je je ook 1 met de shadows voelt :9 ) en daardoor schiet je toughness omhoog naar 20m+! Tanken op T6 galore! Dit in combinatie met een cold build is echte awesome! :)

• ChUcKiE
  • Laatst online: 22:33

ChUcKiE

Dus........

Ik weet niet of er hier meer last van gehad hebben, maar gisteravond heb ik in een 3 uur spelen denk ik zo'n 35 legendary's gehad. Een stuk of 7 plan's, 8 set items (3/4 IK set en meer) en de rest Legs gekregen.
Elke Rift leverde zo tussen de 4 en 7 Legs op op T3.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
Ik heb gisteravond een stuk of 6 rifts gedaan op t4 en solo op t3 en gemiddeld iets minder dan 2 per rift gevonden. Dus nee

• Blaat
ChUcKiE schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 09:42:
Ik weet niet of er hier meer last van gehad hebben, maar gisteravond heb ik in een 3 uur spelen denk ik zo'n 35 legendary's gehad. Een stuk of 7 plan's, 8 set items (3/4 IK set en meer) en de rest Legs gekregen.
Elke Rift leverde zo tussen de 4 en 7 Legs op op T3.
Had je hier "last van"? :P

Op Torment 6 krijg ik gemiddeld al minder legs per rift. Ik denk dat je gewoon een lucky streak had.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Ik lees Greater rifts? wat moet ik me daar bij voorstellen? sorry voor mn nub vraag -_-

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

An1mA schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 20:29:
De 2.1 ptr patchnotes voor wiz is gewoon om te huilen. Ze mochten van mij wat creatiever zijn mbt de firebird set. 300% weapon dmg naar 2000% klinkt goed, maar in praktijk heb je er volgens mij weinig aan. Trashmob gaat snel genoeg dood en de elite/packs hebben erg veel hp om de wat 6 set bonus niet zo goed maakt. Daarnaast offer je hier 6 slots op.

Disintegrate en arcane torrent nerf slaat echt nergens op, alsof je daarmee door T6 kon blazen. Van mij mag Blizzard echt de design design philosophy van de wiz uit leggen. Ik vind het niet gek dat iedereen WD speelt.
Couldn't agree more. Ik ben heel erg blij met deze content patch dat staat buiten kijf. Ik had alleen echt het idee dat er ook voor de Wiz ook wat leuke dingen aan zaten te komen. Daar ik deze class het meeste speel en het meeste uren in heb gespendeerd is het echt teleurstellend wat ik in de patchnotes specifiek voor de Wiz lees.

Arcane builds worden compleet generfed met initial arcane costs. Hiermee kun je het wel vergeten op hogere Torment levels. Als je zoiets invoert moet je of:
  • de verdere channeling costs wel verminderen of
  • dmg increase stukken groter maken.
De AP van de WIZ is in feite generfed. Je krijg op deze manier nooit genoeg AP. Anderzijds wordt dmg output ruwweg gehalveerd.

Weapon dmg van skills worden mondjesmaat increased, echter heb je er niets aan aangezien initial arcane costs is ingevoerd.

Verder is Energy Twister gebuffed... helaas gebruikt niemand deze runes want energy Twister MOET gewoon chasing enemy zijn.

Firebird 6 set bonus is niet echt om te juichen.

Het enige wat nog te spelen is zijn builds met Mirrorball en Arcane Hydra... maar daar wordt dan wel de dmg output stukken minder van.

Conclusie:
De wizard kan in de kast. De balans tussen de 2 INT classes is totaal zoek. Niemand gaat een Wizard spelen met maximaal 5 tot 10m Crit dmg wanneer je een witchdocter kan spelen die 20 tot 75m dmg crists kan halen.

Misschien ben ik een zwartkijker hoor maar ik zie het voor de Wiz behoorlijk somber in. Wat denken jullie?

edit: of zoals een wiz fan op DiabloFans zo goed verwoord:
Now dont get me wrong guys...im not trying to say the wizard is now as useless as an ejection seat on a helicopter or anything...what im trying to say is that its even more useless than an ejection seat on a helicopter :+

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 27-06-2014 11:29 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Blaat
FloydRaalte schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:25:
[...]

Couldn't agree more. Ik ben heel erg blij met deze content patch dat staat buiten kijf. Ik had alleen echt het idee dat er ook voor de Wiz ook wat leuke dingen aan zaten te komen. Daar ik deze class het meeste speel en het meeste uren in heb gespendeerd is het echt teleurstellend wat ik in de patchnotes specifiek voor de Wiz lees.

Arcane builds worden compleet generfed met initial arcane costs. Hiermee kun je het wel vergeten op hogere Torment levels. Als je zoiets invoert moet je of:
De AP van de WIZ is in feite generfed. Je krijg op deze manier nooit genoeg AP. Anderzijds wordt dmg output ruwweg gehalveerd.

Weapon dmg van skills worden mondjesmaat increased, echter heb je er niets aan aangezien initial arcane costs is ingevoerd.

Verder is Energy Twister gebuffed... helaas gebruikt niemand deze runes want energy Twister MOET gewoon chasing enemy zijn.

Het enige wat nog te spelen is zijn builds met Mirrorball en Arcane Hydra... maar daar wordt dan wel de dmg output stukken minder van.

Conclusie:
De wizard kan in de kast. De balans tussen de 2 INT classes is totaal zoek. Niemand gaat een Wizard spelen met maximaal 5 tot 10m Crit dmg wanneer je een witchdocter kan spelen die 20 tot 75m dmg crists kan halen.

Misschien ben ik een zwartkijker hoor maar ik zie het voor de Wiz behoorlijk somber in. Wat denken jullie?
Met een mirrorball en de nieuwe Depth Diggers kan je makkelijk 50m damage per hit doen met magic missile. Die crits zie je niet (je ziet 3x 15m oid) maar je doet de damage wel.

Het enige probleem is het gebrek aan andere builds die evenveel damage doen...

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Heb ik iets gemist over de depth diggers?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Blaat
NastyNickNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:30:
Heb ik iets gemist over de depth diggers?
Die gaan zorgen dat al je generators 80% tot 100% meer damage doen.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Wolf schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Met een mirrorball en de nieuwe Depth Diggers kan je makkelijk 50m damage per hit doen met magic missile. Die crits zie je niet (je ziet 3x 15m oid) maar je doet de damage wel.

Hopelijk heb je gelijk en is een 'Signature Spell' een 'Resource generator'. Mocht dat zo zijn dan loopt straks iedereen dus met een MirrorBall en DeptDiggers...

edit: uiteraard is dit een PTR, en kan er nog van alles veranderen al zou dat nooit echt 'ingrijpend' zijn, dat hou ik in mijn achterhoofd...

[ Voor 11% gewijzigd door FloydRaalte op 27-06-2014 11:38 ]

Verwijderd

Vind ik eindelijk een RoRG op m'n DH, zit er STR op |:(

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-11 13:35

Grin

Ride si sapis.

FloydRaalte schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:25:
[...]

Conclusie:

edit: of zoals een wiz fan op DiabloFans zo goed verwoord:
Now dont get me wrong guys...im not trying to say the wizard is now as useless as an ejection seat on a helicopter or anything...what im trying to say is that its even more useless than an ejection seat on a helicopter :+
De enige build die nog een beetje zou kunnen werken is fire/meteor/mirrorball/DD/Cindercoat/etc.
Hier speel ik redelijk relax T4-5 mee.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 12:50

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

FloydRaalte schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:36:
[...]

Hopelijk heb je gelijk en is een 'Signature Spell' een 'Resource generator'. Mocht dat zo zijn dan loopt straks iedereen dus met een MirrorBall en DeptDiggers...

edit: uiteraard is dit een PTR, en kan er nog van alles veranderen al zou dat nooit echt 'ingrijpend' zijn, dat hou ik in mijn achterhoofd...
Had al ergens een bevestiging gezien dat een " Signature spell" ook werkt.

http://i.imgur.com/pFLolqR.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door markklok op 27-06-2014 11:46 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Gisteren ben ik wat aan het klooien geweest om mijn Crusader wat om te bouwen na wat gelukkige drops. Loop nu met de build rond, maar ik moet zeggen dat de Blade of Prophecy wel erg leuk is tegen elites.

Ik moet nog nodig aan DPS gaan werken weer (en ben van holy naar fire geswitched, dus mis nog een paar dingen)..

Vooral de Blessed Shield samen met Condemn is erg leuk! Crusader + build

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:27
Baah vind de wizard change maar matig. Gelukkig is me witch doctor bijna lvl 70.

Zoals de firebird change lijkt leuk, maar je hebt er zo goed als niks aan. Volgens mij wil blizzard ook dat we alleen nog maar magic missile gebruiken.

Ga me wizard weer spelen op het moment dat ze gefixed zijn.

Battle.net tag

• NastyNick
Bijv die depth Digger he. Als je die al in je stash hebt krijgen die bestaande items die specials ook erbij zodra de patch komt of moet je ze opnieuw zoeken?

• Blaat
NastyNickNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 12:32:
Bijv die depth Digger he. Als je die al in je stash hebt krijgen die bestaande items die specials ook erbij zodra de patch komt of moet je ze opnieuw zoeken?
Je moet ze opnieuw zoeken. Zie de PTR patch notes.

• NastyNick
M.a.w. de firebirdset die ik heb is eigenlijk useless.

• Dennism
Wolf schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 11:28:
[...]

Inderdaad, vergeet ook de stacking DoT niet. Bijna niemand heeft die witte nummertjes aan staan, maar ik heb deze op mijn Wiz al op 60 miljoen per tick gehad (welke ik gezien heb) mogelijk in het verleden zelfs nog wel hoger in hectische situaties waar ik niet aan het opletten was op de nummertjes, en die teller kan met betere gear (mijn wiz is goed, maar niet super) waarschijnlijk nog een stuk hoger. Zeker als Tiered rift bosses meer HP hebben dan de T4/5/6 Riftbosses.

• Blaat
NastyNickNL schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:06:
M.a.w. de firebirdset die ik heb is eigenlijk useless.
Niet te veel conclusies trekken. :P

Wat ik zei gaat op voor depth diggers, niet voor reworked setbonuses. Zoals ik zei, de patchnotes staat het allemaal in.

Set bonus aanpassingen zijn retroactive (kan ik bevestigen middels PTR).

• Wooldoor
Bosmonster schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:09:
Mijn bevindingen van Sacrifice:

- Holy shit 15-20M crits met mijn gear (zie sig)
- Eindelijk een buff icon voor provoke the pack
- Humonculus is nu echt de shit :P

Het blijft geen volledige build, maar wel een damn lekkere aanvulling op de toch al goeie fetish build!

Gebruik nu exact de build zoals die in mn sig nog steeds staat.
15-20m is echt weinig, een TMF dog bijt al makkelijk voor 50m en dat veel meer dan 1x 15-20m in 4-6 seconden. Ik lees op reddit net ook dat sacrifice erg tegen valt tov de damage die TMF dogs doen en de build dus eigenlijk nutteloos is want je mist ook TOTD.

Heb je de grim reaper ook getest met spiders, dat lijkt me een leuke build.

[ Voor 5% gewijzigd door Wooldoor op 27-06-2014 13:43 ]

Wooldoor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:38:
[...]

15-20m is echt weinig, een TMF dog bijt al makkelijk voor 50m en dat veel meer dan 1x 15-20m in 4-6 seconden.
Je vergeet dat die explosie een AOE is, en je TMF dog single target.

Je vergeet ook dat je daarna, inclusief die berg fetishes, 20-40% damage buff krijgen ;)

Level 25 rift boss ging neer in paar seconden nadat ik mn dogs had gesac'd.

[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2014 13:55 ]

• Wooldoor
The stacking damage buff sounds nicer than it is, because each stack only lasts for those 5 seconds. I managed to get up to 5 stacks once, but if you get that for a full second, you're lucky. Not sure how anyone would ever get to 10 stacks. Normally, you will probably have 1-2 stacks up if you keep sacrificing without TMF.

Maar ik heb het zelf niet getest dus ik ga uit van andere bevindingen :P

Fire en poison dog zijn beide AOE, alleen niet heel groot.

[ Voor 7% gewijzigd door Wooldoor op 27-06-2014 13:56 ]

Wooldoor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:55:
The stacking damage buff sounds nicer than it is, because each stack only lasts for those 5 seconds. I managed to get up to 5 stacks once, but if you get that for a full second, you're lucky. Not sure how anyone would ever get to 10 stacks. Normally, you will probably have 1-2 stacks up if you keep sacrificing without TMF.

Wat je zegt. 15-20M AoE's + 20-40% damage buff >>> TMF dog.
Nee dat is meer gekietel dan dat je het AoE mag noemen :P

Maar goed, mooi dat er dus wat diversiteit bijkomt. Sacrifice is nu een serieuze optie geworden, zeker met Humonculus. Maar Serpent + TMF, etc zijn natuurlijk ook allemaal nog prima.

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 27-06-2014 14:02 ]

• Wooldoor
ik ga vanavond zelf ook maar even kijken ben er toch wel benieuwd naar geworden :)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
:/ .. na tig bounties eindelijk weer een ring of grandeur, is het een dex ring met exact dezelfde stats die ik al had..

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:53
Als ik zoek in dit topic naar de nieuwe Firebird changes vind iedereen ze maar matig?
Maar als ik enemies kill en er word 2000% weapon damage gedaan, dan praten we toch echt over crits van 20-30 miljoen bij elke mob die ik kill...

Dat lijkt mij juist weer een hele goede bonus?

Wat mis ik?

Even niets...

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

FireDrunk schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:29:
Als ik zoek in dit topic naar de nieuwe Firebird changes vind iedereen ze maar matig?
Maar als ik enemies kill en er word 2000% weapon damage gedaan, dan praten we toch echt over crits van 20-30 miljoen bij elke mob die ik kill...

Dat lijkt mij juist weer een hele goede bonus?

Wat mis ik?
Dit werkt prima als je solo speelt, maar als je met een party speelt moet je wel de "killing blow" hebben om dit effect te kunnen triggeren. Bovendien is het geen instant 2000% damage, maar verspreid over 5 seconden. Dat betekent nog steeds 400% damage per seconde, dus slecht is het niet.. Maar het zal goed getest moeten worden om te zien of het goed genoeg is :) Het is in ieder geval een stuk beter dan 300% xD

Ik kan me wel een leuke build voorstellen met deze set en een goeie mirrorball eigenlijk..
unfor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 14:08:
:/ .. na tig bounties eindelijk weer een ring of grandeur, is het een dex ring met exact dezelfde stats die ik al had..
Wel geopend met je crus? of wilde je een andere dex ring?

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-11 13:02

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

Vanmorgen eff mn fire-build crusader afgemaakt en ik moet zeggen; die doet het best aardig :)

loop er nu redelijk safe mee rond te ownen op T3 :) Nu verder met een shielder, want dat weap heb ik inmiddels weer gevonden :) ik zie dan straks na de 2.1 release wel welke build het hardst loopt; de fury-beamer, de maximus-fire of de blessed shielder :P

de eerste 2 staan inmiddels op 1.6mdam/1.9elitedam; de laatste zal ik vanaaf eff proberen af te levellen :)

voor stats/aanbevelingen qua gear --> http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• sinron
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 13:41

sinron

In de PTR heb ik een madstone gevonden, en hij heft een leuke affix erbij gekregen!

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/35idcev.png
sinron schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 17:36:
In de PTR heb ik een madstone gevonden, en hij heft een leuke affix erbij gekregen!

[afbeelding]
Nice!

Het nadeel van de PTR is dat alles wat je vindt wordt gewiped op het moment dat de patch live gaat ... ;w

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wooldoor schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:55:

LOL wordt mijn reddit post hier op Tweakers gequote... Dat vind ik grappig.
Hier overigens de hele thread.

Ik ga vanavond nog even wat spelen en zal mijn bevindingen hier ook delen.

Zoals ik op reddit ook al heb gepost vind ik het op dit moment wat te zwak, het hele sacrifice gebeuren. Je levert er iets teveel voor in. ToTD pickup radius is wat mij betreft te goed om hem voor een Homunculus om te wisselen.
Bosmonster schreef op vrijdag 27 juni 2014 @ 13:56:
[...]

Wat je zegt. 15-20M AoE's + 20-40% damage buff >>> TMF dog.
Ben ik het eigenlijk niet mee eens. TMF dog's fire aura tickt voor 6-7m ofzo. Continu. Hoef je niks voor te doen, je hoeft niet te mikken en te timen, en op een baas raakt ie ook niet 'uitgeput' zoals sacrifice dat wel doet.

[ Voor 15% gewijzigd door MicScott op 27-06-2014 18:35 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• leonard_nl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-02 19:31
Een korte vraag: de items ben je kwijt als de patch komt, maar hoe zit dat met XP? Hou je die wel?

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
leonard_nl schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:26:
Een korte vraag: de items ben je kwijt als de patch komt, maar hoe zit dat met XP? Hou je die wel?
Alles wat je in de PTR doet raakt logischerwijs weg.
leonard_nl schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 13:26:
Nee, alles wat je verkreeg op de PTR wordt gewiped :D

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 17:23
Probeer nu al twee dagen op de PTR te komen, maar het lukt voor geen meter. Het downloaden van de content gaat soms met 3mb/sec, maar vervolgens weer lange periodes met 200k/sec. Bij Battle.net restarten blijft ie vervolgens hangen op "Initializing"

Gister was de progress bar bij 'Playable', maar vervolgens krijg ik de melding dat er geen streaming content gedownload kon worden als ik wil spelen. En verder downloaden lukt ook niet.

Vanochtend wéér de boel opnieuw gestart en nu zit de boel wederom vast op 1/4e. Heb met al die pogingen bijna 20 gigabyte gedownload... Wat een crap dit zeg :S

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• FloydRaalte

FloydRaalte

Net een reeks Greater Rifts filmpjes gekeken op youtube. Moet zeggen dat het een nieuw ' spannend' element toevoegd qua tijd en snelheid. Het lijkt haast een race. Het is een PTR dus er kan nog wel van alles veranderen maar hier toch even een paar puntjes die mij opvielen:
  • Je hebt 15 mins voor een greater Rift. Van wat ik heb gezien dropt alleen de Riftboss items en gold. Helaas lijken de drops nu wat karig. Soms geen legendary's soms 1 en heel soms 2. Dat lijkt me niet meer dan een normale Rift. Sterker nog: bij een normale Rift krijg je ook andere items en gold van normals en elites. Hopelijk passen ze dit aan zodat je award voor Greater Rifts ook echt groter is.
  • Mocht je zeer close bij de eindtijd zitten dan berekend de game dat je niet verder kunt en dat dit je max is qua Riftlevel. (Riftdepth) Je award is 5 a 6 miljoen XP en bijna 50k gold bij Riftlevel 27. Er verschijnt tevens een NPC waar je jewels kunt upgraden.
  • DemonHunters lijken nu de voordeligste class te zijn. Ze zijn sneller, dealen veel damage en houden het langer uit met de nieuwe Dex/Armor formule.
  • De Leaderboards conformeren dit. Je kunt per class zien wie er qua Greater Rift level bovenaan staat. Dat is op moment de DemonHunter met Riftlevel 38. Opvallend is dat de Monk op level 28 blijft steken terwijl je zou verwachten dat door de dex/armor overhaul ook de Monk sneller/beter zou moeten worden. De rest van de classes zit op Riftlevel 30/32.
Uiteraard kan er nog van alles veranderen en is dat al gebeurd in de tussentijd. Toch interessant om te zien!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:40
Ik heb net een greater rift geprobeerd en het wordt vrij snel vrij gevaarlijk. Ik schat dat 4 rift lvls ongeveer met 1 torment lvl overeen komen. Mijn eerste poging strandde bij rift lvl 23.

Het idee van de race tegen de klok vind ik wel een goede: alleen DPS en je haalt je rift niet omdat je te vaak dood gaat en terug moet rennen vanaf het begin. Teveel defense en geen DPS en je haalt je rift niet omdat je geen enkel monster meer op tijd dood krijgt.

Ook aardig detail: elites/champions droppen 'progress globes' waardoor de rift meter een eindje extra gevuld wordt. Dan moet je dus de afweging maken of je een taaie elite pack overslaat, of dat je de pack toch omlegt en maar hoopt dat de progress globes de tijd weer compenseren.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Dennism
FloydRaalte schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:54:
Net een reeks Greater Rifts filmpjes gekeken op youtube. Moet zeggen dat het een nieuw ' spannend' element toevoegd qua tijd en snelheid. Het lijkt haast een race. Het is een PTR dus er kan nog wel van alles veranderen maar hier toch even een paar puntjes die mij opvielen:
  • Je hebt 15 mins voor een greater Rift. Van wat ik heb gezien dropt alleen de Riftboss items en gold. Helaas lijken de drops nu wat karig. Soms geen legendary's soms 1 en heel soms 2. Dat lijkt me niet meer dan een normale Rift. Sterker nog: bij een normale Rift krijg je ook andere items en gold van normals en elites. Hopelijk passen ze dit aan zodat je award voor Greater Rifts ook echt groter is.
  • Mocht je zeer close bij de eindtijd zitten dan berekend de game dat je niet verder kunt en dat dit je max is qua Riftlevel. (Riftdepth) Je award is 5 a 6 miljoen XP en bijna 50k gold bij Riftlevel 27. Er verschijnt tevens een NPC waar je jewels kunt upgraden.
  • DemonHunters lijken nu de voordeligste class te zijn. Ze zijn sneller, dealen veel damage en houden het langer uit met de nieuwe Dex/Armor formule.
  • De Leaderboards conformeren dit. Je kunt per class zien wie er qua Greater Rift level bovenaan staat. Dat is op moment de DemonHunter met Riftlevel 38. Opvallend is dat de Monk op level 28 blijft steken terwijl je zou verwachten dat door de dex/armor overhaul ook de Monk sneller/beter zou moeten worden. De rest van de classes zit op Riftlevel 30/32.
Uiteraard kan er nog van alles veranderen en is dat al gebeurd in de tussentijd. Toch interessant om te zien!
Hmm, het idee klinkt dus leuk, maar de uitvoering is nog vrij waardeloos dus. 0-2 legs is karig, 5-6 mil XP + 50000 gold is echt veel te weinig voor de paragon level grind. Enkel het upgraden van Jewels is dus de moeite waard op dit moment lijkt het wel.

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:40
Dennism schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:04:
[...]

Hmm, het idee klinkt dus leuk, maar de uitvoering is nog vrij waardeloos dus. 0-2 legs is karig, 5-6 mil XP + 50000 gold is echt veel te weinig voor de paragon level grind. Enkel het upgraden van Jewels is dus de moeite waard op dit moment lijkt het wel.
De XP die je krijgt als beloning valt in het niet bij de XP die je krijgt tijdens het leegvegen van de greater rifts. Die is merkbaar meer dan bij een T6 rift.

Edit: ik zal zo eens meten hoeveel XP er in een lvl 20 rift zit.

Edit2: 880M XP (zonder gele pispotbonus) verdiend in ong. 14 minuten. Toch netjes dacht ik zo.

[ Voor 11% gewijzigd door cfern op 28-06-2014 17:28 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Dennism
cfern schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 17:08:
[...]

De XP die je krijgt als beloning valt in het niet bij de XP die je krijgt tijdens het leegvegen van de greater rifts. Die is merkbaar meer dan bij een T6 rift.

Edit: ik zal zo eens meten hoeveel XP er in een lvl 20 rift zit.

Edit2: 880M XP (zonder gele pispotbonus) verdiend in ong. 14 minuten. Toch netjes dacht ik zo.
Dat klink al een stuk beter idd. Dat zou voor mij nu bij Plvl 360 oid 1 level per Greater rift zijn, das idd een stuk beter dan 1 per 3-4 normale Rifts.
Undertaker2 schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 15:03:
Probeer nu al twee dagen op de PTR te komen, maar het lukt voor geen meter. Het downloaden van de content gaat soms met 3mb/sec, maar vervolgens weer lange periodes met 200k/sec. Bij Battle.net restarten blijft ie vervolgens hangen op "Initializing"

Gister was de progress bar bij 'Playable', maar vervolgens krijg ik de melding dat er geen streaming content gedownload kon worden als ik wil spelen. En verder downloaden lukt ook niet.

Vanochtend wéér de boel opnieuw gestart en nu zit de boel wederom vast op 1/4e. Heb met al die pogingen bijna 20 gigabyte gedownload... Wat een crap dit zeg :S
Is toch vreemd ... ik heb die update (26GB) binnen gehaald met bijna max snelheid (23mb/sec) en kon hem daarna snel spelen :) Misschien is er iets mis met je Battle.Net client?

Pagina: 1 ... 61 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]