Nee, mensen die onder Wine/Linux draaien en vervolgens cheats runnen en dan gaan klagen dat het aan Linux ligt
Door Linux/Wine wordt je niet gebanned.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
*zucht*
Nee, mensen die onder Wine/Linux draaien en vervolgens cheats runnen en dan gaan klagen dat het aan Linux ligt
13m tough is idd voldoende, meerdere molten explosies blijven wel een risico.kwakke01 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:04:
[...]
zat op 13m tough; genoeg om zorgeloos door T3 te lopen, dus wat er gebeurde in deze game is me een raadsel... vandaar D2-RiP; zal wel een IM-pack zijn geweest![]()
kan ook zijn dat ik wat aanvragen verwijderd hebDennism schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:31:
[...]
Ah volgens mij zie ik het al, er zijn (lijkt het) 2 GoT clans met dezelfde naam lol, lekker handig allemaal
Aha, ik denk dat ik m nu snap. Er zijn een aantal mensen die hebben aangegeven lid te zijn van GoT clan. Echter zag ik deze niet bij de leden staan bij de vergelijking... Waarschijnlijk zijn deze lid van de andere clan dan... Ik zie jou battle tag er ook tussenstaan, terwijl ik je niet bij de leden van de GoT clan zag staan.oostland33 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:22:
[...]
kan ook zijn dat ik wat aanvragen verwijderd hebzag dat we alweer op 145 members zitten weer even een kleine schoonmaak houden binnenkort..
Battle.net || Strava
Danny Canero is clanleader, maar ik en chronia doen de beheer voornamelijkretlaw schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:34:
[...]
Aha, ik denk dat ik m nu snap. Er zijn een aantal mensen die hebben aangegeven lid te zijn van GoT clan. Echter zag ik deze niet bij de leden staan bij de vergelijking... Waarschijnlijk zijn deze lid van de andere clan dan... Ik zie jou battle tag er ook tussenstaan, terwijl ik je niet bij de leden van de GoT clan zag staan.
En als ik het goed begrijp is clan 2 ook al bijna vol. Als je de responses wilt kun je deze op de link in mijn sig vinden. Wie beheren de andere clan?
Legion 7i i9 3080 32gb
alsof je zoveel kan doen met de clan in d3Vandread schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:49:
Ook zo lekker, een clanleader van een GoT clan met 50 posts op het tweakers forum.... en onderhand al een maand niets gepost heeft
Verwijderd
Troll much ?Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:58:
Ik heb ook een clan opgericht, het heet TROLLERS en de tag is <TROLL>. We hebben maar 1 regel binnen de clan en dat is dat je alleen maar met HOOFDLETTERS mag typen. We hebben al 2 leden maar als je wilt mag je joinen, heel serieus enzo
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Kom op zeg, als je clanleader bent mag je verder gewoon een beetje betrokken zijn, zeker in een forum gelieerde clan. Het is gewoon niet handig om het zo te doen, als iemand dan zo graag CL wil zijn richt je toch lekker een eigen clannetje op of geef de positie af aan iemand die wel actief en capabel is.oostland33 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:56:
[...]
alsof je zoveel kan doen met de clan in d3
zo lijkt het misschien maar zit een geschiedenis achter hoe het nu geregeld is vandaarVandread schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:17:
[...]
Kom op zeg, als je clanleader bent mag je verder gewoon een beetje betrokken zijn, zeker in een forum gelieerde clan. Het is gewoon niet handig om het zo te doen, als iemand dan zo graag CL wil zijn richt je toch lekker een eigen clannetje op of geef de positie af aan iemand die wel actief en capabel is.
Wellicht was de intentie goed maar dan vind ik dat je wel adequaat moet handelen.
SGVandread schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 15:17:
[...]
Kom op zeg, als je clanleader bent mag je verder gewoon een beetje betrokken zijn, zeker in een forum gelieerde clan. Het is gewoon niet handig om het zo te doen, als iemand dan zo graag CL wil zijn richt je toch lekker een eigen clannetje op of geef de positie af aan iemand die wel actief en capabel is.
Wellicht was de intentie goed maar dan vind ik dat je wel adequaat moet handelen.
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Cititzen of Ladonia
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.
Verwijderd
Ik ben toch clanleader? Of doel je op die 2de clan waar ik niets mee te maken heb?Vandread schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 14:49:
Ook zo lekker, een clanleader van een GoT clan met 50 posts op het tweakers forum.... en onderhand al een maand niets gepost heeft
Volgens mij doelt hij op de 2e clan..Verwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:
[...]
Ik ben toch clanleader? Of doel je op die 2de clan waar ik niets mee te maken heb?
Battle.net || Strava
Heb een helltooth met legacy gear, cooldown is nu 1 sec.Harry_180 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:16:
Als WD je main is vind je nogal wat spul voor een wd. Ik heb nu een wd met helltooth en zuni met full set bonus. (tegelijkertijd)
Nu een ander probleem, wat voor skills ga ik gebruiken.
Dat gifspuwen wat je als Helltooth set bonus krijgt valt mij een beetje tegen. Dus er zal nog wat anders bij moeten.
Alle suggesties zijn welkom
Valt best mee hoor:Phntm schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:04:
Oh mijn god.. Witch Doctors zijn vrij sterk. Belachelijk sterk.
[video]
Dat is exact hetzelfde filmpje.
Niks, is nu een class universele TFretlaw schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:01:
Mooie TF met mijn monk gevonden... Was het zat om alle shards aan een Bombardier die ik toch niet krijg op te maken dus pakte de monk weer even!
http://www.diabloprogress.com/hero/retlaw-2411/Urry/25897580
En ik mag nog rerollen. Iemand een suggestie ?
Ben jij clanleader... ohjeeVerwijderd schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 19:59:
[...]
Ik ben toch clanleader? Of doel je op die 2de clan waar ik niets mee te maken heb?
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Ja pre 2.05 patch
[ Voor 17% gewijzigd door markklok op 25-06-2014 07:47 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik zou zelf nooit een ratio aanhouden. Of Physical is beter, of Fire (afhankelijk van de build) in alle berekeningen die ik gezien heb en zelf gemaakt heb, ik zie niet snel een situatie waar je bijv. 20% fire dmg zou willen en 40% physical if iets in die strekking, zeker niet daar je maar betrekkelijk weinig elemental damage kan stacken als pet doc. (20% op ring als je SoJ kan gebruiken, 20% op bracers en 20% op neck.markklok schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 07:44:
[...]
Ja pre 2.05 patch
Voor de WD onder ons met een Pet build.
Wat houden jullie aan als ratio voor elemental dmg. (Physical / fire)
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Lol, mooie TF. Ik zou 9% naar 10% damage rerollenretlaw schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:01:
Mooie TF met mijn monk gevonden... Was het zat om alle shards aan een Bombardier die ik toch niet krijg op te maken dus pakte de monk weer even!
[ Voor 7% gewijzigd door Anno op 25-06-2014 09:08 ]
Als ik de neck en SoJ gebruik kom ik nog steeds op een 20 / 40Dennism schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 08:59:
[...]
Ik zou zelf nooit een ratio aanhouden. Of Physical is beter, of Fire (afhankelijk van de build) in alle berekeningen die ik gezien heb en zelf gemaakt heb, ik zie niet snel een situatie waar je bijv. 20% fire dmg zou willen en 40% physical if iets in die strekking, zeker niet daar je maar betrekkelijk weinig elemental damage kan stacken als pet doc. (20% op ring als je SoJ kan gebruiken, 20% op bracers en 20% op neck.
Al zou ik in jouw geval gezien de uitzonderlijk goede roll op de neck de neck zeker blijven gebruiken, net als de SoJ.
Legion 7i i9 3080 32gb
Ja, in jouw geval wel, maar ik zou er niet voor gearen, laat ik het zo zeggen. Dat jij door 2 zeer goede drops wel in die verdeling komt, het zij zo, daar het dan wel ineens optimaal kan zijn door de verdeling van de andere statsmarkklok schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:06:
[...]
Als ik de neck en SoJ gebruik kom ik nog steeds op een 20 / 40![]()
Gisteren ook nog even de TF vervangen door een doombringer (20% physical) maar kan nou niet echt zeggen dat ik daar gelukkig van wordt.. Bonus van de TF levert me meer op
Ik gebruik bij gebrek aan TF / SMK wel de Doombringer. Best prima.markklok schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:06:
[...]
Als ik de neck en SoJ gebruik kom ik nog steeds op een 20 / 40![]()
Gisteren ook nog even de TF vervangen door een doombringer (20% physical) maar kan nou niet echt zeggen dat ik daar gelukkig van wordt.. Bonus van de TF levert me meer op
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Helaas nog geen Flayer mogen krijgenDennism schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:10:
[...]
Ja, in jouw geval wel, maar ik zou er niet voor gearen, laat ik het zo zeggen. Dat jij door 2 zeer goede drops wel in die verdeling komt, het zij zo, daar het dan wel ineens optimaal kan zijn door de verdeling van de andere stats
Doombringer faalde bij mij ook ja t.o.v. TF en Flayer. Enige wapen dat als goed bekend staat wat ik nog niet heb kunnen is de Kukri. Ik gebruik tot en met T5 mijn TF en op T6 een Flayer.
Legion 7i i9 3080 32gb
Nogmaals congratz Ret!retlaw schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 23:01:
Die TF is echt lekker. Nu nog zo een WKLAnno schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:06:
[...]
Lol, mooie TF. Ik zou 9% naar 10% damage rerollen.
Even een vraagje over je EP monk. Hoeveel CDR heb je en is dit genoeg om 'Epiphany' 100% up te houden. En wel grappig dat de slechtste glvoves en het slechtste amulet in die build passen.
Thanks! En crus is inderdaad ook een erg leuk char!Grin schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:37:
[...]
Nogmaals congratz Ret!
Zag hem gister droppen in de clan chat en dacht: WTF!
Ik zou de reroll laten voor wat het is, niet echt zinvol.
Begin nu een beetje uitgekeken te raken op mijn drie characters (wiz, monk, DH), deze zijn inmiddels aardig end game in hun specifieke build. Eerdaags maar eens een crusader levelen naar 70, was wel onder de indruk van wat die klasse kan.
[ Voor 18% gewijzigd door retlaw op 25-06-2014 09:38 ]
Battle.net || Strava
Hardware Fanaat
Voor zover ik weet hebben we nog plek.Read schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 16:32:
is er nog plek in SG of in GOT ? want ben wel weer toe om met een clan te spelen
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Bedankt voor je reactie. Ik zal beide combinaties ook proberen.... Nu nog weer BT belt, legs en boots vinden gelukkig is dat niet zo moeilijkretlaw schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:37:
[...]
Die TF is echt lekker. Nu nog zo een WKL, SoH heb ik al met 2400! Door dit soort drops blijf je farmen. Uiteindelijk dropt er wel wat leuks.
Mijn EP monk varieert iets, of doombringer met dus +physical damage en cooldown of Sledge, waarbij de stun weer top is. Ik heb meestal een 3 set BT met RoRG en profiteer dus van de 4 set immuniteit bonus. De crimson set moet ik nog uitproberen op T6...
CDR in de BT en sledge is 69,8%.
CDR is dan dus 69,8% * 60 = 41,88 seconden. Cooldown wordt dan dus 60 - 41,88 = 18,2. Epiphany duurt 15 seconden en het komt dus neer op 3,2 seconden geen uptime.
Met de doombringer en crimson set 73,6%.
CDR = 73,6% * 60 = 44,16 seconden. Cooldown is dan 15,84 seconden. Met deze variant dus 0,84 sec geen epiphany.
De variant met BT en sledge is echter prima speelbaar. Gisteren nog wat runs gedaan met Ray zijn WD en dropje zijn barb en dat ging als een speer
[...]
Thanks! En crus is inderdaad ook een erg leuk char!
De set bonus maakt een hele hoop goed. Plagued en de big bangs doen je helemaal niets meer en dat is wel zo fijn om tanky te kunnen zijn. Mijn touhgness is ook maar 16,8 M en de combinatie 4 set BT samen met soothing breeze rune op epiphany is top.Anno schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:45:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ik zal beide combinaties ook proberen.... Nu nog weer BT belt, legs en boots vinden gelukkig is dat niet zo moeilijk
Die iets mindere cooldown kan volgens mij prima uit door de BT set bonussen.
Battle.net || Strava
ach natuurlijk kan datAnno schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:45:
[...]
Bedankt voor je reactie. Ik zal beide combinaties ook proberen.... Nu nog weer BT belt, legs en boots vinden gelukkig is dat niet zo moeilijk
Die iets mindere cooldown kan volgens mij prima uit door de BT set bonussen.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Grin je bent van harte welkom om eens een rondje op HC mee te lopenGrin schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:37:
[...]
Begin nu een beetje uitgekeken te raken op mijn drie characters (wiz, monk, DH), deze zijn inmiddels aardig end game in hun specifieke build. Eerdaags maar eens een crusader levelen naar 70, was wel onder de indruk van wat die klasse kan.
Ik wil em ook graag testen, maar nog geen super goede talman's gezienmarkklok schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:14:
[...]
Helaas nog geen Flayer mogen krijgen![]()
Ben toch wel behoorlijk gehecht geraakt aan m'n garg dog... 75m crits tikken lekker aan op elites (dan hebben we het nog niet over de harrinton)
Waarom IC's als je epiphany hebt? Star of Azkarath werkt ook erg lekker, moet alleen nog een Kekegi's vindenMofkees schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:05:
[...]
eigenlijk als je dikke str gear neemt hoef je niet bang te zijn voor de grond effecten. cold/lit/arcane zijn veel dodelijker op hogere T's. IC is echt wel nice voor deze build (bedankt Arch).
Movies: letterboxd
Hehehe, moet zeggen dat het geen totale 'hell to the no' meer is. Het heeft al even door mijn hoofd gespookt...Maar eerst een crusader -barb en WD trekken me totaal niet- wellicht daarna eens kijken naar HC.stingray2012 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:16:
[...]
Grin je bent van harte welkom om eens een rondje op HC mee te lopenLeer je eens een andere wereld kennen waar het niet alleen draait om DPS
maar meer op thougness en samenwerking. Ik/wij spelen alleen HC met tweakers dus geen rare snuiters in de party. Zou nog wat zijn als ik jou kan overhalen om HC te spelen
Doe het dan meteen goed: start die Crusader in HC.Grin schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:35:
[...]
Hehehe, moet zeggen dat het geen totale 'hell to the no' meer is. Het heeft al even door mijn hoofd gespookt...Maar eerst een crusader -barb en WD trekken me totaal niet- wellicht daarna eens kijken naar HC.
Gezellig naar HC dan? Als jij een char opstart ga ik ook mee. Heb nog een monk die naar 70 moet!Grin schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 10:35:
[...]
Hehehe, moet zeggen dat het geen totale 'hell to the no' meer is. Het heeft al even door mijn hoofd gespookt...Maar eerst een crusader -barb en WD trekken me totaal niet- wellicht daarna eens kijken naar HC.
Battle.net || Strava
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
dus...UTADDICT schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:37:
Filmpje op Diablofans al gezien? Een dude heeft een script gebouwd waarbij elke legendary die een clanlid vond (en dus in chatscherm zichtbaar was) opgeslagen werd.
Zo heeft hij in één maand data over meer dan 10.000 legendary's verzameld, zitten hele interessante feitjes bij:
Youtube samenvatting: YouTube: Diablo 3 Reaper of Souls: 10,000 Drops Infographic
Link naar volledige data: https://www.dropbox.com/s...AAAtSHSgQOm0vtrvsJYTpXhXa
Saillant detail: de hier ook veelbesproken Wand of Woh dropte van de 10.000+ legendary's NOOIT.
Verwijderd
Is de droprate van dit wapen belachelijk laag. Ik neem aan dat jij het wapen ook niet hebt?
jouw wapen bedoel je? die heb ik nog in stash als ik petdoc wil spelen volgens mij 2450roll erop 10%dmg en int+sockelVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:48:
[...]
Is de droprate van dit wapen belachelijk laag. Ik neem aan dat jij het wapen ook niet hebt?
Hij doelde natuurlijk op de Wand of Woh.oostland33 schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:59:
[...]
jouw wapen bedoel je? die heb ik nog in stash als ik petdoc wil spelen volgens mij 2450roll erop 10%dmg en int+sockelmaar die wapen dropt niet veel idd
met lage roll in stash, van een random gast in pub gekregen in begin hij moest eens wetenUTADDICT schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:10:
[...]
Hij doelde natuurlijk op de Wand of Woh.
Waar doelde jij op met dus..? Is gewoon info voor de lezer die het boeiend vindt.
[ Voor 11% gewijzigd door oostland33 op 25-06-2014 12:14 ]
Cititzen of Ladonia
Er staat niet hoeveel van de 150 man een wizard class speelde, als je maar 5 wizards volgt voor een maand die is de kans idd vrij klein dat er een Wand of Woh bij zit.UTADDICT schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 12:10:
[...]
Hij doelde natuurlijk op de Wand of Woh.
Waar doelde jij op met dus..? Is gewoon info voor de lezer die het boeiend vindt.
Klopt, maar gezien de algemene penetratie van Wizard class (hebben alleen lvl 60 data, 18,8%, http://diablo.somepage.com/info/paragon-distribution) lijkt dat me onwaarschijnlijk. Ik verwacht niet dat WIZ populariteit is gedaald, maar wellicht ook niet perse heel erg is gestegen door de WD stuff.Ruigerock schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 15:31:
[...]
Er staat niet hoeveel van de 150 man een wizard class speelde, als je maar 5 wizards volgt voor een maand die is de kans idd vrij klein dat er een Wand of Woh bij zit.
14 per persoon per dag bedoel je? Ik zou er voor tekenen als ik weet dat ik vanavond 14 legendaries pak. Er zijn genoeg avonden dat het rift na rift op niets uitkomt. (En er zijn avonden dat ik er wel 20 pakUTADDICT schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 16:43:
RNG denk ik. Alhoewel het opvallend is qua cache-legendary's inderdaad.
Of 10.000 heel actief is, geen idee. Als je er vanuitgaat dat er van de 150 ongeveer 60 spelers ECHT actief zijn (gemid 3 dagen per week) dan kom je uit op zo'n 14 legendary's per persoon. Voor een maand is dat weer erg weinig ja..
*zucht*
*Meldt*Wolf schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 09:44:
[...]
Voor zover ik weet hebben we nog plek.
Als je je via het forum hier aanmeldt (natuurlijk even een accountje aanmaken) dan moet het geen probleem zijn.
Je bent uiteraard ook welkom op onze TS om eens een babbeltje te maken. Zie de Topic Warning voor het adres.
In de praktijk ik dat ook de snelste manier om binnen te komen omdat je dan vrij snel Thorknight, Vidra of Momo (Samtax @forum) te pakken hebt.
Zelf heb ik niet gespeeld de afgelopen dagen. Eens kijken of ik vanavond weer online kan komen en weer kan gaan gokken op Marauder's pants. Met AR dropt hij nog steeds niet.
De kans is 1.52% geloof ik ... waar een firebird's eye (daar zijn ook nog wel een aantal personen naar op zoek) is de drop kans 10%; go figureVerwijderd schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:48:
[...]
[ Voor 23% gewijzigd door Vidra op 25-06-2014 17:52 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Maar jij hebt wel weer een WH-belt en ik nietBosmonster schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:09:
Ze vinden geen Zuni pox, terwijl ik er daar twee van heb. Maar ze vinden dan wel weer Unities en TMF's bij de vloot en die heb ik nu nog nooit gevonden
Wand of WohVidra schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:41:
[...]
*Meldt*![]()
@Wolf: ben ik eindelijk weer online na al mijn beslommeringen, ben jij er niet![]()
[...]
De kans is 0.65% geloof ik ... waar een firebird's eye (daar zijn ook nog wel een aantal personen naar op zoek) is de drop kans 10%; go figure
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
1.52% is ook heel weinig ...Xtr3me4me schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:48:
[...]
Wand of Woh
No
0.00%
0.00%
1.52% - Wizard
0.00%
0.00%
0.00%
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
heb hem gevonden, halve dag mee gespeeld en daarna wiz amper meer aangeraakt xDVidra schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:51:
[...]
1.52% is ook heel weinig ...en nee, ik heb de WoW ook nog steeds niet
Ach, ik heb er 2 gevonden. 1e gebruik ik nog en 2e is vernietigd door een maat van me die per ongeluk een secondary stat om wilde zetten naar een socket. Oeps. xD Die heeft de hoop nu maar opgegeven, maar dat doet wel een hoop mensen pijn volgens mijVidra schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:51:
[...]
Nu de crusader aan het spelen, of toch weer terug naar de monk?nubys schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:55:
[...]
heb hem gevonden, halve dag mee gespeeld en daarna wiz amper meer aangeraakt xD
Tijdje crusader gespeeld, maar vind er niet zoveel aan. Sinds de patch weer terug naar jade wd.Vidra schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:05:
[...]
Nu de crusader aan het spelen, of toch weer terug naar de monk?
[ Voor 6% gewijzigd door nubys op 25-06-2014 18:21 ]
Ook een leuke: ring: Band of the Rue Chambers 0.48% : Monk onlyVidra schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 17:51:
[...]
Ja, ik focus mij op een (1) char ... krijg je alsnog niet de loot die je wilt; inmiddels wel allerlei (set)items voor DH, Monk, WD en zelfs Barb ... maar de leuke items voor de Wizard ho maar!Vandread schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:28:
[...]
Ook een leuke: ring: Band of the Rue Chambers 0.48% : Monk only
Maaruh wel frustrerend als je alleen maar Wizard speelt en zo'n item niet vindt... GL
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
was jij niet degene die 3 dgn lang alleen RiF deed?Las Vegas schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:56:
Vind het knap als mensen enkel op 1 char kunnen spelen. Ik wil altijd wel wat anders
Hmm ja 2 dagen in principe en zo 2 volle tier sets binnengesleept.Mofkees schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 20:31:
[...]
was jij niet degene die 3 dgn lang alleen RiF deed?
Verwijderd
Wat zal ik zeggen jongens, Sting heeft gelijk, we spelen al een paar dagen samen, Sting, Ed en Lizzy (Arc)! We letten op elkaar, dan speel je wel met beste groepsgevoel en dan wordt het toch vanzelf leuk hoorretlaw schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 11:04:
[...]
Gezellig naar HC dan? Als jij een char opstart ga ik ook mee. Heb nog een monk die naar 70 moet!
Ik vind het ook een voordeel voor mezelf om meerdere chars te spelen. Kun je sommige items ook weer voor de anderen gebruiken mbv de enchantress. Soms dropped er voor mijn WD rifts achter elkaar niets en dan switch ik en dan krijgt mijn wiz allemaal 'leuke' loot in een eerste rift.Las Vegas schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 18:56:
Vind het knap als mensen enkel op 1 char kunnen spelen. Ik wil altijd wel wat anders
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Depth DiggersApsie schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:25:
PTR Patchnotes here:
http://us.battle.net/d3/e...ptr-patch-notes-6-25-2014
0-dog word weer grappig
[ Voor 32% gewijzigd door markklok op 26-06-2014 08:35 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Niet helemaal alleen de Skill rune Fetish Ambushpassive fetish... Physical --> Cold
Depth Diggers
All resource generators deal 80-100% more damage
My badTemp2264 schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:33:
[...]
Niet helemaal alleen de Skill rune Fetish Ambush
Fetish Army
Skill Rune - Fetish Ambush
Damage type changed from Physical to Cold
[ Voor 18% gewijzigd door markklok op 26-06-2014 08:39 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
[ Voor 8% gewijzigd door Anno op 26-06-2014 08:40 ]
Hardware Fanaat
Ik vraag me af, kan je daarmee dan 5 primary stats op een item hebben? Dat zou ziek overpowered zijn...•A new Legendary consumable has been added
•Ramalandi's Gift
•Use on an unsocketed item to add the maximum number of sockets that item type allows
[ Voor 34% gewijzigd door Blaat op 26-06-2014 09:07 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
markklok schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:36:
[...]
My badheb het al weggehaald
Pets that belong to other players will now be less visible
Hoop dat ze hierdoor door elkaar heen kunnen lopen.. Scheelt een hoop !
Hopelijk kunnen er hierdoor ook meer pets tegelijk 1 mob aanvallen.Witch Doctor
The collision boxes for the following pets have had their radii reduced
Zombie Dogs
Gargantuan
Fetishes
Hardware Fanaat
Ik geloof dat Elemental Arrow nog steeds als een spender telt als je Kridershot gebruikt. Dit omdat de Focus+Restraint setbonus daarop werkt...Verwijderd schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:22:
Nieuwe Depth Diggers met Kridershot, nuts..
Cheeseburger Addict
Yes!An additional Stash Tab is now available for all players with Reaper of Souls
Lol.. hadden ze het aangepast draaien ze het weer terugSkill Rune - Gloom
Damage reduction increased from 15% to 35%
[ Voor 42% gewijzigd door Angeloonie op 26-06-2014 09:26 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hardware Fanaat
Ik vroeg me al af wanneer iemand dat zou zeggen.
Verwijderd
Jammer, zou wel heel mooi zijn geweest... Ach, genoeg te doen komende tijd in elk geval!Wolf schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:24:
[...]
Ik geloof dat Elemental Arrow nog steeds als een spender telt als je Kridershot gebruikt. Dit omdat de Focus+Restraint setbonus daarop werkt...
Vraag me dit ook af, heb laatst een 20/30 Cindercoat gevonden met Dex en AllRes waar ik maar geen sockets in weet te rollen, zit nu Vitality op.. Misschien toch maar even afwachtenIk vraag me af, kan je daarmee dan 5 primary stats op een item hebben? Dat zou ziek overpowered zijn...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2014 09:27 ]
*zucht*
Dat kon gewoon al. Alleen was de hitbox van zeker de Garg gewoon belachelijk groot.RocketKoen schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:22:
[...]
Hopelijk kunnen er hierdoor ook meer pets tegelijk 1 mob aanvallen.
Ahh eindelijk.Holding down Shift when comparing items will now exclude bonuses provided by sockets from the comparison
Gratz! Dat is wederom een hele mooie zeg. Ben bijna blij dat ik niet zo een BiS WKL heb, dan moet ik kiezen tussen SoH, TF of WKL... Gisteren ook weer lekker met de lightning monk gespeeld en dat is toch mijn favorietAnno schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 08:39:
PTR
Gisteravond mooie loot gevonden dankzij de <GoT> clan buffVoor mijn monk een nieuwe WKL
En voor mijn WD Zuni boots en chest
Zuni mojo had ik al in mijn Stash.
Met de build van de WD ben ik nog aan het spelen.
Battle.net || Strava
Gatz met je RuckSack.retlaw schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:49:
[...]
Gratz! Dat is wederom een hele mooie zeg. Ben bijna blij dat ik niet zo een BiS WKL heb, dan moet ik kiezen tussen SoH, TF of WKL... Gisteren ook weer lekker met de lightning monk gespeeld en dat is toch mijn favoriet. Ik ben nog een beetje aan het switchen met skills en heb op de primary skill alles wel in orde. Ik twijfel nog tussen Deadly Reach - Scattered Blows of Way of the Hundred Fists - Hands of Lightning.
En wat valt er tijdens een rift -> Bomberdiers RuckSack. Waar ik de hele week met de DH op hoop en alle shards aan uit heb gegeven! Advies gekregen om de elemental damage te rollen naar sentry damage en die ga ik maar opvolgen.
??Anno schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 09:59:
[...]
Wel grappig dat blizz EP en de harrington stiekem nerfed
Zag vanmorgen op Twitch. Dat er in tiered rifts geen clickables zijn. En dat alle mobs verdwijnen zodra de RB spawned.
[ Voor 4% gewijzigd door bakbakbak op 26-06-2014 10:11 ]
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
wee zou mooi zijn omdat ze nu nutteloos zijn...bakbakbak schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 10:07:
Interessante PTR spoiler! Heeft te maken met de treasure goblin, misschien wil niet iedereen het weten ;-)
spoiler: titleI found a treasure goblin on the PTR and killed it only to discover he spawned a portal. I clicked it and got transported to the Treasure Realm. It contained a BUNCH of gold, millions even. There is also a boss at the end that drops a chest which contained 2 legendary weapons for me.
Edit: The goblin was found while getting rift keystones in The Silver Spire Level 2
Hier de post op reddit
Screenshots
Vet idee dat je eindelijk de portal van de treasure goblin kan pakken![]()
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq