Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

mathiasv91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:34:
Hoi mede-tweakers,

Na een lange stop heb ik gisteren besloten om RoS expansie te kopen, heb mijn hoogste char (49 barb) naar 55 kunnen brengen door heel act V te doen, dit was echt een piece of cake op normal. De vorige keer ben ik gestopt omdat het alleen toch maar een beetje saai is, bij deze wil ik dus vragen of mensen mij misschien willen toevoegen zodat we eens samen kunnen spelen. Drop me een PM met je naam en ik add je als ik thuiskom. (kan mijn battle.net ID niet nakijken hier want battle.net heeft mij geweerd en kan mijn passwoord thuis pas resetten)
Add me maar hoor, Silentium#2220

Ik speel rustig door, heb er al een aantal op 70. Ik zou zeker aanraden op hard of expert te spelen, gewoon even proberen welke van de 2 lekker gaat. Op normal gaat het erg vervelen want het is gewoon te makkelijk.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:18
Kan iemand me uitleggen over damage type van mijn wapen nog enige invloed heeft op de damage van mijn build?
Ik heb zitten zoeken in dit onderwerp en de battle net forums, maar kan geen 100% duidelijke uitleg vinden hierover.

Momenteel heb ik een physical damage wapen, in de veronderstelling dat dit goed werkt in combinatie met alle skills. Mijn built is een cold sorc, kan ik voordeel behalen als ik de damage van mijn wapen naar cold roll?

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

prutser001 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:42:
[...]

Add me maar hoor, Silentium#2220

Ik speel rustig door, heb er al een aantal op 70. Ik zou zeker aanraden op hard of expert te spelen, gewoon even proberen welke van de 2 lekker gaat. Op normal gaat het erg vervelen want het is gewoon te makkelijk.
Staat opgeschreven, add je vanavond nog. Act V was wel een piece of cake, behalve de bosses, die kon ik enkel killen door de hulp van mijn barbarian skill die 3 extra helpers summoned. Ben bang dat ik op een hogere moeilijkheidsgraad ga sterven op bosses.

Killboard--Eve-Board

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:53
gustaveau schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:42:
Kan iemand me uitleggen over damage type van mijn wapen nog enige invloed heeft op de damage van mijn build?
Ik heb zitten zoeken in dit onderwerp en de battle net forums, maar kan geen 100% duidelijke uitleg vinden hierover.

Momenteel heb ik een physical damage wapen, in de veronderstelling dat dit goed werkt in combinatie met alle skills. Mijn built is een cold sorc, kan ik voordeel behalen als ik de damage van mijn wapen naar cold roll?
Naar wat ik er van begrijp heeft het alleen maar zin op bijvoorbeeld Elemental Exposure (dus je proct altijd al het damage type van je wapen, en daarnaast het type van je skill).

Verder hebben al je primary en secondary skills een Type modifier (Arcane, Fire etc) en die gaat daar overheen.

Dus korte antwoord: Nee het maakt niets uit.
Lange antwoord: Het maakt alleen in zeeeeer speciale gevallen uit.

Even niets...

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

[quote]gustaveau schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:42:

[/quote]

Nevermind, verkeert begrepen.

[ Voor 32% gewijzigd door FloydRaalte op 23-06-2014 11:50 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
gustaveau schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:42:

Nee daar behaal je geen voordeel mee. Er staat niet voor niets "Adds 20% damage to cold skills" en niet "Adds 20% damage to cold damage". Dat betekent dus dat die damage die je doet met een skill die in de tooltip elemental "Cold" mee heeft gekregen 20% meer damage doet. Je weapon damage soort verandert daar niets aan. Sterker nog, meestal wordt je weapon elemental overschreven door de elemental van je skill, tenzij je een physical skill doet.
FloydRaalte schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:49:
[...]

Ja dat geeft gigantisch voordeel. Alleen kun je je wapen niet zomaar re-rollen naar cold. Het moet erop kunnen zitten. Een goed wapen voor jouw kan een Azurewrath zijn. Hier zit standaard cold dmg op. Heb je het maximale percentage van 20%? Dan doen alle skills die colddamge doen effectief 20% meer dmg. Heb je dan ook nog eens extra een combineerde elemental % dmg van b.v. 60% op andere items dan is het dus 80% extra dmg. (doe je 1,000,000 dmg dan wordt dit dus 1,800,000)
Ik denk dat hij het over weapon damage heeft en niet over elemental bonuses op weapons. In het geval van elemental bonuses heb je gelijk. Met weapon damage boeit het geen reet.

[ Voor 29% gewijzigd door Blaat op 23-06-2014 11:50 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• gustaveau
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:18
Wolf schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:49:
[...]

Nee daar behaal je geen voordeel mee. Er staat niet voor niets "Adds 20% damage to cold skills" en niet "Adds 20% damage to cold damage". Dat betekent dus dat die damage die je doet met een skill die in de tooltip elemental "Cold" mee heeft gekregen 20% meer damage doet. Je weapon damage soort verandert daar niets aan. Sterker nog, meestal wordt je weapon elemental overschreven door de elemental van je skill, tenzij je een physical skill doet.

[...]

Ik denk dat hij het over weapon damage heeft en niet over elemental bonuses op weapons. In het geval van elemental bonuses heb je gelijk. Met weapon damage boeit het geen reet.
Ok, dan is het dus toch zoals ik het begrepen heb. Alleen +skills damage helpt (mits je de juiste skills gebruikt natuurlijk), maar niet het type damage van je wapen.

• Blaat
gustaveau schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:56:
[...]

Ok, dan is het dus toch zoals ik het begrepen heb. Alleen +skills damage helpt (mits je de juiste skills gebruikt natuurlijk), maar niet het type damage van je wapen.
Correct. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• prutser001

prutser001

mathiasv91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:45:
[...]

Staat opgeschreven, add je vanavond nog. Act V was wel een piece of cake, behalve de bosses, die kon ik enkel killen door de hulp van mijn barbarian skill die 3 extra helpers summoned. Ben bang dat ik op een hogere moeilijkheidsgraad ga sterven op bosses.
Dat is de uitdaging :) Mijn Monk was zo OP stond gewoon door alles heen te dpsen op hard moest ik even een stapje opzij doen :P In het begin zonder gear speel ik gewoon normal want een half uur inhakken op een ruk zombie is ook niets, maar later zeker moeilijkheid omhoog.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

prutser001 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:05:
[...]

Dat is de uitdaging :) Mijn Monk was zo OP stond gewoon door alles heen te dpsen op hard moest ik even een stapje opzij doen :P In het begin zonder gear speel ik gewoon normal want een half uur inhakken op een ruk zombie is ook niets, maar later zeker moeilijkheid omhoog.
Geeft een hogere moeilijkheidsgraad buiten bonus xp / gold ook verhoogde kans op drops? Heb gisteren 4 legendaries gevonden die allemaal eigenlijk echt brak zijn :s

Killboard--Eve-Board

• Blaat
mathiasv91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:09:
[...]

Geeft een hogere moeilijkheidsgraad buiten bonus xp / gold ook verhoogde kans op drops? Heb gisteren 4 legendaries gevonden die allemaal eigenlijk echt brak zijn :s
Van Normal tot T1 maakt het niks uit VZIW. Vanaf T1 krijg je voor elk T-level meer kans op legendaries/set items.

Alle class specific set items droppen alleen op torment difficulty.

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
RNG het zal allemaal wel maar binnen een uur 3 leg follower tokens vinden. . . Het gebeurde mij iig wel

[GoT]Gasoline#2396

• prutser001

prutser001

Ik merk wel dat tijdens het levelen een hogere moeilijkheids graad meer drops oplevert. Zeker bij het boosten!

Als je b.v. een lvl 1 een T6 game laat openen en je als lvl 40-70 diegene boost viel het me op dat na sommige maps/zones er wel 4-7 legs vielen. Je moet alleen rekening houden dat T6 snel lastig kan worden. Voor een redelijke lvl 70 kun je het volhouden tot lvl 65-66 want dan gaat de HP enorm omhoog, denk aan 500mil voor een elite tot 1500m hp voor bosses.

We doen hetzelfde in rifts, een lvl20 kan met een flinke rift al 10 levels omhoog gaan. b.v. 2 rifts + 2 bonus bounty om een lvl 13 DH naar 38 te krijgen op T6 pas op 38 begon de lvl 52 Crusader het moeilijk te krijgen, als in het duurde lang. Het is ook ideaal voor craft mats :)

T6 geeft een 1600% xp increase, gold/magic find weet ik niet.

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:34
Dit plaatje is wat verouderd, maar het blijft een handig overzicht van de verschillen tussen de verschillende difficulty levels.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VZ7h8Dr.png

Belangrijkste veranderingen zijn natuurlijk de verdubbelde dropkans voor legendaries op alle moeilijkheidsniveau's, dat Kadala nu ook sets dropt en dat Caches vanaf T2 een hogere legendary droprate hebben.

• Blaat
Dat plaatje bevestigt nog eens een keer dat je de Torment level moet spelen waarop je nog snel killt. Traag killen is het domweg niet waard wat betreft increased droprates.

* Blaat is blij dat hij T6 efficient kan farmen

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Wolf schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:29:
Dat plaatje bevestigt nog eens een keer dat je de Torment level moet spelen waarop je nog snel killt. Traag killen is het domweg niet waard wat betreft increased droprates.

* Baroshir is blij dat hij T6 efficient kan farmen
Hoeveel damage doen jouw sentries met cluster arrows eigenlijk nu? Zie op Diablo forums nog wel eens mensen claimen dat ze 45m halen, maar dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Als ik met voor mij optimale gear rond loop zie ik max 20m voorbij komen. En dat is nog niet eens met M6 setup..

• Blaat
Baroshir schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:32:
[...]

Hoeveel damage doen jouw sentries met cluster arrows eigenlijk nu? Zie op Diablo forums nog wel eens mensen claimen dat ze 45m halen, maar dat lijkt me nogal onwaarschijnlijk. Als ik met voor mij optimale gear rond loop zie ik max 20m voorbij komen. En dat is nog niet eens met M6 setup..
Met M6 doen CA's veel meer damage dan normaal, dit omdat Sentry Damage daar ook nog eens multiplicatief op stackt.

En 45m is niet ongeloofwaardig. Ik haal de 52m soms.

En ik wil niet vervelend zijn, maar mijn DH gear is wel een pak beter dan de jouwe. :P

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Wolf schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:38:
[...]

Met M6 doen CA's veel meer damage dan normaal, dit omdat Sentry Damage daar ook nog eens multiplicatief op stackt.

En 45m is niet ongeloofwaardig. Ik haal de 52m soms.

En ik wil niet vervelend zijn, maar mijn DH gear is wel een pak beter dan de jouwe. :P
52? Dang. Dan mag ik wel eens opschieten met mijn 20m xD Maarja jij hebt ook al langer lopen grinden op je DH gear. Ik ben pas weer een weekje met DH bezig, zit nog met missende crit/fire damage op sommige plekken, een int cindercoat en xbow/quiver mogen zeker nog beter. Maar niet verwacht dat er dan dubbel zoveel damage nog uit kan komen. (Hoewel.. 30% sentry damage, 20% fire damage op amu.. tikt wel door ;))

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 19:13

kihon

Uplay > palitojr

Even snel een vraagje tussendoor.

Iemand die weet of je de cain set gloves kan craften inclusief met IAS/CHC/CHD/INT?
Gebruik nu magefist gloves specifiek omdat die de enige gloves zijn met die combi de ik ooit heb gevonden/gecraft :)

Wil namelijk van de magefists af, naar cain gloves dus en dan mooi iceclimbers als boots (iets met frozen enzo ;) )

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Hafermaut schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:25:
Dit plaatje is wat verouderd, maar het blijft een handig overzicht van de verschillen tussen de verschillende difficulty levels.
*snip foto weg*

Belangrijkste veranderingen zijn natuurlijk de verdubbelde dropkans voor legendaries op alle moeilijkheidsniveau's, dat Kadala nu ook sets dropt en dat Caches vanaf T2 een hogere legendary droprate hebben.
wat is een uber key?

Killboard--Eve-Board

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:47
kihon schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:50:

Iemand die weet of je de cain set gloves kan craften inclusief met IAS/CHC/CHD/INT?
Gebruik nu magefist gloves specifiek omdat die de enige gloves zijn met die combi de ik ooit heb gevonden/gecraft :)

Wil namelijk van de magefists af, naar cain gloves dus en dan mooi iceclimbers als boots (iets met frozen enzo ;) )
Dat kan... :)

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

kihon schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:50:

Ja hoor, kan gewoon. Of ze gelijk met craft een ias/chc/chd rollen weet ik niet zeker, maar in ieder geval 2 van die stats. Als je ze op wiz craft is de kans ook nog eens 95% dat er gewoon int op zit. Je kan dan altijd nog een 4e stat rerollen naar wat je mist.

Maar je magefist zijn leuke rolls overigens ;) Maarja als je van je cain's boots af wil, logisch.

• Blaat
Baroshir schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:40:
[...]

52? Dang. Dan mag ik wel eens opschieten met mijn 20m xD Maarja jij hebt ook al langer lopen grinden op je DH gear. Ik ben pas weer een weekje met DH bezig, zit nog met missende crit/fire damage op sommige plekken, een int cindercoat en xbow/quiver mogen zeker nog beter. Maar niet verwacht dat er dan dubbel zoveel damage nog uit kan komen. (Hoewel.. 30% sentry damage, 20% fire damage op amu.. tikt wel door ;))
Mijn sheet DPS is al 1,5x zo hoog, dat helpt enorm. :P

En ja, ik speel sinds een week of 9 exclusief DH. De resultaten daarvan zijn al duidelijk te zien. Alleen mijn pants en RoRG vallen een beetje tegen, de rest is pretty much BiS (waarbij mijn Boots, Amu en Gloves beyond BiS en gewoon HOLY SHIT zijn).

Je moet rekenen dat ik met 5 sentries up pakweg 320m dps doe op riftbosses. Om dat te halen moet ik echter wel zelf mee schieten. :P

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Wolf schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:56:
[...]

Mijn sheet DPS is al 1,5x zo hoog, dat helpt enorm. :P

En ja, ik speel sinds een week of 9 exclusief DH. De resultaten daarvan zijn al duidelijk te zien. Alleen mijn pants en RoRG vallen een beetje tegen, de rest is pretty much BiS (waarbij mijn Boots, Amu en Gloves beyond BiS en gewoon HOLY SHIT zijn).

Je moet rekenen dat ik met 5 sentries up pakweg 320m dps doe op riftbosses. Om dat te halen moet ik echter wel zelf mee schieten. :P
Ja mijn sheet DPS zit in een dip omdat ik pas dit weekend m'n 5e set item vond en dus met wat crap rondloop ;) (hoewel ik met CA build nou ook niet boven de 1.3m kom xD). Zijn die gloves ook BiS voor sentries? Ze zijn zeker wel HOLY SHIT, maar wil je niet liever CDR ipv AS?

Begin nu in ieder geval met een redelijk tempo door T5 heen te wandelen, dus dat wordt voor mij ook maar even exclusief DH. WoW wiz is nu wel klaar, moet eigenlijk alleen nog een upgrade voor amu (light/fire immune) en een betere soj, maar daar blijft het wel bij.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Mijn lightning wiz heeft 1.5M electrocute. 2 hydra's die voor 6M critten en een meteoor die voor 10M crit oh en dan nog archon mode die volgens mij 20M crit voor de explosie en weet niet wat de beam doet (pure power).

Gisteren 2 dovu energy trap amuletten gevonden maar vrees dat deze erg lastig goed te rollen is omdat ie standaard met cooldown of all skills rolt. Misschien voor een monk erg nuttig maar mijn lightning wizard heeft geen enkele cooldown skill op archon mode na, maar die gebruik ik toch alleen voor treasure goblins & rift guardians.

Nog steeds op zoek naar Velvet Camero, Tasker & Theo, Ice climbers & Goede Dovu Energy Trap :P. Dan is mijn build af :D

• Blaat
Baroshir schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:02:
[...]

Ja mijn sheet DPS zit in een dip omdat ik pas dit weekend m'n 5e set item vond en dus met wat crap rondloop ;) (hoewel ik met CA build nou ook niet boven de 1.3m kom xD). Zijn die gloves ook BiS voor sentries? Ze zijn zeker wel HOLY SHIT, maar wil je niet liever CDR ipv AS?

Begin nu in ieder geval met een redelijk tempo door T5 heen te wandelen, dus dat wordt voor mij ook maar even exclusief DH. WoW wiz is nu wel klaar, moet eigenlijk alleen nog een upgrade voor amu (light/fire immune) en een betere soj, maar daar blijft het wel bij.
Ah dat kan. Ik freubel ook nog wel eens met gear. Die gloves zijn voor mijn build BiS om 3 redenen:

1. Nu kan ik een Cindercoat aan!
2. Nu kom ik boven een ias break point.
3. Max rolls zijn max.

Ik had idd destijds beter de ias kunnen omzetten naar CHC ipv de CDR. Echter zat er maar 5% op en max trifecta heeft ook wel wat. Plus breakpoints hadden in dit geval meer effect dan de CDR.

SoJ's droppen voor mij even vaak als Focus of Restraint, dat terwijl die laatste twee zeldzamer hadden moeten zijn. Soms is RNG raar.

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04:20

Ryan1981

Je ne sais pas

Mijn WoW wizard heeft nog wat meer aandacht nodig (zie sig), DPS is veel te laag. Wel per ongeluk een leuke combo ontdekt met focus & restraint. Ik kwam er achter dat ik eigenlijk alleen arcane voor het activeren van explosive blast gebruikte in mijn huidige build en die is op tijd weer gevuld om de bonus van focus/restraint te triggeren.

• Hafermaut
In Reaper of Souls zitten speciale versies van de gewone bosses. Als je die verslaat krijg je crafting materials die toegang geven tot de Hellfire ring.

http://www.diablowiki.net/Infernal_Machine
Baroshir schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:52:
[...]

Ja hoor, kan gewoon. Of ze gelijk met craft een ias/chc/chd rollen weet ik niet zeker, maar in ieder geval 2 van die stats. Als je ze op wiz craft is de kans ook nog eens 95% dat er gewoon int op zit. Je kan dan altijd nog een 4e stat rerollen naar wat je mist.

Maar je magefist zijn leuke rolls overigens ;) Maarja als je van je cain's boots af wil, logisch.
Ik had op mijn Paladin mazzel, heb alleen de AS er op gerolled maar twijfel of ik die zal rerollen naar bijvoorbeeld AR...

Ik merk met craften echter niets van smartloot. Als er een primary stat op zit is dat vaak de juiste, maar ik heb toch wel erg vaak helemaal geen str/dex/int...

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Hafermaut schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:20:
[...]

In Reaper of Souls zitten speciale versies van de gewone bosses. Als je die verslaat krijg je crafting materials die toegang geven tot de Hellfire ring.

http://www.diablowiki.net/Infernal_Machine

[...]

Ik had op mijn Paladin mazzel, heb alleen de AS er op gerolled maar twijfel of ik die zal rerollen naar bijvoorbeeld AR...

Ik merk met craften echter niets van smartloot. Als er een primary stat op zit is dat vaak de juiste, maar ik heb toch wel erg vaak helemaal geen str/dex/int...
Interessant zo'n ring wil ik wel :)

Killboard--Eve-Board

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
mathiasv91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:30:
[...]

Interessant zo'n ring wil ik wel :)
HF ring is niet zo interessant meer, eigenlijk wil je bij zo'n beetje elke build een SoJ en een RoRG

Movies: letterboxd

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

desjaak909 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:38:
[...]

HF ring is niet zo interessant meer, eigenlijk wil je bij zo'n beetje elke build een SoJ en een RoRG
Of een SoJ en Unity

• desjaak909
RoRG met Unity kan ik me nog voorstellen als je solo speelt, maar SoJ en Unity, voor welke build dan?

[ Voor 27% gewijzigd door desjaak909 op 23-06-2014 13:42 ]

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

desjaak909 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:39:
[...]

RoRG met Unity kan ik me nog voorstellen als je solo speelt, maar SoJ en Unity, voor welke build dan?
Bijna elke solo build (zolang je niet afhankelijk bent van je rorg) Follower bis is dan unity en bul kathos

De elemental en elite dmg op een soj is bijna niet te toppen. Als je de dmg reduction van de unity niet nodig hebt kan je andere ringen nemen. een bul kathos zou kunnen, maar is een beetje zoals de furnace meer een swap op je eigen char (beter op een follower)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• desjaak909
Bokkie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:50:
[...]

Bijna elke solo build (zolang je niet afhankelijk bent van je rorg) Follower bis is dan unity en bul kathos
Maar zo'n beetje elke endgame build is afhankelijk van een RoRG, alleen pet build niet, maar dan wil je een TMF

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

desjaak909 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:52:
[...]

Maar zo'n beetje elke endgame build is afhankelijk van een RoRG, alleen pet build niet, maar dan wil je een TMF
Dat valt wel mee hoor denk dat er meer mensen met endgame afhankelijk zijn van hun unity dan hun rorg

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

Woah zoveel afkortingen die ik niet ken :p google to the rescue, die Rorg dropt enkel van caches in act 1 correct?

Killboard--Eve-Board

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Wolf schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:32:
[...]

Toch maar over naar de sentry build Arch? :P
nee niet ech gewoon een beetje kloten heb me DH aan de kan gezet ben nu met wd en crus aan het kloten..
sentry build is booring als de pest en t6 een makkie ...maar goed ..er blijft niet veel over met de dh als je hooge torment wilt doen

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

desjaak909 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:52:
[...]
Nope, ligt erg aan je class en build hoor. Op WoW wiz omzeil je ook liever een RoRG omdat combi van Soj/BK of Soj/Unity bijna altijd beter is.

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Al die wizards hier op tweakers met een Woh :(

I Woe the woh :S

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

kihon schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:14:
Al die wizards hier op tweakers met een Woh :(

I Woe the woh :S
Your not the only one :'(

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Heeft iemand een leuke effectieve wizard build geprobeerd met een 2-Hander?
Veel non-signature spells zijn niet attack speed gebonden.
Een goeie wormwood staff met 3000DPS zou zoden aan de dijk moeten zetten.

Diablo 3 - Battle.net

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Ruigerock schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:39:
Je mist dan je source wat je dus extra CHC en CHD kan geven tevens compenseert een source voor gebrek aan damage op een 1 hander doordat er een pak damage op je source zelf zit.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Blaat
_Peter2_ schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:45:
[...]

Je mist dan je source wat je dus extra CHC en CHD kan geven tevens compenseert een source voor gebrek aan damage op een 1 hander doordat er een pak damage op je source zelf zit.
Alsnog, je weapon damage zal hoger zijn met een 2h, dus cooldown based burst skills werken beter met 2h wapens.

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ruigerock schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:39:
Heb wel eens een viable build gezien gebasseerd op Smoldering Core Staff. Deze heeft een leg affix waarbij monsters naar je Meteor impact locatie worden gepulled. Of dit echt viable is op hogere T's weet ik niet. Je ziet weinig 2 handers omdat de source gewoon een onmisbaar item wordt wanneer je hoger/verder komt. Best bang for your buck zeg maar.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:46:
[...]

Alsnog, je weapon damage zal hoger zijn met een 2h, dus cooldown based burst skills werken beter met 2h wapens.
Das helaas alleen met een burst, overall ben je beter af met 1h. Tevens de sources hebben ieder ook een uniek passive die je flink helpt je dps overall te verhogen. Zoals de Frost source of Fire bird eye met extra fire damage of de Mirrorball.

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

Nou was wel een beetje klaar met SC D3. Meeste chars al dik in de gear t5/t6 farmen en tv kijken. Tja dan is de lol er wel een beet af :| . Dus mijn HC weer afgestoft en wat is dat weer leuk :D en spannend :F . Met weinig beginnen en crappy legs vinden die toch nog een upgrade zijn. En vind ik een Odyn en WKL als een kind zo blij :o . Al vier souls in de statsh maar kan mijn ringen nog niet rerollen omdat ik daar gewoon nog niet genoeg gems voor heb :P Kan nu T1 met de monk en vind dat al een hele prestatie. Nu de boel in leven houden en hopen dat die Ziggo gasten niet tussendoor mijn modem resetten. Maar kan het iedereen die SC een beetje zat is aanraden. :Y

[ Voor 10% gewijzigd door stingray2012 op 23-06-2014 14:56 ]

Battle.net tag

• mathiasv91

mathiasv91

Trotse Vlaming

stingray2012 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:51:
Nou was wel een beetje klaar met SC D3. Meeste chars al dik in de gear t5/t6 farmen en tv kijken. Tja dan is de lol er wel een beet af :| . Dus mijn HC weer afgestoft en wat is dat weer leuk :D en spannend :F . Met weinig beginnen en crappy legs vinden die toch nog een upgrade zijn. En vind ik een Odyn en WKL als een kind zo blij :o . Kan nu T1 met de monk en vind dat al een hele prestatie. Nu de boel in leven houden en hopen dat die Ziggo gasten niet tussendoor mijn modem resetten. Maar kan het iedereen die SC een beetje zat is aanraden.
Als je een HC char maakt en je geraakt tot paragon level 50 ofzo en je sterft dan ben je ook je account wide paragon levels kwijt?

Killboard--Eve-Board

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

mathiasv91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:56:
[...]

Als je een HC char maakt en je geraakt tot paragon level 50 ofzo en je sterft dan ben je ook je account wide paragon levels kwijt?
Nope die blijven gewoon op je account staan.

Battle.net tag

• desjaak909
mathiasv91 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:56:
[...]

Nope, Plvl's blijven gewoon intact

@Sting, zag je al online op HC, als je wat runs door wat hogere T's wilt doen of gewoon wat runs samen voor mijn souls moet je het maar laten weten

[ Voor 21% gewijzigd door desjaak909 op 23-06-2014 15:03 ]

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

desjaak909 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:57:
[...]

Nope, Plvl's blijven gewoon intact

@Sting, zag je al online op HC, als je wat runs door wat hogere T's wilt doen of gewoon wat runs samen voor mijn souls moet je het maar laten weten
@desjaak909. Is goed zit er weer helemaal in, dus dat gaat goed komen :D . lijstje met dooie hero's moet toch ook weer aangevuld worden >:)

Battle.net tag

• desjaak909
stingray2012 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:09:
[...]

@desjaak909. Is goed zit er weer helemaal in, dus dat gaat goed komen :D . lijstje met dooie hero's moet toch ook weer aangevuld worden >:)
haha, had je eerst niet nog wat meer HC chars, of zijn die intussen al naar je fallen heroes verhuist

• Protax
Ik snap niet zo goed waarom iedereen dat ding ZO graag wil.

Ja, het is een gamechanger, maar voor mij was de lol van de wizard snel af.
Bam bam bam, wat onspeelbaar is zonder een macro (heb het een paar maanden vol kunnen houden).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/30535990
RIP WIZ :P

Toen ik overstapte op de crusader voelde dat voor mij als een verademing... :P

[ Voor 7% gewijzigd door Protax op 23-06-2014 15:28 ]

• tsjiller
  • Laatst online: 20-11 15:34
Anno schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:36:
[...]

Je belt vervangen door een Thundergod's Vigor. Hierop kun je max +15% lightning damage rollen. En er zit standaard lightning res op die tot 200 kan rollen. Als je lightning monk speelt is dat toch de res die je wilt verzamelen voor OWE. Verder zie ik dat je secondaire ressen bijna allemaal verschillend zijn.

Ik zou proberen aughilds shoulders en bracers te craften met lightning res. Ook de cains zou je kunnen hercraften met lightning res erop.
Thnx!!

Thundergod's Vigor heb ik een alleen wel met brakke stats, dus ben nog aant wachten tot er een betere dropt :)

Wat resses betreft heb je gelijk alleen ontbreekt het momenteel aan mats om betere te craften, maar eens wat avondjes rifts runnen dan komt dat wel goed :D

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

desjaak909 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:16:
[...]

haha, had je eerst niet nog wat meer HC chars, of zijn die intussen al naar je fallen heroes verhuist
Yep na de laaste DC en mijn wizzy het loodje legde was ik het effe zat :'( . Momenteel kan dat me niet boeien, heb al wat gear gespaard dus kan zo weer opnieuw beginnen :o Nu nog wat SC chars deleten en wat meer HC chars aanmaken. Mis de hartkloppingen als ik weer een batlle net overleeft heb :+

[ Voor 13% gewijzigd door stingray2012 op 23-06-2014 15:34 ]

Battle.net tag

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Protax schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:17:
[...]

Ik snap niet zo goed waarom iedereen dat ding ZO graag wil.

Ja, het is een gamechanger, maar voor mij was de lol van de wizard snel af.
Bam bam bam, wat onspeelbaar is zonder een macro (heb het een paar maanden vol kunnen houden).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/30535990
RIP WIZ :P

Toen ik overstapte op de crusader voelde dat voor mij als een verademing... :P
Is gewoon leuk hebbe dingetje :P Is ook het laatste onderdeel die ik wil hebben :*)

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

stingray2012 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 14:51:
Nou was wel een beetje klaar met SC D3. Meeste chars al dik in de gear t5/t6 farmen en tv kijken. Tja dan is de lol er wel een beet af :| . Dus mijn HC weer afgestoft en wat is dat weer leuk :D en spannend :F . Met weinig beginnen en crappy legs vinden die toch nog een upgrade zijn. En vind ik een Odyn en WKL als een kind zo blij :o . Al vier souls in de statsh maar kan mijn ringen nog niet rerollen omdat ik daar gewoon nog niet genoeg gems voor heb :P Kan nu T1 met de monk en vind dat al een hele prestatie. Nu de boel in leven houden en hopen dat die Ziggo gasten niet tussendoor mijn modem resetten. Maar kan het iedereen die SC een beetje zat is aanraden. :Y
Idd ik had precies hetzelfde gevoel toen ROS uitkwam, op dat moment begonnen met HC en je herleeft alles opnieuw. Een aanrader voor de meeste mensen, een yolo actie is nu ook een echte yolo actie 8) Soms een spontane moment met een rood knipperend scherm rennen voor je leven in het begin geeft je achteraf wel een kick, of lachen wanneer je gillende vrienden hebt over skype en je hun levensbalk op 20% ziet staan :P Later speel je iets meer op safe (of niet)
Heb wel eens een viable build gezien gebasseerd op Smoldering Core Staff. Deze heeft een leg affix waarbij monsters naar je Meteor impact locatie worden gepulled. Of dit echt viable is op hogere T's weet ik niet. Je ziet weinig 2 handers omdat de source gewoon een onmisbaar item wordt wanneer je hoger/verder komt. Best bang for your buck zeg maar.
Heb je het zelf ook al geprobeerd? Ik zoek niet een T4+ build maar een leuke afwisseling waarbij je hoge crits voorbij ziet komen i.p.v. heel veel kleine.

[ Voor 3% gewijzigd door Ruigerock op 23-06-2014 15:44 ]

Diablo 3 - Battle.net

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20

Anno

Griefmaker#2862

Even een vraagje voor de pet WD's. Ik wil nu gaan gokken voor Zunni. Maar voor welke slots kan ik dit het beste voor doen ? Ik heb de mojo al. Zelf dacht ik aan boots en chest. En dan de belt te vervangen door een Harrington.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:38
Anno schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:52:
Even een vraagje voor de pet WD's. Ik wil nu gaan gokken voor Zunni. Maar voor welke slots kan ik dit het beste voor doen ? Ik heb de mojo al. Zelf dacht ik aan boots en chest. En dan de belt te vervangen door een Harrington.
Boots en chest is het beste, ja :)
Zelf ben ik nogal gehecht aan m'n froggie dus ben veroordeeld tot het spelen zonder Soj :>
Heb een Harrington maar ik vind de constante damage van m'n WH prettiger ....

Apsie's profiel

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20

Anno

Griefmaker#2862

Apsie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 15:56:
[...]

Boots en chest is het beste, ja :)
Zelf ben ik nogal gehecht aan m'n froggie dus ben veroordeeld tot het spelen zonder Soj :>
Heb een Harrington maar ik vind de constante damage van m'n WH prettiger ....
Bedankt, ehm maar wat is er goed aan die kikker ? 'Pickup Range' i.v.m. GI ?

Ja WH zou ook mijn keuze zijn, maar ja helaas nog geen een gezien sinds RoS....

• Apsie
Anno schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:07:
[...]

Bedankt, ehm maar wat is er goed aan die kikker ? 'Pickup Range' i.v.m. GI ?
Precies!
Zeker in een groep werkt de PuR geweldig.....

Apsie's profiel

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Apsie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:09:
[...]

Precies!
Zeker in een groep werkt de PuR geweldig.....
Ik vind het vooral nuttig bij WW barbs, strafe DH's en monktanks.
Met een pet WD kun je gewoon relaxed in een hoekje staan casten tot alles dood is en dan op je gemak over het goud en HP lopen.

TheS4ndm4n#1919

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister eindelijk m'n dex RROG gekregen :D Zowaar nog een goeie roll ook /flex

's avonds dropte ook nog eens een Star of Azkaranth (zeldzaamste item ingame?) waardoor ik nu lekker in molten en desecrator kan blijven staan :D

En net gewoon lekker op dezelfde voet verder gegaan. Eerst een 20% phys / 30% elite dmg SoJ gevolgd door een cold dmg / 27% elite dmg SoJ met CHD 5 min later van een Rift Guardian (die ook nóg een setje Marauder shoulders dropte)

Loot goden, danku _O_

Tesla M3LR '21

• Apsie
RocketKoen schreef op maandag 23 juni 2014 @ 16:27:
[...]

Ik vind het vooral nuttig bij WW barbs, strafe DH's en monktanks.
Met een pet WD kun je gewoon relaxed in een hoekje staan casten tot alles dood is en dan op je gemak over het goud en HP lopen.
Een WD is inderdaad een geweldig makkelijk karakter, ik begrijp ook niet wat ik met al die toughness doe :)
Ik las ergens hierboven, 2 middagjes _/-\o_ Waarom doet niet iedereen een WD?

Alle gekheid op een stokje, een froggie is niet alleen maar voor gold en globes, het voornaamste waar je GI voor hebt is natuurlijk spirit walk.....

Apsie's profiel

• Blaat
Baroshir schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:32:
[...]

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oz0EGqZSmWkjJZYCy4gXFMkH/full.jpg

:>

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Haha nice :) En btw, ik ben het wel redelijk eens met de Wand of Woh discussie.. Mijn WoW wizard is ook niet echt mijn favo char meer, vind m'n ice wiz eigenlijk 3 keer leuker om te spelen en om nu een DH goed op te bouwen is ook weer uitdaging. Soms nog wel even op de WoW om snel mobs weg te blazen en wat afwisseling in de parties, maar dat is het wel een beetje..

• kihon

kihon

Uplay > palitojr

Baroshir schreef op maandag 23 juni 2014 @ 19:36:
[...]

Haha nice :) En btw, ik ben het wel redelijk eens met de Wand of Woh discussie.. Mijn WoW wizard is ook niet echt mijn favo char meer, vind m'n ice wiz eigenlijk 3 keer leuker om te spelen en om nu een DH goed op te bouwen is ook weer uitdaging. Soms nog wel even op de WoW om snel mobs weg te blazen en wat afwisseling in de parties, maar dat is het wel een beetje..
Ach, die Woh wil ik eigenlijk gewoon om hem te hebben :) (altijd leuk om 1 van de zeldzaamste items in game te bemachtigen toch)
Ben nog steeds bezig met mijn lightning wizard, die is nog niet af, wel erg cool.
Al zeg ik het zelf :+

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:15
En vanavond voor de verandering weer nul komma niks. Zo'n 800 shards er doorheen gejaagd met geeneens een leg erbij alleen maar geel en blauw. Ben benieuwd hoelang het nog gaat duren voor ik weer eens een keer iets fatsoenlijks krijg... we werken rustig naar een fantastische rage foreverquit.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Och och och! Waarom zijn er mensen die een spel spelen, waarvan ze een moment van geluk hebben en iets gedropt krijgen wat ze nodig hebben en als het even tegen zit gelijk al komen met "omg-this-game-sucks-balls" het geeft me nooit iets!

Stop toch met al dat whinen en speel gewoon door. Er zijn zat mensen die 3 x zoveel shards of uren erin hebben gestoken en niks hebben gekregen. Ik kreeg me eerste SoJ pas bij paragon level 351. Sinds de legendary buff zijn we steeds gretiger geworden.

Het is een game met RNG en soms is die klote en soms is die goed! Thats the game!

• Wubinator
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-11 10:09
Hoi vraagje,

Ik heb afgelopen weekend met een aantal GoT'ers in Diablo zitten spelen en dat was uiteindelijk een hele gezellige avond dus ik denk ik doe ook een verzoek in game om te joinen. Maar daar is nog geen reactie op geweest. Dus ik vroeg mij af of ik misschien hier ook nog een verzoek moet indienen?

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50
Wubinator schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:05:
Hoi vraagje,

Ik heb afgelopen weekend met een aantal GoT'ers in Diablo zitten spelen en dat was uiteindelijk een hele gezellige avond dus ik denk ik doe ook een verzoek in game om te joinen. Maar daar is nog geen reactie op geweest. Dus ik vroeg mij af of ik misschien hier ook nog een verzoek moet indienen?
Ik dacht dat die al goedgekeurd was :o

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:02

kwakke01

Koga / Canon / Diablo 4ever

gister ook maar eens weer mn crusader geripped :( geen idee wat er gebeurde; passive leek niet in te kicken en ik was gewalled & gestuned, maar dan nog; het was maar T2 :(
wilde eff mn nieuwe weap uitproberen; want had net een blessed hammer weap gewvonden |:(

naja, uithuilen en opnieuw beginnen... hopen dat ik weer een soj & ice climbers vind want die ga ik wel missen ;( ;w
http://eu.battle.net/d3/e...Kwakke-2365/hero/44488813

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• Wubinator
Dennism schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:54:
[...]

Ik dacht dat die al goedgekeurd was :o
Nee ik zie nog steeds staan dat ik moet zoeken naar een clan :) Ik zal een nieuwe invite versturen

• Hafermaut
RIP!

Even een praktische vraag over de crusader. Ik heb bij het craften van mijn instapgear gelet op All Resistance, maar als ik zo eens rondlees zet men vooral in op Armour? Ik moet sowieso eerst Akkhan maar eens gaan verzamelen en dan verder kijken, maar omdat met deze gear T2 al wel heel lekker gaat wil ik kijken of ik met wat kleine aanpassingen niet gewoon op T3 verder kan.

Edit: speel 'gewoon' op SC.

[ Voor 3% gewijzigd door Hafermaut op 24-06-2014 09:21 ]

• _Peter2_
Ben nu langzaamaan ook een HC-char (Crusader) aan het levelen.

Heb met mezelf de deal gemaakt speel 1 act door, dan weer 5 plvls op mijn SC chars, dan weer een act etc.
Crusader heeft net act 2 afgerond.

Daarna voor de variatie weer eens op mijn wizard gespeeld om een rift te clearen. Normale elites en champ packs gaan goed, maar ik merk dat ik burst mis om een RG snel te killen.

Wizard wellicht een skill uitwisselen voor Archon voor meer burst DPS. (Blackhole wellicht)

• Wubinator
Een tweaker heeft me net geholpen om mijn Crusader naar bijna lvl 60 te brengen (gisteren aangemaakt dus ben best happy), moet je straks maar eens gaan verdiepen in builds.

• kwakke01

kwakke01

Hafermaut schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:21:
RIP!

Even een praktische vraag over de crusader. Ik heb bij het craften van mijn instapgear gelet op All Resistance, maar als ik zo eens rondlees zet men vooral in op Armour? Ik moet sowieso eerst Akkhan maar eens gaan verzamelen en dan verder kijken, maar omdat met deze gear T2 al wel heel lekker gaat wil ik kijken of ik met wat kleine aanpassingen niet gewoon op T3 verder kan.

Edit: speel 'gewoon' op SC.
allres kan je ook gewoon halen van je passive; deze geeft op lvl 70 140 resall. Verders krijg je armor gratis omdat je toch STR stackt.

Ik gebruik ahkan eigenlijk alleen om aan de 2-piece bonus te komen. Dit samen met de 2- of 3-piect BT bonus helpt al een heel eind om t3 aan te kunnen. Afmaken met een dosis +holy% (op bracer, shield, amu en/of helm) en tri-stat ringen en je loopt redelijk safe door de acts heen. Met een tri-beam weap (fate of the fell) liggen de RK's ook redelijk snel is mijn ervaring. Op een D2-achtige RiP zo nu en dan speelt een crus gewoon heerlijk :)

gear & skills te vinden in mijn profiel --> http://eu.battle.net/d3/e...Kwakke-2365/hero/44488813

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Heb zelf ook met bt set bonus immune, 2 piece akkhan en cains rondgelopen op SC tot ik 6 pieces akkhan had dit wekeend. Laatste 2 drops die ik nodig had dropte zelfde dag (en ook nog eens elk 2x). Nu zonder teveel verlies van chc, chd en holy skill % omgooien naar cooldown reduction voor akkarat. Is best moeilijk om de juiste combinaties te vinden/craften helaas.

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Protax
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 09:29:
[...]

allres kan je ook gewoon halen van je passive; deze geeft op lvl 70 140 resall. Verders krijg je armor gratis omdat je toch STR stackt.

Ik gebruik ahkan eigenlijk alleen om aan de 2-piece bonus te komen. Dit samen met de 2- of 3-piect BT bonus helpt al een heel eind om t3 aan te kunnen. Afmaken met een dosis +holy% (op bracer, shield, amu en/of helm) en tri-stat ringen en je loopt redelijk safe door de acts heen. Met een tri-beam weap (fate of the fell) liggen de RK's ook redelijk snel is mijn ervaring. Op een D2-achtige RiP zo nu en dan speelt een crus gewoon heerlijk :)

gear & skills te vinden in mijn profiel --> http://eu.battle.net/d3/e...Kwakke-2365/hero/44488813
Uhm, waarom heb jij geen socket in je wapen? :)

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Protax schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:35:
[...]

Omdat hij er geen op kan craften (De Crus is dood ;-))

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:30

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wubinator schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 08:05:
Hoi vraagje,

Je kunt de Tweakers Community joinen door een verzoek in te dien. Deze zal dan meestal wel dezelfde dag geaccepteerd worden. Er zijn hier meerdere clans actief, deze staan in de Topic Start. De GoT clan is momenteel vol, maar dat duurt niet lang meer. Binnenkort komen er weer wat plekjes vrij. Kijk even op de link in mijn sig...

Battle.net || Strava

• Protax
Jay-v schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:41:
[...]

Omdat hij er geen op kan craften (De Crus is dood ;-))
Balen :P

• _Peter2_
[...]

Als ik zijn verhaaltje goed las had hij het wapen net gevonden en wilde hij testen hoe het werkte toen hij doodging.

Dus nog niet kunnen merken of het wapen de moeite van het rerollen nvoor een socket waard was, was het wapen helemaal waardeloos geworden,,,,

• Wubinator
retlaw schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:42:
[...]

Je kunt de Tweakers Community joinen door een verzoek in te dien. Deze zal dan meestal wel dezelfde dag geaccepteerd worden. Er zijn hier meerdere clans actief, deze staan in de Topic Start. De GoT clan is momenteel vol, maar dat duurt niet lang meer. Binnenkort komen er weer wat plekjes vrij. Kijk even op de link in mijn sig...
Thanks voor the info! Ik zie dat ik niet bepaald de enige ben die lid wil worden :) Maar wel goed om te lezen dat er goed wordt gekeken naar wie er wel of niet actief is. Ik hou de site wel even in de gaten!

• kwakke01

kwakke01

[...]

had hem net gevonden en wilde hem eff uittesten... fate of the fell met 1xxxvita, 9xxstr en 130chdgem zat in mn stash; samen met een hallowed shield met 19%holy dam, 10chc & str/vita :(

met fotf-setup stond de crus in de top-20 van de crusaders op diaprogress :( 3m elitedam :X

[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 24-06-2014 11:00 ]

• Protax
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:58:
[...]

had hem net gevonden en wilde hem eff uittesten... fate of the fell met 1xxxvita, 9xxstr en 130chdgem zat in mn stash; samen met een hallowed shield met 19%holy dam, 10chc & str/vita :(

met fotf-setup stond de crus in de top-20 van de crusaders op diaprogress :( 3m elitedam :X
Damn dat is wel balen zeg! RIP :|
Nu ik sinds een tijdje crusader speel, merk ik echt dat het lastig is om mijn EDPS omhoog te krijgen.
Zit nog steeds onder de 2m (weliswaar met een SOJ en RROG).

• _Peter2_
[...]

Gelukkig zaten die in je stash, die heb je dan nog tenminste...

always look on the bright side of life....

• kwakke01

kwakke01

_Peter2_ schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:05:
[...]

Gelukkig zaten die in je stash, die heb je dan nog tenminste...

always look on the bright side of life....
met stash bedoel ik de rugzak op mn crus; die jij bedoel is de chest in town...

heb nog wel een andere fotf, maar daar zit geen vita op; scheelt toch weer 25% touch...

• stingray2012

stingray2012

<GoT>Stingray

Gisteravond lekker aan het hakken met Petrus en Edwin, pling leg sword -->> thunderfury _/-\o_ :9~ . Dat is lekker op HC, met best nog een redelijke rol. Ga als een dolle door T1, T2 gaat er aan komen. Nog een paar souls en ik kan weer wat upgraden :D .

Battle.net tag

• _Peter2_
kwakke01 schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:15:
[...]

met stash bedoel ik de rugzak op mn crus; die jij bedoel is de chest in town...

heb nog wel een andere fotf, maar daar zit geen vita op; scheelt toch weer 25% touch...
:(

Begripsverwarring. Inventroy noem ik bags, kistje in town noem ik stash, vandaar....

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

[...]

RIP... vooral balen van je gear :-(

Ik zie dat je zonder Divine Fortress speelde, dat levert toch ook een lekkere bak toughness op bij 30+%block op je shield. Hoeveel toughness zat je ongeveer?

ps.. zie nu ook dat ik in top 25 HC elemental dmg Crusaders sta :) de eerste met lightning ipv fire

Diablo 3 - Battle.net

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 12:50

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Zo gisteravond toch aardig wat legs gevonden... Leuk SoJ ringetje erbij met 20% physical ;)

Legion 7i i9 3080 32gb

• kwakke01

kwakke01

Ruigerock schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 11:30:
[...]

RIP... vooral balen van je gear :-(

Ik zie dat je zonder Divine Fortress speelde, dat levert toch ook een lekkere bak toughness op bij 30+%block op je shield. Hoeveel toughness zat je ongeveer?

ps.. zie nu ook dat ik in top 25 HC elemental dmg Crusaders sta :) de eerste met lightning ipv fire
zat op 13m tough; genoeg om zorgeloos door T3 te lopen, dus wat er gebeurde in deze game is me een raadsel... vandaar D2-RiP; zal wel een IM-pack zijn geweest :X 8)7

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:30

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wolf schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:29:

* retlaw is blij dat hij T6 efficient kan farmen
Hoe blijf jij in leven op T6? Als ik op Diabloprogress je DH bekijk zijn onze DH wat betreft armor, healthpool en resistances ongeveer gelijk. Ik heb nog een res te rollen op mijn bracers, dus als ik daar lightning of res op roll scheelt het niet zoveel.
Ik heb de roll op mijn helm maar naar vita gerolled, om wat tougher te zijn, maar idealiter roll ik daar ook een skill op net als jij.
Je doet wel iets meer damage, maar ook niet overdreven veel meer... T5 solo lukt aardig maar lig toch geregeld plat als ik niet goed oplet.

Gister ook een mooie SoJ geloot op de DH, maar die Rucksack wil maar niet droppen en kadala geeft m ook niet...
Gister met de stun rune gespeeld op elemental arrow, vanavond de frost arrow met kull the weak passive proberen voor 20% extra damage op slowed enemies :). Telt dat ook voor de attack van overige party members?

Battle.net || Strava

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

zijn hier mensen die linux draaien met d3 ? zo ja hoe werkt het ?

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

cybergi schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:06:
zijn hier mensen die linux draaien met d3 ? zo ja hoe werkt het ?
Het werkt, maar de performance is niet altijd even lekker (maar dat kan ook gewoon aan D3 liggen). Let op, er zijn enkele mensen die aangeven dat hun account gebanned is.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50
retlaw schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 10:42:
[...]

Ah volgens mij zie ik het al, er zijn (lijkt het) 2 GoT clans met dezelfde naam lol, lekker handig allemaal :D

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Jay-v schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 13:25:
[...]

Het werkt, maar de performance is niet altijd even lekker (maar dat kan ook gewoon aan D3 liggen). Let op, er zijn enkele mensen die aangeven dat hun account gebanned is.
door de linux ?

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Door het gebruik van Wine (maar dat kan niemand controleren).

• _Peter2_
Blue post hierover (is alweer bijna 2 jaar oud):

http://us.battle.net/d3/e...ic/5978861022?page=21#402

Pagina: 1 ... 59 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]