Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
retlaw schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:16:
Interessant... Ik vond die hexing minder nuttig, omdat ik dacht dat deze alleen met strafe werkte. Dus constant lopen boost dus ook je CA voor 25%. Ga ik toch maar eens proberen dan!

Wat ik me verder afvroeg is of je sentries ook geboost worden. Is het zo dat als je de full marauder hebt, je de sentries neerzet en vervolgens gaat lopen met je pants, dat die damage dan ook alsnog geboost wordt? Dat zou wel leuk zijn. Alhoewel je dan wel je cindercoat in moet leveren wss. [...]
Werkt op CA en sentries!

Voor RoS deden sentries je DPS "snapshotten" als je ze neerzette maar sinds een tijdje is dat dus niet meer zo. De damage van sentries loopt "live" mee met je huidige DPS. Daarom werkt dat zo lekker met Harrington's en Hexing Pants.

Hexing Pants zou ik echter alleen gebruiken als je een andere elemental hanteert dan fire. Bij fire kan je een magefist of cindercoat aantrekken ipv een Marauder item en dat is hoe dan ook sterker als je zelf mee kan schieten. Bij andere builds heb je die keuze echter niet dus dan wordt het ofwel Andariel's, T&T ofwel Hexing Pants. De praktijk leert dat als je een goede hebt Marauder's helm DPS-wise beter is dan Andariel's. Ook is het zo dat T&T alleen effect heeft bij Elemental Arrow en Impale (en in sommige combo's ook Chakram) dus dan wordt de keuze makkelijk...

[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 20-06-2014 10:28 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:00:
[...]

Je zal het damage niveau van een CA build nooit bereiken met een Elemental arrow build.

Elemental arrow builds hebben echter veel meer utility. Neem de fire rune bijvoorbeeld, die fear proct als een malle! En in combinatie met deze ring is dat erg grappig.

Alleen je party members worden dan niet zo blij van je...

De build die het beste werkt met Kridershot is de Frost Arrow build met cull the weak als passive en Frostburn Gauntlets (cold damage heeft 40% chance to freeze). Bovendien doet frost arrow van nature meer damage dan screaming skull (heet die fire rune zo?) omdat deze damage doet in een cone achter de eerste target en niet rechtlijnig doorgaat.

Wat ook enorm goed is met deze build is Focus en Restraint.
De setbonus werkt namelijk op de elemental arrows die je met Kridershot schiet! Permanent gratis 50% bonus damage. Je moet alleen geen hatred bonuses op je gear of paragon hebben want dat bugged de setbonus. Je damage output is dan vergelijkbaar met een SoJ op elites en hoger dan met SoJ op Whites.

Op deze manier doe je permafreezen (veel kleuker voor je party dan fearen) en ligt je damage output nog bizar hoog. Veel beter dan de firebuild. Ik zou zeggen, neem het in overweging.

[...]

Het nadeel van hexing is alleen dat je continu moet lopen. Mijn fix daarvoor was "Force Move" op mijn spatiebalk binden en dan iets zwaars erop leggen, zodat ik continu loop. :+

Geloof het of niet, maar stuttersteppen wordt dan een eitje en dat werkt met Hexing Pants! Er zit namelijk een 200ms delay tussen het stoppen met lopen en het wegvallen van de 25% bonus damage. Op die manier kan je toch zelf blijven schieten en toch de bonus op houden.
Bedankt voor de uitleg! Ik ga het zeker overwegen :)

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Grin schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:02:
[...]

Ik spreek uit ervaring: D3 begint pas op plvl 400. Daarvoor ben je gewoon een dikke prutser. 8)
Nee hoor, D3 begint pas op HardCore _/-\o_

Cititzen of Ladonia

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
sorcees schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:06:
[...]

Nee hoor, D3 begint pas op HardCore _/-\o_
en eindigt op HC ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Blaat
Bosmonster schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 11:11:
[...]

Misschien ben ik in de war met een andere functie dan, dacht dat force move ervoor zorgt dat je niet aanvalt, maar loopt als je ergens op klikt.
Dat doet het ook, maar waarom zou je dan geen aanvallende skill meer op je linkermuisknop kunnen hebben?

Attacks en skills overrulen het "Force Move" commando altijd dus je verliest er niks mee.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Wolf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 12:37:
[...]

Dat doet het ook, maar waarom zou je dan geen aanvallende skill meer op je linkermuisknop kunnen hebben?

Attacks en skills overrulen het "Force Move" commando altijd dus je verliest er niks mee.
Dan ben ik toch in de war met een andere functie. Ik bedoel die dat je altijd movet als je iets aanklikt (en dus niet attackt). Als je die altijd aanhebt wordt je linkermuisknop redelijk nutteloos, want daarmee zul je alleen nog maar moven, zelfs als je enemies aanklikt :P (tenzij je hem weer kunt overrulen met force attack).

Blijkbaar bedoel jij dus die andere optie waarmee je gewoon loopt met een toets (volgens mij is dat geen force move, maar gewoon walk/move).

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 20-06-2014 12:49 ]

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:03

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Omdat het vrijdag is heb ik de leden van de GoT eens tegen de reacties afgezet.
  • 81 Leden hebben aangegeven lid te willen blijven
  • 55 Personen hebben aangegeven lid te willen worden
  • 69 Leden moeten dus nog wat aangeven!
Indien je lid bent en dit ook wilt blijven vul even dit formulier in!

Ik zie best veel namen op de lijst van mensen die nog niks door hebben gegeven van personen die bijna dagelijks online zijn! Het is een kleine moeite en zo kunnen de personen die niet actief zijn plaats maken voor personen die dit wel willen zijn.

Zie ook de post op de blog

Battle.net || Strava

• Blaat
Heeft de GoT clan ook een eigen TS of doen jullie daar niet zo aan?

Ik heb zo'n vermoeden dat jullie ook gewoon op de SG TS welkom zijn. :)

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

De laatste dagen zag ik een aantal diverse wizard builds/tips voorbij komen en door de enthousiasme heb ik mijn HC wizard weer opgepakt. Ik vraag mij af wat een lekkere in your face build is. Ik heb een aantal avonden met een lightning build rond gelopen en die is goed defensief maar ik had niet het gevoel dat ik ze "sloopte" ondanks de 1 miljoen dps + 28% elemental dmg. Mijn crusader doet met 1 Blessed hammer gemakkelijk 7 tot 10 miljoen schade en een groep binnen 15 yards ligt plat met één druk op de muis knop.

Zo'n soort van macht mis ik bij de wizard, ik doe vast iets verkeerd?
Wat voor build raden jullie (de ervaren wizards) aan? Moet ik me focussen op één elemental dmg of diverse sets en elementen door elkaar heen gebruiken en dan voor de meteor build gaan? Er zitten nog niet veel uren in de wizard dus ik heb nog weinig gear keuze in staffs/sources.

@NastyNick, de link naar je D3 profiel is stuk?

Diablo 3 - Battle.net

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:19

Pater

Terry Tate

retlaw, ben je bekend met het piepsysteem? Dat betekent dat je de mensen die nu nog niks aangegeven hebt, gewoon moet kicken (dan nog niet nieuwe leden toevoegen aan de clan) en dan gaan wachten of ze gaan piepen. Dat is de snelste methode! ;)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wolf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:30:
Heeft de GoT clan ook een eigen TS of doen jullie daar niet zo aan?

Ik heb zo'n vermoeden dat jullie ook gewoon op de SG TS welkom zijn. :)
Er is geen TS... Volgens mij is het wel duidelijk dat de TS van SG voor iedereen te gebruiken is! Ik heb zelf ook wel eens ingelogd, maar TS is niet echt mijn ding. Vaak kids en vrouw met allerlei vragen tussendoor :). Mocht er iemand in GoT clan zijn die interesse heeft om dit te regelen, of al een server heeft en die wilt delen prima. Ik denk echter dat die van SG prima voldoet!

Als de er geen limiet van 150 leden zat, denk ik zo dat iedereen wel in de dezelfde clan zou zitten...

Battle.net || Strava

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Pater schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:32:
retlaw, ben je bekend met het piepsysteem? Dat betekent dat je de mensen die nu nog niks aangegeven hebt, gewoon moet kicken (dan nog niet nieuwe leden toevoegen aan de clan) en dan gaan wachten of ze gaan piepen. Dat is de snelste methode! ;)
:D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Ruigerock schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:31:
De laatste dagen zag ik een aantal diverse wizard builds/tips voorbij komen en door de enthousiasme heb ik mijn HC wizard weer opgepakt. Ik vraag mij af wat een lekkere in your face build is. Ik heb een aantal avonden met een lightning build rond gelopen en die is goed defensief maar ik had niet het gevoel dat ik ze "sloopte" ondanks de 1 miljoen dps + 28% elemental dmg. Mijn crusader doet met 1 Blessed hammer gemakkelijk 7 tot 10 miljoen schade en een groep binnen 15 yards ligt plat met één druk op de muis knop.

Zo'n soort van macht mis ik bij de wizard, ik doe vast iets verkeerd?
Wat voor build raden jullie (de ervaren wizards) aan? Moet ik me focussen op één elemental dmg of diverse sets en elementen door elkaar heen gebruiken en dan voor de meteor build gaan? Er zitten nog niet veel uren in de wizard dus ik heb nog weinig gear keuze in staffs/sources.

@NastyNick, de link naar je D3 profiel is stuk?
Je eigen link naar je profiel werkt ook niet. Geeft een error hier anyway. Heb je opgezocht, dat werkt wel. Ik zie dat je een hardcore char hebt, dus mijn advies schiet direct al tekort. :D

- Waarom Cainset? De setbonus is niet wat je nodig hebt. Is er niet wat anders dat je craften kunt?
- Je hebt op je ringen en je amy LoH terwijl een andere statt gerolled is. M.a.w. kunnen ze allemaal vervangen worden door iets beters. Maar ik denk dat dat op HC nogal moeilijk wordt?
- Lightning is niet de meest voor de handliggende elemental dmg voor een Wiz. Ik heb zeer goeie Arcane, Fire en Cold wizards gezien maar nog nooit een goeie lighting. Hoewel het vast en zeker mogelijk is.
- Tanky wizards genoeg: google is your friend!

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

FloydRaalte schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 13:55:
[...]

Je eigen link naar je profiel werkt ook niet. Geeft een error hier anyway. Heb je opgezocht, dat werkt wel. Ik zie dat je een hardcore char hebt, dus mijn advies schiet direct al tekort. :D

- Waarom Cainset? De setbonus is niet wat je nodig hebt. Is er niet wat anders dat je craften kunt?
- Je hebt op je ringen en je amy LoH terwijl een andere statt gerolled is. M.a.w. kunnen ze allemaal vervangen worden door iets beters. Maar ik denk dat dat op HC nogal moeilijk wordt?
- Lightning is niet de meest voor de handliggende elemental dmg voor een Wiz. Ik heb zeer goeie Arcane, Fire en Cold wizards gezien maar nog nooit een goeie lighting. Hoewel het vast en zeker mogelijk is.
- Tanky wizards genoeg: google is your friend!
Ik heb mijn link aangepast, misschien linkte hij nog naar mijn recent overleden barbarian (met trifecta RRoG) ;w
De cain set heb ik genomen i.v.m. attack speed bonus, nu zit ik even zonder zieltjes maar de 50% magic find bonus leek me grappig om te testen i.p.v. een gele glove die minder was. De unity ring is voor als ik solo speel, vele andere ringen heb ik momenteel nog niet, te weinig uur zit er nog in deze wizard.
Life on hit leek mij de manier om snel te healen voor een wizard, een electrocute met hoge aps en je leven vliegt er weer aan is mijn gedachte. Hoe pak jij het aan? Ik hoop de passive Unstable anomaly nooit te hoeven gebruiken :) Welke build geeft jouw het meeste macht?

De kracht van een wizard is toch attack speed/crit chance/crit dmg?

Diablo 3 - Battle.net

• FloydRaalte

FloydRaalte

Ruigerock schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:13:
[...]

Ik heb mijn link aangepast, misschien linkte hij nog naar mijn recent overleden barbarian (met trifecta RRoG) ;w
De cain set heb ik genomen i.v.m. attack speed bonus, nu zit ik even zonder zieltjes maar de 50% magic find bonus leek me grappig om te testen i.p.v. een gele glove die minder was. De unity ring is voor als ik solo speel, vele andere ringen heb ik momenteel nog niet, te weinig uur zit er nog in deze wizard.
Life on hit leek mij de manier om snel te healen voor een wizard, een electrocute met hoge aps en je leven vliegt er weer aan is mijn gedachte. Hoe pak jij het aan? Ik hoop de passive Unstable anomaly nooit te hoeven gebruiken :) Welke build geeft jouw het meeste macht?

De kracht van een wizard is toch attack speed/crit chance/crit dmg?
Tjsa ik heb al wel wat uurtjes in de Wiz zitten maar ik doe nog maar T3/T4 op SC. Ooit begonnen met een glascanon Wizard i.c.m. Archon. Dat werdt toen al snel een CM wizard (permafrost) aangezien dat prima werkte voor parties. Nog net voor RoS ben ik gestart met een Cold wizard. Aangezien je toen gebruik kon maken van de black damage glitch. Na Ros werkte de cold wiz trouwens nog steeds prima omdat Frozen Orb vrij overpowered was. Deze build werkt nog steeds prima. Ook de Arcane build werkt goed met Arcane Hydra. Vorige maand een goeie Mirrorball gevonden en ik had nog fire gear liggen icl. een cindercoat. Dan maar een Meteor build proberen. Het is wenen (meteor moet je timen, het duurt even voor dat het valt) maar het speelt echt lekker weg. Beter dan de fire - wave force build als je het mij vraagt.

LoH heb ik totaal niet. Mede door de passives, Unwavering Will (stilstaan = armor, resall en dmg buff) + Blur (dmg decreased 17%) heb ik een bak thoughness opgebouwd.

Ik doe totaal niets met attackspeed. Mijn main attack is immers meteor.
Mijn vuistregel: minimaal 40 tot 50 chc en het tienvoudige daarvan aan CHD.

Een mirrorball is trouwens niet verplicht. Het fijne van de firebuild is dat je de devastator kunt craften. (single hander fire dmg weapon)

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 20-06-2014 14:35 ]

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik wil geen gouden massieve wc bril! Ik wil WoW ;(

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Blaat
Xtr3me4me schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:39:
Ik wil geen gouden massieve wc bril! Ik wil WoW ;(
Ej! Wordt ik daar nou gekwoot? :P

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:44:
[...]

Ej! Wordt ik daar nou gekwoot? :P
Quote :P

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 19:13

kihon

Uplay > palitojr

Ik heb sinds 2 dagen geleden een lightning wizard gemaakt.
De single target dps laat te wensen over, maar als er veel mobs zijn dan kill ik ze wel rap :D

In parties ook wel leuke build, beetje perma-stun locken de mobs :P
Alhoewel mijn Source En Head piece beetje cruciaal zijn voor de build denk ikzelf (ze helpen echt ENORM iig)
Hij is nog lang niet af, wil een SoH (voor single target damage) en ws cain set craften (electrocute heeft degelijk voordeel van IAS)

Vind deze build beter dan mijn cold build met frostburns en Azutewrath etc; meer CC

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• FloydRaalte

FloydRaalte

kihon schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:01:
Ik heb sinds 2 dagen geleden een lightning wizard gemaakt.
De single target dps laat te wensen over, maar als er veel mobs zijn dan kill ik ze wel rap :D

In parties ook wel leuke build, beetje perma-stun locken de mobs :P
Alhoewel mijn Source En Head piece beetje cruciaal zijn voor de build denk ikzelf (ze helpen echt ENORM iig)
Hij is nog lang niet af, wil een SoH (voor single target damage) en ws cain set craften (electrocute heeft degelijk voordeel van IAS)

Vind deze build beter dan mijn cold build met frostburns en Azutewrath etc; meer CC
Toch lees ik hier 1 flaw in je verhaal, (niet om te zeiken ofzo, zie het als positieve feedback ;)) maar je zegt het zelf al: Single target DPS laat te wensen over en normal mobs kill ik rap. Vooral op hogere torments zul je dan tegen een muur aanlopen. (dat is wat mij overkwam) Je hebt gewoon meer DPS nodig om elites aan te kunnen, niet perse single target DPS maar het helpt wel! Kijk dan vooral naar %dmg against elites en %dmg reduction. Uiteraard los je veel op met perma-stun hoewel me dit lastig lijkt worden wanneer je elites bijna niet neer krijgt omdat je te weinig DPS doet...

Het makkelijk neer krijgen van normals is erg leuk (raggdolleffects fot the win! :+) Maar effectief schiet je er geen bal mee op. Wanneer je de elites goed neer krijgt vliegen de normals je beeldscherm af :P

[ Voor 7% gewijzigd door FloydRaalte op 20-06-2014 15:12 ]

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 19:13

kihon

Uplay > palitojr

FloydRaalte schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:09:
[...]

Toch lees ik hier 1 flaw in je verhaal, (niet om te zeiken ofzo, zie het als positieve feedback ;)) maar je zegt het zelf al: Single target DPS laat te wensen over en normal mobs kill ik rap. Vooral op hogere torments zul je dan tegen een muur aanlopen. (dat is wat mij overkwam) Je hebt gewoon meer DPS nodig om elites aan te kunnen, niet perse single target DPS maar het helpt wel! Kijk dan vooral naar %dmg against elites en %dmg reduction. Uiteraard los je veel op met perma-stun hoewel me dit lastig lijkt worden wanneer je elites bijna niet neer krijgt omdat je te weinig DPS doet...

Het makkelijk neer krijgen van normals is erg leuk (raggdolleffects fot the win! :+) Maar effectief schiet je er geen bal mee op. Wanneer je de elites goed neer krijgt vliegen de normals je beeldscherm af :P
Klopt.
Bedoelde eigenlijk dat normale white mobs samen geen probleem zijn, beetje pullen> BH>En dan poef dood. Maar als er zon verdwaalde mob rondloopt en ik wil hem killen, tja dan procced die electrocute niet zo goed he op single target, dat wilde ik eigenlijk zeggen :)
En heb iets van 45%dmg against elites, die zijn over het algemeen makkelijker te killen dan white mobs.

Archon helpt met de elites, maar als ik de cain set wil moet ikop de vyr setbonus inleveren, choices choices :S
Beste is als de elites omringt zijn door trash, lachen joh :)

T3/4 lukt gewoon goed. T5 gister in party ook. (gister met monk/DH/WD enzo gespeeld)
Als ik doodga is het 90% van de tijd omdat ik niet zie dat die minions of elites exploderen en gewoon blijf staan als een nab :D

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• FloydRaalte

FloydRaalte

kihon schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 15:24:
[...]

Klopt.
Bedoelde eigenlijk dat normale white mobs samen geen probleem zijn, beetje pullen> BH>En dan poef dood. Maar als er zon verdwaalde mob rondloopt en ik wil hem killen, tja dan procced die electrocute niet zo goed he op single target, dat wilde ik eigenlijk zeggen :)
En heb iets van 45%dmg against elites, die zijn over het algemeen makkelijker te killen dan white mobs.
Klinkt goed die 45%, moet zeggen dat mijn fire Wiz nog wel problemen heeft met Elites op T3. Ze gaan op zich wel snel neer maar je krijgt toch een paar klappen. En die overleef ik niet altijd. :'(
[...]
Archon helpt met de elites, maar als ik de cain set wil moet ikop de vyr setbonus inleveren, choices choices :S
Beste is als de elites omringt zijn door trash, lachen joh :)
Haha ja, ik heb de Vyr set nu (boots + pants) en die 500 int is best leuk! Geen idee waar ik het mee kan vervangen nog...
[...]
T3/4 lukt gewoon goed. T5 gister in party ook. (gister met monk/DH/WD enzo gespeeld)
Als ik doodga is het 90% van de tijd omdat ik niet zie dat die minions of elites exploderen en gewoon blijf staan als een nab :D
Netjes hoor, T5 gaat mij nog niet lukken helaas. Als ik dood ga komt dat ook vaak door de Graphical-chaos. Vooral met meerdere Wizards wordt het al snel een disco! :+

• Blaat
Ligt het aan mij of is het nu wat rustiger in het D3 topic dan een paar weken terug?

Merk het ook op TS. De interesse lijkt een klein beetje weg te zijn op het moment. Denk dat iedereen naar 2.1 toe aan het leven is. :P

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Wolf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:01:
Ligt het aan mij of is het nu wat rustiger in het D3 topic dan een paar weken terug?

Merk het ook op TS. De interesse lijkt een klein beetje weg te zijn op het moment. Denk dat iedereen naar 2.1 toe aan het leven is. :P
Sjah build diversity is te beperkt dus is er ook een tijdelijke en beperkte interesse denk ik.
De opleving na patches zal ook beperkt blijven. Kijk voor de lol is naar twitch. nog 2k viewers ofzo

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• FloydRaalte

FloydRaalte

sleepwalkerbe schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:03:
[...]

Sjah build diversity is te beperkt dus is er ook een tijdelijke en beperkte interesse denk ik.
De opleving na patches zal ook beperkt blijven. Kijk voor de lol is naar twitch. nog 2k viewers ofzo
Ik neem aan dat je doelt op de 2.1 content patch? Is het niet aannemelijker dat juist iedereen daar op aan het wachten is? Lijkt me dat juist na de patch de opleving groot zal zijn. Seasons, leadersbords, Dex overhaul, legendary gems, Greater Rifts, new legendaries etc... Ik ga dan juist weer spelen in elk geval! Nu is het wat minder: ach geen zin in bounties... riftstenen op, tsja... kost straks toch minder dus waarom nu zoveel riften?

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Sinds 2.0.6 is het natuurlijk peanuts geworden om je set items bij elkaar te krijgen. Kadala strooit met set items dus een nieuw character maken gaat nu ook veel makkelijker en sneller.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wolf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:01:

Of iets met voetbal misschien? :)!

Battle.net || Strava

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20

Anno

Griefmaker#2862

Voetbal op de TV / Tablet / Smartphone / Phablet / Tweede scherm en Diablo 3 gaan prima samen hoor :)

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
retlaw schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:10:
[...]

Of iets met voetbal misschien? :)!
Daarvoor hebben we toch 2 schermen , tablets , smartphones? :9

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• FloydRaalte

FloydRaalte

Wooldoor schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:07:
Sinds 2.0.6 is het natuurlijk peanuts geworden om je set items bij elkaar te krijgen. Kadala strooit met set items dus een nieuw character maken gaat nu ook veel makkelijker en sneller.
Owja peanuts... spreek voor jezelf! :P
Je hebt een groot punt natuurlijk want makkelijker zal het vast en zeker zijn met de vergrote dropkansen. Maar helaasch niet voor every1! Ik heb best veel van kadala gekregen hoor, veel waardeloze legs, ook wel wat goeie. Echter maar 2 set-items! (Tal source en Vyr Pants) Jammer genoeg dus nog niet veel gemerkt van die kadala! Wat me wel opvalt zijn de aantallen setdrops tijdens rift, dat zijn er in mijn geval duidelijk meer. Soms wel 2 op een avond.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik merk toch dat ik vaak tegen een muur sta of als een kip zonder kop in sanctuary rondloop net een tablet ernaast...

Battle.net || Strava

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
FloydRaalte schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:19:
[...]

Owja peanuts... spreek voor jezelf! :P
Je hebt een groot punt natuurlijk want makkelijker zal het vast en zeker zijn met de vergrote dropkansen. Maar helaasch niet voor every1! Ik heb best veel van kadala gekregen hoor, veel waardeloze legs, ook wel wat goeie. Echter maar 2 set-items! (Tal source en Vyr Pants) Jammer genoeg dus nog niet veel gemerkt van die kadala! Wat me wel opvalt zijn de aantallen setdrops tijdens rift, dat zijn er in mijn geval duidelijk meer. Soms wel 2 op een avond.
Weekje in een class rifting party meelopen en je hebt je spullen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Kadala heeft één avond flink staan strooien en sindsdien een stuk minder. Het kost mij op HC wat meer tijd en moeite om 500 shards te sparen. Rift It Forward (mis)bruiken zorgt er wel voor dat veel SC karakters nu met eindgear rondlopen en uitgekeken raken op het spel. Mix dat met WK voetbal en het is hier een stukje rusiger :)

Diablo 3 - Battle.net

• Blaat
Ruigerock schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:26:
[...]

Kadala heeft één avond flink staan strooien en sindsdien een stuk minder. Het kost mij op HC wat meer tijd en moeite om 500 shards te sparen. Rift It Forward (mis)bruiken zorgt er wel voor dat veel SC karakters nu met eindgear rondlopen en uitgekeken raken op het spel. Mix dat met WK voetbal en het is hier een stukje rusiger :)
Hmm ik ben misschien een beetje apart dan.

Het krijgen van endgame gear heeft mij juist gestimuleerd om meer te spelen. :P

De hele tijd met troep op je char rondlopen stimuleert ook niet...

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Moet zeggen gisteren T6 dropte toch weer lekker wat Legendary's! Dan opeens lekker op T5 speed killen en dropte er geen reet...Gggrrr vage RNG

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

FloydRaalte schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 14:32:
[...]

LoH heb ik totaal niet. Mede door de passives, Unwavering Will (stilstaan = armor, resall en dmg buff) + Blur (dmg decreased 17%) heb ik een bak thoughness opgebouwd.

Ik doe totaal niets met attackspeed. Mijn main attack is immers meteor.
Mijn vuistregel: minimaal 40 tot 50 chc en het tienvoudige daarvan aan CHD.
Thanks, afhankelijk van de drops ga ik de Arcane build eens wat uitvoeriger testen.

Tijdens het spelen zet ik wel eens ACDC met thunderstruck op om een beetje in thema te blijven. Met de monk moest ik altijd denken aan Hells Bells :P

Nu een toffe wizard build bedenken voor deze song:
YouTube: Mighty Wizard - Wizard (1999)

Diablo 3 - Battle.net

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Wolf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:43:
[...]

Hmm ik ben misschien een beetje apart dan.

Het krijgen van endgame gear heeft mij juist gestimuleerd om meer te spelen. :P

De hele tijd met troep op je char rondlopen stimuleert ook niet...
Veel mensen.. niet iedereen natuurlijk :)

Diablo 3 - Battle.net

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Ruigerock schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 16:26:
[...]

Dit topic gaat anders nog best hard. Enkele pagina's per dag. Er zijn weinig andere spielerijtopics zó druk. Overigens is het niet raar dat het sinds vlak na de launch van RoS rustiger is geworden.

Persoonlijk vind ik het spel nu veel leuker dan in Vanilla, toen je al je gear eigenlijk van de AH haalde, met uitzondering van misschien twee of drie goede drops die je zelf vond.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik geniet weer met volle teugen van D3 hoor. Toegegeven, ik heb even een uitstapje gemaakt naar Wildstar, maar dat ben ik alweer zat.

Speel sinds 2 weken weer D3, en heb in die tijd een pet doctor en een jade doctor naar t6 niveau getild (wat niet heel moeilijk is :x), m'n DH kan t3 nu goed aan en m'n crusader t4. Maar op de 2 laatste chars kan ik nog zoveeeeeel drops krijgen.

Ga vanavond denk ik even tijdens het voetbal bezig met rift it forward in de hoop m'n arkkhan set te kunnen completen op m'n Crusader.

Tesla M3LR '21

Verwijderd

Grin schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:02:
[...]

Ik spreek uit ervaring: D3 begint pas op plvl 400. Daarvoor ben je gewoon een dikke prutser. 8)
Oei lijkt mij niet, kenners zeggen dat het pas vanaf 799 echt speelbaar wordt :+

Voorts wil ik kennis geven van het heugelijke feit dat ik DE RING ontvangen heb !!!!!

op hardcore 8)7 dat dan weer wel, samen met ED (ook DE RING) en samen lvl 70 Wizz _/-\o_

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
Vandaag een leuke dag voor mij met legendary drops!
Na een aantal dagen met weinig drops en totaal geen upgrades de Witch Docter maar eens uit de kast gehaald. Zat nog low level gear op dus daar moest sowieso wel een upgrade gaan vallen..

Vanochtend begon het al met een helltooth helm, helltooth shoulders en een jade chest.
Vanavond ging het vrolijk verder met een manajuma knife, stone of jordan en een witching hour!

Leuke upgrade dus van 400k DPS naar 700k DPS met +70% fire damage en 39% elite damage! :)

<GoT>NightStalker

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:22

ChUcKiE

Dus........

Hmm voor mij was vandaag ook leuk, veel gevonden en flkink wat geprobeerd, sinds ik gisterenavond toevallig ook de ring gevonden heb...draag nu een 4 Reakor's set, een Aughild en een Cain's set met bonus.....hoop alleen de Cain's te moeten ruilen voor een Reakor's helm, als die een keer zal vallen of via Kadala...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

ChUcKiE schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 23:23:
Hmm voor mij was vandaag ook leuk, veel gevonden en flkink wat geprobeerd, sinds ik gisterenavond toevallig ook de ring gevonden heb...draag nu een 4 Reakor's set, een Aughild en een Cain's set met bonus.....hoop alleen de Cain's te moeten ruilen voor een Reakor's helm, als die een keer zal vallen of via Kadala...
Ik vind net wat Crusader love, bijna perfect in zijn stats...

Afbeeldingslocatie: http://oi60.tinypic.com/ek7wp.jpg

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Verwijderd

Ngangatar schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 07:31:
[...]

Ik vind net wat Crusader love, bijna perfect in zijn stats...

[afbeelding]
Hoezo perfect? Geen mainstat, geen CHC, geen skill bonus, geen cooldown reduction.

• Grin
  • Laatst online: 13:35

Grin

Ride si sapis.

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 18:39:
[...]

Oei lijkt mij niet, kenners zeggen dat het pas vanaf 799 echt speelbaar wordt :+

Voorts wil ik kennis geven van het heugelijke feit dat ik DE RING ontvangen heb !!!!!

op hardcore 8)7 dat dan weer wel, samen met ED (ook DE RING) en samen lvl 70 Wizz _/-\o_
GRATZ Peter! :*)
Nu nog op SC en niet sterven op HC hè ;)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 09:19:
[...]

Hoezo perfect? Geen mainstat, geen CHC, geen skill bonus, geen cooldown reduction.
Sorry, perfect qua stats welke er nu op zitten.Bijna alles maxed out.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 19:48
Ngangatar schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:10:
[...]

Word een mooi soul met hoge stats dan.... :)

Apsie's profiel

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

O ja? Ik gooi al anderhalve week al mijn shards naar kadala voor een nieuwe Akkhan broek. Krijg veel legendaries (en blackthorne's) maar geen Akkhan's :(.

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Jay-v schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 22:23:
[...]

O ja? Ik gooi al anderhalve week al mijn shards naar kadala voor een nieuwe Akkhan broek. Krijg veel legendaries (en blackthorne's) maar geen Akkhan's :(.
je moet nog steeds wel wat geluk hebben, maar een maatje uit mijn clan heeft gisteren een hele Jade set bij elkaar gekadala'd

Movies: letterboxd

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb in 1,5 dag tijd 6/6 arkkhan, 6/6 marauders een Hellskull en een str rrog gefixed.

Dus ja, het kan prima. Maar je moet wel wat geluk hebben :+

Tesla M3LR '21

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17-11 12:19

Neelon

FOR PONY!!!

Las Vegas schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:42:
Ik heb in 1,5 dag tijd 6/6 arkkhan, 6/6 marauders een Hellskull en een str rrog gefixed.

Ja, laten we het wat geluk noemen. :o

aka: dayum....

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Las Vegas schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 23:42:

I hate you ................

Dropped van alles maar nog steeds 3 piece Akkhan ....

[ Voor 8% gewijzigd door Ashrah op 22-06-2014 00:49 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

3 woorden: Rift It Forward

:)

Tesla M3LR '21

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20-11 23:21
Ben ook al 2 weken bezig om ook maar iets fatsoenlijks van kadala te krijgen maar ik krijg echt helemaal niks. Het begint zo frustrerend te worden dat ik overweeg te kappen met D3. Ik hoef niet dagelijks een dikke upgrade maar zo gaat er de lol wel vanaf :-(

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-11 22:26
Ik mis even iets. Wat is hier het voordeel van?
Ik heb even gezocht maar zie niet echt het voordeel.
Denk dat ik het niet snap

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 20-11 22:07
Sinned123 schreef op zondag 22 juni 2014 @ 09:43:
[...]

Ik mis even iets. Wat is hier het voordeel van?
Ik heb even gezocht maar zie niet echt het voordeel.
Denk dat ik het niet snap
Als rift runner heb je gratis rifts, je opent er een vervolgens bij de rift guardian invite je mensen uit RiF. Deze mensen zullen na de guardian een nieuwe openen en leaven. Jij hebt dan als runner een gratis ketting van rifts :p.

Als je joined dan join je bij een rift guardian je krijgt binnen 5 minuten bloodshards, je opent dan een nieuwe rift voor de runner en joined vervolgens de volgende.

• Sinned123
  • Laatst online: 20-11 22:26
Gaat vooral ons shards dus en de souls?
Mijn meeste drops komen namelijk niet van de guardian zelf.
Maar je doet dus 1 run zelf en word beloond voor 2 runs?
Oh aparte runner, die doet het dan voor de xp boost en gratis rifts?

[ Voor 19% gewijzigd door Sinned123 op 22-06-2014 09:59 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Verwijderd

Ngangatar schreef op zaterdag 21 juni 2014 @ 19:10:
[...]

Er zijn geen bijna perfecte stats op dat ding, want een perfecte stat is er eentje die je ook daadwerkelijk wilt :P .
Er komen zo weinig t5-t6 rifts langs dat je beter gewoon de t6 rift community kan joinen. Dan heb je het over 4-10 minuten T6 rifts.

Moet je natuurlijk wel een T6 character hebben, maar als WD ben je dat toch in 2 middagjes.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2014 11:03 ]

• ChUcKiE
  • Laatst online: 11:22

ChUcKiE

Dus........

Heb een aardige belt gevonden, de Gold Wrap:
http://us.battle.net/d3/en/item/goldwrap

On gold pickup: Gain armor for 5 seconds equal to the amount picked up.

Hiermee stijgt mijn toughness soms tot over de 60.000 :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Verwijderd schreef op zondag 22 juni 2014 @ 10:11:
[...]

Er zijn geen bijna perfecte stats op dat ding, want een perfecte stat is er eentje die je ook daadwerkelijk wilt :P .

[...]

Er komen zo weinig t5-t6 rifts langs dat je beter gewoon de t6 rift community kan joinen. Dan heb je het over 4-10 minuten T6 rifts.

Moet je natuurlijk wel een T6 character hebben, maar als WD ben je dat toch in 2 middagjes.
I know inmiddels :). Ik controleerde met CTRL de stats en zag dat op 1 na alles op 100% zat en werd enthousiast. Vervolgens totaal niet naar de werkelijke stats erop gekeken (ik heb geen serieuze Crusader nog) en hier een piccie gepost :).

Tja, enthousiasme bites me in the ass sometimes.

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gisteren een Unity gevonden. Nu heb ik nog een tweede nodig en zo'n ding dat mijn follower onkwetsbaar maakt en dan kan ik T6 gaan farmen in mijn onderbroek en met een tandenstoker als wapen, right?

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59

Altijk leuk van die ongefundeerde berichten dat een WD in 2 middagjes wel T6 aan zou kunnen.

Ik heb in 2 weken (ok, toegeven niet continu spelen op de WD) 0 upgrades gevonden en kan niet echt hoger dan T2 spelen op mijn WD

Voor hem zijn toch voldoende items sub-par dat er wel upgraes zouden moeten kunnen verschijnen. Allen zijn gloves zijn erg lekker en die MH is achteraf nog lastig te vervangen gebleken. (Had hem gevonden op mijn wizard, maar gebruik hem al vanaf level 70 op mijn WD).

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Dennism
  • Laatst online: 14:50
[...]

[...]

Ik denk dat als je een char kan gearen in 2 middagjes om zonder problemen T6 te farmen (6-8 uur spelen denk ik dan aan in totaal) dat je beter de loterij had kunnen spelen die dag in plaats van Diablo.

Ik vind bijv. op mijn WD nog amper upgrades (bijv. nog nooit een unity gezien, laat staan 2, en geen Jade pieces op 2 slechte chests na) en ik farm T5 pas simpel, 6 gaat ook wel in een groepje, maar solo is het een stuk inefficiënter dan T5 en daar zit wel iets meer werk in dan "2 middagjes".

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
ach joh, allemaal jaloezie :P

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

heb in een dag me WD van t3 naar t6 gebracht ....man o man wat is die jade set sterk...wtf...

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-10 01:10

solique

Fire is all I need

Ik heb echt totaal geen geluk met drops.
Misschien mijn barb die T2 kan houden maar de anderen hebben al moeite met T1 en de drops gaan voorlopig nog niet helpen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hetzelfde hier, ik heb praktisch geen drops whatsoever... Zowel van blood dingen of rifts T1/2 Ik heb zelfs items gedragen die +magic find hadden en dit gaf me +165% en nogsteeds niets. Schiet mij maar lek.

Hetzelfde met die Thunderfury... 1 keer gehad ergens toen ik level 20 was op mijn eerste ventje... Daarna nooit meer gezien 6 karakters verder..

Het enige leuke dat ik heb is een level 70 wapen dat -24 levels requirement heeft wat wel een leuke dmg boost geeft.

Ik las dat 'set item drops improved' waren in de patch notes, ik merk daar niets van.
Ik geloof dat ik een kleine 6000 blood dingetjes gespendeerd heb en werkelijk alleen ruk spul gehad, Ik ben alleen voor gloves en pants gegaan en geen enkel set item.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

solique schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:15:
Ik heb echt totaal geen geluk met drops.
Misschien mijn barb die T2 kan houden maar de anderen hebben al moeite met T1 en de drops gaan voorlopig nog niet helpen.
t1 drops zijn waardeloos kijk dat je in een groep mee kan lopen dan ben je binnne een dag binnen.
in de groep lekker t3 lopen ..(clan)

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond eindelijk een T&T mogen looten van Kadala voor mijn WD. Niet al te beste rolls maar ik klaag niet :) Nu kijken wat het volgende stukje gear is waar ik me op ga focussen. En me maar eens verdiepen in Pet doctor builds.

En aangezien ik nu ook al drie pieces jade heb. Wordt het ook tijd om een tweede WD levelen.

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
cybergi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:12:
heb in een dag me WD van t3 naar t6 gebracht ....man o man wat is die jade set sterk...wtf...
daar grind je ook voor toch, en het is t6 mag je ook wel OP zijn :+

• solique

solique

Fire is all I need

cybergi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:16:
[...]
t1 drops zijn waardeloos kijk dat je in een groep mee kan lopen dan ben je binnne een dag binnen.
in de groep lekker t3 lopen ..(clan)
Loop laatste tijd al met T2 mee in groepen. T3 ga ik alleen ranged houden.

• Blaat
Behalve een bijna perfecte Marauder's helm (ben er zeer trots op, zie signature) dit weekend ook niks gevonden.

Ik ben al mijn bloodshards aan het spenderen om een Marauder's pants met AR te krijgen maar op de een of andere manier krijg ik die hele pants niet. Wel 6x The Shadow's Coil gehad, wat toch elke keer weer aanvoelt als een dikke vinger van bliz. GIEF MARAUDER MET AR!

Edit: Als ik dat heb, heb ik precies 1000AR op inclusief elementals. Vandaar ook de Fire res reroll op de helm. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Blaat op 23-06-2014 10:47 ]

• desjaak909
Helaas zaterdag avond mijn Jade WD verloren aan een dikke DC (modem wilde daarna ook bijna een dag niet meer intrainen) net tijdens het spawnen van een elite uit een shrine, dus niet echt het beste moment daarvoor ;w

Gelukkig had ik net mijn reserve setje zo'n beetje af is allemaal net wat minder, moet vooral nog een nieuwe chest met 3 socks, maar T6 moet wel weer te doen zijn.

Ook nog even mijn CDR monk afgemaakt en dat werkt ook wel erg lekker, wat runs op T5 gedaan en denk dat T6 ook wel prima te doen is, nog mensen ervaring met het verschil tussen mind's eye en Kekegi's wat zou nou beter werken, al heb ik de Kekegi's zelf nog niet

[ Voor 11% gewijzigd door desjaak909 op 23-06-2014 09:39 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

solique schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:22:
[...]

Loop laatste tijd al met T2 mee in groepen. T3 ga ik alleen ranged houden.
je gaat echt drops krijgen vanaf hooger torments daar gaat het hard.. en of t1 speed farming doen wil ook wel maar dan moet je echt er door heen rossen ...welke chat speel je het meest ? eventueel wat hulp nodig met je gear ?(f een check doen ) ?

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Eindelijk, maar dan ook eindelijk een Fate of the Fell op mijn crusader gevonden. Zo goed, eindelijk weer zin om de Crus te spelen. Nu alleen nog even Akkhans chest, zodat ik de boots weg kan donderen en een ander setje kan toevoegen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:33:
Helaas zaterdag avond mijn Jade WD verloren aan een dikke DC (modem wilde daarna ook bijna een dag niet meer intrainen) net tijdens het spawnen van een elite uit een shrine, dus niet echt het beste moment daarvoor ;w

Gelukkig had ik net mijn reserve setje zo'n beetje af is allemaal net wat minder, moet vooral nog een nieuwe chest met 3 socks, maar T6 moet wel weer te doen zijn.

Ook nog even mijn CDR monk afgemaakt en dat werkt ook wel erg lekker, wat runs op T5 gedaan en denk dat T6 ook wel prima te doen is
RIP :-(

• desjaak909
cybergi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:12:
Wacht maar tot je de quatzacoatl hebt dan verdubbelt je DPS nog even :9

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

UTADDICT schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:36:
Eindelijk, maar dan ook eindelijk een Fate of the Fell op mijn crusader gevonden. Zo goed, eindelijk weer zin om de Crus te spelen. Nu alleen nog even Akkhans chest, zodat ik de boots weg kan donderen en een ander setje kan toevoegen.
Gratz, kadala of drop?

Heb de crus al 2 weken niet aangeraakt uit frustratie :/ firelight gaat prima, maar ik wil shotgunnen :(
Dus eigenlijk alleen maar wiz en wd gedaan.

Heb nu 3 kathos wedding bands, binnenkort denk ik even een build met 4x asheara set proberen en alle followers zo een band :D kijken wat dat doet voor dmg :9

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-11 20:12

UTADDICT

NERF

Bokkie schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:41:
[...]

Gratz, kadala of drop?

Heb de crus al 2 weken niet aangeraakt uit frustratie :/ firelight gaat prima, maar ik wil shotgunnen :(
Dus eigenlijk alleen maar wiz en wd gedaan.

Heb nu 3 kathos wedding bands, binnenkort denk ik even een build met 4x asheara set proberen en alle followers zo een band :D kijken wat dat doet voor dmg :9
Kadala.

Gaf me zowel een FoTF als een Blade of Prophecy. Voor beide had ik maandenlang een moord gedaan.

Daaropvolgende run vond ik nog een Blade of Prophecy, die heb ik dan ook maar meteen weggegeven..

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• solique

solique

Fire is all I need

cybergi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:35:
[...]

je gaat echt drops krijgen vanaf hooger torments daar gaat het hard.. en of t1 speed farming doen wil ook wel maar dan moet je echt er door heen rossen ...welke chat speel je het meest ? eventueel wat hulp nodig met je gear ?(f een check doen ) ?
Zit eigenlijk alleen in de chat van mijn vriendengroep.
Kan je er meerdere joinen dan?
Zie sig voor D3 profile

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:34
Deels uit frustratie over het herhaaldelijk uitblijven van Tasker en Theo en Stone of Jordan voor mijn WD en deels ter afwisseling gisteren mijn Crusader gegeared met de beschikbare craftables. Eerste legendaries op level 70: Stone of Jordan met een behoorlijk acceptable roll en een Ourobouros met acceptabele roll! Beiden ook nog te rerollen naar Fire indien nodig.

Tot nu toe leuk spelen, speelt toch wel anders dan Monk en WD. Het heeft wel iets treurigs dat Elemental Elite DPS binnen een dag gelijk is aan WD, maar mijn WD voelt veel stabieler en gebalanceerder.

[ Voor 12% gewijzigd door Hafermaut op 23-06-2014 10:05 ]

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Mijn WD heeft nog niet story mode gehaald. Hij is nog aan het begin van Act 5. Is het ook mogelijk om via iemand anders direct door te gaan naar het Malthael waypoint te gaan ? Malthael heeft namelijk nog een leg voor mij :)

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ik mag ook melden dat ik eindelijk 5 pieces marauder heb geloot dit weekend! Niet allemaal toppers, maar met RORG wel de 6 set bonus uit kunnen proberen. Moet zeggen dat het leuk speelt!

Ik moest als laatste de gloves nog en tijdens tijdens de zoektoch loot ik 2x TT met dex, waarvan 1 potentieel trifecta (dex, vita, 6% ias, 8,5% chc). Was die laatste maar met int... Schijnt dat de TT ook voor de DH erg goed kan zijn, maar dan gaat de cindercoat eraan, dus moet nog even goed bekijken. Iig een aardig weekend en nu op de bombardier's rucksack :)!

Battle.net || Strava

• desjaak909
retlaw schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:16:
Schijnt dat de TT ook voor de DH erg goed kan zijn, maar dan gaat de cindercoat eraan, dus moet nog even goed bekijken. Iig een aardig weekend en nu op de bombardier's rucksack :)!
Een maatje van mij heeft een build met TT's en dat werkt wel goed volgens mij: http://eu.battle.net/d3/en/profile/phase2-2554/hero/38021482

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

solique schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:04:
[...]

Zit eigenlijk alleen in de chat van mijn vriendengroep.
Kan je er meerdere joinen dan?
Zie sig voor D3 profile
ik zie je sig...allemaal chars...wat is je main char waar je t3 of hooger wil gaan spelen ?

• tsjiller
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-11 15:34
Goedemorgen,

Afgelopen weekend eindelijk een Rorg mogen looten.
De vraag is hoe nu verder?

Zouden de monk experts eens naar mijn monk willen kijken?
Alle tips zijn welkom :D

http://www.diabloprogress...er-1938/tsjiller/30878529

Kan nu solo makkelijk T2 aan maar merk dat ik voor T3 te weinig toughness heb.
Ga proberen betere hands / bracers te craften met fire ress, denk dat dat al scheelt.

Voor de rest:
- Vervangen pig sticker (als is het alleen maar om het "squeeaal" geluid)
- Vervangen rare ring, door SoJ
- verzamelen set pieces, gebruik nu door gebrek aan beter de blackthorne-pieces.

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Dus als ik het goed bekijk, T1/2 is 'minimaal' als het om drops gaat? Je kan pas bij T3+ een redelijk aantal drops verwachten? Ik weet absoluut zeker dat voor de laatste patch kwam ik gemiddeld 3-4 Legs(Set) items had per T1/2 rift, soms waren het er meer soms misschien 2 maar nooit _0_ zoals nu.

Ook bij Kadala? had ik meer geluk dan nu, op 1 volle tas met items zaten er zeker wel 1-2 legs bij, nu soms 3 volle tassen met craft mats. Ik zou best een keer een T3 grind willen doen maar over het algemeen kom ik in groepen terecht die allemaal in 'town' staan en voor zich uit staan te staren, een 'Hello' kan er niet vanaf.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• solique

solique

Fire is all I need

cybergi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:30:
[...]

ik zie je sig...allemaal chars...wat is je main char waar je t3 of hooger wil gaan spelen ?
Heb meeste plezier in wiz en barb laatste tijd.
Wiz als main momenteel: http://www.diabloprogress...-1984/Phthysicus/21072034

[ Voor 10% gewijzigd door solique op 23-06-2014 10:36 ]

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

tsjiller schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:31:
Goedemorgen,

Afgelopen weekend eindelijk een Rorg mogen looten.
De vraag is hoe nu verder?

Zouden de monk experts eens naar mijn monk willen kijken?
Alle tips zijn welkom :D

http://www.diabloprogress...er-1938/tsjiller/30878529

Kan nu solo makkelijk T2 aan maar merk dat ik voor T3 te weinig toughness heb.
Ga proberen betere hands / bracers te craften met fire ress, denk dat dat al scheelt.

Voor de rest:
- Vervangen pig sticker (als is het alleen maar om het "squeeaal" geluid)
- Vervangen rare ring, door SoJ
- verzamelen set pieces, gebruik nu door gebrek aan beter de blackthorne-pieces.
Je belt vervangen door een Thundergod's Vigor. Hierop kun je max +15% lightning damage rollen. En er zit standaard lightning res op die tot 200 kan rollen. Als je lightning monk speelt is dat toch de res die je wilt verzamelen voor OWE. Verder zie ik dat je secondaire ressen bijna allemaal verschillend zijn.

Ik zou proberen aughilds shoulders en bracers te craften met lightning res. Ook de cains zou je kunnen hercraften met lightning res erop.

• Blaat
desjaak909 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:24:
[...]

Een maatje van mij heeft een build met TT's en dat werkt wel goed volgens mij: http://eu.battle.net/d3/en/profile/phase2-2554/hero/38021482
Of T&T goed is hangt af van je build. Voegt minder toe dan een cindercoat of magefist als je een Cluster Arrow met Multishot build doet. Als je iets combineert met Chakram, Impale of Elemental Arrow wordt alles attackspeed afhankelijk in plaats van cooldown afhankelijk (dit schijnt een bug te zijn) en dan is T&T opeens BIS.

Voor mij is een cindercoat dus beter.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

solique schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:35:
[...]

Heb meeste plezier in wiz en barb laatste tijd.
Wiz als main momenteel: http://www.diabloprogress...-1984/Phthysicus/21072034
wiz:

1. wapen met socket en een groene steen er in .
2 linker ring vervangen voor een ring met chc en chd en of atack speed en of avg dmg.
3 rechter ring rerollen life per hit naar attack speed.
4 body armour naar 3 sockets
5 helm 6 chc er op rollen vervang de skill of all ress om die 6chc te krijgen.
6 amulet een amu met chch chd main stat en elmental dmg
7 bracwers 6 chc er op rollen
8 broek 2 sockets er in doen en steene (geel of daimond hang van je all ress af )
9 gloves life per hit naar atack speed

je hebt een hoop te doen... is ook niet gek dat je geen t3 er mee kan spelen .

ja passives aanpassen en wat is je main dmg dealer ?

begin maar een class goed te hebben voordat je verder gaat met een andere class

• FloydRaalte

FloydRaalte

cybergi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:52:
[...]

wiz:

1. wapen met socket en een groene steen er in .
2 linker ring vervangen voor een ring met chc en chd en of atack speed en of avg dmg.
3 rechter ring rerollen life per hit naar attack speed.
4 body armour naar 3 sockets
5 helm 6 chc er op rollen vervang de skill of all ress om die 6chc te krijgen.
6 amulet een amu met chch chd main stat en elmental dmg
7 bracwers 6 chc er op rollen
8 broek 2 sockets er in doen en steene (geel of daimond hang van je all ress af )
9 gloves life per hit naar atack speed

je hebt een hoop te doen... is ook niet gek dat je geen t3 er mee kan spelen .

ja passives aanpassen en wat is je main dmg dealer ?

begin maar een class goed te hebben voordat je verder gaat met een andere class
Wat me ook opvalt is dat je een fire wizard hebt. (de meeste skills hebben de fire-rune) Als je echt dmg wilt gaan doen moet je dus % Fire dmg op je items krijgen. Het enige item met elemental dmg wat je hebt is dus die amu maar dat is Cold dmg, daar heb je niets aan. (die hele amulet trouwens dumpen, er zit alleen cold op wat nuttig is, nog niets eens INT. Zoals gezegd hierboven moet een amu altijd INT, CHC,CHD en Elemental dmg hebben)

Ga dus voor fire dmg. Wat jouw ENORM gaat helpen is een Devastator craften. Hopelijk heb je het recipe. Craft net zo lang door tot je een Devastator hebt met socket, INT en 20% Fire dmg. Een DPS boven de 2000 is mooi meegenomen. Druk dan direct een groene gem in dat ding. (CHD gem)

Check anders mijn Wizard in mijn sig even. Geen optimale Wizard maar ik doe er wel relax T3 mee.

edit: ik zie net je passives.
Prodigy (signature spells geven arcane) - deze heb je alleen nodig als je echt geen Arcane hebt. Ik heb deze gehad maar uiteindelijk ingewisseld voor Unwavering Will. (meer dmg, armor en res all als je stil staat. en dat doe je vaak gezien je skills!)

Astral Presence (meer Arcane) - Hiervoor geld hetzelfde als hierboven. Heb dit ingewisseld voor Audacity. (Meer dmg in close combat.) Wellicht niet direct handig voor jouw maar enemy;s staan vaak dichtebij dan je denkt.

Glass Conon (mmer dmg, minder armor): prima op lage tormens. Vanaf T2 / T3 ga je deze inwisselen omdat je dan te snel dood gaat. Pak dan Blur. (Je ontvangt 17% minder dmg)

Dominance (killing an enemy gives shield). Deze zou ik direct inwisselen voor de belangrijkse passive die je in mijn ogen MOET hebben: Conflagration. (meer chc wanneer je fire dmg doet)

[ Voor 20% gewijzigd door FloydRaalte op 23-06-2014 11:16 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

FloydRaalte schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:06:
[...]

Wat me ook opvalt is dat je een fire wizard hebt. (de meeste skills hebben de fire-rune) Als je echt dmg wilt gaan doen moet je dus % Fire dmg op je items krijgen. Het enige item met elemental dmg wat je hebt is dus die amu maar dat is Cold dmg, daar heb je niets aan. (die hele amulet trouwens dumpen, er zit alleen cold op wat nuttig is, nog niets eens INT. Zoals gezegd hierboven moet een amu altijd INT, CHC,CHD en Elemental dmg hebben)

Ga dus voor fire dmg. Wat jouw ENORM gaat helpen is een Devastator craften. Hopelijk heb je het recipe. Craft net zo lang door tot je een Devastator hebt met socket, INT en 20% Fire dmg. Een DPS boven de 2000 is mooi meegenomen. Druk dan direct een groene gem in dat ding. (CHD gem)

Check anders mijn Wizard in mijn sig even. Geen optimale Wizard maar ik doe er wel relax T3 mee.

edit: ik zie net je passives.
Prodigy (signature spells geven arcane) - deze heb je alleen nodig als je echt geen Arcane hebt. Ik heb deze gehad maar uiteindelijk ingewisseld voor Unwavering Will. (meer dmg, armor en res all als je stil staat. en dat doe je vaak gezien je skills!)

Astral Presence (meer Arcane) - Hiervoor geld hetzelfde als hierboven. Heb dit ingewisseld voor Audacity. (Meer dmg in close combat.) Wellicht niet direct handig voor jouw maar enemy;s staan vaak dichtebij dan je denkt.

Glass Conon (mmer dmg, minder armor): prima op lage tormens. Vanaf T2 / T3 ga je deze inwisselen omdat je dan te snel dood gaat. Pak dan Blur. (Je ontvangt 17% minder dmg)

Dominance (killing an enemy gives shield). Deze zou ik direct inwisselen voor de belangrijkse passive die je in mijn ogen MOET hebben: Conflagration. (meer chc wanneer je fire dmg doet)
ik wou niet te diep gaan :) maar je hebt een goed punt voor hem :)

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

desjaak909 schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:24:
[...]

Gebruik zelf nu chakram met T&T ook. nu op jacht naar nog 2 delen Marauder en een dex rorg, hoewel ik ook wel tijdelijk een andere rorg kan gebruiken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Dennism
  • Laatst online: 14:50
@Flyodraalte,

Grappig om te zien dat de meeste tips die ik je vorige week gaf schijnbaar wel geholpen hebben in je build, daar je ze nu aan anderen aanraad :)

• Blaat
cybergi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:18:
[...]

ik wou niet te diep gaan :) maar je hebt een goed punt voor hem :)
Toch maar over naar de sentry build Arch? :P

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

Hoi mede-tweakers,

Na een lange stop heb ik gisteren besloten om RoS expansie te kopen, heb mijn hoogste char (49 barb) naar 55 kunnen brengen door heel act V te doen, dit was echt een piece of cake op normal. De vorige keer ben ik gestopt omdat het alleen toch maar een beetje saai is, bij deze wil ik dus vragen of mensen mij misschien willen toevoegen zodat we eens samen kunnen spelen. Drop me een PM met je naam en ik add je als ik thuiskom. (kan mijn battle.net ID niet nakijken hier want battle.net heeft mij geweerd en kan mijn passwoord thuis pas resetten)

Killboard--Eve-Board

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dennism schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:30:
@Flyodraalte,

Grappig om te zien dat de meeste tips die ik je vorige week gaf schijnbaar wel geholpen hebben in je build, daar je ze nu aan anderen aanraad :)
Haha ja, echt wel, vooral die passives hebben me enorm geholpen! Kijk dan ben ik ook niet te beroerd om anderen te helpen he! ;)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisteren een Uber T&T gekregen van Kadala. 47% AS voor pets, 6% AS, 49% CHD en 10% CHC met 661 intell :D Leuk voor me WD :D

Tevens had ik ook een headpiece geloot voor me WD, die de mogelijkheid geeft dat me pets poison darts schiet. Ik ben de naam vergeten, maar is dat wat voor WD?

[ Voor 39% gewijzigd door Xtr3me4me op 23-06-2014 11:40 ]

Pagina: 1 ... 58 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]