Werkt op CA en sentries!retlaw schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 10:16:
Interessant... Ik vond die hexing minder nuttig, omdat ik dacht dat deze alleen met strafe werkte. Dus constant lopen boost dus ook je CA voor 25%. Ga ik toch maar eens proberen dan!
Wat ik me verder afvroeg is of je sentries ook geboost worden. Is het zo dat als je de full marauder hebt, je de sentries neerzet en vervolgens gaat lopen met je pants, dat die damage dan ook alsnog geboost wordt? Dat zou wel leuk zijn. Alhoewel je dan wel je cindercoat in moet leveren wss. [...]
Voor RoS deden sentries je DPS "snapshotten" als je ze neerzette maar sinds een tijdje is dat dus niet meer zo. De damage van sentries loopt "live" mee met je huidige DPS. Daarom werkt dat zo lekker met Harrington's en Hexing Pants.
Hexing Pants zou ik echter alleen gebruiken als je een andere elemental hanteert dan fire. Bij fire kan je een magefist of cindercoat aantrekken ipv een Marauder item en dat is hoe dan ook sterker als je zelf mee kan schieten. Bij andere builds heb je die keuze echter niet dus dan wordt het ofwel Andariel's, T&T ofwel Hexing Pants. De praktijk leert dat als je een goede hebt Marauder's helm DPS-wise beter is dan Andariel's. Ook is het zo dat T&T alleen effect heeft bij Elemental Arrow en Impale (en in sommige combo's ook Chakram) dus dan wordt de keuze makkelijk...
[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 20-06-2014 10:28 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.