Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 19-11 19:20
Hardware Fanaat
Je zou ook nog 4x all res en 1x elke secondary res (7 items) kunnen nemen en dan kom je op +- 900 res exclusief paragon res.
Ik vind dit geen slechte trade tegen de extra armor die de monk nu gaat krijgen. Nu zal ik minder snel teleurgesteld zijn als een item net de verkeerde secondary res rolt
Battle.net || Strava
Hoopt dat het zo duidelijker is.
Waller & Frozen Pulse dik aan kop. Vind het zelf wel verrassend, aangezien ik zelf nooit zoveel problemen heb met Waller. Gok dat dat komt omdat ik vrijwel alleen maar WD speel en met Spirit Walk kun je door muren lopen
Tesla M3LR '21
Momenteel wil ik:
- Kadala gebruiken voor: nieuwe Akkhan Cuisses met STR+VIT (liefst ook nog AR).
- SoJ CHC rerollen naar CHD (Heb al 55% CHC, geen idee waarom Battle.net 50% aangeeft).
- Darklight vinden met 10% CDR en socket. (Heb momenteel maar 50% CDR sinds ik gisteren de SoJ heb gevonden zonder CDR)
- Amulet met Fire DMG, CHD, CHC en optioneel STR, VIT of CDR (Ligt eraan wat ik het meeste nodig heb)
Het zijn vooral combis die gevaarlijk zijn. (Een Vortex Waller Arcane Enchanted die je midden in een beam pulled bijv).Las Vegas schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:33:
Ruim 1300 stemmen al op m'n poll m.b.t. irritantste mob affix: http://strawpoll.me/1930747
Waller & Frozen Pulse dik aan kop. Vind het zelf wel verrassend, aangezien ik zelf nooit zoveel problemen heb met Waller. Gok dat dat komt omdat ik vrijwel alleen maar WD speel en met Spirit Walk kun je door muren lopen
Of Anarch met shielding zodat ze vaker kunnen chargen etc.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Waller vind ik met m'n DH vreselijk irritant.Las Vegas schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:33:
Ruim 1300 stemmen al op m'n poll m.b.t. irritantste mob affix: http://strawpoll.me/1930747
Als de mobs op me in komen lopen en ik 'vast' sta door de walls. Zeker als ik dan ook nog in een hoekje wordt gedreven is het me al meerdere malen overkomen dat ik dood ga.
Met m'n overige classes is het minder irritant. Daar zijn andere affixes combo's vooral irritant.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Voor mij is het duidelijk maar ik dacht dat je tegenwoordig maar 6 types had.nyX1989 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:29:
De max roll van een secondary res is 160, je kan op 11 items res rollen en er zijn 7 secondary res soorten. Dit betekend dat je op 4 soorten res op 2 items kan rollen en 3 soorten op 1 item (4x2+3x1=11 items). Dit zorgt dus voor 4 keer 160+160+9x(160x0,3)=752 en 3 keer 160+10x(160x0,3)=640.
Hoopt dat het zo duidelijker is.
Physical
Cold
Fire
Lightning
Poison
Holy / Aracana (gebundeld... ??)
Je zorgt dus dat je de type res over alle items gelijk verdeeld dus 2 items per res op een na. Dan heb je max 320 all res en je krijgt dan via de passive nog max 528 all res. Dan heb je max 848 all res op een type na.
Er zitten wel wat uitzonderingen. 'The Eye of The Storm' en RoTS shoulders rollen altijd all res. En de Thundergod's Vigor kan lightning res en all res rollen.
Als je de nieuwe passive gaat gebruiken moet je dus je all resistances verspreiden en opletten dan je niet teveel hetzelfde type stacked om maximale all res te krijgen.
Als je all res stacked kun je in mijn geval max 600 all res krijgen. Omdat ik op mijn gloves, bracers en jewelry geen all res wil maar damage stats
[ Voor 6% gewijzigd door Anno op 18-06-2014 12:03 ]
Als het goed is is de PTR up dus als ik vanavond thuis ben ga ik even testen hoe de passive precies werkt. Geld de 30% extra bijvoorbeeld ook voor de res waar hij over berekend wordt.
Helaas. PTR komt waarschijnlijk ergens deze maand, maar er is nog geen datum gegeven. http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13183058183#2nyX1989 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:09:
...
Als het goed is is de PTR up dus als ik vanavond thuis ben ga ik even testen hoe de passive precies werkt. Geld de 30% extra bijvoorbeeld ook voor de res waar hij over berekend wordt.
Dat zou wel heel mooi zijn als het vanavond al is. Ik ging er wel vanuit dat de 30% plus is i.p.v. een vervanging van de sec res.nyX1989 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:09:
Het zou inderdaad kunnen dat holy/arcane gebundeld is. Ik zat zelf al te denken welke monsters er holy zouden doen en deze misschien helemaal overslaan.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 19-11 09:49
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dit is precies de suggestie die ik een maand geleden ofzo heb gedaan (al had ik hem op 50% ipv 30%).nyX1989 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:09:
Het zou inderdaad kunnen dat holy/arcane gebundeld is. Ik zat zelf al te denken welke monsters er holy zouden doen en deze misschien helemaal overslaan.
Tel gewoon al je normale res op en tel daarvan 30% op bij je all res. Simpel
edit: blijkbaar was het maar 2 weken geleden. Tijd gaat snel.
Persoonlijk vind ik 30% wel aan de lage kant als je bedenkt dat normale res en AR niet op 1 item kan rollen, maar daar zullen ze vast over nagedacht hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 18-06-2014 12:23 ]
Persoonlijk heb de de meeste last vsn fire chains en daarna arcane beams ondanks m'n fre en rcane resist van rond de 850 in game.Las Vegas schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 11:33:
te langzaam bedoel je?Bosmonster schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:16:
[...]
..maand ..
edit: blijkbaar was het maar 2 weken geleden. Tijd gaat snel.
30% boven op he. dus als je op je bracers 150 fire res hebt, met de passive wordt 't dus 150 fire + 45 AR, dat is toch lekker hoor.Persoonlijk vind ik 30% wel aan de lage kant als je bedenkt dat normale res en AR niet op 1 item kan rollen, maar daar zullen ze vast over nagedacht hebben.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
- Blaat
Hardware Fanaat
Let wel, dat wordt dus niet bij je fire gestackt. Als je 150 fire hebt, krijg je 150 fire (dus niet 195), 45phys, 45poison, 45lightning, 45arcane en 45cold.Mofkees schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:40:
[...]
30% boven op he. dus als je op je bracers 150 fire res hebt, met de passive wordt 't dus 150 fire + 45 AR, dat is toch lekker hoor.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Maar ik heb wel plezier met m'n LFB build! Hopelijk volgen de drops snel
Speel t3 wat wel vrij lastig is af en toe. Merk dat ik als DH veel alerter moet zijn dan op andere classes, wat de game wel weer een stuk uitdagender maakt
Tesla M3LR '21
- Blaat
Hardware Fanaat
Precies de reden dat ik DH speel!Las Vegas schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:48:
[...]
Speel t3 wat wel vrij lastig is af en toe. Merk dat ik als DH veel alerter moet zijn dan op andere classes, wat de game wel weer een stuk uitdagender maakt
Andere classes zijn te makkelijk. Ik vind het veel leuker om "plays" te maken en daarmee te overleven dan een muisknop ingedrukt houden terwijl alles neervalt. Andere classes zijn makkelijk en daarom saai.
Sinds ik weer goed internet heb en RoS uit is speel ik daarom ook weer gewoon mijn initieel geliefde class, DH!
En dat met name omdat ik zelf ook boogschiet.
[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 18-06-2014 12:55 ]
Precies de reden dat ik Wizard speel!Wolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:50:
[...]
Precies de reden dat ik DH speel!
Andere classes zijn te makkelijk. Ik vind het veel leuker om "plays" te maken en daarmee te overleven dan een muisknop ingedrukt houden terwijl alles neervalt. Andere classes zijn makkelijk en daarom saai.
Sinds ik weer goed internet heb en RoS uit is speel ik daarom ook weer gewoon mijn initieel geliefde class, DH!
Kun je natuurlijk voor elke class zeggen he!
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Ik dacht precies hetzelfdeFloydRaalte schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:05:
[...]
Precies de reden dat ik Wizard speel!
![]()
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
- Blaat
Hardware Fanaat
Nounou, geen reden om op je pik getrapt te zijn hoor. Ieder zijn mening!FloydRaalte schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:05:
[...]
![]()
Kusje derop?
Precies de reden dat ik monk speel!FloydRaalte schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:05:
[...]
![]()
- Blaat
Hardware Fanaat
Kop in het zand steken much?
Precies de reden waarom ik WD speel: lekker makkelijk door rifts rennen zonder al teveel risicoWolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 12:50:
[...]
Precies de reden dat ik DH speel!
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
daarom speel ik wd best moeilijk met 1 hand spelen omdat je een pizza in de andere hand hebtFloydRaalte schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:05:
[...]
![]()
HahaWolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:07:
[...]
Nounou, geen reden om op je pik getrapt te zijn hoor. Ieder zijn mening!
Kusje derop?
QFTWolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:09:
Lol jongens, we zijn het toch met elkaar eens dat geen enkele class het zo moeilijk heeft met survivability als de DH?
- Blaat
Hardware Fanaat
Klopt! Alleen is het in mijn geval T6 ipv T3. Tenminste, als ik wat minder goede mensen moet carryen. Solo is T6 ook geen uitdaging meer omdat alles te snel sterft.FloydRaalte schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:10:
[...]
Hahasry dat het zo overkomt, niet de bedoeling! Was meer als grapje bedoeld
Het is namelijk naar mijn mening zo dat er vaak van die discussies ontstaan over 'deze Class is zoooo makkelijk, alleen maar dom klikken!' terwijl het vaak aan je gear en build ligt. Ik zit nu in extact dezelfde situatie als jij, mijn Wiz op T3 kan het nog maar net aan en dat maakt het spannend en leuk om te spelen i.p.v. dat verstand-op-nul-geklik.
Mijn doel is makkelijk T6 kunnen spelen met 3 "net level 70 party members".
Je mag mij nog wat carrien andersWolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:14:
[...]
Klopt! Alleen is het in mijn geval T6 ipv T3. Tenminste, als ik wat minder goede mensen moet carryen. Solo is T6 ook geen uitdaging meer omdat alles te snel sterft.
Maar ik heb ook een 0-dog en een Helltooth, T6 is geen optie voor deze build/gear.
Maar ik heb bijv. gisteren 3 uur met m'n Helltooth gespeeld op T2 en heb er lol in, is dat niet het belangrijkste?
Damn T6 met een stel early level 70 spelen die nog geen deuk in een pakkie boter slaan... Solo T4 is voor mij al onbegonnen werk. Let wel: die Wiz is mijn main char met plvl 230. Heb nog een lange weg te gaan volgens mij, zucht...Wolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:14:
[...]
Klopt! Alleen is het in mijn geval T6 ipv T3. Tenminste, als ik wat minder goede mensen moet carryen. Solo is T6 ook geen uitdaging meer omdat alles te snel sterft.
Dat klopt helemaal. Ik heb nu 2 WD's, 1 pet doctor en sinds kort 1 jade doctor. M'n pet doctor kan makkelijk t6 aan, maar dat ben ik wel even zat nu. M'n jade doctor heb ik sinds kort, maar dat ben ik al gelijk zat. Wat een saaie spec is dat zeg, bah.Apsie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:17:
De WD met een Jade of pets build is inderdaad redelijk makkelijk te doen op T6.
Maar ik heb ook een 0-dog en een Helltooth, T6 is geen optie voor deze build/gear.
Maar ik heb bijv. gisteren 3 uur met m'n Helltooth gespeeld op T2 en heb er lol in, is dat niet het belangrijkste?
Daarom nu maar DH, daar heb ik wel weer plezier in
Ach ja, je moet toch wat.
Tesla M3LR '21
Gisteren T6 gespeeld met Blaat(Wolf), ging redelijk snel moet ik zeggen. Helaas 2 x wand gedropt waarbij het me hartje harder deed kloppen...maar bij het oprapen zag ik het al...geen WoWFloydRaalte schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:18:
[...]
Damn T6 met een stel early level 70 spelen die nog geen deuk in een pakkie boter slaan... Solo T4 is voor mij al onbegonnen werk. Let wel: die Wiz is mijn main char met plvl 230. Heb nog een lange weg te gaan volgens mij, zucht...
Had wel een source gedropt gekregen waarbij de ray of frost pierced wordt. Wel grappig
[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 18-06-2014 14:22 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb met men monk ook 3 verschillende builds die ik gebruik afhankelijk van mijn 'mood' die dag. Het liefste speel ik ZDS monk maar die is eigenlijk het efficientste op hogere T levels. En t is niet altijd makkelijk o; T5 of T6 groepen te vinden in de clan valt me op.Apsie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:17:
De WD met een Jade of pets build is inderdaad redelijk makkelijk te doen op T6.
Onder T5 speel ik met de andere vormen van monk builds omdat ZDS gewoon niet efficient is daar. Solo kan je dr ook niks mee natuurlijk.
- Blaat
Hardware Fanaat
Story of everybody's life denk ik.Xtr3me4me schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:20:
[...]
Gisteren T6 gespeeld met Blaat(Wolf), ging redelijk snel moet ik zeggen. Helaas 2 x wand gedropt waarbij het me hartje harder deed kloppen...maar bij het oprapen zag ik het al...geen WoW
Ik heb besloten een chanon bolter te willen maar ik heb die nog niet zien droppen.
Ben je al gewend aan mijn gezeik op TS?
Wat ik vooral leuk vind is om een goed team te vormen! Waar de DH goed is in damage dealen, net als een crusader en WD, is een monk goed in prepareren en party buffen.
Het zou eigenlijk zo moeten zijn dat elke class een zwakke plek heeft, welke opgevuld kan worden door een andere class. De reden voor mij om te blijven spelen en builds te proberen is toch het party gedeelte van de game! Ik blijf toch elke keer terugvallen op de Dex chars en zo heeft ieder zijn voorkeuren.
@wolf: wat zijn punten waar ik op moet verbeteren om hogere torments te halen met de DH?
Battle.net || Strava
Voeg me ff toe aan je friendlist, ik zit @ GoT en heb regelmatig een spot vrij op T5.sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:20:
[...]
En t is niet altijd makkelijk o; T5 of T6 groepen te vinden in de clan valt me op.
Onder T5 speel ik met de andere vormen van monk builds omdat ZDS gewoon niet efficient is daar. Solo kan je dr ook niks mee natuurlijk.
hahaha och blaat. Ik ben zoveel gewend alWolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:22:
[...]
Story of everybody's life denk ik.
Ik heb besloten een chanon bolter te willen maar ik heb die nog niet zien droppen.
Ben je al gewend aan mijn gezeik op TS?Ik leef me nogal eens teveel in.
LeugensGrin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:24:
[...]
Voeg me ff toe aan je friendlist, ik zit @ GoT en heb regelmatig een spot vrij op T5.
@sleepwalkerbe - Voeg mij ook maar toe
- Blaat
Hardware Fanaat
retlaw schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:23:
[...]@wolf: wat zijn punten waar ik op moet verbeteren om hogere torments te halen met de DH?
Komt vanzelf wel. Het compleet krijgen van de marauder set was voor mij game breaking en kon ik opeens T6 spelen. Vanaf daar ging het hard. Op T6 krijg je dan stiekum upgrades die het spelen stilletjes aan steeds makkelijker laten gaan.FloydRaalte schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:18:
[...]
Damn T6 met een stel early level 70 spelen die nog geen deuk in een pakkie boter slaan... Solo T4 is voor mij al onbegonnen werk. Let wel: die Wiz is mijn main char met plvl 230. Heb nog een lange weg te gaan volgens mij, zucht...
Voor DH's is dat iig de makkelijkste manier om dat de bereiken, 6mara!
Vanavond helaas niet. Vanavond is GF avond (bios pakken) en morgen ga ik tot een uurtje of 10 sporten. Vrijdagavond moet lukken though.Xtr3me4me schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:24:
[...]
hahaha och blaat. Ik ben zoveel gewend alJammer dat je weer zo snel offline ging. Het ging eigenlijk best wel lekker! Misschien vanavond weer? of heb je geen tijd?
* Grin deblokkeert Griefmaker @ z'n friendlistAnno schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:27:
[...]
LeugensGroep was vol gisteren
@sleepwalkerbe - Voeg mij ook maar toeIk ben meestal 's avonds wel online en in voor een rift
Congrats!Bokkie schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:30:
[...]
http://eu.battle.net/d3/e...baatar-1668/hero/26991476voor de rest niet veel soeps maar wel een 100% op mijn 3e helm
Helaas nog geen taskers met int, heb er wel een met 49% en dex in mijn stash, maar de rest van mijn gear is niet goed genoeg om dat goed te maken
Heb trouwens een beetje zitten tweaken wat nu de snelste build voor bounty farming is, ik merk dat op Normal de spell Pestilence icm Gruesome Feast (+ Spirit Walk + Hex: Angry Chicken) bijzonder goed werkt. Alleen als de afstand tussen mobs echt groot is, moet je opnieuw een Pestilence erin gooien, anders sterft alles voor je ogen (wat weer de Spirit Walk en Hex CD reduceert)! Je vliegt er door heen, zeker als je ook nog eens Zombie Dogs met Fierce Loyalty gebruikt.
Goed, het is nog niet zo snel als een DH, maar in dit geval krijg ik wel een RoRG met Int erop.
Ik kan ze binnen een uurtje op level 70 krijgen. Moet ik wel even mijn +% Gold Find equipment aantrekken, dan is het voor mij ook lucratief. Laatste keer +9.000% gold find gehad, had ik na 2 uurtjes 15 mln gold gevonden!sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:15:
[...]
Je mag mij nog wat carrien anderszal een paar lvl 1 chars aanmaken en achter je aan hobbelen
[ Voor 18% gewijzigd door Pater op 18-06-2014 14:34 ]
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Hhmmm vrijdag word lastig. Ach anders andere keerWolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:28:
[...]
[...]
[...]
Vanavond helaas niet. Vanavond is GF avond (bios pakken) en morgen ga ik tot een uurtje of 10 sporten. Vrijdagavond moet lukken though.
En het was T4 gisteren volgens mij, omdat we te lui waren om het om te zetten denk...Anno schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:27:
[...]
LeugensGroep was vol gisteren
@sleepwalkerbe - Voeg mij ook maar toeIk ben meestal 's avonds wel online en in voor een rift
Ik zal je ook eens toevoegen
Farmen voor Marauder wordt het dus. Ik heb de helm en pants, dus zal nog wel even duren
Battle.net || Strava
Anyways, ik heb alle classes wel zo'n beetje gespeeld, maar voornamelijk wiz+wd. Op WD heb ik eigenlijk nooit echt geluk gehad met gear dus ben daar een tijdje terug mee gestopt en ben met DH verder gegaan. DH is echt een stuk squishier dan beide andere classes en dat merk je gelijk als je richting de hogere torments wil. Dus wat dat betreft ben ik het wel met Wolf eens, het is zeker de class met de laagste survivability.
Bij DH moet je echt over een drempel heen qua damage output en dan maakt je squishy-factor steeds minder uit. Betekent wel dat je af en toe flink geluk moet hebben met drops
geef mij die WoW eens heel gauwBaroshir schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:43:
o/ *joins in voor T4 en hoger rifts*
Anyways, ik heb alle classes wel zo'n beetje gespeeld, maar voornamelijk wiz+wd. Op WD heb ik eigenlijk nooit echt geluk gehad met gear dus ben daar een tijdje terug mee gestopt en ben met DH verder gegaan. DH is echt een stuk squishier dan beide andere classes en dat merk je gelijk als je richting de hogere torments wil. Dus wat dat betreft ben ik het wel met Wolf eens, het is zeker de class met de laagste survivability.
Bij DH moet je echt over een drempel heen qua damage output en dan maakt je squishy-factor steeds minder uit. Betekent wel dat je af en toe flink geluk moet hebben met drops
ach full DH gear incl. 2x chanon (1x met CDR, soc en 24xx DPS, wegegeven) in een week spelen, dus makkieBaroshir schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:43:
o/ *joins in voor T4 en hoger rifts*
DH kan eigenlijk lang blijven leven, als je je discipline ervoor inzet. Niemand doet dat echter omdat iedereen zoveel mogelijke CA's wil schieten. Dat gaat dus ook aangepakt worden (geen idee of dat goed of slecht is).
Leuk, en goed idee om een keer weer door de friendlist heen te lopen.retlaw schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:42:
[...]
En het was T4 gisteren volgens mij, omdat we te lui waren om het om te zetten denk...
Ik zal je ook eens toevoegen. Gelijk een reden om de 'friend list' weer eens door te lopen. Deze is eigenlijk niet meer echt bekeken na het invoeren van de clan functionaliteit en kan best eens geschoond worden denk ik zo.
Farmen voor Marauder wordt het dus. Ik heb de helm en pants, dus zal nog wel even duren.
T4 is ook leuk. Dan pak ik meestal een DS build. Of eventueel mijn WD.
Klopt, op de een of andere manier komt het er steeds niet van om naar T5 te switchenretlaw schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:42:
[...]
En het was T4 gisteren volgens mij, omdat we te lui waren om het om te zetten denk...
Ik zal je ook eens toevoegen. Gelijk een reden om de 'friend list' weer eens door te lopen. Deze is eigenlijk niet meer echt bekeken na het invoeren van de clan functionaliteit en kan best eens geschoond worden denk ik zo.
Farmen voor Marauder wordt het dus. Ik heb de helm en pants, dus zal nog wel even duren.
Hehehe idd. Vanavond is prima, D3 > voetbal.Skarloc schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:13:
[...]
Klopt, op de een of andere manier komt het er steeds niet van om naar T5 te switchenWeet dus nog steeds niet of ik dat overleef in een groep. Vanavond nog maar eens proberen?
Wellicht dat ik wat gemist heb, maar hoe gaan ze CA spam dan aanpakken? Ik heb daar tot nu toe weinig over gelezen eigenlijk..Mofkees schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 14:52:
[...]
DH kan eigenlijk lang blijven leven, als je je discipline ervoor inzet. Niemand doet dat echter omdat iedereen zoveel mogelijke CA's wil schieten. Dat gaat dus ook aangepakt worden (geen idee of dat goed of slecht is).
NVM, gevonden.. Punishment rune word dus gewijzigd:
Ouch. Dan mogen ze wel iets meer hatred regen inbouwen. A la Wizard zullen we maar zeggen... Anders loopt DH wederom flink achter m.b.t. skillspam.(Punishment) was creating less than ideal gameplay by encouraging the conversion of Discipline to direct DPS. The byproduct of this was Demon Hunters frequently finding themselves without their defensive or utility skills, often resulting in more frequent character death. To address this, we are reworking this rune to no longer cost Discipline, but have a 20 second cooldown.
[ Voor 39% gewijzigd door Baroshir op 18-06-2014 15:37 ]
Crusader kan T4 aan maar wrath is dan erg vertragen, T3 gaat ok. Echter heb ik al zoveel tijd met deze char gespeeld en nog steeds geen gyrefalcon / fotfo / ahkan drops gehad dat ik daar wel ff mee klaar ben.
Barb voelt erg snel aan ivm Crusader maar ontbreekt de nodige toughness. Als dit er eenmaal wel is dan zou T3/4 probleemloos gaan.
Beide chars delen ook nog een aantal armor pieces.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Weet niet zo goed wat ik zou moeten gamblen namelijk
Ik heb al tier gloves/boots.
[ Voor 17% gewijzigd door London op 18-06-2014 15:59 ]
Tesla M3LR '21

All men must die
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Wat een lieverd
Hoop dat dit geen HC character was....
Nee, ik was ook niet dood daar. Bijna wel maar hard wegrennen is een beproefde overlevingstechniekApsie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 16:10:
[...]
Wat een lieverd![]()
Hoop dat dit geen HC character was....
Slaat meer op de naam van dat ding
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
geen pro DH, maar je kunt evt. crismson's craften, CDR/RCR zijn beide vrij nuttig.Las Vegas schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:56:
Zijn er hier nog pro DH's die mij kunnen adviseren m.b.t. mijn DH? (zie profile)
Weet niet zo goed wat ik zou moeten gamblen namelijk![]()
je hebt al marauder's gloves/boots? waarom niet gebruiken? 500 DEX is veel... je hebt al een mooie cindercoat dus die kan je als laatste gokken. Misschien eerst op helm gokken, die andy's is niet veel.
In jouw geval misschien wel een RoRG hunten, want dan kan je lekker 2/3 sets combineren (aughild's, crimsons/cain's of asheara's b.v.)
T5 prima, maar ga wel voetbal kijken!
Battle.net || Strava
Je kan toch prima na achten weer gaan spelen
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Die had ik niet aan omdat ze nog niet gererolled waren, en ik kom altijd souls en gold tekortMofkees schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 17:05:
[...]
geen pro DH, maar je kunt evt. crismson's craften, CDR/RCR zijn beide vrij nuttig.
je hebt al marauder's gloves/boots? waarom niet gebruiken? 500 DEX is veel... je hebt al een mooie cindercoat dus die kan je als laatste gokken. Misschien eerst op helm gokken, die andy's is niet veel.
In jouw geval misschien wel een RoRG hunten, want dan kan je lekker 2/3 sets combineren (aughild's, crimsons/cain's of asheara's b.v.)
Inmiddels even wat gefixed, en 3 pieces equipped. Ik ga wel helmen gamblen inderdaad, in de hoop 4p te kunnen scoren. Daarnaast ook wat bounties doen voor RoRG, hopelijk kan ik die ook snel oppikken.
Thanks voor de tips!
Tesla M3LR '21
Ben er rond 20.30, hou maar een plekkie vrij
Edit* vanavond in een goede groep met oa Pater en Retlaw op T5 gespeeld. Hoefde eigenlijk alleen maar mee te hobbelen
[ Voor 23% gewijzigd door Skarloc op 18-06-2014 23:30 ]
Heb de 6e Akkhan bonus samen met Laws of Valor - Unstoppable Force, Piro Marella (50%) en nog eens 10% resource cost reduction. Daarmee kan ik shield bash als primaire skill gebruiken. Met mijn huidige gear crit ie al voor 31 mil als ik de Pound rune gebruik.
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik gebruik shield bash op mijn 2e crus, maar dan met fire ipv physical.schaapiej schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 21:58:
Iemand ervaring met een physical shield bash crusader?
Heb de 6e Akkhan bonus samen met Laws of Valor - Unstoppable Force, Piro Marella (50%) en nog eens 10% resource cost reduction. Daarmee kan ik shield bash als primaire skill gebruiken. Met mijn huidige gear crit ie al voor 31 mil als ik de Pound rune gebruik.
Al een tijdje niet verder gegeared eigenlijk, misschien een keer wat overzetten naar mijn akkhan crus en kijken wat dat doet
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik denk dat ik dr ook bij zat alleen moest ik er vrij snel weer vandoor. Vanavond nog maar eensSkarloc schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 18:57:
[...]
Ben er rond 20.30, hou maar een plekkie vrij
Edit* vanavond in een goede groep met oa Pater en Retlaw op T5 gespeeld. Hoefde eigenlijk alleen maar mee te hobbelen
Jammer genoeg moest ik vroegtijdig stoppen omdat ik me opeens niet lekker voelde...... Misschien iets verkeerd gegeten of zo. Het is nu zo goed als over.
Sorry mede party members gisteren
Ben van 490dmg naar 690 gegaan maar als ik op Diablo Progress kijk lijkt er niet veel verandert..
http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/44478722
Ingame 690k en op daar 570k...
Ingame heb ik 48.10% crit maar op DP weer 44.50%
En dan een vraagje, Fetish Sycophants werkt dat met de 4 part Zunimassa's set? of gaat die set bonus alleen op als je de Fetish zelf summoned? Want nu gebruik ik falling toads met mimic en ik heb in luttele seconden 15 fetishes gespawned + grote dog + Gargantuan en op T1-T2 kan ik redelijk door wandelen zelfs in mijn eentje als er nog 3 andere zijn.
Nu 2 van die key rifsts gedaan voor de ring onderdelen en heb al 1 onderdeel van mechanic ding of bones.
Het is wel belachelijk wat de droprate is van die key of bones/evil/glut/etc... werkelijk 8 x 4 keywardens gedaan en noppes nada.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 10:08
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Wat zat er in hemelsnaam voor crappy stat op je helm dat je de Chakram skill dmg niet rerolled hebt?Las Vegas schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 15:56:
Zijn er hier nog pro DH's die mij kunnen adviseren m.b.t. mijn DH? (zie profile)
Weet niet zo goed wat ik zou moeten gamblen namelijk![]()
Je quiver is matig, ik zou een 2e 1-hander erbij nemen. Eentje met +discipline het liefst.
Belt zou ik een Fleeting Strap voor craften. Je kunt ook nieuwe Magefists gamblen zodat je trifecta kunt hebben. IAS en CHD zijn geen relaxte mix (je hebt al enorm veel IAS met 1handers). Mocht je veel cash/mats hebben kun je ook je 4,5% CHC op de SoJ naar 5.5 of hoger kunnen halen
Verder heb je erg veel toughness, je kunt best wat gems vervangen voor dex gems. Met Smoke Screen moet je de grootste dmg wel kunnen vermijden. Ik zie dat je overigens ook Vault hebt, is dat niet een beetje overkill? Vault zou ik vervangen met Vengeance - Personal Mortar, erg handig voor Elite packs.
Ga je daarnaast voor de 2e setbonus Marauder set? Dan heb je sowieso een RoRG nodig. En maakt die full set bonus je niet veel uit ga dan voor Natalya's set boots, heb je 7% CHC erbij en dex.
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 19-06-2014 10:00 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Jep was leuk om eens niet de support monk te zijnsleepwalkerbe schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:34:
[...]
Ik denk dat ik dr ook bij zat alleen moest ik er vrij snel weer vandoor. Vanavond nog maar eens
Kan gebeuren, mooi dat het over is!Anno schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:35:
Ik ben gisteren wat aan het spelen geweest met lightning builds. Solo blijkt de combo van Mystic Ally en Haunt of Vaxo goed te werken izm de Unity passive. LTK crit op T4 25M+. Alleen de andere skills / passives ben ik nog niet uit.
Jammer genoeg moest ik vroegtijdig stoppen omdat ik me opeens niet lekker voelde...... Misschien iets verkeerd gegeten of zo. Het is nu zo goed als over.
Ik ben vergeten om te testen of unity ook proct op de skeletons van mijn amu (golden gorget)...
Wat wel werkt is een inna set bonus! Doordat deze 4 mantras actief heeft, hoef je maar 1 poppetje te buffen en je hebt de 20% extra damage
Laat nog van Apsie en Zopper een Mask of Jeram mogen ontvangen en de WD de juiste skills aangemeten. DANK! De TT had ik al liggen, dus kan aan de pet build geloof ik... Ben benieuwd
Battle.net || Strava
Geloof me, je gaat er aan wennen: WD FTWretlaw schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:20:
[...]
Laat nog van Apsie en Zopper een Mask of Jeram mogen ontvangen en de WD de juiste skills aangemeten. DANK! De TT had ik al liggen, dus kan aan de pet build geloof ik... Ben benieuwd
Nice find, misschien ook maar een monk levelen voor een holy build. Ik heb genoeg Sunwoko's en Inna's in mijn stash. En ik ben nog niet eens klaar met mijn SSS monk. Ik moet nog een holy SoJ,Strong Arm Bracers met Holy Damage, Hexing Pants en de gems craften. Gloves heb ik nog wel in mijn stash. En ik moet eigenlijk een betere Flow of Eternity vinden met reduced cooldown.retlaw schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:20:
[...]
Jep was leuk om eens niet de support monk te zijn.
[...]
Kan gebeuren, mooi dat het over is!
Ik ben vergeten om te testen of unity ook proct op de skeletons van mijn amu (golden gorget)...
Wat wel werkt is een inna set bonus! Doordat deze 4 mantras actief heeft, hoef je maar 1 poppetje te buffen en je hebt de 20% extra damage. Ik heb met deze monk dus zonder een mantra in een slot te hebben altijd 20% extra damage, solo of in een party.
No problem, en er komen nog genoeg avonden om te spelenAnno schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:35:
Ik ben gisteren wat aan het spelen geweest met lightning builds. Solo blijkt de combo van Mystic Ally en Haunt of Vaxo goed te werken izm de Unity passive. LTK crit op T4 25M+. Alleen de andere skills / passives ben ik nog niet uit.
En je cold monk dan? Die wilde je toch ook nog? Teveel keuzes he! Deze holy monk speelt ook leuk. SSS heb ik geprobeerd, maar vindt het toch leuker om te pullen dan om rond te blijven rennen....Anno schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:31:
[...]
Nice find, misschien ook maar een monk levelen voor een holy build. Ik heb genoeg Sunwoko's en Inna's in mijn stash. En ik ben nog niet eens klaar met mijn SSS monk. Ik moet nog een holy SoJ,Strong Arm Bracers met Holy Damage, Hexing Pants en de gems craften. Gloves heb ik nog wel in mijn stash. En ik moet eigenlijk een betere Flow of Eternity vinden met reduced cooldown.
Ik wilde ook voor elke element een monk maken, vandaar de naam Fromo (Frozen). Er staat ook nog een Fimo met lvl 14 klaar (Fire). Als je deze lijn doortrekt krijgt de Holy monk wel een leuke naam
Battle.net || Strava
Oh dat is waar ook, ik vond die 'Flow of Eternity' en dacht leuk SSS build direct even proberen. Tot ik erachter kwam dat ik items miste.....retlaw schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 09:42:
[...]
En je cold monk dan? Die wilde je toch ook nog? Teveel keuzes he! Deze holy monk speelt ook leuk. SSS heb ik geprobeerd, maar vindt het toch leuker om te pullen dan om rond te blijven rennen....
En ja voor iedere element een monk zou ook wel leuk zijn. Alleen te weinig char slots. Want ik wil eigenlijk ook nog een andere WD aanmaken. Een voor Jade en een voor pet. En ik wilde mijn wizzard nog levelen voor een Grin build.... zucht te weinig tijd en mats en gold...
Ik zal je zeggen dat ik een traantje heb weggepinkt toen ik die helm kreeg, dergelijke bagger zou ik normaalgesproken namelijk direct salvagen. Hij had namelijk life per hitAngeloonie schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 08:47:
[...]
Wat zat er in hemelsnaam voor crappy stat op je helm dat je de Chakram skill dmg niet rerolled hebt?Idem voor je pants (ik neem aan dat je sockets gerolled hebt?)
Je quiver is matig, ik zou een 2e 1-hander erbij nemen. Eentje met +discipline het liefst.
Belt zou ik een Fleeting Strap voor craften. Je kunt ook nieuwe Magefists gamblen zodat je trifecta kunt hebben. IAS en CHD zijn geen relaxte mix (je hebt al enorm veel IAS met 1handers). Mocht je veel cash/mats hebben kun je ook je 4,5% CHC op de SoJ naar 5.5 of hoger kunnen halen
Verder heb je erg veel toughness, je kunt best wat gems vervangen voor dex gems. Met Smoke Screen moet je de grootste dmg wel kunnen vermijden. Ik zie dat je overigens ook Vault hebt, is dat niet een beetje overkill? Vault zou ik vervangen met Vengeance - Personal Mortar, erg handig voor Elite packs.
Ga je daarnaast voor de 2e setbonus Marauder set? Dan heb je sowieso een RoRG nodig. En maakt die full set bonus je niet veel uit ga dan voor Natalya's set boots, heb je 7% CHC erbij en dex.
Ik heb nog een Dawn & een Danetta voor m'n Quiver te vervangen, maar weet niet in hoeverre dat upgrades zijn:

Note: vergelijking is met m'n Natalya, en niet met m'n quiver (dan kan ik geen screenshots maken met alt ingedrukt)
Ik ben ook al bezig met een RoRG, maar so far no luck.
Thanks voor de tips, ik ga eraan werken
Tesla M3LR '21
- Blaat
Hardware Fanaat
Dawn in je offhand pletteren, kan je bijna garanderen dat je er in DPS op vooruit gaat.Las Vegas schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:15:
[...]
Ik zal je zeggen dat ik een traantje heb weggepinkt toen ik die helm kreeg, dergelijke bagger zou ik normaalgesproken namelijk direct salvagen. Hij had namelijk life per hitEn m'n pants hadden life per second
![]()
Laten we hopen dat ik heel snel betere upgrades ga vinden. Ik overweeg nu haast om gewoon maar weer m'n Andariels Visage te gaan gebruiken en m'n veel betere Shadow Coil pants.
Ik heb nog een Dawn & een Danetta voor m'n Quiver te vervangen, maar weet niet in hoeverre dat upgrades zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Note: vergelijking is met m'n Natalya, en niet met m'n quiver (dan kan ik geen screenshots maken met alt ingedrukt)
Ik ben ook al bezig met een RoRG, maar so far no luck.
Thanks voor de tips, ik ga eraan werken
Waarom heb je in godesnaam de resource cost reduction van je shoulders afgerolled en niet de spike trap damage??? Als er iets is wat je veel nodig hebt met een CA build dan is het wel resource cost reduction. Spike trap gebruik je niet voor de damage, geen handige beslissing.
Voor jouw build is de volgende gearset veel beter:
- RoRG (dat weet je al, is echt cruciaal!)
- Aughild's bracers
- Aughild's shoulders
- Cpt Crimson's pants
- Cpt Crimson's belt
- Natalya's boots
Hiermee win je veel toughness, vooral tegen elites, je wint damage tegen elites, je wint all res en resource cost reduction (meer CA's spammen). Last but not least, je wint 7% chc, 20disc en 250 dex. En dat alles tegen het verlies van een paar pets en 500 dex.
Marauder set is het alleen waard als je er 6 items van hebt (of 5 met RoRG).
Verder is het hopen op betere drops...
DH noobheid, had die shoulders nog liggen, destijds besloten dat dat ''beter'' was..Wolf schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:16:
[...]
Dawn in je offhand pletteren, kan je bijna garanderen dat je er in DPS op vooruit gaat.
Waarom heb je in godesnaam de resource cost reduction van je shoulders afgerolled en niet de spike trap damage??? Als er iets is wat je veel nodig hebt met een CA build dan is het wel resource cost reduction. Spike trap gebruik je niet voor de damage, geen handige beslissing.
Voor jouw build is de volgende gearset veel beter:
- RoRG (dat weet je al, is echt cruciaal!)
- Aughild's bracers
- Aughild's shoulders
- Cpt Crimson's pants
- Cpt Crimson's belt
- Natalya's boots
Hiermee win je veel toughness, vooral tegen elites, je wint damage tegen elites, je wint all res en resource cost reduction (meer CA's spammen). Last but not least, je wint 7% chc, 20disc en 250 dex. En dat alles tegen het verlies van een paar pets en 500 dex.
Marauder set is het alleen waard als je er 6 items van hebt (of 5 met RoRG).
Verder is het hopen op betere drops...
Ik ga even bezig met de items die je noemt, thanks.
Net weer 15 caches gefarmed, geen RoRG, wel 3 andere legs
Tesla M3LR '21
Ik heb hem uiteindelijk ingeruild voor een shard of hate. Omdat ik een lightning FoH cader heb procced die shard of hate lekker veel charged bolts. Maar een hele tijd met een darklight gespeeld en dat ging prima!Bernd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:40:
Vind net een best aardige Darklight, zijn FotH builds een beetje goed? Ben m'n crusader nog aan het gearen en nog niet echt een idee waar ik heen wil, nu gewoon blessed hammer build.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 10:08
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
In beide gevallen nog steeds betere stats dan skill dmg van skills die je niet gebruikt.Las Vegas schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 10:15:
[...]
Ik zal je zeggen dat ik een traantje heb weggepinkt toen ik die helm kreeg, dergelijke bagger zou ik normaalgesproken namelijk direct salvagen. Hij had namelijk life per hitEn m'n pants hadden life per second
![]()
Als de set bonus voor jou niet belangrijk is dan ben je met een goede Andariel's beter af (fire/ias/CHC).Laten we hopen dat ik heel snel betere upgrades ga vinden. Ik overweeg nu haast om gewoon maar weer m'n Andariels Visage te gaan gebruiken en m'n veel betere Shadow Coil pants.
Die Danetta is crap, salvagen. Gaat nooit hoge DPS krijgen (8% dmg naar socket = nog lagere DPS). Is die dawn all gererolled naar socket? Op zich best aardig, mocht je nog een reroll hebben doe dan de dmg. Anders kun je evt ook gamblen voor een 1h weapon, zijn er niet zoveel voor de DH.Ik heb nog een Dawn & een Danetta voor m'n Quiver te vervangen, maar weet niet in hoeverre dat upgrades zijn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Wissel ze eens ingameNote: vergelijking is met m'n Natalya, en niet met m'n quiver (dan kan ik geen screenshots maken met alt ingedrukt)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
AhAngeloonie schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:45:
[...]
In beide gevallen nog steeds betere stats dan skill dmg van skills die je niet gebruikt.
[...]
Als de set bonus voor jou niet belangrijk is dan ben je met een goede Andariel's beter af (fire/ias/CHC).
[...]
Die Danetta is crap, salvagen. Gaat nooit hoge DPS krijgen (8% dmg naar socket = nog lagere DPS). Is die dawn all gererolled naar socket? Op zich best aardig, mocht je nog een reroll hebben doe dan de dmg. Anders kun je evt ook gamblen voor een 1h weapon, zijn er niet zoveel voor de DH.
[...]
Wissel ze eens ingame
Nja goed, we komen er wel!
Tesla M3LR '21
Ik spreek uit ervaring: D3 begint pas op plvl 400. Daarvoor ben je gewoon een dikke prutser.Las Vegas schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:59:
[...]
AhVoor iemand die bijna p400 is maak ik toch nog wel veel fouten. Kan dat echt slecht hebben zoals bijvoorbeeld met die shoulders, wat een faal zeg...
Nja goed, we komen er wel!
ThanksGrin schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:02:
[...]
Ik spreek uit ervaring: D3 begint pas op plvl 400. Daarvoor ben je gewoon een dikke prutser.
- Blaat
Hardware Fanaat
Ga fietsen met je Plvl 406!Grin schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 12:02:
[...]
Ik spreek uit ervaring: D3 begint pas op plvl 400. Daarvoor ben je gewoon een dikke prutser.
Ik speel zelf af en toe met de FotH build. Werkt best leuk moet ik zeggen.Bernd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:40:
Vind net een best aardige Darklight, zijn FotH builds een beetje goed? Ben m'n crusader nog aan het gearen en nog niet echt een idee waar ik heen wil, nu gewoon blessed hammer build.
Tijdje met Fire gear gespeeld, dat brandt wel lekker weg met consecration, falling sword en a-champion erbij!
Toen ik de 6e Akkhan bonus kreeg (en dus meer kan spammen) overgestapt op de lightning rune van FotH (Fissure). Doet naar mijn idee iets minder damage maar werkt ook prima!
Wel zorgen dat je genoeg wrath regen hebt en het liefst reapers wraps erbij zodat je kan blijven spammen!
Ja zeker, wel gear intensief. Full Akkhan + reapers wraps is een must. FotH kost veel wrath, het is dus nodig om perma Akkarats Champion te hebben.Bernd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 11:40:
Dit is een mooie guide: http://www.reddit.com/r/D...ader_torment_vi_detailed/
- Blaat
Hardware Fanaat
En dat kan ook nog wel ff duren. Voor zover ik heb begrepen zal het gemiddeld ongeveer 80 legendary wands kosten voor je er een vindt.Xtr3me4me schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 14:10:
Man man zonet weer 3 wands gedropt in 2 rifts en weer geen WoW
Verwijderd
http://eu.battle.net/d3/en/profile/orrie-2460/hero/41391175
Ik heb eindelijk 5 set pieces waardoor ik van fire naar lightning ben geswapped omdat mijn beste non set pieces lightning damage hadden en die stuns bevallen me opzich wel. Set piece wise zijn mijn helm en legs behoorlijk gaar en wil ik mijn gloves swappen voor een tasker & theo die al klaar ligt als ik de shoulder s kan vinden.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Pets hebben voor zover ik weet een proc coefficient van 0 (nul), dus lijkt me onwaarschijnlijk.Ik heb nu een thundergod's visor aan met mijn huidige lightning spec en ik heb het idee dat die proc ook op mijn pets afgaat maar ik heb nog niet gevonden of dat nu daadwerkelijk zo is.
- Blaat
Hardware Fanaat
Zie mijn profiel!Verwijderd schreef op donderdag 19 juni 2014 @ 15:23:
Ik heb van de week een harringtons opgeraapt met redelijke stats voor mijn DH maar ik twijfel nogal aan de effectiviteit van die buff als je wat opent. Ik speel ook meestal met een melee class die ook zo'n belt aan heeft en de items opraapt. Dat in combinatie met een sentry build geeft me nogal weinig uptime in de meeste levels. Ik heb nu een thundergod's visor aan met mijn huidige lightning spec en ik heb het idee dat die proc ook op mijn pets afgaat maar ik heb nog niet gevonden of dat nu daadwerkelijk zo is. Ik zie in ieder geval lightning sparks uit mijn pets komen. Is er een andere DH hier die ervaring heeft met die harrington en 6pc marauder?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/orrie-2460/hero/41391175
Ik heb eindelijk 5 set pieces waardoor ik van fire naar lightning ben geswapped omdat mijn beste non set pieces lightning damage hadden en die stuns bevallen me opzich wel. Set piece wise zijn mijn helm en legs behoorlijk gaar en wil ik mijn gloves swappen voor een tasker & theo die al klaar ligt als ik de shoulder s kan vinden.
Harringtons werkt wel degelijk! Mijn crits verdubbelen dik, ook met sentries die al staan. Het voordeel van harringtons is dat je voor die dmg buff geen toughness inlevert zoals je dat wel met WH moet doen. En geloof me het werkt perfect!
Oh en als je kan, ga voor een Hexing Pants en niet voor Tasker. Tasker heeft alleen maar zin als je met elemental arrow of impale werkt.
Verwijderd
Ik heb vanmiddag een Kridershot gevonden met 4 hatred gen en een socket. De dps ligt iets boven de 2400, maar valt (denk ik) nog te buffen door de 6% attack speed te rerollen naar % damage. Als ik voor deze Kridershot ga kan ik Elemental Arrow (fire of ice, mij lijkt fire logisch gezien de rest van mijn gear, zie profiellink hieronder) als basic attack gebruiken, wat van 155% weapon damage (fire damage door rune) naar 300% weapon damage (fire damage door rune) gaat en dus een flinke upgrade is. Ik weet dat door de lagere DPS van deze boog dan het wapen wat ik nu heb de damage van mijn Cluster Arrow (met Loaded for Boar) omlaag gaat, maar ik vraag me af of de extra damage die ik van de Elemental Arrow dat compenseert. Heeft iemand hier enig idee wat beter is?
Hou ook in het achterhoofd dat er 8% damage bijkomt vanwege mijn passive maar dat er daardoor ook 5% critchance wegvalt omdat je van een 1handed crossbow naar een 2handed bow gaat.
Dit is mijn build op dit moment: http://eu.battle.net/d3/e...stleaf-2938/hero/41476002
Diabloprogress: http://www.diabloprogress...938/TheForgotten/41476002
Ik weet het, valt nog een hoop aan te verbeteren maar speel nog niet zo heel lang
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2014 01:45 ]
Verwijderd
Fire gaat je wel hogere dps geven dan ice, zeker met je fire dmg bonus en Cluster Arrow geeft je al genoeg aoe. Enige nadeel is dat mobs soms een eindje wegrennen met die fear maar aan de andere kant vond ik dat wel fijn om wat minder dmg intake te krijgen.
Ik zou vengeance dan ook inruilen voor preperation met punishment rune aangezien je hatred regen wel achteruit gaat met kridershot. Dan heb je gelijk wat meer nukes als je je howl gebruikt.
@wolf,
Ik heb inderdaad nog een bijna perfecte hexing pants in de bank dus ik zal die eens uitproberen. De belt heb ik gister nog eens uitgeprobeerd en het is solo inderdaad wel lekker als je maar een level hebt met genoeg clickables.
- Blaat
Hardware Fanaat
Je zal het damage niveau van een CA build nooit bereiken met een Elemental arrow build.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 00:25:
Even een serieuze vraag voor de ervaren spelers onder ons:
Ik heb vanmiddag een Kridershot gevonden met 4 hatred gen en een socket. De dps ligt iets boven de 2400, maar valt (denk ik) nog te buffen door de 6% attack speed te rerollen naar % damage. Als ik voor deze Kridershot ga kan ik Elemental Arrow (fire of ice, mij lijkt fire logisch gezien de rest van mijn gear, zie profiellink hieronder) als basic attack gebruiken, wat van 155% weapon damage (fire damage door rune) naar 300% weapon damage (fire damage door rune) gaat en dus een flinke upgrade is. Ik weet dat door de lagere DPS van deze boog dan het wapen wat ik nu heb de damage van mijn Cluster Arrow (met Loaded for Boar) omlaag gaat, maar ik vraag me af of de extra damage die ik van de Elemental Arrow dat compenseert. Heeft iemand hier enig idee wat beter is?
Hou ook in het achterhoofd dat er 8% damage bijkomt vanwege mijn passive maar dat er daardoor ook 5% critchance wegvalt omdat je van een 1handed crossbow naar een 2handed bow gaat.
Dit is mijn build op dit moment: http://eu.battle.net/d3/e...stleaf-2938/hero/41476002
Diabloprogress: http://www.diabloprogress...938/TheForgotten/41476002
Ik weet het, valt nog een hoop aan te verbeteren maar speel nog niet zo heel langBen vooral op zoek naar betere ringen (SoJ en RoRG), Natalya's boots, pants (welke weet ik nog niet) en een betere belt. Mocht twee 1handed crossbow's beter zijn dan de Kridershot dan zoek ik er daar ook nog een van ter vervanging van de quiver (of uiteraard een betere quiver). Suggesties zijn altijd welkom!
Elemental arrow builds hebben echter veel meer utility. Neem de fire rune bijvoorbeeld, die fear proct als een malle! En in combinatie met deze ring is dat erg grappig.
Alleen je party members worden dan niet zo blij van je...
De build die het beste werkt met Kridershot is de Frost Arrow build met cull the weak als passive en Frostburn Gauntlets (cold damage heeft 40% chance to freeze). Bovendien doet frost arrow van nature meer damage dan screaming skull (heet die fire rune zo?) omdat deze damage doet in een cone achter de eerste target en niet rechtlijnig doorgaat.
Wat ook enorm goed is met deze build is Focus en Restraint.
De setbonus werkt namelijk op de elemental arrows die je met Kridershot schiet! Permanent gratis 50% bonus damage. Je moet alleen geen hatred bonuses op je gear of paragon hebben want dat bugged de setbonus. Je damage output is dan vergelijkbaar met een SoJ op elites en hoger dan met SoJ op Whites.
Op deze manier doe je permafreezen (veel kleuker voor je party dan fearen) en ligt je damage output nog bizar hoog. Veel beter dan de firebuild. Ik zou zeggen, neem het in overweging.
Het nadeel van hexing is alleen dat je continu moet lopen. Mijn fix daarvoor was "Force Move" op mijn spatiebalk binden en dan iets zwaars erop leggen, zodat ik continu loop.Verwijderd schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 07:25:
[...]@wolf,
Ik heb inderdaad nog een bijna perfecte hexing pants in de bank dus ik zal die eens uitproberen. De belt heb ik gister nog eens uitgeprobeerd en het is solo inderdaad wel lekker als je maar een level hebt met genoeg clickables.
Geloof het of niet, maar stuttersteppen wordt dan een eitje en dat werkt met Hexing Pants! Er zit namelijk een 200ms delay tussen het stoppen met lopen en het wegvallen van de 25% bonus damage. Op die manier kan je toch zelf blijven schieten en toch de bonus op houden.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Maar dan kun je geen skill meer op je linker muisknop zettenWolf schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:00:
[...]
Het nadeel van hexing is alleen dat je continu moet lopen. Mijn fix daarvoor was "Force Move" op mijn spatiebalk binden en dan iets zwaars erop leggen, zodat ik continu loop.
- Blaat
Hardware Fanaat
Hoe kom je daarbij? Natuurlijk wel! Ik deed dat ook zonder problemen.Bosmonster schreef op vrijdag 20 juni 2014 @ 09:46:
[...]
Maar dan kun je geen skill meer op je linker muisknop zetten
Wat ik me verder afvroeg is of je sentries ook geboost worden. Is het zo dat als je de full marauder hebt, je de sentries neerzet en vervolgens gaat lopen met je pants, dat die damage dan ook alsnog geboost wordt? Dat zou wel leuk zijn. Alhoewel je dan wel je cindercoat in moet leveren wss.
Moet toch even zeggen dat de pet WD build ook leuk speelt. Die guarg is echt een beest! Beetje lui af en toe maar dat is m vergeven als ie vervolgens een elite one-shot
Battle.net || Strava
Dit topic is gesloten.
![]()
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]