Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Gister mn marauder's setje voor mn DH compleet kunnen maken met best wel goede drops :)
Weet nog niet echt welke skills ik met mn huidige gear het beste kan nemen?
(heb verder geen andere goede bows of quiver)

(had toch liever mijn Jade set compleet gemaakt maar die hoop heb ik opgegeven :P)

• Geuze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
prutser001 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:02:
Hmm iemand enig idee hoe het zit met Barbarians? Heb deze nu een paar dagen op 70 en de enige legendaries die ik krijg als wapens zijn 2H mighty weapons (En af en toe een ander item), in 1 rift wel 3 dezelfde achter elkaar. En geen enkel wapen is een upgrade vergeleken met mijn 2 x 1H wapens. Om te kijken wat die 2H wapens doen heb ik ze even geprobeerd en dit valt ook enorm tegen gemiddeld zak ik met 500-700str en andere stats ook zak ik meestal 15 tot 20% dmg.

Ook ben ik er nog niet helemaal uit hoe ik mijn 'Damage' omhoog krijg? Al mijn karakter zitten tussen de 400 en 500k Damage, zoals ik het nu begrijp is dat je b.v. een wapen met fire hebt en je dan op je gear de '+fire dmg' wilt hebben of begrijp ik dat verkeerd? En dat de +fire ook effect heeft op je spells?
Je spells veranderen het elmental aspect van de damage die je doet. Dus als je bijvoorbeeld veel +fire damage hebt kan je er best voor zorgen dat al je spells fire damage doen. Dit kan je regelen door de juiste runes te kiezen.

Ivm je damage link een keer je profiel dan kunnen we je gear eens bekijken en eventueel tips geven van welke items je best kan vervangen om tot hogere damage te komen.

Je kan ook al eens een kijkje nemen bij mijn barb :)

It is Good to be Bad || Battle.net tag

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dit is momenteel mijn build: http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/4654301
Ik heb ook volledige Firespec gear maar begon beetje te vervelen en wilde ook wel eens voor cold build gaan.
Ik weet heb weinig +cold damage maar is dit een beetje goed? T4 is a walk in the park solo. Elites gaan neer als vliegjes.

Ik zit zelf met smacht te wachten op de Wand of Woh, zodat ik naar me volledige Fire build spec ga. Waarom zou je jezelf afvragen maar het is een gevoelsmatig iets. Het lijkt dat qua cold het me beter afgaat dan Fire momenteel. Arcane spec heb ik ook geprobeerd (ja heb alle sets voor Wizards compleet met goede rolls) maar de CD erop duurt voor mij te lang (11 sec)

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16-11 13:09
Ben gister een beetje begonnen Barb items te gaan zoeken.
Wil Ik set hebben. Maar had maar geen geluk en zo.
Tot Gister ochtend IK Gloves gevonden.
Toen in de avond 2 keer de helm en toen ook nog het wapen.
de rest moet nog komen hoop ik.

<GOT>DrOPje #2516

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:19

Pater

Terry Tate

Gisteren met (Las) Vegas elkaars WD gepowerleveled, binnen 2 uur stond mijn WD en zijn WD op level 70. Erg chill! Ik had mijn eigen WD even met +% gold find gezet, zodat ik 9000% gold find had. Dus diezelfde avond had ik met een walk in the park ruim 15 mln gold gevonden. Erg chill!

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Xtr3me4me schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 09:40:
Dit is momenteel mijn build: http://eu.battle.net/d3/e...iabolic-2626/hero/4654301
Ik heb ook volledige Firespec gear maar begon beetje te vervelen en wilde ook wel eens voor cold build gaan.
Ik weet heb weinig +cold damage maar is dit een beetje goed? T4 is a walk in the park solo. Elites gaan neer als vliegjes.

Ik zit zelf met smacht te wachten op de Wand of Woh, zodat ik naar me volledige Fire build spec ga. Waarom zou je jezelf afvragen maar het is een gevoelsmatig iets. Het lijkt dat qua cold het me beter afgaat dan Fire momenteel. Arcane spec heb ik ook geprobeerd (ja heb alle sets voor Wizards compleet met goede rolls) maar de CD erop duurt voor mij te lang (11 sec)
Leuke build! Zit er ook over te denken om weer terug te switchen naar cold aangezien ik toch best veel cold gear heb liggen. Ik snap alleen niet helemaal waarom je een thunderfury draagt? Bij gebrek aan beter? Wellicht is een Azurewrath met sock beter (cold dmg) hoewel ik niet weet wat de max dmg roll daarvan is.

Idealiter kun je natuurlijk je build upgraden met Frostburns. Helemaal omdat de Firebird set niet veel voor je doet. (tenzij je die 500 INT echt hard nodig hebt) Dat kun je die firebird shoulders mooi inruilen voor Aughilds. Is die set ook weer 'compleet'. Daarmee speel je de helmslot vrij (bracer zijn prima!) een andere helm zou dan Andy's met cold dmg kunnen zijn! En een SoJ met cold dmg lijkt me een inkoppertje. Maarja vindt die maar eens... :o

edit1* grappig wij zitten op zo ongeveer dezelfde dmg output en thoughness. Alleen is T4 voor mij echt een no-no! Hoe doe je dat???

edit2* trouwens waarom zit je te wachten op een WoW. Leuk voor een Explosive Blast build natuurlijk maar voor een fire mage met Meteor of Archon ben je toch beter af met een Devastator of een Shankis?

[ Voor 9% gewijzigd door FloydRaalte op 17-06-2014 11:07 ]

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:03
FloydRaalte schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:59:
[...]

edit2* trouwens waarom zit je te wachten op een WoW. Leuk voor een Explosive Blast build natuurlijk maar voor een fire mage met Meteor of Archon ben je toch beter af met een Devastator of een Shankis?
Ik verwacht dat dit te maken heeft met de damage output van een goede WoW build. Tot op heden lijkt de WoW build een stuk efficienter in T6 dan archon of Meteor builds voor zover ik kan zien op diverse forums en filmpjes.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Triggered de lightning van de thunderfury ook een meteor van de tal rasha set eigenlijk?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
NastyNickNL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:22:
Triggered de lightning van de thunderfury ook een meteor van de tal rasha set eigenlijk?
ja dat werkt

Movies: letterboxd

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

FloydRaalte schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 10:59:
[...]

Leuke build! Zit er ook over te denken om weer terug te switchen naar cold aangezien ik toch best veel cold gear heb liggen. Ik snap alleen niet helemaal waarom je een thunderfury draagt? Bij gebrek aan beter? Wellicht is een Azurewrath met sock beter (cold dmg) hoewel ik niet weet wat de max dmg roll daarvan is.

Idealiter kun je natuurlijk je build upgraden met Frostburns. Helemaal omdat de Firebird set niet veel voor je doet. (tenzij je die 500 INT echt hard nodig hebt) Dat kun je die firebird shoulders mooi inruilen voor Aughilds. Is die set ook weer 'compleet'. Daarmee speel je de helmslot vrij (bracer zijn prima!) een andere helm zou dan Andy's met cold dmg kunnen zijn! En een SoJ met cold dmg lijkt me een inkoppertje. Maarja vindt die maar eens... :o

edit1* grappig wij zitten op zo ongeveer dezelfde dmg output en thoughness. Alleen is T4 voor mij echt een no-no! Hoe doe je dat???

Azurewrath is bij mij nooit gedropt en de rolls van die axe die je kan craften met cold damage is ook te belabberd voor woorden. Deze TF heeft hoge Damage en telt toch aanzienlijk mee in de totale damage output. Tuurlijk +cold damage zou mee helpen, maar zoals gezegd. Geen Azurewrath bij mij nog gedropt.

Aughilds kan ik compleet opzetten, alleen het is of het 1 of het ander :P Survivability is in de laatste setbonus wel handig alleen deze shoulders geven me ook resource cost reduction waar ik nu op 32% opzit.
De helm zelf van andy heb ik alleen nog van fire. Uiteraard zodra er een goede dropt roll ik de fire naar cold en verander ik me shoulders.

En SoJ...mja..dream that has to come true still :P Helaas heb ik alleen crappy ring drops steeds. Wacht er ook nog steeds op.

Je antwoord op WoW en explosive blast is iets wat ik gezien heb op internet. Met een CDR tot bijna 0,5sec en CR erbij is godlike mode in firespec build. Ik kan de link niet vinden hier op me werk. Maar deze mage ging door T6 heen alsof hij in normal speelde.

Het enige verschil in wapen is dat een dev of shankis je max +20 fire damage geeft. Het klinkt veel, maar het verschil tussen explosive blast 909% weapon damage met 0,5s CD en de helft van arcane t.o.v. MM en dan ook nog bijna constant kunnen spammen. Haal ik op langere duur meer damage output dan MM.

Ik had iets gevonden op internet die een hele beschrijving ervan had en berekeningen. Dit uiteraard geld alleen voor hogere torments omdat het langer duurt om elites te doden.

T4 is echt easy, misschien de manier hoe je aanvalt? Wat gebruik je als eerst? Ik heb mijn enchantress met maximuss wapen + dat ze niet dood kan. Tevens in-game heb ik 1,6m output damage. Crits met Cold orbs komen rond de 15M per hit.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

NastyNickNL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:22:
Ja klopt.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Xtr3me4me schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:29:
[...]

Azurewrath is bij mij nooit gedropt en de rolls van die axe die je kan craften met cold damage is ook te belabberd voor woorden. Deze TF heeft hoge Damage en telt toch aanzienlijk mee in de totale damage output. Tuurlijk +cold damage zou mee helpen, maar zoals gezegd. Geen Azurewrath bij mij nog gedropt.

Aughilds kan ik compleet opzetten, alleen het is of het 1 of het ander :P Survivability is in de laatste setbonus wel handig alleen deze shoulders geven me ook resource cost reduction waar ik nu op 32% opzit.
De helm zelf van andy heb ik alleen nog van fire. Uiteraard zodra er een goede dropt roll ik de fire naar cold en verander ik me shoulders.

En SoJ...mja..dream that has to come true still :P Helaas heb ik alleen crappy ring drops steeds. Wacht er ook nog steeds op.

Je antwoord op WoW en explosive blast is iets wat ik gezien heb op internet. Met een CDR tot bijna 0,5sec en CR erbij is godlike mode in firespec build. Ik kan de link niet vinden hier op me werk. Maar deze mage ging door T6 heen alsof hij in normal speelde.

Het enige verschil in wapen is dat een dev of shankis je max +20 fire damage geeft. Het klinkt veel, maar het verschil tussen explosive blast 909% weapon damage met 0,5s CD en de helft van arcane t.o.v. MM en dan ook nog bijna constant kunnen spammen. Haal ik op langere duur meer damage output dan MM.

Ik had iets gevonden op internet die een hele beschrijving ervan had en berekeningen. Dit uiteraard geld alleen voor hogere torments omdat het langer duurt om elites te doden.

T4 is echt easy, misschien de manier hoe je aanvalt? Wat gebruik je als eerst? Ik heb mijn enchantress met maximuss wapen + dat ze niet dood kan. Tevens in-game heb ik 1,6m output damage. Crits met Cold orbs komen rond de 15M per hit.
Mocht ik ooit een Wand of Woh krijgen ga ik direct die Explosive Blast build proberen :) Klinkt erg gaaf allemaal.

Op dit moment doe ik T3 en daar ga ik geregeld dood hoewel dat ook weer ligt aan het soort Rift waar ik in zit. Die Death Angels met die Sikkels b.v. die hebben een soort charge aanval en dat doen ze vaak massaal. Dat overleef ik vaak niet als het elites zijn. Tsja en dan vaak de dodelijke combi van Wallers, Frozen en Arcane Disco. :o

Ik val elites aan met de volgende combi:
  1. 3 a 4 meteors spammen, steeds dichterbij in het pad van de elites. Vaak zijn ze dan al dood.
  2. Zo niet dan MM een paar keer wat me weer genoeg arcane geeft. Zijn ze dichtbij? Dan explosive blast, ander weer Meteor.
  3. Mochten ze dan nog niet de pijp uit zijn: retreat, rince and repeat.
Ik heb dus geen safe way out. Geen blackhole. Duurt me te lang. Gewoon max dmg doen en dan helpt Explosive blast prima! Ook voor het kleine grut is het een heerlijk snelle manier van killen.

Mijn ingame sheet elemtal DPS ligt volgens mij boven de 2m. MM crit met 3 x 6m, explosive blast met 25-30m en Meteor met 7 tot 9m. Ik heb het gevoel dat ik qua dmg op T3 in ieder geval genoeg heb. Ik ben gewoon te squishy.

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
FloydRaalte schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:46:
[...]

Mocht ik ooit een Wand of Woh krijgen ga ik direct die Explosive Blast build proberen :) Klinkt erg gaaf allemaal.

Op dit moment doe ik T3 en daar ga ik geregeld dood hoewel dat ook weer ligt aan het soort Rift waar ik in zit. Die Death Angels met die Sikkels b.v. die hebben een soort charge aanval en dat doen ze vaak massaal. Dat overleef ik vaak niet als het elites zijn. Tsja en dan vaak de dodelijke combi van Wallers, Frozen en Arcane Disco. :o

1. 3 a 4 meteors spammen, steeds dichterbij in het pad van de elites. Vaak zijn ze dan al dood.
  2. Zo niet dan MM een paar keer wat me weer genoeg arcane geeft. Zijn ze dichtbij? Dan explosive blast, ander weer Meteor.
Ik heb dus geen safe way out. Geen blackhole. Duurt me te lang. Gewoon max dmg doen en dan helpt Explosive blast prima! Ook voor het kleine grut is het een heerlijk snelle manier van killen.

Mijn ingame sheet elemtal DPS ligt volgens mij boven de 2m. MM crit met 3 x 6m, explosive blast met 25-30m en Meteor met 7 tot 9m. Ik heb het gevoel dat ik qua dmg op T3 in ieder geval genoeg heb. Ik ben gewoon te squishy.
leuke build maar slecht voor je ogen en brein..

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Bedankt voor de reacties, dit is de profile link maar geeft niets aan daarom had ik hem ook niet geplaatst eerder : http://www.diabloprogress...tium-2220/Skrall/44785633

Het is nog niet veel want hij is er ook pas net.

Als er nog tips zijn voor m'n andere toons laat maar weten, om wat voor reden dan ook gaat niets omhoog als het om dmg gaat, alleen krijg ik soms van die freak items met crit en hit welke niet te vervangen lijken. 1 had zelfs +70% crit hit damage.

Met mijn WD en Crusader kan ik makkelijk T2 doen met de WD heb ik al eens T3 gedaan wat ook redelijk ging en ik denk voornamelijk door mijn pet en mimic ding op de helm. Het gekke is dat mijn Wizard de hoogste damage heeft op papier maar het zwakste aanvoelt.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• FloydRaalte

FloydRaalte

oostland33 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:47:
[...]

leuke build maar slecht voor je ogen en brein..
Ik speel ook met een lasbril op.

• oostland33
FloydRaalte schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:48:
[...]

:+

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-11 14:35
_/-\o_
FloydRaalte schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:48:
[...]

PSN: Brwmaster

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

[...]

Death angels zijn klote. Maar Black hole helpt wel enorm daarbij om ze vast te houden en aangezien me CDR erbij helpt kan ik redelijk snel BH gebruiken dit helpt ook om elites op afstand te houden, terwijl ik arcane orbs spam. Misschien is dat de reden dat je snel doodgaat.
Kijk, hoe je het went draait of keert...elites komen altijd op je af. Als wizard zijnde zijn we te squishy, we zijn nu eenmaal geen crusaders en willen we het gevecht aangaan op afstand en daar wil je je elites dus ook liefst behouden.

Tevens cold build geeft naast mijn BH ook freezes. Dit helpt ook aanzienlijk. Je damage output is nice, maar zoals je al aangaf, je bent snel dood. En zoals de gezegde rondgaat...een dode character doet geen damage :P

Explosive blast is zonder WoH leuk om even dat laatste balkje bij je elite weg te knallen of normale mobs die om je heen cirkelen. Maar op hogere torments met 6sec CD duurt dat gewoon te lang.

Tevens heb jij ook helemaal geen escape methode. Geen BH en geen Teleport. Niet zo wonderbaarlijk dat je snel doodgaat ;)

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:35
prutser001 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 11:48:
Bedankt voor de reacties, dit is de profile link maar geeft niets aan daarom had ik hem ook niet geplaatst eerder : http://www.diabloprogress...tium-2220/Skrall/44785633

Het is nog niet veel want hij is er ook pas net.

Als er nog tips zijn voor m'n andere toons laat maar weten, om wat voor reden dan ook gaat niets omhoog als het om dmg gaat, alleen krijg ik soms van die freak items met crit en hit welke niet te vervangen lijken. 1 had zelfs +70% crit hit damage.

Met mijn WD en Crusader kan ik makkelijk T2 doen met de WD heb ik al eens T3 gedaan wat ook redelijk ging en ik denk voornamelijk door mijn pet en mimic ding op de helm. Het gekke is dat mijn Wizard de hoogste damage heeft op papier maar het zwakste aanvoelt.
Heb alleen even naar je WD gekeken. Zijn wel een paar algemene dingen over te zeggen.

- Wapen met socket zal een zeer grote boost geven. Movement speed haal je van je boots en paragon points, dan roll je de movement speed naar een socket (als dat kan).
- Crit Hit Chance proberen richting de 50% te brengen, bijvoorbeeld op Amulet.
- Investeren in Elemental Damage en Elite Damage, voorkeur van veel mensen gaat uit naar Physical met een Pet Build, of Poison met een DoT build (dacht ik).
- Aangezien je de Fetish Sycohants passive hebt genomen zou ik voor Physical gaan en Firebomb omzetten in Rain of Toads (efficiënter qua spawnen Fetishes).
- Mijn ervaring van Razor Strop is dat de explosie altijd komt als de mobs allemaal al kapot zijn. Overweeg eventueel een makkelijk te craften Fleeting Strap.
- Overweeg ruimte te maken voor Piranhado (heerlijke crowd control en +20% damage) en Big Bad Voodoo (heerlijke boost voor party).

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-11 12:50

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Na gisteren de zoveelste batch met shards weggegooid te hebben. Vraag ik me het volgende af.

Stel ik train een nieuwe wd naar lvl 65/69.
Met die char ga ik vervolgens de shards opmaken door op 1h te gokken. Dan is mijn kans op een smk / rhin toch veel hoger gezien ik geen lvl 70 kan krijgen. (nadeel is wel dat je een lager lvl wapen krijgt)

Wat denken jullie ?

Legion 7i i9 3080 32gb

• Dennism
[...]

Probeer eens ipv pinpoint barrier te spelen met energy armor - primatic armor, glass canon te vervangen door blur en astral presence door unwavering will. Eventueel kan je nog prodigy vervangen door audacity (ik heb een redelijk overeenkomende build op explosive blast na, en nooit AP te kort). Je zal weinig DPS verliezen (5% dps en 5% crit), maar een enorme boost in survival krijgen dat je bijna alles kan facetanken op T3/4 waar je clears een stuk vlotter zullen gaan waarschijnlijk. Ik speel ook zonder safe way out (zie skills in profile) en heb het ook eigenlijk niet nodig, zelfs T5 gaat goed met mijn build/gear/talents in mijn sig in rift groepjes (Solo speel ik bijna alleen met WD omdat het 10x efficienter is).

Stoppen met het gebruiken van glass canon hielp mij enorm om hoger op te komen in torments, en een redelijk aantal andere wizards met wie ik samen heb gespeeld of speel in RoS hadden dezelfde ervaring.

• FloydRaalte

FloydRaalte

Dennism schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:12:
[...]

Probeer eens ipv pinpoint barrier te spelen met energy armor - primatic armor, glass canon te vervangen door blur en astral presence door unwavering will. Eventueel kan je nog prodigy vervangen door audacity (ik heb een redelijk overeenkomende build op explosive blast na, en nooit AP te kort). Je zal weinig DPS verliezen (5% dps en 5% crit), maar een enorme boost in survival krijgen dat je bijna alles kan facetanken op T3/4 waar je clears een stuk vlotter zullen gaan waarschijnlijk. Ik speel ook zonder safe way out (zie skills in profile) en heb het ook eigenlijk niet nodig, zelfs T5 gaat goed met mijn build/gear/talents in mijn sig in rift groepjes (Solo speel ik bijna alleen met WD omdat het 10x efficienter is).

Stoppen met het gebruiken van glass canon hielp mij enorm om hoger op te komen in torments, en een redelijk aantal andere wizards met wie ik samen heb gespeeld of speel in RoS hadden dezelfde ervaring.
Thx voor de tips. Ga ik direct even proberen.

• NastyNick
Die WoW wil ik ook wel graag hebben of nog een tal Rasha amulet ach de RNG :)

[ Voor 199% gewijzigd door NastyNick op 17-06-2014 12:18 ]

• Geuze
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-04-2024
@prutser001

voor je barb
ook hier geld sockets in je wapens
op je handschoenen loh rollen naar IAS al wil je die uiteindelijk vervangen omdat deze rolls aan de lage kant zijn (max hierop is 10 CHC 50CHD en 6IAS)
Bracers hierop wil je +% ele en 6CHC en dan str en vit
op je amu vit rerollen naar +% ele
op je chest life regen naar AR

It is Good to be Bad || Battle.net tag

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

0,5 sec CD op Explosive Blast? Eeeh, dat is overdreven, want dan moet je meer dan 90% CDR hebben :) Hoogst haalbare is volgens mij rond de 70%, aangezien je diminished returns hebt bij CDR. Ofwel als je boven de 50% CDR komt krijg je per 1% CDR op je equipment extra nog maar 0,5% of zelfs minder CDR erbij.

Anyways, boven de 55/60% moet je teveel damage/survivability opofferen, dus hoger zou ik met een WoW niet gaan ;)

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19-11 18:10
Voor het eerst over de 100% fire damage uitgekomen met de barb.

http://www.diabloprogress...en-2835/Carantan/17016767

Zat ff te speuren en wat bleek: ik had het devastator plan al. Uiteindelijk na een paar crafts en rerole een leuke vervanger voor mijn none fire dmg weapon.

Gaat nu puzzelen worden voor een volgende upgrade om zo min mogelijk nadeel te hebben van de setbonus verlies.

Wishlist is nog een RroG en een Cindercoat hopende dat ik daarmee hoger dan t3 aan kan.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Baroshir schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:08:
0,5 sec CD op Explosive Blast? Eeeh, dat is overdreven, want dan moet je meer dan 90% CDR hebben :) Hoogst haalbare is volgens mij rond de 70%, aangezien je diminished returns hebt bij CDR. Ofwel als je boven de 50% CDR komt krijg je per 1% CDR op je equipment extra nog maar 0,5% of zelfs minder CDR erbij.

Anyways, boven de 55/60% moet je teveel damage/survivability opofferen, dus hoger zou ik met een WoW niet gaan ;)
Die gast drukte elke seconde Explosive blast. Zijn CD erop ging sneller dan 1 seconde terug. Baal dat ik de site niet kan vinden ervan |:(
Maar zijn damage liep continue tegen de 40M aan. De gele cijfers spamde als een gek, was echt amazing om te zien hoe hij door T6 liep.

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20

Anno

Griefmaker#2862

PTR in 45 minuten (1uur maintenance op US) ;)

*O* PTR hype *O*

Sorry zit mezelf op te ruien. Ik ben zo benieuwd naar de monk changes in patch 2.1 en de PTR.

• oostland33
Anno schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:15:
PTR in 45 minuten (1uur maintenance op US) ;)

*O* PTR hype *O*

Sorry zit mezelf op te ruien. Ik ben zo benieuwd naar de monk changes in patch 2.1 en de PTR.
tiered rifts kwamen die nu ook in 2.1? ook wel benieuwd naar..

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

oostland33 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:21:
[...]

tiered rifts kwamen die nu ook in 2.1? ook wel benieuwd naar..
Ja Seasons en Tiered Rifts :)

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Xtr3me4me schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:13:
[...]
Die gast drukte elke seconde Explosive blast. Zijn CD erop ging sneller dan 1 seconde terug. Baal dat ik de site niet kan vinden ervan |:(
Maar zijn damage liep continue tegen de 40M aan. De gele cijfers spamde als een gek, was echt amazing om te zien hoe hij door T6 liep.
Voor 1 sec CD heb je 84% CDR nodig. Misschien eens theorycraften wat je dan allemaal nodig hebt, want volgens mij is dat in de huidige versie erg moeilijk. En dan nog 40M damage doen... Mijn Wiz doet met short fuse rune geloof ik 30M en die is toch al redelijk goed gegeared. Kan me niet voorstellen waar het zou uitkomen als ik zou proberen 84% CDR te halen, want dan moet ik int/crit hit/crit damage gaan inleveren op sommige zaken denk ik ;)

Nu toch wel erg benieuwd naar die vid xD

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-11 17:23
Baroshir schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:08:

Klopt, ik zat zelf ook boven de 65% CDR, en ben nu weer gezakt naar zo'n 53% geloof ik, en heb er een hoop toughess en dmg voor teruggekregen. Bij een WoW build is alles opofferen voor CDR wat mij betreft dus niet aan te raden.
(www.diabloprogress.com/he...822/Wizzzzaaaabi/28420027)

[ Voor 4% gewijzigd door Case op 17-06-2014 13:29 . Reden: ninjaedit ]

Mijn Firewizzie

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:27

Grin

Ride si sapis.

Anno schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:22:
[...]

Ja Seasons en Tiered Rifts :)
Wat zijn dat?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Tiered rifts
Tiered Rifts And Leaderboards
There is another major feature in the patch 2.1, which is going to be what we're internally calling tiered Rifts. The idea is a challenge scenario, where players do increasingly hard Rifts, to see who can get the farthest. You do your bounties, you do a Nephalem Rift. If you clear it, there's a chance to get a Greater Rift Token. If you successfully do that, you'll get a Greater Rift Key (rank 2), then Rank 3, etc.. Much like seasons, we're going to have a leaderboard as well, so you can see who got to the highest tier Rift, and what time were they able to obtain on that.
Seasons
Seasons And Ladder-Like System
One of the features you guys have asked about a lot, that we have done a lot of research for, is something called ladders. I'm happy to say that as part of our first big content patch in a couple of months, we will be releasing Seasons, which will include a ladder-like aspect to them. We're still working on them, but the general gist is that you'll level up a new character, we'll have specific ladders for Seasons, and also some goodies that will drop along the way. There's more information of that to come, and we're not making an announcement of when, but that's coming in the first major content patch - not the first patch, but the first major content patch.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Anno schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 13:51:
Tiered rifts
[...]
Seasons
[...]
Oke die eerste snap ik, klinkt leuk.
gist is that you'll level up a new character, we'll have specific ladders for Seasons,
Maar wat zijn ladders?

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Grin schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 14:35:
[...]

Oke die eerste snap ik, klinkt leuk.

[...]

Maar wat zijn ladders?
Afbeeldingslocatie: http://www.dekeuringspecialist.nl/Images/ladder%20alu.jpg

:P

Ladder @ Diablo Wiki

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
ik snap de tiered rift ook niet zo als ik de omschrijving hierboven lees.

voorwaarden zoals binnen x-aantal minuten, zonder dood te gaan? totdat je tegen een muur aanloopt zodat het onspeelbaar wordt (chain-corpse-respawn?)

hoe moeilijk het ook is zal ik denk toch een flinke tijd blijven proberen teneinde toch een "clear" te forceren.

maar het klinkt wel leuk ja allemaal, hoe meer te doen hoe beter.

• NastyNick
Tiered rift klinkt niet zo leuk voor hc :)

Ladders zijn ook leuk kun je weer opnieuw beginnen. Byebye paragon 500 hehe

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
NastyNickNL schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:22:
Tiered rift klinkt niet zo leuk voor hc :)

Ladders zijn ook leuk kun je weer opnieuw beginnen. Byebye paragon 500 hehe
Ze zullen wel mooie legendaries aan het uitvinden zijn om ladders toch interessant te maken.
Uiteindelijk wat heb je dr aan als je T6 kan doorlopen op 5 minuten zonder challenge...
Tiered rifts dragen momenteel men voorkeur wel omdat ze heel veel mogelijkheden hebben daarmee.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• Hafermaut
sleepwalkerbe schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:25:
[...]

Ze zullen wel mooie legendaries aan het uitvinden zijn om ladders toch interessant te maken.
Uiteindelijk wat heb je dr aan als je T6 kan doorlopen op 5 minuten zonder challenge...
Tiered rifts dragen momenteel men voorkeur wel omdat ze heel veel mogelijkheden hebben daarmee.
Ze hebben ook al gezegd dat de experience die je in een season verdient, wordt samengevoegd met je non-season characters na het season. Kan bron even niet vinden, dus qua paragon blijf je er wel (wat) op vooruit gaan.

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 19:48
Hafermaut schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 15:58:
[...]

Ze hebben ook al gezegd dat de experience die je in een season verdient, wordt samengevoegd met je non-season characters na het season. Kan bron even niet vinden, dus qua paragon blijf je er wel (wat) op vooruit gaan.
En volgens mij ook de speciale legs die je hier kan krijgen kan je ook na het seizoen op je normale characters gebruiken..... (inderdaad, bron ff kwijt :) )

Apsie's profiel

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb op reddit een topic geopend met een poll over de irritantste elite affix om mee te dealen, als mensen willen stemmen: http://strawpoll.me/1930747

Ben heel benieuwd hoe men er hier over denkt :) Heb zelf Frozen Pulse gestemd, daar kan ik echt slecht mee dealen omdat ik ze altijd te laat spot..

Tesla M3LR '21

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Apsie schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:04:
[...]

En volgens mij ook de speciale legs die je hier kan krijgen kan je ook na het seizoen op je normale characters gebruiken..... (inderdaad, bron ff kwijt :) )
* Grin to the rescue! ;)

Each Season begins with a fresh characters
No access to existing stash, loot or shards
When season ends all experience, items, gold etc is rolled back into your normal non-ladder roster
New, powerful legendaries that drop only to ladder characters
Leaderboards will rank progress by various metrics such as region, clans

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 19:48
Grin schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:06:
[...]

* Grin to the rescue! ;)

When season ends all experience, items, gold etc is rolled back into your normal non-ladder roster
"k ga er bijna van grijnzen :)

Dank!

Apsie's profiel

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Las Vegas schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:06:
Ik heb op reddit een topic geopend met een poll over de irritantste elite affix om mee te dealen, als mensen willen stemmen: http://strawpoll.me/1930747

Ben heel benieuwd hoe men er hier over denkt :) Heb zelf Frozen Pulse gestemd, daar kan ik echt slecht mee dealen omdat ik ze altijd te laat spot..
Bij mij is dat reflect damage. Arghh zo'n hekel aan! Ik merk het vaak te laat omdat ik volop aan het rammen ben en voordat ik het weet heb ik me 500k hp erdoorheen gejaagd en dan is het al te laat.
:D

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Frozen Pusle, Electrified en de meeste irritante vind ik Wormhole.... Ren je weg voor je leven. En opeens sta je weer tussen de mobs... Of je charged in op een mob en flits je staat weer 40 yards terug.

Arcance heb ik gelukkig een amulet voor :)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Grin schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:06:
[...]

* Grin to the rescue! ;)

Hhmm dat betekend vanaf 0 beginnen, dan hele seizoen volop gamen en hopelijk beste gear krijgen en als het seizoen afgelopen is, dan krijgt je normale char waar je altijd mee gespeeld heb, de kans om de nieuwe loot te dragen _/-\o_

• desjaak909

Geen enkele affix is op zichzelf echt irritant, het is meer de combinatie, vooral vortex in combinatie met bijvoorbeeld frozen of net afgaande molton bommen kan redelijk dodelijk zijn

• ApOE
Xtr3me4me schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:10:
[...]

Hhmm dat betekend vanaf 0 beginnen, dan hele seizoen volop gamen en hopelijk beste gear krijgen en als het seizoen afgelopen is, dan krijgt je normale char waar je altijd mee gespeeld heb, de kans om de nieuwe loot te dragen _/-\o_
Vanaf 0 beginnen, nooit lvl 70 worden en low level drops naar je normal account :P

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ApOE schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:20:
[...]

Vanaf 0 beginnen, nooit lvl 70 worden en low level drops naar je normal account :P
lol waarom dat dan? :P

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11

Arcane enchanted.. vooral met waller, en een extra groepje met Frozen >_> dan gaat de muis bijna door de kamer als ik dood ga >:)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• ApOE
Omdat je steeds dood gaat op HC en nu geen ruk verder komt omdat je unique items low-level zijn :P

Maar vind het wel cool dat ze zo snel met nieuwe content komen, hopen dat die PTR niet maanden duurt en dat ze ook na deze patch door blijven sleutelen ;)

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

ApOE schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:31:
[...]

Omdat je steeds dood gaat op HC en nu geen ruk verder komt omdat je unique items low-level zijn :P

Maar vind het wel cool dat ze zo snel met nieuwe content komen, hopen dat die PTR niet maanden duurt en dat ze ook na deze patch door blijven sleutelen ;)
Ohhh zo! jij speelt op HC :P
Ik zit ook met smacht te wachten op 2.1, benieuwd wat voor nieuws er allemaal erin zit.

[ Voor 9% gewijzigd door Xtr3me4me op 17-06-2014 16:37 ]

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Geuze schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 12:22:
@prutser001

voor je barb
ook hier geld sockets in je wapens
op je handschoenen loh rollen naar IAS al wil je die uiteindelijk vervangen omdat deze rolls aan de lage kant zijn (max hierop is 10 CHC 50CHD en 6IAS)
Bracers hierop wil je +% ele en 6CHC en dan str en vit
op je amu vit rerollen naar +% ele
op je chest life regen naar AR
Ja weinig succes met sockets...

Ik ga wel even kijken wat mogelijk is, maar ik snap nogsteeds niet waar bij sommige die idiote dmg vandaan komt 1m dmg? maf hoor.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

• desjaak909
prutser001 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 16:42:
[...]

Ja weinig succes met sockets...

Ik ga wel even kijken wat mogelijk is, maar ik snap nogsteeds niet waar bij sommige die idiote dmg vandaan komt 1m dmg? maf hoor.
ach alleen gems in je wapens en wat chc op je bracers/helm en ring je komt al een heel eind

Gisteren weer wat rondjes gedaan om een RoRG te bemachtigen voor m'n barbs of crusader, maar helaas wederom geen drop. Naja, wel voor de 8e keer die stomme bracers... :r

Verder nog wat riftjes gedaan om een upgrade voor m'n Lutte Sokjes te krijgen, wil er graag 1 met betere stats (allres oa) maar nog niks... Heb er nu al zo'n 5k doorheen gejaagd maar het wil ook niet lukken. Daarvoor met een betere helm bezig geweest maar weer mee gestopt, die Earth set helm dropt alleen maar met crapstats lijkt het wel!

Oja had wel een leuke Tal's amu (speel m'n wizard nooit :O ), 19 fire dmg, int/vit en CHD. Op de 2e roll meteen 10 CHC erbij ipv de vit. Ik heb aardig wat mazzel met D3 gehad helaas is het altijd op mannetje/met spulletjes die me _totaal_ niet boeien :(

[ Voor 20% gewijzigd door porn* op 17-06-2014 17:16 ]

Bnet pindle#2913

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

porn* schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 17:15:
Gisteren weer wat rondjes gedaan om een RoRG te bemachtigen voor m'n barbs of crusader, maar helaas wederom geen drop. Naja, wel voor de 8e keer die stomme bracers... :r

Verder nog wat riftjes gedaan om een upgrade voor m'n Lutte Sokjes te krijgen, wil er graag 1 met betere stats (allres oa) maar nog niks... Heb er nu al zo'n 5k doorheen gejaagd maar het wil ook niet lukken. Daarvoor met een betere helm bezig geweest maar weer mee gestopt, die Earth set helm dropt alleen maar met crapstats lijkt het wel!

Oja had wel een leuke Tal's amu (speel m'n wizard nooit :O ), 19 fire dmg, int/vit en CHD. Op de 2e roll meteen 10 CHC erbij ipv de vit. Ik heb aardig wat mazzel met D3 gehad helaas is het altijd op mannetje/met spulletjes die me _totaal_ niet boeien :(
Och zo zit ik ook met de WoW en SoJ. En maar proberen en maar shards uitgeven. Heerlijk spel blijft het, vooral als je in 1 rift 3 ringen krijgt en de rift erna 2 ringen en blijkt dat alle 5 allemaal bagger ringen zijn 8)7 :(

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

En daar gaat rift it forward.. ben wel benieuwd naar de change mbt healing globes en lph/regen. Als je echt meer lph nodig gaat hebben gaat dat gelijk ten koste van damage of harde survivability omdat lph een primary stat is. Niet te vergeten dat reapers wraps ook gelijk minder effectief worden als er minder health globes droppen.

De dex change klinkt wel goed, al is 1 dex=1 armor wellicht wel ieeeets extreem. Dat levert je op lvl 70 al snel 7-9k extra armor op. Dat is dus het dubbele van wat ik nu heb op dh..

• amas
  • Laatst online: 20-11 15:56

amas

Law of Nature: Chaos

Voor de Monks onder ons, ze gaan OWE drastisch veranderen! Lees het hier Upcoming Change - One With Everything

[ Voor 17% gewijzigd door amas op 17-06-2014 22:02 ]

Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 17:41
Baroshir schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 21:57:
[...]

En daar gaat rift it forward.. ben wel benieuwd naar de change mbt healing globes en lph/regen. Als je echt meer lph nodig gaat hebben gaat dat gelijk ten koste van damage of harde survivability omdat lph een primary stat is. Niet te vergeten dat reapers wraps ook gelijk minder effectief worden als er minder health globes droppen.

De dex change klinkt wel goed, al is 1 dex=1 armor wellicht wel ieeeets extreem. Dat levert je op lvl 70 al snel 7-9k extra armor op. Dat is dus het dubbele van wat ik nu heb op dh..
Droppen niet minder globes, maar ze healen alleen minder :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Heeft iemand van de WD's ervaring met onderstaande? Gaan de fetish sycophants dan ook allemaal pijltjes blazen en zo ja doet dat nog wat dmg. Ik gebruik nu andere build, maar ga het natuurlijk nog wel proberen.
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/3022nme.jpg

[GoT]Gasoline#2396

• jep001
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11 14:52
Harry_180 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:08:
Heeft iemand van de WD's ervaring met onderstaande? Gaan de fetish sycophants dan ook allemaal pijltjes blazen en zo ja doet dat nog wat dmg. Ik gebruik nu andere build, maar ga het natuurlijk nog wel proberen.
[afbeelding]
Yup, al je fetishes gaan poison dart schieten, maar dan alleen de versie zonder rune. Beste goede single target damage

D3: http://eu.battle.net/d3/en/profile/jep001-2782/hero/28010961

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:17
Het is leuk om te zien, maar uiteindelijk schijnt het niet heel viable te zijn op hogere torments .

• Dennism
Dit klinkt ook wel interessant: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13139853913

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

An1mA schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:07:
[...]

Droppen niet minder globes, maar ze healen alleen minder :)
Ahja verkeerd gelezen, ty :) OWE change is ook wel interessant, dan moeten ze alleen wel nadenken over het feit dat all res en specifieke res wellicht weer op 1 item kan rollen. Nu kan dat schijnbaar niet..

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
2.1.0 ziet er best leuk uit, maar van al die Seasons, Greater Rifts, Leaderboards en Conquests word ik niet warm of koud.

Seasons en seasons only legendaries klinkt leuk, maar na zo'n seizoen kun je dat character dus bij het grof vuil zetten omdat er een nieuwe seizoen met nieuwe legendaries en een nieuw karakter komt. Ik weet wel dat de poppetjes waar we nu mee spelen ook waardeloos zijn, maar dat zijn tenminste je echte main characters. Straks heb je een eindeloze stroom aan nutteloze en inwisselbare characters waar je nooit meer mee speelt en waar je niets aan overhoudt. De season only legendaries worden namelijk overgedragen aan je main character, waar je niet meer mee speelt...

Al die andere dingen is E-pen0r bullshit die leuk is voor mensen die acht uur per dag kunnen spelen. Hoera.

• Hafermaut
LUH-3417 schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:23:
2.1.0 ziet er best leuk uit, maar van al die Seasons, Greater Rifts, Leaderboards en Conquests word ik niet warm of koud.

Seasons en seasons only legendaries klinkt leuk, maar na zo'n seizoen kun je dat character dus bij het grof vuil zetten omdat er een nieuwe seizoen met nieuwe legendaries en een nieuw karakter komt. Ik weet wel dat de poppetjes waar we nu mee spelen ook waardeloos zijn, maar dat zijn tenminste je echte main characters. Straks heb je een eindeloze stroom aan nutteloze en inwisselbare characters waar je nooit meer mee speelt en waar je niets aan overhoudt. De season only legendaries worden namelijk overgedragen aan je main character, waar je niet meer mee speelt...

Al die andere dingen is E-pen0r bullshit die leuk is voor mensen die acht uur per dag kunnen spelen. Hoera.
Ik hoop dat het gewoon wat variatie brengt. Ik vind Diablo nog steeds leuk, maar na een uur riften heb ik het wel weer gezien. Je season-character is dat hopelijk leuke afwisseling omdat je daar dan even conquests mee gaat doen.

Ik ben nu ook niet #1 op welke ranglijst dan ook en dat zal ik ook zeker niet worden op welk leaderboard dan ook. Ik krijg echter wel wat meer variatie ervoor terug!

En nieuwe loot, dat houdt het ook wel fris. Misschien komt er iets dat beter is dan Tasker & Theo en kan ik weer mijn bloodshards aan iets anders dan Gloves uitgeven. 8)7

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

2.1 wordt het einde van Rift it Forward zo te zien.
In addition, we're slightly modifying the entry mechanism for all Rifts. All players will need to have a Rift Fragment in order to enter a Nephalem Rift; however, we’ve reduced the cost for entering a Nephalem Rift down to one Rift Fragment per character to compensate.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

TheAmassama schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 22:02:
Voor de Monks onder ons, ze gaan OWE drastisch veranderen! Lees het hier Upcoming Change - One With Everything
Duuussssss lekker hands off en wat anders doen tot 2.1 uit is...
Zal de PTR eens proberen, beetje slap opgelost door dex -> armor te maken.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:51

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Interessant... Als ik m goed lees maakt het dus straks niet meer uit welke secondary res er op een item zit. 30% daarvan gaat er als allres bij. Dan moet je dus juist weer verschillende resistances hebben! Ben benieuwd!

De DH gaat wel profiteren van armor denk! Vandaag een mooie soj voor mijn DH gevonden. Damage is wel OK nu, maar survivability is soms lastig op de hogere torments...

Battle.net || Strava

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

MicScott schreef op dinsdag 17 juni 2014 @ 23:05:
2.1 wordt het einde van Rift it Forward zo te zien.

[...]
Gewoon zooitje rift keys ook verzamelen!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ach feit dat je maar 1 riftkey nodig hebt maakt een hoop goed,. heb nog 300+ keys liggen nu dusgeen probleem :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• oostland33
alleen bounties moeten doen om rift keys te verzamelen is zooooo saai...

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Ach zeur niet over die rift keys, je krijgt 6 keys als je alle bounties in 1 act doet. Dat is nu maar 1 rift run en vanaf 2.1 zijn dat er al 6. Ze hebben het aantal runs wat je ermee kan doen dus al verzesvoudigd.

Als je even een run doet op normal ben je in 10 minuutjes klaar en kan je een hele tijd doorriften.

• oostland33
Baroshir schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:35:
Ach zeur niet over die rift keys, je krijgt 6 keys als je alle bounties in 1 act doet. Dat is nu maar 1 rift run en vanaf 2.1 zijn dat er al 6. Ze hebben het aantal runs wat je ermee kan doen dus al verzesvoudigd.

Als je even een run doet op normal ben je in 10 minuutjes klaar en kan je een hele tijd doorriften.
eerste woord van me zin lag me nadruk op..

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Wauw dex wordt armor i.p.v. dodge. Dat is mooie verandering dodge was te random op hoge torrents. Ik ben ook benieuwd naar de verandering van OWE. Als ik het goed begrijp telt de nieuwe passive alle secondaire resses bij elkaar op en krijg je daar 30% van.

Ik heb nu ongeveer 1462 all res. Na de patch wordt dat 196 + (1059 * 0.3) + 200 = 713 all res..... Maar hé dodge wordt armor.. ehm eerst maar eens zien op de PTR hoe dit werkt.

'Greater Rifts' en 'Seasons met conquests' lijken me leuk. Nu wachten op de PTR.

Nu kijken wat ik ga doen tot 2.1... Op mijn tweede monk wil ik een SSS build proberen. Ik ben nog een WD aan het gearen. Misschien dat ik voor de patch van alle classes 1 char tot level 70 level.

.... ehm misschien een domme vraag. Maar werkt de passive Unity met 'Mystic Ally' en de clones van de 'Haunt of Vaxo' ? Zo ja dan moet ik mijn build maar eens over de kop gooien.

[ Voor 26% gewijzigd door Anno op 18-06-2014 08:55 ]

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

oostland33 schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:37:
[...]

eerste woord van me zin lag me nadruk op..
Ach als je het niet solo wil doen, dan vraag je toch rond in de Tweakers community of zoek je een bounty community op? Volgens mij zijn daar wel oplossing voor te vinden hoor :)

• sleepwalkerbe
Baroshir schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:51:
[...]

Ach als je het niet solo wil doen, dan vraag je toch rond in de Tweakers community of zoek je een bounty community op? Volgens mij zijn daar wel oplossing voor te vinden hoor :)
Ik denk dat hij bedoelt dat keystones ook op andere manieren te farmen moeten zijn ipv enkel bounties

• oostland33
sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:52:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt dat keystones ook op andere manieren te farmen moeten zijn ipv enkel bounties
_/-\o_

• sleepwalkerbe
Ik vrees echter wel voor survivability van een monk en dus ook het kapot zijn van de zds monk door de OWE change. Ik ben echt benieuwd hoe dit gaat veranderen maar we hebben in elk geval geen armor meer nodig op onze gear dus dat opent dan weer de kans naar rerolls in AR.

Lijkt wel alsof ze bij elke major patch in ROS alles open gaan gooien waardoor je weer kan gaan farmen.

• Blaat
  • Laatst online: 19-11 19:20
Angeloonie schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:52:
[...]

Idd _O_ Damn dan schiet mijn tougness omhoog :D
Eigenlijk niet.

Ik heb het gisteren even uitgrekenend en ik zou er dankzij armor 31,5% mitigation bij krijgen maar 45% dodge verliezen. Mijn (en hoogst waarschijnlijk dus ook jouw) profile toughness zal dalen, maar aangezien armor, in tegenstelling tot dodge, wel werkt op de gevaarlijke elite affixes zoals desecrator, molten, frozen, frozen pulse, en dergelijke, zullen we veel beter overleven.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Gistern juist eens wat bounties gedaan op mijn WD om eens af te wisselen van het riften.

Heb uiteindelijk maar 1 run gedaan en daarin act 1, 3 en 4 op T2 afgerond (Solo) toen ik klaar was maar gevraagd of er mensen nog 3 gratis goodiebags wilden.

Zelf had ik helaas geen legs uit de bags. Wel 2 leg ringen gevonden, maar beide niet echt super.
Wel een ring die primary resource teruggeeft als je firedamage pakt.
Krede's Flame

Hoe zou die werken in combinatie met The Star of Azkaranth?

Helaas dus nog geen upgrades gevonden, maar goed, die komen vanzelf wel.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Hmmz even snel wat gezocht en het lijkt erop dat de clones van de Haunt of Vaxo meetellen voor de Unity passive. Dat zou betekenen dat Unity mij altijd +10% damage geeft voor mijn Follower en Mystic Ally. En in het geval de Haunt of Vaxo proct +20% damage.

Ik zal vanavond deze build eens proberen. En kijken wat mijn damage doet. Ik weet niet of ik zo fijn solo T5 speel. Maar solo T4 gaat vast wel goed. En T5 groep lijkt me geen probleem.

build

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

sleepwalkerbe schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 08:52:
[...]

Tja, kom dan maar eens met suggesties die beter zijn, ben wel benieuwd wat iemand er dan wel voor wil doen eigenlijk ;)

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 00:48:
De DH gaat wel profiteren van armor denk! Vandaag een mooie soj voor mijn DH gevonden. Damage is wel OK nu, maar survivability is soms lastig op de hogere torments...
GZ Ret, dat is een uitstekende SoJ! Hopelijk dropt er nog eens iets vergelijkbaars voor mij wiz :)
DH en thoughness blijft een lastig verhaal, ik heb het grotendeels opgelost met diamonds en amethists. Wellicht een idee? Met die combo is het goed te spelen op T4. Helaas rollde mijn Cindercoat zonder vit, dan wordt het toch wel lastig om een goede thoughness te realiseren.

• oostland33
Baroshir schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:18:
[...]

Tja, kom dan maar eens met suggesties die beter zijn, ben wel benieuwd wat iemand er dan wel voor wil doen eigenlijk ;)
dat ze droppen in de rift (kans)?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:21:
[...]

GZ Ret, dat is een uitstekende SoJ! Hopelijk dropt er nog eens iets vergelijkbaars voor mij wiz :)
DH en thoughness blijft een lastig verhaal, ik heb het grotendeels opgelost met diamonds en amethists. Wellicht een idee? Met die combo is het goed te spelen op T4. Helaas rollde mijn Cindercoat zonder vit, dan wordt het toch wel lastig om een goede thoughness te realiseren.
Thanks! Ik moet weer aan de bak, want ik zie nu dat de DH als alt, mijn main monk voorbij is! Zoals hierboven al besproken is ben ik erg benieuwd wat patch 2.1 hierin gaat veranderen. Wellicht dat je als DH wat minder snel plat gaat... De DH is wel een top char voor bounties zeg! ik had Shadow Power met Blood moon genomen en dat hielp ook wel redelijk. Met de wetenschap dat je af en toe gewoon plat gaat, is T4 te doen... Zal binnenkort weer wat diamonds maken :) dat helpt wss ook wel ja...

Ik heb ook met de wiz nog wat gezocht naar een leuke build. Twijfel nu tussen wave of force of meteoren gooien... Wave of Force is best komisch :).

Op de lightning monk toch maar full rainment set en aughild aangetrokken. Door de helm krijg ik er een bak vita bij, die ik mis met een eye of the storm. Gisteren wel aardig mee kunnen doen op t4.
@Anno: leuke theorie over Unity! Nu ben ik op mijn beurt weer benieuwd of deze werkt op de skeletons van het amu Golden Gorget of Leoric...

Edit: Bij de passive unity staat: 'Each ally affected by your mantras....' Ik denk dat je dus kunt controleren of het werkt, als je ally ook een mantra cirkel krijgt :). En volgens mij krijgen je vaxo clones deze idd! Dan ga ik deze passive ook op mijn Decoy monk equipen. Mijn zwaard proct ook een ally!

[ Voor 18% gewijzigd door retlaw op 18-06-2014 09:48 ]

Battle.net || Strava

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:36:
[...]
Ik heb ook met de wiz nog wat gezocht naar een leuke build. Twijfel nu tussen wave of force of meteoren gooien... Wave of Force is best komisch :).
One build to rule them all! :+

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

[...]

Thanks! Ik moet weer aan de bak, want ik zie nu dat de DH als alt, mijn main monk voorbij is! Zoals hierboven al besproken is ben ik erg benieuwd wat patch 2.1 hierin gaat veranderen. Wellicht dat je als DH wat minder snel plat gaat... De DH is wel een top char voor bounties zeg!

Op de lightning monk toch maar full rainment set en aughild aangetrokken. Door de helm krijg ik er een bak vita bij, die ik mis met een eye of the storm. Gisteren wel aardig mee kunnen doen op t4.
@Anno: leuke theorie over Unity! Nu ben ik op mijn beurt weer benieuwd of deze werkt op de skeletons van het amu Golden Gorget of Leoric...
RoTS set vind ik nog steeds een beetje meh. Gisteren een tijdje T5 gedaan met een DS build voor trash is het top zeker als een andere monk ze EP't maar bij elites werkt het toch niet helemaal goed. Met momentum haal ik wel +100M crits maar dan moet ik wel weer eerst uit de groep rennen. Op lagere torrents en bounties op lagere bounties werkt het prima.

Maar T5+6 werkt het voor mij niet.

Dat weet ik niet of het daarmee werkt. Als ik z'n amulet vind zal ik het proberen. Wel jammer dan dat de max damage 20% is.

• Blaat
  • Laatst online: 19-11 19:20
[...]De DH is wel een top char voor bounties zeg! ik had Shadow Power met Blood moon genomen en dat hielp ook wel redelijk. Met de wetenschap dat je af en toe gewoon plat gaat, is T4 te doen... [...]
Zeker als je Hexing Pants, Danetta's set en Strafe gebruikt. Je rolt langs alle shit die je niet hoeft te slopen (zeker met cindercoat kan je ongeveer oneindig lang blijven rollen) en je strafet alle bounty targets kapot.

Als ik solo bounties doe, doe ik heel act 1 in ongeveer 4 minuten op T3.

En ja, met DH's ga je gewoon soms plat. Zeker nu op T6! Deze change zal het wel makkelijker maken iig.

[ Voor 8% gewijzigd door Blaat op 18-06-2014 09:49 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Wolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:48:
[...]

Zeker als je Hexing Pants, Danetta's set en Strafe gebruikt. Je rolt langs alle shit die je niet hoeft te slopen (zeker met cindercoat kan je ongeveer oneindig lang blijven rollen) en je strafet alle bounty targets kapot.

Nice, dank voor de tip! een hexing pants heb ik nog wel liggen en de danetta's set heb ik al aan :). Welke skills gebruik je dan of maakt dat verder niet uit als je strafe maar hebt? Ik heb nu de standaard cluster arrow build...

Battle.net || Strava

Wolf schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 09:48:
[...]

En ja, met DH's ga je gewoon soms plat. Zeker nu op T6! Deze change zal het wel makkelijker maken iig.
Daarvoor heb ik 'n charge barb met Raekor's 8)

De dex change is zeer welkom, en denk zeker dat het veel EHP gaat schelen. Sowieso maakt het gearen veel makkelijker, heb je niet meer die domper als je een setpiece vindt (met name chest en pants) oh... geen sox... daar gaat m'n single resist reroll...

Bnet pindle#2913

• ApOE
porn* schreef op woensdag 18 juni 2014 @ 10:10:
[...]

Daarvoor heb ik 'n charge barb met Raekor's 8)

De dex change is zeer welkom, en denk zeker dat het veel EHP gaat schelen. Sowieso maakt het gearen veel makkelijker, heb je niet meer die domper als je een setpiece vindt (met name chest en pants) oh... geen sox... daar gaat m'n single resist reroll...
Single ress kan toch niet naar sock worden ge re-rolled?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Denk dat hij dat bedoeld. Als er socket in zit kun je de reroll gebruiken om de juiste single res te rollen..

Battle.net || Strava

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Kun je armor eigenlijk ook vergelijken met all resistance ? Als het goed is krijg ik er straks 9000 armor maar verlies ik ongeveer 700 all res door de OWE aanpassing. Ik ben benieuwd wat dit ingame doet..... Zodra de PTR er is direct maar even kijken.

Ik zie al een boel boze reacties op het officiële forum maar ik vraag me af hoe gegrond die is. Je kunt straks net zoveel all res krijgen zonder OWE als met OWE door all res op je gear te stacken. Maar feit blijft dat je een 4e primaire stat krijgt als je wel gebruikt OWE gebruikt.
Pagina: 1 ... 56 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]