Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Krullebol.nl schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:49:
[...]

Ik heb gisteren na een lange tijd ook mijn Jade doc kunnen afmaken, eindelijk de chest armor.
nu nog onder de knie krijgen hoe goed te spelen. Speel het meeste met mijn pet doc (heb maar een 2e aangemaakt, scheelt steeds wisselen). Die gaat goed door T4, en redelijk T5...
Je hebt wel heel weinig toughness, ik zou in ieder geval een andere belt nemen met wat meer def stats die attack speed doet toch niks, een Hwoj wrap of Harrington Waistguard zou al wat helpen denk ik

Movies: letterboxd

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
moet alleen nog een goeie sun keeper + een betere roll cold amu, misschien nog een nieuwe jade pants voor haunt 15% :)

• desjaak909
oostland33 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:55:
moet alleen nog een goeie sun keeper + een betere roll cold amu, misschien nog een nieuwe jade pants voor haunt 15% :)
haunt zit niet op pants maar op shoulders/chest en Mojo

• oostland33
desjaak909 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:56:
[...]

haunt zit niet op pants maar op shoulders/chest en Mojo
je hebt gelijk bedoelde chest...

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Krullebol.nl schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:49:
[...]

Ik heb gisteren na een lange tijd ook mijn Jade doc kunnen afmaken, eindelijk de chest armor.
nu nog onder de knie krijgen hoe goed te spelen. Speel het meeste met mijn pet doc (heb maar een 2e aangemaakt, scheelt steeds wisselen). Die gaat goed door T4, en redelijk T5...
Nice, ik heb al een hele tijd een 2de lvl 20 WD zonder gear maar zou niet weten hoe ik die snel naar 70 kan krijgen. Moet ik toch eens gaan uitvogelen, want zou wel handig zijn om er 2 te hebben 8)

Tesla M3LR '21

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Las Vegas schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:04:
[...]

Nice, ik heb al een hele tijd een 2de lvl 20 WD zonder gear maar zou niet weten hoe ik die snel naar 70 kan krijgen. Moet ik toch eens gaan uitvogelen, want zou wel handig zijn om er 2 te hebben 8)
De got boosted community even joinen. Echt een aanrader!

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
NastyNickNL schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:31:
[...]

Ik zie bij jouw maar 2 tal rasha's klopt dat?

[edit] ow je hebt nog een wiz zie ik ;)
Ik was aan het testen of Harrington's beter is dan Tal-4pc.
Mijn rift clear times worden er gek genoeg gemiddeld niet heel veel beter op. Misschien alleen in rifts waar het echt stampvol met clickables zit.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

cfern schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:28:
Een beetje laat, maar ik wil ook nog een +1 voor Tal's 4pc geven.
Als je zoals ik elemental exposure maximaal benut zijn de meteors samen een 20% area debuff.
In mijn specifieke geval vormen ze ook nog een mooie burst damage die ik met alleen ray of frost niet heb.

In mijn geval gaat een elite/champion pack battle ongeveer als volgt:
- black hole op pack
- teleport/calamity
- channelen met sparkflint
--> resultaat: meteorietenregen en de gehele pack een debuff

Vergeet ook niet het effect van area damage: die doet enorm veel damage i.c.m. meteors als je net je gruis met een black hole op een kluitje hebt gezet.
Dit triggert mij om toch eens die laatste setbonus van dichtbij te bekijken. Het leek mij niet echt zinvol aangezien ik dan als firewiz om de 8 seconden een meteor zou 'kunnen' spammen. De vraag is dan hoeveel dmg deze meteor doet. Die 8 seconden (idealiter, ingame zal dit net wat langer duren dunkt me) duren me dan toch veel te lang.

Je zegt dit met elemental exposure op te lossen. Daar had ik nog niet aan gedacht. Klopt het dat je dan (indien je alle soorten elemental damage ook doet) ook 4 meteors per 8 seconden spammed? (Lightning, fire, arcane en cold) Dan wordt het namelijk wel een leuke setbonus :+

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• NastyNick
FloydRaalte schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:11:
[...]

Dit triggert mij om toch eens die laatste setbonus van dichtbij te bekijken. Het leek mij niet echt zinvol aangezien ik dan als firewiz om de 8 seconden een meteor zou 'kunnen' spammen. De vraag is dan hoeveel dmg deze meteor doet. Die 8 seconden (idealiter, ingame zal dit net wat langer duren dunkt me) duren me dan toch veel te lang.

Je zegt dit met elemental exposure op te lossen. Daar had ik nog niet aan gedacht. Klopt het dat je dan (indien je alle soorten elemental damage ook doet) ook 4 meteors per 8 seconden spammed? (Lightning, fire, arcane en cold) Dan wordt het namelijk wel een leuke setbonus :+
Jah elke element heeft zijn eigen soort meteor met elk zijn eigen 8 seconden cooldown. Echt leuk om te zien. Ik moet zelf de passive ook nog instellen zag ik :X

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-11 19:20
Ik heb ook een goede zondag gehad. :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3ywrQeggneyjqdFnFqkbpybL/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/liTTFpj4oGmop9DSoXAWY6Jf/full.jpg

Heb ook een Witching Hour gevonden maar die had geen vit of mainstat. :X
Ik win 13% damage en verlies 40% toughness. Daarvoor ga ik de Harrington niet inruilen denk ik.

Enige overblijvende upgrades:
- Marauder's pants met all res
- Betere RoRG
- Zelfde Marauder's helm met lightning res ipv poison res (dan zijn al mijn resists gelijk getrokken)

Zie sig!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• oostland33
Wolf schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:14:

[afbeelding]

Zie sig!
super amu...

• cfern
  • Nu online
[...]
Ray of frost & black hole -> cold meteor
Storm armor procs -> lightning meteor
Sparkflint -> fire meteor
Tele/calamity -> arcane meteor

Teleport/calamity heb ik niet nodig voor de arcane elemental exposure, die krijg ik gratis omdat mijn wapen arcane damage doet. Tele/calamity is dus alleen nodig voor Tal's extra meteor. Wat dat betreft werkt calamity dubbel handig, je stunt de pack net lang genoeg zodat ze de meteor recht op hun kop krijgen.

De extra burst damage is vaak genoeg om trash packs behoorlijk uit te dunnen. Het geheim hiervoor is de boel bijeenvegen met black hole en area damage. Vooral area damage.

Let wel: dit is efficiënt t/m torment 4.

[ Voor 11% gewijzigd door cfern op 16-06-2014 10:18 ]

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 11:03
[...]

Ja, voor zover ik gezien heb bij Wizards in de Party (aangezien ik de set zelf niet heb) heeft iedere meteor een eigen ICD van 8 sec. De damage van de Meteor is ook vrij goed te bepalen, dus is als het goed is namelijk dezelfde damage als de Meteor skill van de mage zelf + de bij het element horende Rune (Bij Fire krijg je voor zover ik weet Meteor Shower, en niet Molten Impact als Rune).

Dus in principe wil je voor een 4P Tal's build Elemental Exposure hebben omdat je 4 Skills gebruikt met allen een ander element, waardoor je dus theoretisch altijd de +20% dmg debuff hebt lopen, en dus theoretisch iedere 8 sec 4 meteors dumpt op de mobs. Wat ingame in de rifts die ik gehad heb met Tal's Mages resulteerd in een bijna permanente Meteor regen :)
cfern schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:16:
[...]

Ray of frost & black hole -> cold meteor
Storm armor procs -> lightning meteor
Sparkflint -> fire meteor
Tele/calamity -> arcane meteor

Teleport/calamity heb ik niet nodig voor de arcane elemental exposure, die krijg ik gratis omdat mijn wapen arcane damage doet.
Dit zou ik even checken, want tenzij dit gepatched is werkt dit niet zo. Die Arcane damage op je wapen veranderd namelijk mee met de Skills die je cast. Heb je bijv. een Fire spec, met alleen Fire spells, en een wapen zoals het jouwe die Arcane damage doet. Is alle damage die je doet nog steeds Fire, want de Arcane damage op je wapen veranderd in Fire damage zodra je een fire spell cast, of in Cold damage als je een cold spell cast en zo verder.

[ Voor 21% gewijzigd door Dennism op 16-06-2014 10:23 ]

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
desjaak909 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:53:
[...]

Je hebt wel heel weinig toughness, ik zou in ieder geval een andere belt nemen met wat meer def stats die attack speed doet toch niks, een Hwoj wrap of Harrington Waistguard zou al wat helpen denk ik
Die Toughness moet sowieso nog inderdaad... deze is opgebouwd uit finds van andere chars... nu is't een kwestie van tunen (zo'n Harrington heb ik nog wel liggen volgens mij)...

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:27

Grin

Ride si sapis.

FloydRaalte schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:23:
[...]
maar goed om te zien dat T5 met een firewiz haalbare kaart is. Iets waar ik echt aan begon te twijfelen. Heb zelf geen goeie BT sets liggen dus moet ik het met Vyr's doen. Ik zie wel dat jij ruweg 1000 VIT meer hebt waar ik 1000 INT meer heb... Toch maar eens kijken of ik dat ook aan kan passen. Die Andy's is echt te gek! :9~ daar zit ik nu al weken op te wachten! _/-\o_
[...]
Zit zelf te wachten op een goeie Tals Amu en belt :9
T5 is zeker uitstekend speelbaar met een fire/meteor build, gister 4-5 T5 rifts gespeeld en één keer dood gegaan omdat ik niet zat op te letten bij een freeze elite met nare affixes. Er zit idd een behoorlijk verschil tussen onze int/vit waardes, je hebt m.i. echt een bak thoughness nodig om op T5 mee te kunnen doen. Dus ik heb idd wat int moeten opofferen, o.a. met de Blackthorn's set en een amethist/diamond @ pants. Dat maakt voor mij het verschil op T5; sterven of verder kunnen spelen.
Dennism schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:43:
[...]
Ik moet zelfs zeggen dat ik op T5+ in parties betere ervaringen heb met een Vyr en/of Tal's combo spec dan met wizards met een pure fire build zonder tenminste full Vyr's, tenzij de wizards de firebuild echt tip/top voor elkaar hebben met een mirrorball spec en/of WoW en zelfs moet misschien een Mirrorball spec zonder WoW het wel afleggen t.o.v. Vyr en/of Tal's specs, iig in groepsspel

Ik baal er zelf van dat ik een beetje vast zit met mijn Wiz, T5+ op mijn WD gaat gewoon sneller/efficienter dan Fire dat ik het bijna zonde vind om mijn wiz te spelen.
Ik heb een tijdje full Tal's/Vyr gespeeld maar ik kom niet in de buurt van de gameplay die ik nu heb met mijn fire wiz; echt lichtjaren verschil qua snelheid/dmg/efficiency. Wanneer ik samen in een party speel met goede/uitstekende WD's heb ik zeker niet het idee dat er een groot verschil is @ snelheid en efficiency. Dat verschil was er in mijn geval wel toen ik nog Tal's/Vyr speelde, t.o.v. de WD's deed ik toen echt voor spek en bonen mee. Vyr's/Tal's is m.i. alleen levensvatbaar wanneer je zwaar inzet op cool down reduction, zodat je permanent in archon kan rondlopen.
Anno schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:35:
Gisteren mocht ik ook wat prutsen op T5 met de WD met wat hulp van aardige mede Tweakers. Eigenlijk heeft die daar nog niks te zoeken maar het was wel leuk :)

@Grin gratz met plvl 400 :) En ik moet zeggen wat een gave firebuild op je Wizz. Je ziet alleen zo weinig meer op je scherm als medespeler.... ;)
Was idd leuk gister, op T5 heb je toch wat meer kans op epic items. En je kon prima meekomen had ik het idee. Thanks! Het is idd een gekkenhuisch op je scherm en ook ik heb er last van, je ziet gewoon geen klap door de meteors... Ach, als de mobs/elites maar snel genoeg plat gaan is het geen probleem :*)
cfern schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:28:
Een beetje laat, maar ik wil ook nog een +1 voor Tal's 4pc geven.
Als je zoals ik elemental exposure maximaal benut zijn de meteors samen een 20% area debuff.
In mijn specifieke geval vormen ze ook nog een mooie burst damage die ik met alleen ray of frost niet heb.

In mijn geval gaat een elite/champion pack battle ongeveer als volgt:
- black hole op pack
- teleport/calamity
- channelen met sparkflint
--> resultaat: meteorietenregen en de gehele pack een debuff

Vergeet ook niet het effect van area damage: die doet enorm veel damage i.c.m. meteors als je net je gruis met een black hole op een kluitje hebt gezet.
Ik heb echt gelet op de dmg van de Tal's meteors -doe ook een beetje arcane dmg vanwege sparkflint- dus in totaal 2 meteors. Wanneer de Tal's meteors inslaan op een trash mob dan gaat zelfs die niet dood... Wat heb ik dan aan die meteors van Tal's? Voor mij was het echt 10* waardeloosch. Maar hé, wellicht deed ik iets verkeerd :)

NewsBlur || My Fujifilm gear

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

NastyNickNL schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:06:
[...]

De got boosted community even joinen. Echt een aanrader!
Dat is voor HC helaas :(

Tesla M3LR '21

• NastyNick
Ow dat wist ik eerlijk gezegd niet maar ik speel dan ook eigenlijk geen sc meer.

• cfern
  • Nu online
Grin schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:26:

[...]

Ik heb echt gelet op de dmg van de Tal's meteors -doe ook een beetje arcane dmg vanwege sparkflint- dus in totaal 2 meteors. Wanneer de Tal's meteors inslaan op --> een <-- trash mob dan gaat zelfs die niet dood... Wat heb ik dan aan die meteors van Tal's? Voor mij was het echt 10* waardeloosch. Maar hé, wellicht deed ik iets verkeerd :)
Ik heb even een stukje naduk gegeven in je quote. Vs. single target hebben meteors inderdaad weinig meerwaarde in een DPS build. Maar versus geclusterde packs + area damage gaat het ineens een stuk harder.

Ook belangrijk: meteors zijn AoE, dus wordt de EE debuff óók in een AoE uitgedeeld.

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:19

Pater

Terry Tate

Las Vegas schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:04:
[...]

Vegas, zullen we vanavond dan elkaar helpen? Dan pull ik eerst jouw WD naar level 70 en jij daarna mijn tweede WD naar level 70. Ik probeer dan rond 20.00 online te zijn.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Welke WD heeft er ervaring met deze amulet: Overwhelming Desire ?

Dit is een Act 3 Cache only drop. Ik vraag me af of de special proct op Addling Toads. De tooltip is een beetje vaag namelijk: "Chance on hit to charm the enemy. While charmed, the enemy takes 35% more damage".

Geldt dat dan alleen voor mobs die je charmt met de amulet, of voor alles dat je charmt? En met AT is dat heel veel, althans volgens de "Defensive Messages". Maar die vlieger gaat niet altijd op heb ik gemerkt.

De amulet die ik nu draag (Haunt of Vaxo reageert bijvoorbeeld niet met Piranhado, terwijl alle mobs stuned zijn volgens de defensive messages, maar hij proct wel op Bogadile.

<GoT>Bokkem#2393

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Ngangatar schreef op zondag 15 juni 2014 @ 07:35:
[...]

Dit (2) gedaan gisteren en kreeg 62.300 xp. Doe ik iets fout of is er iets veranderd in de laatste patch?t
Gewoon de laagste speler een game laten openen "Adventure" zet hem op T6 en laat de lvl70 gewoon de boel afknallen. Je moet het alleen treffen met de rifts en let wel op diegene die geboost word moet wel bij de lvl70 blijven anders valt er ook geen loot (niet zichtbaar?- wat vreemd is want een paar weken geleden kon je gewoon rustig afstand houden en je loot op pikken). Ook in town wachten kan niet meer de XP is er nog wel maar is aanzienlijk minder. Als voorbeeld 2 vrienden beide lvl 18, 1 stond in town afk de andere liep mee, eindresultaat : die in town was lvl 22 die mee liep 33.

Op mijn WD ben ik tot lvl65 T6 gekomen, daarna ging het te traag, elites met 405m hp en rares met 950m tot 1,500m. Zeker in het begin gaat het levelen als een trein zolang je bij elkaar kan blijven.

Als je geluk hebt met een rift kun je makkelijk van lvl7 naar 20 gaan + 3-4 levels van de quest zelf, met een beetje tempo kun je in een uur of 2 tot 2,5 iemand van lvl 7 naar 63 boosten ongeveer.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Dennism
Grin schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:26:
[...]

T5 is zeker uitstekend speelbaar met een fire/meteor build, gister 4-5 T5 rifts gespeeld en één keer dood gegaan omdat ik niet zat op te letten bij een freeze elite met nare affixes. Er zit idd een behoorlijk verschil tussen onze int/vit waardes, je hebt m.i. echt een bak thoughness nodig om op T5 mee te kunnen doen. Dus ik heb idd wat int moeten opofferen, o.a. met de Blackthorn's set en een amethist/diamond @ pants. Dat maakt voor mij het verschil op T5; sterven of verder kunnen spelen.

[...]

Ik heb een tijdje full Tal's/Vyr gespeeld maar ik kom niet in de buurt van de gameplay die ik nu heb met mijn fire wiz; echt lichtjaren verschil qua snelheid/dmg/efficiency. Wanneer ik samen in een party speel met goede/uitstekende WD's heb ik zeker niet het idee dat er een groot verschil is @ snelheid en efficiency. Dat verschil was er in mijn geval wel toen ik nog Tal's/Vyr speelde, t.o.v. de WD's deed ik toen echt voor spek en bonen mee. Vyr's/Tal's is m.i. alleen levensvatbaar wanneer je zwaar inzet op cool down reduction, zodat je permanent in archon kan rondlopen.
Op T5 heb je als Wiz zeker Thougness nodig ja. Volgens mij heeft mijn Wiz rond de 18 miljoen als ik stil sta, en dan is het nog oppassen soms met bepaalde affixes als je aant facetanken bent :D

De meeste wizards waarmee ik samen speelde op T5+ na de Vyr buff waren idd veelal specs met Vyr/Tals. Tal's voor de meteors en 20% dmg boost. Vyrs + genoeg CDR voor i.i.g. Archon iedere elite pack/riftboss.

Neemt niet weg dat Fire ook een erg leuke spec is, Ik denk dat mijn Wiz vrij vergelijkbaar is met die van jou op de Mirrorball na, volgens mij gebruiken we beide alleen andere spender en een andere meteor rune.

• Dennism
Dubbel.

[ Voor 99% gewijzigd door Dennism op 16-06-2014 10:56 ]

• FloydRaalte

FloydRaalte

Wat is die uprade geweest voor Vyr's na de patch??

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Wolf schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:14:

[afbeelding]
[afbeelding]

Heb ook een Witching Hour gevonden maar die had geen vit of mainstat. :X
Ik win 13% damage en verlies 40% toughness. Daarvoor ga ik de Harrington niet inruilen denk ik.

Enige overblijvende upgrades:
- Marauder's pants met all res
- Betere RoRG
- Zelfde Marauder's helm met lightning res ipv poison res (dan zijn al mijn resists gelijk getrokken)

Zie sig! Ik zoek ook nog een mooi Amu met + Fire DMG, en een SoJ, de rest is allemaal wel prima op het moment.
Wow nice amu! Ik zoek ook nog een AMU met + fire DMG en een SoJ. De rest is wel prima nu. T5 gaat soepel. T6 niet zo, te weinig DPS, amu en SoJ zou dat wel oplossen :)....

[ Voor 8% gewijzigd door Jay-v op 16-06-2014 11:07 ]

• Dennism
FloydRaalte schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:05:
[...]

Wat is die uprade geweest voor Vyr's na de patch??
Voor (ik geloof 2.1) was Vyr's bugged, en werkte de 4 set bonus niet (je kreeg dus niet de effecten van alle runes), dat is nu wel zo, tevens is Archon nu niet standaard meer Arcane damage, maar het element van de rune die je kiest. Waardoor je ook daarmee kan spelen qua damage.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

vind het echt bizar heb in 14 uur tijd een full crusador set geloot en incl wapen en shield..gaat nergens meer over die drop rate van de class items...wat vinden jullie er van ?

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20

Anno

Griefmaker#2862

cybergi schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:27:
vind het echt bizar heb in 14 uur tijd een full crusador set geloot en incl wapen en shield..gaat nergens meer over die drop rate van de class items...wat vinden jullie er van ?
Exploiter ;) :P, heb al 2500 sharts aan kadala gegeven maar nog geen zuni of jade chest.... Ook niks in T5 rifts.... Heb op mijn monk wel set shoulders en set boots net na elkaar geloot in nog geen 200 sharts.

• desjaak909
Dan heb je ook flink wat mazzel, maar het is wel steeds makkelijker om te gearen, ook heb ik het idee dat het spel zelf makkelijker is dan voor RoS, zelfs T6 is op HC in de juiste groep geen probleem meer, terwijl in vanilla MP10 op HC eigenlijk niet efficient te doen was...

• cfern
  • Nu online
desjaak909 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:30:
[...]
..., zelfs T6 is op HC in de juiste groep geen probleem meer, ...
Ik ben heel benieuwd of en hoe tiered rifts de oplossing (lees: een uitdaging) gaan zijn in 2.1.

[ Voor 4% gewijzigd door cfern op 16-06-2014 11:32 ]

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:30:
[...]

Dan heb je ook flink wat mazzel, maar het is wel steeds makkelijker om te gearen, ook heb ik het idee dat het spel zelf makkelijker is dan voor RoS, zelfs T6 is op HC in de juiste groep geen probleem meer, terwijl in vanilla MP10 op HC eigenlijk niet efficient te doen was...
t6 geen issue meer nee met de crus ...die is echt super sterk ..voeld een beetje als de barb aan van vanila ..

Maar net mazzel hebben denk ik, ik heb dit weekend alleen doubles gevonden voor wat ik al had: IK chest, 2x boots, 3x helm. Geen enkele beter dan wat ik had :')

Bnet pindle#2913

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pater schreef op maandag 16 juni 2014 @ 10:44:
[...]

Vegas, zullen we vanavond dan elkaar helpen? Dan pull ik eerst jouw WD naar level 70 en jij daarna mijn tweede WD naar level 70. Ik probeer dan rond 20.00 online te zijn.
Kunnen wel ff kijken ja. Ik werk tot 20.00 maar ben daarna nog wel online denk ik :)

Tesla M3LR '21

• GeeMoney
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:22
porn* schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:33:
Maar net mazzel hebben denk ik, ik heb dit weekend alleen doubles gevonden voor wat ik al had: IK chest, 2x boots, 3x helm. Geen enkele beter dan wat ik had :')
Op welke T heb je die IK spullen gevonden?
Mijn barbje is al weken naarstig op zoek maar een Goldskin is het beste wat ik tot nu heb kunnen vinden (naast blackcoats) .
Ik speel op T3 en dat gaat op zich wel al zie ik barbs die echt 5x meer dps produceren maarja, tot nog toe geen betere gear kunnen vinden.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

GeeMoney schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:36:
[...]

Mijn barbje is al weken naarstig op zoek maar een Goldskin is het beste wat ik tot nu heb kunnen vinden (naast blackcoats) .
Ik speel op T3 en dat gaat op zich wel al zie ik barbs die echt 5x meer dps produceren maarja, tot nog toe geen betere gear kunnen vinden.
waarom op zoerk naar gold skin ?

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

cybergi schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:42:
[...]

Goed lezen ;)

Tesla M3LR '21

• Blaat
cybergi schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:42:
[...]

Hij is er niet naar op zoek. Hij zegt dat dat het beste is wat hij heeft kunnen vinden.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:51

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

porn* schreef op maandag 16 juni 2014 @ 11:33:
Inderdaad. RNG blijft RNG waardoor het meestal tegenzit en soms mee...

Ik merk wel dat er wat meer set items droppen, echter zijn de stats wel vaak slecht. Toch heb ik gisteren eindelijk de shoulders van de 1000 storms set geloot! En nog aardige ook! Helaas krijg ik mijn lightning monk nog niet erg lekker van de grond. Toughness is best lastig. Waar ik op de Holy Decoy Monk 20M toughness heb, is dat bij de lightning monk slechts de helft. Vanaaf maar even puzzelen. Ik kan nog het eea rollen en switch toch weer naar de aughild shoulders en bracers denk ik. Dan waarschijnlijk de movement speed van de boots naar res of %life en misschien res uit de belt naar %life. Ik verlies dan wel weer de 6 set bonus of ik moet de helm weer opdoen. Beetje puzzelen blijft leuk :)

Met dank aan de blacksmith en donaties heeft mijn wizz ook al bijna 1M dps op diabloprogress :). Dat zegt helemaal niets, maar is toch leuk.

Battle.net || Strava

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:20

Anno

Griefmaker#2862

[...]

Als je echt naarstig op zoek bent. Dan weet ik nog een saaie en een beetje gameplay verpestende methode.

Farm bounties op normal met een beetje char haal je 50-60 keys per uur. Vervolgens zet je deze via Rift It Forward om naar bloodsharts. Als je een beetje hoge para kun je vrij veel rift bosses killen met die keys. Met een beetje geluk heb je binnen 10-15 minuten 500 sharts.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Vaak met 4man flinke chaos op je scherm! heerlijk, rest mij alleen de vraag: is het mogelijk om meer van het speelveld te zien? beeld wat verder van je character af?

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
mwoah.. meer RNG stuff.. had mijn DH ook in zulke tijd compleet ge-geard, en dat was nog voor 2.0.6.

na 2.0.6. maar 2x inna's oid gehad. Afgelopen weekend niet veel kunnen spelen maar wel min. 1k shards uitgegeven, verder dan een waardeloze SunWuKung head ben ik niet gekomen :D

(wel een mooie WKL kunnen looten, misschien die gebruiken ipv mijn odin)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

De RNG bij enchanten is toch ook tergend af en toe :( Had nog Nemesis Bracers liggen met 20% cold dmg, dus ik dacht even 6% CC erop rollen! 17 rerolls later kreeg ik voor het eerst CC --> 4,5% :')

14 miljoen gold verneukt en nu geen gold meer over om verder te rollen, maar dat ga ik ook niet doen :7 Zucht! Ook gewoon 4x achter elkaar 12% MS krijgen he.

Tesla M3LR '21

• Blaat
Las Vegas schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:17:
De RNG bij enchanten is toch ook tergend af en toe :( Had nog Nemesis Bracers liggen met 20% cold dmg, dus ik dacht even 6% CC erop rollen! 17 rerolls later kreeg ik voor het eerst CC --> 4,5% :')

14 miljoen gold verneukt en nu geen gold meer over om verder te rollen, maar dat ga ik ook niet doen :7 Zucht! Ook gewoon 4x achter elkaar 12% MS krijgen he.
Ik ken het. Die RNG is echt vaag!

Voorheen kreeg ik nooit CHD op amu's, was praktisch onmogelijk, soms kostte het 30+ rerolls.

Met mijn huidige amu had ik 100%chd met de 4e reroll...

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Toch wel leuk die afwisselende ervaringen met de RNG dit weekend. Mijn DH heeft met een paar uurtjes spelen nat's slayer en marauder helm met redelijke stats bij elkaar gesprokkeld en heb ook nog wel 2 of 3 andere DH set items gehad (mar shoulders, shadow pants) die slecht gerolled waren. Zo krijg ik mijn setjes wel compleet...

Overigens is de firebird set nu echt nog waardeloos hoor. 300% klinkt leuk, maar 300% over 5 seconden is maar 60% damage per seconde. Alleen met een signature skill doe je al 5 keer meer ;) Tal's is situatie gebonden best prima, maar je moet inderdaad wel met elemental exposure spelen, anders is het het gewoon niet waard.
Vyr's is een prima set, maar alleen als je ook cooldown hebt gestacked op je gear. Je kan dan nog niet non-stop rond zweven, maar je komt er in ieder geval wel dicht bij en de damage output is dan prima.

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Een full Akkan set kan je inderdaad makkelijk bij elkaar krijgen in 14 uur.

1. Join Rift it Forward (met voldoende keys).
2. Accept alle T5/T6 spots.
3. Gamblen bij Kadala.

Gemiddeld heb je 12.000 shards nodig (bron: https://docs.google.com/s...kpgVVVno8_n_Sk/edit#gid=0).

Een bruikbaar wapen (Darklight of FotF) is een ander verhaal :-).

[ Voor 11% gewijzigd door Jay-v op 16-06-2014 12:58 ]

• FloydRaalte

FloydRaalte

Jay-v schreef op maandag 16 juni 2014 @ 12:54:
[...]

3. Gamblen bij Kadala.

Gemiddeld heb je 12.000 shards nodig (bron: https://docs.google.com/s...kpgVVVno8_n_Sk/edit#gid=0).

O god check die lijst... de moed zakt me de schoenen in. :'(

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

[...]

3. Gamblen bij Kadala.

alles gedropt in riften dus niet rift forward gedaan.

[...]

3. Gamblen bij Kadala.

Met voldoende keys? :+ Weet je hoe lang je bezig bent om genoeg keys te krijgen om 14 uur non-stop rift it forward te doen? :P

Zelf geef ik de voorkeur aan rift runnen. Doe gemiddeld 4 a 5 rifts per uur denk ik op T5, inclusief overhead van invites etc. Dus dat is bijna 500 shards per uur praktisch gratis + nog een bergje legs uit de rifts zelf.

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 16-06-2014 13:29 ]

[...]

Op T5 en 1tje op T4 geloof ik, maar het dropt vanaf T1 hoor :)

Bnet pindle#2913

• Blaat
Bosmonster schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:26:
[...]

Met voldoende keys? :+ Weet je hoe lang je bezig bent om genoeg keys te krijgen om 14 uur non-stop rift it forward te doen? :P

Zelf geef ik de voorkeur aan rift runnen. Doe gemiddeld 4 a 5 rifts per uur denk ik op T5, inclusief overhead van invites etc. Dus dat is bijna 500 shards per uur praktisch gratis + nog een bergje legs uit de rifts zelf.
Eens even kijken:
3min per riftboss, en gemiddeld 1/3 van de tijd openen dat betekent 1x per 9min openen. (14u x 60m)/9m * 5riftkeys geeft mij pakweg 470 riftkeys.

Edit: En daar haal je ongeveer 28k bloodshards mee op.

[ Voor 4% gewijzigd door Blaat op 16-06-2014 13:34 ]

Woensdag m'n Wiz naar lvl 70 gekregen, en dit weekend wat nuttige gear gevonden, 4 Firebird pieces en een Cindercoat. Had nog wat andere zooi liggen dus inmiddels een redelijke char in elkaar gezet. Kan nu al T2 met gemak aan en op naar T3. Ingame rond de 2,5 mil fire DPS en 5,5-6 mil toughness. Nu nog ff een Andariel's (dropte er een met COLD -O-) en Magefist gamblen :P

Echt bizar hoe simpel Wizards zijn in vergelijking met een DH :') Is niets meer dan button-spammen en wachten tot het balkje leeg is bij de Elites. Verder nauwelijks tactiek nodig. Ook is die Arcane power echt belachelijk snel weer vol zeg, slaat nergens op i.v.m. DH/Barb/Monk (WD weet ik niet).

Maar goed, heb best lol met een Wiz, was in de bèta mijn favo char, maar uiteindelijk toch gekozen voor de DH. Denk dat ik van alle chars nu het meeste zin heb om de Wiz of Crus als goede alt te hebben. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 16-06-2014 13:34 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Angeloonie schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:34:
Echt bizar hoe simpel Wizards zijn in vergelijking met een DH :') Is niets meer dan button-spammen en wachten tot het balkje leeg is bij de Elites. Verder nauwelijks tactiek nodig. Ook is die Arcane power echt belachelijk snel weer vol zeg, slaat nergens op i.v.m. DH/Barb/Monk (WD weet ik niet).
Tja, dat was ook precies waar ik tijdens het levelen met DH tegen aan liep.. Continu zonder hatred rondlopen terwijl ik op Wiz zonder veel problemen kon doorspammen. Ook signature skills lijken veel meer damage te doen bij Wiz dan DH. Wiz heeft ook wat meer defensieve skills die ook echt wat uithalen. Op DH heb je gewoon meer gear nodig om T1 en hoger te doen en als je wat pech hebt duurt dit eeeerg lang.

Op wiz gooi je wat int/vit rare gear en kan je al prima door T1 heen. Belachelijk eigenlijk.. Maarja Wiz blijft wel mijn favo class ;) Er zijn in mijn ogen op wiz meer dan de gebruikelijke 1-2 builds die werken op hogere torments. Met elke element zijn er wel skills die goed werken boven T3 en dan heb je nog de verschillende combinaties met CC skills...

[ Voor 10% gewijzigd door Baroshir op 16-06-2014 13:46 ]

• Blaat
Baroshir schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:43:
[...]

Tja, dat was ook precies waar ik tijdens het levelen met DH tegen aan liep.. Continu zonder hatred rondlopen terwijl ik op Wiz zonder veel problemen kon doorspammen. Ook signature skills lijken veel meer damage te doen bij Wiz dan DH. Wiz heeft ook wat meer defensieve skills die ook echt wat uithalen. Op DH heb je gewoon meer gear nodig om T1 en hoger te doen en als je wat pech hebt duurt dit eeeerg lang.

Op wiz gooi je wat int/vit rare gear en kan je al prima door T1 heen. Belachelijk eigenlijk.. Maarja Wiz blijft wel mijn favo class ;) Er zijn in mijn ogen op wiz meer dan de gebruikelijke 1-2 builds die werken op hogere torments. Met elke element zijn er wel skills die goed werken boven T3 en dan heb je nog de verschillende combinaties met CC skills...
Ach voor zover ik heb begrepen staan DH's nog buffs te wachten. T6 speel ik al dus het kan alleen maar beter worden. ;)

Wolf schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:46:
[...]

Ach voor zover ik heb begrepen staan DH's nog buffs te wachten. T6 speel ik al dus het kan alleen maar beter worden. ;)
Tenzij ze de hatred regen gaan buffen denk ik dat er voor de huidige builds niet veel gaat veranderen. Ik vermoed dat ze bepaalde passives gaan buffen en skills/runes die niet/nauwelijks gebruikt worden zullen een boost(je) krijgen.
CA builds of Sentry builds hebben eigenlijk geen buff nodig qua dmg output, die is goed genoeg. :)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Wolf schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:46:
Mag ook wel, DH heeft nu volgens mij 2 viable builds op T6.. En als je geen volledige marauders of een combi van marauder+natalya+cindercoat hebt kom je erg moeilijk verder dan T3/4. Bij andere classes is het zonder sets overigens ook moeilijk, dat is waar.

Endgame missen zowel Wiz als DH nog wel damage output t.o.v. WD. Wat een WD aan output heeft daar komen wij allebei nooit aan, wat we ook doen. En dat terwijl zeker DH toch een pure damage class moet zijn en eigenlijk hetzelfde moet kunnen. Wiz heeft ook nog wel wat andere rolletjes, maarja das ook de lol niet. :)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Mee eens ik moet zeggen dat de DH wel achter blijft op hooger torments jammer genoeg nothig has changed wat dat betreft. Barb CRUS WD zijn super WIZ en DH moeten echt nog een buff krijgen.
Op lager torments is het weer een ander verhaal.

• Blaat
Baroshir schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:55:
[...]

Mag ook wel, DH heeft nu volgens mij 2 viable builds op T6.. En als je geen volledige marauders of een combi van marauder+natalya+cindercoat hebt kom je erg moeilijk verder dan T3/4. Bij andere classes is het zonder sets overigens ook moeilijk, dat is waar.

Endgame missen zowel Wiz als DH nog wel damage output t.o.v. WD. Wat een WD aan output heeft daar komen wij allebei nooit aan, wat we ook doen. En dat terwijl zeker DH toch een pure damage class moet zijn en eigenlijk hetzelfde moet kunnen. Wiz heeft ook nog wel wat andere rolletjes, maarja das ook de lol niet. :)
Mwah ik denk niet dat DH's een DMG buff nodig hebben. Eerder een survivability buff. Monks hebben pas een DMG buff nodig want die kunnen nooit efficient solo T6 spelen, hoe stoere gear ze ook hebben.

Nee ik denk dat wat een WD nu doet unintended is. Ik geloof nooit dat het de bedoeling van blizzard is geweest om packs op T6 te instahitten. Veel daarvan is te wijten aan Quetzalcoatl denk ik, die doet namelijk wat hij zou moeten doen en meer! Als ze die 100% damage increase daarvan zouden fixen wordt de build opeens veel minder sterk.

Want daaronder zitten DH's, Cursaders, Barbs en Wiz's op ongeveer gelijk niveau mits ze de juiste sets bij elkaar hebben. Alleen monks blijven echt achter.

Het grootste probleem van de DH is dat hij op T6 zelfs met goede gear maar 2 jails nodig heeft om te sterven. Soms meer, maar dat komt doordat je de damage soms dodged, wat nogal onbetrouwbaar is. Face it, dodge is qua defensive dingen ronduit kut, zeker als de damage output van monsters zo spikey is. Nee, op dat vlak kunnen we een buff gebruiken. Qua damage zitten we goed (hoewel we wel te veel afhankelijk zijn van cluster arrow).

• FloydRaalte

FloydRaalte

Baroshir schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:55:
[...]

Helemaal mee eens,ik begrijp niet goed waarom de Wiz en de DH niet meekomen qua dmg. Hoewel de DH hier juist voor generfed is toch? Ik meen me te herinneren dat de DH echt OP was pre loot 2.0

De wiz speelt wel vrij gemakkelijk qua kliks. Hoewel ik dit meer uitdagender vindt spelen dan b.v. de Crusader. Bij mijn Crusader is het gewoon dom doorstomen ongeacht de soort vijanden. Of het nu normal mobs zijn of elites. Dood ga je toch niet met zo'n bak een thoughness. Bij mijn Wiz is dat wel anders en moet ik echt gefocussed aanvallen en weer terugtrekken. Meteor getimed casten zodat mijn achtervolgens in de baan lopen etc. Toch wel wat meer tactiek vereist dan bij mijn logge buffel de crusader.

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:24
Bosmonster schreef op maandag 16 juni 2014 @ 13:26:
[...]

5minuten? ^^ Heb er toch al aantal keer gebruik van gemaakt en max 5x een portal moeten openen, 1x omdat er een hoger lvl was en andere keren omdat de laagste lvl niks openden. :P Hoog paragon lvl heeft zo zijn voordelen.

[ Voor 3% gewijzigd door nubys op 16-06-2014 14:07 ]

• Blaat
FloydRaalte schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:05:
[...]

Helemaal mee eens,ik begrijp niet goed waarom de Wiz en de DH niet meekomen qua dmg. Hoewel de DH hier juist voor generfed is toch? Ik meen me te herinneren dat de DH echt OP was pre loot 2.0

De wiz speelt wel vrij gemakkelijk qua kliks. Hoewel ik dit meer uitdagender vindt spelen dan b.v. de Crusader. Bij mijn Crusader is het gewoon dom doorstomen ongeacht de soort vijanden. Of het nu normal mobs zijn of elites. Dood ga je toch niet met zo'n bak een thoughness. Bij mijn Wiz is dat wel anders en moet ik echt gefocussed aanvallen en weer terugtrekken. Meteor getimed casten zodat mijn achtervolgens in de baan lopen etc. Toch wel wat meer tactiek vereist dan bij mijn logge buffel de crusader.
Mwah, mijn EDPS ligt bijna op de 300m DPS op ghom T6. Ik heb niet het gevoel dat ik te weinig damage doe.

Ik moet alleen wat op gang komen en de speeltstijl vereist wat aanpassing. In parties is mijn build wat minder handig.

nubys schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:06:
[...]

5minuten? ^^ Heb er toch al aantal keer gebruik van gemaakt en max 5x een portal moeten openen, 1x omdat er een hoger lvl was en andere keren omdat de laagste lvl niks openden. :P Hoog paragon lvl heeft zo zijn voordelen.
Rift keys verzamelen duurt alleen zo godsgruwelijk lang.. Heb altijd tekort.. Misschien toch maar een keer een avondje bounties runnen dan :O

• desjaak909
Bosmonster schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:10:
[...]

Rift keys verzamelen duurt alleen zo godsgruwelijk lang.. Heb altijd tekort.. Misschien toch maar een keer een avondje bounties runnen dan :O
Jammer dat ze die dubbele key buff niet hebben aangehouden, meer dan een uur houd ik het bountie runnen niet vol achter elkaar

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Bosmonster schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:10:
Ik doe bounties tegenwoordig als ik even geen party kan vinden. Dat is gemiddeld elke avond wel een uurtje :) Dan gewoon op T3 er doorheen rammen, gaat snel zat en bovendien vind ik dan meestal minimaal nog wel 1 legendary. Op die manier blijf ik altijd wel rond de 100 fragments.. Maarja als je bij het online komen al een insta invite aan je broek hebt heb je daar natuurlijk geen tijd voor!

En mbt DPS op DH: het vereist wel de nodige vaardigheid, maarja wat wil je op T6, dat moet ook moeilijk zijn. Wel mee eens dat DH een toughness buffje mag hebben, 1 meteor en je bent weer dood. Beetje het aloude Inferno gevoel zeg maar: "Ah a champ pack".. "FML METEOR, RUN FOR YOUR LIFE!".

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
De DH is ontworpen voor damage output ten koste van survivability. De dodge van dex is qua mitigation lang niet zo betrouwbaar als de allres van int of armor van str. Daar hou je dus rekening mee in je speelstijl.

Je kunt Awareness en Perfectionist gebruiken voor wat meer armor/life/allres, maar 9 van de 10 keer geldt:
Als je met een DH doodgaat stond je op de verkeerde plek. :p

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• Blaat
Rone schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:27:
De DH is ontworpen voor damage output ten koste van survivability. De dodge van dex is qua mitigation lang niet zo betrouwbaar als de allres van int of armor van str. Daar hou je dus rekening mee in je speelstijl.

Je kunt Awareness en Perfectionist gebruiken voor wat meer armor/life/allres, maar 9 van de 10 keer geldt:
In parties heb je gelijk maar helaas is dat niet zo simpel in solo play. Monsters komen op je af of je wilt of niet. Dan heeft plaatsing geen zin meer want vroeg of laat wordt je een keer geraakt door een speer oid. Dan wil je niet gelijk op de grond liggen want dat is niet speelbaar.

En soms loop je ook rifts in waar bij de ingang gelijk 3 elites staan, dat moet je ook kunnen overleven vind ik maar solo is dat vaak heel lastig.

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Rone schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:27:

Eens, maar hierdoor zijn er genoeg skills die nagenoeg nutteloos zijn hoger dan T3. Neem een close range skill als strafe of een channeling skill als rapid fire. Die passen gewoon niet in hogere torments omdat je bij strafe te dichtbij mobs moet komen of bij rapid fire stil moet blijven staan en je dus altijd klappen moet kunnen opvangen. Hierdoor is de keuze aan builds voor een DH gewoon erg beperkt.

• Blaat
Baroshir schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:33:
[...]

Eens, maar hierdoor zijn er genoeg skills die nagenoeg nutteloos zijn hoger dan T3. Neem een close range skill als strafe of een channeling skill als rapid fire. Die passen gewoon niet in hogere torments omdat je bij strafe te dichtbij mobs moet komen of bij rapid fire stil moet blijven staan en je dus altijd klappen moet kunnen opvangen. Hierdoor is de keuze aan builds voor een DH gewoon erg beperkt.
Zonder cluster arrow zijn DH's niks.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:34:
[...]

Zonder cluster arrow zijn DH's niks.
daar zit het probleem idd :D er zijn wel veel hatred spender, maar bruikbare is er maar een... hatred is idd ook een probleem

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-11 20:25
Mofkees schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:37:
[...]

daar zit het probleem idd :D er zijn wel veel hatred spender, maar bruikbare is er maar een... hatred is idd ook een probleem
Hatred is idd een probleem, al denk ik dat ik met de huidige gear/skills (zie sign) aardig mijn hatred op pijl kan houden mits er genoeg healthglobes droppen (die naar mij idee geregeld droppen).

ook is dit natuurlijk geen endgame gear, kan hier t2 solo net mee doorlopen!

[ Voor 8% gewijzigd door mfneed op 16-06-2014 15:02 ]

• oostland33
Wolf schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:03:
[...]
Nee ik denk dat wat een WD nu doet unintended is. Ik geloof nooit dat het de bedoeling van blizzard is geweest om packs op T6 te instahitten. Veel daarvan is te wijten aan Quetzalcoatl denk ik, die doet namelijk wat hij zou moeten doen en meer! Als ze die 100% damage increase daarvan zouden fixen wordt de build opeens veel minder sterk.
jade build is gewoon een elite nuker, omdat we de skill niet kunnen spammen

• NastyNick
Zijn er hier ook al mensen met complete coldbuild monk met de rimeheart? Ik heb de laatste wel maar die frostburns willen maar niet bij Kadala.

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
NastyNickNL schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:05:
Zijn er hier ook al mensen met complete coldbuild monk met de rimeheart? Ik heb de laatste wel maar die frostburns willen maar niet bij Kadala.
Kan je niet zo'n axe craften die freezed en meeste van je secondaries naar freeze possibility proberen krijgen ?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
NastyNickNL schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:05:
Heb een rimeheart en sinds gister ook frostburns voor mn wizz, denk dat ik dat vanavond eens ga testen :)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Allemaal Rimeheart :P Toch wel bijzonder, want is een van de zeldzaamste wapens ingame volgens mij.

Ik heb 'm ook hoor, maar puur voor transmo.

Tesla M3LR '21

• Rone
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Wolf schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:32:
[...]

In parties heb je gelijk maar helaas is dat niet zo simpel in solo play. Monsters komen op je af of je wilt of niet. Dan heeft plaatsing geen zin meer want vroeg of laat wordt je een keer geraakt door een speer oid. Dan wil je niet gelijk op de grond liggen want dat is niet speelbaar.
Het hoort ook niet simpel te zijn. Vroeg of laat ga je een keer dood op hogere torments omdat je niet alles kunt ontwijken. Daar is niets mis mee. De manier waarop fouten worden afgestraft bij een DH vind ik persoonlijk heerlijk spelen. Ik ga liever een paar keer dood op T6 solo dan dat ik het met twee vingers in de neus doe. En als die tijd daar is dan komt er wel T7+ bijvoorbeeld en begint het opnieuw.

De kick zit hem in het zo lang mogelijk overleven van alles wat het spel in je gezicht gooit en zoveel mogelijk damage doen met een comfortabele toughness. Is dat op een DH moeilijker? Dan is de kick groter. Prima.

Wat betreft builds is er eigenlijk niet zoveel veranderd. Blizzard wilde met RoS een andere kant op waarbij gevonden gear voornamelijk zou bepalen welke build je ging proberen. Dat is echter niet realistisch. Nu heb je wat leuke opties, maar de meeste serieuze spelers komen allemaal bij dezelfde builds uit en is het slechts nog een kwestie van de juiste gear vinden bij de build, in plaats van andersom.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• sleepwalkerbe
Rone schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:18:
[...]

Wat betreft builds is er eigenlijk niet zoveel veranderd. Blizzard wilde met RoS een andere kant op waarbij gevonden gear voornamelijk zou bepalen welke build je ging proberen. Dat is echter niet realistisch. Nu heb je wat leuke opties, maar de meeste serieuze spelers komen allemaal bij dezelfde builds uit en is het slechts nog een kwestie van de juiste gear vinden bij de build, in plaats van andersom.
Dat ligt volgens mij aan het beperkte legendary beleid. Sommige legendaries zijn totaal niet nuttig en dus ook geen legendary in mijn ogen. Als er meerdere opties zouden zijn van viable builds zou er ook meer nut zijn om deze andere legs te gaan zoeken.
Veel kan opgelost worden door legendaries en sets te verbeteren of aan te passen tov wat ze nu soms voorstellen.

In mijn voorbeeld hb ik 3 build changing legs gevonden als monk zijnde :
SoH + OS
FoA
Cindercoat

Andere builds zijn niet viable als monk dus heb je er nu in totaal 3.

Zelfde zal wel bij andere classes ook zijn

• Blaat
Mijn stash zit vol met build-changing legs...

Dat die builds niet viable zijn op t6 is weer een ander verhaal.

• Blaat
Ik heb zelfs focus en restraint, en ik kan er zo slecht tegen dat er gewoon geen praktische toepassing voor is...

De zeldzaamste ringen in het spel zouden nuttig en enigszins sterk moeten zijn. Nu zijn ze een waste of space.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bosmonster schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:31:
[...]

WD kom ik niet verder dan 2 :P
Nouja, je hebt pet doctors en jade doctors. Maar binnen die specs heb je wel weer verschillende variaties.

Ik was eerst fire pet, toen poison pet en daarna phys pet.

Tesla M3LR '21

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:27

Grin

Ride si sapis.

Wolf schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:51:
Ik heb zelfs focus en restraint, en ik kan er zo slecht tegen dat er gewoon geen praktische toepassing voor is...

De zeldzaamste ringen in het spel zouden nuttig en enigszins sterk moeten zijn. Nu zijn ze een waste of space.
Sinds gister heb ik ook beide ringen maar wat een troep!
Laat ze iig fatsoenlijk rollen met viable stats, wat moet je in vredesnaam met die setbonus?
Het is dat Retlaw zei dat ik 'm in m'n stash moest stoppen -ik gehoorzaam altijd @ Ret- anders was het *click* soul

NewsBlur || My Fujifilm gear

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 11:37
Grin schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:00:
[...]

Sinds gister heb ik ook beide ringen maar wat een troep!
Laat ze iig fatsoenlijk rollen met viable stats, wat moet je in vredesnaam met die setbonus?
Het is dat Retlaw zei dat ik 'm in m'n stash moest stoppen -ik gehoorzaam altijd @ Ret- anders was het *click* soul
Was er niet een of andere legendary die de resource cost van een skill verwijdert? Was volgens mij bij of Crus of Barb. Kan me nog herinneren dat er in de comments bij die set-ringen op de blizz-site een discussie ontstond of dat item goed zou werken met Focus en Restraint. Misschien ideetje om dit even uit te testen?

Battle.net tag

Zo heb ik al 3 Rimehearts gesalvaged... wrom zou je die bewaren? Zie nog steeds de waarde er niet in, naast het feit dat ik niet echt een frost build voor ogen heb verder... :P

Bnet pindle#2913

• sleepwalkerbe
DeBierVampier schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:03:
[...]

Was er niet een of andere legendary die de resource cost van een skill verwijdert? Was volgens mij bij of Crus of Barb. Kan me nog herinneren dat er in de comments bij die set-ringen op de blizz-site een discussie ontstond of dat item goed zou werken met Focus en Restraint. Misschien ideetje om dit even uit te testen?
Grote probleem is dat 2 ringen enorm veel van je flexibiliteit in build wegnemen. in mijn ogen dan toch

• desjaak909
porn* schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:05:
Zo heb ik al 3 Rimehearts gesalvaged... wrom zou je die bewaren? Zie nog steeds de waarde er niet in, naast het feit dat ik niet echt een frost build voor ogen heb verder... :P
Voor Shatter-Palm monk: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13075747564?page=1

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 11:37
sleepwalkerbe schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:05:
[...]

Grote probleem is dat 2 ringen enorm veel van je flexibiliteit in build wegnemen. in mijn ogen dan toch
Ik heb de stats van de ringen niet voor ogen dus ik weet niet welke stats er altijd fixed met die krengen meekomen. Maar inleveren flexibiliteit voor insta +50% damage op je main spender is het misschien alsnog waard?

Maar nogmaals, ben nu wel nieuwsgierig geworden :>

Battle.net tag

• desjaak909
porn* schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:08:
[...]

Hm zit op mn werk maarre ik neem aan dat hij mobs Palmt en dan met shatter + palm de dmg doet? Wat doet ie dan tegen elites? Of solo Riftbosses? Steeds mobs zoeken?
yup: This effect is how you will be killing monsters. Because it can not activate on anything but "trash" monsters, this build relies heavily on grouping mobs together and placing Exploding Palm intelligently.

desjaak909 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:10:
[...]

yup: This effect is how you will be killing monsters. Because it can not activate on anything but "trash" monsters, this build relies heavily on grouping mobs together and placing Exploding Palm intelligently.
Bwuh mij te lastig :P

Bnet pindle#2913

• sleepwalkerbe
Is dan ook een support build voor samen met anderen te runnen. En dan heb je op zich die rimeheart niet echt nodig. Al helpt ie wel

• desjaak909
ja lijkt mij ook niet echt lekker werken, moet het nog een keer testen want heb wel een rimeheart en frostburns, maar moet eerst nog mijn zDPS CDR monk uitproberen nu die eindelijk een beetje af is, ben wel benieuwd hoe de palm explosies nu zijn en welk T lvl ik ermee aankan

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:51

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

desjaak909 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:15:
[...]

ja lijkt mij ook niet echt lekker werken, moet het nog een keer testen want heb wel een rimeheart en frostburns, maar moet eerst nog mijn zDPS CDR monk uitproberen nu die eindelijk een beetje af is, ben wel benieuwd hoe de palm explosies nu zijn en welk T lvl ik ermee aankan
In combinatie met een goede party is dat echt een goede support build. Gaat als een tierelier dan :). Heb er ook 1tje op SC weliswaar. Zit op 70% CDR, dus bijna perma epiphany. Nu er geen mats meer nodig zijn zal ik eens een crimson setje craften, als het goed is haal ik dan de 73%.
Mijn ervaring is dat het een zeer welkome aanvulling is in een party :)

Battle.net || Strava

• desjaak909
retlaw schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:27:
[...]

In combinatie met een goede party is dat echt een goede support build. Gaat als een tierelier dan :). Heb er ook 1tje op SC weliswaar. Zit op 70% CDR, dus bijna perma epiphany. Nu er geen mats meer nodig zijn zal ik eens een crimson setje craften, als het goed is haal ik dan de 73%.
Mijn ervaring is dat het een zeer welkome aanvulling is in een party :)
probleem is alleen dat ik eigenlijk alleen maar WD speel, dus moet het een beetje met de restjes van medespelers doen, en is ook HC, dus moet nog even kijken hoe het gaat, misschien net als jij ook maar voor BT oplossing gaan, of eventueel de crappy The Star of Azkaranth gebruiken die ik heb, waar ik waarschijnlijk de standaard cooldown reduction al van heb gererolled 8)7 (al weet ik dat niet meer zeker),anders had hij misschien toch best leuk kunnen zijn

Las Vegas schreef op maandag 16 juni 2014 @ 15:56:
[...]

Nouja, je hebt pet doctors en jade doctors. Maar binnen die specs heb je wel weer verschillende variaties.

Ik was eerst fire pet, toen poison pet en daarna phys pet.
Ja als je zo gaat kijken heb je er waarschijnlijk een paar honderd...

Het gaat om de basis natuurlijk van fetishes passive. Vaak kun je daar omheen wel een beetje varieren.

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 16-06-2014 17:25 ]

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-11 12:42

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

porn* schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:35:
Gisteren 20 23 zelfs Devastators gecraft... wat een poep is dat zeg. Voor de patch al zeker een poging of 30 gedaan en weer was het zover, 85% van de crafts heeft geen mainstat of alleen vit, of heeft geen socket, waardoor het nooit een goede kan zijn en dus regelrechte salve... uiteindelijk wel een redelijke kunnen craften voor m'n Frogger barbje, maar kostte me wel weer 60k sheet dps, maar ondanks dat was het toch een upgrade (iets hogere dmg range dan m'n oude wapen had). CD reduction is nie
Grrr, ken je frustratie nu.... 15 Devastators, en niks beters....

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:27
Voor mij dropte er een mooie burning axe of sankis.

Na gewoon 3 weken kut legendaries droppen, heb ik vandaag er ineens 4 leuken bij.

Battle.net tag

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hmm iemand enig idee hoe het zit met Barbarians? Heb deze nu een paar dagen op 70 en de enige legendaries die ik krijg als wapens zijn 2H mighty weapons (En af en toe een ander item), in 1 rift wel 3 dezelfde achter elkaar. En geen enkel wapen is een upgrade vergeleken met mijn 2 x 1H wapens. Om te kijken wat die 2H wapens doen heb ik ze even geprobeerd en dit valt ook enorm tegen gemiddeld zak ik met 500-700str en andere stats ook zak ik meestal 15 tot 20% dmg.

Ook ben ik er nog niet helemaal uit hoe ik mijn 'Damage' omhoog krijg? Al mijn karakter zitten tussen de 400 en 500k Damage, zoals ik het nu begrijp is dat je b.v. een wapen met fire hebt en je dan op je gear de '+fire dmg' wilt hebben of begrijp ik dat verkeerd? En dat de +fire ook effect heeft op je spells?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• NastyNick
Jah meer letten op elemental dmg op bracers, amuletten, gloves etc. En dan je skills en evt passives daarop aanpassen Er droppen vanzelf weleens upgrades wat betreft 1h wapens.

Misschien ook handig als je een link plaats naar je battlenet of diabloprogress.

[ Voor 19% gewijzigd door NastyNick op 17-06-2014 09:14 ]

Pagina: 1 ... 55 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]