FloydRaalte schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:23:
[...]
maar goed om te zien dat T5 met een firewiz haalbare kaart is. Iets waar ik echt aan begon te twijfelen. Heb zelf geen goeie BT sets liggen dus moet ik het met Vyr's doen. Ik zie wel dat jij ruweg 1000 VIT meer hebt waar ik 1000 INT meer heb... Toch maar eens kijken of ik dat ook aan kan passen. Die Andy's is echt te gek!

daar zit ik nu al weken op te wachten!
[...]
Zit zelf te wachten op een goeie Tals Amu en belt

T5 is zeker uitstekend speelbaar met een fire/meteor build, gister 4-5 T5 rifts gespeeld en één keer dood gegaan omdat ik niet zat op te letten bij een freeze elite met nare affixes. Er zit idd een behoorlijk verschil tussen onze int/vit waardes, je hebt m.i. echt een bak thoughness nodig om op T5 mee te kunnen doen. Dus ik heb idd wat int moeten opofferen, o.a. met de Blackthorn's set en een amethist/diamond @ pants. Dat maakt voor mij het verschil op T5; sterven of verder kunnen spelen.
Dennism schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:43:
[...]
Ik moet zelfs zeggen dat ik op T5+ in parties betere ervaringen heb met een Vyr en/of Tal's combo spec dan met wizards met een pure fire build zonder tenminste full Vyr's, tenzij de wizards de firebuild echt tip/top voor elkaar hebben met een mirrorball spec en/of WoW en zelfs moet misschien een Mirrorball spec zonder WoW het wel afleggen t.o.v. Vyr en/of Tal's specs, iig in groepsspel
Ik baal er zelf van dat ik een beetje vast zit met mijn Wiz, T5+ op mijn WD gaat gewoon sneller/efficienter dan Fire dat ik het bijna zonde vind om mijn wiz te spelen.
Ik heb een tijdje full Tal's/Vyr gespeeld maar ik kom niet in de buurt van de gameplay die ik nu heb met mijn fire wiz; echt lichtjaren verschil qua snelheid/dmg/efficiency. Wanneer ik samen in een party speel met goede/uitstekende WD's heb ik zeker niet het idee dat er een groot verschil is @ snelheid en efficiency. Dat verschil was er in mijn geval wel toen ik nog Tal's/Vyr speelde, t.o.v. de WD's deed ik toen echt voor spek en bonen mee. Vyr's/Tal's is m.i. alleen levensvatbaar wanneer je zwaar inzet op cool down reduction, zodat je permanent in archon kan rondlopen.
Anno schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:35:
Gisteren mocht ik ook wat prutsen op T5 met de WD met wat hulp van aardige mede Tweakers. Eigenlijk heeft die daar nog niks te zoeken maar het was wel leuk
@Grin gratz met plvl 400

En ik moet zeggen wat een gave firebuild op je Wizz. Je ziet alleen zo weinig meer op je scherm als medespeler....

Was idd leuk gister, op T5 heb je toch wat meer kans op epic items. En je kon prima meekomen had ik het idee. Thanks! Het is idd een gekkenhuisch op je scherm en ook ik heb er last van, je ziet gewoon geen klap door de meteors... Ach, als de mobs/elites maar snel genoeg plat gaan is het geen probleem

cfern schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:28:
Een beetje laat, maar ik wil ook nog een +1 voor Tal's 4pc geven.
Als je zoals ik elemental exposure maximaal benut zijn de meteors samen een 20% area debuff.
In mijn specifieke geval vormen ze ook nog een mooie burst damage die ik met alleen ray of frost niet heb.
In mijn geval gaat een elite/champion pack battle ongeveer als volgt:
- black hole op pack
- teleport/calamity
- channelen met sparkflint
--> resultaat: meteorietenregen en de gehele pack een debuff
Vergeet ook niet het effect van area damage: die doet enorm veel damage i.c.m. meteors als je net je gruis met een black hole op een kluitje hebt gezet.
Ik heb echt gelet op de dmg van de Tal's meteors -doe ook een beetje arcane dmg vanwege sparkflint- dus in totaal 2 meteors. Wanneer de Tal's meteors inslaan op een trash mob dan gaat zelfs die niet dood... Wat heb ik dan aan die meteors van Tal's? Voor mij was het echt 10* waardeloosch. Maar hé, wellicht deed ik iets verkeerd