Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Geweldige build al mis ik nog veeeeel gear ervoor, thanks!

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

infidel011 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:49:
[...]

Begin met een cindercoat. Fire damage + Resource cost reduction. Eigenlijk onmisbaar. Verder heb je die fire passive nog, kan zo even niet op de naam komen. Reapers Wraps vind ik op een fire wizard heerlijk spelen. Elke health glove geeft me weer een shitload arcane power. Hierdoor kun je meteors blijven spammen. Verder kunnen je ringen beter. Een stone of jordan met fire damage geeft je al een hele boost.
Een andariels visage met fire damage is ook een heerlijk item om je damage mee te boosten.
Je off-hand is ook niet je-van-het. Probeer een firebirds eye te gokken bij kandala, zelfs een triviumrate zou je al een hele damage boost geven. ( gebruik ik nu ook )

Verder moet je proberen zoveel mogelijk meteor, fire damage te stacken, aangezien dit vaak veel meer dps oplevert dan bijv. crit chance, ook al gaat je profile dps er op achteruit.

Met deze aanpassingen kom je denk ik al een heel eind :)
Niet eens met de source, de mirrorball is prima icm meteor build. Als je even door je arcane power bent kan je prima MM spammen met goede damage. Tuurlijk, SOJ/Cindercoat/Andariel zou ook een goede boost zijn, maar die moet je wel eerst vinden. Reaper's wraps kan, maar als je de recipe hebt zou ik Aughild shoulders, headgear en bracers of chest armor craften. De 3 piece bonus geeft je al meer def tegen elites en ook meer damage.

Qua skills vind ik EB een beetje een aparte die je hebt.. Je damage moet van MM en Meteor komen, een 3e damage skill heb je niet nodig. Dan kan je wellicht beter Black Hole met Event Horizon gebruiken. Die zuigt alle effects van elites op, werkt echt heerlijk!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19-11 21:47
Bosmonster schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:03:
[...]

Dit wordt pas in 2.1 gefixed helaas.

De passive summont er maximaal 15. De active spawnt er 8. Nu kun je helaas nog steeds, zelfs met Fetish Army niet boven de 15 uitkomen, aangezien de passive die van Fetish Army dus overschrijft.

Na 2.1 zou je op een totaal van 23 fetishes uit moeten kunnen komen met Zuni (dat is de fix die ze willen doorvoeren, dat ze gewoon los van elkaar staan).

SMK is geinig, maar daar kom je dus nog steeds niet verder dan 8 fetishes mee, wat praktisch de helft is van wat je met de passive kunt krijgen. Niet zo handig, als je zoveel damage uit je fetishes haalt en die vervolgens halveert :P

SMK wordt dus tegenwoordig eigenlijk bijna niet meer gebruikt. Na 2.1 wordt SMK misschien weer wat beter, als je de extra 8 naast je 15 passive fetishes kunt spawnen. Maar zelfs dan is op T6 de Rhenho praktisch een must have voor de pet build door de addling toads helaas.

Daarnaast, als je hogere torments speelt komt het regelmatig voor dat je fetishes gewoon snel dood gaan. Dan heb je met de SMK als build gewoon een groot probleem met FA op CD :P
Nou, SMK wordt nochtans ten zeerste geapprecieerd als je in party speelt :) Bovendien respawnen fetishes zo snel met Rain of Toads dat je nooit zonder zit... Permanent BBV FTW!

Zelf solo ik zonder probleem T6 met SMK en vind ik het beter spelen dan Rhen'ho, ieder z'n ding zeker ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:07
Eerste cache op mijn nieuwe 70 monk, dropt ie een strength RoRG xD.

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:53

ChUcKiE

Dus........

Ik zou willen dat ik er een had voor mijn Barb :(
Heb je er speciaal voor gefarmed? Wat is tegenwoordig het meest effectieve om te farmen voor zo'n ring?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• bronce
ChUcKiE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:44:
Ik zou willen dat ik er een had voor mijn Barb :(
Heb je er speciaal voor gefarmed? Wat is tegenwoordig het meest effectieve om te farmen voor zo'n ring?
Ik was ervoor aan het farmen op WD, zon 80 caches gedaan. Toen ging ik voor de grap monk spelen vind er natuurlijk meteen een, uiteraard met compleet nuteloze roll STR, Life on hit, AS en resource reduction.

Of rollen naar DEX of bewaren voor STR poppetje. Op WD heb er al niks aan want jade harvester kan heeft juist geen attack speed nodig.

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Maar hoe? Normal bountys Act1, of T1? Andere Acts?

• bronce
ChUcKiE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:03:
Act 1 bounties normal met wat vrienden. Kun je meerdere bounties tegelijk doen.

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
ChUcKiE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:03:
join de commumity "Bounty Split Farm", werkt erg goed, 3~5 mins per cache.

of met vrienden, nog beter.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Verwijderd

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:27:
Laten we allemaal plaatjes van je dpdps posten -O-
Ik ben dan kansloos, aangezien ik alleen maar eindloos 3x735% weapon damage spam en mijn perma buff niet wordt meegenomen :'( . En met 25m+ toughness hoef ik ook niet constant weg te rennen :+ .

Is er ook ergens een calculator waar ik kan zien wat meer toughness geeft?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 20:53 ]

Verwijderd

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 20:57:
Shotty Crusaders hebben het lastig he :+
Wel tof hoor, je hebt wel een shitload aan cooldown, hoeveel is je akarat CD?
1.42 seconden? Zit op 52,4% cooldown reduction zo uit mijn hoofd. Heb een nieuw schild in m'n stash waarmee ik nog 1% win, en op m'n SoJ kan ik straks ook nog 2% winnen als ik een goede vind.

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Het is beter om rond de 1 sec cooldown te hebben dan dat je teveel hebt.. 52, 53% zou ik het op houden eigenlijk.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:59:
Schiet je niet z'n doel voorbij en boet je er heel veel dmg aan in?
Nee, want mijn toughness halveert in die 1.5 seconden en dat doet erg pijn als je op T6 staat te facetanken. Met 25m toughness is het al net aan. Ook doe ik die 1.5 seconden 30% minder damage én vliegt mijn wrath erdoorheen (geen regen en mijn Heaven's Fury cost ineens dubbel zoveel).

Ik kan er gewoon 3% bijkrijgen (effectief zal dat 1.5% zijn gok ik) zonder in te boeten op andere stats. Gewoon door mijn huidige CDR roll perfect te krijgen. Als ik echt CDR geil was had ik het ook wel op mijn shoulders gerolled ;).

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2014 22:43 ]

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
desjaak909 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:23:
Gisteren maar even wat Utar's Roars gecraft en daar is wel een leuke uitgekomen, ben nog wel in dubio of het nou een upgrade is tov mijn SunKeeper met 2050dmg en 27% elite, sta nu wel in de top 30 elemental dps, maar moet nog even testen wat me uiteindelijk hogere DoT's oplevert

http://www.diabloprogress...el-2678/Michelle/42674506
Jaloers ben ik op je dmg masr met ongeveer dezelfde gear nog jaloerser op je toughness

[GoT]Gasoline#2396

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Het zou opzich wel leuk zijn al er recipes voor legs komen die andere legs nodig hebben voor het craften.
Een beetje zoals Titan Quest het had met de artifacts.
Daar had je 3 tiers: Lesser, Greater, Divine
De lesser kon je met normale simpele mats maken
Greater kon je soms met mats maken, maar soms moest je ook een lesser artifact hebben.
Divine moest je vaak een greater artifact voor hebben om te craften.

Zo kan je makkelijk end lvl items verantwoorden lijkt mij.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Harry_180 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 23:24:
[...]

Jaloers ben ik op je dmg masr met ongeveer dezelfde gear nog jaloerser op je toughness
ja dat is ook wel nodig op HC, net weer wat T6 runs gedaan met een stun monk een jade wd en een crusader en dat ging prima, speel dan wel met parthan defenders en string of ears, zie dat je wel heel weinig life hebt, misschien wat vit op je shoulders/Mojo rollen en een vit gem in je helm

[ Voor 12% gewijzigd door desjaak909 op 13-06-2014 02:25 ]

Movies: letterboxd

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 16:51

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond een top avond gehad. Set chest met goede rolls en mooie SoH gevonden.

Ik heb nu de monk set compleet. Alleen de gloves hebben slechte rolls en verkeerde res. Deze moet ik nog vervangen voor ik een DS build ga proberen. Hopelijk is in die tijd ook de +% lightning damage gehotfixed.

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
desjaak909 schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 02:22:
[...]

ja dat is ook wel nodig op HC, net weer wat T6 runs gedaan met een stun monk een jade wd en een crusader en dat ging prima, speel dan wel met parthan defenders en string of ears, zie dat je wel heel weinig life hebt, misschien wat vit op je shoulders/Mojo rollen en een vit gem in je helm
Oeps HC zag ik even over het hoofd. Nog meer respect. Ik zou helemaal gek worden wanneer ik mijn character met alle gear zou kwijtraken. Trouwens wel ziek hoeveel dmg Jade set doet met Quetzco. Ik ga nu wel zorgen voor meer vit/life. Dan pas waag ik mij aan T5. Dmg nu ruim voldoende, toughness veel te weinig.

[GoT]Gasoline#2396

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09:51

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 08:46:
Gisteravond een top avond gehad. Set chest met goede rolls en mooie SoH gevonden.

Ik heb nu de monk set compleet. Alleen de gloves hebben slechte rolls en verkeerde res. Deze moet ik nog vervangen voor ik een DS build ga proberen. Hopelijk is in die tijd ook de +% lightning damage gehotfixed.
Gratz! Mooi roll ook nog eens, heb je al een reroll gedaan?

Ik heb gisteren de inna set compleet kunnen maken. Ik had de pants nog nodig. De fix voor de lightning damage zou welkom zijn. Het werkt nu al wel aardig, maar ben nog niet helemaal uit de skills. Beetje prutsen en proberen is ook best leuk :).

Aan het einde nog wat souls en shards aan de wiz besteedt, maar ben daar echt even helemaal uit... Maar met het huidige craft mechanisme kun je, indien voldoende mats (damn wat zijn die bracers duur), best snel een char op t3 niveau hebben denk ik. Ik heb nu wat arcane skills gepakt, maar dat is random. Welke builds gebruiken de wizards hier?

Battle.net || Strava

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:28:
[...]

Gratz! Mooi roll ook nog eens, heb je al een reroll gedaan?

Ik heb gisteren de inna set compleet kunnen maken. Ik had de pants nog nodig. De fix voor de lightning damage zou welkom zijn. Het werkt nu al wel aardig, maar ben nog niet helemaal uit de skills. Beetje prutsen en proberen is ook best leuk :).

Aan het einde nog wat souls en shards aan de wiz besteedt, maar ben daar echt even helemaal uit... Maar met het huidige craft mechanisme kun je, indien voldoende mats (damn wat zijn die bracers duur), best snel een char op t3 niveau hebben denk ik. Ik heb nu wat arcane skills gepakt, maar dat is random. Welke builds gebruiken de wizards hier?
Ja LoH naar socket.

Gratz met de Inna's. Heb je een beetje de juiste resistances ?

En ja die bracers zijn inderdaad duur. En voor een monk is dat echt niet leuk. Je moet juiste +% elemental damage, dex, vit, chc en juiste secondaire res hebben...

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-11 12:00
retlaw schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:28:
[...]

Welke builds gebruiken de wizards hier?
Main wiz: RoF cold build (ik swap harrington's voor tal's belt als er weinig chests/flippables zijn).
Tactiek: simpel. Black hole -> opzuigen -> trash zandstralen met ijs. Op dit moment kan ik T4 rifts solo'en rond de 10-14 minuten met af en toe een vortexgerelateerde dood.
Ik heb de skills/items zo gekozen dat ik elemental exposure zo goed mogelijk benut. Dat i.c.m. strongarm/blackhole geeft een nette DPS boost.

Reservewiz: iets met arcane torrent, omdat ik wat mooie arcane items vond. Die speel ik bijna nooit, maar is wel behoorlijk lomp versus groepjes geclusterde trash.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

cfern schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:38:
[...]

Main wiz: RoF cold build (ik swap harrington's voor tal's belt als er weinig chests/flippables zijn).
Tactiek: simpel. Black hole -> opzuigen -> trash zandstralen met ijs. Op dit moment kan ik T4 rifts solo'en rond de 10-14 minuten met af en toe een vortexgerelateerde dood.
Ik heb de skills/items zo gekozen dat ik elemental exposure zo goed mogelijk benut. Dat i.c.m. strongarm/blackhole geeft een nette DPS boost.

Reservewiz: iets met arcane torrent, omdat ik wat mooie arcane items vond. Die speel ik bijna nooit, maar is wel behoorlijk lomp versus groepjes geclusterde trash.
Thanks. Cold wiz dus wel aardig... Ik heb wel een Azure met cold damage.. Gaat wel de chanto bonus eraan... Arcane torrent gebruik ik nu, maar heb nog geen rekening gehouden met elemental damage. Afhankelijk van de loot maar gearen dan!
Anno schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 09:37:
[...]

Ja LoH naar socket.

Gratz met de Inna's. Heb je een beetje de juiste resistances ?
Chest met verkeerde res en chest zonder res :). En een matig pants... Toch leuk om setje te hebben :). Eigenlijk moet ik een inna staff vinden... En dan kijken of Inna + Monkey set wat leuks oplevert. Een soort Holy Monk build oid, want de set bonus duplicate ontploft in holy damage en die proct best vaak. Elke 75 spirit. Dus spirit regen maxen, net als de use ervan. Pullen, palmen, setbonus proc en go of zoiets. Damn, toch nog maar een monk levellen denk...

Battle.net || Strava

JimMorrison schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 18:46:
[...]

Nou, SMK wordt nochtans ten zeerste geapprecieerd als je in party speelt :) Bovendien respawnen fetishes zo snel met Rain of Toads dat je nooit zonder zit... Permanent BBV FTW!

Zelf solo ik zonder probleem T6 met SMK en vind ik het beter spelen dan Rhen'ho, ieder z'n ding zeker ;)
Maar jij gebruikt geen FA en dat was toch een beetje het punt volgens mij :P

Als je genoeg damage mitigation hebt dat je de Addlings niet nodig hebt, dan houdt niks je tegen een SMK te pakken voor BBV natuurlijk. Dat is echter vrij zeldzaam is mijn ervaring zonder dingen als double unity en serpent. Dan word ik nog steeds regelmatig geoneshot op T6 solo als je een vervelend level tegenkomt (anarchs, death maidens, etc) en dan valt het niet meer in de categorie "zonder probleem" voor mij :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 13-06-2014 10:30 ]

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Baroshir schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 18:46:
[...]

Niet eens met de source, de mirrorball is prima icm meteor build. Als je even door je arcane power bent kan je prima MM spammen met goede damage. Tuurlijk, SOJ/Cindercoat/Andariel zou ook een goede boost zijn, maar die moet je wel eerst vinden. Reaper's wraps kan, maar als je de recipe hebt zou ik Aughild shoulders, headgear en bracers of chest armor craften. De 3 piece bonus geeft je al meer def tegen elites en ook meer damage.

Qua skills vind ik EB een beetje een aparte die je hebt.. Je damage moet van MM en Meteor komen, een 3e damage skill heb je niet nodig. Dan kan je wellicht beter Black Hole met Event Horizon gebruiken. Die zuigt alle effects van elites op, werkt echt heerlijk!
Hey bedankt! Nu zie ik door de bomen het bos weer. Ik zet Soj, cinder en any's op mijn verlanglijstje en ga direct aughilds craften om te kijken of dit beter werkt. De mirrorball bevalt me prima inderdaad. Ik heb namelijk ook een trium, firebirds eye, light of grace, ball of hate (eigenlijk alles wel :/ ) liggen en die MM werkt echt het best.

Cindercoat wil maar niet droppen met 3 socks... enchanten is een hell. Het kost me nu al iets van 800k om opnieuw te rollen en dat kost me gewoon bakken met gold. klopt het dat je op een cinder niet alles krijgen kunt? Ik heb vaak INT + AR maar nooit VIT... (inmiddels 3 cinders liggen zonders socks! ;( )

Explosive Blast gebruik ik eigenlijk omdat je als wiz die skillslot over hebt. EB Short Fuse werkt echter als een behoorlijke dmg dealer en geeft me net dat extra zetje om elites binnen een paar seconden weg te blazen aangezien hij met 30m dmg crit. Ik ga zeker blackhole EH proberen.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Verwijderd

Gisteren heb ik maar Diablo 3 opgehaald om het ook te kunnen spelen (zonder uitbreiding), maar wat adviseren jullie aan een beginneling. heb wel al een beetje ervaring met andere RPG's als Neverwinter Nights 1 & 2.

Ben gisteren begonnen met een monk

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

FloydRaalte schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:34:
[...]
Cindercoat wil maar niet droppen met 3 socks... enchanten is een hell. Het kost me nu al iets van 800k om opnieuw te rollen en dat kost me gewoon bakken met gold. klopt het dat je op een cinder niet alles krijgen kunt? Ik heb vaak INT + AR maar nooit VIT... (inmiddels 3 cinders liggen zonders socks! ;( )
Een Cindercoat heeft altijd het probleem dat 1 van de mainstats wordt opgeslokt door de % extra fire damage. Daarom wil je er uiteindelijk één met je mainstat (INT), 3 sockets en VIT/AR/Armor of evt. skill damage als je al genoeg toughness hebt. Vit kan wel gewoon rollen, wellicht heb je net pech... AR is overigens geen slechte optie!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
FloydRaalte schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:34:
[...]

Hey bedankt! Nu zie ik door de bomen het bos weer. Ik zet Soj, cinder en any's op mijn verlanglijstje en ga direct aughilds craften om te kijken of dit beter werkt. De mirrorball bevalt me prima inderdaad. Ik heb namelijk ook een trium, firebirds eye, light of grace, ball of hate (eigenlijk alles wel :/ ) liggen en die MM werkt echt het best.

Explosive Blast gebruik ik eigenlijk omdat je als wiz die skillslot over hebt. EB Short Fuse werkt echter als een behoorlijke dmg dealer en geeft me net dat extra zetje om elites binnen een paar seconden weg te blazen aangezien hij met 30m dmg crit. Ik ga zeker blackhole EH proberen.
Check mijn fire wizz eens voor inspiratie.
Als je 3 coats hebt liggen met allres prop je er toch gewoon paarze gems in :)
Als wapen kan je een devastator craften (die heeft standaard +xx% fire dmg)

Explosive blast is tegek als je een Wand of Woh vind (heb ooit met een tweaker in een party gezet die deze build gebruikte, echt te gek)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Baroshir schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:08:
[...]

Een Cindercoat heeft altijd het probleem dat 1 van de mainstats wordt opgeslokt door de % extra fire damage. Daarom wil je er uiteindelijk één met je mainstat (INT), 3 sockets en VIT/AR/Armor of evt. skill damage als je al genoeg toughness hebt. Vit kan wel gewoon rollen, wellicht heb je net pech... AR is overigens geen slechte optie!
Ah dus toch. Ik was al in de veronderstelling dat ik met mijn pech alleen maar de slechte rolls had. Valt mee dus! Aughilds is me net gelukt trouwens en speelt al een stuk beter. Heb alleen geen Arcane Dust genoeg voor die bracers.... wat zijn die krengen duur qua Arcana dust zeg! 120 per craft!

edit* gelukt! Na veeeeeeel enchanten toch 3 socks op mijn cinder. 440 int, 99 ar en 19% fire.

[ Voor 6% gewijzigd door FloydRaalte op 13-06-2014 12:14 ]

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Yep, bracers zijn niet goedkoop. Blijft apart dat je daar 120 van die krengen voor nodig hebt en voor een chest armor maar iets van 25 o.i.d. xD Ach, je hoeft in ieder geval geen mats meer te farmen... Dit is wellicht ook nog een goede thread om eens door te lezen: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12944094574

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-11 06:35
Bosmonster schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 10:28:
[...]

Maar jij gebruikt geen FA en dat was toch een beetje het punt volgens mij :P

Als je genoeg damage mitigation hebt dat je de Addlings niet nodig hebt, dan houdt niks je tegen een SMK te pakken voor BBV natuurlijk. Dat is echter vrij zeldzaam is mijn ervaring zonder dingen als double unity en serpent. Dan word ik nog steeds regelmatig geoneshot op T6 solo als je een vervelend level tegenkomt (anarchs, death maidens, etc) en dan valt het niet meer in de categorie "zonder probleem" voor mij :P
Hey Witch Doctors, hebben jullie ook een mening over mijn WD?
https://eu.battle.net/d3/...nhagen-1727/hero/35805281
http://www.diabloprogress...-1727/Bugenhagen/35805281

Dit is mijn T5 feestbuild, waarmee ik veel rifts doe met een crusader/barb vriend. Op T6 neem ik soms Addling Toads (veel minder dmg, maar wel prettige CC).
Solo speel ik met Harrington Waistguard en Unity.

Ik weet niet zo goed waar ik nog op moet gokken en waar ik voor moet gaan. Ik gok nu op Witching Hour, ook omdat ik er gewoon nog nooit één gezien heb, en mijn vrienden ook niet, én ik hem op mijn Wizard ook goed kan gebruiken.

WEBN & chill (@IBKR)

• FloydRaalte

FloydRaalte

Baroshir schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:16:
Yep, bracers zijn niet goedkoop. Blijft apart dat je daar 120 van die krengen voor nodig hebt en voor een chest armor maar iets van 25 o.i.d. xD Ach, je hoeft in ieder geval geen mats meer te farmen... Dit is wellicht ook nog een goede thread om eens door te lezen: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12944094574
Duurt nog wel even voordat ik die aughilds bracers heb denk ik. Kan ik ondertussen mooi door sparen voor andere items. De setup die ik nu heb:
  • Vyr boots (blijft hetzelfde)
  • Vyr pants (blijft hetzelfde)
  • Aughilds chest (wordt cindercoat, heb ik)
  • Aughilds shoulders (blijft hetzelfde)
  • Tals helm (wellicht firebirds, heb ik)
  • Magefists (blijft hetzelfde)
  • Rakoff amu (tals amu, heb ik)
  • Rorg + rare ring (rorg blijft, rare wordt hopelijk unity Soj)
  • Razorstrop belt (tals, moet ik nog vinden)
  • Devastator (blijft hetzelfde)
  • Mirrorball (wellicht firebirds, heb ik)
Indealiter zou ik dan aan sets bonussen krijgen:
  • 500 Int van vyrs krijgen
  • 500 int van firebirds (helaas dan geen Mirrorball)
  • 7% reduces ranged/melee + 15% elites dmg/reduced dmg van Aughilds
  • 5% firedmg, 100 AR en AP reg 2/s van Tals
edit... mmm en dan firebirds toch maar niet denk ik... dan kan ik Mirrorball houden en een Andys proberen te vinden!

[ Voor 4% gewijzigd door FloydRaalte op 13-06-2014 12:56 ]

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-11 10:59
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:56:
Gisteren heb ik maar Diablo 3 opgehaald om het ook te kunnen spelen (zonder uitbreiding), maar wat adviseren jullie aan een beginneling. heb wel al een beetje ervaring met andere RPG's als Neverwinter Nights 1 & 2.

Speel de campaign in elk geval door.

De uitbreiding is ook absoluut de moiete waard!

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:19

Pater

Terry Tate

Waarom de focus op Fire? Je fetishes en garg dog doen veel meer (constante) schade dan je explosive toads en je Garg. Je moet je gaan richten op +% physical, dat is namelijk de dmg-type die je pets doen.

Jouw build verschilt niet veel met die van mij, maar ik kan zonder Unity makkelijk T6 aan.

http://www.diabloprogress.com/hero/pater-2448/Harry/33918623

[ Voor 4% gewijzigd door Pater op 13-06-2014 13:03 ]

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 11:56:

Diablo is wel meer een hack&slash dan Neverwinter. Ik zou als ik jouw was op mijn gemak de story mode uitspelen. Diablo 1 en 2 gespeeld? Zo niet misschien ff nalezen op de wiki, dan wordt het verhaal wat interessanter. Niet dat het verhaal van een hoog niveau is ofzo :P

Anderzijds is D3 een echte loot-game. Daar moet je wel van houden. Telkens maar weer je uitrusting beter maken. Vooral op lvl 60 (endgame Diablo 3) en lvl 70 (endgame uitbreiding) wordt dit heel belangrijk. Maar daar ben je nog lang niet! Dus eerst lekker een feel krijgen bij de game.

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-11 18:12
Is er hier iemand die al met cooldown reduction heeft geëxperimenteerd voor de monk en serenity? Zou dit 'infinite' kunnen worden?

Inventaris

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

tboheeren schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:47:
Is er hier iemand die al met cooldown reduction heeft geëxperimenteerd voor de monk en serenity? Zou dit 'infinite' kunnen worden?
Nee maar dat zou wel leuk zijn voor een Physical Build, met 'Unwelcome Disturbance'. Leuke DPS voor een EP monk.

While under the effects of Serenity, enemies within 20 yards take 438% weapon damage as Physical every second.

• tboheeren
Anno schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:56:
[...]

Nee maar dat zou wel leuk zijn voor een Physical Build, met 'Unwelcome Disturbance'. Leuke DPS voor een EP monk.

While under the effects of Serenity, enemies within 20 yards take 438% weapon damage as Physical every second.
Combineer dat met momentum en CDR voor SSS en het is feest denk ik dan.

Inventaris

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

tboheeren schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:59:
[...]

Combineer dat met momentum en CDR voor SSS en het is feest denk ik dan.
Misschien dat ik het wel een keer probeer. En dan samen met 2 pieces van de Sunwoko set of zo. Ik heb 4 pieces Sunwoko met redelijke rolls en de Clouds en The Moon The Flow of Eternity wel in mijn stash.

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 13-06-2014 15:11 ]

• tboheeren
Anno schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:07:
[...]

Misschien dat ik het wel een keer probeer. En dan samen met 2 pieces van de Sunwoko set of zo. Ik heb 4 pieces Sunwoko met redelijke rolls en de Clouds en The Moon wel in mijn stash.
Ik ga het morgen ook eens proberen icm mijn flow of eternity. Geen super 2H maar de 46% op SSS is wel niet nix

Inventaris

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

tboheeren schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:09:
[...]

Ik ga het morgen ook eens proberen icm mijn flow of eternity. Geen super 2H maar de 46% op SSS is wel niet nix
Leuke theorie! Ik heb aardig wat cooldown op mijn EP monk, net geen 70 %. Zal zo eens kijken of dit werkt!

Battle.net || Strava

• DeadKennedy
Pater schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:03:
[...]

Waarom de focus op Fire? Je fetishes en garg dog doen veel meer (constante) schade dan je explosive toads en je Garg. Je moet je gaan richten op +% physical, dat is namelijk de dmg-type die je pets doen.

Jouw build verschilt niet veel met die van mij, maar ik kan zonder Unity makkelijk T6 aan.

http://www.diabloprogress.com/hero/pater-2448/Harry/33918623
Bosmonster schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:36:
Enige opmerking die ik ook heb, +fire vervangen door +phys! Verder ziet het er prima uit!
Hoofdreden: ik heb een fire wiz, en met die wizard items ben ik een WD begonnen.
Verder vroeg ik mij af of die physical fetishes wel opwegen tegen toads+dog+garg. Jullie denken van wel?

WEBN & chill (@IBKR)

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Na Quetzalcoatl en Mad Monarchs Scepter, zojuist ook de Ukhapian Serpent gevonden. Dat zal iets makkelijker worden om te overleven.

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-11 16:19

Pater

Terry Tate

DeadKennedy schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:25:
[...]

[...]

Hoofdreden: ik heb een fire wiz, en met die wizard items ben ik een WD begonnen.
Verder vroeg ik mij af of die physical fetishes wel opwegen tegen toads+dog+garg. Jullie denken van wel?
Voor hoeveel critten je fetishes nu? Ik heb er 15 rondlopen met een 50% CHC en critten tussen de 12 en de 15 mln. Ze vallen momenteel 3 keer per seconde aan. De Garg is leuk, maar na 30 seconde verdwijnt hij weer. Ik zie hem als de nuke, met de fetishes als de shredders. Daarnaast kan je life link op je dog zetten, waardoor je survivability toeneemt.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
en de dog kan je ook op phys dmg zetten. :)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Korte rekensom leert al dat oneindig serenity niet lukt.. Cooldown is 20 sec. Duur is 3 sec. Met 70 % kom je op 14 sec reductie. Blijft er dus nog 6 seconden over...
Als je 80 % cooldown hebt kun je met de ascension rune wel oneindig serenity casten...

Battle.net || Strava

• DeadKennedy
Pater schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 15:38:
[...]

Voor hoeveel critten je fetishes nu? Ik heb er 15 rondlopen met een 50% CHC en critten tussen de 12 en de 15 mln. Ze vallen momenteel 3 keer per seconde aan. De Garg is leuk, maar na 30 seconde verdwijnt hij weer. Ik zie hem als de nuke, met de fetishes als de shredders. Daarnaast kan je life link op je dog zetten, waardoor je survivability toeneemt.
Met Unity zonder Harrington critten ze op elites ~13mln, trash ~8mln.
Ik heb ook nog wel een physical SoJ, misschien die gebruiken ipv Fire? en physical Aughilds craften?

En waarvoor zou ik rollen? Is Witching Hour een goed idee?

WEBN & chill (@IBKR)

Gisteren 20 23 zelfs Devastators gecraft... wat een poep is dat zeg. Voor de patch al zeker een poging of 30 gedaan en weer was het zover, 85% van de crafts heeft geen mainstat of alleen vit, of heeft geen socket, waardoor het nooit een goede kan zijn en dus regelrechte salve... uiteindelijk wel een redelijke kunnen craften voor m'n Frogger barbje, maar kostte me wel weer 60k sheet dps, maar ondanks dat was het toch een upgrade (iets hogere dmg range dan m'n oude wapen had). CD reduction is niet goed voor epeens :P

Ook weer wat RoRG runs gedaan maar dat ding dropt gewoon niet... ben de tel compleet kwijt inmiddels maar de moed begint echt flink in de schoenen te zakken.

Daarna nog 'n paar riftjes op T5 gesolo'd, nieuwe jump animatie is fijn!

@Fire prima zal je volgende x meevragen :)

[ Voor 11% gewijzigd door porn* op 13-06-2014 16:48 ]

Bnet pindle#2913

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:08
Ik doe graag A1 T1 Bounty runs voor een RoRG mee hoor :)

Mocht je wat morele ondersteuning nodig hebben, gewoon op TS gaan zitten en last van je buikspieren krijgen van het lachen (zoals eergister :+ )

Even niets...

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Is de kans op die ring op T1 nu hoger dan op Normal?

ChUcKiE schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:03:
Is de kans op die ring op T1 nu hoger dan op Normal?
Neuh maar dan droppen er tenminste setitems. En als je vrijwel alle mobs toch oneshot op T1 maakt lagere diff weinig uit :)

Bnet pindle#2913

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

FireDrunk schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 16:41:
Ik doe graag A1 T1 Bounty runs voor een RoRG mee hoor :)

Mocht je wat morele ondersteuning nodig hebben, gewoon op TS gaan zitten en last van je buikspieren krijgen van het lachen (zoals eergister :+ )
"Nu is papa dood!"

Dit weekend weer paar leuke legendaries verzamelen, hopelijk is hij ondertussen al revived :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• Hafermaut
  • Laatst online: 08:35
porn* schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:04:
[...]

Neuh maar dan droppen er tenminste setitems. En als je vrijwel alle mobs toch oneshot op T1 maakt lagere diff weinig uit :)
Of het efficiënt is om op hogere Torments te spelen laat ik in het midden, maar vanaf T2 gaat de dropkans van legendaries uit caches wel omhoog.

http://us.battle.net/d3/e...5-13-2014#amhoradriccache
Hafermaut schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:12:
[...]

Of het efficiënt is om op hogere Torments te spelen laat ik in het midden, maar vanaf T2 gaat de dropkans van legendaries uit caches wel omhoog.

http://us.battle.net/d3/e...5-13-2014#amhoradriccache
Geldt dat ook voor cache only items dan? Dacht dat dat voor random legs telde maar kan het goed verkeerd begrepen hebben.

Bnet pindle#2913

• FloydRaalte

FloydRaalte

porn* schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:20:
[...]

Geldt dat ook voor cache only items dan? Dacht dat dat voor random legs telde maar kan het goed verkeerd begrepen hebben.
Ik zou daar de bron ook wel eens van willen zien. Het zou best kunnen hoor, maar ik doe nu al tijden T3 i.p.v. T1 of T2 en ik merk echt geen moer verschil in cache dropkans van legendaries. Het zou fijn zijn als het tenminste bevestigd kan worden dat een hogere Torment ook daadwerkelijk zin heeft.

Trouwens, het feit dat ik bounties MOET doen voor die sleutel-keien is het enige wat me beweegt om continu act I op T3 te doen. Maar helaas met vooralsnog belabberd resultaat. De enige Rorg die ik gevonden heb was een normale drop tijdens een rift. 8)7

Verwijderd

FloydRaalte schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:08:
[...]

De enige Rorg die ik gevonden heb was een normale drop tijdens een rift. 8)7
Ja, ik denk het dus niet hè...

• Grin
  • Laatst online: 09:27

Grin

Ride si sapis.

FloydRaalte schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 12:52:
[...]

Duurt nog wel even voordat ik die aughilds bracers heb denk ik. Kan ik ondertussen mooi door sparen voor andere items. De setup die ik nu heb:
  • Vyr boots (blijft hetzelfde)
  • Vyr pants (blijft hetzelfde)
  • Aughilds chest (wordt cindercoat, heb ik)
  • Aughilds shoulders (blijft hetzelfde)
  • Tals helm (wellicht firebirds, heb ik)
  • Magefists (blijft hetzelfde)
  • Rakoff amu (tals amu, heb ik)
  • Rorg + rare ring (rorg blijft, rare wordt hopelijk unity Soj)
  • Razorstrop belt (tals, moet ik nog vinden)
  • Devastator (blijft hetzelfde)
  • Mirrorball (wellicht firebirds, heb ik)
Indealiter zou ik dan aan sets bonussen krijgen:
  • 500 Int van vyrs krijgen
  • 500 int van firebirds (helaas dan geen Mirrorball)
  • 7% reduces ranged/melee + 15% elites dmg/reduced dmg van Aughilds
  • 5% firedmg, 100 AR en AP reg 2/s van Tals
edit... mmm en dan firebirds toch maar niet denk ik... dan kan ik Mirrorball houden en een Andys proberen te vinden!
Vandaag ook een fire wiz gemaakt en ben zo vrij geweest jouw build grotendeels te kopiëren. O-)
Nu speelde ik met een aardige goede arcane wiz maar fire is toch echt aanzienlijk beter voor een wiz. Wat een dmg doet dat i.v.m. arcane, niet normaal!
Er is nog wat werk aan de winkel maar T4 is inmiddels een cakewalk, T5 nog net iets te moeilijk (alleen speelbaar in een bovengemiddelde party) maar dat komt vanzelf. Ik had eerst een Vyr's pants en boots maar die 500 intel bonus is niet zo bijzonder, BT is dan toch echt een stuk beter (icm RoRG)! Ik zou dat ook ff proberen, krijg je een bak meer thoughness. Ik zou graag nog een Andy's helmpje willen maar zoveel schiet ik daar ook niet mee op t.o.v. mijn huidige. Een beter amulet zou leuk zijn, 5% extra fire dmg maar is ook geen noodzaak. Ben al behoorlijk tevreden zo. Meteor Shower is echt 'the way to go' voor een fire wiz, helaas kan je dat alleen spelen met een Cindercoat, 40 Arcane is echt een grote hap uit je arcane power!
Nu nog die laatste 0,5 CHC op mijn helm zien te vinden... :*)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Verwijderd

FloydRaalte schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 21:08:
[...]

Ik zou daar de bron ook wel eens van willen zien. Het zou best kunnen hoor, maar ik doe nu al tijden T3 i.p.v. T1 of T2 en ik merk echt geen moer verschil in cache dropkans van legendaries. Het zou fijn zijn als het tenminste bevestigd kan worden dat een hogere Torment ook daadwerkelijk zin heeft.

Trouwens, het feit dat ik bounties MOET doen voor die sleutel-keien is het enige wat me beweegt om continu act I op T3 te doen. Maar helaas met vooralsnog belabberd resultaat. De enige Rorg die ik gevonden heb was een normale drop tijdens een rift. 8)7
Euh... dropkans van ALLES binnen caches is hoger op T2+. Doe ze zelf vaak zat op T4 of 5 en merk wel degelijk verschil. En ja, dat is bevestigd door Blizz, cacheonly-items drop is hoger in die gevallen.

Enne idd... Een Rorg in een rift kan natuurlijk niet ;)

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:26
porn* schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 17:04:
[...]

Meer kans op set items in T1? Of bedoel je omdat je alles oneshot het effectiever is?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Zijn er nog wel eens boostruns? Ik heb een mask of joram gevonden waarmee ik een 2e WD wil gaan maken.

Mocht er eentje komen binnenkort hou ik me aanbevolen, ook andersom overigens.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Ngangatar schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:23:
Zijn er nog wel eens boostruns? Ik heb een mask of joram gevonden waarmee ik een 2e WD wil gaan maken.

Er zijn veel effectievere manieren om snel lvl 70 te halen.
1) Low level gear met sockets regelen (makkelijk met craft en enchantress) en daar de hoogste level gems in stoppen (rood in je wapen).
2) Rifts spelen met mensen die je kent, en als de riftboss dood is snel leaven. Terugkomen met je low-level poppetje. Quest completen. En terug naar je main.

TheS4ndm4n#1919

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

RocketKoen schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:29:
[...]

1) Low level gear met sockets regelen (makkelijk met craft en enchantress) en daar de hoogste level gems in stoppen (rood in je wapen).
2) Rifts spelen met mensen die je kent, en als de riftboss dood is snel leaven. Terugkomen met je low-level poppetje. Quest completen. En terug naar je main.
Die eerste was bekend, de 2e niet, thanks.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteren wat geprobeerd met de inna set en monkey set. Moet zeggen dat het best leuk speelt! Een fire monk kreeg ik niet echt van de grond dus wilde weer wat prutsen.
Inna mantra buff voor de party en spirit regen voor jezelf. Monkey set bonus is ook leuk als damage dealer. Er valt genoeg te verbeteren maar begin is leuk!

http://www.diabloprogress...etlaw-2411/FroMo/43910238

Battle.net || Strava

• bronce
Volgens mij weet Kadala wanneer je rift it forward doet hehe laatste 3x ~450 shards niet een legendary :p

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
retlaw schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:53:
Gisteren wat geprobeerd met de inna set en monkey set. Moet zeggen dat het best leuk speelt! Een fire monk kreeg ik niet echt van de grond dus wilde weer wat prutsen.
Inna mantra buff voor de party en spirit regen voor jezelf. Monkey set bonus is ook leuk als damage dealer. Er valt genoeg te verbeteren maar begin is leuk!

http://www.diabloprogress...etlaw-2411/FroMo/43910238
Moet ook nog wat SWK pieces vinden, maar dan wel met een saff natuurlijk :)

tempest rush + inner fire (+ CDR) is wel kewl trouwens, i.c.m. met SSS doet 't mss nog wat.

tis alleen jammer dat de SWK 4S en SSS niet fire zijn.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mofkees schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 15:13:
[...]

Moet ook nog wat SWK pieces vinden, maar dan wel met een saff natuurlijk :)

tempest rush + inner fire (+ CDR) is wel kewl trouwens, i.c.m. met SSS doet 't mss nog wat.

tis alleen jammer dat de SWK 4S en SSS niet fire zijn.
heb ik ook wel geprobeerd. Met Flow of Eternity om CDR op SSS zo hoog mogelijk te houden. Erg lastig met gear vond ik om dan toch damage te behouden... Staff zou leuk zijn. Misschien een inna staf dan, zodat die setbonus blijft en dan wellicht aughild chest...

Eerst maar even zo. Huidige wapens doen ook weer iets aan spirit regen en dat is ook belangrijk. De damage komt immers van de holy bonus blast...

Battle.net || Strava

• mike30
  • Laatst online: 06-11 20:13
(jarig!)
Misschien niet de juiste plaats om het te vragen maar ik zag online dat er nog wel eens D3ROS accounts worden verkocht die reeds geleveled zijn tot een redelijk paragon level. Is er ook zoiets wat nog betrouwbaar is? Ben nu al ruim 2 jaar bezig met D3 met tussenpozen en ben het een beetje zat aan het worden. Vroeg me af of er mensen hier zijn die wel eens een account verkocht hebben en hoe dat gegaan is?

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

RocketKoen schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:29:
[...]

Dit (2) gedaan gisteren en kreeg 62.300 xp. Doe ik iets fout of is er iets veranderd in de laatste patch?t

• bronce
De RNG goden zijn met me, eerst een betere RoRG. Daarna een shard of hate en meteen daarna een fulminator. Dual wield lightning monk hehe.

• RocketKoen
Ngangatar schreef op zondag 15 juni 2014 @ 07:35:
[...]

Dit (2) gedaan gisteren en kreeg 62.300 xp. Doe ik iets fout of is er iets veranderd in de laatste patch?t
Welk niveau waren die rifts? Dit is wel pas effectief als je in de hogere torments zit.

TheS4ndm4n#1919

• Skellie_King
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-10-2023
Vond 2 dagen geleden ook me 1e SOH met me WD.... Wat denk je ? Meest brakke rol met strenght :(:( fuuuuu

D3 Monk Monkeyballs

Ngangatar schreef op zondag 15 juni 2014 @ 07:35:
[...]

Je krijgt xp op basis van je eigen level. Dit wordt dus iedre keer meer. Ongeacht dat verschil level je wel continu een paar levels.

Het kost je maar een paar seconden netto, dus uiteindelijk level je van 1-70 in misschien 10 minuten totaal.

• Grin
  • Laatst online: 09:27

Grin

Ride si sapis.

Fire wiz wordt steeds een beetje beter, T5 is speelbaar en plvl 400 komt in zicht. Ik was niet tevreden over de 4de set bonus van Tal Rasha's, wat een waardeloze bonus is dat. Gelukkig dropte er vandaag -ter vervanging van mijn Tal's helm- een Andy's met int, vit en fire dmg. Nu alleen nog een beter amulet en dan is de +110% fire dmg haalbaar. twee vragen aan jullie:
  • Is hier iemand die wel tevreden is over de 4de set bonus van Tal Rasha's? Zo ja, waarom?
  • Is er een beter +% fire dmg wapen voor de wiz?

[ Voor 4% gewijzigd door Grin op 15-06-2014 19:20 . Reden: Zo is t iets duidelijker geformuleerd ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

• Dennism
  • Laatst online: 20-11 16:13
Volgens mij is 4-set tal's niet echt iets voor een fire wiz, maar meer voor een 4 elements build met elemental exposure.

Ik heb wizards deze build wel succesvol zien spelen op T5 in rift parties. Heb zelf niet genoeg tal's pieces om deze build te proberen, dus mijn wiz is 100% fire :)

Devastator die ik gebruik is crafable, dus "makkelijker" goed te rollen, behoudens devastor en de burning axe die jij gebruikt zijn er volgens mij geen andere +fire dmg one handers.

[ Voor 24% gewijzigd door Dennism op 15-06-2014 18:32 ]

Verwijderd

Is er ergens een EHP/Toughness calculator voor RoS?

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Battle.net || Strava

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-11 19:13

kihon

Uplay > palitojr

Zo das ene mooie site :D

Thanks, begrijp er niet zo veel van nog maarja

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

• FloydRaalte

FloydRaalte

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 00:21:
[...]
Ja, ik denk het dus niet hè...
Mmmzz toch van een cache dus. 8)7
Grin schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 02:35:
[...]
Vandaag ook een fire wiz gemaakt en ben zo vrij geweest jouw build grotendeels te kopiëren. O-)
Nu speelde ik met een aardige goede arcane wiz maar fire is toch echt aanzienlijk beter voor een wiz. Wat een dmg doet dat i.v.m. arcane, niet normaal!
Er is nog wat werk aan de winkel maar T4 is inmiddels een cakewalk, T5 nog net iets te moeilijk (alleen speelbaar in een bovengemiddelde party) maar dat komt vanzelf. Ik had eerst een Vyr's pants en boots maar die 500 intel bonus is niet zo bijzonder, BT is dan toch echt een stuk beter (icm RoRG)! Ik zou dat ook ff proberen, krijg je een bak meer thoughness. Ik zou graag nog een Andy's helmpje willen maar zoveel schiet ik daar ook niet mee op t.o.v. mijn huidige. Een beter amulet zou leuk zijn, 5% extra fire dmg maar is ook geen noodzaak. Ben al behoorlijk tevreden zo. Meteor Shower is echt 'the way to go' voor een fire wiz, helaas kan je dat alleen spelen met een Cindercoat, 40 Arcane is echt een grote hap uit je arcane power!
Nu nog die laatste 0,5 CHC op mijn helm zien te vinden... :*)

---
Fire wiz wordt steeds een beetje beter, T5 is speelbaar en plvl 400 komt in zicht. Ik was niet tevreden over de 4de set bonus van Tal Rasha's, wat een waardeloze bonus is dat. Gelukkig dropte er vandaag -ter vervanging van mijn Tal's helm- een Andy's met int, vit en fire dmg. Nu alleen nog een beter amulet en dan is de +110% fire dmg haalbaar. twee vragen aan jullie:
  • Is hier iemand die wel tevreden is over de 4de set bonus van Tal Rasha's? Zo ja, waarom?
  • Is er een beter +% fire dmg wapen voor de wiz?
Cool man, wel grappig dat jij zo ff die firewiz in elkaar zit met items die je al hebt :P Natuurlijk speelt plvl 400 ook wel mee (ik zit op 220/230 geloof ik) maar goed om te zien dat T5 met een firewiz haalbare kaart is. Iets waar ik echt aan begon te twijfelen. Heb zelf geen goeie BT sets liggen dus moet ik het met Vyr's doen. Ik zie wel dat jij ruweg 1000 VIT meer hebt waar ik 1000 INT meer heb... Toch maar eens kijken of ik dat ook aan kan passen. Die Andy's is echt te gek! :9~ daar zit ik nu al weken op te wachten! _/-\o_

Je vragen:
- Tals heeft inderdaad een waardeloze (in mijn opzicht) full set bonus. 2 items + rorg is prima. Zelfde geld voor Vyr's set, hoewel 500 extra INT leuk is maar niet heel speciaal. De enige set die een leuke full bonus geeft is Firebird geloof ik. Enemies killed by Fire damage explode and set nearby enemies on Fire, dealing 300% weapon damage over 5 seconds.
- Helaas alleen Devastator en jouw burning axe of shankis zoals hierboven al is gezegd. Ik heb de Devastator gecraft (kan nog beter) daar de Shenkis niet lekker dropte qua rolls.

Zit zelf te wachten op een goeie Tals Amu en belt :9

• Dennism
  • Laatst online: 20-11 16:13
FloydRaalte schreef op zondag 15 juni 2014 @ 23:23:
[...]

Mmmzz toch van een cache dus. 8)7

[...]

Cool man, wel grappig dat jij zo ff die firewiz in elkaar zit met items die je al hebt :P Natuurlijk speelt plvl 400 ook wel mee (ik zit op 220/230 geloof ik) maar goed om te zien dat T5 met een firewiz haalbare kaart is. Iets waar ik echt aan begon te twijfelen. Heb zelf geen goeie BT sets liggen dus moet ik het met Vyr's doen. Ik zie wel dat jij ruweg 1000 VIT meer hebt waar ik 1000 INT meer heb... Toch maar eens kijken of ik dat ook aan kan passen. Die Andy's is echt te gek! :9~ daar zit ik nu al weken op te wachten! _/-\o_

Je vragen:
- Tals heeft inderdaad een waardeloze (in mijn opzicht) full set bonus. 2 items + rorg is prima. Zelfde geld voor Vyr's set, hoewel 500 extra INT leuk is maar niet heel speciaal. De enige set die een leuke full bonus geeft is Firebird geloof ik. Enemies killed by Fire damage explode and set nearby enemies on Fire, dealing 300% weapon damage over 5 seconds.
- Helaas alleen Devastator en jouw burning axe of shankis zoals hierboven al is gezegd. Ik heb de Devastator gecraft (kan nog beter) daar de Shenkis niet lekker dropte qua rolls.

Zit zelf te wachten op een goeie Tals Amu en belt :9
Volgens mij is die Tal's 4 set best goed hoor, als je er maar fatsoenlijk voor geared/specced. Ik moet zelfs zeggen dat ik op T5+ in parties betere ervaringen heb met een Vyr en/of Tal's combo spec dan met wizards met een pure fire build zonder tenminste full Vyr's, tenzij de wizards de firebuild echt tip/top voor elkaar hebben met een mirrorball spec en/of WoW en zelfs moet misschien een Mirrorball spec zonder WoW het wel afleggen t.o.v. Vyr en/of Tal's specs, iig in groepsspel

Ik baal er zelf van dat ik een beetje vast zit met mijn Wiz, T5+ op mijn WD gaat gewoon sneller/efficienter dan Fire dat ik het bijna zonde vind om mijn wiz te spelen.

Verwijderd

alleen nog de chest en dan is mijn akkhan set compleet :D
Gisteravond dropte eindeljik de helm via kadala (ongeveer 3000 shards :D)

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Ngangatar schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 14:23:

Een effectieve manier van boosten, toch in hc (er is een hele community rond) is CCOR run. Kortweg diegene die geboost wil worden zoekt naar een bounty genaamd cursed cellar in de old ruins in act1, en dit op any current level op torment 6. Nadien vraag je nog 2 leechers en een booster. Je hebt iets van 4 bounties nodig om van 1 tot 55 te gaan en dan een stuk of 8-10 voor de resterende levels naargelang het verschil van de levels tussen jou en de maker van de game (als je zelf een leecher bent)

Meer info

http://gotboosted.templeofzakarum.com/?q=node/5

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Grappig ik zit nu een beetje tussen firewiz en de tal rasha build te puzzelen/twijfelen. Firewiz is leuk icm mirrorball maar vind de full set van tal rasha dan ook weer te gek. Firebird is dan weer handig voor HC ... keuzes ... keuzes. Tijd misschien om nog een nieuwe wiz te maken :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Goed weekend gehad, betere RoRG gevonden voor mijn monk.

Het lijkt er sterk op dat mijn monk T6 niet solo kan doen zonder Unity follower combo :( De damage is goed maar met 20M thougness ga ik toch nog een aantal keer dood in een solo T6 rift. Ik kan mijn Thoughness nog iets hoger krijgen door set boots te zoeken met secondaire res en armor. Maar of dat het verschil maakt.

In een party is T6 wel te doen.

Ook eeen RoRG op mijn WD gevonden helaas niet z'n goede maar ik heb er nu wel eentje met int.

Verder bezig geweest om mijn Witch Doctor te gearen. Het doel was een pet build met 2 pieces aughilds en 3 pieces zunni.... Maar ik vind alleen maar Jades :( Als er nog een Jade's dropt dan ga ik maar voor een DOT build...

Gisteren mocht ik ook wat prutsen op T5 met de WD met wat hulp van aardige mede Tweakers. Eigenlijk heeft die daar nog niks te zoeken maar het was wel leuk :)

@Grin gratz met plvl 400 :) En ik moet zeggen wat een gave firebuild op je Wizz. Je ziet alleen zo weinig meer op je scherm als medespeler.... ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Anno op 16-06-2014 08:44 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-11 11:03
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:06:
alleen nog de chest en dan is mijn akkhan set compleet :D
Gisteravond dropte eindeljik de helm via kadala (ongeveer 3000 shards :D)
Kadala was dit weekend erg lief voor mijn, zowel Akkhan helm als pants gekregen.
Daarmee nu dan ook de volledige set compleet (zonder RoRG)!

Speelt best leuk moet ik zeggen :) 32% cooldown naast de 50% cooldown uit de set.
Moet alleen nog een beter shield hebben voor mijn 1h build, heb nu een Jekangbord naast mijn Darklight.. is natuurlijk niet echt top!

Nu dus op zoek naar een beter shield of een Fate of the Fell (Hellskul heb ik daarvoor klaar staan).

<GoT>NightStalker

• _Peter2_
Vrijdag Kadala nog gekieteld om te kijken of ze zo lief zou zijn om T&T te geven aan mijn WD.
Helaas geen T&T gekregen, maar wel een paar jade gloves met out of the box: 50% CHD, 10% CHC en een aardige int, moet alleen de VIT nog rollen naar IAS voor trifecta.

Linkje naar mijn WD

T2 gaat best wel soepel als ik solo speel (en niet zo stom ben om midden in een paar arcane beams te lopen :) ).

Denk er nu over om op shoulders te gaan gemblen en hopen op Jade shoulders om vervolgens mijn bracers te vervangen door Aughild bracers.

Kan tzt dan ook mijn Cain's set vervangen door Jade als ik de stukjes kan krijgen.
(Ben in dubio qua vervangen van gear of ik shoulders of chest moet gokken)

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:08
Ik zou vooral Garguatan naar Sockets rerollen in je chest en er 3*280INT in stoppen... Dat gaat je veul dmg opleveren :)

Even niets...

• NastyNick
_Peter2_ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:56:
Vrijdag Kadala nog gekieteld om te kijken of ze zo lief zou zijn om T&T te geven aan mijn WD.
Helaas geen T&T gekregen, maar wel een paar jade gloves met out of the box: 50% CHD, 10% CHC en een aardige int, moet alleen de VIT nog rollen naar IAS voor trifecta.

Linkje naar mijn WD

T2 gaat best wel soepel als ik solo speel (en niet zo stom ben om midden in een paar arcane beams te lopen :) ).

Denk er nu over om op shoulders te gaan gemblen en hopen op Jade shoulders om vervolgens mijn bracers te vervangen door Aughild bracers.

Kan tzt dan ook mijn Cain's set vervangen door Jade als ik de stukjes kan krijgen.
(Ben in dubio qua vervangen van gear of ik shoulders of chest moet gokken)
Ik zou firedmg op je amu en bracers vervangen door physical damage.

• RocketKoen
_Peter2_ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 08:56:
Voor Jade wil je juist geen IAS.
Attackspeed geeft je geen DPS op DOT's

TheS4ndm4n#1919

• cfern
  • Laatst online: 19-11 12:00
Een beetje laat, maar ik wil ook nog een +1 voor Tal's 4pc geven.
Als je zoals ik elemental exposure maximaal benut zijn de meteors samen een 20% area debuff.
In mijn specifieke geval vormen ze ook nog een mooie burst damage die ik met alleen ray of frost niet heb.

In mijn geval gaat een elite/champion pack battle ongeveer als volgt:
- black hole op pack
- teleport/calamity
- channelen met sparkflint
--> resultaat: meteorietenregen en de gehele pack een debuff

Vergeet ook niet het effect van area damage: die doet enorm veel damage i.c.m. meteors als je net je gruis met een black hole op een kluitje hebt gezet.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• NastyNick
cfern schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:28:
Een beetje laat, maar ik wil ook nog een +1 voor Tal's 4pc geven.
Als je zoals ik elemental exposure maximaal benut zijn de meteors samen een 20% area debuff.
In mijn specifieke geval vormen ze ook nog een mooie burst damage die ik met alleen ray of frost niet heb.

In mijn geval gaat een elite/champion pack battle ongeveer als volgt:
- black hole op pack
- teleport/calamity
- channelen met sparkflint
--> resultaat: meteorietenregen en de gehele pack een debuff

Vergeet ook niet het effect van area damage: die doet enorm veel damage i.c.m. meteors als je net je gruis met een black hole op een kluitje hebt gezet.
Ik zie bij jouw maar 2 tal rasha's klopt dat?

[edit] ow je hebt nog een wiz zie ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 16-06-2014 09:33 ]

• desjaak909
RocketKoen schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:23:
[...]

Voor Jade wil je juist geen IAS.
Attackspeed geeft je geen DPS op DOT's
precies, kan je beter de VIT houden of rerollen naar cooldown reduction, daar heb je een stuk meer aan als je voor Jade build gaat

[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 16-06-2014 09:36 ]

• _Peter2_
desjaak909 schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:35:
[...]

precies, kan je beter de VIT houden of rerollen naar cooldown reduction, daar heb je een stuk meer aan als je voor Jade build gaat
Thanks voor de info, dan hou ik deze zoals ze zijn en ga gokken op andere stukjes Jade.

Voor Jade is +cold dmg het best toch?

• desjaak909
_Peter2_ schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:40:
[...]

Thanks voor de info, dan hou ik deze zoals ze zijn en ga gokken op andere stukjes Jade.

Voor Jade is +cold dmg het best toch?
Klopt +cold dmg stacken op Amu/bracers en SoJ eventueel op wapen Azurewrath of Utar's Roar, maar het liefst heb je als wapen een goede Sunkeeper, zie mijn WD voor inspiratie

[ Voor 4% gewijzigd door desjaak909 op 16-06-2014 09:45 ]

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Gister na 11.000 shards ein-de-lijk Jade pants gekregen, en toen binnen 500 shards ook maar gelijk de boots. Direct maar even werk van gemaakt dus aangezien ik nog 3 Quetzalcoatls in m'n stash had zitten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/2791846

Helaas heb ik geen cold dmg neck of goeie cold dmg bracers, en lack ik constant mats om goeie bracers te maken, dus vooralsnog is het op die plekken even behelpen.

Verder heb ik m'n Sunkeepers blijkbaar gesalvaged ooit, want die heb ik 100% wel gehad :(

Van t6 als pet doc nu dus teruggevallen naar t4, maar ik moet zeggen dat het wel een leuke spec is! Ik moet wel heel erg op m'n hp letten continu, en blijven bewegen i.t.t. pet doc dus dat is vooral even wennen.

Hopelijk vind ik snel weer de upgrades die me naar t6 kunnen tillen :)

Tesla M3LR '21

• Krullebol.nl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 31-10 23:18
Las Vegas schreef op maandag 16 juni 2014 @ 09:46:
Gister na 11.000 shards ein-de-lijk Jade pants gekregen, en toen binnen 500 shards ook maar gelijk de boots. Direct maar even werk van gemaakt dus aangezien ik nog 3 Quetzalcoatls in m'n stash had zitten.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Vegas-2343/hero/2791846

Helaas heb ik geen cold dmg neck of goeie cold dmg bracers, en lack ik constant mats om goeie bracers te maken, dus vooralsnog is het op die plekken even behelpen.

Verder heb ik m'n Sunkeepers blijkbaar gesalvaged ooit, want die heb ik 100% wel gehad :(

Van t6 als pet doc nu dus teruggevallen naar t4, maar ik moet zeggen dat het wel een leuke spec is! Ik moet wel heel erg op m'n hp letten continu, en blijven bewegen i.t.t. pet doc dus dat is vooral even wennen.

Hopelijk vind ik snel weer de upgrades die me naar t6 kunnen tillen :)
Ik heb gisteren na een lange tijd ook mijn Jade doc kunnen afmaken, eindelijk de chest armor.
nu nog onder de knie krijgen hoe goed te spelen. Speel het meeste met mijn pet doc (heb maar een 2e aangemaakt, scheelt steeds wisselen). Die gaat goed door T4, en redelijk T5...
Pagina: 1 ... 54 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]