Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 16:51

Anno

Griefmaker#2862

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:18
Volgens mij ook wel ze zijn er nu ook al een tijdje bezig dacht ik?

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:59

ChUcKiE

Dus........

Iemand nog tips voor mijn barb als recreatief speler?
[url]http://http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720[/url]

Ben sowieso nog op zoek naar een mooie tweede one-hander voor de extra damage.

Maar ben wel op zoek naar handige items waar om te craften of te gokken.

[ Voor 75% gewijzigd door ChUcKiE op 11-06-2014 16:01 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:54
Al tijdje hier niet gepost :D, maar van het weekend een extra HC Wiz aangemaakt en helaas ging hij neer op lvl 66 door op T1 niet weg te lopen vs pack met Frozen en Arcane.
Dag erna weer overnieuw, van lvl 15 tot 55 alleen maar a1 quest gedaan (tot 1ste wp) op T6 (eerste 10 lvls) en daarna op T1 en T2. En vervolgens wat hulp gehad (rift exp bij inleveren) om lvl 70 te worden.

Gister zag ik tijdens mijn WD rift uurtje iemand met een leuke build en dat (1 skill aangepast) nu ook in gebruik en ik moet zeggen, op T1 werkt een Fire wiz echt goed. Volgens mij zou ik zelfs t2 of t3 moeten kunnen op mijn wiz.

Ook veel geluk met gamblen op deze nieuwe char, de eerste 300 shards leverde de mirrorball op, 2 groene set gloves en een uniq glove.

https://d4armory.io/Player/803500

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Flipperkast monk build door INVIS :)

YouTube: 【INVIS】Monk, RoS 2.06 Raimend Set DS only T6 5m30s Solo Clear

En dit is zonder de hotfix voor de +lightning damage op de set. Ziet er wel leuk uit. Vanavond maar even gokken op set items en opzoek naar een jawbreaker ;).

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:59:
Flipperkast monk build door INVIS :)

En dit is zonder de hotfix voor de +lightning damage op de set. Ziet er wel leuk uit. Vanavond maar even gokken op set items en opzoek naar een jawbreaker ;).
damn en maar denken dat ik een 2200+ DPS Jawbreaker langgeleden gesalvaged had, volgens mij een van de eerste ROS leg drops ooit voor mij.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Mofkees schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:04:
[...]

damn en maar denken dat ik een 2200+ DPS Jawbreaker langgeleden gesalvaged had, volgens mij een van de eerste ROS leg drops ooit voor mij.
Lol same here, ik bewaar nu alle legs met een speciale proc.

• Mofkees
Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:05:
[...]

ook staff ? ;)

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Ja zelfs die, maar volgens mij heb ik alleen een 'Maloth's Focus' in mijn stash op dit moment.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:00
ChUcKiE schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:02:
Iemand nog tips voor mijn barb als recreatief speler?
[url]http://http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720[/url]

Ben sowieso nog op zoek naar een mooie tweede one-hander voor de extra damage.

Maar ben wel op zoek naar handige items waar om te craften of te gokken.
Kan je char niet zien omdat battle.net hier geblocked is.
Maar is devastator geen optie ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:08

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Mijn farm doel is duidelijk -> Arcane dust :). Ik moet weer alles op gaan pakken... Dit laat ik nog wel eens na helaas!

Battle.net || Strava

Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 16:05:
[...]

Dat deed ik sowieso al! Van elk speciaal wapen probeer ik een versie te houden. Regelmatig vind ik dan wel weer een betere en zo bouw ik langzaam een leuke collectie op. Ook al gebruik ik ze allemaal niet.

Je weet maar nooit met wat voor patch of nieuwe legendaries een oude leg ineens een BiS item kan worden voor een build.

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Leuke discussie op de US forums momenteel. Ook een hoop e-peen ofc, maar het geeft wel een redelijk beeld van de mogelijkheden voor de verschillende classes op T6...

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13075387474?page=1
Mooi man.... % dmg bug op b.net is nog steeds niet opgelost maar profile dps wel....
Verder zijn white mobs leuk met 1k storms full bonus maar elites blijft prutsen....

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 06:59

ChUcKiE

Dus........

Hoe zat dat nu met een reroll op je wapen om een socket te krijgen? Primaire of secundaire stats rerollen?

En gevonden, primaire stats, druk op vraagteken ernaast!

[ Voor 22% gewijzigd door ChUcKiE op 11-06-2014 23:07 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Verwijderd

kihon schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:00:
Zozo, mooie sader hoor Koeitje.

Die van mij kloot maar wat aan :) (echt bagger rolls op Akkhan set)

En 2.0.6 geeft me eindelijk een use for mijn WC-Papier (adventurer's journals) > SELL!!! ong 50k per heb er ong ~50), tikt lekker aan dan :)
Heb nu ook een upgrade gevonden voor mijn hellskull. Max CDR en Vit/Str in de 710+. Ook nog resist all erop. Nu even kijken of ik vita of resist all naar CHC ga rollen.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:01:
Mooi man.... % dmg bug op b.net is nog steeds niet opgelost maar profile dps wel....
Verder zijn white mobs leuk met 1k storms full bonus maar elites blijft prutsen....
Heb het ook even geprobeerd. Best aardig maar lastig mikken om geen dash Costs te krijgen met de jawbreaker.. Chd maar naar een socket gedaan omdat ik dan de vita over houd... Wil eigenlijk een shoulders, dan kan de eye of The storm weer op en die heeft wat minder toughness stats...

Meer monks de 1k set uitgeprobeerd?

Battle.net || Strava

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Die specific class items buff is echt niet normaal eigenlijk. Ik zocht nog een nieuwe Jeram voor mijn WD maar kreeg twee set items voor wd. Speelde een uurtje en vond meteen een Jade shoulders. Of het kan geluk zijn maar wel toevallig na die patch.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• yrosma
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 11:52
NastyNickNL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 07:47:
Die specific class items buff is echt niet normaal eigenlijk. Ik zocht nog een nieuwe Jeram voor mijn WD maar kreeg twee set items voor wd. Speelde een uurtje en vond meteen een Jade shoulders. Of het kan geluk zijn maar wel toevallig na die patch.
Viel mij ook op en bij mij droppen maar zelden set items. Heb er nu in totaal 10 items gevonden ofzo (ringen en BT niet meegeteld) van ongeveer para 100 tot 300 en gisteren op 3uurtjes tijd weer 3. Toevallig wel 3 die ik allemaal al had dus dat vond ik wat minder dus ben er niks mee opgeschoten :)

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 01:21:
[...]

Heb het ook even geprobeerd. Best aardig maar lastig mikken om geen dash Costs te krijgen met de jawbreaker.. Chd maar naar een socket gedaan omdat ik dan de vita over houd... Wil eigenlijk een shoulders, dan kan de eye of The storm weer op en die heeft wat minder toughness stats...

Meer monks de 1k set uitgeprobeerd?
Helaas niet ik mis nog een piece. Gisteren 2K bloodsharts uitgeven maar helaas niks. Wel BT en Inna's. En in een rift dropte nog DH set boots.... Ook eindelijk een Odyn's gevonden die niet vit rolde. Helaas maar 2050 dps. Vanavond maar eens kijken of het een upgrade is door de +18% lightning damage.

Let op dat de set nog niet gefixed is. De +%lightning skill damage werkt nog niet met de set bonus.

bron

Nou dat craften nu makkelijker is geworden.... ik weet het niet hoor. Gisteren 20 Aughilds bracers gecraft en ongeveer 70 Aughilds chest gecraft maar geen upgrade..... Stop er nu eerst maar even mee. Want dat koste aardig wat mats en gold.

Nu eerst focussen om de monk set compleet te krijgen en daarna weer verder met het gearen van de alts.

P.s. wel jammer dat het gisteren niet zo goed werkte met die Rimeheart. Blijkbaar heb je toch echt Frostburns nodig om die build lekker te laten werken.

Edit: lol profile dps gefixed. Nice

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/7k6jt0k13/dps.png

[ Voor 8% gewijzigd door Anno op 12-06-2014 08:44 ]

Vandread schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 22:01:
Nog steeds niet de profile DPS op B.net.. Ingame 1,89 mil, B.net 1.21 mil. Wel wat hoger maar volgens mij komt dit enkel doordat de set bonussen meegenomen worden of de paragon stats.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/28gr342.jpg
Mis hier "slechts" 750k eleDPS en 900k eliteDPS.

Gisteren dankzij de patch eindelijk mijn Marauder set compleet _O_ Vond eerst de gloves met een IAS/CHC roll, bijna perfect, en vlak daarna gamblede ik de boots (eindelijk). Kan nu dus ook Sentry build doen. Gisteren al getest en mijn conclusie:

- Sentry build in party werkt niet, je hebt niet genoeg tijd om alle sentries neer te zetten voordat je al weer 3 schermen verder bent.
- Sentry build is ideaal voor T5/T6. Kan dit nu gewoon soloen.
- Cooldown voor sentry is fucking lang :P

[ Voor 40% gewijzigd door Angeloonie op 12-06-2014 09:15 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 11:49
Gister vraag ik nog om tips voor lightning. Volgende moment vind ik een dikke mirrorball en ben ik weer fire ^^
Nog even socket naar +MM damage rerollen en dan is het een hele mooie.
http://www.diabloprogress...tz0r-2129/Pietron/1886393

• Mystery
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-09 09:10
Gisteren op HC een Monk begonnen. Ergens op lvl 19 besloot ik een rondje Act1 bounties te doen. Vervolgens bij openen cache dropt daar een RoRG uit. Ach, als ik op HC de Cain set vindt hoef ik maar 2 items aan te doen.

Battle.net tag

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Gisteren vond ik een FoA , die al bij al niet zo'n slechte roll had.

Sindsdien dus even op zoek aan het gaan naar hoe ik als zDPS monk door het leven kan gaan.

Dit is men huidige build : http://www.diabloprogress...rb-2326/sleepmonk/9627258

Ik heb er nog niet zoveel kunnen mee testen maar als het goed is doe ik :
24% dps buff overall
10% dps buff met spirit gen
20% dps buff door EP + de ontploffingen :)
30% dps buff door inner sanctuary.

Daarnaast pull ik alles naar mij toe met een shitload aan spirit

Iemand nog tips ? :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:16:
@ angeloonie: setbonussen + paragon points + 2 passives...
Mijn passives zitten er niet in :P ;)

Overigens gisteren m'n Wizard op lvl 70 gekregen met behulp van Misty _O_ Meerunnen in rifts werkt behoorlijk goed vanaf lvl 65. In 1 rift 2,5 levels, plus nog eens de close XP. Dus ging het best hard.
Nu zo snel mogelijk de crappy gear vervangen _O-

[ Voor 37% gewijzigd door Angeloonie op 12-06-2014 09:28 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Toch de SoH weer gepakt ipv jawbreaker. Ik moet nog even oefenen met mikken, want ik ben alsnog snel door mijn dashes heen... T4 is makkelijk te doen nu solo. T5 misschien ook wel.

Mijn skills iets aangepast naar het bonus effect. Char. Is nog even zoeken naar een leuke build, maar solo werkt deze aardig. Palm, pull en dan dashen. Meeste is dan gelijk klaar...

Nog even naar 400 vandaag en dan lekker voetbal kijken!

Battle.net || Strava

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:43

Grin

Ride si sapis.

Na een avond spelen -van 19 uur tot 22- uur hou ik toch wat gemengde gevoelens over patch 2.06. Ik was voor mijn wiz al maanden op zoek naar Tal Rasha's Brace, 1000den shareds, grinden sinds patch 2.0, etc etc. enz. enz. Gister direct na de patch even ~200 shareds vergokt, en ja hoor Tal's belt... Oke prima, was er maanden naar op zoek, heeft me voldoende gekost, fair enough. Toen ook maar ff wat gecraft, ik ben een OCD'er die alles oppakt en 4-5K blues, 3K yellow en 6K whites in zijn stash had liggen. Prima, lekker veel Aughilds craften want mijn wiz is nog wat squishy @ T5 (i.e. eigenlijk onspeelbaar). Craft ik na 8-9 pogingen nagenoeg perfecte bracers en zeer goede shoulders, in één avond drie goede set items. :| Ik weet niet of ik blij moet zijn of dat het spel stuk is... :?

NewsBlur || My Fujifilm gear

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

sleepwalkerbe schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:25:
Gisteren vond ik een FoA , die al bij al niet zo'n slechte roll had.

Sindsdien dus even op zoek aan het gaan naar hoe ik als zDPS monk door het leven kan gaan.

Dit is men huidige build : http://www.diabloprogress...rb-2326/sleepmonk/9627258

Ik heb er nog niet zoveel kunnen mee testen maar als het goed is doe ik :
24% dps buff overall
10% dps buff met spirit gen
20% dps buff door EP + de ontploffingen :)
30% dps buff door inner sanctuary.

Daarnaast pull ik alles naar mij toe met een shitload aan spirit

Iemand nog tips ? :)
Kijk naar mijn zpds monk en anders die van Nuwax

Je hebt de juiste wapens al!

Battle.net || Strava

Verwijderd

Grin schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:31:
Na een avond spelen -van 19 uur tot 22- uur hou ik toch wat gemengde gevoelens over patch 2.06. Ik was voor mijn wiz al maanden op zoek naar Tal Rasha's Brace, 1000den shareds, grinden sinds patch 2.0, etc etc. enz. enz. Gister direct na de patch even ~200 shareds vergokt, en ja hoor Tal's belt... Oke prima, was er maanden naar op zoek, heeft me voldoende gekost, fair enough. Toen ook maar ff wat gecraft, ik ben een OCD'er die alles oppakt en 4-5K blues, 3K yellow en 6K whites in zijn stash had liggen. Prima, lekker veel Aughilds craften want mijn wiz is nog wat squishy @ T5 (i.e. eigenlijk onspeelbaar). Craft ik na 8-9 pogingen nagenoeg perfecte bracers en zeer goede shoulders, in één avond drie goede set items. :| Ik weet niet of ik blij moet zijn of dat het spel stuk is... :?
Kijk, dat is precies waar ik gisteren al op doelde... Voor mij is het spel dus stuk. Ik zag gisteren 2 mensen een complete 6 delige set binnen halen (Marauders en Akkhan). Leuk joh..

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 19-11 11:49
Dat kunnen jullie nou wel zeggen maar ik vind helemaal niks van mn vyrs :(

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Haha dat filmpje van Invis ziet er wel tof uit! Ik heb mijn lightning monk ook maar even aangepast, gelukkig m'n Jawbreaker nog gehouden! Later de build maar uitproberen.

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angolie gebruik eens een quiver :)

[ Voor 95% gewijzigd door cybergi op 12-06-2014 10:23 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-11 15:28
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:03:
[...]

Kijk, dat is precies waar ik gisteren al op doelde... Voor mij is het spel dus stuk. Ik zag gisteren 2 mensen een complete 6 delige set binnen halen (Marauders en Akkhan). Leuk joh..
Heb gisteren 15 bracers gecraft, en vele rifts gedaan en ongeveer 1000 bloodshards vergokt, en heb er geen 1 bruikbaar item uit gehad.....

RNG = RNG :s

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Afbeeldingslocatie: https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t1.0-9/10434005_10152117288635689_2069052379107153595_n.jpg

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Terence(x) schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:23:
[...]

Heb gisteren 15 bracers gecraft, en vele rifts gedaan en ongeveer 1000 bloodshards vergokt, en heb er geen 1 bruikbaar item uit gehad.....

RNG = RNG :s
Inderdaad. Het is voor een deel ook gewoon toeval (RNG), dat een aantal mensen een set compleet hebben in een dag. Of iig de laatste delen vinden. Af en toe zag je ook voor de patch dat spelers ineens 3 set items achter elkaar vonden!
Ik heb gisteren eindelijk de set boots geloot, maar helaas de shoulders nog niet... Volgens mij valt het wel mee met het stuk zijn van het spel...

Enne. Ik moet wat meer OCD krijgen. Ik laat vaak teveel liggen en heb geen voorraad blues helaas.

Battle.net || Strava

Laten we allemaal plaatjes van je dpdps posten -O-

Wel grappig hoe mijn diabloprogress ineens word geupdate... wie doet dat allemaal :+

Zag frapant veel class set items voorbij komen bij SG in het uurtje dat ik gisteren online was....
Zoloft schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:14:
Haha dat filmpje van Invis ziet er wel tof uit! Ik heb mijn lightning monk ook maar even aangepast, gelukkig m'n Jawbreaker nog gehouden! Later de build maar uitproberen.
Deze bedoel je?
retlaw schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 01:21:
[...]
jawbreaker.. Chd maar naar een socket gedaan omdat ik dan de vita over houd...
Dit snap ik trouwens echt niet, het is voor een dmg build en dan ga je zo'n goede dmg stat eraf rollen...

[ Voor 26% gewijzigd door Vandread op 12-06-2014 10:29 ]

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-11 12:00
Set items vinden is 1. Goede rolls is 2.
Zo heb ik al twee Tal Rasha's amulets opengekraakt voor een zieltje omdat de rolls echt bedroevend waren.
/klaag
/rngsux

Maar daar staat ook weer zoiets als de MLW op mijn arcane torrent wiz tegenover.
/pats

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:27:
Wel grappig hoe mijn diabloprogress ineens word geupdate... wie doet dat allemaal :+
Schuldig :)

Ik was benieuwd naar je eDPS, maar ik zag dat je je gear had aangepast voor een DS build.

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:27:
Dit snap ik trouwens echt niet, het is voor een dmg build en dan ga je zo'n goede dmg stat eraf rollen...
Keuzes... In principe wil ik straks mijn eye of the storm weer op. En dat kost me weer een bak life, die de vita op het wapen weer goed maakt... En als ik elke keer op de grond lig, doe ik helemaal geen damage...
Wie weet vind ik er nog een keer 1, dan zal ik de CHD erop houden :). Hoop ik wel dat die ook minimaal 2200 dps heeft :)

Battle.net || Strava

paragon points, gems... allemaal mooie variabelen, rerolls zijn permanent >_<
Anno schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:32:
[...]
Schuldig :)

Ik was benieuwd naar je eDPS, maar ik zag dat je je gear had aangepast voor een DS build.
haha mja was heel even aan het kloten, wel leuke aoe dmg en crits (50m oid) dus in combinatie met palm werkt het opzich wel, zeker als de lightning dmg % erop gaat werken. Qua items beetje allegaartje wat ik aan heb, bracers zijn natuurlijk niet ideaal bv :)
Maar je voelt je af en toe wel een derp met dat heen en weer dashen, het is overigens dichterbij dan ik dacht:
http://i.stack.imgur.com/IKkOB.jpg
plaatje is wel een handige indicatie :)
In parties ben ik bang dat je te weinig white mobs overhoud om heen en weer te dashen.

[ Voor 6% gewijzigd door Vandread op 12-06-2014 10:59 ]

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:53:

[...]

haha mja was heel even aan het kloten, wel leuke aoe dmg en crits (50m oid) dus in combinatie met palm werkt het opzich wel, zeker als de lightning dmg % erop gaat werken.
Maar je voelt je wel een derp met dat heen en weer dashen, het is overigens dichterbij dan ik dacht:
http://i.stack.imgur.com/IKkOB.jpg
plaatje is wel een handige indicatie :)
In parties ben ik bang dat je te weinig white mobs overhoud om heen en weer te dashen.
Dan ben ik echt benieuwd naar de DPS met de lightning damage. Ik denk dat ik niet voor een flipperkast build ga met jawbreaker die is te situatie afhankelijk. Maar gewoon DS - Quick Silver liefst met WkL en FoA voor burst DPS na het palmen van mobs of zoiets. 3 charges is wel aardig wat dps. Veel meer dan een LTK of een WoL alleen als je charges op zijn zit je met 6 sec cooldown.

30 yards valt inderdaad wel mee. Maar het is te situatie afhankelijk. Smalle ruimtes, zones met weinig densitie. Een pure DS build lijkt me niet handig. Een hybride waarbij je wapens switched aan de hand van de zone misschien wel.

Verwijderd

Angeloonie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 09:12:
[...]

- Sentry build in party werkt niet, je hebt niet genoeg tijd om alle sentries neer te zetten voordat je al weer 3 schermen verder bent.
- Sentry build is ideaal voor T5/T6. Kan dit nu gewoon soloen.
- Cooldown voor sentry is fucking lang :P
Waarom gebruik je geen Bombadiers Rucksack? Kan je er 4 neerzetten :D

Happy birthday Happymoos *O*

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 10:53:
Weet jij waarom INVIS een Odyn gebruikt en geen wkl? Is het de secondary %kans op chain wat deze betere maakt?

Battle.net || Strava

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-11 07:04

4th

Iemand al meegemaakt dat de diabloprogress niet correct de % elemental optelt?

Heb een ring van 15, shield van 18 en bracers van 20% holy dmg op crusader maar telt alleen de shield en bracers op na meerdere updates :(

http://www.diabloprogress...arts-2630/Fourth/39509230

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
retlaw schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:23:
[...]

Weet jij waarom INVIS een Odyn gebruikt en geen wkl? Is het de secondary %kans op chain wat deze betere maakt?
De beste combinatie voor een Light build is een Odyn + een SoH voor zover ik weet.

OS heeft ook +x light en heeft nog een extra proc tov de WKL wat hem dus aanzienlijk beter maakt.

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

sleepwalkerbe schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:27:
[...]

De beste combinatie voor een Light build is een Odyn + een SoH voor zover ik weet.

OS heeft ook +x light en heeft nog een extra proc tov de WKL wat hem dus aanzienlijk beter maakt.
En OS + WKL ? Volgens mij heb ik mijn dex Odyn gesalvaged, omdat de rol niet zo best was... Toch maar eens zoeken of deze niet ergens verstopt zit...

Battle.net || Strava

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:37:
[...]

En OS + WKL ? Volgens mij heb ik mijn dex Odyn gesalvaged, omdat de rol niet zo best was... Toch maar eens zoeken of deze niet ergens verstopt zit...
Ik heb gisteren een gevonden 2054 DPS, +18% lightning damage, 680 dex (reroll), soket. Maar ik heb hem nog niet geprobeerd omdat de damage mij te laag leek. Vanavond toch maar eens proberen. Ga alleen wel de proc van mijn amulet missen.... Oh wacht dan switch ik WoL naar LTK.

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 12-06-2014 11:42 ]

• Mofkees
retlaw schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:37:
[...]

SoH bolts zijn te OP en proc't veel. Ik heb begrepen dat alle SoH bolts en OS Chain (5x?) ook op single target kunnen werken, maar TF bijvoorbeeld niet, die proc't 1x.

OS is te langzaam alleen soms vinnik :)

@Anno, heb ook je amu :D

Je oplossing is LTK, scorpion sting, ipv WoL.

[ Voor 7% gewijzigd door Mofkees op 12-06-2014 11:42 ]

OS heb ik ook, door het type wapen en de rolls erop word de dmg stat nooit heel hoog maar de proc is wel vrij goed, niet zo goed als SoH echter.... maar m'n WKL is qua deeps weer behoorlijk goed....
Keuzes keuzes.....
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:06:
[...]

Waarom gebruik je geen Bombadiers Rucksack? Kan je er 4 neerzetten :D
5 :P (met passive)

Die heb ik ook, maar verandert niets aan de situatie, je moet er minimaal 3 hebben staan wil het effectief worden, en dat kost je 18 seconden. In een party is 18 seconden echt veel en kan betekenen dat je al lang weer weg bent.

Verwijderd

Ondanks dat ik er geen zier om geef post ik die van mij dan ook maar

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2zzhhl2.jpg

Het heeft geen zin om hem te blijven posten Arc ;) 1 x is meer dan genoeg toch ;) . Ik gebruik de site zelf puur om te kijken of bepaalde items die ik loot wel echt een upgrade zijn. Voor de rest is de site een lachertje als je ziet dat er mensen met legacy items in de lijst voor komen. Als ik mijn legacy items ga gebruiken lukt het mij ook wel om in de top 10 te komen, maar wat heb je daar aan?

Een wijze man heeft ooit eens gezegd "als je dood bent doe je 0 dps" :*)
Mofkees schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:40:
[...]

SoH bolts zijn te OP en proc't veel. Ik heb begrepen dat alle SoH bolts en OS Chain (5x?) ook op single target kunnen werken, maar TF bijvoorbeeld niet, die proc't 1x.

OS is te langzaam alleen soms vinnik :)

@Anno, heb ook je amu :D

Je oplossing is LTK, scorpion sting, ipv WoL.
SoH vraag ik me af, misschien op grote mobs. Heb hem zelf alleen met str :/ dus maar weinig op de monk getest maar ziet er niet uit alsof mobs gemiddeld vaker dan 1x geraakt worden. OS is dan weer erg <3 als je 3x proc op 1 mob hebt :)

[ Voor 4% gewijzigd door porn* op 12-06-2014 12:15 ]

Bnet pindle#2913

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik vind net een Quetzalcoatl, http://us.battle.net/d3/en/item/quetzalcoatl , nog nooit een DOT build gehad in D3 dus nu maar eens kijken of ik er eentje kan vinden welke bevalt. Was bezig met een pet build maar nu dit eens proberen.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Is dat zo'n goed item ja? Ik heb er ook 1 op mijn (low DPS) witch doctor, maar kan er niet echt blij van worden ofzo :)

Misschien als ik ooit > 1M DPS ga doen ofzo (zit nu op 550k ofzo)

Even niets...

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Het maakt een aantal dots 2 x zo effectief, wel leuk om mee te proberen een build te maken.

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Een Quetzalcoatl gebruik je voor WD Jade build. En dan ook nog een Hwoj Wrap erbij.

[ Voor 27% gewijzigd door NastyNick op 12-06-2014 13:07 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
FireDrunk schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:04:
Is dat zo'n goed item ja? Ik heb er ook 1 op mijn (low DPS) witch doctor, maar kan er niet echt blij van worden ofzo :)

Misschien als ik ooit > 1M DPS ga doen ofzo (zit nu op 550k ofzo)
Heel sterk icm de passive die je DOT's 5 minuten laat duren.

TheS4ndm4n#1919

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

NastyNickNL schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 13:07:
Een Quetzalcoatl gebruik je voor WD Jade build. En dan ook nog een Hwoj Wrap erbij.
Ik heb 1 jade item :). Ff farmen nog hehe.

• bokkem
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-08 10:15
Ngangatar schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:56:
nog nooit een DOT build gehad in D3 dus nu maar eens kijken of ik er eentje kan vinden welke bevalt.
https://www.youtube.com/watch?v=XJvatbg-jiE

<GoT>Bokkem#2393

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Die had ik nog niet gevonden, wel andere, ik ga eens kijken, thanks.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:11:
[...]

[afbeelding]

Het heeft geen zin om hem te blijven posten Arc ;) 1 x is meer dan genoeg toch ;) . Ik gebruik de site zelf puur om te kijken of bepaalde items die ik loot wel echt een upgrade zijn. Voor de rest is de site een lachertje als je ziet dat er mensen met legacy items in de lijst voor komen. Als ik mijn legacy items ga gebruiken lukt het mij ook wel om in de top 10 te komen, maar wat heb je daar aan?

Een wijze man heeft ooit eens gezegd "als je dood bent doe je 0 dps" :*)
ben trots op je momo geef geen fluit om wat jij er van vind :)

maar super dat je zo veel dmg doet tegen elite.. voor de rest ga ik het niet meer uitleggen wat betreft me gear en of me dps enz ... wel knap dat mensen altijd wat te zeiken hebben op mij :) als ik wat post met dps en of profile etc .. je hebt geen zak aan als je alleen maar DPS doet tegen elite er lopen ook andere monsters rond :)

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:43
Gisteren maar even wat Utar's Roars gecraft en daar is wel een leuke uitgekomen, ben nog wel in dubio of het nou een upgrade is tov mijn SunKeeper met 2050dmg en 27% elite, sta nu wel in de top 30 elemental dps, maar moet nog even testen wat me uiteindelijk hogere DoT's oplevert

http://www.diabloprogress...el-2678/Michelle/42674506

Movies: letterboxd

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

cybergi schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:11:
wel knap dat mensen altijd wat te zeiken hebben op mij :) als ik wat post met dps en of profile etc .. je hebt geen zak aan als je alleen maar DPS doet tegen elite er lopen ook andere monsters rond :)
Tja, dat komt wellicht ook door de manier waarop je het post. Als ik je 1e post kijk waarin je alleen de image neerzet lijkt het ook erg op: "Kijk mij eens goed zijn!".. I.p.v. dat je gelijk de uitleg erbij zet zoals je nu doet, komt gelijk anders over ;)

Gisteren 0 set items, niet erg veel gespeeld ook. Paar rift runs geprobeerd solo op T3 met DH, ging nog verrassend goed met standaard CA build. Erg lucky in mijn 1e run ook gelijk een fijn gerollde Hexing Pants gevonden.. Die hadden we nog niet! Beetje aanklooien met strafe is dan ook weer leuk, alleen is hoger dan T3 daarmee toch wel echt een uitdaging. Dan maar gebruiken i.c.m. stutterstep CA.

Overigens heb ik zowieso redelijk wat geluk op mijn DH.. dit weekend al SOJ, nat's boots en k'mar gescoord in 1,5 uur tijd. Wellicht toch wat vaker van mijn wiz afstappen.

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
cybergi schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:11:
[...]

ben trots op je momo geef geen fluit om wat jij er van vind :)

maar super dat je zo veel dmg doet tegen elite.. voor de rest ga ik het niet meer uitleggen wat betreft me gear en of me dps enz ... wel knap dat mensen altijd wat te zeiken hebben op mij :) als ik wat post met dps en of profile etc .. je hebt geen zak aan als je alleen maar DPS doet tegen elite er lopen ook andere monsters rond :)
Hier ben ik het niet mee eens, als je al veel damage doet tegen elites dan is je damage tegen white mobs -vaak- ook gewoon prima.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Zoloft schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:25:
[...]

Hier ben ik het niet mee eens, als je al veel damage doet tegen elites dan is je damage tegen white mobs -vaak- ook gewoon prima.
heb een 2 DH aan gemaakt die had 1 mill dps sheet en 3.4 mill vs elite...werkt voor geen meter tegen white mobs :) maar goed dat vind ik er van en hoeft niemand anders ook zo te vinden :).

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Baroshir schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:24:
[...]

Tja, dat komt wellicht ook door de manier waarop je het post. Als ik je 1e post kijk waarin je alleen de image neerzet lijkt het ook erg op: "Kijk mij eens goed zijn!".. I.p.v. dat je gelijk de uitleg erbij zet zoals je nu doet, komt gelijk anders over ;)

Gisteren 0 set items, niet erg veel gespeeld ook. Paar rift runs geprobeerd solo op T3 met DH, ging nog verrassend goed met standaard CA build. Erg lucky in mijn 1e run ook gelijk een fijn gerollde Hexing Pants gevonden.. Die hadden we nog niet! Beetje aanklooien met strafe is dan ook weer leuk, alleen is hoger dan T3 daarmee toch wel echt een uitdaging. Dan maar gebruiken i.c.m. stutterstep CA.

Overigens heb ik zowieso redelijk wat geluk op mijn DH.. dit weekend al SOJ, nat's boots en k'mar gescoord in 1,5 uur tijd. Wellicht toch wat vaker van mijn wiz afstappen.
lets face it in the end zijn er genoeg mensen die hun Epeen willen laten zien hier ...bv door gear te laten zien dps en of elite dmg enz :)

(vroeger) was het zo dat mensen altijd wat te zeuren hadden tegen mensen die alles van AH haalden ...dat was ook niet goed ..en was je ook niet leuk als je dat deed ...nu heb je de gear zelf gevonden en tijd in gestop is het ook niet goed...denk dat we allemaal moeten stoppen dan gear en profiles te posten :P als je niet wil showen ..

vor de rest heb ik door die aug set 15% reduction en door gloom ook nog eens 15% dus 30% reduction van dmg :) etc ...dus dood gaan ja maar niet one shot en ook niet elke 2 min :)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

desjaak909 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:23:
Gisteren maar even wat Utar's Roars gecraft en daar is wel een leuke uitgekomen, ben nog wel in dubio of het nou een upgrade is tov mijn SunKeeper met 2050dmg en 27% elite, sta nu wel in de top 30 elemental dps, maar moet nog even testen wat me uiteindelijk hogere DoT's oplevert

http://www.diabloprogress...el-2678/Michelle/42674506
nice WD zoals altijd al een topper :)

Meestal post je een leuk verhaaltje als je DPS laat zien, niet enkel een DPS plaatje ;)
Ik geef gewoon keihard toe dat ik prutste met gear om zo hoog mogelijk te komen op de monk "ladder"

Overigens denk ik dat DH's ook gewoon veel last van white mobs hebben, meeste andere classes heb niet zo'n probleem om mobs te skippen maar DH's ondervinden daar vaak meer last van.

Zou trouwens die harringtons van je 2e DH lekker gebruiken, dan knalt loaded for the bear echt snoei.

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:47:
Meestal post je een leuk verhaaltje als je DPS laat zien, niet enkel een DPS plaatje ;)
Ik geef gewoon keihard toe dat ik prutste met gear om zo hoog mogelijk te komen op de monk "ladder"

Overigens denk ik dat DH's ook gewoon veel last van white mobs hebben, meeste andere classes heb niet zo'n probleem om mobs te skippen maar DH's ondervinden daar vaak meer last van.

Zou trouwens die harringtons van je 2e DH lekker gebruiken, dan knalt loaded for the bear echt snoei.
ja zit ik ook aan te denken. Maar probleem is als je 3 mensen in de party hebt die het ook gebruiken je er ook weer niks aan hebt.

en ja met de DH heb je er meer last van met me barb bv geen last van die rost door alles heen

[ Voor 6% gewijzigd door cybergi op 12-06-2014 14:51 ]

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Heb gister 1x jade boots, 2x zuni boots, 2x zuni mask en 1x zuni chest gevonden :S
Een zuni Pox en SMK had ik al dus denk er over om mijn WD eens te voorzien van de set.
Nu las ik dat de minions uit de passive skill de gene uit de active skill overschrijven, dus dat is niet echt handig maar blijft je Gargantuan+Wrathful Protector nu ook permanent (tot hij dood is)?

Iemand al ervaring met een zuni-build?

• jep001
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20-11 14:52
ApOE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:55:
Heb gister 1x jade boots, 2x zuni boots, 2x zuni mask en 1x zuni chest gevonden :S
Een zuni Pox en SMK had ik al dus denk er over om mijn WD eens te voorzien van de set.
Nu las ik dat de minions uit de passive skill de gene uit de active skill overschrijven, dus dat is niet echt handig maar blijft je Gargantuan+Wrathful Protector nu ook permanent (tot hij dood is)?

De minions van de passive overschijven inderdaad de gespawnde Minions van Fethish Army. Of je gebruikt Fetish Army Of je gebruikt de passive fetish Sycophants.Is een bug.
ZUni set telt alleen voor je fetishes, dus je Garguantuan gaat gewoon dood na x aantal seconden.

D3: http://eu.battle.net/d3/en/profile/jep001-2782/hero/28010961

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 19:48
ApOE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:55:

Ervaring genoeg, als Blizz het overschrijven niet repareerd heeft de set vooralsnog weinig nut.
Wrathful Protector heeft echter geen voordeel met een Zuni set :'(

Apsie's profiel

• desjaak909
Apsie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:00:
[...]

Ervaring genoeg, als Blizz het overschrijven niet repareerd heeft de set vooralsnog weinig nut.
Het enige is dat je met Zuni set nog wat kan wisselen met elemental dmg van Fetish Army

cybergi schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 14:51:
[...]
ja zit ik ook aan te denken. Maar probleem is als je 3 mensen in de party hebt die het ook gebruiken je er ook weer niks aan hebt.
Ligt beetje aan de party en het level inderdaad, die a5 maps vol met kistjes en lijken is meestal geen probleem bv, misschien een mooi "switch" item.

• ApOE
Thnks voor de reacties!
Jammer van de Zuni set, die gaat dan maar even de ijskast in :)

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Vandread schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:03:
[...]

Ligt beetje aan de party en het level inderdaad, die a5 maps vol met kistjes en lijken is meestal geen probleem bv, misschien een mooi "switch" item.
daar ben ik te lui voor lol

• jep001
ApOE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:05:
Thnks voor de reacties!
hoeft niet. De fetishes van Fetish army zijn beter dan die je spawnt door je passive. Ze gaan minder snel dood. Ook kan je de damage boosten met +%fetish army, werkt namelijk niet op de fetishes van de passive.

Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 12:11:
[...]

[afbeelding]

en wijze man heeft ooit eens gezegd "als je dood bent doe je 0 dps" :*)
Mooie stats Momo :) zie je toch weer de impact van veel spelen 8) Leuke quote ook :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Mofkees
ApOE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:05:
Thnks voor de reacties!
en SMK in stash laten zitten? :) wft man dat is HET wapen van WD (of zelfs hele ROS).

dan is zuni juist weer goed, want je kunt de FS passive gewoon dumpen, er zijn zoveel andere leuke passives bij WD.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-11 21:06
Apsie schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:00:
[...]

Dat is in 2.05 al gefixt als het goed is.
Fetishes overschrijven nog steeds de oudste. Maar Fetish army en Fetish Pyschofants overschrijven elkaar als het goed is niet meer.

TheS4ndm4n#1919

• Apsie
RocketKoen schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:16:
[...]

Fetishes overschrijven nog steeds de oudste. Maar Fetish army en Fetish Pyschofants overschrijven elkaar als het goed is niet meer.
Gisteren helaas nog wel hoor O-)

Apsie's profiel

• ApOE
Mofkees schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:16:
[...]

en SMK in stash laten zitten? :) wft man dat is HET wapen van WD (of zelfs hele ROS).

dan is zuni juist weer goed, want je kunt de FS passive gewoon dumpen, er zijn zoveel andere leuke passives bij WD.
Yup een SMK :) geen echte topper maar 1996 dps + 32% CHD + int + sock
Als ik de gem uit mn Flyer haal en ze vergelijk scheelt het maar -0.3% dps

Grappige is dat ik het voor geen meter vind werken :P

• desjaak909
ApOE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:39:
[...]

Wat valt er niet te werken perma BBV ftw!

• Occy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-11 15:35
ApOE schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:39:
[...]

Yup een SMK :) geen echte topper maar 1996 dps + 32% CHD + int + sock
Als ik de gem uit mn Flyer haal en ze vergelijk scheelt het maar -0.3% dps

SMK :? plaatje iemand?

• jep001

• ApOE
desjaak909 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:40:
[...]

Misschien nog maar eens een kans geven (heb getest zonder echte attack skill zoals toads) dus wellicht dat ik het daarom ruk vond :P

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17-11 22:32

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Oproepje aan de firewizards! I need some advice. Ik kom niet verder dan T3 met mijn huidige firewiz en dan ga ook nog wel eens dood. (beetje squishy dus) Blijf al een tijdje steken op dit niveau.

Ik zie hier nogal veel mooie DPS overzichtjes met insane hoge DPS. Ik wil deze braggingrights ook wel :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/floyd-1443/hero/15522106
http://www.diabloprogress...d-1443/HansKazan/15522106

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

• Mofkees
desjaak909 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:40:
[...]

yep, je kunt FA DMG op chest/shoulders/mojo krijgen dus 45% meer, en dan perm BBV ook nog eens erbij, EN je hond doet ook nogs 20% meer dmg (nog een hond passive erbij)

wat wil je nog meer? _/-\o_

RocketKoen schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:16:
[...]

Dit wordt pas in 2.1 gefixed helaas.

De passive summont er maximaal 15. De active spawnt er 8. Nu kun je helaas nog steeds, zelfs met Fetish Army niet boven de 15 uitkomen, aangezien de passive die van Fetish Army dus overschrijft.

Na 2.1 zou je op een totaal van 23 fetishes uit moeten kunnen komen met Zuni (dat is de fix die ze willen doorvoeren, dat ze gewoon los van elkaar staan).

SMK is geinig, maar daar kom je dus nog steeds niet verder dan 8 fetishes mee, wat praktisch de helft is van wat je met de passive kunt krijgen. Niet zo handig, als je zoveel damage uit je fetishes haalt en die vervolgens halveert :P

SMK wordt dus tegenwoordig eigenlijk bijna niet meer gebruikt. Na 2.1 wordt SMK misschien weer wat beter, als je de extra 8 naast je 15 passive fetishes kunt spawnen. Maar zelfs dan is op T6 de Rhenho praktisch een must have voor de pet build door de addling toads helaas.

Daarnaast, als je hogere torments speelt komt het regelmatig voor dat je fetishes gewoon snel dood gaan. Dan heb je met de SMK als build gewoon een groot probleem met FA op CD :P

[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 12-06-2014 16:23 ]

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:17
Met Petdoctor op T6 is Rhenho zo goed als een must! Wat een verschil zeg ten opzichte van elk ander wapen.

Gelukkig run ik samen met een andere WD die dan de SMK gebruikt.. Heerlijke combi!
FloydRaalte schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:59:
Oproepje aan de firewizards! I need some advice. Ik kom niet verder dan T3 met mijn huidige firewiz en dan ga ook nog wel eens dood. (beetje squishy dus) Blijf al een tijdje steken op dit niveau.

Ik zie hier nogal veel mooie DPS overzichtjes met insane hoge DPS. Ik wil deze braggingrights ook wel :)

Qua stats: Fire SoJ en Aughilds bracers/shoulders +helm als je geen RRoG hebt voor elite dmg :)
Verder moeten de wizards hier wat nuttigs zeggen...

[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 12-06-2014 17:24 ]

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Net nog even de flipperkastbuild getest met de jawbreaker... Niks voor mij. Zit vaak mis en dan dus nog zonder Dashes, omdat de charge costs niet gerefund zijn. Gebruik nu eigenlijk de oude build, met als verschil dat ik tussendoor wat vaker dash :). Dat werkt beter!

Misschien dat het voor de andere monks wel werkt, maar mijn jawbreaker gaat de stash weer in... Op voor de shoulders!

Battle.net || Strava

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-11 18:22
Wil wel eens een keertje met een wd die een rhenho gebruikt een runnetje doen. Ikzelf speel opt moment met smk en zombie dogs icm tall mans finger en fire dmg gestackt, zonder de zuni set.Eens kijken hoeveel dmg verschil in die builds zit. Benieuwd of die 15 fetishes van de passive meer dmg doen dan de 7 van fetish army.

[ Voor 3% gewijzigd door nubys op 12-06-2014 17:39 ]

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 20-11 12:40
FloydRaalte schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:59:

Begin met een cindercoat. Fire damage + Resource cost reduction. Eigenlijk onmisbaar. Verder heb je die fire passive nog, kan zo even niet op de naam komen. Reapers Wraps vind ik op een fire wizard heerlijk spelen. Elke health glove geeft me weer een shitload arcane power. Hierdoor kun je meteors blijven spammen. Verder kunnen je ringen beter. Een stone of jordan met fire damage geeft je al een hele boost.
Een andariels visage met fire damage is ook een heerlijk item om je damage mee te boosten.
Je off-hand is ook niet je-van-het. Probeer een firebirds eye te gokken bij kandala, zelfs een triviumrate zou je al een hele damage boost geven. ( gebruik ik nu ook )

Verder moet je proberen zoveel mogelijk meteor, fire damage te stacken, aangezien dit vaak veel meer dps oplevert dan bijv. crit chance, ook al gaat je profile dps er op achteruit.

Met deze aanpassingen kom je denk ik al een heel eind :)

• Apsie
Bosmonster schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 16:03:
[...]

SMK is geinig, maar daar kom je dus nog steeds niet verder dan 8 fetishes mee, wat praktisch de helft is van wat je met de passive kunt krijgen. Niet zo handig, als je zoveel damage uit je fetishes haalt en die vervolgens halveert :P

SMK wordt dus tegenwoordig eigenlijk bijna niet meer gebruikt. Na 2.1 wordt SMK misschien weer wat beter, als je de extra 8 naast je 15 passive fetishes kunt spawnen. Maar zelfs dan is op T6 de Rhenho praktisch een must have voor de pet build door de addling toads helaas.

Daarnaast, als je hogere torments speelt komt het regelmatig voor dat je fetishes gewoon snel dood gaan. Dan heb je met de SMK als build gewoon een groot probleem met FA op CD :P
Heb je zelf een SMK?
Dan weet je dat als je ong. 3~5 white trash monsters killed op T6, je CD al gereset is terwijl je met een Flyer (als je dood gaat) een aardig probleem hebt :)

Ik heb beide en het is allebei een grappige manier van spelen maar qua snelheid heeft de SMK er een streepje op voor. Continue BBV is nou eenmaal sterker.... :*)
Zeker in een groep!!!

Apsie's profiel

• ApOE
nubys schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 17:30:
Wil wel eens een keertje met een wd die een rhenho gebruikt een runnetje doen. Ikzelf speel opt moment met smk en zombie dogs icm tall mans finger en fire dmg gestackt, zonder de zuni set.Eens kijken hoeveel dmg verschil in die builds zit. Benieuwd of die 15 fetishes van de passive meer dmg doen dan de 7 van fetish army.
Ik ben vanavond online, add me anders ff dan testen we het.
Pagina: 1 ... 53 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]