Mjah, ik ben ook al tijden op zoek naar items als een TMF of Unities, maar blijkbaar krijg ik dalijk nog meer crappy set items dan nu alHafermaut schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 21:48:
[...]
Niet in de laatste plaats omdat ik bij Kadala van alle WD sets al drie keer de gloves heb gekregen maar nog steeds op mijn T&T wacht. Boost van droprate in set items is echt nergens voor nodig, zeker niet bij Kadala.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Verwijderd
Kadala heeft er wel voor gezorgd dat m'n crusader eindelijk niet meer sucked.
http://eu.battle.net/d3/e...oeitje-2657/hero/41976188
Bam bam shotgun bam bam
http://eu.battle.net/d3/e...oeitje-2657/hero/41976188
Bam bam shotgun bam bam
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2014 23:49 ]
Zozo, mooie sader hoor Koeitje.
Die van mij kloot maar wat aan
(echt bagger rolls op Akkhan set)
En 2.0.6 geeft me eindelijk een use for mijn WC-Papier (adventurer's journals) > SELL!!! ong 50k per heb er ong ~50), tikt lekker aan dan
Die van mij kloot maar wat aan
En 2.0.6 geeft me eindelijk een use for mijn WC-Papier (adventurer's journals) > SELL!!! ong 50k per heb er ong ~50), tikt lekker aan dan
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Ook ik heb via Kadala gokkast items gekregen. Daaraan voorafgaand wel rifts en bounties moeten spelen. Nu heb ik eindelijk van Jade set 5 items plus rorg de 6 set bonus, kan ik er nog niet mee omgaan.
Ik zal me toch echt in de totaal andere gameplay moeten verdiepen, pet build is wel erg lui spelen.
Dus tips en truuks voor jade set zijn welkom. Op dit moment kl##t ik maar wat aan. Nu tijdens werk wel tijd om mij in te lezen.
Ik zal me toch echt in de totaal andere gameplay moeten verdiepen, pet build is wel erg lui spelen.
Dus tips en truuks voor jade set zijn welkom. Op dit moment kl##t ik maar wat aan. Nu tijdens werk wel tijd om mij in te lezen.
Hoe laat zijn de servers weer up & running na een update ? (NL tijd)
Legion 7i i9 3080 32gb
Gisteeren een nieuwe versie gevonden van dezelfde hand crossbow.Angeloonie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:11:
[...]
Je hebt meer dan zat toughness, alleen DPS niet echt.
Tips:
...
- Ik weet niet of je op je wapen de socket al gererolled hebt, maar zo nee: reroll de DMG
10% damage erop en een hogere +firedamage, helaas geen socket. Na al mijn mats te hebben gebruikt helaas nog geen socket erop. Nu eerst weer mats zien te vinden.
T1 wilde nog niet lukken, damage was inderdaad nog te laag.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Damn ik ben bijna wel klaar met die #$#$ PK'ers en public games. Mijn Pet HC WD (met Jeram en T&T) gisteren overleden in de Act3 Battlefield rift T3. Ze hadden met z'n tweeen zwoat alle elites voor de ingang bij die trap gekregen ik kon nergens meer op tijd heen en de ingang van de portal waar ik uitkwam zag je gewoon niet meer
Ik kom ze wel vaker tegen en telkens overleeft maar deze keer dus helaas niet.
Ik was eigenlijk wel klaar met Diablo eigenlijk maar toch tegen beter weten in een WD op 70 gekregen weer en gegeared met gear die ik nog had liggen. Jammer genoeg had ik Jerams die ik had liggen weggegeven aan andere WD die er nog niet hadden.
Ik was eigenlijk wel klaar met Diablo eigenlijk maar toch tegen beter weten in een WD op 70 gekregen weer en gegeared met gear die ik nog had liggen. Jammer genoeg had ik Jerams die ik had liggen weggegeven aan andere WD die er nog niet hadden.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 15:16
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Volgens mij al diverse keren voorbij gekomen: HC en public = nono.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Mooie patch, ben er nog niet over uit of de monk set hiermee 'gemaakt' is. Ik ben in ieder geval blij met het vervallen van de legendary crafting material requirement. Nu kom ik ook een keer van mijn DB's af. Vanavond eerst maar even craften voor 3 chars
Je zal vandaag maar vrij hebben genomen... * gaaap* Beetje jammer
Legion 7i i9 3080 32gb
Wat is eigenlijk 'beter' voor een wizard, fire of lighting? Of iets anders?
Zit te twijfelen of ik mn SoJ nog moet rerollen naar lighting want het wordt een beetje duur inmiddels... Misschien kan ik beter mijn strongarm rerollen naar fire en andariels gaan gebruiken met ander wapen en een fire spec nemen. Zit de laatste tijd een beetje vast en weet niet echt waar ik voor moet gaan. Iemand tips?
http://www.diabloprogress...tz0r-2129/Pietron/1886393
Zit te twijfelen of ik mn SoJ nog moet rerollen naar lighting want het wordt een beetje duur inmiddels... Misschien kan ik beter mijn strongarm rerollen naar fire en andariels gaan gebruiken met ander wapen en een fire spec nemen. Zit de laatste tijd een beetje vast en weet niet echt waar ik voor moet gaan. Iemand tips?
http://www.diabloprogress...tz0r-2129/Pietron/1886393
Ik ben ook erg benieuwd. Maar gisteren weer geen shoulders of boots van de 1000 storm set helaas, dus ik kan het nog niet uitproberen. Heb ik iig een mooi farm doel! Die monkey set heb ik wel compleet, maar even kijken of ik die ergens in kan bouwen. Wordt lastig, want mijn huidige monks zijn best stevig al. Fire loop ook lekker en dan heb ik nog niet eens fire wapens (devastator en burning axe). Lightning doet ook zijn best en de support EP monk is nu helemaal top dankzij de nieuwe Sledge Fist!!! Die wil ik al zo lang en vervolgens vindt Stingray er 1 met zijn barbAnno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:42:
Mooie patch, ben er nog niet over uit of de monk set hiermee 'gemaakt' is. Ik ben in ieder geval blij met het vervallen van de legendary crafting material requirement. Nu kom ik ook een keer van mijn DB's af. Vanavond eerst maar even craften voor 3 chars

Eerst maar even cashen, poppetje Mats kan naar de vendor
Battle.net || Strava
Same here, sterkte ;-)markklok schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:43:
Je zal vandaag maar vrij hebben genomen... * gaaap* Beetje jammer
Hmm, dat gaat me weer een hele stash tab opleveren
Heb er een die voor 90% gevuld is met leg crafting mats
je was vorige keer ook op die manier de lul toch?NastyNickNL schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 08:07:
Damn ik ben bijna wel klaar met die #$#$ PK'ers en public games. Mijn Pet HC WD (met Jeram en T&T) gisteren overleden in de Act3 Battlefield rift T3. Ze hadden met z'n tweeen zwoat alle elites voor de ingang bij die trap gekregen ik kon nergens meer op tijd heen en de ingang van de portal waar ik uitkwam zag je gewoon niet meerIk kom ze wel vaker tegen en telkens overleeft maar deze keer dus helaas niet.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Nou gister iets leuks "uitgevonden" iemand waar ik mee speel had niet zo'n zin om de campaign voor de 5de keer door te lopen en heeft hij een game geopend op T6 en ben ik daar in gegaan met mijn WD. Ben tot lvl 65/66 T6 gekomen en toen begon het een beetje idioot te worden, elites met 405m hp en gele/paarse naampjes met ~950m hp en de simpele trash begon te varieren tussen de 50 en 271m met hier en daar een paar rare uitschieters....
Van lvl21 tot 70 geleveled in iets minder dan 3,5 uur
Als je een beetje geluk hebt met de rifts en dus flinke grote krijgt (gevangenis/moeras/begraafplaats) dan kan 1 flinke groep al 2-3 levels zijn en rifts completen 3-4 levels omhoog.
Mjah T6 geeft je een idiote 1600% xp increase, pak daar nog een 30% extra xp set bonus bij en je knalt omhoog, 1 persoon naar 60 geholpen en 1 naar 70 dus gaat wel lekker. Als je Act1 op T6 speelt ben je halverwege de act al lvl 60+ (als diegene RoS niet heeft).
Daarna mijn Wizard ook gedaan en tot 65 gekomen toen was het bedtijd, echt vreselijk saai om te levelen maar zodra je wat verder komt is het een stuk beter en leuker om deze class te spelen.
Ik vraag me alleen af, T6 campaign lijkt me onmogelijk, 1 klap en je bent dood, met 1000 dmg 9m hp wegtikken op 1 trash mob duurt een halve eeuw om dan nog maar te zwijgen over elites/bosses.
Op lvl 61 aangekomen 'The Butcher' gedaan.... 1.500.000.000 HP??? En zodra je hem onder de 50% krijgt gaat de hele vloer in de fik.. en overleven was gewoon onmogelijk... Voordat RoS uit kwam waren er toen spelers die op lvl60 T6 deden? Aangezien ik pas sinds kort speel heb ik geen idee wat zich afspeelde op lvl 60 'endgame'
In ieder geval is T2 voor mijn Crusader en WD niet zo'n probleem meer ondanks dat mijn 'paper dps' maar 578000(WD) en 403000(Crusader) is. Ik denk dat het komt door die 'mimic' en ring die 1 dog geeft maar die ene heeft 2,7m hp en doet 10-15m crits Gargantuan valt wel in het niets vergeleken met die ene dog. Ook wat aan het schuiven geweest met skills/spells en die fetish dingen hakken leuk mee voor 1-1,5m per hit als je er een stuk of 5-10 hebt mee waggelen wandel je overal wel doorheen.
Ik merk wel dat als je naam ineens bij de kills komt te staan als in 'monsternaam' has been killed by' je ineens vriendjes krijgt.
Van lvl21 tot 70 geleveled in iets minder dan 3,5 uur
Mjah T6 geeft je een idiote 1600% xp increase, pak daar nog een 30% extra xp set bonus bij en je knalt omhoog, 1 persoon naar 60 geholpen en 1 naar 70 dus gaat wel lekker. Als je Act1 op T6 speelt ben je halverwege de act al lvl 60+ (als diegene RoS niet heeft).
Daarna mijn Wizard ook gedaan en tot 65 gekomen toen was het bedtijd, echt vreselijk saai om te levelen maar zodra je wat verder komt is het een stuk beter en leuker om deze class te spelen.
Ik vraag me alleen af, T6 campaign lijkt me onmogelijk, 1 klap en je bent dood, met 1000 dmg 9m hp wegtikken op 1 trash mob duurt een halve eeuw om dan nog maar te zwijgen over elites/bosses.
Op lvl 61 aangekomen 'The Butcher' gedaan.... 1.500.000.000 HP??? En zodra je hem onder de 50% krijgt gaat de hele vloer in de fik.. en overleven was gewoon onmogelijk... Voordat RoS uit kwam waren er toen spelers die op lvl60 T6 deden? Aangezien ik pas sinds kort speel heb ik geen idee wat zich afspeelde op lvl 60 'endgame'
In ieder geval is T2 voor mijn Crusader en WD niet zo'n probleem meer ondanks dat mijn 'paper dps' maar 578000(WD) en 403000(Crusader) is. Ik denk dat het komt door die 'mimic' en ring die 1 dog geeft maar die ene heeft 2,7m hp en doet 10-15m crits Gargantuan valt wel in het niets vergeleken met die ene dog. Ook wat aan het schuiven geweest met skills/spells en die fetish dingen hakken leuk mee voor 1-1,5m per hit als je er een stuk of 5-10 hebt mee waggelen wandel je overal wel doorheen.
Ik merk wel dat als je naam ineens bij de kills komt te staan als in 'monsternaam' has been killed by' je ineens vriendjes krijgt.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
De droprate voor set pieces is verhoogd. Dus hopelijk ook snel mijn laatste piece. Ik ga denk ik toch voor de chest. En dan laat ik de aughilds vallen.retlaw schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:04:
[...]
Ik ben ook erg benieuwd. Maar gisteren weer geen shoulders of boots van de 1000 storm set helaas, dus ik kan het nog niet uitproberen. Heb ik iig een mooi farm doel! Die monkey set heb ik wel compleet, maar even kijken of ik die ergens in kan bouwen. Wordt lastig, want mijn huidige monks zijn best stevig al. Fire loop ook lekker en dan heb ik nog niet eens fire wapens (devastator en burning axe). Lightning doet ook zijn best en de support EP monk is nu helemaal top dankzij de nieuwe Sledge Fist!!! Die wil ik al zo lang en vervolgens vindt Stingray er 1 met zijn barb. Thanks nog!
Eerst maar even cashen, poppetje Mats kan naar de vendor.
Gratz met je sledgefist.
Ik ben nu ook mijn tweede monk (cold) aan het gearen. De bedoeling is een freeze EP monk. Dus pull, freeze, EP. Een Rimeheart zou het mooiste zijn voor deze char. Maar die komt nog wel. Vanavond eerst maar even wat gear craften voor de cold monk Captain Crimson, Aughilds en Born's.
Cold Monk
[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 11-06-2014 09:15 ]
Al heb ik de complete jade set nog niet, ik heb wel een beetje met de skills wat geprobeerd en het speelt inderdaad heel anders dan de pet build.Harry_180 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 00:42:
Ook ik heb via Kadala gokkast items gekregen. Daaraan voorafgaand wel rifts en bounties moeten spelen. Nu heb ik eindelijk van Jade set 5 items plus rorg de 6 set bonus, kan ik er nog niet mee omgaan.
Eerst gebruikte ik Piranado en dan spamde ik Locus Swarm en Haunt in het bij elkaar getrokken groepje. Als je de Jade set hebt kan je Soul Harvest 3 ~ 4 keer gebruiken en dan weer opnieuw.
Het went wel hoor, het speelt wat actiever dan de pet build vind ik zelf. Ben zelf druk opzoek naar de complete Jade set. Laatst was ik helemaal blij toen de Jade helm dropte, totdat ik me realiseerde dat dat de enige piece is die je niet nodig hebt
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 15:16
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
T6 bestond toen nietprutser001 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:14:
Really?Ik merk wel dat als je naam ineens bij de kills komt te staan als in 'monsternaam' has been killed by' je ineens vriendjes krijgt.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wat de meeste mensen doen is op hun "main" characters rifts doorlopen en dan switchen naar de low lvl voor de xp (voor de blood shards maakt het toch niet uit).prutser001 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:14:
Nou gister iets leuks "uitgevonden" iemand waar ik mee speel had niet zo'n zin om de campaign voor de 5de keer door te lopen en heeft hij een game geopend op T6 en ben ik daar in gegaan met mijn WD. Ben tot lvl 65/66 T6 gekomen en toen begon het een beetje idioot te worden, elites met 405m hp en gele/paarse naampjes met ~950m hp en de simpele trash begon te varieren tussen de 50 en 271m met hier en daar een paar rare uitschieters....
Van lvl21 tot 70 geleveled in iets minder dan 3,5 uurAls je een beetje geluk hebt met de rifts en dus flinke grote krijgt (gevangenis/moeras/begraafplaats) dan kan 1 flinke groep al 2-3 levels zijn en rifts completen 3-4 levels omhoog.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Gratz met de dropRann schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:24:
Nee dan vind je een shard of hate met lage damage, vitality, en geen socket...

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
watprutser001 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:14:
Mooie gear al! Ga je full support of ook nog wel voor de damage? In principe maakt een rimeheart in een party dan niet heel veel uit denk ik. De anderen doen toch de damage wel. Hmm, zodra ikzelf para 400 ben ga ik monk 4 levellenAnno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:14:
[...]
De droprate voor set pieces is verhoogd. Dus hopelijk ook snel mijn laatste piece. Ik ga denk ik toch voor de chest. En dan laat ik de aughilds vallen.
Gratz met je sledgefist.
Ik ben nu ook mijn tweede monk (cold) aan het gearen. De bedoeling is een freeze EP monk. Dus pull, freeze, EP. Een Rimeheart zou het mooiste zijn voor deze char. Maar die komt nog wel. Vanavond eerst maar even wat gear craften voor de cold monk Captain Crimson, Aughilds en Born's.
Cold Monk
Lol, zal er wel niet hard van komen met het WK in aantocht!
Battle.net || Strava
Full support, en zodra ik Rimehart heb voor solo T6retlaw schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:33:
[...]
Mooie gear al! Ga je full support of ook nog wel voor de damage? In principe maakt een rimeheart in een party dan niet heel veel uit denk ik. De anderen doen toch de damage wel. Hmm, zodra ikzelf para 400 ben ga ik monk 4 levellen. Gaan we ook voor een cold build. Born, crimson zijn straks toch makkelijk te craften en cooldown gear heb ik nog wel. Komen we in de buurt van perma epiphany, wat dus immuniteit voor CC betekend
. Rimeheart heb ik al, extra fist ook. Alleen nog frostburns dus! Misschien wel leuk om inna's op de zetten dan. Die heb ik wel nog liggen ook... So many choices....
Lol, zal er wel niet hard van komen met het WK in aantocht!
Inna's heb ik ook nog. Misschien is dat wel leuk voor een support monk. Want ik neem aan dat iedereen in je party alle vier de mantra's krijgt ?
Ik wilde eigenlijk voor reduced cooldown gaan voor Epiphany.. Ik kijk nog wel even of ik probeer gewoon allebei.
WK bekijk je toch op je tablet die je naast je beeldscherm hebt staan
WK dat is toch zo 2010.... achterhaald concept, kijken naar 22 mensen op een veld die een beetje glazig naar een balletje kijken en er vervolgens achteraan rennenAnno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:40:
[...]
[ Voor 4% gewijzigd door Vidra op 11-06-2014 09:43 ]
Rimeheart killed alleen de frozen "lesser enemies". Dus als je EP knallen niet hoog genoeg zijn sta je tegen een muur te freezen uiteindelijk. EP wordt gebuffed door %physical damage en %elite damage. De eerste stack je niet door de cold damage. Gaat het dan wel werken solo?Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:40:
[...]
Full support, en zodra ik Rimehart heb voor solo T6.
Inna's heb ik ook nog. Misschien is dat wel leuk voor een support monk. Want ik neem aan dat iedereen in je party alle vier de mantra's krijgt ?
Ik wilde eigenlijk voor reduced cooldown gaan voor Epiphany.. Ik kijk nog wel even of ik probeer gewoon allebei.
Inna geldt voor de hele party ja. Dit was in ieder geval wel zo. Weet niet of het een bug was eigenlijk. Maar dat is snel te testen!
Ik bedoel ook reduced cooldown! Born en crimson set dragen hier aan bij! 72,5% moet je hebben voor perma epiphany
Battle.net || Strava
Gisteren een Thunderfury gevonden :D! Alleen nu vraag ik me af of en wat ik moet rerollen. Vitality? Naar wat? Any ideas?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Qck-2308/hero/1630090
Music is not just a sound, it's a way of living.
Oh bedankt, dus ik moet eigenlijk physical damage gaan stacken voor een Rimeheart build.... En dus ook voor een EP support build. Reduced cooldown via sets en op gear. Verder nog iets CHC, CHD of IAS of gewoon focussen op res en life.retlaw schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:47:
[...]
Rimeheart killed alleen de frozen "lesser enemies". Dus als je EP knallen niet hoog genoeg zijn sta je tegen een muur te freezen uiteindelijk. EP wordt gebuffed door %physical damage en %elite damage. De eerste stack je niet door de cold damage. Gaat het dan wel werken solo?
Inna geldt voor de hele party ja. Dit was in ieder geval wel zo. Weet niet of het een bug was eigenlijk. Maar dat is snel te testen!
Ik bedoel ook reduced cooldown! Born en crimson set dragen hier aan bij! 72,5% moet je hebben voor perma epiphany. Als ik 2 10% wapens heb zit ik op 70%. Ik mis overal nog een procentje en de sledge heeft geen reduced cooldown. Ik wil de BT set nog niet loslaten eigenlijk, door de immuniteit bonus
. Die zorgt voor een viable T6 support monk met maar 1200 resistance....
Als je de vit kan missen re-rollen naar +10% dmgQck schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:55:
Gisteren een Thunderfury gevonden :D! Alleen nu vraag ik me af of en wat ik moet rerollen. Vitality? Naar wat? Any ideas?
Ik zou de damage rerollen en vit zo laten. Vit naar 10% zal je niet veel meer damage geven dan de weapon damage rerollen.Qck schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:55:
Voor een EP build kun je het best %physical en %elite stacken. In mijn geval is dit met mijn FoA met 87% en doombringer physical 56% en elite 93%. Dit betekend dat normale mobs met 0,87 * 1,56 = 1,36 hun healthpool ontploffen en elites met 0.87 * 1,56 * 1,93 = 2,62 keer de healthpool aan damage.Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:56:
[...]
Oh bedankt, dus ik moet eigenlijk physical damage gaan stacken voor een Rimeheart build.... En dus ook voor een EP support build. Reduced cooldown via sets en op gear. Verder nog iets CHC, CHD of IAS of gewoon focussen op res en life.
In de pratijk is het dus vaak 1 mob killen en de rest wordt gekilled door de explosie.
Wat je het beste kunt stacken voor een rimeheart build weet ik niet precies. Wel leuk om uit te zoeken!
Battle.net || Strava
Bedankt voor de uitleg, een Doombringer heb ik wel in mijn stash.retlaw schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:13:
[...]
Voor een EP build kun je het best %physical en %elite stacken. In mijn geval is dit met mijn FoA met 87% en doombringer physical 56% en elite 93%. Dit betekend dat normale mobs met 0,87 * 1,56 = 1,36 hun healthpool ontploffen en elites met 0.87 * 1,56 * 1,93 = 2,62 keer de healthpool aan damage.
In de pratijk is het dus vaak 1 mob killen en de rest wordt gekilled door de explosie.
Wat je het beste kunt stacken voor een rimeheart build weet ik niet precies. Wel leuk om uit te zoeken!
Heb toch wel een beetje gemengde gevoelens over de laatste patch. Geen mats meer nodig om set items te craften
, droprate van set items gaat weer omhoog
. Mijn EQ barbie is vier weken bezig geweest om de items te vinden/craften en nog is ze niet top. Maar als ik hetzelfde kan doen in een paar dagen, dan is de lol er snel af. Dan krijg ik het gevoeld dat ik er wel een beetje klaar mee ben. Als we allemaal door T6 kunnen lopen, met alle chars .... ja wat moet je dan nog he. Bounties voor rif stones en Rifts doen waar je niets meer in vind wat je nog kan gebruiken. Set items gaan dan ook massal de oven in. Enigste wat dan nog leuk blijft is het samen spelen, maar hoelang hou je dat nog vol, als je geen doel meer hebt in het spel. Ik vind het persoonlijk een slechte zet van Blizz. Ben ik nou de uitzondering, of hebben meer tweakers dat gevoel. Afijn heb nog wel wat leuke games op de plank liggen, dus vervelen doe ik me niet
Helemaal met je eens. heb ik nu al een beetje nu ik T6 prima kan spelen. Maar nu kan ik nog verbeteren. Dan zal het wel heeeel snel gaan.stingray2012 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:14:
Heb toch wel een beetje gemengde gevoelens over de laatste patch. Geen mats meer nodig om set items te craften, droprate van set items gaat weer omhoog
. Mijn EQ barbie is vier weken bezig geweest om de items te vinden/craften en nog is ze niet top. Maar als ik hetzelfde kan doen in een paar dagen, dan is de lol er snel af. Dan krijg ik het gevoeld dat ik er wel een beetje klaar mee ben. Als we allemaal door T6 kunnen lopen, met alle chars .... ja wat moet je dan nog he. Bounties voor rif stones en Rifts doen waar je niets meer in vind wat je nog kan gebruiken. Set items gaan dan ook massal de oven in. Enigste wat dan nog leuk blijft is het samen spelen, maar hoelang hou je dat nog vol, als je geen doel meer hebt in het spel. Ik vind het persoonlijk een slechte zet van Blizz. Ben ik nou de uitzondering, of hebben meer tweakers dat gevoel. Afijn heb nog wel wat leuke games op de plank liggen, dus vervelen doe ik me niet
Het voordeel is dan wel dat de oude mats die je nog hebt liggen blijkbaar 50000 gold/stuk waard zijn, heb ik gelezenGrin schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:20:
Euh...![]()
• Unique crafting materials are no longer required.
• Legendary crafting materials will no longer drop.
Ook al kon ik het bijhorende item craften, heb ik dat gelaten. Items met alleen maar 6 random stats zijn gewoon veel te dure gele items, en ze zijn behoorlijk frustrerend.
Ik kan mij best voorstellen dat Blizzard deze wijziging doet in de aanloop naar de season ladders.
Hoe lang een ladder zal duren weet ik niet, maar ik kan mij inbeelden dat het aardig k*t zou zijn voor competitieve spelers om gedurende pakweg 3 maanden (gok) genaaid te worden door de vele lagen RNG.
Daardoor zou men verplicht zijn om een groot deel van het seizoen rares te farmen.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
@Stingray, daar komen natuurlijk Tiered Rifts en Ladders voor terug. Nieuwe uitdagingen...
Even niets...
Het verwijderen van leg mats is juist goed vind ik. Het is nu wel makkelijker om te craften. Maar daardoor ga je ook weer sneller door je mats heen.stingray2012 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:14:
Heb toch wel een beetje gemengde gevoelens over de laatste patch. Geen mats meer nodig om set items te craften, droprate van set items gaat weer omhoog
Voor mijn main monk moet ik nog steeds betere aughilds craften ik mis nog %life op mijn chest en 1% CHC op mijn bracers en wat hogere dex en vit. Ik verwacht eigenlijk dat ik door al mijn crafting mats heen ga voordat ik een upgrade krijg.
En dan moet ik nog voor mijn andere monk en WD craften....
Kortom met deze aanpassing hebben ze denk ik een mats-sink en een gold-sink erbij gemaakt.
De verhoogde kans op set legs heb ik ook een beetje gemengde gevoelens bij. Aan de andere kant ik heb nu al 3 keer set gloves gehad en nog geen enkele goede. Dus kom maar op met die extra drops
Bounties zijn een noodzakelijk kwaad voor keys en RoRG maar ook wel weer een leuke afwisseling. Rifts zijn leuk met een groep en een goede bron voor legs.
En eigenlijk komt er altijd een moment waarop je wel verzadigd raakt met een spel. Ik heb dit nog kunnen uitstellen door te kijken naar andere build en andere classes. In 2.1 komt er gelukkig weer nieuwe content.
Dat is niet waar!Zoloft schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:04:
[...]
Ik zou de damage rerollen en vit zo laten. Vit naar 10% zal je niet veel meer damage geven dan de weapon damage rerollen.
Max weapon dmg is 1199 ~ 1490
Qck heeft 1114-1311, dus hier heeft hij maximaal een gemiddelde van (1199+1490-1114-1311) / 2 = 132 te winnen.
Bij max 10% weapon damage heb je dus ((1114+1311)/2 + 280 ) * 10% = 149,3 te winnen. 280 is de base i70 sword damage.
Puur voor dmg output zou hij vit moeten rerollen naar +10% damage.
Nee dat zeg ik in mijn verhaal de eerste keer dood gegaan door pk'ers. De vorige keer met mijn wiz kon ik ontsnappen en alle elites killen dat was dan wel weer lachen. Ik lette sindsdien op of er iets verdachts zou zijn maar dat leek nu niet zo maar toch.hexta schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:13:
[...]
je was vorige keer ook op die manier de lul toch?![]()
Ik speel public omdat ik heel onregelmatig speel en dat lijkt me niet echt lekker voor de desbetreffende clanmates als ik bij bij hc tweakers zou willen zitten.
Ik vertel dit ook gewoon een beetje als waarschuwing aangezien mijn WD waarschijnlijk komende weekend misschien alweer op het oude niveau zit. De jade set items en dergelijke gear had ik nog in mijn stash zitten dus.
Ik ben wel blij met de verhoogde kans op set items. Voor m'n barb ging het ongeveer zo: *ding 70* en vrij snel had ik m'n eerste set gloves (IK's). Daarna, zonder overdrijven, twee maanden geen enkele drop gezien en dat terwijl ik toch dagelijks speelde. Onlangs heb ik pas een tweede set item gekregen van de IKs set.Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:30:
[...]
De verhoogde kans op set legs heb ik ook een beetje gemengde gevoelens bij. Aan de andere kant ik heb nu al 3 keer set gloves gehad en nog geen enkele goede. Dus kom maar op met die extra drops
Mijn andere chars (die ik minder speel toegegeven) hebben nog geen enkel class set item

Clowns to the left of me, Jokers to the right
true, maar een beetje vita is ook wat waardGrin schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:34:
[...]
Dat is niet waar!
Qck heeft 1114-1311, dus hier heeft hij maximaal een gemiddelde van (1199+1490-1114-1311) / 2 = 132 te winnen.
Bij max 10% weapon damage heb je dus ((1114+1311)/2 + 280 ) * 10% = 149,3 te winnen. 280 is de base i70 sword damage.
@Sting: ben het met je eens
Battle.net || Strava
ben trots op jeAngeloonie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:59:
[...]
[afbeelding]
Yep!
Zal ik hem doorrollen tot ik 100% heb?(dit was 1e reroll
)
Eens.... over een maand zitten we weer met zn allen op T6... of je nou vanaf het begin speelt, of net begint.stingray2012 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:14:
meer dan maanden/jaar(en) spelen. of net kopen en 2 wkn spelen.... beetje jammer. Net zoals de crafting materials... Je hebt juist de " belonings factor" als je een dik item uit die crafting mats krijgt als je dagen lang die matterials heb gefarmt... en dat kan nu dus binnen een paar rolls / uur....
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Wel waar dus, want hij zei "niet veel meer" en 17 damage valt wel in die categorie
Idd, zo denk ik er ook over. Die mats hielden je juist tegen om te craften en daardoor loopt iedereen nu weer rond met 1000+ DB's en zelfs Souls beginnen in de honderden te lopen.Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:30:
[...]
Het verwijderen van leg mats is juist goed vind ik. Het is nu wel makkelijker om te craften. Maar daardoor ga je ook weer sneller door je mats heen.
Voor mijn main monk moet ik nog steeds betere aughilds craften ik mis nog %life op mijn chest en 1% CHC op mijn bracers en wat hogere dex en vit. Ik verwacht eigenlijk dat ik door al mijn crafting mats heen ga voordat ik een upgrade krijg.
En dan moet ik nog voor mijn andere monk en WD craften....
Kortom met deze aanpassing hebben ze denk ik een mats-sink en een gold-sink erbij gemaakt.
Bounties zijn een noodzakelijk kwaad voor keys en RoRG maar ook wel weer een leuke afwisseling. Rifts zijn leuk met een groep en een goede bron voor legs.
En eigenlijk komt er altijd een moment waarop je wel verzadigd raakt met een spel. Ik heb dit nog kunnen uitstellen door te kijken naar andere build en andere classes. In 2.1 komt er gelukkig weer nieuwe content.
Ben blij dat ik die zo eens kan gaan gebruiken.
Verder heb ik alleen nog maar serieus met een WD gespeeld en zelfs die is nog niet perfect. Veel items heb ik nog geen enkele keer zien droppen (nog steeds op zoek naar TMF/Unity).
En dan heb ik nog een berg characters om weer opnieuw mee te beginnen.
Daarnaast, er komen dadelijk alleen maar weer meer nieuwe legendaries bij, met weer meer mogelijke builds etc. Het bedenken en proberen van builds is waar de lol in moet zitten, niet het eindeloos farmen van een random item.
[ Voor 81% gewijzigd door Bosmonster op 11-06-2014 10:48 ]
Hmmm, dan laat ik het voorlopig even zo en kijk ik het even aan. ThanksGrin schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:34:
[...]
Dat is niet waar!
EDIT:
Alright, Dan gaan we dat eens proberenGrin schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:46:
[...]
Ah inderdaad, vit is idd ook wel wat waard.
Dmg rerollen it is!
Thanks all!
[ Voor 19% gewijzigd door Qck op 11-06-2014 10:49 ]
Ah inderdaad, vit is idd ook wel wat waard.Bosmonster schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:42:
[...]
Wel waar dus, want hij zei "niet veel meer" en 17 damage valt wel in die categorie
Maar vit heeft hij an sich voldoende, 520K+, met zoveel life zou ik toch de dmg rerollen...
[ Voor 14% gewijzigd door Grin op 11-06-2014 10:48 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Of in de toekomst vit op een ander item laten vallen voor een zinvollere stat (CHC/CHD, etc).Grin schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:46:
[...]
Ah inderdaad, vit is idd ook wel wat waard.
Maar vit heeft hij an sich voldoende, 520K+, met zoveel life zou ik toch de dmg rerollen...
Ik bedoel meer als je flink door knalt in de rifts, en niet het halve potje in town blijft hangen je friend requests krijgt. Soms loop ik als een kip zonder kop die rifts door en soms volg ik iemand en soms ga ik gewoon de andere kant op voor een uitdaging. Waar een T2 rift alleen makkelijk is verandert dit wel als je met z'n vieren bent en je alleen een groep aan valt, het is niet extreem lastig maar kan soms onverwacht uitpakken, extra blikje elites ofzo.
Als je dus alleen loopt en 'bla bla engaged boss/elite' en je soloed dat zooitje sommige vinden dat kennelijk indrukwekkend? En sturen je een friend invite.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Watprutser001 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:49:
[...]
Ik bedoel meer als je flink door knalt in de rifts, en niet het halve potje in town blijft hangen je friend requests krijgt. Soms loop ik als een kip zonder kop die rifts door en soms volg ik iemand en soms ga ik gewoon de andere kant op voor een uitdaging. Waar een T2 rift alleen makkelijk is verandert dit wel als je met z'n vieren bent en je alleen een groep aan valt, het is niet extreem lastig maar kan soms onverwacht uitpakken, extra blikje elites ofzo.
Als je dus alleen loopt en 'bla bla engaged boss/elite' en je soloed dat zooitje sommige vinden dat kennelijk indrukwekkend? En sturen je een friend invite.
Ja, dat kan sowieso. Eerst wat betere items vinden.Bosmonster schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:49:
[...]
Of in de toekomst vit op een ander item laten vallen voor een zinvollere stat (CHC/CHD, etc).
2.06 staat er en we kunnen weer
ehm te grote mond dus. Code 33 nog even wachten
[ Voor 45% gewijzigd door Harry_180 op 11-06-2014 10:56 ]
Heb gisteren nadat bekend werd gemaakt dat Kadala meer set items gaat geven al mn shards maar gewoon bewaard. Ben benieuwd naar de bevindingen hier over de patch en de gebooste drops.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
Vond ik wel een leuke post op diabloforum
Patch 2.0.7: crafting is now free, you can craft whatever you like as many times as you like. Also, you don't need to find the recipe. Actually, when you create a character it is lvl 70 and you will find any set piece perfectly rolled in your inventory.
/sarcasm
Na 25K shards aan gloves uit te hebben gegeven en nog steeds geen T&T, nu maar een wizard geleveld zodat deze de gloves kan halen bij Kadala. Maat van me kreeg een perfecte AS/CHC/CHD en 48% bonus van haar toen we samen in game zaten. Alleen is hij een wizzie dus stof aan het happen in zijn chest
. In procenten meer kans, alleen nu de set drops zijn opgehoogd bij Kadala, zal de kans weer kleiner zijn?
Wat is even ?Harry_180 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:55:
2.06 staat er en we kunnen weer
Legion 7i i9 3080 32gb
Zou elk moment online kunnen komen, maar kijkende naar laatste patch kan dit ook enkele uren zijn
Signature
Jeuj zojuist ingelogd 
*no clan members online* Slackers
[ Voor 46% gewijzigd door markklok op 11-06-2014 11:31 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Nou veel pleziermarkklok schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:30:
Jeuj zojuist ingelogd
wauw. tevens, waar heb je die gefarmd?
Zo.. Dat was even snel 20 mil verdienen
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik denk in tijden van de bug/farm exploit dat Manglemaw blijft respawen bij act 1 checkpointhexta schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:38:
[...]
wauw. tevens, waar heb je die gefarmd?242 stuks?
Kan niet wachten om vanaaf ook weer eens lekker aan de slag te gaan met diablo.
Nu alleen nog een keuze maken of ik op mn barb verder ga om earthquake setje te halen of WD verder te gearen
Kan een monk DS uit proberen met de nieuwe set bonus, dank u
Ben benieuwd.
Wel jammer dat ik mijn Jawbreaker heb gesalvaged dat had leuk kunnen zijn voor infinite DS.
Wel jammer dat ik mijn Jawbreaker heb gesalvaged dat had leuk kunnen zijn voor infinite DS.
ah, exploitmoney.Thasquealer schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:42:
[...]
Ik denk in tijden van de bug/farm exploit dat Manglemaw blijft respawen bij act 1 checkpoint.
Kan niet wachten om vanaaf ook weer eens lekker aan de slag te gaan met diablo.
Nu alleen nog een keuze maken of ik op mn barb verder ga om earthquake setje te halen of WD verder te gearen
Of clever use of game mechanics
Blizzard heeft de respawn bij die checkpoint vrij laat weggehaald en tevens waren die Human Cartilage maar bijzaak aangezien de loot toen nog redelijk was purple mobs
2.0.6 fixt ook (een groot aantal) achievement bugs.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12328923227?page=3#57
Werd een keer tijd ook.
Werd een keer tijd ook.
Ik heb tot nu toe een class-set item gevonden sinds ROS release. Dit was via Kadala.Kapoen schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:37:
[...]
Ik ben wel blij met de verhoogde kans op set items. Voor m'n barb ging het ongeveer zo: *ding 70* en vrij snel had ik m'n eerste set gloves (IK's). Daarna, zonder overdrijven, twee maanden geen enkele drop gezien en dat terwijl ik toch dagelijks speelde. Onlangs heb ik pas een tweede set item gekregen van de IKs set.
Mijn andere chars (die ik minder speel toegegeven) hebben nog geen enkel class set item
Ironisch genoeg is het volgende wel gedropped:
- WD 1H set weapon
- DH set shoulders
- Monk set boots
De laatste twee overigens in de afgelopen twee dagen, heel flauw :x (monk speel ik niet, DH sprint momenteel naar 70). Dit terwijl ik toch dagelijks een paar uurtjes DIII snoep
--
Kan iemand patch notes hier posten? B.net is hier geblocked
[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 11-06-2014 11:49 ]
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
wat maken die achievements eigenlijk uit?bokkem schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:47:
2.0.6 fixt ook (een groot aantal) achievement bugs.
Werd een keer tijd ook.
Verwijderd
Mwoah, zit zelf ook dik boven de 120 met die dingen, is ook een act1 bounty (cata2 dacht ik). Nooit aan dat Manglemawfarmen mee gedaan.
Het kan overigens aan mij liggen maar ik zie de algemene belangstelling voor het spelen hard afnemen. Normaal zo'n 25 tot 30 man in de 'friends'-list online. Laatste week was 10 max. en bijna al die gasten geven ook aan dat het te 'gemakkelijk' aan het worden is. Mis zelf ook wel wat motivatie eerlijk gezegd.
Het kan overigens aan mij liggen maar ik zie de algemene belangstelling voor het spelen hard afnemen. Normaal zo'n 25 tot 30 man in de 'friends'-list online. Laatste week was 10 max. en bijna al die gasten geven ook aan dat het te 'gemakkelijk' aan het worden is. Mis zelf ook wel wat motivatie eerlijk gezegd.
Niks maar sommige mensen vinden het leuk om alles te behalen
Precies het gevoel dat ik er bij krijg.stingray2012 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:14:
Ik zie de belangstelling ook afnemen maar niet door de reden in jouw post. Ik zie veel mensen ' afhaken' na de zoveelste blackthorn drop. Ik merk het zelf ook heel erg. Gisteren nog na 2 rifts de game afgesloten. Klaar mee. 1 leg gevonden en het was weeeeer een goldskin. In ik mijn shards bij Kadala: nog een goldskin. Ik heb sinds ROS (en ook daarvoor) al wel 20 goldskins voorbij zien komen. Gaatje gek wordt je ervan. Voor een casual gamer speel ik nog best veel ik en kom gewoon geen steek verder. T2/T3 thats it. Ik zie deze patch als een mogelijke lifesaver. Anders gaat D3 terug de kast in tot de 2de expansie in 2016 van de band rolt.Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:51:
Mwoah, zit zelf ook dik boven de 120 met die dingen, is ook een act1 bounty (cata2 dacht ik). Nooit aan dat Manglemawfarmen mee gedaan.
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
van die Goldskin kan je toch een Soul maken. waarmee je weer een ander item kan rerollen?
" en dan heb ik straks 1000 souls!" ja klopt. en gebruik die om je laatste stapjes in je gear te upgraden.
CHC van 5.5 naar 6. AS van 6% naar 7% etc.
Ik denk dat je nog sneller met Diablo klaar zult zijn, als je over 2-4 weken een T6 set bij elkaar hebt.
en er geen uitdaging meer in het spel zit.
Ik heb na 4 weken spelen en hopen de mazzel gehad dat er een Gyrfalcon's dropte. waar door ik weer verder kon bouwen met mijn build. Kon ik zonder dit item niet spelen? Tuurlijk wel.
Ook ik vind dat er plus en min punten aan Diablo zitten.
B.v. de XP Buff die tijdens de release van ROS kwam. voor ROS had ik 2 karakters op para 100 en 1 op 83. daar ben ik sinds de release van D3 mee bezig geweest. Door deze tijdelijke XP Buff is het mogelijk geweest om binnen 1-2 weken je account op Para 200 te krijgen.....
" en dan heb ik straks 1000 souls!" ja klopt. en gebruik die om je laatste stapjes in je gear te upgraden.
CHC van 5.5 naar 6. AS van 6% naar 7% etc.
Ik denk dat je nog sneller met Diablo klaar zult zijn, als je over 2-4 weken een T6 set bij elkaar hebt.
en er geen uitdaging meer in het spel zit.
Ik heb na 4 weken spelen en hopen de mazzel gehad dat er een Gyrfalcon's dropte. waar door ik weer verder kon bouwen met mijn build. Kon ik zonder dit item niet spelen? Tuurlijk wel.
Ook ik vind dat er plus en min punten aan Diablo zitten.
B.v. de XP Buff die tijdens de release van ROS kwam. voor ROS had ik 2 karakters op para 100 en 1 op 83. daar ben ik sinds de release van D3 mee bezig geweest. Door deze tijdelijke XP Buff is het mogelijk geweest om binnen 1-2 weken je account op Para 200 te krijgen.....
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
kijk hij leert wel snelGrin schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:34:
[...]
Dat is niet waar!
@Stingray,
dat mats farmen is gewoon irri, voor de rest geen skills voor nodig of wat dan ook. Blizz maakt 't mogelijk dat "casuals" ook een set of 2 kunnen craften. daarna zijn ze weer door andere mats heen hoor (souls/blue/yellow). Als je veel speelt/veel souls hebt, heb je als een hardwerkende gamer (wat een term) nog steeds een groot voordeel. Meer kunnen craften betekent immers dat je meer kansen hebt om iets goeds te hebben.
Wat betreft sets, Blizz maakt de builds toegankelijk voor een breder publiek. Dat wil nog niet zeggen dat iedereen met de builds direct T6 facerollt.
Ik ken bovendien genoeg luitjes die veel spelen elke dag weer zuchten over de laatste set piece, wat niet wil vallen. Zelfs ook zolang op de laaste Jade piece gefarmd, werd er echt niet goed van.
Daarentegen heb ik echt veel geluk met DH, in ca. 2 weken bijna alles gevonden, full Marauders, T&T, 2790 DPS slayer (+ring + boots), Buriza (2x pierce), Chanon. Mis alleen een Cal, krider en de bombardier's quiver. Hiermee kan ik bijna alle builds spelen, maar T6 facerollen zeker niet.
Het is toch leuk om alle builds te kunnen proberen en zoals je zelf zegt, steeds je items weer kunt verfijnen. Het is toch wat "bijna iedereen" al zolang gewild had? zoals D2 dat je 1 shako per dag krijgt bij Mephisto farmen, en de perfecte roll nooit dropt?
Misschein komt 2.1 al snel, dan zijn onze spullen weer allemaal obselete.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Zoals mijn lieve moeder altijd zegt:
Het bezit van de zaak is het einde van het vermaak.
Zodra je iets dat je graag wilde hebben hebt gekregen, raak je er vaak al snel op uitgekeken.
Zodra je iets dat je graag wilde hebben hebt gekregen, raak je er vaak al snel op uitgekeken.
Yep bovenstaande is de waarheid als een Koe. Vandaar dat ik er graag wat langer over doe (Sting kan rijmen en dichten zonder zijn ..... op te richten)bokkem schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:25:
Zoals mijn lieve moeder altijd zegt:
ach je hebt 6 classes en voor elke class heb je min. 2 builds die met de juiste items/stats T5/6 aan kunnen.stingray2012 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:32:
[...]
Yep bovenstaande is de waarheid als een Koe. Vandaar dat ik er graag wat langer over doe (Sting kan rijmen en dichten zonder zijn ..... op te richten)
Om T6 efficient te doen heb je dus niet alleen de items nodig, maar ook goeie stats op deze items. Dat probeerde ik te zeggen. Iedereen kan straks misschien jump quaken, mja op T6 is het toch weer een ander verhaal (en ik kan 't hier ook meespreken
Als het je doel is een perfecte pop te bouwen, ben je er nog steeds wel even bezig hoor.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Dude, het is tropisch weer geweest en jij vraagt je af waarom er minder mensen online zijn...?Verwijderd schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:51:
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Hm, vind het toch wel jammer dat de crafting mats eruit zijn gehaald. Vond het altijd wel een uitdaging om de mats dan erbij te gaan zoeken. Als je dan eindelijk de goede stats kreeg voelde het toch als een overwinning. Maarja, die mats zullen we ook wel snel vergeten zijn en juist snel door de souls, gele items en blauwe items heen zijn 
Increase in class set drops vind ik prima. 50-70% van wat ik vind is Blackthornes, ik heb nu voor elke mainstat wel een set van 3 goede items compleet. Ondertussen heb ik nog steeds maar 1 Tal Rasha en 2 Vyr items gevonden terwijl ik toch echt 90% van de tijd op mijn wizard doorbreng sinds RoS. Daartegenover natuurlijk wel al een volledige firebird set die voorlopig nog waardeloos is..
Increase in class set drops vind ik prima. 50-70% van wat ik vind is Blackthornes, ik heb nu voor elke mainstat wel een set van 3 goede items compleet. Ondertussen heb ik nog steeds maar 1 Tal Rasha en 2 Vyr items gevonden terwijl ik toch echt 90% van de tijd op mijn wizard doorbreng sinds RoS. Daartegenover natuurlijk wel al een volledige firebird set die voorlopig nog waardeloos is..
Sorry crafting mats erbij zoeken een uitdaging ?Baroshir schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:57:
Hm, vind het toch wel jammer dat de crafting mats eruit zijn gehaald. Vond het altijd wel een uitdaging om de mats dan erbij te gaan zoeken. Als je dan eindelijk de goede stats kreeg voelde het toch als een overwinning. Maarja, die mats zullen we ook wel snel vergeten zijn en juist snel door de souls, gele items en blauwe items heen zijn
Er was niks moeilijks aan, het was game maken, bounty checken, remake game indien bounty er niet was, anders kill mob, rince repeat, dit was alles behalve een uitdaging of leuk.
Het was gewoon achterlijke gameplay.

- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Eensch. En dan was het voorheen ook nog daarna white items zien te verzamelen van wat je wilt craften.Terence(x) schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:03:
[...]
Sorry crafting mats erbij zoeken een uitdaging ?
Er was niks moeilijks aan, het was game maken, bounty checken, remake game indien bounty er niet was, anders kill mob, rince repeat, dit was alles behalve een uitdaging of leuk.
Het was gewoon achterlijke gameplay.![]()
Kijk maar ook naar de twitch viewers bij D3:RoS ook een dikke daling. Pas bij 2.1 gaan mensen het weer fanatiek spelen, including me.Pater schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 12:46:
[...]
Dude, het is tropisch weer geweest en jij vraagt je af waarom er minder mensen online zijn...?
Phoe lastig met me wizard! Weet even niet wat ik kan verbeteren! Jullie een idee? Mijn wapen is trouwens 2346 en niet 2166 zoals op battle net aangegeven word!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Kan goed nog 4-6 maanden duren voordat deze live gaat...An1mA schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:12:
[...]
Kijk maar ook naar de twitch viewers bij D3:RoS ook een dikke daling. Pas bij 2.1 gaan mensen het weer fanatiek spelen, including me.
Eindelijk justice met de profile dmg
NU kan je zien wat je echte dps is
woot
mag ik voorstellen me DH
http://www.diabloprogress...2253/ArchangelINC/7996915
BAM
mag ik voorstellen me DH
BAM
[ Voor 40% gewijzigd door cybergi op 11-06-2014 13:16 ]
Je moet wel eerst in en uitloggen ?cybergi schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:15:
Eindelijk justice met de profile dmgNU kan je zien wat je echte dps is
woot
mag ik voorstellen me DH
BAM
Die is leuk! ik heb m nog wel geloof ik. Lekker farmen voor die set dus nu!Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:42:
Kan een monk DS uit proberen met de nieuwe set bonus, dank uBen benieuwd.
Battle.net || Strava
Verwijderd
Had ik idd ook gezien ja. Fikse daling zelfs ja. Hebben ze überhaupt iets aangegeven van een tijdlijn mbt tot 2.1?An1mA schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:12:
[...]
Kijk maar ook naar de twitch viewers bij D3:RoS ook een dikke daling. Pas bij 2.1 gaan mensen het weer fanatiek spelen, including me.
Edit; ah, duurt nog wel even, komt eerst een PTR, dus maandje of 2 minimaal gok ik zo
Jawbreaker heeft een lage droprate en een markante proc, daarom heb ik hem nooit gesalvaged, helaas een vrij lage roll.Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 11:42:
Kan een monk DS uit proberen met de nieuwe set bonus, dank uBen benieuwd.
1000storms set heb ik alles van behalve de helm, no biggie dus...
Maar ik ben benieuwd hoe het speelt en ik ben toch bang dat het niet "je van het" is qua verandering.
Je moet toch nog steeds 5 of 6 slots gebruiken... 5 slots is gewoon veel, dus gloves/pants/chest/boots/shoulders, dit terwijl DS eigenlijk een defensive skill was.
Overigens schijnt die nog niet met lightning dmg te scalen, geloof dat ze dat gaan hotfixen.
Misschien wel leuk voor een offensive palm build (palm - palm - dash - dash - dash - boom), jammer is dat de lightning build eigenlijk niet is wat je wilt met palmen...
[ Voor 8% gewijzigd door Vandread op 11-06-2014 13:56 ]
2.1 komt op 20-08-2014 (voor Europa). Tegelijk met de RoS console release.
Wat komt er dat zo belangrijk is in 2.1?
Ja 5 slots is wel veel. Ik twijfel tussen.Vandread schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:50:
[...]
Jawbreaker heeft een lage droprate en een markante proc, daarom heb ik hem nooit gesalvaged, helaas een vrij lage roll.
1000storms set heb ik alles van behalve de helm, no biggie dus...
Maar ik ben benieuwd hoe het speelt en ik ben toch bang dat het niet "je van het" is qua verandering.
Je moet toch nog steeds 5 of 6 slots gebruiken... 5 slots is gewoon veel, dus gloves/pants/chest/boots/shoulders, dit terwijl DS eigenlijk een defensive skill was.
Overigens schijnt die nog niet met lightning dmg te scalen, geloof dat ze dat gaan hotfixen.
Helm en Gloves, gloves heb ik al dus dan hoef ik alleen nog de helm. Dan houd ik de Aughilds bonus maar dan verlies ik de lightning bonus op de helm. Dit levert meer thoughness op maar minder dps.
Chest en Gloves. Dan verlies ik de Aughilds bonus maar dan houd ik de lightning damage op mijn helm. Dan verlies ik thougness maar krijg ik meer dps.
Set helm lijkt me de juiste keuze voor T5-T6.
Als ik voor de DS ga, dan wijzig ik mijn build. Waarschijnlijk iets in de trend van.
link (Misschien nog Momentum voor Exhaled Soul)
En dan equip ik FoA i.p.v. de Sledge Fist.
Had het woord "uitdaging" wellicht anders moeten neerzetten. Klopt dat het nou niet echt ongelooflijk uitdagend was om ze binnen te hengelen, maar aan crafted items zat tenminste nog iets van: Ik heb ervoor gewerkt en ik word beloond met het item wat ik wil, i.p.v. de volledige RNG waar je met normale legendaries mee te maken hebtTerence(x) schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:03:
Sorry crafting mats erbij zoeken een uitdaging ?
Het was gewoon achterlijke gameplay.![]()
FoH?Anno schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:05:
[...]
Ja 5 slots is wel veel. Ik twijfel tussen.
Helm en Gloves, gloves heb ik al dus dan hoef ik alleen nog de helm. Dan houd ik de Aughilds bonus maar dan verlies ik de lightning bonus op de helm. Dit levert meer thoughness op maar minder dps.
Chest en Gloves. Dan verlies ik de Aughilds bonus maar dan houd ik de lightning damage op mijn helm. Dan verlies ik thougness maar krijg ik meer dps.
Set helm lijkt me de juiste keuze voor T5-T6.
Als ik voor de DS ga, dan wijzig ik mijn build. Waarschijnlijk iets in de trend van.
link (Misschien nog Momentum voor Exhaled Soul)
En dan equip ik FoH i.p.v. de Sledge Fist.
Battle.net || Strava
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]