Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Brain3 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:49:
[...]

Zit ook al een hele tijd al men shards te versmijten aan Kadala voor een T&T, maar ik vraag me af of het eigenlijk wel een upgrade zou zijn voor me?

HEb namelijk al Gladiator Gauntlets met 703int, 7AS,48CHD,10CHC...???

Ik doe momenteel max T4 solo, T5 lukt maar dan ga ik wel een paar keer dood
een paar T&T kunnen ook die stats hebben, want die oranje tekst zit bij secondaries :)

dus blijf maar gokken.

1x INT gehad van 20~30k shards? 6% AS, INT, amr en chance on area damage :r

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:49:
[...]

Zit ook al een hele tijd al men shards te versmijten aan Kadala voor een T&T, maar ik vraag me af of het eigenlijk wel een upgrade zou zijn voor me?

HEb namelijk al Gladiator Gauntlets met 703int, 7AS,48CHD,10CHC...???

Ik doe momenteel max T4 solo, T5 lukt maar dan ga ik wel een paar keer dood
T&T's hebben +50% max pet DPS. En aangezien je waarschijnlijk zo'n 90% van je damage, zo niet meer uit je pets haalt als pet WD, zijn die gloves veruit BiS, zelfs zonder trifecta.

En dan nog, ook T&T's kunnen trifecta (re)rollen, moet je alleen extra veel mazzel hebben :P Ik heb geen trifecta's en zit nog steeds op iets van 1.7M paperdoll dps.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2014 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:37:
[...]

T&T's hebben +50% max pet DPS. En aangezien je waarschijnlijk zo'n 90% van je damage, zo niet meer uit je pets haalt als pet WD, zijn die gloves veruit BiS, zelfs zonder trifecta.

En dan nog, ook T&T's kunnen trifecta (re)rollen, moet je alleen extra veel mazzel hebben :P Ik heb geen trifecta's en zit nog steeds op iets van 1.7M paperdoll dps.
hier wel een trifecta met dikke armor! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Mofkees schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:46:
[...]

strength op je T&T ;(

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Mofkees schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 16:46:
[...]

wel grappig, precies dezelfde items behalve de amu.
onee, ik keek scheef :')

[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 06-06-2014 17:09 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:50
Zo heb Jade boots en shoulders gevonden d.m.v. van gambling, dacht vind T&T toch niet kan net zo goed voor jade gaan. Alleen nu nog RoRG of de helm dan. Vandaag weer 15 act 1 caches maar noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

[...]

Afbeeldingslocatie: http://www.ons2honc.nl/images/tt.png

O-)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:20

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Dat zijn hele mooie! Ik ga de wd ook maar eens op pakken denk ik. Wat een damage kunnen die doen.
Icm EP monk bizar. Gisteren even met Ed,grin en een vierde leek t6 wel normal. Bizar!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:38

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 09:18:
Dat zijn hele mooie! Ik ga de wd ook maar eens op pakken denk ik. Wat een damage kunnen die doen.
Icm EP monk bizar. Gisteren even met Ed,grin en een vierde leek t6 wel normal. Bizar!
Damn dat ging idd als een trein: freeze, exploding palm, BOEM, alles dood. Leek inderdaad normal terwijl we toch echt op T6 zaten te spelen, epic! :*)

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nog twee Diablo 3 guest passes van 3-4 jaar geleden ofzo, nooit gebruikt maar weet niet of ze het nog doen :

7TCMEC-EWRD-FYXDD8-FBBJ-NEVTFV
E98WDG-YYMF-EVTME4-MXMZ-PFW9K2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 19:23

GeNiTaLiX

Naapje

Ik lees hier en ook op t battleforum veel over dat mensen niet viable zijn voor een betreffende tier, maar dat is onzin.. Als je met moeite door t6 komt, maar er wel plezier in hebt dan is het prima!

Ik heb zelf geen enkel probleem met t6 (solo rn party) en wissel vaak van builds waardoor ik soms wat vaker dood ga of weer met net iets anders experimenteer. Waarmee ik wil zeggen dat ee battletag profile niet alles is.

Meestal join ik lagere tormemts omdat ik t gewoon leuker vind om met gotters/tweakers te spelen. Ook maakt t me niet uit als er iemand in de party meespeelt die t maar met trekt.

Moharith

(Zal mn battleprofile er straks bij zetten, maar dit kan morgen weer anders zijn;) )

http://eu.battle.net/d3/e...harith-2615/hero/24442979

Heb een heleboel ammy's. Nu voor fun even rare poison. Natuurlijk is mn leg ammy bijv. bijna perfect 20% phys veel beter.. maar who gives a ... ook wissel ik vaak tussen harrington of wh

[ Voor 15% gewijzigd door GeNiTaLiX op 08-06-2014 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 12:21
Afgelopen week de crusader naar lvl 70 gebracht. Was ff wennen, maar wat gaat dat lekker vlot.
Dankzij de nodige upgrade in de stash en wat lucky drops (mh en shield) bijna op dezelfde dps output als de barb.

http://www.diabloprogress...en-2835/Carantan/39610574

Nog wel wat stoeien met de skills, dus kan zijn dat de skillset nu een beetje gek eruit zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BjornE
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-10 15:26
Henkje.doc schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:11:
Afgelopen week de crusader naar lvl 70 gebracht. Was ff wennen, maar wat gaat dat lekker vlot.
Dankzij de nodige upgrade in de stash en wat lucky drops (mh en shield) bijna op dezelfde dps output als de barb.

http://www.diabloprogress...en-2835/Carantan/39610574

Nog wel wat stoeien met de skills, dus kan zijn dat de skillset nu een beetje gek eruit zien :)
Heb jij nog tips voor shards? Ik ben bijna 70 mijn mijn crusader en heb +/- 250 shards. Welke slots zijn heb interesantste om te gambelen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Argamas-2833/hero/1713811

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 18:50
Iemand nog een suggestie voor mn barb? Heb het idee dat ik nu toch wel tegen de max aan zit:

http://eu.battle.net/d3/e...iablo-21785/hero/15297785

Gebruik permament call of the ancients met de together as one rune. Heb ook nog een unity ring samen met een immortal follower. Da's wel fijn als de ancients dood zijn, maar zo lang ze leven is die ring niet echt nodig en doet mn Stone of Jordan meer damage.

Heb inmiddels ook een Tasker & Theo, maar hoewel het super is dat de ancients +50% attack speed krijgen ga ik er weinig tot niks op vooruit. Moet dan namelijk wat schuiven in de set-items en uiteindelijk mn amulet vervangen door een 'duncraig cross'. En het is juist dat amulet waarbij je niet en CHC en CHD en +elemental kan krijgen...

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undertaker2 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 12:02:
Iemand nog een suggestie voor mn barb? Heb het idee dat ik nu toch wel tegen de max aan zit:

http://eu.battle.net/d3/e...iablo-21785/hero/15297785

Gebruik permament call of the ancients met de together as one rune. Heb ook nog een unity ring samen met een immortal follower. Da's wel fijn als de ancients dood zijn, maar zo lang ze leven is die ring niet echt nodig en doet mn Stone of Jordan meer damage.

Heb inmiddels ook een Tasker & Theo, maar hoewel het super is dat de ancients +50% attack speed krijgen ga ik er weinig tot niks op vooruit. Moet dan namelijk wat schuiven in de set-items en uiteindelijk mn amulet vervangen door een 'duncraig cross'. En het is juist dat amulet waarbij je niet en CHC en CHD en +elemental kan krijgen...
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rody-1198/hero/29036270

Earthquake setje al? Anders eens proberen :) Met men belt proc zie ik soms 190m earthquake ticks en 130m hammers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-10 12:21
BjornE schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:30:
[...]

Heb jij nog tips voor shards? Ik ben bijna 70 mijn mijn crusader en heb +/- 250 shards. Welke slots zijn heb interesantste om te gambelen?
In ieder geval wachten tot je 70 bent :)
Heb zelf het meeste geluk gehad met shoulders en chest Armor. Echter een cindercoat moet nog een keer droppen bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Even flink aan mijn Witch Doctor gesleuteld dit weekend..

Maar een paar dingen zijn me niet helemaal duidelijk.
Mijn Haunt spell staat op 'oneindig' dus verloopt niet. Elke keer als een vijand bijna dood is krijg ik idiote getallen te zien, denk aan : 326,534,545 Op b.v. een rift guardian.(Of op een simpel skellet 21,433,343) crit/dmg. Wat is dit en waar komt het vandaan?

Ik kreeg een ring die van mijn 4-5 honden 1 grote maakt ok leuk en aardig en ik dacht even proberen. Wat ziet mijn oog, Gargantuan doet max 4m crits en mjah dat leek veel, nu met de 'mega hond' zie ik 10-14m crits?? 1 ding is zeker mijn 5-6 hondjes deden echt niet zoveel dps ik heb even gaan soloen in T1 rift en met 5 of 6 hondjes duurt alles eeuwen met 1 'mega hond' ligt alles zo plat.

http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/44478722

Het is nog niet veel net een paar drops gehad maar sommige items willen maar niet...

1 Ding dat me op viel, hoe wordt de bonus van mijn headpiece berekend? Als ik zie hoeveel dps etc dat is zeker met die piranhas dat is niet normaal, het lijkt of die 'mimics' geen cooldown heeft op spells. Af en toe gaan er wel 4-5 Piranha waves achter elkaar weg.

Ook heb ik ingame 580,000 dps staan, website bug?

Ik sta open voor tips.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:46
prutser001 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 00:41:
Even flink aan mijn Witch Doctor gesleuteld dit weekend..

Maar een paar dingen zijn me niet helemaal duidelijk.
Mijn Haunt spell staat op 'oneindig' dus verloopt niet. Elke keer als een vijand bijna dood is krijg ik idiote getallen te zien, denk aan : 326,534,545 Op b.v. een rift guardian.(Of op een simpel skellet 21,433,343) crit/dmg. Wat is dit en waar komt het vandaan?

Ik kreeg een ring die van mijn 4-5 honden 1 grote maakt ok leuk en aardig en ik dacht even proberen. Wat ziet mijn oog, Gargantuan doet max 4m crits en mjah dat leek veel, nu met de 'mega hond' zie ik 10-14m crits?? 1 ding is zeker mijn 5-6 hondjes deden echt niet zoveel dps ik heb even gaan soloen in T1 rift en met 5 of 6 hondjes duurt alles eeuwen met 1 'mega hond' ligt alles zo plat.
Dat eerste weet ik niet. Maar het zou gewoon kunnen dat die bizarre getallen komen door het 'oneindige' van de spell?

Wat 't tweede betreft, Tall Man's Finger zorgt er inderdaad voor dat de ene Garguantuan Dog meer damage doet dan al je kleine dogs bij elkaar en zelfs meer dan je Gargantuan. Het is een goede ring :)
http://www.diabloprogress...um-2220/Aloysius/44478722

Het is nog niet veel net een paar drops gehad maar sommige items willen maar niet...

1 Ding dat me op viel, hoe wordt de bonus van mijn headpiece berekend? Als ik zie hoeveel dps etc dat is zeker met die piranhas dat is niet normaal, het lijkt of die 'mimics' geen cooldown heeft op spells. Af en toe gaan er wel 4-5 Piranha waves achter elkaar weg.
Ik heb het item nooit gebruikt, maar er is wel leuke info over te vinden op de officiële forums. Zie bijvoorbeeld: link.
Ook heb ik ingame 580,000 dps staan, website bug?

Ik sta open voor tips.
Nee, hoeft geen bug te zijn. Paragonpunten moet je er bijvoorbeeld nog bij optellen en ingame zou het kunnen dat je was gebuffed door iemand in je party, etc.

Qua tips kun je de laatste ~20 pagina's van deze thread doorlezen. Veel Witch Doctor posts :) In het algemeen: Royal Ring of Grandeur uit de Act 1 caches wordt veel gebruikt. Aughild's set wordt veel gebruikt. Als je een pet build leuk lijkt, zorg dan voor een Mask of Joram (helm) en Tasker en Theo (gloves) bij Kadala. Verder nog algemene dingen als: een wapen moet eigenlijk altijd een socket hebben, critical hit chance op de items waar het kan, liefst met critical hit damage. Elemental damage (bijvoorbeeld +physical damage voor een pet build) zie je niet ingame in je dps, maar gaat wel veel opleveren, zelfde geldt voor +elite damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
@prutser001 komt door je wapen die de hoge getallen proccen, het is helaas niet dat je zo veel dmg doet, hehe.

Btw, ook lekker wakker worden door een dikke hagelbui >_<

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Gisteren vond ik een Hexing Pants of Mr. Yan met mijn barbarian en dan gaat mijn Whirlwind-bloed toch wel sneller stromen. Qua resources is het wel mogelijk om weer (relatief perma) te WW'en, maar qua damage is het volgens mij echt meer de moeite waard, correct?

[ Voor 77% gewijzigd door LUH-3417 op 09-06-2014 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:25

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

LUH-3417 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 08:43:
Gisteren vond ik een Hexing Pants of Mr. Yan met mijn barbarian en dan gaat mijn Whirlwind-bloed toch wel sneller stromen. Qua resources is het wel mogelijk om weer (relatief perma) te WW'en, maar qua damage is het volgens mij echt meer de moeite waard, correct?
Kwa damage is het inderdaad niet meer wat het geweest is, maar ik vind het nog steeds lekker spelen. T/m t4 kun je best nog wat viable builds maken icm extra elemental damage.

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ja, viable tot en met T4 lukt wel en het is heerlijk om vrij door mobs heen te bewegen, maar het HotA ram je toch wat sneller door de sterkere monsters heen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Sinds ik die pants heb gebruik ik de WW build extensively en ik vind het geweldig. Mijn gear is nog niet helemaal geweldig maar dankzij die pants doe ik toch 25% meer dmg terwijl ik beweeg en de bug dat je eerst moet lopen voordat je WW gebruikt is er ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
Verwijderd schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:45:
[...]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Rody-1198/hero/29036270

Earthquake setje al? Anders eens proberen :) Met men belt proc zie ik soms 190m earthquake ticks en 130m hammers.
Thnx, ja heb het ook al met fire earthquake gespeeld. Is wel leuk idd dat jumpen :) Maar m'n whirlwind + frenzy was nog aanzienlijk sneller.

Punt is dat ik met mn fire gear op +- 750k dps uit kwam + ongeveer 110% +fire damage. Mn lightning gear zit op 1.1 miljoen dps met +80% lightning. Snelle rekensom: Fire damage: 1600 Lightning: 2000.
Bovendien moet ik 2 set bonuses laten schieten voor de EQ set die mij anders +25% damage to elites en 25% dmg reduction from elites geven.

Maar ik zal 't nog 's een kans geven aangezien ik gister een 2e unity ring gevonden heb. Voorheen ging ik met de EQ set namelijk nogal vaak dood... :(

Overigens werkt Call of the Ancients met Together as One (voor de 50% damage reduction) én de unity ring voor nog eens 50% reduction toch wel heel goed! In elk geval hoef je dan niet meer te rennen voor je leven als de ancients dood zijn haha! En ze leven ook wat langer omdat er minder damage van jou naar hun gaat. Het is nu vrij easy ze in leven te houden tot de cooldown voorbij is.

Het is nu mogelijk bijna alles te tanken op T6 rifts. Het enige wat nog lastig is zijn open velden met gevuld met death maidens / blauwe skeletons in combinatie met die gasten die meteoren laten neerkomen of van die anarchs.

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
hifigamefreak schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:06:
Sinds ik die pants heb gebruik ik de WW build extensively en ik vind het geweldig. Mijn gear is nog niet helemaal geweldig maar dankzij die pants doe ik toch 25% meer dmg terwijl ik beweeg en de bug dat je eerst moet lopen voordat je WW gebruikt is er ook niet meer.
? Bij mij is die bug er nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undertaker2 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:08:
[...]

Thnx, ja heb het ook al met fire earthquake gespeeld. Is wel leuk idd dat jumpen :) Maar m'n whirlwind + frenzy was nog aanzienlijk sneller.

Punt is dat ik met mn fire gear op +- 750k dps uit kwam + ongeveer 110% +fire damage. Mn lightning gear zit op 1.1 miljoen dps met +80% lightning. Snelle rekensom: Fire damage: 1600 Lightning: 2000.
Bovendien moet ik 2 set bonuses laten schieten voor de EQ set die mij anders +25% damage to elites en 25% dmg reduction from elites geven.

Maar ik zal 't nog 's een kans geven aangezien ik gister een 2e unity ring gevonden heb. Voorheen ging ik met de EQ set namelijk nogal vaak dood... :(

Overigens werkt Call of the Ancients met Together as One (voor de 50% damage reduction) én de unity ring voor nog eens 50% reduction toch wel heel goed! In elk geval hoef je dan niet meer te rennen voor je leven als de ancients dood zijn haha! En ze leven ook wat langer omdat er minder damage van jou naar hun gaat. Het is nu vrij easy ze in leven te houden tot de cooldown voorbij is.

Het is nu mogelijk bijna alles te tanken op T6 rifts. Het enige wat nog lastig is zijn open velden met gevuld met death maidens / blauwe skeletons in combinatie met die gasten die meteoren laten neerkomen of van die anarchs.
Mja, ik trek 90% +fire damage met 70% +elite. Toch best bijzonder dat je meer +lightning hebt dan +fire aangezien lightning builds zonder cindercoat en magefists moet doen. Daarom is ook bijna iedereen fire spec :)

Als ik magefists en fire helmet aantrek heb ik iets van 130% +fire damage en 70% +elite en kom ik uit op iets van 3.5 miljoen elite dps als het niet meer is. Maargoed, dan werkt mijn spec ook niet meer.

In het begin gebruikte ik nog wel eens painsup met de belt dat painsup 6 seconden langer laat duren. Leuke combinatie met Unity. Als je dan ook nog eens Ignorance is bliss rune gebruikt op painsup dan krijg je de volle tijd iets van 4700 life per fury spend. Dus elke Hammer of the Ancients healed iets van 80k+ health. Kan je vrijwel zorgeloos in alles blijven staan op T6 en de koppen in meppen met hammers terwijl de earthquake onder je lekker zen ding doet.

Maargoed, zoveel gebruik ik men hammer niet meer als ik solo speel. Paar Earthquake's stacken en packs exploderen in paar seconden. Daarom Harrington Waistguard en Battle rage. Ik zoek nog steeds een betere rrog voor party's zodat ik men unity kan vervangen voor hexing pants. Want dan wil je me echt niet als tank hebben haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Verwijderd schreef op maandag 09 juni 2014 @ 22:17:
[...]

Mja, ik trek 90% +fire damage met 70% +elite. Toch best bijzonder dat je meer +lightning hebt dan +fire aangezien lightning builds zonder cindercoat en magefists moet doen. Daarom is ook bijna iedereen fire spec :)

Als ik magefists en fire helmet aantrek heb ik iets van 130% +fire damage en 70% +elite en kom ik uit op iets van 3.5 miljoen elite dps als het niet meer is. Maargoed, dan werkt mijn spec ook niet meer.

In het begin gebruikte ik nog wel eens painsup met de belt dat painsup 6 seconden langer laat duren. Leuke combinatie met Unity. Als je dan ook nog eens Ignorance is bliss rune gebruikt op painsup dan krijg je de volle tijd iets van 4700 life per fury spend. Dus elke Hammer of the Ancients healed iets van 80k+ health. Kan je vrijwel zorgeloos in alles blijven staan op T6 en de koppen in meppen met hammers terwijl de earthquake onder je lekker zen ding doet.

Maargoed, zoveel gebruik ik men hammer niet meer als ik solo speel. Paar Earthquake's stacken en packs exploderen in paar seconden. Daarom Harrington Waistguard en Battle rage. Ik zoek nog steeds een betere rrog voor party's zodat ik men unity kan vervangen voor hexing pants. Want dan wil je me echt niet als tank hebben haha.
T6 met 94 AR? zelfs met unity vind ik dat je erg knap bezig bent. In MP is dat dan wel een one-shot feest neem ik aan ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
Je kan meer +fire damage stacken dan +lightning begreep ik inderdaad. Ben er alleen nog niet echt van overtuigd dat fire dus ook beter is.

In mijn geval maakt de Shard of Hate bijv. al een enorm verschil! Niet zo heel veel met whirlwind, maar Frenzy gaat er enorm op vooruit door de secondary attack die bijna altijd proc'd. In mijn geval 237% weapon damage dat bovendien profiteert van +lightning damage. Probleem is alleen: deze secondary attack werkt alleen voor Lightning, Poison en Cold. Geen fire.

De ideale compagnon voor de Shard of Hate is de Odyn Son mace. Ten eerste omdat dit wapen met +20% lightning damage kan komen én omdat ook bij dit wapen de secondary attack van +lightning profiteert.

Nou gebruik ik zelf een Thunderfury, maar ik heb ook die Odyn Son. Helaas heeft die Odyn Son vrij crappy stats... slechts 1897 dps. Desalniettemin is ie bijna gelijk aan de Thunderfury van 2442 dps als ik kijk naar de effectieve dps. Hopelijk vind ik nog eens eentje met goede rolls!

Dan fire:
Daarvoor heb je een Devastator en een Burning Axe begrijp ik tot dusver.. Beide met +20% fire damage. Dus op het gebied van wapens 'win' je 20%. Echter mis je bij beide wapens een secondary attack en zijn het wat lagere dps wapens. Maar.... je hebt ook nog de cindercoat en de magefist. Beide goed voor +40% fire damage. En fire damage skills doen sowieso meer damage.

De vraag is in hoeverre dit allemaal opweegt tegen die twee lightning damage wapens met secondary attacks die meeschalen met +lightning damage? En om t ingewikkeld te maken komen de set bonuses er ook nog eens bij ;) Met een magefist en een cindercoat wordt het in mijn geval onmogelijk alle set bonuses te behouden.

Anyway, genoeg geluld: Hier een filmpje van mn lightning barbarian in actie op een T6 rift. Permanent Call of the Ancients en een Unity ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:37

joker1977

Tweakert

Undertaker2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:23:
Je kan meer +fire damage stacken dan +lightning begreep ik inderdaad. Ben er alleen nog niet echt van overtuigd dat fire dus ook beter is.
edit: Sorry voor het Engels - ik doe een copy/paste van een Engelstalig forum van mezelf. Ik heb zelf een hele tijd lightning gespeels en voor hogere Torment-levels is het eigenlijk gewoon niet viable.

It is not only the extra 60% elemental damage from Cindercoat + Magefist, That is just the icing on the cake.

What also matters is that the Fire-runes for popular skills are simply higher damage:

Frenzy: Lightning gives stun, Fire gives 2.5% x5 = 12.5% extra damage
HotA: 535% weapon as lightning + stun, Fire gives 640% damage
Earthquake: 2600% as lightning + cost-reduction. Fire gives 4500% damage

Now since these effects are multiplicative it becomes pretty obvious that if you do not need the stuns you simply will do a lot more damage with fire. With the popular weapon-choices and set items as such you can easily obtain:

60% lightning and ~100% fire

Net damage increase on :
Frenzy: 248% Lightning damage versus 387% Fire damage

without the 12.5% from x5 Frenzy (which is not always up, so not counting):
EQ: 4160% Lightning damage versus 9000% Fire damage.
HotA: 856% Lightning damage vs 1070% Fire damage

As you can see it is just a matter of simple math: Higher multipliers AND higher damaging skills equals tremendously more damage - sometimes as much as 2x more on really high damaging skills such as EQ..

[ Voor 6% gewijzigd door joker1977 op 10-06-2014 06:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Laatst online: 02-10 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Blizz wil blijkbaar dat ik met andere classes ga spelen. Van het weekend een 'Mask of Jeram' en een 'Zunnimassa's String of Skulls' gevonden op mijn monk.

Gisteravond nog snel even wat gear gecraft en vanavond maar eens kijken wat voor build ik ga doen. Iets met pets maar verder....

Mijn WD

De bedoeling is nu om een Zunni Chest en Boots en T&T te gokken of te vinden en een RoRG te farmen.

Verder nog twee kleine upgrades voor mijn monk. Iets betere chest en shoulders.

Edit: Lol zie net dat ik vit op het weapon van de WD heb gerold ipv int....
Edit2: Ik denk dat ik eerst voor deze build ga totdat ik de 4 pieces Zunni bonus heb.

[ Voor 17% gewijzigd door Anno op 10-06-2014 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Tussen de zonuren door flink wat sessie gehad dit weekend! En met verbetering! 2 setitems en tons of legends, lekker weekendje zo!

Edit: Wat raden jullie eigenlijk aan om als socket in een helm te doen?

[ Voor 22% gewijzigd door mfneed op 10-06-2014 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 03-10 11:29
Gisteren... Eindelijk! Na 1000-en shards bij Kadala
Tasker & Theo! nog niet zo'n hele slechte gelukkig ook! :)

Daarnaast ook nog een Rhen'ho Flayer gevonden.. Dat werkt zo chill in hogere torments.. Iedereen confused! Enige nadeel is dat nogsteeds de fetishes erg snel dood gaan... Nog iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vreemd...

Gisteren een redelijke Countess gevonden, reroll naar 18% fire dmg. Profile DPS ging er zo'n 12-13% op achteruit. Maar met 18% fire dmg had ik verwacht dat het toch nog een kleine plus zou zijn, en het vooral om de unieke bonus een upgrade zou zijn (heb er nog een maar die heeft geen 18% fire).
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fksmcw.jpg

Tot mijn verbazing is mijn ele DPS op D3progress lager geworden.. Scheelt niet enorm (max 100k) maar toch.. Blijkbaar is CHC/IAS/CHD toch nog beter. -O-

Blijft een leuke amu voor switch, maar meer dan dat wordt het niet :/

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

[...]

Ik heb geen trifecta's en zit nog steeds op iets van 1.7M paperdoll dps.
waar checken jullie die DPS cijfers?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Brain3 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:42:
[...]

waar checken jullie die DPS cijfers?
DiabloProgress

Zie voor een voorbeeld mijn signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Zou ik met mijn DH op T1 kunnen rondlopen zonder al te vaak dood te gaan (en ook nog redelijk snel mobs kunnen killen)?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:49:
Zou ik met mijn DH op T1 kunnen rondlopen zonder al te vaak dood te gaan (en ook nog redelijk snel mobs kunnen killen)?
Gewoon adventure modus opstarten en kijken hoe ver je komt :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:49:
Je hebt meer dan zat toughness, alleen DPS niet echt.

Tips:
- Reroll vit op je gloves naar IAS
- Je ringen zijn crap, op 2 ringen slechts 1 van IAS/CHC/CHD.. Reroll iets of craft wat ringen, maar deze zijn echt niet toereikend.
- Reroll je skill op de belt (of resource cost reduction) naar vit om het verlies aan vit op je gloves te compenseren.
- Ik weet niet of je op je wapen de socket al gererolled hebt, maar zo nee: reroll de DMG :)

Qua passives:
- Grenadier heeft redelijk beperkt nut, dmg is nauwelijks echt meer te noemen, en je hebt verder ook geen skill bonussen. Kun je beter Steady Aim nemen.
- Brooding is crap, deze kun je evt ook vervangen met Steady Aim of Blood Vengeance.

[ Voor 14% gewijzigd door Angeloonie op 10-06-2014 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Angeloonie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:11:
[...]

Je hebt meer dan zat toughness, alleen DPS niet echt.

Tips:
- Reroll vit op je gloves naar IAS
- Je ringen zijn crap, op 2 ringen slechts 1 van IAS/CHC/CHD.. Reroll iets of craft wat ringen, maar deze zijn echt niet toereikend.
- Reroll je skill op de belt (of resource cost reduction) naar vit om het verlies aan vit op je gloves te compenseren.
- Ik weet niet of je op je wapen de socket al gererolled hebt, maar zo nee: reroll de DMG :)

Qua passives:
- Grenadier heeft redelijk beperkt nut, dmg is nauwelijks echt meer te noemen, en je hebt verder ook geen skill bonussen. Kun je beter Steady Aim nemen.
- Brooding is crap, deze kun je evt ook vervangen met Steady Aim of Blood Vengeance.
Dank voor de tips.

De grenadeer build was een pre-RoS build op de DH en die bevalt nog steeds.
Ik weet dat echte skill bonussen ontbreken.
Skill op belt is volgens mij de special (+40% op fan of knives) ik denk dat dan of resource cost reduction weg zou moeten, of gewoon een volledig andere belt (zonder fan of knives damage is een lev 69 belt sub-par imho).

Wapen heeft reroll van IaS naar socket gekregen

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angeloonie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 09:39:
Vreemd...

Gisteren een redelijke Countess gevonden, reroll naar 18% fire dmg. Profile DPS ging er zo'n 12-13% op achteruit. Maar met 18% fire dmg had ik verwacht dat het toch nog een kleine plus zou zijn, en het vooral om de unieke bonus een upgrade zou zijn (heb er nog een maar die heeft geen 18% fire).
[afbeelding]

Tot mijn verbazing is mijn ele DPS op D3progress lager geworden.. Scheelt niet enorm (max 100k) maar toch.. Blijkbaar is CHC/IAS/CHD toch nog beter. -O-

Blijft een leuke amu voor switch, maar meer dan dat wordt het niet :/
niet mee ens lekker chd er op rollen en gebruiken die avg dmg doet veel...elemental is ook niet alles ...is leuk veel te stacken maar ik heb toch echt nu veel getest en als je een beetje combi hebt met elemental en dps heb je er meer aan.

Super amu voor Monk en DH ..ik gebruik hem ook op me DH en het is super wil niks anders meer

[ Voor 4% gewijzigd door cybergi op 10-06-2014 10:30 ]

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had er al een voor de switch en is ideaal, maar m'n oude amu is denk ik zelfs nog beter, ook als ik fire dmg naar CHD reroll:
Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/20thyj7.jpg

Enkel bij arcane mobs ff switchen, maar voor de andere 90% van de speeltijd is deze dus nog beter.

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 10-06-2014 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angeloonie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:38:
Ik had er al een voor de switch en is ideaal, maar m'n oude amu is denk ik zelfs nog beter, ook als ik fire dmg naar CHD reroll:
[afbeelding]

Enkel bij arcane mobs ff switchen, maar voor de andere 90% van de speeltijd is deze dus nog beter.
weet niet of je voordelen van de amu kan verwaarloosen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angeloonie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:12:
[...]

Doe ik toch ook niet? Heb hem in m'n inventory en zodra ik een arcane mob tegenkomen doe ik switch, en voila immune :+
daar ben ik te lui voor plus me amu is wel erg goed gaat lastig vervangen worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:15:
[...]

daar ben ik te lui voor plus me amu is wel erg goed gaat lastig vervangen worden :P
Je hebt in feite precies dezelfde amu als ik heb, maar met de arcane bonus :+ Dus daarom is die van mij ook lastig te vervangen en moet ik geduld hebben en hopen dat zoiets dropt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angeloonie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:17:
[...]

Je hebt in feite precies dezelfde amu als ik heb, maar met de arcane bonus :+ Dus daarom is die van mij ook lastig te vervangen en moet ik geduld hebben en hopen dat zoiets dropt :P
je zal verbaast staan kijken hoe wenig het uit maakt met 3 fac of met avg dmg :)chd en chc ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

cybergi schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:19:
[...]

je zal verbaast staan kijken hoe wenig het uit maakt met 3 fac of met avg dmg :)chd en chc ;)
Soms richt je idd teveel op de trifecta, ias, chc en chd. Ik was ook helemaal blij met mijn trifecta RORG op deze monk. Echter scheelde het 1% met de vorige, die damage, ias en chc had. Maar ben er alsnog gewoon blij mee hoor :)

Nu is jou Countess idd best wel lekker :)... Dat wordt heel lastig vervangen. Ik heb meestal ook een countess mee voor als het echt lastig wordt. Als tankmonk is dat wel handig..

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

retlaw schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:25:
[...]

Soms richt je idd teveel op de trifecta, ias, chc en chd. Ik was ook helemaal blij met mijn trifecta RORG op deze monk. Echter scheelde het 1% met de vorige, die damage, ias en chc had. Maar ben er alsnog gewoon blij mee hoor :)

Nu is jou Countess idd best wel lekker :)... Dat wordt heel lastig vervangen. Ik heb meestal ook een countess mee voor als het echt lastig wordt. Als tankmonk is dat wel handig..
goed voorbeeld me ROG op me monk en ROG op me DH..scheelt echt niets de ene met avg dmg en de andere trifac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Undertaker2 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:10:
[...]

? Bij mij is die bug er nog wel!
Echt? Heb je al eens geprobeerd WW te activeren while in town en met je inventory open? Bij mij zie je dan meteen de dmg omhoog schieten. Weet niet of dit door oorspronkelijke bug zou moeten triggeren, IMHO wel.

Zo niet is het maar een klein minpunt in het gebruik voor die +25% dmg en -25% resource cost dus ik denk dat ik deze pants wel een tijdje ga houden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

cybergi schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:34:
[...]

goed voorbeeld me ROG op me monk en ROG op me DH..scheelt echt niets de ene met avg dmg en de andere trifac
mooie gear hoor jij!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-10 17:45

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Goed, ook hier nog maar eens om advies vragen

Heb nu een mooie wizzard waarmee ik redelijk makkelijk T3 aankan, en T4 ook goed te doen is.

Natuurlijk wil ik ook T6 aankunnen, dus wat vragen :) (of moet ik daarvoor toch maar mijn barb of WD gaan spelen? )
  1. Is mijn build nog optimaal, of is er een andere goede wizzard build aan te raden
  2. Zijn er nog specifieke items die ik kan farmen / kadela gambelen (mirrorball?????)
  3. Andere feedback mag uiteraard ook .... :P
Elk advies wordt gewaardeerd :) Tnx!

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Sparhawk schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:57:

Heb nu een mooie wizzard waarmee ik redelijk makkelijk T3 aankan, en T4 ook goed te doen is.

Natuurlijk wil ik ook T6 aankunnen, dus wat vragen :) (of moet ik daarvoor toch maar mijn barb of WD gaan spelen? )
  1. Is mijn build nog optimaal, of is er een andere goede wizzard build aan te raden
  2. Zijn er nog specifieke items die ik kan farmen / kadela gambelen (mirrorball?????)
Mooie wiz met die gecombineerde set items. Firebird set word nog gebuffed in de volgende patch trouwens. Het eerste dat me opvalt is dat je wapen wel makkelijk te vervangen is ivm met de lage dps ervan. Maar dan zul jij me waarschijnlijk vertellen dat er nog geen betere gedropped is ;)

En inderdaad een mirrorball is leuk voor een firewiz die heb ik ook. Ik speel momenteel makkelijk T3 HC maar ik vind maar niet de items die ik wil hebben nog.

[ Voor 7% gewijzigd door NastyNick op 10-06-2014 12:04 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
hifigamefreak schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:45:
[...]

Echt? Heb je al eens geprobeerd WW te activeren while in town en met je inventory open? Bij mij zie je dan meteen de dmg omhoog schieten. Weet niet of dit door oorspronkelijke bug zou moeten triggeren, IMHO wel.

Zo niet is het maar een klein minpunt in het gebruik voor die +25% dmg en -25% resource cost dus ik denk dat ik deze pants wel een tijdje ga houden ;)
Net getest:
Vanuit stilstand whirlwind: damage blijft gelijk / laag
Gaan lopen en dan whirlwinden: damage gaat omhoog

Leuke pants idd voor het slopen van groepen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Undertaker2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:05:
[...]

Net getest:
Vanuit stilstand whirlwind: damage blijft gelijk / laag
Gaan lopen en dan whirlwinden: damage gaat omhoog

Leuke pants idd voor het slopen van groepen!
Oke, ik geloof je :). Dan maar erop letten dat ik eerst beweeg voordat ik whirlwind activeer ;).

En inderdaad heerlijk om groepen mee te slopen, ik zit er alleen nog aan te twijfelen om Marathon te swappen voor Run Like the Wind voor wat extra Physical dmg in groups, dit aangezien mijn amulet 20% dmg boost geeft aan Physical skills.

Kan je anders een link geven naar jouw build? Ben wel benieuwd wat jij gebruikt qua gear en skills etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sparhawk schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:57:

Leuke wiz idd.
Eerste wat mij opvalt is de lage chc, ik zou CHD op je RoRG rerollen naar CHC.
Drop 100K life tbv wat meer resistances, bijna 650K is echt overkill, je amethist zou ik wisselen voor 1 of 2 diamanten. Dan is deze wiz wel voldoende uitgerust voor T5, T6 is dan een kwestie van finetuning. Tot slot zoek wat meer gear met elemental/skill dmg, de sets heb je nu, nu nog de +%dmg vinden. Niet eenvoudig maar die kant moet je m.i. op voor T6. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Sparhawk ik zou ook even kijken naar je passive skills. Blur icm Dominance voor SC zou ik persoonlijk niet gebruiken dan zou ik eerder kiezen voor unwavering will en of audacity.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-10 16:56
Nieuwe aanwinst :) van kadala. Helaas geen +%dmg roll en resource reduction gererolled naar een socket!
een enorme verbetering van mn vorige calamity zeker de minimal dmg mag er wezen:)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BD6rIox.png

http://www.diabloprogress...uartz-2431/Quartz/1740637

Momenteel meer een support DH normaal gebruik ik een crossbow in combinatie met full marauder set:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
DH vraagje, dubbel crossbow of crossbow/quiver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
hifigamefreak schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:11:
[...]

Oke, ik geloof je :). Dan maar erop letten dat ik eerst beweeg voordat ik whirlwind activeer ;).

En inderdaad heerlijk om groepen mee te slopen, ik zit er alleen nog aan te twijfelen om Marathon te swappen voor Run Like the Wind voor wat extra Physical dmg in groups, dit aangezien mijn amulet 20% dmg boost geeft aan Physical skills.

Kan je anders een link geven naar jouw build? Ben wel benieuwd wat jij gebruikt qua gear en skills etc.
Check filmpje :)

[video]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 18:39
@Sparhawk, waarom craft je geen Devastator? Die heeft potentieel hogere DPS en ook nog 15-20% fire skill increase?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hifigamefreak

hifigamefreak

aka C3rb3r7s

Nice :D. Alleen gebruik je geen Hexing pants zie ik vanwege de set pants maar toch doe je erg veel dmg. Werkt deze build ook in co-op i.c.m. unity rings? Aangezien je co-op partners dan wel dood kunnen. :P

Zelf speel ik nu alleen T1 dus voor mij is dit nog toekomstmuziek maar wie weet komt het sneller dan gedacht.

Prey to RNGezus _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

P-Nut schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:18:
Nieuwe aanwinst :) van kadala. Helaas geen +%dmg roll en resource reduction gererolled naar een socket!
een enorme verbetering van mn vorige calamity zeker de minimal dmg mag er wezen:)

[afbeelding]

http://www.diabloprogress...uartz-2431/Quartz/1740637

Momenteel meer een support DH normaal gebruik ik een crossbow in combinatie met full marauder set:)
ik ben jalours ...hangt er van af welke build je gebruikt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Het ziet ernaar uit dat wij monks woensdag wat buffs krijgen.

Datamind patch notes 2.0.6

Als dit klopt, dan moet ik op jacht naar mijn laatste stukje 'Raiment of a Thousand Storms' ik mis alleen nog de chest of helm. Als ik de chest equip dan verlies ik de Aughilds bonussen. En als ik de helm equip de lightning damage op mijn helm.... keuzes.
Previously: Whenever you teleport to an enemy, release Lightning at all nearby enemies for 100% weapon damage.

Now: Whenever you cast dashing strike, release Lightning at all nearby enemies for 3000% weapon damage.

Damage radius decreased from 20 to 15 meters
*O* Excited *O*

[ Voor 11% gewijzigd door Anno op 10-06-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:08:
Het ziet ernaar uit dat wij monks woensdag wat buffs krijgen.

Datamind patch notes 2.0.6

Als dit klopt, dan moet ik op jacht naar mijn laatste stukje 'Raiment of a Thousand Storms' ik mis alleen nog de chest. Helm lukt niet vanwege 'The Eye of The Storm'. Verlies ik wel mijn aughilds.... Hmm

[...]
nice! Ik mis de shoulders en de boots nog helaas. Wel al 2 x chest en 4 keer de fists... En het loslaten van de setbonussen (Cain en Aughild) moet wel een verantwoord zijn. Dus hopelijk wordt dit het waard dan. Zeker voor de monkies die ook nog een BT set hebben moeten er 3 setbonussen worden ingeleverd :).

Edit: die buff voor de monkey set wordt ook geboost. Die is wel leuk met een 1000 sided strike build of tempest rush oid.

En verder

Crafting
Requirement for unique legendary crafting material (i.e. Essence of the Twin Seas) has been removed for crafted legendary / set items.

These crafting materials can be sold to vendors for 50,000 (yes 50K) gold each
Adjusted reagent requirements (set items require more Death’s Breaths; weapons no longer need Death’s Breath to craft)

Beetje moeite mag je er wel voor doen toch?! Nu wordt het wel erg makkelijk... Als dit echt zo is kan mijn char 'Mats' de prullenbak in :)

[ Voor 26% gewijzigd door retlaw op 10-06-2014 13:18 ]

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:11:
[...]

nice! Ik mis de shoulders en de boots nog helaas. Wel al 2 x chest en 4 keer de fists... En het loslaten van de setbonussen (Cain en Aughild) moet wel een verantwoord zijn. Dus hopelijk wordt dit het waard dan. Zeker voor de monkies die ook nog een BT set hebben moeten er 3 setbonussen worden ingeleverd :).
Cain vind ik niet z'n probleem. Maar Aughilds heb ik wel moeite mee. Vooral de reduced damage ga ik missen denk ik op hogere torments. Volgens mij word BT alleen gebruikt door EP monks en Vuurzee 8)

Ik moet dan voor de helm gaan en dan verlies ik weer +26% lightning damage. Maar het is dan wel mogelijk om een helm te krijgen met secondaire res en vit voor meer thougness.

Ik denk dat ik eerst maar eens kijk bij andere monks of het het waard.

Edit:

Dit staat ook in de notes waardoor ik toch ga twijfelen over de echtheid van die datamind patch notes.
Crafting
Requirement for unique legendary crafting material (i.e. Essence of the Twin Seas) has been removed for crafted legendary / set items.

These crafting materials can be sold to vendors for 50,000 (yes 50K) gold each
Adjusted reagent requirements (set items require more Death’s Breaths; weapons no longer need Death’s Breath to craft)
Lijkt me niet dat Blizzard dit gaat aanpassen.

Het zou wel mooi zijn. Ik word helemaal gek van het farmen van Aughilds.... Ik moet nog betere bracers op mijn beide monks, chest voor mijn cold monk, en nog %physical damage bracers op mijn WD,

[ Voor 29% gewijzigd door Anno op 10-06-2014 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
Anno schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:18:
[...]

...

Edit:

Dit staat ook in de notes waardoor ik toch ga twijfelen over de echtheid van die datamind patch notes.

[Stuk over legendary crafting mats]

Lijkt me niet dat Blizzard dit gaat aanpassen.
Tja, ze hebben ook de white items verwijderd als requirement en bijvoorbeeld de kosten van ont-socketen verminderd in het kader van ''quality of life' changes. Dus het zou me niet verbazen. Ik zou het wel jammer vinden als ze het zouden doen. Hoewel de game 20x opstarten tot de juiste bounty er is, niet het allerleukste is, is het specifiek zoeken naar een bepaald item wel erg leuk.

Ik zou het nog wel een idee vinden als de betreffende legendary crafting materiaal een kleine kans heeft om uberhaupt te droppen in het gebied en dat de paarse mob dan dubbele kans heeft ofzo. The Eintsteig plate zou dan kunnen droppen in heel de Festering Woods, maar met een veel hogere kans van Feklar's Ghost. Je kunt nog steeds heel gericht zoeken, maar hoeft niet meer op bounties te letten om zekerder te zijn van de drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Hafermaut schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:31:
[...]

Tja, ze hebben ook de white items verwijderd als requirement en bijvoorbeeld de kosten van ont-socketen verminderd in het kader van ''quality of life' changes. Dus het zou me niet verbazen. Ik zou het wel jammer vinden als ze het zouden doen. Hoewel de game 20x opstarten tot de juiste bounty er is, niet het allerleukste is, is het specifiek zoeken naar een bepaald item wel erg leuk.

Ik zou het nog wel een idee vinden als de betreffende legendary crafting materiaal een kleine kans heeft om uberhaupt te droppen in het gebied en dat de paarse mob dan dubbele kans heeft ofzo. The Eintsteig plate zou dan kunnen droppen in heel de Festering Woods, maar met een veel hogere kans van Feklar's Ghost. Je kunt nog steeds heel gericht zoeken, maar hoeft niet meer op bounties te letten om zekerder te zijn van de drop.
Dat is op zich ook wel een goed idee. Zelf leek het mij leuk om de purple mobs die de crafting mats dropen random in Rifts te zetten :) En dan minimaal 1 per floor of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

NastyNickNL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:02:
[...]
Mooie wiz met die gecombineerde set items. Firebird set word nog gebuffed in de volgende patch trouwens. Het eerste dat me opvalt is dat je wapen wel makkelijk te vervangen is ivm met de lage dps ervan. Maar dan zul jij me waarschijnlijk vertellen dat er nog geen betere gedropped is ;)
Deze is gecraft, staat op de todo lijst om een betere te craften :) Relatief makkelijk, dus stap 1
En inderdaad een mirrorball is leuk voor een firewiz die heb ik ook. Ik speel momenteel makkelijk T3 HC maar ik vind maar niet de items die ik wil hebben nog.
Succes, RNG he... :)
Grin schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:12:
[...]

Leuke wiz idd.
Eerste wat mij opvalt is de lage chc, ik zou CHD op je RoRG rerollen naar CHC.
Drop 100K life tbv wat meer resistances, bijna 650K is echt overkill, je amethist zou ik wisselen voor 1 of 2 diamanten. Dan is deze wiz wel voldoende uitgerust voor T5, T6 is dan een kwestie van finetuning. Tot slot zoek wat meer gear met elemental/skill dmg, de sets heb je nu, nu nog de +%dmg vinden. Niet eenvoudig maar die kant moet je m.i. op voor T6. Succes!
Ok, met de CHC, en CHD probeer ik 1 op 10 aan te houden (ergens gelezen dat dat redelijk optimaal was) en daar zit ik nu op... Tips voor het wisselen van life voor resists zal ik ter harte nemen.

Dank voor de tips
NastyNickNL schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:16:
Sparhawk ik zou ook even kijken naar je passive skills. Blur icm Dominance voor SC zou ik persoonlijk niet gebruiken dan zou ik eerder kiezen voor unwavering will en of audacity.
Ok, da's makkelijk te testen natuurlijk :) Ga ik vanavond even doen :)
FireDrunk schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:39:
@Sparhawk, waarom craft je geen Devastator? Die heeft potentieel hogere DPS en ook nog 15-20% fire skill increase?
Euuh, geen idee. Zit nu op mijn werk :X dus kan ff niet kijken of ik het plan heb. Heeft dat wapen ook als secondary +14 AP ??

Dank allen voor de tips tot zover, hoe meer hoe beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:25:
Ik zweer bij quivers, ivm CHC, IAS enzo :)

Yay van 't weekend een Calamity gevonden :D Voor 't hele team fijn haha, roll is nog niet supergoed maar ben er wel blij mee!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:18:
[...]

Yay van 't weekend een Calamity gevonden :D Voor 't hele team fijn haha, roll is nog niet supergoed maar ben er wel blij mee!!
Heb tot nu toe ook nog niet anders gebruikt, zat in twijfel ivm de socket... heb heel lang gelopen met een lvl 61 quiver... afgelopen weekend eindelijk kunnen switchen!

Nog een andere vraag, heb ook een patern gevonden om machines te maken? heb keys nodig (wat droppen van de keywardens neem ik aan? wat ik hier gelezen heb?!:)) wat kun je met die machines? is dat nog nodig/waar zijn ze voor nodig?

Sorry voor de leek vragen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Is voor een Hellfire ring, is wel erg leuk om te doen en een handige alt level ring dacht ik

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:25:
Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:18:
[...]

Dual Wield geeft je 15% IAS, dus dat verschil is minimaal :P

Het verschil tussen dual wield of quiver is eigenlijk enkel de CHC die je bij de quiver wel hebt maar bij dual wield niet, en de extra CHD die je bij dual wield wel hebt en bij quiver niet.

Dus het is in feite kiezen tussen 130% CHD of 10% CHC. Quiver kan je nog wel wat extra toughness geven omdat je daar nog een vit/life% bij kunt rollen naast Dex/IAS/CHC. Ook heb je evt nog een skill bonus of %elite bonus op een quiver, maar zelfs dat wordt nooit meer dan 130% CHD IMO.

Is je CHC al aardig hoog dan zou ik voor DW gaan.

[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 10-06-2014 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Sparhawk schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:52:
[...]
Ok, met de CHC, en CHD probeer ik 1 op 10 aan te houden (ergens gelezen dat dat redelijk optimaal was) en daar zit ik nu op... Tips voor het wisselen van life voor resists zal ik ter harte nemen.
[...]
Dat is een uitgangspunt tot op zekere hoogte, ik vind de extra CHC eingelijk veel belangrijker. Het is niet alleen voor je dmg output maar ook voor je resource regenenration, ofwel APoC. Je hebt nu 39% increased CHC, daar moet m.i. 5-6% bij, idealiter op je helm want deze mist CHC. Als het niet anders kan dan kan je jouw RoRG rerollen maar dat is een last resort. Voeg me anders ff toe in-game, dan kunnen we eens samen prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cybergi schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:19:
[...]

Heb even m'n character in m'n Excel spreadsheet bijgewerkt, en ik moet gewoon de fire dmg rerollen op m'n amu naar CHD.
Damage gaat er eigenlijk niets op vooruit (met een hoge CHD roll nauwelijks 50k meer), maar de passive is wel handig en de +dmg heeft icm andere items sneller effect dan IAS dat heeft. En ias heb ik toch al zat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Angeloonie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:23:
[...]

Heb even m'n character in m'n Excel spreadsheet bijgewerkt, en ik moet gewoon de fire dmg rerollen op m'n amu naar CHD.
Damage gaat er eigenlijk niets op vooruit (met een hoge CHD roll nauwelijks 50k meer), maar de passive is wel handig en de +dmg heeft icm andere items sneller effect dan IAS dat heeft. En ias heb ik toch al zat :P
dus ga je nu die amu gebruiken :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk

Sparhawk

Grin schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:18:
[...]

Dat is een uitgangspunt tot op zekere hoogte, ik vind de extra CHC eingelijk veel belangrijker. Het is niet alleen voor je dmg output maar ook voor je resource regenenration, ofwel APoC. Je hebt nu 39% increased CHC, daar moet m.i. 5-6% bij, idealiter op je helm want deze mist CHC. Als het niet anders kan dan kan je jouw RoRG rerollen maar dat is een last resort. Voeg me anders ff toe in-game, dan kunnen we eens samen prutsen.
Haha, heel grappig dat je het zegt. Ik heb ook met chantando's(?) set gespeeld, met 4 APoC. Gevoelsmatig ging AP management daar veel beter mee. Waaom zou ik nu hogere CHC moeten hebben als ik 0 APoC heb?

Zal je zeker ff toevoegen in game, leuk om ff samen te prutsen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 18:39
Sparhawk schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 13:52:
[...]
Euuh, geen idee. Zit nu op mijn werk :X dus kan ff niet kijken of ik het plan heb. Heeft dat wapen ook als secondary +14 AP ??
Nee, het is een mace, maar de hogere DPS en de hogere Fire Skill damage compenseert dat wel.

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sparhawk schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:09:
[...]

Haha, heel grappig dat je het zegt. Ik heb ook met chantando's(?) set gespeeld, met 4 APoC. Gevoelsmatig ging AP management daar veel beter mee. Waaom zou ik nu hogere CHC moeten hebben als ik 0 APoC heb?

Zal je zeker ff toevoegen in game, leuk om ff samen te prutsen :)
CHC is sowieso onmisbaar om veel damage te doen, is niet alleen voor APoC he ;)
Heb zelf een helm met +9 APoC en een source met +10APoc, helaas is het legacy dus zal ze toch een keer moeten opgeven... Nu met ca. 50% CHC kan ik meteors blijven spammen want met 1x meteor crit ik vaak weer zo vaak dat mn AP weer full is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:59:
[...]

[afbeelding]

:D Yep!

Zal ik hem doorrollen tot ik 100% heb? :+ (dit was 1e reroll :P)
You lucky bastard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Patch notes van 2.0.6:

General:
• Increased the drop rate of all class-specific set items.

Class-Specific set items:
• Monk:
• Philosophy:
• Legendary items are just as important to class power as class skills. We recognize that the Monk class sets went out underpowered, and are substantially increasing their damage to be closer in comparison with the sets of other classes. Additionally, the Raiment of a Thousand Storms 6-piece bonus has been redesigned slightly to allow the damage to be higher, more controlled, and more deliberate.

Monkey King's Garb
• (4) Set Bonus:
• Explosion weapon damage increased from 100% to 1600%
• Lowered explosion delay from 1 to .5 seconds
• Bug Fix: Fixed an issue that caused the Spirit spent counter to reset when an item was picked up

Raiment of a Thousand Storms
• (6) Set Bonus:
• Will now be triggered only by Dashing Strike
• Weapon damage increased from 100% to 3000%
• Damage dealt can now be a critical hit
• Removed the target cap (the visual effect will still be capped at 6 targets)

Bug Fixes:
• Fixed an issue introduced in Patch 2.0.5 that prevented the +% Haunt Damage, +% Locust Swarm Damage, and +% Rend Damage item affixes from being applied

Crafting: * Legendary crafting recipes have received several changes:
• Legendary crafted items are meant to be both a stepping stone into end game items and a good place to spend crafting materials at the end game. While we like the fantasy of having the unique crafting materials, obtaining them was either keeping too many people from being able to complete the recipes in a timely manner or encouraging game flipping and similar less than ideal patterns of play in order to acquire them. As such, we are removing the requirements for unique items when crafting legendaries.
• Unique crafting materials are no longer required.
• Legendary crafting materials will no longer drop.
• Existing Legendary crafting materials will now be grey and have had their sell prices increased
• Level 70 crafted sets and Legendary items with unique properties now require additional death's breath
• Level 70 crafted Legendary items without unique properties have had their death's breath costs removed
• Death's breath is no longer required for most artisan training costs
• The Mystic no longer requires death's breath to train
• The Blacksmith and the Jeweler now only require 1 each to learn the first rank of level 11

User interface:
• +% skills damage bonus will now display on the details page
• +% elemental damage will now display on the details page
• Paragon bonuses will now be reflected in Character Profile Damage, toughness, and healing values
• Community chat will now be joined by default and the settings for which channels you have joined or left will be saved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-10 18:23
ook een linkje ervan? zie hem wel op diablofans maar niet op battlenet

[ Voor 53% gewijzigd door nubys op 10-06-2014 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:50
Pff die act 1 bounty caches, eerst vind ik continue de shoulders stuk of 4 keer achter elkaar en nu steeds de scepter maar dan wel altijd onder de 2k dmg zonder socket. Nog geen RoRG te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monkey king... kan leuk zijn...
1000storms.... meh... 6 seconden "cooldown".... anderzijds... opsparen en in een keer 3 x 3k% dps....

• Unique crafting materials are no longer required. :o
Gelukkig niet eindeloos gefarmed voor die meuk...

[ Voor 29% gewijzigd door Vandread op 10-06-2014 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Undertaker2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 01:23:

In mijn geval maakt de Shard of Hate bijv. al een enorm verschil! Niet zo heel veel met whirlwind, maar Frenzy gaat er enorm op vooruit door de secondary attack die bijna altijd proc'd. In mijn geval 237% weapon damage dat bovendien profiteert van +lightning damage. Probleem is alleen: deze secondary attack werkt alleen voor Lightning, Poison en Cold. Geen fire.

De ideale compagnon voor de Shard of Hate is de Odyn Son mace. Ten eerste omdat dit wapen met +20% lightning damage kan komen én omdat ook bij dit wapen de secondary attack van +lightning profiteert.

Nou gebruik ik zelf een Thunderfury, maar ik heb ook die Odyn Son. Helaas heeft die Odyn Son vrij crappy stats... slechts 1897 dps. Desalniettemin is ie bijna gelijk aan de Thunderfury van 2442 dps als ik kijk naar de effectieve dps. Hopelijk vind ik nog eens eentje met goede rolls!

Dan fire:
Daarvoor heb je een Devastator en een Burning Axe begrijp ik tot dusver.. Beide met +20% fire damage. Dus op het gebied van wapens 'win' je 20%. Echter mis je bij beide wapens een secondary attack en zijn het wat lagere dps wapens. Maar.... je hebt ook nog de cindercoat en de magefist. Beide goed voor +40% fire damage. En fire damage skills doen sowieso meer damage.

De vraag is in hoeverre dit allemaal opweegt tegen die twee lightning damage wapens met secondary attacks die meeschalen met +lightning damage? En om t ingewikkeld te maken komen de set bonuses er ook nog eens bij ;) Met een magefist en een cindercoat wordt het in mijn geval onmogelijk alle set bonuses te behouden.

Anyway, genoeg geluld: Hier een filmpje van mn lightning barbarian in actie op een T6 rift. Permanent Call of the Ancients en een Unity ring.

[video]
Beter laat dan nooit, maar ik ben het wel met je eens. Sommige builds werken gewoon niet met andere % elemental damage, whirlwind hoort gewoon bij lightning thuis. En stiekem hoop ik dat ze het binnenkort gaan buffen want er liggen vette items op de plank.

Maar sommige builds halen gewoon niet dezelfde damage output. Neem nu WD jade set tegen de WD pet build. Jade set is stukken beter dan de pet build maar wel weer lastiger te krijgen.
Om een vergelijking te krijgen haal ik een stuk boven uit je video. De eerste paar pulls waarbij elke keer een elite pack zat. Elke pull met elite pack gaat bij mij dood in 3-4 seconden, en al helemaal op die map.
Daarom lukt het ook met zo weinig resistance, meeste gaat dood voordat ze ook maar iets doen.

Maar ik wist niet dat WW build nog steeds zoveel damage deed. Zal binnenkort eens een video erop gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Euh... :|
• Unique crafting materials are no longer required.
• Legendary crafting materials will no longer drop.

Hoera! *O*
• +% skills damage bonus will now display on the details page
• +% elemental damage will now display on the details page
• Paragon bonuses will now be reflected in Character Profile Damage, toughness, and healing values

[ Voor 50% gewijzigd door Grin op 10-06-2014 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:55

vhal

ಠ_ಠ

Ach, zit er er niet zo mee. Heb 9 verschillende leg.reagents a 4-6 stuks puur vanwege het feit dat ik bounties doe maar ik heb gewoon 0 plans om ze daadwerkelijk te maken.

[ Voor 16% gewijzigd door vhal op 10-06-2014 19:41 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

vhal schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:40:
Ach, zit er er niet zo mee. Heb 9 verschillende leg.reagents a 4-6 stuks puur vanwege het feit dat ik bounties doe maar ik heb gewoon 0 plans om ze daadwerkelijk te maken.
Reageer je op mijn vorige post?
Zo ja, zou je jezelf wat willen verduidelijken en wat meer context willen geven?
Ik begrijp namelijk alleen je eerste zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Dat van de unique mats is wel een beetje jammer vind ik. Het is nu nog een soort van opgaaf een piece of gear te kunnen craften en dan is het extra leuk als het een goede is. Maar ja... Nu kan ik tenminste straks een mooie paar cain gloves craften zonder maghda 25 keer neer te hoeven meppen :).

Een wijze tweaker schreef eens: "Het hebben van de zaak, is het einde van het vermaak."

LOL. Ik ga in ieder geval lekker farmen voor de 1000 storm set, die wordt ook geboost dus dat komt goed!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Undertaker2
hifigamefreak schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:46:
[...]

Nice :D. Alleen gebruik je geen Hexing pants zie ik vanwege de set pants maar toch doe je erg veel dmg. Werkt deze build ook in co-op i.c.m. unity rings? Aangezien je co-op partners dan wel dood kunnen. :P

Zelf speel ik nu alleen T1 dus voor mij is dit nog toekomstmuziek maar wie weet komt het sneller dan gedacht.

Prey to RNGezus _/-\o_
De grootste damage komt van Frenzy. Hoewel Shard of Hate generfed is (d.w.z tijdens whirlwind proc'd de secondary attack niet meer 100%) is er voor Frenzy weinig veranderd.

Een groot deel van de Frenzy attacks proc'd de secondary attack van shard of hate. Die secondary attack doet in de basis al 237% dmg in mijn geval. Tel daar de +lightning damage bij op en je hebt een enorme boost!

Heb wat tests gedaan op Ghom en gekeken hoe snel ik hem neer krijg. Met mijn Thunderfury (2442 dps) en shard of hate (2198 dps) duurt het 40 seconden. Wissel ik vervolgens de shard of hate in voor een Gift of Silaria van 2376 dps (die heeft geen secondary attacks) dan zegt de game dat ik er 3,6% op vooruit ga. Maar nou komt het: het duurt vervolgens 1 minuut 14 voordat Ghom neer is. Dat is 74 seconden, ofwel bijna TWEE keer zo lang!

En dan kan het wel zo zijn dat je meer +fire damage kan stacken en dat fire skills meer damage doen, maar als je dat zwaard toevallig vind kan het dus ook prima met lightning.

Dus ik zou zeggen: vind ergens een shard of hate en je bent al bijna klaar voor torment 6 :) En als je vervolgens ook een goede Odyn Son vind ben je helemaal klaar! Kan je namelijk alvast verklappen dat mijn matige 1897 dps Odyn son het al ietsje beter doet dan die 2442 dps Thunderfury. Ghom ging neer in 37 sec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17:55

vhal

ಠ_ಠ

Grin schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 19:46:
[...]

Reageer je op mijn vorige post?
Zo ja, zou je jezelf wat willen verduidelijken en wat meer context willen geven?
Ik begrijp namelijk alleen je eerste zin.
Ik heb 9 verschillende soorten legendary crafting mats. Zo heb ik o.a. 5 shards of entsteig plate waar ik niks mee kan puur vanwege het feit dat ik het bijbehorende plan (Aughild) niet heb.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Undertaker2 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:15:
[...]

Dus ik zou zeggen: vind ergens een shard of hate en je bent al bijna klaar voor torment 6 :) En als je vervolgens ook een goede Odyn Son vind ben je helemaal klaar! Kan je namelijk alvast verklappen dat mijn matige 1897 dps Odyn son het al ietsje beter doet dan die 2442 dps Thunderfury. Ghom ging neer in 37 sec ;)
Ik zou bijna mijn dex shard equipen dan als ik dit zo lees. De odyn heb ik al :) en enchantress ook...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
denk dat ze al snel met details over seasons enzo zullen komen. Blizz heeft alles NOG bereikbaarder gemaakt voor iedereen, maar dat betekent waarschijnlijk ook dat een grote reset/nieuwe items snel zullen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
Volgens een bluepost is Kadala ook geboost qua set items. Vind de game wel erg makkelijk worden. Naar mijn mening hadden ze beter Kadala kunnen removen en de legs drops boosten. Geef toe, een legendary vinden is leuker dan 1 krijgen bij Kadala.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13086128886?page=2#21

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Gelukkig ben ik db's blijven oppakken. Verder dadelijk wel weer een extra tabblad vrij voor de speciale legendaries waar ik nog geen toepassing voor heb. Een verder mooie sunkeeper salvagen omdat hij strength had ipv int en nog geen socket bij gebrek aan stash.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
An1mA schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:51:
Volgens een bluepost is Kadala ook geboost qua set items. Vind de game wel erg makkelijk worden. Naar mijn mening hadden ze beter Kadala kunnen removen en de legs drops boosten. Geef toe, een legendary vinden is leuker dan 1 krijgen bij Kadala.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13086128886?page=2#21
Niet in de laatste plaats omdat ik bij Kadala van alle WD sets al drie keer de gloves heb gekregen maar nog steeds op mijn T&T wacht. Boost van droprate in set items is echt nergens voor nodig, zeker niet bij Kadala.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ze hadden kadala nooit torment only drops moeten geven.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:25

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ben het idd met bovenstaande meningen eens; het spel wordt wel erg eenvoudig gemaakt. Het is natuurlijk vervelend en niet voor iedereen weggelegd om 100en uren te moeten farmen voor een bepaald item, maar ze halen het "moeite moeten doen voor" gehalte er wel erg uit op deze manier.
Nu is het eigenlijk het makkelijkst om de rifts door te rammen om vervolgens je shards op te gokken bij Kadala voor je end-game items. Ik zie liever dat spelen meer beloond wordt ipv het spel te veranderen in een Kadala-gokkast.
Just my two cents.

[ Voor 27% gewijzigd door Skarloc op 10-06-2014 22:49 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Pagina: 1 ... 51 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]