Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op een WD kom je eigenlijk nooit verder dan 2 sets met een pet build, doordat je head/gloves gereserveerd zijn.

Dus het is Aughild + Cain in de meeste gevallen. Dan heb je je belt slot over voor WH of HW en kun je de RoRG vervangen door een betere ring, zoals een simpele trifecta rare.

[ Voor 27% gewijzigd door Bosmonster op 05-06-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bosmonster schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:29:
Op een WD kom je eigenlijk nooit verder dan 2 sets met een pet build, doordat je head/gloves gereserveerd zijn.

Dus het is Aughild + Cain in de meeste gevallen. Dan heb je je belt slot over voor WH of HW en kun je de RoRG vervangen door een betere ring, zoals een simpele trifecta rare.
aughild en blackthorne in mijn geval, maar dan wellicht een leg met een goede special erop?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-10 15:36
Bosmonster schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:29:

Dus het is Aughild + Cain in de meeste gevallen. Dan heb je je belt slot over voor WH of HW.
En dus is een Rorg eigenlijk niet handig, er zijn betere ringen! (Unity, Oculus & Soj)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ApOE schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:18:
[...]
Op mn monk bedoel je?
Gister redelijke bracers gecraft, moet alleen de shoulders van mijn DH afpakken om het setje compleet te maken.

Speel voornamelijk WD nu, niet dat die Jade set snel compleet is maar wil gewoon zo'n .... ring hebben :P
Voor monk moet je natuurlijk wel je eigen res hebben ;) wat een pain-in-the-a** kan zijn, gelukkig had ik mazzel en vrij snel de goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:32:
[...]

En dus is een Rorg eigenlijk niet handig, er zijn betere ringen! (Unity, Oculus & Soj)
Zolang ze de fetishes niet fixen voor de Zuni setbonus, is de RoRG idd redelijk nutteloos voor een WD.
hexta schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:31:
[...]

aughild en blackthorne in mijn geval, maar dan wellicht een leg met een goede special erop?
De slot waar je die special wilt is je ring slot (SoJ, TMF, Unity, etc). De Aughild-armor slots is niet echt iets boeiends voor, vandaar dat je momenteel bijna altijd tot een RoRG-loze setup komt.

Jij bent een uitzondering met de BT, maar eerlijk gezegd zou ik dat gewoon ditchen en Cain's craften.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 05-06-2014 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:35:
[...]

Zolang ze de fetishes niet fixen voor de Zuni setbonus, is de RoRG idd redelijk nutteloos voor een WD.

[...]

De slot waar je die special wilt is je ring slot (SoJ, TMF, Unity, etc). De Aughild-armor slots is niet echt iets boeiends voor, vandaar dat je momenteel bijna altijd tot een RoRG-loze setup komt.

Jij bent een uitzondering met de BT, maar eerlijk gezegd zou ik dat gewoon ditchen en Cain's craften.
meh, vind blackthorne toch wel fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:38:
[...]

meh, vind blackthorne toch wel fijner.
Enige wat ik dan kan bedenken is een goede cindercoat ipv de aughild :)

(maar dan moet je eigenlijk wel over op een Rhenho met addling toads en wrathful protector om daar iets aan te hebben)

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 05-06-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:39:
[...]

Enige wat ik dan kan bedenken is een goede cindercoat ipv de aughild :)

(maar dan moet je eigenlijk wel over op een Rhenho met addling toads en wrathful protector om daar iets aan te hebben)
gebruik niet echt fire dmg. :P
maar er is toch vast wel een chest, bracer of shoulder te vinden die interessant is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:43:
[...]

Lacuni's misschien dan als je 500-ish vit op wilt geven voor een beetje IAS?
zou het de moeite zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De kans dat je behoorlijke Lacuni's vind is uberhaupt vrij klein....

Vervangt je RRoG gewoon .... daar schiet je denk ik meer mee op :)
Je kan hem op switch houden ivm 4set BT bonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

Bosmonster schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:35:
[...]

Ho ho ho, vergeet de Jade Harvester set niet!

Inmiddels druk op zoek naar de volgende items:
- RoRG, voor mijn Jade Harvester build
- een beter amulet, liefst met +Physical
- een betere SoJ
- Doombringer
- Witching hour

Met die laatste vier is mijn pet build perfect. Ik ben nu al op T6 aan het riften, dan zou het helemaal easy-peasy zijn!

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is overigens jullie ultieme D3-gevoel?

Ik had gisteren mijn mooiste D3 moment tot nu toe. Zo'n gevoel dat je hebt van "daarom speel ik dit spel".
Was in de Prison rift aan het rondwandelen, en zag in een van die grote prison-blokken een kistje staan, gewoon zo'n normaal kistje. Om die te openen moest ik omlopen, lag niet op mijn route. Dus ik twijfelde even. "Zal vast toch niets droppen." en "Het is toch een kistje, je weet maar nooit!"
Uiteindelijk besloten naar het kistje te lopen, en voila een set item (weet niet eens meer wat, maar dat boeit niet). Gewoon dat gevoel van bevestiging, het kán in elk kistje zitten, dus MUST CLICK ALL THE THINGS!!! *O*

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Vandread schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:47:
De kans dat je behoorlijke Lacuni's vind is uberhaupt vrij klein....

Vervangt je RRoG gewoon .... daar schiet je denk ik meer mee op :)
Je kan hem op switch houden ivm 4set BT bonus.
heb wel een aardige kunnen scoren :D op pet WD.

had ook wel een tijd RoRG + 3 sets rond gelopen.

shoulders + braces aughild
pants + boots cains
amr+amu+belt BT

BT amu is ronduit slecht, heb een redelijke 6as/92CD (reroll)/8CC/17% life dus dat kon nog ff, zeker voor 2.0.5. toen AS nog belangrijk was en dat je zomaar met FB fetishes kon spammen, zonder iemand in de buurt te hebben :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Angeloonie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:19:

Ik had gisteren mijn mooiste D3 moment tot nu toe. Zo'n gevoel dat je hebt van "daarom speel ik dit spel".
Was in de Prison rift aan het rondwandelen, en zag in een van die grote prison-blokken een kistje staan, gewoon zo'n normaal kistje. Om die te openen moest ik omlopen, lag niet op mijn route. Dus ik twijfelde even. "Zal vast toch niets droppen." en "Het is toch een kistje, je weet maar nooit!"
Uiteindelijk besloten naar het kistje te lopen, en voila een set item (weet niet eens meer wat, maar dat boeit niet). Gewoon dat gevoel van bevestiging, het kán in elk kistje zitten, dus MUST CLICK ALL THE THINGS!!! *O*
Afgelopen weekend een solo encounten met 3 elite packs op T4 overleeft. Dat gaaf echt een goed gevoel. Nooit verwacht dat ik dat ooit zo bereiken met mijn char als casual player. Blizzard bedankt voor leg drop buffs en Kadala :) zodat ik als casual toch mijn monk kon gearen tot wat deze nu is.

En toen ik eindelijk een SoJ vond en de stats zag....... lang niet meer zo blij geweest tijdens het spelen van een computerspel. Heerlijk

Edit: Oh en met die prutser hieronder spelen dat was ook wel een hoogte..... punt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 05-06-2014 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:12

Grin

Ride si sapis.

Erg herkenbaar.
Maar het leukste aan D3 vind ik toch het party gevoel. Inloggen @ Battle.net, hmmm welke prutsers zijn er allemaal online vandaag? Ah daar is JimM, Sting, Retlaw, Peter, Ed, etc. *invites you to a party*

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13:03
Drie class specific set items uit 1 kistje!

Of die perfecte Marauders Gloves die mijn DH draagt vinden.

Op dat moment voel je je even een lucky bastard.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09 15:46

Pater

Terry Tate

Wat ik altijd een heerlijk gevoel vind: niet meer meedoen met een rift, maar nog wel even aankloten met de Mystic en de Jeweler. Nét voordat je uitlogt, kijk je nog heel even in de rift. Je drukt op Tab en je ziet zowaar 2 dikke sterren op het veld. Oh yeah! :)

Oh, en niet vergeten, als je een reroll met de Mystic doet en de maximale roll gehaald wordt. Ahhhhh, yeahhh!

[ Voor 17% gewijzigd door Pater op 05-06-2014 14:05 ]

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

ha ha goede gelukkige momentjes, ik heb er zat. Als er iemand prutser roept en zelf plat gaat zit ik te gieren van het lachen :o . Of als iemand iets moois vind en dat niet gebruikt en roept op je knieen "dan zit ik dus onder het bureau maar zie ik niets meer" momentje >:) Maar ook als na drie weken gokken bij de dikke gokmuts eindelijk dat derde setitem valt. Dan zit je te springen in je stoel *O* Al met al wat het leuk maakt en waardoor het leuk blijft is het spelen met andere. Weet soms meer wat een medetweakers op een dag gedaan heeft dan mijn eigen muts ^) (die altijd de koffie boven brengt) :9 Ik hou het op deze manier nog wel een tijdje vol :D

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ken meer het *diablo 3 dip gevoel* :+
Als je moet rerollen voor 3,5m om chc op je andy's te krijgen...
De 3e SoH die je vind 1990 dps is zonder socket...
Je 3e WKL ook ruk is....
Je nooit een FoA hebt gevonden.... nooit een Gyana Na Kashu....

Zo dat was even om te balancen tegen al die happy meuk, gelukkig was m'n 4e WKL wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 13:03
Vandread schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:26:
Ik ken meer het *diablo 3 dip gevoel* :+
Als je moet rerollen voor 3,5m om chc op je andy's te krijgen...
De 3e SoH die je vind 1990 dps is zonder socket...
Je 3e WKL ook ruk is....
Je nooit een FoA hebt gevonden.... nooit een Gyana Na Kashu....

Zo dat was even om te balancen tegen al die happy meuk, gelukkig was m'n 4e WKL wel goed ;)
Tsk, ik vond een SoH met 2300+ dps op mijn DH! :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede items vinden voor een andere klasse vind ik altijd wel grappig :)
Maar het moet dan niet een of ander brak item zijn want dan heb je er niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ken dat, vond voor mijn monk een Eye of the Storm met mijn WD, ook de IK chest van mijn Barb is mede mogelijkgemaakt door mijn WD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 16:13
Ken inderdaad ook meer 'dip' momenten in daiblo :P. Heb inmiddels echt het gevoel dat ik na meer dan 100 rifts nog steeds geen meter ben opgeschoten met m'n WD. Nog steeds maar 3 goede set items gevonden waarvan 2 heltooth en 1 jade. Ook het re-rollen lukt maar niet. Heb vgm al 10+ keer cold damage op m'n SoJ gehad i.p.v. physical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En bij rerollen moet je accepteren dat het soms gewoon niet lukt en het item niet gaat worden wat je hoopte. Dat is een teleurstelling, maar nog altijd beter dan dat je een item per definitie weg kunt mikken en rerollen helemaal geen optie was (pre-RoS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 18:39
stingray2012 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:18:
ha ha goede gelukkige momentjes, ik heb er zat. Als er iemand prutser roept en zelf plat gaat zit ik te gieren van het lachen :o . Of als iemand iets moois vind en dat niet gebruikt en roept op je knieen "dan zit ik dus onder het bureau maar zie ik niets meer" momentje >:) Maar ook als na drie weken gokken bij de dikke gokmuts eindelijk dat derde setitem valt. Dan zit je te springen in je stoel *O* Al met al wat het leuk maakt en waardoor het leuk blijft is het spelen met andere. Weet soms meer wat een medetweakers op een dag gedaan heeft dan mijn eigen muts ^) (die altijd de koffie boven brengt) :9 Ik hou het op deze manier nog wel een tijdje vol :D
Herkenbaar :Y

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Dat is de grote fout die mensen bij kansberekening maken. Na een verloop van X Tijd, veranderd de kans niet...

Na 5000 keer rood op de roulette tafel is er nog steeds een 50/50 kans op rood of zwart :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:16:
Mja maar na 40 keer rerollen denk ik.... ach wat is de kans nou dat het fout BLIJFT gaan :+
*jammerjoh*
Dit is zo herkenbaar.... "Ah nog vijf keer rerollen".... na de vijfde Aaarrrgggghhh nog vrijf keer en ga zo door. Heb ik eindelijk een voorraad mats en gold opgebouwd en zo zijn weer weg door 'rage' enchanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 06:37

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:16:
Mja maar na 40 keer rerollen denk ik.... ach wat is de kans nou dat het fout BLIJFT gaan :+
*jammerjoh*
En na die 40 keer wordt het een principe kwestie... Dus blijf je doorgaan om een socket te rollen op een burning axe, om zodra het gelukt is je barb naar lightning om te gooien :+ . Waarbij er in 2 rollen een socket in je Odyn Son zit :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
FireDrunk schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:17:
Dat is de grote fout die mensen bij kansberekening maken. Na een verloop van X Tijd, veranderd de kans niet...

Na 5000 keer rood op de roulette tafel is er nog steeds een 50/50 kans op rood of zwart :)
maar e kans wordt ook niet lager :) weliswaar duurder meestal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 03-10 16:13
FireDrunk schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:17:

Haha klopt, maar als het na 30 keer nog niet lukt ga je wel denken: 'nu moet het toch wel een keer goed rollen'. Helaas komen de meeste bedrogen uit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Oooow zo herkenbaar :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22
Na ROS release barb naar 70 gebracht en vervolgens alleen maar Crusader gespeeld.
In deze tijd geen gyrefalcon of Akhan pieces gevonden inclusief zwaar kadala abuse ;) .

Afgelopen week even voor de grap weer de barb gepakt en meteen een class set chest :X
Speel nu voornamelijk weer barb haha :o

@hierboven, is er website / tooltje waar je de impact van rerollen op je stats / dmg kunt zien?

[ Voor 9% gewijzigd door Bossie op 05-06-2014 16:10 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Gisteren een leuke Thunderfury gevonden met standaard socket. Speelde voorheen met Ren'ho en addling toads maar vond het toch ietwat traag (lees: geen sneltreintempo) op T4 (waar zijn m'n taskers nou, g*dv*rd*mme?), dus heb ik m'n Ren'ho weer even in de stash gelegd en speel nu weer vrolijk met rain of toads. Het voelt toch op een of andere manier vlotter, en de Thunderfury proct als een malle.

Overigens klopt de dps ervan niet op m'n battle.net profiel, het is eigenlijk 2480.

[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 05-06-2014 16:59 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TF heeft altijd standaard socket :)

Op lagere Torments is de TF + RoT ook gewoon lekker. Daar is DPS nog belangrijker dan survivability. Persoonlijk vond ik T4 wel de max voor die setup overigens. Op T5 liep ik al te vaak tegen issues aan met Anarchs, Death Maidens en zn vriendjes.

[ Voor 93% gewijzigd door Bosmonster op 05-06-2014 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:53:
TF heeft altijd standaard socket :)

Op lagere Torments is de TF + RoT ook gewoon lekker. Daar is DPS nog belangrijker dan survivability. Persoonlijk vond ik T4 wel de max voor die setup overigens. Op T5 liep ik al te vaak tegen issues aan met Anarchs, Death Maidens en zn vriendjes.
Mee eens. Hoger dan T4 ga ik nu sowieso nog niet doen zonder Taskers (of complete Jade set.)

Dat zal dus wel nooit worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:26
zo net voor de 4e keer jade harvesters legs gevonden, beter droppen de shoulders en boots, en dan RoRG uit cashes een keer :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

bronce schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:36:
zo net voor de 4e keer jade harvesters legs gevonden, beter droppen de shoulders en boots, en dan RoRG uit cashes een keer :p.
Ik heb al 2x shoulders, 4x gloves en 3x boots... Geef die pants!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Haha, ik heb een helm en drie sets gloves van die EQ-set van de Barb. Ook heerlijk.

In other news: ik heb een aantal dagen geleden ontdekt dat mijn barbaar eigenlijk prima Torment IV kan hebben. Vooralsnog levert het veel extra XP op, maar de groene en oranje beams blijven nog wat achter. Anyway, het maakt het spel wel wat spannender als molten explosies weer dikke pijn doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:26
MicScott schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 17:39:
[...]

Ik heb al 2x shoulders, 4x gloves en 3x boots... Geef die pants!
konden we nu maar ruilen... :p

en toen dropte de chest, heb ik al grrrrr :p

[ Voor 9% gewijzigd door bronce op 05-06-2014 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

MicScott schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:36:
Gisteren een leuke Thunderfury gevonden met standaard socket. Speelde voorheen met Ren'ho en addling toads maar vond het toch ietwat traag (lees: geen sneltreintempo) op T4 (waar zijn m'n taskers nou, g*dv*rd*mme?), dus heb ik m'n Ren'ho weer even in de stash gelegd en speel nu weer vrolijk met rain of toads. Het voelt toch op een of andere manier vlotter, en de Thunderfury proct als een malle.

Overigens klopt de dps ervan niet op m'n battle.net profiel, het is eigenlijk 2480.
Ik had de mijne Profile al redelijk vroeg heb de cash nog niet echt om uitgebreid te rollen.

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:22
Angeloonie schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:16:
[...]

Ik gebruik deze Excel spreadsheet: http://www.reddit.com/r/D..._spreadsheet_to_help_you/

Klopt tot 99% nauwkeurigheid :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 14:20
Sinds de laatste patch crashed mijn videokaart een halve minuut na het starten van de game. Het beeld wordt dan gevuld met kleuren en strepen en naar de desktop terug gaan kan niet meer. Andere games als Skyrim draaien wel zonder crashen. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Drivers up/downgraden helpt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

SonataArctica schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:24:
Sinds de laatste patch crashed mijn videokaart een halve minuut na het starten van de game. Het beeld wordt dan gevuld met kleuren en strepen en naar de desktop terug gaan kan niet meer. Andere games als Skyrim draaien wel zonder crashen. Iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Drivers up/downgraden helpt niet :P
Heb je geprobeerd je 'max foreground fps' op 60 te zetten? Anders rendert de game ontzettend veel frames die je niet kunt zien en je videokaart wel erg belasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
MicScott schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:26:
[...]

Heb je geprobeerd je 'max foreground fps' op 60 te zetten? Anders rendert de game ontzettend veel frames die je niet kunt zien en je videokaart wel erg belasten.
Ga ik proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Vanavond eindelijk taskers met int van kadala \o/
Van het weekend maar kijken of T6 haalbaar is nu.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SonataArctica
MicScott schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:26:
[...]

Geen crash meer. Held van de dag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

SonataArctica schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:09:
[...]

Geen crash meer. Held van de dag!
:>

Hopelijk geeft RNGesus me een Tasker & Theo voor m'n goede daad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Hou op zeg, dat 'grijze gebied' met die 'pile of bones' dingen. Was daar met een friend en die had al een stuk ontdekt maar niets kapot gemaakt.
Ik dacht van w/e klik die meuk wel en dan... 2 legendaries achter elkaar.... daarna dachten we lekker wat bosses af te slachten voor wat legendaries... na ~8 bosses niet 1... zakt je broek van af :P
Wel een stuk of 12 blacksmith dingen vandaag.

Nu een lvl 65 witch doctor en deze zal morgen wel 70 zijn erg leuke class maar is ff wennen.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaLiN
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

prutser001 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 00:33:
[...]

Hou op zeg, dat 'grijze gebied' met die 'pile of bones' dingen. Was daar met een friend en die had al een stuk ontdekt maar niets kapot gemaakt.
Ik dacht van w/e klik die meuk wel en dan... 2 legendaries achter elkaar.... daarna dachten we lekker wat bosses af te slachten voor wat legendaries... na ~8 bosses niet 1... zakt je broek van af :P

Nu een lvl 65 witch doctor en deze zal morgen wel 70 zijn erg leuke class maar is ff wennen.
De vraag heb ik altijd, stel dat ik die niet kapot had gemaakt, had ik dan misschien betere loot bij een volgende pack gehad?

hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
prutser001 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 00:33:
[...]

Als het enigsinds kan sloop ik altijd alles, ik heb echt het idee dat het gros van m'n legs daaruit valt ;) Zal ongetwijfeld meevallen en niet de 50%+ zijn dat ik denk dat het is, maar als het 20-25% van m'n legs is is het nog steeds de moeite ;)

Gisteren weer een uur of 2-2,5 zitten farmen voor de RoRG maar helaas mocht het weer niet baten... wat een poepding :P

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NaLiN schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 01:11:
[...]

De vraag heb ik altijd, stel dat ik die niet kapot had gemaakt, had ik dan misschien betere loot bij een volgende pack gehad?
Nee :P Die dingen slopen verhoogt je kans op een legendary.

Enige uitzondering is de mercy-leg die je iedere paar uur krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Soms dan kun je de Mystic wel wat aandoen en de andere keer is ze toch z'n lieverd.... RNG :)

1% CHC erbij op m'n RoRG en 8% CHD op mijn amulet. In totaal 3 rerolls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
}:|

Dropte vanmorgen set gloves :D :D Zijn het de Shadow's Grasp -O- FU Marauder!

Wel een K'mar Tenclip gevonden, dus mocht ik ooit een Hexing Pants vinden dan kan ik die gebruiken. Met socket dus kan dmg rerollen. (helaas ook met vit en geen %dmg).

Ook nog een upgrade voor m'n 2e xbow gevonden, Balefire Caster met redelijk wat meer DPS, in de armory staat hij niet goed vanwege de 10%dmg, maar ingame zit hij ongeveer gelijk aan de Slayer. :) Toen hij dropte met IAS was hij 2920 DPS _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 06-06-2014 09:43 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
2900? Nice :D

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:40:
Soms dan kun je de Mystic wel wat aandoen en de andere keer is ze toch z'n lieverd.... RNG :)

1% CHC erbij op m'n RoRG en 8% CHD op mijn amulet. In totaal 3 rerolls.
Gratz! Mijn amu op mijn lightning monk mag ook wel iets meer CHD hebben, maar alles op zijn tijd! Hoe is het met je cold monk?!

Ik ben teveel met teveel chars bezig merk ik. Niet eens zozeer aan het niveau, afgezien van de int classes zijn ze verder redelijk viable t3/t5. Wel aan mats en dan vooral souls :(. Gisteren leuke runs gehad met zowel barb, crusader en alle drie de monks :+ . Ik moet zeggen dat fire monk ook leuk speelt. Amu van de DH afgepakt en op t3 is alles zo weg, vanavond maar t4 proberen...

Ik merk overigens wel dat vita en resistance stacken niet altijd het beste is. Reduce damage van elke type (CC, melee, elites, etc) is ook zeer waardevol. Op de lighnting monk kan ik de secondary op de bracers eventueel naar de juiste resistance rollen, maar voorlopig laat ik deze nog even staan op reduce damage.

Hoe doen de overige monks het hier om overeind te blijven op hogere torments? Zoveel mogelijk vita, armor en resistance of ook reduce damage proberen te krijgen?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Nog beter :)

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Gisteren met mijn Rhen'ho maar is T4 geprobeerd. Gaat eigenlijk net zo makkelijk als T3, als ik maar een beetje op let. Ik ben denk ik te lang op de lagere torments blijven hangen en lui geworden...

Gisteren twee Magefists gekregen van Kadala en nog geen vijf minuten later als random drop. Maar Tasker&Theo blijft ongrijpbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:00:
[...]

Gratz! Mijn amu op mijn lightning monk mag ook wel iets meer CHD hebben, maar alles op zijn tijd! Hoe is het met je cold monk?!

Hoe doen de overige monks het hier om overeind te blijven op hogere torments? Zoveel mogelijk vita, armor en resistance of ook reduce damage proberen te krijgen?
Level 67 nu, ik leech elke keer de XP voor het completen van een Rift.

Als gear heb ik een Azurewrath liggen bijna 2200 dps, 16% cold damage, socket, Bracers met elemental, Frostburn, Amulet met elemental, Aughilds chest. En nog wat losse gear en weapons wat als filler in de slots gaat.

Om overeind te blijven heb je een goede combinatie nodig. Genoeg HP door vit en +% life, De aughilds bonus voor reduced damage, hoge res. Ik heb helaas geen duidelijke cijfers geven welke HP, res, damage reduction, armor, dodge je nodig hebt per torment level.

Op dit moment blijf ik zonder veel problemen aardig overeind in T5. Maar daarvoor moet ik 'Mantra of Healing' > 'Time of Need' aanzetten voor de extra res. T6 ga ik nog net iets te snel dood.

Voor T6 heb ik denk ik set chest nodig met dex, vit, +% life, sockets en juiste secondaire res en dan aughilds shoulders met dex, vit, +% life, armor (of skill damage) met juiste secodaire res.

Blackthorns is trouwens ook een leuke mogelijkheid. Zie Vuurzee zijn monk.... waar ik wel een beetje jelly op ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hmm ja BT heb ik ook over gedacht, maar dan moet ik mijn Tal rasha en Ice Climbers voor inleveren... Als er een hele mooie dropt (BT chest en boots) zal ik het eens proberen :). Maar een leuke WKL zou ook welkom zijn :), gaat de damage weer wat omhoog...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:42:
Hmm ja BT heb ik ook over gedacht, maar dan moet ik mijn Tal rasha en Ice Climbers voor inleveren... Als er een hele mooie dropt (BT chest en boots) zal ik het eens proberen :). Maar een leuke WKL zou ook welkom zijn :), gaat de damage weer wat omhoog...
Er droppen er genoeg ;) Alleen goeie heb ik nog niet gezien....

Ja een betere WKL zou zeker helpen voor de DPS. Maar ik zou ook de Cain's Gloves opnieuw craften voor een trifecta of een met lightning res. Beide zou het mooist zijn. Als je de vit kan missen.

[ Voor 4% gewijzigd door Anno op 06-06-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:00:
[...]
Res stacken en veel vit en +%life.
Voor de 'oh shit' momenten heb ik 'Serenity - Ascension', 20 sec cooldown vind ik erg kort en gebruik het dan ook regelmatig. Op T5 geeft 1600 all res mij voldoende tijd om alles te parkeren met freeze, doorgaans hebben we dan ~5 seconden om de boel af te slachten. Werkt dan niet dan spam ik weer een paar bell's. Een goede spirit generator als 'Deadly Reach - Strike from Beyond' i.c.m. +40% CHC is dan wel noodzakelijk, anders kan je niet genoeg bell's spammen. Mijn monk geeft zo prima support op T5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
AAAAH ik heb mn flayer :D
is er nog veel verschil tussen de toads? eentje die duidelijk beter is?

[ Voor 59% gewijzigd door hexta op 06-06-2014 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Grin schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:01:
[...]

....... prima support op T5.
ennu solo/dps nog :)

Monk blijft DE class met opties vind ik.

geen enkele class heeft zoveel belangen bij secondary rolls ook. voor survivability misschien ook globe healing stacken/transcendance/breath of heavens (en die leg stone)

@Hexta
flayer moet ook een goeie roll hebben he :D anders verlies je er teveel DPS mee.

addling (meer defensive) of explosive (meer offensive). mja zoals Bosmonster steeds aangekaart heeft, ben ik ook meer geneigd addling te gebruiken.

[ Voor 23% gewijzigd door Mofkees op 06-06-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Mofkees schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:14:
[...]

ennu solo/dps nog :)

Monk blijft DE class met opties vind ik.

geen enkele class heeft zoveel belangen bij secondary rolls ook. voor survivability misschien ook globe healing stacken/transcendance/breath of heavens (en die leg stone)
Solo speel ik idd geen T5 met deze monk maar dat hoeft ook niet. Ik zie de monk als een party class, vind ik gewoon erg leuk om te spelen. Ik doe wel wat damage maar verder dan T3 kom ik niet met de cold monk. Wanneer er al 2 monks in de party zitten dan pak ik mijn wiz, die doet weer wat meer DPS. Een alles in 1 char hoeft voor mij niet zo nodig, en nu wissel ik nog eens van char ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:24:
[...]

Grats!! Addling toads! Alles confusen is huge, zeker op T5/6!
Wat is dan nog de meerwaarde van de Flayer? (als je geen exploding Toads gebruikt...)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-10 16:02

Phreak

KTM SuperDuke

Homing toads, werkt goed :P

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:43:
[...]

Wat is dan nog de meerwaarde van de Flayer? (als je geen exploding Toads gebruikt...)
De Addling toads zijn niet veel anders dan exploding toads. En doordat ze dus dubbel hitten is er meer confuse- en fetish-procs.

Er is eigenlijk geen reden exploding toads te gebruiken. DPS-winst die je daaruit haalt is minimaal.

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 06-06-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:55:
[...]

De Addling toads zijn niet veel anders dan exploding toads. En doordat ze dus dubbel hitten is er meer confuse- en fetish-procs.

Er is eigenlijk geen reden exploding toads te gebruiken. DPS-winst die je daaruit haalt is minimaal.
Ik heb ook een Flayer en heb eigenlijk alleen de Exploding Toads gebruikt 8)7
Zal dit ook eens proberen, als ik me los kan rukken van m'n SMK :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 11:24:
[...]

Grats!! Addling toads! Alles confusen is huge, zeker op T5/6!
:D _O_
even testen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
ok fucking sick om alles te confusen en elkaar af te zien maken _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 21:46

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Ik kan met mijn Barb nu vrij aardig t4 solo spelen. Gaat niet supersnel maar is leuk uitdagend. Wellicht vanavond t5 eens proberen icm een leuke groep (hint hint) ;)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:27:
[...]

Tis alleen jammer dat je de damage numbers van confused enemies niet ziet (voor zover ik weet). Volgens mij is dat best hilarisch anders :P
haha ja. maar blijft prachtig om 3 elites elkaar binnen 6 sec te zien slopen wanneer ze reflect en lifelink hebben _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Waarom heb ik soul harvest - languish nooit gebruikt :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Nu online
hexta schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:32:
Waarom heb ik soul harvest - languish nooit gebruikt :o
Omdat mobs toch wel in je Piranhado blijven hangen en de physical damage van Vengeful Spirit mooie synergie heeft met de gear die je toch al hebt voor je pets? Al zie ik dat je geen Piranhado hebt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Hafermaut op 06-06-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soul Harvest zou ik sowieso niet nemen in een pet build eerlijk gezegd. Piranhado is wel redelijk een must en geweldig in zowel solo als group play.

Ipv Soul Harvest zou ik eerder kijken naar BBV oid. Met Grave Injustice kun je die toch ook heel vaak gebruiken en maakt van je fetishes helemaal shredders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:16:
Soul Harvest zou ik sowieso niet nemen in een pet build eerlijk gezegd. Piranhado is wel redelijk een must en geweldig in zowel solo als group play.

Ipv Soul Harvest zou ik eerder kijken naar BBV oid. Met Grave Injustice kun je die toch ook heel vaak gebruiken en maakt van je fetishes helemaal shredders.
BBV duurt te lang en is niet lokaal genoeg, want ik gebruik geen grave injustice omdat op T6 mijn zombiedog de enige echte dmg dealer is, en die ga ik niet verzwakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:29:
Met jou gear/build zou ik ook geen T6 doen eerlijk gezegd :P
cain's heeft tegenwoordig trouwens toch helemaal niet zoveel zin meer? behalve dat het je sheet DPS omhoog duwt?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:34

UTADDICT

NERF

Gisteren dankzij RayXM eindelijk mijn Jade Boots, en nu dus de volledige set.

Dingen opblazen is hilarisch.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:29:
Met jou gear/build zou ik ook geen T6 doen eerlijk gezegd :P
gaat verbazend goed. ;)
overleef prima, behalve wanneer elitepacks samenwerken.
Al zou ik wel wat meer schade moeten doen, want nu moet ik het echt hebben van wat ze elkaar aan doen en wat mijn zombiedog/fetishes erop doet. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Nu online
hexta schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:26:
[...]

BBV duurt te lang en is niet lokaal genoeg, want ik gebruik geen grave injustice omdat op T6 mijn zombiedog de enige echte dmg dealer is, en die ga ik niet verzwakken.
Ik denk dat ik de afgelopen week niet een avond met dezelfde build heb gespeeld. Zo veel keuze en wat theoretisch beter of sneller kan zijn, speelt dan weer niet lekker en dan maar weer wat anders proberen.

Mass Confusion vind ik ook nog wel een aardige spell. Het confuse gedeelte is lichtelijk overbodig met Rhen'ho, maar de 20% extra damage is wel weer fijn.

Edit: lol, ik zie nu dat ik nog Honored Guest aan heb staan, dat is zonde. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Hafermaut op 06-06-2014 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 14:53:
[...]
want nu moet ik het echt hebben van [...] wat mijn zombiedog/fetishes erop doet. :')
Dat is je main (90%+) damage source voor een WD.

Ik heb 2x zoveel DPS als jij en vind solo T6 eigenlijk nog te inefficient en speel meestal T5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:07:
[...]

Dat is je main (90%+) damage source voor een WD.

Ik heb 2x zoveel DPS als jij en vind solo T6 eigenlijk nog te inefficient en speel meestal T5.
Ik ben het farmen op IV een beetje zat, ging nooit dood al bleef ik altijd stilstaan. Dan liever minder efficiënt maar met uitdaging :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Gewoon HC spelen = meer uitdaging ;)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
NastyNickNL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:17:
dat is een tikje teveel voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Skarloc schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:25:
Ik kan met mijn Barb nu vrij aardig t4 solo spelen. Gaat niet supersnel maar is leuk uitdagend. Wellicht vanavond t5 eens proberen icm een leuke groep (hint hint) ;)
Support monk?

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
NastyNickNL schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:17:
Ben ik eigenlijk niet met je eens, je kiest toch een torment nivo uit waarin je goed meekomt op HC.
Het uitgangspunt is dan dat je van de sterkste monsters met enige zekerheid moet kunnen winnen.
Als je dan een rift hebt met Anarchs heb je prijs en heb je enige uitdaging maar als je van die langzame Act 1 monsters hebt is de uitdaging eigenlijk compleet weg.

Wat mij betreft is dit een balans kwestie en voor mij reden om HC eigenlijk links te laten liggen....

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 21:46

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

You got it :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Apsie schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:23:
[...]

Ben ik eigenlijk niet met je eens, je kiest toch een torment nivo uit waarin je goed meekomt op HC.
Het uitgangspunt is dan dat je van de sterkste monsters met enige zekerheid moet kunnen winnen.
Als je dan een rift hebt met Anarchs heb je prijs en heb je enige uitdaging maar als je van die langzame Act 1 monsters hebt is de uitdaging eigenlijk compleet weg.

Wat mij betreft is dit een balans kwestie en voor mij reden om HC eigenlijk links te laten liggen....
In die balans kwestie zit juist de uitdaging. Op SC is die trage trash ook geen uitdaging en als het te moeilijk word dan kun je evt de moeilijkheid nog omlaag zetten of de game leaven als je mega vaak dood gaat. Dit kun je met HC niet.

Ikzelf zie er geen uitdaging meer in om SC bijv op een te hoog level te spelen en telkens dood te gaan terwijl je tv zit te kijken en iets zit te eten terwijl iemand je lastig valt tijdens het gamen. Maar goed ieder zijn ding natuurlijk.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

MicScott schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 23:18:
[...]

:>

Hopelijk geeft RNGesus me een Tasker & Theo voor m'n goede daad.
Zit ook al een hele tijd al men shards te versmijten aan Kadala voor een T&T, maar ik vraag me af of het eigenlijk wel een upgrade zou zijn voor me?

HEb namelijk al Gladiator Gauntlets met 703int, 7AS,48CHD,10CHC...???

Ik doe momenteel max T4 solo, T5 lukt maar dan ga ik wel een paar keer dood

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Brain3 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:49:
[...]

Zit ook al een hele tijd al men shards te versmijten aan Kadala voor een T&T, maar ik vraag me af of het eigenlijk wel een upgrade zou zijn voor me?

HEb namelijk al Gladiator Gauntlets met 703int, 7AS,48CHD,10CHC...???

Ik doe momenteel max T4 solo, T5 lukt maar dan ga ik wel een paar keer dood
ondanks het enorme verlies in DPS zal het toch een upgrade zijn ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

hexta schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 15:58:
[...]

ondanks het enorme verlies in DPS zal het toch een upgrade zijn ja
Als kadala mij eens goed gezind zal zijn, laat ik het je weten..ik ben benieuwd

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Bah, alweer een T&T van Kabala gekregen. Terwijl ik graag Jades gloves zou hebben. Dit gaat ook op voor RorG. Gisteren alweer één in een kistje.

Rng is a bitch, vandaag voor het eerst sinds ROS een Manajuma's Knife gekregen, maar dat werkt niet voor mij.

Maar waarom Klablala stack je poison dmg terwijl je wel de fetishes gebruikt. Ik had de indruk dat ik met phys dmg toch sneller overal doorheen ga. Ik heb diverse +poison dmg items en heb het wel geprobeerd.

Rng leest mee hiero, toch maar alu hoedje weer opzetten. Krijg spontaan Jades gloves die te rerollen zijn naar bijna perfecte trifecta gloves.

[ Voor 13% gewijzigd door Harry_180 op 06-06-2014 16:13 ]

[GoT]Gasoline#2396

Pagina: 1 ... 50 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]