retlaw schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:00:
[...]
Gratz! Mijn amu op mijn lightning monk mag ook wel iets meer CHD hebben, maar alles op zijn tijd! Hoe is het met je cold monk?!
Hoe doen de overige monks het hier om overeind te blijven op hogere torments? Zoveel mogelijk vita, armor en resistance of ook reduce damage proberen te krijgen?
Level 67 nu, ik leech elke keer de XP voor het completen van een Rift.
Als gear heb ik een Azurewrath liggen bijna 2200 dps, 16% cold damage, socket, Bracers met elemental, Frostburn, Amulet met elemental, Aughilds chest. En nog wat losse gear en weapons wat als filler in de slots gaat.
Om overeind te blijven heb je een goede combinatie nodig. Genoeg HP door vit en +% life, De aughilds bonus voor reduced damage, hoge res. Ik heb helaas geen duidelijke cijfers geven welke HP, res, damage reduction, armor, dodge je nodig hebt per torment level.
Op dit moment blijf ik zonder veel problemen aardig overeind in T5. Maar daarvoor moet ik 'Mantra of Healing' > 'Time of Need' aanzetten voor de extra res. T6 ga ik nog net iets te snel dood.
Voor T6 heb ik denk ik set chest nodig met dex, vit, +% life, sockets en juiste secondaire res en dan aughilds shoulders met dex, vit, +% life, armor (of skill damage) met juiste secodaire res.
Blackthorns is trouwens ook een leuke mogelijkheid. Zie Vuurzee zijn monk.... waar ik wel een beetje jelly op ben