De RoRG werkte pas vanaf 2+ items toch? Anders is het probleem van de Hallowed set bonus ook opgelost..NastyNickNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:27:
[...]
Jah ik met mijn hc monk alleen mist die nu momenteel even een broek en RoRG die ze heeft uitgeleend aan mijn DH.
ArcINC - wie zijn wij?
ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
Wat moet je mee nemen om bij ons in de clan te zitten:
18+ zijn Engels en Nederlands spreken.
Wij hebben momenteel ongeveer 28 leden, Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless ArchangelINC, en nog veel meer.(ook een aantal mensen nog van GOT forum)
Op welk niveau spelen wij ?
T1 tot T6
We zijn een gezellige club en helpen iedereen.
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253,NeooeN#2211
ArCINC is een clan die Internationale spelers heeft en 89% er van nederlanders en belgen.
We hebben onze eigen teamspeak server : archangelinc.teamspeak.de
Wij hebben momenteel ongeveer 28 leden, Boezelman, NeooeN, Nuwmax, Flawless ArchangelINC, en nog veel meer.(ook een aantal mensen nog van GOT forum)
T1 tot T6
We zijn een gezellige club en helpen iedereen.
In-game contact op te nemen met ArchangelINC#2253,NeooeN#2211
Klopt alleen ik gaf aan dat ze equipment mist zodat je geen vergelijking kan maken met de dps bijv.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Ja snap ik, was meer een achtergrond vraagNastyNickNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:32:
Klopt alleen ik gaf aan dat ze equipment mist zodat je geen vergelijking kan maken met de dps bijv.
Meer mensen een XL weekend voor de boeg trouwens? Ik ga er eens lekker voor zitten om mijn wizard flink te upgraden
Ik vind ze zelf niet zo heel denderend als ik eerlijk mag zijn. Er is een veel betere set voor monks, alleen deze heb ik nog niet zien vallen.tboheeren schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:22:
Zijn er monks die met hallowed set spelen? Plan was enkele dagen geleden gedropt en men weps zijn niet zo denderend....
Iemand linkt die hier een tijd, ben helaas de naam vergeten

Geloof dat anno hem toen linkte hier...dacht ik
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
De andere monk set is 'Shenlong's Fist of Legend' en 'Shenlong's Relentless Assault'.Xtr3me4me schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:36:
[...]
Ik vind ze zelf niet zo heel denderend als ik eerlijk mag zijn. Er is een veel betere set voor monks, alleen deze heb ik nog niet zien vallen.
Iemand linkt die hier een tijd, ben helaas de naam vergeten![]()
Geloof dat anno hem toen linkte hier...dacht ik
Bedoel je die ?
HextaClan - wie zijn wij?
HextaClan is een clan die niet echt veel spelers heeft. Alleen mij. dus 100% NL!
We hebben geen eigen teamspeak server : nietdus.teamspeak.ru
Disclaimer; er worden momenteel geen nieuwe spelers toegelaten.
Wij hebben momenteel ongeveer 1 lid, Hexta (ook nog van GOT forum)
T1 tot T5
Ik ben een gezellige club maar voor hulp kan je beter ergens anders vragen.
In-game contactmoet je maar gewoon niet opnemen.
HextaClan is een clan die niet echt veel spelers heeft. Alleen mij. dus 100% NL!
We hebben geen eigen teamspeak server : nietdus.teamspeak.ru
Disclaimer; er worden momenteel geen nieuwe spelers toegelaten.
Wij hebben momenteel ongeveer 1 lid, Hexta (ook nog van GOT forum)
T1 tot T5
Ik ben een gezellige club maar voor hulp kan je beter ergens anders vragen.
In-game contactmoet je maar gewoon niet opnemen.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Oh die, die heb ik nog nooit ingame gezien. Wel een leuke set bonus.
voor WW barb's mss, anders hoe haal je die 30% +APS met monk? 5x pull? als je zoveel pullt, ben je waarschijnlijk toch met een zDPS monk bezig en kan beter andere wapens nemen.
net zo'n vage set als de twee ringen, zeer moeilijk te vinden en met een rare set bonus ...
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
http://us.battle.net/d3/en/item/focusMofkees schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:49:
[...]
voor WW barb's mss, anders hoe haal je die 30% +APS met monk? 5x pull? als je zoveel pullt, ben je waarschijnlijk toch met een zDPS monk bezig en kan beter andere wapens nemen.
net zo'n vage set als de twee ringen, zeer moeilijk te vinden en met een rare set bonus ...
deze?
Set:
Your primary resource spenders that spent resource deal 50% more damage while you are at full resource.
Pull met Wave of Light bijv.Mofkees schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:49:
[...]
Ik gebruik WoL. Bij een elite pack doe ik het volgende.Mofkees schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:49:
[...]
'Inner Sanctuary' > 'WoL' > 'WoL' > 'WoL' > 'Mystic Ally' (+100 spirit) > 'WoL'.
Daarna weer primary attack tot ik genoeg spirit heb. Op T3 is het bovenstaande meestal genoeg om de elite pack te killen of nagenoeg. Op T4 niet dan zou die IAS heel handig zijn.
Ik verspreid de 'WoL' om de enemy of als het een pack is met als lastige affixes tussen mij en de mobs.
Ik denk trouwens niet dat ik de set zou gebruiken als ik hem vind. Dan moet ik mijn WKL missen en mijn toekomstige SoH, TF of Rimeheart
[ Voor 7% gewijzigd door Anno op 27-05-2014 15:01 ]
Mooie clubhexta schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:45:
HextaClan - wie zijn wij?
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
je wil erbij he?
Daar zit ik ook altijd, joinde ook altijd SG chat, maar na een week steeds alleen daar te zitten maar gestopt
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ja deze inderdaad
En verander mijn nick eens in ProtaxVidra schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:05:
[...]
Info weggehaaldGewoon in Tweakers gaan zitten
[...]
Mijn excuses, dat ik jou ben vergeten te noemenToegevoegd
Niemand die mij kent onder de naam DX5314...
Ik heb een keuzemogeljkheid toegevoegd, zodat je aan kunt geven of je lid wil worden. Gelijk een mooie meting hoeveel plekken er ongeveer nodig zijn. Als het er weer 100 zijn kan Vydra zijn alt van stal halenAshrah schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:29:
[...]
Heb mezelf ook even toegevoegd, been geen lid van de clan alleen van de community.
Dus even invullen aub! Klik
Battle.net || Strava
Oeh, net de GoT clan sheet ingevuld, i.p.v. dat ik heb aangegeven dat ik de clan wil joinen heb ik er neer gezet dat ik lid wil blijven...
Wil dus de clan joinen en ben nog geen lid
..
Wil dus de clan joinen en ben nog geen lid
[ Voor 15% gewijzigd door Dahal op 27-05-2014 16:04 ]
Heb je input aangepastDahal schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:58:
Oeh, net de GoT clan sheet ingevuld, i.p.v. dat ik heb aangegeven dat ik de clan wil joinen heb ik er neer gezet dat ik lid wil blijven...
Wil dus de clan joinen en ben nog geen lid..
Battle.net || Strava
Ingevuld! Heb heel veel plezier in deze clan, dus wil er graag inblijven. Vriendelijke en behulpzame clanretlaw schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:39:
Inmiddels is de GoT Clan echt nokkie vol. 150 leden en meer kunnen er niet bij. Nu kan het best zijn, dat er mensen niet meer spelen en toch een plekje warm houden. Om toch een soort van clan check of 'beheer' te kunnen doen is er al eens hier op het forum en als ingame bericht gevraagd aan te geven of je nog actief bent. Destijds waren we nog in de veronderstelling dat er max 120 mensen in konden en hebben we het laten gaan.
Omdat het nu wel echt vol zit hierbij de vraag om deze lijst in te vullen. Aan de hand hiervan kan er dan gekeken worden wie eventueel plaats kan maken voor nieuwe leden, die wel actief gaan spelen.
Via deze link kun je kijken wie de lijst al een keer heeft ingevuld.
Alvast dank voor de medewerking
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Als we toch bezig zijn met de dienstmededelingen...
Beste D3 Tweakers,
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]<Clan>Username[/url]
Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Beste D3 Tweakers,
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: [url="link naar profiel"]<Clan>Username[/url]
[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 27-05-2014 16:31 ]
Beste D3 Tweakers,
Misschien handig als jullie je clantag neerzetten onder je nickname hier op Tweakers?
In mijn geval staat er:
<SG>Protax#2556
Wel zo leuk om te zien wie er lid is van welke clan, en daarnaast ook de bijbehorende D3 nickname te zien.
Of heb ik het mis?
Grtz,
Protax
Beste D3 Tweakers,
Misschien handig als jullie je clantag neerzetten onder je nickname hier op Tweakers?
In mijn geval staat er:
<SG>Protax#2556
Wel zo leuk om te zien wie er lid is van welke clan, en daarnaast ook de bijbehorende D3 nickname te zien.
Of heb ik het mis?
Grtz,
Protax
Goed punt. Ik pas 'm iig ff aan.Protax schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:15:
Beste D3 Tweakers,
In mijn geval staat er:
<SG>Protax#2556
Of heb ik het mis?
Grtz,
Protax
Goed punt, ik heb het direct aangepast.Protax schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:15:
Beste D3 Tweakers,
In mijn geval staat er:
<SG>Protax#2556
Of heb ik het mis?
Grtz,
Protax
Zo heb mijnes aangepast
<PC> Hardcore (Diablo 1 clan nog van 1997 oid)
Dat heb je recent aangepast volgens mijProtax schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:09:
[...]
En verander mijn nick eens in Protax![]()
Niemand die mij kent onder de naam DX5314...
Grin schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:12:
Beste D3 Tweakers,
Beide zal ik meenemen in de topic startProtax schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:15:
Beste D3 Tweakers,
In mijn geval staat er:
<SG>Protax#2556
Of heb ik het mis?
Grtz,
Protax
[ Voor 61% gewijzigd door Vidra op 27-05-2014 17:03 ]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Toch jammer dat die clan meuk zo beperkt is, gelukkig dat er een mix aan GoT en SG mensen elkaar in hun lijst hebben waardoor het wel mengt, maar het zou mooi zijn als het wat uitgebreider is.
Eens... Waaronder een mogelijkheid voor de officers om te zien wat de activiteiten zijn van een lid. Zodat duidelijk is wanneer er iemand een half jaar niet online is geweest... Dat zou een hoop schelen!Vandread schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:03:
Toch jammer dat die clan meuk zo beperkt is, gelukkig dat er een mix aan GoT en SG mensen elkaar in hun lijst hebben waardoor het wel mengt, maar het zou mooi zijn als het wat uitgebreider is.
Battle.net || Strava
Ahhh voor de SG officers gelijk hierbij de melding
, Vanaf 2 juni ben ik 2 weken op vakantie! 
Tenminste anderhalve week, die andere halve week ben ik thuis denk gamen
Vanavond maar op jacht naar arcane dust
. Wil graag aughild bracers craften voor de monk, maar dat kost een hoop arcane dust helaas. Ga ik doen met de crusader, ok wel een leuk char. Ik mis alleen nog iets, weet alleen niet echt wat. Gisteren een tijd lightning gespeeld, maar een holy amu en hloy bracers gevonden. Wat runes omgeruild, maar skills nagenoeg niet. Welke crusader heeft tips voor een leuke holy build
?
Battle.net || Strava
mijnes is te lang om daar neer te zettenProtax schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:15:
Beste D3 Tweakers,
In mijn geval staat er:
<SG>Protax#2556
Of heb ik het mis?
Grtz,
Protax
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Korte vraag: zitten er ook nachtbrakers in SG? Ik speel vanuit NY en ben dus vaak vrij laat aan de gang en zou het wel leuk vinden om met andere tweakers/Nederlanders te spelen.
Ik zie weleens mensen met een <SG> tag nog laat in Rift it Forward spelen, maar ik weet niet of dat dezelfde SG is.
[ Voor 7% gewijzigd door MicScott op 27-05-2014 17:59 ]
In patch 2.1 worden nieuwe features verwacht met betrekking tot clans en communities > mogelijke features:retlaw schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:06:
[...]
Eens... Waaronder een mogelijkheid voor de officers om te zien wat de activiteiten zijn van een lid. Zodat duidelijk is wanneer er iemand een half jaar niet online is geweest... Dat zou een hoop schelen!
- clan bank (unid legendaries kunnen sharen, alla WoW);
- clan members can share all drops - as long as the clan member was a member @ the time of the drop, the account bound limitation does not apply | would increase usability of gear amongst clan members;
- clanmember rating (to see activity, last login, etc.;
- leaderboards for clans;
- Improved ranking system;
Volgens mij waren er vannacht mensen online tot 02.00 (dus 20.00 uur NY time) - in het weekend wordt het doorgaans wel laterMicScott schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:58:
[...]
Korte vraag: zitten er ook nachtbrakers in SG? Ik speel vanuit NY en ben dus vaak vrij laat aan de gang en zou het wel leuk vinden om met andere tweakers/Nederlanders te spelen.
Ik zie weleens mensen met een <SG> tag nog laat in Rift it Forward spelen, maar ik weet niet of dat dezelfde SG is.
Rift it Forward spelen er ook een aantal mensen, waaronder ik
Trouwens wij zijn ook actief op de US servers - zelfde zelfde clan, aparte groep mensen
[ Voor 17% gewijzigd door Vidra op 27-05-2014 18:28 ]
Leuk! In dat geval zal ik vanavond of morgen eens kijken of ik een SG officer te pakken kan krijgen.Vidra schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:20:
[...]
Volgens mij waren er vannacht mensen online tot 02.00 (dus 20.00 uur NY time) - in het weekend wordt het doorgaans wel later
Rift it Forward spelen er ook een aantal mensen, waaronder ikTags zijn uniek ... dus <SG> is onze tag
Meld dat ffies lekker op Teamspeak ipv het forum hier te vervuilenXtr3me4me schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:15:
Ahhh voor de SG officers gelijk hierbij de melding, Vanaf 2 juni ben ik 2 weken op vakantie!
Je hebt een pm!MicScott schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:22:
[...]
Leuk! In dat geval zal ik vanavond of morgen eens kijken of ik een SG officer te pakken kan krijgen.
[ Voor 25% gewijzigd door Vidra op 27-05-2014 18:27 ]
Ik heb t niet zo op die GoT-ers
j/k.
Maar afgelopen dagen allemaal lopen Rift it forwarden. 2 keer spelers gewoon er uit genaaid zonder te openen.. 2x GoT(?!). Zal verder geen namen noemen en heb het er maar gewoon bij gelaten. Verder speel ik met alle plezier met ze samen ofc!
Maar afgelopen dagen allemaal lopen Rift it forwarden. 2 keer spelers gewoon er uit genaaid zonder te openen.. 2x GoT(?!). Zal verder geen namen noemen en heb het er maar gewoon bij gelaten. Verder speel ik met alle plezier met ze samen ofc!
Signature
Wij hadden die ervaring met een of andere Rus eergisteren - gewoon rapporteren en een officer kicked zo iemand dan doorgaansmouzetc schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:29:
Ik heb t niet zo op die GoT-ersj/k.
Ik heb me op het forum aangemeld, maar begrijp ik dat TS verplicht is? Ik speel vaak terwijl mijn vrouw op de bank Netflix zit te kijken, dus ik geloof niet dat ik erg veel ga praten over het algemeen.MicScott schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:22:
[...]
Leuk! In dat geval zal ik vanavond of morgen eens kijken of ik een SG officer te pakken kan krijgen.
Ik ga een boel mensen jaloers maken. Aanschouw mijn vondst van de dag:

Oh, had ik al verteld dat ik cold resistance stack?

[ Voor 18% gewijzigd door amas op 27-05-2014 22:19 ]
Optimist: The glass is half full; Pessimist: The glass is half empty; Physicist: The glass is full of liquid and air.
Waarom eigelijk een specifiek element resistance stacken? Zodat die ene skill helemaal geen dmg doet en de rest wat meer? Of zorgt cold resist ook dat je niet meer frozen wordt?
Ik gok because Monk PassiveGrindtegel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 00:08:
Waarom eigelijk een specifiek element resistance stacken? Zodat die ene skill helemaal geen dmg doet en de rest wat meer? Of zorgt cold resist ook dat je niet meer frozen wordt?
http://eu.battle.net/d3/e...ssive/one-with-everything
[ Voor 9% gewijzigd door Darker op 28-05-2014 00:17 ]
o ja natuurlijk... hoe kon ik dat vergeten, heb maar een dikke 200 uur op mij monk zitten... Wel al een eeuwigheid niet meer aangeraakt. Geheugen is niet meer wat het is geweest...
Echt een boeiende monk op twitch:
http://www.twitch.tv/wqweng
Goeie theorycrafter ook
http://www.twitch.tv/wqweng
Goeie theorycrafter ook
Ach ja... nobody's perfectTheAmassama schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 22:18:
[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 28-05-2014 00:37 ]
Goedemorgen mensjes,
ik had even een vraagje. Ik heb sinds kort de volgende build:
http://eu.battle.net/d3/e...oldman-2525/hero/39003580
Nu mijn vraag: doet Fist of the Heavens nou 2x dmg (als een ventje in de buurt is)? Ik zie de dmg getalletjes dit namelijk niet aangeven.
Nu mijn vraag: doet Fist of the Heavens nou 2x dmg (als een ventje in de buurt is)? Ik zie de dmg getalletjes dit namelijk niet aangeven.
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Meerdere malen dmg zelfsGoldman schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 06:57:
Goedemorgen mensjes,
De beam impact
de charged bolts (kunnen zelfde target meerdere malen damagen met hun puls
de fire storm van de rune doet elke seconden damage op mobs die erin staan
En vergeet niet de Dot van firestarter, die stackt namelijk 
Gister eindelijk de chest van de crusader geloot van Kadala, mocht ook wel na 20k shards, blaas er nu met een redelijk tempo door T6.
Gister eindelijk de chest van de crusader geloot van Kadala, mocht ook wel na 20k shards, blaas er nu met een redelijk tempo door T6.
[ Voor 52% gewijzigd door An1mA op 28-05-2014 07:47 ]
Check de mijne maar eens; kan er goed mee uit de voeten op T3-4;retlaw schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:29:
Vanavond maar op jacht naar arcane dust. Wil graag aughild bracers craften voor de monk, maar dat kost een hoop arcane dust helaas. Ga ik doen met de crusader, ok wel een leuk char. Ik mis alleen nog iets, weet alleen niet echt wat. Gisteren een tijd lightning gespeeld, maar een holy amu en hloy bracers gevonden. Wat runes omgeruild, maar skills nagenoeg niet. Welke crusader heeft tips voor een leuke holy build
?
wel, gear-dependant, maar als je lang genoeg speelt droppen er vanzelf bruikbare items
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Gisteren m'n WD naar 70 gebracht (wisers bounty act5 ftw
). Wat gear er opgezet (wat ik nog in m'n stash had liggen) en een pet build ingesteld. Gewoon door T2 solo'en met crappy gear, beetje overpowered :0. Maar wel grappig, al die messentrekkende aardappels die rond rennen:P
jij kan met die gear door T6 heen? ik heb nog niet verder dan t4 geprobeerd, maar ga dat dan ook maar eens proberen; zijn de drops in t6 tov t3-4 veel beter?!?An1mA schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 07:45:
En vergeet niet de Dot van firestarter, die stackt namelijk
-edit- niet lelijk bedoeld overigens hoor; ik vindt T4 alleen al spannend; werd al eens 10sec achter elkaar ge freezed door een rift-king, en dan zie je je life-bulb gestaag teruglopen :x
dat clandelen zou wel tijd worden; ik zit nu redelijke items te shrinen omdat ik er gewoon geen ruimte voor heb :xVidra schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:18:
[...]
In patch 2.1 worden nieuwe features verwacht met betrekking tot clans en communities > mogelijke features:
- clan members can share all drops - as long as the clan member was a member @ the time of the drop, the account bound limitation does not apply | would increase usability of gear amongst clan members;
[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 28-05-2014 08:58 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Gisteravond de hele tijd gerift met een stelletje .... was zo slecht 
Ik ben ook begonnen met het levelen van een tweede monk. Voor een alternatieve build.
Ook nog even wat stats geprobeerd te rerollen. Wat toch wel een verlies van 10M en mats heeft opgeleverd en een dikke +2% life..... Zucht ik ben zo slecht in stoppen.
Ik ben ook begonnen met het levelen van een tweede monk. Voor een alternatieve build.
Ook nog even wat stats geprobeerd te rerollen. Wat toch wel een verlies van 10M en mats heeft opgeleverd en een dikke +2% life..... Zucht ik ben zo slecht in stoppen.
Prutsers is het woord dat je zoekt!Anno schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:07:
Gisteravond de hele tijd gerift met een stelletje .... was zo slecht
[...]
Zat totaal geen snelheid in, we liepen bijna achteruit @ T4.
Naja, hopelijk vanavond wel in een leuke/goede party...Je kan niet altijd geluk hebben...
[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 28-05-2014 09:19 ]
Aan de andere kant, waarom zou je bijvoorbeeld als je al T6 aan kan op T4 gaan one shotten?Grin schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:18:
[...]
Prutsers is het woord dat je zoekt!
Naja, hopelijk vanavond wel in een leuke/goede party...Je kan niet altijd geluk hebben...
Dan is er toch geen uitdaging meer
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Inderdaad, nou maar hopen dat ik vanavond niet weer in dezelfde party terecht komGrin schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:18:
[...]
Prutsers is het woord dat je zoekt!
Gisteren wat met mijn firecrus build lopen prutsen, nu een Shield bash build.(12m crits)
De grootste vijand van de crus zijn toch wel de succubi met hun bloodstar debuff
Binnenkort maar reapers fear farmen om ook op deze crus reaper wraps te hebben voor wrath regen
Build is erg leuk om te spelen, maar hoger dan T4 gaat hem niet worden met de huidige gear en ik betwijfel of hij op mijn andere crus met 6/6 akkhan nog viable is gezien de hoeveelheid %fridmg die je moet opofferen.
De grootste vijand van de crus zijn toch wel de succubi met hun bloodstar debuff

Binnenkort maar reapers fear farmen om ook op deze crus reaper wraps te hebben voor wrath regen
Build is erg leuk om te spelen, maar hoger dan T4 gaat hem niet worden met de huidige gear en ik betwijfel of hij op mijn andere crus met 6/6 akkhan nog viable is gezien de hoeveelheid %fridmg die je moet opofferen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Dit klinkt meer als een wishlist dan een realistische release verwachting eerlijk gezegd..Vidra schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:18:
[...]
In patch 2.1 worden nieuwe features verwacht met betrekking tot clans en communities > mogelijke features:
Heb je een bron (blue)?
Helemaal mee eens! Lol, ging als de brandweer... Thanks voor het rapen van de blues nog. Uiteindelijk redelijke aughild bracers kunnen craften. Ik mis de % lightning en de lightning res van de oude strongarms nog dus ga iets achteruit met dps en toughness. Maar door deze bracers blijft de set bonus intact met de tal rasha chest! En die is lekker voor de ias. Gelijk ook maar deadly-reach vervangen door way of the hundred fists. Dat speelt ook leuk! Doel nu is dus om mats te farmen voor aughild spul en Lightning damage bracers te craften...Anno schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:25:
[...]
Inderdaad, nou maar hopen dat ik vanavond niet weer in dezelfde party terecht kom
Met de crus ging het ook aardig op t4, viel niet tegen. Ik merkte wel dat ik provoke nog nodig heb, omdat ik anders snel zonder wrath zit.... Thanks voor de tip kwakke, ik ga denk ik blessed hammer vervangen door fist of the heaven...
Battle.net || Strava
Gister voor het eerst de stap gemaakt van expert naar master(op hc). Die 100% xp die je extra krijgt was echt goed te merken. De increase in monster health en dps ook. Maar het voelde allemaal nog relatief veilig aan. Teleport heb ik merkbaar vaker moeten gebruiken om tussen de wallers vandaan te springen
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Wat is je battletag? Even met een redelijk wiz samen spelen dan zit je zo op T1-2.vleesjus schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:36:
Gister voor het eerst de stap gemaakt van expert naar master(op hc). Die 100% xp die je extra krijgt was echt goed te merken. De increase in monster health en dps ook. Maar het voelde allemaal nog relatief veilig aan. Teleport heb ik merkbaar vaker moeten gebruiken om tussen de wallers vandaan te springen
Gisteren mijn 5e SC char naar level 70 gekregen: mijn Barbarian. Mijn oude main waarmee ik Diablo op Inferno had verslagen 
Qua gear loopt hij nog vet achter. Maar dat komt tzt wel. Moet alleen Malt nog omleggen voor de gegarandeerde legendary drop.
Qua gear loopt hij nog vet achter. Maar dat komt tzt wel. Moet alleen Malt nog omleggen voor de gegarandeerde legendary drop.
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Gisteren een strafe build gemaakt met de DH.
http://www.diabloprogress...253/ArchangelDOS/43508342
werkt best lekker
werkt best lekker
haha, exact wat ik dacht.Bosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:31:
[...]
Dit klinkt meer als een wishlist dan een realistische release verwachting eerlijk gezegd..
Heb je een bron (blue)?
Testje om te zien of men sig werkt? ;-)
..en anderzijds vraagje aan de ervaren WD'ers...wat kan ik het beste nog upgraden aan men WD?
Nu loop ik er redelijk vlot mee door T4...
...heb nu 4stukken van de Jade-set, maar zie daar nie echt een leuke build mee...dus tips zijn welkom!!
PS: is dat bij iedereen zo, dat als je op iemand battenet profile een item aanklikt, dat je enkel maar de algemene, mogelijk stats van die items ziet...en niet de effectieve stats die het rolled? kan ook aan mij liggen ;-)
..en anderzijds vraagje aan de ervaren WD'ers...wat kan ik het beste nog upgraden aan men WD?
...heb nu 4stukken van de Jade-set, maar zie daar nie echt een leuke build mee...dus tips zijn welkom!!
PS: is dat bij iedereen zo, dat als je op iemand battenet profile een item aanklikt, dat je enkel maar de algemene, mogelijk stats van die items ziet...en niet de effectieve stats die het rolled? kan ook aan mij liggen ;-)
<GoT> Brain3#2873
Even een tussenstand mbt de GoT clan. Dank voor de snelle respons tot nu toe!
- 91 leden hebben het formulier ingevuld.
- 9 mensen zouden graag lid willen worden.
Er is geen plek meer in mijn sig voor een link naar de 'leden-lijst'.
De komende week zal er nog geen actie ondernomen worden om ruimte te maken voor de mensen op de wachtlijst, maar vul het even in als je dat nog niet gedaan hebt. Link in mijn sig!
- 91 leden hebben het formulier ingevuld.
- 9 mensen zouden graag lid willen worden.
Er is geen plek meer in mijn sig voor een link naar de 'leden-lijst'.
De komende week zal er nog geen actie ondernomen worden om ruimte te maken voor de mensen op de wachtlijst, maar vul het even in als je dat nog niet gedaan hebt. Link in mijn sig!
Battle.net || Strava
Chest en Amu?Brain3 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:54:
Meer CHD stacken.
Tasker and theo?
Ik gebruik wel een unity icm een onsterfelijke follower met een unity as well. Anders moet ik denk 3 str gems vervangen voor ar gems, maar jij speelt volgens mij HC.kwakke01 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:41:
[...]
jij kan met die gear door T6 heen? ik heb nog niet verder dan t4 geprobeerd, maar ga dat dan ook maar eens proberen; zijn de drops in t6 tov t3-4 veel beter?!?
-edit- niet lelijk bedoeld overigens hoor; ik vindt T4 alleen al spannend; werd al eens 10sec achter elkaar ge freezed door een rift-king, en dan zie je je life-bulb gestaag teruglopen :x
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Voor de meeste classes is solo T6 alleen efficient overleefbaar met double unity. Zelfs voor mn WD is T6 speelbaar, maar de spike damage is zo hoog dat het eigenlijk niet efficient genoeg is zonder double unity.
een tasker en theo + rheno flayer (zie mijn sig) een leg amuletBrain3 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:54:
Die jade word pas leuk als je een complete set hebt jah. Je kan nu alleen nog voor een T&T gaan en physical dmg op de amulet. Misschien nog een BT broek en chest voor je jade in de plaats voor meer elite dmg totdat je je Jade set compleet hebt.Brain3 schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:54:
Zitten er nog haken en ogen aan het gebruik van unity, of is dat wel redelijk veilig icm immortal merc?
50% damage reduction... zou helemaal niet gek zijn op HC
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Op HC lijkt het me idd godly. Het is gewoon een harde 50% reduction.3xNix schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:00:
Zitten er nog haken en ogen aan het gebruik van unity, of is dat wel redelijk veilig icm immortal merc?
Maar goed.. ik moet de eerste Unity nog tegenkomen
Vergeet alleen niet dat het alleen solo werkt dus, je hebt wel een alternatief nodig voor coop.
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 28-05-2014 10:04 ]
Hmm gisteren niet de beste dag... Weer een HC barb verloren, nummer 2 al. Maar goed, door een clanboost is nummer 3 nu alweer aan het gearen :-)
Was wel een hele nare dood. Ik kwam een Unburied tegen met Frozen + Thunderstorm en nog wat zooi. Toen kwam van de zijkant ineens een pack van die Pack Leader dogs binnen porten. Die hadden dus Frozen + Waller + Teleporter + iets anders (Plagued geloof ik). In totaal was er dus 2x Frozen, 1x Waller en stuns omdat die dogs je iedere keer opvreten.
Probleem was daarom dat ik gewoon 2 minuten perma-stunned was. Die bite van de dogs disablen al je skills, maar ondertussen raak je wel gewoon frozen en pak je volledige schade. Ik had 4 pieces Blackthorne aan en ruim 14M toughness ofzo, maar moest gewoon toekijken hoe dat langzaam maar zeker verdween...
Zit nu online te zoeken, maar schijnt dus dat die bite ook bugged kan zijn. Dus ga maar een report doen denk ik. Maar pas dus sowieso op voor die dogs zou ik zeggen, want ze kunnen een complete lock down afdwingen.
Was wel een hele nare dood. Ik kwam een Unburied tegen met Frozen + Thunderstorm en nog wat zooi. Toen kwam van de zijkant ineens een pack van die Pack Leader dogs binnen porten. Die hadden dus Frozen + Waller + Teleporter + iets anders (Plagued geloof ik). In totaal was er dus 2x Frozen, 1x Waller en stuns omdat die dogs je iedere keer opvreten.
Probleem was daarom dat ik gewoon 2 minuten perma-stunned was. Die bite van de dogs disablen al je skills, maar ondertussen raak je wel gewoon frozen en pak je volledige schade. Ik had 4 pieces Blackthorne aan en ruim 14M toughness ofzo, maar moest gewoon toekijken hoe dat langzaam maar zeker verdween...
Zit nu online te zoeken, maar schijnt dus dat die bite ook bugged kan zijn. Dus ga maar een report doen denk ik. Maar pas dus sowieso op voor die dogs zou ik zeggen, want ze kunnen een complete lock down afdwingen.
[ Voor 6% gewijzigd door Morrar op 28-05-2014 10:10 ]
Ik zou denk ik wel t1 aan moeten kunnen, maar ik speel liever op safe. Mijn safety's/heathpots nog niet echt nodig gehad tot nu toe. Maar ik wil het best eens proberen op t1 vanavond!NastyNickNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:37:
[...]
Wat is je battletag? Even met een redelijk wiz samen spelen dan zit je zo op T1-2.
(zie sig voor bnet)
i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;
Hallo, ben wat nieuwer in het samen spelen maar merk dat ik nu regelmatig gewoon games join op t1 en t2
zodat het paragon lvlen sneller gaat.
Ik merk alleen wel dat er nog steeds gigantische verschillen in hun vs mij. met betrekking tot damage. Ik zou het in theorie wel kunnen soloen maar ben 5-8 keer zolang bezig iets te mollen.
Is mijn standaard schade nummers die ik zie liggen rond de 700k,1-2m met mijn mm. (ben wiz btw)
Echter ik zie de schade die andere doen echt gigantisch veel hoger zijn. Als ik dan de stats en gear eens vergelijk is het verschil niet zo groot (400+k base damage van mij en 500-600k van een ander)
Zijn er dan echt zulke legendaries die dat verschil maken? Ik zie de mirrorbal redelijk vaak voorbij komen, en die wil ik wel een keer gaan farmen...
Enige tips?
zodat het paragon lvlen sneller gaat.
Ik merk alleen wel dat er nog steeds gigantische verschillen in hun vs mij. met betrekking tot damage. Ik zou het in theorie wel kunnen soloen maar ben 5-8 keer zolang bezig iets te mollen.
Is mijn standaard schade nummers die ik zie liggen rond de 700k,1-2m met mijn mm. (ben wiz btw)
Echter ik zie de schade die andere doen echt gigantisch veel hoger zijn. Als ik dan de stats en gear eens vergelijk is het verschil niet zo groot (400+k base damage van mij en 500-600k van een ander)
Zijn er dan echt zulke legendaries die dat verschil maken? Ik zie de mirrorbal redelijk vaak voorbij komen, en die wil ik wel een keer gaan farmen...
Enige tips?
- Squeeek !!!
Mooie spreuk op je Diabloprogress info.cybergi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:41:
Gisteren een strafe build gemaakt met de DH.
werkt best lekker
Battle.net || Strava
Moet zeggen dat het met m'n Jade WD best redelijk gaat op T6Bosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:57:
Voor de meeste classes is solo T6 alleen efficient overleefbaar met double unity. Zelfs voor mn WD is T6 speelbaar, maar de spike damage is zo hoog dat het eigenlijk niet efficient genoeg is zonder double unity.
ah op die fiets; speel bijna geen solo; vandaarBosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:02:
[...]
Op HC lijkt het me idd godly. Het is gewoon een harde 50% reduction.
Maar goed.. ik moet de eerste Unity nog tegenkomenLaat staan 2..
Vergeet alleen niet dat het alleen solo werkt dus, je hebt wel een alternatief nodig voor coop.
2e unity heb ik nog wel liggen
en idd, HC-only here
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Bij mij ook met Addlings, maar denk ook dat het het verschil is tussen "best redelijk" en "prima farmbaar"Apsie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:13:
[...]
Moet zeggen dat het met m'n Jade WD best redelijk gaat op T6
Zat naar een andere WD te kijken op Twitch met dezelfde build en iets mindere gear en die deed T6 een stuk makkelijker (minder deaths) dan ik.. Wat uitzoekwerk bleek dat ie double unity runde.. dat was eigenlijk het enige verschil.
Ik compenseer dat nu even met Spirit Vessel, maar ik blijf af en toe gewoon ge-one-shot worden.
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 28-05-2014 10:28 ]
Komt van DiabloFans/Diablo.incgamers -> immers er zijn nog geen officiele patch notes alleen samenvattingen van interviews met dev-ers and alikeBosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:31:
[...]
Dit klinkt meer als een wishlist dan een realistische release verwachting eerlijk gezegd..
Heb je een bron (blue)?
[ Voor 7% gewijzigd door Vidra op 28-05-2014 10:40 ]
Bounties op T6 solo ga ik hooguit 1 keer dood op 5 bounties, one shots heb ik geen last van (Tenzij je de whiskey bedoeldBosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:26:
[...]
Bij mij ook met Addlings, maar denk ook dat het het verschil is tussen "best redelijk" en "prima farmbaar"
Zat naar een andere WD te kijken op Twitch met dezelfde build en iets mindere gear en die deed T6 een stuk makkelijker (minder deaths) dan ik.. Wat uitzoekwerk bleek dat ie double unity runde.. dat was eigenlijk het enige verschil.
Ik compenseer dat nu even met Spirit Vessel, maar ik blijf af en toe gewoon ge-one-shot worden.
Heb dan wel een "string of ears" aan .....
Is die helm Grin Reaper ook wat? ik heb hem wel in mijn stash maar nog niet gebruikt.Apsie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:41:
[...]
Bounties op T6 solo ga ik hooguit 1 keer dood op 5 bounties, one shots heb ik geen last van (Tenzij je de whiskey bedoeld)
Het zal vast RNG zijn maar ik wil mijn verhaal toch vertellen.
Mijn eerste HC WD is 70 geworden en ging met haar riften op hard/expert om wat snel lvl 70 gear te vinden. Nu draag ik een lvl 44 Tall Man's Finger als 1e ring en de bonus vind ik wel cool om nog deze even te behouden. Als 2e ring heb ik een lvl 70 puzzle ring en de goblin hobbelt gezellig mee (nu nog eens een legendary droppen vriend)
Nu kan het RNG zijn maar het leek net of het spel wou dat ik een andere ring ging gebruiken, in een paar rift sessies vond ik 2 set ringen en 4 legendary ringen en tal van gele ringen. Een legendary armor? Nee hoor.. ringen, 2-hander wapens en een strength amulet
Toeval? Je gaat haast twijfelen.
Mijn eerste HC WD is 70 geworden en ging met haar riften op hard/expert om wat snel lvl 70 gear te vinden. Nu draag ik een lvl 44 Tall Man's Finger als 1e ring en de bonus vind ik wel cool om nog deze even te behouden. Als 2e ring heb ik een lvl 70 puzzle ring en de goblin hobbelt gezellig mee (nu nog eens een legendary droppen vriend)
Nu kan het RNG zijn maar het leek net of het spel wou dat ik een andere ring ging gebruiken, in een paar rift sessies vond ik 2 set ringen en 4 legendary ringen en tal van gele ringen. Een legendary armor? Nee hoor.. ringen, 2-hander wapens en een strength amulet
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Hangt af van de bountiesApsie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:41:
[...]
Bounties op T6 solo ga ik hooguit 1 keer dood op 5 bounties, one shots heb ik geen last van (Tenzij je de whiskey bedoeld)
Op act 1-3 is het redelijk makkelijk idd. Maar dat is het probleem van rifts, je kunt ook ineens in een level zitten vol met anarchs ofzo..
Vandaar dat ik liever kijk naar of Rifts consistent lukken op T6.
Ook mijn Barb weer eens afgestoft. Best wel weer even leuk. het is wel weer hard werken als je een dikke WD, DH, Wiz of Monk gewent bent
. Hij heeft al redelijke gear, maar is een watje qua dps vergeleken met de party memebers waarmee ik gisteren speelde. 1.2M dps unbuffend en het lijkt of ie nog geen deuk in een pakkie boter slaat. Warcry maar gepakt heeft de party nog wat aan mij
Vond gisteravond het eerste Pull of the eart item (gloves) op naar de volgende. Lekker rondspringen met eathquake lijkt me wel wat.
Mijn ervaring is ook dat sommige slots in sommige games vaker lijken te droppen. Soms krijg je voornamelijk ringen + gloves, dan weer helms + belts, etc. Ook als je gaat gamblen lijkt dat aardig te werken; blijf vooral op die slots gokken zou ik zeggen.Ruigerock schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:44:
Het zal vast RNG zijn maar ik wil mijn verhaal toch vertellen.
Nu kan het RNG zijn maar het leek net of het spel wou dat ik een andere ring ging gebruiken, in een paar rift sessies vond ik 2 set ringen en 4 legendary ringen en tal van gele ringen. Een legendary armor? Nee hoor.. ringen, 2-hander wapens en een strength amuletToeval? Je gaat haast twijfelen.
Uiteraard is het niet te bewijzen, want veel te weinig data. Maar goed, baat het niet dan schaadt het ook niet zou ik zeggen.
Het is m'n eerste leg op HC qua helm dan, heb nog geen betere gevonden...Het is wel grappig maar zeker geen build changer...Ik aas nog op een TiklandianNastyNickNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:43:
[...]
Is die helm Grin Reaper ook wat? ik heb hem wel in mijn stash maar nog niet gebruikt.
Das waar, Anarchs zijnBosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:45:
[...]
Hangt af van de bounties
Op act 1-3 is het redelijk makkelijk idd. Maar dat is het probleem van rifts, je kunt ook ineens in een level zitten vol met anarchs ofzo..
Vandaar dat ik liever kijk naar of Rifts consistent lukken op T6.
Heb me zojuist ook opgegeven voor de tweakers clan, de huidige clan (groep van collega's) is wat rustig geworden. Ben vanavond en morgen in ieder geval op de TS te vinden voor wat rifts of bounties.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Zodra er bijv. leg helmen droppen dan gok ik bij kadala meestal ook op helmen. Zo had ik laatst met normal split bounties uit 20 cashes ook ineens 4 van die leg maces maar geen RoRG.Morrar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:46:
[...]
Mijn ervaring is ook dat sommige slots in sommige games vaker lijken te droppen. Soms krijg je voornamelijk ringen + gloves, dan weer helms + belts, etc. Ook als je gaat gamblen lijkt dat aardig te werken; blijf vooral op die slots gokken zou ik zeggen.
Uiteraard is het niet te bewijzen, want veel te weinig data. Maar goed, baat het niet dan schaadt het ook niet zou ik zeggen.
Bedankt voor de tip, ik zal het gaan testen de volgende keer.Morrar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:46:
[...]
Mijn ervaring is ook dat sommige slots in sommige games vaker lijken te droppen. Soms krijg je voornamelijk ringen + gloves, dan weer helms + belts, etc. Ook als je gaat gamblen lijkt dat aardig te werken; blijf vooral op die slots gokken zou ik zeggen.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Heb de set compleet inmiddels, maar nog geen mogelijkheid gehad ermee te spelen.Apsie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:50:
[...]
Das waar, Anarchs zijnzelfs op T4/5... Maar voor de rest gaat het allemaal lekker soepel, het is een hele andere manier van spelen. Kiten tot je er bij neer valt
Ben eerst ff aan de Watch Dogs
jah sp, mp ligt eruit lang leve ubisoft!Bosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:01:
[...]
Heb de set compleet inmiddels, maar nog geen mogelijkheid gehad ermee te spelen.
Dit doe ik dus ook. Hoewel iedereen roept dat dit allemaal tinfoil hat theorieën zijn, werkt het wel redelijk. Je kunt vaak met een paar rifts zien welke slots goed lijken te droppen. Daar kun je dan met gamblen gebruik van maken.NastyNickNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:53:
[...]
Zodra er bijv. leg helmen droppen dan gok ik bij kadala meestal ook op helmen. Zo had ik laatst met normal split bounties uit 20 cashes ook ineens 4 van die leg maces maar geen RoRG.
Sowieso zie ik ook wel heel erg vaak duplicates. Dus als de RNG niet rigged is, dan is ie in ieder geval erg slecht geprogrammeerd.
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 21:57
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Vanmorgen dropte er eindelijk eens een Haunt of Vaxo 
Dex!
Vit!
10% CHC!
20%
Cold

FFUUUUUUUUUU waarom krijg ik nou nooit eens een 20% fire amu ffs
Dex!

Vit!

10% CHC!

20%

FFUUUUUUUUUU waarom krijg ik nou nooit eens een 20% fire amu ffs
[ Voor 6% gewijzigd door Angeloonie op 28-05-2014 11:28 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Hhmmmppff ...... Verraad!!!Bosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:01:
[...]
Heb de set compleet inmiddels, maar nog geen mogelijkheid gehad ermee te spelen.
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]