Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Flipjack schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:38:
[...]

Werkt die build nog na de nerf van de Rally rune?
Minder effectief, maar zeker. Capt. America build (als je Gyrfalcon's en Jekang hebt) is alleen wel vele malen effectiever tot 6pc Akkhans.
lolgast schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:41:
[...]

Ik vind de CDR toch behoorlijk prettig. Scheelt echt enorm veel tijd en zeker bij single target fights (bosses) ben je gewoon sneller klaar :)
Dat is zeker waar. Crusader class is echt gebouwd rondom lange cooldowns en dus de noodzaak voor CDR, we zullen er in elke situatie voordeel van hebben.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Pfft cooldown reduction, praat me er niet van. Ik moet er nog een hele hoop van hebben op mijn 6Mara DH maar dat is vrij lastig te krijgen zonder jezelf te gimpen.

Nu hebben mijn sentries een cooldown van 5,4 sec wat in sommige situaties wat te lang is. Als ik op T6 een shrine tegenkom ga ik eerst uitgebreid 5 sentries neerplempen (wat dus bijna een halve minuut duurt) om daarna pas de elite te spawnen met nemesis.

Must have moar CDR!!! Ik denk dat mijn EDPS daarvan omhoog zou gaan...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:00:
Pfft cooldown reduction, praat me er niet van. Ik moet er nog een hele hoop van hebben op mijn 6Mara DH maar dat is vrij lastig te krijgen zonder jezelf te gimpen.

Nu hebben mijn sentries een cooldown van 5,4 sec wat in sommige situaties wat te lang is. Als ik op T6 een shrine tegenkom ga ik eerst uitgebreid 5 sentries neerplempen (wat dus bijna een halve minuut duurt) om daarna pas de elite te spawnen met nemesis.

Als je maru helm neemt met Soc, heb je toch gelijk veel CDR (ruim 11% met een max diamond) erbij? :) neem een hexing pants, kan je ook nog je hatred gen ditchen voor nog een spender. Volgens mij schieten je sentries nog te vaak de normale arrows. Zo kan je lekker acrobaten spelen tussen al je sentries

Wel jammer van je buriza, mja daarvan bouw je toch een derde DH ?:D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ruigerock schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:34:
[...]

De 100 op belt, boots & pants zijn mogelijk op de Akkhan set items? Dat zou een T6 build moeten worden :)
Boots en belt van akkhan ja dat kan, de belt moet een harringtons worden (of een string of ears voor defensive) Is wel afhankelijk van je build trouwens, Mijn doel is HF dus heb ik op chest en shoulders HF nodig, bij een blessed shield build zou je die res op je chest willen omdat je dan bs damage op je boots kan zetten. Tevens kan je dan ook voor alres op je shoulder slot willen.

Nadeel van bs is dat het ook op je helm kan, dus daar zou je dan vit voor moeten opgeven (uitgegaan van str + crit + sock als andere primaries)

Gezien de hoeveelheid cooldown skills die de crusader heeft wil je imho altijd cooldown stacken. Echter als ik de forums nalees is niet iedereen het hiermee eens.

In mijn ogen is cooldown voor crusaders what ias is voor de rest van de classes. Wrath generation is te laag om meerdere spenders efficient te gebruiken, generators doen te weinig damage om er meer dan 1 van de gebruiken, met 50% cdr en 6/6 Akkhan is een generator nagenoeg overbodig mits je een 2h gebruikt lagere attackspeed of reapers gebruikt.

Met een 1h en de ias passive ga je te snel door je wrath heen en dan nog heb je minder dmg output dan met een 2h.

Condemn build is nagenoeg waardeloos geworden, het is een goede extra dmg maar door de veranderingen kan je er geen build meer omheen bouwen, max usage is elke 7 seconden ongeveer. veel te lang als main dmg dealer waar je eerst mat rally elke 1 a 2 seconden condemn kon triggeren (met firewalkers abuse :P ) Wil niet zeggen dat het geen goede skill is, ik gebruik mijn bop nog steeds bij gebrek aan fotf en dat zorgt voor 3 explosies die voor 13m critten. dus een leuke dps toevoeging.

BS is nog steeds een goede skill, maar de single target is nog steeds erbarmelijk. daarom heb ik nu phalanx bowmen erin om toch nog wat single target dmg te kunnen doen elke paar seconden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-10 11:50
Zelf nu ook een 2de Crusader gelevelled en gegeared, heb een redelijk mooie darklight heb helaas maar 2 pieces Akkhan set kaldala en de loot rng zijn me niet gunstig gesteld :D

Maar moet zeggen dat ik wel heel lui ben geworden van me Blessed Shield spec op me main crusader, is echt niet normaal zo een verschil het is qua AoE zelfs met de firebuild om achter mobs aan te rennen die je net ff miste, met Blessed shield is het vaak "ow off-screen een legendary... maar daar was ik nog niet geweest..." en met de Fire/Darklight build heb ik dat niet moet constant overal achteraan, maar het is wel een stuk leuker om te spelen omdat ik er ook daadwerkelijk iets voor moet doen.

Heb gisteren me tweede unity ring gevonden, daarmee kan ik nu op T5 3 elite packs met gemak mee tanken, alleen me dps is nog niet efficient genoeg helaas, op T4 gaat het juist wel perfect. (hiervoor meestal T3 farmen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:44
UTADDICT schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:37:
Shield is best goed, al vind ik de proc persoonlijk erg tegenvallen. Lees: die zie ik echt nooit.
Heb zelf die proc ook nooit gezien..
Ik verwachtte iets heel tofs te zien toen ik die passive zag, maar helaas! :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Tis inderdaad meer een pup :P meestal gaat die verloren in de chaos

Je ziet hem het beste als je ranged mobs pakt op afstand en dan een pijk blokt bjivoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Bokkie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:26:
[...]

BS is nog steeds een goede skill, maar de single target is nog steeds erbarmelijk. daarom heb ik nu phalanx bowmen erin om toch nog wat single target dmg te kunnen doen elke paar seconden.
Duidelijke uitleg.

Grappig om te zien hoe iedereen anders bezig is met zijn Crusader, de één zweert bij Blessed Shield, Heavens Fury of Shield Bash en een ander loopt weer met Condemn of WotH en daarnaast het verhaal van IAS vs RCD vs AD :)

Is een BS build zonder Gyrfalcon of Jekangbord al nuttig? Ik heb het nog niet voor lang geprobeerd maar het "verveelde" snel en koste veel wrath. Tot nu toe met een Iron Maiden/Thorn/Iron Skin build gespeeld en ben nu bezig met een lightning Blessed Hammer/HF build. *Let maar niet op de skills in mijn profiel, was iemand aan het power levelen*

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:00:

Wolf dat duurt idd veels te lang.... als we met je meespelen - wij willen gewoon gaan :+

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:21

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Ruigerock schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:05:
[...]

Duidelijke uitleg.

Grappig om te zien hoe iedereen anders bezig is met zijn Crusader, de één zweert bij Blessed Shield, Heavens Fury of Shield Bash en een ander loopt weer met Condemn of WotH en daarnaast het verhaal van IAS vs RCD vs AD :)

Is een BS build zonder Gyrfalcon of Jekangbord al nuttig? Ik heb het nog niet voor lang geprobeerd maar het "verveelde" snel en koste veel wrath. Tot nu toe met een Iron Maiden/Thorn/Iron Skin build gespeeld en ben nu bezig met een lightning Blessed Hammer/HF build. *Let maar niet op de skills in mijn profiel, was iemand aan het power levelen*
Ik zit inderdaad bij de crusaders hier de skills te bekijken en zie bij iedereen wat anders :). Ik denk dat ik vanavond de volgende aanpassingen doe en daarnaast een wat betere loot vindt:
- boots: rerollen 10% sweep attack damage naar wat nuttigs (RCD of res of % skill damage wat ik gebruik)
- shoulders 18% area damage naar res of RCD
- skill HF weg en daarvoor falling sword - part of clouds
- Judgement weg en daarvoor provoke - charged up.

Even een avondje crusader als het leuk blijft :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ruigerock schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:05:
[...]

Duidelijke uitleg.

Nee, zonder Jekang en Gyr niet nuttig, dan zijn er betere builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Misschien wel een goede vraag (nogmaals, voor mij dan) mijn build houden zoals deze is of aanpassen naar een build met de Darklight en mijn Helskull of de DoM die mijn Templar nu heeft?

De HF build bevalt me wel maar op bosses gewoon snel resource starved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

UTADDICT schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:39:
[...]

Nee, zonder Jekang en Gyr niet nuttig, dan zijn er betere builds.
Thanks, er ligt een Jekang in de stash met 10% block en dat is net even te weinig als je de passive gebruikt voor extra armor.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Ashrah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:50:
Misschien wel een goede vraag (nogmaals, voor mij dan) mijn build houden zoals deze is of aanpassen naar een build met de Darklight en mijn Helskull of de DoM die mijn Templar nu heeft?

De HF build bevalt me wel maar op bosses gewoon snel resource starved.
Aanpassen naar Darklight met Hellskull. Bij 6-set weer terug switchen naar FoTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
retlaw schreef op maandag 26 mei 2014 @ 16:35:
[...]
Ik zit inderdaad bij de crusaders hier de skills te bekijken en zie bij iedereen wat anders :).
Dat is inderdaag het mooie van crusaders, er is niet 1 echte build die altijd maar het beste alhoewel volledig gegearede shotgun crusader natuurlijk op dit moment erg sterk is, kan je ook gerust met goede gear schildjes blijven gooien, of fist of the heavens spamming, wie weet passen ze ooit andere skills nog aan zoals condemn of die wat meer bruikbaar te maken door het altijd instant te maken en andere effecten op de runes te gooien voor verschillende elements.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
vandaag een erg fijne magefist gevonden :D Hierdoor sta ik nu in de top 25 van europa haha
Nu nog een betere amulet vinden en dan sta ik in de top 10! elke keer als ik minder wil spelen vind ik weer wat leuks -_-

http://www.diabloprogress...kstar-2593/Gintoki/290499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Mach

[END]Avengers

Wellicht een stomme vraag, maar toch :-)

Heb je op een hogere moeilijkheidsgraad kans op een "kwalitatief betere" legendary (als die al dropped) of maakt dat niet uit ?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:26
Mach schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:18:
Wellicht een stomme vraag, maar toch :-)

Heb je op een hogere moeilijkheidsgraad kans op een "kwalitatief betere" legendary (als die al dropped) of maakt dat niet uit ?
Kort antwoord: nee, legendaries worden niet beter op hogere niveaus.

Kanttekening: er zijn bepaalde legendaries die alleen droppen op Torment, maar die worden niet beter op hogere Torment niveaus.

[ Voor 5% gewijzigd door Hafermaut op 26-05-2014 23:20 . Reden: Verduidelijkt. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Nu online

Mach

[END]Avengers

Hafermaut schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:19:
[...]

Kort antwoord: nee.

Kanttekening: er zijn bepaalde legendaries die alleen droppen op Torment, maar die worden niet beter op hogere Torment niveaus.
Thx, maar op de niveaus lager dan torment mis je wel bepaalde legendaries ?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 02-10 14:31

Grin

Ride si sapis.

Mach schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:21:
[...]

Thx, maar op de niveaus lager dan torment mis je wel bepaalde legendaries ?
Jup, de groene.
Ietwat kort door de bocht, maar Google is je vriend.

[ Voor 21% gewijzigd door Grin op 26-05-2014 23:25 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Nu online

Mach

[END]Avengers

Ok...en voor Kadala, maakt dat nog verschil ?
Krijg alleen maar sh*t van deze dame :-)

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15:36
chr0me1 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:02:
vandaag een erg fijne magefist gevonden :D Hierdoor sta ik nu in de top 25 van europa haha
Nu nog een betere amulet vinden en dan sta ik in de top 10! elke keer als ik minder wil spelen vind ik weer wat leuks -_-

Lekker zoveel damage _/-\o_ maarre, toughness niet nodig?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Soms breek je je nek over Blackthornes boots. Nu wil ik voor de lol en omdat het kan een wizard build met full blackthornes en de arcane immune cameo eens uitproberen en wil het niet. Ik heb denk ik wel 6 of 7 paar gesalvaged. 8)7

Kan iemand mij vertellen waarmee ik met mijn wiz T1 een beetje kan one-shotten? WD weet ik wel wat van en heb ook wel leuke int spullen, maar ik rommel nu maar wat aan.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Harry_180 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:28:
Soms breek je je nek over Blackthornes boots. Nu wil ik voor de lol en omdat het kan een wizard build met full blackthornes en de arcane immune cameo eens uitproberen en wil het niet. Ik heb denk ik wel 6 of 7 paar gesalvaged. 8)7

Kan iemand mij vertellen waarmee ik met mijn wiz T1 een beetje kan one-shotten? WD weet ik wel wat van en heb ook wel leuke int spullen, maar ik rommel nu maar wat aan.
Probeer meer CHC en CHD te krijgen (sinds je fire bent, zo te zien) ook meer + fire dmg

Je ammy is wel leuk, maar heeft geen CHC of CHD erop (dat is respectievelijk al 10% en 100% die je mis loopt)

Also, sta je veel stil? (je hebt die hexing pants namelijk, dus hoop voor je dat je rondrent als een gek ;))

[ Voor 15% gewijzigd door kihon op 27-05-2014 00:39 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chr0me1 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:02:

1000 allres max is ook niet alles gok ik maar:
Afbeeldingslocatie: http://img.fark.net/images/cache/850/P/PZ/fark_PZ9DDX7y0KsMOutndaHkUBYGbCY.gif?t=rXp34oyKdfOUgngd_rXP3A&f=1401681600

Leuke items zo bij elkaar :) als je iets minder squishy wilt zijn (voor als je daadwerkelijk ingame zit zijn asheara's pants/boots misschien wel wat :+

On a personal note:
Yay! Vandaag 2e WKL gevonden
NAY nog steeds sub 2k dps :') fml....

Loop nu heel de tijd met die arcane healing amu.... erg comfy 8)

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 27-05-2014 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Apsie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:10:
[...]

Lekker zoveel damage _/-\o_ maarre, toughness niet nodig?
Vandread schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 00:43:
[...]

1000 allres max is ook niet alles gok ik maar:
[afbeelding]

Leuke items zo bij elkaar :) als je iets minder squishy wilt zijn (voor als je daadwerkelijk ingame zit zijn asheara's pants/boots misschien wel wat :+

On a personal note:
Yay! Vandaag 2e WKL gevonden
NAY nog steeds sub 2k dps :') fml....

Loop nu heel de tijd met die arcane healing amu.... erg comfy 8)
Bedankt! Ik ben al aan het farmen voor de Captain Crimson boots/pants met Physical resist maar dat gaat erg moeizaam :( T5 farm ik solo en normaal gebruik ik een GNK helm waar nog 700 Vit op zit! ingame zit ik dan toch op 13m toughness met healing mantra :P

Grats met je WKL! =D

[ Voor 14% gewijzigd door chr0me1 op 27-05-2014 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh 13m valt wel mee :) die WH is ook wel sweet zeg....

Ongeveer iedere pepernoot monk hier heeft al een 2,2k+ WKL dus ik ben tikkie frustie.
Bij een Fist of asturasskkq maakt de DPS niet uit, die doet z'n werk toch wel maar bij een WKL is het gewoon fijn, die zou waarschijnlijk m'n Sun Keeper vervangen aangezien de lightning dmg ook m'n SoH goed doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Ja dat is wel kut :/ is die niet met max lightning gerolt dan? dan kan die nog best goed zijn :)
Maja sommige mensen hebben gewoon erg veel geluk xD
In mijn stash heb ik ook nog wel een goede Shard of hate, Odyns son en WKL maar kan ze niet gebruiken in mn fire build dus ben nu ook maar een nieuwe monk aan het levelen haha
Heb wel andere classes geprobeerd maar kom steeds weer terug bij mn Monk ook al is het zon underpowered class op dit moment...

Zon fist of assnogwat is wel leuk maar vind het maar niks om als support monk te spelen blegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
Haha ik moet toch met de staart tussen de benen toegeven dat ik fout zat en Fate of the Fell harder gaat dan Darklight. Oeps.
In de twee weken tijd met Darklight een paar stukjes gear gevonden die de Heavens Fury build fijner heeft gemaakt dan ik daarvoor had :)
In ieder geval duidelijk dat dit precies is waarom ik Crusader de leukste class blijf vinden: een mooi aantal sterke builds :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:40
Heya,

Ook maar eens een post plaatsen hier, terwijl ik het forum bijna dagelijks volg :)

Ik moet zeggen dat ik weer helemaal into Diablo 3 ben zeg, sinds de aanpassing op de loot.
Echt een verademing om weer eens wat te vinden zo nu en dan :-D

Tevens heeft de switch van freeze wizard naar monk mij ook wel goed gedaan, wat blijft het een fijne class om mee te spelen. Laatst een TF van een clan genoot gekregen en een SoH gevonden met best dikke stats 9% dmg en max dex en socket. Zit alleen te twijvelen om mijn TF in te wisselen voor een WKL, maar de enige die ik heb heeft maar 15% lightning en 2.1k dps! Dat moet ik maar eens onderzoeken wat nou beter is, want ik vind die proc van TF gwn zo vet :p

Hoop alleen dat de monk ook wat liefde van blizz krijgt, want momenteel qua dmg doen we wel zwaar onder de rest eigenlijk :p

Het leukste blijft gewoon lekker riften met clangenoten, T3 T4 kan ik nu wel aan (al is T4 soms ff oppassen :p).

Vanavond maar weer verder met de grind naar Inna's pieces.. deze willen maar niet droppen :(((

Peace

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Jurjen08 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 06:55:
Heya,

Ook maar eens een post plaatsen hier, terwijl ik het forum bijna dagelijks volg :)

Ik moet zeggen dat ik weer helemaal into Diablo 3 ben zeg, sinds de aanpassing op de loot.

Tevens heeft de switch van freeze wizard naar monk mij ook wel goed gedaan, wat blijft het een fijne class om mee te spelen. Laatst een TF van een clan genoot gekregen en een SoH gevonden met best dikke stats 9% dmg en max dex en socket. Zit alleen te twijvelen om mijn TF in te wisselen voor een WKL, maar de enige die ik heb heeft maar 15% lightning en 2.1k dps! Dat moet ik maar eens onderzoeken wat nou beter is, want ik vind die proc van TF gwn zo vet :p

Hoop alleen dat de monk ook wat liefde van blizz krijgt, want momenteel qua dmg doen we wel zwaar onder de rest eigenlijk :p

Het leukste blijft gewoon lekker riften met clangenoten, T3 T4 kan ik nu wel aan (al is T4 soms ff oppassen :p).

Vanavond maar weer verder met de grind naar Inna's pieces.. deze willen maar niet droppen :(((

Peace
De monk word ook geknuffeld bij de volgende patch is al aangegeven door Blizz.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18:00

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

Jurjen08 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 06:55:
Heya,

Peace
Ging inderdaad wel lekker gisteravond :)

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrParanoid
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-01-2022
Mach schreef op maandag 26 mei 2014 @ 23:25:
[...]

Ok...en voor Kadala, maakt dat nog verschil ?
Krijg alleen maar sh*t van deze dame :-)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Is de Mystic bugged ;) Het lukt mij maar niet om CHD te rollen op een amulet. Inmiddels 25 rolls verder en een keer CHD gezien.... 55%.

Wel een betere Thundergod's Vigor gevonden dus toch nog een upgrade. Ook nog wat Aughilds gecraft maar helaas alle +% elemental damage gehad behalve lightning...

Nu gokken bij Kadala voor Frostburn's en als iemand weet waar een Rimeheart of een SoH dropt dan hoor ik het graag. Iedere monk hier heeft wel een SoH behalve ik :( De Rimeheart build lijkt me zo gaaf maar ja rarest sword in the game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Flipjack schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 02:49:
Haha ik moet toch met de staart tussen de benen toegeven dat ik fout zat en Fate of the Fell harder gaat dan Darklight. Oeps.
In de twee weken tijd met Darklight een paar stukjes gear gevonden die de Heavens Fury build fijner heeft gemaakt dan ik daarvoor had :)
In ieder geval duidelijk dat dit precies is waarom ik Crusader de leukste class blijf vinden: een mooi aantal sterke builds :)
Nu ben ik dus jaloers, je had gewoon een FoTF!?

Wel disproportioneel beter dan andere builds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurjen08
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:40
Anno schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:41:
Is de Mystic bugged ;) Het lukt mij maar niet om CHD te rollen op een amulet. Inmiddels 25 rolls verder en een keer CHD gezien.... 55%.
Gister al mn geld er door heen gejast om crit te krijgen op mn EotS.. uiteindelijk 10 miljoen gespendeerd en overgebleven met 700+ vit, geen crit gezien.. :(
Aan de andere kant, op de vorige versie had ik in 1 hit 5,5%..
Thats RNG for ya :-D

Xencupio @ Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Jurjen08 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:00:
[...]

Gister al mn geld er door heen gejast om crit te krijgen op mn EotS.. uiteindelijk 10 miljoen gespendeerd en overgebleven met 700+ vit, geen crit gezien.. :(
Aan de andere kant, op de vorige versie had ik in 1 hit 5,5%..
Thats RNG for ya :-D
Dat is ook zuur, en inderdaad het is gewoon RNG en die is af toe een b*tch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-10 10:50
Flipjack schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 02:49:
Ben ik niet helemaal mee eens. Als je genoeg cdr hebt om zowat contstant in AC te blijven, ja dan is FotH > Darklight. Anders kun je FoH niet als een gek spammen (niet dat dat altijd nodig is) en ben je afhankelijk van globes of moet je een skillslot opgeven, denk aan unstoppable force.

Met Darklight gebruik je de passive fervor en daar krijg je ook 15% cdr er bij en dat maakt het makkelijker gearen naar de 50%+ cdr om je AC op te houden. Je hebt hier zelden problemen met je wrath en je hoeft ook geen skillslot op te geven om wrath te gainen. Vind het ook fijner spelen met een darklight build, omdat ik zelden zonder wrath zit.

Je moet een FotH build meer als een burst dmg build zien en een Darklight voor meer constanter dmg build.

My 2 cents ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:20:
[...]

Dan heb ik nog een idee, Asheara's pants + shoulders: met een goed stel kan je je squishy DH een aardige boost geven ;)
Done! :)

Gisteren een aantal shoulders/pants gecraft, helaas geen enkele met all res :| Maar zelfs dan nog steeds meer toughness erbij :) Zit ingame nu op bijna 5 mil, en qua DPS ben ik er nauwelijks op achteruit gegaan. Heb ook ingame Paragon Dex omgegooid naar Vit, levert veel meer toughness op dan DPS (iets van 325 dex was hooguit 80k dps, maar ruim 300k toughness).

Ingame nog steeds nét onder de 2 mil profile DPS (1,9xx) dus nog even doorzetten en ik zit aan de 2 mil :P 73% fire erbij dus rond de 3,5 mil DPS vs alles. Nu nog een SoJ vinden :Y)

[ Voor 13% gewijzigd door Angeloonie op 27-05-2014 09:24 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

UTADDICT schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:48:
[...]

Gisteren zonder fotf even shotgun gegaan, omdat ik een hellskull heb met 8% cooldown kan ik met die build ook mijn soj gebruiken met maar 6% cooldown om op perm AC te komen.

shotgun hits van 29m met single beam, echter zit je met singlebeam toch te veel te kloten met positie en ook met reaper wraps gewoon af en toe wrathstarved :(

Wel een 2e bop gevonden, maar helaas nog geen fotf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Bokkie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 09:26:
[...]

Gisteren zonder fotf even shotgun gegaan, omdat ik een hellskull heb met 8% cooldown kan ik met die build ook mijn soj gebruiken met maar 6% cooldown om op perm AC te komen.

shotgun hits van 29m met single beam, echter zit je met singlebeam toch te veel te kloten met positie en ook met reaper wraps gewoon af en toe wrathstarved :(

Wel een 2e bop gevonden, maar helaas nog geen fotf
Wees blij dat je iig perma AC kan doen, dat geeft hoop meer opties dan mijn 'ik heb alle wapens' maar geen set items situation :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Terence(x) schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:18:
[...]

Wees blij dat je iig perma AC kan doen, dat geeft hoop meer opties dan mijn 'ik heb alle wapens' maar geen set items situation :s
Ik weet het :P zelf pas 3 dagen genoeg akkhan delen, daarvoor alleen een bop als wapen met de prenerf rally build.

Om die reden ook een 2e crusader gemaakt met firebuild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
De Rimeheart build lijkt me zo gaaf maar ja rarest sword in the game.
Gister gevonden :)
Welke build is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

ApOE schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:30:
[...]

Gister gevonden :)
Welke build is dat?
... zucht.

Deze build: Super Saiyan Monk, je hebt wel wat specifieke items nodig. Zoals Azturrasq, Frostburn en The Furnace... The Furnace hoef niet persee je kunt gear swappen of mensen inviten voor boss kill

Omschrijving is wel slecht ... Filmpje is in chinees.

[ Voor 21% gewijzigd door Anno op 27-05-2014 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick

Wel een betere Thundergod's Vigor gevonden dus toch nog een upgrade. Ook nog wat Aughilds gecraft maar helaas alle +% elemental damage gehad behalve lightning...

Nu gokken bij Kadala voor Frostburn's en als iemand weet waar een Rimeheart of een SoH dropt dan hoor ik het graag. Iedere monk hier heeft wel een SoH behalve ik :( De Rimeheart build lijkt me zo gaaf maar ja rarest sword in the game.
Grappig die Rimeheart had ik zelf al eens gevonden en bewaard. Ik heb nog nooit een TF, SoH of SoJ gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:06
Rare mensen heb je hoor af en toe.
Zit nu te spelen op T3, en het gaat lekker.
Komt er een of andere gast met slecht engels dat ie op zoek is naar een wizard wapen.
Er dropte wat wat ik niet nodig had, vraag ik het aan hem. heb je iets niet nodig.
Zeg ie: You are to low.... wtf

overigs wie moet ik zuigen bij blizzard voor 3 topaz... geloof nu al 3 weken bezig om alles op flawless royal te krijgen.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:23:
Komt er een of andere gast met slecht engels dat ie op zoek is naar een wizard wapen.
Er dropte wat wat ik niet nodig had, vraag ik het aan hem. heb je iets niet nodig.

overigs wie moet ik zuigen bij blizzard voor 3 topaz... geloof nu al 3 weken bezig om alles op flawless royal te krijgen.
Wat een verhaal :X :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 11:23:

ik snap m niet. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Geheel op zn plek dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Misschien een domme vraag. Maar kun je ook je een game alleen openzetten voor je clan / vrienden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Voor wie zou je hem anders open zetten? Je kan er een public game van maken of via Options -> social ->enable quick join de game open zetten voor vrienden en clan m8's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

ApOE schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:03:
Voor wie zou je hem anders open zetten? Je kan er een public game van maken of via Options -> social ->enable quick join de game open zetten voor vrienden en clan m8's
Als je de game dus open zet via het hoofdmenu 'Esc' dan is hij dus voor iedereen (hele EU) open. En als je via 'Social' > 'Quick Join' aanzet kunnen je vrienden / clan altijd je game joinen ondanks dat je hem niet open hebt gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:06
Nee ik snapte hem ook al niet... Maar dan lag het dus niet aan mij.

Overigs loop ik nu al 2 weken in dezelfde gear, en gewoon geen geluk met Kadala en of drops.

En daardoor gaat Tiv gewoon te langzaam:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziggy-2912/hero/40363663

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
UTADDICT schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 08:48:
[...]

Haha ja, ook gewoon best een lekkere met STR & VIT :). Maar de vorige keer dat ik hem gebruikte moest ik niet hoger gaan dan T4, inmiddels gaat T6 ermee probleemloos.
Ik mis Fervor wel een beetje hoor, met z'n 15% CDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
zie dat mensen problemen hebben met FOTF te vinden..

/rub it in mode
2de week dat ik 70 was had ik de mijne al :P

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
Derr_Hans schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:13:
zie dat mensen problemen hebben met FOTF te vinden..

/rub it in mode
2de week dat ik 70 was had ik de mijne al :P
Tja, zonder 6 pcs akkhan is het gewoon een slecht wapen :)

Heb er nu ook 1 maar geen haar aan me hoofd die er nu aan denkt om het te gebruiken voor ik me 6pcs bonus heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-08-2022
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7z1OyHZ.png

Hmm, heb een Burning Axe gevonden, heel lekker natuurlijk voor m'n firemonk maar ik krijg er geen socket op gerolled. Gevoelsmatig is ie zo ook al wat beter maar de stun opgeven is ook wel weer jammer... Gaat die 130% CHD nog meer dps opleveren dan 730 dex? denk het wel he?

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Inmiddels is de GoT Clan echt nokkie vol. 150 leden en meer kunnen er niet bij. Nu kan het best zijn, dat er mensen niet meer spelen en toch een plekje warm houden. Om toch een soort van clan check of 'beheer' te kunnen doen is er al eens hier op het forum en als ingame bericht gevraagd aan te geven of je nog actief bent. Destijds waren we nog in de veronderstelling dat er max 120 mensen in konden en hebben we het laten gaan.

Omdat het nu wel echt vol zit hierbij de vraag om deze lijst in te vullen. Aan de hand hiervan kan er dan gekeken worden wie eventueel plaats kan maken voor nieuwe leden, die wel actief gaan spelen.

Via deze link kun je kijken wie de lijst al een keer heeft ingevuld.

Alvast dank voor de medewerking :)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bernd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:31:
[afbeelding]

Hmm, heb een Burning Axe gevonden, heel lekker natuurlijk voor m'n firemonk maar ik krijg er geen socket op gerolled. Gevoelsmatig is ie zo ook al wat beter maar de stun opgeven is ook wel weer jammer... Gaat die 130% CHD nog meer dps opleveren dan 730 dex? denk het wel he?
Die axe is gewoon een Soul als daar niet standaard een socket of dex op zit.

Uiteindelijk is Main stat + socket de minimale requirement van een wapen.

[ Voor 80% gewijzigd door Bosmonster op 27-05-2014 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Terence(x) schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:30:
[...]

Tja, zonder 6 pcs akkhan is het gewoon een slecht wapen :)

Heb er nu ook 1 maar geen haar aan me hoofd die er nu aan denkt om het te gebruiken voor ik me 6pcs bonus heb :P
Heb geen andere wapen die beter is, die beams doen wel damage hoor.
Condem met vacuum alles op een hopen, Justice er bij voor 20% crit dan die Beams erop nu alles zo compact is pakken de mobs dus damage van alle 3 de beam en zo is een rare/elite pack op T3 dood in een in een paar seconden.

Hoop dat ik nog wat beter items vind, helaas wil die set items nooit droppen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:39:
Inmiddels is de GoT Clan echt nokkie vol. 150 leden en meer kunnen er niet bij. Nu kan het best zijn, dat er mensen niet meer spelen en toch een plekje warm houden. Om toch een soort van clan check of 'beheer' te kunnen doen is er al eens hier op het forum en als ingame bericht gevraagd aan te geven of je nog actief bent. Destijds waren we nog in de veronderstelling dat er max 120 mensen in konden en hebben we het laten gaan.

Omdat het nu wel echt vol zit hierbij de vraag om deze lijst in te vullen. Aan de hand hiervan kan er dan gekeken worden wie eventueel plaats kan maken voor nieuwe leden, die wel actief gaan spelen.

Via deze link kun je kijken wie de lijst al een keer heeft ingevuld.

Alvast dank voor de medewerking :)
Hebben jullie al overwogen om GoT #2 aan te maken?

Uiteraard is eenieder ook nog steeds welkom in de Tweakers community (communities > English (British) > tweakers) - waar een grote groep (700+) Nederlanders te vinden is :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 13:42
had ook een Burning Axe maar gesalvaged zag de waarde niet van in

Stupid ..

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
Bosmonster schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:39:
[...]

Die axe is gewoon een Soul als daar niet standaard een socket of dex op zit.

Uiteindelijk is Main stat + socket de minimale requirement van een wapen.
Maar wel 19% firedamage en mijn monk doet bijna alleen maar firedamage, vind het zonde om te salvagen dan aangezien ik al niet veel geluk heb met goeie wapens.

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bernd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:55:
[...]

Maar wel 19% firedamage en mijn monk doet bijna alleen maar firedamage, vind het zonde om te salvagen dan aangezien ik al niet veel geluk heb met goeie wapens.
Het is nog zondeder om er souls aan te verspillen. 19% fire damage weegt niet op tegen 700+ dex en al helemaal niet tegen 130% CHD.

Als je pech hebt met wapen drops, craft er dan gewoon eentje. Dat is een stuk beter gebruik van je souls :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
wat doet dat "fight thought the pain"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:59:
[...]

Het is nog zondeder om er souls aan te verspillen. 19% fire damage weegt niet op tegen 700+ dex en al helemaal niet tegen 130% CHD.

Als je pech hebt met wapen drops, craft er dan gewoon eentje. Dat is een stuk beter gebruik van je souls :)
heb nog nooit een wapen kunnen craften dat ook maar enigszins in de buurt van een redelijk wapen komt eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernd
hexta schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:06:
wat doet dat "fight thought the pain"?
Geeft een tijdelijk shield, weet niet precies hoe sterk.

@Bosmonster ja ik zou graag goede wapens craften maar daar droppen dan weer geen Angelic Shards voor..

Frogstar#2151

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:07:
[...]

heb nog nooit een wapen kunnen craften dat ook maar enigszins in de buurt van een redelijk wapen komt eigenlijk.
De legendary one-hand recipe's zijn niet ander qua stats dan normale leg wapens (op eventuele legendary affixes na natuurlijk).

Bijvoorbeeld een Hallowed wapen is een prima starter. Zeker als monk als je er 2 maakt.
@Bosmonster ja ik zou graag goede wapens craften maar daar droppen dan weer geen Angelic Shards voor..
Dan moet je die farmen B)

[ Voor 14% gewijzigd door Bosmonster op 27-05-2014 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Bernd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:10:
[...]

Geeft een tijdelijk shield, weet niet precies hoe sterk.

Doe je het wel op torment ?

heb 4 shards gevonden in 4 runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 23:53
Gisteren voor het eerst in mijn diablo carrière een tweakers groep gejoined met mijn WD (helstar). Omde haverklap dood op t4 terwijl ik solo nooit echt problemen had. Totdat de barbarian zei dat ik mijn unity ring af moest doen :p . Dat was het probleem heheh. Daarna ging het al een heel stuk beter maar het ging voor mijn gevoel wel keihard met dat raggen door de rifts. Vanavond nog maar eens ik vond het wel lachen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Anno schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:37:
[...]

... zucht.

Deze build: Super Saiyan Monk, je hebt wel wat specifieke items nodig. Zoals Azturrasq, Frostburn en The Furnace... The Furnace hoef niet persee je kunt gear swappen of mensen inviten voor boss kill

Omschrijving is wel slecht ... Filmpje is in chinees.
Frostburn heb ik al! Alleen de 1h wapen en the furnace moet ik nog hebben _/-\o_

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:11:
[...]

De legendary one-hand recipe's zijn niet ander qua stats dan normale leg wapens (op eventuele legendary affixes na natuurlijk).

Bijvoorbeeld een Hallowed wapen is een prima starter. Zeker als monk als je er 2 maakt.

[...]

Dan moet je die farmen B)
zoals je kan zien zijn mijn normale leg wapens die ik vind ook vreselijk slecht :') _O-
Wat ik draag steekt ongeveer 25% uit boven het 1na beste wapen in mijn stash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-09 13:30

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Wat een frustrerende avond gamen weer! Ik zoek nu al weken een cindercoat voor mijn fire wiz. Heb er onlangs 2 gevonden (nog steeds in stash) zonder 3 socks. Wat ik ook doe met enchanting, ik krijg 1 of 2 socks. Nooit 3. Om GEK van te worden. Krijg ik gister weer een cindercoat gedropt. Ik helemaal blij, opnieuw naar de enchanter toe.... faking miljoenen gold kwijt en een shitload aan crystals (1000+) en GEEN 3 sockets. Gatverdamme. Soms haat ik dit spel.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vidra schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 12:52:
[...]

Hebben jullie al overwogen om GoT #2 aan te maken?

Uiteraard is eenieder ook nog steeds welkom in de Tweakers community (communities > English (British) > tweakers) - waar een grote groep (700+) Nederlanders te vinden is :)
Je kan maar lid zijn van 1 clan, dus een nummer 2 kunnen wij niet opstarten. Ik denk echter dat 150 wel moet lukken, er zijn per avond rond de 20-40 mensen online. Er zullen genoeg casual spelers zijn, die af en toe eens spelen. Echter lezen die waarschijnlijk dit forum en kunnen deze ook de invuloefenening even doen.

Ik heb overigens in de totaal lijst een formule ingevoegd die linked naar de armory van iedereen. Als je de battle tag juist invoerd is de link klikbaar :). Dit is dezelfde lijst als voorheen, dus als je al een keer wat hebt ingevoerd, hoeft dat niet meer!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
retlaw schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Je kan maar lid zijn van 1 clan, dus een nummer 2 kunnen wij niet opstarten. Ik denk echter dat 150 wel moet lukken, er zijn per avond rond de 20-40 mensen online. Er zullen genoeg casual spelers zijn, die af en toe eens spelen. Echter lezen die waarschijnlijk dit forum en kunnen deze ook de invuloefenening even doen.

Ik heb overigens in de totaal lijst een formule ingevoegd die linked naar de armory van iedereen. Als je de battle tag juist invoerd is de link klikbaar :). Dit is dezelfde lijst als voorheen, dus als je al een keer wat hebt ingevoerd, hoeft dat niet meer!
Tuurlijk weet ik dat je maar lid kan zijn van 1 clan - daarom is het wellicht een idee dat een van de officers een #2 begint :P als alternatief zou je nog kunnen denken aan een alt van een van de officers :P Mocht het echt een probleem worden, wil ik best wel een altje daarvoor gebruiken hoor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FloydRaalte schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:25:
Wat een frustrerende avond gamen weer! Ik zoek nu al weken een cindercoat voor mijn fire wiz. Heb er onlangs 2 gevonden (nog steeds in stash) zonder 3 socks. Wat ik ook doe met enchanting, ik krijg 1 of 2 socks. Nooit 3. Om GEK van te worden. Krijg ik gister weer een cindercoat gedropt. Ik helemaal blij, opnieuw naar de enchanter toe.... faking miljoenen gold kwijt en een shitload aan crystals (1000+) en GEEN 3 sockets. Gatverdamme. Soms haat ik dit spel.
Das wel balen idd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 02-10 14:31

Grin

Ride si sapis.

[...]

* Grin heeft 'm ook ff ingevuld.
Gister ff de stash nagelopen en kwam daar een Strongarm Bracer tegen met aardige specs en bekeek hem even wat beter. T.o.v. mijn equipped bracers -0,5 chc maar rollde er 2% meer cold dmg op en hij heeft 160 poison res, wat ik stack voor OwE. Dus toch maar de Strongarm's aangetrokken, leuk zo'n sigaar uit eigen stash... :7
Hopelijk gaat T4 nu weer wat makkelijker!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vidra schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:39:
[...]

Tuurlijk weet ik dat je maar lid kan zijn van 1 clan - daarom is het wellicht een idee dat een van de officers een #2 begint :P als alternatief zou je nog kunnen denken aan een alt van een van de officers :P Mocht het echt een probleem worden, wil ik best wel een altje daarvoor gebruiken hoor :+
Thanks voor het aanbod Vydra! Zo had ik er nog niet over nagedacht... In eerste instantie is het toch het leukst als er 1 clan is, dus dat gaan we eerst proberen. Als je alt nodig is laten we het weten!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[RECLAMEBLOK]

Solidarity Gaming - wie zijn wij?
Solidarity Gaming is een groep met voornamelijk Nederlandse gamers (o.a. van voornamelijk Tweakers/GoT en andere fora) - die sinds de release Diablo 3 spelen, waarbij er altijd mensen zijn die bij tijd en wijlen andere games spelen (LoL, Heartstone, BF4, etc.).

We hebben onze eigen teamspeak server (niet alleen wij zitten op de server ook o.a. dVz (een Nederlandse Diablo 3 hardcore clan (ook met GoT-ers)). Simpelweg, eenieder is welkom op onze Teamspeak server! Dus ook als je in de GoT-clan zit... Dus zoek je een groep om mee te spelen, je kan altijd een kijkje komen nemen op de TS server (ts.solidaritygaming.com).

Waarom TeamSpeak?
De reden? Het maakt het spelen persoonlijker (de stem achter het character) en uiteraard is het makkelijk om met elkaar te communiceren. Is dat het enige wat jullie doen? Nee, wij organiseren zo nu en dan ook een borrel en/of een ander feestje! De zomerborrel komt er binnenkort weer aan 8)

Wie zitten er in jullie clan?
Bij voorkeur Nederlandse spelers (16+) met een voorliefde voor Diablo (1-3) en die graag in groepsverband (en met Teamspeak) met elkaar willen spelen.

Wij hebben momenteel ongeveer 87 leden, waaronder Deathsmell, An1ma, Vandread, Vidra, Xtr3me4me (Diabolic), Wolf, Protax, Angeloonie, Bosmonster, etc. (oftewel veel mensen die actief zijn op GoT). Wij focussen ons voornamelijk op actieve GoT-ers, die de theorycraft bijhouden en het uiterste uit hun character/build willen halen :D

Veel spelers hebben een drukke baan (inclusief onregelmatige diensten), een gezin thuis, een relatie en/of andere omstandigheden dat ze niet altijd kunnen spelen. :*)

Op welk niveau spelen jullie?
Er wordt gespeeld/farmed op verschillende niveaus binnen Torment (1-6) en onze leden zijn doorgaans bereid om anderen te helpen met kennis en kunde - want immers we zijn allemaal eens op 0 (nul) begonnen 8) Vandaar ook de naam Solidarity _/-\o_

Wat voor hulp?
  • Samen spelen (zeker in de avonduren zijn er altijd wel plekken beschikbaar);
  • Gear/build check;
  • Uitleg over de nieuwe D3 mechanics;
  • Discussies, etc.
Hoe kan ik mij aanmelden?
  • Door je aan te melden op www.solidaritygaming.com
  • Door een PM te sturen via het forum naar ondergetekende?
  • In-game contact op te nemen met vydra#2644, klablabla#2228 of protax#2556
  • In te loggen op onze teamspeak server (ts.solidaritygaming.com)
[/EINDE RECLAMEBLOK]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

SG community chat is altijd leeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wij hebben momenteel ongeveer 87 leden, waaronder Deathsmell, An1ma, Vandread, Vidra, Wolf, dx5314, Angeloonie, Bosmonster, etc

Heeeeeeey vergeet je de belangrijkste van allemaal :P diegene met de hoogste stat WKL mogelijk op zijn char en waarmee ik vuurzee graag me pest :P --Diabolic-- :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 18:39
Zeg, kan iemand dat ego even terug in zijn hok jagen :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

hahahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Die RNG is soms zo frappant! De ene keer krijg je een paar rifts niets, en dan opeens uit het niets binnen 1 minuut deze 2 jongens:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Wg3SRAR.png

Ik klaag niet :D Luxeprobleem! Hoewel die proc op TF echt omnom is, en ik nu ein-de-lijk de transmo heb <3

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Las Vegas schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:01:
Die RNG is soms zo frappant! De ene keer krijg je een paar rifts niets, en dan opeens uit het niets binnen 1 minuut deze 2 jongens:

[afbeelding]

Ik klaag niet :D Luxeprobleem! Hoewel die proc op TF echt omnom is, en ik nu ein-de-lijk de transmo heb <3
Mijn tf heeft een spectrum transmog :+ past beter bij de mirrorball :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:51:
SG community chat is altijd leeg :P
Info weggehaald :P Gewoon in Tweakers gaan zitten :D
Xtr3me4me schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:55:
Wij hebben momenteel ongeveer 87 leden, waaronder Deathsmell, An1ma, Vandread, Vidra, Wolf, dx5314, Angeloonie, Bosmonster, etc

Heeeeeeey vergeet je de belangrijkste van allemaal :P diegene met de hoogste stat WKL mogelijk op zijn char en waarmee ik vuurzee graag me pest :P --Diabolic-- :P
Mijn excuses, dat ik jou ben vergeten te noemen >:) Toegevoegd :+

[ Voor 55% gewijzigd door Vidra op 27-05-2014 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Las Vegas schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:01:

[afbeelding]

Even een vraagje. Waarom een Cindercoat en fire damage increase voor je WD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

NastyNickNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:06:
[...]

Even een vraagje. Waarom een Cindercoat en fire damage increase voor je WD?
Ik ben bezig met de transformatie van fire WD naar pet/zoodoctor. Heb toevallig zojuist een hele goeie zuni chest gescoord, welke ook equipped is (maar ben nog ingame dus armory is nog niet geupdate).

Voor de rest ben ik bezig met aughild bracers waarop ik hopelijk 20% phys dmg roll, maar kom ik arcane dusts tekort :P

edit: Nu valt 'ie wel te zien. Ik ga trouwens nu maar weer mojos rollen in de hoop zuni te scoren voor de 4set bonus.

[ Voor 10% gewijzigd door London op 27-05-2014 14:08 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Zijn er mensen die met een complete zuni spelen momenteel? Ik zie die Jade wel af en toe langskomen, die is wel lekker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:45
Hmm ik snap de Hallowed set niet helemaal..

Wilde gisteren mijn n00b wizard een beetje pimpen, nu heb ik de Hallowed Baton gemaakt maar hoe kan ik ooit de setbonus krijgen als wiz? Er zit geen source in de Hallowed set, moet ik als wizard nu een shield gaan gebruiken?

Of hebben wizards gewoon pech wat betreft de Hallowed set bonus? :+

*edit* Zal wel gevalletje pech hebben zijn, zie dat er ook een 1H crossbow in de Hallowed set zit die niet te combineren is voor de bonus.

[ Voor 17% gewijzigd door Grimmie187 op 27-05-2014 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Grimmie187 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:17:

Wilde gisteren mijn n00b wizard een beetje pimpen, nu heb ik de Hallowed Baton gemaakt maar hoe kan ik ooit de setbonus krijgen als wiz? Er zit geen source in de Hallowed set, moet ik als wizard nu een shield gaan gebruiken?

niet alleen wizards, ook DH en WD uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
Grimmie187 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:17:

Nop WD hebben ook een probleem aangezien er geen Mojo is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
Beetje vreemde eend in de bijt dan die set, wel 7 items maar alleen bruikbaar voor de helft van de characters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NastyNickNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:10:
Zijn er mensen die met een complete zuni spelen momenteel? Ik zie die Jade wel af en toe langskomen, die is wel lekker :9
Nee full Zuni is momenteel zinloos, Blizzard heeft de setbonus stukgemaakt.

In 2.1 wordt ie weer leuk en kun je 15 + 8 fetishes hebben dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 10:20
Zijn er monks die met hallowed set spelen? Plan was enkele dagen geleden gedropt en men weps zijn niet zo denderend....

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
tboheeren schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:22:
Zijn er monks die met hallowed set spelen? Plan was enkele dagen geleden gedropt en men weps zijn niet zo denderend....
Als je goede rolls krijgt lijkt het me voor een monk best een lekkere set. +100AR en +10% IAS is best aanzienlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
NastyNickNL schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:10:
Zuni set is "bugged" (kan ook intended zijn :D). De fetishes uit active skill worden "overschreven" door de fetishes uit passives en je krijgt zomaar 15 stuks via de passive met Rain of Toads.

Zuni set heeft dus alleen nog nut als je de SMK knife hebt en geen fetish passive skill gebruikt.

Jade is gewoon OP, End-Game :)

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
tboheeren schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:22:
Jah ik met mijn hc monk alleen mist die nu momenteel even een broek en RoRG die ze heeft uitgeleend aan mijn DH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
[...]

Heb mezelf ook even toegevoegd, been geen lid van de clan alleen van de community.
Pagina: 1 ... 44 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]