Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
FireDrunk schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:58:
Is skill cooldown zo nuttig om te stacken? Ik heb het gevoel dat 30% skill cooldown niet op weegt tegen 30% dmg (geen idee of dat evenveel oplevert, maar tis een schatting).
Hangt er vanaf hoeveel je al van iets hebt.

Als je DPS heel hoog is en je hebt geen CDR, is wat CDR zeker effectiever dan bijvoorbeeld 6% attack speed op je ene wapen. Je kan het echter ook overdrijven en 40%cdr stacken ten koste van 500k dps. In dat geval zou ik dat niet doen.

Plus dat het ook van je build afhangt. Als je alleen maar attack speed based abilities hebt heb je er geen drol aan.

[ Voor 9% gewijzigd door Blaat op 23-05-2014 16:03 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
NotoriousBAS schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:11:
Hij heeft waarschijnlijk al een clan?
Correct! Nja, lid van de tweakers community ook prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb nu alle onderdelen van 1000storms set op de helm na maar die is toch niet boeiend, krijg em echter gewoon niet erin gepast :') het word er gewoon niet beter op.
Inna's schiet ik ook niet zo heel veel mee op, m'n elite elemental dps word gewoon niet hoger...
Zoloft schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:48:
Een bijna perfect witching hour gevonden zonet... 486 dex 458 vit, 5% AS en 47% CD en ook nog eens lightning resistance wat ik al stack! ;D
Nette Doombringer en vooral Fist of Az'Turrasq, krijg alleen maar van die prut fists :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ik maar farmen en farmen voor die ring, bleek dat ik em al een keer had gevonden tijdens het lvlen op m'n witch doctor. Het is geen lvl70 ring, maar alsnog best nice imo.

http://eu.battle.net/d3/e...hester-2625/hero/40336445

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

stingray2012 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:41:
He he, ik heb echt vrienden (Grin _/-\o_ ). Dank nog voor de T&T. na 12000 Bloodshares zag ik het niet meer zitten :o Nog een beetje omgebouwd, mijn WD en hij gaat als de brandweer. Dropte vandaag nog een Tall Mans Finger, en die dikke hond Crit voor 117M DPS :P heb de T&T toch weer teruggezet naar een 2 star. Dan hou ik de WD boven de 10M Toughness. T4 gaat als een zonnetje, T5 we komen eraan.
117M? Dat vind ik moeilijk te geloven. Die van mij crit voor ~50m en ik heb veel meer elemental damage, én ik gebruik drie passives voor extra dogs ipv één.

Overigens kan ik beamen dat de dog met TMF wel écht ziek is. Ik vond er gisteren een (prutversie, maar wilde het toch proberen) en ik heb meteen m'n hele gear omgegooid naar fire damage. Paar fire skills erbij en het is echt enorm leuk. De fire aura van m'n Burning Hellhound tickt ook voor 2,5 m ofzo.

Dit houdt me wel weer even zoet totday ik een Tasker vind of m'n Jade set compleet heb.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Vandread schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:44:
Heb nu alle onderdelen van 1000storms set op de helm na maar die is toch niet boeiend, krijg em echter gewoon niet erin gepast :') het word er gewoon niet beter op.
Inna's schiet ik ook niet zo heel veel mee op, m'n elite elemental dps word gewoon niet hoger...

[...]

Nette Doombringer en vooral Fist of Az'Turrasq, krijg alleen maar van die prut fists :/
Ja dank je, over het algemeen is het overgrote deel wat ik vind ook waardeloos. Mijn huidige gear is puur voor T6 als support monk... :)

Ik ben ook al die 1000 storms set bij elkaar aan het sprokkelen, ben zeer benieuwd wat ze zullen gaan veranderen aan die set, ik moet alleen nog gloves/shoulders/chest. Las nog dat jij een Furnace hebt gevonden? Want! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
MicScott schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:22:
[...]

117M? Dat vind ik moeilijk te geloven. Die van mij crit voor ~50m en ik heb veel meer elemental damage, én ik gebruik drie passives voor extra dogs ipv één.

Overigens kan ik beamen dat de dog met TMF wel écht ziek is. Ik vond er gisteren een (prutversie, maar wilde het toch proberen) en ik heb meteen m'n hele gear omgegooid naar fire damage. Paar fire skills erbij en het is echt enorm leuk. De fire aura van m'n Burning Hellhound tickt ook voor 2,5 m ofzo.

Dit houdt me wel weer even zoet totday ik een Tasker vind of m'n Jade set compleet heb.
idd wel heel veel. Mijne crit ook rond de 50mil. met alle 3 passives.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:29
Chester schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:07:
Ik maar farmen en farmen voor die ring, bleek dat ik em al een keer had gevonden tijdens het lvlen op m'n witch doctor. Het is geen lvl70 ring, maar alsnog best nice imo.

http://eu.battle.net/d3/e...hester-2625/hero/40336445
Hey there is the lost Bard :o nooit meer gezien nadat GTA uitkwam XD

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-10 18:39
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/DcLIoGveYasS5koC1gM36Qjb/medium.jpg

Ok, en nu.... :S

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 14:29
Hoe bedoel je? Ligt helemaal aan je build, als je veel increased fire damage op je gear hebt en je gaat voor magic missiles dan mirrorball natuurlijk.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:48:
[...]

Hey there is the lost Bard :o nooit meer gezien nadat GTA uitkwam XD
Haha, klopt. Had wat tijd nodig om af te studeren en te verhuizen, daarna geen zin meer gehad in FF :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
regi schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:00:
Hoe bedoel je? Ligt helemaal aan je build, als je veel increased fire damage op je gear hebt en je gaat voor magic missiles dan mirrorball natuurlijk.
Ik zit momenteel op full Arcane (Magic Missile icm Charged Blast), dus de mirrorball helpt enorm.

Als ik ooit van Arcane af wil (en naar Fire wil) is dit natuurlijk wel een leuke, maar ik kan ook nog iets rerollen... Geen idee of het het waard is om mijn build om te gooien voor dit item...

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
Ik zou nog gewoon die mirrorball gebruiken. En bewaar die chantodo's ding als je ooit nog is een keer een andere specc wil.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

FireDrunk schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:15:
[...]

Ik zit momenteel op full Arcane (Magic Missile icm Charged Blast), dus de mirrorball helpt enorm.

Als ik ooit van Arcane af wil (en naar Fire wil) is dit natuurlijk wel een leuke, maar ik kan ook nog iets rerollen... Geen idee of het het waard is om mijn build om te gooien voor dit item...
Zoals ik eerder had aangeven, heb ik even een fire build getest.

Mijn arcane build bevalt mijzelf beter. (had op beide ongeveer evenveel + elemental dmg)
Uiteraard de standaard MM+conflag en MB+2 missiles build getest. (geen cindercoat though)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:40
Arrgggg, wilde net nog ff wat spelen, maar te veel lag, veel te veel lag.
Nu staat Caiway niet super bekend om hun stabiele internet, maar als ik een testje doet, krijg ik netjes 11ms latency.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stingray2012
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08-2023

stingray2012

<GoT>Stingray

MicScott schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 17:22:
[...]

Eeehhh ja, maar ik zie het getalletje echt door het beeld verschijnen, 60. 90, 105, 117 is het hoogste wat ik gezien heb. Die T&T (50% ias) samen me de Jaram (82%), is echt lekker, verder natuurlijk Grave injustice, Gruesome Feast en soul harvest en nog eens 50% van de midnight feast passive. Dat stackt lekker hoor. Nou ben ik nog een watje, want ik zie Gargantuan dogs van andere WD's met betere gear critten voor 220m DPS. Dat is pas veel :o

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
Baah veel legendaries gedropt, maar allemaal bagger legendaries :(. Hopen dat morgen wat beters wil droppen.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gisternacht nog doorgegaan tot 4:30 en ja ja dropte een burning axe dinges! Dikke stats!!! 20%fire, socket en 10%damage en bijna 2400 weapon damage!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:28

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Xtr3me4me schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 10:55:
Gisternacht nog doorgegaan tot 4:30 en ja ja dropte een burning axe dinges! Dikke stats!!! 20%fire, socket en 10%damage en bijna 2400 weapon damage!
Gratz! Firemonkie?!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Profile

Gister een Cindercoat gevonden :D
Gelijk mijn build omgegooid naar Fire om eens te kijken of dat wat is, en ik moet zeggen, ik ben niet ontevreden. Meteor doet misschien iets minder damage dan Arcane Orb, maar het heeft een veeeeel grotere AoE en kost minder AP voor mijn gevoel (meer crits, dus meer AP return).

En ik vind zojuist deze:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/oVqU3JYzARQzsuqQBgCAKgoj/medium.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door FireDrunk op 24-05-2014 11:34 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 10:55:
Lekker veel slaap gehad dan ;)
Damn jij met je wapen finds, mr lucky rolls! gz!

edit: Net even wat geoptimaliseerd, m'n toughness flink verhoogd want ik kwam erachter dat ik nog een BT pants had met lightning res :+ volgens mij zelfs gekregen?
http://www.diabloprogress...rzee-2115/Rinzler/2196209
Elite dmg is ook wel lekker.

[ Voor 32% gewijzigd door Vandread op 24-05-2014 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
RIP HC barb, echt balen, want had zo'n beetje best mogelijke ring op die barb. Niet eens een hoge difficulty of zo, gewoon t1 (terwijl ik regelmatig t3 rifts deed met die barb), maar heel veel pech met pack. Jailer, frozen, fast en en arcane volgens mij terwijl WotB op cd was.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bW1Ta627r1ys7ZbN8cgppbpd/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:43:
[...]

Lekker veel slaap gehad dan ;)
Damn jij met je wapen finds, mr lucky rolls! gz!

edit: Net even wat geoptimaliseerd, m'n toughness flink verhoogd want ik kwam erachter dat ik nog een BT pants had met lightning res :+ volgens mij zelfs gekregen?
http://www.diabloprogress...rzee-2115/Rinzler/2196209
Elite dmg is ook wel lekker.
Hahaha ja had ook gelijk devestator gemaakt. En ja ja had weer een WKL! Alleen gesalvaged! Was minder dan die ik had. En andariel visage maar die was ook minder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessy100
  • Laatst online: 15:38
Sinds maandag weer diablo weer opgepakt en gelijk maar RoS gekocht. Vind het weer harststikke leuk alleen vind het een beetje apart dat ik met mn lv 1 mage door torment 2 heen stamp, inmiddels bijna lv 50. En dat zonder paragon levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Balen Kid! Waarschijnlijk typisch even beetje spelen moment en je niet 100% oplet...
Helemaal foeked van zo'n mooie ring.
Xtr3me4me schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:26:
[...]
Hahaha ja had ook gelijk devestator gemaakt. En ja ja had weer een WKL! Alleen gesalvaged! Was minder dan die ik had. En andariel visage maar die was ook minder
Grrrr :+
Watvoor Andy's? met lightning dmg? Sowieso niet gesalvaged toch? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kid Jansen schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:48:
RIP HC barb, echt balen, want had zo'n beetje best mogelijke ring op die barb. Niet eens een hoge difficulty of zo, gewoon t1 (terwijl ik regelmatig t3 rifts deed met die barb), maar heel veel pech met pack. Jailer, frozen, fast en en arcane volgens mij terwijl WotB op cd was.

[afbeelding]
RIP ;w

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:42:
Balen Kid! Waarschijnlijk typisch even beetje spelen moment en je niet 100% oplet...
Helemaal foeked van zo'n mooie ring.

[...]

Grrrr :+
Watvoor Andy's? met lightning dmg? Sowieso niet gesalvaged toch? :o
Nope niet gesalvaged maar nee geen lightning wil hem rerollen naar fire! Vanavond ben ik weer online! Misschien toch met mij mee riften? :P ik had gisteren 3 fist weapons en 2 1-h swords en 1-h axe die burning axe dus in 1 rift hahaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Xtr3me4me schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 16:29:
[...]

Nope niet gesalvaged maar nee geen lightning wil hem rerollen naar fire! Vanavond ben ik weer online! Misschien toch met mij mee riften? :P ik had gisteren 3 fist weapons en 2 1-h swords en 1-h axe die burning axe dus in 1 rift hahaha!
Nice allemaal! Ik gisteren een fist of azturaq.. Maar met vita en geen socket :( balen zeg.. Die is echt top met palm...
Toch een set item. Een natalya cloak voor de DH verder weinig. Vanavond lekker voetbal kijken maar morgen weer lekker hakkedag!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:18
... De jailer skill van de elites is bugged volgens mij. Die dingen doen 10/20 voudig teveel dmg....
je dropped zo dood.... ze moeten het echt snel fixen... zeker op HC is fkd up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Nu online
Net lekker met een paar tweakers aan het riften, doet KPN moeilijk met constante storingen. Het zit ook nooit mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:27

vhal

ಠ_ಠ

Hmm...speel D3 nogal casual, beetje aankloten enzo. Had wat bloodshards verzameld met Rift it Forward en dacht eens...laat ik ze eens inwisselen voor een Orb. Wie weet wat er dropt...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Hap6vh7gzROyDu7Irl20VzbJ/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/UTWUGdxtC8bHaT07ryj5Y2P8/medium.jpg

8)7

die 2e is wel leuk voor een build die ik laatst zag op diablofans.

[ Voor 6% gewijzigd door vhal op 24-05-2014 20:33 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

jessy100 schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 14:31:
Sinds maandag weer diablo weer opgepakt en gelijk maar RoS gekocht. Vind het weer harststikke leuk alleen vind het een beetje apart dat ik met mn lv 1 mage door torment 2 heen stamp, inmiddels bijna lv 50. En dat zonder paragon levels.
Dat is een knappe prestatie!
Probeer het nu eens op hardcore :P
Als je dat redt dan heb je mijn respect.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
Had je niet een beetje weinig toughness? T1 had je wel aan moeten kunnen, maar T3? M'n ghetto barb heeft dezelfde toughness als jij hebt en dat ging echt niet lekker op T1, zelfs op SC. Mijn T3 crusader heeft 7.2m toughness op diabloprogress en met die zou ik echt niet T3 op HC spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 27-09 12:58
Deze week ook begonnen met RoS, speel WD. Nu al 3x jade harvester legs gevonden :p terwijl ik de rest van de set goed kan gebruiken pff RNG :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

bronce schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:43:
Deze week ook begonnen met RoS, speel WD. Nu al 3x jade harvester legs gevonden :p terwijl ik de rest van de set goed kan gebruiken pff RNG :p
Breek me de bek niet open. Ben al weken aan het grinden voor Tasker&Theo gloves, maar bestaan? Ho maar...

Gelukkig wel 3 kleinere upgrades gevonden, die mn sheet dps boven de 1m hebben geduwd. Alleen zou T&T zo veel meer effectieve dps gaan opleveren, maar Kadala speelt "hard to get", helaas.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Ik rol nu al mijn shards op WD helm hopen op carnevil of jeram ofzo :p. Loop ook nog met een lvl 48 tall man's finger rond omdat die hond gewoon zo goed is :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

bronce schreef op zondag 25 mei 2014 @ 13:07:
Ik rol nu al mijn shards op WD helm hopen op carnevil of jeram ofzo :p. Loop ook nog met een lvl 48 tall man's finger rond omdat die hond gewoon zo goed is :p.
Mask of Jeram. Die vond ik uiteindelijk na 1000en bloodshards, in een Rift. Hopelijk snel die gloves, dan kan ik gaan voor ik denk neck, maar dat weet ik nog niet zeker, Mn ringen kan ik op het moment alleen vervangen voor betere versies van hetzelfde item, boots gaan geen betere rolls voor komen.

Misschien belt (Witching Hour, o hallo GiG (al heeft die m uiteindelijk teruggevonden in het bos)) of offhand (al is mn huidige erg goed vind ik zelf, mist alleen pickup misschien).

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 12:26:
Had je niet een beetje weinig toughness? T1 had je wel aan moeten kunnen, maar T3? M'n ghetto barb heeft dezelfde toughness als jij hebt en dat ging echt niet lekker op T1, zelfs op SC. Mijn T3 crusader heeft 7.2m toughness op diabloprogress en met die zou ik echt niet T3 op HC spelen.
Weet niet of toughness op diabloprogress wel klopt, want had veel meer toughness in m'n character screen. Met War Cry Impunity zat ik op iets van 9.5M. Uit m'n hoofd (met War Cry):

301.4k HP
17.3k armor
1086 laagste res
arcane was iets van 1450 (daar ging ik aan dood)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
LOL ik heb een rift met allemaal cudle bears als monsters. En die droppen cupcakes als health globes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-10 14:31

Grin

Ride si sapis.

Erg leuke build die freeze, binnenkort maar eens samen spelen!
En toch eens die freeze axe craften, goede tip.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Yes ik heb hem:
Afbeeldingslocatie: http://i1075.photobucket.com/albums/w430/govertguitar/Screenshot002_zps7efe6528.jpg

Ik heb een Mask of Jeram maar wel een hele rare variant:
Afbeeldingslocatie: http://i1075.photobucket.com/albums/w430/govertguitar/Screenshot003_zps4a0d2bde.jpg

Wist niet dat er een set versie was, en dat je sets items kon krijgen van blood shards want daar komt ie van.
Volgens mij is het een bug

[ Voor 48% gewijzigd door bronce op 25-05-2014 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:23

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Geen bug hoor. Sets kan je al een tijdje gamblen en die MoJ is gewoon 'die andere MoJ die je niet wilt'.

Waarom knutsel je trouwens geen Aughild bracer of reroll je geen tweede socket op je armor? Veel upgrade voor weinig.

--

Echt jammer dat niet kan traden zeg. Loop net tegen een bosje goblins aan: ping, ping, ping. Thunderfury, Sunkeeper, Jade gloves, Zuni boots... 8 legs/rift. De helft is dubbel of nèt geen upgrade dus een soul. Terwijl het gewoon dikke upgrades zijn voor iemand anders.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Eindelijk 5/6 Akkhan, (met rorg dus 6/6) ivm gebrek aan fotf maar een bop/jekangboard no generator build gemaakt.

Op de chest na zijn de rolls eigenlijk allemaal crap, maar omdat ik maar 1.5/2 sec ac downtime heb kan ik toch practisch nonstop shields spammen :D T5 is in reach, alleen nog wat meer AR stacken en ik denk dat ik daarvoor gewoon maar de str gem in de pant omruil voor diamonds.

bombardment en hf zijn fillers op dit moment, zit te denken aan shield glare met dmg rune samen met nog een andere low cooldown dmg dealer, vanavond maar even kijken.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-10 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Eindelijk 3 sockets op mijn Aughilds Chest. Stond op het punt het item te salvagen toch nog maar een poging gedaan en bingo.

Nu gambelen op een SoJ bij Kadala. En betere versies craften van de Aughilds. Chest moet eigenlijk +% life en lightning res hebben i.p.v. all res en de bracers missen nog een 1% CHC.

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 26-05-2014 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Woei, eindelijk T6 faceroll!!

210m EDPS op ghom T6 (met 5 sentries up).

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/43076588

Edit: Sidenote, het is wel een erg nichterige build. :P
Ik maak van D3 een tower defense game door mijn sentries strategisch te plaatsen en dan mijn beestjes laten tanken.

Gisteren twee maatjes van me door een paar T6 rifts gecarried. Ging erg lekker, hoewel er soms elitepacks zijn die je echt compleet an**l vernederen. Anarchs met jailer doen veel damage (80% van mijn hp per hit). :/
Uiteindelijk heb ik ons er wel doorheen geslagen echter. :D

[ Voor 62% gewijzigd door Blaat op 26-05-2014 09:38 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is mijn persoonlijke lootserver stuk :( Gisteren en vandaag echt hooguit 10 legs gevonden in dik 20 rifts.. Vanmorgen met xiln meegelopen in stuk of 5 rifts volgens mij en 1 leg gehad:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/mwrtdw.jpg

Gelukkig dan wel weer een nuttige :+ Kan nu Nat's boots vervangen als ik dat wil :)

Nu nog geluk hebben met het gamblen van de Marauder Shoulders, zodat ik 3 pieces daarvan aan kan doen, dus lekker veel pets. Heb de chest en helm, maar die zijn niet echt nuttig :(

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:00:
Volgens mij is mijn persoonlijke lootserver stuk :( Gisteren en vandaag echt hooguit 10 legs gevonden in dik 20 rifts.. Vanmorgen met xiln meegelopen in stuk of 5 rifts volgens mij en 1 leg gehad:
[afbeelding]

Gelukkig dan wel weer een nuttige :+ Kan nu Nat's boots vervangen als ik dat wil :)

Nu nog geluk hebben met het gamblen van de Marauder Shoulders, zodat ik 3 pieces daarvan aan kan doen, dus lekker veel pets. Heb de chest en helm, maar die zijn niet echt nuttig :(
Met een fire build niet nee. Maar zoals je bij mij ziet is met een physical build de chest wel degelijk nuttig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:01:
[...]

Met een fire build niet nee. Maar zoals je bij mij ziet is met een physical build de chest wel degelijk nuttig. :)
Ja tuurlijk, maar ik bedoel om de 3-piece Marauder set aan te doen. :P Daar heb ik enkel boots/pants/shoulders voor beschikbaar zonder %Fire te verliezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je Aughilds maken? Bracers + Shoulders zouden je nu een flinke boost geven (15% elite dmg en 15% elite reduction) Of leun je heel zwaar op de hatred van reapers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:12:
Kan je Aughilds maken? Bracers + Shoulders zouden je nu een flinke boost geven (15% elite dmg en 15% elite reduction) Of leun je heel zwaar op de hatred van reapers?
Kan Aughilds maken, maar ik ga ze niet maken/gebruiken totdat ik een SoJ vindt. De 15% weegt niet op tegen de Hatred regen van de Reapers. :)
Enkel 15% extra DPS (en wat dmg reduced) is het mij nu niet waard om m'n build te gaan veranderen. Met een SoJ gaat het pas echt een verschil maken.

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 26-05-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 18:44

Qck

Bazinga

Dit weekend m'n eerste character (WD) op lvl 70 gekregen, een van de eerste drops is de Countess Julia's Cameo. Dat is echt een meesterlijk ding.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Qck-2308/hero/1630090

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Angeloonie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:13:
[...]
Kan Aughilds maken, maar ik ga ze niet maken/gebruiken totdat ik een SoJ vindt. De 15% weegt niet op tegen de Hatred regen van de Reapers. :)
Enkel 15% extra DPS (en wat dmg reduced) is het mij nu niet waard om m'n build te gaan veranderen. Met een SoJ gaat het pas echt een verschil maken.
Dan heb ik nog een idee, Asheara's pants + shoulders: met een goed stel kan je je squishy DH een aardige boost geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandread schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:20:
[...]

Dan heb ik nog een idee, Asheara's pants + shoulders: met een goed stel kan je je squishy DH een aardige boost geven ;)
Hmm, op zich wel een handige oplossing tot ik de Marauder shoulders heb (de pets werken ook als een soort van Toughness boost).

Heb helaas die mats niet, dus moet die eerst gaan farmen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:32:
[...]

Hmm, op zich wel een handige oplossing tot ik de Marauder shoulders heb (de pets werken ook als een soort van Toughness boost).

Heb helaas die mats niet, dus moet die eerst gaan farmen :P
Die van Ashaera's zijn supermakkelijk. Er staat altijd (gegarandeerd) zo'n paarse slang bij de uitgang van de Dahlgur Oasis. Gewoon die een paar keer slopen en je kan weer ff vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

[afbeelding]
Gecondoleerd

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Qck schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:14:
Dit weekend m'n eerste character (WD) op lvl 70 gekregen, een van de eerste drops is de Countess Julia's Cameo. Dat is echt een meesterlijk ding.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Qck-2308/hero/1630090
sweet _O_

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Gisteren crusader beetje gegeared en kom best een eind met wat rerolls van meuk. 7m toughness en ingame 900k dps.

Had m op lightning build ingestoken maar na de patch en alles zullen er vast andere builds zijn die ook viable zijn :). Ik ga vanavond maar even crusen! gisteren mooie gloves geloot, maar de armory laat ze niet juist zien. Stats zijn: dex 569, ias 5%, chc 10% en chd 50%, erg vreemd waarom deze niet goed worden getoond... Ik wilde eerst de ias gaan rerollen tot de max, maar ik weet nog niet of ias wel een goede stat is voor een crus. Volgens mij kan ik beter CDR hebben? Welke crus kan dit beamen? Waar zou ik me op kunnen focussen met de crus?

Wapen is wel lekker. Begonnen met een scourge die ook goed was, maar deze is iets beter door de sec. Ook een lekker party buff. Moet nog even nakijken of dit schaalt met %fire damage. Als dat zo is zou ik eigenlijk een fire crus moeten maken. Iig fire damage stacken...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Crusader cooldown vs ias hangt na 2.05 af van je build en element.

Zelf vind ik ias nog steeds minder nuttig dan cooldown om dat we nog steeds wrathstarved zijn zonder reapers of 6/6 akkhan. Zelfs met deze combo kan je afhankelijk van je build nog wrathstarved zijn,

Furnace is een swap weapon, hoe minder hp de mob krijgt hoe minder effectief dat wapen wordt, Ik zou er geen gear omheen bouwen.

Furnace schaalt nergens mee, is gewoon de flat % van current health die aangegeven is op het wapen.

[ Voor 11% gewijzigd door Bokkie op 26-05-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Bokkie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:17:
nog steeds wrathstarved zijn zonder reapers of 6/6 akkhan.
Dat merkte ik wel ja... En meer ias zorgt dan dus zowel dat je sneller zonder zit, maar ook dat je weer sneller aangevuld bent. Eerst maar wat spelen en dan kijken naar skills :).

The furnace is nu het wapen dat de meeste damage doet. Als ik een betere vind zal ik gaan swappen :)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
gisteren een heerlijke ring kunnen rerollen op 50% chd tall mans finger zie profiel (WD) koste me wel 30m enchanten arg de dog hit nu voor 50+m zo ziek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik moet toch maar eens kappen met die public games. Gisteren weer één gejoined met Torment III HC. Iedereen stond nog in town maar er was al een rift geopend. Ik erin om vast te beginnen met mijn WD pet build staat de hele ingang vol met alle elites uit dat warden level. Ik kon nog net ontsnappen maar ik kon geen enkel stukje grond meer aanklikken.

Zegt zo'n gast ineens "so let's go into the rift". Ik kijk dus bij z'n profile, zie ik dat die een DH heeft met 35 miljoen toughness alleen speelde hij er op dat moment niet mee. Ik zei meteen tegen de rest dat ze de rift niet in moesten gaan maar toen werd ik gekicked door die gast o.O

Pm'ed hij me dat ik een noob ben. Ik heb hem maar gereport bij Blizzard ook al heeft het geen zin zucht.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
NastyNickNL schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:25:
Ik moet toch maar eens kappen met die public games. Gisteren weer een gejoined met HC. Iedereen stond nog in town maar er was al een rift geopend. Ik erin om vast te beginnen met mijn WD pet build staat de hele ingang vol met alle elites uit dat warden level. Ik kon nog net ontsnappen maar ik kon geen enkel stukje grond meer aanklikken.

Zegt zo'n gast ineens "so let's go into the rift". Ik kijk dus bij z'n profile, zie ik dat die een DH heeft met 35 miljoen toughness alleen speelde hij er op dat moment niet mee. Ik zei meteen tegen de rest dat ze de rift niet in moesten gaan maar toen werd ik gekicked door die gast o.O

Pm'ed hij me dat ik een noob ben. Ik heb hem maar gereport bij Blizzard ook al heeft het geen zin zucht.
sinds ros geen public game meer aangeraakt, hoeft ook niet met clan en community toevoeging vind ik persoonlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Uberhaupt zijn publics in Hardcore een no-go vind ik. Dat is gewoon vragen om trolls. Nu ik eraan denk, ook op softcore doe ik nooit publics. Te veel lowbies die het vanzelfsprekend vinden dat ze gecarried worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vraagje achteraf, hopelijk geven jullie het juiste antwoord, daarmee bedoel ik: hetzelfde rerollen als ik heb gedaan. :)
Gister dropte deze Thunderflurry:
Afbeeldingslocatie: http://zuiderv.home.xs4all.nl/D3/TF.jpg

Hij rollde oorspronkelijk met:
- 2144 DPS
- 7xx Vit
- 716 Dex

Nu zat ik te twijfelen tussen:
  • DPS rerollen naar een hogere waarde
  • Vit rerollen naar +% damage
Vraag:
Vit is niet nodig voor mijn Monk want zij heeft al 510K life. Dus ik denk dat het rerollen van Vit de beste optie is, toch? Of had ik toch de DPS moeten rerollen....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Enige wat ik pub doe is rift it forward als ik snel fragments om wil zetten naar bloodshards. voor de rest HC pubben is vragen om problemen, altijd al zo geweest trouwens ook in D2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:08
Speel ook alweer een tijdje RoS op HC. Gisteren een mooi amulet gevonden, een echte 1 continue ;-)

https://www.dropbox.com/s...%2011.33.02.png?n=6507029

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Grin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:31:
Vraagje achteraf, hopelijk geven jullie het juiste antwoord, daarmee bedoel ik: hetzelfde rerollen als ik heb gedaan. :)
[afbeelding]

- 2144 DPS
- 7xx Vit
- 716 Dex

Vraag:
Vit is niet nodig voor mijn Monk want zij heeft al 510K life. Dus ik denk dat het rerollen van Vit de beste optie is, toch? Of had ik toch de DPS moeten rerollen....?
Volgens mij had je er minder DPS uitgehaald als je de DPS had gererolled. Maar dat is op gevoel. Ik weet op dit moment geen goede online weapon damage calculator.... Als iemand die nog weet dan hoor ik het graag. Het is erg fijn om eerst te theory craften voordat je iets rerolled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

[afbeelding]

- 2144 DPS
- 7xx Vit
- 716 Dex

Vraag:
Zo te zien heb je al gererolled :P En ja Vit rerollen naar DEX. De waarde voor DEX is altijd beter, aangezien dit al je stats verder upbuffed dan alleen je wapen 150 +/- verhoogt.

Ik moet echt beter lezen 8)7 Euhm ja Vit naar 10% damage is dan de beste optie aangezien je al genoeg vit hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Xtr3me4me op 26-05-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Xtr3me4me schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:37:
[...]

Zo te zien heb je al gererolled :P En ja Vit rerollen naar DEX. De waarde voor DEX is altijd beter, aangezien dit al je stats verde upbuffed dan alleen je wapen 150 +/- verhoogt.
Hij heeft al dex

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Anno schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:36:
[...]

Volgens mij had je er minder DPS uitgehaald als je de DPS had gererolled. Maar dat is op gevoel. Ik weet op dit moment geen goede online weapon damage calculator.... Als iemand die nog weet dan hoor ik het graag. Het is erg fijn om eerst te theory craften voordat je iets rerolled.
Mja dit was ook mijn gevoel, maar zekerheid...
Ik vind dit erg lastig.
Bedankt voor je reactie!
Xtr3me4me schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:37:
[...]

Zo te zien heb je al gererolled :P En ja Vit rerollen naar DEX. De waarde voor DEX is altijd beter, aangezien dit al je stats verde upbuffed dan alleen je wapen 150 +/- verhoogt.
Ik snap je reactie totaal niet, zou je nog een poging willen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Grin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:40:
[...]

Ik vind dit erg lastig.
Bedankt voor je reactie!

[...]

Ik snap je reactie totaal niet, zou je nog een poging willen doen?
Lees me vorige bericht, had het gewijzigd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Xtr3me4me schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:41:
[...]

Lees me vorige bericht, had het gewijzigd :P
Nog een vraag dan, wat geeft de hoogste theoretische DPS output op dit wapen?
DPS rerollen of +% DPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Grin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Nog een vraag dan, wat geeft de hoogste theoretische DPS output op dit wapen?
DPS rerollen of +% DPS?
Als hij NA rerollen op 2144 dps komt, dan was hij hiervoor dus 19xx. Dan had je beter DMG kunnen rerollen, want dan kom je maximaal uit op iets van 22xx dacht ik, MAAR heb je wel 700 vit extra gehad. Zonde.. :P

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

^^0nMe schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:46:
[...]

Als hij NA rerollen op 2144 dps komt, dan was hij hiervoor dus 19xx. Dan had je beter DMG kunnen rerollen, want dan kom je maximaal uit op iets van 22xx dacht ik, MAAR heb je wel 700 vit extra gehad. Zonde.. :P
Lezen ajb.
Hij rollde oorsponkelijk met 2144 DPS, staat duidelijk vermeldt in mijn post/vraag.
+% dps wordt niet meegenomen in de armory, in-game zit hij nu op 2360 DPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Grin schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:40:
[...]

Ik vind dit erg lastig.
Bedankt voor je reactie!
max weapon dmg modifier is +1199 ~ 1490

je hebt 1096~1352, dus hier heb maximaal een gem. (1199+1490-1096-1352) / 2 = 120,5 te winnen.

bij max 10% weapon damage heb je dus ((1096+1352)/2 + 280 ) * 10% = 150,4 te winnen. 280 is base i70 sword damage.

dus puur voor DPS heb je een goeie keuze gemaakt:D

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Mofkees schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:48:
[...]

max weapon dmg is 1199 ~ 1490

je hebt 1096~1352, dus hier heb maximaal een gem. (1199+1490-1096-1352) / 2 = 120,5 te winnen.

bij max 10% weapon damage heb je dus ((1096+1352)/2 + 280 ) * 10% = 150,4 te winnen. 280 is base i70 sword damage.

dus puur voor DPS heb je een goeie keuze gemaakt:D
Geniaal, thanks Mofkees! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Bokkie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 06:53:
Eindelijk 5/6 Akkhan, (met rorg dus 6/6) ivm gebrek aan fotf maar een bop/jekangboard no generator build gemaakt.

Op de chest na zijn de rolls eigenlijk allemaal crap, maar omdat ik maar 1.5/2 sec ac downtime heb kan ik toch practisch nonstop shields spammen :D T5 is in reach, alleen nog wat meer AR stacken en ik denk dat ik daarvoor gewoon maar de str gem in de pant omruil voor diamonds.

bombardment en hf zijn fillers op dit moment, zit te denken aan shield glare met dmg rune samen met nog een andere low cooldown dmg dealer, vanavond maar even kijken.
Gefeliciteerd! Hoeveel resistance heb je ongeveer of wil je hebben? Door jouw profiel heb ik eindelijk antwoord op de vraag of er uberhaubt wel all res rollt op een Akkhan piece (weinig kans iig :| ). T3 met 880 all res is nog haalbaar maar meer durf ik niet op HC op het moment, Asheara gear is in progress. Wat is jouw baseline?

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Ruigerock schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:51:
[...]

Gefeliciteerd! Hoeveel resistance heb je ongeveer of wil je hebben? Door jouw profiel heb ik eindelijk antwoord op de vraag of er uberhaubt wel all res rollt op een Akkhan piece (te weinig iig haha). T3 met 880 all res is nog haalbaar maar meer durf ik niet op HC op het moment, Asheara gear is in progress. Wat is jouw baseline?
nou met 1200 AR op een monk ben ik zo de graf ingestuurd in T2 ,dus dit soort vragen heeft geen zin, je moet je armor/melee red./elite red allemaal mee rekenen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Mofkees schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:54:
[...]

nou met 1200 AR op een monk ben ik zo de graf ingestuurd in T2 ,dus dit soort vragen heeft geen zin, je moet je armor/melee red./elite red allemaal mee rekenen.
Heck, ik ben op SC met 2100 all res wel eens dood gegaan op T3. :p

Daarvoor moesten het wel meerdere elites zijn met gruwelijke combo's maar toch, in die situatie kan je altijd terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Mofkees schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:54:
[...]

Inderdaad je moet alles meerekenen. Ik heb nu rond de 1200 AR maar ik ga haast niet meer dood op T3-T4 tenzij ik niet op let of meerdere elite packs heb. Voorheen ging ik nog wel vrij vaak dood. Maar sinds ik rond de 1200 AR zit en de Aughilds set bonussen heb ben ik een stuk minder squashie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ruigerock schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:51:
[...]

Gefeliciteerd! Hoeveel resistance heb je ongeveer of wil je hebben? Door jouw profiel heb ik eindelijk antwoord op de vraag of er uberhaubt wel all res rollt op een Akkhan piece (weinig kans iig :| ). T3 met 880 all res is nog haalbaar maar meer durf ik niet op HC op het moment, Asheara gear is in progress. Wat is jouw baseline?
Mijn laagste resistance zit nu op 6xx Ik wil toch wel minimaal naar de 800/900 zitten.

Nu moet ik op jacht naar betere akkhan pieces. Voor mij is de ideale stat verdeling (perfect rolls)

250 van para points
100 op belt
100 op boots
100 op pants

De rest moet dan van secondary stats komen op de andere armor part,s 800 moet dan haalbaar zijn.

Ik speel geen HC, ondanks dat is mijn doel wel om niet kapot te gaan uiteraard, maar ivm AC en nonstop kunnen spammen zou ik genoeg moeten kunnen bijhealen door nonstop wrath te spenden met wrathfull

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Bokkie schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:21:
[...]

Mijn laagste resistance zit nu op 6xx Ik wil toch wel minimaal naar de 800/900 zitten.

Nu moet ik op jacht naar betere akkhan pieces. Voor mij is de ideale stat verdeling (perfect rolls)

250 van para points
100 op belt
100 op boots
100 op pants

De rest moet dan van secondary stats komen op de andere armor part,s 800 moet dan haalbaar zijn.

Ik speel geen HC, ondanks dat is mijn doel wel om niet kapot te gaan uiteraard, maar ivm AC en nonstop kunnen spammen zou ik genoeg moeten kunnen bijhealen door nonstop wrath te spenden met wrathfull
De 100 op belt, boots & pants zijn mogelijk op de Akkhan set items? Dat zou een T6 build moeten worden :)

@Mofkees: Mijn HC monk met 1200 all res was bijna 2 keer dood gegaan in een T1 rift dit weekend, na een andere mantra genomen te hebben ging het weer een stuk beter. De near deatch experiences waren wel één van de leukere hoogte punten van het weekend, een beetje adreline, wanhoop en vervolgens overwinning bracht een grote smile op het gezicht :*)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

retlaw schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:12:
Gisteren crusader beetje gegeared en kom best een eind met wat rerolls van meuk. 7m toughness en ingame 900k dps.

Had m op lightning build ingestoken maar na de patch en alles zullen er vast andere builds zijn die ook viable zijn :). Ik ga vanavond maar even crusen! gisteren mooie gloves geloot, maar de armory laat ze niet juist zien. Stats zijn: dex 569, ias 5%, chc 10% en chd 50%, erg vreemd waarom deze niet goed worden getoond... Ik wilde eerst de ias gaan rerollen tot de max, maar ik weet nog niet of ias wel een goede stat is voor een crus. Volgens mij kan ik beter CDR hebben? Welke crus kan dit beamen? Waar zou ik me op kunnen focussen met de crus?

Wapen is wel lekker. Begonnen met een scourge die ook goed was, maar deze is iets beter door de sec. Ook een lekker party buff. Moet nog even nakijken of dit schaalt met %fire damage. Als dat zo is zou ik eigenlijk een fire crus moeten maken. Iig fire damage stacken...
Je wil CDR, tot ongeveer 54% (iets minder is ook niet erg), daarmee krijg je AC naar +/- 0 sec cooldown. Let wel op de CDR % in je profiel, het is niet zo simpel als alle CDR van je gear optellen (helaas).

Ik ben nu onderweg, helaas net als jij nog steeds geen FOTF.. Onding.

Als je FOTF vindt, wil je sws holy gaan overigens, dus niet teveel switchen ;-)

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skarloc
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-10 09:37

Skarloc

<GoT> Sk4rloC#2506

[afbeelding]

- 2144 DPS
- 7xx Vit
- 716 Dex

Vraag:
Wat ik hierin even niet snap is het volgende:

Oorspronkelijk rollde het wapen met 2144 DPS, vervolgens roll je de vit naar +10% damage, maar de damage op het wapen blijft in de nieuwe situatie 2144.
Betekent dit nu dat die +10% niet zichtbaar wordt meegenomen in de de damage van het wapen?

Edit- In de tijd dat ik dit typte was het antwoord reeds gegeven.....

[ Voor 3% gewijzigd door Skarloc op 26-05-2014 12:59 ]

||D3 Battletag: [GoT]Sk4rloC#2506||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

UTADDICT schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:54:
[...]

Je wil CDR, tot ongeveer 54% (iets minder is ook niet erg), daarmee krijg je AC naar +/- 0 sec cooldown. Let wel op de CDR % in je profiel, het is niet zo simpel als alle CDR van je gear optellen (helaas).

Ik ben nu onderweg, helaas net als jij nog steeds geen FOTF.. Onding.

Als je FOTF vindt, wil je sws holy gaan overigens, dus niet teveel switchen ;-)
thanks! Dus farmen voor akarat set items, FOTF tot ik m zat ben en weer naar de monkies ga :). Ben benieuwd welke torment haalbaar is... Zonder teveel te lurken :).
Dat schild wat jij hebt heb ik met dex... Misschien naar Strength omrollen dan. Mijn helm moet ook nodig vervangen worden en wil eigenlijk snel een BT pants voor de toughness. Eerst nog maar ff werken!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

retlaw schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:02:
[...]

thanks! Dus farmen voor akarat set items, FOTF tot ik m zat ben en weer naar de monkies ga :). Ben benieuwd welke torment haalbaar is... Zonder teveel te lurken :).
Dat schild wat jij hebt heb ik met dex... Misschien naar Strength omrollen dan. Mijn helm moet ook nodig vervangen worden en wil eigenlijk snel een BT pants voor de toughness. Eerst nog maar ff werken!
Overigens, CDR wel alleen stacken als je 5/6 Akkhans hebt, tot die tijd heb je er weinig aan (immers haalt de 6set je AC cooldown door de helft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 12:37
De beste build die ik heb gevonden is waarmee ik nu loop, geen Fate of the Fell, maar een simpele Darklight die best vaak dropt. Fate of the Fell voelt wel lekker lomp om mee te spelen, maar qua efficiëntie gaat Darktlight er met Fist of the Heavens/Heavens Tempest er makkelijk overheen. Het voelt vanwege de hoge attack speed ook veel soepeler. Groepen mobs gaan heel eenvoudig neer, FotH heeft veel AoE, maar Elites zijn met deze build ook geen probleem. Zeker de Elites die een beetje stil blijven staan gaan snel neer, omdat je steeds die fire stoms bovenop elkaar cast.
Dit is wat mij betreft de lekkerste Crusader build voor T6 (dubbele Unity is wel een vereiste daarvoor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Flipjack schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:22:
De beste build die ik heb gevonden is waarmee ik nu loop, geen Fate of the Fell, maar een simpele Darklight die best vaak dropt. Fate of the Fell voelt wel lekker lomp om mee te spelen, maar qua efficiëntie gaat Darktlight er met Fist of the Heavens/Heavens Tempest er makkelijk overheen. Het voelt vanwege de hoge attack speed ook veel soepeler. Groepen mobs gaan heel eenvoudig neer, FotH heeft veel AoE, maar Elites zijn met deze build ook geen probleem. Zeker de Elites die een beetje stil blijven staan gaan snel neer, omdat je steeds die fire stoms bovenop elkaar cast.
Dit is wat mij betreft de lekkerste Crusader build voor T6 (dubbele Unity is wel een vereiste daarvoor).
Eens, veel mensen vinden dit 'vloeiender' spelen. Maar FoTF met 6pc Akkhans is momenteel onnavolgbaar in DPS. Check even de US forums, er zijn daar DPS berekeningen gedaan (Ghom) om de 3 builds (Double Bombardement is ook T6 viable) te vergelijken. Echt een ziek verschil (en waarschijnlijk een broken verschil).

Darklight build speelt lekkerder, maar is zeker niet efficienter. Voor een lol-dps T6 ervaring dan.

Edit:

Ook leuk, er is een wapen dat de lengte in tijd van Steed Charge verdubbeld. Met voldoende CRD kan je nu sinds de patch (change in CD verwerking steeds charge) een unlimited steed charge build maken. Ideaal voor farmen van Act 1 bounties op low difficulty bijvoorbeeld.

Crus ineens meest mobile class in de game ;-)

[ Voor 13% gewijzigd door UTADDICT op 26-05-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

UTADDICT schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Eens, veel mensen vinden dit 'vloeiender' spelen. Maar FoTF met 6pc Akkhans is momenteel onnavolgbaar in DPS. Check even de US forums, er zijn daar DPS berekeningen gedaan (Ghom) om de 3 builds (Firestarter build is ook T6 viable) te vergelijken. Echt een ziek verschil (en waarschijnlijk een broken verschil).

Darklight build speelt lekkerder, maar is zeker niet efficienter. Voor een lol-dps T6 ervaring dan.
T6 ligt nog even niet in de scope... Maar zie ook een 'Defender of Westmarch'... Ik lootte hem op de monk en weet de stats niet meer. Wellicht toch bruikbaar dan. Aan de andere kant zorgt mijn huidige schild weer voor 10% extra damage...
Waarom heeft het geen zin om CDR te stacken zonder de full akarat set? Alle beetjes helpen toch? Hebben jullie nog een goede tip voor skills? Gooi nu zoveel mogelijk hamertjes en fists. Maar vooral omdat dit lightning damage is en er een passive is die de damage boost...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
Mijn ervaring is toch anders ;) Met FotF is je damage toch in 1 richting, het is wel heel erg veel per aanval, maar gewoon de hoge sustained damage om je heen van Fist of the Heavens speelt veel lekkerder wat mij betreft.
Ook komt het doordat je met FotF tegen de vijand aan wilt staan, om hem te kunnen raken met alle 3 de beams. Je bent je dus continu aan het positioneren en in die tijd had je ook een paar keer FotH kunnen casten.
Voor Ghom zal FotF ongetwijfeld sneller gaan, maar die kom je toch nauwelijks tegen in rifts :)

Maargoed nogmaals, dat is mijn ervaring :)

[ Voor 29% gewijzigd door Flipjack op 26-05-2014 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
UTADDICT schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Eens, veel mensen vinden dit 'vloeiender' spelen. Maar FoTF met 6pc Akkhans is momenteel onnavolgbaar in DPS. Check even de US forums, er zijn daar DPS berekeningen gedaan (Ghom) om de 3 builds (Double Bombardement is ook T6 viable) te vergelijken. Echt een ziek verschil (en waarschijnlijk een broken verschil).

Ik speel met FotF alhoewel ik de meeste setpieces nog mis. Maar zelfs zo is t4 niet echt een probleem. Darklight heb ik ook maar voor mijn gevoel verlies ik teveel DPS als ik voor een FoH build met Darklight ga (van het weekend even geprobeerd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
retlaw schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:31:
[...]

T6 ligt nog even niet in de scope... Maar zie ook een 'Defender of Westmarch'... Ik lootte hem op de monk en weet de stats niet meer. Wellicht toch bruikbaar dan.
Dit schild alleen maar gepakt omdat deze rollde met heel veel defensive stats, die miste ik nog een beetje in mn gear. Ik heb hem eerlijk gezegd nog nooit zien proccen, misschien ook omdat er teveel vuur is op het scherm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Flipjack schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:32:
Mijn ervaring is toch anders ;) Met FotF is je damage toch in 1 richting, het is wel heel erg veel per aanval, maar gewoon de hoge sustained damage om je heen van Fist of the Heavens speelt veel lekkerder wat mij betreft.
Voor Ghom zal FotF ongetwijfeld sneller gaan, maar die kom je toch nauwelijks tegen in rifts :)
Ervaring is natuurlijk anders dan cijfers ;-) Dus dat kan!

Overigens niet in één richting, FoTF zorgt voor 2 'extra' beams. Dus een 'cone' effect, daardoor wordt het zo enorm overpowered.
retlaw schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:31:
[...]

T6 ligt nog even niet in de scope... Maar zie ook een 'Defender of Westmarch'... Ik lootte hem op de monk en weet de stats niet meer. Wellicht toch bruikbaar dan. Aan de andere kant zorgt mijn huidige schild weer voor 10% extra damage...
Waarom heeft het geen zin om CDR te stacken zonder de full akarat set? Alle beetjes helpen toch? Hebben jullie nog een goede tip voor skills? Gooi nu zoveel mogelijk hamertjes en fists. Maar vooral omdat dit lightning damage is en er een passive is die de damage boost...
Shield is best goed, al vind ik de proc persoonlijk erg tegenvallen. Lees: die zie ik echt nooit. Die 10% extra damage is heel waardevol, wil ik ook (liefst tegelijk met een FoTF).

Alle beetjes helpen inderdaad, maar ik geloof dat andere build niet zoveel benefit hebben van CDR stacking (alleen de 6pc Akkhan builds wel). Is lastig bij Crusader, hangt ook heel erg van je MH wapen af en het geluk dat je daarmee had.

Bijvoorbeeld, Blade of Prophecy/Condemn build (zonder 6pc set) heeft niks aan CDR, maar weer meer aan crit etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flipjack
Bijvoorbeeld, Blade of Prophecy/Condemn build (zonder 6pc set) heeft niks aan CDR, maar weer meer aan crit etc.
Werkt die build nog na de nerf van de Rally rune?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:10
UTADDICT schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:37:
[...]

Ik vind de CDR toch behoorlijk prettig. Scheelt echt enorm veel tijd en zeker bij single target fights (bosses) ben je gewoon sneller klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
lolgast schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:41:
[...]

Ik vind de CDR toch behoorlijk prettig. Scheelt echt enorm veel tijd en zeker bij single target fights (bosses) ben je gewoon sneller klaar :)
CDR heel prettig met AC, meer Wrath meer attacks mobs sneller plat. Ik haal 4 HF uit mijn wrath of 8 met Law, voor de meeste packs gaat dit al heel ver maar op bosses toch veel "downtime" ivm rechargen. AC helpt dan wel maar met mijn 2 setitems en CDR is dit nog veel te weinig.
Pagina: 1 ... 43 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]