Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:18:
Nou dacht gister speel wat en probeer zelfde truck om te kijken of ik
een 2 de HEXING PANTS OF MR. YAN kan schoren.
En wat denk je Gelijk Raak eerste keer.

Ging Zo speelde met DH .. gebrobeer pants te schoren met Dh geen succes 300 doorheen gejaagd.

Toen dacht ik ga met me Crusader gamblen.
Gister had ik met die ook een HEXING PANTS OF MR. YAN

Dus probeer het weer. had 300 te spenderen
En was direct raak. 3 de pants of 4 de was gelijk raak
Toeval ?
Probeer het vanavond weer.
truck?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vrachtwagen? :) Nee, geen truc, is RNG helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 13:42
of een exploit
ik cheat .om een HEXING PANTS OF MR. YAN te krijgen

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:26:
of een exploit
ik cheat .om een HEXING PANTS OF MR. YAN te krijgen
vertel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:47

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 00:55:
Ubersupportmonk wapen gevonden:
YouTube: Furnace - Best Support Monk Weapon [Diablo 3 RoS]
Insane dps vs high torment targets :D :9
Morgen even socketen en testen *O*
Gaat inderdaad hard in die video zeg. Ik heb m op me crus... Misschien valt daar ook wel wat van te maken.

Eerst maar proberen een 1000 storm set compleet te hebben. Gisteren in totaal 5 legs denk :( Had ook een bad streak denk ik. Maar de SoH van de dag ervoor doet het lekker :).
Wel een sunwoko amu geloot. Van die set mis ik alleen de helm nog...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Deed hij al ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Mag niet mag het hier niet over cheats en zo hebben .
is verboden. ...:(

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

FloydRaalte schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:35:
[...]

Ja irritant is dat. Ik farm nu al tijden voor Shattered Core. (voor de Devastator met firedmg affix) Continu enter & leave game todat de Kill: RockGut bounty te voorschijn komt. Ongeveer 1 op de 20 keer zeg maar. Wat een gedoe zeg! En dan dropt hij op T2 ook nog maar met een 37% dropkans! (T1 32% dacht ik) Vanavond maar weer eens proberen... 8)7
Als ik farmede voor shattered Core dan deed ik het niet in Adventure mode, maar in die andere mode (naam onglipt me 8)7 )... iets van Quest in A2 waar je Khule's head moet vinden...daar spawned die RockGut Altijd....nadeel is wel dat je even heel de map moet doorlopen om de portal te vinden...maar hij spawned er altijd en op T1 had ik toch redelijke droprates.

Mijn tip voor deze farmroute, als je in de desbetreffende lvl komt...'Path of Oasis" (of hoe noemt he weer |:( )....dan liep ik altijd naar helemaal rechtsboven....naar die brug voor de volgende level. Daar zit Sarsssss (of zoiet)..en die dropped meestal ook nog Legendary crafting material...altijd handig....en zeker als je dan op de route nog even de portal tegenkomt ook!!

my 2 cent!!

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
dan mis ik iets. :P
Zal niet de eerste en zeker niet de laatste keer zijn, maar ben toch benieuwd naar die exploit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Raoul.TLS schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:28:
Mag niet mag het hier niet over cheats en zo hebben .
is verboden. ...:(

[...]
Doe je nog meer dan wat je hier net omschreven hebt dan? Als er een manier is om die pants tekrijgen behalve als een kip zonder kop blijven gokken bij Kadala wil ik dat graag weten.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:31:
[...]

Doe je nog meer dan wat je hier net omschreven hebt dan? Als er een manier is om die pants tekrijgen behalve als een kip zonder kop blijven gokken bij Kadala wil ik dat graag weten.
Jongens, gewoon even googlen op loottables/gambling kadala en dan vind je het wel. Overigens is het hier ook al eens beschreven hoor. Overigens ben je OOK dan nog steeds afhankelijk van RNG alleen is de kans IETS groter

Oftewel: Met de kip zonder kop methode is weinig mis :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 30-09 15:37
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:32:
[...]

Jongens, gewoon even googlen op loottables/gambling kadala en dan vind je het wel. Overigens is het hier ook al eens beschreven hoor. Overigens ben je OOK dan nog steeds afhankelijk van RNG alleen is de kans IETS groter

Oftewel: Met de kip zonder kop methode is weinig mis :)
Je hebt het over je loottable exposen door een lvl 34 game aan te maken, te gaan riften en te kijken wat er dropt. Zodra de pants droppen ga je gokken bij kadala?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wolf schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:34:
[...]

Je hebt het over je loottable exposen door een lvl 34 game aan te maken, te gaan riften en te kijken wat er dropt. Zodra de pants droppen ga je gokken bij kadala?
Correct. Al weet ik niet of je voor de pants lvl34 moet hebben, maar dat valt ook wel te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:10
NastyNickNL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:47:
[...]

Balen!!!

Dood gegaan door een DC?
Nee ik kwam laat thuis dus dacht nog even een half uurtje spelen en Join een T2 groep. T2 is het niveau waar ik op kan.

Maar perongeluk teleporte ik op een persoon ipv die rift in te gaan en toen dacht ik al "kut"

Wat gebeurd er: zijn het 3 gasten van paragon 450+ en hebben die hele dungeon naar 1 kamer gepullt ofzo. ontelbaar veel arcane lazers en walls.. naja bijna gelijk procte me passive dat ik niet dood kon en vervolgens proberen met steed charge weg te rennen maar mocht niet baten.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:46:
[...]

Nee ik kwam laat thuis dus dacht nog even een half uurtje spelen en Join een T2 groep. T2 is het niveau waar ik op kan.

Maar perongeluk teleporte ik op een persoon ipv die rift in te gaan en toen dacht ik al "kut"

Wat gebeurd er: zijn het 3 gasten van paragon 450+ en hebben die hele dungeon naar 1 kamer gepullt ofzo. ontelbaar veel arcane lazers en walls.. naja bijna gelijk procte me passive dat ik niet dood kon en vervolgens proberen met steed charge weg te rennen maar mocht niet baten.
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
[...]

dan snap ik je ragequit ook wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:10
[...]

Tja, is regel 1 op HC niet ergens join nooit een public game, of een game waar niet je niet minimaal 1 persoon kent en portal nooit naar een speler toe in een rift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
oostland33 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:54:
[...]

dan snap ik je ragequit ook wel :(
Oja en het aller ergste wat me dwars zat op dat moment was dat 1 gozer typte van die party toen ik dood ging: Bye Bye Noob!
Dennism schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:55:
[...]

Tja, is regel 1 op HC niet ergens join nooit een public game, of een game waar niet je niet minimaal 1 persoon kent en portal nooit naar een speler toe in een rift?
Klopt normaal teleport ik ook nooit op een persoon, zoals ik zei: ging perongeluk.
Maar public doe ik eigenlijk altijd hoor, vind ik vele malen leuker dan solo. en als ik maar heel even spel roep ik geen vrienden erbij

[ Voor 47% gewijzigd door Ricmaniac op 23-05-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:55:
[...]

Oja en het aller ergste wat me dwars zat op dat moment was dat 1 gozer typte van die party toen ik dood ging: Bye Bye Noob!
als je dat gescreenshot hebt zou je em misschien nog kunnen reporten voor griefing, daar heb ik in WoW diverse spelers ook al een ban voor zien krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Ricmaniac schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:55:
[...]

[...]

Klopt normaal teleport ik ook nooit op een persoon, zoals ik zei: ging perongeluk.
Maar public doe ik eigenlijk altijd hoor, vind ik vele malen leuker dan solo. en als ik maar heel even spel roep ik geen vrienden erbij
Klinkt inderdaad als griefing :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Dat zijn pk'ers, ze zijn weer steeds meer actief. Had ik laatst ook op dat kerkhof met allemaal elites bijelkaar met mijn wiz maar ik kan dan Archon teleport gebruiken en heb toen alle elites geslayed op T2. Die barb had 43 miljoen thoughness en 12k dps o.O

Kreeg ik de melding van die andere pk'er. "You've passed the Test"

Dat je lol krijgt om dat te doen.

[ Voor 6% gewijzigd door NastyNick op 23-05-2014 10:01 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:39
FireDrunk schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:44:
Profiel

Todo:
  • Gems
  • Meer Arcane Increased Damage modifiers
  • Nieuwe chest
  • Secondaries op orde, maar dat kan niet, want eigenlijk alles is ge-re-rolled :)
Wil er nog iemand kijken? O-) O-) Zojuist mijn feet vervangen voor Cain's Travelers.

8% Atk Spd Bonus FTW :D

[ Voor 8% gewijzigd door FireDrunk op 23-05-2014 09:59 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:53
Dennism schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:57:
[...]

als je dat gescreenshot hebt zou je em misschien nog kunnen reporten voor griefing, daar heb ik in WoW diverse spelers ook al een ban voor zien krijgen.
Er staan filmpjes van voor RoS op youtube dat mensen dat inderdaad expres deden. Die gast die behoorlijk populair is geworden hierdoor heeft afaik nooit een ban gehad voor het geen hij deed. Kan er naast zitten maar kan het hier helaas zo 1 2 3 even niet opzoeken.

Dat het kut blijft is natuurlijk een understatement :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FireDrunk schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Wil er nog iemand kijken? O-) O-) Zojuist mijn feet vervangen voor Cain's Travelers.

Op je amu die damageroll rerollen naar arcane iig. Verder kun je denken aan sets in combinatie met een RRoG. Overigens ben je volgens mij de eerste die ik zie met jouw skillsetup:) Weer eens wat anders, dat mag ik wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Haha, wat is er zo vreemd aan? :)

Ik vind het heerlijk :D

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Laatst online: 26-09 09:58
Anno schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Klinkt inderdaad als griefing :(
Idd, ticket maken en zien wat ze doen imo. Zou wel gaan voor een character restore ipv vragen om een ban voor hem. track record tegen griefers is nu niet heel erg best in D3.

Methode voor Kadala is t6 lvl34 game aanmaken en dan kijken of je een specifieke legendary krijgt gedropt, lukt dit dan ga je gamblen bij Kadala. Heb je geen shards meer dan run je snel een paar t6 lvl34 rifts.

Het is legal maar wel op de rand van exploit imo. Je beinvloed de dropkans niet maar je hebt "meer zekerheid" over wat Kadala van droppen met de gamble.

[ Voor 36% gewijzigd door Ashrah op 23-05-2014 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Info over de Seasons: http://www.diablofans.com...mpilation-suggestions-for

Persoonlijke trekt het mij echt totaal niet.. Hoe lang ik nu wel niet bezig ben geweest met mijn DH. Dan begin je dus HELEMAAL opnieuw, om na 6 maanden weer teruggezet te worden. Enige nut van Seasons zijn de exclusive legendaries. Maar die komen na het seizoen ook weer beschikbaar op non-Season. Dus dan wacht ik wel. :P
Voor mij mogen ze wel meer er in stoppen om het interessant te maken. Leaderboards boeien me niet (ga je toch 0 impact op hebben met figuren die 24/7 spelen).

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ashrah schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:09:
[...]

Idd, ticket maken en zien wat ze doen imo. Zou wel gaan voor een character restore ipv vragen om een ban voor hem. track record tegen griefers is nu niet heel erg best in D3.
Char restore ga je echt niet krijgen. Zijn ze heel duidelijk en consequent in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Angeloonie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:11:
Info over de Seasons: http://www.diablofans.com...mpilation-suggestions-for

Persoonlijke trekt het mij echt totaal niet.. Hoe lang ik nu wel niet bezig ben geweest met mijn DH. Dan begin je dus HELEMAAL opnieuw, om na 6 maanden weer teruggezet te worden. Enige nut van Seasons zijn de exclusive legendaries. Maar die komen na het seizoen ook weer beschikbaar op non-Season. Dus dan wacht ik wel. :P
Voor mij mogen ze wel meer er in stoppen om het interessant te maken. Leaderboards boeien me niet (ga je toch 0 impact op hebben met figuren die 24/7 spelen).
Vind ik ook niet interessant die seasons. Ga je nooit tegen kunnen opboksen tegen die no-lifers. Het idee al om helemaal weer van scratch te beginnen trekt me ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
FireDrunk schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:59:
[...]

Zie dat je op je pants Increase Spectral Blade damage by 10% hebt staan maar volgens mij gebruik je die skill niet?

Wellicht dat je die nog kan rerollen naar Magic Missile o.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
De sockets zijn al gerolled :(

Mee bezig :+ (ik slaap...)

[ Voor 38% gewijzigd door FireDrunk op 23-05-2014 10:28 ]

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 11:43
FireDrunk schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:05:
Haha, wat is er zo vreemd aan? :)

Ik vind het heerlijk :D
Het is nogal onconventioneel :) maar dat is een van de leuke dingen van RoS, dat je niet meer als wizard het WW/CM keurslijf in moet :)

For that matter, gisteren gejaagd op een RoRG, niet gevonden uiteraard :9, maar wél nieuwe panties - set item 4/4 van Vyr! Dus de broek en riem van kapitein Iglo Crimson maar weer even in de kleerkast gehangen. Door die diminished return op CDR maakt dat toch maar 5ish % uit.

En ik heb ook zo'n Deadmau5 amuletje gevonden met 7% CDR. Zeker geen BiS maar grappig om mee te nemen en af en toe in te swappen :9

En to top it off heb ik ook al een Tal Rasha chest in de stash. Nu nog een RoRG!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Misschien was het omdat ik in dit rift ook para 250 zou worden, maar ik kreeg van riftbaas the big stinker een Hexing Pants, maar wat moet een WD hiermee?
Iedereen is er enthousiast over, maar welke skills moet ik dan gebruiken of alleen maar blijven rondrennen?

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Harry_180 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:04:
Misschien was het omdat ik in dit rift ook para 250 zou worden, maar ik kreeg van riftbaas the big stinker een Hexing Pants, maar wat moet een WD hiermee?
Iedereen is er enthousiast over, maar welke skills moet ik dan gebruiken of alleen maar blijven rondrennen?
Jah je pets doen immers ook massive damage en zodoende doen ze 20% meer damage. Als je toads gebruikt kun je erna ook weer lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
tering. rift it forward. ik zit 1 keer zonder keys, ik betaal 90% van de potjes die ik speel omdat ik maar paragon 170 ben.
1 keer zonder keys en gelijk geblokt en reported, ook al zei ik dat het me speet en vroeg ik of ik het goed kon maken met soul of door snel keys te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Waarom zou je geblocket en reported worden als je geen keys hebt? Wat is dat voor kolder?

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
FireDrunk schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:09:
Waarom zou je geblocket en reported worden als je geen keys hebt? Wat is dat voor kolder?
ik moest de nieuwe openen maar toen ik op de paal klikte zag ik dat ik er maar 4 had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Dannog, wat boeit het? Ik heb zo vaak dat ik geen keys heb of mensen in het team die geen keys hebben... sinds wanneer is dat erg? :S

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
FireDrunk schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:12:
Dannog, wat boeit het? Ik heb zo vaak dat ik geen keys heb of mensen in het team die geen keys hebben... sinds wanneer is dat erg? :S
nja ik zou een nieuwe moeten openen, maarja. die gast ook whisperen
"i hope you get instabanned you motherfucker: damn." :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Volgens mij snap jij de rift it forward community niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 14:29
Lekker wat gear erbij, een goede aughilds bracer + shoulder, mirrorball met sicke rolls, en decent magefist :).

Overal magic missiles nu xD.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

regi schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:16:
Lekker wat gear erbij, een goede aughilds bracer + shoulder, mirrorball met sicke rolls, en decent magefist :).

Dat is allemaal leuk, maar link je profiel eens in je signature anders kunnen we het niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
regi schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:16:

Nou laat eens zien dan! Profiel link! :)
Wat Anno zei dus /spuit11 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Puff_Danny op 23-05-2014 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Je kan hem aan je DH geven en Re-rolen
maar leuk 2 socks
Harry_180 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:04:

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
Hij staat er nu, nog ff uitzoeken hoe ik hem klikbaar kan maken.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evengeduld
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-08-2021
regi schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:22:
[url= " link naar profiel"]Battle.net[url] in je signature zetten :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
Angeloonie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:25:
[...]

Je weet dat iedereen hier zijn reply onder de quote tikt en jij de enige bent die boven de quote zijn reply zet? :P Leest nogal irritant :P
Sorry zal opletten en het eronder zetten

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Evengeduld schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:24:
[...]

[url= " link naar profiel"]Battle.net[url] in je signature zetten :-)
Ik zou van het laatste [url] "blokje" even [/url] maken 8)7

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regi
Hij werkt nu. Ben best wel tevreden met me gear alleen helaas weinig set items willen droppen :(.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
regi schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:22:
Mooi hoor! Ik wil ook wel zo'n discobal :P (niet dat ik klaag overigens met mijn triumvirate)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Heb laatst nog zo'n discobal weggegeven... ik vind mijn mirrorball fijner :+

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Puff_Danny schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:34:
[...]

Mooi hoor! Ik wil ook wel zo'n discobal :P (niet dat ik klaag overigens met mijn triumvirate)
Ook beter voor Archon zo'n triumvirate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik heb gelukkig enkel een waarschuwing gekregen. :7
Voortaan wel beter opletten :') Maar fuck, met zo'n laag paragon level, echt bijna alle riftitforwards moet de laagste paragon reopenen. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 13:45

ZeroCode

Woopie

Ik ben op zoek naar een Vyr broekie om mijn wizzard compleet te maken. Nu ben ik nog op zoek naar een fijne build. Momenteel speel ik met Meteor omdat ik de aoe gewoon heerlijk vind spelen maar ik zie dat mijn main dmg toch echt arcane is ( hogere dmg output vanwege buffs ). Welke build raden jullie mij aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:11
Je kunt het ook omdraaien
Start een rift, stop vlak bij de boss -> laat iemand joinen met "you open" en je kan een nieuwe rift spelen. Stop weer bij de boss -> "you open." ;) . Kun je oneindig riften voor 5 keys :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-09 12:56
ZeroCode schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:44:
Ik ben op zoek naar een Vyr broekie om mijn wizzard compleet te maken. Nu ben ik nog op zoek naar een fijne build. Momenteel speel ik met Meteor omdat ik de aoe gewoon heerlijk vind spelen maar ik zie dat mijn main dmg toch echt arcane is ( hogere dmg output vanwege buffs ). Welke build raden jullie mij aan?
Mocht je Meteor willen blijven gebruiken voor AoE, zou je de rune van de skill op Star Pact kunnen zetten. Dan doet de Meteor damage als Arcane i.p.v. Fire.

Echter dropt er dan maar één meteor i.p.v. zeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
NastyNickNL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:40:
[...]

Ook beter voor Archon zo'n triumvirate.
Yes maar ik ben een gierige wizard 8)
[YouTube: http://youtu.be/1pm4fQRl72k]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
lolgast schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:44:
Je kunt het ook omdraaien
Start een rift, stop vlak bij de boss -> laat iemand joinen met "you open" en je kan een nieuwe rift spelen. Stop weer bij de boss -> "you open." ;) . Kun je oneindig riften voor 5 keys :)
true, maar ik doe meestal maar 1 rift en dan ga ik weer even wat anders doen. :P
Alle rifts die ik doe zeg ik altijd "T4 boss freerun"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-10 13:45

ZeroCode

Woopie

Negative schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:47:
[...]

Mocht je Meteor willen blijven gebruiken voor AoE, zou je de rune van de skill op Star Pact kunnen zetten. Dan doet de Meteor damage als Arcane i.p.v. Fire.

Echter dropt er dan maar één meteor i.p.v. zeven.
Vooral die 7 vind ik wel erg fijn, eerst shocken en stunnen en vervolgens de meteor shower eroverheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

GoT verlaten en toegetreden tot GoTHC, is beter zo.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Normaliter is dit geen probleem, dit is echter een community waar 1 of meer personen rifts runnen, wanneer ze bij de boss zijn killen ze em niet, maar laten een of meerdere spelers joinen uit dezelfde community die juist geen rifts willen runnen, maar enkel bijv. bloodshards willen farmen. Als prijs voor dit makkelijke farmen moet een van de "boss only joiners". Via een bepaald criteria "Last one to request, lowest Para, Highest Para" moet dan een van de joinen als prijs voor de invite een nieuwe rift openen.

Om misbruik hiervan tegen te gaan zijn ze vrij streng in de community wanneer er dus niet geopend wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
sorcees schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:09:
Ik speel nu alleen nog maar hc eigenlijk sc heeft mijn interesse niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Ricmaniac schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:51:
ik stop met D3, leuk jullie gekent te hebben though

[afbeelding]
Balen dat je misklikte op een PK groep, als je online ziet kan je altijd joinen ;)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Ruigerock schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:25:
[...]

Balen dat je misklikte op een PK groep, als je online ziet kan je altijd joinen ;)
Haha thanks. Ben blij dat me vriendin niet thuis was toen het gebeurde. er waren enigsinds wat vloek woordjes door me stembanden geproduceerd
Br3wmaster schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:12:
[...]

Char restore ga je echt niet krijgen. Zijn ze heel duidelijk en consequent in :).
Klopt, dat staat er ook als je je character maakt en op Accept drukt he. Dat je om geen enkele reden je character terug krijgt als die dood is. ook niet door DC etc.

[ Voor 32% gewijzigd door Ricmaniac op 23-05-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Ricmaniac schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:27:
[...]

Klopt, dat staat er ook als je je character maakt en op Accept drukt he. Dat je om geen enkele reden je character terug krijgt als die dood is. ook niet door DC etc.
Klopt en door DC/Freeze van mijn pc ben ik al heel wat chars kwijt geraakt. 70 WD, 69,90 monk, DH van lvl 65 en Crus van lvl 52 :+.

Maar je char verliezen door een PK te joinen is wel heel erg zuur. Snap je frustratie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren m'n Crusader naar lvl 70 gebracht. Van de week tijdens het riften een paar keer voor het sluiten gewisseld, en zo van lvl 57 naar 65 gebracht. Gisteren de laatste levels maar gehaald door de laatste helft van act 5 te soloen. Ondertussen ook wat wezen achievementhunten :P Uiteindelijk op lvl 69,8 voor Maltheal gekomen.. Dus ff adventure mode gedaan en hem daarna gekilled. Crappy Warmonger als drop -O-

Vervolgens met gear die ik met m'n DH apart had gezet gegeared, en ingame nu rond de 840k DPS/7 mil toughness als ik het goed heb. Kan ook 8 mil toughness zijn oid.
Kan in ieder geval Torment al aan. Solo gaat 1 prima, 2 kan ook wel. In team lukt 3 zelfs. Toch wel geinig dat je met gear apart zetten en wat rerolls naar andere main stats best ver komt. Uiteraard kost het je de reroll op een item, maar anders was het item een soul geworden :+

Heb nu best een aardige build, speelt lekker en Phalanx doet aardig wat damage :) Vanavond maar eens een andere build testen, kijken wat beter werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 23-05-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Ik vond een EF, maar zonder socket. Laat ik nu de 10% damage vallen of reroll ik de int naar een socket.
Gebruik nu een TF met ongeveer 2250 dmg met
Graag jullie input

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Harry_180 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:32:
Ik vond een EF, maar zonder socket. Laat ik nu de 10% damage vallen of reroll ik de int naar een socket.
Gebruik nu een TF met ongeveer 2250 dmg met
Graag jullie input
Ik zie IAS op de EF.. Dus reroll die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Ik had een Arcane build, maar gister avond na wat goede drops toch even een fire wiz gemaakt.

Zodirect even kijken hoe dat speelt.

Mensen al ervaring met fire vs arcane hier?

Probleem dat ik met arcane torrent had was dat ik altijd oout of AP was :(
Zelfs met de tal bonus en familiar- arconot (die ene die AP regend ofzo)

[ Voor 29% gewijzigd door kihon op 23-05-2014 12:37 ]

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Ik speel 100% op Arcane, maar heb eigenlijk altijd AP over... Mijn Arcane Orb doet minder damage dan mijn Primairy, dus cast hem alleen op grote hoeveelheden samengepakte mobs (na een black hole bijvoorbeeld).

Even niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
pff, zit net twitch te checken ghom bot channels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
sorcees schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:09:
Knettergoed idee, ga ik ook maar eens doen. Is community of clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
BastiaanNL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:54:
[...]

Knettergoed idee, ga ik ook maar eens doen. Is community of clan?
Het is een clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Ok dankjewel, jammer dan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
http://eu.battle.net/d3/e...Pants-23891/hero/16144065

Eindelijk wapen set compleet. Die set bonus is echt heerlijk, crits van 13M. Bosses en elites zijn echt zo neer. Daarnaast ook nog 58% extra fire dmg en een poison nova van mn helm. Moet alleen nog wat meer CHC. Daarnaast is wat extra survivability ook wel een must. Ik ben nu heel comfortabel op T3, T4 lukt ook nog wel, maar om T5/6 te redden moet ik nog flink wat resist all/HP/armor er bij hebben.

Iemand tips? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclone
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-02-2024
BastiaanNL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:56:
[...]

Ok dankjewel, jammer dan :(
Hoezo jammer dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotoriousBAS
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 00:44
Hij heeft waarschijnlijk al een clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Ok, stel je hebt een barb, maar geen Reakors of Ugly Stuff Of The Earth. Wat voor build speel je dan?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

UTADDICT schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:12:
Ok, stel je hebt een barb, maar geen Reakors of Ugly Stuff Of The Earth. Wat voor build speel je dan?
Whirlwind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
FreqAmsterdam schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:00:
http://eu.battle.net/d3/e...Pants-23891/hero/16144065

Eindelijk wapen set compleet. Die set bonus is echt heerlijk, crits van 13M. Bosses en elites zijn echt zo neer. Daarnaast ook nog 58% extra fire dmg en een poison nova van mn helm. Moet alleen nog wat meer CHC. Daarnaast is wat extra survivability ook wel een must. Ik ben nu heel comfortabel op T3, T4 lukt ook nog wel, maar om T5/6 te redden moet ik nog flink wat resist all/HP/armor er bij hebben.

Iemand tips? :)
Waarom heeft je follower een RoRG? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
hexta schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:13:
[...]

Vast om de draak te steken met jullie alle die de RoRG zo graag willen hebben maar hem na 500 tries nog steeds niet hebben? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
kihon schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:34:
Ik had een Arcane build, maar gister avond na wat goede drops toch even een fire wiz gemaakt.

Zodirect even kijken hoe dat speelt.

Mensen al ervaring met fire vs arcane hier?

Probleem dat ik met arcane torrent had was dat ik altijd oout of AP was :(
Zelfs met de tal bonus en familiar- arconot (die ene die AP regend ofzo)
Geen ervaring, maar mijn stip op de horizon is ook firemage, al is het alleen maar voor de flavour :) ik heb weinig AP problemen, maar ook een hoge CDR want ik wil almost perma archon :D

Ik heb wel toch ook maar arcanot aan, zonder is het wel erg veel in een hoekje staan wachten in human form :P (also [grammar nazi] als je 3e pers enkelvoud van het anglicisme/neologisme 'regen-en' bedoelt, regenT [/grammar nazi](het is sterker dan ikzelf))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Br3wmaster schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:15:
[...]

Vast om de draak te steken met jullie alle die de RoRG zo graag willen hebben maar hem na 500 tries nog steeds niet hebben? :o
Afbeeldingslocatie: http://media.tumblr.com/tumblr_lxi8nxUQRW1qgps71.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Was dat niet ruk tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
hexta schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:13:
[...]

Ha, Oh ja helemaal vergeten. :p Ik heb er 2, beide niet bijzonder goed. De een rollde met DEX (op mn barb), de ander was gewoon ronduit slecht. Ik zoek er dus nog een (met CHC en CHD of fire dmg ofzo). :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

UTADDICT schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:17:
[...]

Ik weet niet of het generfed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
Kan de afbeeldingen op mijn werk helaas niet zien maar zal even spieken als ik thuis ben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
Oh nog iets, welke is beter (voor barb)?

Afbeeldingslocatie: http://s29.postimg.org/k0z3pyqdj/pots.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1.786 LoH op 430.000 life (=240 hits voor volle bak) gaat je niet meer redden in een situatie waarbij je de potion nodig hebt :P Dus dan zeg ik 15% armor.

[ Voor 16% gewijzigd door Angeloonie op 23-05-2014 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UTADDICT schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:17:
[...]

Ik kan anders wel een keer een filmpje uploaden van m'n WW-barb op T6, die als een plaag over de Fields of Misery trekt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:39:
[...]

Ik kan anders wel een keer een filmpje uploaden van m'n WW-barb op T6, die als een plaag over de Fields of Misery trekt :p
pff maar wie doet tegenwoordig nog Fields runs :D

of physical barb spelen met ancient spear - boulder toss / avalanche, of sesmic slam build, niet eens super gear nodig. Met wat crafts kan je al T3 spelen denk ik.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Angeloonie schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:36:
1.786 LoH op 430.000 life (=240 hits voor volle bak) gaat je niet meer redden in een situatie waarbij je de potion nodig hebt :P Dus dan zeg ik 15% armor.
Potion geeft ook al meteen 60% van je life terug he. En over het algemeen sta je als barb niet echt stil dus loh zou ook kunnen maar ik zou inderdaad de armor gewoon kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT

UTADDICT

NERF

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:39:
[...]

Wat is je armory link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NastyNickNL schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:58:
[...]

Potion geeft ook al meteen 60% van je life terug he. En over het algemeen sta je als barb niet echt stil dus loh zou ook kunnen maar ik zou inderdaad de armor gewoon kiezen.
Ja duh, maar dan nog.. 40% van 430.000 is 172.000, dus nog steeds 96 hits nodig in 5 sec wil het nut hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
Een bijna perfect witching hour gevonden zonet... 486 dex 458 vit, 5% AS en 47% CD en ook nog eens lightning resistance wat ik al stack! ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireDrunk
Is skill cooldown zo nuttig om te stacken? Ik heb het gevoel dat 30% skill cooldown niet op weegt tegen 30% dmg (geen idee of dat evenveel oplevert, maar tis een schatting).

Even niets...

Pagina: 1 ... 42 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]