edie schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:45:
Gisteren weer eens de
Witch Doctor gespeeld (na patch 2.0.5). Een passive die aangepast is geeft nu een extra Zombie Dog (Fierce Loyalty). Alle passives die mij een extra Zombie Dog geven geslecteerd waardoor ik nu 6 Zombie Dogs kan hebben. Tevens doen ze na de patch meer damage, van 12% wdps naar 30% wdps.
Samen met "The Tall Man's Finger" en "Uhkapian Serpent" krijg ik nu 1 grote Zombie Dog die totaal 40% v/d damage absorbeert, meer health heeft en damage doet dan alle Zombie Dogs bij elkaar. Ikzelf krijg crits van slechts 2m, maar de Zomie Dog crits voor 16m!
Misschien moet ik T2 maar eens gaan proberen; de rifts waren wel erg makkelijk geworden.
Dit vind ik wel wat wonderlijk. Mijn WD heeft bijna de helft aan dps als de jouwe (vlg. battle.net dan), maar ik kan redelijk gemakkelijk T3 solo-en. Ja, heb dan wel wat meer toughness, maar mobs komen zelden dichtbij door de pets.
Ander verwonderlijk punt is dat jij met ongeveer 7200 int bijna 2 x zoveel dps doet (sheet damage) dan de mijne met 8200 int. Het blijft een vreemd spelletje

Ja, ik heb lage CHC en CHD in vergelijk, maar dat dit zoveel verschil oplevert...
(N.B. Gear sucks ietwat, maar ik speel te weinig om veel souls te scoren en veel te kunnen re-rollen. En zo'n T&T: heb al 3k shards gespendeerd bij miss K, but she doesn't like me,)