Leuk dat de droprates zo blijven.
Gisteren wat met mijn build (monk) gespeeld terwijl ik Aughild's Plate farmde op T3.
Fist of Thunder - Thunderclap > Way of the Hundred Fist - Fist of Lightning
Lashing Tailkick - Scorpion Sting > Wave of Light - Pillar of the Ancients
Mantra of Healing - Sustenance > Mantra of Healing - Circular Breathing
Serenity Ascension - Ascension > Inner Sanctuary - Forbidden Palace.
Al met al ben ik niet ontevreden. WoL is een leuke afwisseling en de damage is zeker niet slecht. Door mijn mantra rune om te zitten naar spirit regen heb ik ook niet veel last van te weinig spirit. Al hoewel nog een spirit regenerator wel handig zou zijn. De range valt wel tegen. Ik had gehoopt WoL over het hele scherm te kunnen droppen. Maar het is nog niet eens de helft.
En Way of the Hundred Fist is echt een grote dps upgrade ten opzichte van mijn 'ouderwetse' thunderclap. Mijn APS is 1.94 op dit moment en zou eigenlijk nog iets hoger moeten. Eventueel kan ik nog para punten van CHD naar IAS plaatsen om boven de 2.0 uit te komen. Daar ga ik vanavond eens mee spelen.
Inner Sanctuary is ideaal voor burst damage. Ook nog even T4 gedaan aan het einde en toen de rune veranderd naar 'Safe Heaven' voor de health regen. Wat ook prima werkt om in leven te blijven bij moeilijke packs.
Aughilts chest is nu ook binnen helaas geen perfecte. Dev, Vit, All res, Skill damage. De skill damage ben ik nu aan het rerollen naar sockets... maar mijn crystals zijn op. Het liefst had ik een gehad met Dex, Vit, +% life en sockets, Lightning Res. Maar hier moet ik het eerst maar even mee doen tot ik weer genoeg crafting mats heb. Hopelijk lukt het vanavond om de sockets erop te rollen. Waarschijnlijk is T4 dan solo farmable met de 2 en 3 sets bonus van aughilds en de extra res die ik op de bracers heb.
Edit: Zit net even te denken. Misschien kan ik Epiphany nog vervangen door Mystic Ally - Air Ally voor de spirit regen en 100 spirit elke 30 seconden.
[
Voor 4% gewijzigd door
Anno op 22-05-2014 09:41
]