Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

chr0me1 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:12:
[...]

Bij een monk moet je niet naar Toughness kijken he. Ik heb erg veel Physical resistance gestackt.
En er komt nog wat HP bij van paragon points :) T6 overleef ik ook wel alleen DPSwise gewoon waardeloos;w
Wacht gewoon 2.1 af. En juist bij monk kijk ik naar thoughness. Wij zijn samen met de barb en crus de enige die CRD doen. Wij staan juist in alle shit en vangen de klappen op. Niet kijken naar toughness is gewoon je eigen graf graven. ;)
Je kan wel 2m Damage hebben, maar als je squishy bent maakt al die damage niks uit als je binnen paar tellen dood bent.
Beter wat minder dps en langer leven.

[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-05-2014 15:18 ]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

MadxCat schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:13:
[...]

ja die is naar socket gerolled :-(
Aiii dat is wel minder inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-09 08:53
Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:15:
[...]

Wacht gewoon 2.1 af. En juist bij monk kijk ik naar thoughness. Wij zijn samen met de barb en crus de enige die CRD doen. Wij staan juist in alle shit en vangen de klappen op. Niet kijken naar toughness is gewoon je eigen graf graven. ;)
Je kan wel 2m Damage hebben, maar als je squishy bent maakt al die damage niks uit als je binnen paar tellen dood bent.
Beter wat minder dps en langer leven.
Zoals ik net zei ga ik niet erg snel dood op T6 en Toughness wordt niet goed meegenomen door die profile page omdat ik 1 Resistance stack en dit bijna op elk item +physical resistance heb staan, ook heb ik veel life per hit door transcendence en health globe bonus :) (in game heb ik ook rond de 13m toughness en rond 27m als ik epiphany up heb dus.. 40-50% van de tijd). dusja het gaat wel om DPS. Ik wil ook graag 2.1 afwachten maar dat duurt nog wel een paar maand blegh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

chr0me1 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:27:
[...]

Zoals ik net zei ga ik niet erg snel dood op T6 en Toughness wordt niet goed meegenomen door die profile page omdat ik 1 Resistance stack en dit bijna op elk item +physical resistance heb staan, ook heb ik veel life per hit door transcendence en health globe bonus :) (in game heb ik ook rond de 13m toughness en rond 27m als ik epiphany up heb dus.. 40-50% van de tijd). dusja het gaat wel om DPS. Ik wil ook graag 2.1 afwachten maar dat duurt nog wel een paar maand blegh
Ahh ja my bad! D3 armory is een beetje verkloot! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:32
chr0me1 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:43:
andere classes en characters die na een paar uur spelen als T6 aankunnen
Absoluut onwaar.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-10 23:34
NastyNickNL schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:17:
[...]

Zo lekker mooie Jeram en amu.
Na die Jeram vond ik er 2 minuten later nog één... zit te stoffen in m'n stash :(

Een vriend van me probeert al de hele week Mask of Jeram van Kadala te krijgen... Hij gisteren: Jaaaa jaaa Ik heb hem!!!! (is het de set versie...hihi!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01-10 11:43
Ja ik heb er al aardig wat RoS uurtjes inzitten en ik kan nog lang geen T6 hoor... eerder T3 ;)

Define "paar uur" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27

TiMMieJ

PSN: Orixez

Rann schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:33:
[...]

Na die Jeram vond ik er 2 minuten later nog één... zit te stoffen in m'n stash :(

Een vriend van me probeert al de hele week Mask of Jeram van Kadala te krijgen... Hij gisteren: Jaaaa jaaa Ik heb hem!!!! (is het de set versie...hihi!)
Troost je ik heb er een maand over gedaan en toen had ik een 75% pet dmg versie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Wou net zeggen, noem mij 1 class die binnen "een paar uur" T6 simpel aan kan? En wat is dan je definitie van "een paar uur". Sure, het kan best frustrerend zijn om sommige mensen easy door T6 te zien gaan, maar bijna altijd komt dit door de grote hoeveelheid tijd die ze in hun char hebben gestopt. Of ze zijn HEEL erg lucky geweest met drops, maar dan kan je met bijna elke class wel T6 faceroll aan na een weekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
Zit op Tier IV nu op mijn Crusader en daar zit toch echt al meer dan een "paar uur" in.

Gisteren een start gemaakt met een shotgun build op mijn Crusader, man wat een damage ....... Elite packs/Gold packs bosses alles gaat echt zo dood maar als je wrath op is heb je toch echt een probleem ......

Dropte een redelijk goede Darklight, misschien daar maar een socket op rollen en dan voorlopig terug naar FotH spam totdat mijn gear beter geschikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ashrah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:42:
Zit op Tier IV nu op mijn Crusader en daar zit toch echt al meer dan een "paar uur" in.

Gisteren een start gemaakt met een shotgun build op mijn Crusader, man wat een damage ....... Elite packs/Gold packs bosses alles gaat echt zo dood maar als je wrath op is heb je toch echt een probleem ......

Dropte een redelijk goede Darklight, misschien daar maar een socket op rollen en dan voorlopig terug naar FotH spam totdat mijn gear beter geschikt is.
OMG.. dat Hellskull o_O vertel mij aub dat je die nog kan rerollen >_< (socket naar HF dmg... ) :9~

Moet erg wennen aan 1h foth spam, ga veel te snel door mijn wrath heen. Dus ben tijdelijk geswitched naar mijn 2e crus met fire spec tot ik nog 2 delen akkhan heb en een fotf

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:47:
[...]

OMG.. dat Hellskull o_O vertel mij aub dat je die nog kan rerollen >_< (socket naar HF dmg... ) :9~

Moet erg wennen aan 1h foth spam, ga veel te snel door mijn wrath heen. Dus ben tijdelijk geswitched naar mijn 2e crus met fire spec tot ik nog 2 delen akkhan heb en een fotf
Yup de socket is/was de reroll, ben alleen compleet door mijn souls heen ..... moet nog 3/4 items rerollen atm.

Die Hellskull was een krijgertje van voor de patch :p

[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 21-05-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ashrah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:54:
[...]

Yup de socket is/was de reroll, ben alleen compleet door mijn souls heen ..... moet nog 3/4 items rerollen atm.
Wat wordt gedaan met de gem als je een socket weg enchant?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
_Peter2_ schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:55:
[...]

Gem dropt in je inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:36
[...]

Die komt dan weer terug in je stash

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
[...]

Dan krijg je em terug in je inventory.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Echter bjj een reroll betaal je ook de "unsocket" kosten, Bij een salvage niet trouwens.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Bokkie schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:58:
Echter bjj een reroll betaal je ook de "unsocket" kosten, Bij een salvage niet trouwens.
Is dat zo? ik dacht gemerkt te hebben dat het zonder was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 14:59

^^0nMe

Got Babana&#039;s?

Gisteravond nog lol gehad met Tall Mans Finger (WD item) op een crusader. De miljard dps op COTA barbs tikte ik met mijn matige gear niet aan, maar mijn 4 giga bowmen deden wel iets van 60m per hit, terwijl de 2 body guards iets van 250m aantikten. :D

Jammer dat het nu gepatched is (wel terecht gezien de nummers op end-game gear), maar het zou best interessant kunnen zijn om een algemene ring te hebben die pets/followers buffed. Dan heb je nog wat aan je asheara's 4 set bonus qua dps in plaats van alleen utility.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chr0me1 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:27:
[...]
Ik wil ook graag 2.1 afwachten maar dat duurt nog wel een paar maand blegh
2.1 gaat geen maanden meer duren denk ik hoor. Ze zijn er al maanden mee bezig en verwacht hem eigenlijk over een week of 4-5 al weer.

In die tussentijd ga ik zelf even aan de Watch Dogs, dus D3 breakje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:54

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:14:
[...]

2.1 gaat geen maanden meer duren hoor. Ze zijn er al maanden mee bezig en verwacht hem eigenlijk over een week of 4-5 al weer.

4-5 week zou wel mooi zijn. Maar ik verwacht eerder dan een PTR en dan na een maand de patch. Hoop dat jij gelijk hebt though :)

Ik kan niet wachten om met een frisse char in een season te starten. En de monk buffs natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:16:
[...]

4-5 week zou wel mooi zijn. Maar ik verwacht eerder dan een PTR en dan na een maand de patch. Hoop dat jij gelijk hebt though :)

Ik kan niet wachten om met een frisse char in een season te starten. En de monk buffs natuurlijk.
Hebben ze aangegeven dat ie op PTR komt? Weet even niet meer.

Moet niet te lang duren, want de Zuni setbonus mogen ze wel fixen... Lever nu ongeveer de helft van mn effectieve DPS in dankzij die onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
Bosmonster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:14:
[...]

Je gaat toch nog wel t/m morgen legendaries rapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:18:
[...]

Hebben ze aangegeven dat ie op PTR komt? Weet even niet meer.

Moet niet te lang duren, want de Zuni setbonus mogen ze wel fixen... Lever nu ongeveer de helft van mn effectieve DPS in dankzij die onzin.
Een blue post met daarin een stukje over het feit dat er een PTR komt. Volgens mij is er nog een andere waar het in aangekondigd werd. Maar die kon ik zo niet vinden.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
Ja, na morgen gooi ik ook even de rem erop :) wel leuk om een paar dagen frantically volle bak bezig te zijn met D3.

Maar goed, mijn wenslijstje aan items is nog niet geheel ingewisseld, dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjeeps
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 29-09 16:58
Zit een beetje te twijfelen wat ik aan mijn tal rasha chest moet rerollen. Zouden jullie de 10% reduced dmg houden? Of die juist rerollen naar +life of naar Armor?

Wat geeft mij de meeste survivebility?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sjeeps-2488/hero/35549547

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Sjeeps schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 16:54:
Zit een beetje te twijfelen wat ik aan mijn tal rasha chest moet rerollen. Zouden jullie de 10% reduced dmg houden? Of die juist rerollen naar +life of naar Armor?

Die reduce dmg van elites lijkt mij juiist erg fijn :) Zou ik op wel op mijn tal chest willen :9
Meer elites facetanken :)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Juist een mooie stat idd.

Al vraag ik me nog steeds serieus af of het werkt op de affix damage. Heb zelf -25% elite damage en merk er eigenlijk niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Baroshir schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:37:
[...]

Wou net zeggen, noem mij 1 class die binnen "een paar uur" T6 simpel aan kan? En wat is dan je definitie van "een paar uur". Sure, het kan best frustrerend zijn om sommige mensen easy door T6 te zien gaan, maar bijna altijd komt dit door de grote hoeveelheid tijd die ze in hun char hebben gestopt. Of ze zijn HEEL erg lucky geweest met drops, maar dan kan je met bijna elke class wel T6 faceroll aan na een weekje.
Was ook te kort door de bocht! =P frustratie post haha
ik bedoel meer dat een monk met BIS gear altijd veel minder DPS zal doen dan 1 van de andere classes met BIS gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

Elite Damage Reduction is een zeer waardevolle stat. Die zou ik zeker niet wegdoen.
Bosmonster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:02:
[...]

Al vraag ik me nog steeds serieus af of het werkt op de affix damage. Heb zelf -25% elite damage en merk er eigenlijk niks van.
Het werkt op alle affixes van elites. Daarnaast is bijvoorbeeld arcane sentry geclassificeerd als zowel arcane als melee damage, dus melee damage reduction helpt daar ook tegen.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

chr0me1 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:08:
[...]

Was ook te kort door de bocht! =P frustratie post haha
ik bedoel meer dat een monk met BIS gear altijd veel minder DPS zal doen dan 1 van de andere classes met BIS gear.
Snap ik, maar het klinkt zo verrot :) Monk is inderdaad frustrerender dan de meeste andere classes, laten we hopen dat 2.1 hier echt iets aan doet. Als tank kan je prima mee in een T6 groep maar je helpt niet veel qua damage en dat maakt het erg onplezierig om je een beetje "dead weight" te voelen. Aan de andere kant, iedereen heeft zijn rol in een party.. Hoewel ze bij diablo toch altijd blijven proberen om iedereen in dezelfde "damage" categorie te schuiven heb je in sommige T6 parties toch wel een tank nodig zo links en rechts.

[ Voor 16% gewijzigd door Baroshir op 21-05-2014 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:19
Ik heb ook een reroll vraagje, mijn bracers zijn nog niet gerolled, zou het waardevoller zijn om de Vit te maximaliseren, of om bijv een secondary te rerollen naar -% melee damage, of zouden jullie niets doen en mogelijk in de toekomst de +% elemental te rerollen moest ik ook van spec moeten wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 17:58:
Ik heb ook een reroll vraagje, mijn bracers zijn nog niet gerolled, zou het waardevoller zijn om de Vit te maximaliseren, of om bijv een secondary te rerollen naar -% melee damage, of zouden jullie niets doen en mogelijk in de toekomst de +% elemental te rerollen moest ik ook van spec moeten wijzigen.
Een secondary rerollen naar een 'primary' stat is niet mogelijk. De beantwoording van deze vraag valt en staat met je char: toughness, health, etc.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tac
  • Laatst online: 30-03 11:39

Tac

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en even willen kijken naar mijn monk ?

http://us.battle.net/d3/e...Majors-1828/hero/39696741

Ik zit een beetje te twijfelen tussen cains gloves of de fists of thunder van de Rayment of a thousand storms set. Natuurlijk ga ik dus of 8% attack speed missen of 15% extra lightning damage krijgen ... ik kan zelf niet kiezen en merk eigenlijk weinig verschil tijdens het vechten.

Ik weet dat ik meer HP nodig heb, maar dat komt wel ... of een gem of meer life % in paragon points.

Andere tips zijn natuurlijk altijd welkom.

10900k | Liquid Freezer II 360 | 32GB TridentZ 3600Mhz C16 | Gigabyte Aorus Master Z490 | Gigabyte Aorus 2080ti | Acer Predator Z35P | Corsair 1000W Platinum | Samsung 950 PRO 256GB | Samsung 850 EVO 256GB | Samsun 860 EVO 1TB | Samsung 970 EVO 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Vidra schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:21:
[...]

Een secondary rerollen naar een 'primary' stat is niet mogelijk. De beantwoording van deze vraag valt en staat met je char: toughness, health, etc.
Dat weet ik :) -x% melee damage is dan ook een secondary stat (+32% gold ga ik niet missen) voor de char zie uiteraard mijn sig :) en dan de WD, sorry dat had ik niet genoemd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:36
Dennism schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:33:
[...]

Dat weet ik :) -x% melee damage is dan ook een secondary stat (+32% gold ga ik niet missen) voor de char zie uiteraard mijn sig :) en dan de WD, sorry dat had ik niet genoemd :)
37 vitality krijg je er maximaal bij, dat is 2960 health. Met 33% life (snel geteld) kom je dus op 3950 health erbij... ik denk dat damage reduction dan waardevoller is en een betere prijs-kwaliteit verhouding heeft. Voordat je tegen de 500 aangekomen bent met enchanten...

Voor het enchanten is die nieuwe regel van maximaal 1x de stat goed als je van x naar y wilt, maar niet als je een stat wilt ophogen!

Edit @Vidra hieronder:
Ja, we hebben het over hetzelfde. Als je van vitality critical hit chance wilt maken is het natuurlijk fijn dat van de 2 nieuwe enchants, maximaal 1 weer vitality is. Wil je van vitality meer vitality maken, heb je dus meer souls nodig dan voorheen, omdat maximaal 1 van de nieuwe enchants vitality is in plaats van twee.

[ Voor 22% gewijzigd door Hafermaut op 21-05-2014 18:47 . Reden: Rekenfoutje. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:43:
[...]
Voor het enchanten is die nieuwe regel van maximaal 1x de stat goed als je van x naar y wilt, maar niet als je een stat wilt ophogen!
Ik begreep dat je wel maximaal 2x dezelfde stat kan krijgen (dus ook voor verhogen) maar niet meer 3x dezelfde stat.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
!nf!d3l schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 18:22:
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn en even willen kijken naar mijn monk ?

http://us.battle.net/d3/e...Majors-1828/hero/39696741

Ik zit een beetje te twijfelen tussen cains gloves of de fists of thunder van de Rayment of a thousand storms set. Natuurlijk ga ik dus of 8% attack speed missen of 15% extra lightning damage krijgen ... ik kan zelf niet kiezen en merk eigenlijk weinig verschil tijdens het vechten.

Ik weet dat ik meer HP nodig heb, maar dat komt wel ... of een gem of meer life % in paragon points.

Andere tips zijn natuurlijk altijd welkom.
ik zou zeker voor die rayment set gaan! 15% zal je veel meer DPS op moeten leveren, het is ook makkelijk zelf te controleren door ze beide even te equippen en het verschil na te gaan op diabloprogress.
Nice witching hour zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tac
  • Laatst online: 30-03 11:39

Tac

Dank je voor de reactie, ik zal diabloprogress er nog eens op controleren ...

elemental dps zonder cains set = 2,133,635.33
elemental dps met cains set = 2,072,486.03

scheelt niet zoveel, maar wel meer attack speed met cains natuurlijk ... dus wat zou beter uitpakken ? sneller aanvallen met ietsje minder dps of langzamer aanvallen met ietsje meer dps ?

Zie daar mijn dilemma ... het scheelt opzich zo weinig in getallen dat ik richting de cains set zit te denken, maar ... i'm not sure ;)

10900k | Liquid Freezer II 360 | 32GB TridentZ 3600Mhz C16 | Gigabyte Aorus Master Z490 | Gigabyte Aorus 2080ti | Acer Predator Z35P | Corsair 1000W Platinum | Samsung 950 PRO 256GB | Samsung 850 EVO 256GB | Samsun 860 EVO 1TB | Samsung 970 EVO 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

!nf!d3l schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:10:

scheelt niet zoveel, maar wel meer attack speed met cains natuurlijk ... dus wat zou beter uitpakken ? sneller aanvallen met ietsje minder dps of langzamer aanvallen met ietsje meer dps ?

Zie daar mijn dilemma ... het scheelt opzich zo weinig in getallen dat ik richting de cains set zit te denken, maar ... i'm not sure ;)
DPS is damage per second en attack speed is daar dus al in meegerekend. Cain heeft wel wat extra MF natuurlijk (5% voor legendaries).

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-07-2024
Blizz wil kennelijk dat ik mijn WD build verander van pets. Binnen 24 uur droppen er 3 quetzco wd masks.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonymalony
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:32
!nf!d3l schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 20:10:

Qua DPS heb je een leuke Monk, maar ~200k health is veel te weinig en ook vraag ik me af of je genoeg resistance hebt om hogere torments fatsoenlijk aan te kunnen. Als ik jou was zou ik je shoulders en chest vervangen voor soortgelijke als je nu hebt, maar dan met life % i.p.v. + skill damage.

Als het gaat om de keuze tussen Cain set of Monk set dan zou ik kiezen voor de Monk set vanwege de extra 15% lightning damage. Dat is een dikkere buff dan 8% AS.

Je build is ook vrij ongebruikelijk op zich, maar als het voor jou goed werkt dan maakt dat niks uit ;D

[ Voor 7% gewijzigd door Tonymalony op 21-05-2014 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 01-10 23:53
Blizz had toch de droprate voor WD ceremonial knives verhoogd/gefixt? Ik ben nou al een week aan het farmen maar ik krijg alleen maar swords en 2 handed swords met af en toe een mace er tussendoor, word er een beetje simpel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeau 1000 sided strike monk in elkaar geprakt, gaat prima, kan SSS om de 5 seconden gebruiken :)
http://eu.battle.net/d3/e...uurzee-2115/hero/42771646
Moet alleen wat physical dmg meuk erbij en een RROG want dat wisselen is ruk.
Hexing pants zijn buggen, dan dipt de dmg bij SSS.

Vanavond ook 1000storms gloves en boots van kadala gekregen, nog geen optimale rolls, loop sowieso te kutten qua res bij 1000 storms want chest en pants zijn poison res (sockets moeten rollen)

[ Voor 25% gewijzigd door Vandread op 22-05-2014 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

De leg buff blijft mensen >

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12926172697#1

OH YEAH !!!

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:07

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 00:39:
Zeau 1000 sided strike monk in elkaar geprakt, gaat prima, kan SSS om de 5 seconden gebruiken :)
http://eu.battle.net/d3/e...uurzee-2115/hero/42771646
Moet alleen wat physical dmg meuk erbij en een RROG want dat wisselen is ruk.
Hexing pants zijn buggen, dan dipt de dmg bij SSS.

Vanavond ook 1000storms gloves en boots van kadala gekregen, nog geen optimale rolls, loop sowieso te kutten qua res bij 1000 storms want chest en pants zijn poison res (sockets moeten rollen)
Leuke build inderdaad. Toevallig hadden we allebei zo een monk gemaakt. In het begin wennen aan de speelstijl, later ging het aardig :). Ik heb nog wat spirit regen nodig, dan loopt ie wat soepeler.

Ik gebruik geen owe en heb eigenlijk dus geen stack res.

Voor mijn Main monk op de valreep nog een mooie 2400 dps shard of hate gevonden! Hoewel de van door de hogere Dex toch 0,1% meer damage gaf ben ik er blij mee...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
*O*

Maar 100% van 0 blijft 0 -O- Heb wel eens meerdere rifts achter elkaar zonder legs, dan schiet die 100% natuurlijk niks op :')

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Het verschil was wel degelijk te merken. Volgens mij hebben ze nog serieuze plannen voor de volgende patches. Set items die nu kunnen droppen van kadala, dubbele legendary buff.

Allemaal in voorbereiding van de exclusieve legendarys eens de ladders eraan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gisteren nog eventjes kunnen spelen, maar geen upgrades gevonden, wel 2 legs en een soul (en dus 3 souls in totaal :) )

Intussen Plvl 115 aangetikt. Het spelen met de WD bevalt op dit moment beter dan de wizarrd. (DPS op WD is hoger, toughness lager).

Qua items zit er nog behoorlijk wat groeipotentieel in de WD. (Vraag me af of de 2pc Cains een goede keus is, maar 8% IAS is wel een goede boost voor een pet build volgens mij)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-09 13:15
Gisteren was geloof ik mijn lucky day. Was voor het gemak wat T1 aan het riften, op m'n barb, met 2 andere, we kwamen elkaar tegen in een public game en bleven hangen om wat rifts te doen (steamrollde over door heen :)). In de eerste rift dropt een Mask of Jeram (mijn witchdoctor is geloof ik level 12, maar ter zijner tijd komt dat wel goed :)). De volgende rift een Maximus (voor m'n Crusader), in rift 3 dropte een Ouroboros voor m'n Crusader. Toen Kabala lief aangekeken en warempel ze was zo lief om een Andariels Visage te geven :). En tijdens het riften ook nog een hele zwik niet bruikbare legs gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:21
ShadowSaiyan schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 07:23:
[...]

*O*

Maar 100% van 0 blijft 0 -O- Heb wel eens meerdere rifts achter elkaar zonder legs, dan schiet die 100% natuurlijk niks op :')
Dat is mij ook al overkomen, maar ik heb ook rifts gehad met 5 tot 6 drops. Ik ben wel blij met de perma buff, nu kan ik eindelijk mijn Blackthorne Immortal King's set eens proberen af te maken ;)

Ik heb ongeveer twee maanden moeten wachten op een tweede item van de IKs set |:( Buiten de Blackthornes set heb ik van een aantal sets één item en dat is het, hopelijk gaat dat met deze buff veranderen :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik was al tijdje op zoek naar Jeram via Kadala dus bergen shards erdoorheen gejaagd. Begin ik gisteren met spelen dropped er meteen bij de eerste elite al een Jeram o.O

En zodra er een bepaalde leg gedropped is zie je ze steeds vaker. Gisteren dropte er een Gidbinn Ceremonial Knife en erna weer één. Hetzelfde heb ik met die freakin BT pants etc. Maar Jade en specifieke zooi zoals SoJ wil maar niet droppen. Dat kan volgens mij nooit een % kans zijn. Het verhaal van een loottable klinkt voor mij erg aannemelijk

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:24
Gisteren weer eens de Witch Doctor gespeeld (na patch 2.0.5). Een passive die aangepast is geeft nu een extra Zombie Dog (Fierce Loyalty). Alle passives die mij een extra Zombie Dog geven geslecteerd waardoor ik nu 6 Zombie Dogs kan hebben. Tevens doen ze na de patch meer damage, van 12% wdps naar 30% wdps.
Samen met "The Tall Man's Finger" en "Uhkapian Serpent" krijg ik nu 1 grote Zombie Dog die totaal 40% v/d damage absorbeert, meer health heeft en damage doet dan alle Zombie Dogs bij elkaar. Ikzelf krijg crits van slechts 2m, maar de Zomie Dog crits voor 16m! :D

Misschien moet ik T2 maar eens gaan proberen; de rifts waren wel erg makkelijk geworden.

"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Leuk dat de droprates zo blijven.

Gisteren wat met mijn build (monk) gespeeld terwijl ik Aughild's Plate farmde op T3.

Fist of Thunder - Thunderclap > Way of the Hundred Fist - Fist of Lightning
Lashing Tailkick - Scorpion Sting > Wave of Light - Pillar of the Ancients
Mantra of Healing - Sustenance > Mantra of Healing - Circular Breathing
Serenity Ascension - Ascension > Inner Sanctuary - Forbidden Palace.

Al met al ben ik niet ontevreden. WoL is een leuke afwisseling en de damage is zeker niet slecht. Door mijn mantra rune om te zitten naar spirit regen heb ik ook niet veel last van te weinig spirit. Al hoewel nog een spirit regenerator wel handig zou zijn. De range valt wel tegen. Ik had gehoopt WoL over het hele scherm te kunnen droppen. Maar het is nog niet eens de helft.

En Way of the Hundred Fist is echt een grote dps upgrade ten opzichte van mijn 'ouderwetse' thunderclap. Mijn APS is 1.94 op dit moment en zou eigenlijk nog iets hoger moeten. Eventueel kan ik nog para punten van CHD naar IAS plaatsen om boven de 2.0 uit te komen. Daar ga ik vanavond eens mee spelen.

Inner Sanctuary is ideaal voor burst damage. Ook nog even T4 gedaan aan het einde en toen de rune veranderd naar 'Safe Heaven' voor de health regen. Wat ook prima werkt om in leven te blijven bij moeilijke packs.

Aughilts chest is nu ook binnen helaas geen perfecte. Dev, Vit, All res, Skill damage. De skill damage ben ik nu aan het rerollen naar sockets... maar mijn crystals zijn op. Het liefst had ik een gehad met Dex, Vit, +% life en sockets, Lightning Res. Maar hier moet ik het eerst maar even mee doen tot ik weer genoeg crafting mats heb. Hopelijk lukt het vanavond om de sockets erop te rollen. Waarschijnlijk is T4 dan solo farmable met de 2 en 3 sets bonus van aughilds en de extra res die ik op de bracers heb.

Edit: Zit net even te denken. Misschien kan ik Epiphany nog vervangen door Mystic Ally - Air Ally voor de spirit regen en 100 spirit elke 30 seconden.

[ Voor 4% gewijzigd door Anno op 22-05-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 14:31

Grin

Ride si sapis.

Goede keuze van Blizz, dit verzacht de pijn van dat vervelende en erg strikte BoA. Alle items moet je nu zelf farmen of je moet een keer geluk hebben met een vrijgevige party member. Dus deze buff permanent maken is een prima keuze. Daarnaast is het niet alsof de ene trifecta amu/ring na de ander dropt, er valt nog veel crap. Maar ook dat is niet erg, zo heb je iig een aantal souls voor het rerollen wanneer er iets goeds dropt. Nice work Blizz, nu heb ik weer zin om te spelen/farmen.

[ Voor 3% gewijzigd door Grin op 22-05-2014 09:24 ]

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 09:02:

Edit: Zit net even te denken. Misschien kan ik Epiphany nog vervangen door Mystic Ally - Air Ally voor de spirit regen en 100 spirit elke 30 seconden.
Dat was voor mij de skill om de 1000 sided strike build te kunnen spelen. Die ally doet goed zijn best en met mijn cooldown reduction kan ik mijn spirit bol ook redelijk vullen door te casten..

Hoe werkt de reduction eigenlijk? Ik heb nu 42% volgens de ingame stats en 49% op SSS op de Daibo.

Dus SSS met sustained attack heeft een cooldown van 17 sec.
17 * 0,51 = 8,67 (blijft er over na reduction van de daibo)
8,67 * 0.58 = 5,02 ( blijft er over na de overige reduction)

Klopt dit?

Dan moet ik eigenlijk nog reduction op shoulders en evt ring/bracers hebben. Dan kan ie richting de 4 seconden!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vleesjus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-09 19:17

vleesjus

echte vleesjus!

Ik heb mij in elk geval goed vermaakt de laatste dagen met de legendary buff. Heel blij dus dat deze blijft. Wel een boel crappy legendary's gevonden maar daardoor wel eindelijk weer wat crafting mats gekregen, zodat ik in elk geval de reaper's wraps kon craften. Ding rollde gelijk met 18% increased lightning damage =D
Verder nog een leuke hat van kadala en nieuwe gloves gevonden deze week.
Waar ik vorige week nog veel moeite had met expert, rol ik er nu doorheen alsof het niets is.

Mijn HC wiz: http://eu.battle.net/d3/e...eesjus-2376/hero/32271887

i7 4790k; 12GB ram; Asrock Z97 Extreme4; 1080ti;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

retlaw schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:05:
[...]

Dat was voor mij de skill om de 1000 sided strike build te kunnen spelen. Die ally doet goed zijn best en met mijn cooldown reduction kan ik mijn spirit bol ook redelijk vullen door te casten..

Hoe werkt de reduction eigenlijk? Ik heb nu 42% volgens de ingame stats en 49% op SSS op de Daibo.

Dus SSS met sustained attack heeft een cooldown van 17 sec.
17 * 0,51 = 8,67 (blijft er over na reduction van de daibo)
8,67 * 0.58 = 5,02 ( blijft er over na de overige reduction)

Klopt dit?

Dan moet ik eigenlijk nog reduction op shoulders en evt ring/bracers hebben. Dan kan ie richting de 4 seconden!
Ik weet alleen dat de CDR multiplicative. Als je bijvoorbeeld 7% op je ring hebt, 8% op je gloves en 47% op je weapon.

En je cooldown met de rune 17 sec is dan zou je het als volgt kunnen berekenen

17 - (17 * 0.07) = 15.81
15.81 - (15.81 * 0.08) = 14.55
14.55 - (14.55 * 0.47) = 7.75 seconden.

Welk percentage hij als eerste pakt voor de berekening weet ik niet.

Dit is wat ik ervan begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:25
Er zit een rekenfoutje in je laatste stap, maar de volgorde maakt niet uit (a * b = b * a etc..).

17 * (1 - 0.07) * (1 - 0.08) * (1 - 0.47) = 7.71 (afgerond)

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

cfern schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:21:
Er zit een rekenfoutje in je laatste stap, maar de volgorde maakt niet uit (a * b = b * a etc..).

17 * (1 - 0.07) * (1 - 0.08) * (1 - 0.47) = 7.71 (afgerond)
Ik zie het, bedankt voor verduidelijk wat betreft de volgorde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Whoohoooo! Dat is lekker nieuws om te horen.

Crusader vraag: Zijn er mensen die een Akkhan set item hebben gevonden met All Resistance? Ik heb er 3 gevonden tot nu toe en allen hebben een secundary resistance. Daarnaast zijn het ook niet echt lekkere items op zich, maar dat lijkt me wel een gevalletje toeval :)

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18:36
Gisteren mijn eerste witching hour gevonden en meteen een top roll :9 Zit nu op mijn pet WD, aangezien ik het ehp verlies bij mijn jade wd op T5 niet kan hebben

[ Voor 5% gewijzigd door desjaak909 op 22-05-2014 10:34 ]

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:41
http://us.battle.net/d3/e...=social_20140522_24419834
...
..
.

Beetje jammer, ook dat Torment only items ook bij Kadala te krijgen zijn. Heb sinds de buff actief was eigenlijk alleen gister avond even gespeeld. Het moet in mijn ogen niet te makkelijk worden om snel top gear te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Laatst online: 30-09 15:37
Timmetjuhs schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:34:
http://us.battle.net/d3/e...=social_20140522_24419834
...
..
.

Beetje jammer, ook dat Torment only items ook bij Kadala te krijgen zijn. Heb sinds de buff actief was eigenlijk alleen gister avond even gespeeld. Het moet in mijn ogen niet te makkelijk worden om snel top gear te krijgen.
Waarom denk je dat het nu makkelijk is topgear te krijgen?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Nou gemakkelijk zal het toch niet zijn. Ik heb nog geen Tal rasha, Jade, Soj of TF gevonden. Do i need to go on?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Hier een mooie klik om CDR te bekijken...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Het is gemakkelijker geworden.

Je krijgt meer legs maar dat wil niks zeggen over de kwaliteit. Ik heb al 3 monk set chest gesalvaged waarvan 2 van Kadala die slechte rolls hadden.

En welke legs er droppen... zucht 2 handers, shields, mickey mouse / deadmea amulet....
retlaw schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:36:
Hier een mooie klik om CDR te bekijken...
Nice, mooie link. Misschien iets voor in de OP.

[ Voor 32% gewijzigd door Anno op 22-05-2014 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastiaanNL
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09-2023
Zo gister even Aughild's materials gefarmed en wrists en shoulders gecraft. Ben niet ontevreden, zie stats via profiel linkje. Zit nu op +40% lightning, +15% elite dps, ren rond met permanent de call of the ancients. Ga wel easy door T2 en T3 heen, op HC. Maar, ik zou ook nog wel T4 willen proberen.

Waar zijn er nog aanzienlijke verbeteringen te vinden? Ik zou op mijn amu nog 20% light dmg, +str, CC en CDMG willen hebben, misschien toch nog reakors shoulders??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
weet iemand wie ik moet contacten bij bounty it forward met problemen?
2 mofos kicken me net voor de cache.

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Laatst online: 31-07 15:13
hexta schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:42:
Werkt bounty it forward eigenlijk wel dan normaal?
Ik ging er van uit dat het alleen maar leechers zouden zijn met misschien een handvol mensen die werkelijk willen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

hexta schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:42:
Staat dat niet in de community posts ingame. Kijk anders even op reddit. Daar staat het wel voor rift it forward. Je moet waarschijnlijk contact opnemen met een van de officers dat kun je sowieso doen en een van hun vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Bounty it forward? Ik dacht dat alleen Rift it forward bestond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:38:
Het is gemakkelijker geworden.

Je krijgt meer legs maar dat wil niks zeggen over de kwaliteit. Ik heb al 3 monk set chest gesalvaged waarvan 2 van Kadala die slechte rolls hadden.

En welke legs er droppen... zucht 2 handers, shields, mickey mouse / deadmea amulet....
[...]
Nice, mooie link. Misschien iets voor in de OP.
Gelukkig loop je als monk altijd te kutten met je resistance...
Grappige is dat ik de boeiende items gisteren van kadala kreeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bron schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:44:
[...]

Werkt bounty it forward eigenlijk wel dan normaal?
Ik ging er van uit dat het alleen maar leechers zouden zijn met misschien een handvol mensen die werkelijk willen delen.
oh ik bedoelde eigenlijk de splitbounty community.
Anno schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:44:
[...]

Staat dat niet in de community posts ingame. Kijk anders even op reddit. Daar staat het wel voor rift it forward. Je moet waarschijnlijk contact opnemen met een van de officers dat kun je sowieso doen en een van hun vragen.
Ah bedank, maar ik zag het niet bij de community staan. ik zal even op reddit checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
Weet iemand of de passive grenadier ook werkt met strafe demolition? Heb even lopen zoeken, maar ik kan geen definitief antwoord vinden...

En gerelateerd daar aan, doet +grenade damage op gear iets aan strafe -> demolition of alleen maar aan de skill grenade?

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ZTeeVeR schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:48:
Weet iemand of de passive grenadier ook werkt met strafe demolition? Heb even lopen zoeken, maar ik kan geen definitief antwoord vinden...

En gerelateerd daar aan, doet +grenade damage op gear iets aan strafe -> demolition of alleen maar aan de skill grenade?
Werkt op alle grenades, ook die van strafe en cluster arrow. Tried and tested.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:46:
[...]

Gelukkig loop je als monk altijd te kutten met je resistance...
Grappige is dat ik de boeiende items gisteren van kadala kreeg :)
Inderdaad, de juiste resistance krijgen is echt een opgave. Dat heb ik gisteren wel gemerkt met het craften van Aughilds..... zucht.

Die poison res op je set chest is zo zonde....

Ik zie trouwens dat je nu ook bezig bent met een seven-sided strike build :) Ben benieuwd naar het resultaat van jou en RetLaw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmetjuhs
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:41
Wolf schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:35:
[...]

Waarom denk je dat het nu makkelijk is topgear te krijgen?
Je krijgt meer legs, dus de kans dat er iets bruikbaars tussen zit is ook vergroot. En dat Kadala nu ook net dat ene set item kan geven wat je nog nodig had betekend ook dat je sneller je gear bij elkaar kan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Timmetjuhs schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:55:
[...]

Je krijgt meer legs, dus de kans dat er iets bruikbaars tussen zit is ook vergroot. En dat Kadala nu ook net dat ene set item kan geven wat je nog nodig had betekend ook dat je sneller je gear bij elkaar kan hebben.
Sneller != Snel.

Volgens mij kost het ook met deze buff behoorlijk wat speeltijd om topgear te krijgen. Al helemaal als je meerdere classes/builds hanteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Your primary resource spenders that spent resource deal 50% more damage while you are at full resource.,

focus en restraint.

Zou dit nice zijn voor een WD? Ik kan niet heel goed bedenken met welke skill ik hem zou gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:53
Timmetjuhs schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:55:
[...]

In theorie heb je gelijk maar ik heb sinds de buff welgeteld 1 upgrade gevonden.. In de praktijk zal het dus wel meevallen hoe snel je goeie gear krijgt. Het zal er vooral op neer komen dat je stack met souls wat groter wordt.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Maar de voldoening uit 3-6 drops per run maakt het al een stuk leuker om door te grinden (vind ik dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Grimmie187 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:20:
[...]

In theorie heb je gelijk maar ik heb sinds de buff welgeteld 1 upgrade gevonden.. In de praktijk zal het dus wel meevallen hoe snel je goeie gear krijgt. Het zal er vooral op neer komen dat je stack met souls wat groter wordt.. :+
Hard nodig die souls, heb er nog maar 477!

Vind de buff permanent een goed idee, zag het eigenlijk al aan komen.

Moet zeggen dat ik meer verwachtte van bounty rewards, hoopte wat meer afwisseling te hebben maar het blijft toch voornamelijk Riften, en dan bounties voor de keys doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 30-09 13:30

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

Bron schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:28:
[...]

Vind de buff permanent een goed idee, zag het eigenlijk al aan komen.
Ik ben er als casual player ook heel blij mee. Nu wordt een complete set of in ieder geval een aantal BiS items toch nog haalbaar! Anderzijds begrijp ik ook dat veel mensen hier niet blij mee zijn. Je hoort de Nej-Sayers nu al blaten over het feit dat volgende maand iedereen elke set al heeft. Ik denk dat dit erg mee gaat vallen. Helemaal omdat elke set of leg kan droppen met een uitgebreid scala aan affixes en de kans dat dit uber rolled toch klein blijft. Heb zelf genoeg 'goeie' legs of sets alleen helaas met matige rolls. Wat dat betreft kun je niet genoeg blijven upgraden. Ook al is het items hetzelfde. Net nog een Vrij goeie Tal's amu vervangen door een betere versie (chd i.p.v. ias). Daarbij komt het feit dat de meeste legs gewoon crap zijn (9 van de 10). Wat weer ten goede komt voor het enchanten aangezien je daar mats voor nodig hebt.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

ApOE schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:25:
Maar de voldoening uit 3-6 drops per run maakt het al een stuk leuker om door te grinden (vind ik dan).
Dat is waar, een avondje zonder legendaries voelt aan als een verloren avond.

*rant mode on*
Kadala mogen ze van mij er ook uit halen, liever legendaries grinden met bloed zweet en tranen dan ze via een loterij te winnen. Mocht Blizzard ook iets doen tegen rift communities door een rift ontoegangkelijk te maken als je niet aanwezig was aan het begin van de rift dan hoor je mij ook niet klagen.
*rant mode off*

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Grimmie187 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:20:
[...]

Mag ook wel die dingen zijn elke keer op :p

Wel goed gebruik kunnen maken van deze "actie" tot nu toe, maar het voelt niet aan alsof er veel meer valt tbh ... mag blij zijn met 1-2 drops per rift en dan zitten daar ook nog recipe's bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Gewoon awesome dat de buf blijft! amazing nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Sneller != Snel.

Volgens mij kost het ook met deze buff behoorlijk wat speeltijd om topgear te krijgen. Al helemaal als je meerdere classes/builds hanteert.
helemaal mee eens. als ik in mijn friendlist kijk, zelfs mensen met 500/600 plvls hebben ook maar 1 of 2 chars max die T6 (mogelijk) aankunnen.

speel zelf ook redelijk intensief, maar heb nog geen enkele goeie T6 char :) Van de afgelopen dagen ook maar misschien 2 of 3 top items gehad...

Als straks de tiered rifts komen, dan wordt 't helemaal een gear check voor perfecte gear set.

daarnaast gaat iedereen natuurlijk klagen tot <you fill it in> door de verwenning van afgelopen week als ze nu de droprate weer omlaag doen.

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Mofkees schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:13:
[...]
speel zelf ook redelijk intensief
Ow echt? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
Ik wil vanavond graag die materials voor de captain crimsons set gaan farmen voor wat meer CDR, alleen zijn deze erg moeilijk te farmen :/ hebben er een paar mensen zin om dit te gaan splitfarmen? dan kunnen we elkaar steeds joinen als de quest met Purple mob is gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
jah ik wel maar speel HC

[edit] ow jij zoekt een party voor normal zie ik.

[ Voor 52% gewijzigd door NastyNick op 22-05-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil de o.a. de heren Grin en Retlaw vanavond uitnodigen voor een Monk Prutser Party

Petrus gaat ook de 300 in 8) (Op naar 8.... oh nee 400)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloydRaalte
  • Laatst online: 30-09 13:30

FloydRaalte

Professioneel Pierewaaier

chr0me1 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:19:
Ik wil vanavond graag die materials voor de captain crimsons set gaan farmen voor wat meer CDR, alleen zijn deze erg moeilijk te farmen :/ hebben er een paar mensen zin om dit te gaan splitfarmen? dan kunnen we elkaar steeds joinen als de quest met Purple mob is gevonden.
Ja irritant is dat. Ik farm nu al tijden voor Shattered Core. (voor de Devastator met firedmg affix) Continu enter & leave game todat de Kill: RockGut bounty te voorschijn komt. Ongeveer 1 op de 20 keer zeg maar. Wat een gedoe zeg! En dan dropt hij op T2 ook nog maar met een 37% dropkans! (T1 32% dacht ik) Vanavond maar weer eens proberen... 8)7

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-10 13:42
Vanmorgen even een uurtje gespeeld.
Toen dacht ik laat ik kijken of ik een mooie HEXING PANTS OF MR. YAN kan schoren.
En jawel.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/DrOPje-2516/hero/102702

heeft Str / Vita en 2 Sockets maar goed.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:18:
Your primary resource spenders that spent resource deal 50% more damage while you are at full resource.,

focus en restraint.

Zou dit nice zijn voor een WD? Ik kan niet heel goed bedenken met welke skill ik hem zou gebruiken.
Dat werkt eigenlijk alleen in builds waar je een resource spender gratis kunt casten, zoals met de paladin met blessed shield volgens mij.

En misschien dat ie met een barb ook leuk kan werken in combinatie met de passive die hetzelfde doet? Al met al is het nut redelijk beperkt. O.a. doordat ie alleen met resource spenders werkt dus.. niet met gratis signature spells.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 22-05-2014 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-09 13:15
FloydRaalte schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:35:
[...]

Ja irritant is dat. Ik farm nu al tijden voor Shattered Core. (voor de Devastator met firedmg affix) Continu enter & leave game todat de Kill: RockGut bounty te voorschijn komt. Ongeveer 1 op de 20 keer zeg maar. Wat een gedoe zeg! En dan dropt hij op T2 ook nog maar met een 37% dropkans! (T1 32% dacht ik) Vanavond maar weer eens proberen... 8)7
Je kan het ook anders doen :). Onderstaande quote is te vinden hier Eerste post.
I strongly recommend farming this by doing the 'Betrayer of the Horadrim' quest for Zoltun Kulle's head. After picking up the head the Ancient Guardin will spawn 100% of the times whereas Rockgut and Thrum are often not present.
If you use a dash you can easily run this in 5-10 minutes and as an added bonus you run into an occasional keywarden and a lot of packs and rare spawns in the Dahglur Oasis.
Zelf heb ik ook deze methode gebruikt en heb je dus elke run op T2 37% kans op een shattered core.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:35:
Wil de o.a. de heren Grin en Retlaw vanavond uitnodigen voor een Monk Prutser Party

Petrus gaat ook de 300 in 8) (Op naar 8.... oh nee 400)
Gezellig! Ik ben wel van de partij. Waarschijnlijk iets later op de avond, maar schiet je wel aan als ik online ben. Kan ik mooi mijn nieuwe Shard of Hate uitproberen.

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Gister wel een leuke harrington gevonden op mijn WD met een bijna maximale leg affix roll, redelijke int roll, top all res roll en een waardeloze skill roll, die dus maar ge-enchant naar armor. De Vit roll valt ook wel erg tegen, maarja, daar is wel mee te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Heb al zo veel shards uitgegeven voor een Andariels.
Sinds het begin van de expansion letterlijk 1 gedropt.
Degene die ik draag kwam van een party member af. Dat ding zou toch niet zo zeldzaam moeten zijn.

Dan kan ik eindelijk voor een betere cindercoat gaan!
En magefists...
En source....
Witching hour misschien...

Er komt geen einde aan dit spel!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Bron-2274/hero/33213235
Pagina: 1 ... 40 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]