Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
DeadKennedy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:14:
[...]

Op mijn eerste dag level 70 Witch Doctor is het totnogtoe al gelukt om Tasker & Theo's én Mask of Jeram (2x zelfs, set en legendary? what's up with that??) te bemachtigen. Ben nu voor Tall Man's Finger aan het rollen, mijn dude ziet er nu zó uit:
https://eu.battle.net/d3/...nhagen-1727/hero/35805281
Zo idd lucky. Je hebt zelfs de Homunculus, SoJ en de RoRG al.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
scorpie schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:52:
Blegh, gisteren na paar weken tijd weer eens een rondje in D3 gelopen. Ik dacht.. hey ik moet nog reaper's materials hebben van Malthael, dus laat ik die eens pakken (meer kans met de huidige bonus enzo).. heb em 3x op 5% gekregen, 3x disconnect op dat punt.. hoe krijg ik het voor elkaar..
Blij dat je niet op HC speelt :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:25
NastyNickNL schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:53:
[...]

Zo idd lucky. Je hebt zelfs de Homunculus, SoJ en de RoRG al.
Homunculus, Tasker & Theo en Mask of Jeram heb ik gister gevonden. Alle andere equip komt van mijn Wizard waar ik al mijn paragon levels mee heb gehaald. Lucky, maar niet ZO lucky :)

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Door afspraken gisteren geen rifts kunnen doen, maar wel wat crafting mats gefarmed. Uiteindelijk alleen 1x mat voor nieuwe fleeting strap verkregen op mijn WD.

Nieuwe gemaakt met 1% extra IAS t.o.v. de oude, maar geen Int. +Armor mar gerolled naar Int, belt gaf daamree een DPS, toughness en healing upgrade :)

Verder een nieuwe rare ring gevonden die IAS em CHC had, door de VIT te rollen naar CHD een aardige tri-fecta ring verkregen.

Voor ik ging famren had ik mijn build ook omgegooid. Werkt inderdaad ook wel lekker, was aan het begin even wennen (ging 2x dood, maar dat was vooral omdat ik niet oplette op gamen omdat mijn vrouw wat tegen me begon te vertellen :) )

Wil me nu denk ik gaan richten op het vinden van souls / legs ( = souls als geen upgrade) voor rerolls op mijjn gear.

Verder shards gaan inzetten voor de kans op een T&T (met een redelijke roll om mijn tri-fecta gloves te vervangen).

Door mijn nieuwe build kan ik ook eens kijken of ik +Physical damage kan rollen op mijn amulet, nu ik minder afhankelijk ben van fire damage.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:38

Anno

Griefmaker#2862

Gisterenavond weinig succes gehad met de legs. Wel weer een stuk of 25 souls erbij en een berg gold voor het 'Aughilds fonds'.

Ook heb ik gelukkig wat legs kunnen weggeven aan iemand die ze wel kon gebruiken. Het is zo zonde als je een goed item moet salvagen. Misschien dat ze 1 uur traden binnen je clan mogelijk moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:09:
Misschien dat ze 1 uur traden binnen je clan mogelijk moet maken.
Klinkt wel leuk in theorie, maar in de prakijk denk ik dat dat niet gaat lukken. Ze moeten nu al per item de originele party bijhouden. En dan zouden ze per gedropt item de complete clan-list moeten opslaan :P (want ja, de clan kan veranderen in de tussentijd, daarom slaan ze accounts op per item).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 17:08

JoSchaap

Had a life, got a modem..

Ik ben zelf nu eindelijk tevreden over de huidige stats van mn barb-build en ga nu beginnen met het farmen voor mn uiteindelijke vuurbarbie build (dus cindercoat/rrg/aug/cain en wapens met firedamage)
hoewel een poison-barbie ook wel geinig klinkt.. :D

huidige status: http://www.diabloprogress...ap-2955/JoSchaap/39685579

ik zie zelf zosnel niet veel ruimte meer voor verbetering maar krijg met de 700k prof dps op torment 2 alles iig erg snel dood (ook geen escaping goblins meer op solo) :)

mocht iemand nog een item zien dat een betere roll kan hebben feel free to advice :)

gisteravond even de livestream teruggekeken. leuk om te horen dat ze in 2.1 met tiered rifts willen gaan werken :)

[ Voor 3% gewijzigd door JoSchaap op 21-05-2014 09:23 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:20:
[...]

Klinkt wel leuk in theorie, maar in de prakijk denk ik dat dat niet gaat lukken. Ze moeten nu al per item de originele party bijhouden. En dan zouden ze per gedropt item de complete clan-list moeten opslaan :P (want ja, de clan kan veranderen in de tussentijd, daarom slaan ze accounts op per item).
Daar heb je gelijk in. Ze moeten inderdaad de clan lijst opslaan. Anders kan iemand snel de clan joinen voor het item en weer leaven na de trade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 09:32

Cramthabam

Leef en laat leven

JoSchaap schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:21:
Ik ben zelf nu eindelijk tevreden over de huidige stats van mn barb-build en ga nu beginnen met het farmen voor mn uiteindelijke vuurbarbie build (dus cindercoat/rrg/aug/cain en wapens met firedamage)
hoewel een poison-barbie ook wel geinig klinkt.. :D

huidige status: http://www.diabloprogress...ap-2955/JoSchaap/39685579

ik zie zelf zosnel niet veel ruimte meer voor verbetering maar krijg met de 700k prof dps op torment 2 alles iig erg snel dood (ook geen escaping goblins meer op solo) :)

mocht iemand nog een item zien dat een betere roll kan hebben feel free to advice :)

gisteravond even de livestream teruggekeken. leuk om te horen dat ze in 2.1 met tiered rifts willen gaan werken :)
Je hebt alleen maar pure dps. Geen elemental en elite. Deze kunnen er nog makkelijk bij.
Zie mijn profiel bijvoorbeeld. Dit is max denk zonder over te gaan op de set items. IK of Earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Of minimaal 7 dagen lid van de clan, of max. 1x per week clan wisselen.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:35:
Ik vind bloodshards uitgeven bij Kadala ook maar een frustrerende bezigheid.

Gisteren weer 1500 stuks bij haar gedumpt in broekjes, 0 legendaries...

Die Hexing Pants of Mr. Yan worden de dood van mijn toetsenbord nog eens. :'(

De teller staat nu op 11000 bloodshards om die hexing pants te krijgen. No luck...
Moet je nagaan, hier de omgedraaide wereld. Ik wordt doodmoe van die Hexing Pants, ik heb er al 4 gehad van Kadala. Ik wil Jade pants :(

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09 08:28
Gisteren een top D3 dag gehad:

M'n Witchdoctor: Nieuwe chest, shoulders, hands, neck... Vooral die nek!!

M'n barbarian: Nieuwe wapens, nieuwe boots (WOW)

En nog een 2e royal ring of grandeur... na 3 chests :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Rann schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:05:

omg _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick

Zo lekker mooie Jeram en amu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 30-09 15:37
Ik heb ook een mooie physical amu op mijn 2e DH, met nog een beetje extra rerollen denk ik niet snel nog een upgrade te vinden. _/-\o_

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/43076588

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:46

Werkt die hexing pants eigenlijk een beetje in pet spec? Ik heb em ook liggen, maar ik vind dat ik nogal vaak stil sta om fetishes te refreshen met de toads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Dennism schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:24:
[...]

Werkt die hexing pants eigenlijk een beetje in pet spec? Ik heb em ook liggen, maar ik vind dat ik nogal vaak stil sta om fetishes te refreshen met de toads.
Heb het gisteren even geprobeerd met mijn pet WD samen met Zuni set en dan zonder main attack, was wel grappig voor een run om alleen maar rondjes te lopen en mijn pets al het werk te laten doen en een dps increase van 25% is best wel veel :P , maar was op T5 toch niet zo effectief als mijn Jade set, dus na die run maar weer geswitcht

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
zag net op diabloprogress dat ik 60% elite dmg doe :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-08 10:05
EricNL schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Moet je nagaan, hier de omgedraaide wereld. Ik wordt doodmoe van die Hexing Pants, ik heb er al 4 gehad van Kadala. Ik wil Jade pants :(
aaargh! heb ook al rond de 1000 shards weggebrand voor die hexing pants.....op naar de volgende 1000 dan maar...

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
ZTeeVeR schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:57:
[...]

aaargh! heb ook al rond de 1000 shards weggebrand voor die hexing pants.....op naar de volgende 1000 dan maar...
Dat x11 hierzo. Stom ding, te lage droprate...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
:(
Ik na een nieuwe dag Act1 splitbounty farming nog steeds niet. :')

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

hexta schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:01:
[...]

:(
Ik na een nieuwe dag Act1 splitbounty farming nog steeds niet. :')
Hou vol, na bijna 2 maanden kreeg ik hem 2 dagen geleden eindelijk, op normal.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:59:
[...]

Dat x11 hierzo. Stom ding, te lage droprate...
Weet niet of de droprate te laag is, het is een erg goed item in bepaalde builds, maar voor zover ik weet geen vereiste om een bepaalde build te laten werken, enkel om sommige builds te verbeteren.

Ik denk dat het wel ok dat sommige (zeer) goede items wat zelfzamer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Inmiddels 3x een royal ring of grandeur gevonden, lvl 61, lvl 69 en lvl 70.
Maar nauwelijks setitems, dus overbodig.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
UTADDICT schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:07:
[...]

Hou vol, na bijna 2 maanden kreeg ik hem 2 dagen geleden eindelijk, op normal.
Ik denk dat RoRG ook het best te farmen is op normal. Je kan hem ook wel farmen op Torment, maar dat duurt dan ook gelijk een stuk langer. Ik denk dat als je hem op normal farmed, je meer kans maakt dan de waarschijnlijke 'betere' kans die je op Torment niveau hebt...

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
Volgens mij is dat niet de reden dat men hem farmed op torment. Ze doen dat omdat je dan ook meteen kans hebt dat er specific class items uit de caches kunnen droppen tov 'normale' caches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:07
NastyNickNL schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:49:
Volgens mij is dat niet de reden dat men hem farmed op torment. Ze doen dat omdat je dan ook meteen kans hebt dat er specific class items uit de caches kunnen droppen tov 'normale' caches.
En omdat ik gewoon een sloot meer exp krijg voor de nauwelijks extra tijd die het kost. Op T1 valt alles ook snel te 1 à 2-shotten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Als ik hier de dps bij sommige zie dan ben ik voorlopig nog wel aan het grinden om door Torment heen te komen. Ben al blij als ik een crit van 1M haal.
Soms droppen de legs, plans en set items snel maar soms hele avonden dropt er niets.
Zijn er rifts of bounties waar je sneller beter van wordt of blijft het random maar zoveel mogelijk grinden?

[ Voor 25% gewijzigd door solique op 21-05-2014 12:03 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:43
solique schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:03:
Als ik hier de dps bij sommige zie dan ben ik voorlopig nog wel aan het grinden om door Torment heen te komen. Ben al blij als ik een crit van 1M haal.
Soms droppen de legs, plans en set items snel maar soms hele avonden dropt er niets.
Zijn er rifts of bounties waar je sneller beter van wordt of blijft het random maar zoveel mogelijk grinden?
Hier kun je zien welke legendaries bouny specifiek zijn. Verder is het inderdaad random.

Het kan overigens snel gaan hoor, één wapen, offhand of perfect gerollde ring/amu/gloves kunnen al veel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
solique schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:03:
Rifts hebben een hogere droprate dan bounties voor legs, iig op T1 en hoger, maar dacht daaronder ook al. Verder kun je een rift na een gamblen met je bloodshards die een stuk meer droppen van rift bosses dan van bounties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Door een set bonus en een reroll naar Area Damage (daarna zieltjes op) kwam ik in de situatie dat ik van 50% area damage naar 95% ging. Ahh kan geen kwaad dacht ik, ik roll het later wel weer een keer naar crit damage. Dus ik ging verder met T2 en ik wist even niet hoe ik moest reageren toen ik mijn eerste pack tegen kwam en een Blessed Hammer liet rond slingeren O+

Vette shit haha.. >:)
Gisteren voor het slapen gaan met 2 nieuwe souls nog de shoulders anders gerolld van reduce cooldown naar 20% Area Damage extra, nu zit ik op 115% area damage. Vanavond maar eens aanvoelen hoe dat speelt.

Voor mobs en elites die bij elkaar staan is dit echt relax. Een hammer die crit voor 4 miljoen en AD doet, deelt ook dus even 4.6 miljoen uit in een straal van 10 yards om deze monster heen. Gooi er een Shield Glare + Divine Verdict bij en ze ontvangen ongeveer 5.5 miljoen. Blessed hammer FTW!

Er staat een leuk artikel op het Battle.net nieuws welke Area Damage uitlegt (kan hier niet linken op kantoor)
Ook zeer effectief voor WD en monks skills. Weet iemand of Heavens Fury en AD samen werken?

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
Dennism schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:12:
[...]

Rifts hebben een hogere droprate dan bounties voor legs, iig op T1 en hoger, maar dacht daaronder ook al. Verder kun je een rift gamblen met je bloodshards die een stuk droppen van rift bosses dan van bounties.
Deels verouderd, maar handig plaatje. Kan de 2.0.5 versie niet vinden, maar dat zit 'm vooral in Kadala en Caches.
Ruigerock schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:26:

Er staat een leuk artikel op het Battle.net nieuws welke Area Damage uitlegt (kan hier niet linken op kantoor)
Ook zeer effectief voor WD en monks skills. Weet iemand of Heavens Fury en AD samen werken?
Bedoel je deze? Overigens kunnen alle spells volgens mij AD triggeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:22:
Ik heb ook een mooie physical amu op mijn 2e DH, met nog een beetje extra rerollen denk ik niet snel nog een upgrade te vinden. _/-\o_

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/43076588
maar deze amu ga je nooit inhalen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/2672982

edit: antwoord al gevonden, Tasker werkt dus super goed met sentries...

[ Voor 7% gewijzigd door Mofkees op 21-05-2014 12:44 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 23-08-2023
iemand nog tips nd tricks voor mn monk? ik hou het redelijk uit in t2 en t3 in een goeie party maar kan niet voorstellen dat ik mezelf ooit t4 zie doen...

kan ik wat verbeteren aan skills?

Tag: MadxCat#1754-----D3 Armory-----Diablo Progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

MadxCat schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:39:
iemand nog tips nd tricks voor mn monk? ik hou het redelijk uit in t2 en t3 in een goeie party maar kan niet voorstellen dat ik mezelf ooit t4 zie doen...

Je helm, shoulders en chest zou ik als eerste vervangen. Dit kan denk ik het makkelijkst bij Kadala. Als je voor lightning damage gaat zou ik ook belts gambelen bij Kadala voor een Thundergods Vigor hier zit tot +15% lightning damage op.

En voor een helm zou ik proberen een The Eye of The Storm te krijgen hier zit tot +30% lightning damage op.

Chest en shoulders zou ik op den duur voor de monk set gaan, voor de set bonus.

Daarna zou ik focussen op ringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Je touchness is wel erg laag. Ook niet gek dat je snel dood gaat. Als ik jou was en als het kan, dat je de Aughild's Shoulders / wrist craf. Sowieso houden bij 1 type resistance.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:45:
[...]

Je touchness is wel erg laag. Ook niet gek dat je snel dood gaat. Als ik jou was en als het kan, dat je de Aughild's Shoulders / wrist craf. Sowieso houden bij 1 type resistance.
ik stack fire zit rond de 1k all resist door passive

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

MadxCat schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:46:
[...]

ik stack fire zit rond de 1k all resist door passive
Je moet niet alleen kijken naar de resistance. Zijn ook andere dingen die meetellen in de touchness.
Je HP, Decrease elite damage % helpt ook ontzettend veel.
Probleem zoveel mogelijk bloodshard te verkrijgen en bij kadala in te leveren voor je chest en je headpiece.

[ Voor 14% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-05-2014 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:48:
[...]

Je moet niet alleen kijken naar de resistance. Zijn ook andere dingen die meetellen in de touchness.
Je HP, Decrease elite damage % helpt ook ontzettend veel.
ok.
ik ben ook bezig om aughilds te craften maar deze wrist nu is zoo nice...
dus andere combi? of gwn aughilds aanhouden en light+ van andere items afhalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cfern
  • Laatst online: 15:46
Ha, dat wist ik al lang. Als je veel AoE skills hebt en mobs in een kluitje weet te proppen, dan kan het zomaar zijn dat je damage verdubbelt.

Het is namelijk zo dat (gemiddeld)
extra damage vs. elk groepslid = (area damage%) * (aantal poppetjes in groep - 1) / 5.

Eventjes aangenomen dat de arme zieltjes in de groep binnen 10 diablo yards van elkaar staan en je skill de hele groep afdekt. Iets dat best vaak kan voorkomen als je met een pull monk speelt, black hole gebruikt als wizard, etc...

En area damage pakt de gedane damage, niet je weapon damage, dus bij een area crit van 10M kan het zomaar zijn dat elk poppetje niet 10M, maar 20M aan damage pakt. :9~

Voordelen:
- lekker veel hidden DPS versus trash packs.

Nadelen:
- kansloos vs. rift bosses, losse elites etc.
- werkt alleen echt lekker als je een AoE skill gebruikt. Single target skills schalen niet zo hard met area damage.

De afweging is dus of je single target DPS genoeg is. Als trash packs al snel genoeg smelten, kun je weer wat area damage voor de gebruikelijke trifecta stats inwisselen.

"I'd rather have a full bottle in front of me, than a full frontal lobotomy." (Tom Waits) | PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16:49

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

skills zijn wel ok, maar verander of je rune van deadly reach naar scattered blows of equip een lightning damage spirit generator.
In je gear zit nog genoeg ruimte, oa:

- % elemental damage op je amu
- % elemental damage op je helm (eye of the storm bij lightning)
- skill damage op je shoulders
- op je linker ring critical hit chance en attack speed
- rechter ring crit chance en critical hit damage
- belt met lightningdamage (thundergod)

Leuke monk verder!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

MadxCat schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:49:
[...]

ok.
ik ben ook bezig om aughilds te craften maar deze wrist nu is zoo nice...
dus andere combi? of gwn aughilds aanhouden en light+ van andere items afhalen?
Kijk mijn wrist ;) Met goeie kans, kan je goeie stats krijgen. Tevens heb jij je WKL gererolled al? zo niet, zou ik je lightningskill %15 erop verhogen naar hopelijk als het kan 25%, als het niet kan, je ASP rerollen naar %10 damage.

Oh ja, check niet me shoulders / chest. Hehehe kom goud te kort :P

[ Voor 9% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-05-2014 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:52:
[...]

Kijk mijn wrist ;) Met goeie kans, kan je goeie stats krijgen. Tevens heb jij je WKL gererolled al? zo niet, zou ik je lightningskill %15 erop verhogen naar hopelijk als het kan 25%, als het niet kan, je ASP rerollen naar %10 damage.

En anders eerste combi shoulders / chest maken. die zullen sneller slagen waarschijnlijk. Kijk maar bij mij, zo heb ik het ook nog. Ik gebruik strongarms voor de knockback icm deadly reach, dus wil ook mijn bracers niet kwijt...

Hoe bevalt hands of lighting?! Heb het nog niet geprobeerd...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

retlaw schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:57:
[...]

En anders eerste combi shoulders / chest maken. die zullen sneller slagen waarschijnlijk. Kijk maar bij mij, zo heb ik het ook nog. Ik gebruik strongarms voor de knockback icm deadly reach, dus wil ook mijn bracers niet kwijt...

Hoe bevalt hands of lighting?! Heb het nog niet geprobeerd...
Die hands of lightning bevalt wel goed. Critjes van 12m komen vaak voor. Maar hands of lightning is eigenlijk alleen in je voordeel bij +2.00 asp. Anders kun je inderdaad beter bij scattered blows houden.

En uiteraard andere combi maken ermee kan ook. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-05-2014 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:58:
[...]

Die hands of lightning bevalt wel goed. Critjes van 12m komen vaak voor. Maar hands of lightning is eigenlijk alleen in je voordeel bij +2.00 asp. Anders kun je inderdaad beter bij scattered blows houden.
Nice. Goed om te horen, ga ik toch eens andere bracers zoeken :). Zit met ias sowieso boven de 2 dus dat is geen belemmering!

Op mijn andere monk wil ik de 1000 sided strike monk build gaan testen. das ook een leuke volgens mij!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

retlaw schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:02:
[...]

Nice. Goed om te horen, ga ik toch eens andere bracers zoeken :). Zit met ias sowieso boven de 2 dus dat is geen belemmering!

Op mijn andere monk wil ik de 1000 sided strike monk build gaan testen. das ook een leuke volgens mij!
Lol 1000 sides strikes? :P Ja ik vind jouw necklace erg fijn :9 Heb wel een goede, alleen ik krijg de reroll naar CHC ervan niet goed, daarom maar even deze gele necklace. En zoek nog goeie SoJ, krijg hem maar niet gedropt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de meeste WD's niet zo nuttig, aangezien Area damage niet proct van pets en die in de meeste builds het leeuwendeel van de damage opeisen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Door een set bonus en een reroll naar Area Damage (daarna zieltjes op) kwam ik in de situatie dat ik van 50% area damage naar 95% ging. Ahh kan geen kwaad dacht ik, ik roll het later wel weer een keer naar crit damage. Dus ik ging verder met T2 en ik wist even niet hoe ik moest reageren toen ik mijn eerste pack tegen kwam en een Blessed Hammer liet rond slingeren O+

Vette shit haha.. >:)
Gisteren voor het slapen gaan met 2 nieuwe souls nog de shoulders anders gerolld van reduce cooldown naar 20% Area Damage extra, nu zit ik op 115% area damage. Vanavond maar eens aanvoelen hoe dat speelt.

Voor mobs en elites die bij elkaar staan is dit echt relax. Een hammer die crit voor 4 miljoen en AD doet, deelt ook dus even 4.6 miljoen uit in een straal van 10 yards om deze monster heen. Gooi er een Shield Glare + Divine Verdict bij en ze ontvangen ongeveer 5.5 miljoen. Blessed hammer FTW!

die combo van AD zou dan ook werken met de infinite blessed shield / scattering trow toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Voor diegene die willen weten wat area damage nu inhoud:

http://www.diablowiki.net/Area_Damage

Area Damage Key Facts

All direct damage and Damage over Time attacks trigger Area Damage procs on other targets within 10 yards.
The damage radius goes from the target hit, not from the player doing the hitting. (Thus it works as well for ranged as for melee attackers.)
AD does not proc from pets or minions, from Sweeping Wind, from Thorns damage, or from legendary items that proc extra hits after the initial blow.
AD does not proc from itself. Each hit of AD will not trigger additional AD in an endless diminishing cascade.
AD never crits, though it is a % of the total hit damage, including crit hits. (AD damage always displays white, never yellow.)
Since AD can be raised over 100% damage from gear and Paragon Points, you can get AD values bigger than your initial hit.
Targets do not check AD on themselves. Thus AD provides no potential bonus when hitting a single enemy.
Targets in range (10 yards) can take Area Damage from multiple sources.
Thus if you hit 10 enemies with a big splash attack, all 10 will proc AD to the other 9, potentially generating massive shared damage.
For the damage display the game adds up multiple impacts of AD taken simultaneously. This can result in the AD number being much larger than the actual hit value, when there are many enemies in close proximity.
For example, take a character with 50% AD who hit 5 enemies with a single splash attack. All 5 targets would proc AD on each other. If all 4 procs (20% chance from each) were successful on a single enemy, it would take 200% AD, double the damage of the initial hit.)

Maximizing AD is not generally a wise strategy, as in many item slots (especially weapons, gloves, and jewelry) other affixes (such as ChD, ChC, or mainstat) will deliver a better damage increase. After all, AD only triggers 20% of the time, and its damage is derived from the normal damage. But a good amount of AD can be quite useful, especially when fighting large groups of enemies.

[ Voor 91% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-05-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:04:
[...]

Lol 1000 sides strikes? :P Ja ik vind jouw necklace erg fijn :9 Heb wel een goede, alleen ik krijg de reroll naar CHC ervan niet goed, daarom maar even deze gele necklace. En zoek nog goeie SoJ, krijg hem maar niet gedropt :(
deze dus klik. Volgens mij sjees je er dan doorheen :)

Mijn monks zijn ook nog lang niet af. Overal kan wel wat beter. Hoop binnenkort wel stapje naar comfortabel T4 te maken...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
zijn hier petdocs die paragon punten stoppen in area dmg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:58:
[...]

En uiteraard andere combi maken ermee kan ook. :)
De tootltip zegt 'Increase the number of hits in the second strike from 7 to 10 and increasing damage to 429% weapon damage as Physical.' Lightning.

Betekend dat dat je 7-10 keer 429% damage doet ? Als dat zo is moet ik vanavond eens kijken of die skill wat voor mij is.

Kun je trouwens ergens online zien wat je attack speed is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:09:
[...]

Mijn monks zijn ook nog lang niet af. Overal kan wel wat beter. Hoop binnenkort wel stapje naar comfortabel T4 te maken...
Volgens mij zaten wij laatst toch echt op T4 te rammen Ret, in mijn ogen behoorlijk comfortabel.
Ging toch prima? Nu zat je wel in een party met echte toppers natuurlijk ;) 8) , maar dan nog, je liep helemaal niet in de weg ofzo :+

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Anno schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:13:
[...]

De tootltip zegt 'Increase the number of hits in the second strike from 7 to 10 and increasing damage to 429% weapon damage as Physical.' Lightning.

Betekend dat dat je 7-10 keer 429% damage doet ? Als dat zo is moet ik vanavond eens kijken of die skill wat voor mij is.

Kun je trouwens ergens online zien wat je attack speed is ?
Die tooltip op D3 armory klopt niet, want het is geen physical meer maar lightning. En ja het wordt verhoogt naar 429%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

retlaw schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:09:
[...]

Ziet eruit als een Fire build. Helaas is fire build momenteel sterker dan lightning. Dit zal in 2.1 wel aangepast worden. Maar hier zijn char: http://eu.battle.net/d3/e...Hermit-2407/hero/27147826

Hij haalt zijn grote damage uit Epiphany inner fire. Aangezien ik lightning build gebouwd ben en geen fire +% items heb, zal ik dat eerst moeten verzamelen. Devestator kan ik wel al maken, maar je hebt echt een 2H wapen nodig hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik met Xbox Controller :) Geen probleem op high level torment, even snel and keyboard en muis :) (speel met controller uit noodzaak, Diablo 3 is nogal een click spel en met RSI is het niet zo praktisch :P )
Dennism schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:55:
Ik speel als de koning ;) met een Razer naga, kan je zelfs op luie momenten compleet zonder keyboard spelen zonder rare bindings te hoeven maken: Ik heb deze http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-naga-molten/ de 2014 versie schijnt nog wat beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Mofkees schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:37:
[...]

maar deze amu ga je nooit inhalen :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/NeooeN-2211/hero/2672982

edit: antwoord al gevonden, Tasker werkt dus super goed met sentries...
Do I hear a challenge? :P

Je weet maar nooit, misschien haa l ik de 100% ook wel met rerollen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:16:
[...]

Die tooltip op D3 armory klopt niet, want het is geen physical meer maar lightning. En ja het wordt verhoogt naar 429%.
Ik had het al snel aangepast in mijn post. Vanavond maar even proberen. Want volgens mij moet ik voor meer damage echt van mijn 'Fist of Thunder' af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Anno schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:22:
[...]

Ik had het al snel aangepast in mijn post. Vanavond maar even proberen. Want volgens mij moet ik voor meer damage echt van mijn 'Fist of Thunder' af.
Euhm fist of thunder gebruik ik al heel lang niet meer. Gebruikte eerst Scattered blows, totdat 2.0.5 kwam en me ASP naar +2.00 ging, toen overgegaan naar way of the hundred fists met hands of lightning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:20:
[...]

Do I hear a challenge? :P

Je weet maar nooit, misschien haa l ik de 100% ook wel met rerollen. ;)
óf een 750? Dex / 100% / 10% ;)

gisteren een Speed Pylon en 50 meter verder een Conduit pylon... dat was een snelle rift kan ik je vertellen :+

[ Voor 18% gewijzigd door Zephyr op 21-05-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
oostland33 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:11:
Ja maar dat is meer omdat het toch ergens in moet, naja ik zou het ook nog in +gold kunnen stoppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:24:
[...]

Euhm fist of thunder gebruik ik al heel lang niet meer. Gebruikte eerst Scattered blows, totdat 2.0.5 kwam en me ASP naar +2.00 ging, toen overgegaan naar way of the hundred fists met hands of lightning.
Scattered Blows kan ik ook nog proberen als mijn AS te laag is. Eerst maar even kijken hoe hoog deze is. Met aura en / of para kan ik vast wel boven de 2.0 uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Anno schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Scattered Blows kan ik ook nog proberen als mijn AS te laag is. Eerst maar even kijken hoe hoog deze is. Met aura en / of para kan ik vast wel boven de 2.0 uitkomen.
Wave of light pleur ik er vanavond ook ervan af. Kost teveel spirit en genereer te langzaam om het vaak achter elkaar te gebruiken. Dat wordt weer lashing tail kick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Wave of light pleur ik er vanavond ook ervan af. Kost teveel spirit en genereer te langzaam om het vaak achter elkaar te gebruiken. Dat wordt weer lashing tail kick :P
Wave of light heb ik om die reden nog nooit geprobeerd. En zeker in combinatie met Cyclone Strike heb je veel spirit regen nodig en of reduced resource cost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Grin schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:13:
[...]

Volgens mij zaten wij laatst toch echt op T4 te rammen Ret, in mijn ogen behoorlijk comfortabel.
Ging toch prima? Nu zat je wel in een party met echte toppers natuurlijk ;) 8) , maar dan nog, je liep helemaal niet in de weg ofzo :+
True... En ligt ook wel aan de party waar je in zit hoor :). Maar killen duurt zo lang op t4! pullen en stunnen gaat wel goed, maar wat meer kill power zou fijn zijn.
Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Ben daar juist wel tevreden over. Ik heb nu palm op de plek waar ik de laatste tijd die pilar heb...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

retlaw schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:40:

True... En ligt ook wel aan de party waar je in zit hoor :). Maar killen duurt zo lang op t4! pullen en stunnen gaat wel goed, maar wat meer kill power zou fijn zijn.

[...]
Killen doet de monk doorgaans niet op T4, dat moeten we aan de WD/Wiz/DH overlaten. En dat vind ik prima.
Ik sla nog geen deuk in een pakje boter op T3, laat staan T4, maar de support van de monk -in mijn geval freeze- is erg waardevol voor de party.

Wave of light rockt, helemaal voor een cold/freeze build! Niet gedacht dat ik ooit enthousiast zou kunnen spreken over bell monk's (want laten we wel wezen, doorgaans is dat irritant tuig >:) ).
Als ik mijn best doe dan komt de T4 rift boss niet van zijn plek en kunnen de WD's/Wiz/DH de geparkeerde zielenpoot als een natte krant tegen de vlakte slaan. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Grin schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:49:
[...]

Killen doet de monk doorgaans niet op T4, dat moeten we aan de WD/Wiz/DH overlaten. En dat vind ik prima.
Ik sla nog geen deuk in een pakje boter op T3, laat staan T4, maar de support van de monk -in mijn geval freeze- is erg waardevol voor de party.

Wave of light rockt, helemaal voor een cold/freeze build! Niet gedacht dat ik ooit enthousiast zou kunnen spreken over bell monk's (want laten we wel wezen, doorgaans is dat irritant tuig >:) ).
Als ik mijn best doe dan komt de T4 rift boss niet van zijn plek en kunnen de WD's/Wiz/DH de geparkeerde zielenpoot als een natte krant tegen de vlakte slaan. :*)
Euhm ik had de pillar ;) Niet de dingdong :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Grin schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:49:
[...]

[..]
Ik vond dat niet zo leuk, daarom ben ik gestopt met mijn monk.

De EDPS monsters die monks voor RoS waren is verleden tijd en dat vind ik jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:54:
[...]

Ik vond dat niet zo leuk, daarom ben ik gestopt met mijn monk.

De EDPS monsters die monks voor RoS waren is verleden tijd en dat vind ik jammer.
Wacht maar tot 2.1 blaat :9 Dan wordt monk weer leuk om te spelen, heb er goede vertrouwen in :)
Tot die tijd, blijf ik loyaal aan me monkey :P

[ Voor 6% gewijzigd door Xtr3me4me op 21-05-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:55:
[...]

Wacht maar tot 2.1 blaat :9 Dan wordt monk weer leuk om te spelen, heb er goede vertrouwen in :)
Same here, daarom blijf ik nu ook door farmen voor betere gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Bosmonster schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:05:
[...]

Voor de meeste WD's niet zo nuttig, aangezien Area damage niet proct van pets en die in de meeste builds het leeuwendeel van de damage opeisen...
Het werkt wel met piranha en locust swarm, in de swarm zie ik het meeste voordeel aangezien dat heel veel ticks achter elkaar heeft en buiten beeld door gaat.

@ricmaniac, blessed shield zal hier ook baat bij hebben zo ver ik weet, 100% AD + pinball effect = chaos :)

Losse elites hebben hier inderdaad geen baat bij, maar ik sla liever stukken sneller door mobs/elite packs wat meestal 95% van de tijd is. De elite baas pak ik wel met een getimede Iron Skin en een hoge thorns damage.

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:54:
[...]

Monks deden voor RoS ook al geen dmg, in ieder geval niet in vergelijking met WD's, barbs en Wizzies, het liefst heb ik ook gewoon een monk in mijn party die gewoon alles pulled, palmed en stunned, dmg is niet belangrijk wel dat alles bij elkaar gepalmed staat als ik met soul harvest kom

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:55:
[...]

Inderdaad gezien de wensen van de Devs (zie oa DiabloFans.com) gaan er weer genoeg veranderingen komen voor de monk. 8) Daarnaast is de monk in haar support rol nog steeds een goede toevoeging in de groep :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En waar de wizard OP was voor RoS is nu de witch doctor OP, en zie je veel mensen switchen. De meeste vragen hier zien ook op WD :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Vidra schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:58:
En waar de wizard OP was voor RoS is nu de witch doctor OP, en zie je veel mensen switchen. De meeste vragen hier zien ook op WD :D
Ook meteen gestopt met RoS na die onnozele nerf. Nu vind ik de replay waarde sowieso al net aan, dus dit was wel weer een grote druppel vanuit Blizzard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
desjaak909 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:57:
[...]

Monks deden voor RoS ook al geen dmg, in ieder geval niet in vergelijking met WD's, barbs en Wizzies, het liefst heb ik ook gewoon een monk in mijn party die gewoon alles pulled, palmed en stunned, dmg is niet belangrijk wel dat alles bij elkaar gepalmed staat als ik met soul harvest kom
Scuse me?

Voor RoS deden monks de meeste damage van al deze classes dankzij: Won Khim Lau met lightning synergy, Breath of Heaven, Deadly Reach gecombineerd met FoT en combination strike en MoC Overawe (40% bonus damage op alles om je heen). Ik haalde met mijn monk een paperdoll van 700k dps exclusief de 25% bonus lightning damage 40% bonus van de mantra.

Voor RoS waren wizards allemaal CM wizards, geen damage maar veel CC. WD's hadden de Bats meatgrinder maar deden minder damage want verder weinig synergy. Alleen barbs ben ik met je eens, maar dat kwam voornamelijk door de AoE. Op bosses waren monks veruit het sterkste.

Kom niet aan met monks deden voor de patch al geen damage. FoT Thunderclap was gewoon heel sterk en is nu generft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:04:
[...]

Scuse me?

Voor RoS deden monks de meeste damage van al deze classes dankzij: Won Khim Lau met lightning synergy, Breath of Heaven, Deadly Reach gecombineerd met FoT en combination strike en MoC Overawe (40% bonus damage op alles om je heen). Ik haalde met mijn monk een paperdoll van 700k dps exclusief de 25% bonus lightning damage 40% bonus van de mantra.

Voor RoS waren wizards allemaal CM wizards, geen damage maar veel CC. WD's hadden de Bats meatgrinder maar deden minder damage want verder weinig synergy. Alleen barbs ben ik met je eens, maar dat kwam voornamelijk door de AoE. Op bosses waren monks veruit het sterkste.

Kom niet aan met monks deden voor de patch al geen damage. FoT Thunderclap was gewoon heel sterk en is nu generft.
Ben het met blaat zekers eens. Ik was altijd jaloers op zijn gear pre-RoS _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
trix0r schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:03:
[...]

Ook meteen gestopt met RoS na die onnozele nerf. Nu vind ik de replay waarde sowieso al net aan, dus dit was wel weer een grote druppel vanuit Blizzard.
En je speelt wel Adventure mode? want ik had hetzelfde als jou, vroeger bij D2 kon ik het wel maar met D3 voelde ik ook niet veel voor replay waarde van acts. maar nu sinds RoS en Adventure mode speel ik echt gewoon super veel zonder dat ik het saai vind worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
trix0r schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:03:
[...]

Welke Nerf, volgens mij heeft de wiz geen serieuze nerfs gehad in RoS op enkele bugfixes na.
oostland33 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:11:
Ja, want ik zie geen andere nuttige stat in die tier om punten in te stoppen na LoH, resource costs heb weinig aan aangezien jebijna niets spend, en gold find is geloof ik ook niet zo nuttig.

[ Voor 33% gewijzigd door Dennism op 21-05-2014 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dennism schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:09:
[...]

Welke Nerf, volgens mij heeft de wiz geen serieuze nerfs gehad in RoS op enkele bugfixes na.
Critical Mass doet niet meer wat hij voorheen deed, wat wel degelijk een nerf is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:10:
[...]

Critical Mass doet niet meer wat hij voorheen deed, wat wel degelijk een nerf is.
Dat was al voor RoS toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dennism schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:11:
[...]

Dat was al voor RoS toch?
Iets daarvoor ja. Neemt niet weg dat het de builds van 85% van de wizards naar "worthless oblivion" heeft geknalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:04:
[...]
Scuse me?

Pre-RoS waren de beste teams toch echt 1 pull wd en 3 rend barbs of 1 pull monk en 3 meatgrind Wd's en ook solo clearde ik sneller met mijn barb en wd dan met mijn mijn monk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
desjaak909 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:13:
[...]

Pre-RoS waren de beste teams toch echt 1 pull wd en 3 rend barbs of 1 pull monk en 3 meatgrind Wd's en ook solo clearde ik sneller met mijn barb en wd dan met mijn mijn monk
En daarmee bevestig je mijn punt. AoE.

Je noemt nu allemaal teams op die specialiseren in dikke aoe. Ga met zo'n zelfde team maar eens ubers doen. Wedden dat je niks klaarspeelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:53
Iemand nog ideeën voor mijn DH? Zit eigenlijk een beetje vast wat betreft dmg, het ontbreken van een RoRG begint nu echt vervelend te worden i.v.m. combineren van sets..

http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:14:
[...]

En daarmee bevestig je mijn punt. AoE.

Je noemt nu allemaal teams op die specialiseren in dikke aoe. Ga met zo'n zelfde team maar eens ubers doen. Wedden dat je niks klaarspeelt?
Maarja het gaat er uiteindelijk toch om dat je een area het snelst cleared, dat je het tegen een uber leuk doet is toch veel minder belangrijk, al deed mijn HotA barb het beter dan mijn monk bij ubers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
desjaak909 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:24:
[...]

Maarja het gaat er uiteindelijk toch om dat je een area het snelst cleared, dat je het tegen een uber leuk doet is toch veel minder belangrijk,[..]
Niet mee eens. In een area staan ook elites en die kosten altijd het meeste tijd.
desjaak909 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:24:
[...]al deed mijn HotA barb het beter dan mijn monk bij ubers
Dat kan ook een gearkwestie zijn. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 21-05-2014 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Grimmie187 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:19:
Iemand nog ideeën voor mijn DH? Zit eigenlijk een beetje vast wat betreft dmg, het ontbreken van een RoRG begint nu echt vervelend te worden i.v.m. combineren van sets..

http://eu.battle.net/d3/e...mmie187-2217/hero/3175537
Ben geen topper met de DH dus slechts één enkele tip.
Volgens mij hebben alle top DH een dual-wield setup. Ik heb ook even met een dikke 2H en quiver gespeeld maar dat is het toch niet. Resource regeneration en dps is het gewoon net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:53
Grin schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:27:
[...]

Volgens mij hebben alle top DH een dual-wield setup. Ik heb ook even met een dikke 2H en quiver gespeeld maar dat is het toch niet. Resource regeneration en dps is het gewoon net niet.
Ja i know. Heb inmiddels 5 1h's in mn bank ziten maar daar zit nog geen combi tussen die meer dmg oplevert dan mijn huidige setup. Nog 1 echt goeie 1hander vinden en dan kan ik overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Grin schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:27:
[...]

Over het algemeen is dat zo inderdaad. Alleen geen RoRG hebben beperkt je mogelijkheden heel sterk. Zoals in mijn sig te zien is ben ik daar behoorlijk van afhankelijk.

Mijn items zijn behoorlijk BiS echter. Ik heb een betere offhand liggen maar ik was te lui om die te equippen met uitloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Gisteren maar eens gaan experimenteren met verschillende builds om zo effectief gebruik te kunnen maken van mijn Crusaders 6-set bonus.

Ik heb namelijk geen Blade of Prophecy, Fate of the Fell of Gyrfalcon's Foote. Dus alle standaard builds zijn eigenlijk gewoon niet mogelijk.

Achter het volgende gekomen (wel 6-set Akkhans en wat CDR nodig): Shield Bash.

Nu was Shield Bash al even bekend als redelijke spender voor een Fire Build, maar holy eigenlijk nog beter. De eerste Rune is top, en de combinatie met die blinding skill om wrath op peil te houden, plus de 6-set maakt hem zelfs HEEL sterk.

Ik heb matige +holy en + elite dmg, maar crit nu constant rond de 30mil (Akarat's Champion included, die heeft bij mij nog maar een CD van een paar seconden). Hiermee houdt je jezelf in leven, maar deal je ook genoeg dmg om op T4-T5 goed mee te komen.

Wel pertinent dat ik OF meer +holy dmg, of één van de 3 bovengenoemde wapens moet hebben om in aanmerking te komen voor T6. Niet heel divers, die T6 builds.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:43
Gisteren regende het legs. Vyr's handschoentjes gekregen, dus set 3/4. Vanavond farmen voor captain Crimson en Aughild en dan zo zoetjes aan toch maar eens de Ring of Royal Grandeur gaan opsnorren...

En Chantodo set compleet-10% elite dmg :D weet iemand of er betere weapon/source combinaties zijn specifiek voor (almost) perma archon (met veel dmg, uiteraard)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Laatst online: 18-09 08:53
Blijft belachelijk dat monk zo underpowered is :(
Als ik zie hoe ik mijn gear al heb geoptimaliseerd en dit vergelijk met andere classes en characters die na een paar uur spelen als T6 aankunnen is dit erg frustrerend. Als ik puur kijk naar mijn gear hoor ik dit ook te kunnen farmen -_- Denk dat d3 maar weer voor een paar maand weer in de ijskast wordt gezet

http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Puff_Danny schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:39:
Gisteren regende het legs. Vyr's handschoentjes gekregen, dus set 3/4. Vanavond farmen voor captain Crimson en Aughild en dan zo zoetjes aan toch maar eens de Ring of Royal Grandeur gaan opsnorren...

En Chantodo set compleet-10% elite dmg :D weet iemand of er betere weapon/source combinaties zijn specifiek voor (almost) perma archon (met veel dmg, uiteraard)?
Ben niet echt een Wizzard, maar TriSource en Born's shoulders en weapon misschien. Voor +% elemental damage en reduce cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Puff_Danny schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:39:

Chantodo set is niet super meer - je kan beter gaan voor een normaal wapen en een triumvirate :D Zeker als je een combinatie maakt van vyr's set en tal rasha set :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puff_Danny
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:43
Thx guys! Ik heb een tri, met redelijke blackhand key wand, maar ik vond Chantodo set voor de -10% elite dmg wel de moeite van het proberen waard (en for old time's sake natuurlijk - shocknadoshards!)

Voor schouders wou ik Aughild (met bracers) maar misschien is Born ook wel wat. En wie weet wat ik aan Tal Rasha set items of weapons vind vanavond - het legendary dropfeest duurt nog 2 dagen :D

En tussendoor af en toe even jagen op RoRG ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 30-09 08:28
Dennism schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:24:
[...]

Zelf vind ik die hexing pants geweldig, ik cast 2-3x toads op een paar mannetjes, en begin freaky rond te rennen, na 2-3 seconden (toads duren volgens mij 2 sec) doe ik het nog een keer tot ik genoeg fetishes heb... Werkt lekker voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

chr0me1 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:43:
Blijft belachelijk dat monk zo underpowered is :(
Als ik zie hoe ik mijn gear al heb geoptimaliseerd en dit vergelijk met andere classes en characters die na een paar uur spelen als T6 aankunnen is dit erg frustrerend. Als ik puur kijk naar mijn gear hoor ik dit ook te kunnen farmen -_- Denk dat d3 maar weer voor een paar maand weer in de ijskast wordt gezet

http://eu.battle.net/d3/e...lackstar-2593/hero/290499
Als ik naar je D3 armory kijk...weet ik niet zo goed of T6 met jouw gear aan kan. met 291k hp en die 2,5m toughness is behoorlijk squishy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chr0me1
  • Laatst online: 18-09 08:53
Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:08:
[...]

Als ik naar je D3 armory kijk...weet ik niet zo goed of T6 met jouw gear aan kan. met 291k hp en die 2,5m toughness is behoorlijk squishy!
Bij een monk moet je niet naar Toughness kijken he. Ik heb erg veel Physical resistance gestackt.
En er komt nog wat HP bij van paragon points :) T6 overleef ik ook wel alleen DPSwise gewoon waardeloos;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadxCat
Xtr3me4me schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:52:
[...]

ja die is naar socket gerolled :-(

Pagina: 1 ... 39 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]