Thanks!
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 30-09 15:57
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Gisteravond deze gevonden
Initieel lage DPS maar reroll leverde aardig wat increase op. Helaas vanmorgen iets te snel geklikt en 3DPS kwijt geraakt
Tip: altijd ook de min dmg van een reroll checken, niet enkel de max 

Nu nog andere items van de set..
Kadala wil niet helpen met de boots.. krijg ik set boots, zijn het Blackthorne's of Shadow's.

Nu nog andere items van de set..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Je krijgt ze vanzelf wel, ik heb ze al twee keer van Kadala gehad terwijl ik op zoek was naar Marauder's boots.Angeloonie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:27:
Gisteravond deze gevondenInitieel lage DPS maar reroll leverde aardig wat increase op. Helaas vanmorgen iets te snel geklikt en 3DPS kwijt geraakt
[afbeelding]
Nu nog andere items van de set..Kadala wil niet helpen met de boots.. krijg ik set boots, zijn het Blackthorne's of Shadow's.
Het was gisteravond wel Natalya's slayer avond in onze party, iedereen heeft er 1 gevonden!
Ik heb helaas geen upgrades weten te looten.
Those Hexing Pants keep eluding me. Gisteravond weer 2000 bloodshards verder en alleen maar Blackthornes en Swamp Land Waders gevonden... Damn you RNG!!!!!!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Het shitte is dat ik dan ook weer de goede items moet vinden.. De helm en chest hoef ik bijvoorbeeld niet.. Zul je zien dat ik die natuurlijk weer ga vindenWolf schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:31:
[...]
Je krijgt ze vanzelf wel, ik heb ze al twee keer van Kadala gehad terwijl ik op zoek was naar Marauder's boots.
Ring of boots moet ik hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Angeloonie op 20-05-2014 09:35 ]
Verwijderd
Linkje naar profiel svpVerwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:26:
Nu T6 op Roflstomp met 2 characters (DH & Crusader)
Gisteren mat gefarmed om een Spite te kunnen craften op mijn WD.
Na een paar pogingen eindelijk de doll drop.
Eerste craft was redelijk. (Helaas wel de min CHC, en STA), STA gerolled naar INT, daarmee was het een DPS increase (en een +damage op een skill die ik gebruik
) Nu alleen nog een gem in de socktet vrotten. (Ik wacht tot ik een 3e imperial topaz heb zodat het craften iets goedkoper is).
Na het craften van die Spite nog een Rift gedaan (solo op T2). 2e level was erg dodelijk met Anarchs, Exarchs executioners en nog een ander soort leapers. Was geen pretje (en ben ook een paar keer doodgegaan).
Na een paar pogingen eindelijk de doll drop.
Eerste craft was redelijk. (Helaas wel de min CHC, en STA), STA gerolled naar INT, daarmee was het een DPS increase (en een +damage op een skill die ik gebruik
Na het craften van die Spite nog een Rift gedaan (solo op T2). 2e level was erg dodelijk met Anarchs, Exarchs executioners en nog een ander soort leapers. Was geen pretje (en ben ook een paar keer doodgegaan).
[ Voor 20% gewijzigd door _Peter2_ op 20-05-2014 09:51 ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
Niet lullig bedoelt maar dit soort posts zijn wel heel erg sneu als je weet dat het halve forum al weken/maanden opzoek is naar dit item..Tektoon schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:06:
Getsie, wéér zo'n trifecta Ring of Royal Grandeur...
Maar die hèb ik al...
[afbeelding]

Ach, dat vind ik juist het mooie van Diablo eigenlijk.
Waarschijnlijk is Tektoon weer op zoek naar items die juist bij anderen droppen..
Waarschijnlijk is Tektoon weer op zoek naar items die juist bij anderen droppen..
Ik heb ook een tijdje met Pyrogeist gespeeld - ondanks dat je veel +%fire hebt zou ik overwegen eens Rain of Toads te proberen, gaat voor mijn gevoel veel makkelijker en sneller dan Pyrogeist. Daarnaast is op dit moment Fetish Army bugged - je Sycophants overschrijven de Army, je kunt dus overwegen daarvoor Big Bad Voodoo met Slam Dance te nemen tot de fix._Peter2_ schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:49:
...
Edit:
Weet iemand of deze ook op je follower werkt? http://eu.battle.net/d3/en/item/ahavarion-spear-of-lycander
Edit 2:
Helaas niet dus, jammer.
[ Voor 9% gewijzigd door Hafermaut op 20-05-2014 10:09 ]
Gaan we eens proberen. (Kan ik ook kijken naar andere damage modifiers)Hafermaut schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:07:
[...]
Ik heb ook een tijdje met Pyrogeist gespeeld - ondanks dat je veel +%fire hebt zou ik overwegen eens Rain of Toads te proberen, gaat voor mijn gevoel veel makkelijker en sneller dan Pyrogeist. Daarnaast is op dit moment Fetish Army bugged - je Sycophants overschrijven de Army, je kunt dus overwegen daarvoor Big Bad Voodoo met Slam Dance te nemen tot de fix.
Edit:
Weet iemand of deze ook op je follower werkt? http://eu.battle.net/d3/en/item/ahavarion-spear-of-lycander
Edit 2:
Helaas niet dus, jammer.
Die Spite ga ik nog een keer famren denk ik. Ik weet niet zeker of de combinatie Socket + INT optimaal is.
Liest wellicht INT + STA + een hogere CHC dan 8%.
(Was Sta rollen naar INT de beste optie of kon ik op deze versie beter de socket rollen naar INT?)
Tja, je hebt ook al Grave Injustice, dus je zou ook een +life% gem in je helm kunnen proppen. De socket op Spite gaat je nog een 160 tot 280 intelligence opleveren en volgens diabloprogress krijg je 12k dmg per 100 int...
De average damage is bij de mojo's ook niet onbelangrijk verder, dus dat moet je ook meewegen.
De average damage is bij de mojo's ook niet onbelangrijk verder, dus dat moet je ook meewegen.
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
_Peter2_ schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:16:
[...]
Gaan we eens proberen. (Kan ik ook kijken naar andere damage modifiers)
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2014 10:26 ]
Daar farm ik al weken voor zonder geluk.Angeloonie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:27:
Gisteravond deze gevondenInitieel lage DPS maar reroll leverde aardig wat increase op. Helaas vanmorgen iets te snel geklikt en 3DPS kwijt geraakt
[afbeelding]
Nu nog andere items van de set..Kadala wil niet helpen met de boots.. krijg ik set boots, zijn het Blackthorne's of Shadow's.
Heb de cloak, een mooie nats ring maar geen Slayer
Om mijn build af te maken wil ik of een SoJ met +fire of een nats bow en en dat icm met de mn nats ring en RorG...
Farmen maar weer
nu.. 2 dagen later, baal ik nog steeds dat me DH is dood gegaan op HC op level 69.5 =p
Toen maar verder gegaan met Wizard die al 40 was en naar 70 gebracht.
Gister avond inloggende op de wizard wilde ik die helemaal niet spelen eigenlijk haha en toch maar gewoon een Demon Hunter weer levelen.
Gister avond inloggende op de wizard wilde ik die helemaal niet spelen eigenlijk haha en toch maar gewoon een Demon Hunter weer levelen.
Herkenbaar. Had hetzelfde na overlijden van mijn WD door disconnect. Vrij snel daarna een nieuwe begonnen en die vond veel leukere loot dan de eerste; MoJ en T&T waren vrij snel binnen. Gisteren had een clanmember precies hetzelfde: eindeloos lopen grinden op z'n eerste WD en bij zijn tweede meteen goede items binnen.Ricmaniac schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:44:
nu.. 2 dagen later, baal ik nog steeds dat me DH is dood gegaan op HC op level 69.5 =p
Het kan dus een voordeel zijn
[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 20-05-2014 11:02 ]
De RNG goden hebben blijkbaar beschikt dat ik voor Vyr's set ga... 2/4; chest en boots. Nu nog een Royal Grandeur en set item #3, maar met de huidige legendary droprate zie ik dat nog gebeuren ook. En ook nog goeie panties vinden...
Afijn, het is wel een feestje deze week
Afijn, het is wel een feestje deze week
Vanavond maar eens flink aan de gang gaan met riften. Moet nog wat spullen hebben.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Just to be sure: je weet dat de buff 0 effect heeft op de caches/RoRG droprate?Puff_Danny schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:13:
Nu nog een Royal Grandeur en set item #3, maar met de huidige legendary droprate zie ik dat nog gebeuren ook.
M.a.w.: tijdens de buff enkel rifts doen en bounties laten liggen
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 20-05-2014 11:24 ]
Zou deze build dan een betere zijn? (Geeft ook meer survival door spiritwalk)Hafermaut schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:07:
[...]
Ik heb ook een tijdje met Pyrogeist gespeeld - ondanks dat je veel +%fire hebt zou ik overwegen eens Rain of Toads te proberen, gaat voor mijn gevoel veel makkelijker en sneller dan Pyrogeist. Daarnaast is op dit moment Fetish Army bugged - je Sycophants overschrijven de Army, je kunt dus overwegen daarvoor Big Bad Voodoo met Slam Dance te nemen tot de fix.
Hij bedoelt waarschijnlijk: "en set item #3"Angeloonie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:24:
[...]
Just to be sure: je weet dat de buff 0 effect heeft op de caches/RoRG droprate?
Ik heb mijn WD weer teruggezet naar een pet build. Daarnaast ook piranhado icm rain of toads en damn dat summoned snel zeg. Echt ziekelijk hoeveel fetishes je zo krijgt. En icm mijn brakke Mask of Jeram en T&T doen de fetishes al 6 - 7 M dmg. Gaat erg hard zo en kan makkelijk T3 solo doen en T4 ook.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Dat vermoed ik ook, maar het zou zonde zijn als hij ging bountyhunten tijdens de buff
4 Set items dan maarAngeloonie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:24:
[...]
Just to be sure: je weet dat de buff 0 effect heeft op de caches/RoRG droprate?
edit:
bedoelde ik inderdaad

[ Voor 22% gewijzigd door Puff_Danny op 20-05-2014 11:29 ]
In ieder geval grote kans dat het prettiger en sneller speelt_Peter2_ schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:25:
[...]
Zou deze build dan een betere zijn? (Geeft ook meer survival door spiritwalk)
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik kom er niet achter.. Maar is er morgenochtend weer maintenance?
Kan enkel dit topic vinden: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12877747897 Maar dat lijkt mij enkel voor US servers? Anders zou het van 12:00-21:00 vandaag zijn, lijkt mij raar.
Kan enkel dit topic vinden: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12877747897 Maar dat lijkt mij enkel voor US servers? Anders zou het van 12:00-21:00 vandaag zijn, lijkt mij raar.
Gaat dus in EU ook komen, gok ook een battle.net profiel update.
Weapon damage fix ? werd tijd ookVandread schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:50:
Gaat dus in EU ook komen, gok ook een battle.net profiel update.
Ben ook maar 's met RoS begonnen en moet zeggen, wat een verbetering. Ik ben alleen wel benieuwd of mijn build voldoet (gear is nog redelijk brak en moet even betere gaan scoren), hetgeen ik nu voornamelijk doe is kiten en zou graag wat harder willen "blazen"
.
Heeft iemand van jullie wat goede adviezen voor mij?
Een wapen met socket scoren of ander een socket op je huidige enchanten en dan groene gem erin. Veel items kun je simpel enchanten maar over het algemeen vind je genoeg upgrades als je wat riften doet.dteunissen schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:59:
Ben ook maar 's met RoS begonnen en moet zeggen, wat een verbetering. Ik ben alleen wel benieuwd of mijn build voldoet (gear is nog redelijk brak en moet even betere gaan scoren), hetgeen ik nu voornamelijk doe is kiten en zou graag wat harder willen "blazen".
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Grr, jaloezie.Ashrah schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:47:
Gisteravond een Fate of the Fell gedropped, vanavond mijn spec maar even ombouwen naar shotgun
Ashrah
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Inderdaad
inmiddels wel 4set bonus omdat ik van kadala chest kreeg en een rorg heb, maar ngo steeds geen fate of the fell, Wel een hellskul die nadat de reroll kosten de 1m gepasseerd was eindelijk 8% crit wilde rollen >_<
Enige wat ik dus nog mis is dat wapen en 2set items
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Ik heb dus 6set. Moet alleen dat stomme wapen nog..Bokkie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:16:
[...]
Inderdaad
inmiddels wel 4set bonus omdat ik van kadala chest kreeg en een rorg heb, maar ngo steeds geen fate of the fell, Wel een hellskul die nadat de reroll kosten de 1m gepasseerd was eindelijk 8% crit wilde rollen >_<
Enige wat ik dus nog mis is dat wapen en 2set items
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Zonder 6 piece ga jij geen effectieve shotgun build runnen denk ik.Ashrah schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:47:
Gisteravond een Fate of the Fell gedropped, vanavond mijn spec maar even ombouwen naar shotgun
Ashrah
Zondag ben ik paragon lvl 200 geworden op HC 
Ik was voor het eerst met HC begonnen de dag dat ROS uit kwam.
Conclusion to myself: You're an addict .. seek help
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
KingKongor is al level 500 ofzo op HC en die is ook pas begonnen ergens na RoSRuigerock schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:43:
Zondag ben ik paragon lvl 200 geworden op HC
als je niet hoeft te werken kan dat ook wel (nog steeds ziek tho)Bosmonster schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:44:
[...]
KingKongor is al level 500 ofzo op HC en die is ook pas begonnen ergens na RoSHet kan erger!
Misschien maar goed dat ik moet werken anders was het niet goed geweest voor m'n gezondheid
Werkend gamen blijft me dan toch wel een erg leuke baan lijken hoor
Professioneel gamen al een e-sport? Ja. Testen of iets dergelijks? Mwah... ik heb wat jaren geleden een aantal spellen getest en op een gegeven moment is de lol er dan wel vanaf hoorRicmaniac schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:58:
Werkend gamen blijft me dan toch wel een erg leuke baan lijken hoor
Ik kwam deze website tegen link. Nog maar 1590 uur naar Paragon 800

niet perce testen.. bedoel meer iets als geld verdienen door je game content te uploaden op youtube of via twitch te streamenHafermaut schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:02:
[...]
Professioneel gamen al een e-sport? Ja. Testen of iets dergelijks? Mwah... ik heb wat jaren geleden een aantal spellen getest en op een gegeven moment is de lol er dan wel vanaf hoor
Ik kwam deze website tegen link. Nog maar 1590 uur naar Paragon 800
Geen set nog, nog beter gezegt pas 1 groen item gezien sinds ik mijn 1e char op 70 kreeg (neck), maar Wapen/Shield is wel redelijk goed nu.UTADDICT schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:18:
[...]
Ik heb dus 6set. Moet alleen dat stomme wapen nog..
Dat is helemaal veelBosmonster schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 13:44:
[...]
KingKongor is al level 500 ofzo op HC en die is ook pas begonnen ergens na RoSHet kan erger!
Denk dat je dan voorlopig beter af bent met eenbuild waarbij je HF als extra cooldown dmg gebruikt, ipv shotgun build te gaan.Ashrah schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:13:
[...]
Geen set nog, nog beter gezegt pas 1 groen item gezien sinds ik mijn 1e char op 70 kreeg (neck), maar Wapen/Shield is wel redelijk goed nu.
Ik heb sinds gisteren Tal rasha set 4/4 en Blackthorn 4/4.
Nu ben ik even helemaal in de war met mijn spec.
Was eerst firebuild i.c.m. Cindercoat en firedmg.
http://eu.battle.net/d3/e...indire-1940/hero/36155139
Wat zou ik moeten veranderen aan mijn skills en welke stats rerollen?
Alles naar +meteor dmg?
Alles naar +meteor dmg?
[ Voor 4% gewijzigd door Oggy op 20-05-2014 14:22 ]
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Time to P800: 1574 hours
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Je kunt nog Aughilds bracers en shoulders craften voor +% reduced damage en +% elite damage.Oggy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:22:
Ik heb sinds gisteren Tal rasha set 4/4 en Blackthorn 4/4.
Alles naar +meteor dmg?
Ja, was ik idd van plan.Anno schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:25:
[...]
Je kunt nog Aughilds bracers en shoulders craften voor +% reduced damage en +% elite damage.
i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X
Nummer 1 paragon ergens in de 700 die doet echt een hele snelle XP gathering manier maar vervolgens alsnog anderhalf uur ofzo per balkje XPRuigerock schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:16:
[...]
Dat is helemaal veelLaatst kort op zijn Twitch account gekeken en hij was alleen maar bezig met rift bosses / a la Rift it Forward, dan schiet het XP wel op.
Vanavond maar even sleutelen, gebruik op dit moment Fist of the Heavens met Devine Well.Bokkie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:17:
[...]
Denk dat je dan voorlopig beter af bent met eenbuild waarbij je HF als extra cooldown dmg gebruikt, ipv shotgun build te gaan.
Hmmjah, had ik maar een TFBosmonster schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 07:49:
[...]
Offhand rerollen is nogal een drama, dus die 14% laat ik er liever opzitten. Blizzard heeft al aangegeven dat FA gefixed wordt in 2.1
[...]
Heb de Addlings nodig om T6 te farmen, maar met de Fetish nerf vind ik het eigenlijk niet efficient genoeg gaan. Dan is RoT met TF op T5 een stuk sneller.
wil wel ruilen..Dennism schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:44:
[...]
Hmmjah, had ik maar een TF, van alle int wapens die ik heb op WD/Mage werkt voor mij flayer het beste tot nu toe op WD. TF nog nooit zien droppen helaas net als Doombringer en SMK, die wil ook nog graag testen.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Een suggestie die ik tegenkwam op de B.Net forums: traden mogelijk maken binnen clans. 
Voorwaarde is dat een item maar 1x getrade kan worden (dus niet continu doorgeven), en dat je minimaal 7 dagen lid moet zijn van de clan op moment van droppen.
Lijkt mij echt een uitstekend plan!
Hoe vaak ik in de chat niet items voorbij zie komen die voor mij wel nuttig kunnen zijn maar voor degene die ze vindt niet..
Voorwaarde is dat een item maar 1x getrade kan worden (dus niet continu doorgeven), en dat je minimaal 7 dagen lid moet zijn van de clan op moment van droppen.
Lijkt mij echt een uitstekend plan!
Ik ben ook begonnen met D3. Het valt me alleen op dat ik helemaal geen multiplayergames kan vinden! Is dat omdat ik pas lvl36 ben? (normal difficulty) Of doe ik iets fout? (Ik heb settings niet op private staan oid.
iddAngeloonie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:14:
Een suggestie die ik tegenkwam op de B.Net forums: traden mogelijk maken binnen clans.
Lijkt mij echt een uitstekend plan!Hoe vaak ik in de chat niet items voorbij zie komen die voor mij wel nuttig kunnen zijn maar voor degene die ze vindt niet..
Opent nog steeds de weg voor scammers en real money verkopers/dupers. juist iets waar ze vanaf willen/wilden met de RMAH/Gold AH en het BoA systeem nu. Je maakt een clan, bestelt een item bij zo'n scammer/duper/verkoper, hij joined je clan gaat farmen/botten/dupen als een malle, wacht 7 dagen en profit (of je bent je geld kwijt wanneer het scammer is).Angeloonie schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:14:
Lijkt mij echt een uitstekend plan!Hoe vaak ik in de chat niet items voorbij zie komen die voor mij wel nuttig kunnen zijn maar voor degene die ze vindt niet..
Traden zou een leuk systeem zijn, maar dan imho wel alleen wanneer scammers/dupers/real money verkopers volledig buiten spel gezet kunnen worden.
[ Voor 14% gewijzigd door Dennism op 20-05-2014 15:22 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Nou zet er een restrictie bij dat je max 1x per maand van clan kan wisselen en min 3 weken lid van clan oid en het is niet interessant meer voor botters..
[ Voor 11% gewijzigd door Angeloonie op 20-05-2014 15:26 ]
Voor degene die een paar posts naar boven een FotF heeft gevonden en gaat switchen naar een shotgun build, laat me ff weten hoe je je wrath starvation oplost. Ik run nu FoH build met een Darklight. T5 gaat prima, maar ik heb absoluut 100% AC nodig (heb 52% CDR, loop net 1-2 sec AC mis) voor de 50% RCR en Laws of Valor met de 50% RCR rune. En dan ook nog eens de passive die Law active effects met 5 seconde verlengt.
Als zowel AC als LoV actief zijn kan ik oneindig FoH spammen, zodra er eentje op cooldown is keldert m'n wrath aanzienlijk snel.
Er werd eerder al geopperd om Reapers Wraps te gebruiken, maar dat houdt in dat mn Aughilds bonus verloren gaat en om voor je wrath regen nou afhankelijk te zijn van health globes vind ik ook niet zo'n prettig idee.
Als zowel AC als LoV actief zijn kan ik oneindig FoH spammen, zodra er eentje op cooldown is keldert m'n wrath aanzienlijk snel.
Er werd eerder al geopperd om Reapers Wraps te gebruiken, maar dat houdt in dat mn Aughilds bonus verloren gaat en om voor je wrath regen nou afhankelijk te zijn van health globes vind ik ook niet zo'n prettig idee.

Mn muis is overleden.. nou was dat niet heel gek, want het is een goedkoop ding van 2 jaar oud en diablo is wel intensief klikken. Nu kwam ik een steelseries diablo muis tegen voor de helft als bol.com en vroeg mij af Iemand ervaring heeft met deze muis. http://maxict.nl/product/...blo-iii?vat=in&rs=beslist
Toch zou ik liever een draadloze muis hebben. Iemand ervaringen?
Zie: pricewatch: Steelseries Diablo 3Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:49:
Mn muis is overleden.. nou was dat niet heel gek, want het is een goedkoop ding van 2 jaar oud en diablo is wel intensief klikken. Nu kwam ik een steelseries diablo muis tegen voor de helft als bol.com en vroeg mij af Iemand ervaring heeft met deze muis. http://maxict.nl/product/...blo-iii?vat=in&rs=beslist
Nogmaals als beste is op dit moment om gewoon aughilds te droppen, full akkhan + reapers te nemen en andere ringen dan rorg te gebruiken.DeBierVampier schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:44:
Voor degene die een paar posts naar boven een FotF heeft gevonden en gaat switchen naar een shotgun build, laat me ff weten hoe je je wrath starvation oplost. Ik run nu FoH build met een Darklight. T5 gaat prima, maar ik heb absoluut 100% AC nodig (heb 52% CDR, loop net 1-2 sec AC mis) voor de 50% RCR en Laws of Valor met de 50% RCR rune. En dan ook nog eens de passive die Law active effects met 5 seconde verlengt.
Perm ac met 2x bis ringen (non rorg) verslaan met gemakt die 15% aughild
Healthglobes droppen dusdaniog veel dat het geen probleem is. samen met perm ac werkt dat prima. aangezien je dan ook al een dikke wrath regen boost krijgt,
Heb je het al eens geprobeerd?
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik heb hemLekkerboeie86 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:49:
Fijne muis, schuif goed, ligt lekker in de hand, scrollwiel is goed. Buttons links zijn handig, maar voor mij zijn de buttons aan de rechterkant irritant. Activeer deze vaak per ongeluk, moet nog vinden hoe ik dat uit kan zetten (nog niet echt naar gekeken)
Mocht je vragen hebben > DM
[ Voor 3% gewijzigd door Angeloonie op 20-05-2014 15:57 ]
Hier zit ik wel over na te denken als ik er eindelijk een keer een kan maken met non crap stats ........DeBierVampier schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:44:Er werd eerder al geopperd om Reapers Wraps te gebruiken, maar dat houdt in dat mn Aughilds bonus verloren gaat en om voor je wrath regen nou afhankelijk te zijn van health globes vind ik ook niet zo'n prettig idee.
Op dit moment draai ik met FotH en kan ik hem alleen ophouden als AC actief is ..... maar goed zoals ik zei het is een probeersel, heb nog geen goede 1h Flail gevonden en anders ga ik weer verder voorlopig met mijn Baleful Remnant
-edit--
Darklight heb ik nog niet mogen vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Ashrah op 20-05-2014 16:00 ]
Ik speel als de koning
met een Razer naga, kan je zelfs op luie momenten compleet zonder keyboard spelen zonder rare bindings te hoeven maken: Ik heb deze http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-naga-molten/ de 2014 versie schijnt nog wat beter te zijn.
Gebruik zelf een G700 kan ook goed zonder toetsenbord (en draadloos)Dennism schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:55:
Ik speel als de koningmet een Razer naga, kan je zelfs op luie momenten compleet zonder keyboard spelen zonder rare bindings te hoeven maken: Ik heb deze http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-naga-molten/ de 2014 versie schijnt nog wat beter te zijn.
Had ik ook, maar na 3 Razer producten die na 1 maand gewoon kapot waren gestopt met Razer.
Wat ik nu heb als Diablo 3 setup
Corsair Vengeance K90 mechanical keyboard
Logitech G9X
Of als ik echt lui ben (of ik heb net veel met nummers gewerkt) de Naga Hex, voor 20 euro leuke budget muis geweest, wel mindere kwaliteit dan de G9X
Logitech G9X
Of als ik echt lui ben (of ik heb net veel met nummers gewerkt) de Naga Hex, voor 20 euro leuke budget muis geweest, wel mindere kwaliteit dan de G9X
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Mijne werkt al zeker een jaar, misschien wel 2 al zonder problemenlanerios schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:58:
Had ik ook, maar na 3 Razer producten die na 1 maand gewoon kapot waren gestopt met Razer.
Logitech G9X
Dat zeker, die Corsair blijft komen. Al paar keer water e.d. over gegooid, werkt nog steeds
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik gebruik ook al een hele tijd razer naga, ruime 2 jaar nu en geen problemen. Moet alleen zeggen dat ik voor diablo niet die zijknoppen gebruik. toch liever me keyboard waar je snelle actions kan uitvoeren met multiple vingers
Ik merkte dat ik op T2-T3 toch vrij vaak even uit een gevecht moest lopen omdat m'n leven wat te laag was. Nu Templar follower genomen samen met leeching beasts en 50 paragon punten aan LoH en ik kan weer gewoon in lightning en arcane staan zonder dood te gaan. Ik ben van mening dat Leeching Beasts enorm underrated is.Hafermaut schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 11:30:
[...]
In ieder geval grote kans dat het prettiger en sneller speeltVoor survivability zou je nog Leeching Beasts kunnen overwegen, maar die heb ik recent uit mijn build gedaan en T3 lukt me nog steeds prima.
Kan je niet beter gewoon uit de lightning en arcane bewegen en dan gewoon de punten daar in area damage stoppen zodat je gewoon overal meer damage doet en sneller monsters dood hebt, en daardoor minder nare shit hoeft te staan ?MicScott schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:22:
[...]
Ik merkte dat ik op T2-T3 toch vrij vaak even uit een gevecht moest lopen omdat m'n leven wat te laag was. Nu Templar follower genomen samen met leeching beasts en 50 paragon punten aan LoH en ik kan weer gewoon in lightning en arcane staan zonder dood te gaan. Ik ben van mening dat Leeching Beasts enorm underrated is.
Het hele idee is dat jah op T2-T3 gaat dat je nog lukken maar als jij in T5 aan het stampen ben met wat maten van je, dan kan je niet in dat soort shit staan, ik heb 12 mil toughness op me crusader en ik ga echt niet lang in een descrator of poison iets staan (nou ben ik arcane immune dus das beetje cheaten :d)
Je kan het beter voorkomen dan genezen zeggen ze toch
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant is er damage die er moeilijk te ontwijken is,Thunderstorm bijvoorbeeld. Persoonlijk vind ik het fijn dat ik vrij veel damage kan incasseren zonder dood te gaan. Bij reflect damage bijvoorbeeld kon ik niet zonder te stoppen doornuken. Nu wel.Terence(x) schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:43:
[...]
Kan je niet beter gewoon uit de lightning en arcane bewegen en dan gewoon de punten daar in area damage stoppen zodat je gewoon overal meer damage doet en sneller monsters dood hebt, en daardoor minder nare shit hoeft te staan ?
Het hele idee is dat jah op T2-T3 gaat dat je nog lukken maar als jij in T5 aan het stampen ben met wat maten van je, dan kan je niet in dat soort shit staan, ik heb 12 mil toughness op me crusader en ik ga echt niet lang in een descrator of poison iets staan (nou ben ik arcane immune dus das beetje cheaten :d)
Ieder z'n meug natuurlijk, maar voor mij is dit de fijnste manier om te spelen gebleken. T4 en T5 waag ik me sowieso nog niet aan zonder Taskers.
Area damage is niet echt een gewilde stat voor Pet WD's daar je sterkste damage dealers er niet van profiteren en je signature spells op hogere torments (en ws lagere ook) niet de damage doen waar area damage echt van profiteerd, tis geen nutteloze stat, maar als je LoH goed kan gebruiken vooral icm leeching beasts dan zou ik die ook eerst vullen en daarna pas area damageTerence(x) schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:43:
[...]
Kan je niet beter gewoon uit de lightning en arcane bewegen en dan gewoon de punten daar in area damage stoppen zodat je gewoon overal meer damage doet en sneller monsters dood hebt, en daardoor minder nare shit hoeft te staan ?
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat sowieso, maar dat is ook doordat LoH wel redelijk is met de hoge procrate van de Toad-skills die nu iedereen gebruikt. Zeker met RoT is het best ok.Dennism schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 17:58:
[...]
Area damage is niet echt een gewilde stat voor Pet WD's daar je sterkste damage dealers er niet van profiteren en je signature spells op hogere torments (en ws lagere ook) niet de damage doen waar area damage echt van profiteerd, tis geen nutteloze stat, maar als je LoH goed kan gebruiken vooral icm leeching beasts dan zou ik die ook eerst vullen en daarna pas area damage
Ik vind zombie dogs in zn geheel overratedMicScott schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:22:
[...]
Ik merkte dat ik op T2-T3 toch vrij vaak even uit een gevecht moest lopen omdat m'n leven wat te laag was. Nu Templar follower genomen samen met leeching beasts en 50 paragon punten aan LoH en ik kan weer gewoon in lightning en arcane staan zonder dood te gaan. Ik ben van mening dat Leeching Beasts enorm underrated is.
Neemt niet weg dat het de beste rune is voor de dogs overigens, alleen zijn dogs in zn geheel maar een "filler" skill dus vind ik. Ze voegen qua dps of survivability praktisch niks toe (tenzij je ze op kunt blazen met saccrifice
Uiteindelijk hebben ze geen plek in een endgame build.
[ Voor 3% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2014 18:19 ]
Jij hebt een passieve en een actieve skill voor survivability, ik gebruik één actieve skill. Is jouw dps ook te laag voor je torment-niveau?Bosmonster schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:17:
[...]
Dat sowieso, maar dat is ook doordat LoH wel redelijk is met de hoge procrate van de Toad-skills die nu iedereen gebruikt. Zeker met RoT is het best ok.
[...]
Ik vind zombie dogs in zn geheel overratedAls je die nodig hebt om in leven te blijven dan doe je te weinig dps voor dat torment level mijns inziens. Of je moet gewoon niet in die shit blijven staan
Neemt niet weg dat het de beste rune is voor de dogs overigens, alleen zijn dogs in zn geheel maar een "filler" skill dus vind ik. Ze voegen qua dps of survivability praktisch niks toe (tenzij je ze op kunt blazen met saccrifice)
Ik zit aan de 1.36m dps en werkelijk alles smelt als sneeuw voor de zon op T2 en T3 gaat ook vlot. Het kan ook zonder leeching beasts, maar ik vind het gewoon fijn om zonder op ground effects te letten overal doorheen te raggen en ook niet te hoeven opletten bij Anarchs en Morlu incinerators enzo.
T3 is ook geen endgame.Uiteindelijk hebben ze geen plek in een endgame build.
[ Voor 6% gewijzigd door MicScott op 20-05-2014 18:31 ]
ik bekenBosmonster schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:17:
[...]
Dat sowieso, maar dat is ook doordat LoH wel redelijk is met de hoge procrate van de Toad-skills die nu iedereen gebruikt. Zeker met RoT is het best ok.
[...]
Of je moet gewoon niet in die shit blijven staan
wordt de wrathfull garg nog veel gebruikt? heb hem weggelaten, ding staat mij te vaak uit zn neus te vreten, en doet daarbij niet echt bijster veel damage tov mijn fetishes. 60-70mil ofzo per klap..heb ook geen +fire damage meer...
D3 armory: DeGrand-2382
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Das voor T6MicScott schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:23:
[...]
Jij hebt een passieve en een actieve skill voor survivability, ik gebruik één actieve skill. Is jouw dps ook te laag voor je torment-niveau?![]()
T3 is ook geen endgame.
Waar de healing van de doggies niks uitmaakt en ze alleen maar in de weg staan voor de garg/fetishes
Nee daarom zeg ik. Uiteindelijk zul je ze moeten laten vallen, want ze zijn te zwak. Als je dus verder wilt dan T3 kun je daar een begin maken.T3 is ook geen endgame.
[ Voor 18% gewijzigd door Bosmonster op 20-05-2014 19:15 ]
Ik zie ongeveer 10% meer sheet dps plus 16% physical DPS, en 17% meer toughness (nu heb je ook wel 100 meer paragon punten dan ik, dus er zal nog wel een iets groter verschil zijn...) maar maakt dat + Taskers het verschil tussen T3 en T6?Bosmonster schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 19:13:
[...]
Das voor T6![]()
Waar de healing van de doggies niks uitmaakt en ze alleen maar in de weg staan voor de garg/fetishes
[...]
Nee daarom zeg ik. Uiteindelijk zul je ze moeten laten vallen, want ze zijn te zwak. Als je dus verder wilt dan T3 kun je daar een begin maken.
Overigens: hoe vaak is de Wrathful Protector bij jou nuttig bezig?
En 4x 5k LoH is best aanzienlijk. Hoe vaak hitten de dogs? 1x per seconde? 1,5 keer per seconde met Taskers? Dat is toch een 30k Life per seconde. Nothing to scoff at, sir.
[ Voor 15% gewijzigd door MicScott op 20-05-2014 19:44 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Normaliter speel ik met Humonculus/Sacrifice en TF. Dan zit ik met sacrifice op 1.9M paperdoll dps en iets van 7M toughness. Daarmee is T5 makkelijk farmbaar.MicScott schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 19:36:
[...]
Ik zie ongeveer 10% meer sheet dps plus 16% physical DPS, en 17% meer toughness (nu heb je ook wel 100 meer paragon punten dan ik, dus er zal nog wel een iets groter verschil zijn...) maar maakt dat + Taskers het verschil tussen T3 en T6?
Voor T6 is de truc Rhenho Flayer met Addling Toads en dan neem ik ipv Sacrifice Horrify/Frightning Aspect voor extra survivability. Dan lever ik wel wat DPS in en zit ik op 1.6M dps en 11M toughness. Hier neem ik de Thing of the Deep bij, want met GI zorgt die ervoor dat ik Horrify 100% up heb en ook de andere skills bij iedere pack wel kan gebruiken.
Niet zo vaak. Heb hem nu alleen even ipv Fetish Army tot Blizz dat weer fixt...Overigens: hoe vaak is de Wrathful Protector bij jou nuttig bezig?
Op T6 krijg je zoveel damage om je kiezen dat je vooral mitigation wil hebben ipv healing (horrify, double unity, immunities, etc). En soms word je gewoon ge-one-shot en dan is Spirit Vessel wel handig.En 4x 5k LoH is best aanzienlijk. Hoe vaak hitten de dogs? 1x per seconde? 1,5 keer per seconde met Taskers? Dat is toch een 30k Life per seconde. Nothing to scoff at, sir.
Grootste nadeel dat ik persoonlijk ondervind van de dogs is dat ze simpelweg te weinig damage doen, maar wel in de weg staan. Zeker in levels met kleine gangetjes kunnen ze de boel blokkeren waardoor je Garg of Fetishes niks kunnen doen. Sacrifice lost dit ook op en krijg je nog een buff ook. Ik zou zelf dus nooit dogs runnen zonder Sacrifice (Provoke).
Gelukkig zijn er geen pandemonium fortress rifts meer, dus kwa smalle gangetjes valt het meestal wel mee.Bosmonster schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:36:
[...]
Op T6 krijg je zoveel damage om je kiezen dat je vooral mitigation wil hebben ipv healing (horrify, double unity, immunities, etc). En soms word je gewoon ge-one-shot en dan is Spirit Vessel wel handig.
Grootste nadeel dat ik persoonlijk ondervind van de dogs is dat ze simpelweg te weinig damage doen, maar wel in de weg staan. Zeker in levels met kleine gangetjes kunnen ze de boel blokkeren waardoor je Garg of Fetishes niks kunnen doen. Sacrifice lost dit ook op en krijg je nog een buff ook. Ik zou zelf dus nooit dogs runnen zonder Sacrifice (Provoke).
Waarschijnlijk herzie ik mijn mening wel wanneer ik naar Torment-niveaus boven de 3 ga, maar op dit moment vind ik dogs waardevoller dan een Gargantuan die uit z'n neus staat te vreten.
Overigens is Mitigation + healing natuurlijk wel beter dan Mitigation zonder healing. Sterker nog, hoe meer mitigation, hoe beter healing wordt.
healing met dogs is ook niet veel op hogere T levels. Dogs icm Uhkapian serpent is natuurlijk wel dikke mitigationMicScott schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:47:
[...]
Gelukkig zijn er geen pandemonium fortress rifts meer, dus kwa smalle gangetjes valt het meestal wel mee.
Waarschijnlijk herzie ik mijn mening wel wanneer ik naar Torment-niveaus boven de 3 ga, maar op dit moment vind ik dogs waardevoller dan een Gargantuan die uit z'n neus staat te vreten.
Overigens is Mitigation + healing natuurlijk wel beter dan Mitigation zonder healing. Sterker nog, hoe meer mitigation, hoe beter healing wordt.
of inderdaad ga voor de route horrify voor +100% amr. De fetishes doen genoeg DPS, zeker in jouw geval als later een T&T erbij komt. Het gaat vooral om overleven op hogere T's.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Hoe kan in voor mijn Barbarian (Lvl70) en "Whirlwind" en "Wrath of the Berserker" selecteren ?
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Op mijn eerste dag level 70 Witch Doctor is het totnogtoe al gelukt om Tasker & Theo's én Mask of Jeram (2x zelfs, set en legendary? what's up with that??) te bemachtigen. Ben nu voor Tall Man's Finger aan het rollen, mijn dude ziet er nu zó uit:MicScott schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:57:
[...]
- Ik zou je gloves en helm vervangen voor Tasker & Theo's en een Mask of Jeram. Dan doen je pets véél meer damage. Je sheet damage gaat wel omlaag maar je effective dps gaat keihard omhoog.
- Firebats is uit de mode. Als je persé een fire primary wilt, kun je voor explosive toads gaan.
- In plaats van Midnight Feast zou je tribal rites kunnen nemen om de cooldown van je Fetish Army en Wrathful Protector verder omlaag te brengen.
- Je kunt er ook nog voor kiezen om een Tall Man's Finger te nemen. Zie bijvoorbeeld http://www.reddit.com/r/D...e_witch_doctor_pet_build/
https://eu.battle.net/d3/...nhagen-1727/hero/35805281
WEBN & chill (@IBKR)
Lol luckiest WD in the world?DeadKennedy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:14:
[...]
Op mijn eerste dag level 70 Witch Doctor is het totnogtoe al gelukt om Tasker & Theo's én Mask of Jeram (2x zelfs, set en legendary? what's up with that??) te bemachtigen. Ben nu voor Tall Man's Finger aan het rollen, mijn dude ziet er nu zó uit:
https://eu.battle.net/d3/...nhagen-1727/hero/35805281
Elective Mode aanzetten in de opties.JoeCool schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 22:02:
Hoe kan in voor mijn Barbarian (Lvl70) en "Whirlwind" en "Wrath of the Berserker" selecteren ?
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Mijn dank is groot
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Na wat tips vanuit de comunity, loopt mijn barbarian er tegenwoordig zo bij.
Ok dit was echt een tegekke avond.ApOE schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:38:
[...]
Daar farm ik al weken voor zonder geluk.
Heb de cloak, een mooie nats ring maar geen Slayer
Om mijn build af te maken wil ik of een SoJ met +fire of een nats bow en en dat icm met de mn nats ring en RorG...
Farmen maar weer
Dikke slayer gevonden waar door mijn DH build compleet is.
Daarna mijn 2e set iceclimbers gevonden met bijna perfecte roll. De omgezet naar int, helemaal top!
Voor mijn WD een T&T gekregen van kadala (niet bis maar toch), daarna dropte er een tegekke TotD en een tri-facta "ready" megafist welke ik op mn wizz ga gebruiken. Van party member een TF gekregen ( was zijn 3e met str welke ik op mn barb ga inzetten (net 70 geworden)
Tis dat ik morgen vroeg op moet...
Lucky you's. Hele avond geen internet. Stroomstoring bij de netbeheerder
. Zelfs tv kijken kan niet. Dan kom je ineens tot het besef dat alles (spotify/Netflix) internet nodig heeft
.
Battle.net || Strava
Een boek heeft geen internet nodig!retlaw schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:40:
Lucky you's. Hele avond geen internet. Stroomstoring bij de netbeheerder. Zelfs tv kijken kan niet. Dan kom je ineens tot het besef dat alles (spotify/Netflix) internet nodig heeft
.
Overigens vraag ik me af hoe laat de maintenance vanavond is. Ik had gehoopt minstens tot een uur of zeven te kunnen farmen. (Voor mij is dat één uur 's nachts.)
Kadala heeft nog wat goed te maken bij mij. Ik heb al 4 Zuni helmen gehad van haar maar geen T&T en Jeram. Eigenlijk voor mijn WD nog geen enkele upgrade gehad van haar stomme @#$@#
Maargoed het blijft zo wel verslavend om bloodshards te halen.
Maargoed het blijft zo wel verslavend om bloodshards te halen.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Moderator Harde Waren / BBG'er
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Ik vind bloodshards uitgeven bij Kadala ook maar een frustrerende bezigheid.
Gisteren weer 1500 stuks bij haar gedumpt in broekjes, 0 legendaries...
Die Hexing Pants of Mr. Yan worden de dood van mijn toetsenbord nog eens.
De teller staat nu op 11000 bloodshards om die hexing pants te krijgen. No luck...
De teller staat nu op 11000 bloodshards om die hexing pants te krijgen. No luck...
[ Voor 15% gewijzigd door Blaat op 21-05-2014 08:36 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Doet me denken aan een quote van een van de vendors "I sell things for cheap because I will just take them off your body again when you're dead."Wolf schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:35:
Ik vind bloodshards uitgeven bij Kadala ook maar een frustrerende bezigheid.
Euhm no offense maar summon dogs hebben wel degelijk nut in een endgame build. Met jade harvester set en Mojo uhkapian kan je met de nodige ruimte torment 6 aan. Mensen denken vaak maar aan 1 ding en dat is damage. Maar om damage te doen moet je wel overeind blijven. Probeer maar is op torment 6 alle fire affixes van elites op te vangen zonder fire resis amulet te gebruiken, good luck with that. Zelfs met 1600 all resis komt er zoveel damage door die je niet kan ontwijken.Bosmonster schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 18:17:
Ik vind zombie dogs in zn geheel overratedAls je die nodig hebt om in leven te blijven dan doe je te weinig dps voor dat torment level mijns inziens. Of je moet gewoon niet in die shit blijven staan
Neemt niet weg dat het de beste rune is voor de dogs overigens, alleen zijn dogs in zn geheel maar een "filler" skill dus vind ik. Ze voegen qua dps of survivability praktisch niks toe (tenzij je ze op kunt blazen met saccrifice)
Uiteindelijk hebben ze geen plek in een endgame build.
Hc profile: http://www.diabloprogress.com/hero/ipx-2210/Karma/32597729
Act 2. Geniaal toen ik dat de eerste keer hoordeBokkie schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:38:
[...]
Doet me denken aan een quote van een van de vendors "I sell things for cheap because I will just take them off your body again when you're dead."
Blegh, gisteren na paar weken tijd weer eens een rondje in D3 gelopen. Ik dacht.. hey ik moet nog reaper's materials hebben van Malthael, dus laat ik die eens pakken (meer kans met de huidige bonus enzo).. heb em 3x op 5% gekregen, 3x disconnect op dat punt.. hoe krijg ik het voor elkaar..
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dit topic is gesloten.
Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]