Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 30-09 15:37
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Ook even getest wat voor leuks het biedt, en op zich helpt het om alle runes te unlocken voor de skill maar denk dat zonder beter is tot ik de A1 cache ring heb..
Verder veel groenen gister, zelfs nog een Jade helm gegokt.
Paar kleine upgrades erbij, de WD nu eindelijk ook (ingame sheetdps) boven de 1m DPS.
In totaal nu 3 chars al boven de 1m ELE Dps, dus het gaat de goede kant op
[ Voor 19% gewijzigd door pstalman op 19-05-2014 11:29 ]
Waarschijnlijk bij gebrek aan beter...voor mijn wiz (fire dmg) zoek ik nog steeds de Devastator materials om hem te craften. Die rommel wil echt niet droppen! Ik farm daar voor in Real of Shadow en die andere terminus dinges bij Kuhl's in act 2.Wolf schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:23:
[...]
Is er een reden waarom je een Azurewrath gebruikt op een Firebuild?
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Gebrek aan een beter wapenWolf schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:23:
[...]
Is er een reden waarom je een Azurewrath gebruikt op een Firebuild?
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
na vele uren flink te farmen had ik de hoop eigenlijk al opgegeven, totdat laat op zondag de gloves dropten bij een party member, die de gloves al had. Dus mooi kado van hem en eindelijk het doel bereikt.
2 runs later dropten ineens ook de shoulders en Lut Socks van 2 elites achter elkaar... shoulders als dank gegeven aan dezelfde party member. Lut Socks had ik ook al en dus iemand anders blij gemaakt.
Soms raak je echt zo gefrustreerd van RNG zeg, van IK zet heb ik al 3x helm en 4x gloves geloot, maar armor en boots droppen niet. Van jade heb ik ook al op 3 slots dubbel, maar geen shoulders/gloves, heb voor de rest wel alles klaar liggen om Jade te testen, mja geen idee hoe lang het nog kan duren.
Ook nog een vet amu rerolld voor me DH
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
@ Wolf: ben je je ring verloren in het zwembad?
Dat van die amu voor je DH is een understatement 100CHD en 10 CHC omgMofkees schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:34:
voor het weekend doel gesteld om de barb earthquake set compleet te farmen, miste eigenlijk nog shoulders en gloves.
na vele uren flink te farmen had ik de hoop eigenlijk al opgeven, totdat laat op zondag de gloves dropten bij een party member, die de gloves al had. Dus mooi kado van hem en eindelijk het doel bereikt.
2 runs later dropten ineens ook de shoulders en Lut Socks van 2 elites achter elkaar... shoulders als dank gegeven aan dezelfde party member. Lut Socks had ik ook al en dus iemand anders blij gemaakt.
Soms raak je echt zo gefrustreerd van RNG zeg, van IK zet heb ik al 3x helm en 4x gloves geloot, maar armor en boots droppen niet. Van jade heb ik ook al op 3 slots dubbel, maar geen shoulders/gloves, heb voor de rest wel alles klaar liggen om Jade te testen, mja geen idee hoe lang het nog kan duren.
Ook nog een vet amu rerolld voor me DHnog een goeie physical build vinden ...
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Bekend fenomeen... 6 inna stukken en maar 2 thousand storms....Mofkees schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:34:
Maar congrats!
- Blaat
Hardware Fanaat
Nee die zit ff op mijn 2e DH om de Marauder en Aughild setbonuses te verkrijgen. Ik verkeer nog niet in de luxe positie dat ik 2 RoRG's heb.Zephyr schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:35:
*sluit zich aan bij de gebrek aan beter azurewrath firebuild wiz club*
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/43076588
Deze build doet ook gruwelijke damage!
[ Voor 12% gewijzigd door Blaat op 19-05-2014 11:46 ]
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
En een goeie amulet met een stone of jordan ring
[ Voor 12% gewijzigd door Xtr3me4me op 19-05-2014 11:48 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik heb van het weekend 2 thousand storms stukken gevonden. Pants en Chest. Chest was helaas onbruikbaar. En een Inna's weapon.Vandread schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:41:
[...]
Bekend fenomeen... 6 inna stukken en maar 2 thousand storms....
Maar congrats!
Mooie sunkeeper. Switch je bij elite packs of equip je deze permanent. Ik wil er ook nog een maar dan ga ik wel switchen.
Blizzard zou gear swappen makkelijker moeten maken. Met een druk op de knop switchen naar SoJ, Unity, , Sunkeeper en Aughilds voor +% elite damage en daarna met een druk op de knop weer terug naar +% elemental damage.
Van het weekend ook nog een Tal Rasha source gevonden en een Firebirds helm... bedankt blizz
[ Voor 8% gewijzigd door Anno op 19-05-2014 11:53 ]
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Dat kunnen ze makkelijk doen, maar dat willen ze dus nietAnno schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:50:
[...]
Blizzard zou gear swappen makkelijker moeten maken. Met een druk op de knop switchen naar SoJ, Unity, , Sunkeeper en Aughilds voor +% elite damage en daarna met een druk op de knop weer terug naar +% elemental damage.
Anders loopt iedereen continu te gear swappen, gaan mensen weer zeuren dat ze te weinig backpack space hebben voor alle swap-gear, etc.
Dus ben daar wel blij mee. Zorg voor uitgebalanceerde gear. Als je perse wilt swappen moet je dat ongemak ook zelf maar voor lief nemen.
Nadeel van TF vind ik dat de proc ook rustig buiten beeld goblins triggered.
Zag hierboven ook een fire wizard die een TF wilde.... maar waarom zou die?
Gear compleet swappen vind ik idd ook beetje te, maar in D2 kon je met X je main en offhand switchen, dat was wel chill
Dat is waar. En het maakt snapshotten natuurlijk ook makkelijker als dat nog zin heeft.Bosmonster schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:55:
[...]
Dat kunnen ze makkelijk doen, maar dat willen ze dus niet
Anders loopt iedereen continu te gear swappen, gaan mensen weer zeuren dat ze te weinig backpack space hebben voor alle swap-gear, etc.
Dus ben daar wel blij mee. Zorg voor uitgebalanceerde gear. Als je perse wilt swappen moet je dat ongemak ook zelf maar voor lief nemen.
Ach een gear piece swappen voor een elite pack of shrine vind ik niet zo erg. Dat is zo gedaan en na een tijdje gaat het vast automatische. Maar meerdere pieces is niet handig voor je farm snelheid.
Is je spirit dan niet snel op. Want het is toch 40 per mob ? Oh wacht jij hebt die mooie monk ring.... En dat die TF proc zou wide ranch is wist ik niet.... heb er nog steeds geen een gevondenVandread schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:59:
Ik switch eigenlijk amper, groepjes white mobs gaan met palm sowieso snel neer.
Zag hierboven ook een fire wizard die een TF wilde.... maar waarom zou die?beter een wand of woh.
Gear compleet swappen vind ik idd ook beetje te, maar in D2 kon je met X je main en offhand switchen, dat was wel chillverwacht echter dat ze dat toch niet gaan doen...
[ Voor 33% gewijzigd door Anno op 19-05-2014 12:05 ]
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 30-09 15:57
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Toch wat efficienter dan constant wisselen.
Overigens een lekker weekend gehad.. Veel gespeeld (vriendin heeft nieuwe serie ontdekt op Netflix dus die was zoet
Heb een hele tab vol met items waar ik niet van weet wat ik er mee moet doen. Goed voor alts of souls gebruiken voor rerolls
Verder van sleepwalkerbe een Cindercoat gekregen, nu met 3 sockets ook.
Zit ingame nu op 1,65 mil DPS. Met 77% fire dmg bonus dus 2.92 mil DPS constant eigenlijk
Nu nog iets met elites doen, dus moet ik een SoJ gaan vinden.
[ Voor 60% gewijzigd door Angeloonie op 19-05-2014 12:11 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Kan je trouwens nog geen leuke sets maken?
Craft een devastor?Zephyr schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:35:
*sluit zich aan bij de gebrek aan beter azurewrath firebuild wiz club*
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Heb geen ikblijfleven ring nodigVandread schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:12:
Misschien een "ikblijfleven" ring nemen?
Wordt soms een beetje overmoedig, en mijn speelstijl als DH is meestal overal middenin blijven staan xD Dus moet wat meer oppassen. In games met een melee class (of 2) valt het wel mee
Heb volgens mij alle belangrijke sets wel ja. Maar de RoRG die ik eindelijk vond zaterdag is een beetje crap.. Weet de stats niet precies maar volgens mij enkel main stat en een CHC/CHD/IAS na reroll.
Lol, damn you.... well played, SirVandread schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:12:
Misschien een "ikblijfleven" ring nemen?
Ja hoor ik heb al aughilds bracers met +20% lightning damage, dex, vit, +5% CHC, lightning res. Wilde eingelijk ook nog de chest craften. Voor de set bonus.
Maar ik heb besloten te gaan voor de monk set chest. Zodat ik geen RoRG aan hoef. Ik heb gisteren een bijna perfecte rare trifecta ring (mist 0.5% CHC en 4% CHD) gevonden. En die wil ik graag equipen ipv de RoRG.
Ik heb liever meer elemental dps dan elite dps. Zoals ik al zei een sunkeeper zou ik nog wel willen zodat ik kan switchen bij elite mobs.
Kun je ook die Griswold's sword maken? Heeft ook fire dmg alleen geen %.... Zal wel slechter zijn?
If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
Wand of Woh vereist wel een beetje een ADHD speelstijl die niet iedereen ligt in de filmpjes die ik gezien heb en redelijk specifieke gear om echt goed gebruik te maken van de maximale potentie van de build (ik geloof 2P Aughild, 2P Captain Sanders, 2P born + RoRG naast de 1.52% droprate Wand en de ik geloof 2,xx% droprate Hexing PantsVandread schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:59:
Ik switch eigenlijk amper, groepjes white mobs gaan met palm sowieso snel neer.
Zag hierboven ook een fire wizard die een TF wilde.... maar waarom zou die?beter een wand of woh.
Gear compleet swappen vind ik idd ook beetje te, maar in D2 kon je met X je main en offhand switchen, dat was wel chillverwacht echter dat ze dat toch niet gaan doen...
Duidelijk een setup die niet voor iedereen direct is weggelegd, een TF is dan met 4.5% droprate dacht ik een stuk makkelijk er te krijgen in theorie (hoewel ik wel een WoW heb, maar geen TF), moet alleen nog de juiste pieces craften met goede rolls.
Die damage op griswolds maakt in principe niet uit voor je build, die kan je ook met een cold build ofzo gebruiken, je gaat er niet harder van hitten, je wil echt xx% elemental damage (devastor of burning axe of sankris oid) daar als je geen TF of Wand of Woh ofzo hebt.FloydRaalte schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:20:
[...]
Kun je ook die Griswold's sword maken? Heeft ook fire dmg alleen geen %.... Zal wel slechter zijn?
[ Voor 19% gewijzigd door Dennism op 19-05-2014 12:24 ]
true.
eerst even devastator plans vinden
en ik vind die WOH + EB builds op T6 maar vaag, melee range wil je toch juist niet zijn op dat level lijkt me? dan speel ik liever een torment of 2 lager met de build waar ik wel lol mee heb. i.e. ranged. (no offence melee & EB wizards)
- Blaat
Hardware Fanaat
Kijk, dat is al een stuk beter dan voor het weekend!Angeloonie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:05:
Ik swap m'n Rift/MF ring niet eens meer nuHeb een trifecta ring die met 6-7% meer DPS gaf, maar dan moest ik constant wisselen. Aangezien ik toch bijna altijd met die ring omliep, heb ik maar een reroll gedaan met DMG zodat het DPS verschil nog maar 3-4% is.
Toch wat efficienter dan constant wisselen.
Overigens een lekker weekend gehad.. Veel gespeeld (vriendin heeft nieuwe serie ontdekt op Netflix dus die was zoet) en veel gevonden.
Heb een hele tab vol met items waar ik niet van weet wat ik er mee moet doen. Goed voor alts of souls gebruiken voor rerollsHeb vrijdag en zaterdag welgeteld 7 hand crossbows gevonden. Ben hierdoor geswitched van boog/quiver naar dual hand crossbows. Speelt fijn en ziet er cool uit
![]()
Verder van sleepwalkerbe een Cindercoat gekregen, nu met 3 sockets ook.Na veel moeite eindelijk een Magefist gegambled. Niet echt een super roll maar gelukkig wel 20% fire dmg. CHC erbij gerolled en merk duidelijk verschil
Ook nog andere boots gevonden, iets meer movement speed en meer dps, klein beetje minder toughness.
Zit ingame nu op 1,65 mil DPS. Met 77% fire dmg bonus dus 2.92 mil DPS constant eigenlijk
Nu nog iets met elites doen, dus moet ik een SoJ gaan vinden.
Mijn sheet dps is lager (vanwege de SoJ en slechte RoRG) dus je bent op de goede weg.
Drie aandachtspuntjes:
- Je mist resource cost reduction. Daar heb je dubbel profijt van omdat je Cluster Arrows minder costen en omdat je dan meer Hatred per Discipline terugkrijgt van Preparation. Ik heb (op de juiste manier uitgerekend) 23% resource cost reduction op mijn gear zitten (+10% van paragon maakt dik 30%) en dat merk ik echt enorm sterk!! De hoeveelheid CA's die ik kan spammen voordat beide pools leeg zijn is enorm!
Zwaar underrated stat voor DH's imho.
- Je elite damage, niet alleen met een SoJ kom je daar, maar ook met Aughilds set. Probeer die te craften.
- Natalya's set!! Is een must have voor dualwields! Ik weet het, die moet maar voor je droppen, maar houd in je achterhoofd dat die 7%chc by far de beste setbonus is die DH's kunnen krijgen.
Zoiets?Dennism schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:21:
[...]
Wand of Woh vereist wel een beetje een ADHD speelstijl die niet iedereen ligt in de filmpjes die ik gezien heb en redelijk specifieke gear om echt goed gebruik te maken van de maximale potentie van de build (ik geloof 2P Aughild, 2P Captain Sanders, 2P born + RoRG naast de 1.52% droprate Wand en de ik geloof 2,xx% droprate Hexing Pants+ goede CDR rolls op de overige items.
Duidelijk een setup die niet voor iedereen direct is weggelegd, een TF is dan met 4.5% droprate dacht ik een stuk makkelijk er te krijgen in theorie (hoewel ik wel een WoW heb, maar geen TF), moet alleen nog de juiste pieces craften met goede rolls.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Protax-2556/hero/30535990
Of zie onderstaand, zelfde laken een pak.. Moet nog strongarm bracers ipv aughild, damage increase dankzij blackhole
WoW valt best mee qua ADHD, op een gegeven moment pak je het ritme met je cooldown automatisch wel op en is T4 al faceroll met redelijke gear. Gisteren m'n 2e WoW gevonden, die ging naar m'n maat in dezelfde game. Wil hij een socket erop craften, let hij niet op en pakt ie een secondary stat. Au.
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Via mijn Reapers Wraps en Blood Vengeance krijg ik 50% van mijn Hatred terug via Health Globes. Aangezien die nog steeds aardig droppen in Rifts kan ik bij packs vaak snel weer vullen. Heb nu via Cindercoat wel 24% reduction al binnen.Wolf schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:38:
[...]
Drie aandachtspuntjes:
- Je mist resource cost reduction. Daar heb je dubbel profijt van omdat je Cluster Arrows minder costen en omdat je dan meer Hatred per Discipline terugkrijgt van Preparation. Ik heb (op de juiste manier uitgerekend) 23% resource cost reduction op mijn gear zitten (+10% van paragon maakt dik 30%) en dat merk ik echt enorm sterk!! De hoeveelheid CA's die ik kan spammen voordat beide pools leeg zijn is enorm!
Moet ik dus eerst de setpieces vinden, en vervolgens een betere RoRG zodat ik er niet alsnog op verlies- Je elite damage, niet alleen met een SoJ kom je daar, maar ook met Aughilds set. Probeer die te craften.
- Natalya's set!! Is een must have voor dualwields! Ik weet het, die moet maar voor je droppen, maar houd in je achterhoofd dat die 7%chc by far de beste setbonus is die DH's kunnen krijgen.

Zo lang ik geen goede RoRG of SoJ heb ga ik me nog even niet op Elite DPS focussen. Enkel de 15% van Aughilds met een crappy RoRG is het niet waard.
[ Voor 5% gewijzigd door Angeloonie op 19-05-2014 12:57 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
De reden dat ik resource cost reduction noem is omdat ik je gisteren ingame heel vaak je Entangling Shot zag gebruiken. Voor mij is dat niet meer nodig en kan ik hem net zo goed weg laten, en dat zonder reaper's wraps!Angeloonie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:56:
[...]
Via mijn Reapers Wraps en Blood Vengeance krijg ik 50% van mijn Hatred terug via Health Globes. Aangezien die nog steeds aardig droppen in Rifts kan ik bij packs vaak snel weer vullen. Heb nu via Cindercoat wel 24% reduction al binnen.
[...]
Moet ik dus eerst de setpieces vinden, en vervolgens een betere RoRG zodat ik er niet alsnog op verliesUiteraard staat Natalya's Slayer op mijn wensenlijst, maar helaas was dat nou net níet de hand crossbow uit het dozijn dat dropte voor mij
Zo lang ik geen goede RoRG of SoJ heb ga ik me nog even niet op Elite DPS focussen. Enkel de 15% van Aughilds met een crappy RoRG is het niet waard.
Het verlies van Reaper's wraps maakt dan weer ruimte vrij voor Aughilds bracers. Die set geeft niet alleen Elite damage increase, maar ook 15% elite damage reduction op jou, naast de 7% melee en ranged damage reduction. Dus die set is het absoluut waard!!
en 15% dmg reduction tov elites en 7% Melee/ranged reduction.... kan jij ook wel gebruikenAngeloonie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:56:
Een goede ring bied je zelden 10% meer damage.... dus is 15% elite damage echt wel goed...
edit: blaat was al bezig, maar we zijn het eens
[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 19-05-2014 13:03 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Entangling Shot gebruik ik om te slowen, i.c.m. Cull the Weak is dat 20% extra dmgWolf schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:01:
[...]
De reden dat ik resource cost reduction noem is omdat ik je gisteren ingame heel vaak je Entangling Shot zag gebruiken. Voor mij is dat niet meer nodig en kan ik hem net zo goed weg laten, en dat zonder reaper's wraps!
Mjah het verschil is niet zo giga.. 15% elite dmg increase is niet veel, dan heb ik liever de Health Globe bonus, dat is meer waard dan die 15%. Ook als ik door de RoRG dan (schatting) 8% DPS verlies is het verschil nog maar 7% extra.. De dmg reduction is wel lekker idd, maar als ik zóveel dmg incasseer dat dat het verschil moet maken ga ik toch wel doodHet verlies van Reaper's wraps maakt dan weer ruimte vrij voor Aughilds bracers. Die set geeft niet alleen Elite damage increase, maar ook 15% elite damage reduction op jou, naast de 7% melee en ranged damage reduction. Dus die set is het absoluut waard!!
Moet eerst de mats maar gaan vinden voor Aughild's. Kan ik daarna testen.
[ Voor 9% gewijzigd door Angeloonie op 19-05-2014 13:15 ]
Deels lijkt het er op ja, de build die ik voornamelijk in wat filmpjes voorbij zag komen toen mijn Woh net dropte was dacht ik: teleport calamity, Blackhole (ff de rune kwijt), Arcane blast uiteraard, energy armor,frost nova en magic weapon en dan runnen met Born, Aughild, Captain Crimson RoRG en Hexing pants (Vooral ADHD omdat die alleen maar Arcane blast en teleport en FN aant spammen was met iets van 60% CDR en door de hexing pants uiteraard niet stil mocht gaan staan).
Kan natuurlijk goed zijn dat de Vyr Combo die jij gebruikt (en denk ik pas sinds 2.0.5 viable is lijkt me) en stuk beter uit de verf komt
Born is niet per sé nodig, je kan ook makkelijk 50-55% CDR halen zonder. Hexing pants is een mogelijkheid, maar dan zit je met je crimson dat je belt ipv pants moet craften en dan mis je de melee reduction van een string of ears juist weer. Alle mogelijkheden staan in deze thread wel op een rijtje: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12674158747Dennism schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:12:
[...]
Deels lijkt het er op ja, de build die ik voornamelijk in wat filmpjes voorbij zag komen toen mijn Woh net dropte was dacht ik: teleport calamity, Blackhole (ff de rune kwijt), Arcane blast uiteraard, energy armor,frost nova en magic weapon en dan runnen met Born, Aughild, Captain Crimson RoRG en Hexing pants (Vooral ADHD omdat die alleen maar Arcane blast en teleport en FN aant spammen was met iets van 60% CDR en door de hexing pants uiteraard niet stil mocht gaan staan).
Kan natuurlijk goed zijn dat de Vyr Combo die jij gebruikt (en denk ik pas sinds 2.0.5 viable is lijkt me) en stuk beter uit de verf komt

Clowns to the left of me, Jokers to the right
Whahaha iddKapoen schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:44:
Hell Yeah comics legt weer mooi de vinger op de zere plek
[afbeelding]

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
- Blaat
Hardware Fanaat
Gelukkig heeft Blizzard dat niet.Neelon schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:02:
Paar duizend shards nu om te proberen een Tasker&Theo te krijgen... 3 Andrew's Gages (souls dus). Kadala heeft iets tegen Witch Doctors lijkt.
Met hun overpowerde Jade set (Nighteyes kom er maar in!).
Dat valt toch best mee, dat je een elite in een volle groep op T4 binnen een paar seconden one shotWolf schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:04:
[...]
Met hun overpowerde Jade set (Nighteyes kom er maar in!).
[ Voor 11% gewijzigd door desjaak909 op 19-05-2014 14:08 ]
Movies: letterboxd
Jouw Bnet profiel is kapot.thundermo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:15:
Zeer lekker wee(r)keend gehad. Wel behoorlijk wat gegamed en aardig wat kunnen gearen. Heb op m'n Crusader wat aangepast, ben nu voor Fire damage gegaan (wel met Shield Bash en Punish). Speelt lekker. Op m'n Barb weer terug naar Lightning Wirlwind en ook met wat upgrades gaat het de goede kant op
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik ben blij hoor met mijn trifecta RoRG die na de eerste splitfarm run al dropte... maar ik heb dan weer lang moeten spelen voor zo'n kut-mace (die voor een WD best goed is).UTADDICT schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:00:
Of (zoals ik 2 weken geleden ook al meldde) nog steeds geen RoRG hebben, na een aantal maanden bijna iedere dag Act 1 farmen.
Wel 1653 (bij benadering) stuks van die kut-mace.
Same here, ik krijg mijn Blackthorn set maar niet rond. Moet nog de pants, boots, en een goed amulet.Kapoen schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:44:
Hell Yeah comics legt weer mooi de vinger op de zere plek
[afbeelding]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Maar..... waarom de BT set? de 4 bonus is leuk, maar de amu is echt volledig ruk...Tektoon schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:21:
Same here, ik krijg mijn Blackthorn set maar niet rond. Moet nog de pants, boots, en een goed amulet.
Ik gebruik hem bij gebrek aan beter...
Mooie rerol op je tfthundermo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:15:
Zeer lekker wee(r)keend gehad. Wel behoorlijk wat gegamed en aardig wat kunnen gearen. Heb op m'n Crusader wat aangepast, ben nu voor Fire damage gegaan (wel met Shield Bash en Punish). Speelt lekker. Op m'n Barb weer terug naar Lightning Wirlwind en ook met wat upgrades gaat het de goede kant op

Ach dat scheelt maar +/-200avg damage

Vervolgens een paar builds geprobeerd op mijn WD, Wiz en Monk (de leukste classes vind ik) en nu heb ik dus het probleem dat ik niet zeker weet welke te gaan gebruiken als main. Ik lach me rot om mijn WD, vind de skills van mijn FireWiZ erg prettig maar de synergy in de Holy Build op mijn Monk voelen echt geweldig aan.
Mijn gear slaat werkelijk nog helemaal nergens op, maar ik heb nu eenmaal nog niet veel beter gevonden, Wel een grote verlanglijst
Gelukkig kan ik lekker nu op T1 rommelen om langzaam de stap naar T2 te maken. Op mijn WD lukte dat al maar ik werd teveel gedragen door anderen en daar heb ik een hekel aan. Dat is ook de reden waarom ik mijn eigen chars heb gelevelled ipv boosts. Boosts geven vind ik daartegen wel erg leuk
Wat een heerlijk spel is het toch ook.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Precies, errug grappigdesjaak909 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:07:
[...]
Dat valt toch best mee, dat je een elite in een volle groep op T4 binnen een paar seconden one shotIedereen lekker op die elite aan het inhakken, en dan poef weg elite
T6 is wat dat betreft een stuk minder makkelijk, solo is het ietwat lastig maar in een groep is dit leuk, kwestie van goed timen!
Yup vooral met palm monks is het lekker, eerst piranhado voor de strongarm debuff, dan LS en dan wat haunt spammen, kijken of de monk de elites al gepalmd heeft en dan met SW de groep in SH en bam alles is wegApsie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:43:
[...]
Precies, errug grappig![]()
T6 is wat dat betreft een stuk minder makkelijk, solo is het ietwat lastig maar in een groep is dit leuk, kwestie van goed timen!
http://eu.battle.net/d3/e...modeus-2741/hero/39208238
T4 solo gaat nu lekker snel, T4 group gaat voor mijn gevoel nog net iets te traag. Survivability is sowieso geen probleem met permanent AC. Het enige waar ik nu tegenaanloop is wrath starvation en damage
Als mijn LoV up is (75% van de tijd), kan ik naar hartelust FoH spammen. Dat in combinatie met Darklight en Holy Cause zorgt voor ongelimiteerde healing. Maar zodra LoV op cooldown zit, keldert m'n wrath (op te vangen met Charged Up, alleen die's ook niet 100% up).
Ik hoop op een Fate of the Fell zodat ik over kan op Heaven's Fury en m'n damage in ieder geval flink omhoog gaat. Dat brengt echter weer twee andere problemen met zich mee, namelijk geen 15% CDR meer van Fervor passive (waardoor ik geen perma AC meer heb) en nog belangrijker, HF kost 10 wrath meer dan FoH, waardoor m'n wrath starvation een nóg groter probleem wordt.
Wat te doen?
Dit gebruik ik sinds 2.0.5 inderdaad, en werkt echt super.Dennism schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:12:
[...]
Voordeel is dat je nu niet zoveel CDR meer nodig hebt, en archon is echt subliem ook hogere torment levels.
Jammer genoeg vind ik geen upgrades meer, hoop nog steeds op een mooie fire andy (al gebruik ik op T6 een andere helm)/fire strongarm bracers, en daarnaast zou een fire amulet ook echt een dikke upgrade zijn .
Enige optie is om aughilds op te geven en reaper wraps te pakkenDeBierVampier schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:55:
Heeft iemand trouwens nog tips voor mijn Crusader?
http://eu.battle.net/d3/e...modeus-2741/hero/39208238
T4 solo gaat nu lekker snel, T4 group gaat voor mijn gevoel nog net iets te traag. Survivability is sowieso geen probleem met permanent AC. Het enige waar ik nu tegenaanloop is wrath starvation en damage
Als mijn LoV up is (75% van de tijd), kan ik naar hartelust FoH spammen. Dat in combinatie met Darklight en Holy Cause zorgt voor ongelimiteerde healing. Maar zodra LoV op cooldown zit, keldert m'n wrath (op te vangen met Charged Up, alleen die's ook niet 100% up).
Ik hoop op een Fate of the Fell zodat ik over kan op Heaven's Fury en m'n damage in ieder geval flink omhoog gaat. Dat brengt echter weer twee andere problemen met zich mee, namelijk geen 15% CDR meer van Fervor passive (waardoor ik geen perma AC meer heb) en nog belangrijker, HF kost 10 wrath meer dan FoH, waardoor m'n wrath starvation een nóg groter probleem wordt.
Wat te doen?
[ Voor 89% gewijzigd door Bokkie op 19-05-2014 15:00 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Moet zeggen dat de Strongarm voor mij geen winst opleverd, heb getest met en zonder en de bursts maken, in mijn ogen, geen verschil....desjaak909 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:55:
[...]
Yup vooral met palm monks is het lekker, eerst piranhado voor de strongarm debuff, dan LS en dan wat haunt spammen, kijken of de monk de elites al gepalmd heeft en dan met SW de groep in SH en bam alles is weg
Ik heb wel het gevoel dat als de mobs in de tornado heen en weer zijn gegaan het wel werkt, maar heb dat niet echt uitvoerig getestApsie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:01:
[...]
Moet zeggen dat de Strongarm voor mij geen winst opleverd, heb getest met en zonder en de bursts maken, in mijn ogen, geen verschil....
Ben ik persoonlijk geen groot voorstander van. Ten eerste zijn health globe drops te onvoorspelbaar om afhankelijk van te zijn voor wrath regen en ik wil ook bij single targets (bosses) damage kunnen blijven doen.Bokkie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:00:
[...]
Enige optie is om aughilds op te geven en reaper wraps te pakken
Zou je deze willen delen?[b]
Overigens een lekker weekend gehad.. Veel gespeeld (vriendin heeft nieuwe serie ontdekt op Netflix dus die was zoet) en veel gevonden.
Battle.net || Strava
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Pretty Little Liars
Mja, meer opties heb je niet, als je je build omgooit mis je weer andere dingen en gearchages zijn ook een dps loss.DeBierVampier schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:03:
[...]
Ben ik persoonlijk geen groot voorstander van. Ten eerste zijn health globe drops te onvoorspelbaar om afhankelijk van te zijn voor wrath regen en ik wil ook bij single targets (bosses) damage kunnen blijven doen.
Reapers zijn de enige manier om wrath starvation tegen te gaan in de meeste geallen.
Mijn firesader (crusader 2) is een aoe beest, singletarget moet down gaan in 1 AC/provoke cycle, anders ben ik fubared en duurt het te lang.
T4 gaat wat dat betreft wel redelijk.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Off: succes, die is 3-4 seizoenen onder de pannen met een serie welke echt compleet wordt uitgemolken zonder het verhaal echt te ontwikkelen
On: Ik ga tussen mijn Monk en WD kiezen waarbij ik waarschijnlijk voor Holy Monk ga. In parties word ik al te vaak begroet door WD's of Wizards. En ja, er zijn ook redelijk wat monks maar die zijn meestal Lightning.
Off: Dat dusNgangatar schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:19:
[...]
Off: succes, die is 3-4 seizoenen onder de pannen met een serie welke echt compleet wordt uitgemolken zonder het verhaal echt te ontwikkelen.
On: Ik ga tussen mijn Monk en WD kiezen waarbij ik waarschijnlijk voor Holy Monk ga. In parties word ik al te vaak begroet door WD's of Wizards. En ja, er zijn ook redelijk wat monks maar die zijn meestal Lightning.
ON: Monk heeft een curse op zich in HC, van de 10 HC champs in alle diablo tijd die ik heb gehad waren er 6 monk, 0 van die 6 Monks heeft het tot Max level gehaald
2 vrienden van me hetzelfde.. ook allebei een level 70 op HC maar hun Monk is ook steeds doodgegaan
Nergens last van gehad
Dan moet je wel echt de juiste items hebben, tevens is er maar 1 wapen voor en de kans dat die boeiend rolled is ook vrij klein....Ngangatar schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:19:
[...]
Zoals ik altijd zeg, kies een build voor de items die je hebt, niet andersom want dan werkt het alleen maar frustrerend.
[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 19-05-2014 15:31 ]
Een Monk voelt gewoon onzettend veilig aan wanneer je hem speelt. Smooth and Silky.Ricmaniac schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:29:
[...]
Off: Dat dusmaar blijf het toch kijken XD
ON: Monk heeft een curse op zich in HC, van de 10 HC champs in alle diablo tijd die ik heb gehad waren er 6 monk, 0 van die 6 Monks heeft het tot Max level gehaald![]()
2 vrienden van me hetzelfde.. ook allebei een level 70 op HC maar hun Monk is ook steeds doodgegaan
Wellicht daardoor onbewust onvoorzichiger?
Haha, laten we het daar maar niet over hebben. Ik was nog in de veronderstelling dat alle stats gerolled konden worden (dus bijv van gold pick up naar chc). Heb wel meer items zo verpest. Maar agh al gaande weg leert men
- Blaat
Hardware Fanaat
Daar heb je gelijk in. Alleen dat is nou juist wat er mis is met D3...Vandread schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:30:
[...]
Dan moet je wel echt de juiste items hebben, tevens is er maar 1 wapen voor en de kans dat die boeiend rolled is ook vrij klein....
Zoals ik altijd zeg, kies een build voor de items die je hebt, niet andersom want dan werkt het alleen maar frustrerend.
In Diablo 3, you not make build with items, items make your build!
[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 19-05-2014 15:34 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Join the club!thundermo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:32:
[...]
Haha, laten we het daar maar niet over houden. Ik was nog in de veronderstelling dat alle stats gerolled konden worden (dus bijv van gold pick up naar chc). Heb wel meer items zo verpest. Maar agh al gaande weg leert men
* Angeloonie heeft eerst zijn 20% Fire Dmg Andariels gererolled naar vitality, om vervolgens weer terug te willen en pas na 25-30 rolls weer 20% Fire Dmg te krijgen.
* Angeloonie heeft al eens een Magefist gevonden volgens mij op dag 2 van RoS, maar deze gesalvaged, vervolgens tot dit weekend geen Magefist meer gezien.
* Angeloonie heeft al tig souls weggegooid door items te rerollen die met even dubbelchecken nooit beter gingen worden dan wat ik had.
* Angeloonie heeft meerdere items die op zich goed waren maar niet binnen mijn build pasten gesalvaged, waardoor andere builds lastig worden.
zal er nog 1 aan toevoegen zelfs;
vrolijk blijven klikken bij Myriam om de gewenste stat te krijgen bij een rare Amu:
300k *click*
320k *click*.
..
895k *click*
erm button greyed out???
[ Voor 52% gewijzigd door Zephyr op 19-05-2014 15:44 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
OeiZephyr schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:40:
ik moet toegeven dat ik me aan 2 (á 3ahem) rode punten ook schuldig heb gemaakt...
zal er nog 1 aan toevoegen zelfs;
vrolijk blijven klikken bij Myriam om de gewenste stat te krijgen bij een rare Amu:
300k *click*
320k *click*.
..
895k *click*
erm button greyed out???
Ga ik denk ik ook wel snel last van krijgen.. van 200 mil bij release nu op 63 mil.. Veel zat dan wel in gems/unsockets en dat is bij gems 1x uitgeven, maar goed dan nog neemt m'n voorraad langzaamaan af
Bij mij is die button ook vaak grijs, maar dan door gebrek aan mats

- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Dat is niet wat er mis is, dat is juist een van de grote vooruitgangen in RoS! Je speelt, vindt een vet item en gaat daar eens mee spelen en misschien wel je build op aanpassen. Fun!Wolf schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:32:
[...]
Daar heb je gelijk in. Alleen dat is nou juist wat er mis is met D3...
In Diablo 3, you not make build with items, items make your build!
Ipv.. kies cookie-cutter build en koop bijbehorende items.
Zijn legendaries eindelijk build-bepalend is het ook weer niet goed
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 19-05-2014 16:18 ]
Zou iemand mij kunnen toevoegen? Zoek een leuke clan om samen met members te spelen om zo mijn chars naar een hoger niveau te tillen!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/YaaD-2873/hero/4725837
thanks!
bl44t
Bij mij is het nu juist weer andersom: van 500 Mill. de eerste 3 weken teruggegaan naar 300 en nu weer bijna 400..Angeloonie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:47:
[...]
Oei
Ga ik denk ik ook wel snel last van krijgen.. van 200 mil bij release nu op 63 mil.. Veel zat dan wel in gems/unsockets en dat is bij gems 1x uitgeven, maar goed dan nog neemt m'n voorraad langzaamaan afEn dan wil ik nog alts gearen
Bij mij is die button ook vaak grijs, maar dan door gebrek aan matsEerst waren het de gele die ik miste, daar zit ik nu bijna op 1000, maar nu mis ik de blauwe weer
En je krijgt er zo weinig per item
Nog 2 weken spelen en ik sta op winst!
ff een alt levelen/gearen danApsie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:32:
[...]
Bij mij is het nu juist weer andersom: van 500 Mill. de eerste 3 weken teruggegaan naar 300 en nu weer bijna 400..![]()
Nog 2 weken spelen en ik sta op winst!
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Zit rond de 1.1m sheet damage zonder Pierce the Veil, and 1.3 mét. 0 elemental damage maar wat moet je eigenlijk stacken als pet doctor... Physical? T3 gaat vrij vlot, T4 durf ik nog niet aan omdat sommige mobs dan roet in het eten gooien. (Anarch...)
[ Voor 3% gewijzigd door MicScott op 19-05-2014 17:11 ]
heb je die arcane rune voor explosive blast ook al een keer geprobeerd? Clanmaat van me zegt dat die toch meer dmg doet dan de fire one. Kan het helaas niet zelf testen want ik heb nog steeds die kutwand niet ^^Protax schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:59:
[...]
Dit gebruik ik sinds 2.0.5 inderdaad, en werkt echt super.
Voordeel is dat je nu niet zoveel CDR meer nodig hebt, en archon is echt subliem ook hogere torment levels.
Jammer genoeg vind ik geen upgrades meer, hoop nog steeds op een mooie fire andy (al gebruik ik op T6 een andere helm)/fire strongarm bracers, en daarnaast zou een fire amulet ook echt een dikke upgrade zijn .
[ Voor 5% gewijzigd door nubys op 19-05-2014 17:11 ]
Zeker met zulke items heb ik het eigenlijk niet fout maar vaak klik ik voor de zekerheid nog even op het ? tekentje.... zeker met % skill dmg oid, zie je ook meteen dat er soms erg veel variabelen zijn...thundermo schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:32:
[...]
Haha, laten we het daar maar niet over hebben. Ik was nog in de veronderstelling dat alle stats gerolled konden worden (dus bijv van gold pick up naar chc). Heb wel meer items zo verpest. Maar agh al gaande weg leert men
Sowieso bewust met rerolls omgaan, soms heeft het gewoon niet genoeg nut en als je nog niet zoveel resources hebt kan je vaak beter even met een geel item doorspelen, zeker bij "mwoah" items is het zonde van de souls en het geld.
Ik loop met Fate of the Fell en met mijn build heb ik (vrijwel) nooit wrath problemen, ik blaas dwars door T4 heen. Ik dacht dat het niet veel efficiënter werd dan de Blessed Shield build, maar dit gaat veel harder. Vrijwel alle gear gevonden de afgelopen dagen met de community buff, de legendaries vlogen me om de oren, dat wordt dus nog afkicken als de buff ten einde is.DeBierVampier schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:55:
Wat te doen?
Arcane speelt helaas niet zo lekker, doet wel meer damage...nubys schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:10:
[...]
heb je die arcane rune voor explosive blast ook al een keer geprobeerd? Clanmaat van me zegt dat die toch meer dmg doet dan de fire one. Kan het helaas niet zelf testen want ik heb nog steeds die kutwand niet ^^
Top speler wordt je in dit spel vooral door er heel veel tijd in te stoppen.tboheeren schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:05:
Ik lees overal dat "+XXXX - XXXX elemental damage" op je wep niet hetzelfde type moet zijn dan je "elemental skills do XXX% more damage". Maar toch heeft elke top player zijn "+XXXX - XXXX elemental damage" op de weps van hetzelfde type dan zijn main elemental stat. Dus wat is nu de correcte uitleg? Maakt het uit als ik bv 100% fire skills heb en men weps hebben +1000-2000 arcane damage?
Dat wil niet zeggen dat die slimmer zijn dan de rest
Ok maar wat is het nu. Heb je meer dps wanneer de elements dezelfde zijn of niet?RocketKoen schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:08:
[...]
Top speler wordt je in dit spel vooral door er heel veel tijd in te stoppen.
Dat wil niet zeggen dat die slimmer zijn dan de rest
Het maakt niks uit dat je wapen element anders is dan dat je stackt, maar standaard zijn de wapen dmg en de eventuele elemental dmg daarop wel hetzelfdetboheeren schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:10:
[...]
Ok maar wat is het nu. Heb je meer dps wanneer de elements dezelfde zijn of niet?
Okay dankjewel voor de uitlegdesjaak909 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:15:
[...]
Het maakt niks uit dat je wapen element anders is dan dat je stackt, maar standaard zijn de wapen dmg en de eventuele elemental dmg daarop wel hetzelfde
Zie vaker langs komen, die verhalen over hoeveel legs gedropped zijn, maar kan dat maar niet plaatsen. Waarom is dat zo belangrijk?Angeloonie schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:54:
[...]
![]()
Vanmorgen weer lekker random.. 2 rifts met 0 legs (enkel een soultje van boss), en daarna een rift waar ik binnen 5 minuten 7 (!) legs had gevonden. Om vervolgens daarna weer niets te vinden in de volgende rifts.. RNG much?
Mensen vinden het leuk om legendaries te krijgen.gnauw schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:22:
[...]
Zie vaker langs komen, die verhalen over hoeveel legs gedropped zijn, maar kan dat maar niet plaatsen. Waarom is dat zo belangrijk?
Eindelijk een RoRG (na 2200+ bounties) en een Tal Rasha chest gevonden.
Nu set bonus compleet (3 items + ring )
Ook 2 Aughild, ook bonus dus. (moet alleen meer van die plate farmen (de gecrafte zijn niet echt trifecta zeg maar)
Vanmiddag ff melee wiz build geprobeerd op T3 en kon alles facetanken
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Ik heb net al m'n fire wizard spul aan mijn WD gegeven, en vroeg me af of iemand tips heeft voor welke items ik moet gaan: ik heb heel weinig ervaring met WD...
Ik ben in ieder geval nu voor Mojo's aan het rollen, aangezien ik daar natuurlijk niks voor had en dus met een rare Mojo speel.
Profiel WD:
Diabloprogress: http://www.diabloprogress...-1727/Bugenhagen/35805281
Blizzard: https://eu.battle.net/d3/...nhagen-1727/hero/35805281
edit: blijkbaar 64e van de wereld in elite elemental dps
[ Voor 32% gewijzigd door DeadKennedy op 19-05-2014 21:04 ]
WEBN & chill (@IBKR)
Gratzkihon schreef op maandag 19 mei 2014 @ 19:54:
Zo van weekedn wat mooie upgrades gevonden voor mijn WIZ for life:)
Eindelijk een RoRG (na 2200+ bounties) en een Tal Rasha chest gevonden.
Nu set bonus compleet (3 items + ring )![]()
Ook 2 Aughild, ook bonus dus. (moet alleen meer van die plate farmen (de gecrafte zijn niet echt trifecta zeg maar)
Vanmiddag ff melee wiz build geprobeerd op T3 en kon alles facetanken(vind ik leuk)
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
- Ik zou je gloves en helm vervangen voor Tasker & Theo's en een Mask of Jeram. Dan doen je pets véél meer damage. Je sheet damage gaat wel omlaag maar je effective dps gaat keihard omhoog.DeadKennedy schreef op maandag 19 mei 2014 @ 20:44:
Mag ik wat advies van ervaren Witch Doctors?
Ik heb net al m'n fire wizard spul aan mijn WD gegeven, en vroeg me af of iemand tips heeft voor welke items ik moet gaan: ik heb heel weinig ervaring met WD...
Ik ben in ieder geval nu voor Mojo's aan het rollen, aangezien ik daar natuurlijk niks voor had en dus met een rare Mojo speel.
Profiel WD:
Diabloprogress: http://www.diabloprogress...-1727/Bugenhagen/35805281
Blizzard: https://eu.battle.net/d3/...nhagen-1727/hero/35805281
edit: blijkbaar 64e van de wereld in elite elemental dps
- Firebats is uit de mode. Als je persé een fire primary wilt, kun je voor explosive toads gaan.
- In plaats van Midnight Feast zou je tribal rites kunnen nemen om de cooldown van je Fetish Army en Wrathful Protector verder omlaag te brengen.
- Je kunt er ook nog voor kiezen om een Tall Man's Finger te nemen. Zie bijvoorbeeld http://www.reddit.com/r/D...e_witch_doctor_pet_build/
Op zoek naar T&T, MoJ en TMF dus. Prima! Ik zal ook eens kijken of die skills die je noemde bevallen. Thx!MicScott schreef op maandag 19 mei 2014 @ 21:57:
[...]
- Ik zou je gloves en helm vervangen voor Tasker & Theo's en een Mask of Jeram. Dan doen je pets véél meer damage. Je sheet damage gaat wel omlaag maar je effective dps gaat keihard omhoog.
- Firebats is uit de mode. Als je persé een fire primary wilt, kun je voor explosive toads gaan.
- In plaats van Midnight Feast zou je tribal rites kunnen nemen om de cooldown van je Fetish Army en Wrathful Protector verder omlaag te brengen.
- Je kunt er ook nog voor kiezen om een Tall Man's Finger te nemen. Zie bijvoorbeeld http://www.reddit.com/r/D...e_witch_doctor_pet_build/
Ik denk wel dat ik persé fire will, daar heb ik nu zoveel spul voor...
WEBN & chill (@IBKR)
Punish of armor omtoveren naar 2 sockets. Da's of 156 AR of 560 STR gratis. Als je punish niet lang meer gebruikt zou ik die rerollen. Armor voegt ook nog een klein beetje toe aan damage mitigationValeK308 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:18:
hallee, net mn 4e akkhans set piece gevonden! Nu de vraag wat te rerollen voor sockets. Armor voegt weinig toe, maar punish ga ik waarschijnlijk niet lang gebruiken..
Ideeen?
[afbeelding]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Die fire damage kun je toch niet echt vasthouden, want je gloves en je helm ga je sowieso vervangen voor de T&T en MoJ. En ook je wapen (en mogelijk zelfs je SoJ) gaat er uiteindelijk aan.DeadKennedy schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:10:
[...]
Op zoek naar T&T, MoJ en TMF dus. Prima! Ik zal ook eens kijken of die skills die je noemde bevallen. Thx!
Ik denk wel dat ik persé fire will, daar heb ik nu zoveel spul voor...
Uiteindelijk wil je toch liever +Physical, want veruit de meeste DPS gaat uit je fetishes komen. Het beetje fire damage wat je zelf of je Gargantuan doet boeit dan niet zo heel erg.
Voor de Toads is de Rhen'ho Flayer wel ideaal (zie mijn profile). De Addling Toads kunnen dan helpen als je survivability issues hebt.
Waarom heb je Fetish Army damage op je Mojo?Bosmonster schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:57:
[...]
Die fire damage kun je toch niet echt vasthouden, want je gloves en je helm ga je sowieso vervangen voor de T&T en MoJ. En ook je wapen (en mogelijk zelfs je SoJ) gaat er uiteindelijk aan.
Uiteindelijk wil je toch liever +Physical, want veruit de meeste DPS gaat uit je fetishes komen. Het beetje fire damage wat je zelf of je Gargantuan doet boeit dan niet zo heel erg.
Voor de Toads is de Rhen'ho Flayer wel ideaal (zie mijn profile). De Addling Toads kunnen dan helpen als je survivability issues hebt.
Ook over op de rhen'ho met addling ja?Bosmonster schreef op maandag 19 mei 2014 @ 22:57:
[...]
Die fire damage kun je toch niet echt vasthouden, want je gloves en je helm ga je sowieso vervangen voor de T&T en MoJ. En ook je wapen (en mogelijk zelfs je SoJ) gaat er uiteindelijk aan.
Maar die hèb ik al...

[ Voor 28% gewijzigd door Tektoon op 20-05-2014 01:16 ]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
Dit zijn de vragen waarop ik antwoord zoek om de bovenstaande vraag te kunnen beantwoorden:
Klopt het dat de droprate van legendaries gelijk is voor alle difficulties onder torment? Zo ja, geldt dit bij zowel elites (tijdens bounties en in rifts) als Rift Guardians, alsook Kadala
Klopt het dan ook dat als je Torment nog niet aankunt, het enige voordeel van een difficulty hoger dan normal is dat je meer XP en Gold krijgt, en eventueel meer blood shards?
Als bovenstaande allemaal klopt, heb ik dan gelijk als ik zeg dat het het beste is om op te gearen in Normal, via bounties en rifts, om vervolgens naar Torment I te springen zodra ik dat qua gear en vaardigheid aankan?
Dank voor de antwoorden alvast!
Als je met 'vaardigheid' je eigen speelvaardigheid bedoelt dan zou ik zeggen; om beter te worden heb je weerstand nodig, dus Master lijkt me in dat geval beter dan Normal. Sterker nog: tenzij je wordt ge-oneshot en om de 30 seconden dood gaat zou ik gewoon op T1 spelen.
[ Voor 54% gewijzigd door Tektoon op 20-05-2014 01:59 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Offhand rerollen is nogal een drama, dus die 14% laat ik er liever opzitten. Blizzard heeft al aangegeven dat FA gefixed wordt in 2.1
Heb de Addlings nodig om T6 te farmen, maar met de Fetish nerf vind ik het eigenlijk niet efficient genoeg gaan. Dan is RoT met TF op T5 een stuk sneller.Dennism schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 00:19:
[...]
Ook over op de rhen'ho met addling ja?Speelt lekker of niet?
Enige kleine nadeel vind ik dat wanneer je net in een riftboss fight komt ofzo en je hebt niet al te fetishes omdat je in een low density gebied zit dat addling single target niet echt snel fetishes proct (weet niet of RoT dat wel deed). Op elite / champions packs en groepjes whites merk ik geen verschil en loop ik eigenlijk altijd stacked rond.
- Blaat
Hardware Fanaat
Tektoon schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 01:06:
Getsie, wéér zo'n trifecta Ring of Royal Grandeur...
Maar die hèb ik al...
[afbeelding]

Het geluk van sommige mensen...
Voor het eerst ook group rift runs gedaan op T4. In het begin ging ik nog wel vaak dood. Maar naar een tijdje ging het een stuk beter.
Nu toch maar Aughilts craften voor de reduced damage en elite damage. Ik heb al bracers nu nog de chest. Alleen vind ik het op het moment zonde om de mats te farmen i.v.m. de community buff.
[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 20-05-2014 08:40 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Ik heb dus EINDELIJK een Ring of the Royal Gaymen! Na veel te veel bounties, en veel te lange tijd.
Kutroll, maargoed, hij is er. Dit betekent dat ik ook eindelijk mijn 6set bonus van de Akkhans set kan gebruiken.
Nu alleen nog een Fate of the Fell, BoP of Gyrfalc om echt wat interessants te gaan doen. 2H flails droppen dus nooit voor mij.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verwijderd
Ik was zelf in de veronderstelling dat het act 1 was met de cache van de bounties, nu al zo rond de 30 keer gedaan maar nog niks.
Is het gewoon een kwestie van volhouden?
Yep volhouden. Er zijn mensen die hem na 3 caches al vinden maar ook na 250 of nog meer.Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:02:
welke act (adventure mode) heeft grootste kans voor droppen van een Royal grandeur ring?
Ik was zelf in de veronderstelling dat het act 1 was met de cache van de bounties, nu al zo rond de 30 keer gedaan maar nog niks.
Is het gewoon een kwestie van volhouden?
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
Verwijderd
thanks! Nog een vraag, heeft difficulty er nog invloed op?NastyNickNL schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:03:
[...]
Yep volhouden. Er zijn mensen die hem na 3 caches al vinden maar ook na 250 of nog meer.
Grotere kans op de ring in torment 2 dan runnen op Expert?
Ja, sinds 2.0.5. Uit patchnotes:Verwijderd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:04:
[...]
thanks! Nog een vraag, heeft difficulty er nog invloed op?
Grotere kans op de ring in torment 2 dan runnen op Expert?
Voor de volledigheid: uit act 4 kunnen alle legendaries van de andere acts droppen. Logischerwijs is de kans op de ring daar dus kleiner. Hij dropt niet in acts 2, 3 en 5.ADVENTURE MODE
Horadric Caches
Now have an increased chance to drop Legendary items on Torment II - VI"
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]