Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Terwijl juist van de WD de setbonus van hun main set om zeep is geholpen met 2.0.5NastyNickNL schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:10:
Ik heb echt het idee dat de monk vergeten word daar bij Blizzard. De overige classes heb ik het idee mee dat je serieuze schade doet en dan vooral met de WD natuurlijk
Dat mogen ze dan ook wel weer fixen, als ze toch sets voor Monks aan gaan pakken.
Verwijderd
Hoezo omzeep? Set doet nog steeds wat ie zegt. Je army is er tot ie doodgaat, dat je nou die passive gebruikt om het te overriden tja.Bosmonster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:38:
[...]
Terwijl juist van de WD de setbonus van hun main set om zeep is geholpen met 2.0.5
Dat mogen ze dan ook wel weer fixen, als ze toch sets voor Monks aan gaan pakken.
in zoverre omzeep geholpen dat ie dat voor de patch niet deed en je dus eigenlijk gewoon 8 gegarandeerde (sterkere, met +FA gear) fetishes had naaste de fetishes van de passive, daar de passsive je sterkere fetishes override lijkt me geen intended change, daar het niet in de patch notes staat. Ik verwacht dat er ergens iets niet goed gegaan is in de coding van fetish limiet.Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:39:
[...]
Hoezo omzeep? Set doet nog steeds wat ie zegt. Je army is er tot ie doodgaat, dat je nou die passive gebruikt om het te overriden tja.
Wel zie ik meerdere manieren om het op te lossen.
1. Limiet x (afhangkelijk van de FA rune) + 15 maken, denk dat dit een te grote buff is.
2. Limiet x (afhangkelijk van de FA rune) + X maken, totaal 15 fetishes maar geen override meer.
3. Wanneer je FA als skill hebt FS fetishes ook laten profiteren van +FA Damage en Zuni set (ook hier weer, denk dat dit een te grote buff is).
Optie 2 lijkt mij het beste.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
15 limiet is op zich prima (anders wordt het een hele grote dierentuin), maar zoals het nu werkt is het gewoon onzinnig. De hele skill + setbonus + skill bonus op gear is nutteloos geworden. En das toch zonde van iets waar je als class naar toe zou moeten werken (DE set voor je class).
Zodra je een complete class setbonus + active skill kunt vervangen met een enkele passive is er toch iets mis moet je toegevenVerwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:39:
[...]
Hoezo omzeep? Set doet nog steeds wat ie zegt. Je army is er tot ie doodgaat, dat je nou die passive gebruikt om het te overriden tja.
[ Voor 148% gewijzigd door Bosmonster op 16-05-2014 16:21 ]
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 15:37
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Hij is bijna net zo goed als de Marauder's Gloves op mijn 2e DH!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
int roll??? die attackspeedVerwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:27:
Eindelijk m'n Tasker and Theo!Geen superhoge Int roll maar je hoort mij niet klagen :)[afbeelding]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
WTF dat noemt ie geen superhoge int rollVerwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:27:
Eindelijk m'n Tasker and Theo!Geen superhoge Int roll maar je hoort mij niet klagen :)[afbeelding]
Die zijn bijna perfect!
Ik speel nu ook T2 met 4.6m toughness ofzo. Horrify met de Armor rune is fantastisch voor survivability. 10sec cooldown en dan 8sec +100% armor._Peter2_ schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 10:48:
Ik merk dat T2 rifts goed te doen zijn op mijn WD nu. Maar sommige mobs lijken een stuk gevaarlijker (Exarchs anyone?) dan anderen. Ook heb ik het idee dat ground effects harder doorkomen dan in 2.0.4.
Maar goed een beetje awareness kan geen kwaad. (Is in een party soms lastiger omdat ook je medespelers best veel troep op de vloer kunnen gooien.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Drop locust swarm voor piranhado en wissel gruesome feast voor grave injustice en je doet met die gear T4.MicScott schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:31:
[...]
Ik speel nu ook T2 met 4.6m toughness ofzo. Horrify met de Armor rune is fantastisch voor survivability. 10sec cooldown en dan 8sec +100% armor.
Met 850k dmg unbuffed (met PtV) ingame en ~5,5m toughness vind ik T3 het lekkerst spelen. Ga dit weekend met goed gegearde DH maar eens T4 proberen
- Blaat
Hardware Fanaat
Huehue, ik kan het niet laten.Bosmonster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:31:
[...]
WTF dat noemt ie geen superhoge int roll
Die zijn bijna perfect!

Bots!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
je mist wat dexWolf schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:38:
[...]
Huehue, ik kan het niet laten.
[afbeelding]
Bots!

Pff, lage armor roll!Wolf schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:38:
[...]
[afbeelding]
Bots!
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Zal Blizzard even bellen dat ze je loot table even bij moeten stellenWolf schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:38:
[...]
[afbeelding]
Bots!
Vraag is nu wat ik nog verder kan verbeteren? Ik denk nog een Witching Hour voor level 70 en een amulet, maar dan heb ik het wel zo'n beetje, toch?
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Waarom zou grave injustice me een boost geven? Je krijgt er geen extra DPS mee en cooldowns heb ik nauwelijks. In andere builds vond ik het altijd wel enorm fijn, maar nu mis ik de noodzaak een beetje.Bosmonster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:34:
[...]
Drop locust swarm voor piranhado en wissel gruesome feast voor grave injustice en je doet met die gear T4.
Ook vond ik het met piranhado wat langzaam gaan met vrijwel dezelfde gear. Te weinig AoE, dus daar gebruik ik nu Locust Swam voor en het bevalt me goed.
- Blaat
Hardware Fanaat
Ja graag! Dan krijg ik misschien de rest van de set ook!Bosmonster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:42:
[...]
Zal Blizzard even bellen dat ze je loot table even bij moeten stellen
NastyNickNL schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 15:19:
oh!.. dat wist ik niet. Zolang maar support zijn dus en niet teveel dingen weggooien/salvagen idd.

And moar...
[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 16-05-2014 16:53 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Piranhado heeft een 16 sec cooldown. Met GI kun je die praktisch iedere groep gebruiken. Het samentrekken van mobs (en 15% dmg debuff) geeft je een enorme boost in efficiency en survivability.MicScott schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:44:
[...]
Waarom zou grave injustice me een boost geven? Je krijgt er geen extra DPS mee en cooldowns heb ik nauwelijks. In andere builds vond ik het altijd wel enorm fijn, maar nu mis ik de noodzaak een beetje.
Ook vond ik het met piranhado wat langzaam gaan met vrijwel dezelfde gear. Te weinig AoE, dus daar gebruik ik nu Locust Swam voor en het bevalt me goed.
Daarnaast run je Garg en die kun je met GI en je offhand ook praktisch continu ophouden met wrathful protector.
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 16-05-2014 16:54 ]
Dat heb ik allemaal al gedaan maar ik vond het niet fijn werken. Volgens mij werkt Piranhado niet op elites en is het dus praktisch nutteloos wanneer je die extra damage echt nodig hebt.Bosmonster schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:52:
[...]
Piranhado heeft een 16 sec cooldown. Met GI kun je die praktisch iedere groep gebruiken. Het samentrekken van mobs (en 15% dmg debuff) geeft je een enorme boost in efficiency en survivability.
Daarnaast run je Garg en die kun je met GI en je offhand ook praktisch continu ophouden met wrathful protector.
Gruesome Feast werkt juist wél wanneer je hem nodig hebt. Elke dode elite of follower daarvan dropt een health globe en ik zit vaak aan de 1.6m sheet dps met Gruesome feast. Tell daar 15% Elite Dps bij op en het gaat hard.
Ik gebruik nu de Garg die er continu is en die ook fire famage doet, dus daarmee zit ik niet met een cooldown. Ik zit er eigenlijk aan te denken om de Garg er maar helemaal uit te pleuren. De dps van die ouwe stinkerd is vrij verwaarloosbaar vergeleken bij 15 fetishes. Misschien is het een idee om die voor Piranhado om te ruilen.
Overigens denk ik niet dat T4 gaat lukken met 4.6m toughness. Of wel?
[ Voor 12% gewijzigd door MicScott op 16-05-2014 17:03 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Bij mij werkt piranadooo perfect op elites, enkel bosses weet ik niet zeker daar je niet/nauwelijks CC'd worden. Garg doet met wrathfull echt wel een klap aan dps (hoewel ie helaas wel een beetje dom is, maar elite packs gaan bij mij iig een stuk sneller op T4 als de garg doet wat ie moet doen).MicScott schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:58:
[...]
Dat heb ik allemaal al gedaan maar ik vond het niet fijn werken. Volgens mij werkt Piranhado niet op elites en is het dus praktisch nutteloos wanneer je die extra damage echt nodig hebt.
Ik gebruik nu de Garg die er continu is en die ook fire famage doet, dus daarmee zit ik niet met een cooldown. Ik zit er eigenlijk aan te denken om de Garg er maar helemaal uit te pleuren. De dps van die ouwe stinkerd is vrij verwaarloosbaar vergeleken bij 15 fetishes. Misschien is het een idee om die voor Piranhado om te ruilen.
Overigens denk ik niet dat T4 gaat lukken met 4.6m toughness. Of wel?
Rondal's locketXtr3me4me schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:00:
Gief Rondal's locket + Thousand storm chest + Stone of Jordan plz!

Meestal een soul
Ik zie zo al mogelijkheden voor een beter wapen, betere Mojo, betere amulet idd, Harrington of Witching hour belt idd.Pater schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:44:
Vandaag eindelijk door de 1 mln profile damage doorbroken. Ingame is dat 1,47 mln schade met +19% physical en +45% tegen elites. Ze vallen als vliegen op Torment 4.
Vraag is nu wat ik nog verder kan verbeteren? Ik denk nog een Witching Hour voor level 70 en een amulet, maar dan heb ik het wel zo'n beetje, toch?
Klopt idd, ik zou echter wel een goede willen hebben voor de extra radius
[ Voor 24% gewijzigd door Dennism op 16-05-2014 17:07 ]
Hij KAN goed zijn, maar zoals ik zou zeggen... de kans is klein.
Basestats zit niets boeiends bij: http://eu.battle.net/d3/en/item/rondals-locket
Ouruboros zit standaard al CHC op: http://eu.battle.net/d3/en/item/ouroboros
Mara's ook, maar die behoord tot de zeldzame 5-eenheid van elemental heal amu's die amper droppen...
Daarom zie je vrij veel Ouruboros amu's bij mensen
En op Rondals kan geen single res rollen
/ikweetteveelvanitemsmode out
[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 16-05-2014 18:02 ]
Waarom gebruik je geen Fierce Loyalty ipv Midnight Feast? Die runspeed is zalig.Dennism schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:05:
[...]
Ik zie zo al mogelijkheden voor een beter wapen, betere Mojo, betere amulet idd, Harrington of Witching hour belt idd.
[...]
Klopt idd, ik zou echter wel een goede willen hebben voor de extra radiusik merk dat ik met mijn 42 yards nog steeds niet alles op het scherm in range heb voor mijn passives
Hahahaha je speelt te vaak verslaafdeVandread schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 17:44:
[...]
Hij KAN goed zijn, maar zoals ik zou zeggen... de kans is klein.
Basestats zit niets boeiends bij: http://eu.battle.net/d3/en/item/rondals-locket
Ouruboros zit standaard al CHC op: http://eu.battle.net/d3/en/item/ouroboros
Mara's ook, maar die behoord tot de zeldzame 5-eenheid van elemental heal amu's die amper droppen...
Daarom zie je vrij veel Ouruboros amu's bij mensen
En op Rondals kan geen single res rollenook weer beetje jammer want kan handig zijn.
/ikweetteveelvanitemsmode out
Kan je die mara eens linken?
Hoe kan 't dat ik zo mega achter blijf qua damage? Ja, de critical hit damage op mn amulet kan nog wat hoger en misschien vind ik nog een betere stone of Jordan of ring of royal grandeur met CHD / CHC. Wil ik echter een beetje dezelfde damage doen als ik eerder vandaag voorbij zag komen, dan moet ik minimaal drie keer zoveel damage gaan doen!
Iemand nog een tips? Misschien mis ik wat? Thnx!
http://eu.battle.net/d3/e...iablo-21785/hero/15297785
p.s
Heb ook nog een Sun Keeper met +27% damage to elites. Alleen ga ik er daarmee ongeveer 9% damage en 15% toughnedss op achteruit voor de rest. ...
[ Voor 9% gewijzigd door Undertaker2 op 16-05-2014 19:08 ]
AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec
Je CHC is wel erg laag! Die moet je opschroeven. Je toughness is ook erg hoog! Als je wat kan inleveren is dat geen probleem. Rond de 4 a 4,5m is zat! Check wat rond bij andere barbarians en zie de gear/skillsUndertaker2 schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 19:03:
Het valt me op dat er in multiplayer games (T3) vaak nog lui meedoen die alles voor mn voeten wegmaaien. Tegen de tijd dat ik bij een elite pack ben aangekomen, dan heeft bijvoorbeeld die meteorietenregen ze vaak al bijna om zeep geholpen..
Hoe kan 't dat ik zo mega achter blijf qua damage? Ja, de critical hit damage op mn amulet kan nog wat hoger en misschien vind ik nog een betere stone of Jordan of ring of royal grandeur met CHD / CHC. Wil ik echter een beetje dezelfde damage doen als ik eerder vandaag voorbij zag komen, dan moet ik minimaal drie keer zoveel damage gaan doen!
Iemand nog een tips? Misschien mis ik wat? Thnx!
http://eu.battle.net/d3/e...iablo-21785/hero/15297785
p.s
Heb ook nog een Sun Keeper met +27% damage to elites. Alleen ga ik er daarmee ongeveer 9% damage en 15% toughnedss op achteruit voor de rest. ...
Check mijn DHXtr3me4me schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 18:38:
[...]
Hahahaha je speelt te vaak verslaafde
Kan je die mara eens linken?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/RetLaw-2411/hero/27739454
Battle.net || Strava
De laatste weken heb ik Diablo weer aardig opgepakt met mijn monk. Nu heb ik het idee dat mijn damge en toughness niet geweldig zijn, maar ik vind eigenlijk nooit een item waarvan ik denk: Ja, dat is nu een goede verbetering.
Ik heb me maar een beetje gericht op lightning damage..
Heeft iemand nog tips?
Mijn crusader ziet er nu zo uit:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Veldje-2761/hero/42926343
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ingame komt het neer op 300k dmg en 12,9kk touchness. Heerlijk om zoveel hits te kunnen hebben, maar het uitdelen van klappen wil nog niet echt
13M toughness is wel redelijk overdreven. Als je daar nu eens de helft van inwisselt voor wat Damage stats, dan kun je ook nog eens een deuk in een pakje boter slaanNL-RaVeR schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 00:19:
vanavond nog heel even gespeeld met wat vrienden. Toch een leuk schild gevonden. Mijn Crusader ziet er nu zo uit: http://eu.battle.net/d3/e...%B3zen-2809/hero/38867565
Ingame komt het neer op 300k dmg en 12,9kk touchness. Heerlijk om zoveel hits te kunnen hebben, maar het uitdelen van klappen wil nog niet echt. Gelukkig doen de lui waar ik mee speel wel flink veel dmg, dus goede combi zo
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
http://eu.battle.net/d3/e...pekvet-2870/hero/38490517
Kan nu redelijk makkelijk T4 rifts doen, maar upgrades zijn altijd welkom
Helemaal kloppen doet die pagina trouwens niet, want ingame heb ik 54% chc, meer resistance (rond de 1k) en meer toughness (8.2m).
[ Voor 17% gewijzigd door Visgek82 op 17-05-2014 10:23 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ik zou sowieso eerst die Bul-Kathos Wedding Band en je gloves vervangen. Op beide items wil je toch het liefst 40%+ CHD en 5% CHC hebben, Als je er dan nog IAS bij hebt is het helemaal perfect. Die shield kan ook beter, hopen op een Hellskull (die geeft +10% dmg met een 2hander sinds patch), of een Hallowed Defender als je voor een Holy build gaat.Visgek82 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 10:21:
Zou iemand eens naar mijn sader willen kijken? Ik vraag me af wat nu het beste gear piece is om te upgraden. of anders gezegd, wat mijn slechtste gear piece nu is.
Helemaal kloppen doet die pagina trouwens niet, want ingame heb ik 54% chc, meer resistance (rond de 1k) en meer toughness (8.2m).
En ik zou die diamond gems vervangen voor ruby's als je ze hebt.Visgek82 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 10:21:
Zou iemand eens naar mijn sader willen kijken? Ik vraag me af wat nu het beste gear piece is om te upgraden. of anders gezegd, wat mijn slechtste gear piece nu is.
Zeker die in je chestplate.
Alle meuk van mijn barb afgehaald en wat aughilds in elkaar gedraait. beetje wat meuk bijelkaar geraapt wat ik nog had liggen en van mijn 2e sader een firesader gemaakt, maar 300k oid paperdoll, maar wel 100% fire dmg en 45% elite dmg (mede dankzij een gruwlijke soj
gewoon t4 viable. single target blijft een issue, maar al met al vind ik het niet verkeerd met gewoon wat bijelkaar geraapte fire gear
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Even de Fetish procrate getest met Addling en explosive toads en deze lijkt gelijk of bijna gelijk aan RoT.
Nu twijfel ik alleen of het wapen beter is dan mijn andere wapen, zie screenshot, verschil is 100k sheet dps.
Welke zouden jullie gebruiken, en wanneer Flayer, welke rune. Er lijkt geen physical rune meer te zijn, dus wat dat betreft lijkt er geen voorkeur te zijn.
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Das dus een beetje mijn vraag Barber + Rain of Toads (wat ik tot nu gebruik) of Flayer met Addling of Explosive (Flayer doet niets mer Rain of Toads). Addling en Explosive genereren ook genoeg (misschien wel dezelfde hoeveelheid fetishes) om dat geen invloed te laten zijn voor zover ik even getest heb. Ik heb alleen geen idee wat de betere dps is (de 100k sheet dps van barber, of die 2x explosion van Flayer).Bosmonster schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:55:
Ik zou de Barber nemen als je geen toads gebruikt.
Ben hier inderdaad wel mee aan het experimenteren geweest, maar heb wel het idee dat ik (ondanks de huidige ground-aoe bug) toch behoorlijk meer damage pak. Maar ik ben in ieder geval wel op de hoogte van de winst aldaar.Rhodan schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:52:
[...]
En ik zou die diamond gems vervangen voor ruby's als je ze hebt.
Zeker die in je chestplate.
Bedankt
Oke, had wel het idee dat die BK ring life leech een behoorlijk effect had, weet jij toevallig of dat ook echt zo is?grapefruit schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 15:20:
[...]
Ik zou sowieso eerst die Bul-Kathos Wedding Band en je gloves vervangen. Op beide items wil je toch het liefst 40%+ CHD en 5% CHC hebben, Als je er dan nog IAS bij hebt is het helemaal perfect. Die shield kan ook beter, hopen op een Hellskull (die geeft +10% dmg met een 2hander sinds patch), of een Hallowed Defender als je voor een Holy build gaat.
Ik wist niet van het bestaan van Hellskull af, maar die klinkt inderdaad wel prima. Zal Kadala eens lief aan kijken vanavond
Life leech doet vanaf lvl70 niks meer dus daar hoef je totaal niet naar te kijken.Visgek82 schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 19:17:
[...]
Oke, had wel het idee dat die BK ring life leech een behoorlijk effect had, weet jij toevallig of dat ook echt zo is?
Hier de afgelope dagen ook wat leuke spullen bijgevonden, de sheet stats zijn flink gezakt maar het speelt erg lekker en een stuk sneller dan voorheen. T1 farmen als een trein met de lightning barb (I know, DH/Wizard beukt nog veel harder maar vind de barb gewoon een fijne speelstijl hebben). Lekker whirlwinden en hota rammen
Nu nog even flink doorzoeken en rollen om m'n andriel naar lighting te krijgen en ik moet nog een betere amulet vinden. En als het kan natuurlijk betere versies van de lighting wapens (en hopelijk een soh om de fulminator te vervangen). De chest armor mag ook wel wat anders worden met een leuke proc maar voorlopig doet deze het prima.
http://www.diabloprogress...ck-2881/SickNick/26421807
Als iemand nog wat anders ziet wat er anders kan, laat het maar weten
[ Voor 60% gewijzigd door Sick Nick op 18-05-2014 00:12 ]
Haters gona hate
[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 18-05-2014 02:25 ]
Denk morgen eens T5 te proberen.
Eindelijk de eerste delen van m'n Akkhan set binnen, heb gearwise nog wel een stuk te gaan maar dan moet T6 met goede gear prima te doen zijn.
Wedding band werkt anders, die steelt 1% van je health pool per seconde van dichtbij zijnde enemies.Life leech doet vanaf lvl70 niks meer dus daar hoef je totaal niet naar te kijken.
Ik vond het een vrij nutteloze ring overigens, life regen per seconde is te langzaam voor hogere torments.
[ Voor 35% gewijzigd door unfor op 18-05-2014 03:15 ]
Ik ben geen echte WD Pro, vind ik zelf, maar voila. Heb je al eens een Ghom run gedaan met stopwatch? Dat is ook niet alles, maar geeft wel een indicatie. Gevoelsmatig zou ik de Barber nemen geloof ik. Welke je ook kiest: het is in geen geval je end-game wapen. Er is nog wel wat beters te krijgen, dus we beuken sowieso nog even door.Dennism schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 18:06:
ff een vraagje voor de Pro WD's hier, ik loot vanmiddag een voor mij nieuw wapen, Rhen'do Flayer.
Even de Fetish procrate getest met Addling en explosive toads en deze lijkt gelijk of bijna gelijk aan RoT.
Nu twijfel ik alleen of het wapen beter is dan mijn andere wapen, zie screenshot, verschil is 100k sheet dps.
Welke zouden jullie gebruiken, en wanneer Flayer, welke rune. Er lijkt geen physical rune meer te zijn, dus wat dat betreft lijkt er geen voorkeur te zijn.
[afbeelding]
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
DPS wise ben ik er idd nog niet uit, Gnom zou kunnen helpen. In game echter neig ik heel erg naar de Flayer. Afgelopen avond gespeeld tot ik gng stoppen met Addling Toads en die CC is gewoon te goed om te laten liggen, qua kill snelheid scheeld het bijna niets heb ik het idee, maar ik het wel het idee dat zodra ze die bug fixen met teveel affix damage ik mogelijk zo een tormentje hoger kan door de flayer daar ik een pak minder damage pak, behalve als ik een seconde te lang in de shit blijf staan.Tektoon schreef op zondag 18 mei 2014 @ 03:28:
[...]
Ik ben geen echte WD Pro, vind ik zelf, maar voila. Heb je al eens een Ghom run gedaan met stopwatch? Dat is ook niet alles, maar geeft wel een indicatie. Gevoelsmatig zou ik de Barber nemen geloof ik. Welke je ook kiest: het is in geen geval je end-game wapen. Er is nog wel wat beters te krijgen, dus we beuken sowieso nog even door.
Maar je hebt gelijk het is geen SMK, Thunderfury of Sun Keeper of misschien zelfs een Doombringer, die onder de voorgaande 3 plaats, maar w.s. wel boven flayer of barber.
[ Voor 7% gewijzigd door Dennism op 18-05-2014 03:44 ]
Niet de beste rol maar super item voor in groepen! +20% dmg buff voor iedereen!!
http://www.diabloprogress...uartz-2431/Quartz/1740637
En nu slapen haha
Iemand nog tips?
Heb een leg polearm met 32%chd en 1000meer str klaar liggen, moet er allen nog een Socket op rollen.
Me pants moet ik ook nog rerollen naar een extra Socket en me oculus naar crit chance.
Maar chronisch gebrek aan resources
[ Voor 6% gewijzigd door Sinned123 op 18-05-2014 10:41 ]
Verwijderd
% skill dmg, % ele dmg, en cooldown reduction. Je pants kunnen ook 2 sockets hebben.Sinned123 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 10:41:
http://eu.battle.net/d3/e...nned79-1833/hero/40255383
Iemand nog tips?
Heb een leg polearm met 32%chd en 1000meer str klaar liggen, moet er allen nog een Socket op rollen.
Me pants moet ik ook nog rerollen naar een extra Socket en me oculus naar crit chance.
Maar chronisch gebrek aan resources
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2014 12:06 ]
Dus bijvoorbeeld +holy damage op een wapen met base damage holy?
Nee, maar dat mag niet uitmaken. Elemental damage op het wapen past zich aan naar de skill die je gebruikt voor zover ik weet. Dus stel je hebt + xxxx - xxxx holy op je wapen maar een fire build met +% elemental fire gear en je gebruikt een fire skill, dan telt de elemental damage op het wapen als fire.Sinned123 schreef op zondag 18 mei 2014 @ 13:00:
werkt +% elemental damage ook op je base damage van je wapen?
Dus bijvoorbeeld +holy damage op een wapen met base damage holy?
Met all res (99%) en een socket.
Wat zouden jullie rerollen tbv een chc.
De socket of all res?
Qua relevante plans heb ik born's, cain's, aughild, capt crimson en hallowed en heb 2 stuks van raiment set.
Hoe kan ik nu het beste mijn sets gaan equippen?
Aughild op shoulders en chest?
Cain op boots en pants?
Wrist en helm wil ik uiteraard liever niet vervangen.
Gloves als het even kan ook niet.
Tips welkom!
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
Waarom wil je per se je gloves houden, zo goed is ie niet? Alleen dat extra effect met shrines is wel mooi, maar de stats zijn nogal meh. Cain boots/gloves en aughild bracers zou ik voor gaan in jouw geval.Shao Kahn schreef op zondag 18 mei 2014 @ 14:51:
Ok. Op mijn monk ben door de grens van 1 mill elemental dps.
Qua relevante plans heb ik born's, cain's, aughild, capt crimson en hallowed en heb 2 stuks van raiment set.
Hoe kan ik nu het beste mijn sets gaan equippen?
Aughild op shoulders en chest?
Cain op boots en pants?
Wrist en helm wil ik uiteraard liever niet vervangen.
Gloves als het even kan ook niet.
Tips welkom!
Gloves wil ik ook niet perse behouden maar wel als het ff kan. En dat betekent totdat ik een betere tegenkom.Zoloft schreef op zondag 18 mei 2014 @ 15:11:
[...]
Waarom wil je per se je gloves houden, zo goed is ie niet? Alleen dat extra effect met shrines is wel mooi, maar de stats zijn nogal meh. Cain boots/gloves en aughild bracers zou ik voor gaan in jouw geval.
De 2 en 3 set cainbonus is al een upgrade waarschijnlijk dus zit weinig anders op.
Bracers wil ik niet kwijt aangezien die 30 % dankzij scattered blow een uptime van praktisch 100 % heeft, als het goed is ook nog eens voor de hele party. Daar kan m.i. geen 8 % attackspeed bonus tegenop.
Toch?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/
We zijn weer wat speel uren verderAnno schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 11:33:
[...]
Al je items kun je nog vervangen door betere. Ik weet niet wat je in je inventory hebt. Zorg in ieder geval voor gelijke secudaire res op je items.
Het beste is lightning res omdat deze standaard op een Thundergod's Vigor zit en je deze ook niet kunt rerollen en hij kan tot 200 rollen.
Op een Thundergod's vigor zit +% lightning damage en is een belangrijk item voor een lightning build. Ik zou als eerste ja bloodsharts op belts focussen bij Kadala.
Verder is er nog een spirit stone 'The Eye of The Storm' die tot +30% lightning damage geeft. Hier zou ik daarna op focusses bij Kadala.
Ondertussen krijg je door spellen vast ook wel andere upgrades.
Eventueel kun je nog gear craften maar aangezien je nog items hebt die je moet rerollen. Betekend dat vast dat je een tekort aan souls hebt. Dus craften is denk ik eerst nog geen optie.
Als je belt en spirit stone hebt. Zou ik focusses op set items bij kadala. Shoulders zijn voor mijn gevoel het makkelijkst te krijgen.
Succes
heb een "eye of the storm".
de "Thundergod's Vigor" is nog niet voorbij gekomen bij Kadala.
Ook 2 nieuwe ringen en een nieuw Amulet. Nu mn Rare weapen nog vervangen want wil wel graag een legendary daar. Heb er een aantal in mn stash, maar volgens mij allemaal geen upgrade. Bedankt voor de tips. De eerste stapjes lijken er te zijn
ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB
Ik doe nu 3 miljoen elemental elite DPS, met regelmatig linkerknop crits van 30+ miljoen (als alle 3 de magic missles critten op een boss). Heeft iemand nog leuke tips om nóg hoger te komen?
Profiel link in sig, en dit is mijn DiabloProgress link: http://www.diabloprogress...hagen-1727/Bugen/35805282
WEBN & chill (@IBKR)
[ Voor 4% gewijzigd door NastyNick op 19-05-2014 07:42 ]
Zaterdagavond mijn crusader verloren. Was heel eigenaardig, party van 4 in torment2 Rift. 3 van de 4 kwamen zeker in contact met molten fire. De enige twee crusaders van het team werden door de dmg instant gekillt. Lijkt me eerder een bug dan een onoplettendheid (sinds men crusader heel wat dmg kon tanken)
What to do

Ik ben vooral ladingen (set) plans aan het oppakken. Op zich wel leuk, maar de meesten zijn niet direct nuttig helaas. En de souls willen ook nog niet heel hard, maar misschien moet ik wat gedisciplineerder enchanten...
Wel de 1m paper-dps gepasseerd, zegt niet alles maar is toch wel erg leuk. Besloten om voorlopig even af te zien van T&T vanwege mijn nieuwe gloves en te sparen voor Manajuma's Carving Knife. De mojo ligt ongebruikt in mijn stash en lijkt me leuk de set te hebben.
[ Voor 11% gewijzigd door Hafermaut op 19-05-2014 08:03 ]
die T&T dropt ook maar niet, klote zooi
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Kom het level in, en wordt meteen opgewacht door een elite/champion/named zag neit wat het was maar ging vol open met mijn bh/mm/eb barrage.
Dropt meteen dat zwaard
Veel legs van kadala ook wat bruikbaar spul, Akkhan chest, Akkhan helm, paar magefists, firebirds chest en een Tals's chest
Ondanks dat ik dus flink wat Torment items van kadal heb gevonden vind ik eigenlijk dat ze dat nooit hadden moeten doen. Maarja.
Crusader met me infinite Blessed Shield build blijft wel echt leuk om te spelen. Pinball to the max
[ Voor 7% gewijzigd door Xtr3me4me op 19-05-2014 08:30 ]
[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 19-05-2014 08:50 ]
Set pants geloot van Kadala met goede rolls. Eindelijk een nieuwe amulet gevonden. Nog niet helemaal perfect maar komt in de buurt. 2300+ 'Sledge Fist' gevonden. En een bijna perfecte rare trifecta ring.
Nu opzoek naar set chest. Gisteren al een geloot van Kadala maar helaas onbruikbaar de slechte rolls. Zodra ik de set chest heb gaat de RoRG er weer af voor de nieuwe trifecta ring. Daarna opzoek naar bracers met lightning ress. Ik heb al een paar maar met slechts 5% chc en geen reroll naar 6% mogelijk.
Daarna op jacht naar een beter weapon.
Vrijdag ook weer een WKL gevonden helaas 2000 damage en zonder socket.
@NastyNickNL die set stond niet in de lijst in de bluepost.
[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 19-05-2014 08:54 ]
Nice! van bij Kadala?...Verwijderd schreef op vrijdag 16 mei 2014 @ 16:27:
<GoT> Brain3#2873
Nog tips? Ik ben op zoek naar een betere RoRG, deze rollde namelijk met DEX, dus het rerollen op STR was noodzakelijk. Daarnaast wil ik uiteraard nog de andere helft van Bul-Kathos (wapen). Ook zit ik er over na te denken om de captain crimson set te vervangen (belt en boots), maar ik profiteer nu nog wel van de set bonus. Ik heb de Blackthorne's set compleet, dus ik kan nog 1 extra item van die set dragen om de 4 set item bonus te krijgen, maar ik weet niet of dat echt de moeite waard is. Zijn hier Barbs die dat gebruiken?
Thoughts van andere barbs graag.
Edit:
Het idee van mijn build leunt basically op Whirlwind (fire). Mijn items geven me 58% extra fire dmg en whirlwind damage 20% extra dmg. Dat kan nog omhoog denk ik zo.
[ Voor 11% gewijzigd door FreqAmsterdam op 19-05-2014 09:06 ]
- Blaat
Hardware Fanaat
Pierce galore!
Mede dankzij de twee donaties van Angeloonie (Buriza met 2 pierce, had er 1 met 1, en een Marauders broekje)!
T4 is faceroll met deze build. Pets tanken heerlijk terwijl ik van op een afstandje gemiddeld 50m damage per hungering arrow aan het uitpompen ben.
Nu nog de Marauder's schoentjes vinden dan kan ik de Cloak of the Garwulf aantrekken die ik heb liggen, twee wolven extra!
Nu maar even een 2e WD lvl'en om daar een pet doctor van te maken met al de gear die ik daarvoor nog in mijn stash heb liggen
Movies: letterboxd
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 15:57
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Diablo III: Reaper of Souls
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Wolf schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:36:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Blaat-2925/hero/43076588
Pierce galore!
Mede dankzij de twee donaties van Angeloonie (Buriza met 2 pierce, had er 1 met 1, en een Marauders broekje)!
Vanmorgen weer lekker random.. 2 rifts met 0 legs (enkel een soultje van boss), en daarna een rift waar ik binnen 5 minuten 7 (!) legs had gevonden. Om vervolgens daarna weer niets te vinden in de volgende rifts

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Haunt is bugged atm, dmg modifiers werken niet icm met Haunt. Dus atm zou ik geen azurewrath etc gebruiken.desjaak909 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:52:
Zo eindelijk mijn Jade zo'n beetje WD af, eindelijk die Quetzalcoatl gekregen van Kadala vorige week en in het weekend een mooie SoJ, Azurewrath en Amu gevonden, nu zijn er niet heel veel upgrade mogelijkheden meer, misschien nog een goede Sun Keeper. Op T4 oneshot ik nu elites, zeker met wat hulp van een palm monk gaat dat echt lekker.
Nu maar even een 2e WD lvl'en om daar een pet doctor van te maken met al de gear die ik daarvoor nog in mijn stash heb liggen
Ik was helmen aan het gamblen. per 500 shards iets van 6 a 10 legs.
Nu met gloves al 2000 shards en pas 3 legs.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
- Blaat
Hardware Fanaat
Zoiets wordt al helemaal frustrerend als een party member er random 1 vind die supergoed gerolled is en hem zelf wil gebruiken.
Als ik de forums moet geloven gaat dat alleen om de +% Haunt dmg die bugged is, of heb jij ergens gezien dat dat ook voor +%cold gaat?An1mA schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:55:
[...]
Haunt is bugged atm, dmg modifiers werken niet icm met Haunt. Dus atm zou ik geen azurewrath etc gebruiken.
Wel 1653 (bij benadering) stuks van die kut-mace.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Hahahaha ahhwww. Ik ken het gevoelWolf schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:58:
Na 7000 blood shards een stapeltje Swamp Land Waders en Blackthornes pants, maar geen Hexing Pants of Mister Yan.
Zoiets wordt al helemaal frustrerend als een party member er random 1 vind die supergoed gerolled is en hem zelf wil gebruiken.
(Dit weekend niet echt intensief kunnen spelen om er goed van te profiteren).
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
tot donderdag_Peter2_ schreef op maandag 19 mei 2014 @ 10:32:
Tot wanneer duurt / duurtde de community buff voor extra keys en 100% extra kans op legs?
(Dit weekend niet echt intensief kunnen spelen om er goed van te profiteren).
mijn "buit" so far:
- 1 x Tal set-helm
- 39 Forgotten Souls (meh)
ik hoop stiekem nog op een Thunderfury, maar alle [Sword] drops tot nu toe allemaal > souls.
toch wel een klein beetje een manier om je 1 (of meer) torment hoger te krijgen zo'n weekje 100% buff.
zit te denken om die Cain's pants+boots te dumpen. een aantal Firebird's/Vyr's op voorraad.
wiz
Volgens mij geld dat ook voor cold.desjaak909 schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:58:
[...]
Als ik de forums moet geloven gaat dat alleen om de +% Haunt dmg die bugged is, of heb jij ergens gezien dat dat ook voor +%cold gaat?
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12673329847?page=2#38
Als ik het zo lees gaat het dus alleen om de haunt modifier, heb zelf nog geen +haunt dmg, aangezien ik het op mijn shoulders en mojo niet voor elkaar krijg en de rerolls nu meer dan 1m per stuk zijn en mijn gold redelijk op isAn1mA schreef op maandag 19 mei 2014 @ 11:06:
[...]
Volgens mij geld dat ook voor cold.
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12673329847?page=2#38
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]