Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Verwijderd

Nu de kosten nog laag zijn wil ik de vit roll soms even omrollen naar een skill % damage roll (ligt er aan welk setje ik aan heb), maar al met al een lekker upgrade voor mijn wizzie.
Mijn plan op het moment is eigenlijk:
- bij jewelcrafter gele amu's craften in de hoop op een goede gele
- bij kadala gloves gamblen (of zal ik pants of helms doen?)
- souls besteden aan socket in skycutter? of is het beter om area dmg van mijn scepter weg te craften naar socket?
Mijn sprint skill is nu even proberen, heb soms leap erin icm Lut Socks en vond recent ook IK boots (heb de chest ook), maar vind de area dmg van firewalkers ook wel fijn.
Veel kleine witte mobs kan ik goed aan (veel area skills + dmg), maar bij bazen help ik mee en doet mijn DH maatje het zware werk.
D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh
Die gele amuletten zou ik niet bij de jeweler halen die droppen vanzelf als je speelt. Ik zou verder in je wapenspsych schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:54:
Als mensen nog zin hebben om mijn barb uit de link te reviewen zou ik het ook op prijs stellen. Kan nu redelijk T1 doen, maar ja, die crit damage he
Mijn plan op het moment is eigenlijk:
- bij jewelcrafter gele amu's craften in de hoop op een goede gele
- bij kadala gloves gamblen (of zal ik pants of helms doen?)
- souls besteden aan socket in skycutter? of is het beter om area dmg van mijn scepter weg te craften naar socket?
Mijn sprint skill is nu even proberen, heb soms leap erin icm Lut Socks en vond recent ook IK boots (heb de chest ook), maar vind de area dmg van firewalkers ook wel fijn.
Veel kleine witte mobs kan ik goed aan (veel area skills + dmg), maar bij bazen help ik mee en doet mijn DH maatje het zware werk.
een socket enchanten en daar in beide een emerald ingooien daar krijg je veel meer CHD van.
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
- Angeloonie
- Registratie: Mei 2004
- Laatst online: 22:50
Cheeseburger Addict
- Diablo III (Collectors Edition)
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Diablo III: Reaper of Souls
- Diablo III: Reaper of Souls Collectors Edition
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Pc-game
:strip_exif()/u/114152/ava2.gif?f=community)
Jezus die is nice!Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:52:
Na de hoop op te hebben gegeven en een paar k shards uit te hebben gegeven bij Kadaffi. Kreeg ik zo waar een triple drop tijdens een T6 rift (eindbaas). Eindelijk mijn witching hour en nog een lekkere roll ook![]()
[afbeelding]
Nu de kosten nog laag zijn wil ik de vit roll soms even omrollen naar een skill % damage roll (ligt er aan welk setje ik aan heb), maar al met al een lekker upgrade voor mijn wizzie.
Iedere keer als er bij mij een belt dropt wordt ik al helemaal enthousiast, maar meestal is het een Shoarma of Saffron
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Insane roll, lekker! Zit zelf nog met een aspd 8% en 38% chd, <200 core stat lvl 60 relic uit pre v2Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:52:
Na de hoop op te hebben gegeven en een paar k shards uit te hebben gegeven bij Kadaffi. Kreeg ik zo waar een triple drop tijdens een T6 rift (eindbaas). Eindelijk mijn witching hour en nog een lekkere roll ook![]()
[afbeelding]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Lijkt mij sterk, want Marauder set pieces droppen enkel voor de DH. Net zoals de DH nooit Vyr, Inna en andere class-sets zal vindenVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:21:
Schijnbaar wil Blizz dat ik mijn DH weer op pak want ik heb de laatste dagen meerdere maurauder pieces single handed crossbows en allerhande dex items als drop gekregen op mijn wizzard
Zie ook: http://diablo.incgamers.c...rop-Rates-Data-Smart-Loot
Edit: nvm, de non-smart loot drops kunnen alle items zijn natuurlijk
[ Voor 17% gewijzigd door Angeloonie op 28-05-2014 13:25 ]
Ik heb op een stream ook weleens een Wizzard, Monk set items zien krijgen.Angeloonie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:22:
[...]
Lijkt mij sterk, want Marauder set pieces droppen enkel voor de DH. Net zoals de DH nooit Vyr, Inna en andere class-sets zal vinden
Kan gewoon, dat zijn drops die buiten de 85% class specific drops vallen.
Lut Socks & Raekor's Striders
In je link staat ook: Legendary Drop Rates Data - Smart Loot
Smart loot = 85% van de drops, 15% valt erbuiten en kan dus alles zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door Vandread op 28-05-2014 13:28 ]
Inderdaad ik speel alleen maar Wizard; ik heb set items voor een DH, ik heb andere (set) items voor barb, crusader, WD, etc.Vandread schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:25:
Onzin ik kreeg ook barb only boots op m'n monk.... (2x zelfs)
Kan gewoon, dat zijn drops die buiten de 85% class specific drops vallen.
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 28-05-2014 13:29 ]
Tweakers...Vandread schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:29:
Maakt niet uit, we verbeteren je gewoon allemaal tegelijk

- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Merken jullie overigens nog een verschil in droprate t.o.v. de anniversary buff-week en nu? Ik heb het gevoel dat het toch net iets minder is..
In de anni week had ik iedere rift wel 2-3 legs, ik heb de afgelopen dagen echt diverse rifts gehad waar ik gewoon 0 vind. Niets, zelfs geen soul. En zelfs op T5-6.

Maar anderen zie ik dan wel weer veel drops krijgen.. Dus ik snap het niet meer.. Maar mijn gevoel zegt dat het echt minder is deze week.
Ik merk precies hetzelfde... Hopelijk is het maar tijdelijk en worden we straks weer beloond.Angeloonie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:32:
![]()
Merken jullie overigens nog een verschil in droprate t.o.v. de anniversary buff-week en nu? Ik heb het gevoel dat het toch net iets minder is..
In de anni week had ik iedere rift wel 2-3 legs, ik heb de afgelopen dagen echt diverse rifts gehad waar ik gewoon 0 vind. Niets, zelfs geen soul. En zelfs op T5-6.
Maar anderen zie ik dan wel weer veel drops krijgen.. Dus ik snap het niet meer.. Maar mijn gevoel zegt dat het echt minder is deze week.
edit: was overigens ook een set en legendary uit 1 simpel kistje, was even overdonderd
[ Voor 29% gewijzigd door 4th op 28-05-2014 13:35 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
gister 5 runs op t6 gedaan 3 legs gekregen de buff was duidelijk te merken maar kan er nu niet meer zo van spreken drops zijn dramaAngeloonie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:32:
![]()
Soms heb je een rift met 1 leg, soms heb je er 5.Angeloonie schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:32:
![]()
Ik merk iig geen verschil met de anniversary week buff en dat wordt volgens mij ook bevestigd door de Excel-sheet masters die dit hebben bijgehouden en gemiddelde leg droprates uitrekenen.
Verwijderd
Nog tips/trucs voor mijn DH?
krijg een error als ik op je link wil clickenVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:58:
Ik speel het ook weer sinds afgelopen weekend!Zit nu ook weer aan te hikken tegen legendaryloze runs, maar bij mij is zelfs een standaard legendary al snel een upgrade... Vind het smart-loot systeem erg leuk, ookal vind je wel érg vaak items waar je wat aan zou hebben, is het op deze manier leuker upgraden dan dat je alleen maar de AH zit af te struinen
Verwijderd
Oh dat is niet goed, even kijken!cybergi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:59:
[...]
krijg een error als ik op je link wil clicken
Hier een goeie link klik hiercybergi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:59:
[...]
krijg een error als ik op je link wil clicken
boog dmg hooger rollen .
gloves chd er op rollen
bijde ringen weg doen
Op zoek gaan naar gear met all ress. Dit heb je nu veel te weinig.
reapers wraps nemen.
dat zijn me tips voor nu
Ik zou nog voor een elemental damage gaan. Fire bijvoorbeeld. Zo kun je voor magefist met firedmg erop kokken bij kadala en dan braces met firedmg.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:58:
Ik speel het ook weer sinds afgelopen weekend!Zit nu ook weer aan te hikken tegen legendaryloze runs, maar bij mij is zelfs een standaard legendary al snel een upgrade... Vind het smart-loot systeem erg leuk, ookal vind je wel érg vaak items waar je wat aan zou hebben, is het op deze manier leuker upgraden dan dat je alleen maar de AH zit af te struinen
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Dan hoop ik dat die masters legs per elite mob bijhouden en niet bijvoorbeeld leg per rift, want dat laatste is zo fluctuerend als de pest natuurlijk. Je kunt een rift hebben en 2 elites tegenkomen en bij de boss belanden, of je hebt een rift waar je 20 elites killt voor je bij de boss bent. Logischerwijs is je kans op legs in dat laatste geval een flinke factor hoger in verhouding tot de eerste.Grin schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:35:
[...]
Soms heb je een rift met 1 leg, soms heb je er 5.
Ik merk iig geen verschil met de anniversary week buff en dat wordt volgens mij ook bevestigd door de Excel-sheet masters die dit hebben bijgehouden en gemiddelde leg droprates uitrekenen.
Ook zie ik wel eens mensen legs per tijd-eenheid bijhouden, maar daarvoor geldt natuurlijk hetzelfde. Je gear kan veranderen waardoor je misschien onmerkbaar 10% sneller killt.
Enige redelijke meetwijze is legs per mob (of op zn minst elite) en dat heb ik nog niemand zien doen.
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 28-05-2014 14:07 ]
Verwijderd
Ah je bent me voor, bedankt, heb het aangepast!
Nice, goede ringen vinden valt niet mee hahacybergi schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:03:
[...]
boog dmg hooger rollen .
gloves chd er op rollen
bijde ringen weg doeneen een trifactor ring er op zetten dus : dex attack speed CHD en CHC.
Op zoek gaan naar gear met all ress. Dit heb je nu veel te weinig.
reapers wraps nemen.
dat zijn me tips voor nu
Ik heb nu zoveel health, als ik AR wil dan moet ik daar n deel van opgeven, is dat een goede trade?
Dan zal ik een wapen met elemental dmg moeten zoeken? Zal ik sowieso niet bij een set item uitkomen vrees ik...NastyNickNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:03:
[...]
Ik zou nog voor een elemental damage gaan. Fire bijvoorbeeld. Zo kun je voor magefist met firedmg erop kokken bij kadala en dan braces met firedmg.
Of van trash mobs. Eerlijk gezegd heb ik vrijwel nooit legs van elites en bijna altijd van trash / chest / RG.NastyNickNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:08:
Ik zie anders ook veel legs uit kistjes komen trouwens.
Nee. Dit gaat over skill damage en niet over weapon damage. Als je 20% extra fire damage op je gear hebt, wordt dat toegepast op je skills. Weapon element maakt geen donder uit. Kijk bijvoorbeeld naar Magefists: http://eu.battle.net/d3/en/item/magefist. Daar staat heel duidelijk "Fire skills deal 15–20% more damage".Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:
[...]
Dan zal ik een wapen met elemental dmg moeten zoeken? Zal ik sowieso niet bij een set item uitkomen vrees ik...
[ Voor 53% gewijzigd door Morrar op 28-05-2014 14:14 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Hehe, ik ben er pas later... Maar ik ga ook tot laat doorXtr3me4me schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:13:
Vanavond tot in de laaaaaate uurtjes gamen! Morgen toch vrij. Dus wordt riften, raften en ruften met SG
Een wapen met elemental dmg hoeft niet. Als je bijv. firedmg stacked op je gear dan kun je met mbv fire skills veel dmg extra genereren. Ik zou trouwens die topaz niet in je helm gebruiken. Het voordeel daarvan is tegenwoordig niet meer merkbaar.Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:
[...]
[...]
Nice, goede ringen vinden valt niet mee hahavind er zo veel maar zijn allemaal crap.. Reapers wraps kan ik de crafting material maar niet van vinden, die staat inderdaad hoog op mn verlanglijstje!
Ik heb nu zoveel health, als ik AR wil dan moet ik daar n deel van opgeven, is dat een goede trade?
[...]
Dan zal ik een wapen met elemental dmg moeten zoeken? Zal ik sowieso niet bij een set item uitkomen vrees ik...
[ Voor 3% gewijzigd door NastyNick op 28-05-2014 14:16 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
NastyNickNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:08:
Ik zie anders ook veel legs uit kistjes komen trouwens.
Point.. you miss.Morrar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:
[...]
Of van trash mobs. Eerlijk gezegd heb ik vrijwel nooit legs van elites en bijna altijd van trash / chest / RG.
White mobs tellen wordt een vrij lastige bezigheid. Het effect van MF op kistjes is onbekend.
Elite kills tellen met leg drops is de meest betrouwbare manier om de reguliere droprate te testen.
[ Voor 19% gewijzigd door Bosmonster op 28-05-2014 14:17 ]
Mooi zo! Ik heb nog wat aardig dingen nodig voor me nieuwe super saiyan monk!Protax schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:14:
[...]
Hehe, ik ben er pas later... Maar ik ga ook tot laat door
Wie waren er gister allemaal? Ik was er van circa 21.00 tot 22.00 om even kennis te maken maar jullie waren zo druk met klessebessen over vrouwen en koffie halenProtax schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:14:
[...]
Ik hoorde Firedrunk... maar verder..?
bl44t
Het punt is dat het geen zin heeft om alleen maar elites te tellen.Bosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:16:
[...]
[...]
Point.. you miss.
White mobs tellen wordt een vrij lastige bezigheid. Het effect van MF op kistjes is onbekend.
Elite kills tellen met leg drops is de meest betrouwbare manier om de reguliere droprate te testen.
De beste manier is gewoon tijdseenheden samplen en dan zo stabiel mogelijk farmen.
[ Voor 9% gewijzigd door Morrar op 28-05-2014 14:19 ]
Het gaat soms vreemd, in de Plague tunnels van Act 5 heb je groepjes plagued skeletons op de grond. Vaak komt daar niks uit en als je het niet verwacht een dikke legendary upgrade. Ben nu ook met een wizard bezig te levelen en deze pakt in één avond lvl 66 ice walkers en een lvl 69 thundergods vigor. Deze zoek ik al weken met mijn crusader en deze vind het tijdens levelen. Je wilt mopperen maar daarna denk je aan iets met een paard en een bek4th schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:34:
Heb gister een 7 legendaries in 2u gehad ofzo, soms komt het wat gegroepeerd voor maar de buff is er zeker nog
edit: was overigens ook een set en legendary uit 1 simpel kistje, was even overdonderd
eind baas act 5 killenVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:
[...]
[...]
Nice, goede ringen vinden valt niet mee hahavind er zo veel maar zijn allemaal crap.. Reapers wraps kan ik de crafting material maar niet van vinden, die staat inderdaad hoog op mn verlanglijstje!
[...]
PM Quartz en ik zal een paar keer dr heen rennen. Liefst met een groep van 4
Verwijderd
Morrar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:11:
[...]
Nee. Dit gaat over skill damage en niet over weapon damage. Als je 20% extra fire damage op je gear hebt, wordt dat toegepast op je skills. Weapon element maakt geen donder uit. Kijk bijvoorbeeld naar Magefists: http://eu.battle.net/d3/en/item/magefist. Daar staat heel duidelijk "Fire skills deal 15–20% more damage".
Oh! Ja precies, ga ik dat eens bekijken, welke skills k uberhaupt wil gebruiken en die dmg stackenNastyNickNL schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:15:
[...]
Een wapen met elemental dmg hoeft niet. Als je bijv. firedmg stacked op je gear dan kun je met mbv fire skills veel dmg extra genereren. Ik zou trouwens die topaz niet in je helm gebruiken. Het voordeel daarvan is tegenwoordig niet meer merkbaar.
Ja ik coop meestal met een vriend zonder Topaz in z'n helm, maar we vinden echt ongeveer even veel legendaries

Haha, dropt die zoveel ringen dan? Ga eens kijken vanavond
Dat niet, maar hij dropt wel het material voor Reaper's WrapsVerwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:45:
[...]
Haha, dropt die zoveel ringen dan? Ga eens kijken vanavond![]()
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Nee, het punt is juist dus precies andersom..Morrar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:18:
[...]
Het punt is dat het geen zin heeft om alleen maar elites te tellen.
De beste manier is gewoon tijdseenheden samplen en dan zo stabiel mogelijk farmen.
Tijdseenheid samplen is onbetrouwbaar doordat "zo stabiel mogelijk farmen" een rekbaar begrip is. Ook is dit totaal niet vergelijkbaar, dus is het alleen interessant in die ene sample van die ene speler. Wat een uur is voor speler X, is misschien 20 minuten voor speler Y. Of wat een uur is voor speler X op dag A, is misschien wel anderhalf uur voor diezelfde speler als die wat afgeleid is op dag B. M.a.w. het is leuk voor jezelf om bij te houden, maar heeft geen enkele statistische waarde.
Elites tellen is zeer betrouwbaar en ook vergelijkbaar tussen spelers. Het maakt hierbij niet uit of je ook legs uit andere bronnen krijgt, want het gaat erom dat de droprate van een elite pack altijd 100% stabiel is. 1000 elite kills voor speler X is net zoveel als 1000 elite kills voor speler Y. Zelfs als je andere torment-levels/MF's meerekent kun je dit betrouwbaar omrekenen.
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 28-05-2014 14:58 ]
Verwijderd
Oh, nog veel mooier!Morrar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:47:
[...]
Dat niet, maar hij dropt wel het material voor Reaper's Wraps
Ik ben vanavond pas weer laat terug - eerst een waterige BBQ (gezien het weerProtax schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:14:
[...]
Mooi T6 riften danVidra schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:51:
[...]
Ik ben vanavond pas weer laat terug - eerst een waterige BBQ (gezien het weer) maar daarna ook tot laat door
![]()
De sampling kun je redelijk constant houden door hetzelfde torment level aan te houden en hetzelfde char. Je moet dus niet je gear upgraden of torment levels omhoog gaan als je dit wilt testen. Daarnaast moet je ongeveer dezelfde regels aanhouden, bijvoorbeeld: ik kill alles in het rift en open alle kistjes. Als je dan lang genoeg speelt (dus niet 20 minuten, maar uren), verlies je een hoop willekeurige variantie / ruis. Je zal dan altijd wel een druk of minder druk rift krijgen, of een rift met veel of weinig kistjes, etc. Tussen spelers vergelijken is inderdaad niet zinvol, vanwege verschillen in kill speed etc.Bosmonster schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:50:
[...]
Nee, het punt is juist dus precies andersom..
Tijdseenheid samplen is onbetrouwbaar doordat "zo stabiel mogelijk farmen" een rekbaar begrip is. Ook is dit totaal niet vergelijkbaar, dus is het alleen interessant in die ene sample van die ene speler. Wat een uur is voor speler X, is misschien 20 minuten voor speler Y. Of wat een uur is voor speler X op dag A, is misschien wel anderhalf uur voor diezelfde speler als die wat afgeleid is op dag B. M.a.w. het is leuk voor jezelf om bij te houden, maar heeft geen enkele statistische waarde.
Elites tellen is zeer betrouwbaar en ook vergelijkbaar tussen spelers. Het maakt hierbij niet uit of je ook legs uit andere bronnen krijgt, want het gaat erom dat de droprate van een elite pack altijd 100% stabiel is. 1000 elite kills voor speler X is net zoveel als 1000 elite kills voor speler Y. Zelfs als je andere torment-levels/MF's meerekent kun je dit betrouwbaar omrekenen.
Nadeel van elites tellen is dat het maar 1 bron van legendaries is. Als je niet weet hoe het drop systeem precies werkt, is het een aanname om te stellen dat dit representatief is voor de totale drop rate.
Wildstar head start ook nog voor de liefhebbers.
[ Voor 8% gewijzigd door Morrar op 28-05-2014 15:24 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
En heb je nog steeds niet iets dat je kunt vergelijken. Jij kunt heel erg je best doen en 4 legs per uur halen. Terwijl iemand anders er 6 per uur haalt. De waarde is dus puur persoonlijk en niet vergelijkbaar.Morrar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:20:
[...]
De sampling kun je redelijk constant houden door hetzelfde torment level aan te houden en hetzelfde char. Je moet dus niet je gear upgraden of torment levels omhoog gaan als je dit wilt testen. Daarnaast moet je ongeveer dezelfde regels aanhouden, bijvoorbeeld: ik kill alles in het rift en open alle kistjes. Als je dan lang genoeg speelt (dus niet 20 minuten, maar uren), verlies je een hoop willekeurige variantie / ruis. Je zal dan altijd wel een druk of minder druk rift krijgen, of een rift met veel of weinig kistjes, etc. Tussen spelers vergelijken is inderdaad niet zinvol, vanwege verschillen in kill speed etc.
Dat is geen nadeel, dat is juist het voordeel. Doordat het maar 1 bron is, is het effect dus constant. Doordat we niet weten wat bijvoorbeeld het effect is van torment levels op kistjes, zou dat een enorm scheef beeld op kunnen leveren tussen spelers die T1 doen of T6.Nadeel van elites tellen is dat het maar 1 bron van legendaries is. Als je niet weet hoe het drop systeem precies werkt, is het een aanname om te stellen dat dit representatief is voor de totale drop rate.
Naar aanleiding van een clanlid die de website niet kon vinden
Battle.net || Strava
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Voor de mensen die ook wat meer over ons willen weten
Moet weer een keertje worden bijgewerkt!
[ Voor 20% gewijzigd door Protax op 28-05-2014 15:54 ]
staat al een aantal keer in de reeks though.Protax schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:54:
http://solidaritygaming.com/
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Heeft jou clan geen website
Hey... dat lijkt op de oorspronkelijke site van GoT-D3?Protax schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:54:
http://solidaritygaming.com/
HAAAA hij wil geen reclame spam zien, hij is vast jaloers!!!

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Learn from the bestgaspit schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:10:
[...]
Hey... dat lijkt op de oorspronkelijke site van GoT-D3?
Je hebt toch al een forumretlaw schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:33:
Als opperprutser met nul ervaring met websites heb ik maar een blog aangemaakt voor de clan.
Naar aanleiding van een clanlid die de website niet kon vinden. Op zich is het wel een leuk idee, ik om echter niet veel verder dan een kant en klare blog vullen. Indien er mensen zijn die het leuk vinden om hier mee bezig te zijn, horen we het graag!

Maar ik heb je webadres opgenomen in de topic start
[ Voor 64% gewijzigd door Vidra op 28-05-2014 16:46 ]
Klopt! En aangezien hier de post frequentie best hoog is, leest niet iedereen alle berichten waarschijnlijk. Vandaar een kleine poging tot het creëren van een centraal punt voor clan gerelateerde zaken...Vidra schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:35:
Je hebt toch al een forum.... deze
Maar ik heb je webadres opgenomen in de topic start
Dank voor het toevoegen!
Battle.net || Strava
Daar heb je toch ook in-game clan posts voorretlaw schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 16:53:
[...]
Klopt! En aangezien hier de post frequentie best hoog is, leest niet iedereen alle berichten waarschijnlijk. Vandaar een kleine poging tot het creëren van een centraal punt voor clan gerelateerde zaken...
Dank voor het toevoegen!
Zo inloggen om lekker aan mijn verse 70 te werken: de crusader.
Hierna Barb naar 70 en dan... HC!
::edit:: formulier ingevuld! Ben trouwens erg actief altijd in de clan, dus de meesten zullen mijn forumnaam wel kunnen koppelen aan mijn D3-naam, gezien ze hetzelfde zijn
[ Voor 23% gewijzigd door murphsy op 28-05-2014 20:01 ]
Even voor de mensen die geen zin hebben om te zoekenretlaw schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 13:28:
[...]
Je kan maar lid zijn van 1 clan, dus een nummer 2 kunnen wij niet opstarten. Ik denk echter dat 150 wel moet lukken, er zijn per avond rond de 20-40 mensen online. Er zullen genoeg casual spelers zijn, die af en toe eens spelen. Echter lezen die waarschijnlijk dit forum en kunnen deze ook de invuloefenening even doen.
Ik heb overigens in de totaal lijst een formule ingevoegd die linked naar de armory van iedereen. Als je de battle tag juist invoerd is de link klikbaar. Dit is dezelfde lijst als voorheen, dus als je al een keer wat hebt ingevoerd, hoeft dat niet meer!

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
De laatste tijd gaat het lekker met mijn wizard, DPS van 300k naar 600+k en omgezet naar fire-skills, waarbij ik nu 73% extra damage heb op fire
In mijn sig of anders op gotdiablo.blogspot.nl . er zijn nu ongeveer 110 leden die deze hebben ingevuld en 15 die erbij willen.DeBierVampier schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 14:22:
Hey ik zie een clan post dat je ergens een lijst moet vullen omdat je anders van de clan gekicked wordt? Waar is die lijst ergens?
Vanochtend even op mijn crus gespeeld en dat ging best lekker. Eerste drop een akan chest en tweede een thunderfury! Die tf had ik liever met dex gehad voor de Monk maar is toch wel leuk om te hebben. De barb zal er wel blij mee zijn. Hij heeft strength loh en er zit al een socket in. Dps is 2000. Ik zou eventueel dr strenght naar dex kunnen rollen...
Battle.net || Strava
Kom alleen chronisch crystals tekort....
Verder wil ik iedereen gisteren bedanken die meerunde in een dag vol top drops:
Lightning SoJ
30% Sunkeeper
Restraint met armor (universeel rollbaar) 5.5chc/7as/8cdr
SoH, helaas sub 2k dps en weggegeven.
en een uber WKL, had ook een beroerde WKL van kadala, stug volgehouden en in dezelfde game gebleven, na een aardige tijd dropte die, met socket, hoge dmg rolls en goede lightning %
Wel moeten grinden als een malle om hem eindelijk op 10% te rollen en dus 2400+dps ^^
@retlaw: tof die tal rasha chest op je monk
[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 29-05-2014 17:00 ]
Tevens wat specs aangepast en toch leuke 1,4m damage kunnen halen op me monk in party met 19m toughness. Moet alleen de thousand storm even aan de kant leggen tot 2 sets en daarvoor in de plaats blackthorn 2 sets nemen. Alleen me legs reroll voor 2 sockets willen niet echt lukken nog.
De SoH is wel aardig alleen hopelijk dropt er een nieuwe met wat hogere weapon damage. Nu nog SoJ en mijn Andariel naar lightning speccen en mijn necklace rerollen met ChC dan sta ik wel goed!
Al met al waren 8/10 mensen het eens dat WKL + SOH beste combo zijn en ben het er volledig mee eens! De spec voor fire ally is ook goed als je unity gebruikt! Is wel mooi 15% meer damage erbij! 10% van de ally en 5 van unity ( dit is solo dus!)
Maar om het meest effectief te zijn moet ik eigenlijk strongarms hebben en daar heb ik alleen een lage roll van zonder juiste res....
1000storms is het gewoon nog niet waard... heb wel een goede Aughilds chest liggen, dus kan ik gewoon dps gloves nemen en goede BT boots aandoen die ik heb (light res/armor/vit/dex/MS)
Solo kan een mystic ally idd best leuk zijn, maar je kan ipv unity ook mystic rytm pakken met sweeping wind, 3 x prim skill vervolgens sweeping wind, dan word die 40% geboost, geeft leuke AoE dmg.
Maar ik ben beetje verknocht aan dashing strike.
Cold build geprobeerd maar schiet niet op, heeft me hoop gekost....
Volgende is physicall
edit: haha er was een channel: KONGORS NOSE LIVE, die had 13k viewers
[ Voor 15% gewijzigd door Vandread op 29-05-2014 19:17 ]
Mooie wkl hoor! En ik vind de combinatie wkl soh ook top! De soh heb ik al in een top rol. Nubnog een wkl met een top rol!
Cruz bevalt mij ook goed! Leuk schild met 49℅ reduce cooldown op heavens fury! Die lootte ik op mijn Monk notabene.
Battle.net || Strava
Denk dat ik mijn crus maar eens moet gaan gearen.. of toch weer terug naar m'n goeie ouwe barb. Die heeft nog steeds de meeste playtime.

If you can't take the heat, don't tickle the dragon.
6M hier wtfFloydRaalte schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:45:
Moet 12 minuten wachten in een que... It's a busy day for Battle.net!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
Verwijderd
Ondertussen ook battletag toegevoegd.
Verwijderd
Wil je de clan leeg hebben?Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 22:41:
Nou. Ik denk dat ik maar mensen uit de clan ga kicken als ze minder bounties dan mij hebben gedaan en een RoRG vinden.

Verwijderd
Ik moet denk ik meer cold resistence hebben, want die bolle mannetjes met het koude adempje doen me echt geen goed. Ik krijg als zij er opstaan niet genoeg tijd om die kettingen los te maken, en als ik dan rain of vengance gebruik + vengance dan heb ik niks meer voor de elite die er daarna komt. Vuurzee had nog de suggestie om toch maar naar torment 1 te gaan vanwege de garanteed leg drop, maar dan moet ik nog wat Plvl's erbij verzinnen
Tot nu toe is het wel leuk, speel op normal en ben nu lvl 24 Crusader, leuke class lekker actief.
Vraag me alleen af of ik 10 x hetzelfde verhaal door speel, voor betere meuk.
Kvin het nu wel leuk maar om nou 1000 str op een item te hebben tegen 100 het blijft hetzelfde.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
LMAO
sorry Koe
Trouwens, ik krijg een fire wiz niet van de grond qua dmg.
Heb een paar prachtige magefist(chc10/chd46/ias7/20%fire ), uitstekende cindercoat (int,vit, 3 sockets, 19% fire dmg, 28% rcr op fire skills), goede strongarms (int/vit/5.5chc/20% fire dmg) en een redelijk amulet. Maar sla geen deuk in een pakje boter. Ik ga verder grinden voor gear met arcane orb dmg, wellicht dat dat helpt....
Tot die tijd terug naar m'n arcane/disinstegrate/Vyr's/Tal's wiz, is niet anders....
[ Voor 55% gewijzigd door Grin op 30-05-2014 00:10 ]
Het ligt er een beetje aan wat voor T level je wil doen met een fire wiz.. Mirrorball en MM kan inderdaad de oplossing zijn, je kan ook meteor met meteor shower rune gebruiken voor wat goede damage output of evt. wave of force of hydra's. Ben zelf nooit echt fan geweest van scorching orb, het mist een beetje.. oompf zullen we maar zeggen.Grin schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:46:
[...]
LMAO
sorry Koe
Trouwens, ik krijg een fire wiz niet van de grond qua dmg.
Heb een paar prachtige magefist(chc10/chd46/ias7/20%fire ), uitstekende cindercoat (int,vit, 3 sockets, 19% fire dmg, 28% rcr op fire skills), goede strongarms (int/vit/5.5chc/20% fire dmg) en een redelijk amulet. Maar sla geen deuk in een pakje boter. Ik ga verder grinden voor gear met arcane orb dmg, wellicht dat dat helpt....
Tot die tijd terug naar m'n arcane/disinstegrate/Vyr's/Tal's wiz, is niet anders....
Voordeel is dat er met de crus wel wat strength spul dropt, hiermee de barb even aangekleed en kom toch al tot 770 dps unbuffed met 8m toughness. Ik moet nog wel naar een leuke build zoeken... Heb een cindercoat, magefists en burning axe of sankis, dus dacht aan een fire build. Daar wil alleen geen socket in, na 25 souls maar even gestopt, ben nu weer bijna blut
Gister de pysical build van sting gekopieerd dus barb heeft nog wat aandacht nodig. De proc van de TF is wel lekker zeg. Denk toch dat ik deze op strength hou voor de barb. Damage erop rollen, dan is ie extra leuk!
Battle.net || Strava
Alle chars kunnen nu master aan maar T1 zonder anderen gaat het nog niet worden.
Dat is niet meer direct nodig. 1x verhaal uitspelen en daarna adventure mode.prutser001 schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 23:15:
Heb D3 ook maar gekocht om een beetje te kunnen spelen met een paar vrienden.
Tot nu toe is het wel leuk, speel op normal en ben nu lvl 24 Crusader, leuke class lekker actief.
Vraag me alleen af of ik 10 x hetzelfde verhaal door speel, voor betere meuk.
Kvin het nu wel leuk maar om nou 1000 str op een item te hebben tegen 100 het blijft hetzelfde.
Wat ook ook vrijwel altijd hetzelfde issolique schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 08:53:
Ben nu voornamelijk crafting material aan het grinden om eens wat verder te kunnen want krijg de laatste tijd weinig random drops meer waar ik wat aan heb om verder te kunnen.
Alle chars kunnen nu master aan maar T1 zonder anderen gaat het nog niet worden.
[...]
Dat is niet meer direct nodig. 1x verhaal uitspelen en daarna adventure mode.
Voor mij ligt de uitdaging voornamelijk in het groeien naar hogere Torment levels.
Zonder multiplayer is het sowieso monotoom.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Probleem 1: Niet genoeg crafting mats, dus moet alles wat ik vind salvagen. Daarmee komen we bij het volgende probleem:
Probleem 2: Niet genoeg gold. Van 200 mil naar 80 mil naar 40 mil naar 25 mil. Shit. Begint nu toch wel krap te worden, dus moet alles verkopen, maar zie probleem 1..
Probleem 3: Souls constant op
Probleem 4: Voor m'n alts zou ik gems moeten maken, maar zie probleem 2. Fuck.
Damnit!
Natuurlijk ook adventure verveelt op een gegeven moment.Bospa01 schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:22:
[...]
Wat ook ook vrijwel altijd hetzelfde is
Voor mij ligt de uitdaging voornamelijk in het groeien naar hogere Torment levels.
Zonder multiplayer is het sowieso monotoom.
Haal ook voornamelijk plezier uit multi, groeien gebeurd wel maar heel langzaam.
Ja, gaat hard met het geld.Angeloonie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:24:
Gisteren tot de conclusie gekomen dat ik een probleem heb.. Ofwel.. meerdere problemen.
Probleem 1: Niet genoeg crafting mats, dus moet alles wat ik vind salvagen. Daarmee komen we bij het volgende probleem:
Probleem 2: Niet genoeg gold. Van 200 mil naar 80 mil naar 40 mil naar 25 mil. Shit. Begint nu toch wel krap te worden, dus moet alles verkopen, maar zie probleem 1..
Probleem 3: Souls constant opNooit de goede rolls krijgen en dus telkens terug bij probleem 1 en 2.
Damnit!
Mss kan je proberen eerst gems te upgraden tot max, wat even kan duren en veel kost. Tussendoor spaar je de crafring materiaal even op. Zo ben je iig van dat probleem af.
Vooral het enchanten van ringen/amus kost veel geld aangezien die gems daarbij ook niet goedkoop zijn.
En ook pas rerollen als je een item gaat gebruiken, maar niet om hem vervolgens te stashen, omdat je eigenlijk andere items voor de nieuwe build nog niet hebt. Daar had ik aan 't begin iig ook veel verspild.
En misschien gewoon een avondje gold skin aantrekken, GF max en een paar A1 fields runs doen? Lekker veel mobs daar nog altijd.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Heb zelf gemerkt dat bounties boven T4 prima gold opleveren, dus misschien kan je dat eens proberenAngeloonie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:24:
Gisteren tot de conclusie gekomen dat ik een probleem heb.. Ofwel.. meerdere problemen.
Probleem 3: Souls constant opNooit de goede rolls krijgen en dus telkens terug bij probleem 1 en 2.
Damnit!
Wat betreft crafting mats: kijk uit want bracers vreten blauwe mats. 120 per keer voor set bracers geloof ik.. Ik verkoop al m'n loot op het moment dat ik 2k gele mats en 1k blauwe mats heb, dat geeft normaalgesproken genoeg buffer voor een dagje crafting.
Ik herken mij hierin helemaal. Ik heb nooit meegedaan aan RMAH, dus nooit goud gekocht. Helaas ook nooit een topper voor honderden miljoenen kunnen verkopen en dus ook geen pre-ROS erfenis opgebouwd.Angeloonie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:24:
Damnit!
Nu ook aan het craften waarbij het rerollen elke keer 1 milj+ kost.
Behalve probleem 3, forgotten souls, die heb ik "genoeg". Altijd wel een stuk of 30 liggen.
Oplossing is goldwrap en goldskin op mijn WD zetten met TotD erop en T1 bountys gaan speedfarmen met verder zoveel mogelijk +gold gear erop.
RNG is weer de bitch met die steeds maar hogere reroll kosten. Ik pak zelfs arcane dust weer op als het ergens ligt.
Ik neem aan dat ik dit niet opnieuw hoef te doen?
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Ik moet zeggen dat ik me hier totaal niet in herken. Craft je zoveel dan?Angeloonie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:24:
Damnit!
Ik heb sinds RoS 2 chars goed onderhouden, en 1 wat minder nog.
Ik begon in 2.0.1 met ik geloof 3 mil gold ofzo, en RoS met iets van 10 mil uit mijn hoofd, ik heb nu 140 miljoen.
Qua Mats, ik heb echt 1 stash vol met 300 forgotten souls, 4000 veiled crystals, 2500 Death breaths, 3000 arcane dusts en 3000 van dat witte crrafting mat, kom ff niet op de naam. Verder nog zo'n 1000 paarse, rode en witte marquise gems's 700 groene, en 200 gele en natuurlijk wat hogere varianten van iedere gem, en de rest van die tab is legendary mats varierend van 1 per stuk tot 30+
Qua crafting: Ik heb 10 royal flawless topaz gecraft tot nu toe (5 voor WD, 5 voor Wiz), 6 royal flawless Emerald en ik geloof 1 royal flawless ametyst., verder nog een stuk of 15 aughild bracers, een stuk 20 shoulders van aughild, en een paar cain setjes en wat andere random legs en uitaard de nodige rerolls bij de enchanter.
http://www.diabloprogress...rzee-2115/Rinzler/2196209
Veel hoger dan dit is vrij lastig....
Next up.... palm support build en een crusader.
En hopen dat een lightning monk ooit nog echt effectief word

Misschien eens die shoulders nemen dat je geen repair costs hebtAngeloonie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 09:24:
Probleem 2: Niet genoeg gold. Van 200 mil naar 80 mil naar 40 mil naar 25 mil. Shit. Begint nu toch wel krap
Gold is meer een stuiterende beweging, een nieuwe build maken voor m'n monk koste 80m met name door 60m aan rerolls...
[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 30-05-2014 10:47 ]
- Angeloonie
Cheeseburger Addict
- Apple Mac OS X
- Hack and slash
- Diablo III
- Steelseries Diablo 3
- Rpg
- Diablo
- Muismatten
- Pc-game
Ik speel ook niet echt heel erg veel, misschien 2 uur per dag max, dus daar ligt het ook wel aan
Mwah, die repair costs zijn niet zoveel, iets van 70k repairs voor een 80% repair. Dat zijn 3 stapeltjes goud op T5-6.Vandread schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:47:
[...]
Misschien eens die shoulders nemen dat je geen repair costs hebtwant ik zie weinig mensen zoveel de pijp uit gaan als jij
en dat andere komt omdat er maar weinig DH's zijn tegenwoordig
Is het vaak ook wel, tot ik een goede drop heb. Zat eerst op 28 mil, toen 40 mil en sinds gisteren 26 mil. Voornamelijk vanwege het regearen enzoof zorgen dat je
Gold is meer een stuiterende beweging, een nieuwe build maken voor m'n monk koste 80m met name door 60m aan rerolls...
Heb nu al tegen mijzelf gezegd dat ik voorlopig niet ga craften (tenzij het en SoJ is), en eerst gewoon ga opsparen.
[ Voor 45% gewijzigd door Angeloonie op 30-05-2014 10:51 ]
Klopt helemaal. Indien al eerder ingevuld liever niet zelfsUTADDICT schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:18:
Hey, v.w.b. het invullen van die lijst. Had ik een tijdje terug al gedaan toen het nog alleen een post in de clan was.
Ik neem aan dat ik dit niet opnieuw hoef te doen?
Battle.net || Strava
Mooi man! En dan hoor je mensen klagen dat er teveel BT dropt... Aan je monk te zien zijn dit hele mooie gear pieces!Vandread schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:47:
M'n lightning monk is klaar
Crusader is erg leuk, gister een eind mee opgeschoten!
Heb je al een FOA? Ik heb er 1 met vita en was er in eerste instantie minder blij mee. Na het lezen van dit echter al veel blijder! Ik snap alleen die % damage tegen elites nog niet zo goed...
Ik zat in een party met Nuwax en die heeft al zo een uber support monk. Ik ga mijn 2e ook maar proberen om te bouwen... Kunnen we afwisselen wie er support
Battle.net || Strava
M'n lightning monk is klaar

[...]
Ik ben al je al aan het achteraan gaan
Ja met dat soort rerolls begrijp ik wel dat je continu door je mats heen bentAngeloonie schreef op vrijdag 30 mei 2014 @ 10:48:
Ik reroll veelBen meestal niet tevreden met bijv. 5,5% CHC en dan roll ik door naar de 6%. Heb ook wel vaak onnodig gererolled omdat het item toch niet echt een upgrade was, maar heb niet het gevoel dat ik zoveel verspild heb daarmee. Zijn denk ik vooral de gems die er in hakken. Rerollen van ringen en amu's gaat erg hard dan.. Gisteren volgens mij zo'n 10 mil gekost om een Natalya ring te rerollen naar 5,5% CHC (en niet tevreden zijn en nog eens wat extra rolls voor 6%). En dan nog eens 5-10 mil om een Haunt of Vaxo met CHC te krijgen (nog niet gelukt).
Ik speel ook niet echt heel erg veel, misschien 2 uur per dag max, dus daar ligt het ook wel aan
Vervolgens crimsons en ook born's maken maar dat duurt wat langer.
Zowel physical als elite dmg boosten palm explosion damage, dus door m'n sunkeeper/doombringer combo scheelt het niet zo veel met een FoA.... wellicht zal die ooit droppen ^^
Solo kan physical ook goed zijn heb er ook al een Andy's voor (gekregen! nog bedankt larina
@diabolic, dream on
@angelonie, 2 u per dagen spelen + max rolls willen rijmt gewoon niet met elkaar.
Overigens is het rerollen op amu's/ringen niet zo duur als andere items, de reroll kosten blijven namelijk gelijk.
En als je niet vanaf base level gems craft maar enkel vanaf imperials de flaweless maakt scheelt het je ~600k per roll oid.
[ Voor 4% gewijzigd door Vandread op 30-05-2014 11:43 ]
http://www.diabloprogress...ks-2175/Tweaksor/38537956
ik overleef T6 best goed, maar zoals je ziet is mijn dps best laag.... heb denk ik de laatste 1500 blood shards uit gegeven in de hoop de akkhan chest te krijgen.... geen geluk ermee... heb gloves en helm in bag zitten dus zit nu op 4 set... met ring op 5 set...
Wapens zoals fell dropt nooit
http://www.diabloprogress...eaks-2175/Tweaks/37390131
verder mijn barb naar lightning gemaakt ivm thunderfury, maar zit er bijna over te denken over te gaan naar een fire barb... ivm cindercoat met fire dmg, magefists met fire dmg, en er zijn zowel craftable weapons als dat ik een 1 hander drop heb met fire dmg... maar vind het misschien wel erg zonde van thunderfury die overigens 2365 dmg heeft en niet iets van 2100 ofzo op die link...
de roll van de cindercoat en magefists zijn nog niet echt goed te noemen maar ja het kan wel een basis zijn
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]