Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:23:
[...]

Moet ik die eerst nog vinden, dan geef ik hem nog een kans :P
Haha, de 3 die ik gevonden heb zijn allemaal tot soul verwerkt >:)

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
desjaak909 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:24:
[...]

Haha, de 3 die ik gevonden heb zijn allemaal tot soul verwerkt >:)
Dat vind ik dan ook weer voorbarig. Zou er op zn minst 1 achter houden van dat soort legendaries, je weet nooit wanneer ze het gaan veranderen/buffen. Voor hetzelfde geld is zoiets volgende patch ineens BiS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Zijn er mensen actief de T6 lvl1 aan het ge/misbruiken? en wat zijn de results :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 10:01

Anno

Griefmaker#2862

sleepwalkerbe schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:27:
Zijn er mensen actief de T6 lvl1 aan het ge/misbruiken? en wat zijn de results :)
Teveel :P, tegen 19:00 is er 'emergency' maintanance op de US server. Ben benieuwd of zo dit dan ook gefixed wordt en hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Anno schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:29:
[...]

Teveel :P, tegen 19:00 is er 'emergency' maintanance op de US server. Ben benieuwd of zo dit dan ook gefixed wordt en hoe.
Wordt niet gefixt aangezien dit al actief misbruikt/gebruikt wordt voor power leveling en bloodshards for a while :)

Ik heb geen of weinig rift keystones meer dus ik kan niet profiteren van dit feest maar ach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Let even op, vooral op HC.... monks melden het ineens een stuk moeilijk te hebben...
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12674389810

edit: mogelijk zijn ground effects momenteel iets sterker dan ze zouden moeten zijn....
* Vandread doet 3 set (4setbonus) BT aan :+

[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 14-05-2014 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

sleepwalkerbe schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:31:
[...]
Wordt niet gefixt aangezien dit al actief misbruikt/gebruikt wordt voor power leveling en bloodshards for a while :)

Ik heb geen of weinig rift keystones meer dus ik kan niet profiteren van dit feest maar ach
Weet ik, maar er wordt wel heel veel geklaagd op de blizz forums. En is er maar genoeg geklaagd wordt dan past blizz het wel aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:36:
Wat is er nou weer met level 1's en T6?

Ik moet echt minder gaan werken :+
WEl de blood shard buff is samen met Kadala buff gekomen waardoor Kadala een leuke griet kan zijn voor je.
Sommige mensen (streamers) gebruiken dit nu heel actief door het volgende :

iemand logt in op een lvl 1 char , maakt een rift op T6 en jij als lvl70 joined.
De oorspronkelijke opener logt uit em logt in met lvl 70 poppetje.
Jullie samen rennen door de rift in enkele minuten.

Resultaat 100 bloodshards.

Dit x5 = shitload of gambling bij kadala die nu een 5 tot 10% leg dropchance heeft (of zo lees ik toch)

En set items dropt

....

Profit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-09 13:15
Vandread schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:33:
Let even op, vooral op HC.... monks melden het ineens een stuk moeilijk te hebben...
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12674389810
Is zo te zien niet iets Monk specifiek. Lijkt te liggen aan het feit dat ground effects de damage mitigation van resistance etc. negeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:23:
[...]

Moet ik die eerst nog vinden, dan geef ik hem nog een kans :P

[...]

Hebbie hem weer met zn LoH :P Sinds wanneer geven we om LoH als casters?
Sinds leeching beasts, toch? Het schijnt trouwens dat de grote Tall Man's Finger hond nu wel 3-6x (afhankelijk van het aantal Zombie Dogs) je LoH doet. Best relevant.

Ik kan iig niet wachten om vanavond even wat builds uit te proberen.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
MicScott schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:43:
[...]

Sinds leeching beasts, toch? Het schijnt trouwens dat de grote Tall Man's Finger hond nu wel 3-6x (afhankelijk van het aantal Zombie Dogs) je LoH doet. Best relevant.

Ik kan iig niet wachten om vanavond even wat builds uit te proberen.
Yeps zag net 40k LoH proc van de Dog :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:36:
Wat is er nou weer met level 1's en T6?

Ik moet echt minder gaan werken :+
Rift starten met een level 1 char op T6. Iedereen joined. Level 1 leaved en komt terug met zijn level 70 char. Clear de rift (2 min ongeveer zeker met een DH). 100 Bloodsharts.

Dit in combinatie met de kadala buff maakt het erg 'belonend'.

Op zich wel grappig. Mensen klagen dat hogere torments het niet waard is.

En wat doet blizz geeft ze hun zin. Door de bloodshard drops te verhogen en de % gold find multiplicated te maken. En door kadala torment only legs te laten geven.

En nu klacht iedereen weer......

Gewoon kadala eruit en leg drop rates verder omhoog per torment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11:21

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:52:
[...]

Een betere build heeft alleen geen Zombie dogs (of in ieder geval geen afhankelijkheid van de damage van), dus verwacht daar niet al te veel van.
Ik refereerde naar de boost van het bestaande: mojo's en dogs. Maar ook naar een verbetering qua build: firebomb is uit en toads met de fetish passive zijn in (bij mij dan). Als ik m'n dogs vervolgens ook uitzet kan ik Gruesome Feast weer aanzetten; nog meer dps. Samen brengt 't mij twee torment levels hoger.

Overigens werkt Acid Cloud ook nog steeds goed. Als ik er mee op T6 farm laat ik het je wel weten :7

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ik snap, dat was wel te verwachten natuurlijk...
Tektoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:49:
[...]

Ik refereerde naar de boost van het bestaande: mojo's en dogs. Maar ook naar een verbetering qua build: firebomb is uit en toads met de fetish passive zijn in (bij mij dan). Als ik m'n dogs vervolgens ook uitzet kan ik Gruesome Feast weer aanzetten; nog meer dps. Samen brengt 't mij twee torment levels hoger.

Overigens werkt Acid Cloud ook nog steeds goed. Als ik er mee op T6 farm laat ik het je wel weten :7
Firebombs en Dogs eruit en Gruesome feast had ik voor de patch ook al :P Dat bedoel ik. Snap dat je je build aanpast en het daardoor beter doet, maar dat had je ook voor de patch met hetzelfde resultaat kunnen bereiken.

[ Voor 88% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2014 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Tektoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:49:
[...]

Maar Fierce Loyalty lijkt zo smakelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MicScott schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:54:
[...]

Maar Fierce Loyalty lijkt zo smakelijk...
FL is leuk voor bounty farmen! Maar in een normale build is kill speed belangrijker dan movement speed (boven de normale 25% dan).

Tenzij je je het kunt veroorloven om die passive te nemen en nog steeds efficient T6 te farmen ofzo :P Ooit komt die dag vast dat FL een must have wordt.

Edit: Bij nader inzien krijg ik er ook 5% extra damage voor terug door de sacrifice, dus misschien is het zo gek nog niet om hem eens te proberen ipv GF.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Vandread schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:10:
Vanavond haat ik 2 monks.... 1 met een 2339dps WKL en de ander met een whooping 2408 dps WKL...
Join mij maar ik maak je weer aan het lachen met mijn monk... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand anders ook problemen met random framelag van een halve seconde? (Niet de toast windows als mensen inloggen e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kihon
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 27-05 11:46

kihon

Uplay > palitojr

Wil de nieuwe patch ook testen :(

Alleen vanmiddag even 20 minuutjes kunnen spelen en ben dan pas weer laat beschikbaar :S

Ben nog erg aan het kloten om mijn wiz goed te maken, optimale skills te vinden voor huidige gearset.

Iemand nog commentaar?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Muteki-2867/hero/42875549

Moet de CHD op mijn Amulet wel ff rerollen voor hoger (als ik weer materials heb)

I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Laatst online: 11:21

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:49:
Ah ik snap, dat was wel te verwachten natuurlijk...

[...]

Firebombs en Dogs eruit en Gruesome feast had ik voor de patch ook al :P Dat bedoel ik. Snap dat je je build aanpast en het daardoor beter doet, maar dat had je ook voor de patch met hetzelfde resultaat kunnen bereiken.
Haha. Mooie edit. Ik had al verwacht dat je zoiets zou gaan zeggen. Sterker nog: ik was eigenlijk een beetje verbaasd over wat er hiervoor stond... 8)

Het voornaamste verschil is dat +physical en + fetish army nu niet meer werkt voor de fetishes die je spawned met toads. Dat maakt dat je nu goedkoop kunt instappen: je hoeft je gear niet meer om te rollen, want dat heeft toch geen zin. Het is zoals je een paar posts geleden zelf zei: nu kan je weer terug naar je oude gear.
In theorie was het mogelijk geweest om dit voor de patch ook te bereiken, maar vanuit praktisch oogpunt was ik voor de patch nooit geswitched naar fetishes omdat ik er de gear niet voor heb en ook het gold en souls niet om m'n huidige gear om te rerollen.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
dit moet wel gepatched worden, ik heb al zoveel legs en set items gegabled en speel hooguit 2 uur terwijl ik series tussendoor kijk.

in de rift it forward community chat zitten meer dan 4000 mensen die continu games spawnen met t6(1)...

Overigens hebben we een dikke buf vanaf 15 mei t/m weekend + dubbele rift fragments

Zie http://eu.battle.net/d3/en/blog/14005211/

[ Voor 22% gewijzigd door PacinoAllstars op 14-05-2014 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Nu online
Tektoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:20:
[...]

Het voornaamste verschil is dat +physical en + fetish army nu niet meer werkt voor de fetishes die je spawned met toads.
Ik kan niets terugvinden over die +physical. Fetish sycophants hebben dus geen voordeel van increased physical damage? Oftewel, ik mag nieuwe bracers gaan craften? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die het nog niet wisten, vanaf NU heb je een week lang buff!

Happy Anniversary, Diablo III

Receive twice as many Rift Keystones
Your chance to find Legendary items is increased by 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott

MicScott

.Grey.

Nu al? Sweet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

AAAAAND
Level 70 heroes will now receive a greatly reduced amount of Blood Shards from Nephalem Rifts when playing in sub-level 70 games. *
fixed, zoals ik al verwacht had :P Uiteraard gisteren nog wel uitgebreid gebruik van gemaakt :P helaas geen set items of hellskull.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Bokkie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 07:00:
AAAAAND

[...]

fixed, zoals ik al verwacht had :P Uiteraard gisteren nog wel uitgebreid gebruik van gemaakt :P helaas geen set items of hellskull.
Mooi, gisteren nog even mooi gebruik van gemaakt en daardoor eindelijk mijn Quetzacoatl gekregen van Kadala, maar wat was dat saai zeg leuk voor een avondje maar nu gelukkig weer gewoon normaal riften

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Gisteren last piece van jade set gekregen waardoor ik nu quetzacoatl kan gebruiken. En ik moet zeggen dat de damage behoorlijk tegenvalt met haunt locust build en de recente veranderingen met dots. Zodra je meer dan 50% crit hebt wordt ge zeker afgestraft met de changes. Ik zou willen weten hoe de dmg juist bepaald wordt. Bestaat er nog geen grafiek die chc en Chd in kaart brengt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren van sleepwalkerbe een Cindercoat gekregen O+ Merk duidelijk verschil. Verlies wel Marauder setbonus (500 dex) maar de 18% fire dmg compenseert dat genoeg :D

Nu nog een magefist gamblen, maar dat wil niet :( En dan te bedenken dat ik er in het begin 1 gesalvaged had.

Diabloprogress klopt alleen geen zak meer van.. geeft 1,5 mil fire dps aan terwijl ik ingame zonder fire bonus al boven de 1,5 mil zit. (1,68 mil).

[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2014 08:14 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Angeloonie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:12:
Gisteren van sleepwalkerbe een Cindercoat gekregen O+ Merk duidelijk verschil. Verlies wel Marauder setbonus (500 dex) maar de 18% fire dmg compenseert dat genoeg :D

Nu nog een magefist gamblen, maar dat wil niet :( En dan te bedenken dat ik er in het begin 1 gesalvaged had.

Diabloprogress klopt alleen geen zak meer van.. geeft 1,5 mil fire dps aan terwijl ik ingame zonder fire bonus al boven de 1,5 mil zit. (1,68 mil).
Wie weet krijg ik er nog eentje als je meeloopt :)

Mss kan je de marrauder set op een andere slot steken waardoor je toch nog beide hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024
Gister bij mij laatste kill in mijn laatste rift eindelijk een SOJ gekregen. Het is niet de allerbeste roll, maar het is er tenminste wel een *O*

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thundermo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-09 13:15
Gisteren even een paar uurtjes gespeeld. Had 4 horadric cubes (act 1) in m'n stash zitten (gistreren voor het eerst act 1 bounties gedaan). Eerste die ik open meteen een RoRG op m'n Barb. Daarna even wat op m'n Crusader gespeeld, skills omgegooid naar Punish + Shield Bash en Passives wat aangepast. Moet zeggen dat de damage increase zeker te merken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:10:
Vanavond haat ik 2 monks.... 1 met een 2339dps WKL en de ander met een whooping 2408 dps WKL...
Nice, na de patch nu een 2339 dps WKL :)

Jammer van je internet trouwens. Hopelijk is het vanaf nu gefixed.

Gisteren heel veel geluk gehad met drops op T2-T3. 2 set gloves helaas niet de goede set. 1 set beld (inna's), 1 set shoulders. En nog een stuk of 15 legendaries die helaas niet goed waren.

Vanaf nu ga ik gokken voor de set chest bij kadala. Misschien ook wel voor de pants. En dat ik dan de cain's eruit gooi voor aughilds. Eerst maar even weer forgotten souls farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-09 10:18

ZeroCode

Woopie

Anno schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:50:
Gisteravond weer leuke runs gehad met mede Tweakers. Helaas geen bruikbare loot. Wel een Nemesis bracers met holy damage en ander bracers met physiscal damage met beide goede stats.

Ook nog snel even de +7% IAS op mijn WKL gererolled na +9% damage.

Wel typische dat het eerste wat ik zie op een stream een 'exploit' is voor het verkrijgen van veel bloodsharts. En nu kadela torment only legs kan droppen is dat natuurlijk erg 'handig'.
Laat maar...

[ Voor 3% gewijzigd door ZeroCode op 15-05-2014 08:37 . Reden: Gevonden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Is wel terug te lezen. En het is niet echt een exploit kwam ik achter.

*O* Blizzard is ons (monks) niet vergeten *O*

We krijgen wat monkliefde in 2.1.0

bluepost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:40:
[...]

Is wel terug te lezen. En het is niet echt een exploit kwam ik achter.

*O* Blizzard is ons (monks) niet vergeten *O*

We krijgen wat monkliefde in 2.1.0

bluepost
FUUUUUUU!!!!
We also want to let you all know that we will be improving some of the underwhelming Set items. The following Sets will be receiving buffs or redesigns to their full-Set bonuses in 2.1.0 and will be retroactive, so keep those pieces:

...
• Thorns of the Invoker
....
Daar had ik al 4 delen van met str voor crusader... en ivm stashspace en white items die dus salvaged omdat thorns buills over algemeen crap waren, wel leuk,maar puur gimmicky.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:26
Gisteren die Blood Shard exploit gedaan en denk echt tegen de 1500/2000 shards uitgegeven bij Kadala en echt maar 1 (zelfs nutteloze) legendary bij haar eruit gekregen :( ze gunt mij niks dat mens

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:55

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Die rift-exploid vanavond ook nog maar ff doen dan.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
Ricmaniac schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:48:
Gisteren die Blood Shard exploit gedaan en denk echt tegen de 1500/2000 shards uitgegeven bij Kadala en echt maar 1 (zelfs nutteloze) legendary bij haar eruit gekregen :( ze gunt mij niks dat mens
zelf geen "misbruik" gemaakt van T6 lvl1 rifts, maar met 600 shards maar liefst 4x set gloves gekregen van kadala. :)

helaas precies niet degene wat ik nodig had, earth quake set.

goed om te weten dat ze sommige sets gaan boosten, ik wilde al die dingen "brimen". Mja geen idee hoelang het duurt nog met de volgende patch. Moet wel zeggen dat blizz met RoS en 2.0.5 veel sneller zijn dan D3V en 1.xx patches...

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Mad-Matt schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:58:
IS al fixed hoor, nu kan je gewoon genieten van de week lange buff van blizz voor 2 jarig bestaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

sleepwalkerbe schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:59:
[...]

IS al fixed hoor, nu kan je gewoon genieten van de week lange buff van blizz voor 2 jarig bestaan
Hoe hebben ze die gefixed ? Ik kan daar geen blue post over vinden.

Level 1, T6 rifts zou ik wel heel erg goed zijn in combinatie met communtie buff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sleepwalkerbe schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:59:
[...]

kut :P
Nou ja, dan maar gewoon rifts doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 10:25
gisteren met exploit paar leuke dingen van kadala gehad na er iets van 5k bloodshards tegen dr kop aangesmeten te hebben.

leuke axe weet niet meer welke 1H, maar door afgeleid te zijn verkeerde stat lopen rerollen, dus nuke.
en 2de deel van firebird set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 21:39
Welke buff is dat dan?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
neem aan dat je de firebird bedoelt ? of tegen mij hebt ? :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/fuqua-1517/hero/1345791

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
awwwwww..... toch nog me tasker kunnen exploiten gisteren hihi Heroes below level 70 will now receive less Blood Shards from Nephalem Rifts than level 70 characters.*
Level 70 heroes will now receive a greatly reduced amount of Blood Shards from Nephalem Rifts when playing in sub-level 70 games. *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Legendary drop chance + 100% en dubbele rift fragements.

link

Ik had zelf bloodsharts gelezen maar het zijn dus de keys.

@Vandread: Dat is dus 2x zoveel kans op een WKL :P

[ Voor 6% gewijzigd door Anno op 15-05-2014 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Gisteren heel weinig gebruik kunnen maken van de low level T6 rifts omdat vriendin. :P

Ik heb maar iets van 2500 blood shards kunnen verzamelen en heb er werkelijk niets nuttigs uit kunnen krijgen.

Ik baal nu wel dat sommigen echt dik voordeel eruit hebben kunnen halen en ik niet...

Ik ben te competitief ingesteld voor dit spel. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
Angeloonie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Heb enkel de Marauder chest en pants :+
Dat is toch de reden om in te loggen dan ? :) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 16:02
Mad-Matt schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:58:
Nochtans staat er hogerop in deze thread vermeld dat het al reeds gefixed is ;)

Ik ben wel blij dat die diablo verjaardag een hele week gevierd wordt. Bij het vorige 'XP weekend' moest ik werken en daar had ik dus niets aan |:(

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 09:04
Licht het aan mij of vliegen legs je om de oren.
Weet me geen raad met dat spul
Alles is vol.
Salvage wat ik kan maar tja zonde.
Maar vallen 2 keer zo veel in een game of 3 keer dan normaal.

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
wat ik zag kunnen we zeggen dat door de exploit gisteren is de droprate overall behoorlijk belabberd is, dat heeft kadala wel bewezen gisteren na ruim 10 tot 15k shards in geleverd te hebben (mag niet klagen met me tasker)... zonder blizz event

[ Voor 4% gewijzigd door oostland33 op 15-05-2014 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:12:

Is al echt heel vaak gezegd, maar dprogress telt paragon niet mee. Vul je paragon stats maar onderin in op je pagina en je zult zien dat je DPS dan opeens klopt.

Je DH is iig wel voor verbetering vatbaar (welke niet, de mijne ook :P ) en een magefist is het begin! Magefists zijn relatief makkelijk te krijgen, voor mij is dat de legendary glove die het vaakst dropt. Dus als je er eentje wilt moet je met mij meelopen. ;)
Een goede Archfiend Arrows craften gaat je iig al helpen, net als een RoRG met 2piece Aughilds.

Verder zijn Andariels en SoJ goede items voor de fire DH. Kijk maar even op mijn profile anders. Ikzelf mis fire dmg op mijn amu, CHD op mijn RoRG en een mooie 1h offhand. Verder ben ik zowat klaar! :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Raoul.TLS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:25:
Alles is vol.
Dit soort berichten hoor ik graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
Alles is vol.
ben je nu aan het spelen ? welke rift lvl en char lvl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raoul.TLS
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 09:04
Nu Niet meer zit op me werk
Maar vanmorgen wel even gespeeld van 6.30 tot en met 7.30

Zeker 8 legs gevonden.
fuqua schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:31:
[...]

ben je nu aan het spelen ? welke rift lvl en char lvl ?

<GOT>DrOPje #2516

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:15:
[...]

Legendary drop chance + 100% en dubbele rift fragements.

link

Ik had zelf bloodsharts gelezen maar het zijn dus de keys.

@Vandread: Dat is dus 2x zoveel kans op een WKL :P
Haha wooptiedo :P Ander modem neergezet, nog steeds niet top, maar wel beter hoop ik.
Wilde eigenlijk wat minder gaan spelen..... fu Blizzard :')

Beetje raar trouwens dat de "bugged" wapens op battle.net nu ook niet verbeterd zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 22:34
Gisteren ook even gespeeld en ik weet niet of er toen al een 100% dropchance was voor legs, maar ik heb in 1,5 uur zeker 3 gevonden, 2 set items, en een aantal legendary crafting patterns. Gewoon tijdens bounties op normal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:28:
[...]

Is al echt heel vaak gezegd, maar dprogress telt paragon niet mee. Vul je paragon stats maar onderin in op je pagina en je zult zien dat je DPS dan opeens klopt.
Ehh nope, zelfs als ik dat voor de max invul (5% crit, 250 dex) doet het niets.1,69 mil Fire DPS terwijl ik ingame op hetzelfde zit zonder fire DPS.

Steady Aim en Archery worden ook niet meegenomen..

Ik zou in ieder geval met fire dmg op zo'n 2.2mil DPS moeten zitten (voor het gemak even 1,65m dps * 137%).
Een goede Archfiend Arrows craften gaat je iig al helpen, net als een RoRG met 2piece Aughilds.
Ben niet zo heel erg fan van dmg vs Elites. M'n DML is prima wat mij betreft, zoek daar ook geen upgrades voor :P
RoRG dropt niet bij mij helaas -O-
Verder zijn Andariels en SoJ goede items voor de fire DH.
Mjah.. Mijn Andariels had dus fire dmg, maar die had ik gererolled naar vit.. En nu krijg ik hem niet terug }:| Zit ook met een mats probleem helaas. SoJ moet ik nog een goede drop vinden, enkel 30% vs elites is niet echt chill als er geen 3 van DEX/DMG/CHC/CHD/IAS bij zit (of bij te toveren is).

[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2014 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:44:
[...]

Haha wooptiedo :P Ander modem neergezet, nog steeds niet top, maar wel beter hoop ik.
Wilde eigenlijk wat minder gaan spelen..... fu Blizzard :')

Beetje raar trouwens dat de "bugged" wapens op battle.net nu ook niet verbeterd zijn...
Ja dat die wapens verkeert op B.net staan is raar. Ik had verwacht dat ze naar uitloggen gisteravond wel goed zouden staan.

Minder spellen.... vanaf volgende week pas dus :P En ik las dat je ook al vreemd gaat met een een andere class...

Diablo 3 burnout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, gisteren bezig geweest met de WD en mn gear/build maar omgegooid tot wat het nu is (zie sig). Zelfs de RoRG kon eruit, want de belangrijkste setbonussen kan ik ook zonder behalen en zo kon ik weer de trifecta pakken. Nu weer rond de top 500 world qua profile DPS :P

De Zuni setbonus is inderdaad simpelweg nutteloos geworden, wat natuurlijk niet de bedoeling kan zijn. Het heeft nog wel een beetje nut om te starten met wat fetishes, maar dat is minimaal (bijvoorbeeld de keer dat je een rift start en direct tegen een elite pack Anarchs aanloopt ofzo :P).

Rain of Toads vond ik aanvankelijk niks, tot dat ik opmerkte dat mijn TF hier van procte als een malloot (grofweg 2x per seconde denk ik). Daarmee werd het DPS verlies ineens redelijk gecompenseerd. Echter zou ik met een ander wapen hier bij Vampire Bats blijven.

De Fierce Loyalty passive is geinig als je snel rifts/bounties wilt farmen. En de extra dog kan voor extra 5% damage zorgen met sacrifice. De voornaamste meerwaarde zit hem in dat je door de extra snelheid je fetishes ook makkelijker up houdt. Zonder fetishes komen te zitten is namelijk een flinke drop in efficientie. Vooralsnog heb ik dus deze passive gehouden ten koste van Gruesome Feast.

Met 2.01 aps en RoT + Piranhado zit je in no time op 15 fetishes en ging T4 net zo makkelijk als voorheen, op een opstartprobleempje hier en daar na, wat ik met Zuni niet had. Heb nu de leeching beasts maar weer terug gezet, bij gebrek aan motivatie om een extra active skill aan mn arsenaal toe te voegen, maar uiteindelijk is dat natuurlijk wel een logischere keuze, zeker met een humonculus.

Algeheel was ik niet heel blij, met name doordat onze belangrijkste setbonus om zeep is geholpen en qua power ga je er niet op vooruit (alleen qua movement speed uiteindelijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Gisteren een flink aantal rifts gedaan, en nu eindelijk 5 stuks van de Akkhan's set voor mijn crusader. Daarnaast een matige cindercoat gevonden (maar beter dan GEEN cindercoat).

Nu alleen nog die RORG verkrijgen, iets wat inmiddels mijn levenswerk lijkt te worden. Dan kunnen we met 6-set en Cindercoat + hopelijk een nieuw wapen (Maximus of FOTF) keihard rammen!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Zo te horen vind iedereen in één dagdeel al meerdere set items. Ik denk dat ik wel klaar ben met Diablo als watchdogs uitkomt :)

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NastyNickNL schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:56:
Zo te horen vind iedereen in één dagdeel al meerdere set items. Ik denk dat ik wel klaar ben met Diablo als watchdogs uitkomt :)
Kadala geeft ze nu ook, dus je kans op set items is flink toegenomen ;)

En de komende week natuurlijk ook +100% leg droprate, dus rifts rammen de komende 7 dagen en je hebt zo je set compleet :P

(neemt niet weg dat ik ook een pauze ga nemen voor Watch Dogs :+)

[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 15-05-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Mad-Matt schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:28:
[...]

Dit soort berichten hoor ik graag!
Komt door de buff
http://us.battle.net/d3/en/blog/14005211/

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Laatst online: 29-09 13:01
Alles is vol.
Ik merkte het ook, toen ik wakker werd en mijn stash bekeek was de 1e tab bijna vol met legs (ik speel trouwens op US). Ik heb nu bijna mijn akhan set compleet op 1 item na. Ik speel met crusader dus ik dacht dat dat door de class wijzigingen in de patch mijn crusader sneller ging, maar het is dus de community buff (helaas). Volgens TurboHUD statistieken zat ik rond de 3.2 legs per uur vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 28-09 11:25
Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:00:
[...]

Ik merkte het ook, toen ik wakker werd en mijn stash bekeek was de 1e tab bijna vol met legs (ik speel trouwens op US). Ik heb nu bijna mijn akhan set compleet op 1 item na. Ik speel met crusader dus ik dacht dat dat door de class wijzigingen in de patch mijn crusader sneller ging, maar het is dus de community buff (helaas). Volgens TurboHUD statistieken zat ik rond de 3.2 legs per uur vannacht.
Uhm? Dit klinkt alsof je niet volledig legaal bezig bent :P
Of komen er 's nachts zomaar legs in jou stash?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
[...]

Bot Much?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:49:
[...]
Minder spellen.... vanaf volgende week pas dus :P En ik las dat je ook al vreemd gaat met een een andere class...

Diablo 3 burnout ?
Ik begon ooit met een wizz, daarna barb en na loot 2.0 in d3v pas naar monk geswitched.
Was benieuwd wat ik in elkaar kon prakken, aan wizards in SG toch geen gebrek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

imho hadden ze nooit kadala ook torment items moeten laten geven, en het gewoon hadden moeten laten bij torment en torment caches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:02:
[...]

Ik begon ooit met een wizz, daarna barb en na loot 2.0 in d3v pas naar monk geswitched.
Was benieuwd wat ik in elkaar kon prakken, aan wizards in SG toch geen gebrek :)
Ah ok, ik ben ooit begonnen als WD, Zombie Bears build was zo nice destijds.

Ik heb gisteravond wel toevallig veel leg plans gevonden vier in totaal. Is die drop chance misschien gebuffed ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
Protax schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:01:
[...]

Uhm? Dit klinkt alsof je niet volledig legaal bezig bent :P
Of komen er 's nachts zomaar legs in jou stash?
Nee ik bot (met TNTD3) 24/7 want ik heb maar 2 uur per dag om te spelen. Daarnaast vind ik het een hoog tweakers gehalte hebben omdat ik al mijn builds zelf programmeer. Ze zijn nu zelfs met team botting begonnen waarbij je meerdere bots (ook via internet) samen kunt laten spelen in een party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:06:
[...]

Nee ik bot (met TNTD3) 24/7 want ik heb maar 2 uur per dag om te spelen. Daarnaast vind ik het een hoog tweakers gehalte hebben omdat ik al mijn builds zelf programmeer. Ze zijn nu zelfs met team botting begonnen waarbij je meerdere bots (ook via internet) samen kunt laten spelen in een party.
Ik snap dat nooit helemaal. Als je dan gebanned wordt kan je weer van voren af aan beginnen en is het een beetje zonde van je geld geweest imo.

Zeker met het account bound systeem nu lijkt botten mij vrij nutteloos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Pffff, ga lekker ergens anders praten over D3 dan :/

[ Voor 80% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2014 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Bosmonster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:51:

Rain of Toads vond ik aanvankelijk niks, tot dat ik opmerkte dat mijn TF hier van procte als een malloot (grofweg 2x per seconde denk ik). Daarmee werd het DPS verlies ineens redelijk gecompenseerd. Echter zou ik met een ander wapen hier bij Vampire Bats blijven.
Kreeg jij nog genoeg fetishes dan met Vampire bats? Bij mij leek de procrate van Vampire bats flink verminderd ipv gebuffed (van 5 naar 10% in de patchnotes) toen ik gister even probeerde had ik bij 2.20 APS (met follower, 2.16 unbuffed had ik voor de 2.15 breakpoint) echt bijna geen fetishes terwijl ik vol aan het casten was in groepen mobs in mijn piranado (ik lette er wel op of ik idd de mobs wel raakte).

Daana Vampire bats gewisseld voor RoT en het regende fetishes, echt max fetishes vaak al na een seconde of 10 casten (en hitten uiteraard). Echt een wereld van verschil in het voordeel van RoT, ik zie niet hoe vampire bats dit nog kan compenseren ondanks de iets hardere DPS in theorie (al merkte ik het verschil niet tussen RoT en Vampire bats. Wel leek alles sneller neer te gaan omdat het summonen van fetishes sneller gaat en mijn dogs iets harder hitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Laatst online: 28-09 11:25
[...]

Ieder zijn ding :P
Maar ben je nog nooit gebanned?
Wat is je battletag, ben wel benieuwd naar je gear :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Je vindt 728 uur per jaar oftewel 30 volle dagen per jaar niet genoeg?
Jij verpest vast onze loot.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

[...]

Chicks, volgens mij is het niet de bedoeling hier over bots, of andere troep te babbelen.

Daar heb je weer andere fora voor. ;w

En qua highlight gedeelte, nee. Dat je ze programmeert is knap, maar een pinpas skimmen is ook geen Tweakers-ding, terwijl het vast heel technisch vernuftig is.

[ Voor 13% gewijzigd door UTADDICT op 15-05-2014 10:15 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik snap zoziezo dat botten niet. Je hebt maar 2 dagen per dag om te spelen maar dan kun je ook niet meer lol hebben in die twee uur. Ik heb ook maar 2 uur om te spelen maar zelf goede legs vinden geeft toch voldoening?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
[...]

tis waar jij je fun uithaalt, maar denk niet dat dit de forum voor jouw is met mensen die jah ik weet exploit gebruiken maar na hotfix weer legaal spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

oostland33 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:14:
[...]

tis waar jij je fun uithaalt, maar denk niet dat dit de forum voor jouw is met mensen die jah ik weet exploit gebruiken maar na hotfix weer legaal spelen :+
Een bot een exploit eigenlijk maakt het niet veel meer uit sinds het verwijderen van AH en het toevoegen van BOA. Straks met ladders kan het wel weer vervelend worden. Maar nu stoor ik me er niet aan. En ik was zelf ook niet vies van de mysic exploit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 20:21
Een bluepost over monks, maar dit vond ik ook wel chill. Gister een mooie Firebird source geloot van kadala ^^
http://us.battle.net/d3/e.../12675107469?page=51#1001

We also want to let you all know that we will be improving some of the underwhelming Set items. The following Sets will be receiving buffs or redesigns to their full-Set bonuses in 2.1.0 and will be retroactive, so keep those pieces:
• Firebird’s Finery
• Raiment of a Thousand Storms
• Monkey King’s Garb
• Thorns of the Invoker
• The Shadow’s Mantle

[ Voor 16% gewijzigd door An1mA op 15-05-2014 10:19 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Mijn mening "kansloos". Waarom speel jij nog eigenlijk het spelletje?? Niet alleen verpest jij het voor jezelf (je kan niet zeggen dat je trots bent op wat je hebt bereikt neem ik aan??) maar ook voor de rest door te botten, maar nogmaals dit is mijn eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennism schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:10:
[...]

Kreeg jij nog genoeg fetishes dan met Vampire bats? Bij mij leek de procrate van Vampire bats flink verminderd ipv gebuffed (van 5 naar 10% in de patchnotes) toen ik gister even probeerde had ik bij 2.20 APS (met follower, 2.16 unbuffed had ik voor de 2.15 breakpoint) echt bijna geen fetishes terwijl ik vol aan het casten was in groepen mobs in mijn piranado (ik lette er wel op of ik idd de mobs wel raakte).

Daana Vampire bats gewisseld voor RoT en het regende fetishes, echt max fetishes vaak al na een seconde of 10 casten (en hitten uiteraard). Echt een wereld van verschil in het voordeel van RoT, ik zie niet hoe vampire bats dit nog kan compenseren ondanks de iets hardere DPS in theorie (al merkte ik het verschil niet tussen RoT en Vampire bats. Wel leek alles sneller neer te gaan omdat het summonen van fetishes sneller gaat en mijn dogs iets harder hitten.
Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik Bats getest heb toen ik mn Zuni nog aanhad :+ Dus je kan wat dat betreft wel gelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 20:21
Wil niet als mod oid spelen, maar we kunnen er denk ik beter er niet op in gaan. Ieder zijn ding en gelukkig hebben zijn daden geen negatief impact op jou ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
An1mA schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:20:
Wil niet als mod oid spelen, maar we kunnen er denk ik beter er niet op in gaan. Ieder zijn ding en gelukkig hebben zijn daden geen negatief impact op jou ;)
Wel als je hoog in de diabloprogress ranglijst wilt komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Ik heb nu bijna mijn akhan set compleet op 1 item na.
ben je er trots op?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:09:
[...]

Ik snap dat nooit helemaal. Als je dan gebanned wordt kan je weer van voren af aan beginnen en is het een beetje zonde van je geld geweest imo.

Zeker met het account bound systeem nu lijkt botten mij vrij nutteloos...
Ach het is een leuke hobby en een hobby kost nu eenmaal geld. Ik zie het als D3 spelen met alleen HC karakters en bij een banwave, mits je gehit wordt, kost je dood geld om het spel weer opnieuw te mogen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:47
Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:21:
[...]

Wel als je hoog in de diabloprogress ranglijst wilt komen. :P
Of in de ladders straks... Iedereen zit met smart op die ladders te wachten, maar door botters en cheaters zijn ze bij voorbaat al zinloos.

Vind het persoonlijk ook altijd erg sneu als mensen gaan botten; wat is de lol en waar is de uitdaging? Het argument dat je te weinig tijd per dag hebt is natuurlijk een drogredenering en een slap excuus. Het is juist het idee dat je eerljik de strijd met elkaar aangaat. Als een ander er meer tijd of moeite in steekt, verdiend diegene het ook om boven je te staan.

Een bot valt duidelijk buiten de EULA en dus buiten de regels van de competitie. Een bot zou alleen acceptabel zijn als Blizz er eentje in het spel programmeerd die voor iedereen toegankelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:25:
Als een ander er meer tijd of moeite in steekt, verdiend diegene het ook om boven je te staan.
Kunnen uitkeringstrekkende uitvreters die de hele dag met hun exportbier achter de pc zitten ook ergens het beste in zijn. :D

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
hexta schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:27:
[...]

Kunnen uitkeringstrekkende uitvreters die de hele dag met hun exportbier achter de pc zitten ook ergens het beste in zijn. :D
Precies, ik gun ze dat tenminste nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:25:
[...]

Of in de ladders straks... Iedereen zit met smart op die ladders te wachten, maar door botters en cheaters zijn ze bij voorbaat al zinloos.

Vind het persoonlijk ook altijd erg sneu als mensen gaan botten; wat is de lol en waar is de uitdaging? Het argument dat je te weinig tijd per dag hebt is natuurlijk een drogredenering en een slap excuus. Het is juist het idee dat je eerljik de strijd met elkaar aangaat. Als een ander er meer tijd of moeite in steekt, verdiend diegene het ook om boven je te staan.

Een bot valt duidelijk buiten de EULA en dus buiten de regels van de competitie. Een bot zou alleen acceptabel zijn als Blizz er eentje in het spel programmeerd die voor iedereen toegankelijk is.
Bij ladders weet ik niet of het veel uit gaat maken. Ik neem aan dat Blizzard daar wel op let. Er zijn natuurlijk signalen waar ze op kunnen letten.

En verder kun je natuurlijk voor ladders ook gewoon drie mensen 24 uur laten spellen op een account ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:27:
[...]

Bij ladders weet ik niet of het veel uit gaat maken. Ik neem aan dat Blizzard daar wel op let. Er zijn natuurlijk signalen waar ze op kunnen letten.

En verder kun je natuurlijk voor ladders ook gewoon drie mensen 24 uur laten spellen op een account ;)
De oplossing lijkt heel simpel, maar toch vind je in ieder spel bots terug... Reken er dus maar niet op dat ladders vrij zullen zijn van botters. Of mensen die zich laten helpen door botters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
oostland33 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:14:
[...]

Ik bot D3 al sinds de sarkoth exploit, en toen was dat nog met autoit. Het is voor mij de enige manier om progressie te zien in het spel en het is gewoon gaaf om de bot je eigen geprogrammeerde build te zien draaien. Botten is nu sinds ROS helemaal geen bedreiging meer voor anderen. Zeker ik niet omdat ik geen multiplayer doe, althans alleen met andere botters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:28:
[...]

Ik bot D3 al sinds de sarkoth exploit, en toen was dat nog met autoit. Het is voor mij de enige manier om progressie te zien in het spel en het is gewoon gaaf om de bot je eigen geprogrammeerde build te zien draaien. Botten is nu sinds ROS helemaal geen bedreiging meer voor anderen. Zeker ik niet omdat ik geen multiplayer doe, althans alleen met andere botters.
prima joh, als je zulke argumenten gebruikt dan kan alles!

[ Voor 4% gewijzigd door oostland33 op 15-05-2014 10:40 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]