Haha, de 3 die ik gevonden heb zijn allemaal tot soul verwerktBosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:23:
[...]
Moet ik die eerst nog vinden, dan geef ik hem nog een kans
Movies: letterboxd
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Haha, de 3 die ik gevonden heb zijn allemaal tot soul verwerktBosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:23:
[...]
*zucht*
Dat vind ik dan ook weer voorbarig. Zou er op zn minst 1 achter houden van dat soort legendaries, je weet nooit wanneer ze het gaan veranderen/buffen. Voor hetzelfde geld is zoiets volgende patch ineens BiS.desjaak909 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:24:
[...]
Haha, de 3 die ik gevonden heb zijn allemaal tot soul verwerkt
Teveelsleepwalkerbe schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:27:
Zijn er mensen actief de T6 lvl1 aan het ge/misbruiken? en wat zijn de results
Wordt niet gefixt aangezien dit al actief misbruikt/gebruikt wordt voor power leveling en bloodshards for a whileAnno schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:29:
[...]
Teveel, tegen 19:00 is er 'emergency' maintanance op de US server. Ben benieuwd of zo dit dan ook gefixed wordt en hoe.
[ Voor 34% gewijzigd door Vandread op 14-05-2014 16:39 ]
Weet ik, maar er wordt wel heel veel geklaagd op de blizz forums. En is er maar genoeg geklaagd wordt dan past blizz het wel aansleepwalkerbe schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:31:
[...]
Wordt niet gefixt aangezien dit al actief misbruikt/gebruikt wordt voor power leveling en bloodshards for a while![]()
Ik heb geen of weinig rift keystones meer dus ik kan niet profiteren van dit feest maar ach
*zucht*
[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2014 16:36 ]
WEl de blood shard buff is samen met Kadala buff gekomen waardoor Kadala een leuke griet kan zijn voor je.Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:36:
Wat is er nou weer met level 1's en T6?
Ik moet echt minder gaan werken
Is zo te zien niet iets Monk specifiek. Lijkt te liggen aan het feit dat ground effects de damage mitigation van resistance etc. negeren.Vandread schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:33:
Let even op, vooral op HC.... monks melden het ineens een stuk moeilijk te hebben...
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12674389810
Sinds leeching beasts, toch? Het schijnt trouwens dat de grote Tall Man's Finger hond nu wel 3-6x (afhankelijk van het aantal Zombie Dogs) je LoH doet. Best relevant.Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:23:
[...]
[...]
Hebbie hem weer met zn LoHSinds wanneer geven we om LoH als casters?
Yeps zag net 40k LoH proc van de DogMicScott schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:43:
[...]
Sinds leeching beasts, toch? Het schijnt trouwens dat de grote Tall Man's Finger hond nu wel 3-6x (afhankelijk van het aantal Zombie Dogs) je LoH doet. Best relevant.
Ik kan iig niet wachten om vanavond even wat builds uit te proberen.
Rift starten met een level 1 char op T6. Iedereen joined. Level 1 leaved en komt terug met zijn level 70 char. Clear de rift (2 min ongeveer zeker met een DH). 100 Bloodsharts.Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:36:
Wat is er nou weer met level 1's en T6?
Ik moet echt minder gaan werken
Ik refereerde naar de boost van het bestaande: mojo's en dogs. Maar ook naar een verbetering qua build: firebomb is uit en toads met de fetish passive zijn in (bij mij dan). Als ik m'n dogs vervolgens ook uitzet kan ik Gruesome Feast weer aanzetten; nog meer dps. Samen brengt 't mij twee torment levels hoger.Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:52:
[...]
Een betere build heeft alleen geen Zombie dogs (of in ieder geval geen afhankelijkheid van de damage van), dus verwacht daar niet al te veel van.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
*zucht*
Firebombs en Dogs eruit en Gruesome feast had ik voor de patch ook alTektoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:49:
[...]
Ik refereerde naar de boost van het bestaande: mojo's en dogs. Maar ook naar een verbetering qua build: firebomb is uit en toads met de fetish passive zijn in (bij mij dan). Als ik m'n dogs vervolgens ook uitzet kan ik Gruesome Feast weer aanzetten; nog meer dps. Samen brengt 't mij twee torment levels hoger.
Overigens werkt Acid Cloud ook nog steeds goed. Als ik er mee op T6 farm laat ik het je wel weten
[ Voor 88% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2014 16:50 ]
Maar Fierce Loyalty lijkt zo smakelijk...Tektoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:49:
[...]
Ik refereerde naar de boost van het bestaande: mojo's en dogs. Maar ook naar een verbetering qua build: firebomb is uit en toads met de fetish passive zijn in (bij mij dan). Als ik m'n dogs vervolgens ook uitzet kan ik Gruesome Feast weer aanzetten; nog meer dps. Samen brengt 't mij twee torment levels hoger.
Overigens werkt Acid Cloud ook nog steeds goed. Als ik er mee op T6 farm laat ik het je wel weten
*zucht*
FL is leuk voor bounty farmen! Maar in een normale build is kill speed belangrijker dan movement speed (boven de normale 25% dan).
[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2014 17:02 ]
Join mij maar ik maak je weer aan het lachen met mijn monk...Vandread schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:10:
Vanavond haat ik 2 monks.... 1 met een 2339dps WKL en de ander met een whooping 2408 dps WKL...
Verwijderd
I don't suffer from insanity. I enjoy every minute of it! Battle.net
Haha. Mooie edit. Ik had al verwacht dat je zoiets zou gaan zeggen. Sterker nog: ik was eigenlijk een beetje verbaasd over wat er hiervoor stond...Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:49:
Ah ik snap, dat was wel te verwachten natuurlijk...
[...]
Firebombs en Dogs eruit en Gruesome feast had ik voor de patch ook alDat bedoel ik. Snap dat je je build aanpast en het daardoor beter doet, maar dat had je ook voor de patch met hetzelfde resultaat kunnen bereiken.
Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)
[ Voor 22% gewijzigd door PacinoAllstars op 14-05-2014 23:32 ]
Ik kan niets terugvinden over die +physical. Fetish sycophants hebben dus geen voordeel van increased physical damage? Oftewel, ik mag nieuwe bracers gaan craften?Tektoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 20:20:
[...]
Het voornaamste verschil is dat +physical en + fetish army nu niet meer werkt voor de fetishes die je spawned met toads.
Verwijderd
fixed, zoals ik al verwacht hadLevel 70 heroes will now receive a greatly reduced amount of Blood Shards from Nephalem Rifts when playing in sub-level 70 games. *
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Mooi, gisteren nog even mooi gebruik van gemaakt en daardoor eindelijk mijn Quetzacoatl gekregen van Kadala, maar wat was dat saai zeg leuk voor een avondje maar nu gelukkig weer gewoon normaal riftenBokkie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 07:00:
AAAAAND
[...]
fixed, zoals ik al verwacht hadUiteraard gisteren nog wel uitgebreid gebruik van gemaakt
helaas geen set items of hellskull.
Cheeseburger Addict
[ Voor 21% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2014 08:14 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Wie weet krijg ik er nog eentje als je meelooptAngeloonie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:12:
Gisteren van sleepwalkerbe een Cindercoat gekregenMerk duidelijk verschil. Verlies wel Marauder setbonus (500 dex) maar de 18% fire dmg compenseert dat genoeg
Nu nog een magefist gamblen, maar dat wil nietEn dan te bedenken dat ik er in het begin 1 gesalvaged had.
Diabloprogress klopt alleen geen zak meer van.. geeft 1,5 mil fire dps aan terwijl ik ingame zonder fire bonus al boven de 1,5 mil zit. (1,68 mil).
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Nice, na de patch nu een 2339 dps WKLVandread schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 17:10:
Vanavond haat ik 2 monks.... 1 met een 2339dps WKL en de ander met een whooping 2408 dps WKL...
Laat maar...Anno schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:50:
Gisteravond weer leuke runs gehad met mede Tweakers. Helaas geen bruikbare loot. Wel een Nemesis bracers met holy damage en ander bracers met physiscal damage met beide goede stats.
Ook nog snel even de +7% IAS op mijn WKL gererolled na +9% damage.
Wel typische dat het eerste wat ik zie op een stream een 'exploit' is voor het verkrijgen van veel bloodsharts. En nu kadela torment only legs kan droppen is dat natuurlijk erg 'handig'.
[ Voor 3% gewijzigd door ZeroCode op 15-05-2014 08:37 . Reden: Gevonden ]
Is wel terug te lezen. En het is niet echt een exploit kwam ik achter.
FUUUUUUU!!!!Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:40:
[...]
Is wel terug te lezen. En het is niet echt een exploit kwam ik achter.
Blizzard is ons (monks) niet vergeten
We krijgen wat monkliefde in 2.1.0
bluepost
Daar had ik al 4 delen van met str voor crusader... en ivm stashspace en white items die dus salvaged omdat thorns buills over algemeen crap waren, wel leuk,maar puur gimmicky..We also want to let you all know that we will be improving some of the underwhelming Set items. The following Sets will be receiving buffs or redesigns to their full-Set bonuses in 2.1.0 and will be retroactive, so keep those pieces:
...
• Thorns of the Invoker
....
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
zelf geen "misbruik" gemaakt van T6 lvl1 rifts, maar met 600 shards maar liefst 4x set gloves gekregen van kadala.Ricmaniac schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:48:
Gisteren die Blood Shard exploit gedaan en denk echt tegen de 1500/2000 shards uitgegeven bij Kadala en echt maar 1 (zelfs nutteloze) legendary bij haar eruit gekregenze gunt mij niks dat mens
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
IS al fixed hoor, nu kan je gewoon genieten van de week lange buff van blizz voor 2 jarig bestaanMad-Matt schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:58:
Die rift-exploid vanavond ook nog maar ff doen dan.
Hoe hebben ze die gefixed ? Ik kan daar geen blue post over vinden.sleepwalkerbe schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:59:
[...]
IS al fixed hoor, nu kan je gewoon genieten van de week lange buff van blizz voor 2 jarig bestaan
kutsleepwalkerbe schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:59:
[...]
IS al fixed hoor, nu kan je gewoon genieten van de week lange buff van blizz voor 2 jarig bestaan
Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling
neem aan dat je de firebird bedoelt ? of tegen mij hebt ?Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:12:
Welke buff is dat dan?
Legendary drop chance + 100% en dubbele rift fragements.Dj Neo Ziggy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:12:
Welke buff is dat dan?
[ Voor 6% gewijzigd door Anno op 15-05-2014 09:17 ]
Hardware Fanaat
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Cheeseburger Addict
Heb enkel de Marauder chest en pantssleepwalkerbe schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:19:
[...]
Wie weet krijg ik er nog eentje als je meeloopt![]()
Mss kan je de marrauder set op een andere slot steken waardoor je toch nog beide hebt
Dat is toch de reden om in te loggen dan ?
Cheeseburger Addict
Mjah maar kan niet echt veel meer spelen.. Meestal 30-45 min voor werk, en 's avonds een uurtje max.sleepwalkerbe schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:19:
[...]
Dat is toch de reden om in te loggen dan ?![]()
Nochtans staat er hogerop in deze thread vermeld dat het al reeds gefixed isMad-Matt schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:58:
Die rift-exploid vanavond ook nog maar ff doen dan.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
[ Voor 4% gewijzigd door oostland33 op 15-05-2014 09:27 ]
Hardware Fanaat
Is al echt heel vaak gezegd, maar dprogress telt paragon niet mee. Vul je paragon stats maar onderin in op je pagina en je zult zien dat je DPS dan opeens klopt.Angeloonie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 08:12:
Gisteren van sleepwalkerbe een Cindercoat gekregenMerk duidelijk verschil. Verlies wel Marauder setbonus (500 dex) maar de 18% fire dmg compenseert dat genoeg
Nu nog een magefist gamblen, maar dat wil nietEn dan te bedenken dat ik er in het begin 1 gesalvaged had.
Diabloprogress klopt alleen geen zak meer van.. geeft 1,5 mil fire dps aan terwijl ik ingame zonder fire bonus al boven de 1,5 mil zit. (1,68 mil).
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Dit soort berichten hoor ik graag!Raoul.TLS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:25:
Licht het aan mij of vliegen legs je om de oren.
Weet me geen raad met dat spul
Alles is vol.
Salvage wat ik kan maar tja zonde.
Maar vallen 2 keer zo veel in een game of 3 keer dan normaal.
ben je nu aan het spelen ? welke rift lvl en char lvl ?Raoul.TLS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:25:
Alles is vol.
fuqua schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:31:
[...]
ben je nu aan het spelen ? welke rift lvl en char lvl ?
Haha wooptiedoAnno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:15:
[...]
Legendary drop chance + 100% en dubbele rift fragements.
link
Ik had zelf bloodsharts gelezen maar het zijn dus de keys.
@Vandread: Dat is dus 2x zoveel kans op een WKL
Cheeseburger Addict
Ehh nope, zelfs als ik dat voor de max invul (5% crit, 250 dex) doet het niets.1,69 mil Fire DPS terwijl ik ingame op hetzelfde zit zonder fire DPS.Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:28:
[...]
Is al echt heel vaak gezegd, maar dprogress telt paragon niet mee. Vul je paragon stats maar onderin in op je pagina en je zult zien dat je DPS dan opeens klopt.
Ben niet zo heel erg fan van dmg vs Elites. M'n DML is prima wat mij betreft, zoek daar ook geen upgrades voorEen goede Archfiend Arrows craften gaat je iig al helpen, net als een RoRG met 2piece Aughilds.
Mjah.. Mijn Andariels had dus fire dmg, maar die had ik gererolled naar vit.. En nu krijg ik hem niet terugVerder zijn Andariels en SoJ goede items voor de fire DH.
[ Voor 10% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2014 09:58 ]
Ja dat die wapens verkeert op B.net staan is raar. Ik had verwacht dat ze naar uitloggen gisteravond wel goed zouden staan.Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:44:
[...]
Haha wooptiedoAnder modem neergezet, nog steeds niet top, maar wel beter hoop ik.
Wilde eigenlijk wat minder gaan spelen..... fu Blizzard![]()
Beetje raar trouwens dat de "bugged" wapens op battle.net nu ook niet verbeterd zijn...
*zucht*
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
*zucht*
Kadala geeft ze nu ook, dus je kans op set items is flink toegenomenNastyNickNL schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:56:
Zo te horen vind iedereen in één dagdeel al meerdere set items. Ik denk dat ik wel klaar ben met Diablo als watchdogs uitkomt
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 15-05-2014 09:59 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Ik merkte het ook, toen ik wakker werd en mijn stash bekeek was de 1e tab bijna vol met legs (ik speel trouwens op US). Ik heb nu bijna mijn akhan set compleet op 1 item na. Ik speel met crusader dus ik dacht dat dat door de class wijzigingen in de patch mijn crusader sneller ging, maar het is dus de community buff (helaas). Volgens TurboHUD statistieken zat ik rond de 3.2 legs per uur vannacht.Raoul.TLS schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:25:
Alles is vol.
Uhm? Dit klinkt alsof je niet volledig legaal bezig bentKnutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:00:
[...]
Ik merkte het ook, toen ik wakker werd en mijn stash bekeek was de 1e tab bijna vol met legs (ik speel trouwens op US). Ik heb nu bijna mijn akhan set compleet op 1 item na. Ik speel met crusader dus ik dacht dat dat door de class wijzigingen in de patch mijn crusader sneller ging, maar het is dus de community buff (helaas). Volgens TurboHUD statistieken zat ik rond de 3.2 legs per uur vannacht.
Bot Much?Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:00:
[...]
Ik merkte het ook, toen ik wakker werd en mijn stash bekeek was de 1e tab bijna vol met legs (ik speel trouwens op US). Ik heb nu bijna mijn akhan set compleet op 1 item na. Ik speel met crusader dus ik dacht dat dat door de class wijzigingen in de patch mijn crusader sneller ging, maar het is dus de community buff (helaas). Volgens TurboHUD statistieken zat ik rond de 3.2 legs per uur vannacht.
Ik begon ooit met een wizz, daarna barb en na loot 2.0 in d3v pas naar monk geswitched.Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:49:
[...]
Minder spellen.... vanaf volgende week pas dusEn ik las dat je ook al vreemd gaat met een een andere class...
Diablo 3 burnout ?
Ah ok, ik ben ooit begonnen als WD, Zombie Bears build was zo nice destijds.Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:02:
[...]
Ik begon ooit met een wizz, daarna barb en na loot 2.0 in d3v pas naar monk geswitched.
Was benieuwd wat ik in elkaar kon prakken, aan wizards in SG toch geen gebrek
Nee ik bot (met TNTD3) 24/7 want ik heb maar 2 uur per dag om te spelen. Daarnaast vind ik het een hoog tweakers gehalte hebben omdat ik al mijn builds zelf programmeer. Ze zijn nu zelfs met team botting begonnen waarbij je meerdere bots (ook via internet) samen kunt laten spelen in een party.Protax schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:01:
[...]
Uhm? Dit klinkt alsof je niet volledig legaal bezig bent![]()
Of komen er 's nachts zomaar legs in jou stash?
Hardware Fanaat
Ik snap dat nooit helemaal. Als je dan gebanned wordt kan je weer van voren af aan beginnen en is het een beetje zonde van je geld geweest imo.Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:06:
[...]
Nee ik bot (met TNTD3) 24/7 want ik heb maar 2 uur per dag om te spelen. Daarnaast vind ik het een hoog tweakers gehalte hebben omdat ik al mijn builds zelf programmeer. Ze zijn nu zelfs met team botting begonnen waarbij je meerdere bots (ook via internet) samen kunt laten spelen in een party.
Cheeseburger Addict
Pffff, ga lekker ergens anders praten over D3 danKnutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:06:
[...]
Nee ik bot (met TNTD3) 24/7 want ik heb maar 2 uur per dag om te spelen. Daarnaast vind ik het een hoog tweakers gehalte hebben omdat ik al mijn builds zelf programmeer. Ze zijn nu zelfs met team botting begonnen waarbij je meerdere bots (ook via internet) samen kunt laten spelen in een party.
[ Voor 80% gewijzigd door Angeloonie op 15-05-2014 10:09 ]
Kreeg jij nog genoeg fetishes dan met Vampire bats? Bij mij leek de procrate van Vampire bats flink verminderd ipv gebuffed (van 5 naar 10% in de patchnotes) toen ik gister even probeerde had ik bij 2.20 APS (met follower, 2.16 unbuffed had ik voor de 2.15 breakpoint) echt bijna geen fetishes terwijl ik vol aan het casten was in groepen mobs in mijn piranado (ik lette er wel op of ik idd de mobs wel raakte).Bosmonster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 09:51:
Rain of Toads vond ik aanvankelijk niks, tot dat ik opmerkte dat mijn TF hier van procte als een malloot (grofweg 2x per seconde denk ik). Daarmee werd het DPS verlies ineens redelijk gecompenseerd. Echter zou ik met een ander wapen hier bij Vampire Bats blijven.
Ieder zijn dingKnutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:06:
[...]
Je vindt 728 uur per jaar oftewel 30 volle dagen per jaar niet genoeg?Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:06:
[...]
Chicks, volgens mij is het niet de bedoeling hier over bots, of andere troep te babbelen.Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:06:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door UTADDICT op 15-05-2014 10:15 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
tis waar jij je fun uithaalt, maar denk niet dat dit de forum voor jouw is met mensen die jah ik weet exploit gebruiken maar na hotfix weer legaal spelenKnutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:00:
[...]
Een bot een exploit eigenlijk maakt het niet veel meer uit sinds het verwijderen van AH en het toevoegen van BOA. Straks met ladders kan het wel weer vervelend worden. Maar nu stoor ik me er niet aan. En ik was zelf ook niet vies van de mysic exploit.oostland33 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:14:
[...]
tis waar jij je fun uithaalt, maar denk niet dat dit de forum voor jouw is met mensen die jah ik weet exploit gebruiken maar na hotfix weer legaal spelen
*zucht*
We also want to let you all know that we will be improving some of the underwhelming Set items. The following Sets will be receiving buffs or redesigns to their full-Set bonuses in 2.1.0 and will be retroactive, so keep those pieces: |
• Firebird’s Finery |
• Raiment of a Thousand Storms |
• Monkey King’s Garb |
• Thorns of the Invoker |
• The Shadow’s Mantle |
[ Voor 16% gewijzigd door An1mA op 15-05-2014 10:19 ]
Verwijderd
Mijn mening "kansloos". Waarom speel jij nog eigenlijk het spelletje?? Niet alleen verpest jij het voor jezelf (je kan niet zeggen dat je trots bent op wat je hebt bereikt neem ik aan??) maar ook voor de rest door te botten, maar nogmaals dit is mijn eigen mening.Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:00:
[...]
*zucht*
Moet ik wel eerlijk bekennen dat ik Bats getest heb toen ik mn Zuni nog aanhadDennism schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:10:
[...]
Kreeg jij nog genoeg fetishes dan met Vampire bats? Bij mij leek de procrate van Vampire bats flink verminderd ipv gebuffed (van 5 naar 10% in de patchnotes) toen ik gister even probeerde had ik bij 2.20 APS (met follower, 2.16 unbuffed had ik voor de 2.15 breakpoint) echt bijna geen fetishes terwijl ik vol aan het casten was in groepen mobs in mijn piranado (ik lette er wel op of ik idd de mobs wel raakte).
Daana Vampire bats gewisseld voor RoT en het regende fetishes, echt max fetishes vaak al na een seconde of 10 casten (en hitten uiteraard). Echt een wereld van verschil in het voordeel van RoT, ik zie niet hoe vampire bats dit nog kan compenseren ondanks de iets hardere DPS in theorie (al merkte ik het verschil niet tussen RoT en Vampire bats. Wel leek alles sneller neer te gaan omdat het summonen van fetishes sneller gaat en mijn dogs iets harder hitten.
Hardware Fanaat
Wel als je hoog in de diabloprogress ranglijst wilt komen.An1mA schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:20:
Wil niet als mod oid spelen, maar we kunnen er denk ik beter er niet op in gaan. Ieder zijn ding en gelukkig hebben zijn daden geen negatief impact op jou
ben je er trots op?Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:00:
Ik heb nu bijna mijn akhan set compleet op 1 item na.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ach het is een leuke hobby en een hobby kost nu eenmaal geld. Ik zie het als D3 spelen met alleen HC karakters en bij een banwave, mits je gehit wordt, kost je dood geld om het spel weer opnieuw te mogen spelen.Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:09:
[...]
Ik snap dat nooit helemaal. Als je dan gebanned wordt kan je weer van voren af aan beginnen en is het een beetje zonde van je geld geweest imo.
Zeker met het account bound systeem nu lijkt botten mij vrij nutteloos...
Of in de ladders straks... Iedereen zit met smart op die ladders te wachten, maar door botters en cheaters zijn ze bij voorbaat al zinloos.Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:21:
[...]
Wel als je hoog in de diabloprogress ranglijst wilt komen.
Kunnen uitkeringstrekkende uitvreters die de hele dag met hun exportbier achter de pc zitten ook ergens het beste in zijn.Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:25:
Als een ander er meer tijd of moeite in steekt, verdiend diegene het ook om boven je te staan.
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Precies, ik gun ze dat tenminste nog!hexta schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:27:
[...]
Kunnen uitkeringstrekkende uitvreters die de hele dag met hun exportbier achter de pc zitten ook ergens het beste in zijn.
Bij ladders weet ik niet of het veel uit gaat maken. Ik neem aan dat Blizzard daar wel op let. Er zijn natuurlijk signalen waar ze op kunnen letten.Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:25:
[...]
Of in de ladders straks... Iedereen zit met smart op die ladders te wachten, maar door botters en cheaters zijn ze bij voorbaat al zinloos.
Vind het persoonlijk ook altijd erg sneu als mensen gaan botten; wat is de lol en waar is de uitdaging? Het argument dat je te weinig tijd per dag hebt is natuurlijk een drogredenering en een slap excuus. Het is juist het idee dat je eerljik de strijd met elkaar aangaat. Als een ander er meer tijd of moeite in steekt, verdiend diegene het ook om boven je te staan.
Een bot valt duidelijk buiten de EULA en dus buiten de regels van de competitie. Een bot zou alleen acceptabel zijn als Blizz er eentje in het spel programmeerd die voor iedereen toegankelijk is.
De oplossing lijkt heel simpel, maar toch vind je in ieder spel bots terug... Reken er dus maar niet op dat ladders vrij zullen zijn van botters. Of mensen die zich laten helpen door botters.Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:27:
[...]
Bij ladders weet ik niet of het veel uit gaat maken. Ik neem aan dat Blizzard daar wel op let. Er zijn natuurlijk signalen waar ze op kunnen letten.
En verder kun je natuurlijk voor ladders ook gewoon drie mensen 24 uur laten spellen op een account
Ik bot D3 al sinds de sarkoth exploit, en toen was dat nog met autoit. Het is voor mij de enige manier om progressie te zien in het spel en het is gewoon gaaf om de bot je eigen geprogrammeerde build te zien draaien. Botten is nu sinds ROS helemaal geen bedreiging meer voor anderen. Zeker ik niet omdat ik geen multiplayer doe, althans alleen met andere botters.oostland33 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:14:
[...]
tis waar jij je fun uithaalt, maar denk niet dat dit de forum voor jouw is met mensen die jah ik weet exploit gebruiken maar na hotfix weer legaal spelen
prima joh, als je zulke argumenten gebruikt dan kan alles!Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:28:
[...]
Ik bot D3 al sinds de sarkoth exploit, en toen was dat nog met autoit. Het is voor mij de enige manier om progressie te zien in het spel en het is gewoon gaaf om de bot je eigen geprogrammeerde build te zien draaien. Botten is nu sinds ROS helemaal geen bedreiging meer voor anderen. Zeker ik niet omdat ik geen multiplayer doe, althans alleen met andere botters.
[ Voor 4% gewijzigd door oostland33 op 15-05-2014 10:40 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq