Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:28:
Het is voor mij de enige manier om progressie te zien in het spel
Dan ben je of ontiegelijk slecht, of al bijna max gegeared. 8)7

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-09 13:01
Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:25:
[...]

Of in de ladders straks... Iedereen zit met smart op die ladders te wachten, maar door botters en cheaters zijn ze bij voorbaat al zinloos.

Vind het persoonlijk ook altijd erg sneu als mensen gaan botten; wat is de lol en waar is de uitdaging? Het argument dat je te weinig tijd per dag hebt is natuurlijk een drogredenering en een slap excuus. Het is juist het idee dat je eerljik de strijd met elkaar aangaat. Als een ander er meer tijd of moeite in steekt, verdiend diegene het ook om boven je te staan.

Een bot valt duidelijk buiten de EULA en dus buiten de regels van de competitie. Een bot zou alleen acceptabel zijn als Blizz er eentje in het spel programmeerd die voor iedereen toegankelijk is.
Ladders zal ik persoonlijk ook niet gaan botten want daar zullen ze ons makkelijk uit kunnen halen. Voor mij zit de lol in het programmeren en ik speel D3 als single player (of heel soms multi met alleen andere botters). Vandaar dat ik ook geen behoefte heb om me te meten met niet-botters, maar alleen met botters om mijn builds en runs efficienter te maken. Mij gaat het niet om het aantal kills of hoogte van mijn dps met anderen te vergelijken, maar om het vergelijken van exp/hour, legs/hour, deaths/hour en ghom kill time. Ik maak ook geen gebruik van exploits maar gewoon (lekker saai) bounties en rifts draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:28:
[...]

Ik bot D3 al sinds de sarkoth exploit, en toen was dat nog met autoit. Het is voor mij de enige manier om progressie te zien in het spel en het is gewoon gaaf om de bot je eigen geprogrammeerde build te zien draaien. Botten is nu sinds ROS helemaal geen bedreiging meer voor anderen. Zeker ik niet omdat ik geen multiplayer doe, althans alleen met andere botters.
Tip: maak een forum met je botvriendjes en ga daar lekker verder.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Jah het gob forum

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En in die 2 uur speel je ook in je uppie? Wellicht dat het daarom niet zo leuk is ;)
Natuurlijk goud geld verdient aan gold farmen in het begin.
Hoop wannabe mods hier ineens :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:43
Gisteren eindelijk een ahkann head gevonden, maar de boots en head zijn beiden wat matig helaas. Al met al met de 2-set bonus wel wat damage erbij, maar hoop wel op wat betere rolls binnenkort :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
hexta schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:41:
[...]

Dan ben je of ontiegelijk slecht, of al bijna max gegeared. 8)7
Beide :) Botten blijft inferieur aan menselijk spelen kwa kwaliteit (maar wordt weer ruimschoots goedgemaakt door 24/7 te spelen), maar daar zit nou juist de uitdaging in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:47
Tja ieder z'n ding natuurlijk. Als je het inderdaad alleen tegen andere botters opneemt is dat in ieder geval nog 'fair enough'. Maar ja, niet alle botters zullen dat doen vermoedelijk.

Daarnaast wordt het dus meer een wedstrijdje programmeren dan een wedstrijdje Diablo 3 op deze manier. Er zijn andere programmeerwedstrijden te verzinnen die wel "legaal" zijn en waar waarschijnlijk meer mee valt te verdienen denk ik dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
Angeloonie schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:42:
[...]

Tip: maak een forum met je botvriendjes en ga daar lekker verder.
Dat forum is er al, ik wilde alleen wat discussie oprakelen en de meningen peilen. Ik zal me voor de rest weer alleen bij lezen houden. Gezien de pm's die ik binnen krijg met vragen naar info over botten zijn er toch genoeg gelijkgezinden hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wel lekker die buff, uurtje spelen en 2 legs
rorg en zodiac ring

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:31
Laten we nu niet mensen "wegjagen" van dit forum omdat ze het spel op een andere manier spelen dan wij. Laat het jagen op bots lekker aan Blizzard over.

@Knutselwout, ben je wel eens gebanned?

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15:37
Knutselwout schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Dat forum is er al, ik wilde alleen wat discussie oprakelen en de meningen peilen. Ik zal me voor de rest weer alleen bij lezen houden. Gezien de pm's die ik binnen krijg met vragen naar info over botten zijn er toch genoeg gelijkgezinden hier.
Moet zeggen dat ik dat wat verontrustend vind. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Kijk die stream van streamerhouse eens, die gast bot ook met 4 wizards
http://www.twitch.tv/streamerhouse niet de gast die nu speelt, maar die indigo

[ Voor 36% gewijzigd door Cthulhu op 15-05-2014 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:59:
[...]

Moet zeggen dat ik dat wat verontrustend vind. :P
Tja nieuwsgierig zijn naar is iets anders dan het ook daadwerkelijk doen. Verbaast me niks dat mensen willen weten hoe het in z'n werk gaat. Uiteraard wordt de stap om het te gaan doen dan ook makkelijker, maar vermoed dat er toch velen zijn die de stap niet zullen zetten. Of het een keertje proberen en er dan weer genoeg van krjigen.

Als je van het spel wilt genieten heb je weinig aan een bot. Een bot is alleen interessant als je het leuk vindt om de bot zo efficient mogelijk te maken. Of om te patsen met gear die je eigenlijk niet verdiend hebt... Dat soort types heb je natuurlijk ook genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 10:01

Anno

Griefmaker#2862

Cthulhu schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:00:
Ik denk dat het gewoon multiboxen is en geen botten. Echt botten op Twitch zou je snel een ban opleveren. GiG heeft ooit de AH dubbel gold voor niets exploid op stream laten zien en die was binnen no time gebannend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:03:
[...]

Ik denk dat het gewoon multiboxen is en geen botten. Echt botten op Twitch zou je snel een ban opleveren. GiG heeft ooit de AH dubbel gold voor niets exploid op stream laten zien en die was binnen no time gebannend.
Ja die had ik gezien, 2 bees :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-09 11:50
Zolang er geen ladders zijn zal het Blizz een worst wezen of je bot of niet.. (nu er geen AH meer is)

Ik vind het ook zwaar kansloos maar idd; iedereen moet lekker zelf weten hoe ze het spel spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:03:
[...]

Tja nieuwsgierig zijn naar is iets anders dan het ook daadwerkelijk doen. Verbaast me niks dat mensen willen weten hoe het in z'n werk gaat. Uiteraard wordt de stap om het te gaan doen dan ook makkelijker, maar vermoed dat er toch velen zijn die de stap niet zullen zetten. Of het een keertje proberen en er dan weer genoeg van krjigen.

Als je van het spel wilt genieten heb je weinig aan een bot. Een bot is alleen interessant als je het leuk vindt om de bot zo efficient mogelijk te maken. Of om te patsen met gear die je eigenlijk niet verdiend hebt... Dat soort types heb je natuurlijk ook genoeg :P
Ja ok dat snap ik wel. Ik weet echter wel hoe dat soort dingen in zijn werk gaan..

Ik heb zelf op een blauwe maandag een Wallhack voor Counter Strike 1.6 (en CZ) gemaakt, puur vanwege de uitdaging. Die heb ik in totaal denk ik 1 uur zelf gebruikt want er mee spelen was geen drol aan, maar de uitdaging van iets bedenken wat niemand anders bedacht had maakte het extreem leuk om te maken. De hack is nog steeds werkende en niet gedetecteerd door welk bansysteem dan ook. ;)

Mijn filosofie wat betreft dit soort dingen is echter een beetje verandert. Ik haal meer voldoening uit op legale wijze dingen bereiken dus ik steek er geen moeite meer in.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren trouwens even Pillar of the Ancients gebruikt, maar ik vind LTK nog steeds wel beter, had eigenlijk goede hoop, maar de stun van LTK blijft wel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
wd's hier die van vampire bats naar toads zijn gestapt? moet zeggen dat die skill me tf behoorlijk laat proccen.. en die bijna instant 15 fetishes laat spawnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:09:
[...]

Ja ok dat snap ik wel. Ik weet echter wel hoe dat soort dingen in zijn werk gaan..

Ik heb zelf op een blauwe maandag een Wallhack voor Counter Strike 1.6 (en CZ) gemaakt, puur vanwege de uitdaging. Die heb ik in totaal denk ik 1 uur zelf gebruikt want er mee spelen was geen drol aan, maar de uitdaging van iets bedenken wat niemand anders bedacht had maakte het extreem leuk om te maken. De hack is nog steeds werkende en niet gedetecteerd door welk bansysteem dan ook. ;)

Mijn filosofie wat betreft dit soort dingen is echter een beetje verandert. Ik haal meer voldoening uit op legale wijze dingen bereiken dus ik steek er geen moeite meer in.
Precies hetzelfde als hierboven. Zeker met de wijzigingen in het loot systeem heb je aan 2 uur meer dan tijd genoeg om progressie te boeken. Niet elke dag, maar moet dat nou echt? Ik speel 2 dagen achter elkaar niet en dan een avondje 4 uur ofzo. Ik vind dat mijn gear behoorlijk goed is, dus laat dat botten maar zitten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:14:
Gisteren trouwens even Pillar of the Ancients gebruikt, maar ik vind LTK nog steeds wel beter, had eigenlijk goede hoop, maar de stun van LTK blijft wel fijn.
Ik heb er ook over na gedacht om dit te doen. Maar de mana kost vind ik toch te hoog zelfs met 'exhaled soul' kun je max twee keer 'Wave of Light' gebruiken. En aangezien ik weinig spirit regen heb vond ik het geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
oostland33 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:16:
wd's hier die van vampire bats naar toads zijn gestapt? moet zeggen dat die skill me tf behoorlijk laat proccen.. en die bijna instant 15 fetishes laat spawnen
Ja heb Firebomb - Pyrogeist met Firebats - Vampire Bats ingeruild voor Plague of Toads - Rain of Toads en Piranhas - Frozen Piranhas / Piranhado. Werkt prima eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knutselwout
DeadKennedy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:59:
Laten we nu niet mensen "wegjagen" van dit forum omdat ze het spel op een andere manier spelen dan wij. Laat het jagen op bots lekker aan Blizzard over.

@Knutselwout, ben je wel eens gebanned?
Ik heb een jaar via Demonbuddy gebot en in die tijd ben ik 5 accounts kwijtgeraakt. Ik heb er trouwens nooit geld aan verdiend, ik heb nooit iets met het RMAH gedaan. Nu bot ik al sinds september met een andere bot met 1 account zonder ban. Van Demonbuddy is echter bekend dat die gededecteerd wordt omdat deze D3 aanstuurd door in het geheugen te schrijven, dat doet TNTD3 niet, maar ik zal hier op dit forum verder niet in details treden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:07

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:14:
Ik vond de WoL-Pillar of the Ancients juist wel weer fijn spelen. Het kost wat meer spirit, maar je kunt hem bijna continue ophouden omdat ie 3 seconden duurt... Ik houd m erin voorlopig. Jammer dat je disconnecte!

Een full monk party is best fun. En ook leuk dat iedereen zijn monk anders speelt. Echt niemand had een build die elkaar leek. T4 was 1 rift erg lastig, maar ging de overige keren ook als een speer... Helaas niet genoeg souls kunnen looten om mijn gloves te enchanten naar CHD. Vanavond maar weer verder :)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gemiddeld gezien een hoge spirit regen door m'n ring, maar vond de spammability nogal tegenvallen.
Ook is het een fysiek object waar je niet doorheen kan..... 4 monks met dat ding en je hebt een soort "waller" :+

Vanavond weer een nieuwe kans :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 15-05-2014 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:27:
Ik heb gemiddeld gezien een hoge spirit regen door m'n ring, maar vond de spammability nogal tegenvallen.
Ook is het een fysiek object waar je niet doorheen kan..... 4 monks met dat ding en je hebt een soort "waller" :+

Vanavond weer een nieuwe kans :)
'You Shall Not Pass !' build

Ik ben van de partij als er nog plek is. Jij een WKL en ik die ring en een TF plz :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anno op 15-05-2014 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ik (nog) niet. Enige aanpassing die ik heb gedaan is de rune voor mijn Garg => Bruiser (continue een Garg up met fire damage is in mijn build nog aardig).

Speel nog met +fire damage, dan komen vamp bats nog wel goed uit de verf.

T2 ging nog steeds probleemloos.(In de ene Rift run die ik gistern kon doen voor ik andere bezigheden had)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:31
Zou een van de Witch Doctors een suggestie kunnen doen over mijn wapen? Ik heb een TF waarvan ik de damage nog kan rerollen en die dus op potentieel meer damage kan uitkomen, maar weegt dat op tegen de 15% physical damage op 't wapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
jep toads _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 16:18

Ryan1981

Je ne sais pas

NastyNickNL schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 10:12:
Ik snap zoziezo dat botten niet. Je hebt maar 2 dagen per dag om te spelen maar dan kun je ook niet meer lol hebben in die twee uur. Ik heb ook maar 2 uur om te spelen maar zelf goede legs vinden geeft toch voldoening?
Er zit ergens een paradox in jouw verhaal :Y) Of hij heeft wel een heeel geavanceerde bot gebouwd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:29:
[...]
'You Shall Not Pass !' build

Ik ben van de partij als er nog plek is. Jij een WKL en ik die ring en een TF plz :P
Gisteren ook weer allemaal crap gevonden, dus na m'n SoH word het weer eens tijd voor wat leuks.
Bij SoH of TF moet ik altijd hieraan denken....
YouTube: Saddest Moment in Reaper of Souls History

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:37:
Zou een van de Witch Doctors een suggestie kunnen doen over mijn wapen? Ik heb een TF waarvan ik de damage nog kan rerollen en die dus op potentieel meer damage kan uitkomen, maar weegt dat op tegen de 15% physical damage op 't wapen?
Ik zie geen TF op je WD, dus is lastig te zeggen zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruigerock
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09-01-2024

Ruigerock

Keep calm and stay metal

Gisteravond laat nog snel een solo HC T2 Act 1 bounty gedaan + 1 rift.
Ik weet niet wat er aan staat / buff maar ik vond meteen de RRoRG met degelijke rolls, in de rift viel een SoJ + 2 groene plannen en diverse legendaries. Ik sliep heerlijk iig!

Diablo 3 - Battle.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:44:
[...]

Gisteren ook weer allemaal crap gevonden, dus na m'n SoH word het weer eens tijd voor wat leuks.
Zo dat is wel heel erg ongelukkig, die damage roll is zo goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
met mijn build welke set zal ik gaan gebruiken zuni of jade? (wd)

[ Voor 4% gewijzigd door oostland33 op 15-05-2014 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:33

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik denk dat ik eerst maar eens zou kijken wat je vind en daarna eventueel je build aanpassen.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Leuke run net, 4 legs, 1 set item en een set plan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:58
oostland33 schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:06:
met mijn build welke set zal ik gaan gebruiken zuni of jade? (wd)
Als je die build wil houden met enkel FA erin voor de zuni bonus geen set (aangezien Zuni bugged lijkt, FA fetishes worden overschreven door FS fetishes waardoor je mogelijk dps verlies als je +FA gear hebt en ook blijven je standard 8 fetishes niet leven). Mochten ze die bug fixen dan Zuni set voor deze spec verwacht ik.

Jade harverster is voor zover ik kan zien in filmpjes die ik bekeken een volledig andere build qua spells en gear. Quetzalcoatl Mask + 5P Jade en RorG nodig als gear. Creeping nogiets als passive en i.i.g. Haunt en Locust Swarm en soulharvest als spells met ik geloof Cold damage gear (al weet ik niet of de patch hier nog elementen veranderd hebben, movies heb ik gekeken voor de laatste patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Dennism schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:19:
[...]

Als je die build wil houden met enkel FA erin voor de zuni bonus geen set (aangezien Zuni bugged lijkt, FA fetishes worden overschreven door FS fetishes waardoor je mogelijk dps verlies als je +FA gear hebt en ook blijven je standard 8 fetishes niet leven). Mochten ze die bug fixen dan Zuni set voor deze spec verwacht ik.

Jade harverster is voor zover ik kan zien in filmpjes die ik bekeken een volledig andere build qua spells en gear. Quetzalcoatl Mask + 5P Jade en RorG nodig als gear. Creeping nogiets als passive en i.i.g. Haunt en Locust Swarm en soulharvest als spells met ik geloof Cold damage gear (al weet ik niet of de patch hier nog elementen veranderd hebben, movies heb ik gekeken voor de laatste patch.
thx chroni :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Voor de build die je nu gebruikt heb je voorlopig dus geen Zuni meer nodig, voor een Jade build kan je naar mijn WD kijken voor de benodigde items

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

hoe werkt die laatste affix van Jade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Laatst online: 27-09 14:07
Mad-Matt schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:26:
hoe werkt die laatste affix van Jade?
Je zorgt eerst dat mobs DoT (damage over time) spells op zich krijgen dmv haunt en locust en dan kan je met soul harvest 30 seconden van die dmg harvesten in 1 keer

[ Voor 3% gewijzigd door desjaak909 op 15-05-2014 12:29 ]

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Valt me inmiddels wel sterk op.

Van alle classes wordt de WD de laatste tijd het meest besproken hier in dit topic. :P

Dus ik: scroll, niet van toepassing, scroll, niet van toepassing, scroll, niet van toepassing, scroll, niet van toepassing,... enz. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:30:

Van alle classes wordt de WD de laatste tijd het meest besproken hier in dit topic. :P

Dus ik: scroll, niet van toepassing, scroll, niet van toepassing, scroll, niet van toepassing, scroll, niet van toepassing,... enz. :+
aww zit niks anders op om ook maar wd te rollen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:48

Grin

Ride si sapis.

Erg herkenbaar, sinds de pet buff is het weinig anders dan WD idd. :)
Eerst was het de wiz though.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo voelde de rest zich pre RoS toen 90% ging over barbs en monks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

WD speelt erg makkelijk op het moment, maar moet zeggen dat ik het wel saai vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

true en dat doe ik nu ook en daarom speel ik er nu ook mee, hoe hoger de T, hoe meer shards, hoe meer spul voor m'n andere chars ik kan gamblen om ze ook verder te krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-09 18:41
Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:44:
[...]

What the flying fuck did I just watch?:S
Ben aan het twijfelen of het heel grappig is, of diep diep triest dat die kerel zo fanatiek zit te luisteren naar My Heart wil go on van celine dion en zit te blaten dat hij van Jack houdt om vervolgens als een wijf te gaan janken dat z'n net gevonden zwaardje niet helemaal naar zijn zin is.

Eigenlijk is het zo triest dat het ook wel weer grappig is......WTF DID I JUST WATCH? :'(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-07 20:52
WDers ik heb u hulp nodig.

Wat kan ik aan mijn gear veranderen? Ben nu aan het sparen voor Zuni set heb (Ring, Offhand, Helm( niet te gebruiken door Pet helm)) waar kan ik mijn gear op verbeteren?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/kubus-2382/hero/40660592

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mask of Jeram sowieso en Tasker & Theo gloves.

[ Voor 37% gewijzigd door Mad-Matt op 15-05-2014 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:47
Gisteren trouwens in 1 game, die ik niet verlaat heb, met mn WD bij Kadala: 8 verschillende legendary head items en 4 SET head items gevonden.........

Daarna had ik geen zin meer om nog verder op helmen te gokken.
Dacht, nu we toch flink wat shards hebben, gaan we maar ff zien, als er beperkte loot table voor 1 slot is of niet.
Conclusie voor mij: neuh, er is niet echt een beperkte loot tabble voor 1 slot per character per game.

PS: verdere conclusies waag ik me niet aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
bulefy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:49:
WDers ik heb u hulp nodig.

Wat kan ik aan mijn gear veranderen? Ben nu aan het sparen voor Zuni set heb (Ring, Offhand, Helm( niet te gebruiken door Pet helm)) waar kan ik mijn gear op verbeteren?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/kubus-2382/hero/40660592
Als je fetish build maakt, zou ik Zuni lekker even laten voor wat het is en inderdaad voor MoJ en T&T gaan. Daarnaast zoveel mogelijk +physical gaan stacken op je gear. Increased attack speed is volgens mij nu minder nodig / onnodig, doordat fetishes als een malle spawnen met Rain of Toads.

Ik zou dus je Poison Dart omzettten naar Plague of Toads met Rain of Toads rune. Zombie Charger met Pile On zou ik alleen blijven gebruiken als je ook ergens Piranhas - Piranhado op je bars zet (bijvoorbeeld i.p.v. Fetish Army, die toch niet goed werkt met Fetish Sycophants passive).

Maar je kunt ook FA en ZC laten vallen voor bijvoorbeeld BBV met Slam Dance rune en Piranhas of Soul Harvest. Lijken mij betere opties. Zoiets dus: http://eu.battle.net/d3/e...doctor#WQUdTY!TYWV!bbZcbc. Of zoiet: http://eu.battle.net/d3/e...doctor#WlUdTY!TYWV!bcZcbc. Maar goed, het zijn maar suggesties.

Magefist heeft verder met deze build niet zoveel zin meer.

[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 15-05-2014 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel graag met een Monk, partymembers vragen je speelt graag met wat? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:56:
[...]

Als je fetish build maakt, zou ik Zuni lekker even laten voor wat het is en inderdaad voor MoJ en T&T gaan. Daarnaast zoveel mogelijk +physical gaan stacken op je gear. Increased attack speed is volgens mij nu minder nodig / onnodig, doordat fetishes als een malle spawnen met Rain of Toads.

Ik zou dus je Poison Dart omzettten naar Plague of Toads met Rain of Toads rune. Zombie Charger met Pile On zou ik alleen blijven gebruiken als je ook ergens Piranhas - Piranhado op je bars zet (bijvoorbeeld i.p.v. Fetish Army, die toch niet goed werkt met Fetish Sycophants passive).

Maar je kunt ook FA en ZC laten vallen voor bijvoorbeeld BBV met Slam Dance rune en Piranhas of Soul Harvest. Lijken mij betere opties. Zoiets dus: http://eu.battle.net/d3/e...doctor#WQUdTY!TYWV!bbZcbc. Of zoiet: http://eu.battle.net/d3/e...doctor#WlUdTY!TYWV!bcZcbc. Maar goed, het zijn maar suggesties.

Mage fists zijn indd niet de gloves die ik normaal aan heb. was wat damige aan het testen op die Big dude met fire. Maar krijg maar geen T&T of Mask of J... al zo lang gezocht heb 143 van forgotten souls.. maar goed T&T + Moj zijn hard nodig. De rede dat ik darts gebruik is door de helm die ik heb maar ik zal eens Rain of toads gaan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
Mad-Matt schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:34:
WD speelt erg makkelijk op het moment, maar moet zeggen dat ik het wel saai vind.
Ik heb gister met me WD een T6 rift geprobeerd. Enkel MoJ geruild tegen me Qual en 600k dps en dan 6 zombie dogs(tall man ring), garg en Fetisch , 25 minuten was ik er doorheen met 1 death en geen legends :P . Was best wel een uitdaging opzich maar met betere gear en juist ge-enchant is dit dus een eitje/saai }:O

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulefy
Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:56:
[...]

Wat ik me alleen afvraag is waarom gebruikt iedereen zombie dogs? Ze hitten voor bijna niets en verder tanken ze ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

ik gebruik voor life on hit en buffer, echter na de patch hitten ze voor best wel aardig, zeker met passives voor meer honden.
fetish en garg voor dmg

[ Voor 41% gewijzigd door Mad-Matt op 15-05-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
bulefy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:08:
[...]

Wat ik me alleen afvraag is waarom gebruikt iedereen zombie dogs? Ze hitten voor bijna niets en verder tanken ze ook niet veel.
De 6 Zombie dogs met Tall mann ring wordt een grote dog die crit bij mij voor 25 mil en als je zombie dog met LoH rune neemt krijg ik 35k hp terug per hit en ik heb echt geen goede gear voor een pet build (afgezien van de MoJ 87%) :o

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bulefy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:08:
[...]

Zombie dogs zijn ook waardeloos. Ik zou die dus gewoon laten zitten en je focussen op de fetishes.

Met Humonculus krijg je ze gratis, dus dan is het mooi meegenomen, want dan kun je ze offeren voor weer extra DPS :+
randomice schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:10:
[...]

De 6 Zombie dogs met Tall mann ring wordt een grote dog die crit bij mij voor 25 mil en als je zombie dog met LoH rune neemt krijg ik 35k hp terug per hit en ik heb echt geen goede gear voor een pet build (afgezien van de MoJ 87%) :o
6 dogs betekent dat je hoeveel passives hebt om die dingen te buffen? Dan nerf je jezelf zo hard dat die 25 mil peanuts is in verhouding :P

[ Voor 52% gewijzigd door Bosmonster op 15-05-2014 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
bulefy schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:06:
[...]

Mage fists zijn indd niet de gloves die ik normaal aan heb. was wat damige aan het testen op die Big dude met fire. Maar krijg maar geen T&T of Mask of J... al zo lang gezocht heb 143 van forgotten souls.. maar goed T&T + Moj zijn hard nodig. De rede dat ik darts gebruik is door de helm die ik heb maar ik zal eens Rain of toads gaan proberen.
Kan zijn dat je door je helm momenteel inderdaad beter uit bent met darts, maar betwijfel het eerlijk gezegd. Rain of Toads spawnt zoveel fetishes dat het lastig is daar tegenop te kunnen denk ik. Zou je zelf even moeten testen denk ik. Maar hopen dat je de 'pet items' eindelijk gaat krijgen, wie weet met de buff nu...

Verder over dogs; leeching beasts is inderdaad wel lekker voor hardcore. Verder doen dogs niet heel veel, ook al zijn ze wel behoorlijk gebuffed deze patch (12% naar 30% weapon damage). Tall Man's Finger is nu inderdaad ook wel grappig om mee te werken :)

Als je SC speelt kan ik me voorstellen dat je dogs minder interessant vindt, dan zou ik ze gewoon inruilen voor iets anders.

[ Voor 5% gewijzigd door Morrar op 15-05-2014 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik speel al 2 jaar WD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Bosmonster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:14:
[...]

Zombie dogs zijn ook waardeloos. Ik zou die dus gewoon laten zitten en je focussen op de fetishes.

Met Humonculus krijg je ze gratis, dus dan is het mooi meegenomen, want dan kun je ze offeren voor weer extra DPS :+
vrij aparte build, wel leuk volgens mij. (wat jij hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Laatst online: 28-09 22:29
hoe zit het eigenlijk met die gibin? heeft het nut deze te gebruiken als je de passive hebt? Of omgekeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Mad-Matt schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:16:
[...]

vrij aparte build, wel leuk volgens mij. (wat jij hebt)
Wel vrij afhankelijk van Homunculus. Zonder die offhand vraag ik me af of het echt lekker werkt, maar hangt beetje af van de CD op dogs i.c.m. Grave Injustice.

Speel zelf met Thing of the Deep, omdat die pickup radius erg fijn is voor Grave Injustice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:24:
[...]

Wel vrij afhankelijk van Homunculus. Zonder die offhand vraag ik me af of het echt lekker werkt, maar hangt beetje af van de CD op dogs i.c.m. Grave Injustice.

Speel zelf met Thing of the Deep, omdat die pickup radius erg fijn is voor Grave Injustice.
De dogs hebben normaliter een CD van 45 sec. En de buff blijft 30 seconden, dus die kun je met GI, zelfs zonder humonculus wel 100% up hebben.

De humonculus maakt het alleen makkelijker en dan kun je de skill zelf droppen als je zou willen. Want die spawnt 4 dogs in 15 seconden (eentje direct na sacrifice, dan om de 5 seconden).

Ander groot voordeel van saccrifice (en wat mij betreft waarom het een must is met zombie dogs) is dat je je dogs kunt opblazen als ze in de weg staan, wat regelmatig gebeurt. Hierdoor blocken ze je fetishes en neemt je effectieve DPS enorm af.

[ Voor 15% gewijzigd door Bosmonster op 15-05-2014 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Bosmonster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:26:
[...]

De dogs hebben normaliter een CD van 45 sec. En de buff blijft 30 seconden, dus die kun je met GI, zelfs zonder humonculus wel 100% up hebben.

De humonculus maakt het alleen makkelijker en dan kun je de skill zelf droppen als je zou willen. Want die spawnt 4 dogs in 15 seconden (eentje direct na sacrifice, dan om de 5 seconden).

Grootste voordeel echter is dat je je dogs kunt opblazen als ze in de weg staan, wat regelmatig gebeurt. Hierdoor blocken ze je fetishes en neemt je effectieve DPS enorm af.
Hmm misschien ook maar eens mee experimenteren. Die duration van 30 sec is wel prettig. Loop nu met Soul Harvest rond; buff van 2 - 10% intelligence en doet daarbij ook best wat schade of healing.

Dogs kun je ook resummonen als ze echt in de weg staan, maar dat levert verder geen voordelen op natuurlijk. Ik doe vaak Spirit Walk door de mobs, Soul Harvest, respawn dogs aan de andere kant.

[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 15-05-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Bosmonster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:14:
[...]

[...]

6 dogs betekent dat je hoeveel passives hebt om die dingen te buffen? Dan nerf je jezelf zo hard dat die 25 mil peanuts is in verhouding :P
Enige nerf qua passive is dat ik gene PotV kan nemen, of moet ruilen voor 1 zombie dog . Maar ja als ik T6 kan doen dan werkt de build toch :D

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 21:44
Cthulhu schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 11:00:
http://www.twitch.tv/streamerhouse niet de gast die nu speelt, maar die indigo
Dat ligt iets genuanceerder. Die gast sandbox't 4 verschillende Diablo3 instanties met 4 verschillende accounts en heeft een programmaatje wat al z'n commando's voor 1 scherm ook doorvoert in de 3 andere schermen. Hij claimt dat hij het met Blizz erover heeft gehad en dat het allemaal mag, omdat hij in feite nog steeds zelf speelt, maar dan met 4 accounts tegelijk.

Heeft ook zo z'n nadelen, want met z'n wiz kan hij bijvoorbeeld alleen maar een wave-of-force build gebruiken omdat je dan niet hoeft te richten (met 1 set commando's 4 verschillende personages allemaal op hetzelfde monster richten is vrijwel onmogelijk).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
randomice schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:29:
[...]

Enige nerf qua passive is dat ik gene PotV kan nemen, of moet ruilen voor 1 zombie dog . Maar ja als ik T6 kan doen dan werkt de build toch :D
Solo? Want hoor dit soort stellingen wel vaker :+

En 1 zombie dog ruilen voor 20% extra damage is het niet waard?

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 15-05-2014 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Even getelt, sinds mijn WD rant 30 posts waarvan er 1 niet over een WD gaat en 3 soort van half niet. :P

Geen kritiek, grappige observatie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

alles gaat over een WD pipo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:37:
Even getelt, sinds mijn WD rant 30 posts waarvan er 1 niet over een WD gaat en 3 soort van half niet. :P

kritiek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Wolf schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:37:

Dat heb je wel eens met een discussie over één onderwerp :P

Maar goed, ik zou het ook niet erg vinden om eens over nieuwe crusader builds te babbelen. Of... over hoe k*t het is dat Cluster Arrow - Loaded for Bear ineens Cold is geworden. Maar goed, ik heb m'n DH nog niet aangeraakt, dus kan daar nog weinig over zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Morrar schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:41:
[...]Of... over hoe k*t het is dat Cluster Arrow - Loaded for Bear ineens Cold is geworden. [...]
* Blaat kijkt in paniek naar zijn DH profiel.

...

Jij troll! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
[...]

Maar goed, ik zou het ook niet erg vinden om eens over nieuwe crusader builds te babbelen. Of... over hoe k*t het is dat Cluster Arrow - Loaded for Bear ineens Cold is geworden. Maar goed, ik heb m'n DH nog niet aangeraakt, dus kan daar nog weinig over zeggen...
Moet je voor de grap even MannerCookie opzoeken op twitch en dan zn broadcast (van 24 uur!!!) opzoeken op de patchdag zelf. Hij heeft een Heaven's Fury - Fires of Heaven build, waarmee hij vrijwel alles op T6 one-shot. Hij's alleen nog een beetje wrath starved, wat hij deels oplost door de 6 pc Akkhan bonus (perma AC met wat extra CDR stacked en AC zelf geeft dan 50% RCR), provoke en reaper's wraps.

Vereiste is dus wel 6pc Akkhan en een FotF.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lj_tree schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 12:41:
[...]
What the flying fuck did I just watch?:S
Ben aan het twijfelen of het heel grappig is, of diep diep triest dat die kerel zo fanatiek zit te luisteren naar My Heart wil go on van celine dion en zit te blaten dat hij van Jack houdt om vervolgens als een wijf te gaan janken dat z'n net gevonden zwaardje niet helemaal naar zijn zin is.

Eigenlijk is het zo triest dat het ook wel weer grappig is......WTF DID I JUST WATCH? :'(
DatModz is gewoon prettig gestoord, echt wel een geinig streamer.
Hij is lekker *derp-'merica* en dus vaak beetje over the top, maar meestal wel relaxed.

Overigens is een SoH ook gewoon echt heel goed voor een lightning monk..... dus vind je eindelijk dat wapen, dan is het wel een teleurstelling als die int rolled ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 15-05-2014 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14:48

Grin

Ride si sapis.

[...]

Jij vergist je met loaded for polarbear, deze is nieuw sinds 2.05 en doet idd wel cold damage.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:46:
[...]

DatModz is gewoon prettig gestoord, echt wel een geinig streamer.
Hij is lekker *derp-'merica* en dus vaak beetje over the top, maar meestal wel relaxed.
Alkaizerx > GiG > Streamerhouse > Rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randomice
Bosmonster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:33:
[...]

Solo? Want hoor dit soort stellingen wel vaker :+

En 1 zombie dog ruilen voor 20% extra damage is het niet waard?
Dat wel maar dan mis ik of de nieuwe run speed ,extra hp of 50 dmg op gar/dog welke de passive er nu ook bij doen. Die run speed als je pet niet in combat zijn is echt lkkr

[ Voor 3% gewijzigd door randomice op 15-05-2014 13:49 ]

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBierVampier
Anno schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:48:
[...]

Alkaizerx > GiG > Streamerhouse > Rest :P
KingKongo?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mahaha... Weer een leuke bug die wel gefixed zal gaan worden.... Net in game met een Demon hunter en ineens zie ik MANTRA's verschijnen... Hmmm, wizard plus DH en mantra's??? Heeft die gozer 3 inna setpieces en die geven dus samen met de RRoG de volledige setbonus van de Inna's -set... werkt blijkbaar alleen met de RRoG want met 4 setpieces krijgt alleen de monk die bonus. Briljant.

Overigens weet ik niet of het voor Dh's nu wel zo nuttig is, maar dat is een ander verhaal natuurlijk:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Grin schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:47:
[...]

Jij vergist je met loaded for polarbear, deze is nieuw sinds 2.05 en doet idd wel cold damage.
Ah ik was in de war met Hungering Arrow - Devouring Arrow. En daarom wou men inderdaad loaded for polarbear hebben ;)

Nou toch alweer zootje posts over de DH, dus Wolf ook weer blij :+

[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 15-05-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeBierVampier schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:33:
[...]

Dat ligt iets genuanceerder. Die gast sandbox't 4 verschillende Diablo3 instanties met 4 verschillende accounts en heeft een programmaatje wat al z'n commando's voor 1 scherm ook doorvoert in de 3 andere schermen. Hij claimt dat hij het met Blizz erover heeft gehad en dat het allemaal mag, omdat hij in feite nog steeds zelf speelt, maar dan met 4 accounts tegelijk.

Heeft ook zo z'n nadelen, want met z'n wiz kan hij bijvoorbeeld alleen maar een wave-of-force build gebruiken omdat je dan niet hoeft te richten (met 1 set commando's 4 verschillende personages allemaal op hetzelfde monster richten is vrijwel onmogelijk).
Het officieel toegestaan om te multiboxen (volledige bluepost aan gewijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Alkaizerx > GiG > Streamerhouse > Rest :P > KingKongo

Fixed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ruim een maand opzoek geweest naar Immortal King's belt. Gisteravond kreeg ik m dan eindelijk, van Kadala, na zo'n 4000 shards. Nu vanochtend vind ik m wéér, dit keer uit een treasure goblin....(gelukkig wel een betere roll!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Bosmonster schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:51:
GiG word ik echt knetter van :P

En Alkaizer zn stream val ik van in slaap..
Ja dat is waar, moeilijk lang naar te luisteren maar hij is wel grappig meestal. En Alkaizer's chat is altijd leuk.

Maar genoeg offtopic. Terug nar D3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik heb sinds ik D3 speel nog nooit een leg uit een treasure goblin gehad. :')

Maar goed, na vele dagen act1 bounty splitfarmen ook nog geen RoRG gehad, ik kijk nergens meer van op qua ongeluk. :')

[ Voor 44% gewijzigd door hexta op 15-05-2014 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13:20
hexta schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 13:56:
Ik heb sinds ik D3 speel nog nooit een leg uit een treasure goblin gehad. :')
ergens in die zin zit een goede pun... kan mn vinger er net niet op leggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Zo, eindelijk een Mask of Jeram gevonden (niet van Kadala, van een rift mob), dus nu kan ik gaan zeiken over het niet kunnen gambelen van een Tasker&Theo. :D

De MoJ is "maar" een 80%-er, maar toch al een hele verbetering.

Verder nog aan het build experimenteren. Fetish Army laten vallen, ik zit binnen luttele seconden toch aan de 15-cap met Rain of Frogs, en weer even terug naar een Garg maar nu met de physical rune. Als deze niet bevalt, moet ik gaan zoeken naar een goed cooldown als vervanger, maar eentje die redelijk snel is.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
WatchDogs? ;)

Vanmiddag mijn WD ook maar naar 70 brengen.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
Ik zit met mijn Crusader al een tijdje "vast" op dezelfde build door de Gyrfalcon's Foote en Jekangbord. Single target echt een %*(!@# build dus gelukkig heb ik ook Blade of Prophecy

Ben al een tijdje op zoek naar een FotF, maarja wie niet :9
Pagina: 1 ... 33 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]