Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

An1mA schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:41:
[...]

Hoezo is het nu extreem OP, enlighten me plz?
Precies, zie ik ook niet echt...

Pre 2.05 Arcane+vyrs is redelijk gelijk aan Post 2.05
Pre 2.05 Fire en Post 2.05 Fire plus vyrs lijkt leuk, maar je levert of je magefist of je cinderdoat in...
Enige is als je bijvoorbeeld Cold speelt, je nu wel met de vyrs een bonus hebt... Maar ja, wie doet dat tegenwoordig nog? ;)

Wat ze wel gefixed hebben blijkbaar is dat nu wel alle runes van archon icm Vyrs werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Cthulhu schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:45:
[...]

Die van mij is alweer 68, gister was die nog lvl11 :P
got boosted joinen ;) Maar ze hebben de Hermit quest gefixed, er lopen nu spiders rond, en Hellrift is ook gefixed, lopen nu elites rond
Grappig dat ze daar nu spiders gedropped hebben :)

Wretched mothers ook al gefixed trouwens?

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

NastyNickNL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:57:
[...]

Grappig dat ze daar nu spiders gedropped hebben :)

Wretched mothers ook al gefixed trouwens?
Weet ik niet, Cursed Cellar werkt volgens mij nog
Gister zei de leader van got boosted dat die al 22 nieuwe plekken had om te lvlen, dus komt goed ;)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Hafermaut schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:38:
[...]
Wel ontzettend blij met de Mojo fix, bijna 70k paper dps erop vooruit gegaan doordat mijn mojo aan beide kanten bijna 150dmg erbij heeft gekregen.
Bedoel je hiermee dat je een betere Mojo hebt gekregen (off-hand item)? Of de spell Mojo?

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pater schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:01:
[...]

Bedoel je hiermee dat je een betere Mojo hebt gekregen (off-hand item)? Of de spell Mojo?
Mojos en Orbs hebben hogere stats (ook degene die je al had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ngangatar schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:17:
Gisteren 5e char naar de 70 gekregen en nu alleen nog de DH maar heb daar geen zin in nog ;). Al is het maar 3 levels en kan het in 2 uurtjes gepiept zijn.

Wil eigenlijk verder met zowel Wiz, Monk als WD maar heb sinds gisterenavond ook zin om wellicht te kijken of er Thorn Builds te maken zijn. heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd in welk spel dan ook, leek me nogal saai, maar toch wil ik nu dit eens gaan proberen.

Zijn er al leden welke dit eens hebben gedaan? Waarschijnlijk wel maar ik zie er zelden iets over. Eigenlijk nooit :).
Heb al een leuk topic gevonden, eens lezen of ik me er in kan vinden en hoe dit op te gaan bouwen.

Wilde de link sharen omdat gezien de weinige antwoorden waarschijnlijk weinig van ons hier ervaring mee hebben. http://www.diablofans.com...sader-for-ref-not-a-guide

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:02:
[...]

Mojos en Orbs hebben hogere stats (ook degene die je al had)
Klopt, zit nu ook op 925k damage. Volgens mij zat ik gisteren op 885.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-09 18:20

Neelon

FOR PONY!!!

Zo, en dat waren de volgende 500 bloodshards zonder Mask of Jeram.... Kadala, oh Kadala... The things I would do to you...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Neelon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:14:
Zo, en dat waren de volgende 500 bloodshards zonder Mask of Jeram.... Kadala, oh Kadala... The things I would do to you...
jammer dat cap nog steeds op 500 is, had wel verwacht eigenlijks dat ze de cap eraf zouden halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Neelon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:14:
De servers zijn dus weer up?

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
oostland33 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:15:
[...]

jammer dat cap nog steeds op 500 is, had wel verwacht eigenlijks dat ze de cap eraf zouden halen
Ik snap de nood er echt niet zo aan. Je kan er max 500 meenemen dus om de 2 a 3 rifts ga je de boel omzetten in loot. Gemakkelijker kan toch niet ?

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:16:
[...]

De servers zijn dus weer up?
Yes sir.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Misschien toch weer tijd om al mijn mooie poison skill items op de WD te zetten. Toads was toch ook poison?

[ Voor 96% gewijzigd door Harry_180 op 14-05-2014 11:25 ]

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

sleepwalkerbe schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Ik snap de nood er echt niet zo aan. Je kan er max 500 meenemen dus om de 2 a 3 rifts ga je de boel omzetten in loot. Gemakkelijker kan toch niet ?
Waarom zit er eigenlijk een cap op? :?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@sleepwalker
Als je een nieuwe char wil gearen zou het fijn zijn als je tot 10000 kan sparen ;)
Anno schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:38:
[...]
Mooie crits.

Gisteren voor de runs 'Inner Sanctuary' - 'Forbidden Palace' gebruikt ipv 'Serinity'. Ik denk dat ik hem in mijn build houd. En mijn mantra definitief wijzig naar 'Mantra of Healing' - 'Sustenance'. En ook nog de passive 'Guardian's Path' vervang door 'Exalted Soul'.

Nieuwe build

Daarna nog 'even' mijn pants opnieuw craften met lightning res. En dan moet T3 geen probleem meer zijn qua Survivability. DPS was zowieso al geen probleem.
Was inderdaad lekker toen je switchte naar Sanctuary!
Ik heb eigenlijk nooit die dodge passives gebruikt, vind dodge toch een beetje dodgy :P
Pants craften met lightning res ben ik al een tijdje mee bezig :') maar wil niet lukken....

Wij verschillen trouwens niet heel veel qua res volgens mij, enige is dat ik een beetje meer dex heb.
Ah ik heb natuurlijk Aughilds, dat scheelt wel :)
Gisteren even zonder Dashing Strike gespeeld, maar die mis ik dan toch wel hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Pater schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:23:
[...]

als daar een reden voor is wil ik die wel weten idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-09 10:01

Anno

Griefmaker#2862

Pater schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:23:
[...]

Enige wat ik me kan bedenken zijn de community events. In de datamined patch notes. Zat een community event waarbij je dubbele items kreeg bij kadala of waardoor de bloodsharts cost minder worden.

Als er geen cap op zit. Kun je sparen en sparen en sparen tot het event begint.

Maar misschien willen ze gewoon dat je ze uitgeeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
iemand al kunnen zien hoeveel meer shards je krijgt per graad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
oostland33 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:28:
iemand al kunnen zien hoeveel meer shards je krijgt per graad?
T1 +/- 50
.
.
.
.
T6 +/- 100

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
wel aanzienlijk dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Met mensen een game maken(lvl1/T6), lvl 70 joinen en farmen maar
Met lvl70 one-shot je alles

[ Voor 18% gewijzigd door Cthulhu op 14-05-2014 11:33 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Niet echt hè? :P

Viel mij ook een beetje tegen moet ik zeggen.

Het is echter wel zo dar heel veel mensen nu gewoon T6 lvl1 rifts aan het doen zijn en in no-time blood shards bij elkaar harken.

500 bloodshards in pakweg 20 minuten. Vervolgens gokken maar bij Kadala!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:31:
[...]

Het is echter wel zo dar heel veel mensen nu gewoon T6 lvl1 rifts aan het doen zijn en in no-time blood shards bij elkaar harken.

hopelijk dat die tasker nu dropt..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:31:
[...]

... wacht even. Nu ook torment only legs bij Kadala droppen. Betekend dat ook class specific set items ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
[quote]Anno schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:39:
[...]

... wacht even. Nu ook torment only legs bij Kadala droppen. Betekend dat ook class specific set items ?
[/quote

ook nog meer kans omdat ze items eruit hebben gehaald voor andere classes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Anno schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:39:
[...]

Jazeker!

Deze manier van farmen is dus veel gunstiger omdat je dan kan gokken op itemslots waar jet het set item nog niet van hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:40:
[...]

Jazeker!

Deze manier van farmen is dus veel gunstiger omdat je dan kan gokken op itemslots waar jet het set item nog niet van hebt.
Wauw, als ik dat had geweten had ik keystones gefarmed pre-patch.

Dan ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat ze die Level 1 T6 rift 'exploit' gaan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesomelas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-05-2023
Wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:40:
[...]

Jazeker!

Begrijp ik het nou verkeerd of hebben ze daarmee de belangrijkste reden om Torment te gaan spelen, Torment only Legendaries, weggehaald?

Iemand zou dus door enkel normal rifts te spelen een volledige class specific (Torment only) set bij elkaar kunnen sparen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Mesomelas schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:45:
[...]

Begrijp ik het nou verkeerd of hebben ze daarmee de belangrijkste reden om Torment te gaan spelen, Torment only Legendaries, weggehaald?

Iemand zou dus door enkel normal rifts te spelen een volledige class specific (Torment only) set bij elkaar kunnen sparen?
reward is minder shards he dus je ben langer bezig voor 500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oostland33 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:46:
[...]

oplossing: T6 lvl 1 rifts... (jammer genoeg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
[...]

Jullie snappen het niet. Je speelt wel degelijk Torment 6, maar dan op lvl1. Alles gaat snel neer maar je krijgt nog steeds 100 shards per run.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:48:
[...]

Jullie snappen het niet. Je speelt wel degelijk Torment 6, maar dan op lvl1. Alles gaat snel neer maar je krijgt nog steeds 100 shards per run.
lvl1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesomelas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 04-05-2023
[...]

Fair enough, maar dan kom je wel weer in de farmsnelheid vs moeilijkheid discussie.

En helaas lijkt vrij vaak de conclusie dat een lagere moeilijkheid, sneller farmen, effectier is... of zie ik het nu verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Level 1, als in character level 1. Iemand maakt een nieuw character aan, is level 1, opent een rift. Dus je zit op een Moeilijkheidsniveau van Torment 6, maar alles is level 1. Als je 70 bent, blaas je daar zo doorheen dus omdat het een T6 rift is, krijg je ~100 shards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Ja. Maak een nieuw mannetje (whatever class). Start daarmee de game op Adventure mode T6. Laat level 70 maatjes joinen en zij gaan voor je riften. De game heeft als monster level 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rift aanmaken met lvl1, switch naar je lvl70 char. 2 min per rift, binnen 10 minuten 500 shards...

Edit: wat zijn we weer hulpzaam met z'n allen... :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2014 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23-09 08:20

MetalPool

Boe!

Ben benieuwd wanneer ze dit gaan nerven dan :P

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En trouwens, WTF @ de nieuwe Fetish Sycophants. Ik had eerst Firebomb + Firebats. Ik gebruik nu Rain of Toads + BBV Slam Dance. Met Rain of Toads spawnen je Fetishes zo belachelijk snel en je hebt niks meer aan Firebats want de AoE wordt overgenomen door je Rain of Toads en je fetishes spawnen zo snel, je kunt gewoon op een afstandje blijven, er komt bijna niks bij je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
ooooh, ff vrij nemen zo (kidding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:18
Echt wel superzuur zeg.. Straks in no time iedereen max gegeared. Zonde van t spelletje!

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:52:
En trouwens, WTF @ de nieuwe Fetish Sycophants. Ik had eerst Firebomb + Firebats. Ik gebruik nu Rain of Toads + BBV Slam Dance. Met Rain of Toads spawnen je Fetishes zo belachelijk snel en je hebt niks meer aan Firebats want de AoE wordt overgenomen door je Rain of Toads en je fetishes spawnen zo snel, je kunt gewoon op een afstandje blijven, er komt bijna niks bij je.
Die ben ik nu ook aan het speccen, moet alleen nog +physical gear krijgen nu (en MoJ + T&T... grrrrr) maar alles gaat nu al kei en keihard kapot. Herpy McDerpy doet nog steeds stom hard klappen uitdelen, ALS ie actief wordt. Heb m maar ingeruild voor Fetish Army + Big Bad Voodoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neelon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:59:
[...]

Die ben ik nu ook aan het speccen, moet alleen nog +physical gear krijgen nu (en MoJ + T&T... grrrrr) maar alles gaat nu al kei en keihard kapot. Herpy McDerpy doet nog steeds stom hard klappen uitdelen, ALS ie actief wordt. Heb m maar ingeruild voor Fetish Army + Big Bad Voodoo.
Ja zit ik inderdaad over na te denken. Al die fetishes blokkeren het pad voor je enemies dus ze kunnen niet bij je komen.. Maar andersom geldt dat ook voor Herpy (ik noem m persoonlijk Sjonnie). Denk ook maar Fetish Army gebruiken, misschien wt anders. Ga ik nu allemaal proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-09 15:26
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:57:
[...]

ik heb het ff getest, en het ziet er iets "rustiger" uit.

Die archon alleen, ik kan nou niet echt opmaken of ie gebuffed of generfd is.
Ik heb namelijk alle runes aan dmv VYR's Amazing Arcana
Welke soort damage krijg je nu eigenlijk dan met de Vyr's set?
Je krijgt alle runes daarmee maar kunt zelf ook nog een rune kiezen als je Archon selecteert.
Krijg je dan de elemental damage die je zelf kiest of hoe moet ik dat zien?

Heb nu de Vyr's set compleet (RORG _/-\o_ ) en daarnaast nog 51% CDR en wat + arcane damage.
Hoop dus dat ie gewoon op arcane blijft!
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:54:
Wat ze wel gefixed hebben blijkbaar is dat nu wel alle runes van archon icm Vyrs werken
Werkte dat niet dan?
Ik kreeg toch altijd de explosie en kon daarnaast teleporten en die bubbel om mij heen doen..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 09:00

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

oostland33 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 11:36:
[...]

hopelijk dat die tasker nu dropt..... :+
*check* :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:00

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

[b]
Pants craften met lightning res ben ik al een tijdje mee bezig :') maar wil niet lukken....

Gisteren even zonder Dashing Strike gespeeld, maar die mis ik dan toch wel hoor :o
Die heb ik dan weer wel... Was het even vergeten maar mijn DH heeft een Cain pants aan met...Lightining res. Mijn monk zit nu nog op physical, maar ik had veel te veel res. Zat op 1800, heb er nu 500 op ingeleverd en t3 is nog steeds te doen. Ik ga dus maar eens kijken of ik langzaam kan switchen naar lighting ivm de belt :). Eerst wat souls verzamelen, dan gloves rerollen. Er liggen cain gloves klaar met dex, vit en 10 CHC, daar moet dus nog CHD bij, maar de souls waren op. Hopelijk vanavond dus profiteren van 8% attack speed erbij. Totdat de rainment set aangevuld is :).

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ik heb tot nu toe 3 T1 rifts gedaan, 0 leg's. Dacht laat k eens een T2 Rift doen, 2 plans en 2 leg items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:22:
Haha ik heb tot nu toe 3 T1 rifts gedaan, 0 leg's. Dacht laat k eens een T2 Rift doen, 2 plans en 2 leg items.
Ik speel al weken alles op T2. Geloof me, het was geluk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:32:
[...]

Volgens mij doelt ie op de nieuwe tiered rifts.
Tiered rifts? Die zitten toch niet in deze patch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-09 12:05
Uit de Patch notes... niks over meer of betere legendaries.

Nephalem Rifts
Increased the number of Blood Shards that can drop from Horadric Caches
The number of Blood Shards dropped by Rift Guardians on Torment II - VI now increases with each level of difficulty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Tarz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:38:
Uit de Patch notes... niks over meer of betere legendaries.

Nephalem Rifts
Increased the number of Blood Shards that can drop from Horadric Caches
The number of Blood Shards dropped by Rift Guardians on Torment II - VI now increases with each level of difficulty
Wel in Horadric Caches. Lees de patchnotes maar even goed na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 29-09 12:05
Wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:40:
[...]

Wel in Horadric Caches. Lees de patchnotes maar even goed na.
Ging over Tiered Rifts toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Tarz schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 12:46:
[...]

Ging over Tiered Rifts toch?
Ja ok. Die zijn er nog niet! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
godver die rain of toads _O-
En nu knal ik nog zoveel harder overal doorheen _O-

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
hexta schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:01:
godver die rain of toads _O-
En nu knal ik nog zoveel harder overal doorheen _O-
dus mag aannemen dat ik me vampire bats niet zal gaan missen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
oostland33 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:06:
[...]

dus mag aannemen dat ik me vampire bats niet zal gaan missen? :+
hell no :D
alleen wellicht om dmg te doen, want nu is het puur fetishes spawnen, en je hebt een andere slot nodig voor primary dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Vind het echt belachelijk, Witch Docter was al zoo sterk :P en nu is die alleen maar nog sterker volgens mij

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Ricmaniac schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:20:
Vind het echt belachelijk, Witch Docter was al zoo sterk :P en nu is die alleen maar nog sterker volgens mij
kusje erop? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
De enige class die nu qua firepower echt achterblijft is de monk...

Die zullen alleen wel altijd de meeste utility houden en nuttig zijn in group play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

Let erop dat je gespawnde fetishes doodgaan als je Fetish Army cast. Kwam ik ook pas later achter, zag dat ik na 20 seconden wel heel weinig fetishes overhield (alleen de fetishes die in die laatste 20 seconden spawnde).

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Ok, Shield Bash is nu veel te leuk bij crusaders!

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
UTADDICT schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:24:
Ok, Shield Bash is nu veel te leuk bij crusaders!
waarom? ik vond het altijd zo'n zinlose skill op high level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
jij speelde toch een wizzard? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

* markklok streept de zuni setje van z'n wishlist.... die 15 fetish zijn nu zo gespawnd :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Ricmaniac schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:25:
[...]

waarom? ik vond het altijd zo'n zinlose skill op high level
Euh, dikke buff, plus Towering Shield passive, plus Shield Bash wrath reduction shield = infinite shield bash.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

hexta schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:16:
[...]

hell no :D
alleen wellicht om dmg te doen, want nu is het puur fetishes spawnen, en je hebt een andere slot nodig voor primary dmg.
Welk ander slot? Ik heb Pyrogheist, Firebats en Garg ingeruild voor Toads, Fetish Army en Big Bad Voodoo. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markklok schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:57:
* markklok streept de zuni setje van z'n wishlist.... die 15 fetish zijn nu zo gespawnd :)
Ik kan uit ervaring vertellen dat die 8 als basis nog steeds een wereld van verschil maken. Want dan heb je er in no time 23 ipv 15 :P

Plus die 8 uit de skill zijn een stuk beter te buffen met + Fetish Army skill.
Pater schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:22:
Let erop dat je gespawnde fetishes doodgaan als je Fetish Army cast. Kwam ik ook pas later achter, zag dat ik na 20 seconden wel heel weinig fetishes overhield (alleen de fetishes die in die laatste 20 seconden spawnde).
Die skill wil je ook alleen gebruiken met de Zuni setbonus, anders werkt het idd nogal averechts (Kill all Fetishes) :P

Vanavond eens kijken of RoT ook echt de moeite waard is boven Firebats.

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2014 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Neelon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:07:
[...]

Welk ander slot? Ik heb Pyrogheist, Firebats en Garg ingeruild voor Toads, Fetish Army en Big Bad Voodoo. :D
haha _O- piranhas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:09:
[...]

Ik kan uit ervaring vertellen dat die 8 als basis nog steeds een wereld van verschil maken. Want dan heb je er in no time 23 ipv 15 :P

Is het nu niet zo dat je er maar max 15 kan hebben (passive + active).. oftewel de 1 neemt de plaats in van de ander. Dacht namelijk zoiets gelezen te hebben op de forums

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:09:
[...]

[...]

Die skill wil je ook alleen gebruiken met de Zuni setbonus, anders werkt het idd nogal averechts (Kill all Fetishes) :P

Vanavond eens kijken of RoT ook echt de moeite waard is boven Firebats.
waar haal jij je thoughness vandaan? zonder leaching beasts overleef ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 28-09 22:29
Jullie hebben me zonet weer 2u verlof gekost.. Over een uurtje eens goed doorgassen op men WD :-D

kan je nu op lvl1 T6 ook zunima gamblen bij kabala?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

Die had ik al. Enige kandidaat voor omruiling is misschien Zombie Dogs, maar dat is een hele grote misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markklok schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:12:
[...]

Is het nu niet zo dat je er maar max 15 kan hebben (passive + active).. oftewel de 1 neemt de plaats in van de ander. Dacht namelijk zoiets gelezen te hebben op de forums
Ow dat weet ik niet, heb ze nooit echt geteld, maar heb wel het idee dat ik er soms wel meer dan 15 rond heb lopen.

Als er echt een 15 max is totaal, dan neemt de waarde van Zuni set dus alleen maar toe, want dan heb je er 8/15 permanent met extra buffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-09 15:26
Evatar schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:13:
Jullie hebben me zonet weer 2u verlof gekost.. Over een uurtje eens goed doorgassen op men WD :-D

kan je nu op lvl1 T6 ook zunima gamblen bij kabala?
Level van de game maakt niet uit, Kadala kijkt naar je character level ;)
Geen idee of ze fatsoenlijke set items geeft, wel ooit eens een Blackthorn gehad.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:14:
[...]

Ow dat weet ik niet, heb ze nooit echt geteld, maar heb wel het idee dat ik er soms wel meer dan 15 rond heb lopen.

Als er echt een 15 max is totaal, dan neemt de waarde van Zuni set dus alleen maar toe, want dan heb je er 8/15 permanent met extra buffs.
http://www.diablofans.com...g-zuni-set-in-patch-2-0-5

Je active worden vervangen door de pasive... Oftewel die zijn na een minuut weer weg

[ Voor 7% gewijzigd door markklok op 14-05-2014 14:16 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
hexta schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 13:42:
[...]

jij speelde toch een wizzard? 8)7
nou ik speel eigenlijk alles :P maar wizzard echt het minst van alle XD me hoogste wizard is 39 lol :P ben mainly crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markklok schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 14:15:
[...]

http://www.diablofans.com...g-zuni-set-in-patch-2-0-5

Je active worden vervangen door de pasive... Oftewel die zijn na een minuut weer weg
Ow crap, dat had ik nog niet meegekregen...

Nou, dan kan ik weer terug naar mn oude gear. Zonde van alle moeite de afgelopen weken :+

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2014 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Scheelt mij weer een hoop tijd om die set item te vinden.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01:38

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Zo dan, die kikkers gaan goed zeg :Y)

De damage boost voor de WD's is gigantisch. Ik kan zomaar gratis twee torment levels hoger spelen; meteen twee setitems en een legendary (+/- 20 min).

Wel jammer dat 'ie na een townportal uit een rift weer crashte: ze hebben de problemen met macs nog niet opgelost kennelijk.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Tektoon schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:18:
Zo dan, die kikkers gaan goed zeg :Y)

De damage boost voor de WD's is gigantisch. Ik kan zomaar gratis twee torment levels hoger spelen; meteen twee setitems en een legendary (+/- 20 min).

Wel jammer dat 'ie na een townportal uit een rift weer crashte: ze hebben de problemen met macs nog niet opgelost kennelijk.
kun je link geven van je build (account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Wilde net zeggen... Volgens mij is de patch actief want er post hier geen hond meer :p

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

markklok schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:34:
Wilde net zeggen... Volgens mij is de patch actief want er post hier geen hond meer :p
id, iedereen is bezig set items van Kadala te krijgen.... zucht.... beetje salty :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

* markklok gaat weer verder met het lezen van een evaluatie pfff tic tac tic tac

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:48
Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:21:
[...]

Huh, wat is er geboost in damage dan? :P
Mijn Mojo heeft dankzij de bugfix in ieder geval veel damage erbij gekregen en de honden doen 18% meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
markklok schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:38:
* markklok gaat weer verder met het lezen van een evaluatie pfff tic tac tic tac
OT: iig is je naam toepasselijk :P

Vanavond met vrienden afgesproken (wv 1 ook D3 speelt) arrgh slecht geplanned wil ook patch checken! :P

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 14-05-2014 15:41 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

porn* schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:41:
[...]

OT: iig is je naam toepasselijk :P

Vanavond met vrienden afgesproken (wv 1 ook D3 speelt) arrgh slecht geplanned wil ook patch checken! :P
Touché :+

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:48
Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:40:
[...]

Ah ja, dan doe je wel ineens 2 T's hoger :+
Fair enough, maar ik ben er ruim op vooruit gegaan in ieder geval. Een torment level omhoog zonder moeite, dus twee levels vind ik niet gek klinken met een wat verbeterde build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hafermaut schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:50:
[...]

Fair enough, maar ik ben er ruim op vooruit gegaan in ieder geval. Een torment level omhoog zonder moeite, dus twee levels vind ik niet gek klinken met een wat verbeterde build.
Een betere build heeft alleen geen Zombie dogs (of in ieder geval geen afhankelijkheid van de damage van), dus verwacht daar niet al te veel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 14:16
Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 15:52:
[...]

Een betere build heeft alleen geen Zombie dogs (of in ieder geval geen afhankelijkheid van de damage van), dus verwacht daar niet al te veel van.
Naar verluid crit de giant zombie dog van Tall Man's Finger nu tussen de 40-50 mil. Zelfs de Garg staat er van te kijken :P

Kortom, soms zijn die dogs zo gek nog niet :) Op HC heb ik ze sowieso erg graag erbij voor de LoH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:16
Morrar schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:07:
[...]

Naar verluid crit de giant zombie dog van Tall Man's Finger nu tussen de 40-50 mil. Zelfs de Garg staat er van te kijken :P

Kortom, soms zijn die dogs zo gek nog niet :) Op HC heb ik ze sowieso erg graag erbij voor de LoH.
1 Doggy doet niet veel LoH :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 14:16
Apsie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:08:
[...]

Nee dat dan weer niet... Ach ja, elk voordeel heb zun nadeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon

Neelon

FOR PONY!!!

[...]

Niet zo vreemd, Herpy McDerpy staat overal van, en naar, te kijken. Veel meer doet ie vaak niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Moet ik die eerst nog vinden, dan geef ik hem nog een kans :P
Apsie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 16:08:
[...]

Hebbie hem weer met zn LoH :P Sinds wanneer geven we om LoH als casters?

[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 14-05-2014 16:24 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]