Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:01

Anno

Griefmaker#2862

Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:02:
[...]

Er zijn maar liefst zes bounties die je kunt doen he:

A1: Ghost of Fecklar
A1: Kill Hawtorne Gable
A1: Martriarch's Bones

A2: Kill the Tomekeeper
A2: Kill the Archivist
A2: Treasure of Khan Debab (of zoiets)

Eens in de 3-5 games is het wel raak, dus je hebt niet eens een groepje nodig eigenlijk.
Dit zijn volgens mij de waypoints voor de quests.

ACT 1 - Cemetery of the Forsaken - Martriarch's Bones
ACT 1 - The Festering Woods - Kill Feklar's Ghost, Kill Hawthorne Gable
ACT 2 - Archives of Zoltun Kulle - Bounty: Kill The Archivist
ACT 2 - Dahlgur Oasis - Bounty: Lost Treasure of Khan Dakab
ACT 2 - Archives of Zoltun Kulle - Bounty: Kill the Tomekeeper

Dan hoef je ook niet alle bounties bij langs elke keer. Alleen de desbetreffende waypoints. En de game restarten als er geen een is.

[ Voor 4% gewijzigd door Anno op 13-05-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

Ik wou dat er zoveel bounties waren voor de essence of the twin seas, maar dat lijkt atm alleen maar van razormouth of moonmoth oid te droppen :\

[edit]
http://eu.battle.net/d3/en/item/essence-of-the-twin-seas
moontooth dus

[ Voor 22% gewijzigd door Clay op 13-05-2014 14:26 ]

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xtr3me4me schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:22:
[...]

Ahhhh helaas kan ik vanavond niet man. Heb een verjaardag! me vriendin is jarig vandaag, ken moeilijk gaan gamen hahaha :P :+
Denk dat ze dan zelf in Diablo veranderd :P
Nee morgen kan ik wel! :)
Je bedoeld zo
Afbeeldingslocatie: http://lazygeeks.files.wordpress.com/2011/05/blizzcon09_babe6.jpg >:)

Geen probleem :) :+

[ Voor 21% gewijzigd door Vidra op 13-05-2014 14:31 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
Vidra schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:30:
[...]

Je bedoeld zo
[afbeelding] >:)

Geen probleem :) :+
yummy :+ neus op en gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:48
Anno schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:23:
[...]

Dan hoef je ook niet alle bounties bij langs elke keer. Alleen de desbetreffende waypoints. En de game restarten als er geen een is.
Je kunt bounties gewoon op de map bekijken toch? Of bedoel je die waypoints scouten of de mob er is en niet naar de bounties kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:16
Bosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:38:
[...]

Rain of Toads doet alleen niet zoveel dps als firebats. Magoed.. eens testen morgenavond.
Maar is wel beter voor LoH.. :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Hafermaut schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:33:
[...]

Je kunt bounties gewoon op de map bekijken toch? Of bedoel je die waypoints scouten of de mob er is en niet naar de bounties kijken?
Ik bedoel alleen de bounties. Dat vind ik het gemakkelijkst. Een specifieke mob zoeken vind ik langer duren dan x game restarts. Zeker met zoveel bounties als voor de aughilts

Je kunt ze inderdaad op de map bekijken. Je start een game. Hovered over de waypoints om te kijken of de bounty er is als er al een bounty is voor het waypoint.

Als je alle bounties gehad hebt of als er geen zijn dan restart en repeat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14:16
Apsie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:39:
[...]

Is dat zo? Zou niet weten hoeveel ticks per seconden beide doen eigenlijk? Van VB zijn de breakpoints wel bekend, maar van Rain of Toads heb ik ze nog niet gezien.

Voor de bounties: Zoom gewoon helemaal uit en hoover over het uitroepteken op de world map dan krijg je vanzelf een lijstje met beschikbare bounties voor die act. Hoef je de WPs niet eens na te gaan.

[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 13-05-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:39:
[...]

Die proc coefficient is volgens mij al lang geleden aangepakt. En daarnaast.. wat boeit LoH :P Ik heb het niet eens.

Ik wil iets dat

A. Veel fetishes spawnt
B. Nog zoveel mogelijk dps doet
C. Ik praktisch onbeperkt kan gebruiken (geen mana beperkingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:46:
[...]

Voor de bounties: Zoom gewoon helemaal uit en hoover over het uitroepteken op de world map dan krijg je vanzelf een lijstje met beschikbare bounties voor die act. Hoef je de WPs niet eens na te gaan.
Dat wist ik niet, bedankt scheelt weer een actie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Anno schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:23:
[...]

In Cemetary kun je ook op zoek gaan naar Matriarch Bones als de bounty niet up is. er is een 50% kans op dat event in elke game (Alleen moet je de juiste dungeon vinden waarin dit event zit, er zijn er 3 in totaal). In een van de dungeons is OF jar of souls event OF matriarch bones event.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

_Peter2_ schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:48:
[...]

In Cemetary kun je ook op zoek gaan naar Matriarch Bones als de bounty niet up is. er is een 50% kans op dat event in elke game (Alleen moet je de juiste dungeon vinden waarin dit event zit, er zijn er 3 in totaal). In een van de dungeons is OF jar of souls event OF matriarch bones event.
Dat weet ik, maar zoals ik al schreef vind ik het meer moeite dan een game restart. Als je ook op zoek bent naar Born's dan kan het wel de moeite waard zijn voor de rare spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:50:
[...]

Dat weet ik, maar zoals ik al schreef vind ik het meer moeite dan een game restart.
Vind ik ook. Zeker omdat ik, als er een spawn is, hem op zo hoog mogelijke torment wil doen. Dus ik wil niet domweg door die dungeons heen, dat kost me veel meer tijd op dat niveau.

Als je op lagere torments speelt dan is het misschien wel beter, maar dan kun je je afvragen of de andere methode niet alsnog sneller is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Bosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:52:
[...]

Vind ik ook. Zeker omdat ik, als er een spawn is, hem op zo hoog mogelijke torment wil doen. Dus ik wil niet domweg door die dungeons heen, dat kost me veel meer tijd op dat niveau.

Als je op lagere torments speelt dan is het misschien wel beter, maar dan kun je je afvragen of de andere methode niet alsnog sneller is :P
Op T1 was de droprate goed te doen en had ik vrij snel voldoende mats voor een setje.

De bounties wilden maar niet spawnen voor me, dus "gewoon" de dungeons clearen was sneller (en gaf nog xp op de koop toe :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Bosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:48:
[...]

Die proc coefficient is volgens mij al lang geleden aangepakt. En daarnaast.. wat boeit LoH :P Ik heb het niet eens.

Ik wil iets dat

A. Veel fetishes spawnt
B. Nog zoveel mogelijk dps doet
C. Ik praktisch onbeperkt kan gebruiken (geen mana beperkingen)
LoH rate is nu ongeveer fetish spawn rate ;)

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:59:
[...]

LoH rate is nu ongeveer fetish spawn rate ;)
En in dat opzicht ontken ik ook niet dat RoT een redelijke skill zou kunnen zijn (voldoet redelijk aan A en goed aan C). Waar ik mij zorgen over maak is de DPS. Ik zie het niet echt als vervanging voor Vampire bats vooralsnog. Die voldoet namelijk nog steeds goed aan A, goed aan B en redelijk aan C :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2014 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Bosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:09:
[...]

En in dat opzicht ontken ik ook niet dat RoT een redelijke skill zou kunnen zijn (voldoet redelijk aan A en goed aan C). Waar ik mij zorgen over maak is de DPS. Ik zie het niet echt als vervanging voor Vampire bats vooralsnog. Die voldoet namelijk nog steeds goed aan A, goed aan B en redelijk aan C :P
Tja een signature spel zal niet zoveel schade gaan doen als een mana spender, tenzij het door een item geboost wordt op de een of andere manier.

Spirit Barrage leek mij een optie; spammable met Rush of Essence, evenveel schade als bats. maar weet niet wat de hitrate is t.o.v. bats. Hoog in ieder geval lijkt me, zeker met Well of Souls.

Daarnaast heb je met Barrage wat meer build opties, waar je bij bats vastzit aan Vampire bats rune.

[ Voor 20% gewijzigd door Morrar op 13-05-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Na 3 runs alweer lvl 40 met mijn HC WD _/-\o_

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:26
Cthulhu schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:14:
Na 3 runs alweer lvl 40 met mijn HC WD _/-\o_
Mm, 3 runs wat voor een runs. Ben wel benieuwd hoe je dat zo snel doet. Wat is je tijd die ermee gedaan hebt?

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

ShittyNL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:21:
[...]

Mm, 3 runs wat voor een runs. Ben wel benieuwd hoe je dat zo snel doet. Wat is je tijd die ermee gedaan hebt?
http://gotboosted.templeofzakarum.com/
Tijd: rond de 5min :P
Meeste tijd gaat zitten om de bounty te vinden

[ Voor 7% gewijzigd door Cthulhu op 13-05-2014 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:12:
[...]

Tja een signature spel zal niet zoveel schade gaan doen als een mana spender, tenzij het door een item geboost wordt op de een of andere manier.

Spirit Barrage leek mij een optie; spammable met Rush of Essence, evenveel schade als bats. maar weet niet wat de hitrate is t.o.v. bats. Hoog in ieder geval lijkt me, zeker met Well of Souls.

Daarnaast heb je met Barrage wat meer build opties, waar je bij bats vastzit aan Vampire bats rune.
Heb niet zoveel opties. Qua elemental zit ik vast aan physical en wil ook piranhado niet kwijt. Dus heb alleen mn linkermuis slot vrij als fetish generator/dps maker. En voor SB moet je ook de passive erbij nemen, wat natuurlijk ook weer zonde is van de slot.

Maar goed, ik bedenk me, heb dat wapen nog waarmee die kikkers 2x exploden. Dat was wel aardige dps volgens mij. Maar dan verlies ik weer de TF en volgens mij ga ik er dan weer meer op achteruit juist.

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2014 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Bosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:24:
[...]

Heb niet zoveel opties. Qua elemental zit ik vast aan physical en wil ook piranhado niet kwijt. Dus heb alleen mn linkermuis slot vrij als fetish generator/dps maker. En voor SB moet je ook de passive erbij nemen, wat natuurlijk ook weer zonde is van de slot.

Maar goed, ik bedenk me, heb dat wapen nog waarmee die kikkers 2x exploden. Dat was wel aardige dps volgens mij. Maar dan verlies ik weer de TF en volgens mij ga ik er dan weer meer op achteruit juist.
Rhen'ho Flayer is inderdaad goed met Explosive Toads. Daarnaast komen toads net na bats qua ticks per seconde geloof ik. Voordeel is dat je dan meer range hebt. Maar zowel bats als explosive toads zijn fire damage en niet physical, dus gear gaat dat dan niet boosten.

Spirrit Barrage kan als je Gruesome Feast verruilt voor Rush of Essence. Dan kun je Barrage gewoon op links zetten. Geen idee of daar echt voordelen aan zitten.

Waarom zou je niet gewoon bij bats blijven? Ik vind zelf alleen de range van bats een klein issue en de opstartkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:16
Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:31:
[...]

Waarom zou je niet gewoon bij bats blijven? Ik vind zelf alleen de range van bats een klein issue en de opstartkosten.
Omdat je, als je met de bats niks raakt, ook geen psyco's krijgt?

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:31:
[...]

Rhen'ho Flayer is inderdaad goed met Explosive Toads. Daarnaast komen toads net na bats qua ticks per seconde geloof ik. Voordeel is dat je dan meer range hebt. Maar zowel bats als explosive toads zijn fire damage en niet physical, dus gear gaat dat dan niet boosten.
Is ook niet heel noodzakelijk, maar was meer om opmerkingen als "stack +cold%" e.d. voor te zijn :+
Spirrit Barrage kan als je Gruesome Feast verruilt voor Rush of Essence. Dan kun je Barrage gewoon op links zetten. Geen idee of daar echt voordelen aan zitten.
Betwijfel het. GF is een enorme dps boost en bron van mana regen.
Denk ook dat dat uiteindelijk alsnog de beste optie is. Wat wel jammer is dus, want blizzard doet die aanpassingen juist om andere vormen interessanter te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Apsie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:33:
[...]

Omdat je, als je met de bats niks raakt, ook geen psyco's krijgt?
Dat geldt voor alle spells? Waarom zou je niet raken met je bats? Behalve door de iets kleinere range (hoewel die veel ruimer is dan visueel aangegeven).

Explosive Toads is wat dat betreft lastiger met raken (stoppen bij walls bijvoorbeeld). Barrage is wat makkelijker wel.

[ Voor 15% gewijzigd door Morrar op 13-05-2014 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:34:
[...]

Dat geldt voor alle spells? Waarom zou je niet raken met je bats? Behalve door de iets kleinere range (hoewel die veel ruimer is dan visueel aangegeven).
Denk idd ook dat die range vaak onderschat wordt.

Daarnaast heb ik daar nu sowieso al niet zo'n issues mee. Piranhado en Firebats eroverheen en grillen die handel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:39
Naar aanleiding van jullie op en aan merkingen heb ik het een en ander getweaked op mijn char.
Zit nu op de 50% CHC en 310% CHD
T2 is echt een walk in de park. Maar T3 is opeens een stuk moeilijker geworden.

Tevens vermoed ik dat blizzard wel een beetje cheat. Ik heb als Wizard Topaz nodig. Er dropten er 4 in 6 uur.
Ik dacht zoekt het uit, en ben met mijn barb verder gegaan.. en ja hoor... Plop Plop Plop.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:24:
[...]

wellicht de set die "Your Thorns damage now hits all enemies in a 15 yard radius." geeft, zou die niet alles aardig aantikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hexta schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:53:
[...]

wellicht de set die "Your Thorns damage now hits all enemies in a 15 yard radius." geeft, zou die niet alles aardig aantikken?
Volgens mij is dat zelf een proc en heeft die dus een proc coefficient van 0. Dit geldt voor praktisch alle item effects.

Op zich logisch, anders krijg je op een gegeven moment een soort eindeloze recursie van procs :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dj Neo Ziggy schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:40:
Naar aanleiding van jullie op en aan merkingen heb ik het een en ander getweaked op mijn char.
Zit nu op de 50% CHC en 310% CHD
T2 is echt een walk in de park. Maar T3 is opeens een stuk moeilijker geworden.

Tevens vermoed ik dat blizzard wel een beetje cheat. Ik heb als Wizard Topaz nodig. Er dropten er 4 in 6 uur.
Ik dacht zoekt het uit, en ben met mijn barb verder gegaan.. en ja hoor... Plop Plop Plop.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Ziggy-2912/hero/40363663
Prak die gem lekker uit je helm en zet er CHC op of stop er een reduce cooldown gem in.
Die 50% xp op T2 doet vrij weinig gezien je toch al op 300% oid? zit op T2...
Fulminator doet trouwens niet proccen op single targets, dus heb je niet een beter wapen daarvoor?

Je bent in ieder geval van 615k naar 750k elemental dmg gegaan (weliswaar lightning)
Wat overigens nog geen hele hoge dmg is, zie ook de hitlijst van SG:
http://www.diabloprogress.com/clan/91_sg-solidarity-gaming

[ Voor 10% gewijzigd door Vandread op 13-05-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Bosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:58:
[...]

Volgens mij is dat zelf een proc en heeft die dus een proc coefficient van 0. Dit geldt voor praktisch alle item effects.

Op zich logisch, anders krijg je op een gegeven moment een soort eindeloze recursie van procs :P
Dat is echt jammer, anders was er echt een shitload aan spul om iets zieks te bouwen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:31
Standaard datamined werk weer:

http://www.diablofans.com...class-changes-and-strings

Ik ben heel benieuwd of dit klopt. Want de crusader en witch docter worden lekker aangepakt.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

in een oude versie van de diablo topic kom ik plots dit tegen

"
Visgek82

Voor mensen bij wie het spel niet goed loopt terwijl de pc krachtig genoeg is , en beschikken over een Quadcore cpu, schakel het spel eens om naar 2 cores via taakbeheer (affiniteit wijzigen, onderste 2 uitvinken). dit lostte bij de PC beneden het probleem helemaal op. super vloeiend nu.

Probleem : 6+ monsters op het scherm + wat destructie + spells = lage, hakkelige framerate.

Zeker de moeite om te proberen!"

Heeft iemand een idee wat de schrijver precies bedoeld? Ik heb even niet door hoe je via taskmanager cores kan toewijzen aan een process?

wel een oude koe uit de sloot, maar ik merk nog af en toe een performance issue :(

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:31
Err, zoals het er staat?

Ctrl + Alt + Esc (taskmanager)
2e tab (processen)
rechtermuisknop op d3.exe (geen idee hoe dit heet). En dan affiniteit instellen.
Popt er een schermpje, vink je 2 cpu's uit.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waywaith
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-08 13:22

Waywaith

Tja

ah op die fiets, thanks

-Pirate : "The cannons be ready Captain." -Captain: "Are."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• playlogic
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11-2024
zo staat het er niet. lol

je omschrijft 3 acties tot je bij affiniteit komt.

[ Voor 14% gewijzigd door playlogic op 13-05-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Goldman schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:38:
Standaard datamined werk weer:

http://www.diablofans.com...class-changes-and-strings

Ik ben heel benieuwd of dit klopt. Want de crusader en witch docter worden lekker aangepakt.
Servers in USA zijn net up, ben benieuwd of het klopt
Ben een WD aan het lvlen op HC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyr
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-03 13:48
Goldman schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:46:
Err, zoals het er staat?

Ctrl + Alt + Esc (taskmanager)
2e tab (processen)
rechtermuisknop op d3.exe (geen idee hoe dit heet). En dan affiniteit instellen.
Popt er een schermpje, vink je 2 cpu's uit.
nuttige info; ga het ook proberen.

heb ook af en toe framerate issues (i7-4770k / GTX 770)

vreemd genoeg niet altijd (4man groepje riften + scherm vol met mobs gaat soms wel okee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 22:00

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Fists of Thunder

Bounding Light : Damage is now specified as Holy
Wind Blast : Renamed from Lightning Flash. Reworked: Every third hit Freezes enemies for 1 second. / Fists of Thunder's damage turns into Cold.

Als ik wind blast lees betekent dit dus dat een mob 1 sec frozen is na een derde hit.... Dus als je attack speed naar 3 krijgt heb je een perma freeze monk :). Jammer dat het dan single target is....

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Zat ze net te lezen inderdaad
Paar dingen toch net anders dan in de datamined naar voren kwam, zal voornamelijk aan de exacte bewoording omzetting liggen.

Veranderd veel aan de crus, meer dan ik initieel zelfs kon opmaken voor mijzelf uit de datamined notes.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand de patchnotes hier neer willen plempen. Op m'n werk is dit soort sites geblokkeerd. BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:40:
Zou iemand de patchnotes hier neer willen plempen. Op m'n werk is dit soort sites geblokkeerd. BVD!
Nou goed dan:

*knip* Linkje naar pastebin / andere site met patch notes zou handiger zijn geweest... ;) - Uniciteit

[ Voor 99% gewijzigd door Uniciteit op 14-05-2014 01:41 ]

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Wtf hebben ze gedaan met de monk....

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 27-09 13:00

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Legendary crafted recipes no longer require specific Common armors or weapons and instead now require Common crafting materials
Pfffftt, hèhè. Dat sloeg nergens op, had je alles maar liep je te kloten omdat het goede common item niet wilde droppen 8)7

EDIT:
Snapt iemand deze:
It is no longer possible for the same affix to be randomly selected as the replacement for both of your new rolls
Het lijkt alsof ze bedoelen dat je niet de affix krijgen kunt die je al hebt, maar dat wordt tegengesproken door deze:
When Enchanting an item, the original affix will now be forced into the pool of possible replacement affixes

This will allow Legendary items with affixes that are normally unavailable on that slot to roll for that affix when Enchanting

[ Voor 50% gewijzigd door Patriot op 13-05-2014 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

1e. Je kan niet meer 2x vit als keuze krijgen
2e. Sommige items hebben een affix die normaal niet op dat item kan rollen zoals CHD op de witching hour, ik vermoed nu dat je dus die CHD kan rerollen naar een hogere waarde, waar je normaal nooit CHD als optie zou kunnen krijgen op de belt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:36

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Goed, ook hier maar eens om advies vragen

Heb nu een mooie wizzard waarmee ik fluitend T1 aankan, en T2 ook goed te doen is.

Uiteraard een aantal vragen
  1. Is mijn build nog optimaal, of is er een andere goede wizzard build aan te raden
  2. Zijn er nog specifieke items die ik kan farmen / kadela gambelen??
  3. Andere feedback mag uiteraard ook .... :P
Ik heb een redelijke RoRG, en nog 1extra Vyr set, de boots, met slechte rolls.

Elk advies wordt gewaardeerd :) Tnx!

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Hier ben ik heel blij mee:

Puzzle Ring
The counter for picking up normal-quality items will now persist through death, act transitions, and un-equipping the item (Eindelijk is dit item niet meer waardeloos)

en

Blacksmith
Legendary crafted recipes no longer require specific Common armors or weapons and instead now require Common crafting materials (Hoera!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

WD blijft toch de leukste class, ben nu lvl 64 HC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:02

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Veel ervaring ook met je lvl 64. Daarbij ook nog persoonlijke smaak, al is WD een stuk beter dan het ooit was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheThomas
  • Registratie: Juli 2011
  • Niet online
Hier al een lange tijd op gewacht:
Tyrael will now chat about his poor eating habits with less frequency
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Sick Nick

Drop the top!

Als dan het gezwam over slapen en waarom iedereen je vreest ook minder is zou het helemaal mooi zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

http://www.reddit.com/r/D...s_finger_analysistesting/

Interessante post over Dead Man's Finger die deze patch wordt/is gefixt... Helaas heb ik de mijne geloof ik gisteren gesalvaged :(

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 09:00

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Zit je dan op werk.. Beetje notes door te spitten en te wachten tot je weer naar huis mag :p

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Ik ben ook zeer benieuwd naar de patch en wil hem snel proberen, vooral omdat mijn Natalya's slayer vanmiddag 2732dps gaat doen in plaats van 2551dps! _/-\o_

Gisteren ben ik ook weer dichter bij BIS items gekomen. Heb een Andariels Visage met crit gekregen van Kadala (rerolled naar fire dmg) en een mooie Cindercoat die ik niet eens hoefde te rerollen (zie profiel). *O*

2,7miljoen elemental elite dps volgens dprogress! :D

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Gisteren maar eens gestart met een wiz fire build.. Kan iemand mij wat tips geven ?
Unwavering will is voor m'n gevoel bijna niet actief omdat ik alleen maar aan het rennen ben. (behalve bij de riftboss)

SoJ en Amulet moeten nog beter maar heb er nog niks anders voor in de plaats

[ Voor 16% gewijzigd door markklok op 14-05-2014 08:03 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Ik moet vanavond echt eens een WD beginnen op HC maar waar haal ik de tijd vandaan :)

[ Voor 77% gewijzigd door NastyNick op 14-05-2014 08:10 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
toch weer leuke *fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

markklok schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:02:
Gisteren maar eens gestart met een wiz fire build.. Kan iemand mij wat tips geven ?
Unwavering will is voor m'n gevoel bijna niet actief omdat ik alleen maar aan het rennen ben. (behalve bij de riftboss)

SoJ en Amulet moeten nog beter maar heb er nog niks anders voor in de plaats
Unwavering will kun je blind inwisselen voor Audacity, gemiddeld gezien sta je met een firewiz toch al dichterbij en ben je aan het rennen. Ben persoonlijk geen fan van meteor maar meer van explosive blast maar dat is speelstijl:) (en een WoW helpt ook dan). Afgezien van de amu/soj is het allemaal heel behoorlijk al weet ik niet of je aan het hele blachthornes vast moet houden. Als je toch meer CDR wilt hebben evt een crimsonsetje? Liefst aangevuld met hexingpants of mr. Yan natuurlijk als je toch aan het rennen bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Gisteravond weer leuke runs gehad met mede Tweakers. Helaas geen bruikbare loot. Wel een Nemesis bracers met holy damage en ander bracers met physiscal damage met beide goede stats.

Ook nog snel even de +7% IAS op mijn WKL gererolled na +9% damage.

Wel typische dat het eerste wat ik zie op een stream een 'exploit' is voor het verkrijgen van veel bloodsharts. En nu kadela torment only legs kan droppen is dat natuurlijk erg 'handig'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Verwijderd schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:50:
[...]

Unwavering will kun je blind inwisselen voor Audacity, gemiddeld gezien sta je met een firewiz toch al dichterbij en ben je aan het rennen. Ben persoonlijk geen fan van meteor maar meer van explosive blast maar dat is speelstijl:) (en een WoW helpt ook dan). Afgezien van de amu/soj is het allemaal heel behoorlijk al weet ik niet of je aan het hele blachthornes vast moet houden. Als je toch meer CDR wilt hebben evt een crimsonsetje? Liefst aangevuld met hexingpants of mr. Yan natuurlijk als je toch aan het rennen bent :)
Explosionblast had ik gisteren al even aanstaan maar later gewisseld.. Ga er vanavond nog eens naar kijken
Bedankt voor de pointers

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybergi
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08-2019

cybergi

ARCHANGELINC #2253

Ik ben best happy met de changes voor de DH.....wohooooo

Passive Skills
Awareness
Has been redesigned: Armor is now increased by 30% of your Dexterity

en daar ben ik ook erg happy mee met me full maruda set :)

Demon Hunter survivability is lower than we would like. While the Demon Hunter is not as tough as other classes, this can be frustrating when taken to an extreme. The change to the Awareness passive is a first step; we will be keeping an eye on this and making additional changes as needed in the future. The Marauder's Set bonuses are attractive, but often the pets would get in each other's way or Sentries would not use your spenders often enough. To help improve this set's functionality, Companions have received collision box revisions and the rate at which Sentries use your Hatred spenders has been increased.

lekkkkerrrrr

D3 Profile¦ArchangelINC#2253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteravond even shards gemaxed, vanavond als ik thuis ben meteen alles dumpen in shields en 2h weapons voor hopelijk een hellskull en een fotf.

Shoulders omgezet van condemn naar HF, heb nog een aughilds chest met hf damage.
Enige is dat ik dus fotf nodig heb.

Tot die tijd denk ik een 1h build met Darklight runnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
cybergi schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:57:
Ik ben best happy met de changes voor de DH.....wohooooo

Passive Skills
Awareness
Has been redesigned: Armor is now increased by 30% of your Dexterity

en daar ben ik ook erg happy mee met me full maruda set :)

Demon Hunter survivability is lower than we would like. While the Demon Hunter is not as tough as other classes, this can be frustrating when taken to an extreme. The change to the Awareness passive is a first step; we will be keeping an eye on this and making additional changes as needed in the future. The Marauder's Set bonuses are attractive, but often the pets would get in each other's way or Sentries would not use your spenders often enough. To help improve this set's functionality, Companions have received collision box revisions and the rate at which Sentries use your Hatred spenders has been increased.

lekkkkerrrrr
De changes zijn inderdaad leuk, tot je een Buriza, Ninth Cirri Satchel, Physical, Marauder Companion build hanteerde als alternatieve build.

Die build, zoals yours truly die toepaste op mijn tweede DH, is nu verneukt dankzij de change van Devouring Arrow naar Cold ipv Physical...

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:05
Wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:04:
[...]

De changes zijn inderdaad leuk, tot je een Buriza, Ninth Cirri Satchel, Physical, Marauder Companion build hanteerde als alternatieve build.

Die build, zoals yours truly die toepaste op mijn tweede DH, is nu verneukt dankzij de change van Devouring Arrow naar Cold ipv Physical...
Ik heb daar ook even naar gekeken omdat zoiets de richting was die ik met mijn DH op wilde gaan mogelijk (Fire speel ik al op wiz, dus clusterarrow build zoals ik nu heb deels heb sprak me minder aan om te gaan gearen, maar in princiepe kan je de pierce build toch ook "gewoon" met cold damage spelen of zie ik toch nog wat over het hoofd

Het pet gedeelte zal inderdaad wel minder presteren, wanneer je inderdaad de marauder bonus hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Dennism op 14-05-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 18:05
Patriot schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 18:59:
[...]

Pfffftt, hèhè. Dat sloeg nergens op, had je alles maar liep je te kloten omdat het goede common item niet wilde droppen 8)7

EDIT:
Snapt iemand deze:

[...]

Het lijkt alsof ze bedoelen dat je niet de affix krijgen kunt die je al hebt, maar dat wordt tegengesproken door deze:

[...]
nee het klopt wel, je kunt (gelukkig) niet meer het zelfde affix rollen op een item als je die stat al hebt.

daarnaast word gezegd dat er items zijn waar affixes op zitten die normaal niet op die type item voorkomen. in dat geval word de affix wel meegenomen in de nieuwe roll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:37
Het lijkt me sterk dat je de affix die er al op zit niet meer kunt krijgen, want als je 4,5% chc op een ring hebt en je wilt 6%, zou je dan verplicht zijn om eerst de 4,5% eraf te halen, voordat je een hogere roll kunt krijgen. Zou ik vreemd vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
lolgast schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:25:
Het lijkt me sterk dat je de affix die er al op zit niet meer kunt krijgen, want als je 4,5% chc op een ring hebt en je wilt 6%, zou je dan verplicht zijn om eerst de 4,5% eraf te halen, voordat je een hogere roll kunt krijgen. Zou ik vreemd vinden ;)
nee ik denk dat ze affixes bedoelen op items die er normaal niet opzitten, zoals 10% run speed op bracers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jullie moeten hem anders lezen:
It is no longer possible for the same affix to be randomly selected as the replacement for both of your new rolls
Je zult dus niet langer 2x +vitality krijgen als nieuwe stats als er al vit op zit, of 2x sockets, 2x whatever. Dát bedoelen ze er mee.

M.a.w., nooit meer 3 dezelfde stats als resultaat na enchanten.

Voorbeeld:

Armor met 3 sockets enchanten vóór de patch:
Optie 1: 3 sockets (geen wijziging)
Optie 2: 2 sockets
Optie 3: 1 socket

Na de patch:
Optie 1: 3 sockets (geen wijziging)
Optie 2: 2 sockets
Optie 3: iets anders

[ Voor 62% gewijzigd door Angeloonie op 14-05-2014 09:31 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:37
Angeloonie schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:27:
Jullie moeten hem anders lezen:

[...]

Je zult dus niet langer 2x +vitality krijgen als nieuwe stats als er al vit op zit, of 2x sockets, 2x whatever. Dát bedoelen ze er mee.

M.a.w., nooit meer 3 dezelfde stats als resultaat na enchanten.
Zo had ik hem wel begrepen gelukkig. Misschien kan ik gewoon niet uitleggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:02
Reminder: Patch 2.0.5. Now Live

Patch 2.0.5 is now live and it brought a lot of interesting changes. In case you haven't seen the official Patch notes and our datamined information, here is a small excerpt of the most interesting stuff:

Legendary crafted recipes no longer require specific Common armors or weapons and instead now require Common crafting materials!
Kadala now drops Torment Legendaries as well!
Gold Find from difficulty is now multiplicative!
Horadric Cache Legendary drop chance scales with difficulty!
Tyrael will now chat about his poor eating habits with less frequency!
Vooral dat laatste was game breaking natuurlijk ;)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
•Legendary crafted recipes no longer require specific Common armors or weapons and instead now require Common crafting materials

WOW dat heeft wel een impact op stashes :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Ook fijn... ik snap echt niets van de wizard met z'n wormhole.
In de vorige patch hebben ze de aantal teleports van 4 naar 3 gebracht maar met een grotere afstand.

En nu hebben ze hem terug gebracht naar 2. WTF, daar gaan de speed runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:42:
In de vorige patch hebben ze de aantal teleports van 4 naar 3 gebracht maar met een grotere afstand.

Als je verder leest zie je dat ze de cooldown hebben verlaagd... Effectief heb je nu evenveel teleports per minuut als hiervoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:42:

Ik las ergens op het Battle.net forum dat het voor speed runs bijna niets uitmaakt door de kortere CD. Ik geloof max 560 yard travel per min max in de oude situatie en 545 yard max oid in de nieuwe situatie, terwijl het voor gevechtsituaties een buff lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Daar heb je dus niets aan, ik gebruikte het als getaway... en das nu nier meer aan de orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Dj Neo Ziggy schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:51:
Daar heb je dus niets aan, ik gebruikte het als getaway... en das nu nier meer aan de orde.
2 teleports als getaway is goed genoeg in principe, je hebt zelfs extra tijd tussen de 2 casts zodat je je 2e cast beter kan timen/richten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Dennism schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:20:
[...]

Ik heb daar ook even naar gekeken omdat zoiets de richting was die ik met mijn DH op wilde gaan mogelijk (Fire speel ik al op wiz, dus clusterarrow build zoals ik nu heb deels heb sprak me minder aan om te gaan gearen, maar in princiepe kan je de pierce build toch ook "gewoon" met cold damage spelen of zie ik toch nog wat over het hoofd

Het pet gedeelte zal inderdaad wel minder presteren, wanneer je inderdaad de marauder bonus hebt.
De DH heeft geen goede synergy met cold skills. We hebben maar 2 andere Cold skills naast nu de nieuwe devouring arrow en die worden op dit moment bestempelt als zijnde "stront", namelijk elemental arrow (die niemand gebruikt zonder kridershot, ow wacht dan kan je dus geen buriza meer gebruiken) en rapid fire (waar de buriza niet op werkt en geen AOE doet).

Maar goed. Ik ga wel eens kijken wat de RNG mij oplevert qua drops. Als er een mooie frostburn dropt dan ga ik een cold build wel een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Gisteren voor het eerst solo een run op T2 gedaan op mijn WD. Ging zonder dood te gaan en nog redelijk rap. Dus dat is positief.
Daarna mijn build nog iets aangepast: Zombie Handler vervangen door pierce the veil en Spiritual atunement vervangen door Grave Injustice. Daarna nog een T2 run gedaan, ook deze ging best goed, hoewel ik nu wel het loodje legde tegen een elite.

Na afloop nog mat gezocht en gevonden voor fleering strap en er eentje gemaakt. Deze gaf wel een DPS boost, maar ik verlies iets van 89 AR, Eens zien of de DPS boost het verlies in toughness waard is. (Rolls op de belt waren niet super, slechts 5% AS wat de laagst mogelijke roll is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
Rann schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:52:
[...]

2 teleports als getaway is goed genoeg in principe, je hebt zelfs extra tijd tussen de 2 casts zodat je je 2e cast beter kan timen/richten!
ik heb het ff getest, en het ziet er iets "rustiger" uit.

Die archon alleen, ik kan nou niet echt opmaken of ie gebuffed of generfd is.
Ik heb namelijk alle runes aan dmv VYR's Amazing Arcana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
hey maar wel eindelijk een Fire Archon ! muhahah geweldig voor mn firemage, ill be come a fire GOD ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Wolf schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 09:53:
[...]

De DH heeft geen goede synergy met cold skills. We hebben maar 2 andere Cold skills naast nu de nieuwe devouring arrow en die worden op dit moment bestempelt als zijnde "stront", namelijk elemental arrow (die niemand gebruikt zonder kridershot, ow wacht dan kan je dus geen buriza meer gebruiken) en rapid fire (waar de buriza niet op werkt en geen AOE doet).

Maar goed. Ik ga wel eens kijken wat de RNG mij oplevert qua drops. Als er een mooie frostburn dropt dan ga ik een cold build wel een kans geven.
Ik speel lang niet altijd optimale builds, enkel als ik ze ook leuk vind. Ik heb in D3v op DH gespeeld met hungering Arrow en Elemental Arrow, de cold versie als build, samen met companion bat en 3 defensives :) vandaar dat het me wel leuk leek mogelijk die build weer op te pakken. Zal vast niet de beste build geweest zijn, maar MP4 (geloof ik) kon ik er leuk mee farmen met mijn crap gear en ik had er best plezier mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:50:
Gisteravond weer leuke runs gehad met mede Tweakers. Helaas geen bruikbare loot. Wel een Nemesis bracers met holy damage en ander bracers met physiscal damage met beide goede stats.

Ook nog snel even de +7% IAS op mijn WKL gererolled na +9% damage.

Wel typische dat het eerste wat ik zie op een stream een 'exploit' is voor het verkrijgen van veel bloodsharts. En nu kadela torment only legs kan droppen is dat natuurlijk erg 'handig'.
Ondanks 4 monks op een gegeven moment, helaas geen lekkere loot.
Gelukkig 1 monk flink op weg kunnen helpen die er eerst alleen maar achteraan liep :P
Die had alleen pech dat ie in shenlong fists die ik vond na 18 rolls geen socket kreeg....

Je WKL wordt wel lekker, vandaag krijgt m'n SoH gelukkig ook een kleine boost door de 10% :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Gisteren 5e char naar de 70 gekregen en nu alleen nog de DH maar heb daar geen zin in nog ;). Al is het maar 3 levels en kan het in 2 uurtjes gepiept zijn.

Wil eigenlijk verder met zowel Wiz, Monk als WD maar heb sinds gisterenavond ook zin om wellicht te kijken of er Thorn Builds te maken zijn. heb dat eigenlijk nog nooit geprobeerd in welk spel dan ook, leek me nogal saai, maar toch wil ik nu dit eens gaan proberen.

Zijn er al leden welke dit eens hebben gedaan? Waarschijnlijk wel maar ik zie er zelden iets over. Eigenlijk nooit :).

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:21:
[...]

Vyr is nu eigenlijk gewoon extreem overpowered...
Kan altijd beter he :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:14:
[...]

Ondanks 4 monks op een gegeven moment, helaas geen lekkere loot.
Gelukkig 1 monk flink op weg kunnen helpen die er eerst alleen maar achteraan liep :P
Die had alleen pech dat ie in shenlong fists die ik vond na 18 rolls geen socket kreeg....

Je WKL word wel lekker, vandaag krijgt m'n SoH gelukkig ook een kleine boost door de 10% :)
Kleine boost ? Hij gaat van 1982 naar ongeveer 2180 damage. De proc die erop zit is op basis van weapon damage. Is dit de weapon damage van de SoH of een average van beide weapons als het op basis is van de SoH zelf dan gaat die damage ook nog weer omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja kleine boost :P de lightning dmg roll is namelijk echt _super_ beroerd, de lage waarde is iets boven het minimum..... en ik heb al vit naar een socket moeten rollen, dus die kan ik niet boosten ;(
SoH proct volgens mij gebaseerd op mijn dmg? en word geboost door elemental damage.
Dus ik zag al crits ervan tussen de 2 en 4m, zal nu iets hoger worden.

[ Voor 12% gewijzigd door Vandread op 14-05-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
even voor de wd's gaan jullie ipv vampire bats/Rain of Toads gebruiken? hoor positieve geluiden op de forum dat je instant 15 fetishes hebt.. en geen mana kosten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het volgende;

Ik gebruik als Monk (solo) de Skeleton key (cannot die) op mijn Scoundrel, icm de Unity (all dmg is split between wearers of this item)! 50% dmg split dus ;)

Nu het doodgaan van de follower geen issue meer is vraag ik mij af wat de beste build voor de Scoundrel is, een handbow, crossbow of iets anders. En is dan dex of str belangrijk in zijn wapen om zoveel mogelijk dmg te doen. En wat stop ik dan in de overige ring en amu?

Of ga je iets doen zodat hij veel stun oid veroorzaakt. All res vit enzo zijn volgens mij overbodige zaken met de door mijn gebruikte combinatie voor mijn Scoundrel!

Graag jullie mening. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19:48
oostland33 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:31:
even voor de wd's gaan jullie ipv vampire bats/Rain of Toads gebruiken? hoor positieve geluiden op de forum dat je instant 15 fetishes hebt.. en geen mana kosten..
Vanochtend even kort gespeeld met Pyrogeist en Vampire Bats (goede Magefist geloot met +fire vandaar) en dat houdt nog niet over - gelijk aan pre-patch.

Wel ontzettend blij met de Mojo fix, bijna 70k paper dps erop vooruit gegaan doordat mijn mojo aan beide kanten bijna 150dmg erbij heeft gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Hafermaut schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:38:
[...]

Vanochtend even kort gespeeld met Pyrogeist en Vampire Bats (goede Magefist geloot met +fire vandaar) en dat houdt nog niet over - gelijk aan pre-patch.

Wel ontzettend blij met de Mojo fix, bijna 70k paper dps erop vooruit gegaan doordat mijn mojo aan beide kanten bijna 150dmg erbij heeft gekregen.
wow lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:29:
Ja kleine boost :P de lightning dmg roll is namelijk echt _super_ beroerd, de lage waarde is iets boven het minimum..... en ik heb al vit naar een socket moeten rollen, dus die kan ik niet boosten ;(
SoH proct volgens mij gebaseerd op mijn dmg? en word geboost door elemental damage.
Dus ik zag al crits ervan tussen de 2 en 4m, zal nu iets hoger worden.
Mooie crits.

Gisteren voor de runs 'Inner Sanctuary' - 'Forbidden Palace' gebruikt ipv 'Serinity'. Ik denk dat ik hem in mijn build houd. En mijn mantra definitief wijzig naar 'Mantra of Healing' - 'Sustenance'. En ook nog de passive 'Guardian's Path' vervang door 'Exalted Soul'.

Nieuwe build

Daarna nog 'even' mijn pants opnieuw craften met lightning res. En dan moet T3 geen probleem meer zijn qua Survivability. DPS was zowieso al geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

oostland33 schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:31:
die gebruik ik altijd al, bij VB moet je stilstaan, dat zuigt nogal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:21
Bosmonster schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:21:
[...]

Vyr is nu eigenlijk gewoon extreem overpowered...
Hoezo is het nu extreem OP, enlighten me plz?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

NastyNickNL schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 08:09:
Ik moet vanavond echt eens een WD beginnen op HC maar waar haal ik de tijd vandaan :)
Die van mij is alweer 68, gister was die nog lvl11 :P
got boosted joinen ;) Maar ze hebben de Hermit quest gefixed, er lopen nu spiders rond, en Hellrift is ook gefixed, lopen nu elites rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Ik ben in dubio. Zal ik proberen de fleeting strap die ik heb gecraft op mijn WD rerollen of gewoon een nieuwe proberen te maken.

Versie die ik nu heb is:
Int: 466 (415-500)
Vit: 416 (415-500)
Attack speed: 5% (5%-7%)
Firebomb Damage +10% (?? - 15%)

Secondary stats zijn niet zo belangrijk.

Ik zou de firebomb damage kunnen proberen te rollen naar All Resist, maar dan blijf ik zitten met de minimale Attack speed roll. Of een reroll doen op de Attack speed, maar dan vind ik de toughness weer wat laag.

Wat zouden jullie doen? (Ik moet in elk geval weer souls scoren om te craften of rollen :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

_Peter2_ schreef op woensdag 14 mei 2014 @ 10:47:
Ik ben in dubio. Zal ik proberen de fleeting strap die ik heb gecraft op mijn WD rerollen of gewoon een nieuwe proberen te maken.

Versie die ik nu heb is:
Int: 466 (415-500)
Vit: 416 (415-500)
Attack speed: 5% (5%-7%)
Firebomb Damage +10% (?? - 15%)

Secondary stats zijn niet zo belengrijk.

Ik zou de firebomb damage kunnen proberen te rollen naar All Resist, maar dan blijf ik zitten met de minimale Attack speed roll. Of een reroll doen op de Attack speed, maar dan vind ik de toughness weer wat laag.

Wat zouden jullie doen? (Ik moet in elk geval weer souls scoren om te craften of rollen :D )
Nieuwe maken

Als je geen skill dmg op je riem nodig hebt en alleen de ias wil als offensive stat op je riem, kan je het beste zorgen dat je defensive stats zo hoog mogelijk zijn.

Tevens zijn de huidige secondary stats dusdanig belangrijk om te weten dat als er al een resistance opzit als secondary je er toch geen all ress meer op kan rollen :)

Liefst heb je dus een fleeting met al int/vit/x ias en allres zodat je of de allres hoger kan rollen of de ias omhoog kan brenge

edit:
net gecheckt je hebt er lightnign res op zitten, dus gewoon salvagen en opnieuw proberen

[ Voor 6% gewijzigd door Bokkie op 14-05-2014 10:51 ]

Pagina: 1 ... 30 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]