Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 25-09 20:17
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Voor de monk is het alleen maar aanpassen van elemental damages...
Gisteren m'n 4e shenlongs assault gevonden, terwijl ik die andere nog nooit gevonden heb....
Ik moest helaas wat eerder afhaken... Maar t3 rifts gingen als een speerAnno schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:32:
[...]
Was leuk, het was uiteindelijk geen full monk run. Maar dat mocht de pret niet drukken. In het begin T1 split bounties gedaan. En daarna T3 rifts en die gingen lekker vlot.
Ik ben vanavond in ieder geval wel online.
Battle.net || Strava
WhoeehoeeeVandread schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:36:
Seau dat zijn nogal een paar wijzigingen voor de Crusader.
Voor de monk is het alleen maar aanpassen van elemental damages...
Gisteren m'n 4e shenlongs assault gevonden, terwijl ik die andere nog nooit gevonden heb....
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Zodra ik daar mee klaar ben ga ik mijn nieuwe main bepalen en maar eens betere gear zoeken en over een leuke build nadenken. Geen prebuild maar gewoon iets met skills welke ik leuk vind om te gebruiken en welke goed combineren.
Jammer genoeg minder tijd om te spelen dan ik zou willen maar ik ermaak me in de spaarzame uurtjes prima.
Ik brand alleen om ook HC te gaan spelen maar eigenlijk wil ik ook eerst eenmain upgearen.
[ Voor 9% gewijzigd door Ngangatar op 13-05-2014 09:41 ]
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Die T3 rifts gingen inderdaad als de brandweer, moest als een idioot achter Vuurzee aan blijven rennen om überhaupt nog iets te raken met mijn barbje.....retlaw schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:37:
[...]
Ik moest helaas wat eerder afhaken... Maar t3 rifts gingen als een speer. Ik hoop vanavond weer online te zijn en dan wat langer te kunnen spelen.
Ik denk dat met een 4e monk met inner sanctuary ipv een mantra de Elite packs helemaal snel weg zijn.retlaw schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:37:
[...]
Ik moest helaas wat eerder afhaken... Maar t3 rifts gingen als een speer. Ik hoop vanavond weer online te zijn en dan wat langer te kunnen spelen.
En een monk die palmed met fist of aztoerk zou ook flink schelen
Gisteren wat Magda runs gedaan met Palm ipv sweeping wind, bij de eerste wave van berserkers allemaal palmen, LTK erop los en magda is een halve balk health kwijt en ze klapt ook uit elkaar
Lukt helaas maar niet om Cain's pants te maken met dex/vit/lightning res/2 sockets....
[ Voor 3% gewijzigd door Vandread op 13-05-2014 10:04 ]
Finery was al interessant (300 str voor een passive? yes please!), maar wordt nu mogelijk nog sterker? Keuzes, keuzes
Kan nou niet zeggen dat de barb nu echt flink veranderd, als ik dat zo lees is er geen enkele reden om van m'n lightning whirlwind/hammer barb af te stappen? Wel wat meer cold damage opties om misschien wat anders te proberen maar ik ben bang van nietAngeloonie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:06:
[...]
WTF Blizzard
Alle classes een flinke lijst aanpassingen, de DH krijgt slechts 1 nuttige wijziging en 2 bugfixes![]()
Way to go!
Ik hoop dat blizz de vyr set voor wizard zo fixed dat je dan ook fire,cold,lightning en arcane dmg tegelijkertijd doet. Met een tal set word dat best OP icm met de passive elemental exposure. Zal wel denk ik niet zo zijn, de rune die selecteert bij archon word dan zeg maar de elemental dmg. Alleen word fire dan super domimant, wat ik minder vind.
In ieder geval keuze uit meerdere erg goede passivesDeBierVampier schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:04:
Holy shit @ crusader changes. Heerlijk dat heavenly strength geen movement speed penalty meer heeft. Echter nu de Holy Cause passive is gefixt en Towering Shield een gigantische buff heeft gekregen, moet ik twee passives uitzoeken om te vervangen
Finery was al interessant (300 str voor een passive? yes please!), maar wordt nu mogelijk nog sterker? Keuzes, keuzes
Gelukkig heb ik mijn shoulders met HF bonus en cooldown bewaard.
Nu dus alleen op zoek naar een Fate of the Fell.
Bop gaat in de kast tot die tijd 1h flail lightning build.
@An1mA
Ja ik las het
Dat betekend dat BS builds netto achteruit gaan ondanks de passive buffs die je kan pakken.
Heb de runes van akarat nog eens doorgelezen, maar is minder erg dan ik eerst dacht, 6 piece akkhan is nog steeds heel goed, ipv unlimited cooldowns krijg je nu een resource boost (en dmg boosT) hij is alleen niet nonstop up te houden.
6/6 akkhans + fotf met max cooldown is de nieuwe cookiecutter denk ipv bop/condembuilds
[ Voor 23% gewijzigd door Bokkie op 13-05-2014 10:14 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Sommige moeten eerst die 3de vyr's items zien te krijgen -_-An1mA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:06:
@bokkie blessed shield shattering throw word juist generfed. Doet nu 330% weapon dmg ipv zoals beschreven 50%.
Ik hoop dat blizz de vyr set voor wizard zo fixed dat je dan ook fire,cold,lightning en arcane dmg tegelijkertijd doet. Met een tal set word dat best OP icm met de passive elemental exposure. Zal wel denk ik niet zo zijn, de rune die selecteert bij archon word dan zeg maar de elemental dmg. Alleen word fire dan super domimant, wat ik minder vind.
Legion 7i i9 3080 32gb
Komt goed uit voor men build ook hehe
voor de rest niet veel soeps voor de monk maar ja... maar es wat andere chars beginnen lvlen !
Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Misschien moet we je kunnen marken. Een icon boven je character of zo. Was je gisteren wel een paar keer kwijt tussen alle mobs. En zonder dat ik het door had was je alweer bij het volgende groepje.Vandread schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:01:
Hehe sorry, beetje teveel met Anima meegelopen dus dan heb je er het tempo flink inhangen, enkele verdwaalde mobs laat ik meestal staan. Wel leuk om te horen dat een barb moeite heeft je bij te houden
[...]
Ik denk dat met een 4e monk met inner sanctuary ipv een mantra de Elite packs helemaal snel weg zijn.
En een monk die palmed met fist of aztoerk zou ook flink schelen*poef*
Gisteren wat Magda runs gedaan met Palm ipv sweeping wind, bij de eerste wave van berserkers allemaal palmen, LTK erop los en magda is een halve balk health kwijt en ze klapt ook uit elkaar
Lukt helaas maar niet om Cain's pants te maken met dex/vit/lightning res/2 sockets....
Die inner sanctuary is een goed idee.
Jammer dat ik die Fist of Azturrasq.. *kuch* *kuch* gesalvaged heb. Had slechts 2100 damage en ik dacht dat ik ze nooit zou gebruiken. En ik had souls nodig.
Hmm dus je kunt nu ook een Spirit Barrage + Acid Cloud build gaan combineren met Fetish Sycophants als je dat wilt. Vraag is wel of je dan snel genoeg fetishes spawnt, maar dat is op zich wel interessant.Fetish Sycophants When you hit enemies with your spells, you have up to a 10% chance to summon a dagger-wielding Fetish to fight by your side for 60 seconds. (No longer requires a physical realm spell, chance up from 5%)
Verder hebben ze zich zo te zien vooral gericht op het aangeven van elemental damage en het aanbrengen van diversiteit daarin. Leuk, maar hopelijk komen er dan ook wat meer legendaries bij die daarop gericht zijn. Er is nu behoorlijk wat fire spul, een beetje lightning en dat was het wel.
[ Voor 24% gewijzigd door Morrar op 13-05-2014 10:17 ]
Heb gewoon nog steeds mijn lvl 60 fist met 80% bewaard puur voor utility met palm buildAnno schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:14:
[...]
Jammer dat ik die Fist of Azturrasq.. *kuch* *kuch* gesalvaged heb. Had slechts 2100 damage en ik dacht dat ik ze nooit zou gebruiken. En ik had souls nodig.
Tenzij ze de procrate hebben aangepast blijft Vampire Bats de efficiëntste ; nu komt Spirit Barrage en Acid Clould op hetzelfde niveau (schat ik) als VB pre-patch. Goed genoeg voor mij!Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:15:
[...]
Hmm dus je kunt nu ook een Spirit Barrage + Acid Cloud build gaan combineren met Fetish Sycophants als je dat wilt. Vraag is wel of je dan snel genoeg fetishes spawnt, maar dat is op zich wel interessant.
Ik was toch nog op zoek naar een nieuw amulet, ik denk dat ik mijn build vooral ga laten afhangen van de roll daarop. Verder zeer content met de patchnotes
Edit: @Xtr3me4me
Anno schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:37:
Nice 2.0.5 morgen, datamind patch notes @ DiabloFans.
link
[ Voor 14% gewijzigd door Hafermaut op 13-05-2014 10:19 ]
http://www.diablofans.com...class-changes-and-stringsXtr3me4me schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:17:
Iemand linkje naar de veranderingen in patch 2.0.5?
Procrate is van 5% naar 10% gegaan. VB zal waarschijnlijk sneller zijn, maar Spirit Barrage met Well of Souls gaat ook aardig rap volgens mij.Hafermaut schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:18:
Tenzij ze de procrate hebben aangepast blijft Vampire Bats de efficiëntste ; nu komt Spirit Barrage en Acid Clould op hetzelfde niveau (schat ik) als VB pre-patch. Goed genoeg voor mij!
[ Voor 47% gewijzigd door Morrar op 13-05-2014 10:20 ]
.. het was een beetje dom van. En ik heb het al vaker gehad. Op een gegeven moment wil ik iets enchanten en dan zijn mijn souls zo op. Vervolgens gaan mijn legs eraan die ik voor de zekerheid in mijn stash bewaard had.Bokkie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:15:
[...]
Heb gewoon nog steeds mijn lvl 60 fist met 80% bewaard puur voor utility met palm build
- Blaat
- Registratie: September 2007
- Laatst online: 25-09 20:17
Hardware Fanaat
:strip_exif()/u/233284/crop573f69b75d616.gif?f=community)
Voor iedereen die deze fist heeft, gebruik de Essence Burn rune.Bokkie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:15:
[...]
Heb gewoon nog steeds mijn lvl 60 fist met 80% bewaard puur voor utility met palm build
Essence burn maakt palm "besmettelijk" met als nadeel dat de explosie met weapon damage schaalt in plaats van %MonsterHP.
Met deze Fist of Az'Turrasq schijnen die explosies dus weer met %MonsterHP te schalen terwijl ze ook "besmettelijk" zijn. Dat is dus met groepen mobs echt BIZAR sterk...
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Daarnaast eindelijk wrath voor blocken. Dat ze dat niet met dag 1 al hadden ingevoerd heeft me altijd verbaast.
Jammer van de Shattering Throw nerf, want dat was volgens mij de enige holy option binnen blessed shield... Damage door de helft ga je ook best wel merken lijkt me.
[ Voor 27% gewijzigd door Morrar op 13-05-2014 10:25 ]
Oh well, dan maar hopen dat ik de Akkhan Gauntlets vind, dan heb ik 5 pieces en kan ik lekker in perma-champion mode rondrennen met 35% increased damage.
Jaaaaaaaa!Fetish Sycophants When you hit enemies with your spells, you have up to a 10% chance to summon a dagger-wielding Fetish to fight by your side for 60 seconds. (No longer requires a physical realm spell, chance up from 5%)
Dit betekent dat ik mijn build weer kan aanpassen naar mijn spirit barrage build!

Oh, lekker!Summon Zombie Dogs Cooldown: 45 seconds / Summon 3 Zombie Dogs from the depths to fight by your side. Each dog deals 30% of your weapon damage as Physical per hit. (Up from 12%)
Humongoid : The Gargantuan gains the Cleave ability, allowing its attacks to hit multiple enemies for 130% of your weapon damage as Cold. (Damage was Physical)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Voor mensen die nu cdr spelen zonder de vyr set word het weer leuk om te regearen ja. Voor jou toch geen probleem omdat je toch geen cdr archon speeltmarkklok schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:09:
[...]
Sommige moeten eerst die 3de vyr's items zien te krijgen -_-
Laatste paar dagen wel hoorAn1mA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:35:
[...]
Voor mensen die nu cdr spelen zonder de vyr set word het weer leuk om te regearen ja. Voor jou toch geen probleem omdat je toch geen cdr archon speelt
Legion 7i i9 3080 32gb
volgens mijn wordt de hele pets build gebuffed.....ga denk ik maar eens een WD levellenVerwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:37:
Ligt het aan mij of wordt WD Fetish Sycophants build flink gebuffed?
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Spawn rate is een buff. Verder is het vooral een verbreding van de spec, omdat je nu niet meer gebonden bent aan physical realm spells.Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:37:
ik zie niet in hoe dat een nerf is?
het is toch gebuffed?
Behalve dan dat het 330% was i.p.v. de genoemde 50%playlogic schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:38:
Shattering Throw : When the shield hits an enemy, it splits into 3 small fragments that bounce between nearby enemies, dealing 170% weapon damage as Holy to all enemies hit. (Up from 50%, damage element now specified)
ik zie niet in hoe dat een nerf is?
het is toch gebuffed?
Legion 7i i9 3080 32gb
Uhm mijn tooltip ingame geeft op dit moment 50% aan ?Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:39:
[...]
Behalve dan dat het 330% was i.p.v. de genoemde 50%
Zie boven:Ashrah schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:40:
[...]
Uhm mijn tooltip ingame geeft op dit moment 50% aan ?
DeBierVampier schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:25:
Aahh crap. Heb zojuist de stealth nerf van Blessed Shield - Shattering Throw ontdekt. In tegenstelling wat de tooltip nu zegt doet elk shield 330% weapon damage, is nu teruggebracht naar 170%
Verwijderd
Ja precies, maar ik denk dat ik evengoed blijf bij de skills die ik nu heb aangezien ik hier nu gewend aan ben (Dogs, Garg, Piranhado, Spirit Walk, Firebats, Firebomb)Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:38:
[...]
Spawn rate is een buff. Verder is het vooral een verbreding van de spec, omdat je nu niet meer gebonden bent aan physical realm spells.
Hoeft niet perse zo te zijn, je moet nu hitten ipv attacken. Daarnaast is het niet een flat 5% kans, maar van 1% tot 10% kans op een fetish.Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:37:
@markklok ik zie je geen crimson set of born set dragen fake cdr archon
met de base skill damage increase scheelt het uiteindelijk 70%. dat is nog te overzien.
[ Voor 3% gewijzigd door playlogic op 13-05-2014 10:51 ]
Je kijkt niet goed het gaat om de damage bonus op Shattering Throw niet op Blessed Shield.
Dan is een areaDmg main nog steeds het belangrijkste.An1mA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:50:
[...]
Hoeft niet perse zo te zijn, je moet nu hitten ipv attacken. Daarnaast is het niet een flat 5% kans, maar van 1% tot 10% kans op een fetish.
Maar dat maakt ook dat hexes en dergelijken weer mogelijk zijn.
rain of toads en dergelijken kunnen ook heerlijk worden.
[ Voor 6% gewijzigd door hexta op 13-05-2014 10:58 ]
SlaineMcRoth#2316 76561197992282479
Ik draaide op 49,89%An1mA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:50:
[...]
Hoeft niet perse zo te zijn, je moet nu hitten ipv attacken. Daarnaast is het niet een flat 5% kans, maar van 1% tot 10% kans op een fetish.
Legion 7i i9 3080 32gb
[ Voor 13% gewijzigd door Ricmaniac op 13-05-2014 11:06 ]
Lijkt alsof je gelijk hebt....Wolf schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:19:
[...]
Voor iedereen die deze fist heeft, gebruik de Essence Burn rune.
Essence burn maakt palm "besmettelijk" met als nadeel dat de explosie met weapon damage schaalt in plaats van %MonsterHP.
Met deze Fist of Az'Turrasq schijnen die explosies dus weer met %MonsterHP te schalen terwijl ze ook "besmettelijk" zijn. Dat is dus met groepen mobs echt BIZAR sterk...
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12373217208#8
Dat is echt freakishly... mits je FoA hebt....
@Anno.....

[ Voor 5% gewijzigd door Vandread op 13-05-2014 11:07 ]
De damage was geen bonus, maar deed 50% van de main damage (= 340% weapon damage). Althans dat was de bedoeling, maar volgens mij deed het gewoon 100% van de damage, dus de volle 340% weapon damage.Ashrah schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:55:
[...]
Je kijkt niet goed het gaat om de damage bonus op Shattering Throw niet op Blessed Shield.
Nu wordt dat dus veranderd in een vlakke 170% weapon damage (dus de helft van de oude 340% weapon damage). Dat betekent dat je in de praktijk de helft van de schade gaat doen die je nu doet (vanwege die bug fix).
Maar goed, het is dus de vraag of die tooltip error er was inderdaad, anders valt het mee.
[ Voor 10% gewijzigd door Morrar op 13-05-2014 11:10 ]
Haha, zat hier op te wachten. Helemaal na wat Wolf schreef baal ik nu echt. Als ik dat had geweten.... zucht. Nou ja misschien dropt er nog wel een samen met die WKL
mja mijne is lvl 60 dus die weapon scale dmg is poepWolf schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:19:
[...]
Voor iedereen die deze fist heeft, gebruik de Essence Burn rune.
Ik gebruikte essence burn @60 wel omdat die dusdanig bugged was dat de explosies met crit mijn hele scherm vol met sweeping wind tornados gooide met extra damage.
Maar als ik het goed begrijp is dus mijn 60 ook op llv70 met essence burn juist er goed?
http://us.battle.net/d3/en/item/the-fist-of-azturrasq-3LLNas
of
http://us.battle.net/d3/en/item/the-fist-of-azturrasq
@anno
Ik heb het ook snel afgeleerd om dingen snel te salvagen, helemaal ivm veranderingen ingame in combinatie met elemental dmg en oranje proc items.
Daarom heb ik de duvel en z'n moer aan daibo's met oranje procs bewaard.
Ik heb de 2e met 82%Vandread schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:14:
Ligt eraan welke je hebt
of
@anno
Ik heb het ook snel afgeleerd om dingen snel te salvagen, helemaal ivm veranderingen ingame in combinatie met elemental dmg en oranje proc items.
Vanaf nu moet ik dat ook maar 'weer' gaan doen. Heb nog wel een perfecte +% fire elemental damage bracers. En 2 stukken (Shoulders en neck) van de 2 handed monk set (Sunwuko's). En een RoRG. Maar de rest allemaal gesalvaged vorige week...Vandread schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:14:
Ligt eraan welke je hebt
of
@anno
Verwijderd
Er staat "Legendary Sources and Mojos are not being appropriately up-ranked to have more powerful base Damage than Rare ones - this is bug that will be fixed"hexta schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:20:
Is er al info wat ze nou eigenlijk met de mojo's van plan waren? Ik ben het misschien vergeten of heb niet goed opgelet maar ik dacht dat ze daar dingen aan gingen veranderen?
Maar het staat onder The Changes We Can Expect, dingen waarvan Blizzard gezegd heeft dat ze het zouden fixen maar niet specifiek bij Patch 2.0.5.
Ah, bedankt!Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:22:
[...]
Er staat "Legendary Sources and Mojos are not being appropriately up-ranked to have more powerful base Damage than Rare ones - this is bug that will be fixed"
Maar het staat onder The Changes We Can Expect, dingen waarvan Blizzard gezegd heeft dat ze het zouden fixen maar niet specifiek bij Patch 2.0.5.
Ik, link staat onder mijn post.oostland33 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:24:
iemand een wd petbuild ben benieuwd met welke skills jullie spelen.. (en gear)
http://eu.battle.net/d3/e...ie1944-2958/hero/35440340oostland33 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:24:
Ring is ff geparkeerd bij m'n andere
Verwijderd
Ik speel geen volledige petbuild maar als je een volledige petbuild wilt gaan, is het belangrijk om Mask of Jeram en Tasker and Theo te halen en veel bonus Physical Damage te bouwen.oostland33 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:24:
Zie:oostland33 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:24:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/12091749472
Dit is mijn huidige variant:
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Morrar-2803/hero/41221559
[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 13-05-2014 11:36 ]
Active Skillsoostland33 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:24:
Firebomb - Pyrogeist
Firebats - Vampire Bats
Summon Zombie Dogs - Burning Dogs
Spirit Walk - Jaunt
Piranhas - Piranhado
Gargantuan - Wrathful Protector
Passive Skills
Grave Injustice
Fetish Sycophants
Pierce the Veil
Midnight Feast
http://www.diabloprogress...rokk-2820/Witchy/42628990
Op het moment heb ik +fire gestacked, en Mask of Jeram en Tasker&Theo willen niet echt voor me. Heb al een karrevracht shards in Kadala gepropt, maar tot nu toe, helaas.
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
mask heb ik maar jah die tasker... grrrVerwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:28:
[...]
Ik speel geen volledige petbuild maar als je een volledige petbuild wilt gaan, is het belangrijk om Mask of Jeram en Tasker and Theo te halen en veel bonus Physical Damage te bouwen.
Legion 7i i9 3080 32gb
Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl
got boosted ff joinenNastyNickNL schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:47:
Maar ff een HC WD levelen vanavond. Hopelijk snel een T&T en Jeram
http://gotboosted.templeofzakarum.com/
Ga denk ik ook ff (alweer

[ Voor 8% gewijzigd door Cthulhu op 13-05-2014 12:05 ]
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Geinig initiatief! Is er ook zoiets voor SC?Cthulhu schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:03:
[...]
got boosted ff joinen
Ga denk ik ook ff (alweer) een WD lvlen
Battle.net || Strava
Wel eerst ff jezelf naar HC paragon level 10 werkenCthulhu schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:03:
[...]
got boosted ff joinen
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Weet ik niet, gaat wel rete snel, was gister binnen een paar minuten al lvl 30
Ben nu alweer lvl62 op mijn DH
[ Voor 6% gewijzigd door Cthulhu op 13-05-2014 12:15 ]
ah thnx zal ik doenCthulhu schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:03:
[...]
got boosted ff joinen
Ja je moet wel minmaal PL10 zijn op HCNgangatar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:11:
[...]
Wel eerst ff jezelf naar HC paragon level 10 werken.
Ik ben PL98
- Bosmonster
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 22-09 16:31
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Qck Diablo 3 Logo Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Witch Doctor Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Monk Edition
- Steelseries Qck Diablo 3 Demon Hunter Edition
- Steelseries Diablo 3
- Steelseries QcK Mini Diablo 3 Logo Edition
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Diablo III (Collectors Edition)
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
:strip_exif()/u/27216/bosmonster_dropdown.gif?f=community)
Maar on hit, werkt dat dan ook voor je pets (dus fetishes die fetishes spawnen?). En anders ben ik benieuwd naar de uiteindelijke procrate..
Interessant spul!
20% meer leven is ook mooi meegenomen.
D3 Armory / Battletag NeooeN#2211
Hands of Lightning : Increase the number of hits in the second strike from 7 to 10 and increasing damage to 429% weapon damage as Lightning. (Damage was Physical)
Oehlala! veryy nice!
Alleen nog geen idee wanneer de patch komt
Las dat het vermoedelijk morgen komt

[ Voor 20% gewijzigd door Xtr3me4me op 13-05-2014 13:05 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Het word geen vervanging voor fetishes iig.. (Die doen nu bij mij 10-15M crits in een solo game)
Zie mezelf verder dus niks wijzigen in mn build, op de movement speed passive na voor snelle farm runs ofzo. En misschien eens kijken naar die andere firebats met 150 mana start.
[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 13-05-2014 13:00 ]
Patch is morgen.Xtr3me4me schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:59:
Way of the Hundred Fists
Hands of Lightning : Increase the number of hits in the second strike from 7 to 10 and increasing damage to 429% weapon damage as Lightning. (Damage was Physical)
Oehlala! veryy nice!
Alleen nog geen idee wanneer de patch komt
Ik wil graag 'Strongarm bracers' vinden en dan 'Deadly Reach' - 'Scattered blow' gaan gebruiken.Ik zag op de stream van AvoidLol dat het effect ook stacked
[ Voor 5% gewijzigd door Anno op 13-05-2014 13:11 ]
Lijkt me niet...Bosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:48:
Ben wel benieuwd naar de sycophant passive wijzigingen.. ipv 5% "on cast" wordt het 10% "on hit". Je kunt dus niet meer domweg een beetje om je heen firebatten
Maar on hit, werkt dat dan ook voor je pets (dus fetishes die fetishes spawnen?). En anders ben ik benieuwd naar de uiteindelijke procrate..
Interessant spul!
Keerzijde van al dit moois is dat je niet meer fetishes kunt "opbouwen" Je zal monsters moeten raken voor het opbouwen van een flink aantal fetishes.....
Dat kan ik ook doen maar ik wil de set bonus van Aughilds niet kwijt....Anno schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:09:
[...]
Patch is morgen.
Ik wil graag 'Strongarm bracers' vinden en dan 'Deadly Reach' - 'Scattered blow' gaan gebruiken.Ik zag op de stream van AvoidLol dat het effect ook stacked
Pets proccen niks afaik, dus je zult zelf moeten hitten. Ik ga bats vervangen voor totd iigBosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 12:48:
Ben wel benieuwd naar de sycophant passive wijzigingen.. ipv 5% "on cast" wordt het 10% "on hit". Je kunt dus niet meer domweg een beetje om je heen firebatten
Interessant spul!
Hmm, die Aughilds bonus is wel mooi. Misschien toch mijn Born's chest en shoulders vervangen door Aughilds. Heb nog wel een RoRG. Verlies dan CHD op een ring. Maar die win ik dan wel weer terug met die +%elite damage.Vandread schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:17:
[...]
Dat kan ik ook doen maar ik wil de set bonus van Aughilds niet kwijt....
En dan kan ik alsnog Strongarm bracers gebruiken. Moet ik ze nog wel eerst vinden met goede rolls. Maar daar kan kadala me wel mee helpen. Helemaal als je straks meer sharts krijgt op hogere torment.
[ Voor 19% gewijzigd door Anno op 13-05-2014 13:26 ]
- Bosmonster
*zucht*
- Muismatten
- Steelseries Diablo 3
- Apple Mac OS X
- Diablo III
- Activision Blizzard
- Battlenet
- Muizen
- Diablo
- Hack and slash
- Steelseries
- Pc-game
- Blizzard Entertainment
- Rpg
Daar hebben we gelukkig de Zuni bonus voor!Apsie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:09:
[...]
Lijkt me niet...
Keerzijde van al dit moois is dat je niet meer fetishes kunt "opbouwen" Je zal monsters moeten raken voor het opbouwen van een flink aantal fetishes.....
Totd?An1mA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:22:
[...]
Pets proccen niks afaik, dus je zult zelf moeten hitten. Ik ga bats vervangen voor totd iig
Bijkomend voordeel is ook nog dat een Piranhado ook lekker zal blijven proccen. Misschien in 2.0.5. mijn Cold Damage amulet er maar weer bijpakken en Spirit Barrage met Well of Souls combineren met Frozen Piranhas voor wat meer uptime van de Piranhas.An1mA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:22:
[...]
Pets proccen niks afaik, dus je zult zelf moeten hitten. Ik ga bats vervangen voor totd iig
Armor of the kind regent + golden scourge
dan voor +holy damage een hallowed barricade
passives: holy cause, ferfor and fanaticism
[ Voor 3% gewijzigd door playlogic op 13-05-2014 13:39 ]
zoveel keuzes... Mijn aughild set is nu twee stuks en wacht nog op een mooie rorg om volledig tot zijn recht te komenAnno schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:23:
[...]
Hmm, die Aughilds bonus is wel mooi. Misschien toch mijn Born's chest en shoulders vervangen door Aughilds. Heb nog wel een RoRG. Verlies dan CHD op een ring. Maar die win ik dan wel weer terug met die +%elite damage.
En dan kan ik alsnog Strongarm bracers gebruiken. Moet ik ze nog wel eerst vinden met goede rolls. Maar daar kan kadala me wel mee helpen. Helemaal als je straks meer sharts krijgt op hogere torment.
Was het weer even vergeten en blind aan het farmen voor de monk only set. Maar er valt best nog wel wat te halen.
Ga denk ik maar voor een cain pants en cain gloves totdat ik meer set items vindt...
Strongarms doen het lekker. Die van mij hebben helaas lage %damage on knockback. Maar 20% op alles is nog meer dan 15% op elites. De vervanging voor aughilds bracers dus nog niet waard.
Battle.net || Strava
rain of toads op een groep zou genoeg moeten zijn?An1mA schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:22:
[...]
Moet je maar net hebben, voor beginners is het, lijkt mij, een drempel....Bosmonster schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:32:
[...]
Daar hebben we gelukkig de Zuni bonus voor!
Dat lijkt me een goed idee. Aangezien je nu twee losse set items hebt. Gloves craften was voor mij alleen een leidensweg. Ik heb ongeveer 30 gecraft voordat ik diegene heb die ik nu heb. En die hebben ook nog een lage CHD roll en geen correcte secondaire res.retlaw schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:40:
[...]
Ga denk ik maar voor een cain pants en cain gloves totdat ik meer set items vindt...
Juust em ^^hexta schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:43:
[...]
rain of toads op een groep zou genoeg moeten zijn?
Dus gewoon apart zoeken naar de quests
Was laatst tot 05:00 bezig met het zoeken naar die mats. Alleen dat speciale spookje wilde maar niet komenVandread schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:59:
Gewoon in een groepje farmen, dan heb je behoorlijk vlot die mats.
Dus gewoon apart zoeken naar de quests
Er zijn maar liefst zes bounties die je kunt doen he:Xtr3me4me schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:00:
[...]
Was laatst tot 05:00 bezig met het zoeken naar die mats. Alleen dat speciale spookje wilde maar niet komen
A1: Ghost of Fecklar
A1: Kill Hawtorne Gable
A1: Martriarch's Bones
A2: Kill the Tomekeeper
A2: Kill the Archivist
A2: Treasure of Khan Debab (of zoiets)
Eens in de 3-5 games is het wel raak, dus je hebt niet eens een groepje nodig eigenlijk.
Volgens mij is er ook een community voor. Maar ik weet alleen niet hoe die heet.Xtr3me4me schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:58:
Ik moet alleen nog de aughild bracers craften, alleen heb mega pech met het droppen van het benodigde legendary item
Inmiddels weer 10 van die plates in stash, gewoon puur alleen om tijdens act1 bounty runs de cemetary mee te pakken. ongeacht welke bounty er is
Was hiermee bezig:Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:02:
[...]
Er zijn maar liefst zes bounties die je kunt doen he:
Eens in de 3-5 games is het wel raak, dus je hebt niet eens een groepje nodig eigenlijk.
Ongeveer 4 uur lang

Treasure of Khan Dabab is verschrikkelijk. Goed voor loot, maar ik vind hem erg ineffeciënt. Aangezien Hawthorne Gable naast het waypoint spawned doe ik eigenlijk alleen die.Morrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:02:
[...]
Sowieso kun je Festering Woods altijd wel ff scouten; er droppen ook andere mats die interessant zijn (Cartographers Toolkit en Woven Plate). En de ghosts kunnen er ook zonder de bounty best zijn.
kunnen vanavond wel even farmen ieders maakt een game en geeft een sein als er 1 spawnedHafermaut schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:09:
[...]
Treasure of Khan Dabab is verschrikkelijk. Goed voor loot, maar ik vind hem erg ineffeciënt. Aangezien Hawthorne Gable naast het waypoint spawned doe ik eigenlijk alleen die.
Xtr3me4me schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:00:
[...]
Was laatst tot 05:00 bezig met het zoeken naar die mats. Alleen dat speciale spookje wilde maar niet komen
@Diabolic, ik wil deze ook weer farmen - we kunnen vanavond wel even een poging wagenMorrar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:02:
[...]
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Ik doe mee! Ik heb sinds het weekend ook een RoRG voor mijn wiz, dus heb ook plates nodig om te craftenVidra schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:14:
[...]
[...]
@Diabolic, ik wil deze ook weer farmen - we kunnen vanavond wel even een poging wagen
PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394
Ahhhh helaas kan ik vanavond niet man. Heb een verjaardag! me vriendin is jarig vandaag, ken moeilijk gaan gamen hahahaVidra schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:14:
[...]
[...]
@Diabolic, ik wil deze ook weer farmen - we kunnen vanavond wel even een poging wagen
Denk dat ze dan zelf in Diablo veranderd
Nee morgen kan ik wel!
Dit topic is gesloten.
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.
Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com
Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>
Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]