Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:49

Grin

Ride si sapis.

Wolf schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:26:
[...]

Ik merk ook bijzonder weinig verschil in droprates tussen verschillende torment levels. Hogere torments lijken het op dit moment niet waard te zijn.
Mee eens.
Dit verschil vergroten is m.i. wenselijk, zo heb je een beloning voor het moeilijkere spel.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-01-2024
tis rustig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Ik word dus helemaal ziek van de droprate van de RORG. Het is gewoon niet leuk meer na een miljoen kistjes. Vooral ook omdat dit ding gewoon bijna mandatory is.. (en iedereen er al 12 heeft).

[ Voor 8% gewijzigd door UTADDICT op 12-05-2014 14:13 ]

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 08:13
Grin schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:35:
[...]

Mee eens.
Dit verschil vergroten is m.i. wenselijk, zo heb je een beloning voor het moeilijkere spel.
Betwijfel of dat kan of legs farmen dan echt te makkelijk wordt. Je wilt ook weer niet dat legs de nieuwe rares worden.

Zelf zou ik voorstander zijn van nieuwe items op ieder torment level en kans op betere rolls op het item zelf. Dat zou meer incentive geven om op hogere torment te gaan zitten. Sterkere items en betere rolls zorgen ervoor dat je ook bij (ongeveer) gelijk blijvende drop rates toch upgrades blijft vinden.

Uiteraard moet je dan wel alles weer balanceren, maar dat systeem zou ik interessanter vinden dan het huidige hersenloze grindfest.

@UTADDICT: Ja dat is ook zo'n systeem die caches. RNG is RNG, maar het leidt in de huidige vorm wel tot uitwassen qua farm-gedrag. Verder vind ik dat sommige legendaries wel heel erg grote impact hebben op de gameplay en / of dat er te weinig alternatieven zijn waar je ook voor zou kunnen gaan.

Kortom, itemisation heeft nog heel veel werk nodig maar daar mogen we waarschijnlijk weer $40 voor gaan neertellen bij de volgende uitbreiding.

Mijn advies: roll een zootje alts en ga daar lekker mee aan de gang tot de volgende game. Wildstar en Watch Dogs staan alweer om de hoek.

[ Voor 27% gewijzigd door Morrar op 12-05-2014 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-09 20:17
Morrar schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:11:
[...]

Betwijfel of dat kan of legs farmen dan echt te makkelijk wordt. Je wilt ook weer niet dat legs de nieuwe rares worden.

Zelf zou ik voorstander zijn van nieuwe items op ieder torment level en kans op betere rolls op het item zelf. Dat zou meer incentive geven om op hogere torment te gaan zitten. Sterkere items en betere rolls zorgen ervoor dat je ook bij (ongeveer) gelijk blijvende drop rates toch upgrades blijft vinden.

Uiteraard moet je dan wel alles weer balanceren, maar dat systeem zou ik interessanter vinden dan het huidige hersenloze grindfest.

@UTADDICT: Ja dat is ook zo'n systeem die caches. RNG is RNG, maar het leidt in de huidige vorm wel tot uitwassen qua farm-gedrag. Verder vind ik dat sommige legendaries wel heel erg grote impact hebben op de gameplay en / of dat er te weinig alternatieven zijn waar je ook voor zou kunnen gaan.

Kortom, itemisation heeft nog heel veel werk nodig maar daar mogen we waarschijnlijk weer $40 voor gaan neertellen bij de volgende uitbreiding.
Helemaal mee eens. Het gaat niet zozeer om de kwantiteit van de legs maar meer om de risk/reward verhouding.

Op dit moment is die zoek en het verhogen van de kwaliteit van de legs op hogere torments zou echt enorm helpen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-09 16:18

Ryan1981

Je ne sais pas

[...]

Ik vond hoe het eerst was logischer, je moet farmen om de volgende act aan te kunnen. Sinds de introductie van monster power/torment is het zinloos betere items farmen om een artificieel moeilijkheids niveau aan te kunnen dat je meer paragons geeft en dat is het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Ik begrijp je standpunt maar eigenlijk is het in Diablo (1, 2 en 3) altijd al een grindfest geweest, het hoort er gewoon bij, in mijn ogen in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

UTADDICT schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:09:
Ik word dus helemaal ziek van de droprate van de RORG. Het is gewoon niet leuk meer na een miljoen kistjes. Vooral ook omdat dit ding gewoon bijna mandatory is.. (en iedereen er al 12 heeft).
ik volg je helemaal jong!!! _/-\o_

ik ben ook al een tijdje hopelijk A1normals aan het grinden voor een RoRG, en heb er nog geen 1 !

Wel al 2 maal zou een amulet, shoulders en een schild.....maar geen RoRG....iedere keer als ik die "tsjing" hoor denk ik van "JAAAAAAHHHHH" oOo ...maar telkens......ist "meeeueuuuuuuuh" }:O

...ook rerollen is een kostelijke bedoening...als je eens een MoJ will rerollen voor CHC...amai...1 reroll kost me nu ongeveer 1M, had onlangs 4,5%CHC en ik ben ermee gestopt....dat zal wel volstaan denk ik zo!

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evatar
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:16:
[...]

Ik begrijp je standpunt maar eigenlijk is het in Diablo (1, 2 en 3) altijd al een grindfest geweest, het hoort er gewoon bij, in mijn ogen in ieder geval.
met het verschil dat je in Diablo 2 vooral de grind voor de lvls had waardoor je build beter werd (nu heb je dat ook nog deels met paragon lvls maar deze veranderen je build niet) skills naar max lvl brengen + synergy skills

dat heb je nu niet echt om eerlijk te zijn, de grind is er nu vooral voor gear

[ Voor 31% gewijzigd door Evatar op 12-05-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:06
Ik ben benieuwd of de RoRG generfed gaat worden, want op dit moment is het (bijna) een mandatory item voor iedere class. Het lijkt mij dat dit niet de bedoeling is vanuit Blizzard.

Verder ben ik ook druk bezig met het farmen van die ring :P

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:16:
[...]

Ik vind het grindfest niet zozeer het probleem; het gaat om de verhouding tussen risico en beloning. Het heeft gewoon te weinig zin om op hogere moeilijkheden te gaan spelen, omdat de hogere drop chances niet opwegen tegen een afname in kill speed. Daarom is normal of T1 meestal de beste keuze, maar dat wordt gewoon saai.

In D1 en D2 had je niet hetzelfde systeem met moeilijkheidsgraden, want dat was aan de acts gekoppeld. Dat systeem vond ik ook niet heel boeiend (eindeloze baal runs), maar het gaat nu over D3 en wat daaraan verbeterd zou kunnen worden.

Verder vind ik het systeem waarin (bijna) vereiste legs verstopt zitten op één plek in het spel (zoals RoRG) ook geen goed idee; dat leidt tot hersenloos farmen van A1 bounties. Ik zou liever zien dat zulke end-game legendaries gewoon kunnen droppen en dan liefst alleen op hogere torment levels; dan heb je iets om naar toe te werken.

Kadala is ook weer zoiets; ik wil niet een gokspel spelen, maar gewoon monsters slopen zoals het spel bedoeld is. Enerzijds is het wel leuk dat we wat meer richting kunnen geven aan de drops (door het slot te kiezen), maar had dat dan via het craftingsysteem gedaan (wat nu gewoon ruk is). Als ik wil gokken ga ik wel naar de automaat van de snackbar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brain3 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:28:
[...]
...ook rerollen is een kostelijke bedoening...als je eens een MoJ will rerollen voor CHC...amai...1 reroll kost me nu ongeveer 1M, had onlangs 4,5%CHC en ik ben ermee gestopt....dat zal wel volstaan denk ik zo!
Alleen rerollen als je 3 imperial gems hebt :) scheelt je 600k oid
Niet te hard huilen, ik moest ook 20+ keer rerollen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Vandread schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:42:
[...]

Alleen rerollen als je 3 imperial gems hebt :) scheelt je 600k oid
Niet te hard huilen, ik moest ook 20+ keer rerollen...
Voor MoJ heb je geen gems nodig voor de reroll. (Is een Mask, dus head item)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Laatst online: 27-09 16:18

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zie kedala meer als een extra kans op een legendary die je tijdens het riften niet gevonden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Remy!!!! schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:40:
Ik ben benieuwd of de RoRG generfed gaat worden, want op dit moment is het (bijna) een mandatory item voor iedere class. Het lijkt mij dat dit niet de bedoeling is vanuit Blizzard.

Daar valt niet zoveel aan te nerfen volgens mij. Tis niet dat ze er een half set item minder van kunnen maken :+

Hooguit kunnen ze er "no less than 3" van maken oid, maar dat maakt hem ook direct weer redelijk nutteloos.

[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 12-05-2014 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry_180
  • Laatst online: 20-07-2024
Moet je voor pony lvl in campaign of kan het ook in adventure. Vroeger nooit gestart, maar nu toch maar eens een staf gemaakt. Bovendien kan je daar Sage's crafting materiaal vinden, dus nog een reden voor mij afgezien van het feit dat je weer eens wat anders doet.

[GoT]Gasoline#2396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Remy!!!! schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:40:

Jah dat was van te voren ook niet te bedenken natuurlijk dat een RoRG zo populair zou zijn. Mask of Jeram word dan ook meteen generfed want elke WD loopt ermee rond.

[ Voor 51% gewijzigd door NastyNick op 12-05-2014 14:48 ]

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grin schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:35:
[...]

Mee eens.
Ik geloof dat ze hier ook mee bezig gaan met de volgende patch (die wel eens volgende week zou kunnen komen).

Ik begin zelf een beetje wanhopig te worden mbt het vinden van de Immortal Kings belt. Heb me daarom gister aangemeld bij de Barbarian Rifting community, met loot sharing. Worden de kansen ineens met factor 4 vergroot. Meeste barbs zijn toch alleen op zoek naar de Might of the Earth set, iets wat mij persoonlijk niet zo boeit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:06
Bosmonster schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:43:
[...]

Daar valt niet zoveel aan te nerfen volgens mij. Tis niet dat ze er een half set item minder van kunnen maken :+

Hooguit kunnen ze er "no less than 3" van maken oid, maar dat maakt hem ook direct weer redelijk nutteloos.
Misschien maken ze er wel een set item van, en dat de bonus dan pas werkt als je alle 7 items van de set aan hebt :')
NastyNickNL schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:47:
[...]

Jah dat was van te voren ook niet te bedenken natuurlijk dat een RoRG zo populair zou zijn. Mask of Jeram word dan ook meteen generfed want elke WD loopt ermee rond.
Maar dat geldt opzich alleen 'maar' voor WD's, de RoRG is voor alle classes.

Maar goed, ik ben benieuwd.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
[...]

Mask of Jeram word dan ook meteen generfed want elke WD loopt ermee rond.
als dat zo is, direct uninstall :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
[...]

Mag toch hopen dat ze hier van te voren goed over nadenken, maar aan de andere kant kijk ik nergens meer van op bij D3. Het ontwikkel team erachter is toch wel het zwakste gebleken tot nu toe...

Maar goed, sets zijn natuurlijk de end-game gear voor D3 dus hadden ze makkelijk kunnen voorzien dat RoRG zo sterk zou zijn. Dat mag echt niet als een verrassing komen.

Er zijn echter meerdere problematische legs die ofwel je DPS plotseling verveelvuldigen zonder dat er nadelen tegenover staan (o.a. Jekangbord). Idem met items die de skills spammable maken door bijvoorbeeld de resource kosten volledig te verwijderen (o.a. Gyrfalcon Foote). Stuk voor stuk zaken waar eigenlijk ook een kostenplaatje aan zou moeten hangen, maar die ze kennelijk 'vergeten' zijn.

Probleem wordt verder versterkt doordat zulke items je vastzetten op een bepaalde spec, zeker zolang er geen alternatieven zijn voor andere specs. Dat is de reden dat iedere WD met MoJ rondloopt; het alternatief is er niet of veel lastiger te bemachtigen (volledige set + helm).

Kortom, itemisation moet echt nog heel veel aan gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Brain3 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:28:
[...]

ik volg je helemaal jong!!! _/-\o_

ik ben ook al een tijdje hopelijk A1normals aan het grinden voor een RoRG, en heb er nog geen 1 !

Wel al 2 maal zou een amulet, shoulders en een schild.....maar geen RoRG....iedere keer als ik die "tsjing" hoor denk ik van "JAAAAAAHHHHH" oOo ...maar telkens......ist "meeeueuuuuuuuh" }:O

zelfs normal acty 1 splitbountys met 0,5 minuut per bounty wil niet helpen. :X

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Morrar schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:55:
Probleem wordt verder versterkt doordat zulke items je vastzetten op een bepaalde spec, zeker zolang er geen alternatieven zijn voor andere specs. Dat is de reden dat iedere WD met MoJ rondloopt; het alternatief is er niet of veel lastiger te bemachtigen (volledige set + helm).

Kortom, itemisation moet echt nog heel veel aan gebeuren.
de hele set is vrij waardeloos. Dus daar zal niemand voor kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-09 23:24
[...]

Zeker niet alle :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M'n vrouw wel, ze had gister het idee om haar lvl 60 WD te levelen naar 70 om er een pet build van de maken. Ze ging Act 5 doen op master, en dan Malthael op Torment met mijn hulp. Ze was toen net lvl 70 en de legendary die ze kreeg van Malt was direct een mask of Jeram met 94% 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helpt dat bidden tot rngesus nog? WKL + Fist of Azturrasq plz :P
Ultimate support fist, denk dat T5 met een goede party wel te doen is ^^

[ Voor 22% gewijzigd door Vandread op 12-05-2014 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rann
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09 12:03
Dan heb ik kennelijk geluk gehad.. Ik was gewoon random wat bounty keys aan het farmen... RRoG.. :)

455 int
Attack speed 6%
Critical hit chance 5%
Rerolled in 2x: Critical hit damage 49%

Ik heb hem alleen niet nodig... haha! Te weinig set items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Zal je altijd zien, de mensen die hem niet nodig hebben krijgen em. :P

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:23
Maar RRoG kan toch alleen uit cache komen als je alle act 1 bounties completed hebt?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
Rann schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:15:
Dan heb ik kennelijk geluk gehad.. Ik was gewoon random wat bounty keys aan het farmen... RRoG.. :)

455 int
Attack speed 6%
Critical hit chance 5%
Rerolled in 2x: Critical hit damage 49%

Ik heb hem alleen niet nodig... haha! Te weinig set items ;)
)#%)(#*@)(%$*#@)(%*)@#*%)(*@#)%(@#*%) dat dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
Ricmaniac schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:16:
Maar RRoG kan toch alleen uit cache komen als je alle act 1 bounties completed hebt?
Ja RoRG komt uit bounty cache van A1 of A4 (kleinere kans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:11:
[...]

M'n vrouw wel, ze had gister het idee om haar lvl 60 WD te levelen naar 70 om er een pet build van de maken. Ze ging Act 5 doen op master, en dan Malthael op Torment met mijn hulp. Ze was toen net lvl 70 en de legendary die ze kreeg van Malt was direct een mask of Jeram met 94% 8)
Ik heb er wel 1 maar met de Tiklandian gaat T6 een stuk beter :9~

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 11:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

net nog gemopperd, nu een Thunderfury en Mask of Jeram :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 12:40

Anno

Griefmaker#2862

Vandread schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:14:
Ultimate support fist, denk dat T5 met een goede party wel te doen is ^^
Misschien moet we een keer een x aantal rift runs doen met een viertal GoT monks. Zodat we loot kunnen delen. Een WKL en die Fists heb ik al maar nog geen TF of set chest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desjaak909
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 27-09 14:07
Vrijdag nacht helaas mijn Pet doctor verloren in een T3 rift door wat stunhonden met arcane en frozen en dat viel niet helemaal goed in een kleine ruimte, dus RIP. Nieuwe WD gelvl't en met me reserve pet gear is het weer enigszins te doen, al merk ik duidelijk het ontbreken van Zuni set en T&T's, dmg output is nu echt een stuk minder.

Daarna vond ik eindelijk het ontbrekende Jade stuk (shoulders), dus nu de volledige set bij elkaar, maar helaas nog geen Quetzalcoatl opzich is het nu al prima te doen op T3, maar wil graag mijn dmg verdubbelen :9

Movies: letterboxd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowSaiyan
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21-01-2024

PSN ID: ShadowSaiyan Battle.net:<GoT>ShadowSaiyan#2394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubys
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 18:30
mwah je kan beter t4 speed rifts doen dan gewoon op t6 heb ik al gemerkt. T6 is alleen leuk voor de exp eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nubys schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:45:
[...]

mwah je kan beter t4 speed rifts doen dan gewoon op t6 heb ik al gemerkt. T6 is alleen leuk voor de exp eigenlijk.
Gewoon T6 speed rifts natuurlijk :P

Maar daar moet je barb voor zijn geloof ik.. (as usual)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 12-05-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Barbs OP!

Ofnee wacht... Earthquake set OP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Zelf heb ik jades set op men wd. Speelstijl is dezelfde op tor1 dan op tor5. Wel critafhankelijk tov petbuild. Bovendien heb je meer items van de set nodig. Ik denk dat de petbuild eerder een nerf gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
zou m'n normale diablo3 voor xbox daarmee waardeloos zijn geworden? of is die ook nog nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
noaq schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:21:
Zelf heb ik jades set op men wd. Speelstijl is dezelfde op tor1 dan op tor5. Wel critafhankelijk tov petbuild. Bovendien heb je meer items van de set nodig. Ik denk dat de petbuild eerder een nerf gaat krijgen.
Ja, laten we die ene fatsoenlijk speelbare build, die daadwerkelijk doet waar de WD voor gemaakt is, nerfen. En dan houden we de Barb en Crusader builds die T6 facerollen gewoon lekker in tact! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Bosmonster schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:39:
[...]

Vertel. Tiklandian heb ik ook liggen volgens mij namelijk :P
Simpel:
4 wd's waarvan één 0-dog en mijn Tiklandian en de monsters vallen als vliegen... :)
Uiteraard gaat het de ene keer wat soepeler dan de andere keer (Grrr, Anarchs) maar over het algemeen gaat het lekker soepel.....

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Zal vanavond weer op 1h / set item jacht gaan in rifts :+

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anno schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:22:
[...]
Misschien moet we een keer een x aantal rift runs doen met een viertal GoT monks. Zodat we loot kunnen delen. Een WKL en die Fists heb ik al maar nog geen TF of set chest.
Die fist zou beter moeten zijn dan Fulminator bv... ipv 50% corpse dmg doe je dan 90+ oid... wat best veul is :o kom vanavond wel even runnen, gisteren waren m'n sata drivers corrupted dus toen kon ik uitvissen hoe ik dat moest oplossen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vandread schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:46:
[...]

Die fist zou beter moeten zijn dan Fulminator bv... ipv 50% corpse dmg doe je dan 90+ oid... wat best veul is :o kom vanavond wel even runnen, gisteren waren m'n sata drivers corrupted dus toen kon ik uitvissen hoe ik dat moest oplossen :')
Nou A la Monk-Rift-GoT maar doen vanavond? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Xtr3me4me schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:52:
[...]

Nou A la Monk-Rift-GoT maar doen vanavond? :P
Ja leuk, nu nog een monk, en we hebben full party :)

Ben online vanaf ongeveer acht uur. Ik zal je sowieso even toevoegen aan mijn friendslist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Anno schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:57:
[...]

Ben online vanaf ongeveer acht uur. Ik zal je sowieso even toevoegen aan mijn friendslist.
Is cool ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Laatst online: 28-09 10:46
Weet iemand hier trouwens een beetje goede single target build voor crusaders ?

Ik heb nu vrij vaak dat ik in 10m door me rift heen vlieg maar dat ik daar 3 min van op een boss sta te hameren met me meer en deel AOE spec, lijkt me toch dat er wel een single target build moet zijn, zag alleen op Diablofans alleen de usual builds staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apsie schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:32:
[...]

Simpel:
4 wd's waarvan één 0-dog en mijn Tiklandian en de monsters vallen als vliegen... :)
Uiteraard gaat het de ene keer wat soepeler dan de andere keer (Grrr, Anarchs) maar over het algemeen gaat het lekker soepel.....
Uhh ja.. dan speelt met elke class T6 soepel als je met 3 andere WD's speelt..

Zegt weinig over die Tiklandian :P

Als je zegt dat T6 soepel gaat, dan ga ik er vanuit dat je solo bedoelt natuurlijk...

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 12-05-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 06:48
Terence(x) schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:05:
Weet iemand hier trouwens een beetje goede single target build voor crusaders ?

Ik heb nu vrij vaak dat ik in 10m door me rift heen vlieg maar dat ik daar 3 min van op een boss sta te hameren met me meer en deel AOE spec, lijkt me toch dat er wel een single target build moet zijn, zag alleen op Diablofans alleen de usual builds staan.
Zie mijn build. Mijn wapen draagt hier wel aan bij overigens, maar heb single target weinig problemen.

Edit: Normaal wijzig ik "Steed charge" bij ongeveer 90% naar "Akarats Champion - Rally"

[ Voor 7% gewijzigd door lolgast op 12-05-2014 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terence(x)
  • Laatst online: 28-09 10:46
lolgast schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:06:
[...]

Zie mijn build. Mijn wapen draagt hier wel aan bij overigens, maar heb single target weinig problemen.
Dat is geen probleem heb het zelfde wapen met een iets betere roll, thanks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:38

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Anno schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:57:
[...]

Lol, ik wil ook wel meedoen hoor! kijken of we het scherm kunnen vullen met blauwe cyclones :). Als iedereen lightning speelt dan...

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicScott
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08-06-2023

MicScott

.Grey.

Wolf schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:01:
[...]

Nou ja ik vind het wel lichtelijk frappant dat ik (doordat ik de theorie wilde testen) door dezelfde game te blijven en alsmaar helmen te gokken 8 broken crowns heb geloot bij Kadala. Wat zou de kans daarop zijn als alles random was?

Something fishy is going on...

On a sidenote, een ervan was daadwerkelijk goed en zit nu op mijn DH. :P
Ik heb in vier verschillende games vier Magefists achter elkaar gekregen... Ik geloof geen snars van de zogenaamde loottables en er is ook geen bewijs voor, en dat kan er ook nooit komen totdat iemand 10.000 legendaries in één game gaat farmen ofzo.

Diablo 3 || Titanfall/Origin: MicScott | Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, even een uurtje public Normal A1 bounties gedaan zoals mij aanbevolen was, kreeg RoRG met 498 Int en 5% Crit, ook nog een Golden Gorget of Leoric met 720 Int en 8% Crit. Tijd om geld te verzamelen om te rerollen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een leuke Tal Rasha amulet gevonden met 99% CHD, 7xx intel, 18% life en 10% CHC (4e reroll) - helaas geen +% fire dmg of iets dergelijks...

Wel een mooie vondst - 5.8% dps increase :)

Nu nog een ander leuk item vinden zoals een tal rasha chest ofzo :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Nou weet ik alleen niet of je blij moet zijn met een kleine 6% terugval in damage... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/7oGQXX65U9iQNXMkShILfi2O/full.jpg

<3

Nu alleen de CHC op 10% krijgen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22:21
Bosmonster schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:28:
[...]

Ja, laten we die ene fatsoenlijk speelbare build, die daadwerkelijk doet waar de WD voor gemaakt is, nerfen. En dan houden we de Barb en Crusader builds die T6 facerollen gewoon lekker in tact! :+
Helemaal mee eens. Eindelijk zijn de pets ook echt nuttig i.p.v. zoutzakken die wat klappen opvangen.
Zou het zeer jammer vinden als ze dit gaan nerfen want dan is er naar mijn mening weinig nuttigs aan een WD op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ben voor het eerst een DH aan het spelen, wel een vette class
lvl 62 HC :P

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

UTADDICT schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:09:
Ik kreeg hem al van mijn allereerste back, volgens mij al 1 dag na launch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voor mijn Crusader wil ik graag Hallowed Barricade craften, ik heb alleen nog geen (white) ascended shield. Iemand hier die toevallig eentje over heeft? :) Ik wil eventueel best ruilen voor iets (mits ik het heb). :)

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 12-05-2014 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Jade set wordt hopelijk generfed, doet iets meer damage dan gezond is. Zie dan wel graag dat ze andere skills een buff geven. Zelfde geldt voor EQ-set barbs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 11:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

CptChaos, ik heb ze nog wel. Add me anders ff.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik heb je net een invite gestuurd Mad-Matt! :)

EDIT: Thanks voor het schild! :) Dankzij een lucky reroll +9.5% critical hit chance erbij maar net 0,1% extra damage en een klein beetje toughness... :p

[ Voor 62% gewijzigd door CH4OS op 12-05-2014 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:35
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:39:
De Jade set wordt hopelijk generfed, doet iets meer damage dan gezond is. Zie dan wel graag dat ze andere skills een buff geven. Zelfde geldt voor EQ-set barbs.
Waarom zou je graag willen dat bepaalde classes een nerf krijgen terwijl die spelers hoogst waarschijnlijk zeer hard gespeeld hebben voor hun gear. 5P Jade + die speciale helm + RoRG is niet iets dat de gemiddelde speler zomaar even krijgt. Net als een EQ Barb + RoRG (denk ik) en die speciale Boots. Daarnaast moet jij er als speler compleet geen nadeel of last van hebben als iemand leuke dps doet, als ie in je groep zit alleen maar goed voor je groep, en als ie op een ander continent speelt heeft het al helemaal geen invloed op jouw spel.

Laat ze eerst maar eens alle bugs, bots en exploits eruit halen voor dat ladders live gaan, en dan pas maar eens kijken of er echt 1 of 2 builds of classes zijn die prestaties halen die op een andere class met hetzelfde gear level gewoon niet mogelijk zijn. En dan nog zie ik liever buffs voor classes die mogelijk achter liggen dan nerfs voor specs waar mensen misschien echt plezier aan beleven.

Je praat hier wel over end game builds / gear, geen gear die je op je eerste normal bounty run krijgt.

Heb trouwens ook wat filmpjes bekeken van een paar gelukkigen die de WD Jade spec kunnen spelen en zo OP vind ik het nu ook weer niet, want ja ze kunnen elites / bosses zo opblazen, maar over complete runs gezien (incl bergen white mobs) vind ik het allemaal wel mee vallen en heb ik het idee dat andere specs misschien nog wel beter presteren in het gehele plaatje dan deze specs, terwijl je minder ultra rare gear nodig hebben. o.a. een of andere koreaan die op zijn DH door T6 rifts heen ging alsof het niets was met een stuk minder rare gear dan bovengenoemde sets (een of andere fire build met ik geloof cluster arrow).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wizard beetje gewijzigd.

Cairn's helm gecraft om te zorgen dat ik catpain crimsons boots + belt kan craften voor 10% extra cooldown.
echter gebruikik nog steeds een vanlla witchinghour en die 9ias kan ik eigenlijk niet missen merk ik nadat ik de belt had gecraft.

Blizzard/Metor slot nu vervangen voor explsoive blast. Dit tezamen met mijn huidige cooldown is dat genoeg om T3 letterlijk te vernietigen met in your face tactics. teleport met 2 clones, Black hole event horizon en mm spam + Explosive blast chain raction spam. elke EB doet ongeveer 4-5m crits, fire dus lekkere synergie met de rest, echter mis ik nog steeds wat toughness, Met wat pech is black hole nog op cooldown als ik gevaarlijke affixes juist moet opvangen met blackhole.

Targets bijgesteld, Tal's chest voor ias zodat belt wegkan voor crimsons, en een rorg om mijn setbonusses te behouden. Wand of Woh uiteraard ook nog op de lijst :P

Al met al, leuke build, maar meot wat meer tanky worden.

edit:
Monk fix morgen voor eu in de 2.05 ptach (datamined :P dus nog niet officieel maar toch) http://www.diablofans.com...class-changes-and-strings
Way of the Hundred Fists
Hands of Lightning : Increase the number of hits in the second strike from 7 to 10 and increasing damage to 429% weapon damage as Lightning. (Damage was Physical)
fuck yeah, EIDNELIJK!!!!! oOo

Voor de rest ook wel wat nare fixes

Maarrrrrr.. Crusader. als die lijst klopt... >_< fervor, wat een buff... Movement speed penalty weg. b;essed shield buff, zelf naar 430% Shattering Throw naar 170% o_O dafuq,Blessed shield builds gaan dus nog dominanter worden.

Heavens fury fires of heaven rune weer naar 960% (niets over fix of akarats rally procced zie verderop)

Fist of the heavens veel aanpassingen, moet maar kijken of dat een net nerf of buff is eigenljik.

Akarat's champion, nu snap ik waarom de rest zo gebuffed/veranderd is. ze willen af van de perm akarat champ builds met 6/6 akkhan en 50% cooldown reduce had je namelijk 0 downtime met akarat.

Met andere woorden, geen akkhan meer nodig, de enige class set van de Crusader is fucking waardeloos geworden*. gewoon 3/4 crafted sets stacken met rorg en of blessed shield gaan of HF shotgun. Naja, kan ik iig stoppen met class set farm runs in de crusade community

*Ja uiteraard overdreven, maar daar komt het wel op neer,

[ Voor 41% gewijzigd door Bokkie op 13-05-2014 07:42 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-09 09:00

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Nou m'n Archon CDR (pure power) kan ik ook ff vergeten...

Pure Power : Decrease the cooldown of Archon to 100 seconds. / Archon abilities deal Lightning damage instead of Arcane. (Damage element now specified)

Van arcane naar Lightning dmg.. pffff

WD wordt echter weer leuker..

Fetish Sycophants When you hit enemies with your spells, you have up to a 10% chance to summon a dagger-wielding Fetish to fight by your side for 60 seconds. (No longer requires a physical realm spell, chance up from 5%)

1) Niet meer gebonden aan firebats.. (weet niet of dit nou zo erg was)
2) Krengen spawnen nu 2x zo snel (5% -> 10%)

[ Voor 42% gewijzigd door markklok op 13-05-2014 07:44 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Gister op mijn mage een 2e TF geloot.
Gelukkig was de roll niet heel erg slecht en zat er al een socket in, dus die heb ik gererolled naar Strenght voo rm'n Barbarian.
Die is nu van f-all dmg, hard nouwelijks te doen, naar T1 cakewalk gegaan.

Heerlijk die OP wapens ^_^

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Dennism schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 00:09:
[...]

Waarom zou je graag willen dat bepaalde classes een nerf krijgen terwijl die spelers hoogst waarschijnlijk zeer hard gespeeld hebben voor hun gear. 5P Jade + die speciale helm + RoRG is niet iets dat de gemiddelde speler zomaar even krijgt. Net als een EQ Barb + RoRG (denk ik) en die speciale Boots. Daarnaast moet jij er als speler compleet geen nadeel of last van hebben als iemand leuke dps doet, als ie in je groep zit alleen maar goed voor je groep, en als ie op een ander continent speelt heeft het al helemaal geen invloed op jouw spel.

Laat ze eerst maar eens alle bugs, bots en exploits eruit halen voor dat ladders live gaan, en dan pas maar eens kijken of er echt 1 of 2 builds of classes zijn die prestaties halen die op een andere class met hetzelfde gear level gewoon niet mogelijk zijn. En dan nog zie ik liever buffs voor classes die mogelijk achter liggen dan nerfs voor specs waar mensen misschien echt plezier aan beleven.

Je praat hier wel over end game builds / gear, geen gear die je op je eerste normal bounty run krijgt.

Heb trouwens ook wat filmpjes bekeken van een paar gelukkigen die de WD Jade spec kunnen spelen en zo OP vind ik het nu ook weer niet, want ja ze kunnen elites / bosses zo opblazen, maar over complete runs gezien (incl bergen white mobs) vind ik het allemaal wel mee vallen en heb ik het idee dat andere specs misschien nog wel beter presteren in het gehele plaatje dan deze specs, terwijl je minder ultra rare gear nodig hebben. o.a. een of andere koreaan die op zijn DH door T6 rifts heen ging alsof het niets was met een stuk minder rare gear dan bovengenoemde sets (een of andere fire build met ik geloof cluster arrow).
Jade set = OP :)
Heb helaas de verkeerde helm (Mis pants) maar de helft van de aanvallen one-shot je elites op T4...
Het vergt wat gewenning maar het is weer eens wat anders dan de pet build, Kiting at its best :)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Naja gelukkig heb ik de 1h flails die ik wel heb gevonden bewaard, dus dat wordt een FoTH lighning build, geen condemn meer, akarats champ en steed kunnen ook van de bar af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noaq
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-11-2020
Apsie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 07:55:
[...]

Jade set = OP :)
Heb helaas de verkeerde helm (Mis pants) maar de helft van de aanvallen one-shot je elites op T4...
Het vergt wat gewenning maar het is weer eens wat anders dan de pet build, Kiting at its best :)
Tbh jades set is niet OP. Je hebt veel meer gear nodig dan een petbuild. Bovendien doe je er al langer over om white MOB's te clearen. Verhoudingsgewijs is juist pet build OP :-)

Wat wel een voordeel is van de build is de kiting. Met locust + belt (dat slows enemies) heb je volledige controle over het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Jade set

Het is een set, 6 items => 6 een 6 item class set bonus mag best op zijn, Het is endgame. een van de zogenaamde einddoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Had gisteren bijna Jad set piece nr 5 te pakken maar ik was te laat gejoined.. Dus ging hij naar iemand anders toe -_- *tears*

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Hoe is gisteren de monk run afgelopen ?

Als jullie vanavond een doen wil ik ff meelopen om te kijken wat er allemaal dropt :)

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-09 09:18
Vandread schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:14:
Nou, ik beklaagde me zondagavond voor de grap officieel in de partychat dat ik nog geen rorg gevonden had en prompt vind ik een rorg, soj, gloves of worship en strongarm met +30 % extra damage..
Mooie afsluiter van weekend.

Nu nog uitvogelen welke items vervangen gaan worden door aughild en cain.. :/

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

sleepwalkerbe schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:10:
Hoe is gisteren de monk run afgelopen ?

Als jullie vanavond een doen wil ik ff meelopen om te kijken wat er allemaal dropt :)
Was leuk, het was uiteindelijk geen full monk run. Maar dat mocht de pret niet drukken. In het begin T1 split bounties gedaan. En daarna T3 rifts en die gingen lekker vlot.

Ik ben vanavond in ieder geval wel online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Gisteren m'n cold SoJ ringetje gerolled.. (dacht dat hij 475 int had maar dat bleek maar 448 te zijn *my bad*)

Heeft nu 20% cold / 448 int / 50 CHD / 30 Elite %

Ging eigenlijk voor 6 chc maar na 2x rollen kreeg ik die 50 en dacht ik.. Laat hem daar maar even op staan

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Nice, die Crusader buffs :P
Blij dat ik BS speel :P
Blessed Shield Cost: 20 Wrath / Hurl your shield, dealing 430% weapon damage as Holy plus 250% of shield Block Chance as Holy damage. The shield will ricochet to 3 nearby enemies. (Up from 340%, damage element now specified)

8)
Shattering Throw : When the shield hits an enemy, it splits into 3 small fragments that bounce between nearby enemies, dealing 170% weapon damage as Holy to all enemies hit. (Up from 50%, damage element now specified)

[ Voor 98% gewijzigd door Cthulhu op 13-05-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
•Hungering Arrow

•Devouring Arrow : Each consecutive pierce increases the damage of the arrow by 70%. / Hungering Arrow's damage turns into Cold. (Damage element now specified)
W....T......F..................

Ik heb gisteren mijn cold andariels gesalvaged omdat hij in geen enkele build viable zou zijn..... En devouring arrow is nu een van mijn builds met physical items.

Ik zit nu echt mij haren uit mijn hoofd te trekken hierzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anno

Anno

Griefmaker#2862

Nice 2.0.5 morgen, datamind patch notes @ DiabloFans.

link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Melee wiz / arcane orbit is in ieder geval intact gebleven :)

Garg is nu imho ook wat beter geworden

Wrathful Protector : Summon a more powerful Gargantuan to fight for you for 15 seconds. The Gargantuan's fists burn with fire, dealing 575% of your weapon damage as Fire and knocking enemies into the air. (Previously knocked back)

Die knock back forceerde dat hij weer naar de enemy moest lopen. Nu kan hij gewoon blijven meppen

[ Voor 75% gewijzigd door markklok op 13-05-2014 08:41 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Wolf schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:35:
[...]

W....T......F..................

Ik heb gisteren mijn cold andariels gesalvaged omdat hij in geen enkele build viable zou zijn..... En devouring arrow is nu een van mijn builds met physical items.

Ik zit nu echt mij haren uit mijn hoofd te trekken hierzo...
Ik las dat en moest meteen aan jou denken ja :X

Gelukkig salvage ik zelf niet veel dingen op die manier, daarom heb ik ook nog al mijn 1h flails en dat zwaard waarmee ik 2x falling sword achter elkaar kan doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
gelukkig geen nerfs voor wd weeeee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

oostland33 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:58:
gelukkig geen nerfs voor wd weeeee
Pet build best build :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oostland33
hey wat doe je met me Tasker! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
noaq schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:00:
[...]

Tbh jades set is niet OP. Je hebt veel meer gear nodig dan een petbuild. Bovendien doe je er al langer over om white MOB's te clearen. Verhoudingsgewijs is juist pet build OP :-)

Wat wel een voordeel is van de build is de kiting. Met locust + belt (dat slows enemies) heb je volledige controle over het spel.
Tbh Jade set = OP :)
Als je veel white mobs tegen hebt kan je ook vaker Soul Harvest gebruiken zodat dat weer in je voordeel is en sneller werkt... Pets werken juist niet in je voordeel met veel whites terwijl de Jade set juist "hoe meer hoe beter" is...

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleepwalkerbe
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-09 04:09
Angeloonie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:06:
[...]

WTF Blizzard :')

Alle classes een flinke lijst aanpassingen, de DH krijgt slechts 1 nuttige wijziging en 2 bugfixes :') _O-
Way to go!
*kuch* monk *kuch*

As usual krijgen de monks niks want ze lijken het de balanced class te vinden.

Ik denk echt dat ik maar is afstap van 1 main en ga WD rollen ofzo.

Eerst maar is concentreren op andere games

<SG> Sleepwalkerbe - Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:06:
[...]

WTF Blizzard :')

Alle classes een flinke lijst aanpassingen, de DH krijgt slechts 1 nuttige wijziging en 2 bugfixes :') _O-
Way to go!
En 1 van die bigfixes is nog eens kut ook...

Daarmee wordt mijn complete build verneukt...

Ben wel blij met de nieuwe passive echter. 3000 armor erbij gaat zeker helpen om mee te kunnen komen op hogere torments.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolf schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:08:
[...]

En 1 van die bigfixes is nog eens kut ook...

Daarmee wordt mijn complete build verneukt...

Ben wel blij met de nieuwe passive echter. 3000 armor erbij gaat zeker helpen om mee te kunnen komen op hogere torments.
Gebruik je Hungering Arrow dan? :P

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
Angeloonie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:11:
[...]

Gebruik je Hungering Arrow dan? :P
Ja.

Ik gebruik 2 builds op mijn DH. Een fire build (zoals je die nu op mijn DH ziet) en een Devouring Arrow build met Buriza, NCS en Physical damage bonus.

Nu moet ik naar cold gaan ombouwen waardoor de 4 set bonus van marauders die ik wilde gaan gebruiken ook vrij kansloos wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NastyNick
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-09 10:18
Was Diablo ooit begonnen met WD omdat die me het leukste leek sindsdien nauwelijks gespeeld want de class was toen echt $#%#$ vooral op de hogere mp levels maar zo te zien word die nog sterker gemaakt. Tijd om een WD op HC te starten denk ik maar.

Diablo 3 Amory -HH-NastyNick#2759 | Nintendo Id: nastynicknl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Wolf schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:26:
De items op mijn fire DH beginnen inmiddels al aardig richting het type BIS te komen.

Ik mis alleen een Andariels Visage en de roll op mijn RoRG, Cindercoat en Amu moeten beter. Verder ben ik er zowat wel...
Denk dat bovenstaande opmerking niet meer geldt dan :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu

Cthulhu

Carpe Noctem

Blij met mijn Fire Wiz op HC
Combustion : An explosion erupts around you when you transform, dealing 3680% weapon damage as Fire to all enemies within 15 yards. / Archon abilities deal Fire damage instead of Arcane. (Renamed from Arcane Destruction, damage element now specified)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 23:35
Apsie schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:08:
[...]

Tbh Jade set = OP :)
Als je veel white mobs tegen hebt kan je ook vaker Soul Harvest gebruiken zodat dat weer in je voordeel is en sneller werkt... Pets werken juist niet in je voordeel met veel whites terwijl de Jade set juist "hoe meer hoe beter" is...
Maar wat is er nu zo OP aan (op T6 dan uiteraard), zoals ik in mijn eerdere posts ook al zei zie ik in diverse movies / streams dat andere classes net zo efficiënt, of zelfs efficiënter farmen dan een Jade geared WD (Niet dat Jade niet efficiënt is). Zoiets vind ik niet OP (OP in mijn definitie is dat je zo efficiënt bijv .een volledige rift of bijv bounties kan farmen op een snelheid waar geen enkele class/build ook maar dichtbij komt). Dit zie ik gewoon bij een WD Jade build niet naar voren komen.

T3 of T4 vind ik dan nog niet eens zo belangrijk. Mijn Firewiz kan ook champpacks 2 shotten op T3 en bijna op T4, en hetzelfde met elite packs, is dat dan ook OP (blackhole + Meteor)?

Bij pet spec heb je trouwens ook "veel" (white) mobs nodig om telkens de cd's te resetten, maar pets zijn inderdaad ook niet super efficiënt qua kill speed bij veel Whites, al help piranado dan wel om mobs te groupen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
markklok schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:16:
[...]

Denk dat bovenstaande opmerking niet meer geldt dan :)
Voor mijn Fire build geldt die opmerking nog steeds.

Die verandert niet met deze patch qua kracht.

Ik zit mij druk te maken om mijn tweede build, waarmee ik in feite opnieuw moet verzinnen hoe ik dat voor elkaar moet gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Morgen wordt de patch toch pas actief (EU) ? Als alles doorgaat natuurlijk

Legion 7i i9 3080 32gb

Pagina: 1 ... 28 ... 104 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Let wel: dit is geen slow chat topic! Dat kan op mIRC: <a href="http://irc.tweakers.net/diablo3">http://irc.tweakers.net/diablo3</a>
Het is eveneens niet de bedoeling hier constant je battletags te posten daarvoor is de playertable.

Vidra heeft een TS server opengesteld, gebruik aub je battletag: ts.solidaritygaming.com

Voor al je problemen omtrent het spel kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1492578">~~~[PC] Diablo 3 Problemen topic</a>
Voor alle vragen over item prijzen en het ruilen ervan kun je terecht in <a href="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1506137">~~~[PC] Diablo 3 Trading topic</a>

Wil je snel geholpen worden met vragen over je build? Post dan je character profile of plaats hem in je signature middels de volgende code: <b>~~~[url="link naar profiel"]Battle.net tag~~~[/url]</b>~~~[/html]