Die hoorde ik ook al voorbijkomen de afgelopen weken op TS en whatsapp.
Er zijn er weinigen die er goed mee om kunnen gaan vandaar dat je vrij weinig damage hoeft te doen om een hoge WN rating te halen.
Heb zelf ook een WN8 bommetje gevonden...de 59-16 Chinese tier 6 light.
Had vanochtend baggerteams die zelf weinig damage deden, je zit dan tussen de tier 8 heavy's en andere meuk, doe zelf 1000dmg sta op plek 2 damagewise en haal 7k+ WN8.
Rijdt wel rond met de stockgun welke de hoogste pen heeft (110mm) maar "slechts" 85dmg per schot.
Je kan wel naar 115dmg maar dan heb je nog maar 85mm pen...

Je kan User altijd nog "muten" op TS
Had ik ook gedaan en snapte maar niet waarom iedereen tanks pikte in het team terwijl ik rustig aan het afwachten was..

wsLy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 15:55:
[...]
Löwe is beter, toch?
Type 59 is alleen nog te winnen met bepaalde specials. Laatste keer in de verkoop was volgens mij november 2012, toen heb ik hem ook aangeschaft voor 24 euro

Yup, heb hem toen ook gekocht van een gedeelte van mijn kerstbonus en mijn meest gespeelde tank..
Goede beslissing omdat ik helemaal gek werd van de Löwe waarmee ik credits voor mijn eerste tier X (IS-7) bijelkaar heb gespeeld.
Löwe koste toen ook maar iets van €25, of €30, euro ofzo en beide waren veel beter dan nu....
Is er btw ergens vakantie ofzo??
Bijan geen groene speler te bekennen online of ze zitten in het andere team.
Gister potjes waarbij bijna alles lemmingt naar 1 kant je geeft support en denkt oke deze kant is veilig ga de andere flank helpen.
Je bent net weg en de hele flank wordt vervolgens opgerold...

.
Spelers die in hun tier 9/10 schijnbaar nooit van cover hebben gehoord en gewoon voor cover langsrijden in the open ipv achter cover langs...
Tanks die de meest vreemde routes nemen waar nooit iemand komt maar vervolgens wel bij de enemy base uitkomen, gaan ze dan flanken om te supporten.....

..we blijven lekker in de open capcircle staan en laten zicht 1 voor 1 afschieten door die eenzame TD en arty in de buurt van de cap omdat ze eigenlijk niet weten waar ze mee bezig zijn...