Ff een "confession bear" in de groep gooien
(ik stel me hier kwetsbaar op, don't hurt me!)
Aangezien ik in de afgelopen weken nogal wat tanks heb vrijgespeeld (IS-8, T32, T25/2, en zeer binnenkort de E-75), heb ik "een beetje" silver benodigd. Dus ben ik aardig hard cash aan het grinden op mn T34. Dat gaat steeds beter (potjes van 75-100k nettowinst zijn zeker geen uitzondering, voor mijn bescheiden doen prima).
Ik vermaak me dan ook steeds meer met de T34, en begin er steeds beter in te worden om mn dikke kont ergens goed te parkeren en de anderen lekker te laten bouncen.
Zo dacht ik ook mijn ding te kunnen doen in het volgende potje: Siegfried Line, Assault, wij moesten cappen, ik stond aan de zuidelijke spawnpoint. 90% van de tijd rijd ik naar de stadspoort aan de westkant van de stad (helemaal als ik noord spawn), soms - als ik zuid spawn - rij ik via de zuidrand de stad in, maar dan heb je naar mijn smaak te vaak snipers in je kont zitten schieten die bij start van de battle meteen helemaal naar het diepe zuiden van de kaart zijn geraced (K8-K9 zeg maar). Dus, voor het begin van de battle dacht ik, "weet je wat, ik rook die eventuele kerels eerst uit". Dus ik gooi een notification op die map grid met de mededeling dat ik daar graag heen ga / zeker wil weten dat daar geen enemies zich gaan verstoppen. OK, mischien een beetje aanmatigend om een open deur in te trappen, aan de andere kant weet je het nooit (goed om te noemen; ik heb atm geen XVM dus ik had geen idee hoe mijn team was opgebouwd, en ik was top tier, en van tier 6's weet je ook niet hoe ervaren ze zijn bij iedere kaart).
Ik zag toen van een andere tier 8 de opmerking langskomen "I hope the T34 knows how to play that tank". OK, misschien was mijn opmerking té aanmatigend? (en met 3k total battles snap ik dat ik overkom als een wallet warrior in mn premium). Dus ik nog "grappig" reageren dat ik eigenlijk totaal geen idee had wat ik deed, gevolgd door een "maar misschien ook wel".
En wat gebeurt er, zodra ik dekking wil nemen achter een heuvelrandje en de betonnen afschijdingen van de obstakels ten zuiden van de stad, vliegen van alle kanten de shells me om de oren, turret cupola, hull, alles wisten ze te vinden --> 30 sec later was ik dood zonder ook maar een schot gelost te hebben.
Uit schaamte maar ALT-F4 gedaan voordat iemand uberhaupt een commentaar heeft kunnen leveren, en de rest van de dag het spel niet meer aangeraakt.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.