Wordt jij deze week niet betaald met free XP?redwing schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:40:
[...]
Toch mooi om te horen dat ik dan zo'n beetje de enige niet cheatende shit noob in GoT ben

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Wordt jij deze week niet betaald met free XP?redwing schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:40:
[...]
Toch mooi om te horen dat ik dan zo'n beetje de enige niet cheatende shit noob in GoT ben
Tuurlijk wel
[removed]
Echt? Geen AP? Hmm, bijzonderBTU_Natas schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:33:
Ik hou zelf altijd een een 40% 30% 30% verhouding aan. Op sommige tanks, zoals een t54 is het eerder 0% 70% 30%. En sommige tanks (franse autoloaders),is het 100% 0% 0%.
Ik gebruik de ammo die ik nodig heb, om zoveel mogelijk damage te doen met daarbij in gedachte dat er wel spraks van penetratie moet zijn om damage te kunnen doen. Tevens speelt de reload van mijn tank ook nog mee in dit verhaal (met een lange reload, switchen van ammo, dien ik wel rekening met andere nabije vijandige tanks te houden)
Het is een kansen verhaal, en ik hou van een goede kans, en niet van een zinloos verhaal.
Onzin, het is echt niet nodig, zeker niet op hogere tiers. Tuurlijk is het leuk om potjes in de E100 met full gold te schieten, maar echt nodig is het zeker niet. Overigens eens met het feit dat slim gold schieten zeker goed is voor je battle outcomes en dat je dan zeker nog winst kunt maken!Anoniem: 596435 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:40:
Inderdaad, gold is nou eenmaal nodig in dit spelletje, op hoge tiers in ieder geval. Zeker niet bij elke tank maar bij sommige is het onvermijdbaar. Daarnaast kun je makkelijk 5 gold shells schieten per game en nog steeds een goede winst eruit halen.
Jup, de Obj. 704 is wat mij betreft de beste tank uit de hele lijn. Stuk betere soft stats dan de ISU en speelt ook fijner/trolliger dan de Obj. 268. Er zijn momenten dat ik twijfel om de 268 te verkopen en de 704 terug te kopen, maar ik heb ergens een blokkade dat ik geen Tier X tanks wil verkopendynosu schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:54:
Trust me, de 704 is een stuk beter dan de isu. Ik zeg niet dat de isu slecht is, absoluut niet zelfs, maar de alles wat de isu goed doet, doet de 704 beter.
En zoals Riegah ook zegt, ik vind de 704 beter dan de 268 die erna komt ><
Yarr, siekma playing on a potato! Stronk graphics, much skill, very WoTRianata schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:33:
[...]
Zelf speel ik altijd met één hand, lapje voor één oog, maximaal 10fps en een ping van 200+ omdat het anders wel allemaal heel gemakkelijk wordt.
Klopt, je hebt aan de ene kant de echt goede spelers die slim spelen (en dus ook wel met premium ammo schieten, maar beperkt) en het spel echt goed door hebben, en de paars/blauwe spelers die full-gold schieten. Die laatste zijn overigens ook vaak het type dat in de chat loopt te whinen over 'hun noobteam', 'hun omgwtfbbq lage winkans', 'hoe die shell hun niet had mogen raken' en 'hoe jij een noob bent omdat X'.Frunz schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:21:
Het is natuurlijk wel zo dat hij waarschijnlijk meer damage doet doordat hij minder bounched. Hierdoor zal hij ook eerder blauw worden. Ik merk het ook vaak bij paarse spelers die in goede clans zitten dat je snel een premium shell kan verwachten.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ja dat dacht ik ook altijd, maar iedereen kan het tegenwoordig "vrij" gebruiken zonder er geld voor te betalen en dus is het gewoon een onderdeel van het spel. Hoe principieel je ook tegen kunt zijn, als je er niet doorheen komt kan het verschil tussen een winst of verlies zijn. Je benadeelt dus jezelf en je team ermee door er geen gebruik van te maken...rgras schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:52:
Ik ben principieel gezien tegen gold ammo, dat dit betekent dat ik in sommige situaties nooit door een bepaalde tank zal komen neem ik voor lief.
Anoniem: 596435
"Maar" 25% korting op equipment? Meh, laat dat maar zitten dandynosu schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:47:
flinke special dit weekend,en ook de tetrarch en b2 in de premium shop
helaas ook een x3 special ....
voor details click
Verder dit weekend eens kijken of ik de FV304 wat verder kan grinden, vind dat een leuke arty en veel mensen haten dat ding omdat ie zo irritante arch heeft
iets is beter dan nietsFid3lity schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:51:
[...]
"Maar" 25% korting op equipment? Meh, laat dat maar zitten danOok van de discounted vehicles hoef ik er geen, Heb de Easy 2 en de Pz. IV nog niet unlocked. Denk dat ik dit weekend dan het credit grinden maar even laat voor wat het is en dat ik wat andere tanks ga tripplen.
Haha tijd om weer een B2 package te kopen! Ik koop die eigenlijk altijd als ik goud nodig heb, want dat levert netto het meeste goud per euro op (heb de B2 al lang). 15.000+1.250 = 16.250 / € 49,99 = 325 gold/€ en niet te vergeten een garage slot!dynosu schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:47:
Tsja, zoveel haast heb ik er gewoon niet meedynosu schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:05:
[...]
iets is beter dan niets
tis niet zoveel als andere specials, maar tis toch korting
Dat ding is een close support spg. Haalt 55 km/u en heeft een hoge rof. Shells gaan bijna verticaal de lucht in en tanks die denken arty safe te staan: think againdynosu schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:47:
Verder dit weekend eens kijken of ik de FV304 wat verder kan grinden, vind dat een leuke arty en veel mensen haten dat ding omdat ie zo irritante arch heeft
Dat heb ik wel even gedaan jawsLy schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:59:
Tijd voor consumables in te slaan...
Ik zit zonder repair kits en combat rations.. Dus met bepaalde tanks spelen is dan erg duurFid3lity schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:12:
[...]
Dat heb ik wel even gedaan ja+ 300 FE's, 300 FAK's en 300 RK's. Kan ik tot de volgende discount wel weer mee vooruit.
Anoniem: 596435
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
Altijd leuk, mensen in een tank zien spelen die je nog niet had (en ook nooit meer gaat krijgen)Plato1989 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:23:
Victory!
Serene Coast
Type 59
Experience received:1.905 107.370
Battle achievements Steel Wall, Naydin's Medal, Mastery Badge: "1st Class"
Altijd leuk weer een medal krijgen die je nog niet had.
Lekker hoor! ff van de gelegenheid gebruik gemaakt om de M5 stuart en de M4 Sherman met 50% korting te kopendynosu schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:47:
helaas ook een x3 special ....
voor details click
Credits en de Type 59 is nooit een probleem! 13 battles gedaan nu en ruim 1 miljoen credits, die ik vervolgens gelijk omzet in consumables ;-).p0st schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:05:
[...]
Altijd leuk, mensen in een tank zien spelen die je nog niet had (en ook nooit meer gaat krijgen)![]()
Haha J/K, dat credits.. Lekker op Lights lopen jagen
?
[Voor 42% gewijzigd door Mr_Size op 06-06-2014 17:45]
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Thnnx, Grotendeels gelukt. Krijg alleen geen melding wanneer ik gespot benRianata schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 01:28:
[...]
Minimap is onderdeel van OMC Modpack - XVM config. Ik zou je zo niet kunnen vertellen welke setting(s) het precies is/zijn. Een stukje terug heb ik al mijn OMC Modpack settings al eens gepost.
[Voor 6% gewijzigd door Kepro op 06-06-2014 22:55]
Daar heb je 6tn sense voor nodig op je commander, heb je dat?Kepro schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:52:
[...]
Thnnx, Grotendeels gelukt. Krijg alleen geen melding wanneer ik gespot ben![]()
en ben er nog niet uit wat de cirkels betekenen:)
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Hmm nee. Is 6th sense een andere mod? En wat houd commander in?Rianata schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:04:
[...]
Daar heb je 6tn sense voor nodig op je commander, heb je dat?
Ik heb nu een twee-/drietal films van je gezien en ik vind dat je een hele prettige stem hebt en je legt alles goed uit. Ik zou wel de skipstreep wat verder zetten, dus na je introfilm.Rianata schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:25:
Mijn laatste pot op weg naar de Waffenträger auf Pz. IV in de Rhm.-Borsig Waffenträger:
[video]
Bij uitzondering met de 150mm en full HEAT
Dank voor je feedback!PcDealer schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 09:39:
[...]
Ik heb nu een twee-/drietal films van je gezien en ik vind dat je een hele prettige stem hebt en je legt alles goed uit. Ik zou wel de skipstreep wat verder zetten, dus na je introfilm.
[Voor 8% gewijzigd door Rianata op 07-06-2014 12:04]
Feestje, je zou ook naar mijn Twitch highlights terug kunnen kijken, misschien is dat iets meer voor jou dan?Fiesta1958 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:19:
Ben wel weer blij met een Nederlandse stem. Iedereen die Engels probeert te praten voor een groter publiek is leuk, maar soms stop ik het filmpje erdoor.Filmpjes zonder nasynchronisatie mag ook, met gewoon alleen de spannende actie en tips hoe je je speelstijl kunt verbeteren.
Wat een onzin, hoezo zou je het filmpje stoppen? Ik vind Rianata trouwens ook prettig om naar te luisteren en dat er nederlands gesproken wordt is een leuke afwisseling. Nadeel alleen is dus dat je alleen NL en BE spelers ermee bereikt, terwijl de WoT player base die geïnteresseerd is in dit soort filmpjes veeeeel groter is. Daarom kan ik me goed voorstellen dat de meeste spelers 'gewoon' in het engels commentariëren.Fiesta1958 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:19:
Ben wel weer blij met een Nederlandse stem. Iedereen die Engels probeert te praten voor een groter publiek is leuk, maar soms stop ik het filmpje erdoor.Filmpjes zonder nasynchronisatie mag ook, met gewoon alleen de spannende actie en tips hoe je je speelstijl kunt verbeteren.
Deze keuze heb ik bewust gemaakt, omdat het aanbod met Engels becommentarieerd groot genoeg is met Jingles, SirFoch, QuickyBaby en Kyozu (https://www.youtube.com/user/kyozupsychoclown)Mr_Size schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:28:
[...]
Nadeel alleen is dus dat je alleen NL en BE spelers ermee bereikt, terwijl de WoT player base die geïnteresseerd is in dit soort filmpjes veeeeel groter is. Daarom kan ik me goed voorstellen dat de meeste spelers 'gewoon' in het engels commentariëren.
Voor het capturen gebruik ik http://mirillis.com/en/products/action.html en het bewerken doe ik in Sony Vegas Pro 12.Ik zit er over te denken om ook eens een filmpje op Youtube te zetten, ff kijken of dat wat isMag ik vragen, @Rianata en ook andere filmers, welk programma jullie gebruiken om te recorden?
Ik gebruik Dxtory (~€20) voor het opnemen en Movie Studio Platinum 13 (~€75) voor het editten. Encoden doe ik met Handbrake (gratisch).Mr_Size schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:28:
[...]
Wat een onzin, hoezo zou je het filmpje stoppen? Ik vind Rianata trouwens ook prettig om naar te luisteren en dat er nederlands gesproken wordt is een leuke afwisseling. Nadeel alleen is dus dat je alleen NL en BE spelers ermee bereikt, terwijl de WoT player base die geïnteresseerd is in dit soort filmpjes veeeeel groter is. Daarom kan ik me goed voorstellen dat de meeste spelers 'gewoon' in het engels commentariëren.
Ik zit er over te denken om ook eens een filmpje op Youtube te zetten, ff kijken of dat wat isMag ik vragen, @Rianata en ook andere filmers, welk programma jullie gebruiken om te recorden?
snowD schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:26:
6th sense is een perk op je commander -> bovenste hoofd van de crew van een voertuig
tevens perks en skills zijn verkrijgbaar wanneer de eerste skill (commander,gunner,loader,radio op,driver) 100% is
[Voor 23% gewijzigd door Emryte op 07-06-2014 15:18]
[Voor 31% gewijzigd door User op 07-06-2014 16:32]
User schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:31:
By popular demand:
[video]
User, die dwars door een replay praat.
Note: Dit is echt de eerste keer dat ik commentaar geef bij een replay. Geluid is praktisch niet ge-edit.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
no offense maar probeer server 1 eens ?Mr_Size schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:32:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bepaalde tanks trekken dit soort teams aan. Bij mij krijg ik in de 13 75 en de Obj 140 vrijwel standaard dit soort teams. Hoe moet je dan in godesnaam je x3 binnenhalen????????????
183dr34m3dd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:48:
Iemand nog suggesties voor een leuke TD lijn?
Geen Jgpz e100 of obj 268.
Dit vind ik wel geslaagd!User schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:31:
By popular demand:
[video]
Note: Dit is echt de eerste keer dat ik commentaar geef bij een replay. Geluid is praktisch niet ge-edit.
Jazeker! AT2 heel leuk, AT8 prima, AT7 ook heel leuk, AT15 is de mindere, en Tortoise is een beest
p0st (13:34:32) i'm dutch, and proud of it
Gammelsmurfen (13:34:35) baltic suiciding idiots with no clue of what happens around them
Gammelsmurfen (13:34:43) even worse... nazi idiot
"Doei"User schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:31:
By popular demand:
[video]
[Voor 4% gewijzigd door p0st op 07-06-2014 18:41]
Sale? Toch gewoon vanwege TOTT?p0st schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:51:
Purchased: 'IS-8' successfully purchased
Spent: 2.471.700
Zo, die wilde ik nog even halen in de sale
Hopelijk valt hij niet zo tegen als de verhalen die ik lees!
Prrrrrrrrrfect!Rianata schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:44:
[...]
EDIT: PcDealer, ik heb in de laatste video 2 skips aangemaakt. Is dit wat je bedoelt?
De Hellcat is populair. Als je wat stevigers wilt kun je de UK td's proberen.dr34m3dd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:48:
Iemand nog suggesties voor een leuke TD lijn?
Geen Jgpz e100 of obj 268.
Ik ben in WoT met UK begonnen en ook de hele td lijn. AT 2 is magical bounce. De AT 8 (elite) rijd ik nu met een winrate van bijna 53%. De Alecto deed me ook veel plezier.p0st schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:15:
[...]
Jazeker! AT2 heel leuk, AT8 prima, AT7 ook heel leuk, AT15 is de mindere, en Tortoise is een beest
[Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 07-06-2014 18:36]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm
thijsco19 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:40:
[...]
.
Serieus: vind het erg informatief hoe jij je tactiek uitlegt, wat je doet en waarom. Dat je af en toe wat 'user' praat er door heen gooit maakt het een leuk EN informatief filmpje.
Met andere woorden, User, doe dit vaker?Mr_Size schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:30:
[...]
"Doei"
"We hebben een kill"
"Mis! n00b!"
"Kak"
Held
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Schitterend onderhoudend verteld met een tip die ik kan gebruiken.
AbsoluutUser schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:52:
Met andere woorden, User, doe dit vaker?
[Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 07-06-2014 20:00]
Toffe match Size! Kan me voorstellen dat de adrenaline dan wel redelijk door je heen giertMr_Size schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:08:
Eindelijk eens een echt lekker potje gespeeld:
Victory!
Arctic Region
Conqueror
Experience received: 6.447 ( x3)
Battle achievements High Caliber, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 11 707
[afbeelding]
[afbeelding]
replay is erg spannend om te kijken, vooral het einde!
Beetje laat om hierop terug te keren, but heyUser schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:31:
By popular demand:
[video]
Zeker, zowel informatief als vermakelijkUser schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:52:
[...]
[...]
[...]
Met andere woorden, User, doe dit vaker?
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Wat vindt jij de leukste/beste tank, 50B of de T57?psychoclown schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:09:
Wel weer een nieuw filmpje van een andere maat in de 50b
[video]
If you do not wish to be contacted, do not check this box. euhm...right
Thanksp0st schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:15:
Toffe match Size! Kan me voorstellen dat de adrenaline dan wel redelijk door je heen giert
Wat ik opvallend vond
- Je hebt echt bizar weinig geluk met het killen van die T34, ik snap dat je die op een gegeven moment ging halen haha
- Ik weet niet waarom en hoe, maar die T25/2 weet je tot 2x toe te team damagen, ook nog crits
- Die Ally T30 gooit eerst zichzelf compleet noob voor de wolven, en gaat jou vervolgens DE HELE MATCH DOOR vertellen hoe je moet spelen
- Super zure hit van die Arty richting het einde, heb je er SH Spall Liner op liggen of niet?
- Die kill op die Tortoise op 0:09 is echt koning, ik zou 'em posten in het RNG forum van WoT EU
Ik gebruik zijn snelheid en auto aim. En als ik uit het zicht kan blijven is het kanon best snel en maakt dan genoeg schade. Je hebt tenslotte 100 ammo. En je moet niet altijd in de frontlijn staan.Derby schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:10:
Iemand wel eens met een A-43 gespeeld? Ik heb dat ding nu full ops. Maar mijn winrate komt niet boven de 40% uit met dat ding. Ik weet niet wat er ik mee moet doen. Het apparaat is snel en wendbaar, maar de gun is ondermaats.
If you do not wish to be contacted, do not check this box. euhm...right
krijg je dan een crash to desktop of draait het spel wel?MRammeloo schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:15:
Na een maand of zes pauze, ben ik weer aan WOT begonnen. Ik loop nu tegen iets mega-irritants aan: op onverwachte momenten gaat WOT naar mijn taakbalk. De trigger is wanneer ik vuur, maar dus niet altijd.
Is dit bekend?
Nee, spel draait door, en als ik maar snel genoeg weer op het goede ikoon klik, kan ik soms nog verder spelen ook. Ik heb inmiddels alle mods er even afgegooid, we kijken verder.Joindry schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:40:
[...]
krijg je dan een crash to desktop of draait het spel wel?
Indien optie 1 is het wss een verouderde soundmod. Hoewel CTD nog steeds bestaan. Indien optie 2, I hast no idea.
Dit kan o.a. komen door 'gesture' programmas zoals bijvoorbeeld voor een touchpad bij een laptop. In je start-up items kan je zien wat je allemaal opstart met windows, je kan proberen of het verholpen is als je een bepaald programma disabled.MRammeloo schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:15:
Na een maand of zes pauze, ben ik weer aan WOT begonnen. Ik loop nu tegen iets mega-irritants aan: op onverwachte momenten gaat WOT naar mijn taakbalk. De trigger is wanneer ik vuur, maar dus niet altijd.
Is dit bekend?
Heb dit eens geprobeerd, op mijn mod stonden net wat teveel zoomopties, dus dacht ik dat wat te verkorten. Alleen is het nu compleet kaput en kan ik enkel nog zoomen van 2-4-8. Wat ik ook in die kladblok zetp0st schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:01:
[...]
Overigens kun je de sniper zoom waarden eenvoudig zelf aanpassen mocht je dat willen!
Gewoon \res_mods\0.9.0\gui\ZoomX.xml openen met kladblok en de waarden aanpassen!
Standaard is <zooms>2 4 8</zooms>
[Voor 12% gewijzigd door wsLy op 08-06-2014 20:40]
[Voor 27% gewijzigd door themaxter op 08-06-2014 21:14]
Ben 120 mm kanon gewend qua laadtijd nu. scheelt:)Fiesta1958 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:39:
KV 1S is een goede keus. heerlijk kanon D-2-5T, alleen die herlaad tijd. Ik zit nu op 13,5 sec.met rammer en ventilation.
Schitterend commentaar weer. Volgende keer wel een mop!Rianata schreef op maandag 09 juni 2014 @ 00:42:
Ik heb weer een replay voor jullie online gezet. Dit keer van de FCM36Pak40, een Franse premium Tank Destroyer op tier III. Koopje voor 850 goud!
[video]
[Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 09-06-2014 09:43]
Het was nog simpeler: mijn scrollwiel, wanneer ingedrukt, fungeerde 'opeens' als documentschakelaar.denheer schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:49:
[...]
Dit kan o.a. komen door 'gesture' programmas zoals bijvoorbeeld voor een touchpad bij een laptop. In je start-up items kan je zien wat je allemaal opstart met windows, je kan proberen of het verholpen is als je een bepaald programma disabled.
"Today is the worst day since yesterday"
[Voor 27% gewijzigd door Nukar op 09-06-2014 11:01]
"Today is the worst day since yesterday"
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details