Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste
Acties:
  • 67.366 views

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-06 18:47
redwing schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:40:
[...]

Toch mooi om te horen dat ik dan zo'n beetje de enige niet cheatende shit noob in GoT ben :+
Wordt jij deze week niet betaald met free XP? :?

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:57
User schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 20:06:
[...]
Wordt jij deze week niet betaald met free XP? :?
Tuurlijk wel :+ Maar volgens mij zijn er maar weinig spelers die net als ik vooral met een touchpad spelen. Oftewel volgens wat BTU_Natas zegt ben ik een van de weinige niet noobs hier 8)

[removed]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-05 13:50

p0st

Dutch Reefer

BTU_Natas schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:33:
Ik hou zelf altijd een een 40% 30% 30% verhouding aan. Op sommige tanks, zoals een t54 is het eerder 0% 70% 30%. En sommige tanks (franse autoloaders),is het 100% 0% 0%.

Ik gebruik de ammo die ik nodig heb, om zoveel mogelijk damage te doen met daarbij in gedachte dat er wel spraks van penetratie moet zijn om damage te kunnen doen. Tevens speelt de reload van mijn tank ook nog mee in dit verhaal (met een lange reload, switchen van ammo, dien ik wel rekening met andere nabije vijandige tanks te houden)

Het is een kansen verhaal, en ik hou van een goede kans, en niet van een zinloos verhaal.
Echt? Geen AP? Hmm, bijzonder :9 ... Idd de keus van een ieder om te schieten met wat hij wil, maar het doet geen eer aan je reputatie imo. Op het moment dat ik 100% gold vang van een blauwe/paarse speler dan weet ik gelijk dat ik zijn/haar 'skills' met een korreltje zout kan nemen.
Anoniem: 596435 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:40:
Inderdaad, gold is nou eenmaal nodig in dit spelletje, op hoge tiers in ieder geval. Zeker niet bij elke tank maar bij sommige is het onvermijdbaar. Daarnaast kun je makkelijk 5 gold shells schieten per game en nog steeds een goede winst eruit halen.
Onzin, het is echt niet nodig, zeker niet op hogere tiers. Tuurlijk is het leuk om potjes in de E100 met full gold te schieten, maar echt nodig is het zeker niet. Overigens eens met het feit dat slim gold schieten zeker goed is voor je battle outcomes en dat je dan zeker nog winst kunt maken!
dynosu schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:54:
Trust me, de 704 is een stuk beter dan de isu. Ik zeg niet dat de isu slecht is, absoluut niet zelfs, maar de alles wat de isu goed doet, doet de 704 beter.

En zoals Riegah ook zegt, ik vind de 704 beter dan de 268 die erna komt ><
Jup, de Obj. 704 is wat mij betreft de beste tank uit de hele lijn. Stuk betere soft stats dan de ISU en speelt ook fijner/trolliger dan de Obj. 268. Er zijn momenten dat ik twijfel om de 268 te verkopen en de 704 terug te kopen, maar ik heb ergens een blokkade dat ik geen Tier X tanks wil verkopen :P
Rianata schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:33:
[...]
Zelf speel ik altijd met één hand, lapje voor één oog, maximaal 10fps en een ping van 200+ omdat het anders wel allemaal heel gemakkelijk wordt.
Yarr, siekma playing on a potato! Stronk graphics, much skill, very WoT
Frunz schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:21:
Het is natuurlijk wel zo dat hij waarschijnlijk meer damage doet doordat hij minder bounched. Hierdoor zal hij ook eerder blauw worden. Ik merk het ook vaak bij paarse spelers die in goede clans zitten dat je snel een premium shell kan verwachten.
Klopt, je hebt aan de ene kant de echt goede spelers die slim spelen (en dus ook wel met premium ammo schieten, maar beperkt) en het spel echt goed door hebben, en de paars/blauwe spelers die full-gold schieten. Die laatste zijn overigens ook vaak het type dat in de chat loopt te whinen over 'hun noobteam', 'hun omgwtfbbq lage winkans', 'hoe die shell hun niet had mogen raken' en 'hoe jij een noob bent omdat X'.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Ik ben principieel gezien tegen gold ammo, dat dit betekent dat ik in sommige situaties nooit door een bepaalde tank zal komen neem ik voor lief.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bagpiper001
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-11-2021
rgras schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 07:52:
Ik ben principieel gezien tegen gold ammo, dat dit betekent dat ik in sommige situaties nooit door een bepaalde tank zal komen neem ik voor lief.
Ja dat dacht ik ook altijd, maar iedereen kan het tegenwoordig "vrij" gebruiken zonder er geld voor te betalen en dus is het gewoon een onderdeel van het spel. Hoe principieel je ook tegen kunt zijn, als je er niet doorheen komt kan het verschil tussen een winst of verlies zijn. Je benadeelt dus jezelf en je team ermee door er geen gebruik van te maken...

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 596435

Gold of geen gold blijft altijd de discussie. Ik zeg zeker van wel. Het ligt gewoon puur aan de situatie, als ik met een tier x heavy aan het front sta en ik bounce shot na shot met AP ammo dan laad ik zeker heat.

Sommige tanks kun je namelijk niet penetreren mits ze hun tank perfect in cover hebben. Als ze het heel goed doen lukt dat zelfs niet met gold. Bijvoorbeeld de turret van een is 7. Hiervoor gebruik ik wel eens een paar HE granaten want 80 damage is altijd nog beter dan 0.

De leukste tank om mee aan de frontline te staan vindt ik toch de jpze 100, als je daar HE mee laad schiet je zo'n 600-700 per shot op de voorkant van een t95 :9, en dan zonder te richten. Met gold ammo is het in ieder geval nog een kwestie van richten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

flinke special dit weekend,en ook de tetrarch en b2 in de premium shop :)

helaas ook een x3 special ....

voor details click

Verder dit weekend eens kijken of ik de FV304 wat verder kan grinden, vind dat een leuke arty en veel mensen haten dat ding omdat ie zo irritante arch heeft :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 00:49

Fid3lity

Spectre X

dynosu schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:47:

voor details click

Verder dit weekend eens kijken of ik de FV304 wat verder kan grinden, vind dat een leuke arty en veel mensen haten dat ding omdat ie zo irritante arch heeft :D
"Maar" 25% korting op equipment? Meh, laat dat maar zitten dan :P Ook van de discounted vehicles hoef ik er geen, Heb de Easy 2 en de Pz. IV nog niet unlocked. Denk dat ik dit weekend dan het credit grinden maar even laat voor wat het is en dat ik wat andere tanks ga tripplen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Fid3lity schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 08:51:
[...]

"Maar" 25% korting op equipment? Meh, laat dat maar zitten dan :P Ook van de discounted vehicles hoef ik er geen, Heb de Easy 2 en de Pz. IV nog niet unlocked. Denk dat ik dit weekend dan het credit grinden maar even laat voor wat het is en dat ik wat andere tanks ga tripplen.
iets is beter dan niets :)

tis niet zoveel als andere specials, maar tis toch korting :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Haha tijd om weer een B2 package te kopen! Ik koop die eigenlijk altijd als ik goud nodig heb, want dat levert netto het meeste goud per euro op (heb de B2 al lang). 15.000+1.250 = 16.250 / € 49,99 = 325 gold/€ en niet te vergeten een garage slot! 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

dynosu schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:05:
[...]

iets is beter dan niets :)

tis niet zoveel als andere specials, maar tis toch korting :)
Tsja, zoveel haast heb ik er gewoon niet mee ;) Dus dan wacht ik rustig op de 50% discounts. Zal me de komende tijd toch primair op het credit grinding richten.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 15:28

PcDealer

HP ftw \o/

Dat ding is een close support spg. Haalt 55 km/u en heeft een hoge rof. Shells gaan bijna verticaal de lucht in en tanks die denken arty safe te staan: think again :7

FV304 platoon?

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

we kunnen wel kijken dit weekend :) ik plan nooit zo ver vooruit :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Tijd voor consumables in te slaan...

En die x3 special :/
Liever x3 crew xp :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

wsLy schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:59:
Tijd voor consumables in te slaan...
Dat heb ik wel even gedaan ja :Y + 300 FE's, 300 FAK's en 300 RK's. Kan ik tot de volgende discount wel weer mee vooruit. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wsLy
Fid3lity schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:12:
[...]

Dat heb ik wel even gedaan ja :Y + 300 FE's, 300 FAK's en 300 RK's. Kan ik tot de volgende discount wel weer mee vooruit. :)
Ik zit zonder repair kits en combat rations.. Dus met bepaalde tanks spelen is dan erg duur :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 596435

Beter een ander weekend x3 crew experience:P. Met die weer wordt het weinig wot spelen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:47
okee, ik weet het. Ik heb mijn type59 al een tijdje verwaarloosd. Hij stond een tijdje stof te vangen in mijn garage. Dat is uiteraard niet aardig van mij en ik wil mijn excuses daar ook wel voor aanbieden richting mijn type 59.
Maar dat mijn shells tegenwoordig zo lui geworden zijn dat ze halverwege gewoon naar beneden ploffen slaat toch wel alles!

Heeft WG na aiming tijd, accuracy nu de plof factor ingevoerd?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03 11:36

Plato1989

Amused to Death

Victory!
Serene Coast
Type 59
Experience received:1.905 107.370
Battle achievements Steel Wall, Naydin's Medal, Mastery Badge: "1st Class"

Altijd leuk weer een medal krijgen die je nog niet had :).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Plato1989 schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 12:23:
Victory!
Serene Coast
Type 59
Experience received:1.905 107.370
Battle achievements Steel Wall, Naydin's Medal, Mastery Badge: "1st Class"

Altijd leuk weer een medal krijgen die je nog niet had :).
Altijd leuk, mensen in een tank zien spelen die je nog niet had (en ook nooit meer gaat krijgen) :/

Haha J/K, dat credits :D .. Lekker op Lights lopen jagen :P?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34

voor details click
Lekker hoor! ff van de gelegenheid gebruik gemaakt om de M5 stuart en de M4 Sherman met 50% korting te kopen :) M5 gaat naar de M7 en dus richting de T57 Hvy, mijn volgende grind project. Deze lijn ga ik dus nu ook spelen. De M4 Sherman gaat eerst nog ff wat stof happen, anders speel ik weer teveel lijnen tegelijk :p Maar voor 50% korting kon ik hem niet laten lopen...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

p0st schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 13:05:
[...]

Altijd leuk, mensen in een tank zien spelen die je nog niet had (en ook nooit meer gaat krijgen) :/

Haha J/K, dat credits :D .. Lekker op Lights lopen jagen :P?
Credits en de Type 59 is nooit een probleem! 13 battles gedaan nu en ruim 1 miljoen credits, die ik vervolgens gelijk omzet in consumables ;-).

En lights pesten is altijd leuk. Tier 9 battle met een platoon van 3 man met een A-20, T-80 en een T-71.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Zo die M5 Stuart is best geinig zeg, met die Howitzer :) 1e pot was een volledige T4 pot, dikke mazzel qua MM. Meteen 1st class medal gehaald. 2e pot was in een T8 match, dat kan dus ook. (En nog op Himmelsdorf ook, dus scouten wordt dan lastiger. Ace gehaald in de 3e pot, in een T5 match. Best geinig karretje!

O, en de 13 75 is me weer de vinger aan het geven. 3x in een compleet tomatoe team terecht gekomen, 3x geslacht. Op die manier is er geen fuck aan..

edit: het mag gewoon NIET! :(

http://tweakers.net/ext/f/BWS3LUbe6iKLza4Z7KIB2pS0/thumb.jpg

4e potje op rij verloren, dit is het dichtste bij een overwinning wat ik ben gekomen. Wat een frustrerende graftank echt, je hebt gewoon 0 invloed op de uitkomst van de match. Kom ook echt alleen maar in T10 terecht, toppunt was een pot waar de enemy 14 T10 tanks had en wij 12 |:( 8)7

edit2: nou het is gelukt hoor, 6 potjes voor nodig gehad. En, zoals de traditie het voorschrijft, het potje waar ik zelf het minste heb kunnen doen winnen we :r :r

[Voor 42% gewijzigd door Mr_Size op 06-06-2014 17:45]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:49

Rianata

Have you played Atari today?

Mijn laatste pot op weg naar de Waffenträger auf Pz. IV in de Rhm.-Borsig Waffenträger:

Bij uitzondering met de 150mm en full HEAT 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-05 15:53
Al die X-weekenden waren wel handig.. net de 45k aangetikt met vrije ervaring :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Eindelijk eens een echt lekker potje gespeeld:

Victory!
Arctic Region
Conqueror
Experience received: 6.447 ( x3)
Battle achievements High Caliber, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 11 707

http://tweakers.net/ext/f/PMWwgSgqFP6ZNpSwh2rHrVqP/thumb.jpg

http://tweakers.net/ext/f/iaDCWDmKWUXHWFgtvnq6iCAr/thumb.jpg

replay is erg spannend om te kijken, vooral het einde!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:02
Rianata schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 01:28:
[...]

Minimap is onderdeel van OMC Modpack - XVM config. Ik zou je zo niet kunnen vertellen welke setting(s) het precies is/zijn. Een stukje terug heb ik al mijn OMC Modpack settings al eens gepost.
Thnnx, Grotendeels gelukt. Krijg alleen geen melding wanneer ik gespot ben :? :/

en ben er nog niet uit wat de cirkels betekenen:)

[Voor 6% gewijzigd door Kepro op 06-06-2014 22:55]

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 22:52:
[...]

Thnnx, Grotendeels gelukt. Krijg alleen geen melding wanneer ik gespot ben :? :/

en ben er nog niet uit wat de cirkels betekenen:)
Daar heb je 6tn sense voor nodig op je commander, heb je dat?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Kepro
Rianata schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:04:
[...]

Daar heb je 6tn sense voor nodig op je commander, heb je dat?
Hmm nee. Is 6th sense een andere mod? En wat houd commander in?

Speel WoT net een week dus ben een onbekende met sommige termen

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 17:11
6th sense is een perk op je commander -> bovenste hoofd van de crew van een voertuig

tevens perks en skills zijn verkrijgbaar wanneer de eerste skill (commander,gunner,loader,radio op,driver) 100% is

• Rianata

Rianata

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Rianata schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 18:25:
Mijn laatste pot op weg naar de Waffenträger auf Pz. IV in de Rhm.-Borsig Waffenträger:

[video]

Bij uitzondering met de 150mm en full HEAT 8)7
Ik heb nu een twee-/drietal films van je gezien en ik vind dat je een hele prettige stem hebt en je legt alles goed uit. Ik zou wel de skipstreep wat verder zetten, dus na je introfilm.

Oh ja, alleen HEAT vereist eigenlijk een Premium Account omdat het anders alleen geld kost. Of je moet afwisselen tussen soorten shells zoals ik vaak doe (zonder Premium Account).

• Rianata

Rianata

PcDealer schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 09:39:
[...]

Ik heb nu een twee-/drietal films van je gezien en ik vind dat je een hele prettige stem hebt en je legt alles goed uit. Ik zou wel de skipstreep wat verder zetten, dus na je introfilm.
Dank voor je feedback!

Zit er al een skipstreep in dan? Ben ik me niet van bewust, maar goede toevoeging, ik zal een aantal skippunten in de filmpjes maken! _/-\o_

EDIT: PcDealer, ik heb in de laatste video 2 skips aangemaakt. Is dit wat je bedoelt?

[Voor 8% gewijzigd door Rianata op 07-06-2014 12:04]

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-06 23:53
Ben wel weer blij met een Nederlandse stem. Iedereen die Engels probeert te praten voor een groter publiek is leuk, maar soms stop ik het filmpje erdoor. :X Filmpjes zonder nasynchronisatie mag ook, met gewoon alleen de spannende actie en tips hoe je je speelstijl kunt verbeteren.

• Rianata

Rianata

Fiesta1958 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:19:
Ben wel weer blij met een Nederlandse stem. Iedereen die Engels probeert te praten voor een groter publiek is leuk, maar soms stop ik het filmpje erdoor. :X Filmpjes zonder nasynchronisatie mag ook, met gewoon alleen de spannende actie en tips hoe je je speelstijl kunt verbeteren.
Feestje, je zou ook naar mijn Twitch highlights terug kunnen kijken, misschien is dat iets meer voor jou dan?

http://www.twitch.tv/4t4r14n/dashboard/recorded?kind=highlights

• Mr_Size
Fiesta1958 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:19:
Wat een onzin, hoezo zou je het filmpje stoppen? Ik vind Rianata trouwens ook prettig om naar te luisteren en dat er nederlands gesproken wordt is een leuke afwisseling. Nadeel alleen is dus dat je alleen NL en BE spelers ermee bereikt, terwijl de WoT player base die geïnteresseerd is in dit soort filmpjes veeeeel groter is. Daarom kan ik me goed voorstellen dat de meeste spelers 'gewoon' in het engels commentariëren.

Ik zit er over te denken om ook eens een filmpje op Youtube te zetten, ff kijken of dat wat is ;) Mag ik vragen, @Rianata en ook andere filmers, welk programma jullie gebruiken om te recorden?

• Rianata

Rianata

Mr_Size schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:28:
[...]
Nadeel alleen is dus dat je alleen NL en BE spelers ermee bereikt, terwijl de WoT player base die geïnteresseerd is in dit soort filmpjes veeeeel groter is. Daarom kan ik me goed voorstellen dat de meeste spelers 'gewoon' in het engels commentariëren.
Deze keuze heb ik bewust gemaakt, omdat het aanbod met Engels becommentarieerd groot genoeg is met Jingles, SirFoch, QuickyBaby en Kyozu (https://www.youtube.com/user/kyozupsychoclown)
Ik zit er over te denken om ook eens een filmpje op Youtube te zetten, ff kijken of dat wat is ;) Mag ik vragen, @Rianata en ook andere filmers, welk programma jullie gebruiken om te recorden?
Voor het capturen gebruik ik http://mirillis.com/en/products/action.html en het bewerken doe ik in Sony Vegas Pro 12.

• wsLy
Hmmm vandaag geen WoT denk ik zo... gisteren wel een aantal lekkere battles gehad, lekker lopen te trollen met 2 platoonmates tijdens een stream of twitch. 7 battles gedaan en alles gewonnen (mocht ook wel na de 12 uit 14 losses van de 2 dagen ervoor...)

Reden voor geen WoT vandaag:

Stichting Hobbyserver

• User
Mr_Size schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 12:28:
[...]

Wat een onzin, hoezo zou je het filmpje stoppen? Ik vind Rianata trouwens ook prettig om naar te luisteren en dat er nederlands gesproken wordt is een leuke afwisseling. Nadeel alleen is dus dat je alleen NL en BE spelers ermee bereikt, terwijl de WoT player base die geïnteresseerd is in dit soort filmpjes veeeeel groter is. Daarom kan ik me goed voorstellen dat de meeste spelers 'gewoon' in het engels commentariëren.

Ik gebruik Dxtory (~€20) voor het opnemen en Movie Studio Platinum 13 (~€75) voor het editten. Encoden doe ik met Handbrake (gratisch).
Streamen doe ik tegenwoordig niet meer, maar vroegâh gebruikte ik daar OBS voor (gratisch).

Hoe ik te werk ga:
1. WoT spelen ( :+ )
2. Leuke potjes onthouden
3. Ingame instellingen aanpassen
4. Potje opnemen
5. Opname in Movie Studio smijten
5. Editten
6. Muziek eronder
7. Lossless encoden
8. Lossless video laden in Handbrake
9. Video encoden in x264
10. Quality check
11. Nach Youtube!

Rianata zal er nog een zwik extra stappen bij hebben zitten omdat hij ook commentaar moet opnemen en editten.

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-06 12:22

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Met OBS kan je ook gewoon alles lokaal opnemen zonder te streamen icm GPU

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Haha ik heb net al een uurtje gevaren, en het is moeilijk warm buiten! Dus nu lekker koel binnen, het is toch bewolkt nu, heerlijk :)

Overigens net een leuke troll ontmoet ingame, die vond dat ik het spel moest deïnstalleren :P

p0st (13:22:20) see who's at the top of the list? suck it marshall
p0st (13:22:28) and genuinly l2p
p0st (13:22:35) that's how you get green
p0st (13:22:39) not by moping around
p0st (13:23:10) i got blocked by the 54e1 as well, and it cost me 400hp, well I live with it because shit happens
Gammelsmurfen (13:31:54) you drove up so i could get anywhere idiot... you pinned me down so when you got back they only shot me fucking idiot... players
p0st (13:32:21) anticipate, don't blame others
Gammelsmurfen (13:32:26) like you have no fucking clue... uninstall game... your only green because your in a clan fucking twat... all my games are random battles
Gammelsmurfen (13:32:43) your fucking retarded
p0st (13:32:44) i hardly play with my clan, only CW, and that doesn't count for stats
p0st (13:32:48) so your arguments are invalid
Gammelsmurfen (13:33:11) learn to drive your tank fucking idiot
p0st (13:33:27) learn to play my friend
Gammelsmurfen (13:33:28) aint that hard to not get in the way of other players
Gammelsmurfen (13:33:36) kids with no brains
Gammelsmurfen (13:33:40) uninstall game
Gammelsmurfen (13:33:42) retard
p0st (13:33:42) and if you keep insulting me I'll upload it to customer support
p0st (13:33:54) because it doesn't make any sense
Gammelsmurfen (13:33:56) do that retard... like i give a fuck about a chat ban
p0st (13:33:59) you are just a whining siemka
Gammelsmurfen (13:34:14) and your the polish fag kid with no brain like them all
p0st (13:34:22) no wonder because you played 700 matches in a fucking löwe
p0st (13:34:32) i'm dutch, and proud of it ;)
Gammelsmurfen (13:34:35) baltic suiciding idiots with no clue of what happens around them
Gammelsmurfen (13:34:43) even worse... nazi idiot
Gammelsmurfen (13:34:48) uninstall game
p0st (13:34:54) lol? dutch, not german hahahahahaha

• Kepro
snowD schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 00:26:
6th sense is een perk op je commander -> bovenste hoofd van de crew van een voertuig

tevens perks en skills zijn verkrijgbaar wanneer de eerste skill (commander,gunner,loader,radio op,driver) 100% is
:)
:)

-----------

Wat is trouwens de beste/slimste lijn van de Russische tanks te volgen?

Ik volg nu

KV - KV1S - IS - IS3 - IS-8 -- IS-7

Ik ben nu bij KV.

Ook maar even kijken of er een leuke aanbieding is om gold/premium aan te schaffen.

• Fiesta1958
Rianata, ja leuk om zo te volgen. Alleen moest je via de link ingelogd zijn, dus heb ik het los opgezocht.

Tip voor de Engels sprekende editors, als je toch al veel moeite moet doen om het geheel van commentaar te voorzien zet het dan eerst goed op papier. Er zijn al zat Engels sprekende spelers die veel meer volgers hebben dan we hier kunnen verwachten. Zoals bv Sidestrafe. Als je zoals hij commentaar geeft en speelt, heb je er met mij een volger bij.

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 09:58
De KV-1S is redelijk sterk voor zijn klasse (ik weet niet hoe het is sinds update 9.0 met de Kv-1S).
IS is ook nog acceptabel, maar ook redelijk sterk.
Zelf speel ik nu de IS-3. Wel een leuke tank en ik heb vaak dat schoten op mij bouncen.
Maar bij de IS-3 is een kanon goed om tenminste goed te kunnen penetreren.
Dus het is eigenlijk hoe je zelf er over denk.
Goede tank reeks maar ook soms met vervelende minpunten

[Voor 23% gewijzigd door Emryte op 07-06-2014 15:18]

game pc

• User
By popular demand:

User, die dwars door een replay praat. :'(

Note: Dit is echt de eerste keer dat ik commentaar geef bij een replay. Geluid is praktisch niet ge-edit.

[Voor 31% gewijzigd door User op 07-06-2014 16:32]

• Mr_Size
http://tweakers.net/ext/f/MZGLxqzYXN05wltPOVR6qn8c/thumb.jpg

|:( |:( |:( |:( |:(

Bepaalde tanks trekken dit soort teams aan. Bij mij krijg ik in de 13 75 en de Obj 140 vrijwel standaard dit soort teams. Hoe moet je dan in godesnaam je x3 binnenhalen????????????

• rgras
  • Niet online
Laat ze naast WN8 etc. ook maar weergeven hoeveel gold ammo iemand gebruikt..

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:53

thijsco19

KTM 990 SMT

User schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:31:
By popular demand:
[video]

Note: Dit is echt de eerste keer dat ik commentaar geef bij een replay. Geluid is praktisch niet ge-edit.
_/-\o_ .

Serieus: vind het erg informatief hoe jij je tactiek uitlegt, wat je doet en waarom. Dat je af en toe wat 'user' praat er door heen gooit maakt het een leuk EN informatief filmpje. :9

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-06 17:11
Mr_Size schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:32:
[afbeelding]

|:( |:( |:( |:( |:(

Bepaalde tanks trekken dit soort teams aan. Bij mij krijg ik in de 13 75 en de Obj 140 vrijwel standaard dit soort teams. Hoe moet je dan in godesnaam je x3 binnenhalen????????????
no offense maar probeer server 1 eens ?

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-06 15:45
Iemand nog suggesties voor een leuke TD lijn?

Geen Jgpz e100 of obj 268.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

dr34m3dd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:48:

183 :D ? Ik ben inmiddels bij de AT15

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 02-06 15:45
p0st schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:06:
[...]

183 :D ? Ik ben inmiddels bij de AT15
Is de lijn een beetje leuk om te spelen?

• Rianata

Rianata

By popular demand:
[video]

Dit vind ik wel geslaagd! >:)

• p0st

p0st

Dutch Reefer

dr34m3dd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:08:
[...]

Jazeker! AT2 heel leuk, AT8 prima, AT7 ook heel leuk, AT15 is de mindere, en Tortoise is een beest :)

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

p0st (13:34:32) i'm dutch, and proud of it
Gammelsmurfen (13:34:35) baltic suiciding idiots with no clue of what happens around them
Gammelsmurfen (13:34:43) even worse... nazi idiot
:')

• Mr_Size
By popular demand:
[video]

"Doei"
"We hebben een kill"
"Mis! n00b!"
"Kak"

Held <3

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01:05

a) Arty one-shot ons beide en krijgt Bombardier
b) E5 wacht tot ik schiet en gaat er met de kill vandoor
c) E5 rijdt om me heen en gebruikt z'n superieure gun om arty eerst te schieten
d) E5 snapshot mij in de turret in een wanhopige poging nog wat toe te voegen aan deze game.

U wint als u D heeft geantwoord.

Het was laat gisteren, kreeg alleen een 'ops' als excuus terwijl het mijns inziens een belachelijk schot was waarvan deze speler best wist dat die niet in de arty kon gaan. Toen vond ik het wel gerechtvaardigd om 'tzelfde terug te doen. Niet onverwacht dat ik die ook weer terug kreeg, waardoor ik niet lang genoeg kon aimen op de WT om die te killen. Meteen weer een les voor mij, was hoog tijd voor bedje :). Voor de grind op de IS8 hoefde het ook niet meer zo erg, met nog een week te gaan moet ik nog 77k en het lijkt ook steeds leuker te worden om ermee te rijden.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Purchased: 'IS-8' successfully purchased
Spent: 2.471.700

Zo, die wilde ik nog even halen in de sale in de ToTT :)
Hopelijk valt hij niet zo tegen als de verhalen die ik lees!

[Voor 4% gewijzigd door p0st op 07-06-2014 18:41]

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

p0st schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:51:
Purchased: 'IS-8' successfully purchased
Spent: 2.471.700

Zo, die wilde ik nog even halen in de sale :)
Hopelijk valt hij niet zo tegen als de verhalen die ik lees!
Sale? Toch gewoon vanwege TOTT?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Rianata schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 11:44:
[...]

EDIT: PcDealer, ik heb in de laatste video 2 skips aangemaakt. Is dit wat je bedoelt?
Prrrrrrrrrfect!
dr34m3dd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:48:

De Hellcat is populair. Als je wat stevigers wilt kun je de UK td's proberen.

dr34m3dd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:08:
[...]

p0st schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:15:
[...]

Jazeker! AT2 heel leuk, AT8 prima, AT7 ook heel leuk, AT15 is de mindere, en Tortoise is een beest :)
Ik ben in WoT met UK begonnen en ook de hele td lijn. AT 2 is magical bounce. De AT 8 (elite) rijd ik nu met een winrate van bijna 53%. De Alecto deed me ook veel plezier.
YouTube: WorldOfTanks - AT 2 replay @Malinovka: 7 kills, 3,464 damage & 69,163 credits
YouTube: World of Tanks || AT 2 Heartbreak

Ik kan de replay van een AT 2 niet vinden die met HE AP en APCR wordt beschoten en pas na 40 hits of zo dood gaat :p

[Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 07-06-2014 18:36]

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:47
zo de britse CGC is ook binnen. Best een geinige arty. Zelfs al een aantal one shots op t9 al :)
Nu snap ik waarom deze arty populair is.

Na kop/munt heb ik besloten om voor de Duitse arty nu te gaan.

Komen er binnenkort nog nieuwe lijnen ofzo in het spel qua tanks?

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• User
thijsco19 schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 16:40:
[...]

_/-\o_ .

Serieus: vind het erg informatief hoe jij je tactiek uitlegt, wat je doet en waarom. Dat je af en toe wat 'user' praat er door heen gooit maakt het een leuk EN informatief filmpje. :9
Rianata schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:08:
[...]

Dit vind ik wel geslaagd! >:)
Mr_Size schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 17:30:
[...]

"Doei"
"We hebben een kill"
"Mis! n00b!"
"Kak"

Held <3
Met andere woorden, User, doe dit vaker?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

User schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 18:52:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Schitterend onderhoudend verteld met een tip die ik kan gebruiken.

• Fiesta1958
Ja daar moeten er meer van komen. Plemp YouTube hier maar mee vol :-)

• Mr_Size
Absoluut :) Thanks voor de input Rianata en User. Ben nu aan het klootviolen in Sony Vegas, snap er de ballen van eerlijk gezegd. De replay filmen is wel gelukt (inclusief commentaar, ook maar in het nederlands gedaan :)), maar hoe ik nu in 's hemelsnaam moet editen is me een raadsel. Ik studeer nog ff verder :p

[Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 07-06-2014 20:00]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 19:08:
Eindelijk eens een echt lekker potje gespeeld:

Victory!
Arctic Region
Conqueror
Experience received: 6.447 ( x3)
Battle achievements High Caliber, Spartan, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 11 707

[afbeelding]

[afbeelding]

replay is erg spannend om te kijken, vooral het einde!
Toffe match Size! Kan me voorstellen dat de adrenaline dan wel redelijk door je heen giert >:)

Wat ik opvallend vond
  • Je hebt echt bizar weinig geluk met het killen van die T34, ik snap dat je die op een gegeven moment ging halen haha :+
  • Ik weet niet waarom en hoe, maar die T25/2 weet je tot 2x toe te team damagen, ook nog crits 8)7
  • Die Ally T30 gooit eerst zichzelf compleet noob voor de wolven, en gaat jou vervolgens DE HELE MATCH DOOR vertellen hoe je moet spelen _/-\o_
  • Super zure hit van die Arty richting het einde, heb je er SH Spall Liner op liggen of niet?
  • Die kill op die Tortoise op 0:09 is echt koning, ik zou 'em posten in het RNG forum van WoT EU :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 09:19

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

By popular demand:
[video]

Beetje laat om hierop terug te keren, but hey :)

Ik vind het inderdaad ook een mooi informatieve replay. Ik vind het vooral charmerend dat je jezelf relativeert en kan lachen met je eigen en je platoonmate zijn stommiteiten. In dit potje dan vooral de jouwe :P
Je maakt er tenminste geen zelfverheerlijkende videoclip van.

Volgens mij zou je nog goed zijn in het posten van mapreviews. Na de volgende patch bvb worden veel sweetspots weggenerfed op maps. User for the review om uit te leggen waar we nu wel heen moeten. Ik zal graag kijken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[...]

[...]

[...]

Zeker, zowel informatief als vermakelijk ;)
Haha en dat einde doet 'et em idd: "en we hebben eennnnn.. niks... kak :9 "

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 26-05 15:43
Gisteren weer even kunnen spelen en het ging niet echt gemakkelijk! Een aantal potjes deed ik zoveel als maar kon alleen werkte het team echt niet mee. Top punt was een pot samen met een maatje (ploppi) op Cliff waar wij bizar veel ricochets hadden en we in het midden bestormd werden door de meerderheid van de tegenstanders terwijl de andere 13 echt aan het lamballen waren 8)7
Met arty had ik helaas ook niet zoveel geluk, 2-3x 1000-1900 damage ontvangen in één schot en dan moet je een potje flink voorzichtig spelen..

Wel weer een nieuw filmpje van een andere maat in de 50b

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

psychoclown schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:09:

Wel weer een nieuw filmpje van een andere maat in de 50b
[video]
Wat vindt jij de leukste/beste tank, 50B of de T57?

En eerlijk in dat potje had hij makkelijk 1000 dmg meer kunnen doen als ie initieel niet zo nonchalant had gespeeld. Hij heeft geluk gehad mid-game dat zn 263 maatje zoveel aandacht heeft getrokken. Wat mij betreft is hij de mvp van die game. Die vijandelijke conquererspeler was ook gewoon een HP piniata, net als die M103.
Maar al bij al kan je het geen slechte pot noemen gezien hij 7k damage heeft kunnen doen. Alleen blijf ik erbij dat hij zonder zijn 263 maatje dit hoogstens de helft zou geweest zijn. Dus insert internet meme, 263 you tha real mvp.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
Iemand wel eens met een A-43 gespeeld? Ik heb dat ding nu full ops. Maar mijn winrate komt niet boven de 40% uit met dat ding. Ik weet niet wat er ik mee moet doen. Het apparaat is snel en wendbaar, maar de gun is ondermaats.

If you do not wish to be contacted, do not check this box. euhm...right

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op zondag 08 juni 2014 @ 11:15:
Toffe match Size! Kan me voorstellen dat de adrenaline dan wel redelijk door je heen giert >:)
Thanks :) Nou dat viel wel mee, maar ik was meer opgelucht dat het EINDELIJK eens mee zat die dag :p
Wat ik opvallend vond
  • Je hebt echt bizar weinig geluk met het killen van die T34, ik snap dat je die op een gegeven moment ging halen haha :+
  • Ik weet niet waarom en hoe, maar die T25/2 weet je tot 2x toe te team damagen, ook nog crits 8)7
  • Die Ally T30 gooit eerst zichzelf compleet noob voor de wolven, en gaat jou vervolgens DE HELE MATCH DOOR vertellen hoe je moet spelen _/-\o_
  • Super zure hit van die Arty richting het einde, heb je er SH Spall Liner op liggen of niet?
  • Die kill op die Tortoise op 0:09 is echt koning, ik zou 'em posten in het RNG forum van WoT EU :)
  • Mjah, ik maakte wel wat foutjes met die T34 hoor, had hem al eerder kunnen en moeten afmaken.
  • Wat die T25/2 aan het doen was weet ik ook niet 8)7
  • De T30 was een enthousiaste fan zal ik maar zeggen :+
  • Nee joh, geen spall liner. Ik speel hem met rammer, vents en een wet ammo rack. Enige tank waar ik een WAR op heb btw ;)
  • Was het nog maar op 0:09? Dacht dat er nog 20 of 30 sec waren te gaan. Was wel heel close dan :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-05 15:53
Ik heb ff wat voor jullie lachspieren.. ik irriteer me nu al 14 duizend battles aan de kleine map, gewoon te klein en dat ik een verdomme zoom functie wou, of map die uitklapt.. die frustratie heb ik dus al zoo lang..

Zit ik te spelen gisteren, raak ik per toeval op de + key... word de map groter.. ik weer +, hij nog groter.. toen was ik gewoon pisslink en blij in een _0-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fiesta1958
Derby schreef op zondag 08 juni 2014 @ 14:10:
Iemand wel eens met een A-43 gespeeld? Ik heb dat ding nu full ops. Maar mijn winrate komt niet boven de 40% uit met dat ding. Ik weet niet wat er ik mee moet doen. Het apparaat is snel en wendbaar, maar de gun is ondermaats.
Ik gebruik zijn snelheid en auto aim. En als ik uit het zicht kan blijven is het kanon best snel en maakt dan genoeg schade. Je hebt tenslotte 100 ammo. En je moet niet altijd in de frontlijn staan.
Daarna is de A44 wel een stuk leuker met zijn 107 MM kanon :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Derby
  • Niet online
De A-44 kijk ik ook erg naar uit. Is het dan beter om de A-43 als een light te spelen? Niet als scout maar een beetje achter hangen tot het eind en dan pas serieus actief gaan spelen?

If you do not wish to be contacted, do not check this box. euhm...right

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Soms heb je van die potjes die op een gegeven moment verloren lijken, en die je dan toch nog weet te winnen. Zonet een pot met Druidfather (Plato1989) op Arctic Region, allebei in onze E-25. Wij besloten naar boven te gaan, maar helaas was ons team beneden in de vallei minder succesvol. Boven wat lol gehad en vervolgens terug naar de basis, toen waren we inmiddels nog met 2 tanks over tegenover 7. Vervolgens rustig uitgespeeld, eerst de lights, toen de arties (helaas ging Dirk eraan vlak voor het einde)

Victory!
Druidfather: Battle achievements: High Caliber, Mastery Badge: "2nd Class"
p0st: Battle achievements: Mastery Badge: "2nd Class"

REPLAY

Overigens maak ik een hele domme move tegenover de KV1-S die klem staat beneden, echt onnodig dat ik daar damage ving. Vooral veel geluk dus deze match, maar een win is een win, en wat voor één :Y)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

Geheel eens met bovenstaande. Dit was een typische 'trillende handjes' battle. We hadden misschien in het begin wat meer moeten opletten met de andere kant van de map, maar so be it. Ik hebzelf wat onnodige damage opgelopen in het begin met de Comet. Nadat p0st de lights ging spotten heb ik die nog weten te raken op de berg, ik ben alleen daarna wat te lang onnodig blijven doorschieten.

Mijn replay

Beetje jammer alleen dat de arty mij afmaakte, maar dat was logisch omdat ik stil stond. Op het moment dat ik mij het realiseerde en begon te rijden was het te laat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRammeloo
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-04 09:57
Na een maand of zes pauze, ben ik weer aan WOT begonnen. Ik loop nu tegen iets mega-irritants aan: op onverwachte momenten gaat WOT naar mijn taakbalk. De trigger is wanneer ik vuur, maar dus niet altijd.

Is dit bekend?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

MRammeloo schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:15:
Na een maand of zes pauze, ben ik weer aan WOT begonnen. Ik loop nu tegen iets mega-irritants aan: op onverwachte momenten gaat WOT naar mijn taakbalk. De trigger is wanneer ik vuur, maar dus niet altijd.

Is dit bekend?
krijg je dan een crash to desktop of draait het spel wel?
Indien optie 1 is het wss een verouderde soundmod. Hoewel CTD nog steeds bestaan. Indien optie 2, I hast no idea.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRammeloo
Joindry schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:40:
[...]

krijg je dan een crash to desktop of draait het spel wel?
Indien optie 1 is het wss een verouderde soundmod. Hoewel CTD nog steeds bestaan. Indien optie 2, I hast no idea.
Nee, spel draait door, en als ik maar snel genoeg weer op het goede ikoon klik, kan ik soms nog verder spelen ook. Ik heb inmiddels alle mods er even afgegooid, we kijken verder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• denheer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-01 19:18
MRammeloo schreef op zondag 08 juni 2014 @ 18:15:

Is dit bekend?
Dit kan o.a. komen door 'gesture' programmas zoals bijvoorbeeld voor een touchpad bij een laptop. In je start-up items kan je zien wat je allemaal opstart met windows, je kan proberen of het verholpen is als je een bepaald programma disabled.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

p0st schreef op maandag 02 juni 2014 @ 19:01:
[...]
Overigens kun je de sniper zoom waarden eenvoudig zelf aanpassen mocht je dat willen!
Gewoon \res_mods\0.9.0\gui\ZoomX.xml openen met kladblok en de waarden aanpassen!
Standaard is <zooms>2 4 8</zooms>
Heb dit eens geprobeerd, op mijn mod stonden net wat teveel zoomopties, dus dacht ik dat wat te verkorten. Alleen is het nu compleet kaput en kan ik enkel nog zoomen van 2-4-8. Wat ik ook in die kladblok zet :(

Iemand enig idee of er nog andere bestandjes mee gemoeid zouden zijn of er bepaalde voorwaarden zouden zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wsLy
Vanmiddag eventjes de Ardennen in geweest en naar La Gleize gereden om een museum te bezoeken, bij dit museum staat ook een Tiger II van Kampfgruppe Peiper. Bij La Gleize zijn destijds 135 voertuigen, waardoor 6 Tiger II's en 6 Bison houwitzers achter gelaten.

Over een tijdje nog eens terug en dan ook naar Malmedy.

De loop was kapot geschoten door een Amerikaanse tank, na afloop van de oorlog is deze gerepareerd door er een stuk aan te lassen van de loop van een andere tank.

Hier een aantal foto's:

[Voor 12% gewijzigd door wsLy op 08-06-2014 20:40]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:23

themaxter

Bugged..

Wat een monster blijft de King Tiger ook.... Staat ook nog op mijn lijstje :)

Hadden ze er trouwens niet een panther loop in gelast?

[Voor 27% gewijzigd door themaxter op 08-06-2014 21:14]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Tegen die tank heb ik ook al staan leunen :)
Hebjet wel getroffen met het weer om naar het mooie belgenlandje te komen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
KV1S of T150? mag weer kiezen:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
T-150 is een zeer goede heavy, de OP-1S is zoals zijn naam al doet vermoeden, extreem OP.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fiesta1958
KV 1S is een goede keus. heerlijk kanon D-2-5T, alleen die herlaad tijd. Ik zit nu op 13,5 sec.met rammer en ventilation. :-(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
Fiesta1958 schreef op zondag 08 juni 2014 @ 21:39:
KV 1S is een goede keus. heerlijk kanon D-2-5T, alleen die herlaad tijd. Ik zit nu op 13,5 sec.met rammer en ventilation. :-(
Ben 120 mm kanon gewend qua laadtijd nu. scheelt:)

wil de 107 mm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Oh wat is het toch leuk om na een paar potjes drama gewoon een heerlijke match in de KV2 te spelen (ook tip voor hierboven trouwens ;) ). Bottom tier? Geen probleem joh :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Ik heb weer een replay voor jullie online gezet. Dit keer van de FCM36Pak40, een Franse premium Tank Destroyer op tier III. Koopje voor 850 goud!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Ik ga eens een offer moeten brengen aan RNGeesus en MM God, de voorbije 2 dagen telkens de dikke vinger gekregen van hen. :/

Hopelijk morgen wat beter, erger kan het toch niet worden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Rianata schreef op maandag 09 juni 2014 @ 00:42:
Ik heb weer een replay voor jullie online gezet. Dit keer van de FCM36Pak40, een Franse premium Tank Destroyer op tier III. Koopje voor 850 goud!

[video]
Schitterend commentaar weer. Volgende keer wel een mop! :(

Ik heb hem zelf ook en train mijn td crew (nu SAu 40) er in door steeds om te wisselen. Ik heb er cammonet, gld en spalliner op. Had niets meer over en geen credits. Maar inderdaad, die laatste ga ik vervangen door bino's :)

In citymaps kun je trouwens ook best leuk opportunistisch schieten hoor. Dan doet het team het spotwerk en jij maakt ze een kopje kleiner.

Hoe krijg ik een 2nd Class in de SAu 40? Gewoon een premium shell in een KV-1S drukken en in een andere tank en 4 schoten vangen en verder dood gaan.

[Voor 10% gewijzigd door PcDealer op 09-06-2014 09:43]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MRammeloo
denheer schreef op zondag 08 juni 2014 @ 19:49:
[...]

Dit kan o.a. komen door 'gesture' programmas zoals bijvoorbeeld voor een touchpad bij een laptop. In je start-up items kan je zien wat je allemaal opstart met windows, je kan proberen of het verholpen is als je een bepaald programma disabled.
Het was nog simpeler: mijn scrollwiel, wanneer ingedrukt, fungeerde 'opeens' als documentschakelaar.

Weer een crisis bezworen 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-06 13:17
en zo hoort het dus niet...

[Voor 9% gewijzigd door Nukar op 09-06-2014 10:28]

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

Heb je een replay? Ben wel nieuwsgierig :-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nukar
ik sla mij replays op, maar weet niet hoe die te bekijken/ publiek te maken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plato1989

Plato1989

Amused to Death

Je hebt nu trouwens een andere screenshot dan zojuist. Net was het een result screen? Losing battle met een heleboel medailles.

Uploaden kan naar WoTreplays. Simpelweg inloggen via WoT EU, uploaden en van tekst voorzien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nukar
Ja klopt had verkeerde scrnshot. was binnen 5 sec aangepast ;)

Zal kijken of ik die andere replay nog heb

Deze dacht ik: http://www.wotreplays.com/site/921248

[Voor 27% gewijzigd door Nukar op 09-06-2014 11:01]

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee