Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste
Acties:
  • 67.316 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22:23
p0st schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:40:
[...]

Hehe, exactly my thoughts! Ik heb de T54E1 exact 2 matches gespeeld voordat ik de top gun met Free XP unlockte :P... Heerlijke tank overigens om te spelen, zeker geen onaardige grind naar de T57 Heavy!
Het voordeel wat ik dacht te merken/merkte bij de t54e1 t.o.v. de t69 maar ook de t57 heavy is dat deze 2 tanks bekend zijn(alhoewel de t69 nu minder begint te worden sinds zijn heat generfd is). Deze worden zodra ze gespot zijn weg gefocused. Met de t54e1 kon ik altijd wat meer risico nemen zonder dat je direct weg gefocused werdt. Dit zie je niet terug in de stats, maar scheelde voor mijn gevoel heel veel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03 11:36

Plato1989

Amused to Death

Fid3lity schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:58:
[...]

Is dat netto? Is dat inclusief premium? Met de SP zit ik netto inclusief premium op gemiddeld 40k credits per match. Zonder premium ligt dat ergens rond de 28 met mijn spel.
Type 59 FTW! Netto, want ammo kost geen zak en heb +/- 100K normale ammunitie + 10K goldammo in de storage. Inclusief premium natuurlijk. Slechte battles leveren even afhankelijk van ongeveer 10 rake schoten +/- 50K credits op.

Credits over een aantal redelijke battles:

Victory!
Battle: Mines
Vehicle: Type 59
Experience received: 2.197
Credits received: 128.784
Battle achievements: Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 4253 (100)

Victory!
Battle: Cliff
Experience received: 1.833
Credits received: 111.795
Battle achievements: Spartan, Mastery Badge: "1st Class"
WN8: 5078 (100)

Victory!
Battle: Fisherman's Bay
Experience received: 2.175
Credits received: 118.065
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 8535 (100)

Victory!
Battle: Lakeville
Experience received: 1.884
Credits received: 85.614
Battle achievements: Top Gun, Steel Wall, Mastery Badge: "1st Class"
WN8: 4729 (100)

Victory!
Battle: Erlenberg
Experience received: 1.744
Credits received: 155.640
Battle achievements: Steel Wall, Confederate, Patrol Duty, Mastery Badge: "2nd Class"
WN8: 3138 (99)

Victory!
Battle: Murovanka
Experience received: 1.977
Credits received: 113.476
Battle achievements: Mastery Badge: "1st Class"
WN8: 5835 (100)

[Voor 3% gewijzigd door Plato1989 op 02-06-2014 14:17]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-03 23:36

Fid3lity

Spectre X

Vertel jij maar eens waar ik die kan kopen :>

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:30
Fid3lity schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:58:
[...]

Is dat netto? Is dat inclusief premium? Met de SP zit ik netto inclusief premium op gemiddeld 40k credits per match. Zonder premium ligt dat ergens rond de 28 met mijn spel.
Imho heeft de lowe eigenlijk geen prem ammo nodig. Ik gebruik het pas sinds kort, maar daarvoor altijd stock ammo en haalde toch dikke profits ook zonder premium account kan je nog steeds 60k tot 80k halen.

[Voor 6% gewijzigd door Gizzy op 02-06-2014 14:30]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 31-03 23:36

Fid3lity

Spectre X

Gizzy schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:30:
[...]

Imho heeft de lowe eigenlijk geen prem ammo nodig. Ik gebruik het pas sinds kort, maar daarvoor altijd stock ammo en haalde toch dikke profits ook zonder premium account kan je nog steeds 60k tot 80k halen.
Ik bedoelde uiteraard premium account ;) Ik schiet op de SP eigenlijk nooit prem shells. In totaal iets van 10 verspild maximaal over zo'n 200 battles.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-03 10:54
Noob vraagje.

Ik zie hier en op andere plaatsen vaak de term 'alpha damage' maar het is mij nog niet gelukt een degelijke uitleg te vinden die mij verteld wat 'alpha damage' nu eigenlijk precies is. En hoe dit resulteert in de uiteindelijke damage.

Ik heb wel een leuke verhandeling over pen kunnen lezen. :)

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-04 12:51
Nukar schreef op maandag 02 juni 2014 @ 14:59:
Noob vraagje.

Ik zie hier en op andere plaatsen vaak de term 'alpha damage' maar het is mij nog niet gelukt een degelijke uitleg te vinden die mij verteld wat 'alpha damage' nu eigenlijk precies is. En hoe dit resulteert in de uiteindelijke damage.

Ik heb wel een leuke verhandeling over pen kunnen lezen. :)
Alpha damage is gewoon de gemiddelde schade die een granaat doet. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-02 11:41
Inrage schreef op zondag 01 juni 2014 @ 22:55:
Het heeft lang op zich laten wachten maar ik heb eindelijk een Kolobanov's Medal te pakken !!! :)

Dikke pot in de Hellcat met 9 kills & 2555 damage done.
Ik moet wel zeggen dat de tegenstanders erg goed meespeelden en ik had wat geluk met de ARL44 ... had even een brain freeze :)

Hier de replay:
http://www.vbaddict.net/d...ellcat-252830518365351084
Nice hoor :) Blijkt elke keer maar weer dat je geluk nodig hebt om dit soort potjes te winnen: die ARL die in je tracks schoot, de arties die steeds net misten. Maar doet verder niets aan het potje af hoor!
Wel nog een tip: zoom wat minder ver in, volgens mij raak je hierdoor af en toe wat overzicht kwijt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-03 10:54
User schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:00:
[...]
8)7

dank je

Edit:

Ook mijn dank voor de extra toelichting van perpixel hieronder.

[Voor 15% gewijzigd door Nukar op 02-06-2014 15:36]

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• perpixel
User schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:00:
[...]
Extra stukje toelichting. Dit wordt gebruikt zodat er geen verwarring ontstaat over "soort" damage. Want een tank met een lage alpha damage kan nogsteeds veel damage doen per pot, per minuut, per clip. Daarom is het makkelijk om daar wat specifieker in te zijn.

meeste uitdrukkingen die daarin belangrijk zijn:
alpha damage - De gemiddelde damage van 1 penetrerende shell.
DPM(damage per minute) - hoeveelheid shells de de tank per minuut af kan vuren*alpha damage
clip(of burst) damage - hoeveelheid shell in een autoloader clip*alpha damage

inner clip reload - reload tijd tussen de shells binnen 1 clip in een auto loader
clip reload - reload tijd van een complete clip

Hoge alpha guns zijn voornamelijk handig bij "Peek-a-Boom" type tanks zoals een E-100. Deze staat te sidescrapen draait zijn turret 1x bam damage en kan weer safe gaan staan.

Lage alpha (vaak hogere dpm) zijn handig voor snelle tanks. Dit is tijdens een flankende actie makkelijk om iemand getracked te houden en zodat het geen ramp is als je 1 shell bounced/missed.

Vaak betekend hoge alpha ook hoger caliber. Dit zorgt voor een hogere camouflage "boete" wanneer je schiet.

[Voor 4% gewijzigd door perpixel op 02-06-2014 15:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• seriouzz
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-10-2018
Inrage schreef op maandag 02 juni 2014 @ 13:34:
Vanavond nog eens een marathon sessie houden zodat ik na vandaag die T-69 nooit meer hoef te spelen. 170pen en ook nog eens erg lage alpha in voornamelijk T9 en T10 games is echt niet leuk. Ook niet goed voor credits want meer dan eens voel ik mij verplicht om gold te schieten wat erg duur is in een autoloader. Free xp voor de topgun op de T54E1 staat klaar :)
Persoonlijk vond ik de T69 een zeer aangename tank (terwijl ik niet echt een medium tank speler ben), je had inderdaad soms gold ammo nodig, maar niet zoveel dat ik er blut door ben. Tevens vind ik 960 burst damage op T8 zeker niet te verwaarlozen. De T54E1 heeft wel een heel andere playstyle, waar je met de T69 nog goed mee kan scouten, is dit bij de T54E1 veel moeilijker (zelfde viewrange maar minder mobiel + groter doelwit + crappy camo). Ik heb daarnet de ammo layout van de T54E1 veranderd (had 20AP, 16 APCR), omdat ik >95% van de spelletjes geen APCR nodig heb. Nu eens proberen met 24/12, zodat ik toch nog voldoende APCR heb, mocht ik het ooit nodig hebben :)

De laatste tijd voornamelijk met de T54E1 aan het spelen, en de laatste games waren wel aangenaam (als student weinig tijd momenteel om te spelen, dus soms maar 1 battle/dag). 3074.16 average damage en 2.41 Kills/Battle (na 68 battles) vind ik niet slecht voor mijn eerste T9 medium tank :P

Bij beide spelletjes heb ik op het einde APCR moeten gebruiken bij gebrek aan AP :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-03 19:24
Mr_Size schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:06:
[...]

Nice hoor :) Blijkt elke keer maar weer dat je geluk nodig hebt om dit soort potjes te winnen: die ARL die in je tracks schoot, de arties die steeds net misten. Maar doet verder niets aan het potje af hoor!
Wel nog een tip: zoom wat minder ver in, volgens mij raak je hierdoor af en toe wat overzicht kwijt.
Mr_Size, thanks voor het bekijken! :)

Dat van dat zoomen is idd een waardevolle tip, 'k heb ook soms dat ik door te ver in te zoomen al eens in de kont van een teammate schiet (gisteren Spaniard nog eens, meestal Quantor...). Ik denk ook dat het een beetje aan de mod van p0st ligt die erg ver kan inzoomen, mentaal denk je dan dat door heel precies te mikken op max zoom je makkelijker weakspots kan raken, maar eigenlijk zit daar nog zo'n relatief grote shell afwijking op dat het amper iets uitmaakt...

Met nog 4 tegenstanders te gaan voelde ik mijn hartslag kloppen in mijn keel :) Gamen onstspannend?? NOT! :)
seriouzz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:12:
[...]

Persoonlijk vond ik de T69 een zeer aangename tank (terwijl ik niet echt een medium tank speler ben), je had inderdaad soms gold ammo nodig, maar niet zoveel dat ik er blut door ben. Tevens vind ik 960 burst damage op T8 zeker niet te verwaarlozen. De T54E1 heeft wel een heel andere playstyle, waar je met de T69 nog goed mee kan scouten, is dit bij de T54E1 veel moeilijker (zelfde viewrange maar minder mobiel + groter doelwit + crappy camo). Ik heb daarnet de ammo layout van de T54E1 veranderd (had 20AP, 16 APCR), omdat ik >95% van de spelletjes geen APCR nodig heb. Nu eens proberen met 24/12, zodat ik toch nog voldoende APCR heb, mocht ik het ooit nodig hebben :)

De laatste tijd voornamelijk met de T54E1 aan het spelen, en de laatste games waren wel aangenaam (als student weinig tijd momenteel om te spelen, dus soms maar 1 battle/dag). 3074.16 average damage en 2.41 Kills/Battle (na 68 battles) vind ik niet slecht voor mijn eerste T9 medium tank :P
Die 960 burst damage haal je ik nooit op T8, altijd wel enkele bounces, zo accuraat is die gun niet om perfect iedere keer een weakspot te raken. T8 games die goed gaan zijn ook altijd snel gedaan waardoor je met een lange reload + wat bounces ook zelden aan hoge damage komt in hogere tiers ontbreek ik zoals gezegd pen dus haal ik ook niet veel hoge damage potjes.

Maar goed, het zal wel aan mij liggen, je stats op die T54E1 doen me ook al duizelen, zo'n hoge average damage haal ik op geen enkele tank voorlopig zelfs niet close.

[Voor 43% gewijzigd door Inrage op 02-06-2014 16:13]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:12

Rianata

Have you played Atari today?

Kwam nog een replay van een ISU-152 potje tegen van enkele weken terug op Himmelsdorf. ISU moet je naar mijn idee op zo'n map niet te defensief spelen :-)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inrage
Rianata schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:36:
Kwam nog een replay van een ISU-152 potje tegen van enkele weken terug op Himmelsdorf. ISU moet je naar mijn idee op zo'n map niet te defensief spelen :-)

[video]
Uhu, mooie pot, toont ook echt waarin de ISU goed is. De tegenstander schrik aanjagen met hoge alpha (meestal ook nog wat modules & crew vernietigen) en ook op T10 blijft ie gevaarlijk door z'n hoge pen. Zo'n E75 blijft wel altijd een lastige knul... Dan kom je toch wat accuracy te kort en moet je wat geluk hebben.

Ik vind het zo'n alles of niks tank. Wel 1 regel, nooit alleen ergens gaan, je bent een easy target om geflankt te worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-03 21:49
Ik vind het echt super lastig om de voor en nadelen van tanks te zien. Of zie ik iets over het hoofd?

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• perpixel
Kepro schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:11:
Ik vind het echt super lastig om de voor en nadelen van tanks te zien. Of zie ik iets over het hoofd?
Het is ook meer ervaring. Veel van de belangrijke dingen staan niet zo beschreven. Wat wil je weten?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-03 23:42
Hoe activeer je ook al weer de blauwe server reticle?
Ik heb het niet over dat vinkje wat je kan aantikken bij options.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 31-03 11:48

p0st

Dutch Reefer

Inrage schreef op maandag 02 juni 2014 @ 16:09:
[...]
Ik denk ook dat het een beetje aan de mod van p0st ligt die erg ver kan inzoomen, mentaal denk je dan dat door heel precies te mikken op max zoom je makkelijker weakspots kan raken, maar eigenlijk zit daar nog zo'n relatief grote shell afwijking op dat het amper iets uitmaakt...
Blame it on p0st _O-

Nah grapje, je hebt gelijk, het lijkt alsof je veel accurater schiet als je helemaal ingezoomd bent, maar dat is inderdaad niet zo. Toch vind ik het zelf handig om als snipende tank verder in te kunnen zoomen dan de standaard waarden, omdat je dan wel nauwkeuriger kunt mikken (op onderplaatjes, weakspots e.d.). Overigens kun je de sniper zoom waarden eenvoudig zelf aanpassen mocht je dat willen!
Gewoon \res_mods\0.9.0\gui\ZoomX.xml openen met kladblok en de waarden aanpassen!
Standaard is <zooms>2 4 8</zooms>

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-03 20:13
dr34m3dd schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:44:
Hoe activeer je ook al weer de blauwe server reticle?
Ik heb het niet over dat vinkje wat je kan aantikken bij options.
afaik is dat de enigste manier om een blauw reticle te krijgen..(welke ik overigens erg fijn vind)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
perpixel schreef op maandag 02 juni 2014 @ 18:38:
[...]

Het is ook meer ervaring. Veel van de belangrijke dingen staan niet zo beschreven. Wat wil je weten?
Nou, ben dus net 4 dagen begonnen maar een voorbeeld.

Als ik een tank wilt kopen kan ik niet zien wat deze statistieken zijn. Ik lees soms wel eens dat ene tank goed is voor brawlen? onderscheppen etc.

Nu worden m'n nieuwe tanks al duurder in aanschaf en ik wil graag als een medium tank speler spelen. Speel graag een beetje midden in het veld.

Omdat ik de statistieken niet goed kan inzien/inschatten moet ik het op de gok nemen.

Ook lees ik dat een upgrade van een loop niet altijd beter is. (terwijl de statistieken wel aangeven) misschien is dit een kwestie van ervaring.

Ik gebruikte vandaag brisant granaten (zijn dat HE shells?) en in de statistieken geven die aan meer damage te doen maar soms lijkt het tegenovergestelde waar. (ja ik let wel op welke plek ik schiet) :+

Op het officiële forum is zoveel informatie dat ik bos tussen de bomen niet meer zie. :'(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op maandag 02 juni 2014 @ 20:48:
Als ik een tank wilt kopen kan ik niet zien wat deze statistieken zijn. Ik lees soms wel eens dat ene tank goed is voor brawlen? onderscheppen etc.
Rechter muisknop doet wonderen :)
Ook lees ik dat een upgrade van een loop niet altijd beter is. (terwijl de statistieken wel aangeven) misschien is dit een kwestie van ervaring.
In de meeste gevallen is de topgun wel altijd beter dan de stock of de 2e gun.
Ik gebruikte vandaag brisant granaten (zijn dat HE shells?) en in de statistieken geven die aan meer damage te doen maar soms lijkt het tegenovergestelde waar. (ja ik let wel op welke plek ik schiet) :+
Dat zijn idd HE shells. Die doen in potentie meer dmg, maar hebben lagere penetration, waardoor ze lang niet zoveel schade doen als potentieel mogelijk is. Alleen als de HE shell de enemy tank penetreert dan doe je veel schade, vaak meer dan met een AP granaat. HE shells worden niet veel gebruikt, alleen tegen tanks die lage armor values hebben, zoals bijv. een amx 50 100, light tanks, arties en de Duitse Tier 8, 9 en 10 Waffenträgers.

[Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 02-06-2014 21:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op maandag 02 juni 2014 @ 21:10:
[...]

Rechter muisknop doet wonderen :)

[...]

In de meeste gevallen is de topgun wel altijd beter dan de stock of de 2e gun.

[...]

Dat zijn idd HE shells. Die doen in potentie meer dmg, maar hebben lagere penetration, waardoor ze lang niet zoveel schade doen als potentieel mogelijk is. Alleen als de HE shell de enemy tank penetreert dan doe je veel schade, vaak meer dan met een AP granaat. HE shells worden niet veel gebruikt, alleen tegen tanks die lage armor values hebben, zoals bijv. een amx 50 100, light tanks, arties en de Duitse Tier 8, 9 en 10 Waffenträgers.
Bedankt!

Zijn er nog youtube kanalen waarvan ik kan leren?

Kwam deze tegen: YouTube: TheRiisingSun
maar verder geen idee hoe of wat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Ja, zat :)

De meest bekende zijn de kanalen van Jingles en Quickybaby. En we hebben natuurlijk onze eigen psychoclown

Zij hebben heel veel tank reviews gedaan, waarin ze precies uitleggen wat de pro's en con's van de betreffende tank zijn. Ook hebben ze veel gameplay footage (psycho heeft voornamelijk gameplay filmpjes van epic potjes, ook van andere spelers (zelfs eentje van mij :p), zodat je de maps en de goede spots een beetje kan leren.

[Voor 21% gewijzigd door Mr_Size op 02-06-2014 22:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14:01
@Kepro, ik check zelf ook altijd http://wiki.worldoftanks.com/Main_Page . Daar staan ook nuttige tips voor iedere tank.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 31-03 20:13
SirFoch mag er anders ook wezen doch ik het niet eens ben met zijn mening over sommige voertuigen.. ieder zijn zin ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inrage
Het x2 weekend was weer een success, T69 grind afgerond en tegen het einde van de avond begon ik het zelfs nog een leuke tank te vinden! :) Hoge winrate ook met dank aan platonen met Spaniard enzo ;) Zeker met die x2 komt de xp dan erg hard binnen, so snel zelfs dat ik veeeeeel te weinig credits heb nu. Enkel die potjes er nog uit werken waar ik de ene na de andere domme call maak en na 1 minuut dood ben met 1 shot fired ofzo... komt alle avonden wel enkele keren voor :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-04 12:29

PcDealer

HP ftw \o/

W00t! Sinds ik van 2 naar 6 GB ben gegaan geen lag spikes en frame drops meer op mijn laptop :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basje01
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 24-10-2016
Waar kan ik de wn8 per battle mod downloaden? Weet iemand dat?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basje01
Ok dank je! Rest van de mods had ik al, maar kon deze nog niet vinden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 00:28

solique

Music Maniac

Totaal nutteloos weekend vanuit mijn kant qua stats, wel 30k opgeschoten richting de is7 dus die wil ik met de top of the tree wel gaan halen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• seriouzz
Gisteren de ISU-152 elite gemaakt, dus wou ik snel even een korte indruk geven.

Deze T8 TD is compleet gebalanceerd, een redelijk snelle TD (doch lage track traverse) gecombineerd met een 750 alpha / 286mm pen gun is op Tier 8 onvoorstelbaar. Het meest merkwaardige is dat deze gunstats niet gepaard gaan met een lage DPM, de ISU heeft de vierde hoogste DPM van alle Tier 8 TD's (en dus waarschijnlijk van alle Tier 8 tanks). Omdat dit nog niet goed genoeg is op Tier 8, heeft de ISU ook een redelijke tot goede camo-waarde gekregen, en een gunmantlet die zeer troll is (het ene spel onpenetreerbaar, het volgende spel penetreert alles met +170mm pen het).

Gevolg: in deze tank heb ik 110 battles moeten spelen om hem elite te maken. 1130 average xp en 70.91% WR ondersteunen mijn gevoel hoe gebalanceerd deze TD wel niet is. Merkwaardig genoeg uit het zich niet in de average damage/battle en average kills/battle.

ISU-152JP2Rhm.-Borsig
avg damage272727233057
avg kills2.181.942.67

Acties:
  • 0Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-03 00:28

solique

Music Maniac

seriouzz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:27:

Deze T8 TD is compleet gebalanceerd, een redelijk snelle TD (doch lage track traverse) gecombineerd met een 750 alpha / 286mm pen gun is op Tier 8 onvoorstelbaar. Het meest merkwaardige is dat deze gunstats niet gepaard gaan met een lage DPM, de ISU heeft de vierde hoogste DPM van alle Tier 8 TD's (en dus waarschijnlijk van alle Tier 8 tanks). Omdat dit nog niet goed genoeg is op Tier 8, heeft de ISU ook een redelijke tot goede camo-waarde gekregen, en een gunmantlet die zeer troll is (het ene spel onpenetreerbaar, het volgende spel penetreert alles met +170mm pen het).

Gevolg: in deze tank heb ik 110 battles moeten spelen om hem elite te maken. 1130 average xp en 70.91% WR ondersteunen mijn gevoel hoe gebalanceerd deze TD wel niet is. Merkwaardig genoeg uit het zich niet in de average damage/battle en average kills/battle.

ISU-152JP2Rhm.-Borsig
avg damage272727233057
avg kills2.181.942.67
Zit nog zonder de BL10 en dan is het echt nog een uitdaging. Zal blij zijn als ik de bl10 heb.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0Henk 'm!

• basje01

ISU-152JP2Rhm.-Borsig
avg damage272727233057
avg kills2.181.942.67
Zeer goede avg damage per tank! Netjes hoor.

Isu is inderdaad erg 'gebalanceerd', ik zie hem altijd als KV-1S van de russiche TD's. Aangezien zijn alpha damage net zo hoog is al vele tier 10's (04, 03, obj 268, foch). Dit natuurlijk na de nerf van de tier X td's. Ik had zelf verwacht dat ook de alpha damage van de obj. 704 en isu met 100 omlaag zouden gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Inrage

ISU-152JP2Rhm.-Borsig
avg damage272727233057
avg kills2.181.942.67
Ik weet niet hoeveel free xp je gebruikt hebt voor de BL10, maar als je vergelijkt met de Borsig moet je wel rekening houden dat die TD stock al direct met de beste gun geleverd wordt. De Borsig is nog wel mobieler, hogere DPM, véél accurater, voordeel van een 360° turrent, nog betere camo, ... Dus ik vind je stats op de ISU wel erg indrukwekkend, meer nog dan die op de Borsig (zelf haal ik daar 2.320dmg avg op en op de ISU 1.556). Soms heb je ook dat je met je hoge alpha een tank 3/4 doodschiet en dat andere spelers de boel opruimen terwijl jij aan het reloaden bent.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 01-04 12:51
Once upon a time, in a timeline far far away...

Zeg maar vorige week, had Dynosu een idee. Hij had had het idee om een Nederlandse World of Tanks website te maken met vertalingen van nieuwsberichten, recensies van tanks, handleidingen van WoT, etc etc.

Een paar dagen later was de site gereed en zijn we begonnen met het toevoegen van content.

Wat er allemaal op de site komt te staan:
  • Nieuws (van verschillende bronnen
  • Vertalingen van WG nieuwsberichten
  • Tankrecensies
  • World of Tanks Tips & Tricks
  • Nieuws vanuit de Nederlandse community
:*)

Sommigen hier weten vast al waar ik het over heb, maar ik zal jullie niet langer teasen. ;)
De site waar ik het over heb is Tankable.nl, de enige echte Nederlandse World of Tanks (nieuws)website!

Ps. Voor deze post heb ik toestemming van Psychoclown :)

[Voor 4% gewijzigd door User op 03-06-2014 13:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-04 13:06
Blindshot op een afk-er:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-01 09:29
Interresant, het is wel een leuk idee. Ik zie wel dat allemaal maar de nederlandse vertaling van 'items' wordt gebruikt terwijl en genoeg nederlanders met engelse WoT spelen. Is het een idee om daarvan beide te hanteren?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03 23:58
User schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:26:
...
Mooi!

Misschien een idee om de pagina 1 teksten van dit topic erop te gooien, eventueel in een paar pagina's uitgesplitst, en dan in de topicstarts alleen 20 regels met een paar linkjes er naartoe. Dat houdt de boel wat compacter hier EN exposed de nieuwe site. Als 'ie goed in de lucht gaat blijven en zo...

Zomaar een idee. Ook de wiki kun je spideren en vertalen, aanvullen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 08:02

dynosu

Orly ?

Blade_Reaver schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:31:
[...]

Interresant, het is wel een leuk idee. Ik zie wel dat allemaal maar de nederlandse vertaling van 'items' wordt gebruikt terwijl en genoeg nederlanders met engelse WoT spelen. Is het een idee om daarvan beide te hanteren?
hmm, het probleem daarmee is is dat je dan bijna alles dubbel schrijft en dat is toch vrij lastig werken ook.

Ik snap het echter wel wat je zegt, en is voor mij ook nog even wennen aangezien ik zelf ook op de Engelse client speel, na een paar keer wen je eraan en merk je het verschil niet eens meer.

Ik zal er nog wel over nadenken over hoe ik dat eventueel op kan lossen.

Dank voor de tip in ieder geval :)
Istrilyin schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:42:
[...]

Mooi!

Misschien een idee om de pagina 1 teksten van dit topic erop te gooien, eventueel in een paar pagina's uitgesplitst, en dan in de topicstarts alleen 20 regels met een paar linkjes er naartoe. Dat houdt de boel wat compacter hier EN exposed de nieuwe site. Als 'ie goed in de lucht gaat blijven en zo...

Zomaar een idee. Ook de wiki kun je spideren en vertalen, aanvullen.
Het is niet ons plan om de topicstart compleet over te nemen. Echter handleidingen schrijven en die makkelijk te vinden te maken is wel de bedoeling, maar ik en user willen niet gelijk dingen over gaan nemen.

Uiteindelijk moet het wel een mooie aanvulling worden voor de Nederlandse speler waar die nieuws, tips & tricks kan vinden.

[Voor 35% gewijzigd door dynosu op 03-06-2014 14:55]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-01 09:29
dynosu schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:47:
[...]

hmm, het probleem daarmee is is dat je dan bijna alles dubbel schrijft en dat is toch vrij lastig werken ook.

Ik snap het echter wel wat je zegt, en is voor mij ook nog even wennen aangezien ik zelf ook op de Engelse client speel, na een paar keer wen je eraan en merk je het verschil niet eens meer.

Ik zal er nog wel over nadenken over hoe ik dat eventueel op kan lossen.

Dank voor de tip in ieder geval :)
Mouse over toont hint met Engelse naam? ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• perpixel
Zou zelf iet kunnen doen zoals je vaak op hearthstone sites ziet. Ze laten dan automatisch bij kaartnamen de kaart zien. Je zou dan de desbetreffende tank en/of consumables kunnen laten zien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Blade_Reaver schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 14:50:
[...]

Mouse over toont hint met Engelse naam? ;)
Dit kan wel ja, kan ook redelijk eenvoudig volgens mij, daar zal ik naar kijken/aan gaan werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• seriouzz
basje01 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:56:
[...]

Isu is inderdaad erg 'gebalanceerd', ik zie hem altijd als KV-1S van de russiche TD's. Aangezien zijn alpha damage net zo hoog is al vele tier 10's (04, 03, obj 268, foch). Dit natuurlijk na de nerf van de tier X td's. Ik had zelf verwacht dat ook de alpha damage van de obj. 704 en isu met 100 omlaag zouden gaan.
Ik had ook zoiets verwacht, T10 TD alpha op een T8 TD gaat er gewoonweg over. MAAR niets is meer bevredigend dan een highroll hebben op een fullhealth OP-1S, en hem te oneshotten. :>
Inrage schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:00:
[...]

Ik weet niet hoeveel free xp je gebruikt hebt voor de BL10, maar als je vergelijkt met de Borsig moet je wel rekening houden dat die TD stock al direct met de beste gun geleverd wordt. De Borsig is nog wel mobieler, hogere DPM, véél accurater, voordeel van een 360° turrent, nog betere camo, ... Dus ik vind je stats op de ISU wel erg indrukwekkend, meer nog dan die op de Borsig (zelf haal ik daar 2.320dmg avg op en op de ISU 1.556). Soms heb je ook dat je met je hoge alpha een tank 3/4 doodschiet en dat andere spelers de boel opruimen terwijl jij aan het reloaden bent.
Voor de BL-10 heb ik free xp gebruikt, de top radio en engine had ik al unlocked door de IS, en voor het overgewicht aan te pakken had ik nog enhanced torsion bars liggen. De borsig is inderdaad wat accurater, maar na de 8.X update (waarbij de standaarddeviatie van de shot dispersion werd aangepast) maakt dat verschil nauwelijks iets uit. Alle tanken zijn momenteel super accuraat, waardoor een misser eerder een uitzondering dan de regel is, zelfs met de BL-10. Ik had de ISU niet voor die update, maar ik vermoed dat de ISU door die update van 'goed' naar 'verschrikkelijk OP' is gegaan, net zoals bij veel minder accurate tanks is gebeurd.

De borsig is inderdaad de betere conventionele TD, echter speel ik mijn TD's (liever) niet zo. Zo vanachter zitten campen vind ik persoonlijk nogal saai, en het is moeilijker om het spel naar je hand te zetten. Daardoor heb ik ook een lagere WR op de borsig, en hou ik enorm van de ISU. De ISU-152 is namelijk de perfecte assault gun, waarbij het perfect mogelijk is om in de frontlinie te spelen, en zo het gevecht te controleren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 17:12
seriouzz schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 18:34:
[...]
De borsig is inderdaad de betere conventionele TD, echter speel ik mijn TD's (liever) niet zo. Zo vanachter zitten campen vind ik persoonlijk nogal saai, en het is moeilijker om het spel naar je hand te zetten. Daardoor heb ik ook een lagere WR op de borsig, en hou ik enorm van de ISU. De ISU-152 is namelijk de perfecte assault gun, waarbij het perfect mogelijk is om in de frontlinie te spelen, en zo het gevecht te controleren.
Ik vind de ISU ook een heerlijke TD, enige nadeel vind ik wel het eigen leven die de BL-10 leidt. Sommige potjes heeft die er zin in en penetreert echt alles, en sommige postjes heeft hij er absoluut geen zin in, en krijg je bounces op de zijkant van een ELC of schiet die helemaal mis op een tank die 10 meter voor je staat. De top gun van de AMX AC Mle. 1948, de 120 mm AC SA46, is wat dat betreft een stuk constanter (hoewel ook die wel eens mist op grote afstand).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Victory!
South Coast
Panther
Experience received:1.969
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

WN8: 7 024

Eindelijk ace tanker op de Panther :D Potje was verder niet super bijzonder, dus geen replay. Wel in korte tijd (want was nog een tijd toeschouwer) een hoop dmg kunnen doen.

http://tweakers.net/ext/f/ngGMFIbPLVheTsm9ytzMHXiM/thumb.jpg

http://tweakers.net/ext/f/E6LYh80MXSPsAyofeS3MGNTm/thumb.jpg

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 19:34:
WN8: 7 024

Eindelijk ace tanker op de Panther :D Potje was verder niet super bijzonder, dus geen replay. Wel in korte tijd (want was nog een tijd toeschouwer) een hoop dmg kunnen doen.
Héhé, nou snel naar de Panther II :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-03 23:42
Goede dag vandaag gehad.
49 battles
36win
13 lost
wn8 van 3665

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 21:32:
Héhé, nou snel naar de Panther II :P
Jup, nog 15K en dan ben ik er :)

Vanvond weer lekker ouderwets geplatooned met Pixel en Quantor (sry p0st :$). WR van 84% en een WN8 van 3,1K. Lekkah!

Maar belangrijker nog: we hadden een hoop lol :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• perpixel
Vandaag nog idd sinds tijden weer eens iets anders gedaan dan cw of tc :) 3.1k wn8 en maar 71% win :(

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:56:
[...]

Jup, nog 15K en dan ben ik er :)

Vanvond weer lekker ouderwets geplatooned met Pixel en Quantor (sry p0st :$). WR van 84% en een WN8 van 3,1K. Lekkah!

Maar belangrijker nog: we hadden een hoop lol :D
perpixel schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 22:58:
Vandaag nog idd sinds tijden weer eens iets anders gedaan dan cw of tc :) 3.1k wn8 en maar 71% win :(
Tsja ik moest het idd alleen opknappen :9, dus een gemiddelde 2.1K WN8 maar gelukkig toch 70% WR :)
Ach, zolang je maar iemand hebt om zo nu en dan tegen aan te lullen dan is alleen spelen ook niet erg :>

• seriouzz
Vandaag was de eerste keer sinds lang dat RNG mij echt haatte. Met de 'accurate' borsig 7 shells moeten schieten op ISU-152 op 400m afstand, zonder hem te vermoorden. En de pret was nog maar net begonnen, want daarna wou ik met de panther 2 één spelletje winnen. Vanaf vandaag heet de panther 2 voor mij ofwel 'king of criticals' (want, zonder overdrijven, 30% vd hits waren criticals), ofwel 'provisioning tank' ofwel 'monster engine' (want er is een kans van 4/7 dat je ammorack wordt beschadigd, en 2/7 dat je engine beschadigt wordt).

Maar ik bekijk het ook positief, ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die ooit een WT auf E100 heeft ontmoet die alleen HEAT schiet (dus de 15cm gun) en een whopping 500 eff heeft :)
[/rant]

• basje01
p0st schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 00:26:
[...]

[...]

Tsja ik moest het idd alleen opknappen :9, dus een gemiddelde 2.1K WN8 maar gelukkig toch 70% WR :)
Ach, zolang je maar iemand hebt om zo nu en dan tegen aan te lullen dan is alleen spelen ook niet erg :>
Er zijn redelijk wat channels binnen WOT om platoonmaatjes te vinden. wotlabs channel is er een van. Waarschijnlijk wist je het al maar zo niet is het wat mij betreft een mooie aanvulling. Je kan ook mij vragenxD

• p0st

p0st

Dutch Reefer

basje01 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:02:
[...]

Er zijn redelijk wat channels binnen WOT om platoonmaatjes te vinden. wotlabs channel is er een van. Waarschijnlijk wist je het al maar zo niet is het wat mij betreft een mooie aanvulling. Je kan ook mij vragenxD
Oh ik ben meestal wel op de TS van GOT te vinden hoor, dus als je een keer wilt platoonen :Y)

• basje01
p0st schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 08:48:
[...]

Oh ik ben meestal wel op de TS van GOT te vinden hoor, dus als je een keer wilt platoonen :Y)
Ja hoor, ben clanloos op het moment wat ik wel wel fijn vind, behalve dat het slecht voor me WR is. Kan ik lekker aankloten zonder verplichtingen en met veel mensen peleton spelen :). Heb overigens ook een public TS waar ik sinds ik clanloos ben gebruik van kan maken.

• dynosu

dynosu

Orly ?

basje01 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:00:
[...]

Ja hoor, ben clanloos op het moment wat ik wel wel fijn vind, behalve dat het slecht voor me WR is. Kan ik lekker aankloten zonder verplichtingen en met veel mensen peleton spelen :). Heb overigens ook een public TS waar ik sinds ik clanloos ben gebruik van kan maken.
Voor de GOT teamspeak hoef je niet in GOT te zitten, vrienden van GOT en Tweakers zijn net zo goed welkom :)

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:30
User schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 13:26:
Once upon a time, in a timeline far far away...

Zeg maar vorige week, had Dynosu een idee. Hij had had het idee om een Nederlandse World of Tanks website te maken met vertalingen van nieuwsberichten, recensies van tanks, handleidingen van WoT, etc etc.

Een paar dagen later was de site gereed en zijn we begonnen met het toevoegen van content.

• Nieuws (van verschillende bronnen
  • Vertalingen van WG nieuwsberichten
  • Tankrecensies
  • World of Tanks Tips & Tricks
  • Nieuws vanuit de Nederlandse community
:*)

Sommigen hier weten vast al waar ik het over heb, maar ik zal jullie niet langer teasen. ;)
De site waar ik het over heb is Tankable.nl, de enige echte Nederlandse World of Tanks (nieuws)website!

Ps. Voor deze post heb ik toestemming van Psychoclown :)
Goeie shit heren. Leuk. Goed initief en nicely done! Kudos

flickr - WOT Profile - Game PC

• basje01
dynosu schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 09:09:
[...]

Voor de GOT teamspeak hoef je niet in GOT te zitten, vrienden van GOT en Tweakers zijn net zo goed welkom :)
Gezellig! kom wel een keer langs:)

• perpixel
basje01 schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 11:46:
[...]

Gezellig! kom wel een keer langs:)
Ligt er maar net aan wie er zijn :+

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 21:56

Vae Victus

Awesome God

seriouzz schreef op maandag 02 juni 2014 @ 15:12:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Bij beide spelletjes heb ik op het einde APCR moeten gebruiken bij gebrek aan AP :)
Hoe krijg je het voor elkaar. Ik zit nog steeds te wachten op mn Ace. Heb echt geweldige potjes gehad en een goede gemiddelde damage en xp.
Binnenkort weer verder :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 31-03 03:21
basje01 schreef op dinsdag 03 juni 2014 @ 12:56:
[...]

In mijn beleving is de Object 704 veel minder gebalanceerd, dat ding heeft alles wat een ISU heeft, maar dan beter (muv topspeed). Van 't weekend nog een FAMEguy tot tweemaal toe op zo'n 704 zien bouncen in z'n IS7 <25 meter, armor scheme is zoveel meer troll met de gigantische mantlet, angles en spaced armor. Daarbij nog een goede dosis extra HP tov de ISU, met betere softstats als gun arc, aimtime, reloadtime en acc.

Oh, en had ik al gezegd dat de 704 nauwelijks in brand te krijgen is, waardoor je circa vijf minuten achtelkaar Remove Speed Governor kan gebruiken zonder een kapotte engine :P .

• Rianata

Rianata

Een leuke pot met GoT clangenoot Pepperrr, het laatste potje van die avond, die niet helemaal vlekkeloos verliep. Dan moet je eruit gaan met een bang! 8)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

• Kepro
ik ontvang steeds tussen de 200 en 400 ervarings punten. Is dat normaal?

• Kepro
Rianata schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:30:
Een leuke pot met GoT clangenoot Pepperrr, het laatste potje van die avond, die niet helemaal vlekkeloos verliep. Dan moet je eruit gaan met een bang! 8)

[video]
Hoe heb jij die mini map zo voor mekaar gekregen?

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Kepro schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:50:
Ligt aan je skills. Voor mij ben je een gemiddelde beginnende speler. Je gaat althans niet instant dood en deelt damage uit.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:11
PcDealer schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:09:
[...]

Ligt aan je skills. Voor mij ben je een gemiddelde beginnende speler. Je gaat althans niet instant dood en deelt damage uit.
Daarnaast zul je ook met de tier waarin je speelt rekening moeten houden. De lagere tiers leveren nu eenmaal meestal minder exp op.

[removed]

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Wat is dat voor filter in je caroussel rechtsboven?

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 01-04 12:44

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Laatste potje van de avond.... :7

Lakeville
M18 Hellcat
Experience received:1.287 32.252
Battle achievements High Caliber, Confederate, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Damage 3265 (had nog 2 shells over)
WN8: 5 697 (100)

Whatever.

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Rianata schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:30:

[video]
Kijk, zo hoort een Hellcat platoon inderdaad te gaan :)

Netjes gespeeld! Wel zoals je zelf al opmerkt niet heel slim om boompjes om te rijden, ik zag je dat eerder ook al een keertje doen :P maar verder netjes op jullie kans gewacht en afgemaakt, ook complimenten richting Pepper :)

• Rianata

Rianata

Kepro schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:58:
[...]

Hoe heb jij die mini map zo voor mekaar gekregen?
Minimap is onderdeel van OMC Modpack - XVM config. Ik zou je zo niet kunnen vertellen welke setting(s) het precies is/zijn. Een stukje terug heb ik al mijn OMC Modpack settings al eens gepost.

• Rianata

Rianata

PcDealer schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 21:23:
[...]

Wat is dat voor filter in je caroussel rechtsboven?
PC Dealer, ik denk dat je het filter links bedoelt? Daarmee kun je filteren op primary/non-primary, premium/non-premium, 1e win v/d dag behaalt ja/nee, elite/non-elite.

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ja, de filteropties zitten links, maar je hebt een extra optie rechtsboven. Dat is dus elite/non elite :)
Thnx!

• basje01
Iemand al met de type - 61 gespeeld? Heb hem eergister gekocht en wat een heerlijke tank. Heb wel de koepel en de gun met vrije ervaring unlocked. Ik vind hem zelf nogal OP voor een tier 9 med en ten opzichte van de leo PTA al helemaal.

De goede punten van deze medium naar mijn mening zijn:

- Super camo
- Super gun depression
- Hoge alpha .(330-420 per shot gemiddeld) met 8,5 sec reload.
- Standaard apcr granaten

De enige minpunten die ik na 50 battles spelen kan zeggen is dat de type 61 zoals de meeste japanners erg groot en hierdoor wat langzaam met het beklimmen van bergen. Ook de snelheid is iets minder als bij de pta. Desondanks is de tank nog altijd snel genoeg om op belangrijke tactische punten in de map te komen bij de start van de battle, mits je op de goede plek start.

Als laatste wil ik toch de module damage benoemen omdat de tank redelijk snel wordt geraakt in zijn ammo rack.

Conclusie is dat deze tank verschrikkelijk OP is want de kleine minpunten vallen in het niets bij de pluspunten. Ook is de tank (nog) geen primary fire target wat ook weer in je voordeel werkt.

Stats van gister (most recent):

wn8: 4335
Battles: 30
Win rate: 70%
Average damage on tank: 2900
Average experience: 1249

• Rianata

Rianata

basje01 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:28:
Iemand al met de type - 61 gespeeld? Heb hem eergister gekocht en wat een heerlijke tank.
...

Conclusie is dat deze tank verschrikkelijk OP is want de kleine minpunten vallen in het niets bij de pluspunten. Ook is de tank (nog) geen primary fire target wat ook weer in je voordeel werkt.

Stats van gister (most recent):

wn8: 4335
Battles: 30
Win rate: 70%
Average damage on tank: 2900
Average experience: 1249
Dat hebben Deurmat en ik gisteren gemerkt, we kwamen basje tegen op Lakeville en zijn ingemaakt :|

• Inrage
Riegah schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:55:
[...]
In mijn beleving is de Object 704 veel minder gebalanceerd, dat ding heeft alles wat een ISU heeft, maar dan beter (muv topspeed). Van 't weekend nog een FAMEguy tot tweemaal toe op zo'n 704 zien bouncen in z'n IS7 <25 meter, armor scheme is zoveel meer troll met de gigantische mantlet, angles en spaced armor. Daarbij nog een goede dosis extra HP tov de ISU, met betere softstats als gun arc, aimtime, reloadtime en acc.

Oh, en had ik al gezegd dat de 704 nauwelijks in brand te krijgen is, waardoor je circa vijf minuten achtelkaar Remove Speed Governor kan gebruiken zonder een kapotte engine :P .
Maar in de 704 kom je wel minder T6 en T7 tegen die je met de ISU met wat geluk kan one-shotten hé :)
Kepro schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 20:50:
Ik denk dat je nog lage tiers speelt, op low tiers krijg je ook minder xp. Hoe de scaling werkt weet ik niet maar dat zal je wel ergens op Wiki kunnen vinden. Natuurlijk, hoe beter je speelt hoe meer xp :) (vooral damage doen is belangrijk)

• basje01
Rianata schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:51:
[...]

Dat hebben Deurmat en ik gisteren gemerkt, we kwamen basje tegen op Lakeville en zijn ingemaakt :|
haha O-), Riegah gister ook al tegengekomen, veel tweakers zo!

• Riegah
Inrage schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 11:58:
[...]

Maar in de 704 kom je wel minder T6 en T7 tegen die je met de ISU met wat geluk kan one-shotten hé :)
Tja, maar in dat opzicht is een SU152 met derp + gold beter dan de ISU and 704. Met de laatste is de HP pool van de tegenstander lekker groot, zodat je nog even kan aimen voordat de tegenstander helemaal weggevaagd is.
basje01 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 12:46:
[...]

haha O-), Riegah gister ook al tegengekomen, veel tweakers zo!
Joah, zelfde ervaring als Rianata overigens :( . Wel een mooie snapshot in je bakkes, enige pleziertje die battle. Was op Highway met spawn op zuid, ik geloof dat we die gisteren elke keer hebben verloren (3 of 4 keer gehad). Maakt niet uit of er een noobtrain de stad in gaat, ze verliezen 'm elke keer...

[Voor 4% gewijzigd door Riegah op 05-06-2014 13:08]

• basje01
Joah, zelfde ervaring als Rianata overigens :( . Wel een mooie snapshot in je bakkes, enige pleziertje die battle. Was op Highway met spawn op zuid, ik geloof dat we die gisteren elke keer hebben verloren (3 of 4 keer gehad). Maakt niet uit of er een noobtrain de stad in gaat, ze verliezen 'm elke keer...
Jup klopt wou je snel kille op het eindxD voor een screenshot haha! Helaas had ik heat geladen en raakte ik je track. Had overigens verwacht dat ik die pot zou verliezen, heel ons team was in de stad dus ben snel gerund na een paar schoten en opeens stonden we voor:)

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Afgelopen dinsdag voor de laatste keer ESL 3v3 gedaan, vanaf volgende week weer beginnen met sporten en dan is daar geen tijd meer voor. Wel jammer, maar 7v7 op zondagmiddag blijf ik wel nog doen.

Gisteren samen met druidfather en fordox een platoontje gedaan, maar wat een drama teams... Wij deden de damage en de kills en de rest van het team ging dood met minder dan 900 damage in hun t9 en t10 tanks...

Stichting Hobbyserver

• Rianata

Rianata

basje01 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:19:
[...]

Jup klopt wou je snel kille op het eindxD voor een screenshot haha! Helaas had ik heat geladen en raakte ik je track. Had overigens verwacht dat ik die pot zou verliezen, heel ons team was in de stad dus ben snel gerund na een paar schoten en opeens stonden we voor:)
:X dat viel Deurmat gisteren ook al op dat je met HEAT schoot op hem! We hielden het erop dat je waarschijnlijk al door je reguliere ammo heen was, maar nu ik je voorbeeld met Riegah lees is dat dus gebruikelijk voor jou ;)

• Riegah
basje01 schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:19:
[...]

Ik ga dood in 58,28% van de potjes dus als je daar een screenshot van wil moet je maar roepen hoor :) .

Edit: Prima dat HEAT schieten, dan is de IS8 op z'n best. Je bounced toch vrijwel niks, dan maar beter HEAT in de spaced armor van de zijkanten.

[Voor 12% gewijzigd door Riegah op 05-06-2014 13:33]

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:18

BTU_Natas

Superior dutchie

Rianata schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:28:
[...]

:X dat viel Deurmat gisteren ook al op dat je met HEAT schoot op hem! We hielden het erop dat je waarschijnlijk al door je reguliere ammo heen was, maar nu ik je voorbeeld met Riegah lees is dat dus gebruikelijk voor jou ;)
Ow ik hou van de mensen die gaan janken als iemand "gold" op hun schiet.

Weet je wat ik vervelend vind ingame? Mensen die een muis gebruiken! De vuile cheaters! een touchpad, of je bent een cheatende shit noob.. Begrepen?! :+

• basje01
Rianata schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 13:28:
[...]

agh ja gebruikelijk.. Ik gebruik het regematig inderdaad, je zult soms wel moeten. Beter penetreren met goud dan bouncen met normale shells. ik heb op de type - 61 overigens maar 20 apcr 10 heat en 2 HE mee, het was dus inderdaad zo dat mijn normale shells opwaren toen ik Deurmat beschoot! Maargoed dankzij de gun heb ik weinig gold nodig op de type - 61, hoe anders is dat met de t - 54 en de e100:P

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:18

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik hou zelf altijd een een 40% 30% 30% verhouding aan. Op sommige tanks, zoals een t54 is het eerder 0% 70% 30%. En sommige tanks (franse autoloaders),is het 100% 0% 0%.

Ik gebruik de ammo die ik nodig heb, om zoveel mogelijk damage te doen met daarbij in gedachte dat er wel spraks van penetratie moet zijn om damage te kunnen doen. Tevens speelt de reload van mijn tank ook nog mee in dit verhaal (met een lange reload, switchen van ammo, dien ik wel rekening met andere nabije vijandige tanks te houden)

Het is een kansen verhaal, en ik hou van een goede kans, en niet van een zinloos verhaal.

• basje01
Inderdaad, gold is nou eenmaal nodig in dit spelletje, op hoge tiers in ieder geval. Zeker niet bij elke tank maar bij sommige is het onvermijdbaar. Daarnaast kun je makkelijk 5 gold shells schieten per game en nog steeds een goede winst eruit halen.

• seriouzz
Vae Victus schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:18:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar. Ik zit nog steeds te wachten op mn Ace. Heb echt geweldige potjes gehad en een goede gemiddelde damage en xp.
Binnenkort weer verder :)
De T54E1 is een zeer goede tank, waardoor de ace tanker redelijk hoog is (ik vermoed dat je minstens 1400 base xp moet hebben om nog maar een kans te hebben). Zelf heb ik momenteel een 3129 average damage en 1237 average experience :) .
Riegah schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 15:55:
[...]

MAAR de ISU zit wel een tier lager, en 750 alpha met 286mm penetratie is veel indrukwekkender op Tier 8 dan op Tier 9.
BTU_Natas schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:01:
[...]

Weet je wat ik vervelend vind ingame? Mensen die een muis gebruiken! De vuile cheaters! een touchpad, of je bent een cheatende shit noob.. Begrepen?! :+
|:(

• Inrage
Geen idee waarom de AP shells op de T-54 niet goed genoed zouden zijn in de meeste gevallen...
In 75% van de gevallen schiet je op equal of lager tier dan is die topgun toch wel goed genoeg imo.

Zelf pak ik op de meeste tanks 70%/20-30%/ en 2 HE shells mee, gewoon voor als ik eens met 100% zekerheid moet decappen (en zelfs dan wil dat nog wel eens mislukken). Geen HE in autoloaders natuurlijk.

• Riegah
seriouzz schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:40:
[...]

MAAR de ISU zit wel een tier lager, en 750 alpha met 286mm penetratie is veel indrukwekkender op Tier 8 dan op Tier 9.
Zoals ik al zei, volgens die redenatie is een SU152 met derp+gold nóg indrukwekkender met z'n 700 alpha/250mm pen. Met de 704 kan je echter veel langer je gun in het spel houden, waardoor je vaker kan schieten en dus meer damage kan doen. De tank is veel completer dan z'n voorgangers, en tbh, ook z'n grote broer.

Koop de 704 en je ziet wel wat ik bedoel.

• dynosu

dynosu

Orly ?

704 is een beest,

goede camo en alle soft stats zijn beter.

Trust me, de 704 is een stuk beter dan de isu. Ik zeg niet dat de isu slecht is, absoluut niet zelfs, maar de alles wat de isu goed doet, doet de 704 beter.

En zoals Riegah ook zegt, ik vind de 704 beter dan de 268 die erna komt ><

• Riegah
dynosu schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:54:
704 is een beest,

Trust me, de 704 is een stuk beter dan de isu. Ik zeg niet dat de isu slecht is, absoluut niet zelfs, maar de alles wat de isu goed doet, doet de 704 beter.

Weet je 'm nog :P

• dynosu

dynosu

Orly ?

ahuh, ja die was mooi :)

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-03 23:58
Ik kwam het befaamde 38% platoon gisteren tegen! Laatst hier besproken, rudinger12 en John1960 of zo... De grote kans om te vragen of het inderdaad een gehandicapt jongetje is, maar John reageerde helaas nergens op (ik vroeg eerst beleefd of het vader/zoon was)... Pot dik verloren trouwens met ook nog eens een team bleeder in ons team.

En voor de 1e keer: 7 kills! Natuurlijk in de JagdPanther die ik weer eens voor een laatste spelletje van de avond erbij haalde.

• blonderulez
  • Laatst online: 17:12
dynosu schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:54:
704 is een beest,

Ik heb de 704 al unlocked, moet alleen nog zo'n 2M credits. Zit nog te twijfelen of ik de ISU moet houden of verkopen (dat scheelt dan weer ruim 1M). Hebben jullie de ISU gehouden, of verkocht omdat je die toch niet meer speelt als je de 704 hebt?

• Rianata

Rianata

[...]

Ik hoop dat je niet mij of Deurmat bedoelt en dat je mijn knipogende smiley zag?

Zelf speel ik altijd met één hand, lapje voor één oog, maximaal 10fps en een ping van 200+ omdat het anders wel allemaal heel gemakkelijk wordt.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:11
[...]
Toch mooi om te horen dat ik dan zo'n beetje de enige niet cheatende shit noob in GoT ben :+

[removed]

• Mr_Size
BTU_Natas schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 14:33:
Ik hou zelf altijd een een 40% 30% 30% verhouding aan. Op sommige tanks, zoals een t54 is het eerder 0% 70% 30%. En sommige tanks (franse autoloaders),is het 100% 0% 0%.
Serieus? 0% AP mee in de T-54? :N Ik heb niets tegen premium ammo gebruiken, maar dit gaat wel wat ver. Gisteren kwamen we ook een Obj 430 II tegen die alles full HEAT schoot. Gast probeerde niet eens met AP te schieten. Was een blauwe speler, daar verwacht ik toch wel wat meer van eerlijk gezegd. Om keer op keer een HEAT shell te koppen wordt snel vervelend. (Overigens kwamen we hem en zijn platoon de pot erna weer tegen en was het weer alleen maar HEAT :')) Dat potje wel lekker wraak kunnen nemen op hun uiteindelijk :)

Gisteren was verder een vreemde dag. Bijna niets wilde lukken, RNG zat tegen en we kwamen steeds in teams terecht met belabberde top tier spelers, terwijl de tegenpartij goede spelers had in de toptiers. Feitelijk sta je dan al 4-0 achter. Als de RNG je dan ook nog de vinger geeft (heb echt bizar veel shells in de grond zien belanden :X) dan schiet het allemaal niet op.
Vanavond kijken of t beter gaat.

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2022
Mr_Size schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 16:00:
[...]

Serieus? 0% AP mee in de T-54? :N Ik heb niets tegen premium ammo gebruiken, maar dit gaat wel wat ver. Gisteren kwamen we ook een Obj 430 II tegen die alles full HEAT schoot. Gast probeerde niet eens met AP te schieten. Was een blauwe speler, daar verwacht ik toch wel wat meer van eerlijk gezegd. Om keer op keer een HEAT shell te koppen wordt snel vervelend. (Overigens kwamen we hem en zijn platoon de pot erna weer tegen en was het weer alleen maar HEAT :')) Dat potje wel lekker wraak kunnen nemen op hun uiteindelijk :)
Het is natuurlijk wel zo dat hij waarschijnlijk meer damage doet doordat hij minder bounched. Hierdoor zal hij ook eerder blauw worden. Ik merk het ook vaak bij paarse spelers die in goede clans zitten dat je snel een premium shell kan verwachten.
Gisteren was verder een vreemde dag. Bijna niets wilde lukken, RNG zat tegen en we kwamen steeds in teams terecht met belabberde top tier spelers, terwijl de tegenpartij goede spelers had in de toptiers. Feitelijk sta je dan al 4-0 achter. Als de RNG je dan ook nog de vinger geeft (heb echt bizar veel shells in de grond zien belanden :X) dan schiet het allemaal niet op.
Hier ook een hoop RNG frustratie gister, 0-damage criticals alom, als ik uberhaubt al raakte. Meerdere malen in de fik, waaronder 2x direct achter elkaar. Wel positief afgesloten met een goede pot in m'n E75 :), vanavond gewoon weer verder.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

• basje01
Precies dit heb ik dus 8 dagen achtermekaar gehad, afgelopen zondag kwam opeens de ommekeer. Nu gaat het weer prima. Het is net of WG je afentoe gewoon kwaad wilt maken :P

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 02-03 18:49
Toppunt van rng gisteren was 3 0 damage hits in de zijkant van een amx 13 75 met mijn t57.... En hij schoot 5 van de 6 shells door mijn front :')

Stichting Hobbyserver

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Istrilyin schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:12:
Ik kwam het befaamde 38% platoon gisteren tegen! Laatst hier besproken, rudinger12 en John1960 of zo... De grote kans om te vragen of het inderdaad een gehandicapt jongetje is, maar John reageerde helaas nergens op (ik vroeg eerst beleefd of het vader/zoon was)... Pot dik verloren trouwens met ook nog eens een team bleeder in ons team.
Misschien is ie bot? Je kan een private chat openen.
redwing schreef op donderdag 05 juni 2014 @ 15:40:
[...]

Toch mooi om te horen dat ik dan zo'n beetje de enige niet cheatende shit noob in GoT ben :+
Ik ben ook een tomaat :)

Pagina: 1 ... 30 31 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee