Lol, net een battle van 5 minuten gehad in mijn E-25. Hoogste damage bij het enemy team, 398. Meeste experience, 113. Het was gewoon bijna zielig :(..
Heb al 2 of 3 weken wot niet aangeraakt, door me gebroken pols. Is er al wat verbeterd in de teams? Minder tomaten?
Iedereen is collectief beter gaan spelen in de periode dat jij er niet was, tomaten zijn uitgestorven. Iedere speler heeft nu een winrate van 55%, want dat kan.SurfBoy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:34:
Heb al 2 of 3 weken wot niet aangeraakt, door me gebroken pols. Is er al wat verbeterd in de teams? Minder tomaten?
Dat vijandelijke team doet mij een beetje denken aan mijn teams vandaag....Plato1989 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:25:
Lol, net een battle van 5 minuten gehad in mijn E-25. Hoogste damage bij het enemy team, 398. Meeste experience, 113. Het was gewoon bijna zielig :(..
Hopelijk over nog 4 weken dat ik in het gips ben de tomaten helemaal zijn uitgestorvenFid3lity schreef op maandag 09 juni 2014 @ 11:42:
[...]
Iedereen is collectief beter gaan spelen in de periode dat jij er niet was, tomaten zijn uitgestorven. Iedere speler heeft nu een winrate van 55%, want dat kan.
Ik hoop dat jij je realiseert dat tomaten de meest waarschijnlijke reden zijn dat jij het niet bent?SurfBoy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:17:
[...]
Hopelijk over nog 4 weken dat ik in het gips ben de tomaten helemaal zijn uitgestorven
MRammeloo schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:33:
[...]
Ik hoop dat jij je realiseert dat tomaten de meest waarschijnlijke reden zijn dat jij het niet bent?

Welkom terug trouwens SurfBoy
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Haha thx! Hopelijk mag het er 1 juli af, ga ik gelijk even me achterstand in halen.
ace badge in de IS!
Match met bijna alleen maar T7 heavies. Dat is typisch een match waar de IS zich thuis voelt. Screens kon ik niet maken, want WoT crashte vlak nadat we de laatste enemy hadden gekilled. Zijn uiteraard wel te zien als je op de link klikt
Match met bijna alleen maar T7 heavies. Dat is typisch een match waar de IS zich thuis voelt. Screens kon ik niet maken, want WoT crashte vlak nadat we de laatste enemy hadden gekilled. Zijn uiteraard wel te zien als je op de link klikt
Idd... onze statistieklozen denken nog steeds dat er een wereld zonder tomaten kan bestaan...MRammeloo schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:33:
[...]
Ik hoop dat jij je realiseert dat tomaten de meest waarschijnlijke reden zijn dat jij het niet bent?
* Edmin mompelt iets over een normale verdeling.
kom ik in 4 potjes een SU152 tegen, totaal geen kans. Dat kanon zeg.
Die xp en damage doen me een beetje denken aan jou skill level voor dit jaar! KappawsLy schreef op maandag 09 juni 2014 @ 12:17:
[...]
Dat vijandelijke team doet mij een beetje denken aan mijn teams vandaag....

Slechter dan dit heb ik in tijden niet gezien..
edit: dan maar carrien

[ Voor 31% gewijzigd door Mr_Size op 09-06-2014 21:43 ]
Mr_Size schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:33:
[afbeelding]
Slechter dan dit heb ik in tijden niet gezien..

ahuh, zijn niet de meest sociaal onderlegde personen qua reputatie dan.
Bij mij is dat altijd andersom, ik troll vaak een beetje terug en 9/10 keer heb je dan na het potje een PM waarin ze nog wat doorzeiken en daarna sta je gelijk op hun ignoreAnoniem: 405017 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:13:
Huppa, weeral 3 IDEAL members op mijn ignore list
Vorige week trouwens weer wel een speler gebanned gekregen die echt te ver ging. Bij de duidelijke gevallen werkt de support van WG best snel en goed
Ik moet trouwens wel zeggen dat die luitjes van IDEAL vaak teveel schelden maar echt te ver heb ik ze nog niet zien gaan (nu moet ik wel zeggen dat mijn grens van wat ik echt te ver vind best hoog ligt
[ Voor 17% gewijzigd door redwing op 10-06-2014 09:13 ]
[removed]
Was EFE dat niet? Daar was toch ook eentje die wat over de scheef ging en daarmee de hele clan verrot?
er zijn genoeg ragers om meerdere clans te vullen, dont worry
Ik ken er ook nog een paar in GoT
Anoniem: 134214
Hmmm dacht dat EXNOM van joden hier en joden daar warenRiegah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:17:
Was EFE dat niet? Daar was toch ook eentje die wat over de scheef ging en daarmee de hele clan verrot?
Maar EFE kon/kan het ook...
Degene van IDEAL die ik tegen ben gekomen waren vooral continue aan het schelden, maar zeker niet van het niveau van wat hierboven over EXNOM staat.
[removed]
Ik doelde op een andere post op FTR -> deze, met een lading sarcasme eroverheen. Blijft te simpel gedacht dat misgedrag van een enkel persoon, of enkelen, betekent dat iedereen in de clan zich zo gedraagt.Anoniem: 134214 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:28:
[...]
Hmmm dacht dat EXNOM van joden hier en joden daar waren![]()
Maar EFE kon/kan het ook...
Zelf kostelijk vermaakt met IDEAL tijdens 't laatste CW-event met die trolls over de M60 en ik heb bv Remmke nog nooit zien ragen oid.
[ Voor 3% gewijzigd door Riegah op 10-06-2014 10:47 ]
Ik zat met de eerste campaign in IDEAL, toen was het helemaal erg met de trolls.Riegah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:46:
[...]
Ik doelde op een andere post op FTR -> deze, met een lading sarcasme eroverheen. Blijft te simpel gedacht dat misgedrag van een enkel persoon, of enkelen, betekent dat iedereen in de clan zich zo gedraagt.
Zelf kostelijk vermaakt met IDEAL tijdens 't laatste CW-event met die trolls over de M60 en ik heb bv Remmke nog nooit zien ragen oid.
Kheb nog steeds bekenden in IDEAL zitten.
Oeh! oeh! oeh! Kies mij
de meesten reageren gelukkig niet af in de chat, maar zitten heel teamspeak kapot te schelden
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Oude koeien en iets met een sloot?? Heel grappig vond ik die M60 troll niet...Riegah schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:46:
[...]
Ik doelde op een andere post op FTR -> deze, met een lading sarcasme eroverheen. Blijft te simpel gedacht dat misgedrag van een enkel persoon, of enkelen, betekent dat iedereen in de clan zich zo gedraagt.
Remmeke met zn gifjes wel humor
Anoniem: 477972
Ik weet niet wie het waren, maar als het echt uit de hand gelopen beledigingen waren dan moet je gewoon even een PM sturen naar Xensation. We hebben voor de laatste mini campaign IDEAL volgeladen met nieuwe spelers vanwege de chips en daar zitten een aantal behoorlijk rotte appels tussen. Deze worden er net zo hard weer uitgekickt als ze zich niet gedragen, er zijn er al een aantal uitgetrapt.Anoniem: 405017 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 00:13:
Huppa, weeral 3 IDEAL members op mijn ignore list
Je kan het wat mij betreft ook hier aan mij melden. Zorg ik wel dat het bij Xen komt. Wij zitten ook niet op een slechte reputatie te wachten.
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 477972 op 10-06-2014 11:52 ]
Haha, checkFordox schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 10:50:
[...]
de meesten reageren gelukkig niet af in de chat, maar zitten heel teamspeak kapot te schelden

Oh en ik wil nog wel eens een "F*CKING MORONS" de chat in gooien riching mijn team, maar dan is het (uiteraard) verdiend
Enkele pareltjes die ik de afgelopen week ben tegengekomen.

[ Voor 18% gewijzigd door Plato1989 op 10-06-2014 12:02 ]
Hebben jullie al toch? Xen is een en al trollAnoniem: 477972 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 11:47:
[...]
IWij zitten ook niet op een slechte reputatie te wachten.
Tsjongejongejonge. Encounter. Op Prokhorovka. 12 man rijden naar de cap. 12 man staan in de cap. 12 man cappen. Battle over in 2 minuten. Dat was mijn X2 van de dag met de E-25 met 600XP.

ahuh, encounter staat bij mij ook uit
encounter en assault doe ik allebei niet aan.
encounter en assault doe ik allebei niet aan.
Anoniem: 587070
assault doe ik ook niet aan maar encounter is wel handig: cap is vaak net iets beter te bereiken en cap duurt langer (meer tijd om te de-cappen)
Net even de 9.1 Patch Video gekeken op FTR. De map reworks zien er goed uit en waren wel nodig voor die mappen... Kharkov ziet er tot dusver ook wel nice uit.
Ben benieuwd
Ben benieuwd
Ff een "confession bear" in de groep gooien (ik stel me hier kwetsbaar op, don't hurt me!)
Aangezien ik in de afgelopen weken nogal wat tanks heb vrijgespeeld (IS-8, T32, T25/2, en zeer binnenkort de E-75), heb ik "een beetje" silver benodigd. Dus ben ik aardig hard cash aan het grinden op mn T34. Dat gaat steeds beter (potjes van 75-100k nettowinst zijn zeker geen uitzondering, voor mijn bescheiden doen prima).
Ik vermaak me dan ook steeds meer met de T34, en begin er steeds beter in te worden om mn dikke kont ergens goed te parkeren en de anderen lekker te laten bouncen.
Zo dacht ik ook mijn ding te kunnen doen in het volgende potje: Siegfried Line, Assault, wij moesten cappen, ik stond aan de zuidelijke spawnpoint. 90% van de tijd rijd ik naar de stadspoort aan de westkant van de stad (helemaal als ik noord spawn), soms - als ik zuid spawn - rij ik via de zuidrand de stad in, maar dan heb je naar mijn smaak te vaak snipers in je kont zitten schieten die bij start van de battle meteen helemaal naar het diepe zuiden van de kaart zijn geraced (K8-K9 zeg maar). Dus, voor het begin van de battle dacht ik, "weet je wat, ik rook die eventuele kerels eerst uit". Dus ik gooi een notification op die map grid met de mededeling dat ik daar graag heen ga / zeker wil weten dat daar geen enemies zich gaan verstoppen. OK, mischien een beetje aanmatigend om een open deur in te trappen, aan de andere kant weet je het nooit (goed om te noemen; ik heb atm geen XVM dus ik had geen idee hoe mijn team was opgebouwd, en ik was top tier, en van tier 6's weet je ook niet hoe ervaren ze zijn bij iedere kaart).
Ik zag toen van een andere tier 8 de opmerking langskomen "I hope the T34 knows how to play that tank". OK, misschien was mijn opmerking té aanmatigend? (en met 3k total battles snap ik dat ik overkom als een wallet warrior in mn premium). Dus ik nog "grappig" reageren dat ik eigenlijk totaal geen idee had wat ik deed, gevolgd door een "maar misschien ook wel".
En wat gebeurt er, zodra ik dekking wil nemen achter een heuvelrandje en de betonnen afschijdingen van de obstakels ten zuiden van de stad, vliegen van alle kanten de shells me om de oren, turret cupola, hull, alles wisten ze te vinden --> 30 sec later was ik dood zonder ook maar een schot gelost te hebben.
Uit schaamte maar ALT-F4 gedaan voordat iemand uberhaupt een commentaar heeft kunnen leveren, en de rest van de dag het spel niet meer aangeraakt.
Aangezien ik in de afgelopen weken nogal wat tanks heb vrijgespeeld (IS-8, T32, T25/2, en zeer binnenkort de E-75), heb ik "een beetje" silver benodigd. Dus ben ik aardig hard cash aan het grinden op mn T34. Dat gaat steeds beter (potjes van 75-100k nettowinst zijn zeker geen uitzondering, voor mijn bescheiden doen prima).
Ik vermaak me dan ook steeds meer met de T34, en begin er steeds beter in te worden om mn dikke kont ergens goed te parkeren en de anderen lekker te laten bouncen.
Zo dacht ik ook mijn ding te kunnen doen in het volgende potje: Siegfried Line, Assault, wij moesten cappen, ik stond aan de zuidelijke spawnpoint. 90% van de tijd rijd ik naar de stadspoort aan de westkant van de stad (helemaal als ik noord spawn), soms - als ik zuid spawn - rij ik via de zuidrand de stad in, maar dan heb je naar mijn smaak te vaak snipers in je kont zitten schieten die bij start van de battle meteen helemaal naar het diepe zuiden van de kaart zijn geraced (K8-K9 zeg maar). Dus, voor het begin van de battle dacht ik, "weet je wat, ik rook die eventuele kerels eerst uit". Dus ik gooi een notification op die map grid met de mededeling dat ik daar graag heen ga / zeker wil weten dat daar geen enemies zich gaan verstoppen. OK, mischien een beetje aanmatigend om een open deur in te trappen, aan de andere kant weet je het nooit (goed om te noemen; ik heb atm geen XVM dus ik had geen idee hoe mijn team was opgebouwd, en ik was top tier, en van tier 6's weet je ook niet hoe ervaren ze zijn bij iedere kaart).
Ik zag toen van een andere tier 8 de opmerking langskomen "I hope the T34 knows how to play that tank". OK, misschien was mijn opmerking té aanmatigend? (en met 3k total battles snap ik dat ik overkom als een wallet warrior in mn premium). Dus ik nog "grappig" reageren dat ik eigenlijk totaal geen idee had wat ik deed, gevolgd door een "maar misschien ook wel".
En wat gebeurt er, zodra ik dekking wil nemen achter een heuvelrandje en de betonnen afschijdingen van de obstakels ten zuiden van de stad, vliegen van alle kanten de shells me om de oren, turret cupola, hull, alles wisten ze te vinden --> 30 sec later was ik dood zonder ook maar een schot gelost te hebben.
Uit schaamte maar ALT-F4 gedaan voordat iemand uberhaupt een commentaar heeft kunnen leveren, en de rest van de dag het spel niet meer aangeraakt.
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Whahaha ja komt me bekend voor

(aanmatigend?)
(aanmatigend?)
[ Voor 16% gewijzigd door HaterFrame op 10-06-2014 18:01 ]
I am the great Cornholio!
Reworked mappen is vooral weghalen bosje lijkt het wel...wsLy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:56:
Net even de 9.1 Patch Video gekeken op FTR. De map reworks zien er goed uit en waren wel nodig voor die mappen... Kharkov ziet er tot dusver ook wel nice uit.
Ben benieuwd
Toch zonde, lijkt wel alsof we weer arty moeten gaan spelen.
Dan kijk je niet goed..... Artic region en komarin worden flink aangepast, northwest krijgt ook meerdere mogelijkheden en tundra is een beetje meh.Anoniem: 134214 schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:43:
[...]
Reworked mappen is vooral weghalen bosje lijkt het wel...
Toch zonde, lijkt wel alsof we weer arty moeten gaan spelen.
Chieftain had laatst een mooi artikel over de MTLS-1G14, een tank ontwikkeld voor het Nederland voor gebruik in Nederlands Indië.
Vooral de conclusie die men op Aberdeen had is wel 'interessant':
Volledige artikel hier.Het voertuig is door en door onbetrouwbaar, is mechanisch en structureel ondeugdelijk, heeft een te gering motorvermogen en is uitgerust met onbevredigende bewapening. De 4-mans Nederlandse Tank Model MTLS-1G14 is geen bevredigend gevechtsvoertuig voor welke tak der strijdkrachten dan ook.
Dat zie ik ook ofcwsLy schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:47:
[...]
Dan kijk je niet goed..... Artic region en komarin worden flink aangepast, northwest krijgt ook meerdere mogelijkheden en tundra is een beetje meh.
Maar hoop dat het niet hetzelfde effect heeft als Pearl River.
****** die map tegenwoordig, lemmingtrain gegarandeerd
Maar die bosjes... Anti TD ofzo?
Gaan er hier nog anderen de WG Twitch stream volgen vanavond?
Ja ik weet het nog niet, ze lijken wel leuke prijzen weg te geven maar verder dan dat...
Wat gaan ze eigenlijk allemaal doen in de stream zelf? Ik las dat ze ook type 59 codes gingen weg geven?!
Yep, dat doen ze... Maar wat er nou exact is de stream gaat/moet gebeuren verder is mij ook een raadsel.
Die chat die daar aan de gang is is om koppijn van te krijgen..
Nouja, zal het om 9 uur even proberen. Kijken of er wat te winnen valt. Morgen lekker m'n pc herinstalleren, Windows 8 erop

Nouja, zal het om 9 uur even proberen. Kijken of er wat te winnen valt. Morgen lekker m'n pc herinstalleren, Windows 8 erop

Zo'n fijn eerste potje heb ik in geen tijden meer gehad (teams van 4 tier IX, 6 tier VIII en 5 tier VII):
Victory!
Ruinberg on Fire
IS-8
Experience received: 2.734 ( x2)
Credits received: 75.688
Battle achievements: Top Gun, Tank Sniper, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Hits: 18/21
Damage assisted/own: 23/6.780
Efficiency: 4.477
WN8: 14.549 (100)
Nadeel is dat het vanaf nu alleen maar weer slechter kan.
Victory!
Ruinberg on Fire
IS-8
Experience received: 2.734 ( x2)
Credits received: 75.688
Battle achievements: Top Gun, Tank Sniper, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Hits: 18/21
Damage assisted/own: 23/6.780
Efficiency: 4.477
WN8: 14.549 (100)
Seraphin schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 17:44:
Ff een "confession bear" in de groep gooien (ik stel me hier kwetsbaar op, don't hurt me!)

shit happens
Gisteren weer eens flink wat battles gewonnen. Mede dankzij 2-3 man type 59 platoon samen met GJP en zicura.
Ik heb hard credits nodig voor 2 tier 9s te kopen
Ik heb hard credits nodig voor 2 tier 9s te kopen
inmiddels 9.1 geinstalleerd, maar hebben andere ook de melding failed to connect server?
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Anoniem: 596435
Op de dag van de update speel ik eigenlijk nooit, vaak toch wat kleine bugs en extra veel tomatenxD
hij werkt nu
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
GefeliciteerdAnoniem: 596435 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:15:
Op de dag van de update speel ik eigenlijk nooit, vaak toch wat kleine bugs en extra veel tomatenxD

Ah, vanavond dus weer modpack tijd! Hopelijk is er niet veel veranderd t.o.v. 9.0 qua mod structuur, zodat alles binnen een paar uur weer werktBean77 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:26:
hij werkt nu

Anoniem: 596435
Dank jep0st schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 09:51:
[...]
Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
[...]
Ah, vanavond dus weer modpack tijd! Hopelijk is er niet veel veranderd t.o.v. 9.0 qua mod structuur, zodat alles binnen een paar uur weer werkt
Hij is er al, de patchnotes kan je hier vinden.snowD schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 10:56:
vandaag komt die update toch?
Ben benieuwd of de standard crosshair en nog wat andere dingen gewoon werken nu bij mij.
Anders binnenkort toch maar eens windows opnieuw installeren, dan zal daar het probleem misschien bij liggen.
Anders binnenkort toch maar eens windows opnieuw installeren, dan zal daar het probleem misschien bij liggen.
is er al een XVM voor 9.1?
en j1mb0 crosshair
en j1mb0 crosshair
[ Voor 27% gewijzigd door dr34m3dd op 11-06-2014 13:13 ]
soms......
zulke teams hebben ze nog niet aangepakt helaas......
zulke teams hebben ze nog niet aangepakt helaas......

omfg is er vandaag al de update? Teh horror! Altijd op woensdagen als ik vrij ben en dus gewoon lekker wil spelen zonder gezeur.
Nou ja, de download loopt
Maar weer ff zonder mods proberen totdat p0st weer ijverig is geweest 
Ben overigens wel heel erg benieuwd naar die nieuwe map Kharkov. Heb een filmpje van QB erover gezien en die zag er erg gaaf uit!
Nou ja, de download loopt
Ben overigens wel heel erg benieuwd naar die nieuwe map Kharkov. Heb een filmpje van QB erover gezien en die zag er erg gaaf uit!
[ Voor 22% gewijzigd door Mr_Size op 11-06-2014 13:58 ]
Dat zijn mooie nummers.TukkerT schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 20:07:
Die van mij zijn wat minder. T9 game op Prokhorovkokodinges in mijn T-20 (dat amerikaanse T6 light tankje).
Damage assisted/own: 5698 / 0
EFF: 0
WN8: 0 (0)
Dacht dat ik het redelijk had gedaan, blijkbaar denken de addons er anders over. Wel een Patrol Duty en flink wat XP er aan over gehouden. Was trouwens een game van gisteren. Vanaf vandaag zou de tier indeling beter moeten zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Ryack op 11-06-2014 13:59 ]
Ik heb nu een uurtje of 2 vanochtend gespeeld met 9.1 zonder mods en ik ben verbaasd hoe soepel en stabiel het loopt. Vraag is nu natuurlijk of dat fixes zijn of het ontbreken van mods :-) Ik wacht nog even op OMC modpack en dan vergelijken welke impact mods hebben en wellicht stap ik wel van mods af, met uitzondering van garage mods (auto equip en multi line carousel) en standaard XVM (last known position op minimap bijv.).
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
Yop assisted damage is zowat de grootste uitzondering op wn8 en efficiency. Zulke zaken worden totaal niet meegenomen. Een beetje zoals het onmogelijk is om role fullfilment te meten. Soms kan je op je eentje een flank van 4 tegenhouden door ze te pinnen. Hierdoor is een andere flank direct in numerieke meerderheid. Wordt ook nergens meegenomen in stats... Maar goed, wn8 blijft ook maar een indicator... Niks zegt mij dat een speler met een Wn8 van 2600 beter is dan een speler met een wn8 van 2000. Is het 2600 tegen 1000, dan durf ik wel conclusies te trekken 
Bij mij is het eigenlijk gewoon dat ik alles wat rood- geel is als slecht bestempel en spelers pas begin te respecteren vanaf groen. Soms loopt dat fout af, maar meestal niet.
Update is hier ook binnen en nu ook wachten op mods. Vanilla blijf ik het een kutspel vinden. Ben al blij dat ik geen uren heb moeten wachten op de update.
Bij mij is het eigenlijk gewoon dat ik alles wat rood- geel is als slecht bestempel en spelers pas begin te respecteren vanaf groen. Soms loopt dat fout af, maar meestal niet.
Update is hier ook binnen en nu ook wachten op mods. Vanilla blijf ik het een kutspel vinden. Ben al blij dat ik geen uren heb moeten wachten op de update.
En hoe bestempel je een speler met blauwe winrate (55%) en gele wn8?Joindry schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:09:
stronk plutons._Z3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:18:
[...]
En hoe bestempel je een speler met blauwe winrate (55%) en gele wn8?
Nope, ik speel bijna nooit platoons.
[ Voor 17% gewijzigd door _Z3 op 11-06-2014 14:22 ]
Poe zeg, 9.1 al weer, heb zelf al een maand of wat niet gespeeld ivm slechte internet connectie (niet stabiel
)
Dat veranderd waarschijnlijk met een week of 2
Ben benieuwd naar de veranderingen.
Heb zelf nogal een hekel aan dat soort flut opmerkingen, 1 het helpt niet 2 stfu and play, probeer er het beste van te maken, Calimero gedrag heeft niemand wat aan.
Dat veranderd waarschijnlijk met een week of 2
En wat heb je precies aan die uitdrukking?solique schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 12:06:
Ik heb tegenwoordig een standaard zinnetje voor de chat 'next useless team'
En heb dat veel nodig gehad laatste weken.
Schelden in chat is verspilde moeite.
Heb zelf nogal een hekel aan dat soort flut opmerkingen, 1 het helpt niet 2 stfu and play, probeer er het beste van te maken, Calimero gedrag heeft niemand wat aan.
[ Voor 54% gewijzigd door GoldenSample op 11-06-2014 14:27 ]
GoldenSample schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:24:
Locastans mods werken nog, XVM doet het hier ook zonder problemen. Volgens mij werken alleen de sound en crosshair mods niet.Mr_Size schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 13:53:
omfg is er vandaag al de update? Teh horror! Altijd op woensdagen als ik vrij ben en dus gewoon lekker wil spelen zonder gezeur.
Nou ja, de download looptMaar weer ff zonder mods proberen totdat p0st weer ijverig is geweest
Anoniem: 587070
Is een mogelijke reden, wn8 heeft volgens mij ook te maken met welke tiers je speelt. In mijn ervaring is een hoge wn8 makkelijker te halen in hogere tiers(uitgezonderd seal clubben). Daarnaast heeft het ook te maken met welke tanks je speelt, het wordt namelijk afgewogen tegen de gemiddelde/verwachte resultaten van die tank._Z3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:21:
[...]
Nope, ik speel bijna nooit platoons., Maar dat is dan de gedachte bij zo'n speler, weet ik hoe andere mij "zien".
Ik zelf kijk ook altijd naar het aantal battles. Met 3k verwacht ik bijvoorbeeld nog niet dat iemand al groen is. een soort van vuistregel die ik aan houdt is dat de kleur van je wn8 gelijk mag zijn aan de kleur van het aantal battles.
+10GoldenSample schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:24:
En wat heb je precies aan die uitdrukking?
Niets zo iritant als iemand die aan begin van de match het team al afschrijft. Ik heb toch regelmatig met 30%ers gewonnen.
Typisch Nederlands als ik zo lees over die tank, zo goedkoop mogelijk in aanschaf wat er daarna komt tijdens de servicelife kan ons niet schelen.User schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 18:53:
Chieftain had laatst een mooi artikel over de MTLS-1G14, een tank ontwikkeld voor het Nederland voor gebruik in Nederlands Indië.
Volledige artikel hier.
Doet me een beetje denken aan de Landrovers van Defensie uit de jaren 80/90 en de daaropvolgende Mercedes.
Laro werd aangeschaft met benzinemotoren want die waren goedkoper maar ze moesten wel aangepast worden naar dieselversie omdat ze dan met elke gewenste brandstof konden rijden die maar voorhanden was op het slageveld...
Helaas waren de motoren te licht en misten 1 krukaslager welke de dieseluitvoering meer had.
Kortom veel motorstoringen omdat de blokken niet opgewassen waren tegen de grote compressiedruk benodigd voor het rijden op diesel.
Mercedes...leuke terreinwagens totdat ze naar Joegoslavie moesten en er bepantsering op ging..menig deur is op de scharnieren afgescheurd omdat de boel te zwaar werd...tsja moet je ook niet de civiele versie bestellen..maarja ons ben zuunig he......
Gewoon de 9.0 modmap hernoemen naar 9.1??
Vaak werken de mods gewoon door op een nieuwe versie...
Iemand die telkens mazzel met zijn team heeft._Z3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:18:
En hoe bestempel je een speler met blauwe winrate (55%) en gele wn8?
Hami is er ook zo 1 ontzettend hoge winnrate maar stats......

Puur door het spelen van tank company's als FC
Vaag is wel dat je met een blauwe winnrate een gele wn 8 hebt._Z3 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 14:21:
Nope, ik speel bijna nooit platoons., Maar dat is dan de gedachte bij zo'n speler, weet ik hoe andere mij "zien".
Battles win je meestal door het doen van veel damage dus leuke wn8, te weinig damage is vaak een loss of weinig WN8..
Of je speelt veel arty of je speelt de WN statspaddertanks maar doet daar te weinig damage mee.
Weet je, ik heb een tijd lang alleen maar op stats gelet, dat ik op een moment niet eens meer speelde omdat ik geen zin had in lage stats.
KLAAR MEE
ik speel nu gewoon. Wil wel winnen, maar ga niet alleen maar voor stats spelen. Zolang ik maar groen ben vind ik alles best, hoef niet paars/blauw or whatever te zijn.
KLAAR MEE
ik speel nu gewoon. Wil wel winnen, maar ga niet alleen maar voor stats spelen. Zolang ik maar groen ben vind ik alles best, hoef niet paars/blauw or whatever te zijn.
Bij werkt het een beetje tegenovergesteld. Mijn doelen zijn een beetje op. Ik wou blauw worden. Dat is gelukt( heb gewoon 2 team members afgeschotendynosu schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:05:
Weet je, ik heb een tijd lang alleen maar op stats gelet, dat ik op een moment niet eens meer speelde omdat ik geen zin had in lage stats.
KLAAR MEE
Ik weet wel een nuttig doel: mij helpen paars te wordenperpixel schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 15:12:
Bij werkt het een beetje tegenovergesteld. Mijn doelen zijn een beetje op. Ik wou blauw worden. Dat is gelukt( heb gewoon 2 team members afgeschoten). nu wat? merk dat bij mij een beetje de puf eruit is. Misschien dat het over een tijdje weer terug komt, maar voorlopig voelt wot een beetje "nutteloos" voor mij
Nee serieus, gewoon af en toe platoonen (zoals laatst met Quantor) houdt het wel leuk toch?
mwoah, ik speel wanneer ik zin heb en in wat ik zin heb. Of dat goed is voor me stats, niet echt relevant
We gaan verder in psychoclown in "[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 43".
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)