[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste
Acties:
  • 70.013 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
Bean77 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:41:
[...]

3805 heb ik ook sinds een weekje. En echt een veel leukere arty dan de 207. Met die boog kan je op leuke plekken komen. gisterenavond nog lekker veel dmg kunnen doen op een zeer langzame push van 2 E100's en een Maus.

hier gelukkig ook de gold tank binnen. Na een zeer slechte start opeens een flinke spurt gemaakt en zelf de laatste dag nog voor anderen gespeeld in de clan. Het was overduidelijk dat Frankrijk ons beter lag dan Afrika.
Als ik terug kijk op de campaign denk ik ook niet dat dit net zoals normaal is geweest waar afrika "easy-mode" is. Er zijn een hoop clans geweest die hier veel moeite hebben gehad en ik denk dat we uiteindelijk met got best trots mogen zijn.

Ik zag inderdaad dat het begin met aos stroef ging. Veel dingen nog aangepast of was locatie wisselen genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
perpixel schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:46:
[...]

Als ik terug kijk op de campaign denk ik ook niet dat dit net zoals normaal is geweest waar afrika "easy-mode" is. Er zijn een hoop clans geweest die hier veel moeite hebben gehad en ik denk dat we uiteindelijk met got best trots mogen zijn.

Ik zag inderdaad dat het begin met aos stroef ging. Veel dingen nog aangepast of was locatie wisselen genoeg?
Afrika taktiek was veel autoloaders 1390's/50100's die we vaak tegenkwamen. Dat hadden we in het begin niet verwacht en we vonden het ook irri om ertegen te vechten.

Toen meer Erlenberg en cliff maps gespeeld die ons veel beter lagen. Ook intern veel meer de waarheid gezegd (bepaalde spelers zullen mij minder O+ vinden denk ik :P ). Bovendien was ik ook wel geschrokken van het niveau in AOS. Veel goede spelers zijn naar absolute Panser gegaan.
Maar als 1598 in rang afgesloten (had nog wel wat hoger kunnen zijn als ik laatste dag op eigen account had gespeeld) en zelf erg tevreden over eigen prestaties.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Ik viel er helaas net buiten en had pas zaterdag het idee om Zuuperman te vragen op mijn account te spelen. Helaas had ik er teveel dagen tussen zitten dat ik oa. druk was met verhuizen en daarom niet aanwezig kon zijn. Had ik dat idee bijv. donderdag al gehad dan had ik met 1 owner battle extra wel de top 6000 doorbroken.

Helaas zie ik ook dat we OMNI niet voorbij zijn gegaan terwijl dat wel in de lijn van de planning lag. Dat komt omdat de campaign tot 25-05 11:00 duurde en OMNI veel minder landjes verloren had dan gepland waardoor ze in 12 uur tijd nog 23k punten bij elkaar gesprokkeld hadden waardoor ze ons na zaterdag weer voorbij zijn gegaan. Jammer dat ik de tank niet heb maar dan koop ik hem wel zodra de tank in de giftshop komt, we hebben in ieder geval alsnog veel gold verdiend dus dat is wel prettig :)

Nog een nieuwe PTA filmpje trouwens:

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
Tijdens het World on Fire evenement kwamen we tijdens een landing een andere Nederlandse clan tegen, namelijk B00TX!

Gelukkig hadden we al 'wat vaker' op Sand River gespeeld, met als resultaat:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cXfaUzOMItU]
Kunnen mensen direct zien waarom focus fire zo belangrijk is in CW. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

User schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:10:
Tijdens het World on Fire evenement kwamen we tijdens een landing een andere Nederlandse clan tegen, namelijk B00TX!

Gelukkig hadden we al 'wat vaker' op Sand River gespeeld, met als resultaat:
[video]
Kunnen mensen direct zien waarom focus fire zo belangrijk is in CW. ;)
Had filmpje gister gekeken, mooi om te zien. 8)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Ja was mooie battle, onze heavy's waren ook precies op tijd om de autoloaders te shielden om zodoende met mooi FF de battle in ons voordeel konden beslissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
we moesten gisteren nog tegen een clan die 1 chip had geplaatst.
Maar er was bij hun een 50100 ingegaan die gokte op een win. Het werd dus een battle.
Wij allemaal naar die 50100 gegaan en hem omsingeld. Hem iets van 7/8 tanks van ons laten afknallen terwijl wij hem alleen blokte. Hem nog een paar keer lieten decappen etc.
Aan het einde hem maar afgemaakt.

We kregen toen veel meer fame points dan wanneer we hem gelijk hadden gemold. Die gast had de tijd van zijn leven en had in de 39000 wn8 voor dat potje.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

ARL 44: eerst de engine, of de DCA 45 unlocken? Ik neig naar de laatste..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Fid3lity schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:02:
ARL 44: eerst de engine, of de DCA 45 unlocken? Ik neig naar de laatste..
Eerst de Gun.
Engine is handig maar niet vitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

solique schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Eerst de Gun.
Engine is handig maar niet vitaal.
Dat leek mij ook, hoevaak ik al niet bottom tier ben geweest met dit ding :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Op bijna elke tank is het altijd asap naar gun, zeker op heavies is dit altijd zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Fid3lity schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:09:
[...]

Dat leek mij ook, hoevaak ik al niet bottom tier ben geweest met dit ding :/
Dat gaat niet veranderen met top gun. Maar de extra pen ga je zeker nodig hebben.
Wel een soort van waarschuwing de aim time op de 2 top guns zijn mega lang en raken waar je op mikt gebeurd ook niet altijd

[ Voor 8% gewijzigd door solique op 26-05-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36

Fordox

00101010

Ik vond het ook wel leuk dat we een tegenstander hadden die niet meer in zag om de battle te kunnen winnen en er maar een draw van maakte om meer famepoints te krijgen :P
Bean77 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:42:
Maar er was bij hun een 50100 ingegaan die gokte op een win. Het werd dus een battle.
Wij allemaal naar die 50100 gegaan en hem omsingeld. Hem iets van 7/8 tanks van ons laten afknallen terwijl wij hem alleen blokte. Hem nog een paar keer lieten decappen etc.

We kregen toen veel meer fame points dan wanneer we hem gelijk hadden gemold. Die gast had de tijd van zijn leven en had in de 39000 wn8 voor dat potje.
was ik die 50 100 maar :P
Riegah schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:44:
Campaign afgesloten met WHY op 12e plek, met 43 speler die de tank zullen krijgen. Verhuizing bij mij ging minder snel als verwacht maar ik zag al dat het ook niet nodig was om de computer nog snel aan te sluiten.

Dan start je zondag je computer op voor een paar potjes in de Lorraine... Allemaal drama natuurlijk. Zie ik mezelf nog uitleggen ook waarom ik verder achterin sta dan bijvoorbeeld een T-54 of 430 II en dat derde lijn daarin misschien niet 'campen' is en je daarom ook geen report hoeft te krijgen. Je pikt mensen er zo uit die dat bakbeest nog niet gespeeld hebben.

Niet dat het een slechte tank is, ik vind hem soms best leuk, maar overduidelijk een 'necessary evil' voor het krijgen van de BC. Was echter wel weer tijd om te stoppen.
Ik vond de lorraine echt prachtig en speelde echt niet op de derde lijn ermee. Ik zat vaak op de key points in het midden van de map te snipen en te flanken (zoals op airfield op de heuvel in het noorden staan. Sta je altijd gedekt, kun je mooi je clip unloaden door te snipen, in cover springen en je teammates helpen als de enemy's doorpushen).

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

solique schreef op maandag 26 mei 2014 @ 12:16:
[...]

Dat gaat niet veranderen met top gun. Maar de extra pen ga je zeker nodig hebben.
Wel een soort van waarschuwing de aim time op de 2 top guns zijn mega lang en raken waar je op mikt gebeurd ook niet altijd
Iets erger dan de V39 toch, die heb ik namelijk al wel full-ops :) Die extra pen is zeker nodig, dus de 165mm pen gun is denk ik geen optie. Eerst de DCA 45, dan de engine. Als ik mobiel genoeg ben zal ik ook nog wel voor die andere gun gaan.

[ Voor 18% gewijzigd door Fid3lity op 26-05-2014 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Bean77 schreef op maandag 26 mei 2014 @ 11:42:

Zo'n battle kan voor Wargaming erg veel op een fixed battle lijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Appie Heijn schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:12:
[...]

speel hem elke speeldag 1-2x om niet m'n imac uit het raam te willen gooien.,
Speel jij via bootcamp of parallels?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

wow, flinke map changes:

http://ftr.wot-news.com/2014/05/26/map-changes-in-9-1/

Ziet er niet slecht uit.

[ Voor 4% gewijzigd door dynosu op 26-05-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Quantor schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:04:
[...]

zou kunnen, is wel helemaal zuiver gegaan. We hebben genoeg serieuze battles tegen die clan gevochtend. Iemand bedacht zich tijdens de battle dat wanneer we die 50100 veel damage laten doen, we zelf ook wat meer fame points daardoor kregen. En dat bleek dus uiteindelijk ook het geval te zijn.

Ach wij blij met extra fame points van die pot en hij blij met zijn wn8 en average dmg op zijn 50100 lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:46
Arctic Region veranderd ook wat in 9.1 als ik de common test mag geloven. Op H7 komen meer bergjes om de Zuid-west spawn wat meer cover te geven als ze richting de corner of fail rijden. Ik vond ook wel dat je daar een stuk meer voordeel had als je op Noord spawn begon.

Edit: nvm, zie dat die gewoon in je link vermeld werd. Op een of andere manier laadde die .gif niet gelijk maar de andere maps wel.

[ Voor 11% gewijzigd door Thierry88 op 26-05-2014 14:27 ]

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ja die staat erbij, die link van mij slaat em alleen over, ik zal link ff bijwerken

http://ftr.wot-news.com/2014/05/26/map-changes-in-9-1/

[ Voor 25% gewijzigd door dynosu op 26-05-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:46
Ik ben wel benieuwd naar Komarin, wat nu echt een map is van zsm naar een village rijden en hopen dat je niet gespot wordt voor je er bent anders krijg je gelijk een paar hits te verwerken. Eiland is vaak een zelfmoordmissie als je niet oplet of je gedekt wordt door de gebouwen aan beide kanten.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Quantor schreef op maandag 26 mei 2014 @ 13:04:
[...]

Wat niet weet wat niet deert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op maandag 26 mei 2014 @ 14:55:
[...]

Wat niet weet wat niet deert.
Gaan ze alleen naar kijken als er bezwaar gemaakt wordt.
En je bent niet verplicht om de tegenstander zo snel mogelijk af te knallen ;)

1e campaign waren er pas echt vel nep battles :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Weten is niet het probleem. Een lijstje met verdachte battles uit de database halen is een eitje (zou het iig moeten zijn). Vraag is meer of ze bij WG iets met dat soort dingen willen doen. Waarschijnlijk idd alleen bij bezwaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Ilikebananas op 26-05-2014 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:47
http://youtu.be/fmJn-iyvEUk

Waarom zitten mensen te huilen om 1 bot in hun team.... Kijk even de eerste 6 en een halve minuut van deze video van jingles, dan snap je het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djengizz
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Meh, clanu verlaten en m'n WoT carrière maar even in de koelkast gezet.

Ben er op het moment te slecht aan om ook maar iets met een beetje snelheid en reactievermogen te spelen. Voorlopig maar naar poker / kaartgames en schaken :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
djengizz schreef op maandag 26 mei 2014 @ 17:53:
Meh, clanu verlaten en m'n WoT carrière maar even in de koelkast gezet.

Ben er op het moment te slecht aan om ook maar iets met een beetje snelheid en reactievermogen te spelen. Voorlopig maar naar poker / kaartgames en schaken :(.
Djengizz! Was al op de hoogte van je situatie, maar ben blij weer iets van je te horen.
Veel beterschap toegewenst.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Met de 'campaign' moesten we ook een keer tegen Tesla-X, tegen de verwachting in, behoorlijk hard gewonnen omdat ze nogal derpten. :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=yRoOaf2rQvk]
Dat komt er van als je met een zooitje heavies voor lights langs rijdt. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Lights tactic waren ook erg leuk om te spelen op die map, heb ervan genoten voor zover ik aanwezig kon zijn..
Ga denk ik ook maar eens aan de WZ lights beginnen..

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ShockWave schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:48:
Lights tactic waren ook erg leuk om te spelen op die map, heb ervan genoten voor zover ik aanwezig kon zijn..
Ga denk ik ook maar eens aan de WZ lights beginnen..
Ik vond het wel interessant dat de A en B kant volledig van elkaar verschillen qua tactiek. De meeste CW mappen die ik gespeeld heb, hebben ongeveer dezelfde tactiek voor basis A en B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Hehehe net een potje met de M2 Medium (75mm M3 howitzer) op Northwest wordt ik door een Ke-Ho uitgemaakt voor HE noob :P
Ja, wat moet ik anders schieten? Aardappels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 19-09 17:01
Gisteren als een echte bezetene nog even de WT E100 gegrind, met nog 67k xp te gaan dacht ik: tis nu of nooit :) Hoppa 4 uur later bingo! _/-\o_ x2 weekends!

Nu ga ik toch eerst nog de andere gun vrijspelen op de Pz. WT en hem elite maken want na 216 battles in deze tank begin ik hem alsmaar leuker te vinden. In het begin dacht ik dat het een slechtere versie van de Borsig was, minder camo, minder mobiel, .... Maar eenmaal je beseft dat je eigenlijk meer achteruit moet rijden dan vooruit dan blijkt het toch een pareltje te zijn, het kanon met die RoF en pen 8)

Volgende doel --> T57 Heavy (nog 50k te gaan op T69 die ik niet leuk vind) & Conquerer (Caernavron is eindelijk full ups, nu nog meer dan 100k xp grinden op deze shell magnet) !!!

Side project --> Franse lights richting Bat Chat (echt long term...)

Low tier bijzaak --> UK TD lijn, want iedereen wil een deathstar niet?! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Begin langzaam aan weer geïrriteerd te raken omdat de teams compleet nutteloos blijven.
Gebeurd te vaak dat ik alleen over blijf omdat ik als enige normaal speel, of uiteindelijk tegenover een overmacht komt te staan omdat de rest er vandoor gaat.

Werd gisteren nog door een omni uitgemaakt voor autoaim noob omdat ik zijn gun, gunner en ammorack er uit schoot. Tsja ik kan er weinig aan doen als ik raak schiet. :P

[ Voor 43% gewijzigd door solique op 27-05-2014 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik heb me gisteren echt door massa's tomatensoep moeten worstelen. Resultaat 16 games met een winrate van 37%. M'n winrate was ook niet al te schitterend moet ik eerlijk toegeven. One of those days .... :/

Hopelijk vanavond wat beter. Maar ik heb nu veel silver nodig. Nog eventjes en ik mag me de SU-152 kopen. Ik zou ook graag de WT auf pz IV kopen maar m'n credits zijn niet al te schitterend. 'k denk dat ik een tijdje non stop met de SU-122-44 ga grinden. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Moest met de World on Fire clan war campaign in de top 6000 eindigen voor de gift tank.
Vorige keer de tank op 500 plaatsen misgelopen, nu zat het mee:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/xy3r8.png

Like a boss 8)

Verder is het ook over de wat langere afstanden fijn derpen met de SU-152:
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/2njx276.jpg

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op maandag 26 mei 2014 @ 21:40:
Met de 'campaign' moesten we ook een keer tegen Tesla-X, tegen de verwachting in, behoorlijk hard gewonnen omdat ze nogal derpten. :P

[video]
Dat komt er van als je met een zooitje heavies voor lights langs rijdt. :*)
El halluf, camperende blind spammende clans... Leuk :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:19:
[...]

El halluf, camperende blind spammende clans... Leuk :X
Vervelend he.. El Halluf.. daarom speelde we ook op sand river :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 10:40:
[...]

Vervelend he.. El Halluf.. daarom speelde we ook op sand river :+
Pfff sandriver, die speelden we in het [NLD] tijdperk... Teveel gespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 17:31

A_De2

Liberate tuteme ex inferis

Newbie reporting in :)
Ben nu een paar weken bezig en met name in de German TD's gestapt (Stug van het weekend vrijgespeeld).
Ik heb niet alle 109 vorige pagina's doorgelezen maar is er nog een NL talige of Tweakers clan voor newbies zoals ik die ervaring willen opdoen en xp grinden?

640KB should be enough for everyone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

A_De2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:28:
Ben nu een paar weken bezig en met name in de German TD's gestapt (Stug van het weekend vrijgespeeld).
Ik heb niet alle 109 vorige pagina's doorgelezen maar is er nog een NL talige of Tweakers clan voor newbies zoals ik die ervaring willen opdoen en xp grinden?
Gewoon rustig aan spelen, wat tanks proberen en het lukt vanzelf. Stug is leuke tank.

Gathering of Tanks is de Tweakers clan.
Zie pagina 1 Topic start voor details.

[ Voor 8% gewijzigd door solique op 27-05-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
PFFF 109 pagina's doe je huiswerk. dit is deel 42 met minimaal 109 pagina's. Ga eerst even de rest doorlezen!

j/k
GoT is redelijk goed vertegenwoordigd in dit topic. Alleen voor GoT voldoe je niet aan de eisen. Er is ook een GoT2, maar daar weet ik de precieze eisen niet van.

Je zou ook eens hier kunnen kijken. http://forum.worldoftanks...um/1835-clan-recrutering/ Daar staan de meeste Nederlandstalige clans wel vertegenwoordigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

GOT1 heb ik een Tier 10 tank nodig.
GOT2 heb ik een Tier 6 tank nodig :)
Beide heb ik (uiteraard) nog niet. Daarbij voel ik me nog wat onbeholpen in de Stug. Battles in de T2 TD van de Duitsers (jag. panzer?) of de T18 gaan me een stuk beter af.

@perpixel, thanks, ik ga eens kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Wat je wel kunt doen is teamspeak joinen: ts3.gatheringoftanks.nl

Dan heb je sowieso wel hulp daar en rol je al wat meer het wereldje in. Dan is de drempel een stuk kleiner als je je tier 6 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Er is ook een ingame channel Gathering of Tanks waar je mensen kunt vinden die willen platoonen.

Verder (hele korte samenvatting wat ik hier zo langs heb zien komen):
  • Niet meteen rushen, ff wachten tot bijna iedereen weg is! Iedereen die bij de cap cirkel blijft staan is of een bot, of AFK of een vieze camper ;-).
  • Volg de lemming train, waarschijnlijk ga je dan toch dood maar als je achter je teammaatjes aan kachelt kun je ze waarschijnlijk nog als meat shield misbruiken en kun je zelf nog wat damage doen.
  • Tank Inspector downloaden om de weakspots te leren!
  • Leer de volgende mantra uit je hoofd: "Damage, damage, damage" bij de tegenstander uiteraard. Hoewel sommige teamgenoten soms ook wel in aanmerking komen, doe dit dan alleen BUITEN de cap cirkel >:) en met voorkeur voor een HE shell op z'n tracks of gun.
  • Geen XVM (mod) installeren, daar wordt je alleen maar droevig van!
  • Een paar troll tankjes nemen (Bijv. Pz Kpfw 1 C, Mathilda, Marder 38T) voor als het ff tegen zit.
  • Koop GEEN T8 premium tot je het spel een beetje snapt. Echt je doet jezelf en de rest geen plezier.
  • Nooit never niet midden in het open veld blijven staan, zeker als je geen armor hebt.
  • Check, zeker als je een trage tank hebt, in het begin hoeveel arty er in het spel zit. Soms zitten ze namelijk niet te slapen en is het over voor je het weet als je gespot wordt. Geen arty is relaxter cruisen.
  • Houd de minimap in de gaten en je omgeving, soms zie je de (arty)shells in je buurt inslaan en weet je dat je ff ergens anders moet gaan staan.
  • Probeer in het begin zoveel mogelijk verschillende tanks/lijnen uit om te kijken wat je ligt.
  • Stock tanks zijn vaak kwalitatief uitermate teleurstellend.
  • Vergeet niet om de zoveel tijd een offer aan SerB te brengen voor een gunstige RNG :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A_De2

A_De2

J0rn schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:11:

• Een paar troll tankjes nemen (Bijv. Pz Kpfw 1 C, Mathilda, Marder 38T) voor als het ff tegen zit.
[/list]
Wat bedoel je met troll tankjes? Zijn die juist goed of voor de lolz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
A_De2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:16:
[...]

Wat bedoel je met troll tankjes? Zijn die juist goed of voor de lolz?
De Lolz, de Pz Kpfw is een racemonstertje, de Mathilda top tier is een bijna niet penetreerbaar (van de voorkant dan) snelvuur kanon en de Marder 38T is leuk om mee te snipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
J0rn schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:11:
Er is ook een ingame channel Gathering of Tanks waar je mensen kunt vinden die willen platoonen.

Verder (hele korte samenvatting wat ik hier zo langs heb zien komen):
  • Niet meteen rushen, ff wachten tot bijna iedereen weg is! Iedereen die bij de cap cirkel blijft staan is of een bot, of AFK of een vieze camper ;-).
  • Leer de volgende mantra uit je hoofd: "Damage, damage, damage" bij de tegenstander uiteraard. Hoewel sommige teamgenoten soms ook wel in aanmerking komen, doe dit dan alleen BUITEN de cap cirkel >:) en met voorkeur voor een HE shell op z'n tracks of gun.
  • Geen XVM (mod) installeren, daar wordt je alleen maar droevig van!
Ik weet dat de helft grappig bedoeld is maar toch...

Soms helpt het wel om snel te rushen naar een goed plekje en om dat plekje sneller te leren kennen heb je net wel XVM nodig. Je kan dan zien wie van je teammates goede spelers zijn en deze maken meestal betere calls en hebben een betere map awareness. Zeker in low tiers kan je ze gewoon volgen en zien wat ze doen (er niet net achter gaan staan natuurlijk...) ook als je dood bent kan je nog even een goede speler volgen om er iets van te leren.

En team damage doe je gewoon NOOIT, end of story.

Beste is om even een paar newbie videos te bekijken om youtube, vooral om spotting/viewrange/cover te leren begrijpen.

[ Voor 4% gewijzigd door Inrage op 27-05-2014 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

marder 38t is mijn loltankje. Ding is heel sterk en leuk om te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:46

HaterFrame

Well... Poo came out!

XVM is wel handig idd... Niet voor je eigen stats maar die van je teamgenoten. Ik volg ook redelijk vaak een teamgenoot met een gelijkende tank met hoge stats. Daar leer je best veel van.
Mn Wn8 is momenteel nog erg laag (810) maar de laaste dagen zit ik structureel op de 1400+.

Moet ook zeggen dat ik daar nu dus nog niet heel veel waarde aan hecht, aangezien ik net op de 2500 battles zit.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Inrage schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 15:54:
[...]
En team damage doe je gewoon NOOIT, end of story.
gohja idd niet maar ik zat in m'n m3 stuart een simpele T28 had op mij geschoten voor dat ik ingame zat
dus ik niet shooten op hem maar hem wel gekloot door voor/achter tegen hem te rijden
en het grappigste vanal hem geblokt terwijl hij in enemy fire zat = dood >:) >:) >:)
dusja ik heb hem niet beschoten ;)

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nee maar een teamgenoot blokkeren zodat ie niet weg kan je wel issues opleveren. Doe dat niet te vaak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
dynosu schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:45:
nee maar een teamgenoot blokkeren zodat ie niet weg kan je wel issues opleveren. Doe dat niet te vaak :)
twas m'n eerste keer in 5k battles ;) met opzet

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
nvidia666 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 16:40:
[...]

gohja idd niet maar ik zat in m'n m3 stuart een simpele T28 had op mij geschoten voor dat ik ingame zat
dus ik niet shooten op hem maar hem wel gekloot door voor/achter tegen hem te rijden
en het grappigste vanal hem geblokt terwijl hij in enemy fire zat = dood >:) >:) >:)
dusja ik heb hem niet beschoten ;)
Dat reken ik ook onder team damage. Al die vormen van teamdamage zijn gewoon NOT DONE. Zit er een eikel in je team? Suck it up, het is een minderheid en gewoon zielig en als je er in meegaat ben je zelf niks beter en de rest van de pot gaat er zeker niet beter op worden...

Dus, niks om fier op te zijn imo en een beetje ongepast op dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
not done of niet, als een gast het erg genoeg maakt ram ik er ook gewoon een shell in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bean77 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:15:
not done of niet, als een gast het erg genoeg maakt ram ik er ook gewoon een shell in.
Amen!

Doet iemand van mn eigen team dmg op mn platoonmaatje, krijgt ie van mij een shell zonder pardon!
En mocht ie nog een keer damage doen op mij of mn platoonmaatje, dan kill ik hem ook zonder pardon!

(uiteraard wel eerst even snel mn platoon maatje checken of expres of per ongeluk was)
Inrage schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:09:
[...]

Dat reken ik ook onder team damage. Al die vormen van teamdamage zijn gewoon NOT DONE. Zit er een eikel in je team? Suck it up, het is een minderheid en gewoon zielig en als je er in meegaat ben je zelf niks beter en de rest van de pot gaat er zeker niet beter op worden...

Het potje is soms al verpest... En het is maar een spelletje ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
Inrage schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 17:09:
[...]

its a game hé

natuurlijk liever vermijden hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Het is inderdaad beter om de dader te rapporteren. Niet dat dat altijd helpt maar goed. Shit happend zeggen we dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0rn schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 18:42:
Het is inderdaad beter om de dader te rapporteren. Niet dat dat altijd helpt maar goed. Shit happend zeggen we dan maar.
Volgens mij is het een wassenneus om eerlijk te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk de mastery met de borsig gehaald :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/urSv1Xo.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e2PZNDo.jpg?1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xod9iNR.jpg?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OIliT9Rl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/b3XSQzPl.jpg

Ace tanker in de Batmobiel :D

replay:
http://wotreplays.com/sit...fordox-bat_chatillon_25_t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:29

p0st

Dutch Reefer

Zo, it's been a while! Ik ben de afgelopen 2 weken enerzijds heel druk geweest op 't werk, en in mijn vrije tijd met andere dingen dan WoT bezig geweest. Goed om te zien dat 15 GOT'ters de tank gehaald hebben bij de campaign, goed gedaan en gefeliciteerd heren! Met het aankomende lange Hemelvaartweekend ga ik jullie weer verbleijden ( :Y / :N ) met mijn aanwezigheid op TS!
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 01:10:
Nice, +1700XP! Dat zijn wel de potjes waar je het van moet hebben om je M te halen in dit soort veelgespeelde tanks, als een van de weinige Tier VIII's in een match zitten en dan vies hard ownen 8)
Ook nice Fordox! Hoeveel potjes heb je er nu al in gespeeld? Ik ben net klaar met de 13 75 en ben credits aan het sparen voor de 13 90 :*)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
5mill credits grinden voor mijn OPj. 140 Hopen dat het vandaag zal lukken en kan ik eindelijk weer lekker rollen met t10 tanks :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ik moet nog veel te veel credits grinden :(

De SU-100 moet gekocht worden. M'n WT auf Pz IV. Gold wil ik nog wel aankopen af en toe. Maar no way dat ik ga betalen voor credits. Dit gaat nog wel even duren. Wat is jullie strategie om te grinden? Premium tank en gaan?
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 01:10:
Mooi, heeft bij mij ook wel even geduurd. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Catscratch op 28-05-2014 09:08 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ach ik moet nog credits grinden voor de lorry 40t en 50 120.... Heb nu 100k staan ofzo... :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Catscratch schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:07:
Wat is jullie strategie om te grinden? Premium tank en gaan?
Jup, in de SuperPershing nu.. Heb nog even wat premium van diezelfde challenge, dus dat helpt. Gemiddeld iets van 40k netto per battle. Niet superveel, zeker omdat het incl. premium is, maar het helpt wel. Moet in totaal voor alle tanks die staan te wachten iets van 17M hebben, zit nu op 5,3 :+ Ik wacht uiteraard wel tot er discount acties komen, scheelt voor mij gemiddeld 30% a 6M credits.

[ Voor 9% gewijzigd door Fid3lity op 28-05-2014 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
Fid3lity schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:56:
[...]

Jup, in de SuperPershing nu.. Heb nog even wat premium van diezelfde challenge, dus dat helpt. Gemiddeld iets van 40k netto per battle. Niet superveel, zeker omdat het incl. premium is, maar het helpt wel. Moet in totaal voor alle tanks die staan te wachten iets van 17M hebben, zit nu op 5,3 :+ Ik wacht uiteraard wel tot er discount acties komen, scheelt voor mij gemiddeld 30% a 6M credits.
och dat zijn slechts 300 potjes. appeltje eitje....

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:59:
[...]

och dat zijn slechts 300 potjes. appeltje eitje....
Dat is evenveel als mijn meest gespeelde tank. Ja echt, zo weinig. Opzich is het goed te doen, al ga ik dat niet redden binnen de 5 dagen premium die ik nog heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Fid3lity schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:00:
[...]

Dat is evenveel als mijn meest gespeelde tank. Ja echt, zo weinig. Opzich is het goed te doen, al ga ik dat niet redden binnen de 5 dagen premium die ik nog heb staan.
klein steuntje in de rug dan:
http://worldoftanks.com/en/news/22/supply-drop/

edit: ops verkeerde server

Ik heb het zelf ook nodig, Na aanschaf van mijn A-44 heb ik nog geen 100K over. En ik wil zsm ook de T-44.

[ Voor 3% gewijzigd door Nukar op 28-05-2014 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:53

Rianata

Have you played Atari today?

Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:13:
[...]

Ik heb het zelf ook nodig, Na aanschaf van mijn A-44 heb ik nog geen 100K over. En ik wil zsm ook de T-44.
Dat lijkt voor de NA server te zijn, op de EU portal staat niets vermeld.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
8)7 ja zag het daarna ook sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Catscratch schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:07:
Ik moet nog veel te veel credits grinden :(

De SU-100 moet gekocht worden. M'n WT auf Pz IV. Gold wil ik nog wel aankopen af en toe. Maar no way dat ik ga betalen voor credits. Dit gaat nog wel even duren. Wat is jullie strategie om te grinden? Premium tank en gaan?

[...]

Mooi, heeft bij mij ook wel even geduurd. :)
Sinds ongeveer een jaar heeft WG zoveel speciale acties dat ik sinds die tijd nooit meer credits heb hoeven grinden. “Gewoon” veel damage doen! (en niet teveel premium ammo schieten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:13:
[...]

edit: ops verkeerde server

De EU server heeft dit weekend ook wel een credits special. Niet superveel, maar elk beetje kan helpen. Ik heb nog wel een hoop "big" consumables verdiend in missies. Een maat van me gaf me gisteren het idee om die te verkopen. Opzich niet zo gek, levert weer in een klap ongeveer 1,5M op. Maar aan de andere kant lijkt het me handig om te bewaren voor eventuele clan wars ofzo later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Hmm dat is inderdaad ook een optie. Maar och grinden is ook prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

A_De2 schreef op dinsdag 27 mei 2014 @ 14:28:
Wel de ts gelezen? Daar staat de link in naar o.a. het Gathering of Tanks forum. Natuurlijk kun je ook de ingame chan joinen.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 10:53:
Hmm dat is inderdaad ook een optie. Maar och grinden is ook prima.
Ik ga denk ik geen Duitsers spelen voor de challenge als ik puur voor de credits beter de SP kan blijven spelen. Dan zorg ik ook dat dat mijn meest gespeelde tank wordt binnen no-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Fid3lity schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:03:
[...]

Ik ga denk ik geen Duitsers spelen voor de challenge als ik puur voor de credits beter de SP kan blijven spelen. Dan zorg ik ook dat dat mijn meest gespeelde tank wordt binnen no-time.
Ik ben nog niet overtuigd dat de SP past bij mij. misschien maar eens vaker dan 1x spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 11:05:
[...]

Ik ben nog niet overtuigd dat de SP past bij mij. misschien maar eens vaker dan 1x spelen :+
Het is ook geen echt makkelijk tankje maar je aangepaste mm maakt het wel goed te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

p0st schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 08:29:

Ook nice Fordox! Hoeveel potjes heb je er nu al in gespeeld? Ik ben net klaar met de 13 75 en ben credits aan het sparen voor de 13 90 :*)
Ik heb er nu 70 staan, volgens mij was die ace mn 65e ofzo. Ja ik heb die tank al aardig door met een gemiddelde WN8 van 2601 en een average damage van 2738 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Wat is een reële en een goede WN8 voor een T6 - T7 medium?
Ondanks dat ik best wel eens goede potten speel staat mijn gemiddelde wn8 de laatst paar dagen rond de 1200-1300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ligt een beetje aan je ervaring, hoeveel battles je al hebt gespeelt.

Om groen en dus 'goed' te zijn moet je boven de 1600 hebben. Bovengemiddeld is ongeveer 1400 tot 1600. Jou 1200-1300 is (onder het) gemiddeld(e)

Maar geen nood! Op het moment dat je het spel door krijgt vlieg je vooruit :) bij mij was dit op zon 8000 battles.

[ Voor 21% gewijzigd door Fordox op 28-05-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
4k + nu.

Ik faal met name in de potten dat ik laagste tier ben, En het voelt alsof dat veel vaker gebeurt dat hoogste tier.
Zal blijven proberen die score omhoog te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

als je bottom tier bent is tank kennis een must.
en met tank kennis bedoel ik: Weet wanneer je weg moet rennen omdat je op sommige tanks geen enkele vorm van damage kan doen. Er zijn zat hoge tier tanks die je wel kan beschadigen, maar zorg er dan in ieder geval voor dat je genoeg teammates naast je hebt staan om de klappen op te vangen.

vermijd sowieso altijd 1v1 situaties of situaties waarin je zeker in de minderheid bent. Gewoon wegkarren en naar je teammates toe rijden.

Rijd mee met de lemmingtrain! :P

[ Voor 15% gewijzigd door Fordox op 28-05-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
[b][message=42305294,noline]..

hahaha dat is het, Ik rijd meestal de andere kant op. kan ook leuk zijn om de tegenstander dan te flanken.
Maar eens mezelf aanleren te wachten tot de anderen een keuze maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 00:06
Fordox schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:03:
Om groen en dus 'goed' te zijn moet je boven de 1600 hebben. Bovengemiddeld is ongeveer 1400 tot 1600. Jou 1200-1300 is (onder het) gemiddeld(e)
Ik weet niet welke schaal jij gebruikt, maar volgens de normale WN8 normen is 1200-1300 toch eerder al (boven het) gemiddelde en zit je boven de 1300 al op goed. (Ik snap trouwens wel dat jouw standaard wat hoger ligt, maar volgens de normale WN8 rating ben je toch al best snel een gemiddeld tot goede speler :+ )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Alleen de laatste paar dagen hoor. tijdens de SP veel lager. Ik heb toen toch een paar verkeerde tankjes uitgekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Fordox schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:03:
Ligt een beetje aan je ervaring, hoeveel battles je al hebt gespeelt.

Maar geen nood! Op het moment dat je het spel door krijgt vlieg je vooruit :) bij mij was dit op zon 8000 battles.
Geel is 900 - 1200, groen is iets van 1200 - 1800 ofzo, toch? Zo zie ik ze ingame in ieder geval voorbij komen.

[ Voor 4% gewijzigd door Fid3lity op 28-05-2014 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Is dat over alle battles of over de laatste n battles?
n = ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
wsLy schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 09:50:
Ach ik moet nog credits grinden voor de lorry 40t en 50 120.... Heb nu 100k staan ofzo... :')
Stuur maar invite als je wilt spelen t8smm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fordox schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:07:
als je bottom tier bent is tank kennis een must.
en met tank kennis bedoel ik: Weet wanneer je weg moet rennen omdat je op sommige tanks geen enkele vorm van damage kan doen. Er zijn zat hoge tier tanks die je wel kan beschadigen, maar zorg er dan in ieder geval voor dat je genoeg teammates naast je hebt staan om de klappen op te vangen.

vermijd sowieso altijd 1v1 situaties of situaties waarin je zeker in de minderheid bent. Gewoon wegkarren en naar je teammates toe rijden.

Ach soms is een HE shell dan gewoon leuk. Heel weinig damage per shell maar genoeg shells raak levert af en toe een verrassende uitslag op. Zeker als je dan als botom tier confederate krijgt _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2014 13:19 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Gisteren een nieuwe statspad tank ontdekt :D

Voor de Superpershingmissie moest ik nog wat xp op de franse tree en aangezien ik een hekel heb aan die TD lijn en verder alle trees al geresearched heb maar wat met de amx 13 90 gaan spelen.
Als je met dat ding een full clip damage doet heb je een wn8 van 3k ongeveer...
Zo ongeveer elke match die ik deed meeste xp van het team gehaald.

Ding is alleen niet goed voor je winrate helaas want op tier X kan je hiermee niet carryen :(

Wel als enige tank over nog een M103 en FV td gesloopt door de shell van de FV te dodgen vervolgens met full-speed de M103 te rammen voor 150 dmg en daarna de FV te slopen met mijn clip... :D

Zie nu ook dat ik precies 10K battles heb gedaan, met een overall wn8 van precies 1700 8)

[ Voor 6% gewijzigd door themaxter op 28-05-2014 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Fid3lity schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 12:17:
[...]

Geel is 900 - 1200, groen is iets van 1200 - 1800 ofzo, toch? Zo zie ik ze ingame in ieder geval voorbij komen.
http://www.noobmeter.com/calculatorDescriptions

Hier de 'officiele' indeling... voor wat het waard is...

Blauwe WN8 is vanaf 1750, das mijn doel :) Nu 1650 en stijgende, 2153 in de laatste 1000 battles, maar als je er veel op je counter hebt gaat het echt traaaaaaag vooruit.

[ Voor 20% gewijzigd door Inrage op 28-05-2014 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Inrage schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:46:
[...]

http://www.noobmeter.com/calculatorDescriptions

Hier de 'officiele' indeling... voor wat het waard is...

Blauwe WN8 is vanaf 1750, das mijn doel :) Nu 1650 en stijgende, 2153 in de laatste 1000 battles, maar als je er veel op je counter hebt gaat het echt traaaaaaag vooruit.
Noobmeter heeft daar zelf bepaalde waardes staan. Degene die door de maker van wn8 zijn bepaald zijn hier te vinden http://wiki.wnefficiency.net/pages/Color_Scale

Die zijn op basis van percentages dus dan zie je dat je binnen een bepaalde kleur binnen de top x% valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
OK dus over alle batles bekeken ben ik below avg
Maar de laatste paar dagen hik ik tegen good aan.

aka ik maak progressie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QSC8qES.png
Zwart = very bad
Donker Rood = bad
Rood = below average
Geel = (above)average
Groen = good
Donker groen = very good
Blauw = excellent
Paars = unicum
Donker Paars = super unicum

Mijn excuses, donker groen is 'very good'. Ik dacht net een stap te ver :P

[ Voor 88% gewijzigd door Fordox op 28-05-2014 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Nukar schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 13:58:
OK dus over alle batles bekeken ben ik below avg
Maar de laatste paar dagen hik ik tegen good aan.

aka ik maak progressie :)
Ik speel niet zo vaak meer WoT (even rust na de campaign), maar als ik een keer ga spelen zal ik je wel mee op sleeptouw nemen. Zie je vaak genoeg op ts zitten. Even een spoedcursusje door je strot duwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
perpixel schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:01:
[...]

Ik speel niet zo vaak meer WoT (even rust na de campaign), maar als ik een keer ga spelen zal ik je wel mee op sleeptouw nemen. Zie je vaak genoeg op ts zitten. Even een spoedcursusje door je strot duwen :P
*kugh proest kugh*

Dat zou zeker welkom zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik wil ook wel helpen, maar waarschijnlijk kom je daarna nooit meer op TS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Och een voordeel. Als ik begin te vloeken horen jullie me toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Juist als iemand met je meegaat is het wel handig dat je een mic hebt, kun je bijv. uitleggen waarom je een bepaalde keuze hebt gemaakt. Dan kan degene die jouw gedachtengang volgen en misschien uitleggen waarom een andere keuze in die situatie beter zou zijn naar zijn mening. Nogmaals WoT is simpel to play maar hard to master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Quantor schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:20:
Juist als iemand met je meegaat is het wel handig dat je een mic hebt, kun je bijv. uitleggen waarom je een bepaalde keuze hebt gemaakt. Dan kan degene die jouw gedachtengang volgen en misschien uitleggen waarom een andere keuze in die situatie beter zou zijn naar zijn mening. Nogmaals WoT is simpel to play maar hard to master.
ik weet het, ik weet het. maar mrs nukar heeft de strijd van geen mics tijdens mijn gamen al gewonnen toen ik nog EVE online speelde. Dat is nu ongeveer 10 jaar geleden. -O-

Pagina: 1 ... 28 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)