[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste
Acties:
  • 70.012 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
SurfBoy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:27:
Welke tank kan je nou uiteindelijk winnen?
m1a1 op tier 3. smooth bore... alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36

Fordox

00101010

Dyno, hij is te kopen in de premium shop 'op een bapaalde of over een bepaalde tijd'.
Ik wil deze tank gewoon omdat ie nu gratis is en ik wel houd van een competitie :) al heb ik nu wel famepoints zat.

Position on the Alley of Fame:
1 191

Ik denk dat dat wel genoeg zal zijn :9 kan ik mooi zuipen dit weekend!

@ hierboven
smooth bore _O-

[ Voor 4% gewijzigd door Fordox op 23-05-2014 13:30 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik dacht te lezen dat dat nog niet zeker was, maar maakt verder niet uit.

Ik wil em als 1e hebben en ook gratis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:31:
Ik dacht te lezen dat dat nog niet zeker was, maar maakt verder niet uit.

Ik wil em als 1e hebben en ook gratis :D
"gratis" is het codewoord :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

not really, geld is niet het meest boeiende.

Tis vooral em als 1e hebben en ook via de campaign ervoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
Hmmm misschien moet ik dan toch maar eens naar een clan op zoek gaan :)
Voor de volgende CW dan.

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
Nukar schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:41:
Voor de volgende CW dan.
Is je ingame naam hetzelfde als je tweakers naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
Nukar schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:41:
Voor de volgende CW dan.
Dit dus.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
nukar78 ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Je moet campaign's niet onderschatten. Dat kost een hoop werk. Ik denk ook dat bij een volledige campaign van bijv een maand lang GoT niet mee gaat doen. Een clan moet hier echt voor ingericht zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Hmm snap ik. Vind ik geen probleem, maar mrs Nukar kan dat wel eens anders opvatten.
ter illustratie ik heb voor de SP extra tijd besteed. heb in mei nu 1253 battles gespeeld.

Denk ook dat een clan mij nog moet opleiden / accepteren dat ik geen topper ben in dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Het scheelt heel erg hoeveel werk het is. Als je een goede speler bent in een goede clan kun je af met 2 cw's per dag en dan hoef je nog niet iedere dag te spelen.

Bij Got betekende het echt voor mij een week elke avond voorbereiding a 2u per dag. Tussendoor nog vragen beantwoorden. De eerste week elke dag een landings toernooi (wat betekent dat je elke avond van half 8 tot 11 cw's aan het doen bent). Met daarna nog bespreken wat het plan voor de dag erna is. en deze week vooral nog veel bepalen welke landen we halen en zoveel mogelijk mensen in de lijst te krijgen.

Ga dan uit van zo'n 5 a 6u per dag dat je bezig bent 7 dagen in de week (naast een full-time baan. Hell waarom doe ik dit eigenlijk?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
perpixel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:02:
Het scheelt heel erg hoeveel werk het is. Als je een goede speler bent in een goede clan kun je af met 2 cw's per dag en dan hoef je nog niet iedere dag te spelen.

Bij Got betekende het echt voor mij een week elke avond voorbereiding a 2u per dag. Tussendoor nog vragen beantwoorden. De eerste week elke dag een landings toernooi (wat betekent dat je elke avond van half 8 tot 11 cw's aan het doen bent). Met daarna nog bespreken wat het plan voor de dag erna is. en deze week vooral nog veel bepalen welke landen we halen en zoveel mogelijk mensen in de lijst te krijgen.

Ga dan uit van zo'n 5 a 6u per dag dat je bezig bent 7 dagen in de week (naast een full-time baan. Hell waarom doe ik dit eigenlijk?)
8)7

Dat is een overkill. Maar volegns mij ben jij een commandant waar ik ene simpel soldaatje wil zijn
Het moet wel hobby blijven, maar ook dan kan het voor mij geen kwaad eens bij een clan te gaan al is het maar om vaste platoon genoten te vinden. Die random platoons zijn eerder een obstakel dan een hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik zou zeggen. Stuur een application naar got2 en kom op ts. Ik denk dat dit voor heel veel mensen een hele goede start is geweest.

(het kan wat lastig zijn aan een platoon te komen als je net nieuw bent. mensen hebben vaak vaste platoon maatjes en veel zijn druk met de campaign, maar hou even vol en dan komt het vanzelf goed(ik hoor namelijk wel eens mensen die "zijn komen kijken" en maar weer gegaan zijn omdat ze geen platoon konden vinden binnen 5 minuten))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
[b][message=42277548,noline]Ga dan uit van zo'n 5 a 6u per dag dat je bezig bent 7 dagen in de week (naast een full-time baan. Hell waarom doe ik dit eigenlijk?)
*shivers*
Van zo'n soort zaken heb ik een allergie gekregen na m'n High Warlord titel in WoW. Lang geleden. Dan koop ik me liever eens een BT-SV. :)

Zijn die tanks die je kunt winnen nu zo super exclusief?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

In de grote campaigns wel ja.
Dat zijn tier 10 'crew train' premium tanks die je ALLEEN bij die campain kan halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Mwa voor mij is het alleen voor dit event. Ik heb beloofd GoT te helpen met het event dus dan is het voor mij even inzetten.

De tanks zijn nu nog niet op een andere manier te krijgen, maar later waarschijnlijk wel. Het gaat voor mij persoonlijk meer om het laten zien dat je met dedication ook wat kunt bereiken (en laten zien dat GoT op nederlands gebied nog steeds tot de top kan behoren als we dat willen :+ )

Verder hou ik wel van een beetje stress en dan is zo'n campaign regelen (samen met de andere fc's en council natuurlijk) een leuke oefening.

[ Voor 14% gewijzigd door perpixel op 23-05-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
perpixel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:02:
(naast een full-time baan. Hell waarom doe ik dit eigenlijk?)
Misschien een stomme vraag, maar waarom doe je dit eigenlijk alleen? Lijkt mij een stuk makkelijker als je tussen 2-3 mensen kan wisselen zodat je niet 7 dagen per week je jezelf volop moet inzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20-09 07:33
Ereaser schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:15:
[...]

Misschien een stomme vraag, maar waarom doe je dit eigenlijk alleen? Lijkt mij een stuk makkelijker als je tussen 2-3 mensen kan wisselen zodat je niet 7 dagen per week je jezelf volop moet inzetten.
We zijn met (in totaal) 4 field commanders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Het is niet alleen. dat is met een aantal man. Je hebt gewoon meerdere mensen nodig om zoiets te doen. en deze mensen steken er allemaal net zoveel tijd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ehm ligt aan mij, maar na x aantal jaar ervaring heb je toch een berg met tactieken al klaar liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:29:
Ehm ligt aan mij, maar na x aantal jaar ervaring heb je toch een berg met tactieken al klaar liggen?
Nop, we zijn geen harcore CW clan dus we hebben niet zo overal tactics voor. Daarnaast is deze campaign tier 8 en niet zoals normaal tier 10. Dus dat zijn weer andere tanks, andere setup en dus andere tactics.

[ Voor 8% gewijzigd door x-cessive op 23-05-2014 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wijzigen eigenlijk per patch wel, vanwege map veranderingen, nieuwe tanks, buffs en nerfs op oude tanken.

Dus nee die liggen zeker niet zo klaar, tuurlijk heb je basis om vanuit te werken. Maar er veranderd zoveel dat tactieken die paar maand geleden als een trein werkten nu gewoon compleet de mist in gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
User schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:24:
[...]
We zijn met (in totaal) 4 field commanders...
perpixel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:24:
Het is niet alleen. dat is met een aantal man. Je hebt gewoon meerdere mensen nodig om zoiets te doen. en deze mensen steken er allemaal net zoveel tijd in.
Ah ok, duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
OK zal TS maar eens installeren. Kan ik anderen horen. gebruik zelf nooit een mic....
Dan vanavond GoT2 opzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-cessive schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:31:
[...]

Nop, we zijn geen harcore CW clan dus we hebben niet zo overal tactics voor. Daarnaast is deze campaign tier 8 en niet zoals normaal tier 10. Dus dat zijn weer andere tanks, andere setup en dus andere tactics.
Wat is hardcore CW? Zit zelf in SRSLY, is dat al HC CW?

Tanks veranderen, maar essentie van je strategie niet.
Gewoon andere tanks kiezen die daarbij passen.

Niet moeilijker maken dan het is :)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:32:
[...]

Die wijzigen eigenlijk per patch wel, vanwege map veranderingen, nieuwe tanks, buffs en nerfs op oude tanken.

Dus nee die liggen zeker niet zo klaar, tuurlijk heb je basis om vanuit te werken. Maar er veranderd zoveel dat tactieken die paar maand geleden als een trein werkten nu gewoon compleet de mist in gaan
Overdrijven is ook een vak :P

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:40:
[...]

Wat is hardcore CW? Zit zelf in SRSLY, is dat al HC CW?

Tanks veranderen, maar essentie van je strategie niet.
Gewoon andere tanks kiezen die daarbij passen.

Niet moeilijker maken dan het is :)

[...]

Overdrijven is ook een vak :P
Dus.....

Is geen overdrijven is gewoon zo O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Jij wil niet weten hoeveel tactieken over de maanden/jaren veranderen...

Also, tier 8 CW is compleet anders van tier 10 CW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hij mag ook wel een voorstel doen voor verschillende tactieken die wij mogen gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:49:
[...]
Jij wil niet weten hoeveel tactieken over de maanden/jaren veranderen...

Also, tier 8 CW is compleet anders van tier 10 CW.
Essentie van CW tactieken is naar mijn mening niet veranderd in de loop der jaren.
Lees goed essentie ;)

Maar vermakelijk hoe er gehapt wordt.
Voor een niet hardcore CW clan maken jullie er heel veel van terwijl dat niet nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
In de basis heb je gelijk en zijn er een aantal dingen die een tactiek maken. Dat klopt, maar vergeet niet dat jullie in de basis een hoop spelers hebben met een stuk meer CW ervaring. Dan kun je ook vertrouwen op hun ervaring en kunnen zei zich over het algemeen ook beter aanpassen op subtiele veranderingen.

In een clan waar de spelers deze ervaring missen zal er een stuk meer voorgekauwd moeten worden. Dit gaat dan niet over grote tactieken, maar ook over "is deze locatie houdbaar voor iemand die niet gewend is op deze locatie te spelen" en "hebben we tank x überhaupt beschikbaar" en als dat niet zo is moet daar de tactiek op aangepast worden.

Voor mijn gevoel is een niet-hardcore cw clan enigszins op het goede pad krijgen een stuk meer werk dan wanneer je al een clan met een ervaren basis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 08:53

Vae Victus

Awesome God

Nukar schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 14:38:
OK zal TS maar eens installeren. Kan ik anderen horen. gebruik zelf nooit een mic....
Dan vanavond GoT2 opzoeken
Apply doen voor een clan kan je via de site doen.
http://worldoftanks.eu/community/clans/500002149-GOT2/

Even inloggen en aanmelden :)

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Vae Victus schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:28:
[...]

Apply doen voor een clan kan je via de site doen.
http://worldoftanks.eu/community/clans/500002149-GOT2/

Even inloggen en aanmelden :)
dank je :)

euh
"This clan does not accept applications."

[ Voor 8% gewijzigd door Nukar op 23-05-2014 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
perpixel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:23:
Voor mijn gevoel is een niet-hardcore cw clan enigszins op het goede pad krijgen een stuk meer werk dan wanneer je al een clan met een ervaren basis hebt.
Meer werk... Hmmm...

Is de verhouding werk/plezier nog wel okay dan voor jou? Het is puur plezier als je het spel opstart, een tankje kiest en binnen een minuut 3x iemand raakt op rij! Als je bijna 40 uur per week bezig 'moet' zijn, wordt het dan niet meer een plicht of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Dat is puur woordkeuze. Daarmee bedoelde ik niet te zeggen dat het als werk voelde :) nu voelt het momenteel wel als plicht omdat er mensen van je afhankelijk zijn, maar dat betekend niet dat het niet plezierig is.

Ik ben me er wel van bewust dat dit niet iets is wat ik altijd wil doen en daarom is het voor mij ook maar een tijdelijke "functie". Ik en user zijn gevraagd voor dit event GoT te helpen. En dat is dan ook wat mijn intentie is. Ik zorg dat dit event zo goed mogelijk verloopt voor GoT en dan leg ik die "functie" weer naast mij neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
perpixel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:37:
Ik ben me er wel van bewust dat dit niet iets is wat ik altijd wil doen en daarom is het voor mij ook maar een tijdelijke "functie". Ik en user zijn gevraagd voor dit event GoT te helpen. En dat is dan ook wat mijn intentie is. Ik zorg dat dit event zo goed mogelijk verloopt voor GoT en dan leg ik die "functie" weer naast mij neer.
Ik heb mezelf aangeboden hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Nukar schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 15:42:
[...]

dank je :)

euh
"This clan does not accept applications."
Neem ingame of op teamspeak contact op met robertjuh. Hij zal je er wel doorheen loodsen :) Waarschijnlijk is het alleen per invite dat je kan joinen

[ Voor 9% gewijzigd door Fordox op 23-05-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
User schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 16:40:
[...]
Ik heb mezelf aangeboden hoor. ;)
Kuch*opgedrongen*Kuch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Hahaha! Okay SUCCES!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Waarom heb ik die Ke-Ho niet eerder gekocht... ik heb geen 100% bemanning erop en alleen ventilation, maar dat ding is gewoon fucking awesome :D Zoveel beter dan de Chi-Nu, en zoveel meer fun.

[ Voor 5% gewijzigd door wsLy op 23-05-2014 17:11 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik heb nog nooit zoveel lopen schelden in 4 talen als met WOT laatste tijden... sta je daar als arty in DEF mode, gaan alle idioten vol in de aanval en sta je in je eentje bij de base, de battle verlies je 8/10 keer en ik ben altijd net die ene arty... ik scheld me echt de pleuris laatste tijden, ideale anger management zo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Tsja, als arty kan dat inderdaad.

Met één hand klikken, met de andere typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:47
User schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 18:27:
Tsja, als arty kan dat inderdaad.

Met één hand klikken, met de andere typen.
:+

De afgelopen dag speel ik arty op de test server, omdat ik me pols gebroken heb en dan toch nog kan oefenen met scumbag zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
perpixel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 10:22:
[...]

Tis allen X2 xp. Of bedoelde je van te voren zodat je nieuwe tanks kan halen?
Die exp is wel aardig maar zoveel speel in de laatste tijd toch niet ivm drukte. Als je verder kijkt zie je ook leuke missies die erg makkelijk te behalen zijn en veel credits opleveren, daar doelde ik op.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Lekkere pot!
Die spot op de map is inderdaad erg fijn in een dergelijke tank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vanavond weer 4 cw's meegedaan, ik sta nu op plek 504 met meer dan 42000 famepoints :) die tank komt er dus wel. Ik zal nog wel iets zakken omdat nog niet alle battles gespeeld zijn in de andere tijdzones, maar veel zal het niet zijn.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
themaxter schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 21:21:
Lekkere pot!
Die spot op de map is inderdaad erg fijn in een dergelijke tank.
Ja exact, qua armor en gun niet geheel de beste plek als er zo gerushed wordt maar dan komt de mobiliteit wel erg van pas!
wsLy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:34:
Vanavond weer 4 cw's meegedaan, ik sta nu op plek 504 met meer dan 42000 famepoints :) die tank komt er dus wel. Ik zal nog wel iets zakken omdat nog niet alle battles gespeeld zijn in de andere tijdzones, maar veel zal het niet zijn.
Zo.. jij gaat wel heel erg hard. Ik vandaag weer 3 CW's meegedaan en dit keer gelukkig niet in het falend team dus mooi 3k plekken opgeschoven naar plek 7,6k. Morgen nog en dan zou ik er wel moeten zijn.
Als ik alleen al kijk naar de hoeveelheid spelers die vanavond gezakt zijn rond de 6k posities denk ik dat ik er met 3-4 battles morgen wel moet wezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 22:40:

Zo.. jij gaat wel heel erg hard. Ik vandaag weer 3 CW's meegedaan en dit keer gelukkig niet in het falend team dus mooi 3k plekken opgeschoven naar plek 7,6k. Morgen nog en dan zou ik er wel moeten zijn.
Als ik alleen al kijk naar de hoeveelheid spelers die vanavond gezakt zijn rond de 6k posities denk ik dat ik er met 3-4 battles morgen wel moet wezen!
Ja, gisteren en eergisteren werd ik gepicked omdat ik laag stond omdat ik niet had kunnen spelen. Vandaag hadden we gewoon veel battles :P ik heb er 4 gespeeld zelf, dus dat tikt hard aan.

Overigens vandaag 2 random battles gehad waarin ik 4,5k en 4,9k dama had gedaan in een tier 7 en had verloren -,-

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 20:41:
[...]

Die exp is wel aardig maar zoveel speel in de laatste tijd toch niet ivm drukte. Als je verder kijkt zie je ook leuke missies die erg makkelijk te behalen zijn en veel credits opleveren, daar doelde ik op.
Moet je wel team battles / platoon spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Ik heb van verschillende betrouwbare WG sources gehoord dat jij een Löwe krijgt i.p.v. een T23!
Lucky bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

31k Fame verzameld, moet ook genoeg zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fid3lity schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 08:00:
[...]

Moet je wel team battles / platoon spelen..
Ik speel vrijwel enkel platoon en veelal hoge tiers dus daarom zijn ze zo eenvoudig voor mij om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

psychoclown schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 09:32:
[...]

Ik speel vrijwel enkel platoon en veelal hoge tiers dus daarom zijn ze zo eenvoudig voor mij om te halen.
Voor jou wel ;) Ik speel geen team battles en vrijwel nooit platoon.

[ Voor 4% gewijzigd door Fid3lity op 24-05-2014 09:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dr34m3dd schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 08:28:
[...]

Ik heb van verschillende betrouwbare WG sources gehoord dat jij een Löwe krijgt i.p.v. een T23!
Lucky bitch
OMFG OMFG YES YES! DUS HET IS ME EINDELIJK GELUKT :D :D :D :D

Ik ben gisteren gezakt naar plaats 532. Ik denk niet dat ik mij zorgen hoef te maken als ik bijv. niet zou spelen vandaag :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ik heb gister niet gespeeld en ben van plek ~900 naar 1548 gezakt, ik vind het wel goed zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Vandaag de special gebruiken om de T-44 (16K) en Waffenträger auf Pz. IV (45K) binnen te halen.

Hebben jullie jezelf nog een doel gesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
rgras schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:15:
Vandaag de special gebruiken om de T-44 (16K) en Waffenträger auf Pz. IV (45K) binnen te halen.

SuperPershing missie afronden :P
Nog maar 30k op de Duitsers en 45k op de Japanners.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 21:09

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Wins/Battles: 2 (7) (28.6%)
Exp x1: 5 238 (748)
Total Exp: 4 940 (705)
Free Exp: 241
Kills: 10 (1.4)
Damage Dealt: 6 711 (958)
Defence: 30 (4.3)
Capture: 31 (4.4)

Efficiency/WN8: 2 225 2 788

Gaat lekker vandaag.... wat een shit teams zeg. Had wel een paar mooie potjes in mn VK 3002M, fijne tank zeg... jammer dat de top gun matig is. 150 penetratie.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
wsLy schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:45:
[...]

SuperPershing missie afronden :P
Nog maar 30k op de Duitsers en 45k op de Japanners.
Ben ik ook mee bezig, nog 15k voor de Britten en 35k voor de Chinezen.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Laatst online: 23-08 10:11
Mensen die geen team & peleton gevechten doen... hebben dus eigenlijk geen fuck aan dit weekend met de specials? En goh laat ik nou net 1 iemand zijn die niet aan die 2 dingen doet pff..

Ben net wakker en niet zo scherp.. x2 natuurlijk :+

[ Voor 13% gewijzigd door FSXnoob op 24-05-2014 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
psychoclown schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 08:55:
Weer tijd gehad om wat replays te recorden, vanavond nog weer een aantal dus er valt weer wat te kijken.
Toevallig weer een Foch en PTA games :)
[video]
Heb beide video's bekeken. Wat is die Foch toch OP zeg: troll armor, extreem hoge RoF, behoorlijk mobiel. Enige wat 'tegen valt' is zijn alpha dmg, maar who cares als je zo vaak kan schieten? Lijkt me een erg leuke tank om te spelen, leuker ook dan de Foch 155.

En dan de Leo Pta. APCR ammo als default ammo op T9. Ziek hoor. ff een Maus pennen = np. Met die topgun is het gewoon 1 groot feest. Nadeel van die tank is natuurlijk het gebrek aan armor en de wat lage RoF, maar de mobiliteit en de alpa dmg gecombineerd met een zieke 268 pen op T9 maakt alles goed.

Krijg bijna een beetje spijt dat ik de E50M lijn aan het grinden ben, als ik jou zo bezig zie :) Maar ja, ik wil die E50M heel graag hebben, de Leo lijn komt nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Wacht maar tot je een stel tier X's bounced met je front armor. ;)

WTF: T-43 afgesloten met 71% WR?!

Iemand een idee wat deze special zou kunnen zijn?
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/8618385/wotspecial1.png

[ Voor 58% gewijzigd door rgras op 24-05-2014 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
rgras schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 11:15:

Als ik al kan spelen, zal ik me vooral richten op het verkrijgen van credits terwijl ik één van mijn tier 9's grind.
Mr_Size schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 13:14:
[...]

Heb beide video's bekeken. Wat is die Foch toch OP zeg: troll armor, extreem hoge RoF, behoorlijk mobiel. Enige wat 'tegen valt' is zijn alpha dmg, maar who cares als je zo vaak kan schieten? Lijkt me een erg leuke tank om te spelen, leuker ook dan de Foch 155.
Met de foch een haat-liefde verhouding, sommige potjes zoals de laatste potjes maar ook genoeg potjes waarin ik last heb van een troll gun en alles me penned.
En dan de Leo Pta. APCR ammo als default ammo op T9. Ziek hoor. ff een Maus pennen = np. Met die topgun is het gewoon 1 groot feest. Nadeel van die tank is natuurlijk het gebrek aan armor en de wat lage RoF, maar de mobiliteit en de alpa dmg gecombineerd met een zieke 268 pen op T9 maakt alles goed.
De IndienPanzer is alleen al heerlijk en de PTA is top config echt een plezierige tank om te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... nog 24337xp op de japanners en dan heb ik de Super Pershing :)
Heb tot dusver 41 battles gespeeld vandaag haha. Average WN8 van 4000 :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-09 22:53
psychoclown schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 15:07:

Met de foch een haat-liefde verhouding, sommige potjes zoals de laatste potjes maar ook genoeg potjes waarin ik last heb van een troll gun en alles me penned.
Dit kan ik beamen zelfs tier 7's kunnen je tegenwoordig pennen en je bent een onsehot target voor arty omdat de top armor is generfed en de gun kan redelijk trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo... Morgen nog 13.500xp bij elkaar spelen op de japanners en dan heb ik de superpershing:)
Vandaag meer dan 50 battles gespeeld :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Net even het filmpje van jingles gezien over patch 9.1 (YouTube: World of Tanks - Patch 9.1). Er is onder andere een nieuwe map, genaamd kharkov. (rond 10:35-10:40)

Ziet er echt heel mooi uit, is een winter stads map die ook open stukken heeft.
Afbeeldingslocatie: http://cs540100.vk.me/c7008/v7008318/192c1/5nBBf6LScoU.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door thijsco19 op 24-05-2014 19:29 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20-09 23:23

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

De afgelopen tijd lekker met Maxter wezen grinden voor de SuperPershing die we beide ooit verkocht hebben.

Moet zeggen dat het zeer rap gaat.

China:
Te doen: 18258 XP

USA:
Done

Germany:
Done

Japan:
Done

UK:
Done

France:
Done

USSR:
Te doen: 39536 XP

In totaal 57794XP nog te grinden, inmiddels de tier 7 Chinese light gekocht, de Tier 8 Franse TD, Tier 7 Japanse Medium, Tier 8 RHM Duitse TD en bijna de AT-15, SU-100 en A-43 op de planning.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ja gaat lekker inderdaad! :)

Ik moet alleen nog 132K Xp maar dat gaat ook wel lukken. vooral de japanse, chinese en franse tree nog...
Is kijken hoever ik met het 2X weekend ga komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Vandaag lekkere dag gehad. 51 battles gedaan wat goed was voor zo'n 110k exp. Object 416 afgegrind en meteen de 430 II gekocht. Es kijken hoe ver ik morgen kom om die full-ops te maken.

Daarnaast nog wat easymode CW gedaan. Voorspelling is dat S3al net in de top 10 gaat komen qua VP aangezien de campaign nog 9 ticks door loopt waardoor we net boven RSOP uit komen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een goede dag gehad. De Super Pershing binnen!! Ook de tier VIII engelse arty aangeschaft. Geen klagen tot nu tot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Vedrano schreef op zaterdag 24 mei 2014 @ 12:24:
Mensen die geen team & peleton gevechten doen... hebben dus eigenlijk geen fuck aan dit weekend met de specials? En goh laat ik nou net 1 iemand zijn die niet aan die 2 dingen doet pff..
Inderdaad, is wel een jammerlijke special :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Fid3lity schreef op zondag 25 mei 2014 @ 08:08:
[...]

Inderdaad, is wel een jammerlijke special :)
helemaal mee eens, maar wel x2 dus niet compleet verloren (tenzij je winrate 30-40% is zoals ik gisteren had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Zo toch een heel aantal GOTters die de t23e3 gewonnen hebben.

Ik ben er gelukkig 1 van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 18:46

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Hoeveel GOTters hebben em uiteindelijk nog gehaald? Ik was blij dat de clan een organisatie op poten stelde die het mogelijk maakte. Alleen kon onmogelijk meedoen de laatste weken. Ik ben wel benieuwd hoeveel het er uiteindelijk gehaald hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook benieuwd hoeveel GoT tankers er in de top 60000 staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

uiteindelijk 15 got tankers in de top6000 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

vanaf initeel dezelfde vaste 15 man crew gehanteerd, En top 6000 is wel beetje over the top :) moest maar tot 60k zijn hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2crashandburn schreef op zondag 25 mei 2014 @ 00:13:
Vandaag lekkere dag gehad. 51 battles gedaan wat goed was voor zo'n 110k exp. Object 416 afgegrind en meteen de 430 II gekocht. Es kijken hoe ver ik morgen kom om die full-ops te maken.

Daarnaast nog wat easymode CW gedaan. Voorspelling is dat S3al net in de top 10 gaat komen qua VP aangezien de campaign nog 9 ticks door loopt waardoor we net boven RSOP uit komen. :P
- De obj 430 II is een awesome medium tank. Bounct ook lekker veel :)

In welke clan zit je dan? S3AL?

- Wie heeft er de Leopard PTA en wie de Foch t9? Dit zijn de volgende t9's die ik ga hebben waarschijnlijk, dus zoek ik wat tips, info etc van mensen die er al eraring met hebben :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2014 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Verwijderd schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:46:
[...]

- De obj 430 II is een awesome medium tank. Bounct ook lekker veel :)

In welke clan zit je dan? S3AL?

- Wie heeft er de Leopard PTA en wie de Foch t9? Dit zijn de volgende t9's die ik ga hebben waarschijnlijk, dus zoek ik wat tips, info etc van mensen die er al eraring met hebben :)
Kijk wat filmpjes van kyozu. Heeft ze allebei.
voor de PTA: Maak gebruik van je view range en snipe lekker veel. Je hebt geen camo maar bent super mobiel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
dynosu schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:15:
Ik heb hem als laaste gehaald, en ben op plaats 5767 geëindigd. Moet er bij vermelden dat ik 4 dagen niet mee heb kunnen doen en daardoor een hoop punten ben misgelopen. Hierdoor werd het gister avond toch nog even spannend. Ook nog een bedankje richting het tweede team van GoT, die ondanks dat ze geen kans op de tank hadden toch klaar stonden om eventueel een tweede battle te spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mijn rang was 838 :) Dus die tank krijg ik. Vandaag ook de Super Pershing gekregen via de missie :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Victory!
Live Oaks
T-54
Experience received:5.845 ( x2)

en mijn eerste t10:

Researched:Object 140 researched.
Undistributed experience spent: 194839 
Free Experience spent: 11.161

[ Voor 51% gewijzigd door dr34m3dd op 25-05-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

11k freeXP verspillen in het researchen van een volgende tank :? Hoe zonde is dat dan, zeker als je de tier IX al full ops had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Fid3lity schreef op zondag 25 mei 2014 @ 15:07:
11k freeXP verspillen in het researchen van een volgende tank :? Hoe zonde is dat dan, zeker als je de tier IX al full ops had...
Ow noes 11k free xp. Gelukkig moet ik nog met mijn T-54 260k xp grinden voor de t-62a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry

Joindry

Ja net daarom, als je toch nog 260k moet doen, kan je even goed 271k doen. Free Xp is altijd wel eens handiger om een stock tank van zijn grootste drama af te helpen. Beetje rare move, niks anders.Maar je doet met jouw XP wat je wilt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• O_A_B
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-02-2023
Gister een waardeloze dag om te spelen. Mijn laptop heeft normaal al niet extreem hoge FPS (ca 25FPS), maar gister bleef hij steken op 12FPS.

Na 8 battles hopen dat het beter werd maar gestopt.

Dankzij teams toch nog 60% win rate (5 op 8). Daardoor was 2x XP toch nog een mooie compensatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Op een paar dagen van de SU-76 gegrind naar de SU-100. De laatste moet ik nog beginnen spelen, maar op alle andere ook gelijk de Ace meegenomen. De SU-85b heb ik gehouden. I'm a happy camper :)

Nog even en ik kan beginnen met de SU-152, ISU-152 en Object 704!
Hoe is de 268 trouwens? Veel goeds hoor ik daar precies niet van?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Heb gisteren voor shitz en giggles de fv304 gehaald. Leuk dingetje is dat. Lekker snel zodat je kan ontsnappen en de angles die je krijgt af en toe, je raakt tanks op de meest bizarre plekken. Heb hele goede potjes gehad op dat ding en ook wat hele slechte. Maar overall, ben blij met dat ding.

En de 268 is een prima TD, minder sterk als dat ie vroeger was, maar nog steeds een TD die niet zomaar genegeerd word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op zondag 25 mei 2014 @ 09:15:
Netjes!!

SRSLY heeft er 54 in top6k
ORLY heeft er 19 in top6k

Zijjn maar 2 clans die er meer hebben gehaald, voor SRSLY een geslaagd event :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:14
dynosu schreef op maandag 26 mei 2014 @ 08:52:
Heb gisteren voor shitz en giggles de fv304 gehaald. Leuk dingetje is dat. Lekker snel zodat je kan ontsnappen en de angles die je krijgt af en toe, je raakt tanks op de meest bizarre plekken. Heb hele goede potjes gehad op dat ding en ook wat hele slechte. Maar overall, ben blij met dat ding.

En de 268 is een prima TD, minder sterk als dat ie vroeger was, maar nog steeds een TD die niet zomaar genegeerd word :)
De FV is erg leuk, wacht maar tot je de opvolger hebt, het lachen vergaat je snel. Net als met de FV207, wat een draak van een apparaat, speel hem elke speeldag 1-2x om niet m'n imac uit het raam te willen gooien., ik hoop maar dat de Tier X geen teleurstelling wordt. Ben ook verwend met een obj 261 met 384% crew incl 2x intuition >:)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mwoah ik kan aardig tegen slechte tanks hoor. En anders heb ik nog 85k free xp staan om het leed te verzachten.

Maar de fv207 hoorde ik wel goede berichten over. Dus denk dat het wel goed gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Waardeloze ochtend tot zover. 3 van de 11 gewonnen met een WN8 van ~500. Dat met een ARL 44 met stock engine en die crappy DCA 30 gun :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Afgelopen weekend een redelijk weekend gehad. Pluspuntje was natuurlijk mijn intrede bij GOT2.
gisterochtend was drama, maar dat ging in de middag beter. Mijn gemiddelde scores beginnen weer langzaam te stijgen na de vrije val tijdens de SP quest. Moet nu gaan werken aan consistenter spelen. Ik wissel redelijk goed potten met WN8 2500+ af met bagger van wn8 0-400.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:14
dynosu schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:17:
Mwoah ik kan aardig tegen slechte tanks hoor. En anders heb ik nog 85k free xp staan om het leed te verzachten.

Maar de fv207 hoorde ik wel goede berichten over. Dus denk dat het wel goed gaat komen.
Waarschijnlijk in vergelijking met de Crusader SP O-) Accuracy is gewoon niet al te best met de 207, lange aimtime, traag, ik doe meestal 400-500dmg per schot wanneer ik raak, niet de 1250dmg welke staat aangegeven. Accuracy is zo slecht dat je blij bent dat je de tank uberhaupt raakt, denk vooral niet dat je een bepaald gedeelte van de tank kan raken. 1 van de weinig positieve dingen op de 207 is dat je niet vaak je tank hoeft te draaien ivm de turret.
Maja wellicht ben ik gewoon verslaafd aan de OBJ261, ik ben na de arty nerf ook nooit gaan klagen aangezien ik dat ding precies rond de nerf kreeg. Snapte totaal niet waar iedereen het over had, todat je een nieuwe grind gaat beginnen >:)

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Leve de 2x weekends! Mezelf naar de elite gun van de Emil gegrind, en het prutsding is nu een beetje speelbaar geworden. Niet alleen de extra alpha/pen, maar de elite gun handling is gewoon veel beter. Okay... nog zo'n 80 potjes met dat ding en dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Appie Heijn schreef op maandag 26 mei 2014 @ 09:30:
[...]

Waarschijnlijk in vergelijking met de Crusader SP O-) Accuracy is gewoon niet al te best met de 207, lange aimtime, traag, ik doe meestal 400-500dmg per schot wanneer ik raak, niet de 1250dmg welke staat aangegeven. Accuracy is zo slecht dat je blij bent dat je de tank uberhaupt raakt, denk vooral niet dat je een bepaald gedeelte van de tank kan raken. 1 van de weinig positieve dingen op de 207 is dat je niet vaak je tank hoeft te draaien ivm de turret.
Maja wellicht ben ik gewoon verslaafd aan de OBJ261, ik ben na de arty nerf ook nooit gaan klagen aangezien ik dat ding precies rond de nerf kreeg. Snapte totaal niet waar iedereen het over had, todat je een nieuwe grind gaat beginnen >:)
^^

Die 207 is de meest vervelende arty die ik heb gespeeld. Vergeleken met dat ding zijn amerikanen acurate snipers. Traag, lange aimtime, lange shell travel en zelfs volledig ingezoomed is het hopen dat je shell in de buurt van het midden van je aimcircle land. Met name die acuracy is frustrerend, blij dat ik er van af ben.

3805 is al beter, maar meer dan een dubbel per dag ga ik niet doen. Op de testserver de GC gespeeld en die gaat zeker de moeite waard zijn :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

We gaan het allemaal meemaken, ik maak me niet zo druk om dat soort dingen nu. IK speel gewoon wat ik op dat moment geinig vind. En op dit moment vind ik de fv304 geinig om te spelen :)

Heb ook nog een centurion die ik nog moet verder grinden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
Ilikebananas schreef op maandag 26 mei 2014 @ 10:28:
[...]

^^

Die 207 is de meest vervelende arty die ik heb gespeeld. Vergeleken met dat ding zijn amerikanen acurate snipers. Traag, lange aimtime, lange shell travel en zelfs volledig ingezoomed is het hopen dat je shell in de buurt van het midden van je aimcircle land. Met name die acuracy is frustrerend, blij dat ik er van af ben.

3805 is al beter, maar meer dan een dubbel per dag ga ik niet doen. Op de testserver de GC gespeeld en die gaat zeker de moeite waard zijn :Y
3805 heb ik ook sinds een weekje. En echt een veel leukere arty dan de 207. Met die boog kan je op leuke plekken komen. gisterenavond nog lekker veel dmg kunnen doen op een zeer langzame push van 2 E100's en een Maus.

hier gelukkig ook de gold tank binnen. Na een zeer slechte start opeens een flinke spurt gemaakt en zelf de laatste dag nog voor anderen gespeeld in de clan. Het was overduidelijk dat Frankrijk ons beter lag dan Afrika.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:52
Campaign afgesloten met WHY op 12e plek, met 43 speler die de tank zullen krijgen. Verhuizing bij mij ging minder snel als verwacht maar ik zag al dat het ook niet nodig was om de computer nog snel aan te sluiten.

Dan start je zondag je computer op voor een paar potjes in de Lorraine... Allemaal drama natuurlijk. Zie ik mezelf nog uitleggen ook waarom ik verder achterin sta dan bijvoorbeeld een T-54 of 430 II en dat derde lijn daarin misschien niet 'campen' is en je daarom ook geen report hoeft te krijgen. Je pikt mensen er zo uit die dat bakbeest nog niet gespeeld hebben.

Niet dat het een slechte tank is, ik vind hem soms best leuk, maar overduidelijk een 'necessary evil' voor het krijgen van de BC. Was echter wel weer tijd om te stoppen.
Pagina: 1 ... 27 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)