[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste
Acties:
  • 70.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fordox schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:00:
[...]

Field commander. Je leid dan een groep mensen in een battle (zoals een tank company of een clan war).
Lekker veel druk en je moet elke stap voor iedereen apart bedenken bijna terwijl iedereen op je rekent :P
Oh, dat zou ik wel kunnen invullen als een moderne variant van Douglas Haig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag geen Yozzman online, maar ga de tank zeker halen.

Gisteravond was gekkenhuis @SRSLY. Waren teveel battles :(

Zie dat we buren zijn trouwens! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:52
Fordox schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:00:
[...]en je moet elke stap voor iedereen apart bedenken
Ik hoop dat je het wat dramatiseert, dat klinkt wel erg als micromanagen :) . Dat is hetgene wat een FC volgens mij juist niet moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
In een nieuw team is dat waarschijnlijk ook wel nodig. Naarmate men langer samen speelt en een vaste rolverdeling ontstaat (icm ervaring) zal dat minder moeten worden.

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gene wat me de laatste tijd opvalt is dat veel mensen passief spelen. Dat is vaak een gemiste kans omdat je dan meestal niet op de betere spots komt om druk te leggen op de tegenstander.

EN resulteerd voor mij vaak dat ik alleen sta tegen meerdere tanks zonder ondersteuning omdat de rest te ver bij me weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Hmm ik sta ergens in de 13000 zag ik daarnet. Denk dat als ik iedere avond 2 battles mee pak ik wel in top 6000 kom. Iedereen buiten de 6000 heeft voorrang om battles te spelen bij ons.
Totaal geen tijd gehad de afgelopen paar dagen..

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:36

Fordox

00101010

Riegah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:21:
[...]
Ik hoop dat je het wat dramatiseert, dat klinkt wel erg als micromanagen :) . Dat is hetgene wat een FC volgens mij juist niet moet doen.
Natuurlijk dramatiseer ik het :9

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

wsLy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:49:
Hmm ik sta ergens in de 13000 zag ik daarnet. Denk dat als ik iedere avond 2 battles mee pak ik wel in top 6000 kom. Iedereen buiten de 6000 heeft voorrang om battles te spelen bij ons.
suc6 daarmee, dan kunnen we hoop ik volgende week een platoontje doen met die tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Riegah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:21:
[...]
Dit :)
wsLy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:49:
Schiet je redelijk snel op inderdaad :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
je gaat niet super veel micro-managen, maar er is wel een verschil tussen een team fc-en dat al bakken ervaring heeft en individueel allemaal goede spelers zijn en een team fc-en dat toch wat minder ervaring heeft. Je zult dan wat eerder specifieke plekken moeten beschrijven en uit moeten leggen wat je wel en wat je absoluut niet kunt doen op zo'n plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:07:
[...]

je gaat niet super veel micro-managen, maar er is wel een verschil tussen een team fc-en dat al bakken ervaring heeft en individueel allemaal goede spelers zijn en een team fc-en dat toch wat minder ervaring heeft. Je zult dan wat eerder specifieke plekken moeten beschrijven en uit moeten leggen wat je wel en wat je absoluut niet kunt doen op zo'n plek.
Dat is zeker waar maar common sense en knowledge van de mappen moet sowieso bij iedere speler in het basispakket aanwezig zijn (nu is dat helemaal niet het geval in WoT maar van GoT mag je dat wel verwachten want dat zijn stuk voor stuk gemiddeld tot goede spelers).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Uit nieuwsgierigheid, doen jullie (in algemeen) ook een trainingroom voor CW aan? Posities aanwijzen doen wij op die manier altijd even snel van te voren, zodat men er geen vragen meer over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Is een beetje afhankelijke van de FC. Ik geef zelf de voorkeur aan een globale begin positie, maar daar zijn ze vaak toch niet lang. Dat betekend dat die posities niet heel cruciaal is.

Enkele spotters enzo hebben natuurlijk wel vaste posities. Deze rollen worden vaak door mensen uitgevoerd die de locaties kennen en zo nodig per persoon even snel toegelicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
In zowel FAME als PTS werd dat niet gedaan. In PTS werden af en toe wel eens een avondje training battles gespeeld om een nieuwe map te leren kennen (waarop we wilden spelen of verbeteren). Maar afgezien van dat wordt soms maptactic erbij gepakt alleen dat is zo ontzettend traag en buggy zodra het niet goed gebruikt wordt dat ingame aangeven in de eerste 30s vaak beter en sneller is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Posities via Map Tactic is minder werk (oftewel Lag Tactic als je Firefox gebruikt).

Sta nog steeds op de eerste pagina met famepoints na gisteren allemaal niet gespeeld te hebben, :o volgensmij hoef je bijna niks te doen als je de tank wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
TweakJerommeke schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:21:
Sta nog steeds op de eerste pagina met famepoints na gisteren allemaal niet gespeeld te hebben, :o volgensmij hoef je bijna niks te doen als je de tank wil hebben.
Dat was vorige twee campaigns wel zo maar nu is het toch wel harder 'werken' om in die top 6000 te komen of te blijven. In FAME word je positie wel meegenomen in de meeste battles en spelen we toch wel 3-4 landings per dag maar er staan enkel zo'n 25 mensen in de top 6000 met het overgrote deel er net buiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riegah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:06:
Uit nieuwsgierigheid, doen jullie (in algemeen) ook een trainingroom voor CW aan? Posities aanwijzen doen wij op die manier altijd even snel van te voren, zodat men er geen vragen meer over heeft.
SRSLY methode:

http://www.twiddla.com/

Is een online whiteboard. Map inladen en je tekent er live je tactieken in.
Erg handig, bv ook een route uitteken ipv van pingen etc.

Aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Twiddla is heel leuk :P als iedereen zich weet te gedragen ;) mijn ervaring is dat een briefing max 5 min mag duren anders is er niks meer van te zien op je twiddla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ja dat is het probleem als gebruikers anoniem alle rechten hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

p0st/pixel: waren jullie niet bezig met een mod/config om WoT een wat historischer gevoel te geven? Hoe staat het daar eigenlijk mee?

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Niet perse historischer, maar meer in lijn met de WoT feel (xvm regenboog eruit enzo). Post is redelijk onderweg met zijn eigen modpack wat daar een goede basis voor is in mijn ogen, maar ik heb het op zijn zachts gezegd redelijk druk met de campaign regelen naast een fulltime baan en vrijwilligers werk. Voor mij wordt het dus sowieso pas na de campaign voordat ik hier verder mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

perpixel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:49:
Niet perse historischer, maar meer in lijn met de WoT feel (xvm regenboog eruit enzo). Post is redelijk onderweg met zijn eigen modpack wat daar een goede basis voor is in mijn ogen, maar ik heb het op zijn zachts gezegd redelijk druk met de campaign regelen naast een fulltime baan en vrijwilligers werk. Voor mij wordt het dus sowieso pas na de campaign voordat ik hier verder mee kan.
ah ok, die xvm felle kleurtjes vond ik namelijk ook niks en heb daarom op basis van de WN8 kleuren schaal mijn eigen xvm kleurtjes gemaakt. In het screenshot hieronder staan ze allemaal behalve de donker paarse maar die zie je niet zo heel veel.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uVyXQhx9F5zcoZ44WosWth0C/full.jpg

Zwart was onleesbaar en daarom heb ik oranje weer toegevoegd en de rode naar onder verplaatst. Donkerrood is ook niet heel goed leesbaar (beetje afhankelijk vd achtergrond) maar als iemand op Tier 8 nog die kleur heeft is ie alleen bruikbaar als spotter ;)
Als je denkt dat ze passen in de mod dan kan ik de color config altijd doorsturen.

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Momenteel veel paars in de Balkan:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/V6RK1OM.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1Isu6NO.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:36:
Twiddla is heel leuk :P als iedereen zich weet te gedragen ;) mijn ervaring is dat een briefing max 5 min mag duren anders is er niks meer van te zien op je twiddla
Komop... Wil je winnen dan moet je dit gewoon serieus kunnen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flinke NAP party dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
* User wou een ipoopoo comment maken maar doet dat toch maar niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 22:47

p0st

Dutch Reefer

Frentik schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:57:
[...]
ah ok, die xvm felle kleurtjes vond ik namelijk ook niks en heb daarom op basis van de WN8 kleuren schaal mijn eigen xvm kleurtjes gemaakt. In het screenshot hieronder staan ze allemaal behalve de donker paarse maar die zie je niet zo heel veel.

[afbeelding]

Zwart was onleesbaar en daarom heb ik oranje weer toegevoegd en de rode naar onder verplaatst. Donkerrood is ook niet heel goed leesbaar (beetje afhankelijk vd achtergrond) maar als iemand op Tier 8 nog die kleur heeft is ie alleen bruikbaar als spotter ;)
Als je denkt dat ze passen in de mod dan kan ik de color config altijd doorsturen.
Ik denk eerder aan verschillende tinten wit/grijs (maar geen 50 :+ ) om het echt zo dicht mogelijk bij Vanilla WoT te houden. Tot nu toe nog geen tijd gehad idd om hier aan te werken, perpixel vanwege campaingn/werk zoals hij aangeeft en ik vooral vanwege drukte op 't werk & andere hobby's (zeeaquarium en bootje).

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.. vandaag van 6.4k FP naar 22.5k FP gegaan :)

Edit//
Epic was aan het streamsnipen. Voor onze laatste battle zat een gast in de special battle die aan het streamen was... Dus epic had onze setup gezien, althans daar gingen wij vanuit.. Streamer eruit en toen snel een andere setup gepakt en tactiek. Epic bleek inderdaad gekeken te hebben en zich te hebben voorbereid op een counter op wat wij wilde doen haha. Daardoor lieten ze een hele flank open en konden we zo oprukken naar hun base en ze afmaken.

[ Voor 82% gewijzigd door wsLy op 21-05-2014 22:54 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
En ik heb de SuperPershing actie binnen! 7200 gold received! Nice, het is dat die x5 weekend er tussen zat, dat heeft goed geholpen en natuurlijk had ik van elk land al tanks beschikbaar. Moest alleen voor Rusland en Japan er 1 bij kopen om het gemakkelijker te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beetlejuise
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-01 20:38
Quantor schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:43:
En ik heb de SuperPershing actie binnen! 7200 gold received! Nice, het is dat die x5 weekend er tussen zat, dat heeft goed geholpen en natuurlijk had ik van elk land al tanks beschikbaar. Moest alleen voor Rusland en Japan er 1 bij kopen om het gemakkelijker te maken.
Dat dus... Ook voor mij ben er nu bijna moest alleen dus voor japan en china een tank er bij kopen.
Er waren momenten dat ik echt aan conspiracy theorieën dacht met verschrikkelijke loss streaks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-09 20:38
Ladies and Gentlemen... we got him.
Receipt.
Date: 21-5-2014 20:37:30
Vehicles added: T23E3
Slots added: 1
:) Op de NA server is de world on fire afgelopen zaterdagavond geeindigd. Kwam uit op de 491st plaats. Op NA krijgen alleen de eerste 1500 de T23E3.

"The cut-off for Fame Points required to win the T23E3 was 31,567 Fame Points, and 1,500 players won the tank. See the Alley of Fame for a full list."

[ Voor 22% gewijzigd door blonderulez op 22-05-2014 03:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Quantor schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 23:43:
*O*

Ik gaat 'm denk ik vanmiddag maar even halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Meh ik denk dat ik een 2e japanner erbij moet nemen... Britten bijna klaar, duitsers is ook niet echt een probleem.. Maar die japanse tree...
Totaal nog 120k xp nodig voor de sp.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ke-Ho :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Ik heb gisteren de Chinezen en Duitsers ook afgerond. USSR was a klaar.
De overige zitten op 5 - 10K dus ik verwacht (hoop) vanavond af te kunnen ronden. Ik zal er niet rouwig om zijn enkele tanks weer weg te kunnen doen.

Niet slecht als je bedenkt dat ik ben gestart met alleen USSR tanks ,
Begin ook eindelijk gewend te raken aan al dat nieuwe speelgoed. Mijn toch al iet geweldige stts hebben een duikvlucht genomen bij de start van deze uitdaging, Beginnen eindelijk weer op het oude (nog steeds niet geweldige) niveau terug te keren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:16:
Heel lang gewacht (enkel online voor CW omdat ik het erg druk heb) en werd na wat aandringen gepicked.
2 battles gespeeld waarvan één stom verloren door teveel FC's en mensen die niet uitkijken (tig lui op dezelfde positie geblindfired...). Zonde want ik had die punten wel nodig! En gisteren deden we het nog zo goed!

Vanavond kan ik niet spelen maar vrijdag en zaterdag wel weer gelukkig!
Epic was aan het streamsnipen. Voor onze laatste battle zat een gast in de special battle die aan het streamen was... Dus epic had onze setup gezien, althans daar gingen wij vanuit.. Streamer eruit en toen snel een andere setup gepakt en tactiek. Epic bleek inderdaad gekeken te hebben en zich te hebben voorbereid op een counter op wat wij wilde doen haha. Daardoor lieten ze een hele flank open en konden we zo oprukken naar hun base en ze afmaken.
Haha nice :D
blonderulez schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 03:14:
Ladies and Gentlemen... we got him.
Receipt.
Date: 21-5-2014 20:37:30
Vehicles added: T23E3
:) Op de NA server is de world on fire afgelopen zaterdagavond geeindigd. Kwam uit op de 491st plaats. Op NA krijgen alleen de eerste 1500 de T23E3.

"The cut-off for Fame Points required to win the T23E3 was 31,567 Fame Points, and 1,500 players won the tank. See the Alley of Fame for a full list."
Congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
psychoclown schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:40:
[...]

Heel lang gewacht (enkel online voor CW omdat ik het erg druk heb) en werd na wat aandringen gepicked.
2 battles gespeeld waarvan één stom verloren door teveel FC's en mensen die niet uitkijken (tig lui op dezelfde positie geblindfired...). Zonde want ik had die punten wel nodig! En gisteren deden we het nog zo goed!

Vanavond kan ik niet spelen maar vrijdag en zaterdag wel weer gelukkig!

[...]

Haha nice :D

[...]

Congrats!
Weten jullie wat wargamings opvatting van until is? want er staat toch until saturday? Dat zou correct vertaald "tot zaterdag" moeten zijn. Wat betekend dat vrijdag de laatste dag zou moeten zijn.

Nu weten we allemaal dat wargaming het niet zo heel nauw neemt met zulk soort dingen. dus vroeg me af of jullie daar iets meer van wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

**** streamsnipers :)
Maar wie streamt er nou ook tijdens een CW...

Enneh, de bat-chat is nu hoger in stats dan mijn goldspammende Tiger 1 :9 There's a new cherrif in town!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
perpixel schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:44:
[...]

Weten jullie wat wargamings opvatting van until is? want er staat toch until saturday? Dat zou correct vertaald "tot zaterdag" moeten zijn. Wat betekend dat vrijdag de laatste dag zou moeten zijn.

Nu weten we allemaal dat wargaming het niet zo heel nauw neemt met zulk soort dingen. dus vroeg me af of jullie daar iets meer van wisten.
Event is 12 dagen lang, dus zaterdag is laatste dag. Zoals het er naar uit ziet kan ik die dag nog spelen, als m'n kans op de tank in gedrang komt. Nu nog op plek 589 en er zit vrij weinig beweging in plek 6000.

[ Voor 11% gewijzigd door Riegah op 22-05-2014 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Ohoh wat is de Churchill I met stock gun een drama zeg, schijnt beter te worden met de 75mm guns, maar dat duurt nog ff een paar K :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Fordox schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:47:
**** streamsnipers :)
Maar wie streamt er nou ook tijdens een CW...

Enneh, de bat-chat is nu hoger in stats dan mijn goldspammende Tiger 1 :9 There's a new cherrif in town!
Nja hij wordt erover aangesproken. Maar in principe ook gewonnen dankzij hem :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
perpixel schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:44:
[...]

Daar hadden we gisteren nog een discussie over, het is namelijk de 13e gestart en duurt 12 dagen dus dat zou t/m de 25e zijn. Echter staat er ook dit op de site:
The World on Fire event will run for 12 days, not including “World Redivision”
Naar mijn weten was de 13e de “World Redivision” want:
[quote]The World on Fire Map will then be wiped for the 13th of May:
  • All actions made by players will be cancelled.
  • Any income from ransacked provinces will be restored.
  • All chips on the World on Fire map will become available for the first turn of the event.
  • The game event, World on Fire, will then start with “World Redivision” of the World on Fire Map.
Lekker verwarrend in ieder geval, misschien staat er iets op het forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
J0rn schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:57:
Ohoh wat is de Churchill I met stock gun een drama zeg, schijnt beter te worden met de 75mm guns, maar dat duurt nog ff een paar K :'(
Begrijp het. Ik speelde gisteren met de KV-13 en de tweede (109 penetration) gun in een tier 9 match... Iets van 12 keer iets geraakt, nul komma nul peneratrations. Ook niet met een paar premium rounds op zijkantjes... Maar ja moet je even doorheen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dan lijkt me dat zaterdag ook nog een speeldag. Hoop het in ieder geval wel want als ik nog 2 dagen flink kan knallen kom ik nog wel in die top 6000 terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:53

Rianata

Have you played Atari today?

Voor diegenen, die in de Franse light tank lijn zitten en nog op zoek zijn naar speeltips, wellicht dat mijn replay van nut kan zijn:

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Rianata schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 10:53:
Voor diegenen, die in de Franse light tank lijn zitten en nog op zoek zijn naar speeltips, wellicht dat mijn replay van nut kan zijn:

[video]
Zal ik dan zeker eens kijken, is nog een lange grind naar de bat

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 19-09 17:01

[video]
Leuk filmpje maar het toont meer aan hoeveel geluk je wel niet had in die pot dan echte AMX speeltips... Vooral het bijna crashen rond de 4:30 zet dit nog even extra in de verf. Ook die T71 had je harder kunnen pakken... Blijft wel een super mobiele tank en dat wordt wel mooi aangetoond.

Maar goed, voor Ace tanker moet je altijd wat geluk hebben.

Zit nu zelf aan de AMX 40, was die lijn gestart voor de SS missie maar ondertussen opgegeven. De lower tiers zijn echt brol... Geen snelheid, geen accurate gun. Enige leuke is dat die enorm bouncy is in equal tier games, lowertiers komen zelfs niet door de armour van deze badkuip, wat soms grappige momenten oplevert ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Inrage op 22-05-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Inrage schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:17:
[...]

Leuk filmpje maar het toont meer aan hoeveel geluk je wel niet had in die pot dan echte AMX speeltips... Vooral het bijna crashen rond de 4:30 zet dit nog even extra in de verf. Ook die T71 had je harder kunnen pakken... Blijft wel een super mobiele tank en dat wordt wel mooi aangetoond.

Maar goed, voor Ace tanker moet je altijd wat geluk hebben.
Dat je voor een Ace tanker geluk moet heben ben ik het 100% mee eens >:)

Dat het filmpje alleen maar aantoont hoeveel geluk ik had ben ik het niet mee eens. Ik geef in mijn commentaar aan wat mijn overwegingen zijn, maar dat ik het niet goed uitvoer is duidelijk en lachwekkend 8)7 Ik zie het gevaar van de E75, wil hem spotten en mijn magazijn legen, maar je merkt dan de beperkte gun depression/elevation. Ook de overweging om de T71 niet gelijk te pakken licht ik toe. Sterker nog, ik bounce een Tortoise op het moment dat ik om de rots heen kom. De T71 is ook niet echt een gevaar verder op dat moment en ik kan nog wel damage doen op de heavies onderaan de heuvel.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Rianata schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:49:
[...]

Dat je voor een Ace tanker geluk moet heben ben ik het 100% mee eens >:)

Dat het filmpje alleen maar aantoont hoeveel geluk ik had ben ik het niet mee eens. Ik geef in mijn commentaar aan wat mijn overwegingen zijn, maar dat ik het niet goed uitvoer is duidelijk en lachwekkend 8)7 Ik zie het gevaar van de E75, wil hem spotten en mijn magazijn legen, maar je merkt dan de beperkte gun depression/elevation. Ook de overweging om de T71 niet gelijk te pakken licht ik toe. Sterker nog, ik bounce een Tortoise op het moment dat ik om de rots heen kom. De T71 is ook niet echt een gevaar verder op dat moment en ik kan nog wel damage doen op de heavies onderaan de heuvel.
Misschien moet ik het thuis nog eens bekijken, hier op het werk kon ik het geluid niet aanzetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Inrage schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 11:57:
[...]
Misschien moet ik het thuis nog eens bekijken, hier op het werk kon ik het geluid niet aanzetten ;)
:*) ben benieuwd dan, want ik waardeer je feedback _/-\o_

Op mijn Youtube kanaal staan een hoop replays zonder ingesproken commentaar, maar de laatste tijd probeer ik juist wel te becommentarieren in het Nederlands, juist om een beetje af te wijken van de vele Engelstalige becommentarieerde replays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Laatst online: 14-09 09:56

[video]
Zou je een lijstje van je gebruikte mods kunnen neerzetten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

sc0ut84 schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:20:
[...]

Zou je een lijstje van je gebruikte mods kunnen neerzetten? :)
Het is het OMC Modpack (http://www.odemmortis.com/index.php?site=files&file=98)

spoiler: Settings
WoT at same Folder: YES
WoT version: 0.9.0.0
Current Date and Time 09.05.2014 21:15
ModPack Installer version 0.9.0.11 / Built Date: 04.05.2014 11:59:13
DefList 55
Clear res_mods Folder: false
selecte Component Type: Custom
---------
no_clean_res_mods
Colorscale
Normal
XVM Section
XVM Main Files v5.2.1 RC3382
XVM Clanicons FULL EU-Server 2014-04-20
OMC XVM Config 2014-05-04
Minimap Extension
Tankname only
Tank Minimap Range Extension v2.0 by Omegaice
customize PlayersPanel
size large
Autologin ENABLE
Skip Intro ENABLE
Save last Server ENABLE
OMC starting Battle Logo DISABLE
SixthSense SoundMod by Alastanka
OMC signal (12 sec)
Sixth Sense Icons
light bulb
Tank Icons
J1mB0's ContourIcon Mod v2 v1.32 (with nation flags)
Crosshair selection
single selction possible
Sword of Damocles v7.1.0
Crosshair Artillerie/Strategic view
Sword of Damocles v7.1.0
GunConstraints SPG/AT
Sword of Damocles Type 1
Zoom
ZoomOut Configs
max 100m
ZoomIn Configs
x4
Zoom factor 2-16
Scopeshadow Remove
with Mousescroll to Sniperscope
Damage Indicator
BIG by poVitter
AutoEquip by Skino88 (auto mount/dismount of equipment) automatic learning feature
Received Damage Announcer v2.1 by Omegaice (changes crew voices to russian at the moment)
config by Sh0d4n (multilingual)
Damage Panel
Zayaz Damage Panel v5.5
Battlescore Display
Team HP Pools 0.9.0a by Locastan
Hangar
Hangar Berlin Reichstag by WG
Hangar Clock
without seconds
Multilined TankCarousel 1.5 by 4lCapwn and CS2001 now with ModSettingsAPI
2 rows
Safeshot
Config no friendly fire allowed / 2 sec no corpse shot
TechTree´s
ReCo's Vertical Techtree v9.0
Session Stats with customized messages - changes gameclient language
without messenger - no game client language change
Yasen Krasen WN8 English
GnomeFather's SoundMods
Engines v0.52
with Radio
HRMOD Gun Sounds v1.92
HRMOD Hit Sounds v1.92

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

[video]
Je intro is cool :)
Mooie damagepanel en hitbox. Ik vind het wel lastig om te bepalen wanneer je drum geladen is.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu nog 40k te gaan 15k met japan en 25k met de franse. Gaat wel goed komen. Een dagje goed grinden en dan heb ik 40k wel klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

PcDealer schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 12:42:
[...]

Je intro is cool :)
Mooie damagepanel en hitbox. Ik vind het wel lastig om te bepalen wanneer je drum geladen is.
Drum reload wordt niet getoond in replays, waarom weet ik niet, maar zie ik ook in andermans replays nooit. Normaliter zie je het ingame links in de crosshair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Laatst online: 07-09 14:39
wsLy schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 22:16:

Edit//
Remmke heeft er een heel mooi filmpje van gemaakt :P
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-w4D-GN0aLA]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

2 kills, 6 damage... Kan ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
x2 voor iedere victory dit weekend.

http://worldoftanks.eu/en...ial-selfless-common-goal/

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Dat wordt m'n eerste t10 dan dit weeken d :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 01:13
http://worldoftanks.eu/en/news/46/public-test-91/

Dit zijn toch veel minder vehicle nerfs/buffs dan eerst volgens ftr zou komen in 9.1 zoals de nerf van de T29, Hellcat, Tiger 1 etc? Of is dit alleen voor de test client?

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

poderosoo schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 19:21:
http://worldoftanks.eu/en/news/46/public-test-91/

Dit zijn toch veel minder vehicle nerfs/buffs dan eerst volgens ftr zou komen in 9.1 zoals de nerf van de T29, Hellcat, Tiger 1 etc? Of is dit alleen voor de test client?
Klopt, in 9.1 zullen minder nerfs worden doorgevoerd dan initieel aangekondigd. Eerst zullen nog enkele belangrijkere zaken aangepakt moeten worden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

hmmm... ik ben erg

Ik kijk naar mn WN8 van vandaag, ik zie 2150 staan.
Ik denk: "Shit slechte dag, lets call it a day"

...wut? :| en mn average is nog maar 1600. wat een vuile statpadder ben ik geworden zeg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
Mission completed! Reward:
Premium days added: 2
Vehicles added: T26E4 SuperPershing

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Fordox schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:08:
hmmm... ik ben erg

...wut? :| en mn average is nog maar 1600. wat een vuile statpadder ben ik geworden zeg :9
Vandaag krijg je geen S3AL of approval van mij :P

Daarstraks 3v3 benelux cup gewonnen, toch nog met mijn team gespeeld, en weer een cw battle meegepikt. Sta nu rang 4000.

[ Voor 3% gewijzigd door wsLy op 22-05-2014 22:18 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kom ik aan met mijn Leichttraktor (lekker dingetje hoor) T38 en Murder II hihi, ben net 1week bezig:-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Fordox schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:08:
hmmm... ik ben erg

Over hoeveel potjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Sinds vanavond is mijn FPS dramatisch gezakt... Mijn Dh7970 perst er nog maar 20-25fps uit op max @ full HD :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Edmin schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:32:
Sinds vanavond is mijn FPS dramatisch gezakt... Mijn Dh7970 perst er nog maar 20-25fps uit op max @ full HD :S
Ed, in welke clan zit jij?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:23

Edmin

Crew Council

get on my horse!

[NOCL]

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Niet slecht, hopelijk kan ik mooi wat credits binnen slepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:35:
[...]

Hopelijk telt de xp mee voor de sp missie :P

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

wsLy schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:14:
[...]

Vandaag krijg je geen S3AL of approval van mij :P

Daarstraks 3v3 benelux cup gewonnen, toch nog met mijn team gespeeld, en weer een cw battle meegepikt. Sta nu rang 4000.
Hoe kom ik dan ooit in S3AL :'(
24, incl. 2 CW's volgens noobmeter

en gelukkig, het valt mee. het was 2240 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
Vanmorgen ff potje in met Ltraktor gedaan, kom ik in een standard battle uit maar hebben we qua tanks 7 vs 7.... wut???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Dan was het niet druk, komt wel eens vaker voor op T1 volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 22:19:
Kom ik aan met mijn Leichttraktor (lekker dingetje hoor) T38 en Murder II hihi, ben net 1week bezig:-
Na de Mardar II komt de Mardar 38t, en daar kun je een hoop plezier mee beleven, zeker als je net begint! Gewoon niet voor de horde uit rijden maar een beetje in de achterhoede blijven, bosje uitzoeken en knallen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

wsLy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:46:
[...]

Hopelijk telt de xp mee voor de sp missie :P
Dat doet het :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
J0rn schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 08:46:
Dan was het niet druk, komt wel eens vaker voor op T1 volgens mij.
Dat zal dan, is me nog niet eerder overkomen (speel eigenlijk ook nooit meer T1 maargoed). Anyway, wel bale voor je dubbel want je krijgt ook minder de kans op damage....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Met een beetje pech kun je vrij snel klaar zijn ja.
Heb het wel vaker gehad met T1 tankjes op vroege tijdstippen en dan is de 1e reactie meestal WTF?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik speel nog steeds weinig randoms, word er op het moment alleen maar frustie van.

Wellicht zodra campaign weer voorbij is word het weer wat rustiger en kan ik weer normaal platoonen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mission completed! Reward:
Premium days added: 2
Vehicles added: T26E4 SuperPershing

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eWxiQJVe4sZNoFZfSKMpxQGM/medium.jpg

*O* oOo *O*

(Crew is crew uit m'n M7, die gaan over geruime tijd naar de T69)

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 23-05-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
http://forum.worldoftanks...pid__8153997#entry8153997
Hello!

So the event will end on 24th May, included (i.e. there will be battles on 24th evening).

And the event will end technically at these times:
Date:
2014-05-25

Last turn for VP crediting:
08:00 UTC

Event end:
09:00 UTC

This was made so the VPs earned coincides with the date and hour the event started.

Decept1on

[ Voor 7% gewijzigd door User op 23-05-2014 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Dus we hebben nog 2 cw avonden? Mooi.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
psychoclown schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 07:35:
[...]

Tis allen X2 xp. Of bedoelde je van te voren zodat je nieuwe tanks kan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
x2 credits zou anders ook wel eens een leuke special zijn.
250k credit potjes met een premium enzo :)

Tot een maand erna schiet iedereen nog 100% gold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Gisteren met GoT gewoon outclassed door RG. Ik denk niet dat dat iets waar we ons voor moeten schamen. Ze speelde gewoon heel straks. Wel ons overblijvende landje succesvol kunnen verdedigen en dus vanavond vol aan de bak om toch nog iets uit te bereiden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hmm, die SuperPershing is best geinig.. Maar een mobility buff zou welkom zijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Fid3lity schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:36:
Hmm, die SuperPershing is best geinig.. Maar een mobility buff zou welkom zijn :/
Dude die krijgt imho pas een buff als de tier 7 soufflaki td van de Duitsers een mobility buff krijgt.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Fid3lity schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:36:
Misschien als je SerB ervan weet te overtuigen dat de SuperPershing eigenlijk een stronk Russian tank is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

perpixel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 11:04:
Gisteren met GoT gewoon outclassed door RG. Ik denk niet dat dat iets waar we ons voor moeten schamen. Ze speelde gewoon heel straks. Wel ons overblijvende landje succesvol kunnen verdedigen en dus vanavond vol aan de bak om toch nog iets uit te bereiden :)
Mja dat gebeurt nou eenmaal, niets om je voor te schamen inderdaad, we hebben het verder deze week prima gedaan. Ben tot nu toe blij met de prestaties tijdens de campaign.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

27k fame, nog 1 winnende game en ik heb waarschijnlijk genoeg :)

Zitten wel paar zeurende apen bij zeg die meer dan genoeg hebben en toch blijven mekkeren... Kinderachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:20:

Zitten wel paar zeurende apen bij zeg die meer dan genoeg hebben en toch blijven mekkeren... Kinderachtig...
Gisteren ook een bij ons die in top 2500 zit... 'Ja ik moet vandaag wel spelen!' .... Gast...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:20:

Wij hebben ook van die gasten...

Of mensen die na 2 dagen al schreeuwen dat ze de tank toch al niet meer zullen krijgen, maar wel mee willen spelen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja ik heb ook wel dik genoeg i guess, twijfel er altijd wel aan tho, maar thats just me.

Sta de komende dagen alleen paraat als ik nodig ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19:02
User schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:40:
[...]
Of mensen die na 2 dagen al schreeuwen dat ze de tank toch al niet meer zullen krijgen, maar wel mee willen spelen. 8)7
Ik ben morgen ook weer terug uit Taiwan en ik ga er toch wel van uit dat jullie regelen dat ik die tank nog haal....... ;)

Maar inderdaad dat soort luitjes blijf je helaas altijd houden. Naar mijn idee moet je er of vol voor gaan en dan ook zorgen dat je de tijd er voor hebt of niet zeuren. De rest van het team zich aan laten passen aan wanneer jij toevallig tijd hebt lijkt me niet echt de goede manier :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wsLy schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 12:35:
[...]

Gisteren ook een bij ons die in top 2500 zit... 'Ja ik moet vandaag wel spelen!' .... Gast...
Echt he, alleen fc houd natuurlijk niet bij hoeveel die gasten daadwerkelijk hebben. Dusss die crybabies komen nog aan beurt ook...

Meest irritante is dat het vaak ook de nieuwe gasten die net in de clan zitten. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Snap ook niet zo goed waarom mensen deze tank zo belangrijk vinden. Hij is straks gewoon te koop. Voor mij is het vooral het kunnen zeggen dat ik met GoT een x aantal keer die tank heb kunnen halen, maar voor een goede clan lijkt me dat niet zo'n punt eigenlijk. Die hebben niks te bewijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

perpixel schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:21:
Snap ook niet zo goed waarom mensen deze tank zo belangrijk vinden. Hij is straks gewoon te koop. Voor mij is het vooral het kunnen zeggen dat ik met GoT een x aantal keer die tank heb kunnen halen, maar voor een goede clan lijkt me dat niet zo'n punt eigenlijk. Die hebben niks te bewijzen.
Mja hij komt op andere manieren ook beschikbaar, of dat direct via de shop is is nog niet zeker dacht ik.

Je kan em wellicht straks winnen bij bepaalde events net zoals een type 59.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dynosu schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 13:23:
[...]

Mja hij komt op andere manieren ook beschikbaar, of dat direct via de shop is is nog niet zeker dacht ik.

Je kan em wellicht straks winnen bij bepaalde events net zoals een type 59.
Een gratis tank winnen is altijd leuk :)

Moet zeggen lots of haters met mn type59... Daar zijn vel mensen jarloers op
Pak ik mn M6 premium, lacht iedereen me uit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:39
Welke tank kan je nou uiteindelijk winnen?
Pagina: 1 ... 26 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)