[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 32 Laatste
Acties:
  • 70.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 17:01
Ligt het aan mij of is iedere KAZNA speler die in tegen kom ingame een zeikerd? Zeker als ze in platoon spelen lijkt er wel een erecode aanwezig te zijn dat ze minstens 5 personen als noob moeten uitkakken & achteraf zelfs nog de tijd nemen om in een personal message nog wat cherry on top trashtalk toe te voegen... Boeit me niet echt en zeker op zondag avond wil ik gewoon wat rustig achteroverleunend wat shells afschieten... Tijd om die vuist uit hun kont te halen imo...

Waarom heb ik ook steeds meer het gevoel dat er met reports niks wordt gedaan? + er ontbreekt ook wel een optie om iemand achteraf te reporten... Al bij al had ik gisteren het gevoel alsof ik weer League of Legends aan het spelen was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mr_Size schreef op zondag 18 mei 2014 @ 18:48:
Victory!
Pearl River
T110E5
Experience received:3.642 ( x2) 80.607
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"

WN8: 6 212

Ging wel lekker, maar had niet verwacht Ace tanker te krijgen eerlijk gezegd. Wel veel close range fights uitgevochten, dus vandaar waarschijnlijk wat hogere xp dan ik had verwacht.

[afbeelding]

[afbeelding]

replay
Shit post ie een screenshot van deze match....

[disclaimer]Let niet op de score van de JP E100, verkeerde keuze in het begin en daarna te traag om nog een nuttige bijdrage te leveren..alhowel 99 dmg met 2 schoten is ook niet verkeerd :P [/]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Inrage schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:49:
Waarom heb ik ook steeds meer het gevoel dat er met reports niks wordt gedaan? + er ontbreekt ook wel een optie om iemand achteraf te reporten... Al bij al had ik gisteren het gevoel alsof ik weer League of Legends aan het spelen was...
Volgens mij kun je rechtsklikken op een naam bij de team score en dan reporten. Toch? Ja ik zit even op m'n werk dus ik kan niet ff snel een potje spelen om het te checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Istrilyin schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:00:
[...]

Volgens mij kun je rechtsklikken op een naam bij de team score en dan reporten. Toch? Ja ik zit even op m'n werk dus ik kan niet ff snel een potje spelen om het te checken...
Hij weet wel hoe het moet, eerder het gevoel dat er niets mee gedaan wordt.
Soms heb ik dat idee ook, maar boeie.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe komt die verekte MM aan zoveel debielen om in een team te steken . tier 7 spelen met een efficentie van onder de 400 :s .
ik ben ook ni goed en heb een heleboel tanks gespeeld die me niet liggen maar wtf .
ik stem toch voor een sanctie als je winrate en of efficientie te laag komen je terug max tier 2 a 3 mag spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Of spelers met 10k+ battles die nog dik in het WN8-rood staan.. Dat kan toch niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gezien het aantal dat ik er dit weekend gezien heb blijkbaar wel :) en dan liefst nog in platoon

van pure miserie de M8A1 terug bovengehaald en crew beginnen trainen . ding is met momenten hilarisch in zo een games . de cheater verwijten zijn ontelbaar :p
maar zo kan je ook eens in een tier 4 td high caliber halen in een tier 6 game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Frentik schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:59:
Shit post ie een screenshot van deze match....

[disclaimer]Let niet op de score van de JP E100, verkeerde keuze in het begin en daarna te traag om nog een nuttige bijdrage te leveren..alhowel 99 dmg met 2 schoten is ook niet verkeerd :P [/]
lol, ok laat ik dan zo eerlijk zijn te vermelden dat jij de pot ervoor 7K dmg had gedaan. Maar toen verloren we en was het voor mij persoonlijk geen goede pot ('maar' iets van 2,3K dmg) :p En deze pot wonnen we wel en haalde ik mijn ace ook nog ;)

/me mompelt iets met effective dmg doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fid3lity schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:31:
Of spelers met 10k+ battles die nog dik in het WN8-rood staan.. Dat kan toch niet..
Jawel, je ziet het bewijs iedere dag in WoT :)

Toppunt van gisteren was een match op himmelsdorf: Vier man AFK waarbij een 3-mans platoon met twee top tier heavies (T29 en IS) en een arty die zichzelf gelijk opblies omdat ie de map niet leuk vond. Sta je dus direct 0-5 achter.....
Mr_Size schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:45:
lol, ok laat ik dan zo eerlijk zijn te vermelden dat jij de pot ervoor 7K dmg had gedaan. Maar toen verloren we en was het voor mij persoonlijk geen goede pot ('maar' iets van 2,3K dmg) :p En deze pot wonnen we wel en haalde ik mijn ace ook nog ;)
Thx, die pot ging iets beter inderdaad ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Frentik op 19-05-2014 14:53 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-09 08:53

Vae Victus

Awesome God

perpixel schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:41:
Het ging erover dat jij aangaf een wn8 van 3500+ te hebben als je zou rerollen. Dat betekend dat je stats ineens een stuk hoger zouden zijn dan je huidige recent stats. Dat rijmde niet helemaal. Ik vroeg me af waar die groei ineens vandaan zou komen.
Ik heb ook zo mn ups en downs. Een paar weken terug zat ik nog op een wn8 van 3750 recent. Laatste tijd wat minder goede potjes gehad en wat grinds gedaan. Mn recent is nu een stuk lager :)
Verwijderd schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:17:
hoe komt die verekte MM aan zoveel debielen om in een team te steken . tier 7 spelen met een efficentie van onder de 400 :s .
ik ben ook ni goed en heb een heleboel tanks gespeeld die me niet liggen maar wtf .
ik stem toch voor een sanctie als je winrate en of efficientie te laag komen je terug max tier 2 a 3 mag spelen :)
Fid3lity schreef op maandag 19 mei 2014 @ 14:31:
Laat ik jullie meteen uit de droom helpen, daar heeft de MM niks mee te maken. Die match namelijk niet op player skills.

[ Voor 42% gewijzigd door Vae Victus op 19-05-2014 15:13 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12:34

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Hallo Tweakers,

Ik ben sinds vorige week begonnen met world of tanks en het is zeer zeker leuker dan ik in eerste instantie dacht. Ik uiteraard nog niet veel potjes gedaan (denk een stuk of 15 / 20 )

Ik heb de topicstart doorgelezen (waarvoor dank voor het opstellen, zeer behulpzaam) maar zit nog met een probleem. Na een potje of 7 (random) met wat verschillende tanks gespeeld te hebben, heb ik het idee dat ik redelijk overweg kan met het spel. Ook merk ik dat ik een redelijke bijdrage kan leveren in gevechten en daadwerkelijk tanks uitschakel. Natuurlijk wel alles in perspectief geplaatst met dat ik een noob ben.
Nu verder met het probleem. Ik wil me graag gaan doorontwikkelen met nieuwe tanks, upgrades, crew etc. Als ik door de menu's scroll met upgrades etc.. dan weet ik niet goed waar ik op moet letten. Ik speel momenteel voornamelijk met een Vickers medium mk2 Nadat de mk1 mij goed beviel. Verder dan dit weet ik niet goed te komen. Heb wel al iets geupgrade aan deze tank maar snap niet goed hoe ik verder moet.

Hoop dat jullie mij op weg kunnen helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Chrosser schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:14:
Hallo Tweakers,

Ik ben sinds vorige week begonnen met world of tanks en het is zeer zeker leuker dan ik in eerste instantie dacht. Ik uiteraard nog niet veel potjes gedaan (denk een stuk of 15 / 20 )

Ik heb de topicstart doorgelezen (waarvoor dank voor het opstellen, zeer behulpzaam) maar zit nog met een probleem. Na een potje of 7 (random) met wat verschillende tanks gespeeld te hebben, heb ik het idee dat ik redelijk overweg kan met het spel. Ook merk ik dat ik een redelijke bijdrage kan leveren in gevechten en daadwerkelijk tanks uitschakel. Natuurlijk wel alles in perspectief geplaatst met dat ik een noob ben.
Nu verder met het probleem. Ik wil me graag gaan doorontwikkelen met nieuwe tanks, upgrades, crew etc. Als ik door de menu's scroll met upgrades etc.. dan weet ik niet goed waar ik op moet letten. Ik speel momenteel voornamelijk met een Vickers medium mk2 Nadat de mk1 mij goed beviel. Verder dan dit weet ik niet goed te komen. Heb wel al iets geupgrade aan deze tank maar snap niet goed hoe ik verder moet.

Mijn eerste advies zou zijn om te kijken welke Tier10 tanks je uiteindelijk wil gaan spelen. De tank trees uit de TS kunnen je daarbij helpen en kijk anders op http://wiki.worldoftanks.com/Main_Page

De Vickers tanks lopen naar de Heavy lijn van de Britten. Erg leuke lijn, maar niet de meest 'noob friendly' lijn. Probeer anders ook eens de KV-1 lijn die leidt tot de IS-7.

Voor MKII is het upgrade pad: suspension --> turret --> gun. Van daaruit zsm door naar de MKIII ;)
Bovengenoemde link laat van heel veel tanks het upgrade pad zien, staat bij bijna elke tank onder het kopje 'Early Research'.

Over het algemeen geldt wel dat je vaak eerst de tracks moet unlocken, omdat de stock suspension andere upgrades zoals engine, turret en gun niet aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bekijk eens wat youtube filmpjes tussendoor
neemt wat tijd in beslag om door te hebben " wie wat waar en waarom "
nu al zeggen welke tanks je moet gaan spelen is moeilijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Tank upgrades & tank suggiesties, zie hierboven.

Wat ik 6.000 potjes geleden onderschatte was het belang van een goede crew. Als je net begint met de game maakt het niet uit en op low tiers ook niet echt. Maar later in de game heeft een 100% crew met 1 of 2 crew skills echt een enorme meerwaarde. Daarom zou ik in jouw plaats van zodra je weet welke tanklijn je wil spelen een 75% crew kopen (of 100% maar dan enkel als die in discount zijn en als je 100% zeker bent om er echt geld tegenaan te gooien) en die steeds meenemen naar de volgende tier. Dit zou ik doen vanaf Tier 4. Tegen dat je dan in een T8 tank zit zou je mits wat gelukt wel een crew met 1 skill moeten hebben, dit is dan bijvoorbeeld "Sixth Sense" op de commander en repairs ofzo op de rest van de crew. Skills als "Sixth Sense" veranderen het spel volledig (in jouw voordeel).

Op lange termijn is crew xp het meest kostbaarste bezit in WoT.

Je kan voorlopig wel de britten blijven spelen, de Matilda die er straks aankomt is een noobfriendly tankje met een leuk kanon er op (neem het snelvurende kanon er op dat snel vuurt en een hoge penetratie heeft).

Verder natuurlijk een beetje Youtube guides bekijken eventueel eens een Twitch stream bekijken en misschien ook p0st z'n modpack installeren. Je kan dan door de XVM mod zien wie in jouw team een goede speler is. Dan kan je die volgen en direct lezen wat de goede spots zijn, wel niet voor of net achtern hem je tank parkeren natuurlijk ;-) Ook als je zelf dood bent kan je nog wat met deze speler meekijken ofzo...

Maar vooral, veeeeeel spelen en kanaal van Gathering of Tanks joinen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:30
Niet zomaar in het wilde weg rond gaan schieten en op teamgenoten schieten. Dan doe je het al een stuk beter dan 90% van de beginners.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:25:
[...]

Mijn eerste advies zou zijn om te kijken welke Tier10 tanks je uiteindelijk wil gaan spelen.
Daar ben ik het niet echt mee eens. Na bijna 6K potten heb ik nog geen enkele Tier 10 in mijn garage staan. Bovendien heb je als noob geen benul welke Tier 10 je zou willen spelen. Je kent de game mechanics en characteristics van de tanks immers niet (genoeg). Ik zou eerder zeggen te focussen op tanks die in de lagere tiers noob friendly zijn. Misschien de US TD lijn of RU heavies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Thanks Mr_Size, XerberuZ en Inrage. Ik ga youtube videos bekijken en kijken welke tanks interessant zijn voor mij.

@TheBrut3, ja dat is me ook al een aantal keren opgevallen. Waardeloos!

Wat ik wel merk is dat ik meer van het medium/heavy tank type ben, alhoewel ik ook merk dat kleinere / snellere tanks ook vaak effectief zijn, is dat niet echt mijn speelstijl. Op eerstgenoemde wil ik dan ook gaan voortborduren. Alvast dank voor de hulp en ik ga me weer verder inlezen en verdiepen!

En bovenal verder spelen :)

[ Voor 3% gewijzigd door Chrosser op 19-05-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Heavy en medium word en wat later in het spel een héél groot verschil in speelstijl. En je hebt straks natuurlijk ook de tank destroyers en arties.

Leuke heavy line is die van de KV-1, ook redelijk vriendelijk. Zeker de KV-1S.
Kwa TD's is de USA lijn tot de tier 6 Hellcat ook leuk om te proberen, je krijgt dan redelijk sterke tanks.

Ik ben het ook zeer met Ed_L eens, je hoeft niet naar een tier 10 te rushen. Mijn hoogste tier is na 4.5k potjes ook nog tier 8. De tiers 5-7 vind ik persoonlijk het leukst, daar zitten al minder low lvl trollers in en in de hogere tiers verwachten mensen vaak teveel. Ik speel voor mijn lol en dat lukt voor mij het best in de tiers 5-7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ok, duidelijk. Waar zou ik mij het best met een beetje noob-friendly tank op moeten gaan richten in tier 3 en 4? Rekening houdend met mijn speelstijl tot nu toe?

Is het handig om alvast voor te sorteren op de USSR of USA? i.v.m. (de suggesties die gegeven zijn) overname van bepaalde upgrades?

[ Voor 30% gewijzigd door Chrosser op 19-05-2014 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Een speelstijl heb je nu nog niet echt; je bent pas 20 games onderweg. De beste tanks op Tier 4 zijn wat mij betreft de M8A1 (US TD) en Marder 38T (GER TD), maar ik ben dan ook fan van beweeglijke tanks met goede gun en weinig armor.

edit:
Wellicht is de PzIIIAusf. A en Pz III een mooie start voor je om e.e.a. te leren.

[ Voor 16% gewijzigd door Edmin op 19-05-2014 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Laatst online: 20-09 08:53

Vae Victus

Awesome God

Lees dit artikel eens. Alhoewel het niet helemaal de lading dekt heb je wel een idee wat de verschillende naties en tank lijnen inhouden.
http://rocketbrainsurgeon...nes-grinding-efficiently/

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Edmin schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:27:
Daar ben ik het niet echt mee eens. Na bijna 6K potten heb ik nog geen enkele Tier 10 in mijn garage staan. Bovendien heb je als noob geen benul welke Tier 10 je zou willen spelen. Je kent de game mechanics en characteristics van de tanks immers niet (genoeg). Ik zou eerder zeggen te focussen op tanks die in de lagere tiers noob friendly zijn. Misschien de US TD lijn of RU heavies?
Wat ik voornamelijk bedoelde is om niet blind aan een tank lijn te gaan beginnen om dan vervolgens op tier 5 of 6 te beseffen dat je deze lijn helemaal niet leuk vind. En dan is het dus zaak je even te verdiepen in de tank tree om te kijken waar de lijn naar toe gaat. Daar kan een Youtube filmpje bij helpen zoals hierboven gesuggereerd. Bijv. Jingles en Quickybaby hebben erg veel tank reviews gedaan van Tier10 tanks, dan krijg je als beginner een beetje een idee van de gameplay.
De RU heavies had ik ook al als tip gegeven btw ;) Maar imho is die lijn pas vanaf de KV-1 noob friendly. De T-28 en daarvoor de T-46 spelen echt compleet anders namelijk. Op echt lage tiers (t/m4) vind ik maar weinig tanks noob friendly. De Matilda is wellicht het makkelijkst om lang in te blijven leven, maar is door zijn traagheid ook weer beperkt tot een bepaalde speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

In de lagere Tiers is het vaan een onwijze FFA en behoorlijk hectisch. Ik vind het juist helemaal niet erg om er op Tier 6 achter te komen dat je een lijn niet meer wil spelen. In de lagere Tiers vlieg je toch zo door de tanks heen, dus is het niet zo erg. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Vae Victus schreef op maandag 19 mei 2014 @ 16:45:
Lees dit artikel eens. Alhoewel het niet helemaal de lading dekt heb je wel een idee wat de verschillende naties en tank lijnen inhouden.
http://rocketbrainsurgeon...nes-grinding-efficiently/
Mooi stukje idd! Over de grind naar de batchat:

The grind psychology is just horrible here, you play as a scout the entire way up, and are continuously beaten to the ground by routinely higher tier tanks until the 13 90 or Lorraine 40T

Dit kan ik alleen maar beamen. Beleef maar weinig plezier tot nu toe aan deze lijn, maar ik wil gewoon erg graag die batchat hebben. Zorgt er wel voor dat de grind wat lang duurt, want meer dan 3 potjes drama teams in de 13 75 kan ik niet aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

AMX 13 75 is een beest, sta na 22 potjes op 68%. Erg hard werken en erg skill driven. Maar zeer goed te doen.

Ach ja, ieder zo zijn tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik gedaan heb als beginneling (is nu al wel lang geleden, waardoor er veel minder verschillende naties/tanklijnen waren), is proberen alle Tier 5 tanken te unlocken, en daarna verder gaan in diegene die ik leuk vond. Je zal op deze manier niet snel in de hoge levels terecht komen, wat wel een voordeel kan zijn (want de enige toptier tank in je team op tier 9 met 1000 battles ervaring is zeer pijnlijk voor de rest van het team).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BTU_Natas schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:19:
AMX 13 75 is een beest, sta na 22 potjes op 68%. Erg hard werken en erg skill driven. Maar zeer goed te doen.

ShockWave schreef op maandag 19 mei 2014 @ 12:43:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Oke genoeg E-Peen van jou gezien de afgelopen 6 dagen, post nu eens iets wat anderen wel boeit en een grotere bijdrage oplevert aan het forum.. :N
Lijkt wel alsof je je stats qua forumposts ook aan het padden bent... :+
;)

Edit: excuses voor de dubbelpost :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
BTU_Natas schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:19:

Dat laatste sowieso, light tanks liggen me idd niet zo. Moet nog circa 10% naar SS toe, hopelijk gaat dat wel wat helpen.

Maar skill driven? Niet mee eens. Je bent 100% afhankelijk van je team of je een beetje een goed potje hebt. Heb ook al een stuk of 10 potjes gehad waar ik in T9 of T10 battles de meeste dmg heb gedaan. Dat soort potten verlies je altijd, want dat betekent dat de belangrijkste tanks uit je team geen reet hebben uitgevoerd. Je kan gewoon bijna nooit carrien in de 13 75, de top tiers zullen toch het leeuwendeel van de dmg moeten doen. Je bent zo door je 36 shells heen namelijk en er van uitgaande dat je alle 36 pent (wat een utopie is natuurlijk) kun je max 4,8K dmg doen. In een T10 match is dat grofweg de HP van 2 a 3 enemy tanks. Lang niet genoeg dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:47

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:28:
[...]
Maar skill driven? Niet mee eens. Je bent 100% afhankelijk van je team of je een beetje een goed potje hebt. Heb ook al een stuk of 10 potjes gehad waar ik in T9 of T10 battles de meeste dmg heb gedaan. Dat soort potten verlies je altijd, want dat betekent dat de belangrijkste tanks uit je team geen reet hebben uitgevoerd. Je kan gewoon bijna nooit carrien in de 13 75, de top tiers zullen toch het leeuwendeel van de dmg moeten doen. Je bent zo door je 36 shells heen namelijk en er van uitgaande dat je alle 36 pent (wat een utopie is natuurlijk) kun je max 4,8K dmg doen. In een T10 match is dat grofweg de HP van 2 a 3 enemy tanks. Lang niet genoeg dus.
:Y klopt als een bus! In tier VII/VIII games kun je nog echt het verschil maken door skill, ook als je team redelijk tot hard faalt. Maar IX en X games met daarin +50% tomatensaus zijn gewoon niet te winnen, ook al speel je 'als een unicum' :+

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

Oneens, De utopie van 36 pens met 36 shells kan ik beamen. 70%+ is wel goed te halen, reken zo'n 2500damage max.

Je kan veel meer met een tank dan spotten en schieten. Eindeloos schoten uitlokken, zodat je eigen "baddie team" alle tijd heeft de vijand uit te schakelen. (is er eentje)

In het begin de heavy lijn, ophouden door de voorste 2 tanks in hun tracks te schieten, kan je eigen team een enorm map voordeel geven. Taktische de boel onder controle houden is ook rol die je heel goed met deze tank kan doen.

Maar dat is hoe ik er mee speel. ik vind hem in iedergeval een stuk beter dan de 12t, want de kans om ge-oneshot gekilled te worden is veel kleiner in de 13-75 door de hogere hp pool.

En nee 100% winrate is niet te halen, maar om het een kansloos verhaal te noemen, niet naar mijn ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Verwijderd schreef op zaterdag 17 mei 2014 @ 16:50:
[...]

120mm pen, de Matilda :)

Momenteel 14 battles ermee gespeeld, maar ik vind het een zeer frustrerende tank. Ik heb het gevoel dat het een geweldige tank is voor slechte spelers, maar slechter word naarmate de speler beter wordt. Ik ga blij zijn als ik de churchill gegrind heb, en de Matilda kan verkopen.
Zal wel aan mijn onkunde liggen met lage tiertjes maar zo super uber ben ik er niet meer afgezien van wat super potjes. Daarentegen is de Matilda echt wel een goede tank en alleen maar beter in goede handen.
Lastige is dat de tank niet zo snel is en spelden prikkies geeft. Combineer dat met een trage traverse en geen zijkant armor maakt het een tank die beter tot zijn recht komt op een city map.
dynosu schreef op maandag 19 mei 2014 @ 09:09:
Dit weekend vrij weinig wot gespeeld, alleen campaign battles en 1 random :P
Ik moest verhuizen en werken dus ik heb van vrijdag tot en met vanavond geen tijd gehad.
Hopelijk kan ik vanaf morgen nog even alle CW's meepikken die er zijn zodat ik goed klim naar de top 6000. Na 2-3 battles op de derde avond stond ik vorige week al binnen de top 6000 en na 4 dagen maar 10 000 plekken gezakt, valt me mee.
Inrage schreef op maandag 19 mei 2014 @ 13:49:
Na de battle kun je prima reporten in je team score scherm.
p0st schreef op maandag 19 mei 2014 @ 17:30:
[...]

:Y klopt als een bus! In tier VII/VIII games kun je nog echt het verschil maken door skill, ook als je team redelijk tot hard faalt. Maar IX en X games met daarin +50% tomatensaus zijn gewoon niet te winnen, ook al speel je 'als een unicum' :+
Inderdaad, je mag al van geluk spreken als je enige support krijgt en die heb je nodig als Light tank zijnde.
Wanneer je een platoon ziet die stats-wise echt beneden peil is dan moet je je afvragen waarom je hoge tier Light tanks eigenlijk speelt ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vond de amx lijn een erg leuke grind! Vooral de tier 10 is de moeite, helaas moet je dan wel eerst door een 'hel' met de lorraine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6HSiZisi4gz7Rv46Wvekedgi/thumb.jpg

't is wel duidelijk welke tank me goed ligt :) en welke niet, zoals vanmiddag al verkondigd :r

Weer een moeizame avond gedraaid, 2 erg zure losses met de Obj 140, waarvan 1 veroorzaakt door een lagspike waardoor ik het water in rij en verdrink :( Anders hadden we die pot vrijwel zeker gewonnen. De Obj 140 blijft toch 1 van mijn ongelukstanks (2 potjes gespeeld, waarvan wéér 1 in de fik :X), maar ik vind hem wel steeds leuker om te spelen. In beide losses ook vrij veel assisting dmg en zelf ook redelijke dmg weten uit te delen, maar winnen mag ik er blijkbaar niet mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr_Size op 19-05-2014 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Vae Victus schreef op maandag 19 mei 2014 @ 15:10:

[...]

Laat ik jullie meteen uit de droom helpen, daar heeft de MM niks mee te maken. Die match namelijk niet op player skills.
[video]
Ik had het niet over de MM, enkel over spelers met 10k+ battles en een rode WN8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Pssst.
We hebben land in de event map :D

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Fordox schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:11:
Pssst.
We hebben land in de event map :D
Goed bezig :D
Helaas zelf te druk om mee te kunnen helpen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
solique schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 08:49:
Goed bezig :D
Helaas zelf te druk om mee te kunnen helpen :-(
Ach, ze hebben geen hulp nodig :) Inmiddels is er een vast clubje van circa 20 man die echt kans maken op de gift tank, dus die spelen zo veel mogelijk. Zodra je een paar dagen niet speelt maak je al geen kans, je moet echt praktisch elke dag spelen. Logisch dus dat er mensen voorrang krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Mr_Size schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:02:
[...]

Ach, ze hebben geen hulp nodig :) Inmiddels is er een vast clubje van circa 20 man die echt kans maken op de gift tank, dus die spelen zo veel mogelijk. Zodra je een paar dagen niet speelt maak je al geen kans, je moet echt praktisch elke dag spelen. Logisch dus dat er mensen voorrang krijgen.
Goed om te horen.
Wist toch al dat kans op tank niet aanwezig was, kan te weinig aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

We gaan nu ook zoveel mogelijk aanvallen zolang we nog op de map staan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-09 09:52
Mooie prestatie, hopelijk kunnen jullie 'm lang genoeg vasthouden om die plekken voor de tank te garanderen!

Ik ben er voor mezelf nog niet helemaal zeker van dat ik de tank krijg, zeker gezien de planning komende dagen met verhuizen... Misschien vanavond nog twee of drie battles proberen mee te pakken en dan maar hopen :).

[ Voor 5% gewijzigd door Riegah op 20-05-2014 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

We zijn de top 4000 al binnen gedrongen in fame rank. Ik geef ons nog wel een aardige kans op die tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Van vrijdag tot gister geen tijd gehad voor cw. Dus denk niet dat ik het ga redden.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Gisteren deed bij ons iemand voor het eerst mee, staat nu reeds op plek 6140. Er lijkt dus nog veel mogelijk zolang je maar in 't team terecht komt (en wint).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Bij een owners battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Krijg nu een beetje spijt dat ik mijn plek heb afgestaan gisteravond.......
Maarja heb rest vd week niet de mogelijkheid meer om te spelen.... ;w

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
ShockWave schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:23:
Krijg nu een beetje spijt dat ik mijn plek heb afgestaan gisteravond.......
Maarja heb rest vd week niet de mogelijkheid meer om te spelen.... ;w
Wat zei je gisteren ook alweer toen je eruit ging? "als jullie er nu uitvliegen dan was het iig niet mijn schuld". Werkt dat ook de andere kant op? want dan weet ik waarom we vorige dagen nog niet geland zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
perpixel schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 10:30:
[...]

Wat zei je gisteren ook alweer toen je eruit ging? "als jullie er nu uitvliegen dan was het iig niet mijn schuld". Werkt dat ook de andere kant op? want dan weet ik waarom we vorige dagen nog niet geland zijn :+
Afbeeldingslocatie: http://media.animevice.com/uploads/0/5602/391174-must_not_feed_the_troll_super.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
I'll feed it!

Het waren je eigen woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice nice, keep it up guys! :)

Zelf @ 4200, komt wel goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15:41

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren potje Lakeville met de Hellcat.
Pak van onderen het paadje langs het water met rechts de stad.
Sta mooi op de verhoging lui te spotten, vervolgens gaat er een noob hellcat achter me staan zodat ik geen kant op kan. Gespot en … dood.
Jeej, wat zijn er soms een domme lui, niet normaal.

Laatst op was ik lekker aan het spotten in mn pz1c, gaat er iemand 2m achter me staan in het open…. Gespot… en dood.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 09:47:
Van vrijdag tot gister geen tijd gehad voor cw. Dus denk niet dat ik het ga redden.
Heh, ben je dus niet de enige Cold ;)
Wie weet kan het nog, ik ga nog een paar dagen bikkelen in CW in ieder geval. Wel weinig tijd maar dan focus ik me enkel op CW en niks anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Ik heb nog 2 vraagjes, ik ga vandaag mijn nieuwe macbook retina ophalen. Nu heb ik even gegoogled of het mogelijk is om world of tanks hierop te spelen. Ik heb inmiddels een stappenplan gevonden via de site van world of tanks. Waar ze aangeven dat ze geen ondersteuning bieden maar het wel leuk vinden dat het mogelijk is ook op de mac te spelen.

Heeft iemand ervaring of het goed werkt op de mac? en is het een beetje te spelen op een normale resolutie met een iris gpu chip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 12:25:
[...]

Heh, ben je dus niet de enige Cold ;)
Wie weet kan het nog, ik ga nog een paar dagen bikkelen in CW in ieder geval. Wel weinig tijd maar dan focus ik me enkel op CW en niks anders.
Ja denk dat ik ook alleen cw ga doen. Ben in principe uit het 3v3 team gestapt. Dus dat zal ik donderdag waarschijnlijk niet spelen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Jullie hebben natuurlijk het geluk in clans te zitten waar het met wat minder effort te doen is. als je vanaf nu gewoon 2 battles op de map per dag kunt spelen. Zie ik niet in waarom je het niet zou halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Chrosser schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:15:
Ik heb nog 2 vraagjes, ik ga vandaag mijn nieuwe macbook retina ophalen. Nu heb ik even gegoogled of het mogelijk is om world of tanks hierop te spelen. Ik heb inmiddels een stappenplan gevonden via de site van world of tanks. Waar ze aangeven dat ze geen ondersteuning bieden maar het wel leuk vinden dat het mogelijk is ook op de mac te spelen.

Heeft iemand ervaring of het goed werkt op de mac? en is het een beetje te spelen op een normale resolutie met een iris gpu chip?
Ik speel het zelf ook op een macbook, maar dan de laatste non-retina versie. Deze heeft een iets betere grafische kaart. Bij mij draait de game met alles op high op ongeveer 40 fps.
Ik draai echter wel gewoon via een bootcamp windows partitie en niet via de methode die jij hebt gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
wsLy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:15:
[...]

Ja denk dat ik ook alleen cw ga doen. Ben in principe uit het 3v3 team gestapt. Dus dat zal ik donderdag waarschijnlijk niet spelen.
Jammer dat je eruit bent, te weinig tijd? Vorige week kon ik weer mee doen en hadden we twee zure matches die we eigenlijk hadden weggegeven. Je merkt het in 3v3 altijd meteen zodra één iemand zijn dag niet heeft :)
perpixel schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:17:
Jullie hebben natuurlijk het geluk in clans te zitten waar het met wat minder effort te doen is. als je vanaf nu gewoon 2 battles op de map per dag kunt spelen. Zie ik niet in waarom je het niet zou halen.
Ja wat ik gisteren ook al zei, wat serieuze battles meepikken op een avond en het zal vrij vlot gaan lijkt me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
psychoclown schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:31:
[...]

Jammer dat je eruit bent, te weinig tijd? Vorige week kon ik weer mee doen en hadden we twee zure matches die we eigenlijk hadden weggegeven. Je merkt het in 3v3 altijd meteen zodra één iemand zijn dag niet heeft :)

[...]
Nee, heb het ook al tegen mab en delert gezegd hoe het zit. Zal je straks wel even een PM sturen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Laatst online: 23-08 10:11
Ik ben gewoon verliefd geworden op de Duitse fantasie tankjes, Rhm-Borsig & Waffentrager Pz. IV. Wat een lelijke maar heerlijke beesten, met de tier x gun heb je one shot one kill bijna constant gewoon,

Afbeeldingslocatie: http://th06.deviantart.net/fs70/PRE/f/2013/315/4/0/waffentrager_auf_pz_iv_by_requin789-d6twhdm.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vedrano schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:58:
Ik ben gewoon verliefd geworden op de Duitse fantasie tankjes, Rhm-Borsig & Waffentrager Pz. IV. Wat een lelijke maar heerlijke beesten, met de tier x gun heb je one shot one kill bijna constant gewoon,

[afbeelding]
Welke tanks schiet jij dan op... Dan doel ik op de laatste zin... En welke gun? 12,8 of 15cm?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Laatst online: 23-08 10:11
Tieren V > VII, die tref je genoeg met de Rhm-B. Als ze al beetje schade hebben maak jij het met 1 schot haast altijd af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Tier 5 scouts, ja... maar ik ben nog geen T49 tegen gekomen in mijn WaffleBaker hoor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Vedrano schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:42:
Tieren V > VII, die tref je genoeg met de Rhm-B. Als ze al beetje schade hebben maak jij het met 1 schot haast altijd af.
lol... facepalm?
Edmin schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:55:
Tier 5 scouts, ja... maar ik ben nog geen T49 tegen gekomen in mijn WaffleBaker hoor! ;)
Jawel maar je kon ze niet spotten ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Inrage op 20-05-2014 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
ik heb nu beals mod geinstaleerd.
ik heb eerst Postmod geprobeerd maar hij gaf de iconen van de tanks niet weer zodat ik redelijk blind was.
maar bij Postmod kon je wel zien wie mij damagede ipv alleen een getal.
ik zou dat graag hebben maar ik weet niet hoe.

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik zou een damagepanel mod installeren als
ik jou was.
Ik gebruik dat namelijk ook.

Of probeer mijn modpack eens :)
http://www.gatheringoftan...viewtopic.php?f=59&t=3501

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia666
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-04 21:43
Fordox schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:24:
Ik zou een damagepanel mod installeren als
ik jou was.
Ik gebruik dat namelijk ook.

Of probeer mijn modpack eens :)
http://www.gatheringoftan...viewtopic.php?f=59&t=3501
kijk http://i58.tinypic.com/2vvs93p.jpg

linkerkant is postmod waar een damagepanel in staat
rechts is hoe het nu is

weet jij toevallig de juiste bestanden die ik moet verplaatsen ?

Case Xpredator Black E , I7 3930K @4.6 (H100I) , 3090 Suprim X, Msi X79 G65-8D ,16 Gb Corsiar Veng. 1600 Mhz, 980pro 1TB, 1TB&512 GB 850 Pro WD Black 4TB , CM V1000 (PC2 3570K 6GB 3090 ,240 GB ssd) (Dell e6540@8790M)(Dell xps15 9560)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Gekocht:
'Bat.-Châtillon 25 t' succesvol aangeschaft. Uitgegeven credits: 6.100.000.

mn tweede :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14-09 09:56
Holy Shit Balls!

Die Jagdtiger doe ik dus never nooit weg :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/mGZLJYC.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door sc0ut84 op 20-05-2014 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Laatst online: 18-09 10:57
Doen jullie het allemaal voor de stats of het plezier?

Er heerst hier een ontiegelijke stats freak sfeer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Welkom bij GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33
rgras schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 21:15:
Welkom bij het WoT topic op tweakers.net.
Fixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
toro36 schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 20:43:

Een combinatie van... Ik heb plezier in het spelen van dit spel samen met mensen die ik ken of heb leren kennen. Via dit spel heb ik dus ook veel contact met deze personen en een gedeelte heb ik ook al in real life ontmoet. Echter wil ik ook winnen en mijzelf altijd verbeteren, vandaar dat ik ook op stats gericht ben.

Edit// wederom geen cw voor mij.
Ik sta momenteel net voorbij Zwolle met de vrachtwagen, morgenvroeg in Leeuwarden lossen. Met een beetje geluk ben ik tegen een uur of 6-7 thuis morgenavond.
Ze hebben hier in ieder geval lekker bier en pannenkoeken, me is happy :D

[ Voor 20% gewijzigd door wsLy op 20-05-2014 21:50 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01

Ik ben een 100% statsnoob. Heb zelf mijn account gereset. Maar dat kwam voornamelijk omdat ik toch geen plezier meer had in het spel. Nu kan ik te minste nieuwe goede doelen voor mezelf stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 20-09 07:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dr34m3dd schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:00:
[...]

Ik ben een 100% statsnoob. Heb zelf mijn account gereset. Maar dat kwam voornamelijk omdat ik toch geen plezier meer had in het spel. Nu kan ik te minste nieuwe goede doelen voor mezelf stellen.
En nog steeds een noob :+ <3

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Geen van beiden, ik doe het primair voor de grinds :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
wsLy schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 23:23:
[...]

En nog steeds een noob :+ <3
Gelukkig weet ik teminste hoe ik de Löwe moet researchen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
50 battles Löwe n00b!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Beide maar bovenal moet het laatste de boventoon voeren :)

Gisteren 4 CW matches kunnen meepikken en daarbij zo'n 6k fame points bij elkaar gesprokkeld. Ik zit nog genoeg plaatsen van een top 6000 maar wel zo'n 6000 plaatsen opgeschoven. Vanavond weer zo'n dag en ik sluit weer aan! :)

Weer tijd gehad om wat replays te recorden, vanavond nog weer een aantal dus er valt weer wat te kijken.
Toevallig weer een Foch en PTA games :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
Sinds gisteren is plek 6000 ongeveer 3k FP opgeschoven, is het dan veilig te concluderen dat met nog 4 dagen te gaan, je ongeveer 30k FP in totaal nodig hebt?

Enige wat ik zo kan bedenken dat het nog hoger kan maken is dat de raiding-clans laatste dagen vol voor FP gaan... maar strijd om plek 1 is nog verre van beslist en qua gold loont het ook nog wel om zo hoog mogelijk te eindigen als clan.

Was overigens wel aardig om de lijst een paar dagen aan te voeren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Riegah op 21-05-2014 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10-2014
Vedrano schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 14:58:

[afbeelding]
Jaaah heerlijke tanks, loop er de laatste tijd lekker mn stats mee te boosten:

http://www.vbaddict.net/b...trager-165649601447748814

hier een leuke replay, let alleen maar niet op het einde, ik rij per ongeluk iets te hard van de heuvel... 8)7 Anders was het zeker een Tank Ace geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003

Wij verbeteren onze stats met plezier :)

Zo goed? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
vissie003 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:46:
[...]

Zo goed? 8)7
+1 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vissie003 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:46:
[...]

Zo goed? 8)7
+2 :+

Moet zeggen, CW is niet altijd voordelig voor je stats :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
t

crap, hoe verwijder ik dit? :P

[ Voor 193% gewijzigd door vissie003 op 21-05-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Riegah schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 09:18:
Sinds gisteren is plek 6000 ongeveer 3k FP opgeschoven, is het dan veilig te concluderen dat met nog 4 dagen te gaan, je ongeveer 30k FP in totaal nodig hebt?

Enige wat ik zo kan bedenken dat het nog hoger kan maken is dat de raiding-clans laatste dagen vol voor FP gaan... maar strijd om plek 1 is nog verre van beslist en qua gold loont het ook nog wel om zo hoog mogelijk te eindigen als clan.

Was overigens wel aardig om de lijst een paar dagen aan te voeren :)
30k was ook waar wij ongeveer op uit kwamen, maar hou er rekening mee dat de laatste dagen een hoop clans ook die mensen tussen de 10 en 6 duizend nog even gaan proberen de top 6000 in te krijgen. Rond dat gebied zal dan nog veel verschuiving zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
Ik heb de laatste weken last van het feit dat ik gewoon niet kan winnen.

Heb de laatste week iedere dag 2000+ WN8, maar constant maar rond de 40% winrate, ben ik gewoon niet goed genoeg of zijn mijn teams gewoon niet te redden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
je hebt de laatste week 2080 wn8 en 51% winrate(als vissie003 ook je in game naam is). ook zijn veel van die potjes rhm potjes. Ik kan me voorstellen dat je deze redelijk passief speelt en je dus wel je damage doet, maar deze op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd.

(wachten tot het laatst en je team al dood is om al schietend mee onder te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
perpixel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:15:
je hebt de laatste week 2080 wn8 en 51% winrate(als vissie003 ook je in game naam is). ook zijn veel van die potjes rhm potjes. Ik kan me voorstellen dat je deze redelijk passief speelt en je dus wel je damage doet, maar deze op de verkeerde plaats op de verkeerde tijd.

(wachten tot het laatst en je team al dood is om al schietend mee onder te gaan)
Ik heb vooral last van het feit dat ik niet goed presteer onder druk, als de game spannend begint te worden zeg maar, dus een game echt redden zit er niet altijd in ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Adrenaline heet zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Klinkt alsof FC worden wel iets voor jou is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

In CW gaat het best trouwens, sta nu dik in de top 6000 voor fame points.

Hoop dat we dit met GOT door kunnen zetten. Ben trots op onze clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
Is ook de reden dat ik nog nooit een Kolobanov's Medal heb gehaald |:(

Een van mn voorgaande reacties bevat ook een replay, daar kan je heel goed zien wat er gebeurd T_T

[ Voor 19% gewijzigd door vissie003 op 21-05-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
dynosu schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:22:
In CW gaat het best trouwens, sta nu dik in de top 6000 voor fame points.

Hoop dat we dit met GOT door kunnen zetten. Ben trots op onze clan :)
Vanavond zal het er wel om hangen. Dit wordt 1 van de drukste cw avonden die we tot nu toe hebben gehad ;) (wil verder niemand onder druk zetten ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

perpixel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:30:
[...]

Vanavond zal het er wel om hangen. Dit wordt 1 van de drukste cw avonden die we tot nu toe hebben gehad ;) (wil verder niemand onder druk zetten ofzo)
Gewoon de beste battles kiezen voor ons en daar ons best doen, meer dan dat kan je toch niet.

We maken er gewoon het beste van pixel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

We hebben op zn minst al 2 battles staan, alleen ben ik wel bang dat ze tegelijk kunnen zijn. Misschien kan ons 2e team dan nog in de top 6000 komen :)

Momenteel sta ik op plekje 3387 en heb ik geen dagen waarop ik niet kan spelen. The tank is mine :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
Zal ik ook switchen naar GOT? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Fordox schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:35:
We hebben op zn minst al 2 battles staan, alleen ben ik wel bang dat ze tegelijk kunnen zijn. Misschien kan ons 2e team dan nog in de top 6000 komen :)

Momenteel sta ik op plekje 3387 en heb ik geen dagen waarop ik niet kan spelen. The tank is mine :D
we moeten gewoon doorgaan zoals we nu gaan en dan krijgen aardig wat mensen in onze clan die tank.

Ik sta qua klassement ook rond 3500 ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
vissie003 schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:24:
[...]

Is ook de reden dat ik nog nooit een Kolobanov's Medal heb gehaald |:(

Een van mn voorgaande reacties bevat ook een replay, daar kan je heel goed zien wat er gebeurd T_T
Dat probleem heb ik ook. De eerste paar potjes zit ik veel te gespannen. En ik leg de lat veel te hoog voor mezelf. Ik moet goed presteren, terwijl ik daar simpelweg de skills en ervaring niet voor heb. Ik wil namelijk niet de reden zijn dat mijn team het potje verliest. :+

En dan heb ik zo'n potje waarbij de adrenaline toeslaat en dan is het superintens en lijkt het vette actie. En als ik dan later de replay terugkijk zie je alleen een noob die zeer lomp de makkelijkste schoten finaal mist. :')
perpixel schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 10:22:
Klinkt alsof FC worden wel iets voor jou is ;)
Wat is FC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Field commander. Je leid dan een groep mensen in een battle (zoals een tank company of een clan war).
Lekker veel druk en je moet elke stap voor iedereen apart bedenken bijna terwijl iedereen op je rekent :P

Pagina: 1 ... 25 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)