[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 32 Laatste
Acties:
  • 70.006 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DanielWW2 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 15:20:
[...]

Als het ongeveer hetzelfde is als de T-34-85 naar de T-43 dan overleef ik het wel. Over het algemeen krijgt menig tegenstander een of twee schoten in mijn Cromwell als hij geluk heeft en het zijn nog wel eens schoten op de turret omdat de romp gewoon te laag voor ze is. Meestal is het alleen gewoon een kansloze slachting. Het beetje mobiliteitverlies compenseer je omdat je nu tegen veel meer lompere tanks speelt en dus meer moet circelen. Voor het ultieme plezier van een Hellcat circlenen hou ik mijn Cromwell gewoon. Ik was in het begin geen fan van de tank maar die tank is echt op mij gegroeid. 3 a 4 kills/1500 damage is nu vrij standaard geworden als een game. Z'n heerlijke tank is die Cromwell. :D

Verder lijkt die 12 graden gundepressie mij ook wel wat. ;)
Ennn niet alleen enhanced gunlaying drive, ook een vertical stabilizer >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

wsLy schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:31:
Dankzij teambattles en een aantal goede x5's ben ik toch goed opgeschoten met de grinds. Alleen UK, Japan en Duitsland vergen veel werk... Japan heb ik alleen een t5... Pff en niet echt mijn favoriete tank... Bij de Duitsers moet ik de Tiger nog terugkopen.

Denk wel dat ik de missie ga halen, dat zal geen probleem zijn.
Die T5 jap vond ik nog best te doen. Heb de grind er gelijk door afgerond. O+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 13:22
JPvdB schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:43:
Ke-Ho is inderdaad een leuk tankje. Die gebruik ik ook samen met de Tier 4 en 5 mediums. De Tier 5 is ook wel aardig met de top gun. Na de super pershing actie ga ik toch eens zorgen dat ik altijd voor elk land minimaal 2 leuke tanks tussen tier 4 en 8 in de garage heb staan met een goede crew. Er zullen nog wel meer premium tank acties gaan komen. :p
Als je top tier bent kan je er games mee carry- en. Afgelopen 2 dagen 4x mastery gehaald en 5x top gun, waarvan 1 radleys (als je die op die tier kon krijgen). En in tier 5 of 6 games kan je gewoon zeer nuttig zijn doordat je gun echt heel goed is met maar ca. 2,2 sec reload en een goede pen.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:19
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JSz4nOX.jpg

tl;dr voor de mensen die geen Duits kunnen:
Tanks (o.a. Tiger II) met houtgasgeneratoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:06

p0st

Dutch Reefer

Inrage schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:10:
[...]
Idem... ik had in het begin van de week nog 67% WR met een WN8 van boven de 3000... Daarna niks meer, ook performance in CWs was nihil, ... Tijd voor een WoT break denk ik.
Teveel verschillende tanks spelen om toch maar die x5 te krijgen helpt niet. Franse & Japanse tanks spelen om de missie te halen helpt nog minder... 'k hoop nu dat ik de SP nog kan halen en dat die nog een beetje leuk is.
Ik twijfel ook of ik misschien een break moet gaan nemen van een paar weken (of langer). Ik merk sinds een paar weken dat WoT mijn humeur begint te beïnvloeden en dus ook mijn dagelijkse leven, en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling... Of ik moet ergens een modus zien te vinden, en gewoon een paar keer per week een paar platoontjes spelen met tanks die ik leuk vind. Dat betekent echter weer dat ik niet meer actief ben voor CW e.d. waardoor ik vind dat ik mijn positie in [GOT] op moet geven... Choices, choices...

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22-08 14:09
p0st schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:42:
[...]

Ik twijfel ook of ik misschien een break moet gaan nemen van een paar weken (of langer). Ik merk sinds een paar weken dat WoT mijn humeur begint te beïnvloeden en dus ook mijn dagelijkse leven, en dat lijkt me niet helemaal de bedoeling... Of ik moet ergens een modus zien te vinden, en gewoon een paar keer per week een paar platoontjes spelen met tanks die ik leuk vind. Dat betekent echter weer dat ik niet meer actief ben voor CW e.d. waardoor ik vind dat ik mijn positie in [GOT] op moet geven... Choices, choices...
CW en TC vind ik persoonlijk altijd anders dan randoms, gezellig op TS en met teamwork de vijand proberen te verslaan. Als je randoms niet meer zo goed trekt ga dan poosje alleen tanks spelen die je echt leuk vindt (dus even stoppen met grinden ofzo) en doe gewoon veel platoons met GOT-ers zodat je tussendoor ook lekker kan ouwehoeren en elkaar kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:01
Volgens noobmeter zijn er nog 15 mensen in GOT die al 30 dagen of meer niet meer gespeeld hebben, dus zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker ;)

Mijn strategie is nu zien of er iemand wil platoonen, nee? Dan geen WoT vanavond.

Misschien komt dat zelfs door die 6 maand premium die ik gekocht heb. Dan is er toch onrechtstreeks een druk om daar het meeste uit te halen. Aan de andere kant als ik WoT niet speelde dan gaf ik wel veelvoud van die 50€ uit aan andere games die ik na een week niet meer speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
Inrage schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:49:
Volgens noobmeter zijn er nog 15 mensen in GOT die al 30 dagen of meer niet meer gespeeld hebben, dus zo'n vaart zal het wel niet lopen zeker ;)
Noobmeter klopt niet altijd, de laatste 30 dagen heb ik ineens ook geen stats terwijl ik echt wel regelmatig speel:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zeg, wat is dit nou? Gewoon weer meer samen platoonen! Waar was je gisteren? Zo te zien heb je wel gespeeld, maar ik zag je niet online staan.. Ik heb 's avonds t/m 22.30 gespeeld, dus toch wel het grootste deel van de avond.. Wellicht vanavond even kijken of we onze stats op de Obj 140 kunnen verbeteren? ;)

Gisteren ging WN8 wise ook dramatisch trouwens, RNG was niet zo lief voor mij. Een paar TC's gedaan met GOT, 3x op rij volledig ingezoomd met de Borsig een stilstaande amx gemist. Shell vloog er dwars doorheen :s Hopelijk gaat t vanavond weer beter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Als ik die SuperPershing challenge heb voltooid ga ik wellicht ook even wat anders doen. Dat grinden begint zo langzamerhand een beetje vervelend te worden :/ Ik tel elke dag alleen maar af tot ik alle dubbels heb gedaan, dat werkt ook niet bepaald motiverend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Mr_Size schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:57:
[...]

Gisteren ging WN8 wise ook dramatisch trouwens, RNG was niet zo lief voor mij. Een paar TC's gedaan met GOT, 3x op rij volledig ingezoomd met de Borsig een stilstaande amx gemist. Shell vloog er dwars doorheen :s Hopelijk gaat t vanavond weer beter..
Had ik eergisteren op mijn E4, 3x op 50-100 meter volledig geaimed op grote targets geschoten maar ze leken er wel doorheen te gaan.. hoorde anderen er ook al over, op zulke momenten had ik de server aim wel aan willen hebben :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
[...]
Ach, ik heb dit weekend al mijn gold er doorheen gejast omdat ik ook bang ben dat ik het over 6 maanden misschien niet meer speel. Dus ik heb nu een FCM 50t, Jagdtiger 8.8 en AT-15A er bij gescoord, de 310 dagen prem. abbo had ik nog staan. Het lijkt misschien wat fanatiek maar ik heb liever nu nog plezier er van dan dat ik over 6 maanden niet meer wil spelen en nog een berg goud heb liggen. Moet ik wel zeggen dat ik al eens eerder zo'n actie heb gedaan en ik speel het nog steeds, maar wel soms met een pauze van een aantal weken.

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

redwing schreef op maandag 12 mei 2014 @ 06:52:
[...]

Ik weiger terug te trekken achter mijn eigen basis ;) (en ja, daar moet ik soms serieus heen wil ik achter mijn team uit komen.)
Ik trek terug achter mijn eigen arty als het moet. Als voor de win de arty van mijn team dood moet dan is dat een offer dat ik wel wil maken. >:)
Ik werd gisteren bijgehouden door een T-150 toen ik deze probeerde te circelen. Tracte hem en toen kwam ik er alsnog voorbij en bam 800hp weg en dood dankzij een arty. :')
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 09:58:
Ennn niet alleen enhanced gunlaying drive, ook een vertical stabilizer >:)
V-stab zit er al op. En als ik de tracks heb dan komt er ook een GLD op omdat ik echt als een bezetene schiet in de Cromwell en dan gaat dus niet veranderen in de Comet. :D
User schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:32:
[afbeelding]

Een van de ietwat unieke projecten ja. Totaal niet nodig geweest als de Nazi's even hadden nagedacht en de volgende stappen hadden gedaan in de jaren 1930...
-Bouw geen slagschepen omdat die veel te veel staal,mankracht en geldkosten en als ze op zee gaan de Britten ze gaan afslachten. Iets met Bismarck. O-)
-Ook geen vliegdekschepen omdat B niet eens is afgemaakt en Graf Zeppelin vrij nutteloos was met zijn 95% compleet voor zo ongeveer de hele oorlog. 8)7
-Gooi al dat staal en geld in de bouw van een paar Synthetische brandstoffabrieken.
-Gooi niet iedereen welke in de Duitse kolenindustrie werkte in het leger zodat je daadwerkelijk kolen hebt welke je kan omvormen tot olie. Dan kan je de kolen ook gebruiken om Zweden te betalen welke kolen willen voor hun ijzer. Je kan vanaf de zomer van 1940 de Franse staalindustrie en ijzermijnen inzetten waardoor je veel meer staal kan maken wat je nodig hebt als je zo nodig ook de Sovjets wil slopen en het wil volhouden tegen de Britten. Dan wou Roemenië voor hun olie kolen of wapens hebben welke je nu kan leveren.

Klinkt logisch hé?
Zo slim waren de Nazi's alleen niet. Maar goed ook anders spraken we nu Nazi Zombie. (laatste dagen ook de South Park game weer eens gespeeld) :P

Een andere leuke was de gasturbine voor onder andere de Panther. Krijg je een turbopanther. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Verdomme, per ongeluk de UK grind afgemaakt :+ Had een zeer lekker potje in een full ops AT 7 als top tier, dan krijg je dat :/ Een x2 van 3.438 (ik hoopte op iets <3k)

Nou, zo dan:

China41.838
France56.896
GermanyFinished
UKFinished
USA72.271
USSR72.239
Japan45.631
DanielWW2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:13:
[...]

Ik werd gisteren bijgehouden door een T-150 toen ik deze probeerde te circelen. Tracte hem en toen kwam ik er alsnog voorbij en bam 800hp weg en dood dankzij een arty. :')
Nog stock? En hoever is je crew inmiddels? Ik heb mijn Cromwell crew in ieder geval daar gelaten, dus moest opnieuw beginnen met 75% crew (zit inmiddels op 82% :+ ). Verwacht wel dat de Comet wat leuker wordt indien full ops, maar so far.. :/

[ Voor 142% gewijzigd door Fid3lity op 12-05-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:49
juist ja en dit gebeurt dus met mijn PC, de cores die niet gebruikt worden door WoT zelf worden voor 100% volgetrokken met alle heibel vandien.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
[...]

Zeg, wat is dit nou? Gewoon weer meer samen platoonen! Waar was je gisteren? Zo te zien heb je wel gespeeld, maar ik zag je niet online staan.. Ik heb 's avonds t/m 22.30 gespeeld, dus toch wel het grootste deel van de avond.. Wellicht vanavond even kijken of we onze stats op de Obj 140 kunnen verbeteren? ;)
Jullie mogen mij ook altijd poken voor object 140 platoon, vind ik leukste tier X-en die ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[...]

Gisteravond van 23:00 tot 01:00, toen maar gestopt uit droefenis ;(

Ja dat zijn wel de leukste kanten van WoT, platoonen met clanmates/vrienden. Misschien moet ik idd net als Inrage alleen maar spelen in platoon of anders besluiten niet te spelen, dan is de RNG net 1 of 2 personen minder dan in randoms en kun je fatsoenlijk een tactiek bepalen :9

Vanavond Obj. 140 platoon is een deal!
x-cessive schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:36:
Jullie mogen mij ook altijd poken voor object 140 platoon, vind ik leukste tier X-en die ik heb
Dat wordt dus 3x Obj. 140 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks de verschrikkelijke teams tijdens het x5 weekend, toch goede prestaties gehad (in tegenstelling tot mijn gewoonlijke x5-weekends prestaties met <40% WR) :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/210BMWG.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:07:
Ondanks de verschrikkelijke teams tijdens het x5 weekend, toch goede prestaties gehad (in tegenstelling tot mijn gewoonlijke x5-weekends prestaties met <40% WR) :)

[afbeelding]
Raar dat je average experience gelijk is aan die van mij met ongeveer gelijke avg tier maar jouw stats zijn voor de rest allemaal beter. Krijg ik dan voor een of andere reden veel xp en jij erg weinig? Of misschien is noobmeter gewoon niet accuraat voor experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nou wargaming is ook weer lekker bezig met zijn matchmaker. Moet nog 1000xp voor de Comet koepel en de games zijn echt belachelijk. Het is oh zo leuk om in een t9 game te komen op Komarin. Dan zie je een doel en dan is het mis na mis na mis. Dan na eindeloos wachten krijg je een flankmogelijkheid, kom je achter een 110 met nog genoeg hp voor twee hits waardoor je hem hebt om vervolgens genukt te worden door je eigen arty samen met de 110. :')
Fid3lity schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:18:
Nog stock? En hoever is je crew inmiddels? Ik heb mijn Cromwell crew in ieder geval daar gelaten, dus moest opnieuw beginnen met 75% crew (zit inmiddels op 82% :+ ). Verwacht wel dat de Comet wat leuker wordt indien full ops, maar so far.. :/
Crew overgetraint. Die zijn nu 94% dus dat schiet wel op. Voor de rest nu bijna dus de koepel en gewoon welk de 75mm HV en de 650pk motor. Anders was het wel erg sneu geworden. :P

[ Voor 38% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-05-2014 14:02 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op maandag 12 mei 2014 @ 10:32:
[afbeelding]

Afbeeldingslocatie: http://krisdedecker.typepad.com/.a/6a00e0099229e888330120a7bc5c1e970b-pi

VW Kübelwagen met houtgasgenerator... :9

Afbeeldingslocatie: http://krisdedecker.typepad.com/.a/6a00e0099229e888330120a7bc5246970b-pi
Kever in oorlogstijd...was toen bedoeld als stafwagen

[ Voor 15% gewijzigd door ShockWave op 12-05-2014 14:23 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ShockWave schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:21:
[...]

[afbeelding]

VW Kübelwagen met houtgasgenerator... :9

[afbeelding]
Kever in oorlogstijd...was toen bedoeld als stafwagen
Ik kwam ook nog wat interessanters tegen, namelijk een Tiger II met 1500 PK motor. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
Inrage schreef op maandag 12 mei 2014 @ 13:26:
[...]

Raar dat je average experience gelijk is aan die van mij met ongeveer gelijke avg tier maar jouw stats zijn voor de rest allemaal beter. Krijg ik dan voor een of andere reden veel xp en jij erg weinig? Of misschien is noobmeter gewoon niet accuraat voor experience.
Experience is geen goede graadmeter omdat de extra xp van Premium account meegenomen wordt in de berekening ervan. Waarschijnlijk speel jij dus meer met Premium dan Seriouzz :) .

Ben overigens wel benieuwd hoe mensen die Defense points zo hoog houden, tegenwoordig heb ik zelden battles waar gecapped wordt...

[ Voor 10% gewijzigd door Riegah op 12-05-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:30:
[...]
Ik kwam ook nog wat interessanters tegen, namelijk een Tiger II met 1500 PK motor. :9
En dat was een diesel, benzine of gasturbine? Met Duitsland kan het namelijk alledrie wel zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
p0st schreef op maandag 12 mei 2014 @ 12:44:
[...]

Ja dat zijn wel de leukste kanten van WoT, platoonen met clanmates/vrienden. Misschien moet ik idd net als Inrage alleen maar spelen in platoon of anders besluiten niet te spelen, dan is de RNG net 1 of 2 personen minder dan in randoms en kun je fatsoenlijk een tactiek bepalen :9
Dan moet je vaker mijn invites accepteren :P
Ik speel enkel solo als ik denk er klaar voor te zijn en ik niemand kan vinden die dezelfde tier speelt of als er niemand online is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:35:
[...]

Dan moet je vaker mijn invites accepteren :P
Ik speel enkel solo als ik denk er klaar voor te zijn en ik niemand kan vinden die dezelfde tier speelt of als er niemand online is.
Haha ja telkens als jij een invite stuurt ga ik of net stoppen, of ben net met vrienden aan't spelen :9
T'is dus absoluut geen onwil :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riegah schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:30:
[...]
Experience is geen goede graadmeter omdat de extra xp van Premium account meegenomen wordt in de berekening ervan. Waarschijnlijk speel jij dus meer met Premium dan Seriouzz :) .
Stock tanks zijn verschrikkelijk om goed mee te presteren, en halen daardoor de avg xp zeer sterk onderuit. En laat een x5 weekend nu het perfecte tijdstip zijn om met stock tanks te spelen :)
Ben overigens wel benieuwd hoe mensen die Defense points zo hoog houden, tegenwoordig heb ik zelden battles waar gecapped wordt...
één spel waarbij je decapped is vaak al voldoende om veel defense points over een groot aantal battles te krijgen.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2014 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Verwijderd schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:40:
[...]

één spel waarbij je decapped is vaak al voldoende om veel defense points over een groot aantal battles te krijgen.
Klopt, maar zoals afgelopen week was er maar een handvol teams die in de buurt kwamen van de cap en waarvan er een aantal in CW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 14:32:
[...]

En dat was een diesel, benzine of gasturbine? Met Duitsland kan het namelijk alledrie wel zijn. :P
Diesel. Hebben die andere 2 überhaupt wel in een Tiger II gezeten? Ik weet dat er schetsen zijn van een turbine in een Tiger II, maar de diesel is daadwerkelijk getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:11:
[...]
Diesel. Hebben die andere 2 überhaupt wel in een Tiger II gezeten? Ik weet dat er schetsen zijn van een turbine in een Tiger II, maar de diesel is daadwerkelijk getest.
Benzine was nog experimenteel met de (uit mijn hoofd) 1200pk Maybach HL 234. Die zou denk ik gefaald hebben omdat het in feite een HL 230 was welke al op de grens van wat mogelijk was en zijn levensduur van 5000 uur niet haalden. Daarom is de Panther versie ook begrenst waardoor het nog maar 650hp was. Nog steeds zeer goed voor die tijd maar geen 700 meer.

Het probleem met de gasturbine is dat het een laat project was en zo rond november/december 1944 werd het gewoon chaos binnen Nazi Duitsland. De laatste klap voor de Duitse industrie was dat Zweden in november 1944 stopte met leveranties van ijzer waarna het gewoon instorten. Daarna krijg je de invallen in Duitsland van beide kanten en allerlei evacuaties waardoor het lastig is om echt te achterhalen hoe ver ze zijn gekomen met de gasturbines. Volgens mij was de GT101 wel getest op de Panther maar was het geen doorslaand succes.

Dan vraag ik me nu wel af welke diesel het is?
Weer een Mercedes of iets anders van MAN, Junkers of een ander bedrijf?

Overigens weet ik wel welke motor ik zou willen in 1945. Gekke dokter Porsche zijn nieuwste creatie, de Type 212. ;)
http://www.ww2incolor.com...389-The-Tiger-tank/page20

Oh en er staat ook nog iets over een 850pk diesel voor de VK 3002 DB. Daar ga ik ook nog een keer moeilijk over doen. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-05-2014 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 21:18
http://www.noobmeter.com/..._00004718_20140512_060144

Voor me gevoel wel flink wat vooruit gegaan in de vakantie met me stats, heb even naar de t29 gegrind, wat een fijne tank is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:34:
http://www.noobmeter.com/..._00004718_20140512_060144

Voor me gevoel wel flink wat vooruit gegaan in de vakantie met me stats, heb even naar de t29 gegrind, wat een fijne tank is dat.
Nog wel, als die nerf er is dan moet je denk ik naar de T32. ;)
Oh en dan bedenk je dat er de afgelopen week maar liefst twee events waren waarbij je de VK 3001 DB kon kopen om de grind naar de Leopard te beginnen. Sukkel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Ach zo erg wordt de T29 in de komende patch niet generft. Dat is misschien daarna pas.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fordox schreef op maandag 12 mei 2014 @ 16:55:
Ach zo erg wordt de T29 in de komende patch niet generft. Dat is misschien daarna pas.
De mobiliteit valt wel mee. Dit daarentegen wat ik persoonlijk verwacht bij 9.2...
http://ftr.wot-news.com/2...possible-mantlet-changes/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 15:45:
[...]

Benzine was nog experimenteel met de (uit mijn hoofd) 1200pk Maybach HL 234. Die zou denk ik gefaald hebben omdat het in feite een HL 230 was welke al op de grens van wat mogelijk was en zijn levensduur van 5000 uur niet haalden. Daarom is de Panther versie ook begrenst waardoor het nog maar 650hp was. Nog steeds zeer goed voor die tijd maar geen 700 meer.
De HL 234 is 800 PK, maar je had ook nog de 600 PK diesel HL R234.
Dan vraag ik me nu wel af welke diesel het is?
Weer een Mercedes of iets anders van MAN, Junkers of een ander bedrijf?
Porsche Typ 212.

Ik zie trouwens net dat ze hem ook in de Panther hebben willen inbouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 20:19
DanielWW2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:00:
[...]

De mobiliteit valt wel mee. Dit daarentegen wat ik persoonlijk verwacht bij 9.2...
http://ftr.wot-news.com/2...possible-mantlet-changes/
Als ze de mantlet van de T29 (en misschien ook de T34 en T30,) kunnen ze die tanks net zo goed compleet verwijderen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:13:
[...]
De HL 234 is 800 PK, maar je had ook nog de 600 PK diesel HL R234.
Met alleen de directe brandstofinjectie. Er was ook nog een supercharger geplant en dan kom je wel ergens. Verder heb ik nog nooit van de HL R234 gehoord. Dat lijkt mij ook een rare omdat voor zover ik weet Maybach alleen maar benzine deed voor voertuigen op de weg. Er zijn nogal wat diesels ontworpen voornamelijk omdat Hitler het wou en meestal was het Mercedes die dat deed omdat daar de echte expertise van diesels voor voertuigen zat. Maybach deeld wel diesels maar alleen voor schepen en locomotieven.
[...]
Porsche Typ 212.

Ik zie trouwens net dat ze hem ook in de Panther hebben willen inbouwen.
Type 212 inbouw in de Panther staat in ieder geval in mijn Spielberger. Daar staat die alleen als 720pk met 2000rpm met de volle 16 cylinders en niet 1500pk. Dan zou die 32 cylinders moeten hebben. De motor was ontworpen om modulair te zijn in groepen van 4 en zo 4 voor vrachtwagens, 8 voor pantserwagens en APC's en dan 16 voor de tanks en tankjagers. Ik denk dat een 32 als het mogelijk was niet passen...

Bij die link van mij is het 760pk met 2500rpm.
http://www.ww2incolor.com...-tank?p=144762#post144762

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/grCq4SBp2seUvk5UpHYDkJYX/full.jpg
blz 174, Spielberger Panthers

Ook meteen dat hier de Maybach HL 234 850pk zou moeten doen op 3000rpm. Nou weet ik dat de HL 230 gegrensd werd op 2600 rpm dus waarschijnlijk zal je meer richting de 800pk gaan omdat het mij raar lijkt dat je dezelfde motor een directe brandstofinjectie heeft en dan de begrenzing eraf haalt.
Oh en voor de duidelijkheid, de Type 212 = Simmering-Graz-Pauker Sla 16.
ThomasG schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:38:
[...]
Als ze de mantlet van de T29 (en misschien ook de T34 en T30,) kunnen ze die tanks net zo goed compleet verwijderen..
T34 zullen ze niet nerfen vanwege het premium gebeuren. De T29 ziet er denk ik somber uit en zal wel een "historische precisie" nerf krijgen. De T30 zou ik niet durfen zeggen of ze niet nerfen of laten vanwege balans.

edit:
Het goede nieuws is dat ik nu de koepel heb voor de Comet. *O*

Het slechte nieuws is dat de 5 potjes voor de 2000xp die ik nodig had zo gingen...
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/SuhIaEyITGaxdtU6pCN0YboE/thumb.jpg
Het gold ketste ook overal vanaf. :')

Ik heb gewoon de laatste 700 maar free xp gedaan. Echt f*ck dit zeg. :P
Verder ga ik de E-50 gewoon met free XP doen. Die grind lijkt mij gewoon te gruwelijk. Wargaming, you win, you can has monniez. :X

[ Voor 10% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-05-2014 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:01:
[...]

Met alleen de directe brandstofinjectie. Er was ook nog een supercharger geplant en dan kom je wel ergens. Verder heb ik nog nooit van de HL R234 gehoord. Dat lijkt mij ook een rare omdat voor zover ik weet Maybach alleen maar benzine deed voor voertuigen op de weg. Er zijn nogal wat diesels ontworpen voornamelijk omdat Hitler het wou en meestal was het Mercedes die dat deed omdat daar de echte expertise van diesels voor voertuigen zat. Maybach deeld wel diesels maar alleen voor schepen en locomotieven.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rdZAd6f.jpg
*) Versuchsmotor mit Benzineinspritzung und Aufladung
**) Versuchsmotor mit Benzineinspritzung
***) Versuchs-Dieselmotor
HL = Hochleistungsmotor
[...]

Type 212 inbouw in de Panther staat in ieder geval in mijn Spielberger. Daar staat die alleen als 720pk met 2000rpm met de volle 16 cylinders en niet 1500pk. Dan zou die 32 cylinders moeten hebben. De motor was ontworpen om modulair te zijn in groepen van 4 en zo 4 voor vrachtwagens, 8 voor pantserwagens en APC's en dan 16 voor de tanks en tankjagers. Ik denk dat een 32 als het mogelijk was niet passen...

Bij die link van mij is het 760pk met 2500rpm.
http://www.ww2incolor.com...-tank?p=144762#post144762

[afbeelding]
blz 174, Spielberger Panthers
Je hoeft geen 32 cilinders te hebben. Je kan ook gewoon andere cilinders pakken, deze Typ 212 heeft Typ 213 3-liter cilinders. 3 x 16 = 48 liter :9.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KH0YrDS.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/u9CZm1L.jpg
Ook meteen dat hier de Maybach HL 234 850pk zou moeten doen op 3000rpm. Nou weet ik dat de HL 230 gegrensd werd op 2600 rpm dus waarschijnlijk zal je meer richting de 800pk gaan omdat het mij raar lijkt dat je dezelfde motor een directe brandstofinjectie heeft en dan de begrenzing eraf haalt.
Oh en voor de duidelijkheid, de Type 212 = Simmering-Graz-Pauker Sla 16.
Zie eerste foto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:50:

Je hoeft geen 32 cilinders te hebben. Je kan ook gewoon andere cilinders pakken, deze Typ 212 heeft Typ 213 3-liter cilinders. 3 x 16 = 48 liter :9.
Dan is het geen Type 212 meer maar gewoon een Type 213/Type 312/whatever number you want to pick. ;)
Dat zou wel een monster zijn als ze dat echt in de E-series hadden kunnen stoppen. 1500pk diesel, ja dank u. Of het praktisch zou zijn omdat je aandrijving toch wel wat versterking nodig gaat hebben is een tweede...
[afbeelding]
[afbeelding]
Zie eerste foto.
Dat lijkt mij een laatste minuutproject omdat je ook kan zien dat Maybach eigenlijk alleen maar benzine deed. Waarschijnlijk ontwikkeld als backup in het geval dat Hitler eindelijk zijn dieselmotor erdoor zou drukken voor alle tanks. Ik denk in ieder geval niet dat het een realistisch streven was zoals de Type 212 of de hele lijst aan Mercedes.

Oh en de titels van de boeken graag. Kan ik mijn "Nazi zombie" misschien weer eens bijspijkeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DanielWW2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 19:15:
[...]

Dan is het geen Type 212 meer maar gewoon een Type 213/Type 312/whatever number you want to pick. ;)
Dat zou wel een monster zijn als ze dat echt in de E-series hadden kunnen stoppen. 1500pk diesel, ja dank u. Of het praktisch zou zijn omdat je aandrijving toch wel wat versterking nodig gaat hebben is een tweede...
Er staat toch echt dat het een Typ 212 is. De Typ 213 aanduiding is voor een enkele cilinder.
[...]

Dat lijkt mij een laatste minuutproject omdat je ook kan zien dat Maybach eigenlijk alleen maar benzine deed. Waarschijnlijk ontwikkeld als backup in het geval dat Hitler eindelijk zijn dieselmotor erdoor zou drukken voor alle tanks. Ik denk in ieder geval niet dat het een realistisch streven was zoals de Type 212 of de hele lijst aan Mercedes.

Oh en de titels van de boeken graag. Kan ik mijn "Nazi zombie" misschien weer eens bijspijkeren. ;)
Panzer VI Tiger und seine Abarten.
Panzer V Panther und seine Abarten.
Beide de 2010 editie, ik heb ze van Bol.com maar ze zijn ook bij König te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op maandag 12 mei 2014 @ 19:21:
[...]
Er staat toch echt dat het een Typ 212 is. De Typ 213 aanduiding is voor een enkele cilinder.
Meer vanwege de verwarring welke andere cylinders kunnen geven. Aan de andere kant, het is Nazi Duitsland dus eigenlijk is het perfect logisch. :P
Panzer VI Tiger und seine Abarten.
Panzer V Panther und seine Abarten.
Beide de 2010 editie, ik heb ze van Bol.com maar ze zijn ook bij König te krijgen.
Die staan op de nu veel te lange lijst van wil ooit eens kopen. Ik denk dat ik niet naar buiten ga deze zomer. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
Ik denk dat ik op maandagen maar geen WoT meer moet spelen... het niveau is nog slechter dan in het weekend... Mijn god nog...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

wsLy schreef op maandag 12 mei 2014 @ 21:59:
Ik denk dat ik op maandagen maar geen WoT meer moet spelen... het niveau is nog slechter dan in het weekend... Mijn god nog...
Ik heb het allang opgegeven. Ik unlock de E-50 morgen wel. Niet dat ik de credits heb ofzo, maar 2.5 miljoen te weinig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18-09 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

+1 :'(

In een veld vol tomaten, gedijen bananen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Yep, en daarbij heb ik ook heel erg last van afwijkende RNG.. het is echt drama met mijn schoten zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Volgens mij wordt iedereen gewoon gedwongen een pauze te nemen na het 5x festijn. Kan ook zijn dat Wargaming niet al te veel Superpershings weg wilt geven dus de rest van de maand heeft iedereen super crappy RNG. No damage for you, no XP for you, no SuperPershing for you. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Laatst online: 06-07 11:54
psychoclown schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:08:
[...]

Yep, en daarbij heb ik ook heel erg last van afwijkende RNG.. het is echt drama met mijn schoten zeg :)
Ja, daar ben ik maar niet over begonnen. Wat een drama dag

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Hij is binnen...
Beejte damage onthouden aan mijn team..... :+

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/WFT.%20E100%20Acetanker%20%281%29.jpg

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/WFT.%20E100%20Acetanker%20%282%29.jpg

Replay

[ Voor 21% gewijzigd door ShockWave op 12-05-2014 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Meh, ik moet gewoon mijn regel blijven volgen: "je moet stoppen op je hoogtepunt". Net een heerlijke pot in de Conqueror gehad (5,6K dmg, cap gesaved in een pot waar we volgens mij 25% kans hadden te winnen) wil ik toch nog even de 13 75 dubbelen. DOE HET NIET!!! Kom je op de drama map Highway terecht, waar je bijna niet passief kan scouten (althans ik zou niet weten waar vanaf zuidwest spawn). Gevolg 140 dmg, 150 WN8, pot kansloos verloren uiteraard :@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ShockWave schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:28:
Hij is binnen...

[afbeelding]

[afbeelding]
Is je graka toevallig naar z'n grootjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

ShockWave schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:28:
Hij is binnen...

[afbeelding]

[afbeelding]
Moest je PP weer carryen :+ , maar netjes hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:53:
Meh, ik moet gewoon mijn regel blijven volgen: "je moet stoppen op je hoogtepunt". Net een heerlijke pot in de Conqueror gehad (5,6K dmg, cap gesaved in een pot waar we volgens mij 25% kans hadden te winnen) wil ik toch nog even de 13 75 dubbelen. DOE HET NIET!!! Kom je op de drama map Highway terecht, waar je bijna niet passief kan scouten (althans ik zou niet weten waar vanaf zuidwest spawn). Gevolg 140 dmg, 150 WN8, pot kansloos verloren uiteraard :@
Ik ken dat gevoel maar dan met 5x en dan niet verliezen als je een kutgame had. :X
Maar nu wel stoppen omdat je al over je hoogtepunt heen bent. ;)

Ik vraag me trouwens wel iets af. Onderhand krijg ik het gevoel dat ik niet zo waardeloos ben dat als ik met iemand zou platonen ik meer een last dan een zegen ben en soms zou ik ook wel willen dat ik niet alleen zou spelen.
De vraag is dus als volgt. Zitten jullie als je platonen eigenlijk op TS of niet? Het klikt misschien als een achterlijke vraag maar als autist is dat nog wel eens een barrière voor mij. Eigenlijk heel stom omdat als ik doorbijt het eigenlijk geen probleem voor mij is maar het doorbijten zelf, dat wil gewoon niet. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op maandag 12 mei 2014 @ 22:54:
[...]
Is je graka toevallig naar z'n grootjes?
Hoezo?
Replay van de E100 match
DanielWW2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:12:

Ik vraag me trouwens wel iets af. Onderhand krijg ik het gevoel dat ik niet zo waardeloos ben dat als ik met iemand zou platonen ik meer een last dan een zegen ben en soms zou ik ook wel willen dat ik niet alleen zou spelen.
De vraag is dus als volgt. Zitten jullie als je platonen eigenlijk op TS of niet? Het klikt misschien als een achterlijke vraag maar als autist is dat nog wel eens een barrière voor mij. Eigenlijk heel stom omdat als ik doorbijt het eigenlijk geen probleem voor mij is maar het doorbijten zelf, dat wil gewoon niet. :/
Ik zit vanaf dag 1 al op TS dat is echt belangrijk om met je team/platoon samen te kunnen spelen.
Je geeft aan "die tank gaan we voor" of "we gaan naar die kant", "ik dek je"etc.
Je kan daardoor effectiever gebruikmaken van bepaalde situaties of andere situaties ontlopen...

[ Voor 79% gewijzigd door ShockWave op 12-05-2014 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
DanielWW2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 23:12:
[...]

Ik ken dat gevoel maar dan met 5x en dan niet verliezen als je een kutgame had. :X
Maar nu wel stoppen omdat je al over je hoogtepunt heen bent. ;)

Toen ik begon in GoT2 waren er best wat platoons die geen gebruik maakten van TS. Je zal wel merken dat communicatie niet goed genoeg is zonder TS om écht de meerwaarde van een platoon te krijgen, maar op zich is het niet essentieel. Je hebt in ieder geval 1 of 2 minder noobs in je team, dat is al heel wat.

Misschien is het een logische eerste stap, om maar eerst aan platoonen te ruiken, voordat je meteen alles tegelijk doet. Op den duur dan lekker op TS met User platoonen, genoeg gespreksstof geloof ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tja het zal voorlopig niet gebeuren. Ik dacht net even wat muziek te luisteren met mijn headset en morsdood.
Ik hoor alleen maar ruis dus dat word vrij lastig denk ik zo. Heb ik even tijd om me over het "autistische probleempje" te zetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Ik ben vandaag extreem slecht aan het spelen, waaronder met mijn matilda met topgun. Ik kan met normale kanonnen prima rijdende tanks raken maar heeft iemand wat tips voor met een howitzer uberhaupt wat raken? Het projectiel is ZO gruwelijk traag...

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Boudewijn schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 00:54:
Ik ben vandaag extreem slecht aan het spelen, waaronder met mijn matilda met topgun. Ik kan met normale kanonnen prima rijdende tanks raken maar heeft iemand wat tips voor met een howitzer uberhaupt wat raken? Het projectiel is ZO gruwelijk traag...
Waarom gebruik je een houwitser op een Matilda? Je hebt nota bene een kanon dat 121mm pen heeft op een t4 tank wat ook nog eens super accuraat is en een belachelijke RoF heeft. Met dat ding kan je echt alles afslachten als je top tier bent en menig t6 is niet veilig voor dat kanon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Omdat die een schade doet van een muggenscheetje, maar idd die vuursnelheid is wel erg tof. Dat gaan we dan maar eens proberen.

[ Voor 16% gewijzigd door Boudewijn op 13-05-2014 01:24 ]

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Boudewijn schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 01:24:
Omdat die een schade doet van een muggenscheetje, maar idd die vuursnelheid is wel erg tof. Dat gaan we dan maar eens proberen.
Tegen t6 tanks ben je toch zo dood. Tegen t5 is het dodelijk vuur en t4 en lager moeten als de dood zijn voor dat kanon. Je dpm is dan maar ruim 1600 i.p.v de 2700+ die de houwitser geeft maar elk schot telt ook echt. ;)

Oh en ik moest en zou een fatsoenlijke game hebben in mijn Comet dammit. T9 game redelijk dragen kan er mee door. :+
Het was leuk geweest als mijn "team" niet steeds de kills moesten jatten terwijl ik de damage mocht nemen in mijn t7 medium. Anders had ik zo richting de 3000 damage gekund en dan was het denk ik wel ace geweest. Maarja, morgen weer een kans.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/o8cBAspIU4Qur81AGhEAQjyl/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/peOxqQJyACUvHLbLhscXKHSQ/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Op de eerste foto heb je artifacts in je screenshot, dat duid op brakke GPU geheugen.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Omdat je artifacts over je scherm hebt lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
User schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 08:27:
[...]
Omdat je artifacts over je scherm hebt lopen.
Ik zie ze nu ook in de screenshots, vaag, waren me gister niet opgevallen.
Heb soms ingame wel eens dat ik ineens een wit vlak krijg door de teamlijst..spontaan.
Heb al meerdere keren gekeken voor driverupdate maar heb de laatste..zal er eens op gaan letten

[ Voor 3% gewijzigd door ShockWave op 13-05-2014 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zo, de RNG was wat liever voor mij vanochtend. Van de 14 potjes zijn er 10 gewonnen en daar heb ik wat puntjes kunnen halen voor de challenge. Huidige stand..

China48.720
France62.860
GermanyFinished
UKFinished
USA72.271
USSR72.239
Japan50.304

@hierboven: ziet er inderdaad uit als brak vRAM. Heb je een OC draaien?

[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 13-05-2014 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
ShockWave schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 09:50:
[...]

Ik zie ze nu ook in de screenshots, vaag, waren me gister niet opgevallen.
Heb soms ingame wel eens dat ik ineens een wit vlak krijg door de teamlijst..spontaan.
Heb al meerdere keren gekeken voor driverupdate maar heb de laatste..zal er eens op gaan letten
Dat witte vlak is volgens mij een xvm probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Fid3lity schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:20:

@hierboven: ziet er inderdaad uit als brak vRAM. Heb je een OC draaien?
Nope.....bestemming voor het vakantiegeld gevonden denk ik.... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Fid3lity schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 10:20:
Zo, de RNG was wat liever voor mij vanochtend. Van de 14 potjes zijn er 10 gewonnen en daar heb ik wat puntjes kunnen halen voor de challenge. Huidige stand..

China48.720
France62.860
GermanyFinished
UKFinished
USA72.271
USSR72.239
Japan50.304
Wow dat gaat snel zo, hoeveel games heb je daarvoor moeten spelen?

Zelf wil het niet zo lukken, en ik heb ontdekt dat ik ook China nog moet beginnen vanaf T1, ouch.
Ook speel ik nog regelmatig T9 (halfweg de grind naar WT E100) en T10s voor de lol & wat ervaring op te doen voor CW, dat helpt niet voor de missie natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Inrage schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:15:
[...]

Wow dat gaat snel zo, hoeveel games heb je daarvoor moeten spelen?
Veel te veel eigenlijk :P Richting de 400 (denk wel meer, winrate ligt rond de 50%), ik heb ook al 3 garagesloten verdiend met die actie.
Zelf wil het niet zo lukken, en ik heb ontdekt dat ik ook China nog moet beginnen vanaf T1, ouch.
Ook speel ik nog regelmatig T9 (halfweg de grind naar WT E100) en T10s voor de lol & wat ervaring op te doen voor CW, dat helpt niet voor de missie natuurlijk.
Nee, dan schiet het niet op. Zelf vind ik de Chinese tier VII's wel leuk, daarvoor allemaal een beetje meh. Toen speelde ik ook nog niet zo serieus / redelijk. Overall WN8 is bijvoorbeeld 696, maar over de laatste 1000 games 1.025. Nog steeds niet geweldig, maar voor mijn doen behoorlijk. Dat krijg je ervan als je met zo veel verschillende tanks vanaf stock speelt :)

Ik heb na de IS-6 challenge besloten om mijn aandacht te richten op het grinden van zoveel mogelijk, minimaal tot tier VI, lijnen tegelijk in de verwachting dat er in de toekomst nog wel een tankje te verdienen zou zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 13-05-2014 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Fid3lity schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 11:39:
[...]

Ik heb na de IS-6 challenge besloten om mijn aandacht te richten op het grinden van zoveel mogelijk, minimaal tot tier VI, lijnen tegelijk in de verwachting dat er in de toekomst nog wel een tankje te verdienen zou zijn.
Gelukkig is de Super Pershing wel een stuk makkelijker te verdienen dan de IS-6. 25k minder experience per natie, en tanks van tier 4 t/m 8, in plaats van enkel tier 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
hehe ik had voor dit event alleen USSR tanks... oeps

Nu is de USSR compleet en de rest voorbij de 30k, maar zal er nog flink tijd in moeten stoppen.

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

gisteren heeeeeeeeel weinig gespeeld. ging eerste paar potjes niet goed en dan kap ik er maar mee, anders blijf je maar hakken op iets wat niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Vanavond CW dus ook weinig extra kans om voor de SP te gaan, dus die laat ik wel voorbij gaan.
Zie wel hoe ver ik kom sommige landen moet wel lukken om af te ronden.
Door dit weekend wel flink door de grinds gegaan.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asdrubaul
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-06 15:12
Vandaag gaat een vriend van mij beginnen met WOT, voor mij een leuk moment een nieuwe lijn te beginnnen. Nu zat ik te denken om naar de T-34 Soviet tier 5 medium te werken (leuke tank+afkorting voor de TD lijn). Er zijn 3 verschillende tanks die naar deze tier 5 gaan. (T-80,T-50, A-20)

Mijn vraag is welke lijn aan te bevelen is om een beetje fun te hebben? Ik heb zelf maar weinig ervaring met lights en mediums. Ik begin bij tier 2 en zal geen tier skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik zelf zou via de t-80 gaan

t-50 en a-20 hebben scout matchmaking en komen dus ook in tier 8 uit en dit is voor beginnende spelers een beetje zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

Heb nu al 11 tanks, en er staan een flink aantal te wachten om gekocht te worden tevens ook nog een sloot xp staan om te converten. Credit grinding it is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Waarom heb ik nou het gevoel dat het weer 8.5 is? Oh ja omdat met de dag er meer arty lijkt te zijn om je game weer eens te vergallen. :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
DanielWW2 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:45:
Waarom heb ik nou het gevoel dat het weer 8.5 is? Oh ja omdat met de dag er meer arty lijkt te zijn om je game weer eens te vergallen. :r
Schuld van de matchmaker. Niet van de artillerie, de meeste zijn al kapot generfed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:31

BTU_Natas

Superior dutchie

Nooit genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
ThomasG schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 13:54:
[...]
Schuld van de matchmaker. Niet van de artillerie, de meeste zijn al kapot generfed.
Wat kan de matchmaker er aan doen dan? gewoon mensen met een artillery niet meer in de match plaatsen? nee probleem ligt veel dieper bij game mechanics. Helaas is dat een cruciale beslissing geweest die niet of nauwelijks meer terug is te draaien.

(Ik ben van mening dat tanks die de mogelijkheid hebben andere tanks te one-shotten en of zo te beschadigen dat een pot niet meer fatsoenlijk te spelen is game-breaking zijn. Dit komt namelijk meer op rng aan dan "skill". Als hier vervolgens niet eens een directe line-of-sight voor nodig is wordt het helemaal vervelend.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Volgens mij is het toch echt zo dat spelersaantal bepaalt hoe de line-up in een game is. Meer arty in de wachtrij = meer arty ingame...
Voor de arty zelf. Zeg dat maar tegen de z'n 20 shells welke rond mij vielen in een game. Of een andere game waar ik binnen 5 seconden nadat ik gespot werd twee shells kreeg en dood was...

Ik zou zeggen kijk zelf maar hoe doodgenerft ze zijn en hoe inaccuraat met dit voorbeeld met de T34...
http://www.wotreplays.com/site/857083#redshire-danielww2-t34
Dat ze mij nou niet raakte in die game komt omdat ik steeds spotcontact brak en niet stil bleef staan. Anders had ik het ook wel gekregen net zoals mijn teamgenoten welke zo nodig stil moesten gaan staan of de tegenstanders welke er ook zeer snel aangingen als ze stil bleven staan...

En ja het was een crapgame. Wat verwacht je ook als je geen positie kan innemen omdat arty je dan meteen afmaakt...
Give this man a cookie. :+
perpixel schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:03:
[...]

Wat kan de matchmaker er aan doen dan? gewoon mensen met een artillery niet meer in de match plaatsen? nee probleem ligt veel dieper bij game mechanics. Helaas is dat een cruciale beslissing geweest die niet of nauwelijks meer terug is te draaien.

(Ik ben van mening dat tanks die de mogelijkheid hebben andere tanks te one-shotten en of zo te beschadigen dat een pot niet meer fatsoenlijk te spelen is game-breaking zijn. Dit komt namelijk meer op rng aan dan "skill". Als hier vervolgens niet eens een directe line-of-sight voor nodig is wordt het helemaal vervelend.)
Hier ben ik het dus mee eens. Dit is meteen ook mijn probleem met tanks zoals de KV-1S, de T18 en andere sealclubbers. Alleen brengt arty een totaal nieuw niveau van insta kill dankzij RNG...

[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 13-05-2014 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Daar ben ik het mee eens, ze zijn echt niet meer zo laser guided als vroeger. Het raken van rijdende targets hebben ze ook stukken lastiger gemaakt.

De arty cap daarin tegen mag van mij wel wat omlaag van 5 naar 3. Ach eigenlijk mag ik niet zeuren, want gelukkig bestaan die potjes met 10 arty per zijde niet meer ;)

*deze mening is totaal objectief en staat los van mijn 500 potjes gespeeld in de S-51 >:)

[ Voor 8% gewijzigd door dutchassasin op 13-05-2014 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Net schreef er iemand dat maandag niet een top dag is om WOT te spelen. Ik wil hierbij mijn ervaring met de dinsdag delen. 1 uit 8 games gewonnen tot nu toe.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
Wel raar als ik naar de tabel kijk terwijl ik wacht op de MM is het aantal arty vs andere types altijd laag.

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
dutchassasin schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:09:
[...]

Daar ben ik het mee eens, ze zijn echt niet meer zo laser guided als vroeger. Het raken van rijdende targets hebben ze ook stukken lastiger gemaakt.

De arty cap daarin tegen mag van mij wel wat omlaag van 5 naar 3. Ach eigenlijk mag ik niet zeuren, want gelukkig bestaan die potjes met 10 arty per zijde niet meer ;)

*deze mening is totaal objectief en staat los van mijn 500 potjes gespeeld in de S-51 >:)
Daar ben ik het dan weer mee eens. Arty heeft sinds de nerf niet meer de verlammende werking op het spel die het had. Mits je je niet te voorspelbaar gedraagt is er niets aan de hand en ik zie echt niet zoveel tanks ge-oneshot worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Nukar schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:33:
Wel raar als ik naar de tabel kijk terwijl ik wacht op de MM is het aantal arty vs andere types altijd laag.
Ja dat ken ik. 21 arty in queue, dik 800 totaal in queue. Kom je met je platoon in een game met 10 arty. -_-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Ik moet eerlijk bekennen dat ik gelukkig niet vaak meer word geoneshot door arty (ondanks dat ik wel vaak genoeg inslagen net naast me zie).
Volgens mij zijn de meeste spelers gewoon verleerd om arty safe te staan, want speel nu soms weer 1 arty om deze te dubbelen naar de tier X, maar hoe vaak ik een tank gewoon vol in de open zie staan.... Enige lastige is dat door de nerf van arty je kans om mis te schieten groter is geworden, met de daarbij behorende reload time.
Als je kijkt dat ik nu in de meeste potjes toch wel 2k dmg haal met een tier 9 zegt genoeg.
Grootste probleem voor arty is nog dat er opeens een scout naast je staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-09 21:15

_Z3

2crashandburn schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:39:
[...]

Ja dat ken ik. 21 arty in queue, dik 800 totaal in queue. Kom je met je platoon in een game met 10 arty. -_-"
Kun je makkelijk een medal voor het killen van 3 arty's scoren... ;)

Arty heeft aardig last van RNG, er zijn potjes dat ieder schot raak is en dat ik 3-4 kills haal met 2-4k damage, maar er zijn ook genoeg potten dat ik blij moet zijn met 400-500 damage met mn T7 arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik had gisteren in de nieuwe E-25 toch 3 arties tegen... Epic nummer 2 na 2600 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16
Keuzes keuzes,
Wat zal ik doen?
Leopard 1 of de 122-54?
Beide unlocked, leo pta lag mij erg goed en de SU101 erg wisselend, super goed potjes maar ook veel slechte.

[ Voor 52% gewijzigd door Appie Heijn op 13-05-2014 15:05 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
themaxter schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:48:
Grootste probleem voor arty is nog dat er opeens een scout naast je staat.
Voor mij het grootste probleem is de enorme laadtijd op hogere tiers. De GW Panther was m'n eerste tier 7, maar ik speel er amper meer mee. Je ziet al in de stats dat tier 8 - 9 - 10 nog trager zijn... De tier 4 is eigenlijk het leukst van de lijn met de hogere ROF.

Ik zou liever arty als een soort area of effect wapen hebben tegen concentraties en campers. Hogere splash radius, hogere ROF, lagere alpha en nog lagere accuracy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Appie Heijn schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:50:
Keuzes keuzes,
Wat zal ik doen?
Leopard 1 of de 122-54?
Beide unlocked.
Leo.. Ik heb nog nooit iemand gehoord die de 122-54 leuk vond..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Istrilyin schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 14:55:
[...]

Voor mij het grootste probleem is de enorme laadtijd op hogere tiers. De GW Panther was m'n eerste tier 7, maar ik speel er amper meer mee. Je ziet al in de stats dat tier 8 - 9 - 10 nog trager zijn... De tier 4 is eigenlijk het leukst van de lijn met de hogere ROF.

Ik zou liever arty als een soort area of effect wapen hebben tegen concentraties en campers. Hogere splash radius, hogere ROF, lagere alpha en nog lagere accuracy.
Zo kan je het ook bekijken, maar nu moet je als arty gewoon heel bewust met je schoten om gaan... Schot betekent al snel 35 seconden herladen. Dus dan ga je vanzelf zorgen dat de shell a) damage doet en b) een target raakt waar je als team wat aan hebt.

Moet trouwens wel bekennen dat ik op die hogere tier arty best veel gold shells schiet... De shells heb ik in de aanbieding gekocht en zijn dan maar 2 x zo duur en in verhouding doe je gewoon sneller damage door de hogere splash radius dus die credits wat mij betreft dubbel en dwars waard.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:01:
[...]
Leo.. Ik heb nog nooit iemand gehoord die de 122-54 leuk vond..
Ik zou ook zeggen Leo, zeker omdat iedereen zegt dat de Leo een leukere tank is dan de PTA en als je die hebt gegrind ga je de Leo alleen maar leuker vinden volgens mij :)

[ Voor 11% gewijzigd door themaxter op 13-05-2014 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JWrGZix.jpgIt's heeeeeeeeeeeeeere!

Nu nog wachten tot de Duitse variant weer te bestellen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Volgens mij is de PTA hate it or love it, full ops was het voor mij love it. Maar een gecamoufleerde td als de 122 lijkt mij ook wel erg leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:44
Maandag was het inderdaad weer eens een drama.... 42,5% win en een WN8 van 1500...
In het weekend vond ik het nog wel meevallen.

Sommige potjes speel ik ontzettend goed en ga ik bijna alleen door een flank heen met 5000-6000 dmg en 8 kills ofzo op T8 en dan verpest mijn team het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plato1989
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 31-03-2023

Plato1989

Amused to Death

Hmm, 26 battles gedaan, 17 gewonnen. Weinig reden tot klagen hier, voornamelijk met zulke battles:

Victory!
Battle: Erlenberg
Vehicle: Type 59
Experience received: 1.744
Credits received: 155.640
Battle achievements: Steel Wall, Confederate, Patrol Duty, Mastery Badge: "2nd Class"
WN8: 3138 (99)

Victory!
Battle: Lakeville
Experience received: 1.884
Credits received: 85.614
Battle achievements: Top Gun, Steel Wall, Mastery Badge: "1st Class"
WN8: 4729 (100)

Victory!
Battle: Fisherman's Bay
Experience received: 2.175
Credits received: 118.065
Battle achievements: Top Gun, High Caliber, Steel Wall, Mastery Badge: "Ace Tanker"
WN8: 8535 (100)

De credits stromen binnen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik ben voor de Leo gegaan, ben 2x geammoracked in 5 sec :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:02
Appie Heijn schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:38:
Ik ben voor de Leo gegaan, ben 2x geammoracked in 5 sec :S
Heb ooit eens een post op t forum gezien voor de PTA maar geldt ook voor de leo1
is wel in engels

Use it's speed and mobility to find easy opportunities of scoring damage. You have sick view range when you have the coated optics mounted and on open maps you should try to hunt the enemy and catch him at max view range rather than waiting for him to make a mistake. On more closed maps you should use that same mobility to make surprice attacks and also avoid being caught in situations which you can't rund away from. As always, you can always join in when your team is pushing and has a big advantage on the enemy, you still have the HP of a t9 medium tank, even if they were to penetrate you with every shot (which really should be expected anyway) you will still be able to survive for a long time if you play smart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Thanks, engels gaat wel lukken, spreek 50/50 engels/NL ;)
Toeval geweest hoop ik maar, 2 lekkere potjes erna gehad. Die gun en view range maken hem erg lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:47

Arfman

Drome!

Vraagje: ik speel samen met een vriend altijd Battlefield 4 en hij is helemaal leip van tanks. We spelen dan ook altijd samen, hij als driver, ik als gunner. Zou dit een leuk spel zijn om met elkaar te spelen? We vinden allebei het tactische gedeelte erg leuk maar het hele microtransactieverhaal schrikt me een beetje af, is dit spel nog wel speelbaar/"winbaar" zonder er meteen tientallen euro's tegenaan te gooien?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 21 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)