[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste
Acties:
  • 70.036 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:07
psychoclown schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:11:
Ik ben alleen Jelly op rerolls die echt goede stats hebben en ook constant goed presteren :+
Maakt mij voor de rest weinig uit wat anderen doen, net als sealclubben. Goed dat sommigen het (goed) kunnen maar dan moeten ze zich wel bewijzen op hoge tiers ;)
Ik heb t/m tier 6 geskipped dus niet echt sealclubben voor mij. Ben bij mijn t-43 begonnen en zit nu al op T-44. Ja ik gebruik mijn t8 voor de free xp;p
dynosu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:12:
ik zou echt niet rerollen, teveel tijd en moeite gestoken in de tanks die ik nu heb,

Dan maar shitstats :)
Eerlijk gezegt mis ik mijn tanks eigenlijk niet :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Ach, ik gebruik het EU account om samen met de vrouw rond te rijden, en newbies op te leiden, en de dronken avonden.

Op de NA server speel ik voor het echie.

EU stijgt derhalve ook wel, 150punten wn8 erbij en ben ik daar ook blauw. Al zou je met al het arty vuur wat je aantrekt haast groen of nog liever geel willen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-10 17:46
Over rerollen, het ligt er aan waarom je rerolled.
Sepiroth rerolled omdat hij de lol in het spel kwijt was. Prima, niks mis mee.

Maar er zijn ook mensen die vinden dat hun overall stats niet goed zijn en rerollen om die stats kwijt te raken. Blijkbaar schamen die mensen zich er voor dat ze vroeger slechter waren en dat ze beter geworden zijn. Dat geeft volgens hun aan dat ze niet perfect zijn, en tsja, dat mag natuurlijk niet!

Dus gaan ze maar rerollen om die stats kwijt te raken, dan ziet niemand meer dat zij het spelletje ook hebben moeten leren. Stats zijn voor hun zo'n beetje het enige waar ze om geven.

"Recent WN8"?
Nooit van gehoord. Overall WN8 is the one and only way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:15
probleem van rerolls is dat met de schaalverdeling rekening gehouden wordt met die leercurve dus 2350 is unicum omdat je dan hebt laten zien die leercurve hebt weten te overwinnen en je overall stats op 2350 hebt weten te krijgen.

Als ze de schaal maken op basis van recent stats en dus ook rerolls. dan zou je misschien wel 3000 moeten hebben om unicum te zijn. Daarom is een reroll unicum "minder" dan een originele. Die originele heeft die stats+het stukje er boven op om zijn leercurve weg te poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:11:
Ik ben alleen Jelly op rerolls die echt goede stats hebben en ook constant goed presteren :+
Maakt mij voor de rest weinig uit wat anderen doen, net als sealclubben. Goed dat sommigen het (goed) kunnen maar dan moeten ze zich wel bewijzen op hoge tiers ;)
Rerolls, primary target n1!!

Zeker als ze in een T49 / T18 / Hellcat etc etc rijden >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:27:
[...]

Rerolls, primary target n1!!

Zeker als ze in een T49 / T18 / Hellcat etc etc rijden >:) >:)
Als je in een van die tanks zit dan verdien je het ook een beetje target nummer 1 te zijn. Net zoals je het bijvoorbeeld ook verdient in een ISU, WTF of Borsig. ;)
psychoclown schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:53:
[...]

Toch blijf ik het maf vinden want met AFE heb ik er zo goed als nooit last van /me Klopt even af
Volgens mij is de Object 140 gewoon de Goelagtank omdat je te veel Sovjets heb gespeeld. :P
Zo hier is je T10 en F U. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Afbeeldingslocatie: http://wiki.worldoftanks.com/images/e/e5/Object_140_at_Kubinka_testing_grounds.jpg
Hier ziet u een Soviet tank die veel last heeft van brandjes.

Mag dat?
A. Ja
B. Nee
C. Glorieuze Soviet tanks branden nooit
D. Het is een gecamoufleerde Duitse tank

[ Voor 25% gewijzigd door User op 08-05-2014 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:17
User schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:45:
[afbeelding]

Mag dat?
A. Ja
B. Nee
D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
rofl :D _O-

Ik ga voor optie C btw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Ik zal de trekker voor laten gaan.

* Fordox denkt uit de doos

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
- Matchmaker for T23E3: special MM
- MM of T23 is same as Panther M10
- 2.85 secs rld (rammer, BiA)
- D.: “Turret speed is a bit meh.”
- Tier 8 games: 1; Tier 7 games: 3
- T23E3 will be obtainable for non-CW players, it will be either sold, or will be a reward for some event
- T23E3 can be equipped with a stabilizer
- T23E3 has a premium tank status. According to orc, it has really good rate of fire and not bad penetration,

- map “Mountain Pass” will be reworked
source: FTR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:13

p0st

Dutch Reefer

User schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:13:
[...]
Omdat een deputy vond dat ik in een besloten PM groep een te grote mond had.
Niet dat hij uberhaupt in die groep zat ofzo. Maar de commander (die wel in de groep zat, hint hint) vond het blijkbaar leuk om zich als een ramdebiel te gaan gedragen en mensen af te zeiken. Blijkbaar mag een commander zich wel als een kneus gedragen maar mogen leden daar niet op reageren, dus werd ik gekicked.
Perfect sense it makes 8)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
nice door die nieuwe update crasht mijn wot

@user
Groeten terug van Onkel

[ Voor 28% gewijzigd door dr34m3dd op 08-05-2014 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Hoe kan je de t29 het beste upgraden? Heb nu alleen de gun van de m6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
[afbeelding]

Mag dat?
A. Ja
B. Nee
B want C :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:12

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

[afbeelding]

Mag dat?
A. Ja
B. Nee
B (nieuws: Russische overheid legt internet verder aan banden) want anders:
Afbeeldingslocatie: http://planetoddity.com/wp-content/uploads/2011/01/russian-prison-9.jpg?5e9c63

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

SP spam, dag #4. Gister vergeten / niet bijzonder veel bijgewerkt.

China20.973
France19.892
Germany31.989
UK25.563
USA31.878
USSR31.272
Japan10.886

De Japanners baalde ik wel van, want daar miste ik 2x de x5 voor de eerste win. Jaja, slecht van mij. Maar blijft recht te trekken met de komende x2 weekenden. Target voor na dag 4 lag op zo'n 12k per tree, dus ik lig redelijk op schema. Die voorsprong zal ik de komende 3 dagen nog even rustig proberen uit te bouwen. Target ligt dan op 21k, en dat zijn nog 3 dagen x5 :) Met een beetje redelijk spel trek ik in ieder geval 3 lijnen nog dit weekend over de 60k.

[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 08-05-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Purchased: Premium account is purchased for 180 days.
Gold Spent : 11.475

Oeps... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:30:
Purchased: Premium account is purchased for 180 days.
Gold Spent : 11.475

Oeps... :+
Serb approves of your offering. You shall now hit with the IS its 122mm gun.
Serb has spoken. :Y)
SurfBoy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:24:
Hoe kan je de t29 het beste upgraden? Heb nu alleen de gun van de m6
Eerst de 105mm, dan de tracks, dan de koepel voor de behoorlijke RoF buff die de tweede koepel meebrengt, dan radio en als laatste de motoren. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2014 20:57 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
DanielWW2 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 20:41:
[...]

Serb approves of your offering. You shall now hit with the IS its 122mm gun.
Serb has spoken. :Y)

[...]

Eerst de 105mm, dan de tracks, dan de koepel voor de behoorlijke RoF buff die de tweede koepel meebrengt, dan radio en als laatste de motoren. ;)
Oke, zal ik gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-09 14:00
Nu heb ik met dank aan de x5 op 9 tankjes de 75k voor de USA lijn behaald. Nu heb ik een +1 bij Stage 1, maar begint de 75k voor de USA lijn gewoon leuk weer opnieuw met tellen. Kun je dan gewoon 7 keer de 75k halen voor een natie (zou niet moeten, maar zal wel weer een fout zijn) of krijg je dan alleen nog eens 2 dagen premium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:42
Kan iemand bevestigen of je nou alle landen 1x 75.000xp moet doen voor de Superpershing missie? Of mag je ook 2x Germany doen? Heb net de 1x Germany binnen :) En het balkje staat op de helft nu...

[ Voor 10% gewijzigd door Appie Heijn op 08-05-2014 22:38 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

In de *5 even een ace tanker met nog wat dingen gehaald:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/unnsIl0oMJU17QuJndnwEWqY/full.png

WN7: 2.9k
Wn8: 6.8k
En 2k battle rating.

Lekker.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Gisteren een lekkere battle in mijn 13 90... 3.9k damage, 1,6k spotting damage en 3 tier 10s afgemaakt. 13000wn8 ervoor gekregen.

Oh ja die battle werd verloren :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Preliminary Patchnotes 9.1: http://ftr.wot-news.com/2...1-preliminary-patchnotes/

Met o.a.: - removed the TD camo class bonus when shooting the gun (apart from premium TD’s)

Stronk E25 :D

Edit: Oh-ma-gerdddd dat nerfs :N ! Hellcat nerfed, T29 nerfed, Tiger I & P nerfed… (KV1S uiteraard niet :') )

[ Voor 25% gewijzigd door p0st op 09-05-2014 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Kv-1s gaat opgesplitst worden over een tijdje? Toch? Denk dat ze dan wachten tot de splitsing.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Nu online

_Z3

wsLy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:12:
Kv-1s gaat opgesplitst worden over een tijdje? Toch? Denk dat ze dan wachten tot de splitsing.
Klopt, staat ook op ftr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Heb het gister na 3 potten op gegeven.
In elk bottom tier en dan met de hoogste stats gefocussed worden door arty en de top tier tanks, een groter drama kon het niet worden.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
p0st schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 07:29:
Preliminary Patchnotes 9.1: http://ftr.wot-news.com/2...1-preliminary-patchnotes/

Met o.a.: - removed the TD camo class bonus when shooting the gun (apart from premium TD’s)

Edit: Oh-ma-gerdddd dat nerfs :N ! Hellcat nerfed, T29 nerfed, Tiger I & P nerfed… (KV1S uiteraard niet :') )
Tja, het zat er een keer aan te komen dat de Hellcat zou worden generfed. Maar zo hard als hier staat? Dat is wel vrij stevig hoor. Aim spread wordt echt hard aangepakt en ook het achteruit rijden gaat (nog) langzamer. Dan wordt het een stuk lastiger om even snel over een heuveltje te peek-a-booën..

Maar waarom wordt de T-29 generfed echt? Imho is die tank perfect in balans. Ja hull down is hij lastig te bestrijden, maar dat geldt voor zoveel tanks (IS-7 iemand?) De gun heeft al een flinke reload en is niet super accuraat en nu gaan ze ook nog de aim spread en de reload time nerfen. Onnodig.

De KV-1S hoeft van mij trouwens niet generfed te worden, zo OP is hij niet. Wat dat betreft is de Hellcat veel meer OP. Ja, de 1S heeft een zeer brute alpha voor zijn tier, maar daar staat een lange reload tegenover, een trage aimtijd en een lage accuracy. Vooral de lange reload nekt hem in veel situaties. De enige nerf die wellicht terecht zou zijn voor KV-1S zou het aanpakken van zijn goede mobility zijn.

Maar goed, eerst maar eens zien wat er daadwerkelijk doorgevoerd gaat worden. Het zijn immers voorlopige patchnotes.

Gisteren ging het erg moeizaam. Vrij goede battles gehad, maar veel verloren (o.a. 2 CW's :(). Had 7 potjes nodig om zowel de T-54 als de WT auf PZIV te dubbelen. Erg zonde, want er zaten een paar goede potten (vooral in de T-54) bij die losses. Had ook gewoon 2,4K avg damage, dus daar lag het niet aan.

[ Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 09-05-2014 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Gelukkig is de accuracy van de t32 eindelijk een beetje gebuffed. Je kon daar volgensmij echt niks mee. De livestreamer TimGot ragede helemaal dat je niks met die tank kon, was toen wel grappig, maar man 0,41 is gewoon 1 woord: SLECHT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:12
gisteren 69,44 winrate in randoms behaald en dat op een 5x dag. Als ik normaal altijd klaag moet ik nu ook een keer laten blijken dat het wel anders kan :)

Laatste tijd speel ik meer voor de fun en dat betaald zich ook uit in betere stats in de laaste 1k battles. Meer rust in mijn donder doet mijn stats wel goed in ieder geval.

Vanavond WOT maar eens installeren op mijn nieuwe alienware en knallen maar weer.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:34:
[...]
Tja, het zat er een keer aan te komen dat de Hellcat zou worden generfed. Maar zo hard als hier staat? Dat is wel vrij stevig hoor. Aim spread wordt echt hard aangepakt en ook het achteruit rijden gaat (nog) langzamer. Dan wordt het een stuk lastiger om even snel over een heuveltje te peek-a-booën..

[knip]

De KV-1S hoeft van mij trouwens niet generfed te worden, zo OP is hij niet. Wat dat betreft is de Hellcat veel meer OP. Ja, de 1S heeft een zeer brute alpha voor zijn tier, maar daar staat een lange reload tegenover, een trage aimtijd en een lage accuracy. Vooral de lange reload nekt hem in veel situaties. De enige nerf die wellicht terecht zou zijn voor KV-1S zou het aanpakken van zijn goede mobility zijn.
De Hellcat wordt inderdaad vies hard aangepakt! Volgens mij hadden we het er eergisteren nog over dat hij wel erg OP was en dat het bijzonder was dat ze er niets aan deden :X

Wat mij betreft is de KV1S door zijn awful gun handling ook zeker niet OP, wat hem OP maakt is de mobiliteit i.c.m. troll armor, waardoor je er niet heel betrouwbaar tegen kunt brawlen. Zelfs een noob in een KV1S kan de battle beslissen, en dat maakt 'em kinda OP :)
Bean77 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:01:
gisteren 69,44 winrate in randoms behaald en dat op een 5x dag. Als ik normaal altijd klaag moet ik nu ook een keer laten blijken dat het wel anders kan :)

Laatste tijd speel ik meer voor de fun en dat betaald zich ook uit in betere stats in de laaste 1k battles. Meer rust in mijn donder doet mijn stats wel goed in ieder geval.

Vanavond WOT maar eens installeren op mijn nieuwe alienware en knallen maar weer.
Haha, ik heb gisteren ook even snel 11 potjes gespeeld om wat quintuples ( :7 ) te doen, en daar heb ik er ook 7 van gewonnen (63%, echter kleine sample natuurlijk) dus mij hoorde je ook niet klagen. Vooral door de laatste pot in mijn E100 met 6k damage, ruim 8k XP en 7.500 WN8 kon ik daarna rustig en tevreden gaan slapen :z

Oeeeh shiny, Alienware B)

[ Voor 42% gewijzigd door p0st op 09-05-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik gisteren keihard gen00bed in CW helaas. Is er toch weer ff inkomen hoor, ff andere materie dan randoms. Maar ja dis een mooie voorbereiding voor de campaign.

De randoms gingen op zich wel oke, heb niet veel gespeeld gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
p0st schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:11:
[...]

Haha, ik heb gisteren ook even snel 11 potjes gespeeld om wat quintuples ( :7 ) te doen, en daar heb ik er ook 7 van gewonnen (63%, echter kleine sample natuurlijk) dus mij hoorde je ook niet klagen. Vooral door de laatste pot in mijn E100 met 6k damage, ruim 8k XP en 7.500 WN8 kon ik daarna rustig en tevreden gaan slapen :z

Oeeeh shiny, Alienware B)
Ik had 36 potjes ofzo. Maar E100 potjes zijn ook erg leuk :).

Ik ben bezig om tanks naar minimaal 2 crewskills te krijgen. Dus die tanks speel ik meer dan die met 3 of meer crewskills.

Jup, maar eerst vanavond gelijk openschroeven om er een samsung 512 SSD in te zetten vanuit mijn vorige laptop. Eens kijken of de Black Prince harder gaat rijden van via een normale HD :p

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Hoera, sinds vandaag officieel banaan :+ . Op naar de komkommer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Hoezo is de Hellcat OP? Dat ding heb geen armor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Fid3lity schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:31:
Hoezo is de Hellcat OP? Dat ding heb geen armor ;)
Armor is niet belangrijk, want als je goed staat wordt je bijna niet gespot terwijl jij massive damage kan doen bij je tegenstander. View range en camo factor zijn veel belangrijker dan armor. Het helpt ook dat de Hellcat een goede gun heeft met hoge alpha en hoge RoF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-10 14:17
p0st schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 07:29:

Ha wat vervelend, gisteren de E-25 + 30 dagen premium gekocht :*)
Merk wel dat je vrij veel hits moet scoren om nog een redelijke wn8 te scoren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
dr34m3dd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 17:18:
- Matchmaker for T23E3: special MM
- MM of T23 is same as Panther M10
- 2.85 secs rld (rammer, BiA)
- D.: “Turret speed is a bit meh.”
- Tier 8 games: 1; Tier 7 games: 3
- T23E3 will be obtainable for non-CW players, it will be either sold, or will be a reward for some event
- T23E3 can be equipped with a stabilizer
- T23E3 has a premium tank status. According to orc, it has really good rate of fire and not bad penetration,

- map “Mountain Pass” will be reworked
source: FTR
Ooh heel sweet! Ik dacht dat het geen special MM zou krijgen/hebben maar dit is erg lekker.
M48 Patton crew erin en GO!
SurfBoy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:47:
Gelukkig is de accuracy van de t32 eindelijk een beetje gebuffed. Je kon daar volgensmij echt niks mee. De livestreamer TimGot ragede helemaal dat je niks met die tank kon, was toen wel grappig, maar man 0,41 is gewoon 1 woord: SLECHT
Soms kan de gun wel erg trollen maar dat je er niks mee kan is ook zeker niet waar. Gewoon de sterke punten uitbuiten! Neemt natuurlijk niet weg dat een accuracy buff wel welkom is ;)

Gisteren en vandaag helaas geen tijd om te spelen, kan die x5's op mijn grindprojectjes wel gebruiken eigenlijk :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
J0rn schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:22:
Hoera, sinds vandaag officieel banaan :+ . Op naar de komkommer!
Goed werk J0rn! Van oranje naar geel gaat trouwens wel sneller dan van geel naar groen, want je hebt meer "ballast" door het langere periode dat je als rood/oranje/geel speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Mr_Size schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 09:48:
[...]

Armor is niet belangrijk, want als je goed staat wordt je bijna niet gespot terwijl jij massive damage kan doen bij je tegenstander. View range en camo factor zijn veel belangrijker dan armor. Het helpt ook dat de Hellcat een goede gun heeft met hoge alpha en hoge RoF.
Maar met de camouflage nerf op de TD's in 9.1 ga ik er van uit dat je wel elke keer gespot gaat worden als je schiet.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Catscratch schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:37:
Maar met de camouflage nerf op de TD's in 9.1 ga ik er van uit dat je wel elke keer gespot gaat worden als je schiet.
Klopt, daarom gaat deze geplande nerf de Hellcat ook erg hard raken vrees ik :) Er blijft namelijk niet veel meer over van zijn sterke kanten en zijn grootste zwakke punt, het totale gebrek aan armor, gaat hem dan echt opbreken. Maar nogmaals, eerst zien, dan geloven. Wellicht valt het in de praktijk mee met die camo nerf en kan je nog steeds ninja style snipen in bosjes >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13
Istrilyin schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:24:
[...]

Goed werk J0rn! Van oranje naar geel gaat trouwens wel sneller dan van geel naar groen, want je hebt meer "ballast" door het langere periode dat je als rood/oranje/geel speelde.
ik binnenkort (efficiency wise dan) zit nu al een tijdje op 993.. AARGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Istrilyin schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:24:
[...]

wacht maar tot je van groen naar blauw wil ;) of van blauw naar paars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
The only way is up :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
De 360-versie krijgt weerseffecten, ben benieuwd of wij dat ook op de PC zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
perpixel schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:54:
wacht maar tot je van groen naar blauw wil ;) of van blauw naar paars
Mja zelfs blauw zou voor mij een restart moeten worden dan, denk ik, of 20k potjes spelen... Maar ja, het zal niet gebeuren waarschijnlijk, ik wordt volgende maand 49 alweer... En ik merk toch echt de verschillen tussen gamen nu en 20 jaar geleden: je fanatisme en reflexen zijn gewoon wat minder. Bij WoT is het niet zo belangrijk als b.v. Battlefield 3 vanwege de aimtime (fantastisch concept), maar het gebeurt toch wel eens dat de aimcircle over een tank ging en ik een halve seconde erna dacht "shit had ik gewoon moeten klikken", of dat je schiet terwijl de tank eigenlijk een (te grote) fractie van een seconde al afgeknald was. Maakt niet uit, spel blijft geweldig leuk!

Wat ik trouwens merk is dat als ik fully aimed leftmouse ingedrukt hou (om direct op de reload te schieten, kwam ik na 1000 games achter), de reflex om de muis los te laten (tank schuilt of gaat kapot) veel sneller is dan andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Als in regen/sneeuw/mist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

rgras schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:10:
De 360-versie krijgt weerseffecten, ben benieuwd of wij dat ook op de PC zullen zien.
Zag het filmpje gisteren.
Dacht al waar blijft dit op de PC dan?
De huidige effecten die het weer zouden moeten weergeven zijn niets op wat ik in dat filmpje zag.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
rgras schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:10:
Zit ik persoonlijk niet op te wachten, door de huidige setting & belichting op bepaalde maps is er al sfeer genoeg. Het is ook een spel voor de massa, dus zeker als het de systeemvereisten zou verhogen zie ik het nog niet snel naar de PC komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Weerseffecten die impact hebben op viewange? Of regen zoals bij ruinberg on fire?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 24-09 12:23
wsLy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:16:
Weerseffecten die impact hebben op viewange? Of regen zoals bij ruinberg on fire?
Dan gaat de fire uit tegen het einde van het potje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Istrilyin schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:13:
[...]

Mja zelfs blauw zou voor mij een restart moeten worden dan, denk ik, of 20k potjes spelen... Maar ja, het zal niet gebeuren waarschijnlijk, ik wordt volgende maand 49 alweer... En ik merk toch echt de verschillen tussen gamen nu en 20 jaar geleden: je fanatisme en reflexen zijn gewoon wat minder. Bij WoT is het niet zo belangrijk als b.v. Battlefield 3 vanwege de aimtime (fantastisch concept), maar het gebeurt toch wel eens dat de aimcircle over een tank ging en ik een halve seconde erna dacht "shit had ik gewoon moeten klikken", of dat je schiet terwijl de tank eigenlijk een (te grote) fractie van een seconde al afgeknald was. Maakt niet uit, spel blijft geweldig leuk!

Wat ik trouwens merk is dat als ik fully aimed leftmouse ingedrukt hou (om direct op de reload te schieten, kwam ik na 1000 games achter), de reflex om de muis los te laten (tank schuilt of gaat kapot) veel sneller is dan andersom.
Die optie zit er ook nog niet heel lang in. Pas vanaf 8.8 ofzo. Verder is idd WoT een mooie tussen weg tussen puur strategie en shooter. Waardoor je inderdaad weg komt met iets mindere reflexen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:27
Mr_Size schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:43:
[...]

Klopt, daarom gaat deze geplande nerf de Hellcat ook erg hard raken vrees ik :) Er blijft namelijk niet veel meer over van zijn sterke kanten en zijn grootste zwakke punt, het totale gebrek aan armor, gaat hem dan echt opbreken. Maar nogmaals, eerst zien, dan geloven. Wellicht valt het in de praktijk mee met die camo nerf en kan je nog steeds ninja style snipen in bosjes >:)
Volgens mij valt het wel mee, zelfs een E-100 spot je bij schieten pas op 400m met een AMX 13 90. Voor zover ik begrijp wordt alleen de bonus die TDs krijgen verwijderd, maar dat betekent denk ik niet dat een TD bij schieten ineens 0 camo overheeft (zoals een E-100 dat zelfs niet heeft).

Ik ga er vanuit dat het enkele meters verschilt dat je gespot wordt, maar het is altijd al slimmer geweest om vanuit een double-bush locations of 15m vanaf een bosje te schieten als targets <400m bij je in de buurt zijn.

Edit
Neemt niet weg dat die Hellcat verkocht wordt, ik beleefde er de laatste tijd toch al weinig lol aan.

[ Voor 5% gewijzigd door Riegah op 09-05-2014 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Zit op een paar punten van blauw (WN8) af, maar de laatste dagen wordt dat gat groter ipv kleiner :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
wsLy schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:16:
Ik speel zefl de 360 versie en het is puur uiterlijk voor zo ver ik het kan merken. View range leidt er in ieder geval niet onder.

Zo staat er op Sand River - Night een brandend convooi op de map en op Cliffs - Rain daait het licht van de vuurtoren rond. Allemaal niet zo heel bijzonder maar ik moet zeggen dat het wel veel sfeer op levert.

[ Voor 7% gewijzigd door Ereaser op 09-05-2014 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
perpixel schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:17:
Die optie zit er ook nog niet heel lang in. Pas vanaf 8.8 ofzo. Verder is idd WoT een mooie tussen weg tussen puur strategie en shooter. Waardoor je inderdaad weg komt met iets mindere reflexen.
Exact!!!

Het mooie is ook dat je een tank kan kiezen die past bij je. Voor mij is de Jagdpanther nu maximaal genot: eerst snipen/supporten en als het overzichtelijk geworden is hard erin. Als ik in de Luchs stap voor de verandering, dan gaat bijna bij het aftellen m'n hartslag omhoog, het ding gaat keihard tot je tegen iets aanknalt of gelanceerd wordt door een bobbeltje in de weg en dan is het vaak instant death. Zal ik ooit nog leren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
af en toe moet dit even

http://www.noobmeter.com/player/eu/ruediger12/502390558/

Dit kwam ik net tegen :3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

wn8 rating van 0

impressive. Volgens mij ben je dan echt actief bezig het te verknallen voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
dynosu schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:59:
wn8 rating van 0

impressive. Volgens mij ben je dan echt actief bezig het te verknallen voor je team.
Jup en het is ook geen bot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Och, wat zijn jullie weer jaloers... zijn WN8 is procentueel meer gestegen dan die van jullie. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dr34m3dd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 11:59:
[...]

Jup en het is ook geen bot....
wat geen bot ?

zittie compleet stoned te spelen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 10:43:
[...]

Klote vd Hellcat nerf is het achteruit rijden :(
Dan wordt het heel lastig om hem als en spotter te gebruiken. Dus meer campen geblazen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ook 1900 batlles in de ms-1.... En die reacties op zijn account, haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Appie Heijn schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:37:
Kan iemand bevestigen of je nou alle landen 1x 75.000xp moet doen voor de Superpershing missie? Of mag je ook 2x Germany doen? Heb net de 1x Germany binnen :) En het balkje staat op de helft nu...
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Je moet alle landen doen voor zover als ik weet.

zo stond het wel uitgelegd in ieder geval.

[ Voor 58% gewijzigd door dynosu op 09-05-2014 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
Zie FTR: is een fout, je kan het maar 1x per natie halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Je moet inderdaad alle landen 1x afronden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Tiger, goodbye my dear friend. You have served me well!

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=KCOvEvYpyGQ]
Eén van mijn betere potjes in de Tiger. :)
Dit is trouwens opgenomen op een oude 8.11 client praktisch zonder mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15:57
Volgens mij kan hij beter een bot installeren, daar zal zijn WN8 alleen maar van omhoog gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Ik las iets leuks op FTR...

De VK4502B wordt waarschijnlijk gebuffed :D en de AMX 50 B misschien ook. Ze wilden iig de 50 B gelijk stellen aan de T57 heavy en hebben een opmerking gemaakt over een buff voor de 50 B
- rear turret VK4502B will be buffed, the buffs in 9.1 are not the last buffs planned
- patch 9.2 will bring many tank buffs
- the reason for buffing lowtier tanks: “Newbie comes, plays on a nice tank, continues to play” (SS: as in instead of leaving the game)
- the list of tank buffs and nerfs is complete for patch 9.1
- nerf of KV-1S and buff of AMX 50B? “There will be everything, just not all at once.”
- the priority of buffed tanks is not just in the degree they are OP, but also in the ease they are fixed with, that’s why the Tiger I, that is relatively easy to fix, comes first.

- currently, Veider is checking the T57 Heavy and AMX 50B. He wants to balance both so that they are roughly equal to one another.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
dynosu schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:29:
Je moet alle landen doen voor zover als ik weet.

zo stond het wel uitgelegd in ieder geval.
Ah ok, we zullen zien :) heb de USA ook bijna af dus dan zou de andere 50% ook bij het balkje op moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Over dat balkje. Die meet je hoogste xp bij x nation. Als je die helemaal vol hebt komt er een 1 ipv die 0 boven het balkje te staan. Doe je een andere nation en complete je die ook komt er 2 t/m 7 en dan heb je m

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hahahah toevallig
Kwam hem vorige week tegen met een clangenoot van hem. XVM gaf geen wn8 weer van beiden. Maar 38 en 39% winrate voorspelde al niet veel goeds.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/RkuBsws.jpg

E75 deed met 1 schot damage, T54 0 en binnen de minuut deaud........
http://www.noobmeter.com/player/eu/John1960/513183618/
-3 win7 en 0 wn8..... |:(

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:38:
Tiger, goodbye my dear friend. You have served me well!

[video]
Eén van mijn betere potjes in de Tiger. :)
Dit is trouwens opgenomen op een oude 8.11 client praktisch zonder mods.
lol nice weer :) Die Tigers die de weg door het midden nemen... |:( 8)7 Pure xp en dmg pinata's voor jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
Zertaxka schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:06:
Hahahah toevallig
Kwam hem vorige week tegen met een clangenoot van hem. XVM gaf geen wn8 weer van beiden. Maar 38 en 39% winrate voorspelde al niet veel goeds.
[afbeelding]
Dat verklaart wel iets! Ik zat me al af te vragen: zelfs als is je contributie nul komma nul, dus 15 vs 14 match elke keer, dan kom je toch niet onder de 40%?

Alleen als je altijd samen met een andere 42% speler samen speelt gaat het lukken om op die 38% te komen, het is dan immers bijna een 15 vs 13 match elke keer! En om richting 30% te gaan zal het nodig zijn om altijd als een platoon van drie 42%-ers te spelen...

Ik zit ook te denken: misschien is het echt een gehandicapt jongetje van 12 met z'n vader, en zijn die paar overwinningen en dat ene rake schot z'n enige plezier in leven... Of zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
Kan zijn dat die zwaar gehandicapt is maar wel lol heeft in het spelen op zijn manier. Of ongeluk heeft gehad en een hand mist of vul het maar in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel340
  • Laatst online: 21-08 23:03
Zijn er hier toevallig ook spelers die constant een ping hebben van 999 en daarna switcht die automatisch tussen 250 en 999. Hele ochtend gewoon kunnen spelen, maar nu ineens...

Wisselen van server WOT1 naar WOT2 maakt niks uit... ;-( Ben ik eens vrij ^^

Core I5 12400F / MSI B660M / Gigabyte RX7600 / 32GB TeamElite DDR43200 / Windows 11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 08:34:
Maar waarom wordt de T-29 generfed echt? Imho is die tank perfect in balans. Ja hull down is hij lastig te bestrijden, maar dat geldt voor zoveel tanks (IS-7 iemand?) De gun heeft al een flinke reload en is niet super accuraat en nu gaan ze ook nog de aim spread en de reload time nerfen. Onnodig.
Omdat een zekere Chieftain de mantelplaat van de T29 heeft gemeten en op 8" of 203mm uitkwam.
Dat word dus gold spam en vaarwel hull down, zeker in t9 en t8 games. Ik ga in ieder geval mijn grind versnellen zodat ik de T32 heb of bijna heb bij 9.1. Binnen een paar dagen zal iedereen het door hebben en dan is het afgelopen met de pret.
http://ftr.wot-news.com/2...possible-mantlet-changes/

Oh en dat ze de Tiger nerfen was te verwachten. Wat ik wil weten is of die nerf ook geld voor de Tiger II, Panther II en E-50. Dat zou namelijk gewoon smerig zijn. :/

Oh en de KV-1S is wel degelijk OP. Die 0.46 accuracy klopt echt voor geen meter. Ik snipe met die tank en kom er 95% van de games mee weg. Af en toe heeft dat ding echt 0.46 accuracy, meestal is het meer 0.35...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
DanielWW2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:39:
Oh en de KV-1S is wel degelijk OP. Die 0.46 accuracy klopt echt voor geen meter. Ik snipe met die tank en kom er 95% van de games mee weg. Af en toe heeft dat ding echt 0.46 accuracy, meestal is het meer 0.35...
Wel logisch in veel gevallen. Als je met een .29 accuracy nog tanks raakt op 600 meter, dan zul je met .58 accuracy net zoveel raken op 300 meter. Dat is nog best een eindje weg.

Verder rekenend: als het doel zeg 2.5 meter hoog is en 5 meter breed, en je mikt op het midden met .50 accuracy, en we versimpelen even: overal in het rondje gelijke kans. Dan is het tot 125 meter altijd raak. Daarna, tot 250 meter, slechts langzaam / bijna lineair minder vaak. En pas boven zo'n 300 meter kwadratisch minder. In werkelijkheid is de kans dat je in het centrum schiet groter dan helemaal links of onder, maw zijn guns allemaal best accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Istrilyin schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:55:
[...]

Wel logisch in veel gevallen. Als je met een .29 accuracy nog tanks raakt op 600 meter, dan zul je met .58 accuracy net zoveel raken op 300 meter. Dat is nog best een eindje weg.

Verder rekenend: als het doel zeg 2.5 meter hoog is en 5 meter breed, en je mikt op het midden met .50 accuracy, en we versimpelen even: overal in het rondje gelijke kans. Dan is het tot 125 meter altijd raak. Daarna, tot 250 meter, slechts langzaam / bijna lineair minder vaak. En pas boven zo'n 300 meter kwadratisch minder. In werkelijkheid is de kans dat je in het centrum schiet groter dan helemaal links of onder, maw zijn guns allemaal best accuraat.
Totdat je deze logica gaat toepassen op Amerikaanse, Britse of Duitse tanks en je schoten keer op keer naar de verste hoek verdwijnen. Dat gebeurd dus niet met een KV-1S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Die VK-B Buff zou me wel goed uitkomen, ben net met de Tiger (P) begonnen, dus als ik die grind kan afronden voor 9.1, tussen 9.1 en 9.2 de A kan spelen en dan vanaf 9.2 de grind van de B naar de Maus kan doen, komt dat precies goed uit :)

Oh en perpixel, van harte gefeliciteerd met je verjaardag :)F !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
Een AMX 50b buff zie ik wel zitten, die tank speel ik de laatste tijd sowieso wel met veel plezier dus kom maar op met een (kleine) buff. Alle beetjes is mooi meegenomen ;)

Leuke Foch game van laatst!

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 09-05-2014 14:08 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Met al die nerfs is het wachten tot WG van alle tanks in WoT een homogene soep heeft gemaakt, die op skin na nauwelijks meer van elkaar te onderscheiden zijn.

Dat TD's geen camo bonus na het vuren hebben, soit... maar dat prmiums dit wel houden is een gotspe.
De Tigers snipermogelijkheden worden beperkt door minder accuracy, dus moet je meer gaan tanken... waar je dan dor 100HP verlies nog zwakker bent dan je nu al was. De lagere ROF is de kers op de taart.

De Hellcat wordt op alle fronten gepakt en vanwege de algemene TD camo nerf na het vuren wordt het ding waarschijnlijk minder dan gemiddeld.

Ja, ik speelde de laatste tijd voornamelijk TD's en mediums, met een dagelijkse uitstap naar de Tiger. Ik word dus best hard gepakt met deze patch. De buffs komen nu al een tijdje in de hoeken waar ik niet speel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Dat is toch ook het ideaal? Dat alle tanks even goed zijn met verschillende speelstijlen. Dat is ook gebeurt met de (nu te "winnen") SuperPershing. Dat ding is op geen enkele manier nog bijzonder te noemen :)

Het ligt er maar aan hoe bijvoorbeeld een Hellcat aangepakt wordt. Dat kan op pen, dmg, ROF, snelheid, HP, camo waarde, en zo nog wel een paar dingen. Het moet niet zo zijn dat dadelijk een Jackson ineens interessanter is omdat de Hellcat zo op snelheid is generft :*)

[ Voor 39% gewijzigd door Fid3lity op 09-05-2014 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Laatst online: 23-09 14:00
Fid3lity schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:24:
Dat is toch ook het ideaal? Dat alle tanks even goed zijn met verschillende speelstijlen. Dat is ook gebeurt met de (nu te "winnen") SuperPershing. Dat ding is op geen enkele manier nog bijzonder te noemen :)
De Super Pershing is al niet veel soeps meer sinds ze hem kapot generfed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:16:
Met al die nerfs is het wachten tot WG van alle tanks in WoT een homogene soep heeft gemaakt, die op skin na nauwelijks meer van elkaar te onderscheiden zijn.
Ruimt wel lekker op heb ik straks nog maar 4 garage slots nodig :D

Maar IDD WG verprutst het "balancing" iedere keer weer en het spel wordt er ook zeker niet beter op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Als ze gewoon de WTE verwijderen vind ik het helemaal top!
en de borsig...

[ Voor 12% gewijzigd door dr34m3dd op 09-05-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPvdB
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:43
Ach ik durf niet te zeggen dat na 17500 potjes het spel er niet beter op wordt :p

Door steeds bestaande OP tanks weg te nerfen en dan nieuwe te introduceren blijft er voor iedereen een "noodzaak" om door te spelen. En daar heeft maar 1 iemand baat bij en dat is WG.
Als je naar het aantal spelers kijkt werkt hun formule voorlopig nog goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Mijn Super-Pershing wil anders nog best veel schoten bouncen en zolang men niet dichtbij genoeg is om de weakspots precies te kunnen raken, kun je nog best vervelend zijn, wel genoeg premium shells meenemen. Heb ook het idee dat men een Super-Pershing onderschat, je bent dus niet altijd prio voor de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77

Dat TD's geen camo bonus na het vuren hebben, soit... maar dat prmiums dit wel houden is een gotspe.
De Tigers snipermogelijkheden worden beperkt door minder accuracy, dus moet je meer gaan tanken... waar je dan dor 100HP verlies nog zwakker bent dan je nu al was. De lagere ROF is de kers op de taart.

De Hellcat wordt op alle fronten gepakt en vanwege de algemene TD camo nerf na het vuren wordt het ding waarschijnlijk minder dan gemiddeld.

Ja, ik speelde de laatste tijd voornamelijk TD's en mediums, met een dagelijkse uitstap naar de Tiger. Ik word dus best hard gepakt met deze patch. De buffs komen nu al een tijdje in de hoeken waar ik niet speel :(
ach jagpanther en t29 zijn ook leuke tanks, tenzij deze ook generfed worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Fid3lity schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:24:
En daarmee halen ze juist de charme uit het spel. Ik begrijp best dat meer variatie betekent moeilijker te balanceren, maar ik zie de tanks qua stats steeds dichter bij elkaar komen. Best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
dr34m3dd schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:02:
Over dat balkje. Die meet je hoogste xp bij x nation. Als je die helemaal vol hebt komt er een 1 ipv die 0 boven het balkje te staan. Doe je een andere nation en complete je die ook komt er 2 t/m 7 en dan heb je m
Net de USA ook afgerond, nu staat er een 2 idd, balkje staat nu minder ver, 1/4e gok ik, toch raar, gisteren had ik alleen de Duitsers afgerond en stond hij voor de helft vol.
Naja leuk, 4 dagen premium erbij, maar die SuperPershing ga ik never nooit niet halen, ook niet echt een must voor mij, wordt ook knap lastig aangezien ik niet genoeg tanks hebb die voor de superpershing mee mogen doen om alle nations te voltooien:
German: 7, voltooid
USA: 3, voltooid
UK: 1
Rus: 2
Chinezen: 0
Jap: 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poderosoo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-10 00:56

Best hard voor de Tiger 1 is wat overdreven. Met Vents + 100% crew + BIA ga je van 6.5 reload naar 6.6 en je accuracy van 0,31 naar 0,32 (GLD, betere crew etc.) of iets dergelijks. Verschil zal je nauwelijks merken, al is minder HP natuurlijk niet zo fijn.

Wot-stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:21
DanielWW2 schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 13:58:
[...]

Totdat je deze logica gaat toepassen op Amerikaanse, Britse of Duitse tanks en je schoten keer op keer naar de verste hoek verdwijnen. Dat gebeurd dus niet met een KV-1S...
Nope, noooooiiiiiiitttttt :+ Maar ik ben het met je eens dat ze ingebouwd hebben dat een KV-1s altijd raak schiet en de rest niet. Gelukkig spelen er zoveel malloten in de KV-1S dat het niet in de stats van de tank opvalt :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11-10 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

psychoclown schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 14:06:
Een AMX 50b buff zie ik wel zitten, die tank speel ik de laatste tijd sowieso wel met veel plezier dus kom maar op met een (kleine) buff. Alle beetjes is mooi meegenomen ;)

Leuke Foch game van laatst!
[video]
Die Foch is zo hard OP. mobiliteit check, deftige gun (alfa*dpm), armor, zeker en vast check en weakspots, nauwelijks. Ik vind de foch 9 en t10 een stuk meer OP dan de waffentragerseries tier 9 en 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Haha, als het de hele avond zo doorgaat hoor je mij niet klagen :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EcjfLkD.png

Ik ben vies aggressief aan het spelen en dat werkt tot nu toe prima, zal zo wel wat massive RNG krijgen..

Edit: Lol, karma is een bitch :P 13 75 op Himmelsdorf xD

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5PWr6o5l.png

[ Voor 20% gewijzigd door p0st op 09-05-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 11-10 18:43

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

p0st schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:11:

[afbeelding]

Ik ben vies aggressief aan het spelen en dat werkt tot nu toe prima, zal zo wel wat massive RNG krijgen..

[afbeelding]
RNG + Jinx ;)

Ik heb de laatste tijd ook last van "RNG", 9/10 potjes in mn Sta 1 zit ik in tier X. Gisteren had ik zelfs een pot waarin ik de enige tier 8 was in de hele game... Zelfs geen tier VIII arty, die was ook tier IX... FML...
Trouwens nog de pannen van het dak gespeeld in die pot :9
mn WR gaat richting de 60% in die tank en dat mag precies écht niet gebeuren.
Is ook altijd zo typisch. Dan krijg je 5 keer 42% winkans en 1 keer 90% kans op win. RNG zegt: "the game is balanced again my friend" 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Joindry op 09-05-2014 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
p0st schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:11:

[afbeelding]

[afbeelding]
Should've kept your mouth shut..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Joindry schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:19:
[...]

RNG + Jinx ;)

Ik heb de laatste tijd ook last van "RNG", 9/10 potjes in mn Sta 1 zit ik in tier X. Gisteren had ik zelfs een pot waarin ik de enige tier 8 was in de hele game... Zelfs geen tier VIII arty, die was ook tier IX... FML...
Trouwens nog de pannen van het dak gespeeld in die pot :9
mn WR gaat richting de 60% in die tank en dat mag precies écht niet gebeuren.
Is ook altijd zo typisch. Dan krijg je 5 keer 42% winkans en 1 keer 90% kans op win. RNG zegt: "the game is balanced again my friend" 8)7
rgras schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 17:25:
[...]

Should've kept your mouth shut..
Yup :9 gelukkig ging het potje erna in de Wolverine weer koning :)
RNG blijft een bitch zo nu en dan, maar goed, WoT spelen is een keuze >:)

Pagina: 1 ... 19 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)