[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste
Acties:
  • 70.036 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-10 14:41

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
p0st schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:40:
- Tiger P: Lijkt me een leuke tank, met als ultieme 'beloning' :') de MAUS :+
Pre goldammospam en tier X meds/TD's was het een hele leuke tank, sidescrapend heavystreet in Himmelsdorf dichthouden, niks kwam erdoor.
Nu ben je gewoon 1GROTE xp pînata geworden voor alles en iedereen.. ;w
themaxter schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:36:
Zit nog op de T28 prot, wel full ops maar kan nog niet echt wennen aan zijn snelheid en op 1 of andere manier bounce ik zelf altijd op dat kreng en pent iedereen mij wel 8)7
Je maakt in het begin van de battle een keuze voor de kant waar je naartoe wilt, dit kan goed uitpakken als je daar ook de enemy tegen gaat komen...maar kan ook fout gaan als ze aan de andere kant zitten ivm de snelheid.
Beste potjes had ik vaak als mijn team verloor en ik op mijn eigen base lekkere klappen kon uitdelen maarja slecht voor de winnrate...
De Hull van de T28 Prot is aardig stevig waar je vaak word gepenned is naast je gun op je turret, die kleine vlakke stukken.
Je moet zorgen dat je achteraan staat (niet moeilijk door de snelheid) en snipen op de enemy in open stukken of als ze peekaboo doen bij je team.
Gebruikte zelf rammer, bino en cammonet/vstab.
dynosu schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:35:
Ik had gister echt een rampen dag.

NIETS wilde lukken. het was echt eh ... niet prettig. Hopenlijk gaat het vanavond beter...

Helaas heb je soms van die dagen :(
Lag niet alleen aan jou hoor Dyno... :>
PanzerPunisher moest zonodig de laatste 2.5k op zijn t54e1 spelen....
Uiteindelijk zijn we niet lang nadat je weg was gestopt zelfs tier 5 en 7 battles wilden niet lukken.. :N

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-10 23:12

BTU_Natas

Superior dutchie

Oe, die rampen dag had ik eergisteren. Eerst potje, een wn8 van 5500 in mijn 50/100. Daarna 9 drama potten. Eindigde met 1400wn8 en een winrate van 40%

Gisteren alles weer goed gemaakt. maar damn dat was ff niet mijn dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 27-09 16:48
had maandag weer even een zware fail. Was bezig met mijn amx 50 100 op sandriver en dacht dat de map op assault bezig was (heb af en toe die map op assualt 5 keer achterelkaar). Was Noord begonnen en rijd dus naar mijn standaard positie op de brede heuvel in het midden om de eerste spots te doen. Blijk ik in een random mode beland te zijn en rij ik recht het vijandelijke team in met een AMX. dat duurde dus precies 6 seconden voor ik weg was met 0 damage done. Even je hoofd erbij houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Special staat inmiddels online:

From Thursday 8th May at 07:10 until Monday 12th May at 07:00 CEST (GMT +2)

x5 Experience for the First Victory of the Day*

30% Discount on all Tier VI-VII Premium vehicles*

15% Discount on all Tier VIII Premium vehicles*

30% Discount on all standard Tier VI-VII vehicles

Discount on Premium Account:
Premium account: 1 year 15% off
Premium account: half year 15% off
Premium account: 7 days 680 Gold (was 1,250)
Premium account: 3 days 350 Gold (was 650)

50% Discount on Equipment

50% Discount on all Consumables

50% Discount on Skill Reset

50% Discount on Crew (Re-)Training

Up to 50% discount on Camouflage and Emblems

[ Voor 55% gewijzigd door AcXeller op 07-05-2014 17:05 ]

Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13:45

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Vind de update niet echt prettig draaien op mn i3570 + GTX660, heb de graphic settings al aangepast. Recent nog een aanpassing gedaan aan de 'After effects'. Mn frames droppen vooral bij het inzoomen icm met rook en vuur. Richting de 20 fps oid. :/

Gemiddeld heb ik iets van 40/50 fps @ 1680 x 1050.

wot

Iemand nog andere tips of tweaks? Alles terugzetten naar medium vind ik zonde, voorheen kon ik alles op max instellen en had ik meer dan 60 fps.

[ Voor 3% gewijzigd door Harmen op 07-05-2014 17:06 ]

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:44

p0st

Dutch Reefer

AcXeller schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:03:
Special staat inmiddels online:
Hele zieke special :o :*) met gelukkig idd de discount op crew retraining!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:20
p0st schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:07:
[...]

En tier 8... Nu wel de t34 kopen. Mag nu vastwel van me ouders als ze horen dat het 15% discount is.
Misschien nog wat gold erbij.... Voor crew retrainen, prem en cammo :P

[ Voor 10% gewijzigd door SurfBoy op 07-05-2014 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Harmen schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:05:
Vind de update niet echt prettig draaien op mn i3570 + GTX660, heb de graphic settings al aangepast. Recent nog een aanpassing gedaan aan de 'After effects'. Mn frames droppen vooral bij het inzoomen icm met rook en vuur. Richting de 20 fps oid. :/

[afbeelding]

Iemand nog andere tips of tweaks? Alles terugzetten naar medium vind ik zonde, voorheen kon ik alles op max instellen en had ik meer dan 60 fps.
Ik zou in elk geval de volgende 3 opties uitschakelen voor beter zicht
Grass in sniper mode - uit.
Extra effects in snipermode - uit/min
Flora density - uit/min

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Zo 2500 gold gekregen voor een tournooi winst :D Daar kan ik mooi wat xp mee omzetten.

En nog 7k xp met de is, voor de is3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Echt een hele zieke special! Helaas dus al de Tortoise crew getrained maar dat risico nam ik voor lief natuurlijk. Mooi de Foch crew resetten, de T30 crew retrainen en de E4 voorzien van een permanent likje verf. Tevens kijken hoe ver ik kom met bepaalde grinds met de x5 voor de eerste victory. Kan ik sowieso 15+k binnen tikken in 3 battles (Donderdag kan ik niet spelen).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:34:
Echt een hele zieke special! Helaas dus al de Tortoise crew getrained maar dat risico nam ik voor lief natuurlijk. Mooi de Foch crew resetten, de T30 crew retrainen en de E4 voorzien van een permanent likje verf. Tevens kijken hoe ver ik kom met bepaalde grinds met de x5 voor de eerste victory. Kan ik sowieso 15+k binnen tikken in 3 battles (Donderdag kan ik niet spelen).
Hehe idd, ik ben al een schema'tje aan het maken voor dit weekend :P

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cnOrMvel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 12-10 17:46
p0st schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:57:
Welke tank heb je trouwens gekregen voor de perpixel challenge? Of issie nog niet voorbij?
Hij is voorbij en ik heb gekozen voor de Löwe, wat me dus 12.500 goud heeft opgeleverd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
p0st schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:27:
[...]

Hehe idd, ik ben al een schema'tje aan het maken voor dit weekend :P

[afbeelding]
Nice schema :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 18:35:
Hij is voorbij en ik heb gekozen voor de Löwe, wat me dus 12.500 goud heeft opgeleverd. :P
Hehe, je bent onverbeterlijk* :9 maarja, de keuze was aan jou :*)
Hehe, doe ik eigenlijk bijna elke special wel (of in ieder geval elke special van betekenis, zoals deze!), even van tevoren op een kladje neerzetten wat ik niet moet vergeten :9

* ONVERBETERLIJK
1) Hardnekkig 2) Halsstarrig 3) In zijn soort volmaakt 4) Kostelijk 5) Onherstelbaar 6) Uitmuntend

[ Voor 42% gewijzigd door p0st op 07-05-2014 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-10 19:46
Sta je dan met je stock Black Prince... Gaat weer een leuke avond worden vrees ik...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rnkkHiM.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Zo kan ik wel fluiten naar de t29 en de hogere stats in me amx 50 120 als die klote (geen idee of ik dat mag zeggen op dit forum) laptop het niet blijft doen. Loopt net tijdens een potje van me amx 50 120 vast en blijft dan vastlopen. Wordt denk ik maar echt een nieuwe pc en deze laptop uit het raam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Lekker lang x5 weekend zeg :9~ Jammer dat ik dan net geen premium kan hebben, volgende keer maar iets zuiniger zijn met het goud O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Fid3lity schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 19:10:
Lekker lang x5 weekend zeg :9~ Jammer dat ik dan net geen premium kan hebben, volgende keer maar iets zuiniger zijn met het goud O-)
E is ook korting op gold en premium dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:28

Geckoo

Good news, everyone!

heb vandaag ook voor het eerst gold gekocht ;)
1000 gold om 6 garage slots te kopen :Y

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Geckoo schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 21:58:
heb vandaag ook voor het eerst gold gekocht ;)
1000 gold om 6 garage slots te kopen :Y
Als het goed is 10, want garage slots zijn 100 goud momenteel ;) (ik heb er 4 gekocht vandaag :))

Damn zeg, ging lekker vandaag!

45 battles gespeeld, 73% gewonnen.
3,4K WN8

De enige tank die echt niet wil is de IS (sorry Kyozu :$) Heb ik een keer een lekker potje dan verliezen we en heb ik een schijtpot dan winnen we. Ik krijg hem maar niet onder de knie. Ben er ook niet vaak toptier mee, helpt ook niet echt.

[ Voor 40% gewijzigd door Mr_Size op 07-05-2014 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geckoo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10-10 21:28

Geckoo

Good news, everyone!

Mr_Size schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 22:08:
[...]

Als het goed is 10, want garage slots zijn 100 goud momenteel ;) (ik heb er 4 gekocht vandaag :))
weet ik maar dan heb ik nog wat reserve ;)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:07
Prachtig. M'n XVM showed 151wn8 verwijl hij 2607 hoort te zijn. Unicum in disguise :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

[...]

Damn zeg, ging lekker vandaag!

45 battles gespeeld, 73% gewonnen.
3,4K WN8

De enige tank die echt niet wil is de IS (sorry Kyozu :$) Heb ik een keer een lekker potje dan verliezen we en heb ik een schijtpot dan winnen we. Ik krijg hem maar niet onder de knie. Ben er ook niet vaak toptier mee, helpt ook niet echt.
Ik heb dat kreng uit ellende allang verkocht. :P
Echt wat een zuigtank was dat zeg. De enige tank die ik ken welke ik meer haatte was de T-150. Dat was er ook een welke bij mij nooit maar dan ook nooit raakschoot. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08-10 12:50

Edmin

Crew Council

get on my horse!

RNG had me flink te pakken gisteravond. Wilde de eerste crewskill vip de Borsig op 100% hebben, want 6th sense. Wanneer we de vijand toch al steamrolden, leek alles raak te zijn. Uit de heup vurend een Lorraine achter een rots pennen? Geen punt. Wanneer het spannend werd en Ik moest carryen, bouncte ik op point blank op een ELC... :(

Meer offers aan SerB brengen dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Edmin schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:25:
RNG had me flink te pakken gisteravond. Wilde de eerste crewskill vip de Borsig op 100% hebben, want 6th sense. Wanneer we de vijand toch al steamrolden, leek alles raak te zijn. Uit de heup vurend een Lorraine achter een rots pennen? Geen punt. Wanneer het spannend werd en IKV,oest carryen, bouncte ik op print blank op een ELC... :(

Meer offers aan SerB brengen dan maar.
Snap dat nou, scouts hebben magical armor aan de zijkanten en achterkanten, kan je niet zien, maar is eigenlijk 300mm dik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Even de x5 halen vanochtend :'(

In de Borsig tegen 8 TierX... op Ruinberg. FFS

edit:
Dit wordt een heel vervelende ochtend... ammoracked in mijn T-43 door een schot in mijn sprocket. Heel apart. 1102damage.. en ik heb maar 1100 HP!

SurfBoy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 07:57:
[...]

Snap dat nou, scouts hebben magical armor aan de zijkanten en achterkanten, kan je niet zien, maar is eigenlijk 300mm dik :+
Dat blijkt :P

[ Voor 80% gewijzigd door Edmin op 08-05-2014 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

jelly!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-09 11:13

[afbeelding]

flora density en extra effects in sniper moder uitzetten en grass in sniper + tracktraces ook uitzetten helpt mischien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[...]

:N

Bij mij ging het ook wel aardig, kwam ook nog twee lui tegen die fan zijn :P
code:
1
2
3
4
5
6
7
Battles:           9
Win Rate:         100.00%
Average damage:     3,301
Average experience: 1,429
Average kills:   2.56
Average tier:     9.67
WN8 Rating :       3,967

Tevens weer een erg lekker potje in de Leopard PTA gehad die nog wel op Youtube gaat komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

p0st schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 17:07:
[...]

Net gisteravond mijn Su85 geruild voor een su100 met alle equipment, crew retraining. ;(

Had me flink wat silver kunnen schelen. :F

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-09 01:39

solique

Fire is all I need

Ik zal blij zijn wanneer ik de topguns op de ISU en Jagdtiger heb, zonder is het echt niet te doen.
Kom alleen maar in T10 potten waar de stock guns echt te weinig uit kunnen halen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:27
Unicum is pas vanaf 2350 :X

Ook wel grappig, de namechanges voor Embrionic_Journey volgen via Wotlabs... nu een subtiele verwijzing naar een populaire streamer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23

[afbeelding]

Ik heb eigenlijk exact dezelfde set-up, (i3570k beetje overclocked, gtx660, 8gb ram & zelfde resolutie) en ik draai alles op max aan 40-50fps zonder drops. Grass in sniper heb ik uit staan en motion blur ook.

60fps vind ik geen vereiste voor WoT om beter te spelen of een smoother beeld te krijgen....
Verder wil ik geen opties uitzetten om 10 fps meer te krijgen, het oog wil ook wat :)

Voorts blijf ik maar slecht spelen in CWs :( 3e game op rij minder dan 1k damage en totaal kansloos afgeschoten. Gisteren in de IS7 3 schoten gelost, 2 mis & 1 in Quantor z'n kont gelukkig een bounce... Begint een beetje droevig te worden. Toch gewonnen, GOT is weer goed bezig 8)
Confessions of a padder/reroller? hah...

[ Voor 19% gewijzigd door Inrage op 08-05-2014 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Inrage schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:32:
[...]

Ik heb eigenlijk exact dezelfde set-up, (i3570k beetje overclocked, gtx660, 8gb ram & zelfde resolutie) en ik draai alles op max aan 40-50fps zonder drops. Grass in sniper heb ik uit staan en motion blur ook.

60fps vind ik geen vereiste voor WoT om beter te spelen of een smoother beeld te krijgen....
Verder wil ik geen opties uitzetten om 10 fps meer te krijgen, het oog wil ook wat :)
Denk dat Harmen eens aan een fresh install moet gaan denken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ging niet goed en niet slecht gisteren. Beetje gemiddeld. Maar ja, zo ploeteren we maar verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren bijna alleen maar tier 10 gedaan... Teams waar wij inkwamen van t4 tot t8 waren gewoon te dramatisch... Dan vergaat je de fun al snel.. Straks maar eens op alle tanks x5 proberen te halen. Dit telt ook mee voor de missie?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

wsLy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:51:
Gisteren bijna alleen maar tier 10 gedaan... Teams waar wij inkwamen van t4 tot t8 waren gewoon te dramatisch... Dan vergaat je de fun al snel.. Straks maar eens op alle tanks x5 proberen te halen. Dit telt ook mee voor de missie?
Ja :Y Helaas is dat op mijn twee Japannertjes mislukt :/ Wel een potje van 5k in mijn T-34-1 waar ik wel blij mee was. Zonder premium, ik ben allang blij als ik incl. x5 3k haal.

[ Voor 13% gewijzigd door Fid3lity op 08-05-2014 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Fid3lity schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:53:
[...]

Ja :Y Helaas is dat op mijn twee Japannertjes mislukt :/ Wel een potje van 5k in mijn T-34-1 waar ik wel blij mee was. Zonder premium, ik ben allang blij als ik incl. x5 3k haal.
Mooi :)
Ik moet nog steeds een japanner en Duitser kopen. Denk dat het de Tiger wordt, gooi ik daar mijn vk4502p crew in.
Japanners moet ik nog grinden vanaf t4 ofzo....

Hoop een beetje op tijd thuis te zijn haha, kan ik snel aan de slag. Ben al van 4:10 aan het werken:p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Moest net een minipatch downloaden.... Wat is er veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
SurfBoy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:00:
Van ftr
Hello everyone,

tomorrow, 8.5.2014, a minipatch 9.0.3 will be activated on EU, RU and ASIA servers. This patch will “bring a series of changes in the mechanics of discounts and missions”.

Edit: Official info from WG support page

This patch is made to help those who are facing issues with game performance due to inappropriate graphical settings in the client.
The goal of this patch is to detect players who are experiencing low FPS (less than 20) and propose them to adjust their graphical settings

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

SurfBoy schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:00:
AFAIK was het een language file die aangepast werd. Dat FTR bericht is nog op de to-do lijst, denk ik?

Dramatische ochtend vandaag... Gisteren liep ik fluitend naar de 70% WR en 1700 WN7, vanochtend was ik voortdurend bottom tier in een faalteam of faalde ik zelf op epische schaal. Het toppunt was mijn laatste pot. Siegfried line. T7. Ik in de Hellcat. Na een korte schermutseling heb ik bijna 1K damage gedaan, 1 kill gemaakt. De match is nog niet op een kwart en het gaat heerlijk... suddenly... CTD!

WTF. Nog geen 1000 WN7 in 12 potten. 50% WR... drama.

[ Voor 47% gewijzigd door Edmin op 08-05-2014 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Ik ga denk ik dit weekend met de Grind starten richting tiger en tiger2. Ik kijk vooral uit naar de tiger2, benieuwd of ik hem kan laten presteren zoals de andere tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:15
Edmin schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 10:19:
[...]

AFAIK was het een language file die aangepast werd. Dat FTR bericht is nog op de to-do lijst, denk ik?

Dramatische ochtend vandaag... Gisteren liep ik fluitend naar de 70% WR en 1700 WN7, vanochtend was ik voortdurend bottom tier in een faalteam of faalde ik zelf op epische schaal. Het toppunt was mijn laatste pot. Siegfried line. T7. Ik in de Hellcat. Na een korte schermutseling heb ik bijna 1K damage gedaan, 1 kill gemaakt. De match is nog niet op een kwart en het gaat heerlijk... suddenly... CTD!

WTF. Nog geen 1000 WN7 in 12 potten. 50% WR... drama.
zijn dat WN7 of WN8 ratings? want voor WN7 is het vrij laag als je met de hellcat hebt gespeeld ;) die kan een stuk beter.

Als het WN8 is verklaard het wel wat met de hellcat (WN8 is namelijk best streng voor de hellcat), maar is je winrate wel hoog i.v.m. je rating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Het was WN7... de WN8 was nog dramatischer vanochtend. Ik zocht natuurlijk wel een beetje de problemen op door alles te willen 'vijfdubbelen' vanochtend, maar zo slecht was mijn dag nog niet eerder. Ja, toen ik nog 2K games had. Heb ook maar 1 pot met de cat gespeeld.

edit:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/RPoMDPKxQhoKZDMfBIjuSsmF/medium.png

[ Voor 23% gewijzigd door Edmin op 08-05-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Inrage schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 09:32:

Confessions of a padder/reroller? hah...
Haters gonna hate.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x-cessive
  • Laatst online: 22-08 14:09
GOT staat weer met 2 landjes op de (world on fire) map! Laatste tijd regelmatig in Afrika actief en leuk om te zien dat CW steeds beter gaat. Keep up the good work!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
€ 26.51 Discount: 23% This package contains:
E 25;
slot in World of Tanks;
30 days of premium.

Tijd om een aanschaf te doen! En zonder schuldgevoel. Mijn vrouw kocht ook laatst twee jurkjes in de "aanbieding". :-) Met alle acties die dit weekend lopen zou een beetje credits ook niet verkeerd zijn... maar goed met premium verdien je ook weer veel meer. 11k XP naar de Emil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

x-cessive schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:11:
GOT staat weer met 2 landjes op de (world on fire) map! Laatste tijd regelmatig in Afrika actief en leuk om te zien dat CW steeds beter gaat. Keep up the good work!
Is nog voor de nep he ;)
Geen fame punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

we know, maar tis leuk voor de voorbereiding :)

en ook de tank companies met de campaign tanks gaan goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:36:
[...]

Is nog voor de nep he ;)
Geen fame punten...
Klopt, maar je laat wel zien dat je een serieuze partner voor alliances bent, dus het is een mooi begin om jezelf met 2 landjes neer te zetten tijdens 'het oefenrondje' :) a.k.a. voor spek-en-bonen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Vanavond hoop ik eindelijk eens mee te kunnen doen met de Clanwars van GoT, heb een dagdienst.. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
ShockWave schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:49:
Vanavond hoop ik eindelijk eens mee te kunnen doen met de Clanwars van GoT, heb een dagdienst.. :9
Weer terug naar GOT Shock? Watskeburt met GAIN?
Roulatie van sommige clans gaat wel heul hard op dit moment!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Campaign enzo, mensen willen graag meedoen en sommige clans kunnen/willen dat niet.
Dus GoT heeft een hele zooi oud gedienden terug :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

juh, ik, shock, pp, vice zitten weer in got

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
[GAIN] is a new community focusing atm on 3rd upcoming campaign. So if you are a player with some skill and teamplay ask for joining ASAP.
Dus..
dynosu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:57:
juh, ik, shock, pp, vice zitten weer in got
Check

[ Voor 33% gewijzigd door psychoclown op 08-05-2014 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Geef nou allemaal maar toe dat jullie gewoon gehoord hebben wie er zou gaan fc-en tijdens de campaign. Sindsdien blijven de applications binnen stromen bij robertjuh ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ja dat zijn dezelfde gasten die het vreemd vonden dat ik de oude y0l0 ts offline smeet. Euh je hebt toch je eigen nieuwe ts of niet dan?

Tis niet alsof ik er geld voor kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ja inderdaad Pixel, na een hele lange pauze ben ik weer voor FC gaan spelen. :+

[ Voor 11% gewijzigd door User op 08-05-2014 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

*O* User for president *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hmmm ik denk dat de wapen industrie dan opeens een economische sprong krijgt als dat gebeurd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
psychoclown schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 11:54:
[...]

Weer terug naar GOT Shock? Watskeburt met GAIN?
Roulatie van sommige clans gaat wel heul hard op dit moment!
Bootho ging weg vanwege niet genoeg deelnemers aan CW terwijl er wel 30+ online was maar niet genoeg actief om 1 team te vullen.
GAIN was deels een ESL clan zonder cw verplichting met de opzet om tijdens de campaign wel vol ervoor te gaan.
Maarja als je voor de campaign geen goodwil kan kweken door niet op de global map te komen vanwege de lage opkomst dan houdt het op.
Nadat Bootho weg ging heeft de clancommander iedereen gekickt die niet aan de statseis voldeden die ze voor de campaign willen zien.
Nu vragen ze dus weer leden omdat de clan aardig leeg is........ }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Weer zon drama clan dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ah dat verklaard een hoop. Toevallig laatst nog een keer een avondje met Bootho gespeeld maar hij had het er niet over ;) Hopelijk gaat het met GOT dan lekker met al die CW ervaring terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Waarom kom jij niet uit FAME en in GOT? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor jou is er ook nog wel plek Kyozu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

jup., desnoods kicken we perpixel voor je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
dynosu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:08:
Ik zou maar oppassen want jij hebt je senioren recht weggegooid *opgestaan is plaats vergaan* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

hahaha, ik wil helemaal geen FC zijn. wil niet eens fire leader zijn.

Wil gewoon lekker spelen. Ik zit prima :)

En dont worry, tis niet alsof kyozu terugkomt of dat we jou ooit zouden kicken :)

Was blij met jou en user als extra FCs voor tijdens de campaign :)

[ Voor 14% gewijzigd door dynosu op 08-05-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Stiekem staat je aanbod nog steeds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

welk aanbod? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Naar aanleiding van de discussie over de Tiger heb ik een paar van mijn Tiger potjes op Youtube gezet.
Dit zijn potjes uit de Tiger Challenge van Pixel, dus er wordt redelijk wat goud geschoten. >:)

Enjoy! :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OVE1KWuL1Jw]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WRPAZ2ntY5M]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fordox schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:07:
Waarom kom jij niet uit FAME en in GOT? :P
Quantor schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:07:
Voor jou is er ook nog wel plek Kyozu
dynosu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 12:08:
Hehe, thanks maar ik heb het voorlopig erg naar mijn zin in FAME :)

[ Voor 6% gewijzigd door psychoclown op 08-05-2014 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 20:17
De Tiger wordt binnenkort ook generfed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
DjMark schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:22:
De Tiger wordt binnenkort ook generfed...
En dat was te verwachten ook. :P

De 'Soviet bias' scheldpartijen zullen straks wel weer over het forum vliegen (as usual).

En voor degenen die het misschien willen weten: Ik heb in die 100 potjes 3 á 4 keer in de fik gestaan. En zoals je kan zien, heb ik geen fire extinguisher, dus heb ik geen firefighting bonus of whatever. Ik heb alleen Preventative Maintenance op de chauffeur zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:00:
Naar aanleiding van de discussie over de Tiger heb ik een paar van mijn Tiger potjes op Youtube gezet.
Dit zijn potjes uit de Tiger Challenge van Pixel, dus er wordt redelijk wat goud geschoten. >:)

Enjoy! :)
[video]
[video]
Mooie kwaliteit!

Maar ja, nu begrijp ik hoe je zo hoog in dmg kon eindigen in die laatste pot: een Tiger II en een E-75 die jou VOLKOMEN negeren. Echt wtf.. Vervolgens doe je als bonus ook nog fikkie stoken ;) Wel mooi agressief gespeeld, zo probeer ik ook vaak te spelen in de Tiger. Ik gebruik trouwens AFE op de Tiger, dus mijn reload is niet zo laag als de jouwe (met je chocolade :+). Maar goed, 5,5 sec reload is ook niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Nice battles Users. vermakelijk en goede beslissingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Mooie kwaliteit!

Maar ja, nu begrijp ik hoe je zo hoog in dmg kon eindigen in die laatste pot: een Tiger II en een E-75 die jou VOLKOMEN negeren. Echt wtf.. Vervolgens doe je als bonus ook nog fikkie stoken ;) Wel mooi agressief gespeeld, zo probeer ik ook vaak te spelen in de Tiger. Ik gebruik trouwens AFE op de Tiger, dus mijn reload is niet zo laag als de jouwe (met je chocolade :+). Maar goed, 5,5 sec reload is ook niet verkeerd :)
"Die Tiger doet mij toch geen pijn!"
User: *hehehehehe*

Die E-75 had mij uiteindelijk wel door, maar hij kon geen ruk meer doen aangezien die fik iets van 6 crits op hem gedaan had. >:)

Bij die T34 kon het me allemaal vrij weinig meer schelen, we hadden al gewonnen en ik wou zo veel mogelijk damage pakken. Dus ga ik er gewoon voor staan, feel my DPM. :9

[ Voor 7% gewijzigd door User op 08-05-2014 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 13:28:
[...]

Maar ja, nu begrijp ik hoe je zo hoog in dmg kon eindigen in die laatste pot: een Tiger II en een E-75 die jou VOLKOMEN negeren.
In die eerste pot ook. Het toont gewoon aan waar de Tiger sterk in is. Goede gun en als je maar met rust gelaten wordt kan je veel damage uitdelen. En daarmee is het ding nog steeds niet OP. Twee replays nitpicken doet daar niets aan af :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 14:02:
[...]

In die eerste pot ook. Het toont gewoon aan waar de Tiger sterk in is. Goede gun en als je maar met rust gelaten wordt kan je veel damage uitdelen. En daarmee is het ding nog steeds niet OP. Twee replays nitpicken doet daar niets aan af :P
Tuurlijk laten die replays zien waar de Tiger goed in is. Ik zou achterlijk zijn als ik de sterke punten van de Tiger niet zou gebruiken. 8)7

Maargoed, hier nog een paar (0.8.11) replays:
http://wotreplays.com/sit...f-usertmp-pzkpfw_vi_tiger
http://wotreplays.com/sit...a-usertmp-pzkpfw_vi_tiger
http://wotreplays.com/sit...e-usertmp-pzkpfw_vi_tiger
http://wotreplays.com/sit...e-usertmp-pzkpfw_vi_tiger
http://wotreplays.com/sit...g-usertmp-pzkpfw_vi_tiger

Edit: En nog een paar 0.9.0 replays:
http://wotreplays.com/sit...t-usertmp-pzkpfw_vi_tiger
http://wotreplays.com/sit...m-usertmp-pzkpfw_vi_tiger

Beter?

[ Voor 15% gewijzigd door User op 08-05-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Ok, note to self --> choco op de Tiger!

Al heb ik zelf nog maar 10 potjes (1910damage avg) en toch al 2 keer zelf in brand gestaan denk ik na het zien van de filmpjes dat de snelle reloadtime het wel waard is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Inrage schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:02:
Ok, note to self --> choco op de Tiger!

Al heb ik zelf nog maar 10 potjes (1910damage avg) en toch al 2 keer zelf in brand gestaan denk ik na het zien van de filmpjes dat de snelle reloadtime het wel waard is!
Naja, chocolade geeft een 10% bonus op je crew, wat neer komt op iets van 4-5% minder herlaadtijd. Zoals ik al zei heb ik bijna niet gebrand, maar als je verder geen skills oid hebt die de kans op brand verlaagt kan het nog wel eens een brandbare aangelegenheid worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:16:
[...]
Naja, chocolade geeft een 10% bonus op je crew, wat neer komt op iets van 4-5% minder herlaadtijd. Zoals ik al zei heb ik bijna niet gebrand, maar als je verder geen skills oid hebt die de kans op brand verlaagt kan het nog wel eens een brandbare aangelegenheid worden. ;)
Ja, preventive maintenance is dan wel een must hoor, want anders zul je veel vaker branden vrees ik. AFE verlaagt ook nog eens de kans dat je in brand vliegt, dus als dat weg valt heb je die skill wel haast nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Mr_Size schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:22:
[...]

Ja, preventive maintenance is dan wel een must hoor, want anders zul je veel vaker branden vrees ik. AFE verlaagt ook nog eens de kans dat je in brand vliegt, dus als dat weg valt heb je die skill wel haast nodig!
Op de Obj 140 dacht ik ook geen FE nodig te hebben want na 50 potjes kan ik het mij niet herinneren 1 keer in brand te hebben gestaan. Dus food er in. Resultaat... 1e volgende CW --> BBQ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
de 140 brand vaaaaaaaaaak echt vaak. Ik heb een AFE erin en ik heb regelmatig dat ik nogsteeds uit brand omdat ik 2x in de fik wordt gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08:27
perpixel schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:24:
de 140 brand vaaaaaaaaaak echt vaak. Ik heb een AFE erin en ik heb regelmatig dat ik nogsteeds uit brand omdat ik 2x in de fik wordt gestoken.
Gisteren nog tegenover een tomaat T57 die me in dezelfde clip twee keer in de hens zet... bye bye BIA. Overigens al in de T54 afgeleerd om zonder fire-extinguisher te rijden, meerwaarde van andere consumables zijn toch te beperkt mijns inziens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
perpixel schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:24:
Ja, praat me niet van die Obj 140. Echt te bizar :) Zelfs AFE helpt niet altijd.. Ga ook maar eens PM trainen denk ik ;)
Riegah schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:26:
Gisteren nog tegenover een tomaat T57 die me in dezelfde clip twee keer in de hens zet... bye bye BIA. Overigens al in de T54 afgeleerd om zonder fire-extinguisher te rijden, meerwaarde van andere consumables zijn toch te beperkt mijns inziens.
Ja, dat was wel zonde, een zo goed als zekere BiA award de prullenbak in :p Ging verder wel lekker gisteren samen dacht ik zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik weet weer waarom ik de Ferdinand haat. Als je maarliefst 2k damage kan doen met 12 schoten waarvan 10 raak in een T8 game dan weet je het wel...
Ik weet niet wat erger was, twee extreem lage rolls van 374 en 385 of de prachtige bounces van een IS zijn glacis zonder angle, de twee van de KV-1S of de twee van de T-44. :X

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Mr_Size schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 15:31:
[...]

Ja, praat me niet van die Obj 140. Echt te bizar :) Zelfs AFE helpt niet altijd.. Ga ook maar eens PM trainen denk ik ;)
Toch blijf ik het maf vinden want met AFE heb ik er zo goed als nooit last van /me Klopt even af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
nou sinds m'n xvm 151wn8 aangeeft zuigen games echt. Iedereen denkt voorrang over je te hebben. Normaal zoek ik platoons in het kanaal stronk plutons en niemand wilt me daar hebben en kicken me insta nadat ze m'n rating zien. Owjah, zodra ik mijn Type-59 erbij pak dan word iedereen zooo jelly en word ik helemaal volgespamed in en na de games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Hmmm, is ZER0 ondertussen al zo diep gezonken dat ze rerolls aannemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
User schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:00:
Hmmm, is ZER0 ondertussen al zo diep gezonken dat ze rerolls aannemen?
Zat er al sowieso in en ben na een tijdje gaan rerollen omdat ik eigg geen plezier meer in WoT had. Dit heeft er een nieuw leven ingeblazen. Nu is het gewoon altijd tryharden.
M'n broer is ook gestopt met WoT dus ik heb op een ander account nog de mogelijkheid om te kunnen trollen en de nodige t10s te spelen totdat ik m'n eigen t10s heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dr34m3dd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:02:
[...]

Zat er al sowieso in en ben na een tijdje gaan rerollen omdat ik eigg geen plezier meer in WoT had. Dit heeft er een nieuw leven ingeblazen. Nu is het gewoon altijd tryharden.
M'n broer is ook gestopt met WoT dus ik heb op een ander account nog de mogelijkheid om te kunnen trollen en de nodige t10s te spelen totdat ik m'n eigen t10s heb. ;)
Ah op die manier.

Anyway, doe de groeten aan Onkel en Waxx. :P

Onkel wou me laatst nog terug hebben. Tsja, had je er maar voor moeten zorgen dat ik niet gekicked zou worden. :z

[ Voor 3% gewijzigd door User op 08-05-2014 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
User schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:06:
[...]
Ah op die manier.

Anyway, doe de groeten aan Onkel en Waxx. :P

Onkel wou me laatst nog terug hebben. Tsja, had je er maar voor moeten zorgen dat ik niet gekicked zou worden. :z
Waarom bent gij gekicked dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Wat is er toch tegen rerolls? Je dient nog steeds te presteren om de ratings te halen. Wat anders dan Jelly zijn, is er zo mis mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
BTU_Natas schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:08:
Wat is er toch tegen rerolls? Je dient nog steeds te presteren om de ratings te halen. Wat anders dan Jelly zijn, is er zo mis mee?
imo als je rerolled dan heb je gelijk al de stats waar je hoort. Mensen die lang spelen zijn bijv begonnen bij 1500wn8 op 10k games en zitten op 2000wn8 op 20k games terwijl hun recent bijvoorbeeld 3000 ligt.
Je hebt de stats dan zeg maar niet verdient vinden hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik ben alleen Jelly op rerolls die echt goede stats hebben en ook constant goed presteren :+
Maakt mij voor de rest weinig uit wat anderen doen, net als sealclubben. Goed dat sommigen het (goed) kunnen maar dan moeten ze zich wel bewijzen op hoge tiers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik zou echt niet rerollen, teveel tijd en moeite gestoken in de tanks die ik nu heb,

Dan maar shitstats :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
dynosu schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:12:
ik zou echt niet rerollen, teveel tijd en moeite gestoken in de tanks die ik nu heb,

Dan maar shitstats :)
+1 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
dr34m3dd schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 16:07:
[...]

Waarom bent gij gekicked dan?
Omdat een deputy vond dat ik in een besloten PM groep een te grote mond had.
Niet dat hij uberhaupt in die groep zat ofzo. Maar de commander (die wel in de groep zat, hint hint) vond het blijkbaar leuk om zich als een ramdebiel te gaan gedragen en mensen af te zeiken. Blijkbaar mag een commander zich wel als een kneus gedragen maar mogen leden daar niet op reageren, dus werd ik gekicked.
Pagina: 1 ... 18 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)