Pre goldammospam en tier X meds/TD's was het een hele leuke tank, sidescrapend heavystreet in Himmelsdorf dichthouden, niks kwam erdoor.p0st schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:40:
- Tiger P: Lijkt me een leuke tank, met als ultieme 'beloning'de MAUS
Nu ben je gewoon 1GROTE xp pînata geworden voor alles en iedereen..

Je maakt in het begin van de battle een keuze voor de kant waar je naartoe wilt, dit kan goed uitpakken als je daar ook de enemy tegen gaat komen...maar kan ook fout gaan als ze aan de andere kant zitten ivm de snelheid.themaxter schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:36:
Zit nog op de T28 prot, wel full ops maar kan nog niet echt wennen aan zijn snelheid en op 1 of andere manier bounce ik zelf altijd op dat kreng en pent iedereen mij wel
Beste potjes had ik vaak als mijn team verloor en ik op mijn eigen base lekkere klappen kon uitdelen maarja slecht voor de winnrate...
De Hull van de T28 Prot is aardig stevig waar je vaak word gepenned is naast je gun op je turret, die kleine vlakke stukken.
Je moet zorgen dat je achteraan staat (niet moeilijk door de snelheid) en snipen op de enemy in open stukken of als ze peekaboo doen bij je team.
Gebruikte zelf rammer, bino en cammonet/vstab.
Lag niet alleen aan jou hoor Dyno...dynosu schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:35:
Ik had gister echt een rampen dag.
NIETS wilde lukken. het was echt eh ... niet prettig. Hopenlijk gaat het vanavond beter...
Helaas heb je soms van die dagen
PanzerPunisher moest zonodig de laatste 2.5k op zijn t54e1 spelen....
Uiteindelijk zijn we niet lang nadat je weg was gestopt zelfs tier 5 en 7 battles wilden niet lukken..