[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.996 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:39
Wel grappig om deze actie tijdens de examen/afstudeer periode te doen van de meeste scholen haha... Hoeveel kinderen zouden een opleiding/examen niet halen door zoiets? Ik weet zeker dat ze er zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Dan wordt je toch real life tanker, oh wacht, die hebben ze net verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
J0rn schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:37:
Dan wordt je toch real life tanker, oh wacht, die hebben ze net verkocht...
We hebben de CV90's en PzH2000's toch nog? Vooruit die laatste is een arty, maar ik sta graag veilig op een afstand van een km of 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:08

Edmin

Crew Council

get on my horse!

TheBrut3 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:45:
[...]

We hebben de CV90's en PzH2000's toch nog? Vooruit die laatste is een arty, maar ik sta graag veilig op een afstand van een km of 40.
Ga je mond spoelen jij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
Catscratch schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:57:
[...]

Erg herkenbaar ... voor mij was het hetzelfde verhaal. In totaal 15 battles gedaan met 8 overwinningen en een WN8 kunnen scoren van 1600 gemiddeld. Een gemiddeld resultaat voor mij.

Voor diegene die de Borsig hebben. Ik moet eerlijk toegeven dat ik minder opportuniteiten heb om de match echt te dragen dan bijvoorbeeld de Hellcat. Bij de Hellcat zoek ik eerst een mooi snipe plekje en verplaats ik mij ook geregeld naargelang hoe het spel evolueert. Daar kan je echt blijven dragen.

Bij de Borsig heb ik het gevoel dat je een goed plekje moet zoeken en dat de opties om je nadien te verplaatsen veel kleiner zijn omdat die tank nu eenmaal niet zo snel is. Even terug gaan om je cap plaats te helpen verdedigen ... moeilijk.
De Borsig is voor luie mensen, zo min mogelijk rijden met maximale uitkomst. Begin van de match snipen van afstand en met name zorgen dat je in leven blijft. Dat je zegt dat je terug moet naar de cap om te verdedigen doet vermoeden dat je al tever vooruit staat, cappen zie je meestal wel op tijd aankomen en in de Borsig moet je die tijd gebruiken om al in een goede positie te staan. Minimap dus goed in de gaten houden.

De Borsig schittert in end-game met z'n camo en viewrange, daar ligt de dragende kracht. Je hebt de snelheid niet om uit benarde situaties te komen of even snel te verplaatsen, maar je bent snel genoeg om te reageren. Speel op viewrange, >350m kan je eigenlijk overal wel op schieten zonder gespot te worden terwijl jij nagenoeg alles op maximale spotting distance al spot. Laat staan dat je met een bosje helemaal onzichtbaar kan blijven door de 15meter regel. Dat kan natuurlijk zowel defensief als offensief gebruikt worden.

Edit
Naar aanleiding van de E5 discussie gisteren ook maar weer van stal gehaald. Gratis een Ace Badge gekregen door een uitermate aardig enemy-team, met name omdat de TDs de Wknop niet weten te vinden als dat nodig is :). Bijna 7k damage met 4k spotting -Replay.

[ Voor 7% gewijzigd door Riegah op 06-05-2014 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

Paar dagen premium doe ik het voor. SP zal ik toch nooit halen, maar ben bezig met de arl44 en de t25/2 te grinden naar de volgende stap, is de 2 dagen premium een mooie carrot-on-a-stick :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:32
TheBrut3 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:45:
[...]

Gelukkig is die laatste van na de arty nerf ;) Cv90 is een carrier in eerste plaats

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Fordox schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:54:
Ik ben bezig met mijn lijstje van nederlandse BT-SV owners te updaten.
Als je er niet tussen staat, meld het graag even :D

lijst:
[...]
* Circonflexes http://worldoftanks.eu/co...s/504180610-Circonflexes/
[...]
Is toch geen Nederlander?
PcDealer schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:08:
Vannacht de T29 gekocht. De credits had ik al, maar de xp grind was vervelend met lagspikes en framedrops :(

[...]

Check ook de (not fully updated) WoT Cash Converter.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-09 12:17
PcDealer schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:10:
[...]

[...]
Hij is wel een Nederlander, maar woont volgensmij in Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Nice :)

Wat kost de SU85I in Gold eigenlijk? Staat niet op de wiki of Tankopedia :(

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 06-05-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
PcDealer schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:10:
[...]
[...]
In theorie ben ik ook geen Nederlander, maar soit. ;)
Riegah schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:05:
[...]
De Borsig is voor luie mensen, zo min mogelijk rijden met maximale uitkomst. Begin van de match snipen van afstand en met name zorgen dat je in leven blijft. Dat je zegt dat je terug moet naar de cap om te verdedigen doet vermoeden dat je al tever vooruit staat, cappen zie je meestal wel op tijd aankomen en in de Borsig moet je die tijd gebruiken om al in een goede positie te staan. Minimap dus goed in de gaten houden.

De Borsig schittert in end-game met z'n camo en viewrange, daar ligt de dragende kracht. Je hebt de snelheid niet om uit benarde situaties te komen of even snel te verplaatsen, maar je bent snel genoeg om te reageren. Speel op viewrange, >350m kan je eigenlijk overal wel op schieten zonder gespot te worden terwijl jij nagenoeg alles op maximale spotting distance al spot. Laat staan dat je met een bosje helemaal onzichtbaar kan blijven door de 15meter regel. Dat kan natuurlijk zowel defensief als offensief gebruikt worden.
Mooi want ik ben een luie mens! :P

Cappen zie ik (meestal) wel aankomen, maar als er meer tanks staan te defenden dan het aantal inkomende voel ik me redelijk gerust. In dat geval niet dus. Bedankt voor de reactie. Momenteel nog maar 10 games achter de rug met de Borsig. Het zal wel een beetje aanvoelen zijn. M'n crew zit wel al op camouflage en 6th sense. Nog 20% voor BIA. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Edmin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:59:
[...]
Ga je mond spoelen jij!
Why?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Gokje... Een ex real life tanker ziet net als ik een CV90 niet als tank 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Alles onder de 76mm is geen tank, zo leerde mijn instructeurs me destijds. Period. Het is een AIFV. Een hele goede. Maar als er een tank aankomt, moet het ding met de staart tussen de benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Vooruit, dan is het een scout.

Maar de PzH heeft 155mm, dat telt toch wel? Zou toch zo'n 1000dmg moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

TheBrut3 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:47:
Vooruit, dan is het een scout.
Nee, het is een AIFV. Of een IGV als je het Nederlands houdt. :P
Eerder off-map artillery support. En dan is het nog steeds geen tank!!!!111one ffs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
TheBrut3 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:47:
Je vergeet dat het Duits is, dus zwaar generft! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Edmin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:51:
[...]

Eerder off-map artillery support. En dan is het nog steeds geen tank!!!!111one ffs.
Dit brengt me trouwens op een idee dat ik al wat langer heb: gooi de huidige arty uit de game en geef scouts/lights arty spotting voor off-map arty support. Geef ze een lange reload en lange aimtime. Stevige camowaardes voor de spotters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Edmin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:37:
Alles onder de 76mm is geen tank, zo leerde mijn instructeurs me destijds. Period. Het is een AIFV. Een hele goede. Maar als er een tank aankomt, moet het ding met de staart tussen de benen.
+smokepods tegen infrarood wapengeleide systemen

PzH is een oneshotter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Dan kunnen ze net zo goed WoT, WoWP en WoWS combineren. Arty strikes vanaf een ship, klinkt logisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik ben een tijd lang de enige volledig opgeleide commandant J-FIST (Joint Fire Support Team) geweest en ik kan je verzekeren dat NSFS (Naval Surface Fire Support) heel wat anders is dan schieten met een batterij houwitzers, maar inderdaad: het zou enorm gaaf zijn als er een soort combo van de drie mogelijk zou zijn. Maar dat lijkt me echt een onmogelijke klus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:18
Edmin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:18:
Ik ben een tijd lang de enige volledig opgeleide commandant J-FIST (Joint Fire Support Team) geweest en ik kan je verzekeren dat NSFS (Naval Surface Fire Support) heel wat anders is dan schieten met een batterij houwitzers, maar inderdaad: het zou enorm gaaf zijn als er een soort combo van de drie mogelijk zou zijn. Maar dat lijkt me echt een onmogelijke klus.
Tijd om War Thunder te gaan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 17-09 15:22
Vreemde manier van multicore support heeft dit spel, als ik het start alle cores laden het spel niks aan het handje. Maar zodra ik een battle start trekt het spel twee cores naar 100%, krijg ik 20 FPS. Heel vreemd, maar nog vreemder wordt het als ik het spel eindig en de twee cores blijven op 100% staan terwijl in de taak beheer geen enkel proces CPU kracht trekt. Iemand nog meer last van?

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
User schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:19:
[...]
Dat dacht ik eigenlijk ook :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm lijkt mij leuk om die 60 120mm granaten in een minuut te zien landen op een vierkante kilometer. Volgens mij het halve vijandelijke team zeker weg.

Als voorwaartse waarnemer in het verleden lijkt mij dat :9~ :9~ :9~

Ja ik weet wat arty reallife kan doen heb zelf vuren geleid met onder andere de M110 en de M109

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2014 11:22 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:57
En ik blijf het herhalen: vrijwel alle problemen in het spel zijn te herleiden naar de matchmaker en het spotting systeem. Dat spelers artillerie en tank destroyers haten is daar gewoon een afgeleiden van. En in plaats van het probleem aan te pakken, nerfen ze gewoon de tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThomasG schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:25:
En ik blijf het herhalen: vrijwel alle problemen in het spel zijn te herleiden naar de matchmaker en het spotting systeem. Dat spelers artillerie en tank destroyers haten is daar gewoon een afgeleiden van. En in plaats van het probleem aan te pakken, nerfen ze gewoon de tanks.
Ach merk ondanks mijn niet al te beste stats dat zodra ik in de isu 152 stap ik een grote bulls eye op mijn voorhoofd heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik heb gelezen dat in WO-2 de stelling van Kornwerderzand (aan de afsluitdijk) hulp kreeg van een marineschip om een duitse batterij uit te schakelen. Allemaal via geimproviseerde verbindingen... Dat de duitsers heel verbaasd waren - er was immers geen zware arty op de dijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat klopt dat was de kanonneerboot Hr. Ms. Johan Maurits van Nassau
Wikipedia: Johan Maurits van Nassau (schip uit 1933)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:19:
[...]
Zodra de ground forces uit Beta zijn, ga ik daar zeker even kijken. Vooral wegens het volgende:
Emphasis mine.

Begrijp me niet verkeerd, ik geniet van elke pot WoT, maar het spotting systeem is me een doorn in het oog. Als je de mechanics kent, maak je er gebruik van, maar het trekt de game daarmee in een andere richting dan ik graag zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26
De AMX 50b blijft ook wel heerlijk moet ik zeggen, ik weet niet hoe de T57 is maar dat zal ook wel zo heerlijk spelen lijkt me.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

De T57 is een stuk langzamer maar in closefights molt die alles in no-time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Istrilyin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:49:
[...]

Ik heb gelezen dat in WO-2 de stelling van Kornwerderzand (aan de afsluitdijk) hulp kreeg van een marineschip om een duitse batterij uit te schakelen. Allemaal via geimproviseerde verbindingen... Dat de duitsers heel verbaasd waren - er was immers geen zware arty op de dijk?
Er was nauwelijks mobiele zware artillerie in het Nederlands leger. :P
Er was ook nauwelijks munitie beschikbaar voor enig wapen. Voornamelijk Rotterdam was vrij treurig. Rond Rotterdam stond een vrij serieus aantal luchtafweer kanonnen welke na een paar dagen zonder munitie zaten. Toen kwamen de Duitsers echt...
TD's moeten gewoon een limiet krijgen, tenminste de hogere tiers. Je wil gewoon niet tegen een ISU, Ferdinand, waffentrager etc komen te staan. Dat ze vaak genoeg nog onzichtbaar blijven is al helemaal niks. Als het er dan een hele hoop zijn dan word het een ongelooflijk saaie game omdat niemand ooit eens naar voren durft.

Dan arty. Ik vind dat ze eigenlijk een RPM buff verdienen. Gewoon naar meer historisch correcte waardes. In ruil hiervoor word de dispersion z'n 50 meter. Dan is het snel afgelopen met ze. >:)
Edmin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 10:37:
Dus de Panther is ook geen echte tank? Zullen de Duitsers leuk vinden als ze dat horen. :+
Yes I troll. oOo

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
psychoclown schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 12:18:
De AMX 50b blijft ook wel heerlijk moet ik zeggen, ik weet niet hoe de T57 is maar dat zal ook wel zo heerlijk spelen lijkt me.

[video]
T57 is lekkerder ivm snellere reload... :+
Je kan daardoor iets dichterbij de frontline staan..
Verwijderd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 11:31:
[...]

Ach merk ondanks mijn niet al te beste stats dat zodra ik in de isu 152 stap ik een grote bulls eye op mijn voorhoofd heb staan.
De ISU wordt gevreesd door de BL10 die erop kan dus prio 1

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 09:44
ShockWave schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:52:
[...]

T57 is lekkerder ivm snellere reload... :+
Je kan daardoor iets dichterbij de frontline staan..

[...]

De ISU wordt gevreesd door de BL10 die erop kan dus prio 1
Ik heb altijd ruzie met mijn t57, maar dat is omdat ik hem als mijn e5 wil spelen en iedereen een t57 weg focused als ze de kans krijgen. In mijn 50b heb ik dat idee minder, maar daar heb ik dan ook minder battles in. Verder heeft de 50b als voordeel apcr>heat. (neemt niet weg dat t57 overall de betere tank is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Die reload in de drum zelf is natuurlijk een stuk korter inderdaad. Ik denk dat beide tanks wel voordelen hebben. De T57 komt er bij mij ook nog ooit wel een keer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 13:05

Fordox

00101010

Ik ben nu bij de T71, samen grinden? :P
T69 in wolfpacks lijkt me geniaal.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 13:50:
[...]

Dus de Panther is ook geen echte tank? Zullen de Duitsers leuk vinden als ze dat horen. :+
Yes I troll. oOo
Die 76mm eis is een moderne regel he... niet van toepassing op die oude meuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fordox schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:11:
Ik ben nu bij de T71, samen grinden? :P
T69 in wolfpacks lijkt me geniaal.
Op dit moment een beetje teveel grindprojecten lopen dus ik wil eerst daar even wat zaken in afronden alvorens weer wat nieuws te beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:23:
[...]

Die 76mm eis is een moderne regel he... niet van toepassing op die oude meuk. ;)
Dus dan zijn de latere versies van de M4 Sherman en de T-34 wel tanks en de Panther niet. ;)
Ja ik vind het een domme regel om puur op doorsnede te stellen dat iets beter is. Leuk voorbeeld is het verschil tussen de Amerikaanse 16/50 op de Iowa klasse, de 38cm/52 (15 inch) op de Bismarck en de 14/45 op de KGV klasse. De Iowa had de grootse kanons en de kleinste explosieve lading in een granaat. De Britse had de grootste en Bismarck had net iets meer dan de Iowa. Bij de marine gaat het uiteindelijk om de kracht van de explosie omdat oorlogschepen de neiging hadden vrij groot te zijn. Dan wil je dus een flinke granaat hebben. USN ik kijk naar jou. ;) (Hier ging/gaat mijn scriptie dus een beetje over. Hersens zijn totaal gesmolten bij mij. :P )

Doorsnede zegt helemaal niks. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:15:
[...]

Ja ik vind het een domme regel om puur op doorsnede te stellen dat iets beter is.
Hoho, dat zegt niemand. Een groter kaliber heeft allerlei nadelen, zoals zwaarder kanon, langere laadtijden en moeilijkere logistiek. Maar een groot kaliber heeft een heel groot voordeel: de granaat kan groter zijn (duh). Dat maakt het mogelijk om ofwel meer drijvende lading aan te brengen (en dus een hogere mondingssnelheid, wat resulteert in meer kinetische energie -> groter doorslagvermogen en langere dracht (zoals bij APFSDS), ofwel meer springlading, wat zorgt voor een zwaardere uitwerking op doel (zoals bij een HEAT)

Om even op je marinevergelijking door te gaan: vlakbaangeschut bij schepen is vrij nutteloos, omdat de superstructure kapot schieten ineffectief is en de pantsergordel te zwaar. Je wilt krom-/steilbaangeschut inzetten om van bovenaf door het dek in te slaan en de granaten overgetempeerd onderdeks laten ontploffen voor maximale schade.

De vergelijking tussen mainegeschut en tankgeschut gaat daarom nogal mank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
Leuk dat Daniel bijles krijg van een ervaringsspecialist, maar volgens mij kunnen we best ontopic blijven :p

Ben benieuwd dadelijk met de campaign welke topclans voor welke tier gaan. Maar dat zal wel op elkaar afgestemd worden vrees ik......

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Bean77 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:08:
Leuk dat Daniel bijles krijg van een ervaringsspecialist, maar volgens mij kunnen we best ontopic blijven :p

Ben benieuwd dadelijk met de campaign welke topclans voor welke tier gaan. Maar dat zal wel op elkaar afgestemd worden vrees ik......
Eigenlijk zou je voor dit systeem divisies willen maken, hogere divisie, betere rewards. Dan krijg je in ieder geval nivo verschil tussen de divisies en kan een mindere clan kampioen worden van een lagere divisie. Eventueel kan je tier restricties opleggen. Battles allemaal op hetzelfde ogenblik houden, zodat topclans geen 2e account kunnen gebruiken in lagere divisies. Spelen topclans geen waardeloze potjes tegen mindere clans en mindere clans geen wipe-fest tegen topclans.

Maak voor elke divisie een CW map.

[ Voor 8% gewijzigd door defiler1974 op 06-05-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
defiler1974 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:16:
[...]

Eigenlijk zou je voor dit systeem divisies willen maken, hogere divisie, betere rewards. Dan krijg je in ieder geval nivo verschil tussen de divisies en kan een mindere clan kampioen worden van een lagere divisie. Eventueel kan je tier restricties opleggen. Battles allemaal op hetzelfde ogenblik houden, zodat topclans geen 2e account kunnen gebruiken in lagere divisies. Spelen topclans geen waardeloze potjes tegen mindere clans en mindere clans geen wipe-fest tegen topclans.

Maak voor elke divisie een CW map.
volgens mij kan je het ook simpel houden. Gewoon t10 campaign met locks. Daarbij geen rare fratsen zoals een goldmijn, een treintje volgen of wat dan ook.
Riots flink omhoog gooien zodat er sneller een riot is hoe langer een landje in bezit is van een clan (al of niet dat de owner het kan verdedigen). Dat maakt het wel wat dynamischer denk ik.
Uiteindelijk kan je samenwerken toch niet voorkomen tussen clans vrees ik.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Bean77 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:24:
[...]

volgens mij kan je het ook simpel houden. Gewoon t10 campaign met locks. Daarbij geen rare fratsen zoals een goldmijn, een treintje volgen of wat dan ook.
Riots flink omhoog gooien zodat er sneller een riot is hoe langer een landje in bezit is van een clan (al of niet dat de owner het kan verdedigen). Dat maakt het wel wat dynamischer denk ik.
Uiteindelijk kan je samenwerken toch niet voorkomen tussen clans vrees ik.
De goede clans zullen op de world on fire map vechten en deze is alleen maar tier 8 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

perpixel schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:33:
[...]

De goede clans zullen op de world on fire map vechten en deze is alleen maar tier 8 toch?
Check de CW map, nee dus. Zat clans nog gewoon op de normale CW map.

Zelf moet ik ook eerlijk bekennen dat die T7 prem mij niet enthousiast maakt...
SRSLY is een degelijke clan, die T7 zouden we wel redden, maar voor bv het goud zouden we het niet hoeven doen...
Revolts zijn ook hoger, dus alleen maar lastiger gold farmen.
Dus kort door de bocht, geen hele interessante event.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2014 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

SP spam, dag #2 :)

China7.101
France9.610
Germany13.246
UK5.345
USA13.625
USSR8.874
Japan3.680

Gaat prima zo. Nu nog even afwachten wat die Military Parade voor discounts in zal houden en dan toch maar een Japannertje erbij halen. Twijfel wat de Britse lijn betreft nog tussen het halen van een Comet of een AT 7. Samen met de Japanner kan ik er zo maar 1 kopen wegens gebrek aan credits, omdat er ook nog wat crew hertraind moet worden. Keuzes, keuzes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Eerste battle met mijn Black Prince, die volledig stock is :P

Draw
Battle: Mines
Vehicle: Black Prince
Experience received: 2.016
Credits received: 44.271
Battle achievements: Steel Wall, Top Gun, Master Gunner, Reaper, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/axCE0Sg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/akGHZxY.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door wsLy op 06-05-2014 17:55 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
Fid3lity schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 17:11:
SP spam, dag #2 :)

Gaat prima zo. Nu nog even afwachten wat die Military Parade voor discounts in zal houden en dan toch maar een Japannertje erbij halen. Twijfel wat de Britse lijn betreft nog tussen het halen van een Comet of een AT 7. Samen met de Japanner kan ik er zo maar 1 kopen wegens gebrek aan credits, omdat er ook nog wat crew hertraind moet worden. Keuzes, keuzes :/
Voor de Japanse lijn zou ik de Ke-Ho nemen. Dat is de Tier IV Light Tank. Dat is een geniale tank wat lekker speelt, en het heeft geen scout matchmaking. Dus je ziet maximaal tier 6. Die tank is voor mij een blijvertje, en ga ik in ieder geval een deel van de 75k mee halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhindrik
  • Laatst online: 17-09 15:22
Ik had trouwens gelezen dat je niet 75000 exp nodig heb voor elke natie, als je 7x75000 exp grind voor een natie dan krijg je ook de pershing.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
mhindrik schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:08:
Ik had trouwens gelezen dat je niet 75000 exp nodig heb voor elke natie, als je 7x75000 exp grind voor een natie dan krijg je ook de pershing.
Nee, want je kan hem maar een keer per natie doen. Je zult ze dus allemaal moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Laatst online: 18-09 10:57
Ergens staat het mij bij dat in de tweede wereld oorlog de JagtPanthers helemaal niet bedoeld waren om er een battlefield mee op te rijden en er mee te gaan battlen zoals wij doen in wot.

Die waren toch om arty's te beschermen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
toro36 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:16:
Ergens staat het mij bij dat in de tweede wereld oorlog de JagtPanthers helemaal niet bedoeld waren om er een battlefield mee op te rijden en er mee te gaan battlen zoals wij doen in wot.

Die waren toch om arty's te beschermen?
JagdPanthers waren onderdeel van de schwere Panzerjäger-Abteilung, en waren gewoon bedoeld om op tanks te jagen. Alleen stonden ze wel vaak stil, verstopt in bosjes, etc. in plaats van rond rijden. Veel Duitse tankjagers werden wel bemand door oorspronkelijk artillerie crew. En de mobiele artillerie stond vaak dicht bij de front linie, waardoor ze dus dicht bij de JagdPanthers stonden. Maar de artillerie verdedigen was (als ik het goed heb) niet de de primaire taak van de JagdPanthers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een goede XVM mod die makkelijk te downloaden en instaleren is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Omc modpack heeft een installer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe werkt dat dan?^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Dubbelklik op de installer en doen wat er op het scherm staat?
Stond WoT al voorgeinstalleerd op je PC?

[ Voor 9% gewijzigd door ShockWave op 06-05-2014 22:06 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
Ik kan WOT wel weer even aan de kant gooien WTFFFFF!
Even de OBJ261 dubbelen:
1. 3357dmg = Loss
2. 6182dmg = Loss
3. 4534dmg = Loss
10 potjes gespeeld vandaag, 2 gewonnen, wel een 2900WN8
Wat een schurft spel kan het af en toe zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Heb je wel op tijd je offers aan SerB gebracht om de RNG goden gunstig te stemmen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Appie Heijn schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:59:
Ik kan WOT wel weer even aan de kant gooien WTFFFFF!
Even de OBJ261 dubbelen:
1. 3357dmg = Loss
2. 6182dmg = Loss
3. 4534dmg = Loss
10 potjes gespeeld vandaag, 2 gewonnen, wel een 2900WN8
Wat een schurft spel kan het af en toe zijn...
Speelde je alleen of in platoon? Arty is gewoon ook vaak ontoereikend in bepaalde teams zelfs al zit je in een goed platoon.

Bij mij ging het wel redelijk lekker. De laatste 57k naar de Tortoise met free exp gedaan omdat ik er echt klaar mee was en ook geen zin meer had om de tank in TB's te spelen. Tevens de T30 naar de 200 battles gespeeld en de T110E4 gekocht (na 2 jaar).
code:
1
2
3
4
5
6
7
WN8 Rating:         4,441
Battles:           9
Win Rate:         88.89%
Average damage:     3,303
Average experience: 1,419
Average kills:   2.89
Average tier:     8.89

Tevens nog een leuk filmpje in één van de laatste battles van de T30:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Ik had gister echt een rampen dag.

NIETS wilde lukken. het was echt eh ... niet prettig. Hopenlijk gaat het vanavond beter...

Helaas heb je soms van die dagen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

ThomasG schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:18:
[...]
Voor de Japanse lijn zou ik de Ke-Ho nemen. Dat is de Tier IV Light Tank. Dat is een geniale tank wat lekker speelt, en het heeft geen scout matchmaking. Dus je ziet maximaal tier 6. Die tank is voor mij een blijvertje, en ga ik in ieder geval een deel van de 75k mee halen.
Volgens mij heb ik die lights nog niet vrijgespeeld. Ben gewoon zsm naar de tier VI via de mediums gekomen. Zal eens kijken of het wat is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

gister iets meegemaakt wat ik sinds 8.6 niet meer had gezien; battletier 10 battle met in totaal 9 arties. Na ~8min waren er nog 8 arties over, alle echte tanks waren weg. Werd uiteraard een draw. Die avond 3x geoneshot door arty op 12 battles, wellicht had ik 1x het zelf kunnen zien aankomen maar 2x gevalletje 'random BS from space' (© Garbad)
Heb ik iets gemist - is de meta weer aan het veranderen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

9 arties is vrij ongewoon, maar ik heb het wel vaker zien gebeuren de laatste tijd. Ik kan me niets herinneren van een aankondiging daaromtrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

psychoclown schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:10:

Tevens nog een leuk filmpje in één van de laatste battles van de T30:
[video]
Lol, je noemt die panzerfighter een paar keer panzerpunisher :D :+

Zit nog op de T28 prod, wel full ops maar kan nog niet echt wennen aan zijn snelheid en op 1 of andere manier bounce ik zelf altijd op dat kreng en pent iedereen mij wel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Edmin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:33:
9 arties is vrij ongewoon, maar ik heb het wel vaker zien gebeuren de laatste tijd. Ik kan me niets herinneren van een aankondiging daaromtrent.
Ik zit nu net midden in een Tier VII potje met 10 arties. Granted, ik zie ze ook niet zo vaak. Zelfs niet met die arty challenge van even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Toen zag ik er hooguit 5 aan elke kant.

Ik speel nu de T29 stock, maar wel met de tweede gun. Traag als shit, maar wel een heerlijke tank. Tier IX bouncen op de turret :z
Gelukkig ben ik de UK heavies gewend, dus traag is maar relatief ;)

[ Voor 76% gewijzigd door PcDealer op 07-05-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

De matchmaker laat niet meer dan 5 arty per kant toe, dus in totaal 10. In de 8.7 - 8.11 periode kwam het zelden voor dat de mm tegen deze limiet aan liep. Dat lijkt dus te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
Zou Kaap stiekem aan het oefenen zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
themaxter schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 09:36:
[...]

Lol, je noemt die panzerfighter een paar keer panzerpunisher :D :+

Zit nog op de T28 prod, wel full ops maar kan nog niet echt wennen aan zijn snelheid en op 1 of andere manier bounce ik zelf altijd op dat kreng en pent iedereen mij wel 8)7
Oh oeps.. heeft PP in ieder geval wat liefde gekregen van mij :+

Hopelijk dit weekend, crew retraining en camo in de discount. De Tortoise crew heb ik de volle prijs betaald voor retrainen maar als het even kan wacht ik nog met de E4 :)

Voor PP is het wel interessant dat er nog 2 goede Foch games naast een PTA game op stapel staan om op Youtube te zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
Wel grappig, russen op de server:

http://imgur.com/nxdzsTC,2EsokmN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:00:
[...]
Hopelijk dit weekend, crew retraining en camo in de discount. De Tortoise crew heb ik de volle prijs betaald voor retrainen maar als het even kan wacht ik nog met de E4 :)
Ja dat hoop ik ook, maar ik verwacht het niet aangezien het 2 weken geleden nog 2 weekenden achter elkaar was :9 .. Ik heb nog 3 crews ter retraining staan maar heb geen zin om daar 2800 gold tegenaan te smijten :P

- Tiger P: Lijkt me een leuke tank, met als ultieme 'beloning' :') de MAUS :+
- T28: Toch maar naar de E3, en ik MOET de T95 gewoon gespeeld hebben })
- Wolverine: Tank waarop ik mijn hoogste WN8 heb (3,286 over 113 potjes) en tevens te tank waarmee ik het meeste lol heb gehad op Tier V (wel gek, 90% van de WoT player base prefereert de T49)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

p0st schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 10:40:
[...]

Ja dat hoop ik ook, maar ik verwacht het niet aangezien het 2 weken geleden nog 2 weekenden achter elkaar was :9 .. Ik heb nog 3 crews ter retraining staan maar heb geen zin om daar 2800 gold tegenaan te smijten :P
Ach, als het niet zou zijn zou het onder het mom zijn van "the war is over! No crews are needed." Geen discount, maar wel een uitkering betalen aan alle oudgedienden.

Ik hoop (en reken) overigens wel op crew retraining in de discount. Dat wel samen met vehicle discounts. Equipment boeit mij even niet zo O-)

[ Voor 12% gewijzigd door Fid3lity op 07-05-2014 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Waarom wordt de Maus aanzien als zo'n slechte tank? 'k heb al veel games gehad waarin die een beslissende rol speelde, beetje de aandacht trekken en damage soaken, een hele flank tegenhouden, ... Lijkt me leuk om te hebben maar nu even geen prio om te grinden.

Gisteren aan die Super Pershing missie begonnen, vol goede moed maar dan al 3 keer op rij een loss met de Type 95 Ha-Go met ook nog eens 0 damage. Fuck it, 'k ga terug leuke tanks spelen, dan maar geen SP :)

Voor de rest een top avondje (afgezien van mijn erbarmelijke prestatie in de CW met de IS-7, shame on me) met 69.57% WR na 23 games en 3152WN8, al 2 unicum avondjes op rij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Inrage schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 11:07:
Waarom wordt de Maus aanzien als zo'n slechte tank? 'k heb al veel games gehad waarin die een beslissende rol speelde, beetje de aandacht trekken en damage soaken, een hele flank tegenhouden, ... Lijkt me leuk om te hebben maar nu even geen prio om te grinden.
Omdat de tank makkelijk te pennen is door al die hoge pen waardes van tegenwoordig.
Daarnaast is de gun wel aardig goed maar niet (meer) on par met de andere tier 10 tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

De Maus kan nog steeds leuk zijn in randoms, als je een stadsmap hebt en je weet hoe je dat ding moet angelen, had vorige week nog een T57 heavy die twee keer een complete clip op me leegde zonder damage te doen... en bedankt voor de steel wall :P

Maar verder heeft ie niet meer de wow factor van toen er nog geen tier 10 meds/td's waren helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ik heb gisteren wel een lekkere avond gevad met Fordox en nog wat mensen uit GOT. Bedankt voor de potten heren. Zitten ook nog wat potten van vanochtend tussen. link

[ Voor 29% gewijzigd door Gizzy op 07-05-2014 11:19 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Alleen jammer dat ik was ge ragequit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ja maar dat was ook een failgame, kon je vrij weinig aan doen.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Bijna door die kut IS grind heen. Ik kan hem maar met moeite boven de 60% houden. Wat een irritant rot ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
psychoclown schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:10:
[...]

Speelde je alleen of in platoon? Arty is gewoon ook vaak ontoereikend in bepaalde teams zelfs al zit je in een goed platoon.
Ik speel single, op zich wel tevreden met mn stats op deze arty.
Object 261
SPG
499battles
50.10% WR
Alleen na zo'n loss strike heb je het wel even gehad, des te meer omdat ikzelf wel lekker speelde, veel dmg, veel kills en nog verzaken de andere strijders. Op zich part of the game maar na een behoorlijk aantal potjes nog geen win... :(

[ Voor 7% gewijzigd door Appie Heijn op 07-05-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BTU_Natas schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:09:
Bijna door die kut IS grind heen. Ik kan hem maar met moeite boven de 60% houden. Wat een irritant rot ding.
Bemerk steeds vaker hier dat er mensen moeite mee hebben of de tank niet leuk vinden. Ik vond het echt een awesome tank, 81% gewonnen in 100 battles waaronder zat T9/T10 games (wat gold shells en je vermaakt je prima).

Wat voor soort equipment heb je erop zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Full ops, vents, rammer, gld. Shells in een 5/3/2 verhouding.

Enige situatie waarbij hij het goed doet, als je 1 of 2 man tegenkomt, en ze op ongeveer 150m kan houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

BTU_Natas schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 12:09:
De IS is over de loop der patches wel minder geworden, maar ik vond het destijds een awesome racemonster met stevige gun. en redelijke armor. Er is maar weinig T7 spul dat hem echt bedreigt. Nou ja, tegenwoordig zijn de Tiger en vooral de T-29 hem echt wel de baas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Maargoed, de Tiger is op dit moment dan ook zwaar overpowered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edmin schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 15:44:
[...]

De vergelijking tussen marinegeschut en tankgeschut gaat daarom nogal mank.
Als iemand dan toch wil vergelijken is de vergelijking van marinegeschut met arty handiger. Tegenwoordig is het marinegeschut allemaal voorzien van een autolader (behalve misschien dat oude griekse stoomschip wat in mijn tijd nog rondvoer) Een groot deel van arty overigens ook waardoor het voor arty mogelijk is om met 1 kanon 6 granaten ongeveer op het zelfde moment te laten inslaan.

Wikipedia: Panzerhaubitze 2000
Wikipedia: Otobreda 127/54 Compact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:16:
Maargoed, de Tiger is op dit moment dan ook zwaar overpowered.
Vind je? Het enige voordeel is het kanon, maar zelfs dat heeft een lage alpha. Goed, de Tiger heeft 1500HP... maar verder is hij traag en van papier. Ik vind de Tiger goed, maar OP is imho sterk overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Vind je? Het enige voordeel is het kanon, maar zelfs dat heeft een lage alpha. Goed, de Tiger heeft 1500HP... maar verder is hij traag en van papier. Ik vind de Tiger goed, maar OP is imho sterk overdreven.
Die lage alpha maakt niet uit als je een herlaadtijd van 5.3 seconden hebt. (Ja, vijf-punt-drie seconden)
Ik heb op 100 random battles zonder al te veel problemen een average damage van bijna 2200 gehaald. Dat vind ik toch redelijk OP te noemen.

Edit: Mijn Tiger rijdt toch vrolijk met 40 km/u over de map. Vind ik niet echt traag te noemen.
Edit 2: Even wat gechecked, de Tiger heeft de hoogste topsnelheid van alle tier 7 heavies.

[ Voor 14% gewijzigd door User op 07-05-2014 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Edmin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:27:
[...]

Ik denk dat 80% van een tank bepaald wordt door zijn kanon. Enige uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Kijk naar een wtf-e100. geen armor/geen cammo/traag, maar een geweldig kanon. Maakt de tank instant OP. De rest zijn bijzaken die een tank comfortabeler maken, maar niet wat een tank echt gevaarlijk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
BTU_Natas schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:02:
Full ops, vents, rammer, gld. Shells in een 5/3/2 verhouding.

Enige situatie waarbij hij het goed doet, als je 1 of 2 man tegenkomt, en ze op ongeveer 150m kan houden.
Zorgen dat je niet in benarde situaties komt ;)
Je bent voor een heavy redelijk mobiel, hebt een goede gun maar een lange reloadtijd dus zorgen dat je of de tegenstander kan afmaken of op manier de actie aangaat dat je tijd kunt rekken voor een tweede reload :)

Qua equipment heb ik met dezelfde setup rond gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

User schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:29:
[...]
Die lage alpha maakt niet uit als je een herlaadtijd van 5.3 seconden hebt. (Ja, vijf-punt-drie seconden)
Ja, de reload is goed. Maar na een schot ben je exposed en kwetsbaar. Met een hogere alpha en langere reload was de Tiger gevaarlijker geweest.
Ik heb op 100 random battles zonder al te veel problemen een average damage van bijna 2200 gehaald. Dat vind ik toch redelijk OP te noemen.
Jij bent natuurlijk geen gemiddelde speler. ;) Je kent de weakspots van je vijanden en weet die uit te buiten. Dat is al heel wat meer dan de meesten.
Edit: Mijn Tiger rijdt toch vrolijk met 40 km/u over de map. Vind ik niet echt traag te noemen.
Edit 2: Even wat gechecked, de Tiger heeft de hoogste topsnelheid van alle tier 7 heavies.
Topsnelheid is prima, maar acceleratie is een drama. En ik heb het gevoel dat de ground resistance ook niet bepaald top is. Maar misschien speel ik te veel mediums als vergelijkend materiaal.

perpixel schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:32:
[...]

Ik denk dat 80% van een tank bepaald wordt door zijn kanon. Enige uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Kijk naar een wtf-e100. geen armor/geen cammo/traag, maar een geweldig kanon. Maakt de tank instant OP. De rest zijn bijzaken die een tank comfortabeler maken, maar niet wat een tank echt gevaarlijk maakt.
De WFT-E100 is natuurlijk buitencategorie. Wat die tank zo sterk maakt is het feit dat elke tank Zo ongeveer sneller te killen is dan dat hij de kans krijgt terug te vuren. Dat heeft de Tiger absoluut niet. De gun is uitstekend, maar het blijven speldeprikjes.

[ Voor 24% gewijzigd door Edmin op 07-05-2014 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

[...]
Ik heb op 100 random battles zonder al te veel problemen met heel veel premium ammo een average damage van bijna 2200 gehaald. Dat vind ik toch redelijk OP te noemen.

Fixed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Edmin schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:39:
[...]

Ja, de reload is goed. Maar na een schot ben je exposed en kwetsbaar. Met een hogere alpha en langere reload was de Tiger gevaarlijker geweest.
Dunno, je kan smerig misbruik maken van de snelle reload. In de tijd dat een IS (oid) staat te herladen, kan je 2 schoten in hem jagen.
[...]

Jij bent natuurlijk geen gemiddelde speler. ;) Je kent de weakspots van je vijanden en weet die uit te buiten. Dat is al heel wat meer dan de meesten.
Meh, toen ik met die 100 potjes begon had ik misschien 10 Tiger-potjes over een jaar of 2 gedaan? En ik verwacht dat wanneer je op tier 7 zit, je de standaard weakspots wel kent.
[...]

Topsnelheid is prima, maar acceleratie is een drama. En ik heb het gevoel dat de ground resistance ook niet bepaald top is. Maar misschien speel ik te veel mediums als vergelijkend materiaal.
Ik speel ook graag mediums, maar ik had er niet echt last van dat de Tiger 'traag' was. Toegegeven, er zat een crew in met 4 skills. :P
Ik vond hem zelfs vlotter dan verwacht. :9
Op de Tiger maakt wel/geen goud vrij weinig uit. Ik gebruikte het om de kans op een ongelukkige bounce zo laag mogelijk te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Laatst online: 17-09 16:58
Neemt niet weg dat zo'n Tiger in goede handen OP is, de 'speldenprikjes' gaan wel pijn doen als je iemand bijvoorbeeld kan blijven tracken, of door de DPM zovaak een fuel-tank of ammorack raakt met een brand of exposie tot gevolg. Truc is alleen om in de goede positie te komen.

En dat is hetzelfde bij:
De WFT-E100 is natuurlijk buitencategorie. Wat die tank zo sterk maakt is het feit dat elke tank Zo ongeveer sneller te killen is dan dat hij de kans krijgt terug te vuren. Dat heeft de Tiger absoluut niet. De gun is uitstekend, maar het blijven speldeprikjes.
Truc blijft om in de positie te komen van die autoloader gebruik te maken. Vaak zie je in randoms dat men niet weet hoe daar te komen, met één clip maximaal aan damage tot gevolg (en dan ben ik erg optimistisch).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
Op de Tiger maakt wel/geen goud vrij weinig uit. Ik gebruikte het om de kans op een ongelukkige bounce zo laag mogelijk te houden. :)
gebruik ook redelijk wat goud, met name tegen de t9 tanks. Dat maakt dan echt wel uit.
Bovendien is de tiger 1 echt een OP tank. En dat uit een mond van iemand waarvan de tiger 1 destijds in de beta bijna zijn ondergang was haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Bean77 schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:50:
[...]

gebruik ook redelijk wat goud, met name tegen de t9 tanks. Dat maakt dan echt wel uit.
Maargoed, dat is met praktisch elke tier 7 heavy zo. Als je in tier 7/8 terecht komt heeft goud in een Tiger imo relatief weinig invloed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:54:
[...]
Maargoed, dat is met praktisch elke tier 7 heavy zo. Als je in tier 7/8 terecht komt heeft goud in een Tiger imo relatief weinig invloed.
Klopt, de Tiger I heeft een zieke pen voor een Tier VII :9
Welke tank heb je trouwens gekregen voor de perpixel challenge? Of issie nog niet voorbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
[...]

Imo... Die 2200 damage average haal je niet enkel omdat de Tiger OP is maar ook gewoon omdat je een ruim beter dan gemiddelde speler bent. In de handen van een rood tot gele speler zit je in een tank met een leuke gun maar wordt je toch snel weggeschoten. Het is eerder een tank die in de handen van een goede speler OP is maar voor de rest niks speciaals...
perpixel schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 13:32:
[...]
Idem als bij de Tiger I, die WT 100 leek nog eens extra OP omdat die de eerste maand voornamelijke werd gespeeld door mensen die veel free xp hadden, ofwel veel & goed spelen om hem snel te kunnen grinden. Voornamelijk de betere spelers dus. Als ik nu een tomaat in de WT100 zie dan mag die gun nog zo goed zijn als je wil, met een beetje flanken en z'n weakness uitbuiten schiet je ze zo weg want gebrek aan armour maakt het geen nub friendly tank. Dus... OP? enkel in de handen van een speler die zowiezo al OP was.

My 2 cents natuurlijk, zelf grind ik nu ook voor de WT100 omdat ik OP wil zijn 8)
Pagina: 1 ... 17 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)