[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.993 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil graag een keer een premium tank kopen, maar ik twijfel tussen de type 64 tog II en SU-100y welke zouden jullie nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:44
Zijn heel verschillende tanks. Wat zijn tanks die je leuk vind om te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja dat is het nou juist ik vind eigenlijk allerlij tanks leuk, geld verdienen is trouwens ook belangrijk welke zou dan het beste zijn, of hangt dat ook weer af van je speelstijl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:44
inkomen kun je hier bekijken http://www.vbaddict.net/s...ieldname=creditsn&server=

Ik vind persoonlijk de type 64 heel leuk, maar dat is omdat het bij mij past. Ik zou van een tog helemaal gek worden omdat hij zo traag is, maar er zijn mensen die niet liever doen dan tog 2 platoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bedankt voor de site! ik dacht al dat de jagdtiger 8.8 het zo goed deed... jammergenoeg vind ik dat wel te duur anders had ik wel een tier 8 genomen, maar ik denk dat het dan de SU word want de tog is idd wel heel erg sloom zeg. net even filmpje bekeken. maar bedankt voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dit is met afstand de beste RanZar ooit. :D

So OP. :Y)

[ Voor 5% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-05-2014 19:33 ]

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
DanielWW2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:32:
Dit is met afstand de beste RanZar ooit. :D
[video]
So OP. :Y)
Lol, eerst de neus van de Sphinx, daarna Toren van Pizza scheef en vervolgens de brug van Westfield...

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Thierry88 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 19:45:
[...]

Lol, eerst de neus van de Sphinx, daarna Toren van Pizza scheef en vervolgens de brug van Westfield...
Soviet accuracy op zijn best. :Y)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Hoe is de S-51? Ik zou hem kunnen kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:45:
20, 6 vrij.

Ik heb een maat die ook aan het spelen was met world of tanks, alleen konden we elkaar telkens maar niet vinden ingame.
Vroeg ik: welke server zit je?

NA west...
Dat ping _O-

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-10-2023
hoe kan ik wot terug in het engels krijgen zonder alles terug moeten downloaden ?

laat maar gevonden |:(

[ Voor 14% gewijzigd door turbster op 02-05-2014 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
Dat kan via de launcher, moet ergens een vlaggetje waar je op kan drukken en taal selecteren. Als ik het goed herinner moet je dan nog 10mb update binnenhalen en is het weer Engels.

Al gevonden, ok. Ik moet de lol nog even zien te vinden in de Lorraine :|

[ Voor 17% gewijzigd door Riegah op 02-05-2014 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vandaag ook weer lekker een tier 7 platoon gedaan met Sepiroth en Dynosu. Alleen de eerste 6 battles solo gedaan, paar tegenvallende teams en battles gehad... Vooral South Coast is mij niet goed gevallen, in het vervolg anders aanpakken.

Morgen nog 16,5k xp bij elkaar grinden en dan heb ik de Pershing :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nR4x2ug.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door wsLy op 02-05-2014 22:24 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Ja, het ging best aardig vanavond, vooral qua WR :) De WT auf PZ IV ging vooral erg lekker. Verder vandaag de Panther gekocht die nog vrij stock is, wel al de top engine en radio erop. Had geen zin om free XP te spenderen aan tracks, dus speel hem voorlopig alleen met binocs. Rest past er nog niet op qua load capacity. 2 potjes mee gespeeld en die gingen al behoorlijk goed.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2tty6s6n9NsU9s7NKNQYrSgt/thumb.jpg

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 02-05-2014 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:42:
Ja, het ging best aardig vanavond, vooral qua WR :) De WT auf PZ IV ging vooral erg lekker. Verder vandaag de Panther gekocht die nog vrij stock is, wel al de top engine en radio erop. Had geen zin om free XP te spenderen aan tracks, dus speel hem voorlopig alleen met binocs. Rest past er nog niet op qua load capacity. 2 potjes mee gespeeld en die gingen al behoorlijk goed.

[afbeelding]
Pro tip, ik zou proberen de 7.5cm L/100 als eerste te grinden. ;)
Verder gewoon een 5t torsion bar kopen. Die gebruik wel nog wel eens denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doler
  • Laatst online: 15-04-2022
Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 23:42:

[afbeelding]
Welke site of applicatie geeft die stats op je screenshot weer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Doler schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 09:24:
[...]

Welke site of applicatie geeft die stats op je screenshot weer?
dat is het quick summary van Active Dossier Uploader van www.vbaddict.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Ammorackte net een churchill 3, vloog de turret er niet af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:26

HaterFrame

Well... Poo came out!

SurfBoy schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:05:
Ik heb het zojuist voor het eerst gezien, blijft een tof gezicht als je de turret er af knalt :D 8)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
MetaFrame schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:41:
[...]

Ik heb het zojuist voor het eerst gezien, blijft een tof gezicht als je de turret er af knalt :D 8)
Inderdaad, toen ik het voor het eerst op de live server zag, gelijk screenshot gemaakt xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Bij mij ging het ook erg voortreffelijk. Zelfs met twee CWs, waarin ik vrij weinig te doen had, een erg lekker gemiddelde. Tevens een pot in de Foch en de PTA die zeker op Youtube gaan komen. Enkel op het eind verloren waar we bija niet beter hadden kunnen spelen maar nog steeds niet genoeg was.

Ik zei ook al in de GoT channel, als ik niet uitkijk speel ik de PTA straks nog meer dan mijn grindprojecten met de hoogste prioriteit. Erg lekkere tank full ops!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
SurfBoy schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 11:05:
Het ligt ook aan de hoeveelheid munitie die de tank nog heeft ofzo... Zoiets had ik gelezen/gehoord.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zo de eerste aanwinst is weer binnen. Straks nog maar even wat credits grinden voor Winston VII voor de crew retrain en dan gaan we kijken hoe zwaar dit ding zuigt. De crew kwam uit de TOGII dus die zullen wat gewent zijn denk ik zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Enjoy :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Gekke situatie net. Mines, in mijn WTF-E100, spawn op noord. Ik kruip omhoog achter de rotsen/bosjes daar, en spot op een geven moment een IS-4. Netjes bijdraaien, wachten, en legen die clip! Maar om een of andere reden verdwijnen mijn shells, terwijl ik 'em volop in beeld heb?! Na 3 vertwijfelde schoten hoor ik in eens "we got 'em" en zie ik ineens vlak voor de IS-4 een dode FV215b (183) verschijnen. That made me lol :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Bah die hele Chinese lijn vind ik maar niks.. je moet vaak je hele tank tevoorschijn halen om te kunnen schieten omdat ze vergeten waren om gun depressie mods te installeren, lel. De enige leuke tier10 die ik nog moet unlocken is de batchat, lekkere OP gun op een medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
A bad day at the beach, but not for me >:)

Victory!
South Coast
Pz.Kpfw. B2 740 (f)
Experience received:4.236 ( x2) 48.102
Battle achievements Top Gun, Steel Wall, High Caliber, Sharpshooter, Cool-Headed, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Total: 180 WN8: 7 948
1868 damage met 7 kills waarvan zeker 4 op het strand, nummer 2 kwam niet verder dan 378 damage :')
De enige van het vijandelijke team die het overleefde was een Wespe die naar onze cap was gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnLarue
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 31-03 11:50
Een platoonmate van mij heeft exact hetzelfde mod-pakket als ik, maar bij het 'start-overzicht' van alle spelers in een battle krijgt hij allemaal gekleurde blokjes te zien, terwijl ik op mijn eigen PC wel leesbare statistiek heb. Zie een screenshot van zijn PC:

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/qnah3s.jpg

Weet iemand welk lettertype dit betreft en waar dat geregeld is? Lijkt mij vrij makkelijk op te lossen, alleen ik weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Net toch even een leuke game in de Winston VII. Keiharde sidescrape/carry en mijn eerste top gun voor Winston VII. Ook echt de allerlaatste seconde omdat ik noodgedwongen ook capte. Helaas maar een 1st mastery met bijna 1200 damage. Die tank heeft potentie aangezien ik zo KV-1S schoten bounce. :P

Oh en ja ik noem hem Winston VII en niet Churchill VII. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

JohnLarue schreef op zaterdag 03 mei 2014 @ 22:49:
Een platoonmate van mij heeft exact hetzelfde mod-pakket als ik, maar bij het 'start-overzicht' van alle spelers in een battle krijgt hij allemaal gekleurde blokjes te zien, terwijl ik op mijn eigen PC wel leesbare statistiek heb. Zie een screenshot van zijn PC:

[afbeelding]

Weet iemand welk lettertype dit betreft en waar dat geregeld is? Lijkt mij vrij makkelijk op te lossen, alleen ik weet het niet...
De oorzaak is inderdaad het lettertype, en dit wordt op veel verschillende plekken geregeld. Het is dus makkelijker om er achter te komen welk lettertype het is en deze te installeren, dan om het overal aan te willen passen. Meestal kun je in \res_mods\xvm\configs\CONFIGMAKER\battleLoading.xc wel iets terug vinden, maar het is aan de maker van de config vrij om de plek voor zijn files te kiezen, dus het zou ook zomaar in \res_mods\xvm\configs\xvm.xc kunnen staan. Succes 8)

Edit: Hier trouwens het filmpje met het killen van de onzichtbare 183 :P

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=jRPRCnp5bw0]

[ Voor 11% gewijzigd door p0st op 04-05-2014 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
Dat is wel het andere extreme van op iets schieten, missen en vervolgens iets onzichtbaars wat zich erachter bevindt killen.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbster
  • Laatst online: 17-10-2023
Thierry88 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 13:25:
Dat is wel het andere extreme van op iets schieten, missen en vervolgens iets onzichtbaars wat zich erachter bevindt killen.
Nee killen wat er voor stond .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Net een vrij spannende pot gespeeld met de WT auf PZIV, goed voor mijn Ace badge :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/tuB87Sl4ijalz3rHr2d2PR2y/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/S5iYetgNoQREDgy5fCuv1qlq/thumb.jpg

We stonden al vrij snel 2-6 achter en ik had er op dat moment weinig vertrouwen meer in. Toch niet opgegeven en de pot weten om te draaien, met hulp uiteraard. Vrij spannend om te kijken denk ik, dus hier is de replay ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Gewoon even een paar van de best gepantserde tanks in de game gesloopt op close range met een glass-canon. Not sure if OP or really good. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DanielWW2 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 15:19:
Gewoon even een paar van de best gepantserde tanks in de game gesloopt op close range met een glass-canon. Not sure if OP or really good. ;)
Het is een fijne tank om te spelen, maar zeker niet OP :)

Borsig en WTF-E100 zijn soort van OP, of op z'n minst niet gebalanceerd. De Borsig vanwege zijn geweldige camo en heerlijke gun op Tier VIII, en de WTF uiteraard om zijn avg. clip damage van ruim 3300 die je in exact 10sec kunt legen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 15:32

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Die tier IX is idd best goed gebalanceerd vind ik. Eigenlijk compleet eens met post. Wat mensen die die tank niet gespeeld hebben écht niet lijken te begrijpen is dat die tanks ook heel beperkt zijn in speelstijl. Het dus ook vaak gewoon butr*pe surprise is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik bedoelde het meer als een compliment. De Pz IV waffle is nog wel de meest gebalanceerde van de drie. Die zie je nog wel eens in tegenstelling tot de t8 en is geen autolader die je in een paar seconden afmaakt.

Dan nog iets. Ik had een paar dagen geleden de 100mm op de IS gezet. Nou mag ik iets raken in tegenstelling tot de 122mm maar ik zie nog steeds niet wat er nou zo goed is aan deze tank. Ik zie het echt niet...
Je hebt geen bijzondere DPM met de 100mm en de eerste 122mm. Ik heb er onderhand ook geen vertrouwen meer in dat die tweede 122mm wel zal werken...
Pantser werkt de helft van de tijd niet, je kanon is nog steeds vrij crap en de 100mm gedraagt zich meer als een niet Sovjet met 0.42 accuracy dan een Sovjet met 0.42 accuracy. Ik heb de top engine nog niet en ik ben nu niet erg onder de indruk van de mobiliteit. Het liefst zou ik de IS nu verkopen om de Tiger terug te kopen maar ik krijg natuurlijk nu minder voor mijn IS en dat blijft zo totdat de Tiger natuurlijk ook weer volle prijs is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DanielWW2 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 18:16:
Het liefst zou ik de IS nu verkopen om de Tiger terug te kopen maar ik krijg natuurlijk nu minder voor mijn IS en dat blijft zo totdat de Tiger natuurlijk ook weer volle prijs is. :/
Je hebt niet genoeg credits om nu de Tiger te kopen en morgen de IS te verkopen? Misschien nog wat oude modules, shells of equipment in je schuur liggen die je kunt verkopen? Ik heb net de Tiger (P) gekocht, om langzaamaan de weg naar de Maus te starten. Gewoon voor de heb O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:31:
[...]

Je hebt niet genoeg credits om nu de Tiger te kopen en morgen de IS te verkopen? Misschien nog wat oude modules, shells of equipment in je schuur liggen die je kunt verkopen? Ik heb net de Tiger (P) gekocht, om langzaamaan de weg naar de Maus te starten. Gewoon voor de heb O+
Ik verkoop altijd meteen alle modulen, verkoop simpelweg geen equipement en ik zit nu op z'n 150.000 dus nee. Verder heb ik vandaag geen tijd om nog snel credits te grinden omdat ik geacht word een zeker monsterproject dat scriptie heet vandaag in te leveren in concept. Eigenlijk mag ik nu ook niet op fora zijn van mijzelf. :P

Wat ook niet helpt is dat ik ook nog niet 100% zeker ben of ik de IS wel wil verkopen. Niet om de IS maar meer om de IS3 etc. Dan kan ik de IS ook nog houden als creditsreserve omdat ik echt altijd alles zo nodig moet uitgeven. Ik kom langzaam aan toch richting mijn tweede t9 en die lijkt mij wel aardig als die full ops is. Iets met E en 50 ofzo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
En de Borsig is binnen! >:)

Een totaal andere vraag ... heeft het zin om de Hellcat lijn eigenlijk verder te grinden? Zit daar nog iets interessant?

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DanielWW2 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 19:39:
[...]

Ik verkoop altijd meteen alle modulen, verkoop simpelweg geen equipement en ik zit nu op z'n 150.000 dus nee. Verder heb ik vandaag geen tijd om nog snel credits te grinden omdat ik geacht word een zeker monsterproject dat scriptie heet vandaag in te leveren in concept. Eigenlijk mag ik nu ook niet op fora zijn van mijzelf. :P

Wat ook niet helpt is dat ik ook nog niet 100% zeker ben of ik de IS wel wil verkopen. Niet om de IS maar meer om de IS3 etc. Dan kan ik de IS ook nog houden als creditsreserve omdat ik echt altijd alles zo nodig moet uitgeven. Ik kom langzaam aan toch richting mijn tweede t9 en die lijkt mij wel aardig als die full ops is. Iets met E en 50 ofzo. ;)
Ah okay dan houdt het wel op ja :P
Je weet wel dat je vandaag nog 225.000 krijgt als je 16.5k damage met heavies doet? Iets met een E en 75 en/of 100 ofzo en dan heb je dat zo gehaald :9
Ik ben zelf ook benieuwd naar de E50 en E50M, ik moet zeggen dat de Panther II best lekker speelt en ze zeggen dat het daarna alleen maar beter wordt :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:16:
[...]

Je weet wel dat je vandaag nog 225.000 krijgt als je 16.5k damage met heavies doet? Iets met een E en 75 en/of 100 ofzo en dan heb je dat zo gehaald :9
Ik ben zelf ook benieuwd naar de E50 en E50M, ik moet zeggen dat de Panther II best lekker speelt en ze zeggen dat het daarna alleen maar beter wordt :9~
Ik kan dat misschien nog doen. Dan doe ik het ook gewoon met mijn Löwe. Hij is weer heel lief voor mij de afgelopen dagen. *;
En de Panther II is zo heerlijk als je de eerste helft van de game snipt en de tweede helft gaat flanken. Echt een heerlijke tank welke ik veel liever speel dan mijn Tiger II of E-75. Beide al weken niet meer aangeraakt. Het enige waar ik mij wel zorgen om maak is de E-50 stock grind. Dat ziet er gewoon verschrikkelijk uit. :X

edit: toch maar even pauze en meteen de E-75. Eerste game en meteen even 5.5k damage. :P

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 04-05-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:05

Fordox

00101010

En ik heb weer een tank waar ik unicum stats op heb :D
en het is deeee *tromgeroffel*

VK4502B :)

AVG damage: 1977
WN7: 1599
WN8: 2383
Winrate: 61,7%
Battles: 333

Dit is mn 5e unicum tank :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freggel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-09 14:15
Na een half jaar niet gespeeld te hebben ben ik dit weekend maar weer eens begonnen. Toen ik voor het laatst speelde kon je nog codes kopen voor gold en een tank welke veel voordeliger waren dan wanneer je gold via Wargaming kocht.

Nu zat ik op G2Play te kijken hier voor en ik zag ze daar staan voor 1 euro. Dus ik dacht, da's mooi!, maar niet goed gelezen.. Het bleken codes te zijn voor nieuwe accounts..

Dus: wie na het lezen van dit topic denkt: Ik wil ook WoTten! die moet mij even een PM sturen en dan krijg je gratis een code die je bij het aanmaken van het account kan gebruiken. Dan krijg je 1000 gold en 3 dagen Premium. :)

Ik heb er 10, op is op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Catscratch schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:16:
En de Borsig is binnen! >:)

Een totaal andere vraag ... heeft het zin om de Hellcat lijn eigenlijk verder te grinden? Zit daar nog iets interessant?
De Hellcat lijn is zeker wel interessant. Je krijgt eerst de T25/2 die wel redelijk is, dan de T28 Prot. die ook wel redelijk is. Daarna de T30 die goed is en dan als laatste de T110E4 die echt goed is!
Heb zelf de T25/2 en T28 Prot niet gespeeld dus kan er weinig over zeggen. T30 vond ik wel echt een beest en de T110E4 helemaal!

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteren een lekker dagje gedraaid.
Leuke stats en wat leuke potten, nu nog wat creds en ik heb 8 T8 tanks.

Was op weg om eindelijk eens een goed potje in mijn is-8 te spelen.
Rijdt de 50-100 ineens weg zonder iets te shouten, zegt hij later: moest reloaden. :F
Meld dat even als ik net probeer een E-75 te flanken met half mijn health.
Pot werd een loss maar toch 5k damage kunnen doen.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dit weekend de Centurion I aan mijn garage toegevoegd en ook full ops gemaakt. Ik vind hem wel wat. Beetje rustig spelen, kansjes pakken waar het kan.

Goede gun, aimtime + accuracy is best goed en ook de pen is niet slecht. Nu op naar de Centurion 7/1 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Goh, slots zijn lekker 67% off nu :+ Bij de vorige discount al genoeg gekocht met 50% korting. Nouja, dan maar voor die 5 gratis gaan :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Mr_Size schreef op zondag 04 mei 2014 @ 14:45:
Net een vrij spannende pot gespeeld met de WT auf PZIV, goed voor mijn Ace badge :)

[afbeelding]

[afbeelding]

We stonden al vrij snel 2-6 achter en ik had er op dat moment weinig vertrouwen meer in. Toch niet opgegeven en de pot weten om te draaien, met hulp uiteraard. Vrij spannend om te kijken denk ik, dus hier is de replay ;)
5985damage en 5 kills wat resulteerde in 1335 base xp was gisteren niet genoeg voor de Ace bij mij :/ Die pot was wel goed voor een WN8 van 9700+ !

Heel de avond ging eigenlijk wel goed: 17 battles, 76% WR, 1143XP avg en 3147WN8 average :)
Unicum voor 1 dag !!!! 8)
DanielWW2 schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:34:
[...]
Ik kan dat misschien nog doen. Dan doe ik het ook gewoon met mijn Löwe. Hij is weer heel lief voor mij de afgelopen dagen. *;
Je hebt een Löwe en je zeurt over credits? Verwend much?

[ Voor 13% gewijzigd door Inrage op 05-05-2014 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
p0st schreef op zondag 04 mei 2014 @ 20:16:
[...]

Heej Post,

Ja E50 is zeker beter dan de PII. Alleen die grind naar de topgun als je geen free exp hebt is redelijk bagger. Heb zelf deze week de 50m unlocked, moet m nog kopen, maar de E50 is op zichzelf al een lekkere tank. Ik ga in ieder geval denk ik eerst de PTA kopen, die is deze week ook unlocked. TX tanks trekken mij niet echt, behalve de E100, dus ben nog lekker aan het grinden met de E75, die me trouwens zeer goed bevalt.

Voor de rest in de T43 lekker onderweg naar de T44, dus komende tijd credits grinden met de lowe en de T59 en verder grinden op de T43 voor de T44.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren echt een bagger dag gehad. Alleen 's avonds een paar lekkere battles gehad maar dat was het dan ook. Pershing staat wel in de garage nu, topgun erop gezet en de tracks en turret doe ik wel unlocken zonder free xp.

'S middags verloren tegen Virtus.pro in ESL, wel erachter gekomen dat zij dezelfde tactiek lijken te gebruiken als lemmingtrain op airfield. Dus eens een replay zoeken van hun.

Edit//
Mijn oude twitch kanaal, wslynl, weggedaan en een nieuwe aangemaakt; coldzero043

[ Voor 14% gewijzigd door wsLy op 05-05-2014 11:21 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:42
Tis twitch.tv btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Vannacht de T29 gekocht. De credits had ik al, maar de xp grind was vervelend met lagspikes en framedrops :(
freggel schreef op maandag 05 mei 2014 @ 08:46:
Na een half jaar niet gespeeld te hebben ben ik dit weekend maar weer eens begonnen. Toen ik voor het laatst speelde kon je nog codes kopen voor gold en een tank welke veel voordeliger waren dan wanneer je gold via Wargaming kocht.
Check ook de (not fully updated) WoT Cash Converter.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

72.41% winrate :D Goed weekend gehad, zowel op de EU als de NA server.

Vbaddict.net geeft een hogere wn8 aan dan noobmeter, en mijn yassenkrassen sessie ding, geeft weer andere waardes aan. erg verwarrend.

Verder is het nu credits grinden geblazen op de NA server, de 50/120, is3 en amx 13 75 staan op het schema om aangekocht te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

VBaddict gebruikt de dossier voor je WN8, noobmeter en andere sites gebruiken de API.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:57
Bij mij krijg ik ook overal afwijkende wn8 waardes. ingame(xvm), wotlabs, noobmeter allemaal verschillen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

dynosu schreef op maandag 05 mei 2014 @ 09:07:
Dit weekend de Centurion I aan mijn garage toegevoegd en ook full ops gemaakt. Ik vind hem wel wat. Beetje rustig spelen, kansjes pakken waar het kan.

Goede gun, aimtime + accuracy is best goed en ook de pen is niet slecht. Nu op naar de Centurion 7/1 :)
Bevalt beter dan de Comet? ;)
Ik vind t een heerlijke tank, en als je hull down staat kan je nog verbazingwekkend veel bouncen!
Dus mocht je nog een platoon zoeken...

[ Voor 3% gewijzigd door themaxter op 05-05-2014 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

themaxter schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:05:
[...]

Bevalt beter dan de Comet? ;)
Ik vind t een heerlijke tank, en als je hull down staat kan je nog verbazingwekkend veel bouncen!
Dus mocht je nog een platoon zoeken...
veel beter dan de comet ja.

We zullen van de week wel even platoonen ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
dynosu schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:15:
[...]

veel beter dan de comet ja.

We zullen van de week wel even platoonen ja :)
welke idioot wilt er nou platoonen met jou :|
Je weet niet eens hoe je een Löwe moet researchen in de techtree...

Ik ga maar eens kijken of ik die SP kan gaan halen. Moet toch nog veel grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

dr34m3dd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:32:
[...]

welke idioot wilt er nou platoonen met jou :|
Je weet niet eens hoe je een Löwe moet researchen in de techtree...

Ik ga maar eens kijken of ik die SP kan gaan halen. Moet toch nog veel grinden.
hahahaha

grappige is, mensen happen elke keer op die troll. Zo mooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben bezig met mijn lijstje van nederlandse BT-SV owners te updaten.
Als je er niet tussen staat, meld het graag even :D

lijst:
* _Shockwave_
* Bean77
* Besix
* Circonflexes
* Dynosu
* Fordox
* glorixjim
* Goldnoob_McMastercard
* jdh009
* Kattekrab
* Niilo
* p0st
* perpixel
* the_maxter
* Usertmp
* vorst8

[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 05-05-2014 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Ik heb er ook eentje.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ingame naam ook vermelden aub :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Fordox schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:55:
Ingame naam ook vermelden aub :P
Ahja natuurlijk :)

Kattekrab

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dynosu schreef op maandag 05 mei 2014 @ 12:32:
[...]

hahahaha

grappige is, mensen happen elke keer op die troll. Zo mooi :P
Gisteren het gedaan terwijl ik in een andere premium aan het rijden was. Je zou toch denken dat de mensen dan wel doorhebben dat je aan het trollen bent... Hap hap hap

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Fordox schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:54:

lijst:
* _Shockwave_
* Bean77
* Besix
* Circonflexes
* Dynosu
* Fordox
* glorixjim
* Goldnoob_McMastercard
* jdh009
* Kattekrab
* Niilo
* p0st
* perpixel
* the_maxter
* Usertmp
* vorst8
Ik wil er 1 maar eer dat ik thuis ben en evt kan betalen zijn ze weer uitverkocht. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

http://www.ebay.nl/itm/Wo...ash=item417fe74964&_uhb=1
90 euro ;)

En Besix had er volgens mij ook nog een paar besteld om door te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0rn
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-05 19:58
Fordox schreef op maandag 05 mei 2014 @ 13:54:

lijst:
* _Shockwave_
* Bean77
* Besix
* Circonflexes
* Dynosu
* Fordox
* glorixjim
* Goldnoob_McMastercard
* jdh009
* Kattekrab
* Niilo
* p0st
* perpixel
* the_maxter
* Usertmp
* vorst8
PanzerJorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
De T110E5 begin ik ook weer meer te spelen, toch wel een erg leuke heavy voor randoms:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

2K damge hè, geen 3 :P

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
T110E5 vind ik momenteel 1 van de leukste tanks om te spelen. Die gun is gewoon fantastisch en de armor vind ik behoorlijk bouncy. Heerlijke tank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:34

Rianata

Have you played Atari today?

psychoclown schreef op maandag 05 mei 2014 @ 14:42:
De T110E5 begin ik ook weer meer te spelen, toch wel een erg leuke heavy voor randoms:
Inderdaad een hele fijne tank, maar ik prefereer de T57 Heavy iets meer :P

Opvallend in je video (moest helaas kijken in stilte, dus misschien dat je het ook genoemd hebt in je commentaar) dat je de enige bent die na de overwinning op de heuvel terug gaat richting eigen cap om de vijandelijke ST-I en T110E5 aan te pakken. Wederom een bewijs dat veel spelers die je in randoms tegen komt niet op de minimap kijken 8)7

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Sjips, foutje in de titel geslopen.
Mr_Size schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:10:
T110E5 vind ik momenteel 1 van de leukste tanks om te spelen. Die gun is gewoon fantastisch en de armor vind ik behoorlijk bouncy. Heerlijke tank :)
Voor randoms wel inderdaad, speel de IS7 heel erg graag en hoewel ik daar heel vaak mee win heb ik met de T110E5 vaker potjes met veel damage.
Rianata schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:29:
[...]

Inderdaad een hele fijne tank, maar ik prefereer de T57 Heavy iets meer :P

Opvallend in je video (moest helaas kijken in stilte, dus misschien dat je het ook genoemd hebt in je commentaar) dat je de enige bent die na de overwinning op de heuvel terug gaat richting eigen cap om de vijandelijke ST-I en T110E5 aan te pakken. Wederom een bewijs dat veel spelers die je in randoms tegen komt niet op de minimap kijken 8)7
Wanneer ik die zie in goede handen is het ook best wel een beest. Hetzelfde geldt voor de 50b die ik ook weer wat vaker pak (heb van die periodes dat ik bepaalde tanks leuker vind om te spelen dan anderen).
Je kunt er flink in falen maar als je een beetje nadenkt heb je al gauw 3+ drums in een game eruit.

Yep klopt, ze kijken niet en rijden gewoon door. Ik vond het niet heel erg want het was toch wel een vrij zekere game en daarnaast was ik erg hongerig naar damage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
psychoclown schreef op maandag 05 mei 2014 @ 15:37:
[...]
Voor randoms wel inderdaad, speel de IS7 heel erg graag en hoewel ik daar heel vaak mee win heb ik met de T110E5 vaker potjes met veel damage.
De gun van de E5 lijkt dat ook wel een pak beter te zijn. 'k heb nog niet veel games in de IS7 en mijn average damage is met 3,9k op dit moment wel de hoogste van al mijn tanks (heb maar 2 tier 10s...) maar die damage had precies nog veel hoger kunnen zijn als de gun nu eens niet een kwart van mijn shots bouncete...

Ook sta ik in een tier 9 liever tegen een IS7 dan een E5 door snellere reload van E5 (althans zo voelt het) valt er minder risico te pakken... en ook al zeggen ze van de IS7 dat die troll armour heeft, bij de E5 bounce ik zelfs shots op die enorme cupola... dus die is ook vrij trollig :)

Voorlopig nog teveel grind projects dus staat de T-32 maar stof te happen met 0 games op de teller... Ook al omdat de T-29 nog te leuk is en ik die niet met een newbie crew wil achterlaten :)

Zoveel tanks te grinden, zo weinig tijd, zucht! En in iedere lijn lijken ze wel een of andere drama tank te stoppen waardoor het niks vooruit gaat, bastards :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
De t110e5 is mijn enige t10 nog op dit moment, en in randoms vind ik het inderdaad wel een lekkere tank, maar in CW is het echt drama. Je zit dan vaak tegen allemaal IS7's en ik heb grote problemen om die te penetreren met de e5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het vervelende is dat je met gold ammo met HEAT schiet en op spaced armor wil dat wel :P

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 05-05-2014 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
Ja, daar zit ik ook altijd mee te kloten.
Op IS7 en E100 lijkt het wel of ik beter gewoon met AP kan schieten.
Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DjMark schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:33:
Ja, daar zit ik ook altijd mee te kloten.
Op IS7 en E100 lijkt het wel of ik beter gewoon met AP kan schieten.
Klopt dat?
Moest mezelf erop betrappen dat ik 5x enkel wist te detracken en bouncen op E100's in mijn E5. Erg productieve CW match was dat :X

Op E100's zou ik ze wel gebruiken op IS7's moet je gewoon goed aimen want daar heb ik zelf niet zo'n moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
ok, thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
pfft, wat een moeizame middag zeg, na een afgrijselijk begin. 1e 5 potten waren mijn teams zo verschrikkelijk slecht dat ik bijna niets heb kunnen uitvoeren. Had het al weer bijna opgegeven.. Uiteindelijk nog 50% WR weten te halen met de grootste moeite. Enige echt lekkere en spannende potje was met de T-54, voor de rest was het niet geweldig allemaal.

13 75 gaat ook erg moeizaam. Het is wel een wat makkelijkere tank om te spelen dan de 12t, maar het valt niet mee allemaal. Ik probeer in het begin altijd wat passief te scouten, maar dat gaat niet op elke map. En als je team niets doet met je spots wordt het gewoon een lastig verhaal. Zodra je zelf dmg probeert te doen wordt je gespot en is de pot vaak snel voorbij. 't is dat ik die batchat zo graag willen hebben, maar lights spelen valt me echt zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zo, de recap na dag 1. Bijna helemaal, moet van de Japanse tree in ieder geval nog 1 dubbel pakken en dan twijfel ik om er nog een tankje bij te halen (die tier V medium). Anders ga ik de x2 weekenden gebruiken om in ieder geval die Japanse score op te krikken.

China3.027
France5.314
Germany7.515
UK1.904
USA6.208
USSR4.380
Japan1.738

SuperPershing here I come :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Pfff, sterkte O-)
Ik ga al die moeite niet doen :z
Maar wel leuk van WG dat ze dit soort dingen organiseren, voor mensen met veel tijd en/of doorzetters O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
zeg die superpershing quest toont bij mij 1x per 24h. Of kijk ik nu scheel?

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik vertik het nu al een jaar om Franse tanks te spelen dus die SuperPersing gaat er niet komen. :P
Ik ga gewoon rustig verder met mijn grinds naar de Comet, T-44 en Black Prince almede eens probere wat credits te sparen zodat ik meteen heb voor een tank of als er een sale is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
DanielWW2 schreef op maandag 05 mei 2014 @ 20:16:
Ik vertik het nu al een jaar om Franse tanks te spelen dus die SuperPersing gaat er niet komen. :P
Ik ga gewoon rustig verder met mijn grinds naar de Comet, T-44 en Black Prince almede eens probere wat credits te sparen zodat ik meteen heb voor een tank of als er een sale is.
Ik vind de td en light tank lines nou wel erg leuk. De heavy line vind ik wat moeilijker, ben nu bij de amx 50 120. Alleen daar gaat het niet zo heel goed in, misschien omdat ik de top gun nog niet heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Ik weet opeens weer waarom de JT 8.8 soms best een leuke tank kan zijn :)
Preferential matchmaking en je LFP verbergen = epics

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/85RjDZS.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

p0st schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:40:
[...]

Pfff, sterkte O-)
Ik ga al die moeite niet doen :z
Maar wel leuk van WG dat ze dit soort dingen organiseren, voor mensen met veel tijd en/of doorzetters O+
Ja, de tank is misschien niet zo geweldig maar het zijn voor mij grinds die ik toch wel zou moeten doen. Dan is zo'n SuperPershing gewoon een presentje, ik klaag er niet om. Door omstandigheden genoeg tijd voor :Y
Nukar schreef op maandag 05 mei 2014 @ 19:06:
zeg die superpershing quest toont bij mij 1x per 24h. Of kijk ik nu scheel?
Daar staat het WoT forum topic ook vol van. Het moet een typo van WG zijn geweest of het is iets wat nog niet duidelijk uitgelegd is. Men denkt dat je bijvoorbeeld maar 1 sub-missie op 1 dag af kan maken waardoor je dus niet de volle 28 dagen hebt voor alle sub-missies. Of dat zo is vraag ik me af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
[b]Fid3lity schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 07:28:[/b

Daar staat het WoT forum topic ook vol van. Het moet een typo van WG zijn geweest of het is iets wat nog niet duidelijk uitgelegd is. Men denkt dat je bijvoorbeeld maar 1 sub-missie op 1 dag af kan maken waardoor je dus niet de volle 28 dagen hebt voor alle sub-missies. Of dat zo is vraag ik me af.
Thnx. wordt zo al moeilijk genoeg omdat ik tot nu toe alleen Russische tanks heb gebruikt. en 75k op 1 dag.. Tja ik zou graag die tijd over hebben.

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Ga niet speciaal voor de SPershing maar zag dat ik met wat grinden op de ARL al aan de 8k zat met Frankrijk in 1 avondje. Kan best snel gaan.

Avond zelf was bagger, begin van de avond ging het nog goed met winrate en wn8 maar hoe later hoe erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Nukar schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:35:
[...]

Thnx. wordt zo al moeilijk genoeg omdat ik tot nu toe alleen Russische tanks heb gebruikt. en 75k op 1 dag.. Tja ik zou graag die tijd over hebben.
Die 75k hoeft niet in 1 dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
solique schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:50:
Avond zelf was bagger, begin van de avond ging het nog goed met winrate en wn8 maar hoe later hoe erger.
Erg herkenbaar ... voor mij was het hetzelfde verhaal. In totaal 15 battles gedaan met 8 overwinningen en een WN8 kunnen scoren van 1600 gemiddeld. Een gemiddeld resultaat voor mij.

Voor diegene die de Borsig hebben. Ik moet eerlijk toegeven dat ik minder opportuniteiten heb om de match echt te dragen dan bijvoorbeeld de Hellcat. Bij de Hellcat zoek ik eerst een mooi snipe plekje en verplaats ik mij ook geregeld naargelang hoe het spel evolueert. Daar kan je echt blijven dragen.

Bij de Borsig heb ik het gevoel dat je een goed plekje moet zoeken en dat de opties om je nadien te verplaatsen veel kleiner zijn omdat die tank nu eenmaal niet zo snel is. Even terug gaan om je cap plaats te helpen verdedigen ... moeilijk.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
solique schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 08:50:
Ga niet speciaal voor de SPershing maar zag dat ik met wat grinden op de ARL al aan de 8k zat met Frankrijk in 1 avondje. Kan best snel gaan.
Dat betekend dan dat je 9 avonden bezig bent om met 1 land de 75k te halen en de missie dus nooit kan halen.

Als de "gemiddelde speler" moet je echt veel spelen om dit te kunnen halen.

Na een slimme berekening ben ik tot de conclusie gekomen dat 2 uur overwerken (€8.35 voor 14 dagen premium en €26,54 voor de SP) effectiever is dan 2 weken vrij nemen en no-lifen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik ga die missie ook niet doen, ik heb de tank al en als ik het gold wil, trek ik wel een creditcard of bankpas :P

[ Voor 16% gewijzigd door dynosu op 06-05-2014 09:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorst8
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 27-06 08:04
dynosu schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:18:
Ik ga die missie ook niet doen, ik heb de tank al en als ik het gold wil, trek ik wel mc mastercard :P
Zal neo leuk vinden.

Aha, je hebt het al veranderd

[ Voor 12% gewijzigd door Vorst8 op 06-05-2014 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

TheBrut3 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:09:
[...]

Dat betekend dan dat je 9 avonden bezig bent om met 1 land de 75k te halen en de missie dus nooit kan halen.

Als de "gemiddelde speler" moet je echt veel spelen om dit te kunnen halen.

Na een slimme berekening ben ik tot de conclusie gekomen dat 2 uur overwerken (€8.35 voor 14 dagen premium en €26,54 voor de SP) effectiever is dan 2 weken vrij nemen en no-lifen.
Zo erg is het nu ook weer niet. Heb in 5 potten 6k gehaald met de arl.
Als ik echt wil grinden om de SP te halen dan haal ik met meeste landen wel 75k binnen 2 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

bad bad vorst... rRRrRrrRrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Maar... de 75k per land is wel na modifiers. Dus als je in land X 75k haalt dan krijg je 2 dagen premium, waarmee je snel in land Y weer 75k kan halen enzovoorts. Voor de vrijgezellen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Werkt het ook op tanks die bijvoorbeeld alles hebben geresearched? Heb nu me IS-3, geen zin nog om de IS-8 te kopen, ik ben nu die crew daar op aan het trainen. Maar krijg je dan er ook gewoon bij door die tank te spelen?
Pagina: 1 ... 16 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)