[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.992 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Op beide comps v9.

offtopic:
dubbel

[ Voor 4% gewijzigd door PcDealer op 02-05-2014 00:07 ]

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik stop er maar mee. 30 games is wel voldoende op een dag. :P
Het was niet echt succesvol voor mij vandaag. Gewoon te veel bottom tier, hersendode teams, random onzin, nog een paar insta killed by arty wat afgewisseld werd met geniale games. Dan krijg je dus dit.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/KUvHuso1wIXLhy0W8m4LBKWS/full.jpg

Kan beter, kan slechter. Jammer dat het juist vandaag een beetje kreupel ging vanwege de 2x per victory maarja. Morgen hopelijk beter. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie Heijn
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 16:39
Even een noob rape ;) nieuw record wat kills betreft, vorige was 10 kills met de Ferdi.
Victory!
Map: Himmelsdorf
Vehicle: Pz.Kpfw. II
Exp: 3.884 (x2 for the first victory each day) Credits: 21.388
11 Kills
1038DMG

Top Gun,
Defender,
High Caliber,
Kolobanov's Medal, = winnen met 5 tegen 1
De Langlade's Medal, = kill 4 of meer enemies in je cap

Spartan,
Mastery Badge: "Ace Tanker"

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19524644/WOT/pz2.jpg
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/19524644/WOT/pz22.jpg

Wel een klein beetje gold gebruikt voor wat zwaarder spul zoals T18, werd een beetje voor cheater uitgemaakt >:)

[ Voor 10% gewijzigd door Appie Heijn op 02-05-2014 01:41 ]

44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BolleBeer
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 13:47
Lekker hoor Appie :)

WoT/WoWs name: Onarf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
oosterhofjf schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:50:
[...]

Volgens mij speel jij de E25 ook puur gold mode :+

Eerlijk gezegd ben ik ook niet vies van een gouden kogeltje op zijn tijd. Wel merk dat ik vrijwel elke match wordt uitgemaakt voor goldnoob en vele andere benamingen :) Veel meer dan eerst. Merkt iemand dat ook?
Vrijwel niet, gebruik de rne keer ook meer gold dan de andere keer maar ik krijg dat soort termen vaak naar me toegeslingerd juist wanneer ik AP schiet..

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
oosterhofjf schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:50:
[...]

Volgens mij speel jij de E25 ook puur gold mode :+

Eerlijk gezegd ben ik ook niet vies van een gouden kogeltje op zijn tijd. Wel merk dat ik vrijwel elke match wordt uitgemaakt voor goldnoob en vele andere benamingen :) Veel meer dan eerst. Merkt iemand dat ook?
Het leukste is als mensen liggen te janken dat ik gold schiet in mijn tier 10 meds... Die hebben standaard apcr :') 'you are shooting apcr and that is gold ammo!!1!!'

[ Voor 0% gewijzigd door wsLy op 02-05-2014 08:58 . Reden: damn you autocorrect ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Gisteren meer dan 30k xp bij elkaar geraapt op 1 avondje. Dit weekend de centurion 1 kopen en dan eindelijk van die comet af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
wsLy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:23:
Vanavond samen met Dynosu en the_maxter een tier 7 platoon gedaan, het liep erg lekker moet ik zeggen :)
Het is dus ook flink opgeschoten met de grind richting de Pershing.

[afbeelding]
Nice hoor! Liggen die expected values voor de T20 zo laag of is 2K dmg gewoon veel? :p Lijkt me ook een erg leuke lijn om te spelen, maar ik moet nog zo veel lijnen spelen! Tussen al het CW geweld door gisteren (GOT heeft weer een landje :D) heb ik de Panther unlocked. De VK 3002M is echt een heerlijke tank, die ik afgesloten heb met een 63% WR. Hopelijk gaat de Panther me net zoveel fun brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

de panther is hetzelfde alleen better guns :D

panther is een echte mobiele sniper :)

vanavond weer tier 7 platoon wsly? :) ging wel erg lekker gister :)

[ Voor 29% gewijzigd door dynosu op 02-05-2014 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Ik ga hem nog niet kopen ;) Eerst nog even flink wat credits grinden en dan, denk ik, maar wachten op leuke discounts voor de hogere tiers. Heb rond tier 5 / 6, en een enkele wat lager, nog genoeg te spelen.

Lol event dit weekend "Size Matters". Kan er wel een paar halen nu :+ Zo, IS-2, ARL 44, Black Prince en KV-2 erbij oOo

[ Voor 14% gewijzigd door Fid3lity op 02-05-2014 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gisteren de grind van de Nashorn afgerond, nu eerst creds voor de emil.
Tevens op geschoten met de IS-8, had nog sneller kunnen gaan als meer shells damage deden dan alleen crits werd er gek van gisteren.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:36:
[...]

Nice hoor! Liggen die expected values voor de T20 zo laag of is 2K dmg gewoon veel? :p Lijkt me ook een erg leuke lijn om te spelen, maar ik moet nog zo veel lijnen spelen! Tussen al het CW geweld door gisteren (GOT heeft weer een landje :D) heb ik de Panther unlocked. De VK 3002M is echt een heerlijke tank, die ik afgesloten heb met een 63% WR. Hopelijk gaat de Panther me net zoveel fun brengen :)
Expected ligt op 932 damage.

@dynosu, is goed. Kan wel zijn dat ik ook training heb voor esl.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

mwoah, ik ben er de hele avond hoor, moet nog 20k tot centurion. meer als ik geen free xp gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dynosu schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:08:
mwoah, ik ben er de hele avond hoor, moet nog 20k tot centurion. meer als ik geen free xp gebruik.
Ok, eerst even kijken hoelaat ik thuis ben :p gisteren ook pas half 9. Dus hoop wat ritten hier in de buurt te hebben zodat ik niet al te laat klaar ben :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
wsLy schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:01:
Expected ligt op 932 damage.
Een echte WN8 padder dus :p
Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:45:
Lol event dit weekend "Size Matters". Kan er wel een paar halen nu :+ Zo, IS-2, ARL 44, Black Prince en KV-2 erbij oOo
Kan het niet vinden op de site, waar heb je dit vandaan? "Size" matters, dat is mijn special! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:22:
[...]

Een echte WN8 padder dus :p

[...]

Kan het niet vinden op de site, waar heb je dit vandaan? "Size" matters, dat is mijn special! :+
Zo een beetje ja.. :p maar ik moet hem even doorgronden voor de Pershing te kopen. Als ik die heb dan wordt deze weer verkocht.

Maar volgens mij liggen de meeste t7s rond deze expected damage?

[ Voor 8% gewijzigd door wsLy op 02-05-2014 09:25 ]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:22:
[...]

Gewoon ingame bij de missions tab. Hij stond niet bij "Coming Soon" als ik het goed heb, dus het is voor mij ook een verrassing.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hWOBTdaQbTvQfI3vwv84YUzS/medium.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 02-05-2014 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:45:
[...]

Ik ga hem nog niet kopen ;) Eerst nog even flink wat credits grinden en dan, denk ik, maar wachten op leuke discounts voor de hogere tiers. Heb rond tier 5 / 6, en een enkele wat lager, nog genoeg te spelen.

Nice, ik heb voor het eerste een miljoen bij elkaar gesprokkeld. Ik wil per se dat voordat ik een tier omhoog ga, dat de huidige meer potjes heeft dan de vorige :) Dan pas koop ik een nieuwe. Ik wil ook zo veel mogelijk de uppertier modules unlocken. Daarnaast wil ik het liefst gebruikmaken van een discount. Ik ben niet zo'n goede creditgrinder :(

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Kun je ook vertellen wat de rest van die missies inhouden? Ben ik wel benieuwd naar :)
In ieder geval T6-7 heavies met 30% discount dus, interessant. Volgens mij niks (nodig) in die regionen maar krijg ik wel de neiging weer eens een T6-7 te grinden want die doen het toch altijd wel erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-08 21:59

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fid3lity schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:59:
Researched: Black Prince researched.
Undistributed experience spent: 54000 
Free Experience spent: 0

Challenge completed :)
Nieuwe uitdaging dan:
Researched: Jagd Panzer E100.
Undistributed experience spent: 210000

Nu nog even wachten tot de garages weer de helft kosten :)

Vond deze ook wel grappig, 1 schot 2 kills ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Frentik op 02-05-2014 10:01 ]

>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
dynosu schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:39:
de panther is hetzelfde alleen better guns :D

panther is een echte mobiele sniper :)
Ja, hij lijkt me ook erg leuk :) Ik had op de VK3002M een Hellcat setup qua equipment: rammer, binocs en camonet dus. Ik zit er aan te denken om op de Panther de camonet om te wisselen voor vents, omdat de Panther volgens mij zo groot is dat een camonet niet heel veel helpt.

Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Ja, hij lijkt me ook erg leuk :) Ik had op de VK3002M een Hellcat setup qua equipment: rammer, binocs en camonet dus. Ik zit er aan te denken om op de Panther de camonet om te wisselen voor vents, omdat de Panther volgens mij zo groot is dat een camonet niet heel veel helpt.

Any thoughts?
Dan kan je misschien ook ineens optics nemen ipv binos, panther is toch redelijk snel niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

PcDealer schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:47:
[...]

Nice, ik heb voor het eerste een miljoen bij elkaar gesprokkeld. Ik wil per se dat voordat ik een tier omhoog ga, dat de huidige meer potjes heeft dan de vorige :) Dan pas koop ik een nieuwe. Ik wil ook zo veel mogelijk de uppertier modules unlocken. Daarnaast wil ik het liefst gebruikmaken van een discount. Ik ben niet zo'n goede creditgrinder :(
Hehe, de eerste miljoenen zijn lastig maar van bijvoorbeeld Frentik hier weet ik dat hij laatst nog op een saldo van 20 (of 30?) miljoen zat. Ik was blij dat ik net in ieder geval zo'n ruime 5M klaar had staan zodat ik die heavies gelijk kon kopen.
psychoclown schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:47:
Kun je ook vertellen wat de rest van die missies inhouden? Ben ik wel benieuwd naar :)
In ieder geval T6-7 heavies met 30% discount dus, interessant. Volgens mij niks (nodig) in die regionen maar krijg ik wel de neiging weer eens een T6-7 te grinden want die doen het toch altijd wel erg goed!
Size Matters! gaat om het behalen van top-5 experience based, en levert je na 5x een vijftal Large Repair Kits op.

Size Doesn't Matter! gaat om het doen van 5.500 dmg en levert daarbij 75.000 credits op.

Beiden moeten gedaan worden met alle heavies ingame, dus van Tier IV - X en zijn 3x per dag haalbaar tot maandag aanstaande om 07:09.
Frentik schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:58:
[...]
Nieuwe uitdaging dan:

[video]
Dacht het niet :P Eerst dingen als de Easy 2 en de Easy 8, Nashorn, T71, Pz. IV H en nog wel een paar. Ik bouw geleidelijk op naar de hogere tiers :>

En ik moet nog zo'n 8M credits grinden nu :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Inrage schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:06:
Dan kan je misschien ook ineens optics nemen ipv binos, panther is toch redelijk snel niet?
Nah, ik zal deze tank als een halve TD gaan spelen en dus zoveel mogelijk stil staan om zo effectief mogelijk te kunnen snipen. Dan heb je maar aan binocs dan aan optics imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:08:
Hehe, de eerste miljoenen zijn lastig maar van bijvoorbeeld Frentik hier weet ik dat hij laatst nog op een saldo van 20 (of 30?) miljoen zat. Ik was blij dat ik net in ieder geval zo'n ruime 5M klaar had staan zodat ik die heavies gelijk kon kopen.
30 :) Maar dat gaat binnen kort weer wat af als ik de JP E100, T--44 en T71 gekocht heb :)
Ja dahaaag :P Voorlopig nog niet. Eerst dingen als de Easy 2 en de Easy 8, Nashorn, T71, Pz. IV H en nog wel een paar. Ik bouw geleidelijk op naar de hogere tiers :>
Ah mooi, de Easy 2, 8, T71 en pz IV H moet ik ook nog, als je nu eens 's aovonds komt spelen en niet overdag als ik aan het werk ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:17:
[...]
30 :) Maar dat gaat binnen kort weer wat af als ik de JP E100, T--44 en T71 gekocht heb :)
Goh, dat zul je voelen zeg O-) :P
[...]
Ah mooi, de Easy 2, 8, T71 en pz IV H moet ik ook nog, als je nu eens 's aovonds komt spelen en niet overdag als ik aan het werk ben :P
Door alle omstandigheden lig ik 's avonds vaak behoorlijk vroeg al op bed, gisteren had ik voor die Churchill VII even een uitzondering gemaakt maar dat gebeurt anders niet echt. Ik zal het wel weer proberen :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44

Nazanir

Is pappa!

Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:23:
[...]

Goh, dat zul je voelen zeg O-) :P

[...]

Door alle omstandigheden lig ik 's avonds vaak behoorlijk vroeg al op bed, gisteren had ik voor die Churchill VII even een uitzondering gemaakt maar dat gebeurt anders niet echt. Ik zal het wel weer proberen :Y
Ik zit nu met de Churchill te spelen, maar ik vind hem nou niet echt geweldig op zijn zachtst gezegd. Is het de moeite waard om door te blijven bijten voor de VII en wat erna komt?

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Tanks samen zijn al bijna 10M, plus wat equipement dus dat is toch algauw 1/3 van mijn spaargeld :P
Ok, vanaf volgende week begint wel weer een CW campaigne dus dan zal ik wel weer wat minder tijd hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
gisteren de britse t8 arty gekocht en full ops. Deze maar eens gewoon dagelijks dubbelen en we zien wel wanneer we daar ooit eens mee klaar zijn.
Wil eigenlijk ook een andere arty lijn gaan beginnen. Is de Franse of de Duitse lijn leuker?

Ook gisteren nog de conqueror teruggekocht. Toch best een leuke t9 heavy om erbij te hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Nazanir schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:38:
Ik zit nu met de Churchill te spelen, maar ik vind hem nou niet echt geweldig op zijn zachtst gezegd. Is het de moeite waard om door te blijven bijten voor de VII en wat erna komt?
Absoluut! De Black Prince heeft veel betere armor dan de Churchill en zeker als top tier kan je daar erg leuke games mee hebben. De Caernarvon is ook erg leuk en de absolute hoofdprijs is de T9 heavy: de Conqueror! Gewoon doorspelen dus!
Bean77 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:39:
gisteren de britse t8 arty gekocht en full ops. Deze maar eens gewoon dagelijks dubbelen en we zien wel wanneer we daar ooit eens mee klaar zijn.
Wil eigenlijk ook een andere arty lijn gaan beginnen. Is de Franse of de Duitse lijn leuker?
-O- , arty: :r
Ook gisteren nog de conqueror teruggekocht. Toch best een leuke t9 heavy om erbij te hebben.
*O*

[ Voor 31% gewijzigd door Mr_Size op 02-05-2014 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

[...]

De hogere tiers zouden echt leuk moeten worden volgens velen, de Churchill VII zou een ramp zijn. Dat vond ik aan het begin ook, dacht er over na om de tank te free XP'en en gelijk maar de Black Prince te unlocken. Blij dat ik dat niet heb gedaan, want de VII is me echt bevallen. Je moet het niet hebben van alpha, pen of mobility maar des te meer van het sidescrape-potentieel wat deze tank met zich meebrengt. Daar hebben IS'en het ook moeilijk mee als je het goed doet. Achteraf een leuke grind geweest, met in ieder geval 1 Ace. Hij is wel pittig om mee te beginnen, maar leer jezelf snel aan dat je vrij afhankelijk bent van je side-armor.

De Churchill I was geloof ik wel wat makkelijker om te doen, maar da's alweer even geleden. Heb daarin ook geen Ace gehaald. Enfin, heb het geduld om die grind af te maken. En hoop op een perm. x2 event dagje om daarbij te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:08:
[...]

Size Matters! gaat om het behalen van top-5 experience based, en levert je na 5x een vijftal Large Repair Kits op.

Size Doesn't Matter! gaat om het doen van 5.500 dmg en levert daarbij 75.000 credits op.

Beiden moeten gedaan worden met alle heavies ingame, dus van Tier IV - X en zijn 3x per dag haalbaar tot maandag aanstaande om 07:09.
Ik heb helaas niet zoveel tijd dit weekend maar het klinkt erg goed!
De 5500 damage heb ik sowieso wel met twee potjes op tier 10 heavies :)

Gisteren de T110E4 unlocked en nu maak ik enkel de T30 nog even af, nog 11 games tot de 200 battles en dan heb ik mijn crew ook op de 4e skill. Kan ik lekker beginnen met de T110E4 (die ik bij nader inzien toch maar even koop voordat ik de andere grind projecten verder gevorderd ben :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:39:
[...]
Tanks samen zijn al bijna 10M, plus wat equipement dus dat is toch algauw 1/3 van mijn spaargeld :P
Equipment koop je toch alleen in de discount O-) Anders gaat het inderdaad hard ja.
[...]
Ok, vanaf volgende week begint wel weer een CW campaigne dus dan zal ik wel weer wat minder tijd hebben :P
He, 'dorie. Dit weekend dan nog maar even proberen? Muv. morgenavond, dan ben ik zelf weg.
psychoclown schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:44:
[...]

Ik heb helaas niet zoveel tijd dit weekend maar het klinkt erg goed!
De 5500 damage heb ik sowieso wel met twee potjes op tier 10 heavies :)
Je kunt ze ook halen met premium tanks, dus een Lowe bijvoorbeeld voor wat extra credits. Ik zelf speel nu maar even met de E-25, levert me meer op dan focussen op die 75k. Als ik een premium heavy zou hebben zou het wel anders gaan.

[ Voor 32% gewijzigd door Fid3lity op 02-05-2014 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:42
Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:03:
[...]

Any thoughts?
Camonet geeft een flat bonus eh, geen bonus over de camo-percentage dat de tank heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
[...]

Als je de Churchill VII speelt moet je ervoor zorgen dat je je tank wat angled zodat ze enkel de voorste wielkas kunnen raken. Je tracks vliegen er zeker af maar het is iedere keer weer een 0 damage crit. Heel irritant voor de tegenstander en met jouw speldeprik gun kan je dan rustig uithalen.

De blackprince is pas leuk met de topgun, door de hogere tier doe je echt niks met die instap gun een iedere IS of T29 blaast je zo weg, ook is zowat iedere andere tank sneller.

Zelf zit in nu aan de Caernavron, ... nu ik de topgun heb begint het wat leuker te worden, maar het gebrek aan armour maakt het toch weeral de zoveelste pijnlijke grind :/ Ik ben dit spel beginnen spelen om de Conquerer te halen, deze lijkt me erg leuk, nog even doorbijten dus!

In heel die lijn zijn volgens mij de Matilda en de Conq tankjes om te houden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Inrage op 02-05-2014 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:45:
Equipment koop je toch alleen in de discount O-) Anders gaat het inderdaad hard ja.
Wat ik de laatste keer gekocht heb zit nog op tanks die nog niet klaar zijn :X

Wat is eigenlijk een goede setup voor de JP E100? Zat zelf te denken aan GLD, Rammer en vents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Als ik het zo lees dus toch maar eens verder met de Churchill lijn, staat al een tijdje stof te happen.
Net zoals nog genoeg tanks in mijn garage, blijf mijzelf fixen op max. 3 lijnen per keer.

[ Voor 8% gewijzigd door solique op 02-05-2014 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:47:
Camonet geeft een flat bonus eh, geen bonus over de camo-percentage dat de tank heeft.
Van de wiki: +25% to the tank's camouflage factor. Dat interpreteer ik als 25% bovenop je camorating, maar wellicht interpreteer ik dat verkeerd :)

Maar goed, los van hoe dat camonet precies werkt, yay or nay op de Panther?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:56:
Als je hem inderdaad als statische sniper wil spelen kan het nooit kwaad + zo'n ding kost geen drol en afhalen is gratis dus probeer het eens ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Frentik op 02-05-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

solique schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:54:
Als ik het zo lees dus toch maar eens verder met de Churchill lijn, staat al een tijdje stof te happen.
Net zoals nog genoeg tanks in mijn garage, blijf mijzelf fixen op max. 3 lijnen per keer.
Zou ik eigenlijk ook moeten doen om efficienter te spelen, maar dat komt er eigenlijk toch niet van. De Churchills zijn even wennen, maar zeker de moeite waard. Ik heb er, zag ik net, beter mee gespeeld dan de IS :+
Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 10:56:
[...]

Van de wiki: +25% to the tank's camouflage factor. Dat interpreteer ik als 25% bovenop je camorating, maar wellicht interpreteer ik dat verkeerd :)

Als je het, zoals Frentik ook zegt, gaat gebruiken als een sniper wel. Maar als je hem toch meer als medium gaat gebruiken niet, dan ben je veel te veel aan het bewegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ik grind 1 lijn per keer, ik schijn daar wel redelijk alleen in te zijn. Veel mensen kunnen niet tegen telkens hetzelfde doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:00:

Zou ik eigenlijk ook moeten doen om efficienter te spelen, maar dat komt er eigenlijk toch niet van. De Churchills zijn even wennen, maar zeker de moeite waard. Ik heb er, zag ik net, beter mee gespeeld dan de IS :+
Heb 42 tanks in mijn garage staan dus moet wel. Anders haal ik nooit een T10 O-)

Rond nu grinds af naar de volgende tank om zo verder te komen, zeker als tank bevalt gaat dat relaxt.
Switch wel geregeld van lijn als ik weer bij een grafbak aan kom. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

dynosu schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:03:
Ik grind 1 lijn per keer, ik schijn daar wel redelijk alleen in te zijn. Veel mensen kunnen niet tegen telkens hetzelfde doen....
Ik merk dat wel als ik nu bezig ben met credits grinden met maar 1 tank. Speel ik eigenlijk toch een beetje tegen m'n zin in. Komt het resultaat ook niet ten goede :/

Misschien toch maar eens verder met de Flakbus..

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 02-05-2014 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
1 lijn grinden lijkt teveel op werk ;)

Spelen waar je zin in hebt ligt mij beter en ook spelen in functie van missies is soms ook leuk & motiverend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ik deed dat vroeger ook maar tegenwoordig ben ik voor mijn doen met erg veel tegelijkertijd bezig O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Ik ben der zo een :P
Gisteren acht potjes achter elkaar in mijn Jagdtiger gespeeld om de laatste 12k XP bij elkaar te grinden maar dat is echt een unicum voor mij, Het hielp wel dat de eerste 6 potjes overwinningen waren maar zoveel speel ik zelden met 1 tank achter elkaar. Meestal 1-3 potjes per tank om de dubbel te halen en dan door naar de volgende.

Edit; Hmm, blijkbaar valt er een SuperPershing te verdienen komende maand (via FTR). Ben alleen benieuwd wat je ervoor moet doen :)
Afbeeldingslocatie: http://ftr.wot-news.com/wp-content/uploads/2014/05/SeDmsFy.png

edit2: Volgens de comments bij het artikel op FTR moet je 75k XP voor iedere natie halen (zelfde missie als op de ASIA server).

[ Voor 26% gewijzigd door Frentik op 02-05-2014 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ho wacht, verkeerd gekeken. Is die missie gedurende de hele maand? Ja, volgens de kalender wel. Als dat zo is ga ik er wellicht wel voor, afhankelijk van welke tier het betreft. Hmm, tier IV of hoger volgens het .asia portal. Dan is het te overwegen, wilde die SP eigenlijk toch wel hebben.

[ Voor 148% gewijzigd door Fid3lity op 02-05-2014 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:19:
Ho wacht, verkeerd gekeken. Is die missie gedurende de hele maand? Ja, volgens de kalender wel. Als dat zo is ga ik er wellicht wel voor, afhankelijk van welke tier het betreft. Hmm, tier IV of hoger volgens het .asia portal. Dan is het te overwegen, wilde die SP eigenlijk toch wel hebben.
Vanaf tier IV is het meestal inderdaad.

[ Voor 10% gewijzigd door Frentik op 02-05-2014 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Als het gaat om het unlocken van nieuwe tanks, dan doe ik op dit moment alleen de T-44 en VK30.02D. Maar tussendoor speel ik nog regelmatig met de Borsig, Helcat en Tiger voor crewskills en fun.

En daarnaast rijd ik voor de lol nog wel met de Stug, M8A1, T49, TigerII.

En in mindere mate met de PzIV (alledrie de uitvoeringen) E-75, Marder38T, T-34-85....

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:25:
[...]
Vanaf tier IV is het meestal inderdaad.
Vorige keer was dat nogal genaaid omdat die Japanse tree pas na de intro van de missie kwam en ook meetelde (en toen was het voor de challenge Tier VI only). Nu zou dat eventueel wel kunnen, al zou het wellicht fijn zijn om ook nog even die Tier VII te hebben. Anders moet ik de Tier IV of V medium terugkopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Fid3lity op 02-05-2014 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 08:36:
[...]

Mijn advies voor de Panther, snipe als het kan, brawl as het moet. Ik kwam er in ieder geval mee weg wat ik nog steeds niet begrijp. Oke, een beetje, het kanon spuugt echt dpm uit. :P
De 62% winrate terwijl ik een paar maanden geleden nog niet zo goed was als nu zegt ook wel iets. Zo bereid je je ook voor op de Panther II welke echt even een slag beter is. De combinatie van de Panther zijn snelheid maar nu met iets meer pantser en een 8.8cm KwK 43 is vrij goed. ;)

Oh en ik zou optics, rammer en vents doen. Je bent in principe toch een sniper en ik weet uit ervaring dat je echt wat kan doen met die L/100, als die lief is. Wat misschien ook nog kan is GLD omdat je aimtime 2.5 sec is en je echt als een bezetene moet schieten. Ik zou bino in ieder geval laten. Je bent erg mobiel en dat zou ik gebruiken. Wederom beter voor de Panther II.

Ja ik hou van die tank net zoals ik van mijn Jagdpanther hou. De enige twee Duitse tanks welke niet meteen ammo rack en engine damage zijn voor mij. <3

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 13:05

Fordox

00101010

Jammer dat het de cheap ass superpreshing is en niet een T34 als op de andere server...

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13:19

HaterFrame

Well... Poo came out!

Ach ja gratis is gratis... Ik ga dat toch nooit redden :(
Wat ik wel heb gered is dat er inmiddels een Jagdtiger 8.8 in mn garage staat :D
Had nog wat gold over en na de review van ruim een uur van Jingles te hebben bekeken heb ik hem toch maar gekocht. Gisteren even snel 1 potje mee gespeeld maar wat een beest! Die DPM! :+

[ Voor 70% gewijzigd door HaterFrame op 02-05-2014 13:02 ]

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Het is dat het zoveel exp is en ik zeker weet dat ik dat niet zo kan redden binnen een maand.
Daarnaast ben ik vooral benieuwd naar de CW event reward tank. Zie mezelf al wel met dat ding rondscheuren met 4 skills crew van mijn M48 Patton ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

75k XP per tree over, zeg, 25 dagen is zo'n 3k XP per tree per dag (voor jou zou dat toch ook wel haalbaar moeten zijn psycho?). Dat moet in zo'n 3 tankjes per tree wel te doen zijn. Als ik met enkele trees eerder klaar ben kan ik de Japanse tier VI afmaken en tijdens de missie de tier VII erbij halen. De top gun op dat ding is toch niet noemenswaardig veel boeiender imho. Opzich schoot ik met de IS-6 challenge afgelopen winter wel redelijk op, en dat was met maar 2 (voor mij matige) tanks in de Chinese tree en misschien zelfs maar 1 in de Franse (AMX 12t toen, geloof niet dat ik de ARL V39 al had).

Opzich heb ik de tijd en de interesse in de SuperPershing wel, dus wie weet..

[ Voor 6% gewijzigd door Fid3lity op 02-05-2014 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:23

Grouchy

meep meep

Da's 525k gedeeld door 30 is zo'n 17.5k per dag. Telde de vorige keer de dubbels/premium bonus etc ook mee?

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Grouchy schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:12:
Da's 525k gedeeld door 30 is zo'n 17.5k per dag. Telde de vorige keer de dubbels/premium bonus etc ook mee?
Premium niet, dubbel wel als het goed is. Er was ook nog een x2 perm dag die niet meetelde, waar men best wel teleurgesteld in was aangezien dat niet van tevoren bekend was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
DanielWW2 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 12:37:
Mijn advies voor de Panther, snipe als het kan, brawl as het moet. Ik kwam er in ieder geval mee weg wat ik nog steeds niet begrijp. Oke, een beetje, het kanon spuugt echt dpm uit. :P
De 62% winrate terwijl ik een paar maanden geleden nog niet zo goed was als nu zegt ook wel iets. Zo bereid je je ook voor op de Panther II welke echt even een slag beter is. De combinatie van de Panther zijn snelheid maar nu met iets meer pantser en een 8.8cm KwK 43 is vrij goed. ;)

Oh en ik zou optics, rammer en vents doen. Je bent in principe toch een sniper en ik weet uit ervaring dat je echt wat kan doen met die L/100, als die lief is. Wat misschien ook nog kan is GLD omdat je aimtime 2.5 sec is en je echt als een bezetene moet schieten. Ik zou bino in ieder geval laten. Je bent erg mobiel en dat zou ik gebruiken. Wederom beter voor de Panther II.

Ja ik hou van die tank net zoals ik van mijn Jagdpanther hou. De enige twee Duitse tanks welke niet meteen ammo rack en engine damage zijn voor mij. <3
Hmm, zal eens nadenken om optics ipv binocs te doen, hoewel binocs wel enorm helpt om passief te spotten als dat moet. GLD vind ik met een aimtime van 2,3 sec niet echt nodig, zonde van de slot imo. Camonet ga ik sowieso laten vallen voor vents. Ik denk dat ik begin met binocs en mocht de speelstijl nou echt wat meer rondrijden betekenen dan verruil ik die voor optics ;)

Met die special wordt het aanschaffen van zowel een KV-2 als een T-150 wel erg aanlokkelijk. Niet dat ik ze dan meteen ga spelen want ik heb er totaal geen crew voor, maar ik heb beide unlocked en dan heb ik ze vast in de garage staan :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Size op 02-05-2014 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Ik dacht gisteren: arggg, NET niet genoeg geld voor de VK3601... En dan:

Double Crew Experience
+50% credit income bonus on all standard heavy tanks, Tier IV – V
30% discount on all standard heavy tanks, Tier VI – VII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Hmm T34 zou leuk zijn geweest maar de SPershing is gewoon troep, geen armor, geen pen, geen snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:14:
[...]

Hmm, zal eens nadenken om optics ipv binocs te doen, hoewel binocs wel enorm helpt om passief te spotten als dat moet. GLD vind ik met een aimtime van 2,3 sec niet echt nodig, zonde van de slot imo. Camonet ga ik sowieso laten vallen voor vents. Ik denk dat ik begin met binocs en mocht de speelstijl nou echt wat meer rondrijden betekenen dan verruil ik die voor optics ;)

Met die special wordt het aanschaffen van zowel een KV-2 als een T-150 wel erg aanlokkelijk. Niet dat ik ze dan meteen ga spelen want ik heb er totaal geen crew voor, maar ik heb beide unlocked en dan heb ik ze vast in de garage staan :)
2.5 sec. ;)
Overigens speelde ik een tijd al met 6th sense en werd ik nog wel eens gespot ook al had ik een camonet. Uiteindelijk speelde ik vuur, naar achteren, naar voren en vuur. Vandaar dat een GLD wel handig zou zijn geweest welke ik dus niet had. Was arm en had alleen een rammer en camonet. :'(
Dat de Panther nou slechtere camo heeft dan zelfs de Chi-Ri is wel ietwat problematisch voor het sniper gedoe. Vandaar liever mobiel en optics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Heb de SPershing verkocht toen het kon laatste keer.
Kon er wat andere prem tanks voor kunnen kopen waar ik meer lol in heb.
Gratis terug verdienen is altijd leuk, niet dat de tank super is maar creds en training zijn altijd leuk.

[ Voor 6% gewijzigd door solique op 02-05-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

solique schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 11:06:
[...]

Heb 42 tanks in mijn garage staan dus moet wel. Anders haal ik nooit een T10 O-)
Tss was laatst aan het tellen en zat bij 60+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 13:42
Zo weinig maar? :+

(oud clangenoot heeft er ondertussen meer dan 300)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

User schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:35:
Zo weinig maar? :+

(oud clangenoot heeft er ondertussen meer dan 300)
Tja, iets met garageplaatsen kosten gold hé User. ;)
En ik heb er maar 21 met nog twee garageplaatsen vrij. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

38, nog 12 vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

100 met 1 plek vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

43, 0 vrij.

Ieder keer als de garages 50% zijn koop ik er 2 maar die zitten binnen no time weer vol met een tank die ik toch nog wel wil houden of een nieuwe lijn :P Volgende keer mss maar een keer wat meer inslaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Ook zoiets inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Frentik schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:48:
43, 0 vrij.

Ieder keer als de garages 50% zijn koop ik er 2 maar die zitten binnen no time weer vol met een tank die ik toch nog wel wil houden of een nieuwe lijn :P Volgende keer mss maar een keer wat meer inslaan :)
Ik wist niet dat ik meer garage sloten had dan jij. Afijn, jij hebt een T10 dus dat compenseert mooi :Y
Er staan wel 8 tanks klaar wachtende op genoeg credits. Dus daarna op z'n minst iets van 4 sloten over. Maar dat duurt nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 13:08:
75k XP per tree over, zeg, 25 dagen is zo'n 3k XP per tree per dag (voor jou zou dat toch ook wel haalbaar moeten zijn psycho?). Dat moet in zo'n 3 tankjes per tree wel te doen zijn.
Ik kan niet elke dag spelen en daarbij speel ik veelal maar kort even, als er dan ook nog CW is help ik daar even mee. Daarnaast is het 7x 3k wat gelijk staat aan 21k exp per dag en ik zal misschien 10-14k op een gemiddeld avondje bij elkaar spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

20, 6 vrij.

Ik heb een maat die ook aan het spelen was met world of tanks, alleen konden we elkaar telkens maar niet vinden ingame.
Vroeg ik: welke server zit je?

NA west...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
'k heb 20 tanks staan en nog 2 slotjes vrij, door een paar van die premiums weg te doen die ik toch niet speelde.

Die 75K per country missies, tellen dubbels & premium account meer voor de benodigde xp? Toen die missies "50k xp = 1 dag premium" er waren telde dat wel mee. Dan kan het wel nog redelijk snel gaan hé

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Ik heb 65 tanks en 5 slots vrij, maar daar gaat er dit weekend met de special weer 1 af, toch die Tiger 1 maar weer eens terugkopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2crashandburn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-09 14:39
Victory!
Himmelsdorf
A-43
Experience received:1.957 38.941 ( +3.808)
Battle achievements Defender, Master Gunner, Nicols's Medal, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Wat een heerlijke tanks is dit toch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Heeft iemand nog een invite code voor me? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Fordox schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:59:
Heeft iemand nog een invite code voor me? :)
New user EU? Heb ik nog wel aantal van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ja graag :) Gooi maar in mn DM als je er vanaf wilt

[ Voor 64% gewijzigd door Fordox op 02-05-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Fordox schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:03:
Ja graag :) Gooi maar in mn DM als je er vanaf wilt
Send :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Mijn dank is groot, net als die van de nieuwe speler :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Fordox schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:10:
Mijn dank is groot, net als die van de nieuwe speler :)
Graag gedaan, had code toch liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Fordox schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 14:45:
20, 6 vrij.

Ik heb een maat die ook aan het spelen was met world of tanks, alleen konden we elkaar telkens maar niet vinden ingame.
Vroeg ik: welke server zit je?

NA west...
Lmfao... Je krijgt toch groot in beeld te zien op de .com site dat het niet je regio is... Als dan geen lampje gaat branden :')

Dynosu! Goed nieuws!
Ik ga zo nog even mijn vrachtwaggel laden voor maandag en dan ga ik naar huis. Dus ik ben vroeg online :)

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Kan iemand me de pluspunten uitleggen van gebruik van AP op artillerie? Schiet eigenlijk altijd HE of PHE.
Heb een paar keer AP geprobeerd op m'n T92, 2x bounce op een E100 turret... 8)7

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 30-10-2014
Heb het er al met de clown over gesproken,

maar het lijkt mij een goed idee om naar aanloop van de nieuwe CW periode eens in de zoveel tijd een 15vs15 gevecht te houden met een andere NL clan, bedoelt als training voor de echte CW.

Ik weet alleen niet of er al zoiets is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frentik

Frentik

Broken, Beat and Scarred

vissie003 schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:26:
Heb het er al met de clown over gesproken,

maar het lijkt mij een goed idee om naar aanloop van de nieuwe CW periode eens in de zoveel tijd een 15vs15 gevecht te houden met een andere NL clan, bedoelt als training voor de echte CW.

Ik weet alleen niet of er al zoiets is...
Dat zelfde heb ik mijn clan wel eens voorgesteld, dus als de commanders/diplomats nu eens contact opnemen valt er best iets te regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

wsLy schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:22:
[...]

Lmfao... Je krijgt toch groot in beeld te zien op de .com site dat het niet je regio is... Als dan geen lampje gaat branden :')

Dynosu! Goed nieuws!
Ik ga zo nog even mijn vrachtwaggel laden voor maandag en dan ga ik naar huis. Dus ik ben vroeg online :)
Ik moet eerst cpu verwisselen (heb een 3570k gekocht, die gaat mijn 2500k vervangen) en een nieuw 27 inch scherm plaatsen, daarna ben ik online :)

En dan is het tier 7 grinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

Frentik schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:29:
[...]
Dat zelfde heb ik mijn clan wel eens voorgesteld, dus als de commanders/diplomats nu eens contact opnemen valt er best iets te regelen ;)
Je zou hier eens kunnen kijken voor het complete overzicht van alle Nederlandse clans.
http://forum.worldoftanks...andstalige-clanoverzicht/
en
http://forum.worldoftanks...n-company-competitie-eu2/

[ Voor 12% gewijzigd door Vae Victus op 02-05-2014 15:31 ]

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
Frentik schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:29:
[...]
Ik heb het er met onze commander overgehad, hij vindt het het beste als ik de diplomaat werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Moet je de commanders en diplomaten van de lijst die Vae Victus aandraagt even contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:17
Voor degene:
https://eu.wargaming.net/shop/wot/sets/?item=493

Löwe en T34 + 5.000 gold + 30 dagen premium!!!!!

Laat dit nou net geen PayPal only zijn.... ^^

[ Voor 16% gewijzigd door SurfBoy op 02-05-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

dynosu schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:29:
[...]

Ik moet eerst cpu verwisselen (heb een 3570k gekocht, die gaat mijn 2500k vervangen) en een nieuw 27 inch scherm plaatsen, daarna ben ik online :)

En dan is het tier 7 grinden!
Nice! Dell ultrasharp 2713hm?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nee daar heeft dynosu geen centjes voor :P

Tis een LG :P geeft wat beter beeld dan de huidige samsung die soms rare dingen doet.

En zodra die is aangesloten, COMET GRIND TIME. wil af zijn van dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Gizzy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:43:
[...]

Ja duitsers hebben feestdagen voor alles! Een vrije dag om "Arbeit" te vieren, hoe verzin je het?
ik vind het een prima reden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

SurfBoy schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:21:
Voor degene:
https://eu.wargaming.net/shop/wot/sets/?item=493

Löwe en T34 + 5.000 gold + 30 dagen premium!!!!!

Laat dit nou net geen PayPal only zijn.... ^^
Een whopping 8 procent.. Wacht dan gewoon tot ze met kortingsacties van 15% voor de T34 en / of Lowe komen zou ik dan zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:17
Fid3lity schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:41:
[...]

Een whopping 8 procent.. Wacht dan gewoon tot ze met kortingsacties van 15% voor de T34 en / of Lowe komen zou ik dan zeggen ;)
Maar die is toch net geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

SurfBoy schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:48:
[...]

Maar die is toch net geweest?
Zou ik verder niet weten, maar toch.. 8% is de moeite niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vissie003
De reacties zijn hier dus positief,

Ik zal er een dezer dagen aan beginnen, kan met beetje pech dinsdag worden, afhankelijk van de tijd die ik heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

Frentik schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 09:58:
[...]
Nieuwe uitdaging dan:

[video]
oh fuck! :o zo kan het dus ook :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Je first victoy of the day....
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dqbQwhkyUV3KbbIjTJDHmsWR/medium.png

:( :(

Mijn Borsig kon gewoon niet hard genoeg rijden om ook maar iets te doen. FFS.
Pagina: 1 ... 15 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)