[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.991 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Wat is genoeg damage? Wat zijn je (relevante) stats op de tank?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:17
psychoclown schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:26:
Wat is genoeg damage? Wat zijn je (relevante) stats op de tank?
Waar vond je dat ookalweer? Als je niet online bent op wot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Heb je je dossier onlangs op VBaddict geupload? Dan kun je de stats daar vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 10:13
SurfBoy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:29:
[...]

Waar vond je dat ookalweer? Als je niet online bent op wot.
Dit zijn je stats voor de 50 120:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
Kill/Death Ratio                                                  1.17
Damage Caused/Received                                          0.91
Average Number of Vehicles Destroyed per Battle                    0.92
Average Damage Caused per Battle                                  1,407
Destroyed Vehicles                                              55
Experience                                                      29,196
Maximum Experience per Battle                                    1,677
Hit Ratio                                                        83%
Damage Caused                                                    84,396

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Conclusie: je average damage moet omhoog ;) Ook zul je echt meer kills moeten maken, je K/D ratio op die tank is vrij laag.

Als ik dat vergelijk met de stats die Kyozu (misschien niet helemaal een eerlijke vergelijking :p) op die tank heeft: 2966 avg dmg en een K/D ratio van 3,73 dan snap je een beetje wat er beter kan. Ik zou mikken op ten minste 2K avg dmg en een positieve K/D ratio van, zeg, 1.5 tot 2.

[ Voor 80% gewijzigd door Mr_Size op 01-05-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je hit ratio is goed maar de rest blijft achter. De kill/death ratio suggereert dat je niet veel weet te overleven en maar gemiddeld aantal kills per battle haalt. Dat is ook terug te zien in je gemiddelde damage per battle. Dat moet met de 50 120 echt wel boven de 2200 liggen (op z'n minst). Zelfs met een T8 (heavy) tank moet je rond de 1800+ kunnen halen. Je damage output moet dus heel erg omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
psychoclown schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:45:
Je hit ratio is goed maar de rest blijft achter. De kill/death ratio suggereert dat je niet veel weet te overleven en maar gemiddeld aantal kills per battle haalt. Dat is ook terug te zien in je gemiddelde damage per battle. Dat moet met de 50 120 echt wel boven de 2200 liggen (op z'n minst). Zelfs met een T8 (heavy) tank moet je rond de 1800+ kunnen halen. Je damage output moet dus heel erg omhoog.
Voor me gevoel had ik eigenlijk altijd wel goede battles. Zo nu en dan ook 5 kills en 4k damage. Maar ik zal een kijken of ik dat nog omhoog kan krijgen. Gaat denk ik nog wel snel omdat ik nog maar 60 battles erin heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
SurfBoy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:47:
Voor me gevoel had ik eigenlijk altijd wel goede battles. Zo nu en dan ook 5 kills en 4k damage. Maar ik zal een kijken of ik dat nog omhoog kan krijgen. Gaat denk ik nog wel snel omdat ik nog maar 60 battles erin heb.
Ja, de (extreem) goede battles blijven je natuurlijk beter bij ;) Maar met dit soort vraagstukken gaat het juist om je gemiddelden, want die bepalen op de langere termijn uiteindelijk zaken zoals WR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Het gaat er niet om wat je 'nu en dan' doet. Het gaat er om wat je consistent kan doen. ;)
Amateurs train until they get it right.
Professionals train until they cannot get it wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Word vandaag veel amx 50 120 en m6 spelen dan. Ik hoef dan ook geen scores als psycho, maar een winrate van boven de 50 en average damage van 2000 zou wel wat leuker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Je hoeft ook niet consistent scores te halen zoals ik dat doe maar werken aan langer overleven en daarbij meer damage doen zal je wel helpen betere scores te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 17-09 23:56

p0st

Dutch Reefer

psychoclown schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:37:
Vanavond weer even aan de bak, eerst ESL en daarna lekker dubbel exp binnen knallen.
Denk dat het vooral handig is als ik wat grind projectjes ga spelen vanavond en met name degene die al enigszins in de buurt zitten van de volgende tank :)

[list=X]• Leopard PTA - meer dan 75% exp benodigd
• Foch - meer dan 40% exp benodigd
• AT15 - meer dan 30% exp benodigd
• T30 - meer dan 1% exp benodigd
• Borsig - meer dan 75% exp benodigd
• WZ-131 - meer dan 25% exp benodigd
• T-34-2 - meer dan 40% exp benodigd

Lijkt me duidelijk dat ik de T30 even afmaak en eigenlijk is de AT15 ook voor de hand liggend maar die wil ik enkel nog spelen in TB's omdat ik die echt te bagger vind voor randoms. De Chineesjes hebben veruit de laagste prioriteit dus daar ga ik eigenlijk nog geen tijd aan besteden. De Foch zou ik ook wel graag afmaken dus mogelijk neem ik daar ook even de tijd mee :)
Oeh, bedenk me net dat ik vandaag de WT IV kan verkopen (omdat ik er meer voor terug krijg nu de ToTT van de WTF voorbij is) en al een crew voor de AT15 klaar heb staan, die komt dus vanavond in mijn garage :*)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mja met die x2 word het COMET SPAAAAMMMMMM

Wellicht kan ik dan een aardig stuk richting de centurion. Moet nog 40k richting centurion :)

En als dat niet lukt, marder 38t spam en dan convert ik wel wat. Ook goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

40k moet toch wel lukken? Ik moest 20k richting de T21 en ik speel ronduit kut :+ En de teams zijn om te huilen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Mja ik werk ook, kan pas vanaf 18:00 spelen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
SurfBoy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 09:53:
Word vandaag veel amx 50 120 en m6 spelen dan. Ik hoef dan ook geen scores als psycho, maar een winrate van boven de 50 en average damage van 2000 zou wel wat leuker zijn.
Beste advies wat ik kan geven voor de AMX. Speel heel gecalculeerd, de AMX vergeeft geen fouten.
Ik speel overwegend altijd afwachtend in de AMX, in het begin neem je schoten 1 voor 1, ga niet op een vol veld rustig je drum legen als je in teveel vuurlinies staat. Mid en end game is het duidelijker waar welke vijandelijke tank is. Dan kan je doen waar hij het beste in is, flanken en 1 op 1 afmaken door de burst damage in je drum. Ik zoek zelf altijd de eenling tanks op, waarvan ik weet dat ik ze met 80% van mijn drum dood kan maken.

je ben groot en beweeglijk en van nature een magneet voor elke arty en tank shell.

[ Voor 6% gewijzigd door defiler1974 op 01-05-2014 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Is het geen feestdag in Nederland? Straks nog wat verder spelen met de Nashorn. De eerste indrukken zijn zeker goed! Erg accuraat en redelijk wat punch! Gisteren een winrate van 75% over 8 battles met een gemiddelde Wn8 van 3547. Hopelijk kan ik dat vandaag verder zetten. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

feestdag? for what?

tis 1 mei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

Duitsers... Dag van de Arbeid.
Heerlijk rustig hier aan de grens aangezien er geen vrachtverkeer mag rijden in duitsland.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dag van de arbeid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Ja duitsers hebben feestdagen voor alles! Een vrije dag om "Arbeit" te vieren, hoe verzin je het?

[ Voor 13% gewijzigd door Gizzy op 01-05-2014 11:43 ]

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dag van de arbeid is ook gewoon van toepassing in Nederland hoor :) Het is alleen geen feestdag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:46
In Belgie is het ook een feestdag (ten minste, alle Belgen zijn vandaag niet op het werk)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

In vele landen om ons heen is 1 Mei een vrije dag.
Lekker rustig op werk, jammer dat ik geen VPN naar huis mag maken had ik wat kunnen grinden. :P

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Iedereen komt hier aan met 4-5 tanks die ze willen grinden. Kom ik aan met m'n enige tank: De T-43

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nukar
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-09 15:08
dr34m3dd schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 11:54:
Iedereen komt hier aan met 4-5 tanks die ze willen grinden. Kom ik aan met m'n enige tank: De T-43
da's mooi ben je vroeg klaar vandaag :)

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Gaat de grind wel sneller. :P
Heb zelf 25 grinds open staan, maar ben toch prioriteiten gaan stellen en max 3 tegelijk gaan doen. :+

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ik grind ook maar 1 tank hoor, de comet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 20:19

BTU_Natas

Superior dutchie

Bijna op het eind van mijn IS grind, het is gewoon 2jaar geleden dat ik voor het laatst in een is3 heb gezeten, iemand tips hoe je dat ding goed gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
IS-3 is een tank waarmee je zo dicht mogelijk op je tegenstander gaat zitten. Pikenose recht naar je vijand en je bent moeilijk te beschadigen. Sidescrapen werkt ook goed vanwege de spaced armor op de zijkanten. Vermijd heuvelachtig terrein zoveel mogelijk want je gun depression is niet geweldig. Ook niet gaan snipen op lange afstand want daar is de gun niet accuraat genoeg.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zo: M7 is klaar, nu verder met de Churchill VII. Dat ding wil ik echt zsm kwijt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Thierry88 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:08:
IS-3 is een tank waarmee je zo dicht mogelijk op je tegenstander gaat zitten. Pikenose recht naar je vijand en je bent moeilijk te beschadigen. Sidescrapen werkt ook goed vanwege de spaced armor op de zijkanten. Vermijd heuvelachtig terrein zoveel mogelijk want je gun depression is niet geweldig. Ook niet gaan snipen op lange afstand want daar is de gun niet accuraat genoeg.
Heb er pas geleden nog een e100 full hp dood gesniped op een afstand van 300 meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09 22:20
SurfBoy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:24:
[...]

Heb er pas geleden nog een e100 full hp dood gesniped op een afstand van 300 meter.
Uiteraard onthoud je die keren dat het lukt. En een E 100 is net als de Maus een enorme barn om op te schieten van afstand. En dan is die E100 wel een ongelovelijke noob als het 2700 hp volledig laat afschieten door een IS-3 ergens verderop. Een kleinere tank wordt het toch lastiger. 0.4 accuracy is toch niet je van het. Het blijft een close range gun.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Gisteren leuke battles met mangled metal, we zijn door naar de laatste rondes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Doe je goed :) suc6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-04 08:43
Thierry88 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:08:
niet helemaal. Als je de is-3 op een tank lengte houd van je tegenstander is je lower plate erg bouncy en kan je tankers erin laten happen dat ze erop schieten. Close up hebben een hoop guns de mogelijkheid door je upper plate te komen, doordat de angle van de gun recht op de armor staat. Beste is dus een beetje afstand te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 15:25

Fordox

00101010

Altijd als ik de hul van de is3 zie, lach ik me kapot.
De pike nose bounced nooit en kun je voor geen meter goed anglen en werkt je tegen als je sidescraped.
Je hull laten zien is gewoon not-done

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Fid3lity schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 12:12:
Zo: M7 is klaar, nu verder met de Churchill VII. Dat ding wil ik echt zsm kwijt :/
Crap :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/mhWky53tRsiDYDbWd7gkiG8A/medium.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

-tussen de 30 en 50m afstand houden
-Uit heuvels wegblijven (ivm gun depressie)
-reversed side scrappen (ivm non pen hit box op zijn kont)
-side scrappen ivm spaced armor aan de zijde.
-niet anglen, maar doe de wiggle.
-oppassen voor tanks die hoger zijn, ivm kwetsbaar dak
-hull down is een goed plan ivm turret armor.

meer punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Daar zit ik ook midden in. Nog 60K XP tot de T-44.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
Crap nog steeds CTD's :(

Ik roll de battle in CTD.

Terug op de desktop schiet ik snel het proces af en start ik wot weer.

Log snel in en kom weer in de battle terecht om weer voor de zoveelste keer machteloos moeten toe zien hoe mijn tank kapot word geschoten door het andere team :(

En ik mag telkens voor de credits op draaien :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

toro, nvidia kaart toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
Ja :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 15:25

Fordox

00101010

ik had er gister ook 1, maar dat was ook de eertse sinds de micropatch en dus ongeveer 70 battles.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTU_Natas

BTU_Natas

Superior dutchie

Na je systeem opgestart te hebben, nogmaals herstarten en dan heb je geen ctd's meer.. Tenminste dat werkt voor mij. Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En net de T-43 unlocked. Het laatste potje voelde zo goed. Dit omdat een of andere f*cking idioot in een VK30.02D het nodig vond op mij te gaan schieten omdat ik naar voren moest gaan. Genegeerd en hij rotte gewoon op. Later rijd hij een heuvel over en vol een aantal vijandelijke tanks inclusief een IS in. Ik liet hem gewoon rustig sterven, flankte en deelden vervolgens nog even 1500 damage op mijn 500 die ik al had. Hij kwam op 384 damage uit. :D

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/PbuAV9yeZcFALD0bxbEU6Ibm/full.jpg

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Idioten zijn alleen handig als afleidingsmateriaal. Je moet alleen hopen dat ze niet te snel doodgaan. Het beste is als zij af en toe een klap vangen (of bouncen/ricochetten) terwijl ze nauwelijks damage uitdelen. Dan kun je er zelf maximaal van profiteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

Van de week ook de kracht van een WTF-E100 gevoeld...
gewoon compleet geclipped in mijn Maus.... auch.

Hij kwam tot dan toe ongespot een hoek om en ik kon alleen nog maar proberen te angelen. De WTF schoot echter goud en wist waar ie moest mikken... geen enkele bounce en back to garage 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:15:
Idioten zijn alleen handig als afleidingsmateriaal. Je moet alleen hopen dat ze niet te snel doodgaan. Het beste is als zij af en toe een klap vangen (of bouncen/ricochetten) terwijl ze nauwelijks damage uitdelen. Dan kun je er zelf maximaal van profiteren.
Dat deed ik dus precies en het was een mooi resultaat. :+
Hij spotte wel even 5 tanks voordat hij dood ging welke ik mooi kon flanken. Was die toch nog eens nuttig. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

themaxter schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:25:
Van de week ook de kracht van een WTF-E100 gevoeld...
gewoon compleet geclipped in mijn Maus.... auch.

Hij kwam tot dan toe ongespot een hoek om en ik kon alleen nog maar proberen te angelen. De WTF schoot echter goud en wist waar ie moest mikken... geen enkele bounce en back to garage 8)7
Premium ammo schieten in een WTF, dan vedien je echt een nekschot ;w

FYI: Ik heb nog geen enkele clip met premium ammo geladen, but mainly because it's expensive :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

p0st schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:33:
[...]

FYI: Ik heb nog geen enkele clip met premium ammo geladen, but mainly because it's expensive :+
Does not compute :+

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:33:
[...]

Oi!

Premium ammo in de WTE is geniaal. All the cries! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
User schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 14:51:
[...]
Oi!

HE only is leuk, zie ik circon welleens doen, haalt ie alsnog de 2 of 3K damage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ja maar jij gooit overal premium ammo in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En wargaming heeft weer een zeer creatieve manier gevonden om het voor mij te verpesten. Ik mag vandaag gewoon geen IS3 pennen. Het is ronduit belachelijk hoeveel schoten van zowel mijn Löwe als mijn T34 nu al gebounced zijn van de glacis van een IS3. De mooiste was nog wel 3x op 20m een 120mm granaat van zijn glacis zien bouncen. Echt niet te geloven. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Up close vind ik de IS-3 zeer moeilijk te pennen. Van een afstandje is de hull echter zeer kwetsbaar.

Sowieso, als jij in je Loewe in een CQB situatie terecht komt tegen een IS-3, doe je wat verkeerd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Als je tank hoog genoeg is drop je gewoon shells door zijn dak met overmatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Ik zat even de Expected Vaules Table door te neuzen... WTF zijn de ExpFrag getallen voor lage tiers hoog! Boven de 2 voor de loltracktor en de MS-1... 1,9 voor de PanzerJaeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:35:
Up close vind ik de IS-3 zeer moeilijk te pennen. Van een afstandje is de hull echter zeer kwetsbaar.

Sowieso, als jij in je Loewe in een CQB situatie terecht komt tegen een IS-3, doe je wat verkeerd ;)
Tja, normaal gesproken schiet ik dus dwars door een IS3 zijn glacis heen, maakt niet uit welke afstand...
Oh en probeer maar eens op afstand te blijven in een citymap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Klopt, a.k.a. ik ben een gier :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
Vandaag in de aanbieding: JT8.8 en ik overweeg 'm omdat 'ie de beste credit printer is...

Als je meerdere lijnen tegelijk doet dan ben je efficienter qua XP vanwege de x2 factor die je misschien zes keer per dag pakt. Maar je verdient niet de bijbehorende extra credits, dus je hebt weer vaker dat je de volgende tanks gewoon nog niet kan kopen.

Aan de andere kant: mijn T-25 verdient ook aardig EN speelt leuk, de JagdPanther is nu mijn favoriete tank en speelt verschrikkelijk leuk en kan ook gebruikt worden met de 8.8 om credits te maken... Kortom: hoe zit dat met een JT8.8? Staat het ding bij jullie na 100 games stof te happen in de garage vanwege "te saai" of valt dat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Istrilyin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:21:
Kortom: hoe zit dat met een JT8.8? Staat het ding bij jullie na 100 games stof te happen in de garage vanwege "te saai" of valt dat mee?
Staat bij mij vooral stof te happen, naast de Löwe :9
Ik gebruik ze eigenlijk alleen als ik echt desperately credits nodig heb, dat zegt denk ik wel genoeg..
De premium tanks die bij mij regelmatig de schuur uit mogen zijn de BT-SV, de FCM Pak40, de Pz. B2, de E-25 en de SU-122-44. Voor fun + credits zijn vooral die laatste twee aan te bevelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik lees dat wel vaker, voor de "fun" een SU-122-44. Maar waarom eigenlijk? Ik heb voor de "fun" een E-25 welke ik de komende periode veel zal gebruiken om credits te grinden, maar dat is ook echt een apart tankje. Zo'n 122-44 lijkt mij gewoon als een bekende SU-100 of SU-152 met 122mm.

[ Voor 58% gewijzigd door Fid3lity op 01-05-2014 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Funtanks de PcDealer:
- TOG II* altijd leuke opmerkingen in de chat :)
- Cromwell: yolo tank :D
- AT 8, met snelle rof tanks aan flarden schieten :)
- Excelsior: een UK heavy die harder gaat dan 20 :)
- M5 Stuart, overleeft niet erg lang, maar flinke viewrange en klein, zeer klein 8)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09-2024
p0st schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:39:
Staat bij mij vooral stof te happen, naast de Löwe :9
Ik gebruik ze eigenlijk alleen als ik echt desperately credits nodig heb, dat zegt denk ik wel genoeg..
De premium tanks die bij mij regelmatig de schuur uit mogen zijn de BT-SV, de FCM Pak40, de Pz. B2, de E-25 en de SU-122-44. Voor fun + credits zijn vooral die laatste twee aan te bevelen!
THX! Daar was ik ook al een beetje bang voor (dank ook andere reacties). 35 euro is toch een hoop geld voor een tank. En de smiles/minute factor is natuurlijk wel belangrijk en die stat vind je nergens terug behalve op een forum :-)

Okay ik doe geen USSR TD's, dus wachten tot de volgende E-25 aanbieding. En voor nu even de T-25 een tikje aggressief spelen tussen de andere tanks door voor max credits/minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Istrilyin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:18:
[...]

THX! Daar was ik ook al een beetje bang voor (dank ook andere reacties). 35 euro is toch een hoop geld voor een tank. En de smiles/minute factor is natuurlijk wel belangrijk en die stat vind je nergens terug behalve op een forum :-)

Okay ik doe geen USSR TD's, dus wachten tot de volgende E-25 aanbieding. En voor nu even de T-25 een tikje aggressief spelen tussen de andere tanks door voor max credits/minuut.
Y/W :) en de E-25 is echt leuk idd! Ben benieuwd wat de TD camo nerf trouwens gaat doen met de fun van de E-25, camo is namelijk een van de beste features van de tank!
Fid3lity schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 16:43:
Ik lees dat wel vaker, voor de "fun" een SU-122-44. Maar waarom eigenlijk? Ik heb voor de "fun" een E-25 welke ik de komende periode veel zal gebruiken om credits te grinden, maar dat is ook echt een apart tankje. Zo'n 122-44 lijkt mij gewoon als een bekende SU-100 of SU-152 met 122mm.
- Hij is mobieler dan de andere SU's (snelheid, maar zeker ook traverse)
- Hij bounced veel meer dan de andere SU's (zeer sloped front armor)
- De RoF is bizar (hoogste DPM op Tier VII)

Het is dus veel meer een all-round tank waarmee je zowel kunt snipen (soort van, accuracy is niet geweldig) als kunt brawlen vanwege de insane DPM.

[ Voor 32% gewijzigd door p0st op 01-05-2014 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

p0st schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:18:

- Hij is mobieler dan de andere SU's (snelheid, maar zeker ook traverse)
- Hij bounced veel meer dan de andere SU's (zeer sloped front armor)
- De RoF is bizar (hoogste DPM op Tier VII)

Het is dus veel meer een all-round tank waarmee je zowel kunt snipen (soort van, accuracy is niet geweldig) als kunt brawlen vanwege de insane DPM.
Hmm, dan toch maar eens in de gaten houden wanneer er weer een aanbieding a 15% off is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Net toch even een beetje karma gekregen. Bounced net een T34 van de achterkant van mijn Jagdpanther op z'n 10 meter, met APCR. Suck it, goldnoob. :Y)

Dat was overigens de game waar ik de Jagdpanther II unlockte. Het is dat je niet XP van twee tanks kan gebruiken voor de volgende tank anders was het dag Ferdinand. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Niet online
DanielWW2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 15:16:
En wargaming heeft weer een zeer creatieve manier gevonden om het voor mij te verpesten. Ik mag vandaag gewoon geen IS3 pennen. Het is ronduit belachelijk hoeveel schoten van zowel mijn Löwe als mijn T34 nu al gebounced zijn van de glacis van een IS3. De mooiste was nog wel 3x op 20m een 120mm granaat van zijn glacis zien bouncen. Echt niet te geloven. |:(
Hoe krijg je dat voor elkaar? Je staat een stuk hoger dan de IS-3 waardoor je heel makkelijk door de dak van zijn turret kan schieten.
Afbeeldingslocatie: http://wotarmory.files.wordpress.com/2012/05/is-3-turret-roof.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

rgras schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 17:53:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Je staat een stuk hoger dan de IS-3 waardoor je heel makkelijk door de dak van zijn turret kan schieten.
[afbeelding]
Dat wil ik dus ook wel weten. Ik mocht gewoon niets pennen of het nou de glacis of de auto pen top van de koepel was. Het was belachelijk...
Niet dat ik andere tanks mocht pennen maar daar ging er nog wel eens wat door. IS3 was tijdverspilling. 7 games en iets van 20 bounces gehad op IS3 tanks. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Zou iemand me kunnen activeren op www.gatheringoftanks.nl? Heb er zojuist een account aangemaakt, omdat ik in GOT2 zit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

Dat soort dingen kan je beter ingame vragen, of op TS dan hier SurfBoy, maar je account is geactiveerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
themaxter schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:09:
Dat soort dingen kan je beter ingame vragen, of op TS dan hier SurfBoy, maar je account is geactiveerd :)
Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Lol, de eerste game in de AT 15, wat een gun traverse! Daardoor kun je 'em mooi in een angle neerzetten :)

Victory!
Ruinberg
Experience received:3.474 ( x2) 52.993
Battle achievements Steel Wall, High Caliber, Master Gunner, Sharpshooter, Mastery Badge: "1st Class"
Total: 24 271 WN8: 3 958 (100)

Edit: Okay het wordt nu een beetje eng :9 ik zit na 5 games solo spelen in randoms op een winrate van 100% en een WN8 van 3.249 O+ (AT 15, Chi-Ri, WTF E-100, Tiger, T-54)

[ Voor 21% gewijzigd door p0st op 01-05-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 18:20:

Edit: Okay het wordt nu een beetje eng :9 ik zit na 5 games solo spelen in randoms op een winrate van 100% en een WN8 van 3.249 O+ (AT 15, Chi-Ri, WTF E-100, Tiger, T-54)
Hacks. :P
Ik vond mijn 5000+ WN8 na twee potjes met de T-34-85 al eng. Dat stortte alleen zeer snel ineen vanwege de hele je mag geen IS3 pennen gate. Ik snap het nog steeds niet. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik schrik al van een 1500+ WN8 over 2 potjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Er gebeurde net een wonder, ik had een redelijke game in de IS. :o
Dit voornamelijk omdat ik een KV-1 het water in duwde waar hij verdronk waarna ik toch even moest lachen. :P
Heb nu bijna de 100mm en als die tegenvalt dat is het doei IS. Wat een waardeloos kutkanon is de 122mm op de IS zeg. Dat is echt niet hetzelfde wapen als op de OP-1S. Als die dezelfde precisie zou hebben dan is het snel gedaan met de OP-1S in elke T6 game. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Ik heb me met de IS anders redelijk vermaakt. Gevalletje ongelukkige RNG?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fid3lity schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:53:
Ik begin onderhand serieus te denken dat ik veel ergere RNG heb dan de meeste hier. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
This comes to mind:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7OFWj9K.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 14:29
KV-2 is eigenlijk gewoon te leuk om te stoppen XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

DanielWW2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:58:
[...]

Ik begin onderhand serieus te denken dat ik veel ergere RNG heb dan de meeste hier. :/
En ik ergere teammates :P
Stahp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Fid3lity schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 19:53:
Samen met de IS-2 zelfs bijna mijn beste tanks WN8-wise :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

psychoclown schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:19:
[...]

Samen met de IS-2 zelfs bijna mijn beste tanks WN8-wise :)
Toen deed ik nog niet aan WN8 checken, is pas iets van deze week. Ook speelde ik niet al te serieus, is echt even geleden. Dus dat zal dik en dik tegenvallen.

Neemt niet weg dat ik me ermee heb vermaakt tho, lekker mobiel ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

thijsco19

KTM 990 SMT

Edmin schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 13:25:
[...]

Daar zit ik ook midden in. Nog 60K XP tot de T-44.... :P
Hier nog 1, moet nog wel meer dan 60k xp tot de T-44. Heb geen eens de top motor, had de T-43 via de KV-13 ge-freexp'd.

We zouden weleens met elkaar kunnen platoonen, is altijd stuk fijner dan alleen.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Het is volgens mij echt een dag van tegenstellingen. Hoe ongelooflijk waardeloos de IS speelt zo goed is de T-43. Ik sluip/rij gewoon over langs en tussendoor en deel uit en uit en uit. :D

Het is gewoon een T-34-85 met meer HP. Flanken deed ik toch al dus dat maakt niks uit. Alleen reageren de heavies minder snel omdat je zo weinig doet tegen hogere tiers per schot. Glorious tank is glorious. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Nog ongeveer 4.1k tot de Black Prince, en ik overweeg de Churchill VII te houden (wut :?). Vanavond nog even afmaken denk ik, nu eerst voetbal *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Me WN7 is nu precies 1000 geworden en me WN8 is ook net over de 1100 geworden. :D vind ik toch wel mooi staan, vooral binnen 4.5K games.
DanielWW2 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 21:05:
Het is volgens mij echt een dag van tegenstellingen. Hoe ongelooflijk waardeloos de IS speelt zo goed is de T-43. Ik sluip/rij gewoon over langs en tussendoor en deel uit en uit en uit. :D

Het is gewoon een T-34-85 met meer HP. Flanken deed ik toch al dus dat maakt niks uit. Alleen reageren de heavies minder snel omdat je zo weinig doet tegen hogere tiers per schot. Glorious tank is glorious. :Y)
Ik vond de IS niet heel slecht, maar wel slechter als de kv-1s en de IS-3. IS-3 is stock zelfs al redelijk goed. Mijn plan om de m6 in 1 dag te grinden is niet gelukt, heb hem alleen volledig kunnen upgraden. Maar is ook niet verkeerd denk ik. Hopelijk wel deze of volgende week de t29 in me handen.

[ Voor 75% gewijzigd door SurfBoy op 01-05-2014 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Begin echt fan te worden van de Nashorn! De ace is ook binnen!

Victory!
Sand River
Nashorn
Experience received:3.872 54.106
Battle achievements High Caliber, Top Gun, Reaper, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Ik heb nu de Pz. Sfl V unlocked :/ ;w

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

thijsco19 schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 20:51:
[...]

Hier nog 1, moet nog wel meer dan 60k xp tot de T-44. Heb geen eens de top motor, had de T-43 via de KV-13 ge-freexp'd.

We zouden weleens met elkaar kunnen platoonen, is altijd stuk fijner dan alleen.
Als ik online ben, vang me maar af idd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10:00
[...]
Oi!

Volgens mij speel jij de E25 ook puur gold mode :+

Eerlijk gezegd ben ik ook niet vies van een gouden kogeltje op zijn tijd. Wel merk dat ik vrijwel elke match wordt uitgemaakt voor goldnoob en vele andere benamingen :) Veel meer dan eerst. Merkt iemand dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

oosterhofjf schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 22:50:
[...]

Volgens mij speel jij de E25 ook puur gold mode :+

Eerlijk gezegd ben ik ook niet vies van een gouden kogeltje op zijn tijd. Wel merk dat ik vrijwel elke match wordt uitgemaakt voor goldnoob en vele andere benamingen :) Veel meer dan eerst. Merkt iemand dat ook?
Nee, ik schiet geen gold :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik draag bij elke tank gewoon gold mee alsmede een paar HE's voor die oh zo leuke waffentragers. De extra damage is niet eens de reden, ik wil gewoon met een schot de halve tank slopen. Lader en schutter of ammorack en kanon zijn de beste combo's. >:)
Terug naar gold. Ik gebruik het alleen als het nodig is. Het spul is gewoon te duur voor de meeste tanks om te spammen en eigenlijk is het ook vrij sneu als je gold op een tank afvuurt welke je met gemak kan pennen zonder. Dat is gewoon pay to win omdat je zoiets nooit kan betalen zonder een T8 premium om credits te printen welke dus geld kost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
Vanavond samen met Dynosu en the_maxter een tier 7 platoon gedaan, het liep erg lekker moet ik zeggen :)
Het is dus ook flink opgeschoten met de grind richting de Pershing.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/84z9i9r.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

Nog even tussendoor voor de mensen met performance problemen icm windows 7.
Draai hem in compatibility modus WinXP en als Admin. Dit lijkt bij mij heel wat te schelen op 1 of andere manier :/

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Wel een aardige site idd dat vbaddict. Ik heb nu in ieder geval een beeld op welke tiers ik het beste speel :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/JkXSqPK.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
p0st schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:33:
Wel een aardige site idd dat vbaddict. Ik heb nu in ieder geval een beeld op welke tiers ik het beste speel :9

[afbeelding]
Bij mij vallen lage tiers tegen qua stats, maar die skip ik meestal.. Dus het grootste gedeelte van de stats dateert nog uit het begin van mij wot carrière.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter

themaxter

Bugged..

wsLy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 23:23:
Vanavond samen met Dynosu en the_maxter een tier 7 platoon gedaan, het liep erg lekker moet ik zeggen :)
Het is dus ook flink opgeschoten met de grind richting de Pershing.

[afbeelding]
Yep ging lekker en paar keer flink in een deuk gelegen :D
Ik heb de T34-2 zodoende wel geresearched, maar vond die T34-1 toch een stuk fijner spelen dan de T43 later in het platoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Researched: Black Prince researched.
Undistributed experience spent: 54000 
Free Experience spent: 0

Challenge completed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Veel plezier :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1 ... 14 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)