[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.989 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
themaxter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:24:
[...]

Zowieso de laatste tijd beetje pech met de teams, nu heb ik ook veel solo gespeeld dus dat helpt niet mee, maar mijn winrate van de afgelopen week ligt gewoon meer dan 10% lager, terwijl de rest van mijn stats omhoog gaan 8)7
Heb je nog wat aan de PTA video gehad?
Zal kijken of ik er nog meer kan maken want het is toch veelal een tank in de orde van de Lorraine 40t.
Misschien niet bijzonder slecht maar wat minder gunstige eigenschappen en daarbij enkel gemiddeld.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-09 15:25

Fordox

00101010

Nieuwe top of the tree:
http://worldoftanks.eu/en/news/44/top-tree-bc15558/

batmobiel artillerie versie. Misschien toch maar mn tier 7 terug kopen deze maand... maar dan duurt het nog langer tot ik de batchat 25 of de maus heb.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Ze zouden beter de maandelijkse missies plaatsen. :)
En morgen is het trouwens 2*XP de ganse dag omwille van hun 1M Facebook like action.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Catscratch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:49:
En morgen is het trouwens 2*XP de ganse dag omwille van hun 1M Facebook like action.
Netjes :) Vandaag even een grind kiezen om mee aan de slag te gaan. Anders lekker credits grinden, moet nog ruim 9M wil ik alle tanks in mijn queue kunnen kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Fid3lity schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:53:
[...]

Netjes :) Vandaag even een grind kiezen om mee aan de slag te gaan. Anders lekker credits grinden, moet nog ruim 9M wil ik alle tanks in mijn queue kunnen kopen :+
Maar even kijken of ik aantal grinds van 50K xp kan afronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:56:
[...]

Maar even kijken of ik aantal grinds van 50K xp kan afronden
Ik zou allang blij zijn als ik 1 zo'n grind af kan ronden :+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:56

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:55:
Met paypal kan je altijd je geld terug vragen
Succes daarmee :') PayPal staat niet echt bekend om hun klantenservice op dat vlak :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Fid3lity schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:59:
[...]

Ik zou allang blij zijn als ik 1 zo'n grind af kan ronden :+ O-)
Ik heb vakantie, dus heb morgen tijd van de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Als elke pot 2x is dan weet ik wel wat ik morgenavond ga doen. 8)

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Owja dat is waar ook, tijd om morgenavond even goed wat vorderingen in een paar grind projecten te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Fordox schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:21:
Daniel, probeer eens een model te vinden van de VK7201 en de T28 Prot. Die zijn 100% verzonnen en zijn gebasseerd op bijna niks (behalve de hull van de t28 dan).
T28 proto is BS, zoals User al zij was er een mockup van de Faillöwe. Dat z'n tank geen schijn van kans had om daadwerkelijk ingezet te worden in enige getallen omdat het omdat pure tijdverspilling gaat z'n tank te bouwen is een tweede. Zelf vind ik de 45t Panther eigenlijk al te veel voor een standaard medium. 45t is gewoon veel voor die tijd en je ruilt strategische inzetbaarheid in voor "look at my armours". Toen kapte je tank ermee en daar sta je met je pantser. Dat is vrij klote lijkt mij zo...

Voor de Sovjets was mechanische betrouwbaarheid niet z'n enorm probleem omdat die maar tanks in ronduit belachelijke getallen voor hun industriële slagkracht. Verder was het Rode Leger was zeer efficiënt in het ontzeggen van materiaal en voorraden aan hun troepen welke voor andere legers cruciaal waren geweest. Zo bouwden ze die tanks want de Duitse industrie was veel, veel groter dat die van de Sovjets. Dat zulke uitgeklede eenheden bij een aanval vernietigd zouden worden namen ze voor lief. Voor de Duitsers was een tank die snel kapot ging behoorlijk problematisch. Niet zozeer omdat het niet te repareren viel maar omdat je zo steeds een beetje slagkracht verliest. Dat konden ze niet gebruiken omdat Adolf zo nodig met de hele wereld wou vechten...

De oorspronkelijke VK3002M waar de Panther uitkwam was meer dan voldoende voor de eisen van het Duitse leger geweest. Dan bounce je maar geen 122mm granaten met een lichte angle. Die zijn toch vrij zeldzaam en een IS maak je zo af met je VK3002M. Is ook veel goedkoper op die manier en je hebt er meer beschikbaar omdat je minder staal nodig hebt en ze werken. Je tank bounced wel Soviet 76.2mm, 57, 45mm en je bent zo goed als immuun voor de AT geweren. Bij de geallieerden ben je immuun voor de 6 pounder, 75mm's en 76mm's. Dat was z'n beetje het hele arsenaal van de Sovjets, Amerikanen en Britten. De 17 pounder maakt je hoogstwaarschijnlijk wel af maar dat ding was een nachtmerrie om te verplaatsen met zijn 3t. Dan moet die natuurlijk wel iets doen. :P

Mijn probleem is alleen iets anders. Wargaming is steeds maar meer en meer creaties van hun in de game aan het gooien zonder eens even rustig na te denken of dit werkt. Verder worden de creaties steeds gestoorder, zie de laatste drie waffentragers. De t8 en t9 kunnen nog net maar de WTF is gewoon onzin. Mijn probleem is simpel gezegd wat volgt nu?

Het is leuk een aardig dat je even een projectje uitdenkt. Op die manier kan ik er zo een aantal bedenken. De vraag is of het zou werken. Ja dit is een belangrijke vraag omdat er zoveel tanks zijn afgekeurd omdat hun ontwerp of niet bleek te werken of om te werken de tank zo uitgekleed moest worden dat het hele project nutteloos werd. In je hoofd kan je WTF's zo maken zonder enige moeite zoals wargaming al heeft bewezen. Dat ding is gewoon BS en iedereen weet het. Er zijn maar een paar tanks waar ik bang van word in mijn E-75 en dat zijn de Jagdpanzer E-100, Deathstar en de WTF. De rest is zeker niet intimiderend. Potentieel problematisch maar niet intimiderend. Dan als een Deathstar of Jagd E-100 schiet dan kan je terugslaan. Als een WTF je in zijn vizier heeft dan kan je net zo goed de game afsluiten. Zeker als die ook nog eens APCR moet laden. :/

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:21:
[...]

T28 proto is BS, zoals User al zij was er een mockup van de Faillöwe. Dat z'n tank geen schijn van kans had om daadwerkelijk ingezet te worden in enige getallen omdat het omdat pure tijdverspilling gaat z'n tank te bouwen is een tweede.
En toch is de Faillöwe zo nep als maar kan. Die "mockup" was voor een "light tank van 70 ton," en het heeft er alle schijn van dat die mock up ook nep is. En werkelijk waar elke detail van de VK 72.01 (K) heeft WarGaming uit de duim gezogen, omdat ze met niks beters konden komen als premium tier X voor de Duitse lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 10:13
ThomasG schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:53:
[...]
En toch is de Faillöwe zo nep als maar kan. Die "mockup" was voor een "light tank van 70 ton," en het heeft er alle schijn van dat die mock up ook nep is.
Dan moet je even Doyle, Jentz, Spielberger etc bellen en zeggen dat de archieven niet goed hebben doorgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
User schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:01:
[...]
Dan moet je even Doyle, Jentz, Spielberger etc bellen en zeggen dat de archieven niet goed hebben doorgekeken.
Dan is de mockup wellicht echt. Maar wat zeker is: de tank van die mockup is totaal niet de tank zoals hij in het spel zit. Dus een verzonnen tank, welke visueel lijkt op een vage mockup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:12:
[...]

Ik heb vakantie, dus heb morgen tijd van de wereld.
Idem, daar was mijn punt ook op gebaseerd :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ThomasG schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:09:
[...]
Dan is de mockup wellicht echt. Maar wat zeker is: de tank van die mockup is totaal niet de tank zoals hij in het spel zit. Dus een verzonnen tank, welke visueel lijkt op een vage mockup.
Kijk en vergelijk:
Afbeeldingslocatie: http://i9.photobucket.com/albums/a100/zarax/vk7201_zps00fbef55.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/T9JDiF2.jpg

Granted, ik heb mijn bril niet op, maar die modellen lijken toch echt wel verrekte veel op elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 13:21:
[...]

T28 proto is BS, zoals User al zij was er een mockup van de Faillöwe. Dat z'n tank geen schijn van kans had om daadwerkelijk ingezet te worden in enige getallen omdat het omdat pure tijdverspilling gaat z'n tank te bouwen is een tweede. Zelf vind ik de 45t Panther eigenlijk al te veel voor een standaard medium. 45t is gewoon veel voor die tijd en je ruilt strategische inzetbaarheid in voor "look at my armours". Toen kapte je tank ermee en daar sta je met je pantser. Dat is vrij klote lijkt mij zo...

Voor de Sovjets was mechanische betrouwbaarheid niet z'n enorm probleem omdat die maar tanks in ronduit belachelijke getallen voor hun industriële slagkracht. Verder was het Rode Leger was zeer efficiënt in het ontzeggen van materiaal en voorraden aan hun troepen welke voor andere legers cruciaal waren geweest. Zo bouwden ze die tanks want de Duitse industrie was veel, veel groter dat die van de Sovjets. Dat zulke uitgeklede eenheden bij een aanval vernietigd zouden worden namen ze voor lief. Voor de Duitsers was een tank die snel kapot ging behoorlijk problematisch. Niet zozeer omdat het niet te repareren viel maar omdat je zo steeds een beetje slagkracht verliest. Dat konden ze niet gebruiken omdat Adolf zo nodig met de hele wereld wou vechten...

De oorspronkelijke VK3002M waar de Panther uitkwam was meer dan voldoende voor de eisen van het Duitse leger geweest. Dan bounce je maar geen 122mm granaten met een lichte angle. Die zijn toch vrij zeldzaam en een IS maak je zo af met je VK3002M. Is ook veel goedkoper op die manier en je hebt er meer beschikbaar omdat je minder staal nodig hebt en ze werken. Je tank bounced wel Soviet 76.2mm, 57, 45mm en je bent zo goed als immuun voor de AT geweren. Bij de geallieerden ben je immuun voor de 6 pounder, 75mm's en 76mm's. Dat was z'n beetje het hele arsenaal van de Sovjets, Amerikanen en Britten. De 17 pounder maakt je hoogstwaarschijnlijk wel af maar dat ding was een nachtmerrie om te verplaatsen met zijn 3t. Dan moet die natuurlijk wel iets doen. :P

Mijn probleem is alleen iets anders. Wargaming is steeds maar meer en meer creaties van hun in de game aan het gooien zonder eens even rustig na te denken of dit werkt. Verder worden de creaties steeds gestoorder, zie de laatste drie waffentragers. De t8 en t9 kunnen nog net maar de WTF is gewoon onzin. Mijn probleem is simpel gezegd wat volgt nu?

Het is leuk een aardig dat je even een projectje uitdenkt. Op die manier kan ik er zo een aantal bedenken. De vraag is of het zou werken. Ja dit is een belangrijke vraag omdat er zoveel tanks zijn afgekeurd omdat hun ontwerp of niet bleek te werken of om te werken de tank zo uitgekleed moest worden dat het hele project nutteloos werd. In je hoofd kan je WTF's zo maken zonder enige moeite zoals wargaming al heeft bewezen. Dat ding is gewoon BS en iedereen weet het. Er zijn maar een paar tanks waar ik bang van word in mijn E-75 en dat zijn de Jagdpanzer E-100, Deathstar en de WTF. De rest is zeker niet intimiderend. Potentieel problematisch maar niet intimiderend. Dan als een Deathstar of Jagd E-100 schiet dan kan je terugslaan. Als een WTF je in zijn vizier heeft dan kan je net zo goed de game afsluiten. Zeker als die ook nog eens APCR moet laden. :/
Een WTF in handen van een goede speler is een killer machine, maar je bent zeker niet kansloos. Spot m en iedereen kan pennen, arty erop en klaar is kees. Ik vind wel dat de cammobonus van de td klasse van dat ding af moet. Dat is pure onzin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Razorbite schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:17:
[...]

Een WTF in handen van een goede speler is een killer machine, maar je bent zeker niet kansloos. Spot m en iedereen kan pennen, arty erop en klaar is kees. Ik vind wel dat de cammobonus van de td klasse van dat ding af moet. Dat is pure onzin!
Dat gaat ook gebeuren in 9.1. De camo bonus voor TDs word sterk verminderd/verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

[...]

Die WFT heeft sowieso vrijwel 0,0 camo stats zonder camo net / vehicle camo. Inclusief dat is het nog niet bijzonder veel, dus er valt op dat vlak niet veel te winnen. Misschien de camo value "after shot" helemaal terug naar 0,0 maar dat is het dan ook wel. Het zit 'm bij dat ding met name in de camo value achter een dichte bush. Die is behoorlijk, maar daar gaat die aankomende nerf volgens mij geen verschil in maken.

[ Voor 11% gewijzigd door Fid3lity op 30-04-2014 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En dat is mijn probleem. Het maakt mij niet uit als iemand die werkelijk geen idee heeft een WTF heeft. Dat moet je even doorhebben en dan maak je hem zo af. Ik heb sinds korte en lading HE bij me op mijn hogere tiers speciaal voor de waffentragers en af en toe een zeer vervelende tank welke ik nooit ga pennen. Zodra een WTF gespeeld wordt door iemand die ook maar enig idee heeft dan maakt die je af.

Dat de camo per 9.1 verdwijnt is ook waarom ik eigenlijk ben gestopt met mijn grind naar de Hellcat. Eerst maar even kijken. Sturer Emil denk ik niet eens meer aan totdat ik de camoverschillen heb gezien. :P

Dan nog Faillöwe. Ik ben het nota bene eens met User hier. Ja echt, dat kan gebeuren. :o
Die tank was redelijk uitgedacht door Krupp. Ze kwamen alleen nooit tot een echt stalen prototype voor zover ik weet. Niet dat dit nou de eerste superzware tank is ofzo. Er zijn er heel wat. Krupp was ook een logische om er een te maken omdat deze de Pz IV op hun naam hadden, vrijwel alle koepels voor de Duitse tanks maakten en gewoon een gigant waren welke alles in huis hadden. Van bewapening tot bepantsering en desnoods zelfs de motoren, Krupp kon het maken.

Verder moet je ook bedenken dat van mock-up naar productietank er nog wel eens wat veranderd. Over het algemeen probeer je de tank zo aan te passen dat deze simpeler te bouwen is dan het prototype. Dat scheelt in de kosten wat altijd goed is. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

dynosu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:27:
[...]

Dat gaat ook gebeuren in 9.1. De camo bonus voor TDs word sterk verminderd/verwijderd.
TD's hebben minder HP/Armor, moeten het dus hebben van camo (imo), worden de armor/hp pools dan vergroot?

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
Catscratch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:30:
[...]Het klopt ook wel wat je zegt. Ik heb een aantal tanks, waar ik mijn comfort zone in heb gevonden. De Hellcat, BT-SV, Ke-Ho en Pz. Sfl IVc momenteel. Statistisch gezien is die laatste m'n beste tank zelfs, ook al wordt deze op de forums afgeschilderd als een kuttank.
Flakbus is echt wel een top tankje, die kon bij mij al niet meer stuk na het eerste potje waar ik meteen een ace badge haalde :) . Die gun is zo lekker op t5 en eigenlijk is de speelstijl van die tank vergelijkbaar met alles wat erna komt. Dat je deze tank leuk vindt en goed kan spelen, belooft dus veel goeds voor de rest van de grind.

Gisteren overigens die grind afgerond, de laatste 10k even solo gedaan. Eén en al ColdZero verhalen, geen team was te helpen, of er nu smurfen in IS7s aan mijn kant stonden of niet. Het was gewoon standaard een loss. Erg jammer van de WR op m'n WT auf PZ4, die nog bijna 2 procent daalde daardoor, maar goed voor damage en dus WN8. Bijna 3600 op die tank en daarmee de beste tot nu toe :9

Nu de speelstijl van de WT E100 onder de knie krijgen... eerste potje was... bedroevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roeligan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:40:
[...]

TD's hebben minder HP/Armor, moeten het dus hebben van camo (imo), worden de armor/hp pools dan vergroot?
Dat zou ik niet weten, wat ik wel weet, is dat je sinds de invoering van die nieuwe duitse TD's helemaal gestoord word van de onzichtbare duitse tier 8 en 9 TD, dat slaat echt helemaal nergens op, met name de Borsig is gewoon praktisch onspotbaar, totdat je op zn schoot zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Nu online
User schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:16:
[...]
Kijk en vergelijk:
[afbeelding]
[afbeelding]

Granted, ik heb mijn bril niet op, maar die modellen lijken toch echt wel verrekte veel op elkaar.
Ik zeg toch ook. Hij lijkt er visueel op. Maar dingen als de armor, het kanon, etc. zijn compleet door WarGaming uit de duim gezogen: dus een verzonnen tank. Zo zijn er nog meer tanks waarbij dat het geval is, maar dat is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Riegah schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:41:
[...]
Flakbus is echt wel een top tankje, die kon bij mij al niet meer stuk na het eerste potje waar ik meteen een ace badge haalde :) . Die gun is zo lekker op t5 en eigenlijk is de speelstijl van die tank vergelijkbaar met alles wat erna komt. Dat je deze tank leuk vindt en goed kan spelen, belooft dus veel goeds voor de rest van de grind.
En wat vind jij van de T7 in die lijn?

Ik begin vanavond met de Nashorn. Ik ben benieuwd!

- Sixth sense + 3,5x camouflage op m'n crew; check.
- Rammer, camouflage net en binoculars, check.
- Top gun, check.

>:)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kleine kanttekening: alleen x2 xp als je wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Roeligan schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:40:
[...]

Dat hoop ik wel, anders wordt mijn E-25 straks nog behoorlijk genaaid :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
ThomasG schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:44:
[...]
Ik zeg toch ook. Hij lijkt er visueel op. Maar dingen als de armor, het kanon, etc. zijn compleet door WarGaming uit de duim gezogen: dus een verzonnen tank.
Tsja, je eerste zin kan toch echt op een andere manier gelezen worden eh. :>
Zo zijn er nog meer tanks waarbij dat het geval is, maar dat is een ander verhaal.
Zoals?

Ik heb verder nog even de VK 3002M en de Panther Ausf. D met elkaar vergeleken. Die dingen lijken toch echt verrekte veel op elkaar. De enige 'grote' verschillen die ik kan vinden zijn de verschillen in pantserdiktes van de glacis en torenfront.

VK 3002M:
Glacis: 60 mm
Torenfront: 80 mm

Panther Ausf. D:
Glacis: 80 mm
Torenfront: 100 mm

En dat zijn zo'n beetje de enige verschillen.

Bronnen:
VK 3002M
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wk2OiBO.jpg

Panther Ausf. D
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wiseiEa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:28

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Net een paar mooie potjes gespeeld met de hellcat.
Steppes, was de enige over van de andere tomaten, 3 waren aan het cappen. Heb ze stuk voor stuk kunnen afschieten. :+ (Arty, Nashorn en een KV1) Voortdurend van locatie wisselen, dat is ideaal met een hellcat.

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-09 16:58
Catscratch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 14:46:
[...]

En wat vind jij van de T7 in die lijn?
Dat ding is gebalanceerd rondom de beste gun en levert daardoor wel erg veel in. Zolang je de stockgun hebt is het niet leuk, met de beste gun is het leuk als je een positie kan vinden waar je de gun aan het werk kan zetten. Over het algemeen vond ik 'm te traag, waardoor je vrij moeilijk in die posities terecht kan komen, waardoor je moeilijk consequent goede games kan hebben.

Als je die hoop free-xp nog hebt liggen, niet aankomen totdat je bij deze tank aankomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizzy
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-08 07:34
Riegah schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:02:
[...]
Dat ding is gebalanceerd rondom de beste gun en levert daardoor wel erg veel in. Zolang je de stockgun hebt is het niet leuk, met de beste gun is het leuk als je een positie kan vinden waar je de gun aan het werk kan zetten. Over het algemeen vond ik 'm te traag, waardoor je vrij moeilijk in die posities terecht kan komen, waardoor je moeilijk consequent goede games kan hebben.

Als je die hoop free-xp nog hebt liggen, niet aankomen totdat je bij deze tank aankomt :)
Helemaal mee eens. Ding is zo pokke traag. Te langzaam om te relocaten. Mijn slechtste TD qua performance, nog slechter dan de mcle46 en dat ding haat ie al. Ik moet er maar ff doorheen voor de Borsig.

flickr - WOT Profile - Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Riegah schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:02:
[...]

Kan dus best mijn eerste free-exp-move-along tank worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themaxter
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-09 15:37

themaxter

Bugged..

psychoclown schreef op woensdag 30 april 2014 @ 12:26:
[...]

Heb je nog wat aan de PTA video gehad?
Zal kijken of ik er nog meer kan maken want het is toch veelal een tank in de orde van de Lorraine 40t.
Misschien niet bijzonder slecht maar wat minder gunstige eigenschappen en daarbij enkel gemiddeld.
Yep, heeft wel geholpen, tnx!
Begin m nu ook een beetje door te krijgen. Heb nu al wat betere potten gehad, alleen omdat ie vrij kwetsbaar is wordt het wel lastig als de rest van je team faalt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:35

HaterFrame

Well... Poo came out!

solique schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:16:
[...]
Kan dus best mijn eerste free-exp-move-along tank worden.
Die heb ik gelukkig voor de helft kunnen free-xpen, best een leuke tank maar echt te traag!

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Zo vandaag tot nu toe ff flink wat gewerkt aan het updaten van de TS, binnenkort zal psychoclown de aanpassingen doorvoeren en is de TS weer wat beter bijgewerkt.

Nu weer focussen op de game zelf en o.a. nog even 2 potjes in de Tiger spelen om de Pixel challenge af te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
Mr_Size schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:40:
Zo vandaag tot nu toe ff flink wat gewerkt aan het updaten van de TS, binnenkort zal psychoclown de aanpassingen doorvoeren en is de TS weer wat beter bijgewerkt.

Nu weer focussen op de game zelf en o.a. nog even 2 potjes in de Tiger spelen om de Pixel challenge af te maken ;)
Net met de Tiger I begonnen, aan hoeveel zijn de toppers hier gekomen kwa average damage?
Ik zie voorlopig nog niet waarom deze een betere T7 beter zou zijn dan de T29, maar ik heb er ook nog maar een paar potjes mee gespeeld en moet nog wat ontdekken wat de sterktes en zwaktes zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:57
Ik vind de Tiger niet beter dan de T29. Maar eigenlijk zijn ze totaal niet te vergelijken.
Tiger heeft amper armor, maar een hele goede accurate gun met een hoge DPM door zijn hele korte reload.

T29 is een echte brawler, met een hele dikke turret armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 17-09 15:25

Fordox

00101010

Ik kwam uit op 1917 damage, user kwam uit op 2179 uit. De gun van de tiger is zooooo lekker, al heeft ie niet de armor van de T29.

Helaas wordt de Tiger1 generft

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Inrage schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:43:
[...]

Net met de Tiger I begonnen, aan hoeveel zijn de toppers hier gekomen kwa average damage?
Ik zie voorlopig nog niet waarom deze een betere T7 beter zou zijn dan de T29, maar ik heb er ook nog maar een paar potjes mee gespeeld en moet nog wat ontdekken wat de sterktes en zwaktes zijn.
Met de Tiger Challenge van Pixel heb ik een average damage van 2178 kunnen behalen.

Pssst Pixel, als je morgen een tier 8 premium koopt krijg je een maand premium gratis. Hint hint. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-09 23:00
netjes User, heb er niet meer op gelet eerlijk gezegd, maar volgens mij zit ik ook ver van je af qua gemiddelde. In ieder geval blijft de tiger 1 wel in mijn garage staan en heb ik wel ontdekt dat het de een na leukste t7 is :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Gizzy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:15:
[...]

Helemaal mee eens. Ding is zo pokke traag. Te langzaam om te relocaten. Mijn slechtste TD qua performance, nog slechter dan de mcle46 en dat ding haat ie al. Ik moet er maar ff doorheen voor de Borsig.
Je hebt met de tank onwijs veel voordelen tenzij jou team te snel is (veelal in T7 matches) of wanneer je team te weinig op niveau doet (veelal in T9 matches). De absurd goede potjes had ik vooral in tier 8 and 9 maar in tier 7 was het vaak slechter (ook een kleinere health pool).
themaxter schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:19:
[...]

Yep, heeft wel geholpen, tnx!
Begin m nu ook een beetje door te krijgen. Heb nu al wat betere potten gehad, alleen omdat ie vrij kwetsbaar is wordt het wel lastig als de rest van je team faalt...
De tank is super kwetsbaar. In de eerste paar potten dacht ik hit en run te kunnen doen maar zodra je een paar hoge tiers om een hoekje hebt staan en je moet er eigenlijk weg maar je kunt niet dan ben je de sjaak. Het enige wat je dan nog kunt doen is hopen dat ze niet gaan pushen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fordox schreef op woensdag 30 april 2014 @ 15:46:
Helaas wordt de Tiger1 generft
Wut? -O- Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FTR paar weken geleden.. kan et zo gauw niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

@ p0st:
Geen optelling mod

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
http://worldoftanks.eu/en.../premshop-paypal-0108may/

Nieuwe aanbieding van tier 8 prem tank. Zal ik deze dan wel kopen? Heb er geen crew voor. Maar die zou ik eventueel nog kunnen kopen met gold wat je er bij krijgt.

Of zal ik nog snel vandaag de Löwe kopen? Heb ik ook geen crew voor, maar schijnt wel goede creditmaker te zijn. De Jagdtiger 8.8 volgensmij ook door goedkope shells.

[ Voor 26% gewijzigd door SurfBoy op 30-04-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17-09 14:29
PZ2 J krijgt een buff (of heeft een buff gekregen)

src van qb facebook: Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/q72/s720x720/1506922_549678831816202_2511316186066439963_n.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door snowD op 30-04-2014 17:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

De Löwe print wel als je een goede game hebt. 2.5k damage en daarboven gaat het echt optellen. Alleen als je een slechte game hebt wat nog wel eens gebeurd als je niet mee kan komen, je kanon nee zegt, je geflankt word en je team je laat stikken dan is er niet veel aan.

Het is wel een sidescrape monster en zo moet je de tank ook meestal spelen. Dan als je hull down kan gaan dan ga je gewoon niet/nauwelijks gepenned worden. :P

Het probleem met de Löwe is dus dat die zeer verschillend is. Verder als je geen crew hebt en dus geen Duitse heavies speelt dan zou ik het niet doen. Dat gaat alleen maar frustrerend worden. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:08:
De Löwe print wel als je een goede game hebt. 2.5k damage en daarboven gaat het echt optellen. Alleen als je een slechte game hebt wat nog wel eens gebeurd als je niet mee kan komen, je kanon nee zegt, je geflankt word en je team je laat stikken dan is er niet veel aan.

Het is wel een sidescrape monster en zo moet je de tank ook meestal spelen. Dan als je hull down kan gaan dan ga je gewoon niet/nauwelijks gepenned worden. :P

Het probleem met de Löwe is dus dat die zeer verschillend is. Verder als je geen crew hebt en dus geen Duitse heavies speelt dan zou ik het niet doen. Dat gaat alleen maar frustrerend worden. :/
Ik wil wel eigenlijk een tier 8 prem tank hebben die veel geld oplevert. Ik denk dat ik het niet heel vervelend ga vinden, misschien alleen de mobility, maar de rest zeker niet. Gun is volgens mij ook goed. Ik denk dat ik het toch maar ga doen, ook nog leuk prem days.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik moet je wel waarschuwen, de Lowe is echt een baksteen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:14:
Haha, en de jagdtiger 8.8? Volgensmij ook niet de snelste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRX
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-07 23:36

TRX

.

[ Voor 99% gewijzigd door TRX op 30-04-2014 17:56 . Reden: was al gepost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:14:
Het is wel een perfecte snipertank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:08:

Moet eerlijk zeggen dat ik heel blij ben dat ik hem vorige week heb aangeschaft.
Hij bevalt me prima, je kunt er heerlijk mee sniperen. Maar ook prima sidescrapen... That is: als je team niet te veel rushed waardoor je achteraan mee hobbelt.

Hij bevalt me prima en heb er over het algemeen alleen maar goede potjes mee.

Maar die jagdtiger 8,8 is ook wel erg leuk, maar weer 54,- en ik moet ook nog een nieuwe muis. Mn oude deathadder zn scrolweeltje slipt :'( Maar laat ik nou net mn aanslag 2013 binnen hebben 8)

* HaterFrame gaat maar even een weekje twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

He ik hou van mijn Löwe en het is mijn beste tank en ook een van de meest gespeelde maar ik ben wel realistisch.
Het is een baksteen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

* HaterFrame aait baksteen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Voor diegene die de World of Tanks Deathadder willen zien:

http://imgur.com/gallery/E8OQr/new

Screenie van de hydro

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kFCxhS0.png

[ Voor 18% gewijzigd door dynosu op 30-04-2014 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Erg mooi!... Als mn belastingcenten binnen zijn ook maar eens aanschaffen.
Is die tank nog wat dan? (speciaal voor zn tier?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

nog niet geprobeerd, eerst eten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

snowD schreef op woensdag 30 april 2014 @ 17:04:
PZ2 J krijgt een buff (of heeft een buff gekregen)

src van qb facebook: [afbeelding]
Nee hoor, helemaal niet juist. Dat T3 Pen slaat op de pen van een T1 gun op een T3 tank :P
Hij heeft er gewoon eentje gekregen van iemand, waar hij heel blij mee is :9

Edit: Nou vooruit nog eentje dan ^)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QPSKfVt.png

Edit 2: Praise RNGsus! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qcPpMyS.png

[ Voor 14% gewijzigd door p0st op 30-04-2014 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Oke het is wel een lieve baksteen.
* DaniëlWW2 aait ook baksteen

Hij moet nog even meewerken want ik heb bijna de T-43 en niet genoeg credits. :P

Oh en voor wie het aankan is dit wel handig.

Voor mij was het helaas nutteloos omdat ik 95% al wist maarja. Dit is toch een van mijn betere mappen waar ik nog wel eens wat werk kan doen.

[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-04-2014 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Altijd leuk als je ouders je tegenwerken. Mag van me ouders niet kopen, omdat ze vinden dat ik al te veel achter mijn pc zit en dat ik dan nog meer erachter ga zitten. Ik heb als 14 jarige nog geen PayPal. Ik zou het dus zelf ook niet kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:04:
Altijd leuk als je ouders je tegenwerken. Mag van me ouders niet kopen, omdat ze vinden dat ik al te veel achter mijn pc zit en dat ik dan nog meer erachter ga zitten. Ik heb als 14 jarige nog geen PayPal. Ik zou het dus zelf ook niet kunnen kopen.
Zo`n rare gedachte is dat niet... Ondanks dat ik het er op die leeftijd ook niet mee eens was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:04:
Tja, de ouders. Die ken ik ook wel aangezien ik met mijn bijna 22 nog thuis woon. Ik woon veel te dicht bij Amsterdam om het voor elkaar te krijgen daar ooit een kamer te krijgen en ik vind het niet erg. Alleen krijg ik dus nog steeds te horen dat ik veel te veel achter mijn computer zit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
MetaFrame schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:19:
[...]

Zo`n rare gedachte is dat niet... Ondanks dat ik het er op die leeftijd ook niet mee eens was :D
Maar je zou toch wel eigenlijk zelf mogen bepalen wat je wilt kopen. En 1 keer iets kopen voor een gratis spel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:24:
[...]
Maar je zou toch wel eigenlijk zelf mogen bepalen wat je wilt kopen. En 1 keer iets kopen voor een gratis spel...
Uiteraard, echter als ik naar mezelf keek op die leeftijd begrijp ik je ouders ook wel.
Die willen waarschijnlijk graag dat je wat meer met je toekomst -dus school- en vrienden bezig bent dan een spelletje. Gezien ik dat allemaal verprutst heb destijds begrijp ik het wel, om daarnaast er ook nog geld in te gaan stoppen... Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:24:
[...]

Ik denk ook niet dat ik dit zou begrijpen toen ik nog 14 was.
Het punt waar je tegenaanloopt is dat je ouders zich waarschijnlijk zorgen maken zoals hopelijk de meeste ouders doen. Jij wilt je spel spelen, je ouders willen dat je goede cijfers haalt op school en dat je omgaat met mensen. Kijk als autist vind ik dat tweede dus al onzin maar dat geld voor mij. ;)

Over het algemeen hebben je ouders alleen wel gelijk. Hoe ongelooflijk nutteloos school af en toe ook lijkt het is belangrijk. Een tweede punt dat ook nog kan meespelen is om leren gaan met geld. Wees eerlijk, €50 voor een virtuele tank in een gratis te spelen spel klinkt als oplichting. :P
Er zijn hier alleen gewoon te veel idioten waaronder ikzelf die het steeds weer doen en dat is waarom Wargaming er steeds mee wegkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
MetaFrame schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:31:
[...]

Uiteraard, echter als ik naar mezelf keek op die leeftijd begrijp ik je ouders ook wel.
Die willen waarschijnlijk graag dat je wat meer met je toekomst -dus school- en vrienden bezig bent dan een spelletje. Gezien ik dat allemaal verprutst heb destijds begrijp ik het wel, om daarnaast er ook nog geld in te gaan stoppen... Snappie?
Ja oke, dat snap ik wel, maar ik ga bijvoorbeeld ook gewoon nog met vrienden om

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:32:
[...]

Ja oke, dat snap ik wel, maar ik ga bijvoorbeeld ook gewoon nog met vrienden om
Dat is gewoon overbezorgde ouders en daar valt werkelijk niks aan te doen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:39:
[...]

Dat is gewoon overbezorgde ouders en daar valt werkelijk niks aan te doen. :Y)
Misschien kan ik ze vanavond nog overhalen :P tot wanneer is die actie geldig? Staat nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:41:
[...]

Misschien kan ik ze vanavond nog overhalen :P tot wanneer is die actie geldig? Staat nergens.
Jagdtiger 8.8cm is morgen dus ik denk tot 24:00. ;)
Veel succes in ieder geval en als het niet lukt niet getreurd, het gebeurd nog wel een keer. Desnoods voor je verjaardag of kerst. Voornamelijk kerst kan wel eens interesant zijn omdat wargaming ook niet gek is. Mijn Löwe was in de aanbieding. *O*

[ Voor 13% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-04-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:44:
[...]

Jagdtiger 8.8cm is morgen dus ik denk tot 24:00. ;)
Veel succes in ieder geval en als het niet lukt niet getreurd, het gebeurd nog wel een keer. Desnoods voor je verjaardag of kerst. Voornamelijk kerst kan wel eens interesant zijn omdat wargaming ook niet gek is. Mijn Löwe was in de aanbieding. *O*
Laten we het maar hopen dat ik het mag xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:50:
[...]

Laten we het maar hopen dat ik het mag xD
Je kan zelf ook een paypal aanmaken hoor. Betalingen komen alleen gewoon wat later binnen.

Jagdtiger 8.8 is overigens ook een leuk tankje. Heeft special MM dus is in principe fijner dan een Löwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
De Comet als hij er zin in heeft. :) Blijf er toch moeite mee hebben ondanks een 71% winrate.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WaHDhm9.png
sorry voor het toch nog steeds grote plaatje.. :o

[ Voor 14% gewijzigd door Odessa op 30-04-2014 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
dr34m3dd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 19:55:
[...]

Je kan zelf ook een paypal aanmaken hoor. Betalingen komen alleen gewoon wat later binnen.

Jagdtiger 8.8 is overigens ook een leuk tankje. Heeft special MM dus is in principe fijner dan een Löwe
Maar dan moet je er nog zelf geld opzetten toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
Je kan hem linken aan je bank en wat later wordt er betaalt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
dr34m3dd schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:03:
Je kan hem linken aan je bank en wat later wordt er betaalt ;)
Dan wordt me pa een beetje boos, hij regelt al die dingen..... Zo dus dat gaat hij denk ik niet heel leuk vinden als hij dat ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Laten we alsjeblieft een 14-jarige niet het advies geven 'gewoon' een PayPal account te nemen! WTF echt.. Ik heb een fulltime baan en geld genoeg en ik vind € 50,- voor een tank al belachelijk veel geld, daar kan je een volledige game van kopen. Als 14-jarige moet je dat soort dingen niet willen kopen, het weinige geld wat je op die leeftijd hebt kun je veel beter aan andere dingen besteden tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Misschien heb je geen goeie fulltime baan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
O+
Mr_Size schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:22:
Laten we alsjeblieft een 14-jarige niet het advies geven 'gewoon' een PayPal account te nemen! WTF echt.. Ik heb een fulltime baan en geld genoeg en ik vind € 50,- voor een tank al belachelijk veel geld, daar kan je een volledige game van kopen. Als 14-jarige moet je dat soort dingen niet willen kopen, het weinige geld wat je op die leeftijd hebt kun je veel beter aan andere dingen besteden tbh.
Haha, heb al wel een baantje wat redelijk verdient volgensmij. Iedergeval meer als me vrienden. :+ maar het probleem is ook dat ik eigenlijk de games van 50 euro niet kan spelen op me laptop :P is ie iets te oud voor. Kan wot nog net runnen op low met paar dingen op high rond de 40 fps.

Morgen proberen of ik de m6 in 1 keer full ops kan krijgen en de t29 kan kopen.
Morgen toch de hele dag x2 xp voor winst?

[ Voor 7% gewijzigd door SurfBoy op 30-04-2014 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Faith in WoT playerbase restored....

Zojuist een leuke pot op Severogorsk met de T-43. Ik ga met 5 kills op de laatste twee vijanden af. Een teamgenoot roept dat men de kill aan mij moet laten voor topgun. Ik rush een T25/2 met 2 HP, maar voor ik hem kan killen knalt een teamgenoot hem af. De laatst overgebleven vijand is een Tiger(P) met meer dan 1000HP en ik heb er nog 370... Team leidt hem af, ik rijd om hem heen en krijg de laatste kill op een presenteerblaadje onder aanmoedigende 'GJ dude!' toewerpingen.

Soms is het best een leuke game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

SurfBoy schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:37:
Morgen proberen of ik de m6 in 1 keer full ops kan krijgen en de t29 kan kopen.
Morgen toch de hele dag x2 xp voor winst?
Yup. Overigens is het dat precies waar je ouders zich zorgen over zullen maken. :P
Edmin schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:53:
Faith in WoT playerbase restored....

Zojuist een leuke pot op Severogorsk met de T-43. Ik ga met 5 kills op de laatste twee vijanden af. Een teamgenoot roept dat men de kill aan mij moet laten voor topgun. Ik rush een T25/2 met 2 HP, maar voor ik hem kan killen knalt een teamgenoot hem af. De laatst overgebleven vijand is een Tiger(P) met meer dan 1000HP en ik heb er nog 370... Team leidt hem af, ik rijd om hem heen en krijg de laatste kill op een presenteerblaadje onder aanmoedigende 'GJ dude!' toewerpingen.

Soms is het best een leuke game ;)
Proof or GTFO. ;)
Nee, geen vertrouwen in de WoT community. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:56:
[...]

Yup. Overigens is het dat precies waar je ouders zich zorgen over zullen maken. :P
Ik speel het ook nog met vrienden :P Kunnen ze niet zeggen dat ik geen contact heb met vrienden. En naar buiten gaan gaat moeilijk met gekneusde heup. Maar laten we maar weer on-topic gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 20:56:
[...]

[...]

Proof or GTFO. ;)
Nee, geen vertrouwen in de WoT community. :+
Het waren zelfs Polen!!1one :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Edmin schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:03:
[...]

Het waren zelfs Polen!!1one :+
Nu weet ik gewoon dat je liegt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iIqNmRG9TA8IxL97SdbUzglU/thumb.jpg

Komarin is een grafmap, maar dit ging wel lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een paar uur geleden mocht het niet maar nu wel. Eerste game en mijn tweede Cromwel Ace is binnen. Ook meteen even een Oskin medaile erbij. Was wel een aardige game. :+
http://wotreplays.com/sit...eville-danielww2-cromwell

Oh en dat het de 2x game was is ook wel grappig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Mr_Size schreef op woensdag 30 april 2014 @ 21:25:
[afbeelding]

Komarin is een grafmap, maar dit ging wel lekker :)
haha best wel lekker ja...mooie score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

[rage]
Wat is het soms toch ook een ontzettende grafgame...
Dagenlang loopt het super en vandaag heb ik alleen maar stotters en framedrops zonder dat er wat aan windows/drivers veranderd is... Tel daar bij op dat de matchmaking me vandaag uitverkoren heeft om me alleen maar potjes van -40% te droppen...
Met andere woorden... ik stop er mee..voor vandaag :+ GATVERDAMME
[/rage]

[ Voor 3% gewijzigd door HaterFrame op 30-04-2014 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Zo de Churchill I grind is af. En opgerot met die bagger tank. Het zal wel even duren voordat ik de Churchill VII durf aan te raken met de ervaring van die eerste slak...

Dan is het nog 3000xp op de T-34-85 wat morgen zo gedaan is. De credits zijn al binnen voor de T-43 alsmede een torsion bar 3t zodat ik de tracks even kan skippen en meteen de snel de turret grinden. Dan zijn de standaardmodulen van de T-34-85 teruggekocht zodat ik deze meteen heb met de T-43. Dan word mijn glorious Soviettank made of Stalinsteel een crew trainer voor de nieuwe crapcrew/funtank. :D

[ Voor 19% gewijzigd door DaniëlWW2 op 30-04-2014 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:17:
Zo de Churchill I grind is af. En opgerot met die bagger tank. Het zal wel even duren voordat ik de Churchill VII durf aan te raken met de ervaring van die eerste slak...
Heeee niet zo neerbuigend over de Churchills, vondt dat een geweldige lijn de I/VII en de Black Prince.... d:)b
Traag inderdaad maar sidescrapend een onneembaar fort voor menig tegenstander en als ze peek a boom tegen je willen doen dan detrack je de enemy continue terwijl hun gun nog achter cover zit of je tracks vreten de damage op.
Churchill VII is 1 van mijn hoogst scorende WN8 Tanks samen met de VK4502B...yup ik speel schijnbaar goed met rare tanks.... :+

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

ShockWave schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:33:
[...]

Heeee niet zo neerbuigend over de Churchills, vondt dat een geweldige lijn de I/VII en de Black Prince.... d:)b
Traag inderdaad maar sidescrapend een onneembaar fort voor menig tegenstander en als ze peek a boom tegen je willen doen dan detrack je de enemy continue terwijl hun gun nog achter cover zit of je tracks vreten de damage op.
Churchill VII is 1 van mijn hoogst scorende WN8 Tanks samen met de VK4502B...yup ik speel schijnbaar goed met rare tanks.... :+
Oke, misschien kan de VII wel aardig zijn maar als die nog trager is dan de I dan word ik echt verdrietig. :'(
Ik kan best tegen een langzame tank maar dat moet die wel pantser hebben. Churchill I is gewoon turret pen, turret pen, turret pen. :/

En net een CTD, terwijl ik een geniale game had in mijn T34. Prokorovka, t8 match, goed team, geen arty en ik hull down in het midden om de noobs in de bosjes op mij te laten schieten. CTD...
Kon er nog wel in terugkomen, toen de campers waren afgeslacht. Doe je al het werk, spot je, pak je een steel wall en word je zo je kills/hele lading damage en dus credits uitgenaaid. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Zo, drie daagjes premium gekocht voor het x2 event en daarna om even extra hard wat credits te farmen in m'n E-25. Vandaag moet in ieder geval de M7 grind af :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Het is niet meer gelukt om over te halen, misschien van het weekend met de jagdtiger... :P
Hoeveel maakt die ongeveer per battle winst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

SurfBoy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:05:

Ligt er aan hoe je speelt?
DanielWW2 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 23:17:
Vergeleken met de I is de VII heerlijk, met de top gun dan wel. Vooral met 100%+ crew is het lekker vlot, voor een UK heavy. De Black Prince is helemaal sweet.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Vanavond weer even aan de bak, eerst ESL en daarna lekker dubbel exp binnen knallen.
Denk dat het vooral handig is als ik wat grind projectjes ga spelen vanavond en met name degene die al enigszins in de buurt zitten van de volgende tank :)

[list=X]• Leopard PTA - meer dan 75% exp benodigd
• Foch - meer dan 40% exp benodigd
• AT15 - meer dan 30% exp benodigd
• T30 - meer dan 1% exp benodigd
• Borsig - meer dan 75% exp benodigd
• WZ-131 - meer dan 25% exp benodigd
• T-34-2 - meer dan 40% exp benodigd

Lijkt me duidelijk dat ik de T30 even afmaak en eigenlijk is de AT15 ook voor de hand liggend maar die wil ik enkel nog spelen in TB's omdat ik die echt te bagger vind voor randoms. De Chineesjes hebben veruit de laagste prioriteit dus daar ga ik eigenlijk nog geen tijd aan besteden. De Foch zou ik ook wel graag afmaken dus mogelijk neem ik daar ook even de tijd mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Z3
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08:45

_Z3

PcDealer schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:23:

[...]

Vergeleken met de I is de VII heerlijk, met de top gun dan wel. Vooral met 100%+ crew is het lekker vlot, voor een UK heavy. De Black Prince is helemaal sweet.
Hmmm, bij mij staat tie weg te roesten, ik kan er (nog) niet mee overweg. Ik kan er weinig damage mee doen en incasseer veel damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ging gisteren prima,

66% winrate, 2200 wn8 en de potjes gingen ook gewoon lekker. Alles lukte ineens wel. Ook weleens fijn zon avondje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
SurfBoy schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:05:
Het is niet meer gelukt om over te halen, misschien van het weekend met de jagdtiger... :P
Volgens vbaddict is de JgTig 8,8 de beste credit maker in het spel, gemiddeld genomen uiteraard. Voordeel van deze tank is dat de shells erg goedkoop zijn. Je hebt een hoge RoF dus je gaat veel schieten en met een beetje potje doe je al gauw 2K schade. Dan gaan de credits binnenstromen :) Downside van de tank is de traagheid en de erg lage traverse speed. Er zullen ook een hoop potjes zijn dat je erg weinig kan doen, omdat je simpelweg overal te laat bent.
psychoclown schreef op donderdag 01 mei 2014 @ 08:37:
Vanavond weer even aan de bak, eerst ESL en daarna lekker dubbel exp binnen knallen.
Denk dat het vooral handig is als ik wat grind projectjes ga spelen vanavond en met name degene die al enigszins in de buurt zitten van de volgende tank :)

[list=X]• Leopard PTA - meer dan 75% exp benodigd
• Foch - meer dan 40% exp benodigd
• AT15 - meer dan 30% exp benodigd
• T30 - meer dan 1% exp benodigd
• Borsig - meer dan 75% exp benodigd
• WZ-131 - meer dan 25% exp benodigd
• T-34-2 - meer dan 40% exp benodigd

Lijkt me duidelijk dat ik de T30 even afmaak en eigenlijk is de AT15 ook voor de hand liggend maar die wil ik enkel nog spelen in TB's omdat ik die echt te bagger vind voor randoms. De Chineesjes hebben veruit de laagste prioriteit dus daar ga ik eigenlijk nog geen tijd aan besteden. De Foch zou ik ook wel graag afmaken dus mogelijk neem ik daar ook even de tijd mee :)
Mocht je nog hulp nodig hebben: ik ben er ook vanavond vanaf ong. 20.30u. Wellicht eerst nog wat CW spelen, maar verder ben ik beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Vanavond extra veel spelen om wat grinds af te ronden met 2x XP.
Eerst maar eens de Nashorn, daarna de topguns van de ISU en Jagdtiger lukt echt niet zonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Nu online
Volgensmij kukt het niet echt niet in me amx 50 120. Na 60 games heb ik een winrate van 36.67 erin. Ik doe wel altijd genoeg damage, maar de mm wil me geen gewone teams geven. Ik kom altijd ermee in de tomaten teams.
Pagina: 1 ... 13 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)