2700 avg damage in mijn obj 261Vae Victus schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:02:
[...]
Laatst ace gehaald in m'n T92, 7k damage. You like?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
2700 avg damage in mijn obj 261Vae Victus schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:02:
[...]
Laatst ace gehaald in m'n T92, 7k damage. You like?
[ Voor 29% gewijzigd door SurfBoy op 29-04-2014 12:06 ]
Je zit in je screenshot nog in een andere clan. Je weet dat er een 48 (of 62?) uurs cooldown is voordat je een andere clan mag joinen?SurfBoy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:05:
Nu zit er op allebei een wachtwoord, maar ik kom vanmiddag denk ik voor het eerst op GOT channel. Ben toegelaten tot GOT2.
Teams zijn trouwens echt verschrikkelijk. Vanmiddag maar weer veel amx 13 90 spelen voor die missie.
Zit nu op 2200 average in m'n T92perpixel schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:03:
[...]
2700 avg damage in mijn obj 261je moet wat als je merkt dat het te laat wordt voor echte tanks
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
48 uur, maar ik heb hem geleaved, vanochtend, kan dus donderdag joinenperpixel schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:07:
[...]
Je zit in je screenshot nog in een andere clan. Je weet dat er een 48 (of 62?) uurs cooldown is voordat je een andere clan mag joinen?
Dan maak je een ander verzonnen kanaal aan en vraag je een testpersoon om te joinen?dynosu schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:14:
Mja ik denk toch dat het die permanent channels mod is. Echter ik kan dit niet testen omdat ik nooit de 1e online ben (ik heb werk enzo)
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik gebruik de modpack van p0st. Geen idee welke versie dat isdynosu schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 12:54:
mja welke andere mod zou het zijn? er is verder niets dat invloed heeft op kanalen qua mods.
Wellicht komt het door een oudere versie van de mod ofzo.
Ik zelf had er geen last van, echter ik gebruik wel de laatste versie.
[ Voor 4% gewijzigd door SurfBoy op 29-04-2014 12:55 ]
Dat is juist het probleem, omdat het GOT kanaal is aangemaakt waarschijnlijk door de mod, is er een password opgekomen.PcDealer schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:34:
Er is altijd een Gathering of Tanks kanaal die beschikbaar is zonder passw. Ook zonder in GOT clan te zitten kun je er in.
JA DAT GA IK NOG DOEN MAAR DAAR HEB IK OP DIT MOMENT GEEN TIJD VOOR.O_A_B schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:34:
PSYCHOCLOWN:
De tech tree in de TS lijkt out-of-date. Zou je deze kunnen updaten?
Bij voorbaat dank
O_A_B_2006
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Was niet kwaad bedoeld.psychoclown schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:36:
[...]
JA DAT GA IK NOG DOEN MAAR DAAR HEB IK OP DIT MOMENT GEEN TIJD VOOR.
Bedoel je zoiets?O_A_B schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:38:
Weet iemand welke mod je camo-net/bino automatisch demonteerd na elke battle? In een vorig mod pakket (Gamers J1mbo pack) werd montage en demontage automatisch gedaan namelijk
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Welke techtree bedoel je?O_A_B schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:34:
PSYCHOCLOWN:
De tech tree in de TS lijkt out-of-date. Zou je deze kunnen updaten?
Bij voorbaat dank
O_A_B_2006
Hielp normaal ook mee aan de TS maar zelf ook minder tijd gehad.Mr_Size schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:39:
LOLOLOLOL CAPS ALERT!
Maar serieus, als ik eens ergens mee kan helpen ofzo dan kan dat uiteraard. Het is imo niet zo dat jij alles hoeft te doen aan de TS, zeker niet als je niet zoveel tijd hebt.
[ Voor 27% gewijzigd door ShockWave op 29-04-2014 14:51 ]
Zal je eens DM'enMr_Size schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:39:
LOLOLOLOL CAPS ALERT!
Maar serieus, als ik eens ergens mee kan helpen ofzo dan kan dat uiteraard. Het is imo niet zo dat jij alles hoeft te doen aan de TS, zeker niet als je niet zoveel tijd hebt.
I know, maakte ook maar een grapje door het in caps te doen
De russische versie van de wiki is toch volledig geupdate?ShockWave schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:49:
[...]
Welke techtree bedoel je?
De ussr techtree op de wiki is zelfs verre van compleet en daar zijn we meestal afhankelijk van voor de plaatjes
Dacht aan eenpsychoclown schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:59:
[...]
Zal je eens DM'en
[...]
I know, maakte ook maar een grapje door het in caps te doen
zal thuis kijken, want hier is de site geblokt. qua titel lijkt het er wel opVae Victus schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 14:44:
[...]
Bedoel je zoiets?
http://forum.worldoftanks...smount-camobinocstoolbox/
Afhankelijk van je XP.. ;-)Asdrubaul schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 16:51:
Ik heb nu verschillende tanks waar ik crew op heb met Brother in Arms perks. De perks zijn atm op +-97 %. Is het normaal dat die laatste +-3% echt heel erg lang duren? En waar moet ik dan aan denken? 10 potjes? 20 30....
Laten we als voorbeeld mijn IS nemen.
Volgens FTR:dynosu schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:25:
die krijgen wel minder xp ja, hoeveel precies weet ik zo ff niet.
Interessante vraag of dat dan 3000 credits waard is (of 1500 als je slim inkoopt).dead crewmember recieves only 90 percent of the crew XP, if he gets revived by a medkit, he gets full 100 percent
[ Voor 9% gewijzigd door Riegah op 29-04-2014 17:50 ]
Ligt aan de situatie, als het in de laatste secondes van de battle is, of als je 12-8 achter staat.... Nee, dan ga ik de medipack niet gebruiken. Gebeurt het in het begin, ja dan wel.Riegah schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:49:
[...]
Volgens FTR:
[...]
Interessante vraag of dat dan 3000 credits waard is (of 1500 als je slim inkoopt).
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
p0st, ik heb je modpack, maar ik zie die WN8 rating na een battle niet. Hoeveel je per battle hebt gescoort bedoel ik dan. En ik heb die season stats dubbel, maar de ene is met allemaal rare dingen erin.p0st schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:27:
OP much![]()
6.6k damage, and I wasn't even trying
[afbeelding]
Dan moet je je res_mods mapje ff leeggooien voordat je het nieuwste zipje erin uitpakt. Klinkt alsof er nog wat oude meuk is achtergebleven van een oude versie!SurfBoy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:29:
[...]
p0st, ik heb je modpack, maar ik zie die WN8 rating na een battle niet. Hoeveel je per battle hebt gescoort bedoel ik dan. En ik heb die season stats dubbel, maar de ene is met allemaal rare dingen erin.
Ik zal even kijken. Als het lukt met een gekneusde pols door longboarden.p0st schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:31:
[...]
Dan moet je je res_mods mapje ff leeggooien voordat je het nieuwste zipje erin uitpakt. Klinkt alsof er nog wat oude meuk is achtergebleven van een oude versie!
Haha, probleem is dat ik geen arty in me garage heb... Anders had ik dat wel gedaan.perpixel schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:52:
dan kun je nu wel vrij arty spelendat kan nog met je ellebogen
[ Voor 11% gewijzigd door SurfBoy op 29-04-2014 19:54 ]
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
Rechtermuisknop ingedrukt houden, en je reticle op je scherm houden terwijl je met de A en D toetsen draait. Dan blijft de reticle klein terwijl je de hull van je tank draait.Geckoo schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:15:
s-51had hem ook (na de kv-2) maar wat een kut arty... totaal geen beweeg ruimte voor je gun...
Wargaming onzin we ontwerpen zelf wel wat tanks.p0st schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 19:27:
OP much![]()
6.6k damage, and I wasn't even trying
[afbeelding]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zowel tijdens als na de battle doe ik het afhankelijk van wie er geraakt is. Tijdens de battle omdat je sommige crew nu eenmaal hard nodig hebt. Aan het eind van de batte als het om crew gaat die al achterloopt in exp. Sommige crewleden worden nl. onevenredig vaak geraakt en die wil ik dus graag wat meer exp geven.Vorst8 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 18:00:
[...]
Ligt aan de situatie, als het in de laatste secondes van de battle is, of als je 12-8 achter staat.... Nee, dan ga ik de medipack niet gebruiken. Gebeurt het in het begin, ja dan wel.
[removed]
Mij gaat het niet om de exp maar om mijn eigen performance. Als ik met een dode gunner moet rondrijden om die 1.5/3k credits uit te sparen heb ik een grotere kans minder damage te doen dan dat ik normaal zou kunnen.Riegah schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 17:49:
[...]
Interessante vraag of dat dan 3000 credits waard is (of 1500 als je slim inkoopt).
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
er zijn wel meer dingen die eigenlijk niet horen te kunnen.. voorbeeld is de KV-2, voertuig kon niet schieten tenzij het 100% horizontaal stond anders was er de kans dat de terugslag het voertuig omver blies..DanielWW2 schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 20:30:
[...]
Wargaming onzin we ontwerpen zelf wel wat tanks.
Ik denk toch echt dat de WTF met afstand de grootste onzintank in WoT is en er zit echt rommel tussen. Echt dat ding is totaal onmogelijk om IRL te gebruiken. Al is het maar omdat je een platform nodig hebt om het wapen te laden als het kanon naar voren mikt. Dan hebben we het nog niet eens over het feit dat je minimaal drie laders nodig hebt voor een constante vuursnelheid en dat het geen autolader is maar een snellader, namelijk die van de 12.8cm Flak 40. Het gebruik van een E-100 chassis voor een 12.8cm artilleriestuk want dat is het is al helemaal prachtig. Zelfs Hitler was niet gestoord genoeg om dat eventueel goed te keuren.
Dat er voor zover ik weet GEEN 12.8cm autolader project was maakt het voor mij al helemaal een uitgemaakte zaak. Dat er wel een 15cm autolader project was is gewoon gestoord. Dat de Luftwaffe dat nog niet genoeg vond er er ook nog is nagedacht over een 21cm en een 24cm luchtafweerkanon laat wel zien dat je geen morfineverslaafde moet hebben die een luchtmacht leid.![]()
Oh en dit is de Rheinmetall-Borsig 15cm Gerat 55. Ja deze is echt gebouwd samen met de Krupp 15cm Gerat 50. Beide werden afgekeurd en daarna moest er ook nog even een nieuw ontwerp komen met 15cmm AA voordat 21cm en 24cm logisch werden...
[afbeelding]
PS: let op de persoon in de rechterhoek van het kanon.
En als een kV-2 een te steile heuvel afreed kon de turret er afvallen.snowD schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:44:
[...]
er zijn wel meer dingen die eigenlijk niet horen te kunnen.. voorbeeld is de KV-2, voertuig kon niet schieten tenzij het 100% horizontaal stond anders was er de kans dat de terugslag het voertuig omver blies..
Er zijn wel veel ergere dingen in de game dan dat.snowD schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 23:44:
[...]
er zijn wel meer dingen die eigenlijk niet horen te kunnen.. voorbeeld is de KV-2, voertuig kon niet schieten tenzij het 100% horizontaal stond anders was er de kans dat de terugslag het voertuig omver blies..
[removed]
Ik heb ook bijna alle lijnen gespeeld en zit nu ook rond de 7.5k battle en heb in het begin ook niet op stats gelet moet ik zeggen. Zit toch wel redelijk lekker in het groen/blauw wat betreft ratings. Dus hangt ook van je speelstijl af denk ik.Fid3lity schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:00:
Oh de jaloezie. Was ik rond de 1.5k battles maar serieuzer aan het spelen, dan had ik nu niet zo tegen m'n oranje stats hoeven vechtenDat krijg je ervan als je alle lijnen tegelijk wil doen.
Met 8k battles op zak staat m'n WN8 nu op 654. Gaat wel even een paar duizend battles duren eer ik op geel zit
flickr - WOT Profile - Game PC
Bij efficiency wordt alles even hard mee gerekend wat je doet in de game. Kills, damage, cap points en dat soort spul.Catscratch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:40:
Ik heb bijna m'n eerste 1500 battles achter de kiezen. Stilletjes aan ben ik op weg om een groene speler te worden.
http://www.noobmeter.com/player/eu/Kattekrab/518025982/
Nu heb ik een vraag ... ik zie dat m'n efficiency rating niet altijd evenredig is met de WN8 score. Hoe wordt die eerste eigenlijk berekend?
Ik maak het altijd leeg en ook bij de laatste versie nog steeds het geval. Ik heb nu WoT vanilla om te zien of dat spikes en drops weglaat. Ik zal straks kiek'n of de optelling wel terughaalt.p0st schreef op maandag 28 april 2014 @ 06:56:
Misschien heb je nog een oude versie die conflicteert met de nieuwe? Je kunt het beste even je res mods folder leeg maken en dan unzippen
Ik heb er een aardige balans in de gevonden de laatste tijd vind ikCatscratch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:13:
Ik moet eerlijk toegeven dat die stats wel extra stress met zich meebrengen.Ik wil geen statshoer zijn, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik meer op noobmeter zit dan ik zou willen.
- Je begint niet snel een nieuwe lijn of een ander type van tank. Ik blijf immers plakken bij TD's.
- Spelen met een stock tank? Liever niet, nefast voor m'n stats! Daar gaat je gold in je free xp ...
- Is het contrast tussen de teams erg groot en zit je in het goede team, moet je bijna rushen om damage te doen, anders dondert je WN8 score weer naar beneden.
- De frustratie bij het ene slechte team na het andere voor je winrate.
- De self fulfilling prophecy als je in een slecht team zit. Is de winrate beneden de 50% schikt iedereen zich precies al in zijn lot voor de match begonnen is.
Ik ga dan stil staan, dan verliezen ze intresse in je en denken ze dat je de battle bent verlaten dankzij hun.defiler1974 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:18:
Wat me trouwens wel opvalt is dat ik stiekum toch de site opzoek die mij de beste rating geeft. (stat sites verschillen nogal wat)
Meh, heb nog steeds het gevoel met dit spel dat ik erg goed ben in het afschieten van tomaten, maar tegen goede spelers wordt het spelletje een heel stuk anders.
Gisteren weer even een wtf momentje. Ik werd aangereden door een type 59, deze ei**l bleef doordouwen en duwde me helemaal rond. Ik geef een waarschuwingsschot voor zijn boeg, geen damage en ver uit zijn buurt en ga daarna weer rustig op weg. (ok het waarschuwingsschot was puur frustratie, had ik misschien niet moeten doen).
Maar de type blijft me daarna 10 minuten lang tot het einde van de match, achter me rijden, schieten om gespot te worden en zo hopen dat ik de hits krijg. Toen dat niet werkte ging hij voor me rijden om te hopen dat ik hem aanschoot en daarna blokkeerde hij mijn weg terug toen ik uit cover reed om te schieten. Hij bleef als laatste over in het team, voordat we werden afgeschoten. o damage done, ik had tenminste nog 1500 damage kunnen scoren en 2 kills kunnen maken ondanks de type.
Toch blijft me dit wel een beetje frustreren, ik ga voortaan maar de vbaddict mod gebruiken en mijn replays uploaden, dan kan ik het tenminste delen met andere mensen. Beetje frustratietherapie zeg maar.
[ Voor 36% gewijzigd door Fordox op 30-04-2014 09:26 ]
Beide gedaan, heb daarna de chat nog even opgezocht om erover te praten, maar hij zette me gelijk op ignore. Had misschien ook mee te maken dat ik hem in private chat direct uitschold voor idiot.PcDealer schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:20:
Gereport? Vraag teammaten het ook te doen met een duidelijke reden.
Is het idee van statspadding niet dat je alleen daarvoor speelt? verder in wn7 tijd me ook wel schuldig aan gemaakt. Wat toen bij de verhuizing naar wn8 wel naar boven kwam. Nu zijn stats nogsteeds wel belangrijk voor mij, maar is het belangrijker dat ik deze in elke soort tank kan halen.dynosu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:26:
Het gevaar met stats padding en erop blijven letten is dat je alleen daarvoor gaat spelen. Ik merk het ook aan mezelf. Als ik een avondje slecht speel, sluit ik het ff af met wat marder 38t spelen. Dit boost de winrate weer een beetje. Moet ik niet doen, ik moet gewoon doorspelen op de comet om er zo snel mogelijk doorheen te komen.
Nooit. Doen.defiler1974 schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:24:
[...]
Beide gedaan, heb daarna de chat nog even opgezocht om erover te praten, maar hij zette me gelijk op ignore. Had misschien ook mee te maken dat ik hem in private chat direct uitschold voor idiot.
Ik heb ook geen winrate aan staan, maar als ik met een tomatenteam het mag opnemen tegen een kerstboomteam dan weet ik meestal ook genoeg.Fordox schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:23:
[...]
Ik heb er een aardige balans in de gevonden de laatste tijd vind ik
Op het moment dat je ziet dat je ervan leert, met welke tanks je goed speelt en je inziet wat je exact anders doet dan anders, laat je constant beter spelen. Op het moment dat je constant goed speelt, speel je ook een stuk meer laid-back en rustiger.
En ik moet zeggen, de laatste tijd speel ik enorm fijn. Ik rant ook vrij weinig (nooit echt gedaan) op de momenten dat ik ge-oneshot wordt door arty na.
Winrates van de battles heb ik altijd al uit staan. Dat geeft meer rust en je moet sowieso niet vertrouwen op je team, alleen als meatshields
Ik heet dan wel geen Daniel, maar toch:Fordox schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:21:
Daniel, probeer eens een model te vinden van de VK7201 en de T28 Prot. Die zijn 100% verzonnen en zijn gebasseerd op bijna niks (behalve de hull van de t28 dan).
Precies dat allemaal, al doe ik niet aan win chanceCatscratch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:13:
Ik moet eerlijk toegeven dat die stats wel extra stress met zich meebrengen.Ik wil geen statshoer zijn, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik meer op noobmeter zit dan ik zou willen.
- Je begint niet snel een nieuwe lijn of een ander type van tank. Ik blijf immers plakken bij TD's.
- Spelen met een stock tank? Liever niet, nefast voor m'n stats! Daar gaat je gold in je free xp ...
- Is het contrast tussen de teams erg groot en zit je in het goede team, moet je bijna rushen om damage te doen, anders dondert je WN8 score weer naar beneden.
- De frustratie bij het ene slechte team na het andere voor je winrate.
- De self fulfilling prophecy als je in een slecht team zit. Is de winrate beneden de 50% schikt iedereen zich precies al in zijn lot voor de match begonnen is.
[ Voor 3% gewijzigd door Fid3lity op 30-04-2014 09:36 ]
Ik had hem afgeschoten en gereport.... Het vervelende/goede van team damage is dat als je genoeg schade verricht aan de tegen partij dat je blue status dan ook weer weg gaat.... Dat is het systeem en daarom gaat wargaming niet in op team damage/kills.....
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
500 van je 1500 battles zijn wel met wat de meeste aanzien als ideale statspad tanks dus eigenlijk mochten je stats nog wel wat hoger liggenCatscratch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 08:40:
Ik heb bijna m'n eerste 1500 battles achter de kiezen. Stilletjes aan ben ik op weg om een groene speler te worden.
http://www.noobmeter.com/player/eu/Kattekrab/518025982/
Nu heb ik een vraag ... ik zie dat m'n efficiency rating niet altijd evenredig is met de WN8 score. Hoe wordt die eerste eigenlijk berekend?
Ik vind hem er nog wel redelijk op lijken hoor, uitgezonderd de koepel. Ophanging, motorcompartiment, glacis, etc hebben ingame dezelfde vorm.Fordox schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:34:
En user, die t28 prot lijkt er niet eens opDe 7201K wel ja.
Het is voor mij vooral belangrijk dat ik doe wat ik leuk vind. Ik moet daarvoor niet op stats of andere bende.perpixel schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:27:
[...]
Is het idee van statspadding niet dat je alleen daarvoor speelt? verder in wn7 tijd me ook wel schuldig aan gemaakt. Wat toen bij de verhuizing naar wn8 wel naar boven kwam. Nu zijn stats nogsteeds wel belangrijk voor mij, maar is het belangrijker dat ik deze in elke soort tank kan halen.
[ Voor 6% gewijzigd door Fordox op 30-04-2014 09:49 ]
Technisch nogal lastig. Stats sites doen dat door mensen die zichzelf op hebben gezocht te "tracken" en die kijken dan vervolgens gewoon zelf elke dag naar het verschil met de dag ervoor. zo kunnen ze die recent stats maken.dynosu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:48:
[...]
Het is voor mij vooral belangrijk dat ik doe wat ik leuk vind. Ik moet daarvoor niet op stats of andere bende.
En ik bedoel dan ook, als je teveel naar je stats kijkt dan ga je bijna automatisch kijken naar makkelijke manieren om het omhoog te krijgen. En dat doet af aan het plezier dat je van de game kan hebben.
Ik zou graag willen btw, dat xvm niet algemene stats maar stats van de afgelopen 60D laat zien. Das veel nuttiger dan wat iemand over de loop van 15 of 20k battles heeft gedaan.
Waiting for restock. The code will be sent to buyer right at arrival (3-5 days normally; MAXIMUM within 10 days from the moment of receiving clear payment).Fordox schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:49:
Voor de geintresseerden, een ausf J voor 73 euro:
http://www.ebay.nl/itm/Wo...ash=item3f34e9bb17&_uhb=1
En m'n winrate van de Hellcat ligt ver onder het gemiddelde hoor ... als ik er mee kan platoonen is alles ok. Maar als ik op m'n eentje speel, kom ik niet altijd in de meest ideale teams.Inrage schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:38:
[...]
500 van je 1500 battles zijn wel met wat de meeste aanzien als ideale statspad tanks dus eigenlijk mochten je stats nog wel wat hoger liggen
Nog offence hoor, Hellcat is ook mijn favoriet tankje
en de 'shipping cost lijkt me ook wat overdreven:Catscratch schreef op woensdag 30 april 2014 @ 09:54:
[...]
Waiting for restock. The code will be sent to buyer right at arrival (3-5 days normally; MAXIMUM within 10 days from the moment of receiving clear payment).
En de seller heeft geen rating.
Ik heb de tank zelf al, maar een vriend van mij is nog op zoek. Geen idee of dit te vertrouwen is ...
Verzending: US $150,00 (ongeveer EUR 108,56) Standard Int'l Shipping | Details bekijken
Bekijk hier de details voor internationale verzending.
Objectlocatie:
Kaliningrad, Russische federatie
Wordt verzonden naar:
Wereldwijd
"Today is the worst day since yesterday"
[ Voor 22% gewijzigd door dynosu op 30-04-2014 11:08 ]
Ah die had ik ook al gezien... Is gewoon een deathadder met WOT skin toch?dynosu schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:08:
WoT muis van razer has arrived... mja thuis dan. Werkdag begone!
Wru shiny special tank
I am the great Cornholio!
I am the great Cornholio!
Dat doe ik de laatste tijd ook steeds meer, ipv mezelf op te vreten over de teams, gewoon ff paar rondjes op tanks doen die ik alleen maar fun vind en het me niks boeit als de rest van mijn team niks doet, helpt ook veel voor je spel in het algemeen merk ikIlikebananas schreef op woensdag 30 april 2014 @ 11:09:
Gisteren speelde ik na een paar "0-battles" met de gedachte om eventjes te stoppen. Toch in mijn Caernarvon gestapt, omdat ik in die tank meestal wel lekker speel. Ruim meer dan 2k dmg gedaan, ruim meer dan 2k recieved en nog belangrijker: geen fouten gemaakt en niets weggegeven. Welliswaar verloren, maar zo'n battle maakt in een klap een slechte reeks goed.
[ Voor 13% gewijzigd door themaxter op 30-04-2014 11:29 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq