[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste
Acties:
  • 69.987 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BonSie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
SurfBoy schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 20:49:
Er wordt gezegd dat robertjuh geen pm's wil ontvangen op tweakers....
Op wot forum bedoel ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:19
Ow haha, zal ik daar even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje welke setting moet ik aanpassen zodat de tanks inlusief de kills etc wel in beeld blijven. Zie ze nu met modpack het bij de start en zodra de battle begint ben ik ze kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:02

skoozie

SCSI

Verwijderd schreef op zondag 27 april 2014 @ 01:49:
Vraagje welke setting moet ik aanpassen zodat de tanks inlusief de kills etc wel in beeld blijven. Zie ze nu met modpack het bij de start en zodra de battle begint ben ik ze kwijt.
Was dat niet TAB ?

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18:05

thijsco19

KTM 990 SMT

CTRL + TAB of boven de lijst staan een paar knopjes, zo kan je door de verschillende opties heen gaan.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-06 11:39

Fid3lity

Spectre X

Lekker potje dit..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/eyGKPfJvABinHLsYdexDqOPr/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/xEaPekkJ1UpdL6rLyuKyT6o7/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/kyeOJjPALxwVzrZoTP5eXGqV/thumb.jpg

Vrij normaal voor anderen misschien, mja. Toch wel een mooie Steel Wall in een AMX 13 75 :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
p0st schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:11:
[...]

Ik heb Size al zo vaak zien branden in zijn 140, dat is echt gewoon eng :Y
Neem aan dat er wel wordt rondgereden met een AFE?
Joindry schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:38:
[...]

Ik vond die Pta best nog een leuke tank. Maar het feit dat hij full ops moet zijn is écht een must. Tot ervoor is het best een drama. Ik raad em wel zeker niet aan aan nieuwe spelers. Je moet de maps echt wel kennen om deze tank te kunnen spelen.
De ace halen op 1280basexp is best laag. De tank is blijkbaar niet echt populair meer. Neemt niet weg dat ik het een potje vond met goede awareness.
Enige wat ik écht miste op die tank was depression. Armor en dpm vond ik niet erg, daar krijg je snelheid en accuracy voor in de plek.
Scheelt inderdaad dat ik hem bijna geheel full ops ben begonnen te spelen. Iemand had me verteld dat de Turret beter niet erop gezet kon worden maar na ~8 potjes werd ik gek en heb die toch erop gezet en dat is een wereld van verschil. De depression vind ik overigens nog niet eens zo heel gek gezien de hoogte van de tank maar in combinatie met de paper armor kan die wel er meer van profiteren.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
psychoclown schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:20:
Neem aan dat er wel wordt rondgereden met een AFE?
Ja inmiddels wel, en het scheelt wel wat :) Op deze tank is het wel echt nodig, verder vind ik AFE eigenlijk nergens echt nodig, ik gebruik vrijwel overal de handmatige variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Dat is echt het beste voordeel wat je sinds de gold consumables voor credits kunt nemen.
Alleen al de passieve bonus maakt het nemen van AFE zoveel waard en daarbij één 'tick' damage ontvangen kan net het verschil maken. Je bent eigenlijk dief van je eigen portemonnee als je het niet op elke tank zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Ik heb al een tijdje een probleem met wot, mijn Performance Rating blijft maar dalen terwijl mijn wn8 redelijk constant blijft, en de average exp en damage omhoog gaan. Ik heb zelf het gevoel dat het komt doordat ik nu wat meer hoge tier tanks ben gaan spelen waar ik nog niet zo goed in ben.

http://www.noobmeter.com/player/eu/tankace505/500034629/

Iemand nog wat tips voor een middelmatige speler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerT
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-08 00:18
Het zit me vandaag wel weer mee...

90% goud wat er op me wordt geschoten. Kom je net aanrijden om een jgpz e100 af te maken, crashed WoT, dus je raadt al wat er is gebeurd...

Echt ongelofelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
Speel je op karelia tier 3....

Komt de enemy arty helemaal naar je basis gereden :D

@dutchassasin

Veel spelen met die tanks, dan leer je de tank goed kennen. Natuurlijk ook weten hoe je op de map moet spelen met je type tank.

[ Voor 46% gewijzigd door jochem4207 op 27-04-2014 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:58
dutchassasin schreef op zondag 27 april 2014 @ 12:42:
Ik heb al een tijdje een probleem met wot, mijn Performance Rating blijft maar dalen terwijl mijn wn8 redelijk constant blijft, en de average exp en damage omhoog gaan. Ik heb zelf het gevoel dat het komt doordat ik nu wat meer hoge tier tanks ben gaan spelen waar ik nog niet zo goed in ben.

http://www.noobmeter.com/player/eu/tankace505/500034629/

Iemand nog wat tips voor een middelmatige speler?
Je moet het niet zien als een probleem met wot als je PR niet helemaal doet wat je wil. Uiteindelijk is het ook maar een statistiek dat op 1 website gehanteerd wordt. WN8 is nu vaak leidend, als dat stijgt is dat waardevoller als je t mij vraagt.

Om in te gaan op je vraag, Performance rating is erg gebaseerd op damage doen en zo op het eerste gezicht doe je wat te weinig damage op t8. Dat is uiteraard te verklaren omdat ze nog moet wennen, weakspots leren kennen etc. Probeer op internet de werkspots te vinden en in game gelegenheid te vinden om tanks te flanken bv.

Meer informatie over Performance Rating:
http://blog.noobmeter.com...rating-algorithm.html?m=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
WTF is er aan de hand met die 122 mm D-2-5T gun op de IS? Op de KV-1S werkt hij prima en schiet je bijna alles raak. Op de IS is er NIET mee te schieten. Zelfs van dichtbij miste ik net twee targets, volledig ingezoomd. Heb uit pure frustratie maar weer de 100 mm erop gezet, is een miljard keer accurater.

Wordt een zware dag, verlies bijna alles. Als ik in het n00bteam zit sowieso een standaard loss, maar 6/10 potjes in het op papier (veel) sterkere team gaan ook verloren. Ik vraag me serieus af hoe sommige mensen groen zijn geworden als ik ze zie spelen..

edit: ROFL, net een potje in de KV-1S gespeeld: 2 tanks die in volle vaart voorbij raasden weten te raken van 150m afstand. en met dezelfde gun kon ik met de IS tanks die 20m naast me stonden niet raken. |:( 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Mr_Size op 27-04-2014 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

RNG :> Is twee maal zo hard aanwezig bij de IS ;)

[ Voor 78% gewijzigd door Fid3lity op 27-04-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op zondag 27 april 2014 @ 14:26:
WTF is er aan de hand met die 122 mm D-2-5T gun op de IS? Op de KV-1S werkt hij prima en schiet je bijna alles raak. Op de IS is er NIET mee te schieten. Zelfs van dichtbij miste ik net twee targets, volledig ingezoomd. Heb uit pure frustratie maar weer de 100 mm erop gezet, is een miljard keer accurater.
Special RNG voor de KV-1S. :Y)
Echt dat ding is zo ongelooflijk veel onzin. Gisteren nog een geniale game gehad waar ik T8 heavies frontaal snipte, op El Halluf. 8)7
Ik heb zo belachelijk vaak dat ik niet of nauwelijks hoef te mikken en raak schiet. Dat is RNG die je alleen met de KV-1S krijgt. Verder lijkt de IS mij helemaal niks dus koop ik die lekker niet. Voor dat bedrag koop ik liever een T-43 of Comet voor een medium lijn.
Wordt een zware dag, verlies bijna alles. Als ik in het n00bteam zit sowieso een standaard loss, maar 6/10 potjes in het op papier (veel) sterkere team gaan ook verloren. Ik vraag me serieus af hoe sommige mensen groen zijn geworden als ik ze zie spelen..
Yay, ik mag dingen dus raken vandaag en zelfs winnen. :D
Maar ik zag net ook een groene in een Panther welke steeds pookte, ik schoot even een granaat van mijn Jagdpanther in hem, hij terug en 10 seconden later... :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DanielWW2 schreef op zondag 27 april 2014 @ 14:36:
[...]

Special RNG voor de KV-1S. :Y)
Echt dat ding is zo ongelooflijk veel onzin. Gisteren nog een geniale game gehad waar ik T8 heavies frontaal snipte, op El Halluf. 8)7
Ik heb zo belachelijk vaak dat ik niet of nauwelijks hoef te mikken en raak schiet. Dat is RNG die je alleen met de KV-1S krijgt. Verder lijkt de IS mij helemaal niks dus koop ik die lekker niet. Voor dat bedrag koop ik liever een T-43 of Comet voor een medium lijn.
De IS (en de IS-2) zijn, naast de T29, de fijnste tier 7 heavies die ik gespeeld heb. Al zal de Tiger op dit moment ook nog wel heel erg lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Matilda blijft leuk:

Victory!
Highway
Matilda
Experience received:3.806 ( x2) 35.673
Battle achievements Top Gun, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
8 kills
WN8: 7 748

replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op zondag 27 april 2014 @ 14:44:
[...]

De IS (en de IS-2) zijn, naast de T29, de fijnste tier 7 heavies die ik gespeeld heb. Al zal de Tiger op dit moment ook nog wel heel erg lekker zijn.
Ik hou gewoon niet van lange aimtimes. De KV-1S tolereer ik omdat die gewoon magisch is maar de IS lijkt mij gewoon niks. Wat ook niet helpt is dat ik vrij makkelijk een IS frontaal pen met een T6 medium. Ben dus ook niet heel erg onder de indruk. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:58
DanielWW2 schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:30:
[...]

Ik hou gewoon niet van lange aimtimes. De KV-1S tolereer ik omdat die gewoon magisch is maar de IS lijkt mij gewoon niks. Wat ook niet helpt is dat ik vrij makkelijk een IS frontaal pen met een T6 medium. Ben dus ook niet heel erg onder de indruk. ;)
Goede koop dan, die t34 :+

Maar serieus, de IS is lang niet zo slecht als je denkt, en de IS3 is het helemaal waard. Misschien eens proberen om te zien of het echt zo tegenvalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Riegah schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:44:
[...]
Goede koop dan, die t34 :+

Maar serieus, de IS is lang niet zo slecht als je denkt, en de IS3 is het helemaal waard. Misschien eens proberen om te zien of het echt zo tegenvalt?
T34 kreeg dan ook meteen een v-stab en een gld. ;)
Overigens is het daar niet zo erg. Kom maar eens door die koepel heen als ik hull down sta. >:)

Maar ik kan het proberen. De XP voor de T-43 duurt nog wel even en de Comet al helemaal.

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 27-04-2014 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wat een pot:

Victory!
Hidden Village
Jagdpanzer E 100
Experience received:3.408 ( x2) 67.830
Battle achievements Top Gun, Steel Wall, Sharpshooter, Mastery Badge: "Ace Tanker"

Eindelijk de Ace gehaald op de JagdPretzel :D:D
de match eindigt 1vs1 tegen een IS7 die ik kon rammen :)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/CRAOekjT3G84pOvY2XMzHNo9/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ghz23rT3scuJMNEV9KAjYaod/thumb.jpg

replay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:56

p0st

Dutch Reefer

[0.9.0] p0st m0ds v8 - Clean & Minimal [27-04]

Release Notes v8 [27-04]
- Revamped the Over Target Markers to enhance the information they provide
- Changed the Tank Icons (excluded the tankname in pixel font) to be cleaner

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/fNePrX0.png

Oh en voor degene die vroegen of de wijzigingen ook 'los' te downloaden zijn: Dat kan, maar omdat de config één geheel is verdeeld over verschillende bestanden weet ik niet of dit goed gaat werken. De config moet overigens sowieso werken, maar het kan zijn dat je wat 'extra' features krijgt of mist, afhankelijk van de config die je zelf nu gebruikt. Het is in ieder geval een poging waard :) -> http://antn.nl/download/0.9.0_p0st_OverTargetMarkers.zip

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiesta1958
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17:15
Thnx p0st.

Ziet er goed uit met alleen de markers.
Nu zijn mijn clan icons ook tenminste goed zichtbaar :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

Fijn pakketje p0st, me er ook maar eens aan gewaagd. Ga zelf de caroussel denk ik nog wel terugzetten naar 1 lijn, zie wel. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ook even geprobeerd. Ik zou twee dingen toch anders willen zien. Ik speel normaal gesproken ook met namen van de spelers en die zijn nu standaard weg en ik zou graag de damage weer in het geel zien. Oranje zie je gewoon minder snel. Voor de rest is het wel leuk. Alleen is XVM bij mij nu dood dus de balkjes nog niet kunnen testen. ;)

En net een hele treurige game gehad. Het is alleen nog 5x T8 heavy's tegen mijn Löwe. Ik stond op 2.8k damage en denk ze zullen wel achter mij aankomen. Even verplaatsen naar een andere locatie waar ik nog even flink kan uitdelen. Gaan ze cappen en ben ik net een seconde te laat. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Geniale pot in de WT auf PZ IV:

Victory!
Arctic Region
Waffenträger auf Pz. IV
Experience received:1.773
Battle achievements High Caliber, Mastery Badge: "2nd Class"
WN8: 6 863
Dmg: 5,7K

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/caQIOaYeLZnfgKXhLRjhBIgY/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YUEBgeNGYy0iKPz9LN2TxPk5/thumb.jpg

We stonden een beetje vast doordat er een FV183 op F4 alles stond weg te snipen. Dus ik dacht om een gegeven moment: laat ik eens een blindshot op schieten op zijn last known position. Gevolg: 183 dood :D Vervolgens konden we de laatste 2 tanks gemakkelijk opruimen en wonnen we de match. Check de replay. Blindshot komt op 10:06 ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
p0st schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:37:
[0.9.0] p0st m0ds v8 - Clean & Minimal [27-04]

Release Notes v8 [27-04]

Oh en voor degene die vroegen of de wijzigingen ook 'los' te downloaden zijn: Dat kan, maar omdat de config één geheel is verdeeld over verschillende bestanden weet ik niet of dit goed gaat werken. De config moet overigens sowieso werken, maar het kan zijn dat je wat 'extra' features krijgt of mist, afhankelijk van de config die je zelf nu gebruikt. Het is in ieder geval een poging waard :) -> http://antn.nl/download/0.9.0_p0st_OverTargetMarkers.zip
Mooi, thanks!
Wel een paar opmerkingen. :)

Ik vind de overlay allemaal wat gewichtig overkomen. Maar wat ik zeker niet duidelijk vind is, welke damage ik doe. Die kleur is nu moeilijk te zien. Misschien zoals eerder vermeld een gele kleur zoals vroeger? Nu valt het bijna niet op.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Fid3lity schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:38:
[...]
Fijn pakketje p0st, me er ook maar eens aan gewaagd. Ga zelf de caroussel denk ik nog wel terugzetten naar 1 lijn, zie wel. d:)b
Thanks :) ! Oh en die caroussel terugzetten naar 1 lijn is super makkelijk gewoon via het settings menu en dan ModSettings ;)
DanielWW2 schreef op zondag 27 april 2014 @ 17:47:
Ook even geprobeerd. Ik zou twee dingen toch anders willen zien. Ik speel normaal gesproken ook met namen van de spelers en die zijn nu standaard weg en ik zou graag de damage weer in het geel zien. Oranje zie je gewoon minder snel. Voor de rest is het wel leuk. Alleen is XVM bij mij nu dood dus de balkjes nog niet kunnen testen. ;)
Tsja dat van die speler namen is een instelling, je kunt dit redelijk makkelijk aanpassen door regel 112-114 van het bestand markersAliveNormal.xc aan te passen naar dit:

code:
1
2
3
"visible": true,
"x": 0,
"y": -36

En op Line 100 dit:

code:
1
"visible": false,

Damage in oranje is idd niet ideaal, maar wordt weer rood ipv geel denk ik (geel is volgens mij ook niet de standaard kleur?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:14:
[...]

Thanks :) ! Oh en die caroussel terugzetten naar 1 lijn is super makkelijk gewoon via het settings menu en dan ModSettings ;)

[...]

Tsja dat van die speler namen is een instelling, je kunt dit redelijk makkelijk aanpassen door regel 112-114 van het bestand markersAliveNormal.xc aan te passen naar dit:

code:
1
2
3
"visible": true,
"x": 0,
"y": -36

En op Line 100 dit:

code:
1
"visible": false,

Damage in oranje is idd niet ideaal, maar wordt weer rood ipv geel denk ik (geel is volgens mij ook niet de standaard kleur?)
Bedankt en standaard is geel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
Damage groen is damage door team, geel is eigen en platoondamage, rood is damage taken door team, blauw is teamdamage

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

ShockWave schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:27:
Damage groen is damage door team, geel is eigen en platoondamage, rood is damage taken door team, blauw is teamdamage
True, Fixed :) http://antn.nl/download/0.9.0_p0st_m0ds_v8.1.zip

Damage Text is nu in de goede kleuren, alleen het 'hapje' uit de HP bar blijft geel voor alle damage, ben er nog niet achter hoe ik dat dynamisch kan maken voor onderscheid tussen eigen, platoon of random damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Topicstarter
p0st schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:22:
[...]

True, Fixed :) http://antn.nl/download/0.9.0_p0st_m0ds_v8.1.zip

Damage Text is nu in de goede kleuren, alleen het 'hapje' uit de HP bar blijft geel voor alle damage, ben er nog niet achter hoe ik dat dynamisch kan maken voor onderscheid tussen eigen, platoon of random damage.
Daarvoor moet je denk ik het colors.xc bestand hebben.
Bij mij staat het volgende er in, let dan vooral op regel 5 tm 11 voor de kleurcode en 73 tm 147 om een bepaalde actie aan regel 5 tm 11 te linken voor damagedone en taken.
Regel 22 tm 27 linkt aan regel 149 tm 162 voor je dynamic Healthbar denk ik.

Heb even het belangrijkste gedeelte eruitgepikt, dit is niet het complete bestand!

Edit: heb even 2 kleuren opgezocht en deze kloppen met de ingame kleuren
00eaff= Teamdamage kleur
ffb964= PLatoon en zelf damge doen

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
119
120
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
139
140
141
142
143
144
145
146
147
148
149
150
151
152
153
154
155
156
157
158
159
160
161
162
163
/**
 * Color settings.
 */
{
  // Color values for substitutions.
  "def": {
    "al": "0x96FF00", // ally      
    "sq": "0xFFB964", // squadman   
    "tk": "0x00EAFF", // teamKiller 
    "en": "0xF50800", // enemy      
    "pl": "0xff8106", // player     
    // Dynamic color by various statistical parameters.
    "colorRating": {
      "undefined":    "0xFCFCFC",   // undefined  
      "very_bad":     "0xFE0E00",   // very bad   
      "bad":          "0xFE7903",   // bad        
      "normal":       "0xf8f400",   // normal     
      "good":         "0x60ff00",   // good       
      "very_good":    "0x02c9b3",   // very good  
      "unique":       "0xd042f3"    // unique     
    },
   // Dynamic color by remaining health points.
    "colorHP": {
      "very_low":         "0xFF0000",   // very low       
      "low":              "0xDD4444",   // low            
      "average":          "0xFFCC22",   // average        
      "above_average":    "0xFCFCFC"    // above-average 
    }
  },
  "colors": {
    // System colors.
    "system": {
      // Format: object_state
      // Object:      ally, squadman, teamKiller, enemy
      // State:       alive, dead, blowedup
      "ally_alive":          ${"def.al"},
      "ally_dead":           "0x009900",
      "ally_blowedup":       "0x007700",
      "squadman_alive":      ${"def.sq"},
      "squadman_dead":       "0xCA7000",
      "squadman_blowedup":   "0xA45A00",
      "teamKiller_alive":    ${"def.tk"},
      "teamKiller_dead":     "0x097783",
      "teamKiller_blowedup": "0x096A75",
      "enemy_alive":         ${"def.en"},
      "enemy_dead":          "0x840500",
      "enemy_blowedup":      "0x5A0401"
    },
    // Dynamic color by damage kind.
    "dmg_kind": {
      "attack": "0xFFAA55",          
      "fire": "0xFF6655",            
      "ramming": "0x998855",         
      "world_collision": "0x228855", 
      "other": "0xCCCCCC"            
    },
    // Dynamic color by vehicle type.
    "vtype": {
      "LT":  "0xCCCCCC",
      "MT":  "0x99FF33",
      "HT":  "0xFFCC33",
      "SPG": "0xDD3333",
      "TD":  "0x66CCFF",
      "premium": "0xFFCC66",
      "usePremiumColor": false
    },
   // Color settings for damage.
    "damage": {
      // Format: src_dst_type.
      // Src:  ally, squadman, enemy, unknown, player.
      // Dst:  ally, squadman, allytk, enemytk, enemy.
      // Type: hit, kill, blowup.
      "ally_ally_hit":      ${"def.tk"},
      "ally_ally_kill":     ${"def.tk"},
      "ally_ally_blowup":   ${"def.tk"},
      "ally_squadman_hit":  ${"def.tk"},
      "ally_squadman_kill": ${"def.tk"},
      "ally_squadman_blowup":   ${"def.tk"},
      "ally_enemy_hit":     ${"def.en"},
      "ally_enemy_kill":    ${"def.en"},
      "ally_enemy_blowup":  ${"def.en"},
      "ally_allytk_hit":    ${"def.tk"},
      "ally_allytk_kill":   ${"def.tk"},
      "ally_allytk_blowup": ${"def.tk"},
      "ally_enemytk_hit":   ${"def.en"},
      "ally_enemytk_kill":  ${"def.en"},
      "ally_enemytk_blowup":    ${"def.en"},
      "squadman_ally_hit":  ${"def.tk"},
      "squadman_ally_kill": ${"def.tk"},
      "squadman_ally_blowup":   ${"def.tk"},
      "squadman_squadman_hit":  ${"def.tk"},
      "squadman_squadman_kill": ${"def.tk"},
      "squadman_squadman_blowup":   ${"def.tk"},
      "squadman_enemy_hit": ${"def.sq"},
      "squadman_enemy_kill":    ${"def.sq"},
      "squadman_enemy_blowup":  ${"def.sq"},
      "squadman_allytk_hit":    ${"def.tk"},
      "squadman_allytk_kill":   ${"def.tk"},
      "squadman_allytk_blowup": ${"def.tk"},
      "squadman_enemytk_hit":   ${"def.en"},
      "squadman_enemytk_kill":  ${"def.en"},
      "squadman_enemytk_blowup":${"def.en"},
      "enemy_ally_hit":     ${"def.al"},
      "enemy_ally_kill":    ${"def.al"},
      "enemy_ally_blowup":  ${"def.al"},
      "enemy_squadman_hit": ${"def.sq"},
      "enemy_squadman_kill":    ${"def.sq"},
      "enemy_squadman_blowup":  ${"def.sq"},
      "enemy_enemy_hit":    ${"def.en"},
      "enemy_enemy_kill":   ${"def.en"},
      "enemy_enemy_blowup": ${"def.en"},
      "enemy_allytk_hit":   ${"def.al"},
      "enemy_allytk_kill":  ${"def.al"},
      "enemy_allytk_blowup":    ${"def.al"},
      "enemy_enemytk_hit":  ${"def.en"},
      "enemy_enemytk_kill": ${"def.en"},
      "enemy_enemytk_blowup":   ${"def.en"},
      "unknown_ally_hit":   ${"def.al"},
      "unknown_ally_kill":  ${"def.al"},
      "unknown_ally_blowup":    ${"def.al"},
      "unknown_squadman_hit":   ${"def.sq"},
      "unknown_squadman_kill":  ${"def.sq"},
      "unknown_squadman_blowup":${"def.sq"},
      "unknown_enemy_hit":  ${"def.en"},
      "unknown_enemy_kill": ${"def.en"},
      "unknown_enemy_blowup":   ${"def.en"},
      "unknown_allytk_hit": ${"def.al"},
      "unknown_allytk_kill":    ${"def.al"},
      "unknown_allytk_blowup":  ${"def.al"},
      "unknown_enemytk_hit":    ${"def.en"},
      "unknown_enemytk_kill":   ${"def.en"},
      "unknown_enemytk_blowup": ${"def.en"},
      "player_ally_hit":    ${"def.pl"},
      "player_ally_kill":   ${"def.pl"},
      "player_ally_blowup": ${"def.pl"},
      "player_squadman_hit":    ${"def.pl"},
      "player_squadman_kill":   ${"def.pl"},
      "player_squadman_blowup": ${"def.pl"},
      "player_enemy_hit":   ${"def.pl"},
      "player_enemy_kill":  ${"def.pl"},
      "player_enemy_blowup":    ${"def.pl"},
      "player_allytk_hit":  ${"def.pl"},
      "player_allytk_kill": ${"def.pl"},
      "player_allytk_blowup":   ${"def.pl"},
      "player_enemytk_hit": ${"def.pl"},
      "player_enemytk_kill":    ${"def.pl"},
      "player_enemytk_blowup":  ${"def.pl"}
    },
    // Values below should be from smaller to larger.
   // Dynamic color by remaining absolute health.
    "hp": [
      { "value": 201,  "color": ${"def.colorHP.very_low"     } },      
      { "value": 401,  "color": ${"def.colorHP.low"          } },      
      { "value": 1001, "color": ${"def.colorHP.average"      } },      
      { "value": 9999, "color": ${"def.colorHP.above_average"} }       
    ],
    // Dynamic color by remaining health percent.
    "hp_ratio": [
      { "value": 10,  "color": ${"def.colorHP.very_low"     } },       
      { "value": 25,  "color": ${"def.colorHP.low"          } },       
      { "value": 50,  "color": ${"def.colorHP.average"      } },      
      { "value": 101, "color": ${"def.colorHP.above_average"} }       
    ],

[ Voor 50% gewijzigd door ShockWave op 27-04-2014 21:07 ]

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

ShockWave schreef op zondag 27 april 2014 @ 20:50:
[...]

Daarvoor moet je denk ik het colors.xc bestand hebben.
Bij mij staat het volgende er in, let dan vooral op regel 5 tm 11 voor de kleurcode en 73 tm 147 om een bepaalde actie aan regel 5 tm 11 te linken voor damagedone en taken.
Regel 22 tm 27 linkt aan regel 149 tm 162 voor je dynamic Healthbar denk ik.

Heb even het belangrijkste gedeelte eruitgepikt, dit is niet het complete bestand!

Edit: heb even 2 kleuren opgezocht en deze kloppen met de ingame kleuren
00eaff= Teamdamage kleur
ffb964= PLatoon en zelf damge doen
Haha, die kleuren heb ik er net zelf in gezet en aangepast he :9 maar in ieder geval bedankt voor het meedenken
Overigens zijn die regels die je noemt niet voor de 'hapjes' uit de HP bar, maar alleen statisch voor onder een bepaald percentage.

Edit: Overigens in 8.1 heb ik die colors.xc bijgewerkt, daarin zou in ieder geval de damage tekst (dus het cijfertje boven de HP bar) in de goede kleur moeten zijn! Dus rood als een teammate hem raakt, en gelig als jij of een platoonmate hem raakt/killt.

[ Voor 11% gewijzigd door p0st op 27-04-2014 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Dus de IS. Eerst de koepel en dan de 122mm of de 100mm?
Moet nog 70.000 credits tot aanschaf dus dit is het moment. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Laatst online: 16:20

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

122 vs 100 is pure speelstijlkeuze. In de voorbij jaren is deze discussie hier al zeker voor 100 posts gevoerd. De 122 geeft een grotere surprise terwijl die 100 op zijn minst ook nog wat deftig werk kan doen over lange afstand. Ieder voordeel heb ze nadeel zeg maar. Ik denk trouwens dat je ook nog de tracks zal moeten steken eer je de koepel kan dragen... Tenzij je je equip aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Joindry schreef op zondag 27 april 2014 @ 21:21:
122 vs 100 is pure speelstijlkeuze. In de voorbij jaren is deze discussie hier al zeker voor 100 posts gevoerd. De 122 geeft een grotere surprise terwijl die 100 op zijn minst ook nog wat deftig werk kan doen over lange afstand. Ieder voordeel heb ze nadeel zeg maar. Ik denk trouwens dat je ook nog de tracks zal moeten steken eer je de koepel kan dragen... Tenzij je je equip aanpast.
Als het enige echte verschil speelstijl is dan de 100mm voor mij. De koepel maakt niet uit omdat die maar 300kg zwaarder is en je ruim 2.5t hebt met standaard tracks. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

p0st schreef op zondag 27 april 2014 @ 16:37:

Release Notes v8 [27-04]

Oh en voor degene die vroegen of de wijzigingen ook 'los' te downloaden zijn: Dat kan, maar omdat de config één geheel is verdeeld over verschillende bestanden weet ik niet of dit goed gaat werken. De config moet overigens sowieso werken, maar het kan zijn dat je wat 'extra' features krijgt of mist, afhankelijk van de config die je zelf nu gebruikt. Het is in ieder geval een poging waard :) ->
Dank je wel voor zip. Ik heb de over target markers gebruikt in mijn eigen aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:20
DanielWW2 schreef op zondag 27 april 2014 @ 21:16:
Dus de IS. Eerst de koepel en dan de 122mm of de 100mm?
Moet nog 70.000 credits tot aanschaf dus dit is het moment. :P
De 100mm gun is meer een medium tank gun imho (toevallig vind je diezelfde gun ook op mediums). De IS is een goede tank voor peek-a-boo: uit dekking komen om te schieten en snel weer terugtrekken om te herladen. Dan heb je meer aan hoge alpha dmg dan hogere RoF. Een IS(-3) met de 100mm D10T boezemt niet veel angst in bij de tegenstander. Het wordt ook wel de "1D10T" gun genoemd. De 100mm zou je wel kunnen gebruiken tot je de eerste koepel er op zet maar daarna zou ik gewoon de 122mm guns gebruiken.

De hele Russische heavy line richting de IS-7 is gebasseerd op 122mm guns (130mm op IS-7) met redelijk lange reload en aiming time, waarbij elke volgende tank een nieuwe gun krijgt die iets betere RoF, penetration of alpha damage doet, maar waarbij de speelstijl hetzelfde blijft. Als je liever een snelvurende gun heb met minder alpha damage is een medium lijn (of misschien de USA heavy line) een betere optie imho. Snipen is met Russische heavy tank guns niet echt een optie (al lukt het met de 122mm M62-T2 van de IS-8, ST-I en IS-4 wel redelijk). Op de IS de 122mm guns gebruiken bereidt je beter voor op de tanks die er na komen dan rondrijden met de 100mm.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Thierry88 schreef op maandag 28 april 2014 @ 00:09:
[...]

De 100mm gun is meer een medium tank gun imho (toevallig vind je diezelfde gun ook op mediums). De IS is een goede tank voor peek-a-boo: uit dekking komen om te schieten en snel weer terugtrekken om te herladen. Dan heb je meer aan hoge alpha dmg dan hogere RoF. Een IS(-3) met de 100mm D10T boezemt niet veel angst in bij de tegenstander. Het wordt ook wel de "1D10T" gun genoemd. De 100mm zou je wel kunnen gebruiken tot je de eerste koepel er op zet maar daarna zou ik gewoon de 122mm guns gebruiken.

De hele Russische heavy line richting de IS-7 is gebasseerd op 122mm guns (130mm op IS-7) met redelijk lange reload en aiming time, waarbij elke volgende tank een nieuwe gun krijgt die iets betere RoF, penetration of alpha damage doet, maar waarbij de speelstijl hetzelfde blijft. Als je liever een snelvurende gun heb met minder alpha damage is een medium lijn (of misschien de USA heavy line) een betere optie imho. Snipen is met Russische heavy tank guns niet echt een optie (al lukt het met de 122mm M62-T2 van de IS-8, ST-I en IS-4 wel redelijk). Op de IS de 122mm guns gebruiken bereidt je beter voor op de tanks die er na komen dan rondrijden met de 100mm.
Ik heb hem gekocht. Nu nog wat credits voor de crew naar 75% maar dat komt morgen. Ik denk dat ik de koepel en 122mm ook ga doen. De 100mm unlock ik gewoon omdat ik ook verder de Soviet mediumlijn op ga. Verder heb ik nu z'n 10.000 free xp dus die koepel is er zo. Scheelt weer stock grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Hebben meer mensen dat de modpack van p0st niet de damage optelt in het eerste scherm na de battle? De rest wordt wel opgeteld. Geeft ook een error aan bij aantal pens.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Misschien heb je nog een oude versie die conflicteert met de nieuwe? Je kunt het beste even je res mods folder leeg maken en dan unzippen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Is de m6 een verbetering van de t1 heavy? De t1 vind ik maar niks. Maar ik wil graag de t29 hebben en daarna de t32. Ook wil ik misschien voor de russische td lijn gaan, met de derp guns, maar weet niet of het het waard is omdat ik ook al de amx ac 48 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fid3lity

Fid3lity

Spectre X

p0st schreef op zondag 27 april 2014 @ 19:14:
[...]

Nog niet naar gekeken, ging er vanuit dat ik zelf even in een bestandje zou moeten rommelen. Dan ga ik er zo even mee aan het slagje :Y
SurfBoy schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:24:
Is de m6 een verbetering van de t1 heavy? De t1 vind ik maar niks. Maar ik wil graag de t29 hebben en daarna de t32. Ook wil ik misschien voor de russische td lijn gaan, met de derp guns, maar weet niet of het het waard is omdat ik ook al de amx ac 48 heb.
Speelt hetzelfde, grote lompe, logge bak. Als je met de T1 overweg kunt, kun je dat ook wel met de M6.

[ Voor 38% gewijzigd door Fid3lity op 28-04-2014 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
SurfBoy schreef op maandag 28 april 2014 @ 08:24:
Ik vond de M6 niet zozeer beter, de stock grind was nogal vervelend. Stock is het gewoon een T1 Heavy, maar dan een tier hoger. Met de 90mm gun erop wordt de tank wel een stuk leuker, dan heb je ineens geen moeite meer om T8 tanks te pennen. Want dat vond ik nog het grootste probleem: op de een of andere manier kwam ik met de M6 echt heel vaak in T8 potjes terecht. Niet echt ideaal, maar met de 90mm erop kan je jezelf nog wel redden.

Maar goed, who cares als zo'n tank leidt naar een van de beste tanks uit het spel: de T29! Gewoon spelen dus die M6 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thierry88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:20
De M6 is gewoon een iets betere T1 Heavy (eigenlijk is de T1 een prototype van de M6). De 90mm gun doet redelijke alpha damage met redelijke reload time en accuracy. Bijkomend voordeel als je de M6 speelt en je unlocked de 90mm M3 gun je die ook gelijk tot je beschikking hebt als je de T29 koopt. Stock heeft die namelijk de 76mm M1A2 waarmee je op tier 7 geen zak uitricht. Ik haalde de T29 via de Sherman Jumbo (vond de T1 niet leuk genoeg om die hele grind te doorlopen) en heb de 90mm met free XP moeten unlocken omdat het anders niet te doen was.

Intel Core i7 6700, MSI B150A Gaming Pro, MSI Radeon RX480 Gaming X 8G, 2x 8GB Kingston HyperX Fury DDR4-2133, Crucial MX300 525GB, WD Desktop Blue 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Soms heb ik leuke battles met me t1 heavy, over de 1000 based xp. Maar hoop dat ik snel bij de m6 kom, zit nu op 10k xp, denk dat ik vandaag maar ff er veel in ga spelen. En dan de m6 even goed upgraden, heb al me t1 volledig geupgraded. Je kan dan toch de motor ofzo overzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:25

Fordox

00101010

Langzaam maar zeker kruip ik naar de unicum stats :)
http://www.noobmeter.com/player/eu/Fordox/508450684/

De eerste dag dat ik vol in de 3000 zit qua WN8 ^^

[ Voor 20% gewijzigd door Fordox op 28-04-2014 09:37 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Fordox schreef op maandag 28 april 2014 @ 09:37:
Langzaam maar zeker kruip ik naar de unicum stats :)
http://www.noobmeter.com/player/eu/Fordox/508450684/

De eerste dag dat ik vol in de 3000 zit qua WN8 ^^
Dat schiet lekker op.

Ben blij dat ik alsnog 1900 er uit heb weten te krijgen gisteren. Wat een bagger teams.

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Mja ben dit weekend begonnen aan de comet. Dat word even lijden ... Word niet wild enthousiast van het apparaat.

Niet al beste stats dit weekend. De special hielp ook niet echt mee, maar ja, we ploeteren verder.

Wellicht moet ik pure gold gaan schieten ofzo. Want dit schiet niet op.

[ Voor 14% gewijzigd door dynosu op 28-04-2014 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
http://www.noobmeter.com/...indsurfboy1999/510928861/

Ik ga langzaam naar een groene paprika, gister nog een game gecarried met tankace. Ik had 6 kills en hij 2, waren nog maar met z'n 2'en over tegen 8 mensen. We waren op Ensk en het was Encounter. Wij gingen maar in de cap staan op druk te zetten. Uiteindelijk mooi gewonenen met 4k damage en alsnog maar een first class. Volgensmij ligt de ace echt hoog op de amx ac 48.

EDIT:

Dit zijn ook altijd leuke platoons. Was van een aantal dagen terug. Match was over in 3 minuten.

Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/fnzbsk.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door SurfBoy op 28-04-2014 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

En toen was worldoftanks.eu frans :)

edit: En toen niet meer.

[ Voor 28% gewijzigd door Fordox op 28-04-2014 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ja die portal faalt wel vaker. Afgelopen keer was ie een taal waarvan ik niet eens kon raden wat het was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Ze worden ook steeds goedkoper:
http://www.ebay.nl/itm/Wo...ash=item417fe74964&_uhb=1
http://www.ebay.nl/itm/Wo...ash=item258d4bd90a&_uhb=1

al onder de 90 euro voor een BT-SV
Waar zijn de pz II J aanbiedingen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

SurfBoy schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:30:

Ik ga langzaam naar een groene paprika, gister nog een game gecarried met tankace. Ik had 6 kills en hij 2, waren nog maar met z'n 2'en over tegen 8 mensen. We waren op Ensk en het was Encounter. Wij gingen maar in de cap staan op druk te zetten. Uiteindelijk mooi gewonenen met 4k damage en alsnog maar een first class. Volgensmij ligt de ace echt hoog op de amx ac 48.

EDIT:

Dit zijn ook altijd leuke platoons. Was van een aantal dagen terug. Match was over in 3 minuten.

[afbeelding]
Na 4k battles over de 1000 WN8 is netjes, goed bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi om te zien die stijgende lijnen :)
Bij mij is het helaas anders 8)7 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Dankje p0st! Voor me gevoel heb ik zelf ook wel wat te bieden in me team. Alleen me survivalrate is nogal laag, komt denk ik doordat ik de eerste 1000 battles volgensmij best veel dood ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 10:47
ben dit weekend zo koppig geweest om toch nog te spelen terwijl ik ziek was. Dat zie je gelijk terug in mijn ratings :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 17-09 13:59
perpixel schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:18:
ben dit weekend zo koppig geweest om toch nog te spelen terwijl ik ziek was. Dat zie je gelijk terug in mijn ratings :(
En in je average damage op de Tiger? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
DanielWW2 schreef op zondag 27 april 2014 @ 15:48:
[...]

T34 kreeg dan ook meteen een v-stab en een gld. ;)
Overigens is het daar niet zo erg. Kom maar eens door die koepel heen als ik hull down sta. >:)
Ieder zijn meug natuurlijk maar als je de KV-1S nog te pruimen vind snap ik niet dat je de (mijn inziens) nog betere tanks in de lijn overslaat.. Zelf verkies ik elk moment de IS3 boven de T34.
DanielWW2 schreef op maandag 28 april 2014 @ 00:25:
[...]

Ik heb hem gekocht. Nu nog wat credits voor de crew naar 75% maar dat komt morgen. Ik denk dat ik de koepel en 122mm ook ga doen. De 100mm unlock ik gewoon omdat ik ook verder de Soviet mediumlijn op ga. Verder heb ik nu z'n 10.000 free xp dus die koepel is er zo. Scheelt weer stock grind.
Sowieso voor de 122mm gaan, lange RoF, lange aimtime en lage accuracy maar je kunt overal wel goed doorheen komen en voor de paar tier 9's of 10's pak je even een goldshell erbij. De grind op die tank (en de IS2) vond ik echt geweldig en ik heb ook totaal geen spijt dat ik die lijn zo laat pas ben begonnen (zitten beide + de T-43 in mijn top 5 beste tanks).
Snipen kan overigens wel, net als met de E100 je moet alleen je verwachting bijstellen ten opzichte van accurate guns en tevens de shell travel enigszins weten (zodat je juist kunt mikken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
psychoclown schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:51:
Sowieso voor de 122mm gaan, lange RoF, lange aimtime en lage accuracy maar je kunt overal wel goed doorheen komen en voor de paar tier 9's of 10's pak je even een goldshell erbij. De grind op die tank (en de IS2) vond ik echt geweldig en ik heb ook totaal geen spijt dat ik die lijn zo laat pas ben begonnen (zitten beide + de T-43 in mijn top 5 beste tanks).
Snipen kan overigens wel, net als met de E100 je moet alleen je verwachting bijstellen ten opzichte van accurate guns en tevens de shell travel enigszins weten (zodat je juist kunt mikken).
Nou ik speel voorlopig de IS weer even met de 100mm. Die KV1S gun (de 1e 122mm) werkt er totaal niet op voor mij. Echt geen idee waar het aan ligt. Crew is nog redelijk vers, wellicht is dat een oorzaak. Wellicht dat ik weer terug switch naar 122mm als ik de 2e gun heb unlocked die een iets betere RoF heeft, maar dat zien we dan wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Iemand nog tips voor spelen van de comet?

IK probeer em al als terughoudende flanker te spelen.

In het begin van het potje doe ik rustig aan en snipe een beetje, vervolgens ga ik de flank opties opzoeken en/of arty vermoorden.

Echter doe het naar mijn zin niet goed genoeg.

Of zeggen we gewoon, schiet 100% gold en hopen dat je snel voorbij het ding bent? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:29
stok gun van de centurion was volgens mij de top gun van de comet.. dus je bent er niet direct vanaf wanneer je de centurion hebt..speel het als een supporter.. en gewoon volhouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op maandag 28 april 2014 @ 11:51:
[...]

Ieder zijn meug natuurlijk maar als je de KV-1S nog te pruimen vind snap ik niet dat je de (mijn inziens) nog betere tanks in de lijn overslaat.. Zelf verkies ik elk moment de IS3 boven de T34.

[...]

Ik heb de 122mm al op de IS gemonteerd. Je kan het altijd proberen. Ik voel me nu wel weer arm. Had ik net 1.5 miljoen credits and it is gone. :P
Oh en net de 1400 wn8 gepasseerd. Yay, Ik word langzaam echt goed. *O*
http://www.noobmeter.com/player/eu/Danielww2/510311434/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

dynosu schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:53:
Iemand nog tips voor spelen van de comet?

IK probeer em al als terughoudende flanker te spelen.

In het begin van het potje doe ik rustig aan en snipe een beetje, vervolgens ga ik de flank opties opzoeken en/of arty vermoorden.

Echter doe het naar mijn zin niet goed genoeg.

Of zeggen we gewoon, schiet 100% gold en hopen dat je snel voorbij het ding bent? :)
I hate to say it,
Maar kijk eens naar de video's van QB.

De comet is zijn favoriete tank dus hij moet vast wel een paar goede replays hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

snowD schreef op maandag 28 april 2014 @ 12:56:
stok gun van de centurion was volgens mij de top gun van de comet.. dus je bent er niet direct vanaf wanneer je de centurion hebt..speel het als een supporter.. en gewoon volhouden ;)
Heb de britse heavy line al gedaan, bijna al die guns al researched. Das het issue dus niet :)
Fordox schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:08:
[...]

I hate to say it,
Maar kijk eens naar de video's van QB.

De comet is zijn favoriete tank dus hij moet vast wel een paar goede replays hebben.
Grrrr, vind QB een kwal en nogal irri om naar te luisteren. Zal vanavond weleens kijken ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11-09 13:40
dynosu schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:18:
[...]

Heb de britse heavy line al gedaan, bijna al die guns al researched. Das het issue dus niet :)

[...]

Grrrr, vind QB een kwal en nogal irri om naar te luisteren. Zal vanavond weleens kijken ...
Dan hebben we nog Zeronez waar je naar kan kijken;p

De mantlet kan redelijk wat bouncen. Hij heeft goede gun depression en is redelijk accuraat.
Probeer goed gebruik te maken van de terrein en schiet op de tanks wanneer ze hun gun niet naar je gericht hebben. Tank is snel genoeg om te circlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

dynosu schreef op maandag 28 april 2014 @ 13:18:
Dat wist ik, daarom ook de "I hate to say it" notitie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Volgens mij heb ik hetzelfde probleem met mijn IS als Mr_Size. Gewoon een totaalverbod om iets te raken boven de 50m met de 122mm. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

DanielWW2 schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:07:
Volgens mij heb ik hetzelfde probleem met mijn IS als Mr_Size. Gewoon een totaalverbod om iets te raken boven de 50m met de 122mm. :X
Heb je gun elevation genoeg om boven de 50m te schieten dan :+ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skoozie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:02

skoozie

SCSI

p0st schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:12:
[...]

IS: Elevation Arc: -5°/+22° dat zou dus vanaf +/- 250 meter zijn?

[ Voor 8% gewijzigd door skoozie op 28-04-2014 14:23 ]

Diablo 3 | pc | Z.O.Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

p0st schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:12:
[...]

Wijsneus. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
skoozie schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:22:
[...]

IS: Elevation Arc: -5°/+22° dat zou dus vanaf +/- 250 meter zijn?
Waaaw, dat is minder dan de -6 die alle Duitse tanks hebben!

Oh wacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
DanielWW2 schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:07:
Tja, het blijft een vreemd fenomeen. Probeer gewoon die 100mm een tijdje, ik denk dat die jou beter bevalt. Die komt meer in de buurt van de precisie van de Duitse guns namelijk, je zal er minder gekke missers mee hebben in ieder geval. En als je een keer mist dan geeft het niet, want je bent in ~8 sec weer herladen, ipv ~12 sec met die KV-1S gun.
User schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:31:
Waaaw, dat is minder dan de -6 die alle Duitse tanks hebben!
Kom op User, dit grapje blijft niet eeuwig leuk. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Mr_Size schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:43:
[...]

Kom op User, dit grapje blijft niet eeuwig leuk. :O
Dat was de eerste keer dat ik um gebruikte... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
User schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:47:
Dat was de eerste keer dat ik um gebruikte... -O-
mjah, wellicht in deze vorm ja :+ Maar je snapt heus wel wat ik bedoel, boefje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren eindelijk weer fatsoenlijk gespeeld... Meer als een maand lang ver onder niveau :S

http://www.noobmeter.com/..._00017315_20140428_062905

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Mr_Size schreef op maandag 28 april 2014 @ 14:43:
[...]

Tja, het blijft een vreemd fenomeen. Probeer gewoon die 100mm een tijdje, ik denk dat die jou beter bevalt. Die komt meer in de buurt van de precisie van de Duitse guns namelijk, je zal er minder gekke missers mee hebben in ieder geval. En als je een keer mist dan geeft het niet, want je bent in ~8 sec weer herladen, ipv ~12 sec met die KV-1S gun.
Ik denk dat ik dat ook ga doen. Je moet echt point blank zijn voor een hit. Dan doet het ook echt pijn maar als je de helft mist dat heb je echt een klotegame.

Oh en dit is denk ik een van de meest geniale Jingles video's ooit. Je snapt het na z'n anderhalve minuut wel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:00
SurfBoy schreef op maandag 28 april 2014 @ 10:30:

Dit was mijn ace op de amx ac 48...
http://wotreplays.eu/site...arque1980-amx_ac_mle_1948

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Heb voor me gevoel ook welleens zulke games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Dit is wel zuur. Nog nooit zo hoge dmg gedaan in een match, verliezen we :')

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/sYi4jtz4tv69PNoQTytuJeri/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr_Size schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:18:
Dit is wel zuur. Nog nooit zo hoge dmg gedaan in een match, verliezen we :')

[afbeelding]
Goeie pot. maar dat team van je... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 20:55:
Goeie pot. maar dat team van je... 8)7
Tja, was niet het enige team vanavond dat zo faalde. Op een gegeven moment had ik 2 van de 13 potjes gewonnen (15%!), wel een WN8 van rond de 3K steeds. Heb gespeeld met de gedachte om te stoppen, maar ben blij dat ik door ben gegaan. Uiteindelijk de WR weten op te krikken naar 52% en geëindigd met een WN8 van 3081. Typisch geval van de aanhouder wint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derby
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hier nog een aanhouder. Ik zit op 33% WR en dat de laatste 3 dagen. Vandaag 13 uit 39. met een WN8 van 741.

If liberty means anything at all it means the right to tell people what they do not want to hear - Eric Arthur Blair

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

En ik gaf het gewoon op na de zoveelste mis, mis, mis game. Echt mijn tanks waren niet lief vandaag en de matchmaker stond op verkrachting. Zelfs glorious T-34-85 was niet altijd lief. Wel een game waar ik meteen even iedereen doodstompte en een top gun binnen haalden maar dat was het. Resultaat was meh, kan beter, kan ook veel slechter. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Bij mij ging het voortreffelijk op tier 9 en 10.
Helaas dat de CW een draw was maar in publics 90+% binnen getikt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

ging op zich niet slecht met de comet. Maar ik zal blij zijn als ik bij de Centurion ben. Nog 75k te gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
ik vond de comet 10x leuker dan de centurion. De 7/1 daarintegen is wel weer erg leuk :) of moet ik zeggen "comfortabel". Typisch zo'n tank die niks goed kan, maar alles redelijk en daarom lekker ontspannen weg speelt.

[ Voor 42% gewijzigd door perpixel op 29-04-2014 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
Overigens voor wie gisteren mijn livestream niet gezien heeft, moeite waard want ik speelde weer eens op niveau. Er was een potje in de M48 Patton dat ik op een IS7 mikte omdat hij mogelijk de eerste bedreiging zou gaan worden. Hij komt inderdaad en laat zijn zijkant zien, poef dood. Begint hij te flippen want ik zou nooit door 250mm spaced armor kunnen komen en ik dus een goldnoob was. Laten weten dat ik weet waar ik moet schieten en 268mm pen met AP heb. Dat vond hij belachelijk want dat was meer dan hij had. Zijn stelling was echter onderuit gehaald dus na een halve-hele minuut.. dat ik maar teamplay moet laten zien zoals zijn team wel deed.. right daarom hadden wij gewonnen zeker. Hilarisch want ik kwam niet meer bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Had ook keertje iemand met een 110 tegen over me kv-2, natuurlijk volgeladen met HE. Ik ging maar peek-a-boeën. Uiteindelijk had ik hem neer, na iets van 5 schoten. Hij ragede omdat hij vond dat ik hax gebruikte. Ik "snipte" hem over 300 meter, noemde hij hax. Daarna ook nog t28 prot over 500 meter gesniped. Hoe hoger het getal, des te beter de accuracy bij russische tanks. Later kwam ik er achter dat ik ze ammorack, tracks, gunner, driver en nog wat dingen kapot/dood had geschoten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

psychoclown schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:40:
Overigens voor wie gisteren mijn livestream niet gezien heeft, moeite waard want ik speelde weer eens op niveau. Er was een potje in de M48 Patton dat ik op een IS7 mikte omdat hij mogelijk de eerste bedreiging zou gaan worden. Hij komt inderdaad en laat zijn zijkant zien, poef dood. Begint hij te flippen want ik zou nooit door 250mm spaced armor kunnen komen en ik dus een goldnoob was. Laten weten dat ik weet waar ik moet schieten en 268mm pen met AP heb. Dat vond hij belachelijk want dat was meer dan hij had. Zijn stelling was echter onderuit gehaald dus na een halve-hele minuut.. dat ik maar teamplay moet laten zien zoals zijn team wel deed.. right daarom hadden wij gewonnen zeker. Hilarisch want ik kwam niet meer bij :D
Nee dan kijk ik weer niet. Uploaden die game jij. :P (I love the rage, it makes you stronger) :+
SurfBoy schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 08:56:
Had ook keertje iemand met een 110 tegen over me kv-2, natuurlijk volgeladen met HE. Ik ging maar peek-a-boeën. Uiteindelijk had ik hem neer, na iets van 5 schoten. Hij ragede omdat hij vond dat ik hax gebruikte. Ik "snipte" hem over 300 meter, noemde hij hax. Daarna ook nog t28 prot over 500 meter gesniped. Hoe hoger het getal, des te beter de accuracy bij russische tanks. Later kwam ik er achter dat ik ze ammorack, tracks, gunner, driver en nog wat dingen kapot/dood had geschoten.....
Nu snap je hem. Alleen wel irritant dat deze logica niet lijkt te kloppen bij de IS. :/
Overgens is die IS ook echt belachelijk random. De ene game bounce je werkelijk alles, de volgende bounce je echt niks. Ik ben er ook nog niet helemaal uit hoe te angelen wat ook niet helpt maar dat komt nog wel hoop ik. oh en ja, ik begrijp dat een te grote angle niet zo werkt voor de IS en dat angelen meestal niet gaat werken bij de tanks na de IS. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
Is got channel weer met wachtwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Is een bug in een addon volgens mij.
Maar helaas is het weer gebeurt ja, de persoon in kwestie gaf aan er geen wachtwoord op te zetten.

Ik vermoed de permanent channels mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:29
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8GLQicX.jpg doe ik nu iets fout ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Nee, je team faalt

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perpixel
Ik mis een beetje wat er speciaal is aan de screenshot je hebt een goede battle gehad maar verloren? die andere 2 spelers boven je ook. Het ziet er ook niet uit alsof je totaal overlopen bent. Eigenlijk ziet het eruit alsof het wel een spannende battle is geweest waar hun team wat beter heeft samengewerkt.

Als ik elke goede pot die ik speelde ook zou winnen man-o-man wat zou ik dan een winrate hebben :D of nog beter... als ik elke pot waar ik fatsoenlijk presteerde, maar toch verloor hier zou posten zouden jullie knetter gek worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Ja, je speelt arty.

#REMOVE_ARTY_FROM_GAME

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Als een arty in de top 3 staat dan faalt je team gewoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
/Flauw Je speelt arty

Als die T-54 tenminste een crap potje van 1.5k damage had gehad was de uitkomst waarschijnlijk wel anders geweest. Geen idee wat the T-54 heeft gedaan, dus ik ga hem nergens van beschuldigen, maar hij heeft in ieder geval vrij weinig bijdrage geleverd aan het team als top tier zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 23:06

Vae Victus

Awesome God

User schreef op dinsdag 29 april 2014 @ 11:54:
[...]
Ja, je speelt arty.

#REMOVE_ARTY_FROM_GAME

:+
Laatst ace gehaald in m'n T92, 7k damage. You like?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Pagina: 1 ... 11 ... 32 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)