Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Van 10 ms ping naar 100-500 ms ping gegaan... Met die crashes kon ik nog 'normaal' spelen, dit is niet meer te doen.DanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:55:
Nou die hotfix is ook leuk. Ben nu van 40 naar 25 fps gegaan.
Waarom is dat om te huilen? Toch mooi dat je 3 potjes zoveel dmg heb kunnen doen?Frozen schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:40:
Gister 3 potjes met de t32 gedaan met allemaal meer dan 3300 dmg. Bij alle niet eens een ace tanker... het is gewoon om te huilen.
Ace tanker is afhankelijk van heel veel factoren. Natuurlijk is veel dmg doen belangrijk, maar ook dmg assisting en de manier waarop je dmg doet is belangrijk. Sta je bijv. van 400m afstand te snipen dan verdien je minder xp dan als je van 100m dmg doet. Ook krijg je meer xp voor het damagen van hogere tier targets dan voor gelijke of lagere tiers. Een ace krijg je dus niet zomaar, er komt meestal ook een dosis geluk bij kijken.
http://replays.quickybaby.com/result.php?id=5100
>> Nieuw! - Twitch << & >> YT Channel
Is dit de algemene tendens of heb ik gewoon pech gehad?
Dat wordt een beetje lastig... Enige die in de buurt woont, voor zover ik weet, zijn amayii en bal130.. Maar beiden gebruiken mods. Er zijn nog wat gasten van venom maar die wonen ergens rond of in Kerkrade.yrosma schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:25:
[...]
Beetje laat maar loop wat achter met lezen de laatste tijd.
Heb je al eens geprobeert om op iemand anders zijn pc te spelen die dat probleem niet heeft. Als hij het niet heeft maar jij daar wel dan lijkt het meer iets account gebonden te zijn dan jou systeem. Dan kun je er zelf waarschijnlijk niks mee maar misschien dat WG dan kan uithelpen?
Anders probeer ik eens met een 2e account. Straks eens even kijken, lach me kapot als dit account gerelateerd zou zijn. Maar denk het niet.
Als je op de "normale" tijden speelt zit je meestal redelijk snel in een battle maar hoe later het wordt hoe minder spelers. Ik ben nog geen echte fan van HB omdat je tanks op een heel andere manier moet spelen vanwege de configuratie en ammo loadout.Boudewijn schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:27:
Zijn die history battles nu eigenlijk wat? Heb al 2x in de queue gestaan met 3 spelers ofzo en na 5 mins maar weer gestopt omdat niemand joint.
Ik heb enkel de Hellcat dus ik kan maar één van de (3) battles spelen en daar zijn er veelal aardig wat lui (relatief gezien). De eerste keer stond ik zo'n 2 minuten in de queue en de tweede keer had ik iets meer geluk met onder de minuut. Het type battle zou dus nog wel eens bepalend kunnen zijn in de hoeveelheid mensen in de queueBoudewijn schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:27:
Zijn die history battles nu eigenlijk wat? Heb al 2x in de queue gestaan met 3 spelers ofzo en na 5 mins maar weer gestopt omdat niemand joint.
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dat is inderdaad einde game. 25fps kan nog het maar is gewoon kote, lagspikes naar 500ms is gewoon onspeelbaar.poderosoo schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:59:
[...]
Van 10 ms ping naar 100-500 ms ping gegaan... Met die crashes kon ik nog 'normaal' spelen, dit is niet meer te doen.

Even kijken. Je bedoelt dat als je de VK3601 H unlocked dat je dan ook de HL 150 unlocked? Dat klopt ja. Een van de weinige goede kanten van de Duitse lijn is dat je veel modules deelt. De FuG 9 radio is zeer zeker fijn hoewel bij T8 tanks je toch wat begint te missen omdat elke techtree daar een betere radio krijgt behalve de Duitse tanks. Dan is het delen van de 7.5cm KwK 42 op alle T6 tanks en de HL 230 motoren op veel tanks ook erg fijn. De koepel krijg je alleen niet omdat koepels altijd per tank zijn.Istrilyin schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:00:
Ik ben bijna via de Pz4G bij de VK3601. En als ik het goed zie krijg ik dan voor de VK3001 (nog stock) gratiesh de turret en de top engine! Niet verkeerd lijkt me.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Verwijderd
Naar mijn persoonlijke mening mag er wat balancing plaatsvinden want 4 Tiger II's tegen wat shermans gaat m niet worden en ook een volledig team ISsen tegen wat duitse td's ook niet.
Ik kan het me eigenlijk ook niet voorstellen. Maar gezien je toch eigenlijk comleet schoon begonnen (volgens mij nog net geen schone windows installatie gedaan) lijkt het me gewoon handig om het ook gewoon uit te sluiten dat het account gebonden is.wsLy schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:29:
[...]
Dat wordt een beetje lastig... Enige die in de buurt woont, voor zover ik weet, zijn amayii en bal130.. Maar beiden gebruiken mods. Er zijn nog wat gasten van venom maar die wonen ergens rond of in Kerkrade.
Anders probeer ik eens met een 2e account. Straks eens even kijken, lach me kapot als dit account gerelateerd zou zijn. Maar denk het niet.
2de account zou het volgens mij ook al moeten aantonen. Heb je het bij alle tanks?
Anders een keer WoT installeren bij je vriendin/vrouw ouders/familie pc/laptop gewoon om het te checken. Daarna er gelijk weer vanaf.
Vind het maar een vreemd iets.
Verwijderd
Nog nooit gedaan... Leuk idee, maar op een of andere manier lijkt het me nutteloos.psychoclown schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:40:
[...]
Ik heb enkel de Hellcat dus ik kan maar één van de (3) battles spelen en daar zijn er veelal aardig wat lui (relatief gezien). De eerste keer stond ik zo'n 2 minuten in de queue en de tweede keer had ik iets meer geluk met onder de minuut. Het type battle zou dus nog wel eens bepalend kunnen zijn in de hoeveelheid mensen in de queue
Krijg je er eigenlijk wel XP voor?
User, wanneer is het nog eens Crew retrain discount?
Hetzelfde principe als Team Battles, aparte stats en wel exp uitkeer. Je betaald een bepaalde hoeveelheid credits voor de ammo en krijgt het deel terug wat je niet gebruikt hebt. Het is wel grappig maar ik heb nooit zoveel zin om mijn Hellat te spelen dus voor mij heeft het niet bijzonder veel nutVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:17:
[...]
Nog nooit gedaan... Leuk idee, maar op een of andere manier lijkt het me nutteloos.
Krijg je er eigenlijk wel XP voor?
Scheisse! Nou ja die radios t/m FuG12 had ik wel van de arty en td lijn... Okay gratis motortje dan alleen.DanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:47:
Even kijken. Je bedoelt dat als je de VK3601 H unlocked dat je dan ook de HL 150 unlocked? Dat klopt ja. Een van de weinige goede kanten van de Duitse lijn is dat je veel modules deelt. De FuG 9 radio is zeer zeker fijn hoewel bij T8 tanks je toch wat begint te missen omdat elke techtree daar een betere radio krijgt behalve de Duitse tanks. Dan is het delen van de 7.5cm KwK 42 op alle T6 tanks en de HL 230 motoren op veel tanks ook erg fijn. De koepel krijg je alleen niet omdat koepels altijd per tank zijn.

Ik krijg wel sterk het idee dat de Duitse tiers 5 en 6 een soort dalletje vormen tussen de vaak betere tier 4 en 7 modellen.
[ Voor 7% gewijzigd door Istrilyin op 25-04-2014 13:34 . Reden: extra opmerking ]
Ik wel hoor, mooi credits scoren met alles behalve arty. Moet te doen zijnVerwijderd schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 10:32:
[...]
Killstealing arty FTW...
Denk dat ik ook niet veel ga spelen, erg onaantrekkelijk.

Oei, lekkerDanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 11:55:
Nou die hotfix is ook leuk. Ben nu van 40 naar 25 fps gegaan.
'Heeeuj Dynosu'Frunz schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 08:56:
[...]
Daar heb ik je gister met Inraged en Spaniard in rond zien crossen, totdat je crashde, platoon draaide verder goed
.
Maandmissie ook binnen, al was het frustrerend met m'n Pz.38nA, soms briljante games, maar erg team afhankelijk als T4 scout.
'An ally Dynosu (Cromwell) crashed'
'An ally Dynosu (Cromwell) was lost in battle'
'Doeg!'
Net onderstaande besteld zodat ik niet meer hoef te typen in chat

Mods is het probleem toch niet ? ff de goede dir hernoemen en je speelt zonder mods. Na de test weer terugzetten en alles is weer normaal.wsLy schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:29:
[...]
Dat wordt een beetje lastig... Enige die in de buurt woont, voor zover ik weet, zijn amayii en bal130.. Maar beiden gebruiken mods. Er zijn nog wat gasten van venom maar die wonen ergens rond of in Kerkrade.
[removed]
Ziet er netjes uit, toch weer anders dan dat iemand tegen je typt...dan heb ik de neiging om terug te typenInrage schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:49:
[...]
'Heeeuj Dynosu'
'Doeg!'
Net onderstaande besteld zodat ik niet meer hoef te typen in chat(tenzij de vriendin zegt dat ik mijn bek moet houden...)
[afbeelding]
Inderdaad: res_mods renamen naam res_mods_nuffniet bv, vervolgens even een nieuwe res_mods met subfolder 0.9.0 aanmaken en je speelt zonder mods.redwing schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:52:
[...]
Mods is het probleem toch niet ? ff de goede dir hernoemen en je speelt zonder mods. Na de test weer terugzetten en alles is weer normaal.
Op deze manier voeg ik meestal ook nieuwe mods toe:
- kopie maken van res_mods
- mod toevoegen
- werkt iets niet meer -> res_mods deleten en kopie terugzetten.
Hmm, jammer dat we dit (nog) niet in de EU hebben: http://ftr.wot-news.com/2...r-map-making-competition/
[ Voor 9% gewijzigd door Frentik op 25-04-2014 13:59 ]
Oh nice, ik heb zelf de G4ME One.Inrage schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:49:
[...]
'Heeeuj Dynosu'
'Doeg!'
Net onderstaande besteld zodat ik niet meer hoef te typen in chat(tenzij de vriendin zegt dat ik mijn bek moet houden...)
[afbeelding]
De VK3001(H) krijgt ook de VK3601(H) turret en zelfs de Konisch gun. Heerlijke gun op tier VDanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 12:47:
[...]
Dat is inderdaad einde game. 25fps kan nog het maar is gewoon kote, lagspikes naar 500ms is gewoon onspeelbaar.![]()
[...]
Even kijken. Je bedoelt dat als je de VK3601 H unlocked dat je dan ook de HL 150 unlocked? Dat klopt ja. Een van de weinige goede kanten van de Duitse lijn is dat je veel modules deelt. De FuG 9 radio is zeer zeker fijn hoewel bij T8 tanks je toch wat begint te missen omdat elke techtree daar een betere radio krijgt behalve de Duitse tanks. Dan is het delen van de 7.5cm KwK 42 op alle T6 tanks en de HL 230 motoren op veel tanks ook erg fijn. De koepel krijg je alleen niet omdat koepels altijd per tank zijn.
DW2 kan trouwen ook de VK3001(H) turret unlocken.
[ Voor 3% gewijzigd door M411007 op 25-04-2014 14:08 ]
Als je ff terug had gelezen dan had je gezien dat hij alles schoon heeft geïnstalleerd en het dus ook zonder mods heeft geprobeerd. Loste helaas zijn probleem niet op..redwing schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:52:
Mods is het probleem toch niet ? ff de goede dir hernoemen en je speelt zonder mods. Na de test weer terugzetten en alles is weer normaal.
Helaas geen Ace. Had ik die M40/M43 niet perfect frontaal tegengekomen was dat misschien nog wel gelukt

[ Voor 81% gewijzigd door Fid3lity op 25-04-2014 14:32 ]
Screenshot:

Ja die zouden weg moeten zijn, net zoals je FPS en je Pingpostbus2000 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:22:
Update geweest Zouden de crashs nu weg zijn ?
* HaterFrame gaat het vanaaf pas testen maar heb het vermoeden dat ik er niet vrolijk van word

[ Voor 32% gewijzigd door HaterFrame op 25-04-2014 14:30 ]
I am the great Cornholio!
De Duitse T4's zijn ook vrij slecht hoor. Eigenlijk is alleen de Hetzer wel leuk.Istrilyin schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 13:33:
[...]
Scheisse! Nou ja die radios t/m FuG12 had ik wel van de arty en td lijn... Okay gratis motortje dan alleen.
Ik krijg wel sterk het idee dat de Duitse tiers 5 en 6 een soort dalletje vormen tussen de vaak betere tier 4 en 7 modellen.
T5 ligt aan de tank, de Pz IV zuigt gewoon terwijl de Stug III wel leuk is. T6 verschild per tank. De VK 3002M is de beste medium en daar kan je wat mee. De VK 3001DB wil ik echt nog eens proberen want die lijkt mij ook wel leuk. De VK 3601 H heeft wel wat pantser maar ik wordt niet erg enthousiast van de kanonnen. Je hebt gewoon geen heavy kanon omdat de 8.8cm KwK 36 zo hard zuigt. Dan is er de VK 3001 P welke je gewoon verdrietig kan maken. Ben ik weer achter omdat ik die gisteren terugkocht om de Tiger P te unlocken. Dan was ik ook nog eens dom genoeg om een paar potjes met de 8.8cm te spelen. Echt hoe kan dat ding toch bouncen van zo ongeveer alles.
De Tiger I is een gigantische module damage machine zonder functioneel pantser en heeft daarom 1500hp en een monster van een kanon voor T7. Dan vanaf T8 krijg je bij de heavies pantser en schiet iedereen op de lower glacis en vlieg je in de fik. Panther II is alleen wel leuk omdat je geen pantser hebt schiet niemand op weakspots en heb je veel minder module damage.
Het is nog steeds een andere koepel. Wargaming wil dat de grinds verschrikkelijk zijn zodat ze geld verdienden met gold for free XP.M411007 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:04:
De VK3001(H) krijgt ook de VK3601(H) turret en zelfs de Konisch gun. Heerlijke gun op tier V
DW2 kan trouwen ook de VK3001(H) turret unlocken.
Nu ga ik toch ff ingrijpen (voordat User het doetDanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:31:
[...]
De Duitse T4's zijn ook vrij slecht hoor. Eigenlijk is alleen de Hetzer wel leuk.![]()
T5 ligt aan de tank, de Pz IV zuigt gewoon terwijl de Stug III wel leuk is. T6 verschild per tank. De VK 3002M is de beste medium en daar kan je wat mee. De VK 3001DB wil ik echt nog eens proberen want die lijkt mij ook wel leuk. De VK 3601 H heeft wel wat pantser maar ik wordt niet erg enthousiast van de kanonnen. Je hebt gewoon geen heavy kanon omdat de 8.8cm KwK 36 zo hard zuigt. Dan is er de VK 3001 P welke je gewoon verdrietig kan maken. Ben ik weer achter omdat ik die gisteren terugkocht om de Tiger P te unlocken. Dan was ik ook nog eens dom genoeg om een paar potjes met de 8.8cm te spelen. Echt hoe kan dat ding toch bouncen van zo ongeveer alles.
De Tiger I is een gigantische module damage machine zonder functioneel pantser en heeft daarom 1500hp en een monster van een kanon voor T7. Dan vanaf T8 krijg je bij de heavies pantser en schiet iedereen op de lower glacis en vlieg je in de fik. Panther II is alleen wel leuk omdat je geen pantser hebt schiet niemand op weakspots en heb je veel minder module damage.
Heb je de DW2 (T4 heavy) gespeeld? Kan maximaal tegen T5 komen, hoe chill is dat? Daarnaast heeft het ding vrij goede armor, beetje anglen en/of sidescrapen en je bent baas. Ook heeft het ding een vrij goede gun met goede APCR pen. Voelt bijna als een Matilda met als voordeel dat je dus geen T6 kan tegen komen.
Dan zijn opvolger: de VK 3001H. Deze heeft wat minder armor, maar een nog betere gun: de Könisch 7,5/5,5 cm Waffe 0725 met een zieke 221 apcr penetration op T5!!!! En ook de AP pen van deze gun is een dikke 157. Kortom: je bounced bijna nooit.
Wat de VK 3002M betreft zijn we het eens: heerlijke tank met een uitstekende viewrange en een prima gun, de 7,5 cm KwK 42 L/70.
De VK3601H heb ik nog gespeeld toen hij als medium werd geclasseerd (en ik zelf nog vrij n00b was
Dan de Tiger I: zo vaak krijg ik geen module damage, valt reuze mee. Als jij dat wel krijgt dan sta je verkeerd. Gewoon zorgen dat je niet in de absolute frontlinie staat en snipen maar! Als toptier kan je wel wat meer brawlen, maar nog steeds met mate. Maar de gun van de Tiger I maakt het gebrek aan armor meer dan goed, dat is gewoon de beste gun op die tier.
Samenvattend: ik vind de Duitsers heerlijk om te spelen, omdat ze bijna allemaal uitstekende guns hebben. En dat vind ik de belangrijkste feature van een tank: hoe goed en betrouwbaar is de gun? Wat dat betreft zit je bij de Duitsers erg goed, dus stop met zeuren over module damage, ammoracks en fires en start dealing dmg!!
Weet je welke tank pas snel vlam vat? De Obj 140! Met dat ding ben ik al zeker 25% van mijn potjes in brand gestoken, niet normaal meer. Dat percentage ligt bij de Duitse tanks echt beduidend lager, gevoelsmatig in ~5% van de potjes.
Daar kan ik me eigenlijk totaal niet in vinden.Mr_Size schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:55:
[...]
Weet je welke tank pas snel vlam vat? De Obj 140! Met dat ding ben ik al zeker 25% van mijn potjes in brand gestoken, niet normaal meer. Dat percentage ligt bij de Duitse tanks echt beduidend lager, gevoelsmatig in ~5% van de potjes.
Gebeurt me namelijk helemaal niet vaak.
Ik heb Size al zo vaak zien branden in zijn 140, dat is echt gewoon engpsychoclown schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:09:
[...]
Daar kan ik me eigenlijk totaal niet in vinden.
Gebeurt me namelijk helemaal niet vaak.

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Die mening deel ik toch ook. Lekker trollen in de Pz Ic of de E-25. Ook de Marder 38T en de Pz Sfl IVc vind ik heerlijk om te spelen. Ik kan al niet wachten tot ik met de Nashorn kan spelen. Laat staan de Borsig.Mr_Size schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:55:
[...]
Samenvattend: ik vind de Duitsers heerlijk om te spelen, omdat ze bijna allemaal uitstekende guns hebben. En dat vind ik de belangrijkste feature van een tank: hoe goed en betrouwbaar is de gun? Wat dat betreft zit je bij de Duitsers erg goed, dus stop met zeuren over module damage, ammoracks en fires en start dealing dmg!!
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, de DW2 is gewoon echt een crap tank. Rete traag en die armour stelt echt niks voor. Krijgt de classificatie heavy maar de armour is er niet naar. T2 TD's slopen je waar je bij staat.Mr_Size schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:55:
[...]
Nu ga ik toch ff ingrijpen (voordat User het doet)
Heb je de DW2 (T4 heavy) gespeeld? Kan maximaal tegen T5 komen, hoe chill is dat? Daarnaast heeft het ding vrij goede armor, beetje anglen en/of sidescrapen en je bent baas. Ook heeft het ding een vrij goede gun met goede APCR pen. Voelt bijna als een Matilda met als voordeel dat je dus geen T6 kan tegen komen.
Dan zijn opvolger: de VK 3001H. Deze heeft wat minder armor, maar een nog betere gun: de Könisch 7,5/5,5 cm Waffe 0725 met een zieke 221 apcr penetration op T5!!!! En ook de AP pen van deze gun is een dikke 157. Kortom: je bounced bijna nooit.
Wat de VK 3002M betreft zijn we het eens: heerlijke tank met een uitstekende viewrange en een prima gun, de 7,5 cm KwK 42 L/70.
De VK3601H heb ik nog gespeeld toen hij als medium werd geclasseerd (en ik zelf nog vrij n00b was). Maar ook toen al had je met die Könisch gun echt gewoon een lekkere tank.
Dan de Tiger I: zo vaak krijg ik geen module damage, valt reuze mee. Als jij dat wel krijgt dan sta je verkeerd. Gewoon zorgen dat je niet in de absolute frontlinie staat en snipen maar! Als toptier kan je wel wat meer brawlen, maar nog steeds met mate. Maar de gun van de Tiger I maakt het gebrek aan armor meer dan goed, dat is gewoon de beste gun op die tier.
De opvolgers daarentegen zijn inderaad wel brilliant, niet al te snel maar ik kan er prima mee uit de voeten, ben nu bij de VK 30.01H, 27 battles 78% winrate
De rest kan ik nog niet veel over zeggen, ben langzaam opweg naar de E50
I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis
Don't be thereDanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:31:
[...]
Dan vanaf T8 krijg je bij de heavies pantser en schiet iedereen op de lower glacis en vlieg je in de fik.
Don't be seen
Don't be acquired
Don't be hit
Don't be penetrated
Als je in de fik geschoten wordt, heb je daarvoor al wat dingen niet goed egedaan.
T2 TD's? Really? Wellicht als je totaal niet angled en zij met premium ammo schieten, maar anglen doet echt wonderen op deze tank. Ik heb er 15 potjes, bulderend van het lachen vanwege de easy mode, mee gespeeld en er 80% WR op gehaaldVae Victus schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:16:
Ik ben het gedeeltelijk met je eens, de DW2 is gewoon echt een crap tank. Rete traag en die armour stelt echt niks voor. Krijgt de classificatie heavy maar de armour is er niet naar. T2 TD's slopen je waar je bij staat.
De opvolgers daarentegen zijn inderaad wel brilliant, niet al te snel maar ik kan er prima mee uit de voeten, ben nu bij de VK 30.01H, 27 battles 78% winrateNu al ongeveer 4x een Ace badge gehaald.
De rest kan ik nog niet veel over zeggen, ben langzaam opweg naar de E50
De VK 3001H heb ik ook 15 potjes mee gespeeld met een 73% WR. Ik had hem meteen full ops omdat ik alle modules al eens unlocked heb via de VK3601H lijn. Kon dus meteen de Könisch mounten, wat een fun
Maar ik ben dus bezig met dezelfde grind richting de E50M. Die tank wil ik zooooo graag hebben, want die gun lijkt me echt om te
p0st schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:11:
Ik heb Size al zo vaak zien branden in zijn 140, dat is echt gewoon eng

[ Voor 14% gewijzigd door Mr_Size op 25-04-2014 15:36 ]
Heb drie dagen geleden melding gemaakt van het feit dat ik geen password reset kan doen omdat sms-jes niet aankomen, maar nog steeds geen reactie.
Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
By mn broertje duurde datzelfde probleem 6 dagen.TheOmen schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:44:
Iemand enig idee van de doorlooptijd van een support ticket?
Heb drie dagen geleden melding gemaakt van het feit dat ik geen password reset kan doen omdat sms-jes niet aankomen, maar nog steeds geen reactie.
Frozen schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:01:
[...]
By mn broertje duurde datzelfde probleem 6 dagen.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.
Als je ff goed had gelezen had je gezien dat ik het niet over zijn eigen PC hadMr_Size schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:08:
[...]
Als je ff terug had gelezen dan had je gezien dat hij alles schoon heeft geïnstalleerd en het dus ook zonder mods heeft geprobeerd. Loste helaas zijn probleem niet op..
Bij mij duurde het 2 dagen (iets te snel want toen was ik op vakantie en had ik een reopen nodig omdat de code verlopen was, daar was binnen een paar uur een reaktie op.)Frozen schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:01:
[...]
By mn broertje duurde datzelfde probleem 6 dagen.
[ Voor 31% gewijzigd door redwing op 25-04-2014 16:19 ]
[removed]
Tnx! Ben benieuwd!psychoclown schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:15:
Maxterhopelijk heb je er iets aan. De tank begint me zowaar te liggen >3k damage laatste paar potjes dus ik zal binnenkort vast nog wel meer leuke potjes hebben.
[video]
Ik vond die Pta best nog een leuke tank. Maar het feit dat hij full ops moet zijn is écht een must. Tot ervoor is het best een drama. Ik raad em wel zeker niet aan aan nieuwe spelers. Je moet de maps echt wel kennen om deze tank te kunnen spelen.psychoclown schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:15:
Maxterhopelijk heb je er iets aan. De tank begint me zowaar te liggen >3k damage laatste paar potjes dus ik zal binnenkort vast nog wel meer leuke potjes hebben.
[video]
De ace halen op 1280basexp is best laag. De tank is blijkbaar niet echt populair meer. Neemt niet weg dat ik het een potje vond met goede awareness.
Enige wat ik écht miste op die tank was depression. Armor en dpm vond ik niet erg, daar krijg je snelheid en accuracy voor in de plek.
Ik speel eigenlijk nooit meet T5 of T6 dus nope. Kan het wel eens proberen. Dat van de matchmaking van de DW2 had ik overgens gemist. Een T4 die geen OP-1S tegenkomt lijkt mij wel grappig.Mr_Size schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 14:55:
[...]
Nu ga ik toch ff ingrijpen (voordat User het doet)
If only it was its historical 185mm pen.Wat de VK 3002M betreft zijn we het eens: heerlijke tank met een uitstekende viewrange en een prima gun, de 7,5 cm KwK 42 L/70.
Oke, 150mm is wel genoeg voor een T6.
Ik speelde die iets van 10 maanden geleden. Toen was de Könisch net gebuffed. Mijn probleem is dat je moet blijven staan en schieten. Dat wil ik dus niet tegen een OP-1S die gewoon derpt en weg is. Dat is mijn probleem met de VK 3601H. Potentieel leuke tank maar de realiteit is gewoon anders.De VK3601H heb ik nog gespeeld toen hij als medium werd geclasseerd (en ik zelf nog vrij n00b was). Maar ook toen al had je met die Könisch gun echt gewoon een lekkere tank.
Als je eens wist hoe erg mijn RNG is met Duitse tanks was. Ik overdrijf dus niet als ik zeg dat mijn engine zo ongeveer elke game word gesloopt. De fik die er af en toe bij komt is gewoon een extra klap in het gezicht bovenop de damage/destroyed.Dan de Tiger I: zo vaak krijg ik geen module damage, valt reuze mee. Als jij dat wel krijgt dan sta je verkeerd. Gewoon zorgen dat je niet in de absolute frontlinie staat en snipen maar! Als toptier kan je wel wat meer brawlen, maar nog steeds met mate. Maar de gun van de Tiger I maakt het gebrek aan armor meer dan goed, dat is gewoon de beste gun op die tier.

Ik hou van mijn Duitse tanks vanwege de kanonnen maar die engine's. Dat is waarom ik nu ook voor de Britse lijn ga en in midere mate de Soviet mediums. Die werken vergelijkbaar qua precisie ook maar die hebben geen BS engine kapot.

[ Voor 4% gewijzigd door DaniëlWW2 op 25-04-2014 16:54 ]
Verwijderd
Wat mij wel opvalt is dat de T57 heavy de laatste tijd enorm vaak ammoracked word... zo vervelend dat je dan ineens 50sec moet herladen.
If only you knew or realised.DanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 16:42:
Dat is waarom ik nu ook voor de Britse lijn ga en in midere mate de Soviet mediums. Die werken vergelijkbaar qua precisie ook maar die hebben geen BS engine kapot.
Mijn lijstje:
OP:
- WT E-100
- T18
Sterk, maar niet OP:
- KV-1S
- Hellcat
- Borsig
- De meeste autoloaders (de Foch 155 was OP, maar nu niet meer)
TD's vind ik niet zozeer sterk, alswel dat ze te aantrekkelijk zijn om te spelen.
Misschien vallen er meer tanks binnen de definitie, of misschien zijn er andere definities van OP
Vergeet de T82 niet. Heeft op tier 3 bijna evenveel alpha dmg als de KV-1S op tier 6. (410 vs 450). In verhouding is die nog meer OP dan de WT E-100 op z'n tier omdat hij vrijwel alles kan one-shotten wat hij tegenkomt.Ilikebananas schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 17:34:
Ik zie zo af en toe verschillende tanks voorbij komen die als OP bestempeld worden, zoals de KV-1S, hellcat, WT E-100, Borsig en anderen. Van alle tanks vind ik er zelf maar een paar echt OP. Ik vind zelf een tank OP wanneer je hem bijna alleen met hulp van teamgenoten kunt verslaan, zelfs als er een "average" speler in rijdt. Op dit moment zijn er naar mijn idee 2 OP tanks in game, namelijk de WT E-100 en de T18 (op zijn tier), die twee tanks kun je in je eentje bijna niet pakken. Alle overige tanks, zijn misschien sterk, maar hebben niet te verbergen zwaktes waardoor je ze met goed spel gewoon aan kunt.
Mijn lijstje:
OP:
- WT E-100
- T18
Sterk, maar niet OP:
- KV-1S
- Hellcat
- Borsig
- De meeste autoloaders (de Foch 155 was OP, maar nu niet meer)
TD's vind ik niet zozeer sterk, alswel dat ze te aantrekkelijk zijn om te spelen.
Misschien vallen er meer tanks binnen de definitie, of misschien zijn er andere definities van OP?
Na de micro patch een aantal CTD vrije rondes gespeeld.MetaFrame schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 17:57:
Great, MicroPatch geinstalleerd en je raad het al... Meteen in het 2e potje een CTD. Heb ik niet vaak gehad met 9.0 vanille. Daarnaast gaat de FPS een heel stuk omlaag en met name bij het zoomen zit er nu een hapering
Zojuist met een Arty een battle begonnen. Nog voor dat de timer bij 0 is CTD

GG Wargaming.
Oh en ik dacht al dat er iets miste op mijn Pz III...
http://ftr.wot-news.com/2...i-nerf-in-9-0/#more-11050
Ik ga er voorlopig maar uit dat het een bug is.

Bij mij ruim een week, wel gelijk telefoon eraf laten halen..TheOmen schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 15:44:
Iemand enig idee van de doorlooptijd van een support ticket?
Voor mij wel, al hoewel het engine bestand weer aanpassen zoals op FTR wel weer helpt.DanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:38:
Dus de minipatch is een faal? Minder fps en het werkt ook niet.
GG Wargaming.
Al blijft het *anders*, heb gemiddeld 35 a 40 FPS maar het voelt aan als een stuk minder.
The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.
Ik zag het ook net. Ook weer knap dat het gewoon weer word aangezet als het niet werkt.MetaFrame schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 22:03:
[...]
Voor mij wel, al hoewel het engine bestand weer aanpassen zoals op FTR wel weer helpt.
Al blijft het *anders*, heb gemiddeld 35 a 40 FPS maar het voelt aan als een stuk minder.

Oh en hier moest ik toch stiekem een beetje om giechelen.
http://worldoftanks.eu/en/news/85/preliminary-report-no2/Stowage is simple and it was apparent that the aim was to carry as many rounds as possible, no matter how hard it was to actually access them during an engagement, as this quote demonstrates:
“The grenades are packed in wooden boxes of 20 and the detonators in small, airtight tins of 20. A small tin opener is provided but the use of this must be done carefully as there is a risk of setting off the detonators” WHAT!!!
Normaal: De bekende HP bar met daarin een klein vlakje dat de WN8 kleur aangeeft

Als je ALT indrukt: Links de total Winrate, en rechts de WN8 als getal. Ik krijg alleen dat lelijke Tier (IX) icon nog niet weg, dus dat is nu nog een beetje geknutseld door de player name erover heen te plaatsen.

Komt ook in mijn modpack ergens dit weekend
Heb nu deze avond 26 battles gedaan. Geen enkele CTD en m'n framerate is normaal gebleven.DanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 19:38:
Dus de minipatch is een faal? Minder fps en het werkt ook niet.
GG Wargaming.
Oh en ik dacht al dat er iets miste op mijn Pz III...
http://ftr.wot-news.com/2...i-nerf-in-9-0/#more-11050
Ik ga er voorlopig maar uit dat het een bug is.
Oh super! Kijk er alvast naar uit om dit te gebruiken.p0st schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 00:34:
Ik heb vanavond lopen knutselen met de zogenaamde "over target markers", oftewel de HP bar e.d. die je ziet bij allies en enemies. Ik wil 'em graag zo simpel en elegant mogelijk houden, dit is hoever ik inmiddels ben gekomen!
Tsja dat is iets typisch WG las ik ergensDanielWW2 schreef op vrijdag 25 april 2014 @ 23:44:
[...]
Ik zag het ook net. Ook weer knap dat het gewoon weer word aangezet als het niet werkt.
Dan ben je een van de weinigen, al moet ik eerlijk zeggen dat met die aanpassing van de Engine file ik vandaag 30+ potjes heb kunnen spelen zonder CTD of hele grote framedropsCatscratch schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 01:37:
Heb nu deze avond 26 battles gedaan. Geen enkele CTD en m'n framerate is normaal gebleven.
NICE! Ga je die ook los uitbrengen?p0st schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 00:34:
Ik heb vanavond lopen knutselen met de zogenaamde "over target markers", oftewel de HP bar e.d. die je ziet bij allies en enemies. Ik wil 'em graag zo simpel en elegant mogelijk houden, dit is hoever ik inmiddels ben gekomen!
Normaal: De bekende HP bar met daarin een klein vlakje dat de WN8 kleur aangeeft
[afbeelding]
Als je ALT indrukt: Links de total Winrate, en rechts de WN8 als getal. Ik krijg alleen dat lelijke Tier (IX) icon nog niet weg, dus dat is nu nog een beetje geknutseld door de player name erover heen te plaatsen.
[afbeelding]
Ik heb vandaag toch de stap maar genomen en de Lowe in de paypal actie aangeschaft.
Ondanks dat ie wat traag is en je dus eigenlijk meestal achteraan hobbelt speel ik er bovengemiddeld goed mee voor mijn doen
Geen slechte aankoop geweest en een lekkere moneymaker
[ Voor 14% gewijzigd door HaterFrame op 26-04-2014 05:02 ]

Eindelijk verstandige artyspelers in je team die schieten op gespotte enemyarty, prio 1.Fid3lity schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 08:44:
3 arty in mijn team, 3 arty in enemy team. Ik spot er 2 van dichtbij hun base en een AT15 heeft het op mij gemunt. Wat doet onze arty? Schiet natuurlijk op hun fucking arty en laat die AT15 z'n gang gaan en mij rustig afmaken (ik zat in een Cromwell). Die lui verneuken zo mijn challenge![]()
[/rant]
Td is traag en als hij je rustig af kan maken dan ben jij niet helemaal goed bezig..
Cromwell, had nauwelijks nog HP over en ik dacht een gefrituurde engine. Dan wordt het al gauw lastigShockWave schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:22:
[...]
Eindelijk verstandige artyspelers in je team die schieten op gespotte enemyarty, prio 1.
Td is traag en als hij je rustig af kan maken dan ben jij niet helemaal goed bezig..
Post, misschien een idee om de tankicon de kleur van zijn WN8 te geven?p0st schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 00:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
* Fid3lity raakt gefrustreerd en gaat maar even buiten van het zonnetje genieten

[ Voor 34% gewijzigd door Fid3lity op 26-04-2014 11:41 ]
Vind het streepje leuker eerlijk gezegd. Anders gaat het misschien een te grote kleurboel worden?User schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 09:31:
[...]
Post, misschien een idee om de tankicon de kleur van zijn WN8 te geven?
wou dat we hier zon haddenFid3lity schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 11:20:
Ik ben te hard op zoek naar artyfaal potje na potje en pas 1 whopping arty gekilled.
* Fid3lity raakt gefrustreerd en gaat maar even buiten van het zonnetje genieten

Euh, nee? Dan kan het aparte streepje weg en heb je dus minder meuk op je scherm staan.Catscratch schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 12:15:
Vind het streepje leuker eerlijk gezegd. Anders gaat het misschien een te grote kleurboel worden?
Ten eerste hoop dat ik dat ik hier op het juiste adres ben
om deze "noob" vraag te stellen..
Ik zit er aan te denken om toch wat vaker samen te spelen omdat
alleen spelen toch niet de kick geeft die het zou kunnen geven.
Om eventueel WoT2 te joinen (als er plaats is ect.) heb ik het volgende nodig: WN7 600+
Nou ben ik niet zo van de rankings enzo, maar waar zie ik die van mezelf? *schaam mode*
Tier 6+ tank is geen probleem, heb inmiddels wat Tier7 en Tier8 tanks en inmiddels aan het grinden
in de Conqueror.
Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen
Dank u!
(Die rating zit wel goed)
Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen
Edit: Nvm, kzag net je post op gatheringoftanks.nl
[ Voor 36% gewijzigd door User op 26-04-2014 14:54 ]
Verwijderd

Verwijderd
Edit: jammer genoeg vergeten een screenshot te nemen na 10.000 battles.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 26-04-2014 15:47 ]
Geen idee wat de win chance was deze pot.
[ Voor 71% gewijzigd door Fid3lity op 26-04-2014 16:12 ]
Ga naar http://www.noobmeter.com en vul je wot naam in. Overigens zit GOT2 erg vol, ik heb ook al een aanvraag gedaan voor GOT2, maar nog geen reactie, omdat Robertjuh er niet heel snel mee schijnt te zijnDroxz schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:07:
Beste WoT spelers,
Ten eerste hoop dat ik dat ik hier op het juiste adres ben
om deze "noob" vraag te stellen..
Ik zit er aan te denken om toch wat vaker samen te spelen omdat
alleen spelen toch niet de kick geeft die het zou kunnen geven.
Om eventueel WoT2 te joinen (als er plaats is ect.) heb ik het volgende nodig: WN7 600+
Nou ben ik niet zo van de rankings enzo, maar waar zie ik die van mezelf? *schaam mode*
Tier 6+ tank is geen probleem, heb inmiddels wat Tier7 en Tier8 tanks en inmiddels aan het grinden
in de Conqueror.

Omdat het zo leuk is om de enige te zijn met een rating boven oranje, als bottom tier, elke game, terwijl je tegenstanders gestacked zijn.

Victory!
South Coast
Pz.Sfl. IVc
Experience received:2.080 86.156
Battle achievements Tank Sniper, High Caliber, Mastery Badge: "Ace Tanker"
Total: 56 888 WN8: 12 764
Join the club. Precies dat ^^^ heb ik nu al een paar dagen last van. Dus ik ben er maar mee gestopt voor vandaag, om m'n humeur te besparen. En ik denk dat ik morgen ook maar oversla.DanielWW2 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:51:
[afbeelding]
Omdat het zo leuk is om de enige te zijn met een rating boven oranje, als bottom tier, elke game, terwijl je tegenstanders gestacked zijn.

Dan heb ik de credits die ik heb verspild aan het kopen en retrainen van / voor 2 arties waarvan ik er 1 alweer verkocht heb weer terugverdiend...

Verwijderd
Ik denk dat xvm broken is vandaag. Mijn stats zijn in orde, maar hoe beter mijn teammate is (volgens xvm), hoe slechter hij speelt. Vreemd, maar consistent wel zo.DanielWW2 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:51:
[afbeelding]
Bedankt voor de infoSurfBoy schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:49:
[...]
Ga naar http://www.noobmeter.com en vul je wot naam in. Overigens zit GOT2 erg vol, ik heb ook al een aanvraag gedaan voor GOT2, maar nog geen reactie, omdat Robertjuh er niet heel snel mee schijnt te zijn
XVM is ook geen orakel van Delphi hé?Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 17:32:
[...]
Ik denk dat xvm broken is vandaag. Mijn stats zijn in orde, maar hoe beter mijn teammate is (volgens xvm), hoe slechter hij speelt. Vreemd, maar consistent wel zo.
Het is een indicatie maar als je tegen twee 3 man platoons moet met blauwe of hoge groene stats dan weet je het wel. Ja dat kreeg ik dus een aantal keren te verduren. Was erg leuk...
Oh en waarom zeg ik het orakel van Delphi? Omdat je die ook niet moest vertrouwen. Ze belazerde je waar je bij stond en dat wisten ze donders goed. Dat de gene die de boodschap van de goden communiceerden gewoon high was helpt ook niet mee. Ja echt, die was high.
Echt geschiedenis, BEST...STUDIE...EVER.
Euh, eigenlijk welUser schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 13:07:
[...]
Euh, nee? Dan kan het aparte streepje weg en heb je dus minder meuk op je scherm staan.
Fucka you Wargaming en je matchmaker. Tijd om even flink te stompen.
Compleet ot. ik vind geschiedenis best interessant, maar er is mij verteld dat een studie geschiedenis vaak wat lastig is voor je banen perspectief. Wat voor banen zouden er voor jou na deze studie beschikbaar worden?DanielWW2 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 18:40:
[...]
XVM is ook geen orakel van Delphi hé?![]()
Het is een indicatie maar als je tegen twee 3 man platoons moet met blauwe of hoge groene stats dan weet je het wel. Ja dat kreeg ik dus een aantal keren te verduren. Was erg leuk...
Oh en waarom zeg ik het orakel van Delphi? Omdat je die ook niet moest vertrouwen. Ze belazerde je waar je bij stond en dat wisten ze donders goed. Dat de gene die de boodschap van de goden communiceerden gewoon high was helpt ook niet mee. Ja echt, die was high.![]()
Echt geschiedenis, BEST...STUDIE...EVER.
Verwijderd
Zelfs dat werkt vandaag nietDanielWW2 schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 19:58:
Ik bedacht mij net opeens dat ik een Pz B2 heb welke altijd top tier is.
Fucka you Wargaming en je matchmaker. Tijd om even flink te stompen.

Premier worden en met historisch beladen en zeer domme uitspraken komen.perpixel schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 20:01:
[...]
Compleet ot. ik vind geschiedenis best interessant, maar er is mij verteld dat een studie geschiedenis vaak wat lastig is voor je banen perspectief. Wat voor banen zouden er voor jou na deze studie beschikbaar worden?
YouTube: Balkenende voc metaliteit]
Als ik de VOC moet vertalen naar huidige maatstaven dan moet ik toch echt denken aan Sweex maar dan veel erger. Kijk de VOC waren ratten die bijvoorbeeld opzettelijk de laagste kwaliteit thee inkochten in China en dit als hoge kwaliteitsthee verkochten in Europa. Verder ook nog iets met piraterij, privéleger, genocide, het verkopen van bescherming welke je niet kan weigeren en het "elimineren" van concurrenten door ze simpelweg te vermoorden. Glorieus bedrijf was het. Onze nationale trots.
Maar deze vraag komt wel eens voorbij ja. Je kan er wel wat mee zoals het museumwezen of gewoon historicus zijn. Waar de meeste uiteindelijk terechtkomen is ergens waar je simpelweg heel, heel veel informatie snel moet kunnen verwerken en simpel moeten kunnen uitleggen/presenteren. Geschiedenis is bij uitstek een studie van informatieverwerking en menig afgestudeerd student zal je kan ook vinden in managementposities, hogere ambtenarij maar ook journalistiek, beleidsmedewerker en alles waar je gewoon veel te veel voor moet lezen.
Wargaming haat jou gewoon. Ik mag toch wel even stompen hoewel ik ook niet alles win. Het voordeel is dat meestal vrijwel iedereen een tomaat is. Dan win of verlies je meestal om hoe je zelf speelt.Verwijderd schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 20:17:
[...]
Zelfs dat werkt vandaag niet![]()
[afbeelding]
Op een of ander manier zijn de applicaties maar een dag houdbaar, dus we ze net missen is ie verlopen.SurfBoy schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 16:49:
[...]
Ga naar http://www.noobmeter.com en vul je wot naam in. Overigens zit GOT2 erg vol, ik heb ook al een aanvraag gedaan voor GOT2, maar nog geen reactie, omdat Robertjuh er niet heel snel mee schijnt te zijn
Moet ik dat formulier dan nog een keer sturen?BonSie schreef op zaterdag 26 april 2014 @ 20:24:
[...]
Op een of ander manier zijn de applicaties maar een dag houdbaar, dus we ze net missen is ie verlopen.
WG breekt meer dan dat het maakt.
Dit topic is gesloten.
Wil je in de playertable? Of moet er een update gedaan worden? Stuur psychoclown dan een DM met het volgende (uitgeschreven zodat je mij een beetje werk bespaard met kopiëren en plakken!):
1. Tweakers naam
2. Ingame naam
3. Clan
4. WoTlabs of Noobmeter profile (vrijblijvend en optioneel)